Vreemd....bij mij werkte het van 't weekend wel....en vandaag inderdaad ook 'your browser is not supported'SinergyX schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:57:
Weet niet echt wat er nu allemaal speelt daar bij MS, maar nu krijg ik bij m'n smartglass opeens de melding 'your browser is not supported'.. like wut?
In het goede nieuws, lees hier net dat je ook je controllers kan updaten via config, dus maar eens gedaan met de headset aangesloten.. probleem opgelost
Wolfenstein: The new order, gaat 1080p, 60fps zijn op Xbox One. Duidelijk dat de nieuwe SDK echt wel helpt. Zou leuk zijn als alle developers van de launch games even een patch uitbrengen, maar dat zal wel niet gebeuren.
http://www.totalxbox.com/...-1080p-60fps-on-xbox-one/
? Ik volg je niet helemaal geloof ik, niemand heeft gezegd dat de X1 geen 1080p 60fps kan draaien. Zoals in dat (beknopte) artikel is de engine "hardwired" op 60fps, grafisch kan vanalles wel lager zijn gezetX-Fighter schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:11:
Wolfenstein: The new order, gaat 1080p, 60fps zijn op Xbox One. Duidelijk dat de nieuwe SDK echt wel helpt. Zou leuk zijn als alle developers van de launch games even een patch uitbrengen, maar dat zal wel niet gebeuren.
[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 27-02-2014 01:21 ]
Ik heb de Update voor het Dashboard hier ook binnen. Hij is inderdaad weer te forceren :
- Xbox op regio UK zetten (in je settings)
- Xbox uitschakelen (instant on ingeschakeld)
- Ongeveer 10-15 minuten wachten
- Xbox logo gaat knipperen
- Xbox schakelt zichzelf uit
- Zet de Xbox weer aan
- Update wordt geinstalleerd
Nog mensen die de Beta Update willen hebben? Reargeer even met je gamertag op dit bericht of stuur me een DM met je gamertag. Ik maak een lijst met gamertag en zal dan morgen in de loop van de dag rond 18:00 uur weer gaan aanmelden.
Je staat op mijn lijstje, je wordt binnenkort op het forum gezet.Convoy schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:08:
Mocht er nog iemand een beta invite hebben -> prim3rs
Zou ook graag willen joinenThx alvast!
Op de lijstMarvie schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:32:
Iemand nog een invite over voor de preview?
Knalle Arie
Thanks
Gebeurt niks hier..TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 01:37:
Ik heb de Update voor het Dashboard hier ook binnen. Hij is inderdaad weer te forceren :
- Xbox op regio UK zetten (in je settings)
- Xbox uitschakelen (instant on ingeschakeld)
- Ongeveer 10-15 minuten wachten
- Xbox logo gaat knipperen
- Xbox schakelt zichzelf uit
- Zet de Xbox weer aan
- Update wordt geinstalleerd
[ Voor 152% gewijzigd door Turdie op 27-02-2014 04:31 ]
Heb je internet niet gevolgd de laatste maanden? Heel veel mensen zeiden dat Xbox One dit niet aan kan...Mutatie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 01:18:
[...]
? Ik volg je niet helemaal geloof ik, niemand heeft gezegd dat de X1 geen 1080p 60fps kan draaien. Zoals in dat (beknopte) artikel is de engine "hardwired" op 60fps, grafisch kan vanalles wel lager zijn gezetHele game engines ombouwen patch je niet even zomaar.
Sjefkebakfietsshadowman12 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 03:12:
Nog mensen die de Beta Update willen hebben? Reargeer even met je gamertag op dit bericht of stuur me een DM met je gamertag. Ik maak een lijst met gamertag en zal dan morgen in de loop van de dag rond 18:00 uur weer gaan aanmelden.
[...]
Je staat op mijn lijstje, je wordt binnenkort op het forum gezet.
[...]
Op de lijst
[...]
Gebeurt niks hier..
Dat is onjuist de xbox one kan wel 1080p 60fps aan maar de xbox one beschikt over esram en is nieuw voor de developers en dus nog moeilijk om spellen mee te maken, de studio's van microsoft werken wel gewoon volledig met de esram en zien er daarom beter uit en hebben een hogere framerate.X-Fighter schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:17:
[...]
Heb je internet niet gevolgd de laatste maanden? Heel veel mensen zeiden dat Xbox One dit niet aan kan...Ja Forza 5... Maarja das een racegame, dat is niet hetzelfde, vind ik. Microsoft doet niet mee met het spelletje waarbij de game perse 1080p/60fps moet halen, zoals Sony, dus ik ga er vanuit dat ze grafisch niets hebben weg gelaten hoor. Het is niet dat we een Thief krijgen met sucky framerate.
Hier nog een mooie video van iemand die het uitlegt http://goo.gl/pCKW5S
Karremania. Nekslag voor wie SinergyX in gebruik heeftshadowman12 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 03:12:

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja ik vond dat wel een coole naamSinergyX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:37:
[...]
Karremania. Nekslag voor wie SinergyX in gebruik heeft

Das dus niet waar, je zit teveel op misterx denk ik waar ze zichzelf een minderwaardigheidscomplex aanpraten. De xbox one is prima in staat om 1080p beelden te toveren en ook op 60 fps als het moet.X-Fighter schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:17:
Heb je internet niet gevolgd de laatste maanden? Heel veel mensen zeiden dat Xbox One dit niet aan kan...Ja Forza 5... Maarja das een racegame, dat is niet hetzelfde, vind ik.
Ook hier praat je weer onzin want sony forceert geen enkele ontwikkelaar 1080p/60pfs te halen. het is zelfs zo dat vrij weinig spellen dit ondersteunen op PS4.Microsoft doet niet mee met het spelletje waarbij de game perse 1080p/60fps moet halen, zoals Sony, dus ik ga er vanuit dat ze grafisch niets hebben weg gelaten hoor. Het is niet dat we een Thief krijgen met sucky framerate.
Waar het allemaal om draait is dat de hardware in de ps4 krachtiger en makkelijker te programmeren is. Bij engines van dezelfde game is het voor ontwikkelaars gemakkelijker gebleken om hogere fps en/of resoluties uit de PS4 te trekken dan dan uit de xbox one. Hier zijn al legio voorbeelden van zoals COD Ghosts, Battlefield 4, Tomb Raider, assassins Creed etc etc. en vooralnog lijkt deze trend zicht door te zetten.
Neemt niet weg dat de engine van wolfenstein een pareltje is en al bij RAGE op de 360 en ps3 liet zien een strakke 60fps te kunen houden. de truuk bij deze engine is dat de resolutie variabel is om zodoende altijd de 60fps te houden. in de basis zal wolfenstein op de xbox one dus 1080p als richtresolutie hebben idem als PS4 en zullen beide systemen resolutiedips gaan krijgen. Naar alle waarschijnlijkheid de xbox one een stuk meer dan de PS4 wat gewoon met hardware te maken heeft. de nieuwe SDK gaan natuurlijk voordeel bieden maar men vergeet dat het verschil in GPU steeds aanwezig zal blijven en de 32mb onchip ram altijd een bottleneck zal zijn. Een bottleneck waar workarounds voor zullen komen uiteraard.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
leg dan maar uit waarom DR3 op 720p draait, titanfall op 792p draait. Men vergeet dat het niet alleen om hardware draait maar vooral om software. De software moet geoptimaliseerd worden voor de xbox one hardware. Pas dan kan het gebruik maken van de snelheid van het esram. Ondertussen is het een flinke bottleneck en zal het dit blijven vanwege zijn grootte.iYell0wi7 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:00:
Dat is onjuist de xbox one kan wel 1080p 60fps aan maar de xbox one beschikt over esram en is nieuw voor de developers en dus nog moeilijk om spellen mee te maken, de studio's van microsoft werken wel gewoon volledig met de esram en zien er daarom beter uit en hebben een hogere framerate.
*snip*
Is er nu eindelijk bekend wanneer de xbox one in Nederland uitkomt? Het zou mooi zijn als we ook een mooi deal krijgen zoals de UK heeft. Een abslolute act of desperation trouwens.
[ Voor 22% gewijzigd door BM op 27-02-2014 10:48 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Volgens mij zeggen jullie precies hetzelfde: de Xbox One kan 1080p qua hardware wel aan maar wordt daarvan weerhouden door de software.swopdark schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:35:
[...]
leg dan maar uit waarom DR3 op 720p draait, titanfall op 792p draait. Men vergeet dat het niet alleen om hardware draait maar vooral om software. De software moet geoptimaliseerd worden voor de xbox one hardware. Pas dan kan het gebruik maken van de snelheid van het esram. Ondertussen is het een flinke bottleneck en zal het dit blijven vanwege zijn grootte.
Programmeren op een Xbox360 was makkelijker dan op de PS3, nu lijkt dit andersom, maar ik heb geen idee waaraan dit ligt. PS3 was C+ en Xbox was gewoon VB gerelateerd. twee verschillende talen en ik denk dat dit nu 1 taal is geworden.swopdark schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:26:
[...]
Das dus niet waar, je zit teveel op misterx denk ik waar ze zichzelf een minderwaardigheidscomplex aanpraten. De xbox one is prima in staat om 1080p beelden te toveren en ook op 60 fps als het moet.
[...]
Ook hier praat je weer onzin want sony forceert geen enkele ontwikkelaar 1080p/60pfs te halen. het is zelfs zo dat vrij weinig spellen dit ondersteunen op PS4.
Waar het allemaal om draait is dat de hardware in de ps4 krachtiger en makkelijker te programmeren is. Bij engines van dezelfde game is het voor ontwikkelaars gemakkelijker gebleken om hogere fps en/of resoluties uit de PS4 te trekken dan dan uit de xbox one. Hier zijn al legio voorbeelden van zoals COD Ghosts, Battlefield 4, Tomb Raider, assassins Creed etc etc. en vooralnog lijkt deze trend zicht door te zetten.
Neemt niet weg dat de engine van wolfenstein een pareltje is en al bij RAGE op de 360 en ps3 liet zien een strakke 60fps te kunen houden. de truuk bij deze engine is dat de resolutie variabel is om zodoende altijd de 60fps te houden. in de basis zal wolfenstein op de xbox one dus 1080p als richtresolutie hebben idem als PS4 en zullen beide systemen resolutiedips gaan krijgen. Naar alle waarschijnlijkheid de xbox one een stuk meer dan de PS4 wat gewoon met hardware te maken heeft. de nieuwe SDK gaan natuurlijk voordeel bieden maar men vergeet dat het verschil in GPU steeds aanwezig zal blijven en de 32mb onchip ram altijd een bottleneck zal zijn. Een bottleneck waar workarounds voor zullen komen uiteraard.
Je ziet dat de PC versie en de PS4 versie heel dicht bij elkaar liggen, maar dat heel wat Xbox one games wat minder zijn.(Minder = niet slecht)
Angelo NL / Global Cargo VTC
Daarom dat je op elke gamesite in de comments de kritieken hoort... Ik had nooit een probleem met de lagere resoluties, en dat de meeste multiplatformgames in 720-900p waren. Ik was er dan ook zeker van dat dit in de toekomst weg ging vallen, heb het daar al meermaals over gehad. Maar veel mensen op het internet waren van andere mening, dat is te zien aan de comments op gamespot, ign, of op neogaf forum... Dat ik al het game nieuws volg, en dus ook kijk wat MisterX te zeggen heeft, heeft daar niets mee te maken. Zeker niet aangezien MisterX de laatste tijd juist heeft gehad.swopdark schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:26:
[...]
Das dus niet waar, je zit teveel op misterx denk ik waar ze zichzelf een minderwaardigheidscomplex aanpraten. De xbox one is prima in staat om 1080p beelden te toveren en ook op 60 fps als het moet.
Er zijn al genoeg developers die hebben gezegd dat eSRAM helemaal geen bottleneck is, maar de meeste developers weten er gewoon niet juist mee om te gaan. eSRAM is ook volledig op de toekomst gericht, want deze console moet 10 jaar mee gaan. Denk je nu echt dat Microsoft er vanuit gaat dat de console 10 jaar mee gaat, en nu moeilijkheden heeft met 1080p? Even 3 miljard dollar weg gooien...swopdark schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:26:
[...]
Ook hier praat je weer onzin want sony forceert geen enkele ontwikkelaar 1080p/60pfs te halen. het is zelfs zo dat vrij weinig spellen dit ondersteunen op PS4.
Developers moeten gewoon beter tiled resources gaan gebruiken. Nobody said it was easy.Why include eSRAM at all if it becomes a limiting factor? Simply due to its bandwidth for tiled texture middleware, which is reportedly 192 GB/s. Also, it appropriately helps make Cloud gaming more possible on normal internet connections thanks to its LZ encode/decode compression abilities. So whether we believe so or not, Microsoft knew what it was doing when it included eSRAM into the Xbox One. We’ll just have to wait and see if devs can deliver the best visual experience possible while taking advantage of the eSRAM’s many benefits.
http://gamingbolt.com/why...ed-textures-using-dx-11-2
Top! Thx alvastshadowman12 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 03:12:
[...]
[...]
Op de lijst
[...]
Gebeurt niks hier..
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Jij, ik, schoolplein na schooltijd..wimpie007 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:58:
[...]
Ja ik vond dat wel een coole naam![]()
[afbeelding]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Ik vermoed dat je eerst door alle authorisaties heen moet. Dus je moet op het forum kunnen komen en binnen de App moet je ook 'akkoord' zijn bevonden.shadowman12 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 03:12:
[...]
[...]
Op de lijst
[...]
Gebeurt niks hier..
Ik hoop dat ik vanavond ook eindelijk de update binnen heb!TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:47:
[...]
Ik vermoed dat je eerst door alle authorisaties heen moet. Dus je moet op het forum kunnen komen en binnen de App moet je ook 'akkoord' zijn bevonden.
Ik voel me buiten gesloten door MS, terwijl ik al jaren de Windows knop gebruik.
Ik zal Bill even vragen om jou even direct de update te geven (en de anderen natuurlijk ook), anders kunnen we niet meer ouwehoeren.....en dan ben ik dus buitengesloten....Doughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:48:
[...]
Ik hoop dat ik vanavond ook eindelijk de update binnen heb!
Ik voel me buiten gesloten door MS, terwijl ik al jaren de Windows knop gebruik.
[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2014 11:51 ]
Die is weer goed gedaan
Zou er ergens in de voorwaarden staan dat bij inactiviteit je naam wordt vrijgegeven? Toch eens kijken of dat via de support mogelijk is. Al denk ik dat ook bepaalde namen gewoon geblokkeerd zijn, SinergyXtje mocht bijvoorbeeld ook niet.
Nee, staat niet in de voorwaarden en via de support gaat het ook niet. Wil al een paar jaar veranderen naar Ereaser ipv Ereaser NL maar helaas.SinergyX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:31:
[...]
Die is weer goed gedaan![]()
Zou er ergens in de voorwaarden staan dat bij inactiviteit je naam wordt vrijgegeven? Toch eens kijken of dat via de support mogelijk is. Al denk ik dat ook bepaalde namen gewoon geblokkeerd zijn, SinergyXtje mocht bijvoorbeeld ook niet.
https://live.xbox.com/en-US/Profile?gamertag=Ereaser zo ziet het account er al jaren uit

Ik vraag me trouwens af als een gamertag wordt gewijzigd of de oude dan weer beschikbaar komt?
Iemand die daadwerkelijk de update al binnen heeft? en wat screens of info wil plaatsen? Die ''mijn console is beter dan de jouwe'' discussie is zó 2013.
Ik heb de update binnen....(er zijn er overigens meer)....zal wel even wat foto's maken zo.Chrosser schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:31:
Iemand die daadwerkelijk de update al binnen heeft? en wat screens of info wil plaatsen? Die ''mijn console is beter dan de jouwe'' discussie is zó 2013.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:50:
[...]
Ik zal Bill even vragen om jou even direct de update te geven (en de anderen natuurlijk ook), anders kunnen we niet meer ouwehoeren.....en dan ben ik dus buitengesloten....
Ik zal de update straks nog even proberen te forceren.
PS: Iemand al de headset adapter of de nieuwe headset besteld?
Ik heb de nieuwe Xbox One headset gepre-ordered, ja. Vooral vanwege het game sound via de controller ipv de TV.Doughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:38:
[...]
Baas Bill fixed dat wel.
Ik wacht nog even op wat reviews van headsets voordat ik er 1tje ga bestellen.
Xbox One vs Playstation 4!,
Xbox One vs Playstation 4!,
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Nee, wel een batterypack..maar de headset (en de remote control) zijn nog niet leverbaar he...pas vanaf 12 maartDoughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:38:
[...]
Baas Bill fixed dat wel.
Ik heb een goede Tritton 720+ liggen, dus zat te denken om de adapter te halen.Jarrichvdv schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:39:
[...]
Ik heb de nieuwe Xbox One headset gepre-ordered, ja. Vooral vanwege het game sound via de controller ipv de TV.
Maar ik ga denk ik toch ook voor de headset. Het feit dat die compleet draadloos is en alleen in de controller hoeft, dat scheelt veel. Ook heb ik gelezen dat het geluid zeer goed is en een goede bass reflex heeft.
En Albert Penello heeft gezegd dat er in een latere update waarschijnlijk (virtual) surround wordt toegevoegd. De was geen hardware beperking en dus software matig up te daten.
Nu ik dit typ heb ik trouwens besloten om ook de headset te gaan bestellen.
4 maart mijn waarde.TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:44:
[...]
Nee, wel een batterypack..maar de headset (en de remote control) zijn nog niet leverbaar he...pas vanaf 12 maart
http://www.microsoftstore...gCheckoutShoppingCartPage
Is het nog mogelijk om deel te nemen aan de Dashboard Preview?
Iemand al de patch kunnen forceren naast TheVMaster? Ik krijg hem hier gewoon echt niet gedownload. Heb zelfs een berichtje gehad dat ik bij de eerste wave zit...
Aan uit, regio change, vinkjes aan of uit, standby, force reboot, force off, met stem, met controller, etc etc. Alles al geprobeerd volgens mij.
Aan uit, regio change, vinkjes aan of uit, standby, force reboot, force off, met stem, met controller, etc etc. Alles al geprobeerd volgens mij.
[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 27-02-2014 13:59 ]
Ik heb ook de 1st wave message gekregen, maar nog geen update.Martinspire schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:53:
Iemand al de patch kunnen forceren naast TheVMaster? Ik krijg hem hier gewoon echt niet gedownload. Heb zelfs een berichtje gehad dat ik bij de eerste wave zit...
Ik ga het straks nog eens proberen.
Mijne kwam opeens vanuit het niets toen ik de XBO weer aanslingerde. Opeens die voortgangsbalk, was tijdje bezig en hij was klaar. Ik heb normaal hem op 'powersave' staan (fast boot, niet instant boot), 1x omgezet naar standby en het leek te werken.Martinspire schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:53:
Hmm.....volgens Amazon.de leveren ze pas vanaf 12 maart...en bij mijn Duitse Microsoft Store staat er dit Veröffentlichungsdatum: 07.03.2014. Volgens mij is dat weer 7 maart..Doughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:45:
[...]
4 maart mijn waarde.
http://www.microsoftstore...gCheckoutShoppingCartPage
[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2014 14:07 ]
Oeh nice! Thanks voor de pics. Heb je ook al je controller geupdate?TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:03:
Hier wat screenshots van nieuwe zaken...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In Engeland liggen ze zelfs al in de MS Store, dus waarschijnlijk klopt de MS release date wel. Ik ga hem bestellen iig!TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:05:
[...]
Hmm.....volgens Amazon.de leveren ze pas vanaf 12 maart...en bij mijn Duitse Microsoft Store staat er dit Veröffentlichungsdatum: 07.03.2014. Volgens mij is dat weer 7 maart..
Check ook dit: YouTube: Xbox One Stereo Headset Adapter: First Look
Update controller? Zou dat een fix zijn voor mijn continu verlies van verbinding met mijn controllers?
M'n xbox is net opgehaald doos UPS
Jups...heb beide controllers ook geupdate...zal daar ff plaatje van toevoegen nogDoughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:09:
[...]
Oeh nice! Thanks voor de pics. Heb je ook al je controller geupdate?
Dat ziet er erg goed uit....ga hem zeker bestellen (incl. die media remote). Kan ik lekker gamen met de headset op, i.p.v. dat m'n vrouw er last van heeft[...]
In Engeland liggen ze zelfs al in de MS Store, dus waarschijnlijk klopt de MS release date wel. Ik ga hem bestellen iig!
Check ook dit: YouTube: Xbox One Stereo Headset Adapter: First Look
Ja, ik hoorde iemand die zei dat het door de update gefixed was idd.shoombak schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:16:
Update controller? Zou dat een fix zijn voor mijn continu verlies van verbinding met mijn controllers?
Info: http://www.xbox.com/xboxone/controllerupdate
[ Voor 7% gewijzigd door Doughty op 27-02-2014 14:18 ]
Wel grappig hoor...de controller updaten...Doughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:17:
[...]
Ja, ik hoorde iemand die zei dat het door de update gefixed was idd.

Whehehe, wat schattig die persoon op de achtergrond met dekentjuh en al op de bankTheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:03:
Hier wat screenshots van nieuwe zaken...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice!TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:18:
[...]
Wel grappig hoor...de controller updaten...
[afbeelding]
Ik ben wel benieuwd naar de verbetering in responsiveness en verbeterde input etc.
Ja, da's de vrouwConvoy schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:20:
[...]
Whehehe, wat schattig die persoon op de achtergrond met dekentjuh en al op de bank![]()
![]()

@TheVMaster dank voor de hulp!
Erg blij met mijn xboxone, maar nu meteen al op zoek naar een goede headset, waar dus ook het geluid van de game en het chatten op kan?
Welke versie/soort komt er nu in begin maart uit? Is dat een official Microsoft ding of moet ik een turtle/polk audio headset hebben?
Erg blij met mijn xboxone, maar nu meteen al op zoek naar een goede headset, waar dus ook het geluid van de game en het chatten op kan?
Welke versie/soort komt er nu in begin maart uit? Is dat een official Microsoft ding of moet ik een turtle/polk audio headset hebben?
Na 3 maanden ben ik eindelijk zover dat ik mijn xbox wel een week kan missen komen ze met een controller updateDoughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:17:
[...]
Ja, ik hoorde iemand die zei dat het door de update gefixed was idd.
ThePMaster toch?
LOL Ja, zoiets....
[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2014 14:26 ]
Die update was wel de fix voor mijn headsetDoughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:20:
Nice!
Ik ben wel benieuwd naar de verbetering in responsiveness en verbeterde input etc.
Eerste keer op beide controllers duurde best even, 2de keer update met headset erin was vrij snel gedaan.
Maar VM, ik zie dat jij 'broadcasting' al hebt staan, Twitch gaat toch pas volgende week live? Of is dat die feature zoals in X360 dat je heel je friendlist laat zien welke game je gaat spelen?
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 27-02-2014 14:27 ]
Begrijp ik het nou goed dat je met die stereo headset adapter gewoon game geluid krijgt via je controller dan (in stereo uiteraard)? En chat gaat dan via Kinect?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat wil ik ook weten. Ik gebruik geen Kinect en wil het ook niet gebruiken, maar zoek wel een draadloze headset voor chatten en gamegeluid. Heeft iemand aanraders? Ik lsa dat er begin maart eentje op de markt komt? wlke is dat?Phusebox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:36:
Begrijp ik het nou goed dat je met die stereo headset adapter gewoon game geluid krijgt via je controller dan (in stereo uiteraard)? En chat gaat dan via Kinect?
Nee, er zit een eigen microfoon in de stereoheadset...Phusebox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:36:

[ Voor 13% gewijzigd door Bullet NL op 27-02-2014 14:40 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Zowel game als chat loopt via die nieuwe headset adapter. In ieder geval bij de nieuwe headsets die uitkomen.
Wat denken jullie: Has Watch Dogs missed its moment?
http://www.totalxbox.com/...h-dogs-missed-its-moment/
Ik ben bang dat het toch wel wat tegen gaat vallen..
[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-02-2014 14:40 ]
Je krijgt dus via je controller je game audio en je chat audio!Phusebox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:36:
Geen draadjes naar je Xbox One of whatever!
En ondersteuning voor surround komt later via een update. (Waarschijnlijk)
Het gerucht van de virtual surround, heeft dat ergens een bron???
Cogitationis poenam nemo patitur
Yep! Meerdere bronnen zelfs. Maar het nieuws komt van mister Albert Pennelo himself.Bullet NL schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:41:
Het gerucht van de virtual surround, heeft dat ergens een bron???
http://www.polygon.com/20...round-sound-in-the-future
http://www.twinfinite.net...y-support-surround-sound/
https://www.google.nl/#q=albert+penello+headset+surround
[ Voor 17% gewijzigd door Doughty op 27-02-2014 14:49 ]
Kun je dat ook zonder adapter doen dan? En is dat ook voor de sensitivity-fix die eraan zat te komen, of is dit weer een andere?TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:18:
[...]
Wel grappig hoor...de controller updaten...
[afbeelding]
Ja maar als ik nu alleen game audio wil, kan ik gewoon een willekeurig koptelefoon in die adapter steken?uchiha tijntje schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:40:
Zowel game als chat loopt via die nieuwe headset adapter. In ieder geval bij de nieuwe headsets die uitkomen.
Volgens mij wel ja
Dit is voor die sensitivity fix idd, al heb ik het vermoeden dat het ook connectivity fixed voor sommige mensen.Martinspire schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:49:
[...]
Kun je dat ook zonder adapter doen dan? En is dat ook voor de sensitivity-fix die eraan zat te komen, of is dit weer een andere?
Yep!Phusebox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:50:
[...]
Ja maar als ik nu alleen game audio wil, kan ik gewoon een willekeurig koptelefoon in die adapter steken?
Check dit: YouTube: Xbox One Stereo Headset Adapter: First Look
Roep maar eens Xbox BroadcastSinergyX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:26:
[...]
Die update was wel de fix voor mijn headset
Eerste keer op beide controllers duurde best even, 2de keer update met headset erin was vrij snel gedaan.
Maar VM, ik zie dat jij 'broadcasting' al hebt staan, Twitch gaat toch pas volgende week live? Of is dat die feature zoals in X360 dat je heel je friendlist laat zien welke game je gaat spelen?

Vreemd, waarom schrijven ze zelf dan dit:
bron: http://support.xbox.com/e...onnect-compatible-headsetTo connect your headset for in-game audio, connect the headset to the audio output on the TV, monitor or console. The audio volume will be controlled using the headset’s controls. The two main types of connectors are a stereo headset with RCA cables and a stereo headset with an S/PDIF audio cable.
Ja, maar hier staat het volgende :Phusebox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:55:
[...]
[...]
bron: http://support.xbox.com/e...onnect-compatible-headset
Additional Features
- Enables most wired stereo gaming headsets to work with Xbox One*
- Easily adjust chat audio without taking your hands off the controller
- Controls include volume up/down, microphone mute, and game/chat balance
- Connects to the bottom of the Xbox One Wireless Controller and features a 3.5mm audio jack for your wired headset to plug into
- Includes 2.5mm to 3.5mm adapter to enable a stereo Xbox 360 wired headset to work with Xbox One
- [i]For game audio:[/i]
- Legacy gaming headsets get game audio from the back of the console from the S/PDIF port or from your TV/receiver with RCA cables. Get chat audio by connecting the 2.5mm chat cable to the adapter
- New Xbox One headsets – get chat and stereo directly from the adapter. No need to connect anything to the console
- Any 3.5mm stereo headset (that uses the CTIA plug standard) can get stereo game audio by plugging into the adapter
Dat gaat over een Xbox One compatible headset.Phusebox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:55:
[...]
[...]
bron: http://support.xbox.com/e...onnect-compatible-headset
Oftelwel voor een headset zoals de Tritton Warhead etc. Die hebben namelijk een externe decoder box en daar moet je nog kabels in doen.
De Xbox One stereo headset is volledig wireless. (Op de controller na.)
Ook komt er (nu nog) stereo game audio uit je controller. En aangezien de aansluiting van de adapter 3,5mm jack is kan je gewoon alle normale 3,5mm audio headsets er op aansluiten.
Inderdaad, dus mijn 'normale' laptop headset (met een 3,5mm plugje) met ingebakken microfoon doet het ook gewoon voor voice chat en game audio, zolang hij maar een CTIA plug heeft (en dat heeft zowat iedere headset met 1 combi mic/headphone plug).Doughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:00:
[...]
Dat gaat over een Xbox One compatible headset.
Oftelwel voor een headset zoals de Tritton Warhead etc. Die hebben namelijk een externe decoder box en daar moet je nog kabels in doen.
De Xbox One stereo headset is volledig wireless. (Op de controller na.)
Ook komt er (nu nog) stereo game audio uit je controller. En aangezien de aansluiting van de adapter 3,5mm jack is kan je gewoon alle normale 3,5mm audio headsets er op aansluiten.
Yep!TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:01:
[...]
Inderdaad, dus mijn 'normale' laptop headset (met een 3,5mm plugje) met ingebakken microfoon doet het ook gewoon voor voice chat en game audio, zolang hij maar een CTIA plug heeft (en dat heeft zowat iedere headset met 1 combi mic/headphone plug).

Nou, beter nog zelfs. Wanneer MS hun software update om er voor te zorgen dat de stereo headset, en adapter, virtual surround gaan ondersteunen, dan zou dit theoretisch ook moeten werken op alle andere stereo headsets.TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:04:
[...]
Ja, ik wist dat wel..was meer even een statement voor de rest.....ik ga ook lekker m'n Sennheiser gebruiken voor gamen, kan altijd nog overstappen naar een of andere full surround gaming headset. 't scheelt al enorm dat je een headset op hebt t.o.v. het geluid over de speakers, moet toch rekening houden met m'n vrouw die naast me zit he
Ken datTheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:04:
[...]
Ja, ik wist dat wel..was meer even een statement voor de rest.....ik ga ook lekker m'n Sennheiser gebruiken voor gamen, kan altijd nog overstappen naar een of andere full surround gaming headset. 't scheelt al enorm dat je een headset op hebt t.o.v. het geluid over de speakers, moet toch rekening houden met m'n vrouw die naast me zit he
de buurvrouw: ik snap dat je oorlogs docu's erg interresant kan vinden maar wij hebben tijdens de nacht toch een beetje een platoon idee
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Haha, heerlijk! Iedereen mag meegenieten van Battlefield!Blerf schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:06:
[...]
Ken dathadden de buren ook wel toen ik full dolby BF3 op wartape speelde.
de buurvrouw: ik snap dat je oorlogs docu's erg interresant kan vinden maar wij hebben tijdens de nacht toch een beetje een platoon idee
(Zolang die maar geen last heeft van de "L" word!)
Doughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:07:
[...]
Haha, heerlijk! Iedereen mag meegenieten van Battlefield!
(Zolang die maar geen last heeft van de "L" word!)

[ Voor 18% gewijzigd door Blerf op 27-02-2014 15:20 . Reden: oeps ]
Update ook binnen. Wat is de beste setting voor mijn 7.1 headset?
Staat nu :
HDMI Audio: 7.1 uncompressed
Optical audio: bitstream out
Bitstream output: Dolby Digital
Wat is beter voor wen 7.1 headset, Dolby digital of DTS ?
Staat nu :
XBL: MRE Inc
Yeah...dan kunnen wij tenminste vanavond samen in een Squad zitten.....MRELynx schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:20:
Staat nu :
In mijn geval is het:MRELynx schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:20:
Staat nu :
HDMI Audio: 7.1 uncompressed : Geen geluid uit headset
Bitstream output: Dolby Digital: Wel geluid uit headset
Kan dus niet wachten op die update!
[ Voor 3% gewijzigd door wimpie007 op 27-02-2014 15:23 ]
Arie jonge, ligt eraan wat voor headset het is en of het true surround is of virtual.MRELynx schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:20:
Staat nu :
Maar 7.1 uncompressed is het beste.
Headset is een Astro A30 met 7.1 mixamp. Maar Dolby Digital of DTS?
XBL: MRE Inc
DTS heeft minder compressie en hogere bitrate. Maar either way is goed.MRELynx schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:32:
Headset is een Astro A30 met 7.1 mixamp. Maar Dolby Digital of DTS?
Info: http://www.practical-home...ide.com/dolby-vs-dts.html
Mochten jullie nog updatekeys uitdelen, ik wil ook wel graag 1
. Sghannibal. Bedankt alvast en anders wacht ik rustig op de release
Ik heb je naam doorgegeven, als het goed is komt die key vanzelfmobygo76 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:37:
Mochten jullie nog updatekeys uitdelen, ik wil ook wel graag 1. Sghannibal. Bedankt alvast en anders wacht ik rustig op de release

Nog steeds geen bitstream out over Hdmi dus?
Als het mogelijk zou ik graag ook een Key ontvangenTheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:47:
[...]
Ik heb je naam doorgegeven, als het goed is komt die key vanzelf
Hot Timmeehh
Thanks!
DoneTim14ww schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:48:
[...]
Als het mogelijk zou ik graag ook een Key ontvangen
Hot Timmeehh
Thanks!
Done!Xgar schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:49:
Ik zou graag ook de update uit willen testen:
Xgar NL
[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2014 15:51 ]
Als iemand mij ook wil toevoegen voor de test van de update. Graag
GT: Bozzmeister88
GT: The Bozzz88
DoneBozznl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:00:
Als iemand mij ook wil toevoegen voor de test van de update. Graag![]()
Laten we dit topic alsjeblieft niet laten verzanden in een request topic voor beta keys. Dat kan ook prima via DM
Xbox
WAT moet er eigenlijk aan de controller worden geupdate ??
GamiQ, de game notes app met game maps!
Kan iemand mij ook toevoegen aan de preview
mijn gamertag is mcp16
mijn gamertag is mcp16
Mag ik wel toegang tot de beta van het nieuwe DM systeem, wanneer die komt?BM schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:10:
[mbr]Laten we dit topic alsjeblieft niet laten verzanden in een request topic voor beta keys. Dat kan ook prima via DM :)[/]
In de basis zijn het beide dezelfde x86 chips op dezelfde clockspeed. Met beide vergelijkbare GPU cores van AMD waarbij de één een wat hogere clockspeed draait en de andere meer cores heeft. Biden hebben een unified momorypool en beide doen ze de zaken zoals achtergrond proccessing en audio processing anders. In grote lijnen erg vergelijkbaar. Zeker vergeleken met de Cell vs Xenon vergelijking.X-Fighter schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:28:
Hier horen geen vergelijkingen, maar als je denkt dat PS4 en X1 zelfde architectuur hebben, dan moet je toch wat meer onderzoek doen, want dit is niet het geval.
sja tis maar wat je wilt geloven maar er gingen al langer geruchten dat ontwikkelaar graag de (voor kinect) gereserveerde performance wilden gebruiken voor hun games. Deze gereserveerde performace werd voor het eerst naar de media uit de doeken gedaan door het "balance" interview op eurogamer.[...]
Overzicht heeft het inderdaad amper, maar de veel sterkere SDK had hij al op voorhand gemeld. Nu ja een nieuwe SDK komt er altijd, maar er zit wel een heel groot performantie verschil in nu, zoals gemeld.
Die misterxmedia heeft het vanaf het begin al over stereo en mono drivers waarbij de stereodrivers de z.g. secondaire GPU zou unlocken. Enkel de hoogste inside ontwikkelaars zouden toegang hebben tot deze chipset en drivers... en dan nog posts van insiders die zoiets roepen als: "ja we laten sony nu denken dat ze de krachtige hardware hebben en dan met de e3 blazen we alles omver middels de stereo drivers. we hebben sony exact waar we ze willen hebben etc etc..."
Sja goed ik kan niks bewijzen dat het niet zo zou zijn maar het is allemaal erg ver gezocht. En steeds als er een datum is verstreken waarop een NDA versteken zou zijn dan is er wel een andere reden dat MS informatie achterhoud... het is lachwekkend en intrigerend tegelijktijd.
Daarnaast is het "slechts" 8 pct performance winst. En is het zeker niet zo dat er extra cores oid gevonden zijn. Het blijven nog steeds maar 12 GPU cores in de xbox one.
Het goed aanspreken van 7 stuks SPE's processoren geeft een iets andere performance winst dan het goed gebruiken van 32mb esram. Maargoed het principe blijft hetzelfde inderdaad.Inderdaad makkelijker, maar de mooiste plaatjes waren op de PS3, als je alle kracht er uit haalde, zag het er beter uit dan X360 games. Dus dat is nu gewoon even tijdelijk een verschil, tot de developers het begrijpen.
Het cloud computing om de games grafisch te verbeteren is allang debunked en MS praat er ook maar niet meer over. Ik geef ook aan dat de esram keuze een goede is in het licht van ddr3 geheugen als basis want ddr3 is gewoon traag. esram is een lapmiddel voor de keuze van ddr3. evt voordelen wordt heftig gehinderd door de afmeting. En hoewel tiled recources vast hartstikke mooi is is het niet de heilige graal en is het iets dat indien noodzakelijk ook door anderen kan worden gebruikt. het is immers geen hardware maar software.Kijk naar mijn vorige post, daar had ik al quote gepost van ander artikel.
http://gamingbolt.com/why...ed-textures-using-dx-11-2
Kijk vooral naar de laatste alinea.
Why include eSRAM at all if it becomes a limiting factor? Simply due to its bandwidth for tiled texture middleware, which is reportedly 192 GB/s. Also, it appropriately helps make Cloud gaming more possible on normal internet connections thanks to its LZ encode/decode compression abilities. So whether we believe so or not, Microsoft knew what it was doing when it included eSRAM into the Xbox One. We’ll just have to wait and see if devs can deliver the best visual experience possible while taking advantage of the eSRAM’s many benefits.
eSRAM geeft onoverkomelijk voordeel naar cloud gaming of all digital. Playstation Now is daar het levende bewijs van. Daarnaast bieden alle platformen all digital content... wat heeft ESRAM daar ik godsnaam mee te maken?[...]
Ik heb net hierboven dus aangetoond waarom het geen fout is. Het is niet gewoon geroep, ik toon het aan. eSRAM is voor de toekomst gericht, Microsoft wilt pushen naar all digital, en cloud gaming.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)