[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Die komt er niet volgens mij. Het was een ontwerp, maar ik dacht dat ze ivm productiekosten of iets dergelijks hadden besloten om het niet te releasen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:40
Vanavond maar eens kijken of dat Smartglass via de iPad nou iets toevoegd. Ik heb hem in ieder geval binnen kunnen halen.

Nu nog een Plex app om mijn geripte bluray films (mkv) via de XBox vanaf mijn Synology server te kunnen spelen en dan ben ik helemaal blij. Maar die is er nog niet, geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:22
Bullet NL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:31:
Onzin? Wanneer jij je NAT settings niet heb goed staan kan je op alle momenten uit een game knallen, net als achter twee routers gaan zitten met je Xbox, ook niet verstandig....

Sterker, alle vormen van IP verkeer kunnen problemen geven bij een foutieve NAT setting....

Ik kan nooit meer uit BF, mensen waarbij ik weet dat ze hun router settings niet goed hebben staan knallen er om het minste of geringste uit...
BF4 loopt hier al weken uitstekend....

Heb jij je Xbox in hybernate staan of sluit je hem echt helemaal af?
Volgens mij hebben wij deze discussie al eens gehad in deeltje 1, waar ik toen alles goed had gezet en normaal had draaien (probleem zat in de volgorde van alles aanzetten). Mijne staat op stand 2, dus wel versnelde opstart, maar geen standby hybernate (omdat dat initieel enorm traag leek te worden).
uchiha tijntje schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:08:
MS heeft volgens mij het recht om bijna iedereen te bannen die deze constructie gebruikt, want we voldoen volgens mij niet aan de voorwaarden die MS stelt, namelijk een geldig woon/verblijfplaats. Echter zodra ze dit gaan handhaven, breekt de pleuris uit en gaat dit nog meer backfiren dan het always online principe van de E3 :P
Dat inderdaad, dan hadden ze dezelfde blokkade op de console moeten gooien als Xbox Music en Video, of in het minimale geval van toevoegen van payment.

Maar die trace, is dat niet gewoon een server die ping blokkeert?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
SinergyX schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:18:
[...]

Dat inderdaad, dan hadden ze dezelfde blokkade op de console moeten gooien als Xbox Music en Video, of in het minimale geval van toevoegen van payment.

Wat ik me kan voorstellen is dat ze het adresseren en aangeven dat alle gekochte exemplaren worden behouden maar dat vanaf een bepaalde datum een check wordt gedaan op nieuwe aankopen of iets dergelijks op basis van ip of regio of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
SinergyX schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:18:
[...]

Volgens mij hebben wij deze discussie al eens gehad in deeltje 1, waar ik toen alles goed had gezet en normaal had draaien (probleem zat in de volgorde van alles aanzetten). Mijne staat op stand 2, dus wel versnelde opstart, maar geen standby hybernate (omdat dat initieel enorm traag leek te worden).

[...]

Als alle andere servers wel pings accepteren, dan is het een beetje vreemd dat dat ene adres geen pings accepteert. En hoe kan de Xbox dan weten of ie die server kan bereiken, hij zal er toch heen moeten kunnen pingen lijkt me? Maar er staat ook niet dat een geen pings accepteert maar 100% packet loss, dat is wat anders. En volgens EA is dit een BF4 server.

[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 24-02-2014 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 10:40
Hoe kan ik mijn xbox live account op US zetten? Ik wil graag games in de US store kopen via mijn Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Net m'n usb-test gedaan, het is dus de controller :/

Mijn day one werkt gewoon zoals het moet, ik wissel naar de los gekochte controller en het werkt niet meer. Losse controller weer via USB gedaan met headset, blijft het probleem :(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:10:
[...]
Prijsdrop denk ik vooral omdat de pond tegenover euro en dollar aardig is gestegen de afgelopen weken, de bundle met titanfall komt ook in de VS voor de normale prijs.
Dat lijkt mij sterk. Als de pond weer minder waard wordt dan kan je deze beslissing niet meer terug draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 16:07

danplo

The Force is strong with me

DubbelU schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:33:
Hoe kan ik mijn xbox live account op US zetten? Ik wil graag games in de US store kopen via mijn Paypal.
Gebruik even de zoekfunctie in deze topic ;) Dan komt er genoeg voorbij over dit onderwerp.

Voorbeeld: YouTube: [Xbox One] Marketplace aankopen met PayPal - Dutch Tutorial

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:27

TheVMaster

Moderator WOS
DubbelU schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:33:
Nergens voor nodig, maar gewoon even deze how-to volgen.
danplo schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:48:
[...]

Gebruik even de zoekfunctie in deze topic ;) Dan komt er genoeg voorbij over dit onderwerp.

Voorbeeld: YouTube: [Xbox One] Marketplace aankopen met PayPal - Dutch Tutorial
Beetje omslachtig en vol onnodige stappen volgens mij O-)

[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 24-02-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
TheVMaster schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:50:
[...]

Nergens voor nodig, maar gewoon even deze how-to volgen.

[...]

Die how-to probeer ik te volgen, maar bij de stap dat ik in het pulldown menu mijn account op US-Persoonlijk account moet zetten loop ik vast. Ik heb geen pull-down menu en kan hem dus niet van NL switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
DubbelU schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:10:
[...]

Die how-to probeer ik te volgen, maar bij de stap dat ik in het pulldown menu mijn account op US-Persoonlijk account moet zetten loop ik vast. Ik heb geen pull-down menu en kan hem dus niet van NL switchen?
Ehh.... :? Er was 'iemand' in dit topic die dit ook had...ik ga ff kijken hoe dat te fixen is (die video tutorial werkt vast ook, maar ik vond hem wat omslachtig)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

uchiha tijntje schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:24:
[...]

Wat ik me kan voorstellen is dat ze het adresseren en aangeven dat alle gekochte exemplaren worden behouden maar dat vanaf een bepaalde datum een check wordt gedaan op nieuwe aankopen of iets dergelijks op basis van ip of regio of wat dan ook.
Zou ik me ook kunnen voorstellen. Maar het is wel goed om in het achterhoofd te houden, dat er een mogelijkheid bestaat dat spellen het van de ene op de andere dag niet meer doen. PR technisch niet handig, maar ze zouden wel juridisch sterk staan. Plus dat ik denk dat publishers hier ook niet blij van worden.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Armada schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:29:
[...]

Zou ik me ook kunnen voorstellen. Maar het is wel goed om in het achterhoofd te houden, dat er een mogelijkheid bestaat dat spellen het van de ene op de andere dag niet meer doen. PR technisch niet handig, maar ze zouden wel juridisch sterk staan. Plus dat ik denk dat publishers hier ook niet blij van worden.
Kan me niet voorstellen dat het publishers uit zou maken, aangezien het verschil hem zit in BTW. Per saldo zal een publisher er ongeveer evenveel aan over houden (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Mwoah. 60 euro in Europa verdienen of 60 dollar (even gemakshalve geen rekening houdend met dat de Publisher niet het volledige bedrag krijgt ;)). Ik weet wel wat een Publisher wil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

TheVMaster schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:30:
[...]

Kan me niet voorstellen dat het publishers uit zou maken, aangezien het verschil hem zit in BTW. Per saldo zal een publisher er ongeveer evenveel aan over houden (toch?).
Nou, een spel in NL is vaak de dollarprijs in EUR toch? Dus dat zal ook aan de publishers kant veel schelen.

Trouwens Neogaf heeft nog wat interessants:

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=774239

Pricecut en titanfall gratis iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Volgens mij vooralsnog alleen in de UK.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-02-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 16:07

danplo

The Force is strong with me

TheVMaster schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:50:

[...]

Was ook meer als voorbeeld bedoeld, omdat ze het vertikken de zoekfunctie te gebruiken ;)
En misschien een beetje lang filmpje, maar het doet wat het moet doen. :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Armada schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:37:
[...]

Nou, een spel in NL is vaak de dollarprijs in EUR toch? Dus dat zal ook aan de publishers kant veel schelen.

Trouwens Neogaf heeft nog wat interessants:

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=774239

Pricecut en titanfall gratis iemand?
Nee, Prijs in USD is excl BTW( $ 59,99 bv.) en de EURO prijs is incl. BTW ( $ 69,99). Maar ik denk dat een leverancier ook invoerrechten etc. moet betalen....per saldo zal een uitgever in de EU niet meer per game verdienen dan in de VS denk ik, en als dat verschil er is is het minimaal.
DubbelU schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:10:
[...]

Als je de how-to nu nog eens volgt, werkt het dan wel? Ik heb het even geprobeerd met een account wat ook geenUS Persoonlijk account had. Let op : Je moet eerst je billing adres instellen, dan uitloggen en dan weer inloggen en verder gaan. Dan staat je US Personal account er wel (als het goed is).

Laat even weten of het nu wel lukt.
danplo schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:39:
[...]

Was ook meer als voorbeeld bedoeld, omdat ze het vertikken de zoekfunctie te gebruiken ;)
En misschien een beetje lang filmpje, maar het doet wat het moet doen. :P
Klopt, maar ik ben niet zo van de 'popie jopie' filmpjes...wil gewoon een how-to in paar stappen, filmpjes gaan vaak veel te langzaam :+

[ Voor 47% gewijzigd door TheVMaster op 24-02-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[..]

[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 24-02-2014 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

uchiha tijntje schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:37:
Volgens mij vooralsnog alleen in de UK.
Ja, misschien heeft het wel met de wisselkoers te maken dat hij 30 pond goedkoper wordt. Amazon DE heeft natuurlijk ook de gratis Titanfall in de bundel zitten voor 499 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die Xbox One preview registration is inmiddels bij mij veranderd, kreeg eerst de melding dat het even duurde voordat het zou werken, nu heb ik de melding dat mijn xbox geregistreerd staat voor preview updates :)

Ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:01:
Die Xbox One preview registration is inmiddels bij mij veranderd, kreeg eerst de melding dat het even duurde voordat het zou werken, nu heb ik de melding dat mijn xbox geregistreerd staat voor preview updates :)

Ben benieuwd :P
Dat staat er bij mij ook sinds gisteren....benieuwd wanneer hij komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Als ik een console uit het buitenland haal dus bv Duitsland. Zit er dan enige beperking op tov de in NL aangekondigde console?

Zag al dat ie regiovrij was dus geen probleem qua games. Las wel dat je een UK of USA regio moet kiezen tijdens activatie. Heeft dit beperkingen mbt gamen? Kan je straks dan wel met je maten met een NL model gamen?

Kortom wat zijn de beperkingen? Vraag dit omdat ik de console cadeau wil doen en zeker wil weten of ik niet een giga fout maak doordat er limitaties zijn?

Dank

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
Beperkingen? Bij mijn weten zijn die er niet. Je moet nu inderdaad een regio kiezen waar de console al gelaunched is (anderen zijn domweg niet beschikbaar), maar zodra de console in andere regios beschikbaar is kun je die gewoon kiezen. Restricties op met wie je wel of niet kunt gamen zijn er niet.

Kortom, geen beperkingen, alleen dat je voor nu dus tijdelijk een buitenlandse regio moet kiezen, en wat 'trucjes' moet uithalen om digitaal games te kopen. Maar dat is niks onoverkomelijks.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
@ The VMaster
Thanks voor de duidelijke uitleg.
Inderdaad alleen bij dat pulldown menu liep de HowTo niet.
Dit omdat ik inderdaad nog geen billing gegevens had, maar was goed uit te komen!
Ben sinds dit weekend geëmigreerd verhuis kaartje volgt nog ;-)
Forza en Max brotherhood binnen gehaald voor een mooie prijs!

Nogmaals mijn dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lees net in dat topic op Neogaf over DRM/regio dus vals alarm was, hij reageert pagina 5 dat alles nu gewoon weer werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 25-02-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
SinergyX schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:47:
Lees net in dat topic op Neogaf over DRM/regio dus vals alarm was, hij reageert pagina 5 dat alles nu gewoon weer werkt.
Ondertussen hebben een aantal fora/nieuwssites dit soort shit gewoon opgepakt en gaan er als clickbait mee aan de haal... erg beetje jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:52:
[...]

Ondertussen hebben een aantal fora/nieuwssites dit soort shit gewoon opgepakt en gaan er als clickbait mee aan de haal... erg beetje jammer ;(
Dan weet je gewoon welke sites je moet negeren voortaan. Wil je accurate content die wat later is, of van de pot gerukte verhalen constant? Kan je evengoed een boek lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
Bah - vanochtend startte ik de XBox One op - kreeg ik een zwart scherm. Geluid was prima, kon horen dat hij op input reageerde, alleen beeld bleef zwart.

Even schrikken!

Gelukkig vond ik al snel dat dit een issue bleek te zijn die bekend is. Even de startknop 10 seconden inhouden en hij doet het weer goed.

Hebben meer mensen dit gezien, of heb ik een maandagochtend exemplaar :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 09:26
Bardu schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:23:
Bah - vanochtend startte ik de XBox One op - kreeg ik een zwart scherm. Geluid was prima, kon horen dat hij op input reageerde, alleen beeld bleef zwart.

Even schrikken!

Gelukkig vond ik al snel dat dit een issue bleek te zijn die bekend is. Even de startknop 10 seconden inhouden en hij doet het weer goed.

Ik heb hetzelfde gehad, alleen toen stond de Xbox al aan. Liep in het OS te kloten met wat snelkoppelingen en toen werd ineens t beeld zwart, en yes ik had ook nog geluid :-)

Ik heb de console uitgezet, stekker eruit gehaald en toen weer erin gedaan en toen was t weer over.... zal wel nieuwigheid zijn :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb sinds de release een day One console die continue de verbinding met de 2 controllers verliest. Met een kabel prima kunnen gamen en eigenlijk niet zoveel last gehad, maar wil de console nu toch voor reparatie opsturen. Hoe lang ben je de xbox gemiddeld kwijt? En moeten alle toebehoren ook meegestuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bardu schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:23:

Even schrikken!

Is een bug sinds de laatste update. Ik heb het ook een paar keer gehad. MS is ermee aan het werk blijkbaar.

Ook zal nog deze "spring" de 50Hz bug worden gepatched, volgens gamespot een kwestie van weken, niet maanden

http://www.gamespot.com/a...s-microsoft/1100-6417932/

nu nog oneguide voor de UK en een DLNA app voor de one en dan is het helemaal af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
Thief III is te koop via de US Store
$ 59.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Twijfel nog over Thief. De reviews zijn toch matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb vanmorgen een berichtje ontvangen....de Preview is onderweg...overigens hoop ik naast de OneGuide voor de UK ook op een OneGuider NL (zodra hij uit is hier). Moet niet zo'n probleem zijn, aangezien we natuurlijk al jaren ondersteuning hebben voor de TV Gids in Windows Media Center....

XBox One Preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:05
Denk dat ik Thief ook maar skip, het gaat toch nooit in de buurt komen van Dishonored.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
Ja ik twijfel er ook nog over.
Dishonored was inderdaad meesterlijk en twijfel of deze er in de buurt komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

A friend wants you to join in previewing Xbox One updates. Redeem this code to download the registration app on your Xbox One, launch the app and follow the instructions to join. Visit Forums.Xbox.com for help. Code: XXXXXX-XXXXXX_XXXXXX_XXXXX_XXXXXX
Bericht vervalt over 30 dagen
Stond in mn inbox net. Bedankt VMaster :)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

TheVMaster schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:20:
Ik heb vanmorgen een berichtje ontvangen....de Preview is onderweg...overigens hoop ik naast de OneGuide voor de UK ook op een OneGuider NL (zodra hij uit is hier). Moet niet zo'n probleem zijn, aangezien we natuurlijk al jaren ondersteuning hebben voor de TV Gids in Windows Media Center....

[afbeelding]
Hey ik heb ook een message ontvangen.

" A friend wants you to join in the previewing Xbox One updates. Redeem this code to download" etc....

Als ik thuis ben maar eens doen dan :)

Tnx dude :D

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Om maar even de lijst aan te vullen. Ook ik heb een code ontvangen dankzij TheVMaster!

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
blindsight schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:22:
Ja ik twijfel er ook nog over.
Dishonored was inderdaad meesterlijk en twijfel of deze er in de buurt komt!
Vonden jullie Dishonered zo goed? Was best teleurgesteld dat ik hem gekocht had. Ik zat totaal niet in het verhaal, het maakte me ook niet echt uit wat voor wendingen het aan zou nemen. De gameplay zelf vond ik "ok"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 14:03
Oeh oeh oeh, invites over? :+ Ik hou mee aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Yes! Deze man heeft ook zijn preview code binnen.
Thanks to The VMaster the ultra pro stinger choppah killah!

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:05
X-Fighter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:11:
[...]

Vonden jullie Dishonered zo goed? Was best teleurgesteld dat ik hem gekocht had. Ik zat totaal niet in het verhaal, het maakte me ook niet echt uit wat voor wendingen het aan zou nemen. De gameplay zelf vond ik "ok"
Ik vond het echt één van de beste games die ik in jaren heb gespeeld, maar goed je moet er uiteraard van houden. Het stealth principe was gewoon heel goed uitgewerkt. Heb het hele spel dan ook zonder kills en zonder gedetecteerd te worden uitgespeeld en dat geeft best een goed gevoel.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 08:59

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Kan iemand mij een invite sturen of in code voor de preview updates?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:47

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ook net in de slowchat gegooid:

Heb net de invite gehad, via TheVMaster waarschijnlijk, maar weet het niet.. Party invites, status en dergelijke werkt dan mogelijk niet echt lekke meer met mensen die niet de preview update hebben draaien dan. Niet handig als je met zijn allen wil BF4-en

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:12:
Ook net in de slowchat gegooid:

Heb net de invite gehad, via TheVMaster waarschijnlijk, maar weet het niet.. Party invites, status en dergelijke werkt dan mogelijk niet echt lekke meer met mensen die niet de preview update hebben draaien dan. Niet handig als je met zijn allen wil BF4-en
Daarom heeft VMaster ook alle mensen waarmee hij BF4 speelt uitgenodigd voor de preview. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Precies, dus alleen Martinspire heeft geen last ons als we weer vollop chips zitten te vreten tijdens het gamen.

Oh en Harm.... Headshot record verbroken...1422 meter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
http://m.oxm.co.uk/72098/...ting-than-ps4-app-says-ms

Benieuwd hoe dit gaat werken :) Klinkt wel leuk, maar ben zelf niet zo'n twitch volger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Gebruik twitch zelf niet, maar denk dat voor de users dit wel een nice extra is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:15
Eindelijk! Zat te wachten op de Livestreaming functionaliteit. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
Hier nog geen invite binnen helaas :'(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Ik hier wel... Zit alleen met het feit dat ik de party chat met mensen die de update niet hebben niet wil kwijt raken...

Krijg net tijdens het opstarten van BF4 een update van 1500Mb voor mijn kiezen.... Eens kijken waar die voor is...
We’ve started rolling out a new Battlefield 4 game update on Xbox One. You may experience some downtime during this rollout, as we are also updating the game servers. As usual, it will take a few hours before the majority of servers are updated.

Feb 25 Xbox One Game update notes
-Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT sometimes could cause the game to crash
-Fix for a crash that could occur when signing out as an active user
-Fix for missing sound in Team/Squad Deathmatch
-Fix for an issue in the Defuse game mode, where a bomb carrier would be permanently spotted
-Decreased the rate at which the kill card would incorrectly display 0 health, while the enemy was clearly alive
-Fix for an invisible wall that was incorrectly present in one of the fallen concrete pipes on Zavod 311
-Fix for an issue where bullet impact sounds weren’t properly matching the actual number of impacts, causing the players to feel that they died too quickly.
-Fix for an issue where the “Draw” message would not display on-screen once a Conquest round ended with both teams having the same amount of tickets
-Fix for an issue where long IDs wouldn’t scroll on dog tags
-Fix for missing grass physics in terrain
-Fix for an issue that would appear if a 10 users party would join a game with 8 available slots, leaving 2 of the players stuck on the loading screen
-Fix for an issue where the player camera would be positioned inside of the soldier when parachute spawning
-Fix for a MAV exploit that let players reach various out-of-map locations

[ Voor 77% gewijzigd door Bullet NL op 25-02-2014 14:37 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09 03:12

djbarney

XBL: DeejayBarney

Bullet NL schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:35:
Ik hier wel... Zit alleen met het feit dat ik de party chat met mensen die de update niet hebben niet wil kwijt raken...

Krijg net tijdens het opstarten van BF4 een update van 1500Mb voor mijn kiezen.... Eens kijken waar die voor is...

[...]
niet alleen dat, ook 2 server updates (r26 en r27) die het crashen van bf4 moeten tegengaan bij het laden van second assault maps en een aantal andere kleine dingetjes zoals het verdwijnen van geluid bij tdm/domination zodra een team op 100 tickets terecht komt. Goed om te zien dat Dice/EA nog bezig zijn met verbeterslagen, benieuwd of ze dit blijven volhouden en er patches komen voor het in het plafond lopen in Metro. Ea/Dice zijn daar wel van op de hoogte en hebben in het forum aangegeven er aan bezig te zijn :)

overigens: mocht iemand nog een invite over hebben voor de preview, ik hou me van harte aanbevolen. Zal vanavond eens op zoek gaan naar dat bestand met jullie gamertags er in, en een paar rondjes bf4 met jullie mee spelen. De meeste van mijn vrienden zijn nog niet voorbij die "xbox one is nog niet uit in nl" drempel namelijk :(

[ Voor 15% gewijzigd door djbarney op 25-02-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRELynx schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:48:
Precies, dus alleen Martinspire heeft geen last ons als we weer vollop chips zitten te vreten tijdens het gamen.

Oh en Harm.... Headshot record verbroken...1422 meter :D
Uhmm.. We kunnen allebei gaan huilen ben ik bang.. XS heeft 1425m... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Plants vs Zombies: Garden Warfare staat in de store. Nu aan het downloaden :-), nog meer mensen hier die hem gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Tim14ww schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:19:
Plants vs Zombies: Garden Warfare staat in de store. Nu aan het downloaden :-), nog meer mensen hier die hem gaan halen?
Hoeveel? Hij lijkt mij namelijk wel grappig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Doughty schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:29:
[...]

Hoeveel? Hij lijkt mij namelijk wel grappig idd.
30 a 31 euro via US Store. Ook gekocht net, nu bezig met downloaden. Krijgt op sommige sites zeer positieve reviews tot nu toe :-)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
Redelijke reviews idd, al vraag ik me af hoe lang je zoiets leuk gaat vinden. Ik zit vooral te kijken naar de gameplay an sich en het ziet eruit alsof je tegenstanders erg vaak moet raken voor ze dood gaan. Dat is niet echt aan mij besteed meestal.

Overigens ook code binnen voor preview. Zag dat ie via Xbox Message was binnengekomen :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
mwah misschien, met een paar vrienden lijkt het me om te gieren! bijna binnen, we gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Tim14ww schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:06:
mwah misschien, met een paar vrienden lijkt het me om te gieren! bijna binnen, we gaan het zien
Haha gieren,.... plants.... Get it. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Misschien even hier een lijstje maken van personen die meedoen met de beta maar ook de chat met die personen willen behouden.

Forumnaam: MRELynx
Gamertag: MRE Inc

Wie vult aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Ik zoek een lege verpakking van de Xbox One, kan iemand mij hier aan helpen of is die soms benodigd tbv garantie e.d.?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

MRELynx schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:24:
Misschien even hier een lijstje maken van personen die meedoen met de beta maar ook de chat met die personen willen behouden.

Forumnaam: MRELynx
Gamertag: MRE Inc

Wie vult aan?
Forumnaam: Doughty
Gamertag: Bral unit

Ik ga vanavond die beta unit installeren en zo Arie.

Kan ik op m'n Xbox One een soort Out of Office instellen voor mensen die mij proberen te bereiken en die geen beta hebben, maar nog gewoon die software van het jaar nul. :P Moehahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Doughty schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:41:

[...]

Kan ik op m'n Xbox One een soort Out of Office instellen voor mensen die mij proberen te bereiken en die geen beta hebben, maar nog gewoon die software van het jaar nul. :P Moehahaha
Vooruit, dan doe ik ook mee :) Zal hem zo activeren...
Forumnaam: -={Fred_Perry}=-
Gamertag: GiveMeThoseTags

-edit-

Ga er ook vanuit dat mensen je wel een invite kunnen sturen, maar dat je hun er niet een kan sturen of dat mensen je status niet kunnen zien...

[ Voor 12% gewijzigd door Tags NL op 25-02-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ibidem schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:35:
Ik zoek een lege verpakking van de Xbox One, kan iemand mij hier aan helpen of is die soms benodigd tbv garantie e.d.?
Nee, de verpakking is niet benodigd voor een garantie claim. Elke andere manier van je Xbox verantwoord verpakken voldoet. MS werkt qua afhalen betreffende een garantieclaim altijd met UPS, deze pakketdienst zal je Xbox dan ook ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
-Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT sometimes could cause the game to crash

Dat is waarschijnlijk mijn bug :) (geen idee wat een IFV/MBT is, maar ik gok helicopter? :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Infanterie voertuig / Main Battle Tank...

Verkeerde gok dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mocht er nog iemand een beta invite hebben -> Timmai26

Ik twijfel nog steeds of ik Thief ga halen.. beetje bij gebrek aan andere games zou dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

[...]

Forumnaam: Blerf
gamertag: oDr04

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Yeah, ik heb de code voor de Xbox One Preview Update binnen. Bedankt TheVMaster voor het nomineren op het Xbox Forum :).

Trouwens mochten anderen hier er ook nog interesse in hebben, reply dan even met je gamertag dan kunnen we je nomineren in het forum.

Edit:
En een update voor BF4 binnen van 1591MB.

[ Voor 9% gewijzigd door Turdie op 25-02-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Arie :D oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09 03:12

djbarney

XBL: DeejayBarney

shadowman12 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:08:
Yeah, ik heb de code voor de Xbox One Preview Update binnen. Bedankt TheVMaster voor het nomineren op het Xbox Forum :).

Trouwens mochten anderen hier er ook nog interesse in hebben, reply dan even met je gamertag dan kunnen we je nomineren in het forum.

Edit:
En een update voor BF4 binnen van 1591MB.
Heel graag: Deejaybarney :) van eerdere beta's en previews op de 360 had ik al/nog toegang op de fora, kon daar ook een post aanmaken, maar heb nog geen invites of messages gehad.

correctie, ik had verkeerd gekeken: mijn invite is ook zojuist binnen gekomen :)

[ Voor 6% gewijzigd door djbarney op 25-02-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het nieuwe Party & Friends van de nieuwe update:
http://majornelson.com/20...he-xbox-one-march-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Mooi dat ze naar de community luisteren. Dit zit daarom veel logischer en sneller in elkaar!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nog steeds dat domme 'melding in het midden en druk op de xbox knop' ding, leuk als je in een game zit en je vliegt weer terug naar startmenu. Popup menu's en OSD kennen ze niet echt meer op de Xbox one? :P Friends werkt dus enkel in fullscreen, dus 'even snel' tijdens een game iemand inviten werkt nog niet echt makkelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 25-02-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 15:26
Forumnaam: lvdhoorn
Gamertag: Radiatedstorm

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Oke dus ik heb die registratie dingen gedaan.., nu is het dus afwachten ergens rond de 48uur om te zien hoe en wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:37
Thief is nu beschikbaar!

Larry Hryb ‏@majornelson 1h
Thief is now available on Xbox One http://mjr.mn/1jxe0KI

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
TheVMaster schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:21:
[...]

Ehh.... :? Er was 'iemand' in dit topic die dit ook had...ik ga ff kijken hoe dat te fixen is (die video tutorial werkt vast ook, maar ik vond hem wat omslachtig)...
Nog kunnen vinden hoe ik dit probleem kan oplossen? :9 Ik kan nog steeds niet mijn account op US persoonlijk zetten..... XBOX one net binnengekregen van de post. Wil beginnen met downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

DubbelU schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:03:
[...]

Nog kunnen vinden hoe ik dit probleem kan oplossen? :9 Ik kan nog steeds niet mijn account op US persoonlijk zetten..... XBOX one net binnengekregen van de post. Wil beginnen met downloaden :)
http://digiex.net/guides-...one-store-any-region.html

1x google dit the job :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
[quote]shadowman12 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:08:

Trouwens mochten anderen hier er ook nog interesse in hebben, reply dan even met je gamertag dan kunnen we je nomineren

Zou ik erg op prijs stellen

Gamertag: Nosferat

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Nosferatu111072 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:08:
[quote]shadowman12 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:08:

Trouwens mochten anderen hier er ook nog interesse in hebben, reply dan even met je gamertag dan kunnen we je nomineren

Zou ik erg op prijs stellen

Gamertag: Nosferat
Gamertag: The Edit0rs

Zit niet op t.net maar wil er wel graag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Snap nog erg weinig van die headsets en hoe dat nu allemaal gaat werken met betrekking tot 'surround sound'. Zie redelijk veel artikeltjes, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik wil gewoon een headset die surround sound biedt (via meerdere speakers of simulated). Wat moet ik dan hebben? Ik heb op dit moment een Turtlebeach X41 voor de 360. Die heb ik nu aangesloten via optical. Kan die headset aangesloten worden op die nieuwe adapter zodat ik chat heb?

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:20:
Snap nog erg weinig van die headsets en hoe dat nu allemaal gaat werken met betrekking tot 'surround sound'. Zie redelijk veel artikeltjes, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik wil gewoon een headset die surround sound biedt (via meerdere speakers of simulated). Wat moet ik dan hebben? Ik heb op dit moment een Turtlebeach X41 voor de 360. Die heb ik nu aangesloten via optical. Kan die headset aangesloten worden op die nieuwe adapter zodat ik chat heb?

:|
Heb je dit artikel al gezien:
Zodra je Xbox One Headset Adapter beschikbaar is kun je daar een headset van Astro Gaming op aansluiten, die biedt zo te lezen Surround Sound voor de One. Maar de Xbox One support het niet standaard.
http://kotaku.com/xbox-on...ming-microsoft-1469102130

[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 25-02-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Welk artikel? ;)

Ze hebben toch wel flink wat commentaar gekregen denk ik... MGS Ground Zeroes prijs is gezakt (en terecht naar mijn mening, afgaande op de verschillende previews).

http://www.eurogamer.net/...d-5-ground-zeroes-cheaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:29:
Welk artikel? ;)

Ze hebben toch wel flink wat commentaar gekregen denk ik... MGS Ground Zeroes prijs is gezakt (en terecht naar mijn mening, afgaande op de verschillende previews).

http://www.eurogamer.net/...d-5-ground-zeroes-cheaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

shadowman12 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:27:
[...]

Heb je dit artikel al gezien:
Zodra je Xbox One Headset Adapter beschikbaar is kun je daar een headset van Astro Gaming op aansluiten, die biedt zo te lezen Surround Sound voor de One. Maar de Xbox One support het niet standaard.
Had ik gelezen idd.
Dit soort dingen zeggen mij wel dat de console release rushed is.
Maar ik ben gelukkig zeer tevreden met mijn Xbox One, anders had ik even langs Redmond gemoeten om daar even wat mensen op te wachten bij de poort na werktijd. 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
Ik krijg mijn account dus niet op US persoonlijk en kan daardoor geen paypal toevoegen.... Kan nu wel vanaf de xbox one naar de US store, maar geen paypal mogelijk. Wil nu eigenlijk weer terug naar europese store? Hoe doe ik dat? ik koop wel in euro's kan niet wachten op dit gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Iemand Thief al geprobeerd? Zit nog wat te twijfelen. Naast Titanfall lijkt het me wel leuk om een SP game te hebben.

Heeft iemand nog andere leuke features gezien in die beta update, die niet in het filmpje van Major Nelson te zien is?

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-02-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:19
Forumnaam: Frozenberg
Gamertag: FrozenOne NL

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de update. Ik zie graag verhalen / screenshots verschijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
Kan ik uberhaupt wel via mijn cc spellen in EUR kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
DubbelU schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:20:
Kan ik uberhaupt wel via mijn cc spellen in EUR kopen?
DubbelU, zoek gewoon een adres in de US op en zet dat op je Xbox Account.Tip: Pak een adres in een belastingvrije staat zoals bijvoorbeeld Alaska.

Dan je PayPal koppelen.
Zie ook de howto van TheVMaster
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

[ Voor 9% gewijzigd door Turdie op 25-02-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Diverse reviews zijn niet echt lovend maar misschien is het wel je ding:
http://www.ign.com/articles/2014/02/24/thief-review
http://www.gamespot.com/thief/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
We weten nu allemaal wrs wel al dat Microsoft aan het praten was met Dean Hall om DayZ naar Xbox One te brengen, maar kijk wat de creator nog zegt:
That was one of the cool things about meeting with Microsoft. There were definitely some things they said that I'm not allowed to talk about that I was like, 'Wow! That's interesting. Why don't you tell people that?' But I guess they want to make sure everything all goes together and that."

Bron
Kijk er al naar uit wat dit gaat geven, hopelijk meer van dit op E3.

Ohja trouwens ook nog leuk Titanfall nieuws, dit kan wel met korrelzout genomen worden:

http://imgur.com/a/gfYw3

[ Voor 8% gewijzigd door X-Fighter op 25-02-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Net mailtje van twitch waar broadcast ook in aangekondigd, lijkt te werken als snap app, cam erbij en chat.

details:
http://blog.twitch.tv/201...-more-cometh-to-xbox-one/

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 25-02-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds afgelopen weekend trotse bezitter van Xbox One :*) (via Amazon DE). Wat een top ding, jammer dan Oneguide niet in Nederland werkt, als ik me niet vergis werkt het alleen in VS op dit moment.

Is het mogelijk trouwens om via Android tablet te streamen naar Xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:14:
Ben sinds afgelopen weekend trotse bezitter van Xbox One :*) (via Amazon DE). Wat een top ding, jammer dan Oneguide niet in Nederland werkt, als ik me niet vergis werkt het alleen in VS op dit moment.

Is het mogelijk trouwens om via Android tablet te streamen naar Xbox one?
Ik heb geen Android toestellen, maar denk van wel:

http://www.littlegreenrob...or-playstation-4-console/
Pagina: 1 ... 58 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.