[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:04

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:57:
[...]

Wat is in huidige situatie nu het voordeel van een NL release? Goed, nederlandse voice (iksboks ga naar vrienden - iksboks neem dit op - iksboks ga naar huis.. serieus?), en Xbox video/music (Netflix werkt gewoon) en het normaal kunnen aankopen van games (wat dan weer duurder is). Zelfs als de NL taal beschikbaar komt, zou ik gewoon engels blijven draaien.

Xbox support geeft gewoon op al mijn vragen antwoord, garantie gaat gewoon via NL, NL account van XBL wordt gewoon geaccepteerd.
De mensen die er een willen, kopen hem nu toch wel via DE/EN, of nu via de duurder import van NL winkels (530-550 euro).
Inderdaad...en de games zijn nu gewoon tot 25 euro goedkoper per game (!)...nee ik ben blij dat ik hem nu al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
TheVMaster schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:01:
Inderdaad...en de games zijn nu gewoon tot 25 euro goedkoper per game (!)...nee ik ben blij dat ik hem nu al heb.
Dat is nu het extra mazzeltje wat misschien komt te vervallen op termijn, al doen diverse Multi-publishers dit ook al jaren (NCsoft, Turbine, PWI etc). Misschien dat met NL release je verplicht wordt in NL te kopen, dat geval mag de release nog wel maandje of wat uitgesteld worden :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hoe zit dat dan met live accounts ?? Want als ik games wil kopen online moet ik wat veranderen aan mn account toch ?? En zag ook dat mensen met paypal aparte nep addressen moeten gebruiken...
kan zijn dst ik het verkeerd begrepen heb. Maar heb geen zin om allerlei acties uit te moeten halen als ik een game wil kopen. En wil dus gewoon met mn NL account direct games kunnen kopen. Zoals het nu ook op mn ps4 kan. Dst is wat me tegen staat.
Wil gewoon makkelijk aan mn spullen komen ipv dat er een paar shops hier en daar wat aanbieden.

En ik vind het gewoon slecht dat het zolang duurt voor een gigantisch bedrijf als MS om dus te zorgen dat het overal kunnen leveren.
Moet ook wel zeggen dat ik een x1 niet direct nodig heb maar mocht ie snel leverbaar zijn is er grote kans dat ie vrij snel hier staat.
Maar met alle rumours over mogelijke prijsverlagingen en misschien toch een kinectloze x1 doe ik er misschien ook goed aan nog een tijdje te wachten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Bah die postbode schiet niet op, ik krijg hem vandaag nog ...

Weet iemand een adresje voor goedkope play & charge kit die wél officieel MS is? Vond het maar moeilijk en importeren lukt echt niet altijd bij Amazon helaas

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38
v8power67 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:07:
Maar met alle rumours over mogelijke prijsverlagingen en misschien toch een kinectloze x1 doe ik er misschien ook goed aan nog een tijdje te wachten.
Prijsverlagingen wellicht wel. Een kinectloze X1 verwacht ik niet. Die geruchten bestaan al sinds de E3.

Als ik kijk naar je 1e gedeelte van je post, dan zijn je belangrijkste bezwaren (bijv. kopen van games) in de praktijk gewoon redelijk eenvoudig te omzeilen / weg te nemen.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-02-2014 13:20 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:53:
[...]

Ik heb het anders regelmatig hoor, dat jij niet online bent O-) Maar eh....ik moet waarschijnlijk toch een nieuwe gaming headset.....wat is een beetje (betaalbare) headset voor de Xbox One (en het liefst even leverbaar bij Bol.com, daar heb ik nog wat bonnen van O-) )
Of de MS Xbox One Stereo Headset of de Turtle Beach XO FOUR.

Turtle Beach XO FOUR (Wireless surround headset)
pricewatch unsorted: Turtle Beach Ear Force XO Four Xbox One
En
http://www.bol.com/nl/p/t...box-one/9200000018547174/

MS Xbox One Stereo Headset
http://www.microsoftstore...adset/productID.296044900
(Nog niet in NL te bestellen voor zover ik zo snel kan zien.)

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Avance schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:12:
Bah die postbode schiet niet op, ik krijg hem vandaag nog ...

Weet iemand een adresje voor goedkope play & charge kit die wél officieel MS is? Vond het maar moeilijk en importeren lukt echt niet altijd bij Amazon helaas
Hier: http://www.barrato.nl/ind...=com_virtuemart&Itemid=92

Heb hier zelf ook besteld, volgende dag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Kan altijd de kinect nog verkopen als ik het niets vind. Heb de voicecommands op ps4 ook 1x gebruikt en daarna nooit meer aan gedacht. Doe alles liever via controller. Maar misschien omdat kinect daar stuk beter in moet zijn denk ik dalijk and3rs.

Maar hoe meer ik er toch weer over nadenk hoe meer eigenlijk de prijs me tegenstaat. Tenzij dalijk de x1 een 180 doet qua graphics en de ps4 owned ( wat ik gewoon absoluut niet zie gebeuren) denk ik dat ik de prijs niet gerechtvaardigd vind. Maar laat het nog even bezinken totdat hij er eindelijk is in nederland. Kan misschien nog wel maanden duren.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Thanks dat is indd een mooie prijs! :)

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik wacht ook nog op een prijsverlaging (of betere bundels) en eigenlijk ook tot dat er meer games uit zijn.
Als ik nu een X1 zou kopen dan zou dat alleen voor Titanfall zijn, daarom wacht ik in ieder geval nog tot het eind van de zomer voordat ik besluit er een te kopen. Hopelijk is hij dan tegen die tijd ook beschikbaar in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
v8power67 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:21:
Kan altijd de kinect nog verkopen als ik het niets vind. Heb de voicecommands op ps4 ook 1x gebruikt en daarna nooit meer aan gedacht. Doe alles liever via controller. Maar misschien omdat kinect daar stuk beter in moet zijn denk ik dalijk and3rs.

Maar hoe meer ik er toch weer over nadenk hoe meer eigenlijk de prijs me tegenstaat. Tenzij dalijk de x1 een 180 doet qua graphics en de ps4 owned ( wat ik gewoon absoluut niet zie gebeuren) denk ik dat ik de prijs niet gerechtvaardigd vind. Maar laat het nog even bezinken totdat hij er eindelijk is in nederland. Kan misschien nog wel maanden duren.
Kinect verkopen? Lijkt me vrij onlogisch, aangezien iedereen die een X1 koopt, een Kinect heeft. Aan welke doelgroep zou je dat dan verkopen?

Verder zou ik dan gewoon wachten met de aanschaf. Zelf vind ik de prijzen voor de huidige consoles die weer jaren meegaan erg meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Avance schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:22:
[...]

Thanks dat is indd een mooie prijs! :)
d:)b
v8power67 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:21:

[No Fanboy]Twijfel niet over de Xbox One! Grafisch zie je echt geen verschil en de Xbox One is al bezig met een inhaalslag. De ondersteuning van MS is nu super. Veel updates en info, nu komt alles los bij MS. PS4 heeft nog geen update gehad of aankondiging etc. Games en exclusives zijn top, Xblive is top, controller is top! En Xbox One games hebben wel shadows, i.t.t. Infamous: Second Son :P[/No Fanboy]

[ Voor 6% gewijzigd door Doughty op 28-02-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Laat het aub niet verzanden in weer een versus topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:27:
Laat het aub niet verzanden in weer een versus topic. :)
Eens! Het is ook geen versus, want de PS4 is ook een mooi apparaat. Ik licht alleen even mijn keuze voor de Xbox One toe, mocht hij nog twijfelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:19:
[...]

Of de MS Xbox One Stereo Headset of de Turtle Beach XO FOUR.

Turtle Beach XO FOUR (Wireless surround headset)
pricewatch unsorted: Turtle Beach Ear Force XO Four Xbox One
En
http://www.bol.com/nl/p/t...box-one/9200000018547174/

MS Xbox One Stereo Headset
http://www.microsoftstore...adset/productID.296044900
(Nog niet in NL te bestellen voor zover ik zo snel kan zien.)
Die Turtle Beach is pas vanaf 28 maart te koop helaas bij Bol.com, dan nog maar even geduld hebben...die had ik overigens ook op het oog.
v8power67 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:07:
Hoe zit dat dan met live accounts ?? Want als ik games wil kopen online moet ik wat veranderen aan mn account toch ?? En zag ook dat mensen met paypal aparte nep addressen moeten gebruiken...
kan zijn dst ik het verkeerd begrepen heb. Maar heb geen zin om allerlei acties uit te moeten halen als ik een game wil kopen. En wil dus gewoon met mn NL account direct games kunnen kopen. Zoals het nu ook op mn ps4 kan. Dst is wat me tegen staat.
Wil gewoon makkelijk aan mn spullen komen ipv dat er een paar shops hier en daar wat aanbieden.

En ik vind het gewoon slecht dat het zolang duurt voor een gigantisch bedrijf als MS om dus te zorgen dat het overal kunnen leveren.
Moet ook wel zeggen dat ik een x1 niet direct nodig heb maar mocht ie snel leverbaar zijn is er grote kans dat ie vrij snel hier staat.
Als je games wilt kopen hoef je niets te veranderen aan je account, gewoon even de how-to uit mijn signature volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Iemand videogamesplus.ca al weer eens herontdekt? Heb er voor de 360 al een paar keer wat gekocht. Als je nu daar Forza zou shoppen kost je dat 67,50 cad... da's volgens de googles €44 or so

[ Voor 93% gewijzigd door scorelord op 28-02-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Doughty schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:26:
[...]

d:)b

[...]

[No Fanboy]Twijfel niet over de Xbox One! Grafisch zie je echt geen verschil en de Xbox One is al bezig met een inhaalslag. De ondersteuning van MS is nu super. Veel updates en info, nu komt alles los bij MS. PS4 heeft nog geen update gehad of aankondiging etc. Games en exclusives zijn top, Xblive is top, controller is top! En Xbox One games hebben wel schadows, i.t.t. Infamous: Second Son :P\[/No Fanboy]
Wat bedoel je met wel shadows? Infamous heeft toch ook shaduwen?

En het word tijd dat er gewoon een bluetooth adapter uitkomt. Iemand heeft een mod waarbij een turtle beach xba adapter word gebruikt, maar mijn soldeerkunsten zijn niet om over naar huis te schrijven.

Of nog beter, gewoon adapter loos je headset met de console verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

LOTG schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:35:
[...]

Wat bedoel je met wel shadows? Infamous heeft toch ook shaduwen?

En het word tijd dat er gewoon een bluetooth adapter uitkomt. Iemand heeft een mod waarbij een turtle beach xba adapter word gebruikt, maar mijn soldeerkunsten zijn niet om over naar huis te schrijven.

Of nog beter, gewoon adapter loos je headset met de console verbinden.
Infamous heeft geen (dynamische) schaduwen. De devs hebben die eruit gehaald om zo de game op 1080p te kunnen laten draaien. Vandaar dat 1080p in mijn ogen niet altijd de heilige graal is, wanneer het om trade-offs gaat. :)

Bron: http://www.dualshockers.c...dynamic-shadows-and-more/

Voorbeeld: YouTube: Infamous Second Son 15 Minutes of Footage PS4 Gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Doughty schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:52:
[...]

Infamous heeft geen (dynamische) schaduwen. De devs hebben die eruit gehaald om zo de game op 1080p te kunnen laten draaien. Vandaar dat 1080p in mijn ogen niet altijd de heilige graal is, wanneer het om trade-offs gaat. :)

Bron: http://www.dualshockers.c...dynamic-shadows-and-more/

Voorbeeld: YouTube: Infamous Second Son 15 Minutes of Footage PS4 Gameplay
Ach so meinst du.

Ja daar ben ik het helemaal mee eens. Iedereen staart zich blind op de nummertjes maar zie je het verschil nou echt? Misschien als je er op zit te letten, maar veel spellen hebben een nogal fast paced gameplay.

En over een jaar of twee, dan kijken we terug op de eerste wave games en denken we wat zag het er toen slecht uit.

Misschien dat mensen eens ophouden met zeuren over wat nu beter is en kijken of een spel leuk is om te spelen. Zat voorbeelden van spellen die er enorm vet uitzagen (toen tenminste) maar enorm ruk waren om te spelen. Ik heb in iedergeval nog steeds plezier van Earthbound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
LOTG schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:05:
[...]

Ach so meinst du.

Ja daar ben ik het helemaal mee eens. Iedereen staart zich blind op de nummertjes maar zie je het verschil nou echt? Misschien als je er op zit te letten, maar veel spellen hebben een nogal fast paced gameplay.

En over een jaar of twee, dan kijken we terug op de eerste wave games en denken we wat zag het er toen slecht uit.

Misschien dat mensen eens ophouden met zeuren over wat nu beter is en kijken of een spel leuk is om te spelen. Zat voorbeelden van spellen die er enorm vet uitzagen (toen tenminste) maar enorm ruk waren om te spelen. Ik heb in iedergeval nog steeds plezier van Earthbound.
Voorbeeld van spelletje wat enorm oud is en nog steeds konings: Aoe 2! 8)

Al moet ik wel zeggen dat Project Gotham Racing de tand der tijd niet goed heeft doorstaan ;)

Ik kijk altijd eigenlijk naar de gameplay, ik heb nog nooit een spel op het uiterlijk gekocht... op dit moment ben ik aan het genieten van Luigi's Mansion 2, ook een briljant spelletje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

LOTG schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:05:
[...]

Ach so meinst du.

Helemaal mee eens! Gameplay first!
En mensen moeten gewoon de games spelen die ze willen spelen. Hetzij op een X1 of een PS4, of op zo'n compjoetur. ;)
Grafische mooiheid is mooi meegenomen. Maar developers en uitgevers kunnen tegenwoordig beter eerst maar eens zorgen dat games gewoon goed draaien en spelen vanaf release, want daar schort het nog wel eens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Doughty schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:10:
[...]

Helemaal mee eens! Gameplay first!
En mensen moeten gewoon de games spelen die ze willen spelen. Hetzij op een X1 of een PS4.

Grafische mooiheid is mooi meegenomen. Maar developers en uitgevers kunnen tegenwoordig beter eerst maar eens zorgen dat games gewoon goed draaien en spelen vanaf release, want daar schort het nog wel eens aan.
***kuch*** EA *** kuch... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Jij snapt hem! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ninjetsu NL schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:10:
[...]

Al moet ik wel zeggen dat Project Gotham Racing de tand der tijd niet goed heeft doorstaan ;)

Ik kijk altijd eigenlijk naar de gameplay, ik heb nog nooit een spel op het uiterlijk gekocht... op dit moment ben ik aan het genieten van Luigi's Mansion 2, ook een briljant spelletje :*)
Recent ook helemaal uitgespeeld, al miste ik wel wat dingen uit deel 1 (elementen).

En EA is al jaren een ruk bedrijf. Alles wat goed is compleet kapot maken en dan de studio sluiten.

Waar zijn de gouden jaren van Bullfrog en Criterion om er maar eens 2 te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

AoE 3 ziet er grafisch nog steeds goed uit imo :)
Gisteren ook Dirt 2 binnen gekregen en dat ziet er ook niet verkeerd uit voor een spel wat 5 jaar oud is!
[...]

Resident Evil 4 valt in dezelfde categorie (inclusief de HD remake)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
LOTG schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:16:
[...]
En EA is al jaren een ruk bedrijf. Alles wat goed is compleet kapot maken en dan de studio sluiten.

Waar zijn de gouden jaren van Bullfrog en Criterion om er maar eens 2 te noemen.
Vergeet niet dat ze praktisch alle veranderingen in een game toepassen omdat de markt daarom vraagt. Misschien niet jij als persoon maar er worden heel veel onderzoeken gedaan om te kijken wat de consument wilt. En op een bepaalt moment is de markt verzadigd of het talent al weggegaan en dan heeft de studio qua naam niet veel waarde meer.

En hoewel Bullfrog leuke spelen maakte is het naar huidige maatstaven echt verschrikkelijk. Ik heb laatst Dungeon Keeper gespeeld, leuk voor 10 minuten maar ik had het beter gewoon sentiment kunnen laten.

Criterion heeft naar mijn idee maar 1 leuke titel afgeleverd en dat is BurnOut Paradise. De overige burnouts vond ik niet zo spannend.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik juist wel. Revenge vond ik echt super.
En EA pusht vaan spellen de deur uit die niet af zijn. Ook moet je niet onderschatten wat voor invloed EA als publisher heeft. Als de mensen daar het idee hebben dat ze meer geld uit een spel kunnen persen dan zullen ze de developer dat ook laten doen.

Kijk naar Battlefield en SimCity. Daar zitten dus beslissingen die door EA worden afgedwongen en de software niet ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Bullet NL schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:17:
[...]
Nee, de verpakking is niet benodigd voor een garantie claim. Elke andere manier van je Xbox verantwoord verpakken voldoet. MS werkt qua afhalen betreffende een garantieclaim altijd met UPS, deze pakketdienst zal je Xbox dan ook ophalen.
Indien deze dus niet benodigd is zoek ik zsm een lege verpakking van de XBO. Kan iemand mij in de regio Utrecht/Flevoland helpen aan een onbeschadigde XBO verpakking? Heb deze zsm nodig ivm een cadeau!

Dank,

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ibidem schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:19:
[...]

Indien deze dus niet benodigd is zoek ik zsm een lege verpakking van de XBO. Kan iemand mij in de regio Utrecht/Flevoland helpen aan een onbeschadigde XBO verpakking? Heb deze zsm nodig ivm een cadeau!

Dank,
LOL je wil je XBO kado gaan doen? Zo slecht is hij toch niet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
TheVMaster schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:25:
[...]
LOL je wil je XBO kado gaan doen? Zo slecht is hij toch niet? :p
Nee, ik wil een XBO taart maken en die dan in de originele doos stoppen voor een verjaardag. Dus daarom zoek ik iemand die een XBO heeft wiens doos hij wilt afstaan voor dit goede doel : 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ibidem schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:30:
[...]

Nee, ik wil een XBO taart maken en die dan in de originele doos stoppen voor een verjaardag. Dus daarom zoek ik iemand die een XBO heeft wiens doos hij wilt afstaan voor dit goede doel : 8)
Er is vast iemand op marktplaats of ebay die je voor een paar honderd euro een lege doos wilt verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ibidem schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:30:
[...]

Leuk idee......je mag mijn doos wel hebben, maar dan wil ik wel een mooie foto van die Xbox taart zien natuurlijk hier in het topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
TheVMaster schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:36:
[...]
Leuk idee......je mag mijn doos wel hebben, maar dan wil ik wel een mooie foto van die Xbox taart zien natuurlijk hier in het topic :+
Super!!!

Ben er nog niet over uit of mijn wederhelft een echte XBO taart kan maken of dat het een taart wordt met een XBO afbeelding in marsepein.....

Ik DM je even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
Mijne zou je eventueel ook mogen hebben. Kom uit Delft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:40
The March update that delivers Twitch will also bring back toasts to the Xbox, the little notification pop-ups that tell you when a friend is online. And, Gibson said, Twitch will have its own toasts, alerting you when a friend starts broadcasting. These pop-ups, which can be disabled, won't appear on live broadcasts for others to see.
http://www.polygon.com/20...xbox-one-vs-ps4-streaming

:D

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm..ik heb erg vreemd gedrag. Wilde vanuit een Party een BF4 game starten. Game crashte (ging terug naar homescreen). Na een reboot reageert de Xbox nergens meer op (XBox logo blijft knipperen) en de controller reageert ook niet meer.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qvf0mzcJvgw]

Het uitschakelen (xbox logo 6 sec ingedrukt houden op de Xbox) en weer inschakelen lost het probleem op....

Update: Er is zojuist een nieuwe Build gereleased van de Dashboard beta : xb_rel_1403.140225-2200 met daarbij de volgende release notes:
A new update is going to start rolling out. There are a few fixes in this build, including some for issues discovered by the update preview community:
  • Fix for sign-in failing that requires system restart
  • IE and Bing not launching in non-English locales
  • Controller firmware not updating with chat headset plugged in
  • Messages are too easy to delete by accident since the Delete button is highlighted by default when opening a message (instead of Close button)

[ Voor 72% gewijzigd door TheVMaster op 28-02-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
Ik ben bang dat ik die van mij binnenkort weer kan opsturen. Had tijdje terug al dat ie niet meer aan ging (1 piepje, en gelijk uit). Toen hele tijd met support gechat, ticket aangemaakt en spontaan deed ie het weer. Nu is afgelopen week herhaaldelijk de stroom uitgezet hier (verbouwing), en het ding nu weer met geen mogelijkheid aan te krijgen... Dag van de stroom gehad, geen soelaas :( Geweldig apparaat, maar tot nu toe meer problemen mee dan ik ooit met de 360 gehad heb :'(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gaat niet helemaal lekker hier. Ligt Xbox Live plat? M'n Pins zijn niet beschikbaar. Kan geen game opstarten. Wanneer ik zeg 'Xbox Turn Off' dan krijg ik de vraag Yes or No. Zeg ik 'Yes'.. reageert ie niet.. moet ik met de controller de console uitzetten.

Meer mensen last van?

(Preview Update gebruiker)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:27:
Gaat niet helemaal lekker hier. Ligt Xbox Live plat? M'n Pins zijn niet beschikbaar. Kan geen game opstarten. Wanneer ik zeg 'Xbox Turn Off' dan krijg ik de vraag Yes or No. Zeg ik 'Yes'.. reageert ie niet.. moet ik met de controller de console uitzetten.

Meer mensen last van?

Hier ben ik gewoon ingelogd en ik zie mijn vrienden ook gewoon online. Al had ik net wel een issue (zie filmpje hier iets boven). Er is overigens wel weer een update, misschien heeft het daar mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Rivanov schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:27:

Meer mensen last van?

Ik had vanmiddag al een black screen bij BF4 en op een bepaald moment kon ik niet meer draadloos inloggen. Na alles opnieuw op te hebben gestart waaronder mijn router en modem en ook de XB1 van de stroom te hebben gehad doet alles het weer.

Ik wil net een bluray kijken geeft mijn XB1 aan dat het tijd is om te updaten.

[ Voor 5% gewijzigd door Nosferatu111072 op 28-02-2014 19:39 ]

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb m'n Xbox ook een keer volledig uitgezet (dus niet instant-on) en daarna deed hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
Rivanov schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:38:
Heb m'n Xbox ook een keer volledig uitgezet (dus niet instant-on) en daarna deed hij het weer.
Ik moest echt even de voeding ontkoppelen.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
ik snap er steeds minder van ik mag blijkbaar geen service aanvraag doen krijg steeds error meldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
Tiberya schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:57:
ik snap er steeds minder van ik mag blijkbaar geen service aanvraag doen krijg steeds error meldingen
Even via de chat contact opnemen, dan maken ze daar een ticket voor je aan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Nieuwe update van de Xbox One nu aan het installeren. Maat van mij ook, dus zullen er wel meer zijn nu die hem kunnen downloaden.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Nieuwe update net geïnstalleerd. Ging goed, maar Xbox doet wel een beetje raar.
Na reboot alles okee. Vaag, want ik wist niks van een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:59:
Nieuwe update net geïnstalleerd. Ging goed, maar Xbox doet wel een beetje raar.
Na reboot alles okee. Vaag, want ik wist niks van een update.
Hier gaat het ook beetje vreemd...mijn headset doet het nu niet meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
BM schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:08:
[...]

Even via de chat contact opnemen, dan maken ze daar een ticket voor je aan :)
hun konden geen ticket maken.
maandag maar even met ze bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hebben jullie voor elkaar gekregen om nieuw update te installeren? Mijn xbox one geeft niet aan dat er een nieuw update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:38
Grappig was vandaag in de Mediamarkt in Rotterdam Alexandrium en daar stonden een stuk of 5 xbox one voor 539, euro (er stond wel bij Import ) dus de schaarste zal wel meevallen. Wat ik dan weer wel jammer vindt is dat ze er 39 € extra voor vragen ... als zo'n groot bedrijf zijnde kan je dat verlies ook wel voor lief nemen...

(alsof hun moeite moeten doen om te importeren... even vanuit het moederbedrijf laten komen...) je kan ook denken in de term van klantenbinding ... maar goed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:13:
Hoe hebben jullie voor elkaar gekregen om nieuw update te installeren? Mijn xbox one geeft niet aan dat er een nieuw update beschikbaar is.
:+ Even 'uit' zetten..(instant on) en dan 10 minuten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Gandalf68 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:16:
Grappig was vandaag in de Mediamarkt in Rotterdam Alexandrium en daar stonden een stuk of 5 xbox one voor 539, euro (er stond wel bij Import ) dus de schaarste zal wel meevallen. Wat ik dan weer wel jammer vindt is dat ze er 39 € extra voor vragen ... als zo'n groot bedrijf zijnde kan je dat verlies ook wel voor lief nemen...

(alsof hun moeite moeten doen om te importeren... even vanuit het moederbedrijf laten komen...) je kan ook denken in de term van klantenbinding ... maar goed ...
De mensen die bij de Media Markt werken moeten toch ook betaald worden? Waarom moet alles toch voor gratis of nog beter voor niets..... Je hoeft hem niet te kopen, dat je hem koopt is een eigen keuze.

Voor niets gaat de zon op, al het andere kost geld...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Slinger net m'n xbox aan, komt hij netjes zelf met de update, gewoon de standaard powersafe optie :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Bullet NL schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:07:
[...]

De mensen die bij de Media Markt werken moeten toch ook betaald worden? Waarom moet alles toch voor gratis of nog beter voor niets..... Je hoeft hem niet te kopen, dat je hem koopt is een eigen keuze.

Voor niets gaat de zon op, al het andere kost geld...
Maar de vraag is, waarom MM zowel in Duitsland (het moederbedrijf met de doorverkoop aan het NL filiaal) als MM in Nederland hier aan de klant aan dezelfde doos moet verdienen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:56
Bij mij werd mijn speelsessie bruut verstoord door de 2e xbox update. Ik zat in BF4 en in een party waarbij ik even naar de party wilde switchen om te kijken wie er nou allemaal in zaten. Maar zodra ik op die xbox knop drukte, ging hij updaten :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
Martinspire schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:56:
Bij mij werd mijn speelsessie bruut verstoord door de 2e xbox update. Ik zat in BF4 en in een party waarbij ik even naar de party wilde switchen om te kijken wie er nou allemaal in zaten. Maar zodra ik op die xbox knop drukte, ging hij updaten :(
Daarna ging het ook bergafwaarts met onze platoon in Bf4. En dan heb ik het geeneens over het niveau in de party!

Ik heb alleen gisteren een update van iets meer als 500 mb gehad. Een tweede update zegt me nog niks. Wat houdt die tweede update in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Nosferatu111072 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:06:
[...]

Daarna ging het ook bergafwaarts met onze platoon in Bf4. En dan heb ik het geeneens over het niveau in de party!

Ik heb alleen gisteren een update van iets meer als 500 mb gehad. Een tweede update zegt me nog niks. Wat houdt die tweede update in?
Ik vond het niveau gisteren anders van buitengewone klasse. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Nosferatu111072 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:06:
[...]

nou nou nou, bedoel het spel niveau was toch buiten category hoog. En voor een vrijdag avond leek het party nivea bijna een board meeting.
Maar wel blij dat je genoten hebt van je vrijdag avond :*

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Haha, moet wel zeggen dat sommige maps echt exceptioneel goed gingen gister. Regelmatig een k/d van 5 gehad en aardig wat potjes MVP :P
Zag ook dat ik ook al aardig wat MVP ribbons verzameld had in totaal, bijna 2e medal :+

Volgens mij komt het vooral dat ik al vroeg in de avond ben begonnen. Dan zijn er nog niet zoveel laggers online. Al was het rubberbanden bij sommige maps al wel vanaf het begin aanwezig.

Daarom kijk ik eigenlijk ook wel uit naar Titanfall. Dat moet de eerste game gaan worden op de Xbox One die laat zien hoe je een online-systeem op de X1 in je game moet verwerken, denk ik. De beta liep al wel smooth, maar bevatte nog geen mogelijkheden om servers uit te zoeken, maar dat komt wel.

Oja wtf? http://1drv.ms/1i1fDTA

En: http://1drv.ms/1i1fxv6

[ Voor 56% gewijzigd door Martinspire op 01-03-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

Martinspire schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:56:
Same here, wel het nadeel van het update testen gebeuren :s

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:12:
[...]

Same here, wel het nadeel van het update testen gebeuren :s
Als de netcode maar goed is, zeg ik dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Doughty schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:23:
[...]

Als de netcode maar goed is, zeg ik dan. ;)
Ik hoorde gister die iemand daar een handeltje voor ging opzetten. Premium netcodes voor BF4 voor weinig. Toch maar eens uitzoeken waar dat precies was.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Armada schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:22:
[...]

Maar de vraag is, waarom MM zowel in Duitsland (het moederbedrijf met de doorverkoop aan het NL filiaal) als MM in Nederland hier aan de klant aan dezelfde doos moet verdienen.
Omdat de meeste Media-Markts zelfstandige vestigingen zijn.
Een Media-Markt in Rotterdam heeft dus niets vandoen met één uit Hamburg of Keulen.
Dat ze onder de zelfde roepnaam functioneren betekend niet dat ze de broodnodige marge onder elkaar gaan kwijtschelden.

Bij via de normale import ligt dit anders, maar ook dan kan Media-Markt A in ons land goedkoper zijn dat vestiging B.

De inkoop van de Xbox One gaat in Duitsland dus niet via het centaalmagazijn maar is per vestiging verschillend. Geloof me, tussen de inkooprijs in Duitsland en de verkoopprijs zit maar weinig marge.... Dit heeft de betreffende vestiging zelf nodig voor al haar kosten, dus niet alleen personeel, maar ook dingen als de elektriciteitsrekening, markering, voorraad, bank en kredietkosten, franchise kosten, enz enz. Een vestiging in Nederland heeft deze zelfde kosten en zal haar marge ook gewoon moeten berekenen.

Het is daarom ook veel te gemakkelijk om te stellen, in Duitsland kost een product 499,- euro.... Een Nederlandse winkel met de zelfde moeder moet dan maar de zelfde prijs aanhouden...
Martinspire schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:09:

Volgens mij komt het vooral dat ik al vroeg in de avond ben begonnen. Dan zijn er nog niet zoveel laggers online. Al was het rubberbanden bij sommige maps al wel vanaf het begin aanwezig.
Heb jij nog steeds last van rubberbanding dan? Ik eigenlijk nooit meer.... Ik zoek via Battlelog op de PC een server op, daar kan je mooi qua ping in ms een sneller server zoeken... mensen joinen mij dan altijd, voor mij is dit een garantie gebleken voor rubberbanding vrije servers.

[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 01-03-2014 13:05 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
Yaz schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:11:
[...]

Ik hoorde gister die iemand daar een handeltje voor ging opzetten. Premium netcodes voor BF4 voor weinig. Toch maar eens uitzoeken waar dat precies was.
Voor zo'n handeltje premium netcodes voor bf4 ben ik altijd in the mood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gisteren toch maar eens twitch opgestart, aangezien ik het eigenlijk nooit had bekeken. Maar is toch eigenlijk best leuk... :$ In plaats van de mediocre tv programma's op de achtergrond, gewoon een playthrough van Final Fantasy 8 ofzo :P.

Vind het alleen nog wel beperkt qua opties. Geen favorieten selecteren etc. Wellicht dat dat ook met de update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nieuwe naam gevonden :)
https://live.xbox.com/en-US/Profile?gamertag=SinergyXL

Die was nog wel beschikbaar :P

En die headset door het wéér niet, wtf is dit voor onzin? :/
Je wisselt 1x van controller omdat batterij leeg is, poef, niets werkt meer.

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 01-03-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Wat zijn jullie ervaringen met thief?

Zit nu zelf in chapter 6 (van de 8 ). Ik kan het spel niet echt aanbevelen. Het heeft zo zijn leuke momentjes maar er zitten toch echt veel gameplayelementen in die toch wel irritant zijn (ik heb de originele Thiefs nooit gespeeld):

-De beperkte bewegingsvrijheid van de hoofdpersoon. Het niet normaal kunnen springen (en daardoor niet op locaties kunnen komen die in principe makkelijk te bereiken zijn) doet afbreuk aan de beleving van een masterthief. Je kunt echt enkel maar op de door de developer bedachte paden wandelen, waardoor het geheel wat beperkt aanvoelt. Ze hadden beter wat naar Dishonored kunnen kijken. Dat waren echt goede controls. Het vechtsysteem in Thief is ook vrij triest, alhoewel je in Thief eigenlijk niet hoeft te vechten als je het goed doet. :)

-De loading screens en de tijd die je kwijt bent aan het openen van gesloten ramen. Wat een drama is dat zeg. Zelfs op de vorige generatie consoles lijkt me dit al frustrerend, laat staan op de X1 en PS4. Daarnaast ben je gewoon 10 seconden om een gesloten raam te openen door iedere keer maar weer een quick time event te doorlopen. Je bent soms langer kwijt met het in en uit een kamer te sneak dan de loot te jatten.

-Teveel loot. Ik ben een hoarder in een game (dit is wel toepasbaar: http://penny-arcade.com/comic/2011/11/14). Het looten heeft totaal geen doel, behalve de collectibles. Wilde de eerste paar chapters alles verzamelen, maar kwam een paar keer in een scenario waarbij ik gewoon niet meer kon backtracken en blijkbaar 1 item niet gevonden had. Dan is de lol er vrij snel af.

-Upgrades zijn niet echt boeiend en hebben vrij weinig impact op hoe je het spel speelt.

-De AI is niet gezegend met een hoge i :P.

Mensen die nog twijfelen zou ik aanraden om even wat gameplay footage te kijken.

Verder is het grafisch ook weinig spannend (zelfs wel beetje teleurstellend, gelet op de andere games die uit zijn). Verder bijzonder dat er niet eens een ingame optie zit om het contrast enzo aan te passen.
Zie http://www.eurogamer.net/...4-thief-next-gen-face-off voor wat meer informatie. Op zich wel geinige conclusie gelet op alle discussies hier op GOT...

All in all, it's hard not to be disappointed on a technical level with Thief. It's often our refrain, but in this case we'd strongly urge opting for the PC release if it's an option. If you're committed to buying for one next-gen platform or another, the superior texture filtering on Xbox One means it carries itself slightly better in the visual stakes - but frame-pacing aside, for the most part all three versions match up very closely indeed.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-03-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

Yaz schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:11:
[...]

Ik ook, begreep dat de AH daar iets mee ging doen?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 26-09 01:20
SinergyX schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:21:

Hehe, ik zal wel ff SinergyXXX reggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
haha, XXX van Vin Diesel of van andere film genre? :P

BF4 recording werkt hier btw wel normaal.
http://1drv.ms/1jIhcTW

Wel raar, mijn laatste schot had ik geen reload nodig, maar mijn beste ranged shot tot zover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:21:

Mijn headset doet het ook niet :( heb al een topic aangemaakt op de beta forums (en met Xbox Support gesproken) : http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4588/t/1700797.aspx (misschien kun je je ervaringen daar ook ff melden? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik heb een code, en heb me aangemeld, maar ik wacht denk ik wellicht wel met het binnenhalen van de update als die final is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 16:41:
Ik heb een code, en heb me aangemeld, maar ik wacht denk ik wellicht wel met het binnenhalen van de update als die final is :P
Eh...want? :+ Je kunt dan niet party chatten met je vriendjes.....en voor de rest werkt alles bij 90% gewoon zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

nexhil

BAM!

KawaZ1000 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:11:
Hier een nieuwe Xbox One eigenaar...

Ik zoek nog volgelingen die mij kunnen bijstaan in de battles die online worden uitgevochten!
Verder heb ik ook Fifa 14 en schuw de duels niet...

Mijn gamertag is : iWitness NL
Ik zal je even toevoegen!
Speel vooral fifa 14, COD en sinds Eergisteren plants VS Zombies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TheVMaster schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 16:31:
[...]

Mijn headset doet het ook niet :( heb al een topic aangemaakt op de beta forums (en met Xbox Support gesproken) : http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4588/t/1700797.aspx (misschien kun je je ervaringen daar ook ff melden? )
Als je de stappen doorloopt van de clear mac ding, werkt het weer op 1 controller.

Settings -> network -> advanced -> aternate mac adres -> clear, dan 3x reboot met 10sec powerknop, 30sec uit en weer aan. Dat gedaan, headset in je controller en controller weer aanzeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:23:
[...]

Als je de stappen doorloopt van de clear mac ding, werkt het weer op 1 controller.

Settings -> network -> advanced -> aternate mac adres -> clear, dan 3x reboot met 10sec powerknop, 30sec uit en weer aan. Dat gedaan, headset in je controller en controller weer aanzeten.
LOL serious? Maar eh..3x reboot ? :) Dan ga ik dat gelijk proberen. Vreemd genoeg doet de headset het wel gewoon bij Skype :)

Dat werkt niet hoor :? Maar het vreemde is, bij Skype doet hij het wel....

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 01-03-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
TheVMaster schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:20:
[...]

Eh...want? :+ Je kunt dan niet party chatten met je vriendjes.....en voor de rest werkt alles bij 90% gewoon zoals het moet.
Lees hier toch wat probleempjes met de controller. :) Verder is de update er over een week al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:35:
[...]

Lees hier toch wat probleempjes met de controller. :) Verder is de update er over een week al.
:+ Vooral met de headset..... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
TheVMaster schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 16:31:
[...]

Beetje domme vraag, maar als ik op de link klik dan krijg een een scherm te zoen dat de groep niet bestaat, doe wel mee aan beta test, wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
harrytasker schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:03:
[...]

Beetje domme vraag, maar als ik op de link klik dan krijg een een scherm te zoen dat de groep niet bestaat, doe wel mee aan beta test, wat doe ik fout?
Eh...je hebt wel het beta dashbord? Dan zou je ook bij de preview forums moeten kunnen komen. Als je de 'Group not found' error krijgt, dan kan het zijn dat niet alle authorisaties gesynchroniseerd zijn. Sinds wanneer heb je toegang tot het beta dashboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
TheVMaster schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:00:
[...]

Eh...je hebt wel het beta dashbord? Dan zou je ook bij de preview forums moeten kunnen komen. Als je de 'Group not found' error krijgt, dan kan het zijn dat niet alle authorisaties gesynchroniseerd zijn. Sinds wanneer heb je toegang tot het beta dashboard?
Sinds gisteren, zal dus ff moeten wachten tot alles gesynchroniseerd is! Update is overigens goed verlopen, nog geen problemen gehad met controller of box....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
harrytasker schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:04:
[...]

Sinds gisteren, zal dus ff moeten wachten tot alles gesynchroniseerd is! Update is overigens goed verlopen, nog geen problemen gehad met controller of box....
Ik heb wat issues met de party chat (audio loopt via kinect ipv headset), maar daar is support mee bezig geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:07

danplo

The Force is strong with me

Iemand al de 50hz fix geprobeerd in de preview update ? Als ik kan lezen zit dit in deze update en ben er nieuwsgierig naar, want hiervoor verliep het bij mij niet optimaal. Ik ga het zelf morgen middag eens proberen. Voor de rest wel een lekkere dashboard update geworden. Bij mij op dit moment weinig problemen. Trouwens ik was hiervoor gewent om de beschikbare partys te bekijken in Friends, maar dit is weg ? of kan je dit nog ergens anders vinden, nu moet je per profiel kijken.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:59:
Iemand al de 50hz fix geprobeerd in de preview update ? Als ik kan lezen zit dit in deze update en ben er nieuwsgierig naar, want hiervoor verliep het bij mij niet optimaal. Ik ga het zelf morgen middag eens proberen. Voor de rest wel een lekkere dashboard update geworden. Bij mij op dit moment weinig problemen. Trouwens ik was hiervoor gewent om de beschikbare partys te bekijken in Friends, maar dit is weg ? of kan je dit nog ergens anders vinden, nu moet je per profiel kijken.
Dat gaat weer terug komen. Misschien even de Party Chat topics op het preview forum lezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

TheVMaster schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:01:
[...]

Dat gaat weer terug komen. Misschien even de Party Chat topics op het preview forum lezen? :)
Bedankt.
Dat probeer ik, maar ik kom heel vaak niet op het xbox forum, omdat het maar blijft laden tot niks. :?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:04:
[...]

Bedankt.
Dat probeer ik, maar ik kom heel vaak niet op het xbox forum, omdat het maar blijft laden tot niks. :?
Het is heeeeeeeel erg traag 8)7 maar het wrekt uiteindelijk wel.....nouja...maakt niet uit ook. Je kunt ook feature requests doen daar...en dus known-bugs zien/melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 22:58
Zat net even op Smartglass te kijken. De Zoo Tycoon-achievements zijn Nederlands. Was dit altijd al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iYell0wi7
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 12:01
xGlasvezelkabel schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:13:
Zat net even op Smartglass te kijken. De Zoo Tycoon-achievements zijn Nederlands. Was dit altijd al zo?
Verek je hebt gelijk, ook bij forza, dead rising en ryse het geval, Ik dacht dat het paar dagen geleden nog In het Engels was. Ben benieuwd wanneer er informatie naar buiten komt.

[ Voor 7% gewijzigd door iYell0wi7 op 01-03-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

iYell0wi7 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:20:
[...]

Verek je hebt gelijk, ook bij forza, dead rising en ryse het geval, Ik dacht dat het paar dagen geleden nog Engels was.Ben benieuwd wanneer er informatie naar buiten komt.
Mijn Smartglass op de Windows 8.1 en Windows Phone 8 laten bij mij nog alles in het Engels zien.

Wat ik trouwens wel vervelend vind is dat IE op de Xbox One na enkele dagen steeds om je inlog gegevens van je favoriete websites vraagt.

[ Voor 15% gewijzigd door danplo op 01-03-2014 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
danplo schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:59:
Iemand al de 50hz fix geprobeerd in de preview update ? Als ik kan lezen zit dit in deze update en ben er nieuwsgierig naar, want hiervoor verliep het bij mij niet optimaal.
Net even geprobeerd, maar zover ik en BM nu kunnen zien is het verholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
iYell0wi7 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:20:
[...]

Verek je hebt gelijk, ook bij forza, dead rising en ryse het geval, Ik dacht dat het paar dagen geleden nog In het Engels was. Ben benieuwd wanneer er informatie naar buiten komt.
Eh...bij mij zijn ze nog steeds in het Engels....staat jullie regio op UK of US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iYell0wi7
danplo schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:30:
[...]

Mijn Smartglass op de Windows 8.1 en Windows Phone 8 laten bij mij nog alles in het Engels zien.

Wat ik trouwens wel vervelend vind is dat IE op de Xbox One na enkele dagen steeds om je inlog gegevens van je favoriete websites vraagt.
Ik Heb net even gekeken, Maar op mijn iOS device is ook alles in het Engels (Achivements), Maar op de Android is dit niet het geval.

iOS: Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/m7v7i1ouf/image.jpg
Android:,
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2mra7if.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door iYell0wi7 op 01-03-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
iYell0wi7 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:34:
[...]

Ik Heb net even gekeken, Maar op mijn iOS device is ook alles in het Engels (Achivements), Maar op de Android is dit niet het geval.

iOS: [afbeelding]
Android:,
[afbeelding]
Ook in mijn Windows 8 Smartglass App zijn ze gewoon allemaal in het Engels...ow..wacht mijn Windows is ook in het Engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iYell0wi7
TheVMaster schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:45:
[...]

Ook in mijn Windows 8 Smartglass App zijn ze gewoon allemaal in het Engels...ow..wacht mijn Windows is ook in het Engels :)
Systeem taal is het niet, Ze zijn allebei ingesteld op Nederlands. En veder is de smartglass app gewoon Engels.

[ Voor 6% gewijzigd door iYell0wi7 op 01-03-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
iYell0wi7 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:51:
[...]

Systeem taal is het niet, Ze zijn allebei ingesteld op Nederlands. En veder is de smartglass app gewoon Engels.
Krijg hier net wel een update voor m'n kiezen voor de Xbox One Smartglass App, maar nog geen ondersteuning voor de Nederlandse taal. Al hebben ze wel een aantal zaken gefixt! Oa. krijg je nu een notificatie als er een bericht is van een friend...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ptf7ltC7jAlUFTpvTu9Oe9Be/full.png

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 02-03-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

uchiha tijntje schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:54:
[...]

Net even geprobeerd, maar zover ik en BM nu kunnen zien is het verholpen. :)
Nice! Alvast bedankt voor het checken ;)
Morgen eens zien of mijn Humax 5200 het ook beter op mijn Panasonic plasma gaat doen.
TheVMaster schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:10:
[...]

Krijg hier net wel een update voor m'n kiezen voor de Xbox One Smartglass App, maar nog geen ondersteuning voor de Nederlandse taal. Al hebben ze wel een aantal zaken gefixt! Oa. krijg je nu een notificatie als er een bericht is van een friend...

[afbeelding]
Ik heb hem ook binnen, alleen als ik nu in de app op friends klik dan wordt ik uit de app gegooid :X

[ Voor 23% gewijzigd door danplo op 02-03-2014 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:29:
[...]

Nice! Alvast bedankt voor het checken ;)
Morgen eens zien of mijn Humax 5200 het ook beter op mijn Panasonic plasma gaat doen.

[...]

Ik heb hem ook binnen, alleen als ik nu in de app op friends klik dan wordt ik uit de app gegooid :X
Ja hier ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ook de app op windows phone heeft een update gekregen ;)
http://wmpoweruser.com/xb...or-windows-phone-updated/
Even downloaden en zien of friends daar wel op blijft werken.

Fuck, ook niet :(
Als je slim bent doe je hem niet updaten.
Ik ben nu de klos helaas.

[ Voor 22% gewijzigd door danplo op 02-03-2014 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jammer dat Battlescreen nog steeds niet werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:39:
[...]

Ook de app op windows phone heeft een update gekregen ;)
http://wmpoweruser.com/xb...or-windows-phone-updated/
Even downloaden en zien of friends daar wel op blijft werken.

Fuck, ook niet :(
Als je slim bent doe je hem niet updaten.
Ik ben nu de klos helaas.
Hmm....even rustig wachten op de automatische update, aangezien hij nog niet in de NL Store staat en ik dan weer eerst Country moet wisselen :(
Pagina: 1 ... 62 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.