"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee dus.Phusebox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:50:
Ja maar als ik nu alleen game audio wil, kan ik gewoon een willekeurig koptelefoon in die adapter steken?
Die adapter is enkel voor chat audio. Game audio moet je dus direct in je xbox one of je tv steken....

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Misschien moet je even verder lezen dan je neus lang is....game audio kan perfect met een 'normale' headset. TheVMaster in "[XBO] Xbox One - Deel 2"swopdark schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:21:
[...]
Nee dus.
Die adapter is enkel voor chat audio. Game audio moet je dus direct in je xbox one of je tv steken....![]()
![]()
![]()
[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2014 16:22 ]
True that...Martinspire schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:34:
[...]
Dat geeft alleen maar aan dat ze aan het kijken waar naar de potentie en haalbaarheid om actie te gaan ondernemen. Dat geeft 0,0 aan dat er ook maar 1 beeld is onderschept.
Maar deze info is voor Ace blijkbaar genoeg info om zijn alu hoedje af te doen en te roepen: "I told you so"
Right!!! Iemand al bronnen gevonden van een NL release? En zijn er nog nieuwe ontdekkingen in de preview van de updateTheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:38:
Zullen we het nu weer over die mooie console hebben mannen....please?
Ik heb een paar pagina's terug een aantal foto's geplaatst : TheVMaster in "[XBO] Xbox One - Deel 2"Ninjetsu NL schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:39:
[...]
Right!!! Iemand al bronnen gevonden van een NL release? En zijn er nog nieuwe ontdekkingen in de preview van de update
Yep die had ik al gezien!TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:46:
[...]
Ik heb een paar pagina's terug een aantal foto's geplaatst : TheVMaster in "[XBO] Xbox One - Deel 2"

XBL: MRE Inc
Ik heb de game gisteravond voor het eerst ook uitgebreid zitten spelen. Verrassend leuk! Inderdaad wat minder serieus als de BF4 en COD's van deze wereld, maar erg vermakelijk!MRELynx schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:50:
Wie heeft er eigenlijk Plants vs Zombies? Mijn zoon is het nu de hele middag aan het spelen en het is best wel geinig. Veel teamplay nodig iig om de 10 waves van zombies door te komen. Hij speelt nu met randoms en dat gaat best goed, maar zou liever zelf met wat gotters spelen. Gewoon effe wat anders dan dat brakke Battlefield.
Werkt het nu wel op het account van je zoon dan?MRELynx schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:00:
Haha, geen problemen met de netcode ondanks dat het een EA game is. Krijg alleen de companion app niet aan de praat.
Blijft maar Please start or resume P vs Z on the console staan terwijl het spel draait op de x1
Ja werkt nu prima nadat zijn ea account ook gekoppeld is.TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:09:
[...]
Werkt het nu wel op het account van je zoon dan?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik had hem dit weekend werkend.....krijg nu weer een 'browser update' meldingSinergyX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:19:
Wel lekker tegenstrijdig rond BF4 en Smartglass, 1 zegt dat het Windows zelf is (update IE11/smartglass), de ander zegt BF4, nu weer 1 zegt dat het door de beta-update komt (wat in principe onzin is, er zijn mensen zonder beta-update met dezelfde melding).
Ik zou dan een update voor het OS verwachten, voor mij voor het eerst dat ik hoor dat de controller van een console een software update nodig heeft ....Doughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:13:
[...]
MS heeft in samenwerking met Respawn de gevoeligheid en accuraatheid van de controller aangepast.

GamiQ, de game notes app met game maps!
Kan je na gaan hoe geavanceerd die controller is! Je kan de firmware van het ding updaten jonguhhh......-SaveMe- schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:49:
[...]
Ik zou dan een update voor het OS verwachten, voor mij voor het eerst dat ik hoor dat de controller van een console een software update nodig heeft ....
Maar serieus, het is toch geen nadeel om een controle te updaten voor verbeteringen?
Gewoon een standaard USB kabel (bijvoorbeeld de mini-usb van je telefoon) voldoet al!
Cogitationis poenam nemo patitur
GamiQ, de game notes app met game maps!
Neem aan dat er in de controller ook stukje zit voor audio verwerking, alles gaat dan wel via Wifi-direct (dacht ik?), maar kan altijd aan beide kanten wat efficienter worden gemaakt (zeker nu ook virtual surround richting de headset komt).
Mja ik snap er ook weinig van. Wat ik wel merkte is dat IE niet meer werkte in Metro modus bij mij, maar ook op andere machines heb ik het geprobeerd en dat werkte ook al niet dus denk niet dat het daaraan ligt.TheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:20:
[...]
Ik had hem dit weekend werkend.....krijg nu weer een 'browser update' melding
Wereld van verschil wel, sneller / direkter response in de menu's ben benieuwd wat het ingame als verschil gaat hebben maar dat gaan we vanavond eens testen.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Trueswopdark schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:12:
[...]
In de basis zijn het beide dezelfde x86 chips op dezelfde clockspeed. Met beide vergelijkbare GPU cores van AMD waarbij de één een wat hogere clockspeed draait en de andere meer cores heeft. Biden hebben een unified memorypool en beide doen ze de zaken zoals achtergrond proccessing en audio processing anders. In grote lijnen erg vergelijkbaar. Zeker vergeleken met de Cell vs Xenon vergelijking.
Ja meeste dingen kijk ik niet naar wat misterx zelf zegt. Daar zit ene, en die noemt mistercteam, die heeft wel degelijke bronnen en informatie. Denk dat MisterX zelf er amper iets vanaf kent, maar die mistercteam wel.swopdark schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:12:
[...]
sja tis maar wat je wilt geloven maar er gingen al langer geruchten dat ontwikkelaar graag de (voor kinect) gereserveerde performance wilden gebruiken voor hun games. Deze gereserveerde performace werd voor het eerst naar de media uit de doeken gedaan door het "balance" interview op eurogamer.
Die misterxmedia heeft het vanaf het begin al over stereo en mono drivers waarbij de stereodrivers de z.g. secondaire GPU zou unlocken. Enkel de hoogste inside ontwikkelaars zouden toegang hebben tot deze chipset en drivers... en dan nog posts van insiders die zoiets roepen als: "ja we laten sony nu denken dat ze de krachtige hardware hebben en dan met de e3 blazen we alles omver middels de stereo drivers. we hebben sony exact waar we ze willen hebben etc etc..."
Sja goed ik kan niks bewijzen dat het niet zo zou zijn maar het is allemaal erg ver gezocht. En steeds als er een datum is verstreken waarop een NDA versteken zou zijn dan is er wel een andere reden dat MS informatie achterhoud... het is lachwekkend en intrigerend tegelijktijd.
Daarnaast is het "slechts" 8 pct performance winst. En is het zeker niet zo dat er extra cores oid gevonden zijn. Het blijven nog steeds maar 12 GPU cores in de xbox one.
Ja, ik bedoel eerder het gebruik met tiled resources. Want gewoon eSRAM gebruiken is niet moeilijk, maar het gebruiken voor wat het dient...swopdark schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:12:
[...]
Het goed aanspreken van 7 stuks SPE's processoren geeft een iets andere performance winst dan het goed gebruiken van 32mb esram. Maargoed het principe blijft hetzelfde inderdaad.
Bedoelen ze met cloud gaming niet eerder hetzelfde wat Sony nu doet met PS Now? Dus LZ algoritme gebruiken voor decompressen van de data, en dat het via eSRAM veel sneller geencodeerd en decodeerd kan worden? Trouwens PS4 maakt toch helemaal geen gebruik van Tiled Resources?swopdark schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:12:
[...]
Het cloud computing om de games grafisch te verbeteren is allang debunked en MS praat er ook maar niet meer over. Ik geef ook aan dat de esram keuze een goede is in het licht van ddr3 geheugen als basis want ddr3 is gewoon traag. esram is een lapmiddel voor de keuze van ddr3. evt voordelen wordt heftig gehinderd door de afmeting. En hoewel tiled recources vast hartstikke mooi is is het niet de heilige graal en is het iets dat indien noodzakelijk ook door anderen kan worden gebruikt. het is immers geen hardware maar software.
Daar heeft esram niets mee te maken, ik wou gewoon zeggen dat Microsoft pusht naar all-digital, en cloud gaming. Dat laatste heeft esram mee te maken.swopdark schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:12:
[...]
eSRAM geeft onoverkomelijk voordeel naar cloud gaming of all digital. Playstation Now is daar het levende bewijs van. Daarnaast bieden alle platformen all digital content... wat heeft ESRAM daar ik godsnaam mee te maken?
Trouwens PS Now wil ik nog wel eens degelijk zien werken, dan bedoel ik voor veel mensen tegelijk. Sony heeft daar totaal niet de servers voor, en het geld al helemaal niet.
Wat voor informatie dient er nog toegevoegd te worden volgens jullie?
Eh....er is volgens mij al een GoT platoon....toch MartinSpire?djbarney schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:20:
Heren, ik heb de vrijheid genomen om het GOT platoon maar vast aan te maken voor BF4 =) meer info op http://battlelog.battlefi...view/3280738295557020956/
Wat voor informatie dient er nog toegevoegd te worden volgens jullie?

Helaas was ik weer te snel, inderdaad, heb me aangemeldTheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:23:
[...]
Eh....er is volgens mij al een GoT platoon....toch MartinSpire?
Lijkt me niet nodig om er meerderen aan te maken als algemene platoons, maar mocht er vraag zijn naar een platoon voor clanmatches of iets dergelijks, dan kan dat altijd.
Is het PS4 topic weer gesloten dat hier allemaal weer onzin word verteld door enkele tweakers? Dan doel ik dus vooral op Mutatie, X-Fighter en AceLightning
[ Voor 92% gewijzigd door Martinspire op 27-02-2014 19:37 . Reden: dacht even dat dit het bf4 topic was ]
Wat is de prijs?Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:01:
misschien is het eerder gezegd, zag xbox one los te koop bij media markt in rotterdam.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Vandaag is mijn X1 binnen gekomen en heb hem net geïnstalleerd, maar nu is mijn vraag : moet je die voice control ergens aanzetten of instellen? Want ik heb die hele kinect installatie inmiddels 2x doorlopen, maar ik kan XBOX schreeuwen, maar hij luisterd maar niet! ben ik overigens wel gewend met m'n vrouw, maar toch...... Ik had gehoopt dat kinect in ieder geval wel naar me zou luisteren! Graag advies...
Gamertag : iWitness NL
Op welk land heb je hem ingesteld? Dit hoort namelijk niet Ierland te zijn, maar bijv US uf de UK.KawaZ1000 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:11:
Goedenavond allemaal,
Vandaag is mijn X1 binnen gekomen en heb hem net geïnstalleerd, maar nu is mijn vraag : moet je die voice control ergens aanzetten of instellen? Want ik heb die hele kinect installatie inmiddels 2x doorlopen, maar ik kan XBOX schreeuwen, maar hij luisterd maar niet! ben ik overigens wel gewend met m'n vrouw, maar toch...... Ik had gehoopt dat kinect in ieder geval wel naar me zou luisteren! Graag advies...
Tomorrow is not today!
Hoe spreek je Xbox uit? Als iksboks of als eksbox? Want je moet het op z'n Engels uitspreken.. dus eks-box.KawaZ1000 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:11:
Goedenavond allemaal,
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En als je de sourcecode een beetje leest, daarop verder kijk zie je toch netjes:Mutatie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:57:
Leg die architectuur en het nut eens goed uit dan?
Tiled recources is niets nieuws imo, de unreal engine gebruikt dergelijke techniek ook al een tijd las ik? En zo te zien kan het ook in direct 3D.
Zomaar een hit:
MSDN: Windows 8 Direct3D tiled resources sample in C++ for Visual Studio 2013
D3D11_RESOURCE_MISC_TILE_POOL
Direct3D 11: This value is not supported until Direct3D 11.2.
D3D11_RESOURCE_MISC_TILED
Direct3D 11: This value is not supported until Direct3D 11.2.
Snap ik ook niet helemaal waarom je zegt dat het 'ook kan', Direct3D is DirectX.
En het zou best in een andere engine (of whatever) kunnen, maar het is pas vanaf 11.2 (exclusive Win8 en Xbox One - geen idee welke variant Sony zal gebruiken) dat Tiled Resources als code gebruikt kan worden.
MSDN: Direct3D 11.2 Features (Windows)
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 27-02-2014 20:19 ]
Dank u, ik had hem op Ierland staan, dat werkt dus schijnbaar niet? Logisch ook, want die zijn vaak niet te verstaan hahah! Maar bedankt! Ik heb eindelijk iemand die naar me luisterd!Spacey23 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:12:
[...]
Op welk land heb je hem ingesteld? Dit hoort namelijk niet Ierland te zijn, maar bijv US uf de UK.
www.amazon.de doet ook wonderen....dat scheelt helemaal. En maar € 499 en geen benzinekosten....Mutatie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:16:
Een nette prijs toch? daarvoor rijd je niet zomaar naar duitsland

Thanks, ga de messages in de gaten houden!!shadowman12 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 03:12:
Nog mensen die de Beta Update willen hebben? Reargeer even met je gamertag op dit bericht of stuur me een DM met je gamertag. Ik maak een lijst met gamertag en zal dan morgen in de loop van de dag rond 18:00 uur weer gaan aanmelden.
[...]
Je staat op mijn lijstje, je wordt binnenkort op het forum gezet.
[...]
Op de lijst
[...]
Gebeurt niks hier..
Xbox Live Knalle Arie
U sir, have a pointTheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:27:
[...]
www.amazon.de doet ook wonderen....dat scheelt helemaal. En maar € 499 en geen benzinekosten....
Mja direct in je handen kunnen pakken heeft ook wel iets
Was toen net een level omhoog gegaan in BF4, wat hij normaal altijd op slaat.. en ik had 2 x zelf 'Xbox Record That' opgeroepen. Kwam wel rechtsboven in beeld.. maar kreeg geen notification van Gameclip Recorded. Zie ze bij My Clips ook niet staan..
Terwijl een redding van de keeper in FIFA 14 van begin van de avond wel gesaved is.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Apart. Bij mij totaal niet..SinergyX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:49:
Ik heb 39 minuten geleden m'n rankup nog gehaald, die is gewoon opgenomen.
Er is inderdaad al een X1 platoon aangemaakt, namelijk: http://battlelog.battlefi...view/3571873308087887416/
Lijkt me niet nodig om er meerderen aan te maken als algemene platoons, maar mocht er vraag zijn naar een platoon voor clanmatches of iets dergelijks, dan kan dat altijd.
Kan ik jullie platoon joinen?
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Sure, gewoon op Apply drukken rechtsbovenNosferatu111072 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:55:
[quote]Martinspire schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:34:
Er is inderdaad al een X1 platoon aangemaakt, namelijk: http://battlelog.battlefi...view/3571873308087887416/
Kan ik jullie platoon joinen?
Ik zal zo eens een record that doen, zit nog even met xbox support te chatten

Dit zat er (jammer genoeg) voor de update ook al in....Rivanov schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:44:
Nederland staat tussen de Audio en Subtitle opties bij Disc & Blu-Ray in de Preview March Update. Verder geen enkel land hier in Noord-Europa. Lijkt erop alsof Nederland dus snel aan de beurt zal zijn?
[afbeelding]
No problem.....zit je btw ook in Battlefield?
Hoop trouwens wel dat hij in maart/april in NL gaat uitkomen....
Rivanov schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:51:
Heb Battlefield nu niet aan staan.. ga zo The Vergecast kijken.
[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2014 21:52 ]
Maar ik vraag me af: hoe zit het exact met online aankopen op de Marketplace? Kan ik Amerikaanse prepaidkaarten gebruiken? Of moet het effectief via creditcard of paypal? Ik lees daar nogal tegenstrijdige berichten over ...
Klik eens op de link in de sig van TheVMaster.Marty07 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:07:
Met die Titanfall bundel ook van plan om een Xbox One te gaan halen.
Maar ik vraag me af: hoe zit het exact met online aankopen op de Marketplace? Kan ik Amerikaanse prepaidkaarten gebruiken? Of moet het effectief via creditcard of paypal? Ik lees daar nogal tegenstrijdige berichten over ...
Of zoek in dit topic. Deze vraag is al "weleens" voorbij gekomen.
Amerikaanse prepaid kaarten kun je vast ook gebruiken (in de US store), maar via Paypal kan het ook gewoon met een NL bankrekening...(zie de link in mijn signature).Marty07 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:07:
Met die Titanfall bundel ook van plan om een Xbox One te gaan halen.
Kom jij ook nog in de game vanavond ?Doughty schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:08:
[...]
Klik eens op de link in de sig van TheVMaster.
Of zoek in dit topic. Deze vraag is al "weleens" voorbij gekomen.

[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2014 22:18 ]
Is het niet de bluray?Tiberya schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:42:
heeft er iemand anders ook last van een HDD of een fan die aan het tikken is ?
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
nee heb alleen maar digital games op het moment.
het is niet een hard geluid maar ik had mijn tv op mute en kon het toen zachtjes horen
Doet de mijne ook, wacht er nog wel een tijdje mee en maak hem maar een keer open om te fixen.Tiberya schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:42:
Eh...garantie enzo?SinergyX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:58:
[...]
Doet de mijne ook, wacht er nog wel een tijdje mee en maak hem maar een keer open om te fixen.
KawaZ1000 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:11:
Goedenavond allemaal,
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
morgen na mijn werk maar even kijken waar ik dat moet regelen
Gewoon even hier je Xbox registreren en aanmelden ter reparatie...Tiberya schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:14:
[...]
morgen na mijn werk maar even kijken waar ik dat moet regelen
ik blijf maar foutmeldingen krijgen tijden de aanvraagTheVMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:16:
[...]
Gewoon even hier je Xbox registreren en aanmelden ter reparatie...
Geen services gevonden
Er zijn geen serviceaanbiedingen beschikbaar.
Uw verzoek kan momenteel niet worden uitgevoerd.
Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw.
Bij mij hoor je licht tikken van de fan in de console, maar de voeding maakt nog meer herrie, en dat is constant ook als ie uitstaat. Duidelijk tikkend geluid.Tiberya schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:42:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
voeding heb ik ook, gewoon zo een zuizend geluid.Phusebox schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:30:
[...]
Bij mij hoor je licht tikken van de fan in de console, maar de voeding maakt nog meer herrie, en dat is constant ook als ie uitstaat. Duidelijk tikkend geluid.
*snip*Blerf schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:44:
[...]
voeding heb ik ook, gewoon zo een zuizend geluid.
Dit voegt niks toe, en dat weet je zelf ook...
[ Voor 18% gewijzigd door BM op 28-02-2014 08:56 ]
Bij mij is dat ook zo. De Xb1 hoor je bijna niet. Alleen de voeding. Idd een zuizend geluid maar dan zonder getik.Blerf schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:44:
[...]
voeding heb ik ook, gewoon zo een zuizend geluid.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je de Xbox 1 niet hoort, ook niet als je aan het gamen bent en het geluid van de tv uitzet? Bij mij maakt het dan toch wel wat geluid hoor, stuk minder dan de originele Xbox 360 (maar dat is niet moeilijk), maar meer vergelijkbaar met de eerste PS3 in idle mode.Nosferatu111072 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:54:
[...]
Bij mij is dat ook zo. De Xb1 hoor je bijna niet. Alleen de voeding. Idd een zuizend geluid maar dan zonder getik.
[ Voor 93% gewijzigd door BM op 28-02-2014 09:44 ]
Mijn Xbox 1 hoor ik nooit, maar die staat ook al zo'n 8 jaar niet meer aan.Phusebox schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:55:
[...]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je de Xbox 1 niet hoort, ook niet als je aan het gamen bent en het geluid van de tv uitzet? Bij mij maakt het dan toch wel wat geluid hoor, stuk minder dan de originele Xbox 360 (maar dat is niet moeilijk), maar meer vergelijkbaar met de eerste PS3 in idle mode.
[ Voor 92% gewijzigd door BM op 28-02-2014 09:44 ]
Ik schreef ook dat ik de xb1 BIJNA niet hoorde.Phusebox schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:55:
[...]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je de Xbox 1 niet hoort, ook niet als je aan het gamen bent en het geluid van de tv uitzet? Bij mij maakt het dan toch wel wat geluid hoor, stuk minder dan de originele Xbox 360 (maar dat is niet moeilijk), maar meer vergelijkbaar met de eerste PS3 in idle mode.
Wellicht ligt dat aan de leeftijd?
Ik zoek nog volgelingen die mij kunnen bijstaan in de battles die online worden uitgevochten!
Verder heb ik ook Fifa 14 en schuw de duels niet...
Mijn gamertag is : iWitness NL
Een flinke club van GoT speelt BF4, o.a. ik.KawaZ1000 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:11:
Hier een nieuwe Xbox One eigenaar...
Ik zoek nog volgelingen die mij kunnen bijstaan in de battles die online worden uitgevochten!
Verder heb ik ook Fifa 14 en schuw de duels niet...
Mijn gamertag is : iWitness NL
Bij de meeste staan onze gamertags in onze sig, dus voeg ons gerust toe.
Ps: Er zijn zitten wel Tweakers tussen die het liever niet hebben over XXX gerelateerde zaken en verwijten aan het huis van DICE m.b.t. netcode of lag, die discussies zou ik dus vermijden.
Ik heb nog geen update maar in Battlefield 4 record ie sowieso f**king beroerd. Alleen rankups doen het. Gisteren een dapper filmpje geprobeerd te maken. Snap de dvr.. selecteer 3 minuten.. of 5 maakt niet uit. Word ik uit mijn battlefield sessie geknikkerdRivanov schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:46:
Meh. Zit nog een bug in de Preview Update. Hij slaat geen filmpjes op met 'Xbox Record That'.
Was toen net een level omhoog gegaan in BF4, wat hij normaal altijd op slaat.. en ik had 2 x zelf 'Xbox Record That' opgeroepen. Kwam wel rechtsboven in beeld.. maar kreeg geen notification van Gameclip Recorded. Zie ze bij My Clips ook niet staan..
Terwijl een redding van de keeper in FIFA 14 van begin van de avond wel gesaved is.

Ik zie eigenlijk nooit iemand online als ik in BF4 zitDoughty schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:20:
[...]
Een flinke club van GoT speelt BF4, o.a. ik.
Bij de meeste staan onze gamertags in onze sig, dus voeg ons gerust toe.
Ps: Er zijn zitten wel Tweakers tussen die het liever niet hebben over XXX gerelateerde zaken en verwijten aan het huis van DICE m.b.t. netcode of lag, die zou ik ook vermijden.
Van de GoTlive peoples is er altijd wel iemand online!Phusebox schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:23:
[...]
Ik zie eigenlijk nooit iemand online als ik in BF4 zit
Nog nooit gehad dat er niet iemand online was en BF4 aan het spelen was.
Volgens mij moet je 'beide' vriendjes zijn van elkaar, dus niet de 1 follow en de ander niet.Phusebox schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:23:
Daarbij denk ik dat de update nu ook een rol speelt wie je wel/niet online ziet.
Ik kan je vertellen dat de mensen uit de GoT platoon van BF4 zeer regelmatig online zijn.SinergyX schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:38:
Ik kwam gisteren via martinspire bij aantal mensen in de party, dat was wel weer even lachen
[...]
Volgens mij moet je 'beide' vriendjes zijn van elkaar, dus niet de 1 follow en de ander niet.
Daarbij denk ik dat de update nu ook een rol speelt wie je wel/niet online ziet.
En dan vooral VMaster, Blerf, MartinSpire, XS, MRE(Arie), FredPerry, Yaz, BaldShadow en nog wat mensen en ikzelf uiteraard. Heb je de de GoogleDoc lijst met gamertags al gezien?
Heb je je Xbox wel eerst geregisteerd dan?Tiberya schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 07:13:
[...]
ik blijf maar foutmeldingen krijgen tijden de aanvraag
Geen services gevonden
Er zijn geen serviceaanbiedingen beschikbaar.
Uw verzoek kan momenteel niet worden uitgevoerd.
Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw.
Ik heb je ook maar even toegevoegd danPhusebox schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:23:
[...]
Eh...neej maar jij heet dan ook gewoon SinergyXSinergyX schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:02:
Ik had er al een berg toegevoegd, maar is altijd even zoeken naar de combi van naam/tag. Zal er nog een bergje toevoegen, VM wist ook niet dat ik karremania was

[ Voor 41% gewijzigd door TheVMaster op 28-02-2014 10:14 ]
[ Voor 96% gewijzigd door TheVMaster op 28-02-2014 10:14 ]
There is only 1 SinergyX :[b]Eh...neej maar jij heet dan ook gewoon SinergyX

Ik heb het anders regelmatig hoor, dat jij niet online bentDoughty schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:26:
[...]
Van de GoTlive peoples is er altijd wel iemand online!
Nog nooit gehad dat er niet iemand online was en BF4 aan het spelen was.

wimpie007 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:37:
[...]
There is only 1 SinergyX :![]()
[afbeelding]
Maar daarover:
https://live.xbox.com/en-US/Profile?gamertag=sinergyx
Iemand heeft dat ding, maar doet er dus serieus 0,0 mee. Toch gewoon bullshit dat deze naam dan gebruikt blijft, voor hetzelfde geld is het een XB1 speler die nu alleen op Wii/PS zit en nooit meer iets heeft gedaan de afgelopen xx jaar.
Edit, en inderdaad via support, die naam blijft dus altijd bezet, of je moet de persoon erachter zien te vinden. Flinke domper voor MS hier

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2014 12:33 ]
Hoe kom jou nou weer bij Arie eigenlijk ?Doughty schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:50:
[...]
Ik kan je vertellen dat de mensen uit de GoT platoon van BF4 zeer regelmatig online zijn.
En dan vooral VMaster, Blerf, MartinSpire, XS, MRE(Arie), FredPerry, Yaz, BaldShadow en nog wat mensen en ikzelf uiteraard. Heb je de de GoogleDoc lijst met gamertags al gezien?
Hebben ze een gelimiteerde fabricatie, of zou hett aan de esram levering problemen liggen?
Je hoort veel verhalen dat er in een hoop landen meer dan genoeg vooraad is. Dus betwijfel dat het daar aan ligt.
Maar vind het ondertussen wel heel apart worden.
Sony heeft en meer verkocht en ondanks de leverings problemen. Dus begin een beetje het idee te krijgen dat ze de vraag naar next gen onderschat hebben. En hellemaal de concurentie onderschat hebben.
Wil zelf nog steeds een x1 halen. Al is het alleen al om voor m3zelf een eerlijke vergelijking te maken tussen ps4 en x1. Maar heb geen zin in importeren.
Had onderhand wel een datum verwacht icm release titanfall.
Hoop nog steeds op een sterke MS want heb zeker in het begin veel plezier gehad van mn x360. Maar die heb ik nu weggegeven aan mn neefje. Dus wordt echt tijd voor een x1 in nederland.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wat is precies het probleem met importeren dan? Ik bedoel, het is niet meer dan gewoon 'online' bestellen, je hoeft niet langs de douane en ook geen extra kosten te maken etcv8power67 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:50:
Het nu bijna maart en nog geen zicht op een release van de x1 in nederland. Wat is nu het probleem waarom hij er nog niet is.
Hebben ze een gelimiteerde fabricatie, of zou hett aan de esram levering problemen liggen?
Je hoort veel verhalen dat er in een hoop landen meer dan genoeg vooraad is. Dus betwijfel dat het daar aan ligt.
Sony heeft en meer verkocht en ondanks de leverings problemen. Dus begin een beetje het idee te krijgen dat ze de vraag naar next gen onderschat hebben. En hellemaal de concurentie onderschat hebben.
Wil zelf nog steeds een x1 halen. Al is het alleen al om voor m3zelf een eerlijke vergelijking te maken tussen ps4 en x1. Maar heb geen zin in importeren.
Hoop nog steeds op een sterke MS want heb zeker in het begin veel plezier gehad van mn x360. Maar die heb ik nu weggegeven aan mn neefje. Dus wordt echt tijd voor een x1 in nederland.
Volgens mij is het toch duidelijk? De voice control en menu instellingen zijn nog niet vertaald voor alle landen waar Nederland dus ook onder valt. Ik zou hem gewoon importeren of via marktplaats kopen.v8power67 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:50:
Het nu bijna maart en nog geen zicht op een release van de x1 in nederland. Wat is nu het probleem waarom hij er nog niet is.
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat de voice control etc, nog geen Nederlands ondersteunt.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wat is in huidige situatie nu het voordeel van een NL release? Goed, nederlandse voice (iksboks ga naar vrienden - iksboks neem dit op - iksboks ga naar huis.. serieus?), en Xbox video/music (Netflix werkt gewoon) en het normaal kunnen aankopen van games (wat dan weer duurder is). Zelfs als de NL taal beschikbaar komt, zou ik gewoon engels blijven draaien.v8power67 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:50:
Xbox support geeft gewoon op al mijn vragen antwoord, garantie gaat gewoon via NL, NL account van XBL wordt gewoon geaccepteerd.
De mensen die er een willen, kopen hem nu toch wel via DE/EN, of nu via de duurder import van NL winkels (530-550 euro).
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)