Het is echt geen enkel probleem hoor. Volg even deze how-to. En ik denk dat je het stapje Change Billing address even moet volgen, daarna kun je hem op US Persoonlijk zetten (let op : wel eerst uitloggen en opnieuw inloggen op de Xbox site!!).DubbelU schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:05:
[...]
Ik krijg mijn account dus niet op US persoonlijk en kan daardoor geen paypal toevoegen.... Kan nu wel vanaf de xbox one naar de US store, maar geen paypal mogelijk. Wil nu eigenlijk weer terug naar europese store? Hoe doe ik dat? ik koop wel in euro's kan niet wachten op dit gezeik.
harrytasker schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:24:
Het nieuwe Party & Friends van de nieuwe update:
http://majornelson.com/20...he-xbox-one-march-update/
10 second ninja DONE
Dat ziet er wel erg netjes uit, zo had het eigenlijk bij de launch natuurlijk moeten zijn....overigens komt er ook een fix voor het 50hz probleem las ik.
Verwijderd
Dat is pas een deal via gamestop.co.uk Titanfall Xbox one bundel voor 369 pond omgerekend 450 +/- EUR.
http://www.gamestop.co.uk...xbox-one-titanfall-bundle
http://www.gamestop.co.uk...xbox-one-titanfall-bundle
Inderdaad, maar voorlopig kan je ook een manuele fix gebruikenTheVMaster schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:47:
[...]
Dat ziet er wel erg netjes uit, zo had het eigenlijk bij de launch natuurlijk moeten zijn....overigens komt er ook een fix voor het 50hz probleem las ik.
http://www.hdtvtest.co.uk/news/50hz-fix-201311263472.htm
Oh wee als er nu na bijna 4 maanden nog steeds geen update komt voor Dolby Digital via Optical!
Ik wil mijn surround headset fatsoenlijk kunnen gebruiken! En nee geen upmixed Stereo
Ik wil mijn surround headset fatsoenlijk kunnen gebruiken! En nee geen upmixed Stereo
overigens, ook interessant nieuws voor bf4 op de xbox one : http://battlelog.battlefi...introducing-bf4-platoons/ platoons komen eindelijk weer terug. Lijkt me leuk om dan een GOT platoon te maken en met zn allen te joinen?
Is er iemand anders waarbij de xbox de audio op 7.1 zet terwijl ik aangeef hem op DTS te willen ?
Lijkt wel of de instellingen niet worden opgeslagen.
XOne is aangesloten op een Onkyo TX-NR 519
[ Voor 13% gewijzigd door MaceNL op 26-02-2014 08:20 ]
Geen problemen hier, heb 'm gewoon op DTS staan. (Standaard Panasonic home Cinema systeempje)MaceNL schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:17:
Is er iemand anders waarbij de xbox de audio op 7.1 zet terwijl ik aangeef hem op DTS te willen ?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Yup, hier ook gewoon DTS
Cogitationis poenam nemo patitur
Goed plan. Was bij BF3 ook prima te doen.djbarney schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 02:03:
overigens, ook interessant nieuws voor bf4 op de xbox one : http://battlelog.battlefi...introducing-bf4-platoons/ platoons komen eindelijk weer terug. Lijkt me leuk om dan een GOT platoon te maken en met zn allen te joinen?
Wel vind ik het vrij weinig toevoegen. Zeker de limiet van 100 personen per platoon blijf ik raar vinden. En gezien je verder vrij weinig hebt behalve statistieken, zie ik ook niet echt de noodzaak om hier actief mee bezig te zijn.
Liever custom servers terug en een werkende battlescreen
Hmmm, begint nu toch echt wel weer te kriebelen om 'm toch nog even snel in DE te bestellen als ik jullie zo hoor over BF4
(zit nog op de X360)
Maar.....ik wacht echt nog even maart af of een NL release.
Maar.....ik wacht echt nog even maart af of een NL release.
[ Voor 5% gewijzigd door VFRRijder op 26-02-2014 09:14 ]
Dit is hoogstwaarschijnlijk 1 van de redenen waarom de Xbox One in veel landen is uitgesteld, om lokale content en services te kunnen leveren. Daaronder horen de OneGuide en relevante apps van mediaproviders in elk land.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:14:
Ben sinds afgelopen weekend trotse bezitter van Xbox One(via Amazon DE). Wat een top ding, jammer dan Oneguide niet in Nederland werkt, als ik me niet vergis werkt het alleen in VS op dit moment.
Is het mogelijk trouwens om via Android tablet te streamen naar Xbox one?
Maar toch is het ook niet buiten de VS beschikbaar toch? UK bijvoorbeeld. En Ierland lijkt ook overal buiten te vallen. Die hebben niet eens spraakherkenningJarrichvdv schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:18:
[...]
Dit is hoogstwaarschijnlijk 1 van de redenen waarom de Xbox One in veel landen is uitgesteld, om lokale content en services te kunnen leveren. Daaronder horen de OneGuide en relevante apps van mediaproviders in elk land.
DTS werkt wel voor mij maar slaat de instelling niet op, dus volgende keer als ik de one weer aanzet is die weer veranderd en hij staat in de slaapstand dus geen hele powercycle.greyfox1987 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:39:
[...]
Geen problemen hier, heb 'm gewoon op DTS staan. (Standaard Panasonic home Cinema systeempje)
Waarom zouden jullie de audio op dts instellen wanneer uncompressed beter is? DTS is een lossy format.
Via optical is helaas alleen nog DTS beschikbaar. Anders stond die van mij wel op Dolby.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Gisteren nog chat gehad met Xbox support, ze kunnen niet vaststellen of het nu m'n headset is of m'n controller, het advies was om dan maar beide controllers én m'n headset op te sturen. Wat denk je serieus zelf? 
Maar op de vraag waarom de mute knop en de 'piep van maximale volume' dan wel gewoon hoorbaar is (dus iets lijkt te werken), wist hij geen antwoord.

Maar op de vraag waarom de mute knop en de 'piep van maximale volume' dan wel gewoon hoorbaar is (dus iets lijkt te werken), wist hij geen antwoord.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel handig zo een algehele reparatieservice, heb je niet nog meer kapotte spullen? Kunnen ze daar misschien ook naar kijken...SinergyX schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:08:
Gisteren nog chat gehad met Xbox support, ze kunnen niet vaststellen of het nu m'n headset is of m'n controller, het advies was om dan maar beide controllers én m'n headset op te sturen. Wat denk je serieus zelf?
Man, man, man, wat ben ik slecht in COD Ghost op de One. Kom van Black ops op de PS3 waar ik hem, al zeg ik het zelf, best wel aardig raakte!
Of Xbox spelers zijn veel beter dan hun Playstation broeders
of er gaat iets ander mis. Kan het zijn dat lag in multiplayer meespeelt? Maakt het voor de lag uit op welke regio ik m'n one heb ingesteld? Is er een regio instelling die voor ons hollanders die het beste resultaat geeft?
Of Xbox spelers zijn veel beter dan hun Playstation broeders
De beste settings voor je geluid zouden moeten zijn:
HDMI AUDIO: 5.1 of 7.1 uncompressed
Optical audio: DTS Digital surround
Voor als je toevallig je geluid via een optische kabel ergens naar toe stuurt. Maar waarom zou je als je een HDMI kabel er tussen hebt hangen.
Overigens doet de Xbox One volgens mij enkel stereo over je controller naar een eventuele headset. Een paar dagen geleden had iemand er een artikel aan gewijd waarin er ook werd aangekaart dat er eigenlijk niet zoiets bestaat als een Surround headset voor de One. Daarom brengt MS ook een Stereo adapter uit en noemen ze dit ook specifiek zo. De One vertaalt elke geluidsbron naar een stereo variant die naar je controller gestuurd wordt.
EDIT: effe gezocht en deze gevonden: http://www.polygon.com/20...round-sound-in-the-future
Niet het artikel wat ik bedoel want daarin gingen ze nog verder. Ik kijk even verder.
Voor als je toevallig je geluid via een optische kabel ergens naar toe stuurt. Maar waarom zou je als je een HDMI kabel er tussen hebt hangen.
Overigens doet de Xbox One volgens mij enkel stereo over je controller naar een eventuele headset. Een paar dagen geleden had iemand er een artikel aan gewijd waarin er ook werd aangekaart dat er eigenlijk niet zoiets bestaat als een Surround headset voor de One. Daarom brengt MS ook een Stereo adapter uit en noemen ze dit ook specifiek zo. De One vertaalt elke geluidsbron naar een stereo variant die naar je controller gestuurd wordt.
EDIT: effe gezocht en deze gevonden: http://www.polygon.com/20...round-sound-in-the-future
Niet het artikel wat ik bedoel want daarin gingen ze nog verder. Ik kijk even verder.
[ Voor 14% gewijzigd door Valderrama op 26-02-2014 10:23 ]
Nou als HDMI naar je tv gaat, en optisch vanuit je tv naar de receiver gaat omdat je niet elke keer van input wil switchen op je receiver?Valderrama schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:19:
De beste settings voor je geluid zouden moeten zijn:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dus input switch op TV is beter dan input switch op de reciever? Die snap ik niet
Ik zelf doe dus wel alles via de reciever (TV is een oversized monitor op deze manier) en dat werkt best goed.
Blu-ray = X1 + TV
Game = 360
Movie = MediaPlayer
En het valt op dat we steeds minder switchen....
Ik zelf doe dus wel alles via de reciever (TV is een oversized monitor op deze manier) en dat werkt best goed.
Blu-ray = X1 + TV
Game = 360
Movie = MediaPlayer
Gamertag: YazNL
Ierland werkt voor mij het beste,maar sinds de DLC update is het spel gewoon gaar en onspeelbaarFrozenberg schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:18:
Man, man, man, wat ben ik slecht in COD Ghost op de One. Kom van Black ops op de PS3 waar ik hem, al zeg ik het zelf, best wel aardig raakte!
Of Xbox spelers zijn veel beter dan hun Playstation broedersof er gaat iets ander mis. Kan het zijn dat lag in multiplayer meespeelt? Maakt het voor de lag uit op welke regio ik m'n one heb ingesteld? Is er een regio instelling die voor ons hollanders die het beste resultaat geeft?
Framedrops en lag, niks dedicated servers meer...
Ok, ja klopt heb je gelijk in. Helaas heeft mijn receiver maar 2x HDMI in. Daarnaast ben ik bang, en voor mijn gevoel is dat ook zo, dat aansluiten via de receiver extra input lag tot gevolg heeft.Yaz schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:33:
Dus input switch op TV is beter dan input switch op de reciever? Die snap ik niet![]()
Blu-ray = X1 + TV
Game = 360
Movie = MediaPlayer
Een gevoelskwestie is lastig te verhelpen. Ik zelf ervaar dat overigens niet. Mijn denon is bijzonder snel in het doorvoeren van de data en op mijn tv heb ik veel poespas uitgeschakeld staan. Verder ben ik van mening dat die paar ms ook het verschil niet gaan uitmaken. Maar het is persoonlijk, altijd lastig 
edit: Heee. mijn xbox mag nu ook echt meedoen met de updates
Laat ze maar komen zou ik zeggen
edit: Heee. mijn xbox mag nu ook echt meedoen met de updates
[ Voor 14% gewijzigd door Yaz op 26-02-2014 10:52 ]
Ik heb plants vs zombies gekocht lol xD 39 dollar
Is dat wat?
Is dat wat?
[ Voor 11% gewijzigd door Xenophoben op 26-02-2014 11:31 ]
ik heb bijvoorbeeld mijn Xbox One aangesloten op een LED TV en Home Cinema Set van Samsung. Deze is uiteraard aangesloten via optical cable. Als ik echter op mijn X1 DTS aanklik, dan heb ik geen geluid. Daarom staat de mijne sinds december op stereo. Doe ik iets fout of hoort dit?
Welke type TV en welke type home Cinema Set van Samsung heb je? Zonder deze info is het lastig opzoeken wat de mogelijkheden zijn.
Om op je vraag terug te komen met een paar aannames; Nee, dat hoort niet zo.
Om op je vraag terug te komen met een paar aannames; Nee, dat hoort niet zo.
Misschien kan je tv geen DTS doorvoer aan?mitchdev91 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:37:
ik heb bijvoorbeeld mijn Xbox One aangesloten op een LED TV en Home Cinema Set van Samsung. Deze is uiteraard aangesloten via optical cable. Als ik echter op mijn X1 DTS aanklik, dan heb ik geen geluid. Daarom staat de mijne sinds december op stereo. Doe ik iets fout of hoort dit?
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 26-02-2014 11:41 ]
BLURAY Set is HT-E5500
TV is UE32D6530
Heb mijn settings staan op:
Colour Depth: 24 bits per pixel
Colour Space: TV (RGB LIMITED)
HDMI Audio: Of
Optical Audio: Stereo uncompressed
Zodra ik optical audio naar DTS zet heb ik geen geluid meer. De optische cable gaat vanuit mijn Xbox One naar mijn BLURAY set. De Xbox One is aangesloten via HDMI. Deze loopt logischerwijs van TV naar XBox One.
TV is UE32D6530
Zodra ik optical audio naar DTS zet heb ik geen geluid meer. De optische cable gaat vanuit mijn Xbox One naar mijn BLURAY set. De Xbox One is aangesloten via HDMI. Deze loopt logischerwijs van TV naar XBox One.
[ Voor 23% gewijzigd door mitchdev91 op 26-02-2014 11:58 ]
Gisteren Thief aangeschaft, ondanks de matige reviews. Heb de prologue en eerste missie gespeeld, maar het bevalt prima. Ik speel op de hoogste difficulty (zonder custom instellingen) en dat is best lastig van tijd tot tijd. Aangezien je met vechten zo goed als nooit kan winnen, is stealth de enige optie. Ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen is.
Enige waar ik me wel over verbaasde was dat het beeld af en toe wat schokkerig was, alsof de One de framerate niet trok. Nu heb ik in een review gelezen dat de PS4 versie dat zelfde issue heeft, dus het zal wel een developer-fout zijn en niet zozeer aan de hardware liggen.
Hoe dan ook, vooralsnog ben ik er tevreden over. Ik denk dat het het niet haalt bij Dishonored, maar voor een stealth game doet-ie het prima, vind ik.
Enige waar ik me wel over verbaasde was dat het beeld af en toe wat schokkerig was, alsof de One de framerate niet trok. Nu heb ik in een review gelezen dat de PS4 versie dat zelfde issue heeft, dus het zal wel een developer-fout zijn en niet zozeer aan de hardware liggen.
Hoe dan ook, vooralsnog ben ik er tevreden over. Ik denk dat het het niet haalt bij Dishonored, maar voor een stealth game doet-ie het prima, vind ik.
Xbox Live: Chevalric
Ik vind hem erg leuk tot nu toe. Samen met mijn vriendin splitscreen doen of online co-op of tegen elkaar. Het doet mij een beetje denken aan Team Fortress 2. Even vrolijk en even vermakelijk. Voor 30 euro een koopje!Xenophoben schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:31:
Ik heb plants vs zombies gekocht lol xD 39 dollar
Is dat wat?
Tomorrow is not today!
Weet iemand of hier ooit eens een serieuze meting naar gedaan is? Gebruik zelf ook de xbox (360 nog) - > reciever - > TV setup.Yaz schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:51:
Een gevoelskwestie is lastig te verhelpen. Ik zelf ervaar dat overigens niet. Mijn denon is bijzonder snel in het doorvoeren van de data en op mijn tv heb ik veel poespas uitgeschakeld staan. Verder ben ik van mening dat die paar ms ook het verschil niet gaan uitmaken. Maar het is persoonlijk, altijd lastig
edit: Heee. mijn xbox mag nu ook echt meedoen met de updatesLaat ze maar komen zou ik zeggen
Gisteren ook gehaald. En ook met mn vriendin gespeeld. Echter zuigt zij keihard (Wat een woordkeuze ook weerSpacey23 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:13:
[...]
Ik vind hem erg leuk tot nu toe. Samen met mijn vriendin splitscreen doen of online co-op of tegen elkaar. Het doet mij een beetje denken aan Team Fortress 2. Even vrolijk en even vermakelijk. Voor 30 euro een koopje!
XBL: MRE Inc
Haha geniaal elk woord als je daarbij doordenkt met je woordkeuze komt niet zo goed over ;PMRELynx schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:56:
[...]
Gisteren ook gehaald. En ook met mn vriendin gespeeld. Echter zuigt zij keihard (Wat een woordkeuze ook weer). Vind het niet de 30 euro waard vind ik. Vanavond maar eens met junior proberen te spelen in co-op. Die is wat beter met de controller dan mijn vriendin....
+1 haha voor je reactie!.. Dus het is een leuk spel? Helaas bezit ik een ps4, dit leek me ook een leuk spel om te spelen. Inderdaad lekker vrolijk, goede kleuren etc.
dat is bijna onmogelijk te meten, zoveel verschillende setups en instellingen, plus dat je geen referentiepunt heb, of je zou een hdmi splitter moeten gebruiken naar dezelfde TV.Defnosh schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:42:
Weet iemand of hier ooit eens een serieuze meting naar gedaan is? Gebruik zelf ook de xbox (360 nog) - > reciever - > TV setup.
inputlag van de hdmi ingang van de XBO heb ik wel kunnen testen. Ook geluid via mn PC, zit ik op 120ms, ik kan maar geen reciever vinden die voldoet aan mn eisen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
epamel schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:27:
[...]
Haha geniaal elk woord als je daarbij doordenkt met je woordkeuze komt niet zo goed over ;P
+1 haha voor je reactie!.. Dus het is een leuk spel? Helaas bezit ik een ps4, dit leek me ook een leuk spel om te spelen. Inderdaad lekker vrolijk, goede kleuren etc.
TDM maar 1 minuutje geprobeerd, was wel geinig, maar moet daar meer tijd in steken om er een goed oordeel over te geven....
Hoe kan ik trouwens zien of ik die 1500 MB update voor BF4 binnen heb? Die Xbox van mij staat natuurlijk altijd 'standby'....dan download hij die updates toch altijd 's nachts? Volgens mij staat hij wel geinstalleerd...maar zeker weten doe ik het niet
[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 26-02-2014 14:34 ]
Hier staat ie ook op standby met auto-download maar kreeg gewoon vrolijk een patch voor mn kiezen toen ik de game opstartteTheVMaster schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:32:
Hoe kan ik trouwens zien of ik die 1500 MB update voor BF4 binnen heb? Die Xbox van mij staat natuurlijk altijd 'standby'....dan download hij die updates toch altijd 's nachts?
Ik dus niet....vaag hoor, heb de vorige keer die update ook al gemist. Je kunt ook nergens in-game zien 'welke versie/patch level' je draait volgens mij.Martinspire schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:34:
[...]
Hier staat ie ook op standby met auto-download maar kreeg gewoon vrolijk een patch voor mn kiezen toen ik de game opstartte
Daarom heb ik die functie uit staan omdat ik, net zoals op iOS, graag wil zien wat er gepatched wordt of wat er toegevoegd wordt bij een update.
Bij deze patch is het heel simpel te zien als je hem hebt..... In het multiplayer scherm krijg je rechts boven de melding om met Y van profiel te switchen...
Heb je dat niet, dan heb je de laatste BF4 update niet draaien
Cogitationis poenam nemo patitur
Beide zijn erg leuk. Met dit spel kun je het beste samenwerken met anderen. Doe je dit niet, dan ben je zo dood. Elke plant en zombie heeft zijn eigen wapen/skill en als je samenwerkt kun je in sommige gevallen andermans skill gebruiken. Leuk om met anderen te spelen dus!Martinspire schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:54:
Maar is de TDM modus niet leuk dan? Want splitscreen was alleen een soort Horde/Zombie modus dacht ik?
Tomorrow is not today!
Dan heb ik de laatste updateBullet NL schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:45:
Bij deze patch is het heel simpel te zien als je hem hebt..... In het multiplayer scherm krijg je rechts boven de melding om met Y van profiel te switchen...
Overigens lees ik net op het Xbox Preview Forum het volgende :
Die link werkt overigens alleen als je toegang hebt tot de preview fora, ook als je je hebt aangemeld en de App hebt geinstalleerd op de Xbox One kan het dus nog een dag duren voordat de forums werken!Thank you everyone for your patience in waiting for the update to roll out. We're starting the first of several waves tonight where consoles will start receiving the update. These waves will continue over the next few days as we continue to process registration requests from your friends, and for those who haven't yet run the Registration App. We're thrilled about how enthusiastic the community has been around the update preview and we're anxious to get your thoughts and feedback.
One of the most logical follow up questions to this news is: "How do I know if my console is running the update?" If you go into your console's Settings menu, then select System, then Console Info you will see the OS version displayed. The current version that the general public is running will contain "(xb_rel_1402" in the OS version. When your console is updated to the update preview this text will change to contain "(xb_rel_1403".
Yeaah....het gaat dus beginnen vandaag!
Update: Ik lees dat de eerste personen de update al binnen hebben. Hij schijnt te forceren te zijn via de truuk die ook bij de Februari update werkte : Xbox One op Instant On, dan uitschakelen en ongeveer 10-20 minuten wachten. Het logo gaat dan knipperen en daarna gaat hij uit. Als je de Xbox dan inschakelt zal de update geinstalleerd worden.
Als het hier gelukt is laat ik het wel even weten...
[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 26-02-2014 15:41 ]
ik denk dat ik die vanavond ook even binnen trek!Doughty schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:29:
[...]
Hoeveel? Hij lijkt mij namelijk wel grappig idd.
Wat ik graag nog zou willen zien is een wijziging in de percentages voor achievements... Als ik een game heb uitgespeeld met alle achievements (dus 100%) wil ik dat ook houden
.. Dat er nu weer betaalde DLC uitkomt waardoor ik op 80% kom vind ik gewoon jammer. Doe er dan een soort klein percentage ernaast zetten dat geldt voor DLC. Ja, ik ben een achievement whore...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Je bedoelt 120% ofzo wanneer er 1200g te halen is?uchiha tijntje schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:24:
Wat ik graag nog zou willen zien is een wijziging in de percentages voor achievements... Als ik een game heb uitgespeeld met alle achievements (dus 100%) wil ik dat ook houden.. Dat er nu weer betaalde DLC uitkomt waardoor ik op 80% kom vind ik gewoon jammer. Doe er dan een soort klein percentage ernaast zetten dat geldt voor DLC. Ja, ik ben een achievement whore...
En ik heb nu een paar arcade games die ik niet opstart omdat die via een TU extra achievements hebben gekregen

120% vind ik ook prima. Maar om mij 'teruguit' te zetten vind ik niet tofEreaser schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:36:
[...]
Je bedoelt 120% ofzo wanneer er 1200g te halen is?
En ik heb nu een paar arcade games die ik niet opstart omdat die via een TU extra achievements hebben gekregen
-----------
Zucht... Molyneux...
http://uk.ign.com/article...alls-fable-3-a-trainwreck
Ben toch wel blij dat hij niet meer werkt aan de nieuwe Fable. Nu kunnen de verwachtingen redelijk getemperd worden, in plaats van dat het een nieuw wereld wonder is.. Zelf heb ik me prima met Fable 1, 2 en 3 vermaakt.
[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-02-2014 16:49 ]
Bah, Plants vs Zombies vereist dus een XBL Gold abonnement.. Mijn zoon heeft die niet omdat hij bij zijn moeder woont door de week. Stond er dus niet bij op store.xbox.com. Erg slecht....Heb dit op een of ander gamesite moeten lezen.
Als ik het goed begrijp heb je dus 2 Xbox ones staan? (1 bij jezelf, 1 bij de moeder?)MRELynx schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:54:
Bah, Plants vs Zombies vereist dus een XBL Gold abonnement.. Mijn zoon heeft die niet omdat hij bij zijn moeder woont door de week. Stond er dus niet bij op store.xbox.com. Erg slecht....Heb dit op een of ander gamesite moeten lezen.
Als je de Xbox van de moeder instelt als jouw home Xbox en je zoon bij die van jou, dan heb je gewoon Xbox live op beide en hoef je games ook maar 1x te kopen :-)
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Las net op internet dat er bij de nieuwe update ook een 5.1 optie komt ipv stereo en dts. Zou dit een oplossing zijn?mitchdev91 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:50:
BLURAY Set is HT-E5500
TV is UE32D6530
Dat klinkt wel heel vaag : Dus de xbox van de 'ander' instellen als 'jouw home xbox' en vice versa? Ik denk dat je het andersom moet doen....greyfox1987 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:06:
[...]
Als ik het goed begrijp heb je dus 2 Xbox ones staan? (1 bij jezelf, 1 bij de moeder?)
Als je de Xbox van de moeder instelt als jouw home Xbox en je zoon bij die van jou, dan heb je gewoon Xbox live op beide en hoef je games ook maar 1x te kopen :-)
Het is toch eigenlijk ook een mp only game? Of heb ik het verkeerd begrepen.MRELynx schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:54:
@Martinspire. Ik blijf niet klakkeloos de dlc kopen. Heb ook erg spijt van de dlc van BF4.
Haha, nee heb gewoon 1 Xbox one. Het gaat er niet om dat ik de game ook nog voor mijn zoon moet kopen, maar om dat hij het niet kan spelen omdat hij xbl silver heeft. Zijn account staat gewoon op mijn xbox, maar omdat hij geen gold heeft, kan jij het niet onder zijn account spelen.greyfox1987 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:06:
[...]
Als ik het goed begrijp heb je dus 2 Xbox ones staan? (1 bij jezelf, 1 bij de moeder?)
Preview Update wordt nu geïnstalleerd bij mij.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben benieuwd naar je ervaringen.Rivanov schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:50:
Heb ook begrepen dat je nu de stapjes kunt instellen hoe harder of zachter het geluid wordt gezet als je de Voice commands volume up of down gebruikt. Standaard staat die volgens mij op 3.
ben benieuwd!Rivanov schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:50:
Wil je voor mij even in menu kijken op dolby al via optical wordt getoond?
Jep. Dolby Digital zit er nu in.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hmmm bij mij komt de update maar niet binnen.
Kwam thuis. Xbox One aangezet. Daarna uit. Toen na minuut of 5 ging m'n Xbox lampje knipperen. Daarna aangezet en toen ging de update installeren.
Heb 'm altijd op Instant On staan.
Heb 'm altijd op Instant On staan.
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 26-02-2014 18:20 ]
Ik had ook nog niks helaas.shadowman12 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:07:
Hmmm bij mij komt de update maar niet binnen.
Net nog gecheckt!
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Ik wil ook nog wel mee doen met de beta update. Mijn gamertag is Valderrama NL
Met spatie, zoals het er staat. Als iemand mij nog daarbij zou kunnen helpen zou dit fijn zijn.
Met spatie, zoals het er staat. Als iemand mij nog daarbij zou kunnen helpen zou dit fijn zijn.
In de Friendstab op het Dashboard krijg je nu verschillende dingen te zien:
- Aantal Friends online
- Aantal Favorites online
- Aantal personen die aan het broadcasten zijn
Nice.
- Aantal Friends online
- Aantal Favorites online
- Aantal personen die aan het broadcasten zijn
Nice.
Vind dat MS het nu best wel goed op de rit heeft met de communicatie, updates etc. Hopen dat ze lekker actief blijven met de support!
Heb je toegevoegd Valderama.
Wat ik graag zou willen is dat MS er voor zorgt dat de audio gewoon gebitstreamd wordt doorgestuurd naar mijn receiver zodat deze het decodeerwerk kan doen ipv de Xbox One. Ik heb het idee dat mijn receiver dit beter zou moeten kunnen dan de One.
Al is het maar om geen Multi Channel in op de receiver te moeten zien maar het echt formaat zoals Dolby Digital of DTS-HD.
Al is het maar om geen Multi Channel in op de receiver te moeten zien maar het echt formaat zoals Dolby Digital of DTS-HD.
Instant on optie gedaan, maar helaas gaat hij niet knipperen
Yes! held!Rivanov schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:00:
Goed bezig man!
Thanks!Rivanov schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:13:
Heb je toegevoegd Valderama.
Rivanov schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:00:
Jij hebt dus niets 'vreemds' gedaan om die update te forceren? Heb jij die tweede e-mail ook ontvangen waar ze op het Xbox forum over spreken?
Hoezo ben ik 'gewoon' een Tweakers? 
Ik heb niks geks gedaan.. Xbox One aangezet toen ik thuis kwam van het werk. Daarna uitgezet. Na 5 minuten ofzo ging m'n Xbox One lampje knipperen en maakte hij kortstondig geluid. Daarna ging hij weer uit en zette ik de Xbox One weer aan. Toen ging hij de update installeren.
En ik heb geen mail ontvangen van Microsoft? Alleen de melding in de app dat ik geregistreerd was voor de Preview en me eventueel kon afmelden voor de Preview Wave. Meer niet.
Ik heb niks geks gedaan.. Xbox One aangezet toen ik thuis kwam van het werk. Daarna uitgezet. Na 5 minuten ofzo ging m'n Xbox One lampje knipperen en maakte hij kortstondig geluid. Daarna ging hij weer uit en zette ik de Xbox One weer aan. Toen ging hij de update installeren.
En ik heb geen mail ontvangen van Microsoft? Alleen de melding in de app dat ik geregistreerd was voor de Preview en me eventueel kon afmelden voor de Preview Wave. Meer niet.
Voor de mensen met de update, vergeet niet je controller te updaten via een micro usb kabel. Dit kan via de settings.
Ik zag je berichtje op de Xbox.com fora staan.Rivanov schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:53:
Hoezo ben ik 'gewoon' een Tweakers?
OOhw...oke...die melding heb ik inderdaad ook al sinds zondag in die Preview app staan. Ik zet hem zo nog wel eens uit....en kijk wel wat er gebeurt
Mocht er nog iemand een beta invite hebben -> prim3rs
Zou ook graag willen joinen
Thx alvast!
Zou ook graag willen joinen
Zag inderdaad je bericht op Xbox forums. Dus toen snapte ik je opmerking ook.TheVMaster schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:58:
[...]
Ik zag je berichtje op de Xbox.com fora staan.
OOhw...oke...die melding heb ik inderdaad ook al sinds zondag in die Preview app staan. Ik zet hem zo nog wel eens uit....en kijk wel wat er gebeurt
Kan toch? Zie foto's een paar posts terug...Valderrama schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:14:
Wat ik graag zou willen is dat MS er voor zorgt dat de audio gewoon gebitstreamd wordt doorgestuurd naar mijn receiver zodat deze het decodeerwerk kan doen ipv de Xbox One. Ik heb het idee dat mijn receiver dit beter zou moeten kunnen dan de One.
Iemand nog een invite over voor de preview?
Knalle Arie
Thanks
Knalle Arie
Thanks
Xbox Live Knalle Arie
Volgens mij zit iedereen te F5en op xbox.com ofzo, schijnt er helemaal uit te liggen. Op m'n Xbox One krijg ik zelfs een foutmelding als ik mijn vriendenlijst probeer te openen...
Update ook ontvangen met de bekende truc, alleen ligt bij mij alles eruit? Bij jullie ook? Zie geen friends list meer en online game gaat ook niet
[ Voor 3% gewijzigd door danplo op 26-02-2014 21:01 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
dat heb ik dus ook volgens mij ook geen update ontvangen..., nu ben ik die mooie trick ook al weer vergeten hahaTheVMaster schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:00:
Volgens mij zit iedereen te F5en op xbox.com ofzo, schijnt er helemaal uit te liggen. Op m'n Xbox One krijg ik zelfs een foutmelding als ik mijn vriendenlijst probeer te openen...
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Verwijderd
Toen ik Ryse startte kreeg ik de melding dat er een update was van 3GB voor Ryse, heb deze gedownload maar ik kan nergens vinden voor wat die was? friendslist kan ik momenteel ook niet openen ...
Friends list is inderdaad door....de bekende truuk = instant on en dan 10-20 minuten uit laten staan, mar hier heeft dat nog niet gewerkt...en ik heb het gedurende de middag/avond al een aantal keren geprobeerd

[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 26-02-2014 21:15 ]
ach hij stond bij mij heel de dag al uit.. dus had die dat al wel moeten doen denk ik...,TheVMaster schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:15:
Friends list is inderdaad door....de bekende truuk = instant on en dan 10-20 minuten uit laten staan, mar hier heeft dat nog niet gewerkt...en ik heb het gedurende de middag/avond al een aantal keren geprobeerd
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Af en toe kom ik nu wel in een multiplayer game, maar dan hebben de mede spelers geen naam LOL, allemaal vraagtekens
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Nog ergens iets te vinden dat lijkt op een Nederlandse taal met de update?
Wel wat vaags gevonden met Windows 8.1. Ik ben helemaal up to date, start nu BF4 met companion-app, zegt hij opeens dat m'n browser niet ondersteund wordt. Dus ik kies voor IE, kom ik op de 8.1 update pagina. Gewoon de download starten, gaat die naar de market en heel 3.5GB aan 8.1 update opnieuw downloaden
Wat een apparaat !
Heb hem vanmiddag binnen gekregen.
Om 4 uur heb ik hem aangesloten en ineens is het half 11..
Mooie tijd om wat te gaan etenTiberya schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:30:
Wat een apparaat !
Goed om te horen dat de Xbox One je bevalt.
enjoy!
Gaat lekker vandaag.... Friendlist niet zichtbaar en nu kan ik niet eens meer insignen??
Friendlist hoort leeg te zijn (niemand zonder die update online) als je de update hebt gehad, maar merk zojuist dat servers van MS even moeite hadden, kon net ook niet meer in OneDrive.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 26-02-2014 22:56 ]
Kreeg hier net een Update voor de Xbox Dashboard Preview App....wtf..
Waar blijft de Dashboard Update zelf?

Waar blijft de Dashboard Update zelf?
[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 26-02-2014 23:32 ]
Weet niet echt wat er nu allemaal speelt daar bij MS, maar nu krijg ik bij m'n smartglass opeens de melding 'your browser is not supported'.. like wut? 
In het goede nieuws, lees hier net dat je ook je controllers kan updaten via config, dus maar eens gedaan met de headset aangesloten.. probleem opgelost
In het goede nieuws, lees hier net dat je ook je controllers kan updaten via config, dus maar eens gedaan met de headset aangesloten.. probleem opgelost
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)