[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:07

danplo

The Force is strong with me

TheVMaster schreef op zondag 02 maart 2014 @ 01:03:
[...]

Hmm....even rustig wachten op de automatische update, aangezien hij nog niet in de NL Store staat en ik dan weer eerst Country moet wisselen :(
Klopt, maar dan word hij ook niet automatisch aangeboden lijkt me ?
Wisselen is anders ook maar 2 tellen werk :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:04

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 01:07:
[...]

Klopt, maar dan word hij ook niet automatisch aangeboden lijkt me ?
Wisselen is anders ook maar 2 tellen werk :P
:p dat heb ik onderhand maar gedaan...hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

TheVMaster schreef op zondag 02 maart 2014 @ 01:08:
[...]

:p dat heb ik onderhand maar gedaan...hehe
De oplossing is om beide apps eerst geheel te verwijderen en opnieuw te instaleren ;) Dan werkt het wel.
Windows 8 en Windows phone 8 Smartglass friends view is wel veranderd zie ik.
Wel relaxed om clips te kijken in activity feeds :) alleen die lijst is niet altijd vloeind met scrollen op mijn Nokia L920

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/b8mo0w.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door danplo op 02-03-2014 01:39 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 01:32:
[...]

De oplossing is om beide apps eerst geheel te verwijderen en opnieuw te instaleren ;) Dan werkt het wel.
Windows 8 en Windows phone 8 Smartglass friends view is wel veranderd zie ik.
Wel relaxed om clips te kijken in activity feeds :) alleen die lijst is niet altijd vloeind met scrollen op mijn Nokia L920

[afbeelding]
Thanks..dat werkt inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Nog liefhebbers voor een Scuf Gaming - SCUF ONE Custom Pro Controller voor de Xbox One. :9
EU Webshop: http://eu.scufgaming.com/scufone/shop/

[ Voor 20% gewijzigd door danplo op 02-03-2014 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 11:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Wellicht een stomme vraag... Op de One download ik mijn games uit de US store. Want goedkoper en er is nu eenmaal nog geen NL store. So far so good. Nu weet ik dat je dan je games niet rechtstreeks vanaf de One kan kopen maar vanaf internet ergens achter een werkstation.

Maar hoe koop ik dan DLC? Ik kan het niet 123 vinden op de XBox One Game Store? Of doe ik iets heel erg verkeerd en kan dat wel gewoon op de One?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:03
Je kan gewoon je games op de One zelf kopen.
Aan de andere kant kun je vaak ook gewoon dlc vanaf laptop/pc aanschaffen door onder het betreffende spel op add-ons te klikken.
Sommige spellen werken alleen maar met aankopen vanuit het spel zelf (bijv. Killer Instinct) en dan is aanschaffen vanaf de One dus de enige mogenlijkheid.

Iemand nog een beta code over ?
Just1fire

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Willybubba schreef op zondag 02 maart 2014 @ 08:59:
Wellicht een stomme vraag... Op de One download ik mijn games uit de US store. Want goedkoper en er is nu eenmaal nog geen NL store. So far so good. Nu weet ik dat je dan je games niet rechtstreeks vanaf de One kan kopen maar vanaf internet ergens achter een werkstation.

Maar hoe koop ik dan DLC? Ik kan het niet 123 vinden op de XBox One Game Store? Of doe ik iets heel erg verkeerd en kan dat wel gewoon op de One?
Als je een cc gekoppeld hebt aan je account en deze aan de US store koop je alles vanaf je XB1.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Niet toch? Althans eerst niet, omdat je alleen een US CC aan een US store-account kan hangen en zo. Of is dat alweer anders nu? Ik heb nu een PayPal account eraan hangen en daarmee koop ik in de US store.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

justifire schreef op zondag 02 maart 2014 @ 09:57:

Iemand nog een beta code over ?
Just1fire
Ik heb je op de invite lijst gezet, je zal vanzelf een uitnodiging via de Xbox One ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
danplo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:46:
[...]

Ik heb je op de invite lijst gezet, je zal vanzelf een uitnodiging via de Xbox One ontvangen ;)
Thanks ! :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
Willybubba schreef op zondag 02 maart 2014 @ 10:32:
Niet toch? Althans eerst niet, omdat je alleen een US CC aan een US store-account kan hangen en zo. Of is dat alweer anders nu? Ik heb nu een PayPal account eraan hangen en daarmee koop ik in de US store.
Ik heb geen enkel probleem met mijn cc. Misschien zit het probleem alleen bij Paypal.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juroz1980
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 12:30

juroz1980

Flex

Heeft iemand al uitgevonden hoe je goedkoop de nederlandse eredivisie op de xbox kunt bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-09 09:31
Zou ik ook een invite kunnen krijgen voor de beta? :)
Gamertag: J Jorna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:27
Zou iemand mij ook op de invite list willen zetten?
Gamertag: drdreey1976
Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nosferatu111072 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:10:
[...]

Ik heb geen enkel probleem met mijn cc. Misschien zit het probleem alleen bij Paypal.
Ik heb juist PayPal gedaan omdat een VS account om een VS adres vraagt en die kan ik wel invullen maar dan keurt het cc bedrijf de transactie af omdat het adres niet klopt. Maar ik heb t nu met PayPal werkend.

Mag ik ook een beta invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Kelnarath schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:26:
Zou ik ook een invite kunnen krijgen voor de beta? :)
Gamertag: J Jorna
Done!
dr_dreey schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:26:
Zou iemand mij ook op de invite list willen zetten?
Gamertag: drdreey1976
Bvd.
Done!

Ik heb trouwens ook weer de Humax 5200 TV decoder uit de kast gepakt en aan mijn Xbox One gekoppeld.
Het was even zoeken naar die 50hz optie :) Maar is te vinden onder Troubleshooting.
Verder werkt het idd eindelijk naar behoren :9 Eens een tijdje proberen hoe het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Willybubba schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:15:
[...]

Mag ik ook een beta invite?
Zou makkelijker zijn als je ook een Gamertag opgeeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Ik ondervind die 50/60hz problemen niet. Ik heb een amino box van kpn/reggefiber/vodafone en deze zend 50hz uit. Misschien kijk ik te weinig voetbal om,het te zien maar het werkt ook zonder die optie perfect!

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Yaz schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:20:
Ik ondervind die 50/60hz problemen niet. Ik heb een amino box van kpn/reggefiber/vodafone en deze zend 50hz uit. Misschien kijk ik te weinig voetbal om,het te zien maar het werkt ook zonder die optie perfect!
Ik kijk ook nooit geen voetbal :) maar het is ook niet alleen bij voetbal kijken.
Mijn decoder had last na zoveel frames een hik te krijgen, soort dat hij weer even bij moest trekken naar de juiste positie. Dit was bij elke zender het geval en zeker als het beeld snel beweegt.
Nu lijkt het weg te zijn, dus het helpt op zeker voor de mensen die wel eerder problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
Mijn X1 kan maandag dus voor de 3e keer naar Praag toe :(

1e keer vanwege graphics issues, 2e keer omdat ze het niet gefixed hadden, en nu omdat ie niet meer aan wil :( Ding is onderhand vaker weg dan dat ik 'm werkend onder m'n tv heb staan....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:39
danplo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 02:37:
Nog liefhebbers voor een Scuf Gaming - SCUF ONE Custom Pro Controller voor de Xbox One. :9
EU Webshop: http://eu.scufgaming.com/scufone/shop/

[video]
Mag wat kosten, maar die backpaddles zien er toch erg interessant uit :)

Zie dat ze die triggers ook aanpasbaar maken, schieten met een analoge trigger blijft vaag :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:15:
[...]

Ik heb trouwens ook weer de Humax 5200 TV decoder uit de kast gepakt en aan mijn Xbox One gekoppeld.
Het was even zoeken naar die 50hz optie :) Maar is te vinden onder Troubleshooting.
Verder werkt het idd eindelijk naar behoren :9 Eens een tijdje proberen hoe het bevalt.
Ohw..? Ik heb ook een Humax 5200 en heb eigenijk geen problemen ondervonden (ook niet voor de 50hz optie). Althans, mij viel het niet op O-)
BM schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:31:
Mijn X1 kan maandag dus voor de 3e keer naar Praag toe :(

1e keer vanwege graphics issues, 2e keer omdat ze het niet gefixed hadden, en nu omdat ie niet meer aan wil :( Ding is onderhand vaker weg dan dat ik 'm werkend onder m'n tv heb staan....
WTF...serieus? Ik heb hier wel een 'vaag' issue sinds de updates, maar dat is niet noemenswaardig om hem naar Praag op te laten sturen, lijkt vooralsnog een software issue te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:37:
[...]
WTF...serieus? Ik heb hier wel een 'vaag' issue sinds de updates, maar dat is niet noemenswaardig om hem naar Praag op te laten sturen, lijkt vooralsnog een software issue te zijn...
Jep, toen ik de 2e terugkreeg (een nieuwe) had ik al de grootste moeite om 'm aan te krijgen. Gister is uchiha tijntje ff langs geweest, en met zijn voeding gaat mijn X1 ook niet aan, en met mijn voeding zijn X1 wel. Conclusie: X1 kaput.

Hopelijk is ie voor de 11e terug als Titanfall uitkomt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:41:
[...]

Jep, toen ik de 2e terugkreeg (een nieuwe) had ik al de grootste moeite om 'm aan te krijgen. Gister is uchiha tijntje ff langs geweest, en met zijn voeding gaat mijn X1 ook niet aan, en met mijn voeding zijn X1 wel. Conclusie: X1 kaput.

Hopelijk is ie voor de 11e terug als Titanfall uitkomt.
Hoelang ben je hem de vorige keren kwijt geweest dan? Gaat het 'gewoon' met UPS (net als de Surface tablets)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
[quote]Willybubba schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:15:
[...]

Ik heb juist PayPal gedaan omdat een VS account om een VS adres vraagt en die kan ik wel invullen maar dan keurt het cc bedrijf de transactie af omdat het adres niet klopt.

Ik heb gewoon mijn eigen adres in Nederland en een staat uit de Vs en de bijbehorende postalcode ingevuld. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:50:
[...]

Hoelang ben je hem de vorige keren kwijt geweest dan? Gaat het 'gewoon' met UPS (net als de Surface tablets)?
Gaat idd gewoon met UPS. Duurde vorige keren 7 tot 9 dagen. Dus dat zou precies moeten kunnen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nosferatu111072 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:54:
[quote]Willybubba schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:15:
[...]

Ik heb juist PayPal gedaan omdat een VS account om een VS adres vraagt en die kan ik wel invullen maar dan keurt het cc bedrijf de transactie af omdat het adres niet klopt.

Ik heb gewoon mijn eigen adres in Nederland en een staat uit de Vs en de bijbehorende postalcode ingevuld. Werkt prima.
Inderdaad.....als ik hier ook m'n CC gegevens invul, dan krijg ik een belletje van de bank met mogelijke fraude O-) Dus ik doe maar lekker paypal (via de how-to in m'n signature btw).
BM schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:05:
[...]

Gaat idd gewoon met UPS. Duurde vorige keren 7 tot 9 dagen. Dus dat zou precies moeten kunnen :)
Hmm...dat zou net moeten kunnen inderdaad.....nu maar hopen dat je dan een werkend exemplaar terug krijgt 8)

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 02-03-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

TheVMaster schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:37:

Ohw..? Ik heb ook een Humax 5200 en heb eigenijk geen problemen ondervonden (ook niet voor de 50hz optie). Althans, mij viel het niet op O-)
Misschien dat het op mijn 65" plasma meer zichtbaar is :?
Maakt verder ook niet uit, het is verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik wordt hier zooooo &*#&$(@#*&$*&@#(*$&(*$@#&($@# van.

Wéér doet die headset het niet meer. Dezelfde controller, nog steeds via draadje, potje BF en hele squad geniet mee van mijn muziek :/ Liefs gooi ik die kinect heel ver het raam uit dat hij gewoon niet kan werken.

Ik test het nu ook steeds via snap party, maar wat is dat jesus traag zeg. Ik begin nu echt flashbacks te krijgen naar XMB van de PS3, man wat gaat dat traag. Je snapt party, je moet eerst een invite doen om jezelf 'actief' in een party te krijgen, staat dat ding gewoon 20-30sec te laden om eindelijk je friendlist een keer te laten zien. En dat het leuke detail dat welke game/app er dan in je 'actief' tile staat, start hij doodleuk weer op.

Dus ga je naar settings -> Xbox go home -> Xbox snap party, krijg je dus settings + party. Doe je dit met BF4 (go home -> quit -> snap party), start hij BF4 weer op. Alsof je geen party mag hebben zonder 'iets' op te starten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

danplo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:19:
[...]

Zou makkelijker zijn als je ook een Gamertag opgeeft ;)
Hmm ja, daar zit wel wat in :+

WillyBubba1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Willybubba schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:20:
[...]

Hmm ja, daar zit wel wat in :+

WillyBubba1976
Done ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iYell0wi7
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 12:01
Iemand ervaring met het bestellen in een buitenlandse microsoft store? Ik wil daar graag een xbox one met titanfall kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
iYell0wi7 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:52:
Iemand ervaring met het bestellen in een buitenlandse microsoft store? Ik wil daar graag een xbox one met titanfall kopen.
Je hebt verschillende mogelijkheden. De meest eenvoudige is de Duitse Microsoft Store, maar ook Amazon.de hebben diverse Tweakers (waaronder ikzelf) zeer goede ervaringen mee. Overigens (mocht dat een argument zijn om bij een MSFT Store te willen bestellen) is het niet nodig om een credit card te hebben om bij bv. Amazon te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iYell0wi7
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 12:01
TheVMaster schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:54:
[...]

Je hebt verschillende mogelijkheden. De meest eenvoudige is de Duitse Microsoft Store, maar ook Amazon.de hebben diverse Tweakers (waaronder ikzelf) zeer goede ervaringen mee. Overigens (mocht dat een argument zijn om bij een MSFT Store te willen bestellen) is het niet nodig om een credit card te hebben om bij bv. Amazon te bestellen.
Bedankt voor de snelle reactie, Heb toch maar besteld bij de Duitse Microsoft Store, Heb net een mailtje gekregen dat het tussen 4 á 6 uur duurt totdat deze tussen de bestelstatus komt te staan van mijn Microsoft account. Ben benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een dreambox aan de xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shoombak schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:23:
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een dreambox aan de xbox one?
Dat zal op dezelfde manier gaan als bv. een Humax lijkt me? Die laatste werkt gewoon goed en aangezien in het nieuwe dashboard straks (lees: volgende week) ook de 50hz patch zit, gaat de Dreambox vast ook gewoon goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:18
Droog artikel:

http://www.totalxbox.com/...ke-xbox-one-achievements/

Vond deze wel grappig :

18. You go, girl
Did one sit-up in Xbox Fitness.

12. This is England
Lose after taking a promising early lead in FIFA 14.

14. I can't allow you to do that, Dave
Kinect sensed the outline of a PlayStation 4 controller in the room. Xbox is sad. Minus 250. System entering standby mode for 30-minute penalty in Xbox Dashboard.

----------------

Gisteren de update gekregen. Vind de friendslist wel een verbetering. Nu nog even uitzoeken hoe ik een controller update :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
uchiha tijntje schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:04:

Gisteren de update gekregen. Vind de friendslist wel een verbetering. Nu nog even uitzoeken hoe ik een controller update :P.
Settings, system, onderin, aansluiten met usb kabel :P

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gevonden! Dankje. Nu aan het updaten. Wat zit er in deze update eigenlijk? Is dat ook die update voor de 'gevoeligheid' of was die er al via de februari update van de X1 zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:15:
Gevonden! Dankje. Nu aan het updaten. Wat zit er in deze update eigenlijk? Is dat ook die update voor de 'gevoeligheid' of was die er al via de februari update van de X1 zelf :P
Precisie van de controller was geupdate in februari.
De controller update is bedoeld om de controller compatible te maken met de stereo headset adapter.

Update your Xbox One Controller to use the Stereo Headset Adapter
The Xbox One Stereo Headset Adapter is used to connect chat or stereo headsets to your controller, such as the Xbox One Stereo Headset or third-party gaming headsets. The adapter is included with the Xbox Stereo Headset and is also sold separately to support third-party or “legacy” headsets.

To use the Xbox One Stereo Headset Adapter with your Xbox One Console, you’ll need to update your Xbox One Controller with the latest software to support the Adapter.

http://support.xbox.com/e...or-stereo-headset-adapter

http://support.xbox.com/e...es/stereo-headset-adapter

Benieuwd of ik dan ook mijn Tritton Warhead 7.1 weer kan gebruiken op de One icm die adapter.
-edit- Dat werkt dus niet, enkel chat via kabeltje naar de adapter, bummer :(
http://www.polygon.com/20...rk-with-xbox-ones-adapter

[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 02-03-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:46:
[...]

Precisie van de controller was geupdate in februari.
De controller update is bedoeld om de controller compatible te maken met de stereo headset adapter.

Update your Xbox One Controller to use the Stereo Headset Adapter
The Xbox One Stereo Headset Adapter is used to connect chat or stereo headsets to your controller, such as the Xbox One Stereo Headset or third-party gaming headsets. The adapter is included with the Xbox Stereo Headset and is also sold separately to support third-party or “legacy” headsets.

To use the Xbox One Stereo Headset Adapter with your Xbox One Console, you’ll need to update your Xbox One Controller with the latest software to support the Adapter.

http://support.xbox.com/e...or-stereo-headset-adapter

http://support.xbox.com/e...es/stereo-headset-adapter

Benieuwd of ik dan ook mijn Tritton Warhead 7.1 weer kan gebruiken op de One icm die adapter.
-edit- Dat werkt dus niet, enkel chat via kabeltje naar de adapter, bummer :(
http://www.polygon.com/20...rk-with-xbox-ones-adapter
Op zich is daar toch niet heel veel mis mee? Geluid via optical en apart kastje en chat via controller? Zoals het nu ook gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:56
Maar als je een hele dure headset hebt gekocht die draadloos direct met de xbox 360 verbindde, dan is dat wel zonde ;)

Ook de reden dat ik uiteindelijk die headset niet heb aangeschaft. Al blijf ik het raar vinden dat ie niet meer werkt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Maar was chat ook draadloos dan? Als dat het geval was heb ik niets gezegd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:56
uchiha tijntje schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:12:
Maar was chat ook draadloos dan? Als dat het geval was heb ik niets gezegd.. :)
Ja, gameaudio + voice ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Zoals ik zei. Dan snap ik de opmerking. Wist niet dat voice uberhaubt ook draadloos kon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dat lijkt mij een 'software dingetje'...dus dat zouden ze weer kunnen fixen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:05
Hmm ik heb de code eindelijk ook voor de beta, maar ehm, hij geeft telkens een foutmelding als ik de code wil redeemen...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 26-09 01:20
Ik heb de code wel kunnen redeemen maar nu staat er geregisteerd om updates te ontvangen maar krijg maar geen update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:27
Ik heb nooit een bericht gehad... Dan maar nog eventjes wachten op de final. Nog maar een dag of 8. Tenzij ze natuurlijk weer ineens via een persoonlijk account op een niet corporate platform (Twitter) gaan melden dat het net zoals de vorige update uitgesteld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Valderrama schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:45:
Ik heb nooit een bericht gehad... Dan maar nog eventjes wachten op de final. Nog maar een dag of 8. Tenzij ze natuurlijk weer ineens via een persoonlijk account op een niet corporate platform (Twitter) gaan melden dat het net zoals de vorige update uitgesteld gaat worden.
Heb je wel de app gestart en die doorlopen? Dat word vaak nogal eens vergeten.

En Major Nelson is niet een persoonlijk account (al zit er natuurlijk wel een persoon achter). Praktisch al het xbox nieuws komt via hem naar buiten. Ben het overigens wel mee eens dat ze het ook via xboxsupport ofzo hadden moeten vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Zojuist mijn Xbox One besteld bij redcoon.nl, deze leveren de Xbox binnen 48 uur.

Iemand ervaring en hier ook besteld toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Lijkt me een versie zonder games, of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Myri schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:56:
Lijkt me een versie zonder games, of vergis ik me?
Klopt deze kan ik toch via de store gewoon kopen?

[ Voor 3% gewijzigd door Flamax op 03-03-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Ben me zelf nog maar net in het xbox one gebeuren aan het verdiepen.
Dacht dat er altijd een FIFA 14 bij zou zitten, maar blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Toen ik nog met de Xbox360 speelde wilde ik ook graag de Tritton Warhead 7.1 kopen, maar ik hield steeds de Xbox One in mijn achterhoofd met de vraag of het er wel of niet op gaat werken. Gelukkig heb ik het niet gekocht. Ik wacht nog wel een paar maanden tot de software beter is en het ook goed ondersteund en daarnaast wacht ik wel gewoon op gecertificeerde Xbox One headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Myri schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:59:
Bij redcoon verkopen ze ook een versie zonder FIFA, aangezien ik gene voetbal games speel is dit voor mij perfect.

Kan iemand bevestigen of er altijd een headset bij de Xbox One zit, ik heb er nu een bijjgekocht omdat het er bij redcoon niet bij staat maar lees net op meerdere sites van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat was initieel de discussie bij de eerste launch, maar later was aangegeven dat hij er standaard bij zit.

(en er vervolgens alleen maar gezeik mee heb :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
SinergyX schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:21:
Dat was initieel de discussie bij de eerste launch, maar later was aangegeven dat hij er standaard bij zit.

Dus als ik het goed begrijp kan ik mijn bestelde headset straks terug sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hardware technisch zal die wel werken, maar hoeveel problemen ik nu al heb met het 'werkend' krijgen, ik heb maar gewoon Voip in BF4 uitgezet en vind het allemaal wel best. Zal me trouwens niets verbazen dat diverse anderen in BF niet eens doorhebben dat hun headset niet eens werkt maar gewoon de Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
SinergyX schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:21:

Ik heb en velen met mij hebben er totaal geen problemen mee, lijkt echt op een exemplarisch probleem.
Valt hij ook uit wanneer je hem met een USB kabel aan je xbox verbind? Valt je controller op het moment van het probleem ook uit? (dat hij de verbinding met de console verliest?)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Flamax schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:51:
Zojuist mijn Xbox One besteld bij redcoon.nl, deze leveren de Xbox binnen 48 uur.

Iemand ervaring en hier ook besteld toevallig ?
Heb daar m'n controllers vandaan.

Had t inderdaad na 2 dagen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 15:34
Flamax schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:19:
[...]

Bij redcoon verkopen ze ook een versie zonder FIFA, aangezien ik gene voetbal games speel is dit voor mij perfect.

Kan iemand bevestigen of er altijd een headset bij de Xbox One zit, ik heb er nu een bijjgekocht omdat het er bij redcoon niet bij staat maar lees net op meerdere sites van wel.
Ik heb m zaterdag binnengekregen van Redcoon, zat een headset bij (de kale variant zonder fifa, niet de day-one)

Vette console! Echt blij mee. Speel in eerste instantie alleen BF4, Killer Instinct en Rayman Legends, maar echt tof^_^

Kinect werkt ook verrassend goed, alleen 'xbox on' werkt niet bij mij (staat wel op instant on).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bullet NL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:27:
Ik heb en velen met mij hebben er totaal geen problemen mee, lijkt echt op een exemplarisch probleem.
Valt hij ook uit wanneer je hem met een USB kabel aan je xbox verbind? Valt je controller op het moment van het probleem ook uit? (dat hij de verbinding met de console verliest?)
Dat is juist het hele probleem, hij valt nooit uit, hij doet gewoon niets. Als ik volume omhoog gooi (welke btw zowel voor spraak als luistervolume dient), hoor ik het 'maximaal volume' piepje gewoon via de headset, de muteknop brand ook wanneer ik hem indruk.

Soms is het op het moment ik mijn Xbox aanzet (controller via usb) en pas later de headset inplug, andere keren is het gewoon random als ik Snap party of BF4 opstart. Of het is weer moment dat ik wissel van controller (batterij is leeg), of hij uitgaat na 5 minuten standby en ik hem weer aanzet.

Dan is het weer als ik switch van Netflix naar BF4, of wanneer BF4 crashed en ik start weer opnieuw op.

Dan kom ik bij probleem 2, wanneer headset wél werkt en hij staat mute, voice command in Netflix helemaal niets meer doet (xbox pause/play, xbox select).

Als er iets is waar ik een ... hekel aan heb, is dat een systeem automatisch iets gaat doen, waar je 0,0 controle over hebt. Je ziet nergens wanneer nu Kinect aanstaat qua mic of de headset, maar ook het volume is nergens in te stellen (wil ik mensen beter horen via m'n headset, gaat mijn mic volume dus ook mee omhoog), of wanneer je nu precies party-chat of game-chat gebruikt. Je kan ook niet geforceerd iets aan/uit zetten, of gevoeligheid ervan. Zelfs met deze update, komt het nog niet eens in de buurt van wat de X360 aan chat kon doen (speelde later wat GTA, best bijzonder hoe goed het x360 systeem werkte).

Misschien dat die headset adapter beter werkt, in iedergeval kan je dan de volumecontrol van de headset zelf gebruiken. Probleem dat ik daar weer geen 2x jack heb, dus moet ik weer aparte 2x->1x jack hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
wimpie007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:23:
Ik heb de code wel kunnen redeemen maar nu staat er geregisteerd om updates te ontvangen maar krijg maar geen update....
Kan wel even duren. Je kunt hem 's-avonds op UK zetten, omdat dat het maintenance window daar is, en dan heb je 's-ochtends de update binnen (zo ging dat bij mij i.i.g). Hij moet wel uit staan op Instant-On wil je update binnen krijgen.

Dus stapgewijs zo:
1.Console op Instant-On zetten
2.Land op UK zetten
3.Console uit zetten, en je kunt dan 15 minuten of langer wachten totdat ie gaat knipperen. Bij mij duurde dat wat langer, dus toen naar bed gegaan en die ochtend daarna had ik de update.
4. Update laten installeren
5.Controller updaten

[ Voor 24% gewijzigd door Turdie op 03-03-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
shadowman12 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:58:
[...]

Kan wel even duren. Je kunt hem 's-avonds op UK zetten, omdat dat het maintenance window daar is, en dan heb je 's-ochtends de update binnen (zo ging dat bij mij i.i.g). Hij moet wel uit staan op Instant-On wil je update binnen krijgen.
Oh dat staat ie dus niet, op Power Saving staat ie, dom dat dat zo moet dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
wimpie007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:59:
[...]

Mwah dat is best logisch is, hij moet de update kunnen downloaden als ie uit staat, en dat kan alleen als ie op instant-on staat. Als je aan het gamen bent willen ze je niet storen met een update.
Als je eenmaal de update binnen hebt, moet je daarna ook nog even de controller updaten.

Myri schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:59:
Er is wel een FIFA bundel bij Amazon.de

SinergyX schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:54:
[...]

Dat is juist het hele probleem, hij valt nooit uit, hij doet gewoon niets. Als ik volume omhoog gooi (welke btw zowel voor spraak als luistervolume dient), hoor ik het 'maximaal volume' piepje gewoon via de headset, de muteknop brand ook wanneer ik hem indruk.

Soms is het op het moment ik mijn Xbox aanzet (controller via usb) en pas later de headset inplug, andere keren is het gewoon random als ik Snap party of BF4 opstart. Of het is weer moment dat ik wissel van controller (batterij is leeg), of hij uitgaat na 5 minuten standby en ik hem weer aanzet.

Dan is het weer als ik switch van Netflix naar BF4, of wanneer BF4 crashed en ik start weer opnieuw op.

Dan kom ik bij probleem 2, wanneer headset wél werkt en hij staat mute, voice command in Netflix helemaal niets meer doet (xbox pause/play, xbox select).

Als er iets is waar ik een ... hekel aan heb, is dat een systeem automatisch iets gaat doen, waar je 0,0 controle over hebt. Je ziet nergens wanneer nu Kinect aanstaat qua mic of de headset, maar ook het volume is nergens in te stellen (wil ik mensen beter horen via m'n headset, gaat mijn mic volume dus ook mee omhoog), of wanneer je nu precies party-chat of game-chat gebruikt. Je kan ook niet geforceerd iets aan/uit zetten, of gevoeligheid ervan. Zelfs met deze update, komt het nog niet eens in de buurt van wat de X360 aan chat kon doen (speelde later wat GTA, best bijzonder hoe goed het x360 systeem werkte).

Misschien dat die headset adapter beter werkt, in iedergeval kan je dan de volumecontrol van de headset zelf gebruiken. Probleem dat ik daar weer geen 2x jack heb, dus moet ik weer aparte 2x->1x jack hebben.
Bekend probleem met de headset en Xbox Dashboard Beta. TheVMaster heeft er ook last van.
Wellicht kunnen ze je helpen op het Xbox Forum.

Trouwens aan iedereen die problemen ondervindt met de Xbox Dashboard Beta, meldt het op het Xbox Forum!

[ Voor 85% gewijzigd door Turdie op 03-03-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Is het slim om voordat ik de Xbox binnen heb mijn account al aan te passen naar US & wat moet ik dan precies aanpassen ?

Of is het puur de Xbox Systeem instellingen die op US gezet moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Flamax schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:19:
Is het slim om voordat ik de Xbox binnen heb mijn account al aan te passen naar US & wat moet ik dan precies aanpassen ?

Of is het puur de Xbox Systeem instellingen die op US gezet moeten worden!
The Vmaster heeft duidelijk uitgelegt hoe en wat: http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
shadowman12 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:02:
Bekend probleem met de headset en Xbox Dashboard Beta. TheVMaster heeft er ook last van.
Wellicht kunnen ze je helpen op het Xbox Forum.

Trouwens aan iedereen die problemen ondervindt met de Xbox Dashboard Beta, meldt het op het Xbox Forum!
Ook mijn stukje maar er bij gezet, al had ik afaik het probleem al voor de Beta update (was de week dat ik BF4 kreeg met die continue crashes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Thank you, DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
shadowman12 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:02:
[...]Mwah dat is best logisch is, hij moet de update kunnen downloaden als ie uit staat, en dat kan alleen als ie op instant-on staat. Als je aan het gamen bent willen ze je niet storen met een update.
Als je eenmaal de update binnen hebt, moet je daarna ook nog even de controller updaten.
Not! Zo was ik lekker aan het knallen en wilde ik even snel de Friends app in om te kijken of Piet Puk al online was. En dus gewoon tijdens het spel MOEST(geen keuze) ik spontaan de console updaten...

en bedankt, ik lag net lekker voor qua punten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Flamax schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:57:
[...]

Klopt deze kan ik toch via de store gewoon kopen?
Ja hoor, gewoon via de Amerikaanse Store (als je verstandig bent, dat scheelt je tot 25 euro per spel!). Zie mijn signature hoe je dat moet instellen.
SinergyX schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:54:
[...]

Als er iets is waar ik een ... hekel aan heb, is dat een systeem automatisch iets gaat doen, waar je 0,0 [..]
.
Ik heb het probleem ook, blijkbaar zijn er maar een paar mensen met die probleem. Meldt het alsjeblieft op het forum! Doet hij over overigens bij jij ook met Skype? Als ik namelijk een Skype gesprek start, dan kan ik wel gewoon praten via de headset.
wimpie007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:59:
[...]

Ach...volgens mij is dat alleen gedurende de preview. Mogelijk krijg je hem ook wel als hij op Power Saving staat, maar dan duurt het in ieder geval langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Ah dank voor de uitleg maar ik had hem gisteren een uur idle laten staan in het dashboard (dus niet aant gamen) en ook geen update. vanavond nog maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

nexhil

BAM!

xGlasvezelkabel schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:13:
Zat net even op Smartglass te kijken. De Zoo Tycoon-achievements zijn Nederlands. Was dit altijd al zo?
Ik heb dus eergisteren zoo tycoon gekocht.
via de US Store, in de US beschrijving van de game stond dat de game ook NL zou zijn.
iemand een idee waar ik dat kan instellen? of moet ik wachten totdat ik mijn xbox one op NL regio kan zetten?
Yaz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Not! Zo was ik lekker aan het knallen en wilde ik even snel de Friends app in om te kijken of Piet Puk al online was. En dus gewoon tijdens het spel MOEST(geen keuze) ik spontaan de console updaten...

en bedankt, ik lag net lekker voor qua punten... :/
Dit was tijdens de BETA op de 360 ook al zo. :'(

[ Voor 31% gewijzigd door nexhil op 03-03-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

-

[ Voor 100% gewijzigd door nexhil op 03-03-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik ben op zoek naar een goede headset voor de Xbox One. Ja, ik heb dit al eerder gevraagd, maar ik tijfel enorm of ik wel een Stereo headset zou moeten (willen) aanschaffen). Nu viel als eerste mijn ook op de Turtle Beach Earforce XO Four of de Turtle Beach Earforce XO Seven. Beide zijn Stereo headsets en 100% compatible met de Xbox One.

Maar waarom voor € 100 of €179 een Stereo headset kopen, als ik voor ongeveer hetzelfde bedrag ook een wireless Dolby Surround headset zoals de Turtle Beach Earforce X42 of de Turtle Beach Earforce PX4 kan aanschaffen.

Volgens de Turtlebeach Compatibility wizard zouden de twee laatste ook compatible zijn, maar dan zal ik nog wel een Xbox One Stereo Headset Adapter moeten aanschaffen. Bij de laatste twee gaat de game audio dus wireless (Dolby Digital) naar de headset en de game chat via een kabeltje vanaf de controller naar de headset.

Pfff....geen idee wat wijsheid is.....wat denken jullie? :?
nexhil schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:46:
[...]

via de US Store, in de US beschrijving van de game stond dat de game ook NL zou zijn.
iemand een idee waar ik dat kan instellen? of moet ik wachten totdat ik mijn xbox one op NL regio kan zetten?
Ik vermoed van wel, aangezien je het in-game nergens kunt instellen...

[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 03-03-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:55:
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar ik ben op zoek naar een goede headset voor de Xbox One. Nu viel als eerste mijn ook op de Turtle Beach Earforce XO Four of de Turtle Beach Earforce XO Seven. Beide zijn Stereo headsets en 100% compatible met de Xbox One.

Maar waarom voor € 100 of €179 een Stereo headset kopen, als ik voor ongeveer hetzelfde bedrag ook een wireless Dolby Surround headset zoals de Turtle Beach Earforce X42 of de Turtle Beach Earforce PX4 kan aanschaffen.

Volgens de Turtlebeach Compatibility wizard zouden de twee laatste ook compatible zijn, maar dan zal ik nog wel een Xbox One Stereo Headset Adapter moeten aanschaffen.

Pfff....geen idee wat wijsheid is.....wat denken jullie? :?
Waar haal jij vandaan dat het stereo headsets zijn? Ik had gelezen dat de XO Four en de XO Seven allebei surround zijn en wireless. Anders ga ik wel voor de MS stereo headset. Die schijnt ook goed te zijn en goedkoper. :)

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:01:
[...]

Waar haal jij vandaan dat het stereo headsets zijn? Ik had gelezen dat de XO Four en de XO Seven allebei surround zijn en wireless. Anders ga ik wel voor de MS stereo headset. Die schijnt ook goed te zijn en goedkoper. :)
Eh.....bij de headsets staat dat inderdaad niet vermeld nu je het zegt, maar de headset adapter is duidelijk Stereo. Heb je een bron van dat Surround? Wireless zijn ze niet, nouja..je sluit ze met een kabeltje aan op je controller (dat is niet wireless toch?).

En waarom de XO Four en niet de XO Seven? Prijsverschil is 80 euro inderdaad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Eh.....bij de headsets staat dat inderdaad niet vermeld nu je het zegt, maar de headset adapter is duidelijk Stereo. Heb je een bron van dat Surround? Wireless zijn ze niet, nouja..je sluit ze met een kabeltje aan op je controller (dat is niet wireless toch?).

En waarom de XO Four en niet de XO Seven? Prijsverschil is 80 euro inderdaad....
Bij de Turtle Beach controllers zit een Dolby Decoder. Die sluit je aan op je Xbox One en die zend een draadloos Dolby Surround signaal naar je headset. De chat gaat wel via de controller. Dus met wireless bedoelen ze altijd, wireless "geluid", niet wireless "chat". Al heb je ook headsets met wireless chat. Astro doet dat wel vaker.

De MS Stereo headset die is ook wireless, maar daar zit geen decoder bij. Die krijgt zijn stereo signaal vanuit de controller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:12:
[...]

Bij de Turtle Beach controllers zit een Dolby Decoder. Die sluit je aan op je Xbox One en die zend een draadloos Dolby Surround signaal naar je headset. De chat gaat wel via de controller. Dus met wireless bedoelen ze altijd, wireless "geluid", niet wireless "chat". Al heb je ook headsets met wireless chat. Astro doet dat wel vaker.

De MS Stereo headset die is ook wireless, maar daar zit geen decoder bij. Die krijgt zijn stereo signaal vanuit de controller. :)
Ehh...bij die XO Four en XO Seven zit geen controller hoor....die sluit je alleen aan op je Xbox One Controller met een 3 1/2 stekkertje. Zie ook de Compatibility / Connect pagina van Turtle Beach. Als er namelijk wel een controller bij zat, dan was de keuze erg eenvoudig. De PX4 heeft wel iets meer functies, oa. 5.1 audio, Dynamic Chat Boost (het chatvolume wordt automatisch verhoogd als het gamevolume harder wordt), etc en qua prijs zit hij er tussenin...

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 03-03-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 22:58
Ik ben nu bezig met de BF4 SP op Hard. Makkelijkste game OOIT op Hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:14:
[...]

Ehh...bij die XO Four en XO Seven zit geen controller hoor....die sluit je alleen aan op je Xbox One Controller met een 3 1/2 stekkertje. Zie ook de Compatibility / Connect pagina van Turtle Beach. Als er namelijk wel een controller bij zat, dan was de keuze erg eenvoudig. De PX4 heeft wel iets meer functies, oa. 5.1 audio, Dynamic Chat Boost (het chatvolume wordt automatisch verhoogd als het gamevolume harder wordt), etc en qua prijs zit hij er tussenin...
Ik kan op de Turtle Beach site geen headset diagram bekijken anders.

Oh wacht: Je hebt gelijk. Zie hier in de comments van Turtle Beach!
YouTube: CES 2014: Turtle Beach Debuts Their Xbox One Headsets: XO SEVEN, XO FOUR & Titanfall Edition Atlas

De headset zijn surround compatible, maar accepteren wel het audio signaal via de controller. Dit houdt in dat het nu nog stereo zal zijn. Pas wanneer MS de update heeft gedaan om ook surround via de controller te laten lopen, dan zullen de headsets surround zijn. Evenals de MS Stereo Headset. Dus kan je net zo goed die kopen voor een mooiere prijs. :)

PS: Ik heb al een Tritton 720+ 7.1 surround set. Dan kan ik beter een losse adapter kopen dan "upgraden", want van surround naar stereo is niet echt een upgrade en de Tritton is nog 100% in orde en klinkt super nu sinds de Dolby update over optical. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Doughty op 03-03-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:36:
[...]

Ik kan op de Turtle Beach site geen headset diagram bekijken anders.

Oh wacht: Je hebt gelijk. Zie hier in de comments van Turtle Beach!
YouTube: CES 2014: Turtle Beach Debuts Their Xbox One Headsets: XO SEVEN, XO FOUR & Titanfall Edition Atlas

De headset zijn surround compatible, maar accepteren wel het audio signaal via de controller. Dit houdt in dat het nu nog stereo zal zijn. Pas wanneer MS de update heeft gedaan om ook surround via de controller te laten lopen, dan zullen de headsets surround zijn. Evenals de MS Stereo Headset. Dus kan je net zo goed die kopen voor een mooiere prijs. :)

PS: Ik heb al een Tritton 720+ 7.1 surround set. Dan kan ik beter een losse adapter kopen dan "upgraden", want van surround naar stereo is niet echt een upgrade en de Tritton is nog 100% in orde en klinkt super nu sinds de Dolby update over optical. :)
Ja, omdat dat dolby zo mooi klinkt over optical zit ik er dus aan te denken om die X52 of die PX4 te halen. Die Tritton 720+ is met een kabeltje he..? Dat kan ik hier niet hebben i.v.m. de katten :( GRMBL waarom is het zo ingewikkeld...die XO Seven ziet er ook wel oke uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:47:
[...]

Ja, omdat dat dolby zo mooi klinkt over optical zit ik er dus aan te denken om die X52 of die PX4 te halen. Die Tritton 720+ is met een kabeltje he..? Dat kan ik hier niet hebben i.v.m. de katten :( GRMBL waarom is het zo ingewikkeld...die XO Seven ziet er ook wel oke uit...
Ja die 720+ is met kabel. Ik wil ook liever wireless, maar ik ga niet deze kwaliteit van headset en geluid inleveren om alleen draadloos te gaan. Wil je wel draadloos en dolby, dan moet je idd iets dieper in de buidel tasten en ook nog apart de Xbox One headset adapter bestellen. (Die moet ik overigens ook nog bestellen ergens.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Stuur de X1 overigens tegelijk geluid uit via optical als HDMI? Ik zit zelf ook te denken aan een mooie surround headset maar wil deze alleen maar als het geluid simultaan uit beide poorten kom. Deze jongen heeft namelijk een broertje dood aan steeds iets moeten omwisselen in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Yaz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:58:
Stuur de X1 overigens tegelijk geluid uit via optical als HDMI? Ik zit zelf ook te denken aan een mooie surround headset maar wil deze alleen maar als het geluid simultaan uit beide poorten kom. Deze jongen heeft namelijk een broertje dood aan steeds iets moeten omwisselen in de settings.
Ik zou nog even wachten totdat er wat meer headsets uit zijn, nu is er alleen eentje van Turtle Beach of Astro Gaming die echt compatible zijn. En todat de chat adapter beschikbaar is:until this chat adapter is available, the built-in Kinect microphone will provide full voice communication access to Xbox Live while using ASTRO headsets on the Xbox One.
Astro Gaming:
http://www.astrogaming.com/a50
Turtle Beach:
http://www.turtlebeach.co...ts/ear-force-xo-seven/389
Je moet sowieso de stereo adapter erbij kopen:
http://www.amazon.de/Xbox...ne+stereo+headset+adapter

[ Voor 19% gewijzigd door Turdie op 03-03-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
TheVMaster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:55:
Ik vermoed van wel, aangezien je het in-game nergens kunt instellen...
Ik vraag me af hoe dat geregeld gaat worden zodra NL als regio beschikbaar komt. Ik wil het liefst al mijn games in het Engels spelen, maar als ik dus mijn regio op UK zou zetten zou dat betekenen dat ik dan ook in ponden moet betalen?
Op mijn 360 staat language op Engels en location op UK, maar delen van het dashboard zijn nog steeds in het Nederlands *zucht* Gelukkig de games niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ik wil/moet sowieso wachten tot augustus. Dan loop ik weer zoveel jaar op deze aardkloot en dat is schijnbaar reden voor een kadootje...... dunno why.

Maar ik zie wachten op vNext altijd als iets raars... Wachten op iets beters, dan blijf je bezig. Terwijl je ook al een flinke tijd plezier had kunnen hebben met dat wat er nu al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

shadowman12 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:01:
[...]

Ik zou nog even wachten totdat er wat meer headsets uit zijn, nu is er alleen eentje van Turtle Beach of Astro Gaming die echt compatible zijn. En todat de chat adapter beschikbaar is:until this chat adapter is available, the built-in Kinect microphone will provide full voice communication access to Xbox Live while using ASTRO headsets on the Xbox One.
Astro Gaming:
http://www.astrogaming.com/a50
Turtle Beach:
http://www.turtlebeach.co...ts/ear-force-xo-seven/389
Je moet sowieso de stereo adapter erbij kopen:
http://www.amazon.de/Xbox...ne+stereo+headset+adapter
Bij die van Turtle Beach zit al een MS adapter erbij.

En op zich zijn alle headset (op een paar na) compatible zolang je de adapter er maar bij koopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:06:
[...]

Bij die van Turtle Beach zit al een MS adapter erbij.

En op zich zijn alle headset (op een paar na) compatible zolang je de adapter er maar bij koopt. :)
Klopt, alleen bij de X42 en PX4 zit die adapter dus niet...al zijn die wel weer DD 5.1 Surround....ach misschien haal ik ook wel de XO Four....dan maar Stereo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:08:
[...]

Klopt, alleen bij de X42 en PX4 zit die adapter dus niet...al zijn die wel weer DD 5.1 Surround....ach misschien haal ik ook wel de XO Four....dan maar Stereo :)
Ja die zijn echt wel prima. Die van MS zelf zal ook wel prima zijn qua geluid. Daar ben ik niet bang voor.
Het is alleen even wachten tot er een update komt om surround over de adapter te sturen en dan ga ik ook om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Ah ik heb BF4 ook maar gekocht.
*O* US STORE *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:09:
[...]

Ja die zijn echt wel prima. Die van MS zelf zal ook wel prima zijn qua geluid. Daar ben ik niet bang voor.
Het is alleen even wachten tot er een update komt om surround over de adapter te sturen en dan ga ik ook om.
Maar dan zal het nooit Dolby Digital zijn, al maakt dat natuurlijk ook niet veel uit. Snap alleen niet waarom die XO Seven zoveel duurder is, zoveel verschil zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Wellicht al eerder gemeld, maar zag het nog niet staan. De achievements voor Titanfall zijn al tijdje bekend: http://www.xboxachievemen...ll-xbox-one/achievements/

Op zich wel prima achievements. In ieder geval weinig achievements waarbij je teamies (of jezelf) idiote capriolen uit hoeven te halen tijdens een potje :).

De enige achievement die vrij lastig zal zijn is:

I Killed Them All 25
Killed all pilots during the evacuation single-handedly

Dat zal wel puur geluk zijn als je die haalt. Je moet winnen, je teamies moeten niets killen, je mag niet gekilled worden en de enemy moet ook actief proberen om te evacueren in plaats van dat 1 iemand in een hoekje gaat schuilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:46:
Wellicht al eerder gemeld, maar zag het nog niet staan. De achievements voor Titanfall zijn al tijdje bekend: http://www.xboxachievemen...ll-xbox-one/achievements/

Op zich wel prima achievements. In ieder geval weinig achievements waarbij je teamies (of jezelf) idiote capriolen uit hoeven te halen tijdens een potje :).

De enige achievement die vrij lastig zal zijn is:

I Killed Them All 25
Killed all pilots during the evacuation single-handedly

Dat zal wel puur geluk zijn als je die haalt. Je moet winnen, je teamies moeten niets killen, je mag niet gekilled worden en de enemy moet ook actief proberen om te evacueren in plaats van dat 1 iemand in een hoekje gaat schuilen :)
Lijkt me niet, als iedereen in het schip zit afknallen met je titan :) jammer dat de achievements niet in de beta zaten anders had ik deze al gehad :) (ok ook maar 1 x gelukt maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik heb in de beta nog geen 1 potje meegemaakt waarin het volledige verliezende team de evac had gehaald :) Meestal zijn ze al dood })

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-03-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:58:
Je kunt sound over HDMI uitzetten, dus alleen optical gaan (of andersom). Werkt goed

Je kunt ze ook allebei laten lopen maar dan zit er toch een klein beetje vertraging over optical, vind ik persoonlijk niet prettig, heb geluid over HDMI dan ook uitstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 09:28

pjvandesande

GC.Collect(head);

uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:06:
Iemand Thief al geprobeerd? Zit nog wat te twijfelen. Naast Titanfall lijkt het me wel leuk om een SP game te hebben.
Ik vermaak me er al een paar dagen prima mee. Het huidige aanbod van Xbox One games is niet heel erg groot en in dat licht is het een prima aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

nexhil schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:46:
[...]

Ik weet niet waar je het kan instellen, omdat ik het spel niet heb, maar ik heb wel eens Fifa 14 uit de US store en uit UK store gedownload en toen zat ook het Nederlandse commentaar niet in de US versie, maar weer wel in de UK. Dus misschien de UK versie proberen ? Garantie tot de digitale deur natuurlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door danplo op 03-03-2014 17:17 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.