[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:30
justifire schreef op maandag 25 november 2013 @ 00:16:
Als de one hier morgen binnenkomt dik 100 GB downloaden op een 16Mb verbinding.
Dat is met volle pijp 17 uur :s
BF4+premium,Ryse,Forza 5 en KI
Dan had je ze op disk moeten bestellen of een snellere internet verbinding nemen. Maar dan nog je speelt toch niet al die games tegelijkertijd ;). Gamen en downloaden kan tegelijk.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50
Al lijkt het me niet echt handig als je tegelijkertijd download en online gaat spelen. Bovendien hebben al die games nog een redelijk grote patch welke je waarschijnlijk ook moet downloaden. Plus de grote Xbox One Day One Patch.

Nouja goed, anders ga je effe met het menu spelen, accounts instellen, kinect calibreren, etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 25-11-2013 00:28 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 16:01
Martinspire schreef op maandag 25 november 2013 @ 00:21:
[...]

Je berekening is verkeerd, gezien je de kosten van games niet bij je high-end pc optelt. Ofwel, Xbox One kost 1684 na 3 jaar en pc is 1735 (1000 pc en 735 aan 5 games per jaar). Helaas heb je voor zowel de X1 games als de PC games dat je ze wel goedkoper kunt krijgen waardoor het verschil anders komt te liggen (zeker als je via een US-account gaat downloaden scheelt je dat zeker 200+ euro).

Maar je moet een console ook niet direct kopen omdat het zoveel goedkoper is, je moet het doen omdat het een stuk makkelijker is, je vrijwel geen onderhoud hoeft te plegen en je verzekerd bent van vele jaren gameplezier. Het is alleen goedkoper als je ook niet veel games koopt, doe je dat wel dan zullen de kosten van de games de rest al snel overstijgen.
Uiteraard heb je gelijk met die berekening, ik had alleen even het verschil berekent, uiteraard komen de kosten van de games er nog bovenop.

Wist niet dat je met een US account kan downloaden, dat is inderdaad een groot verschil, hoelang dit blijft is echter nog maar de vraag voordat MS dit gat dicht, echter wel nice.

Uiteraard zijn de games goedkoper te vinden via retail echter dit geld zowel voor PC als Xbox One dus het verschil blijft redelijk overeind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

Cyclonic schreef op maandag 25 november 2013 @ 00:28:
[...]

Wist niet dat je met een US account kan downloaden, dat is inderdaad een groot verschil, hoelang dit blijft is echter nog maar de vraag voordat MS dit gat dicht, echter wel nice.
Dit is geen bug, maar op de Xbox One sta je vrij om van regio te wisselen zonder problemen.
Microsoft weet dit en heeft dit juist naar buiten gebracht om aan te geven dat we de Xbox One uit het buitenland konden importeren. Dus zal zo blijven voor wat het nu is en gaat.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:03
Console Gaming is dan ook nooit zo goedkoop geweest als nu. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de tweakers die via de USA store games kopen. Heb PayPal toegevoegd. Als ik een game wil kopen krijg ik deze melding:

Use a different way to pay
Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.Close
PBR9002
f7f10251-e411-445b-8289-57340d4eb641
2013/11/25 - 07:20:27 UTC

Waar ligt dit aan? Wil graag NBA 2K14 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
SunnieNL schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:28:
[...]
Weet iemand overigens waar de ir aansluiting aan de achterkant voor is? Of is dat voor toekomstige bluray afstandsbediening zodat de xbox ook ir kan ontvangen?
Da's een IR blaster, die kan als het nodig is het IR signaal van je afstandbediening doorgeven aan je tv.

(als je de Xbox bijvoorbeeld recht voor je TV gezet zou hebben).

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
henkyyyyyyy schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:23:
Hebben jullie ook wanneer de Xbox uit (standby) staat, dat soms de fan even aanspringt?

Als je dan de bovenkant voelt is hij een beetje warm terwijl hij dan toch al 4 uurtjes uit staat.
Hij staat wel in een afgesloten kast, maar die staat open wanneer hij aan is. Met aan alle kanten 30 cm ruimte.
Iemand hier nog aan antwoord op?
Heb hem nu maar gewoon helemaal uitgezet.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:05
henkyyyyyyy schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:38:
[...]

Xbox op een "rekje" zetten en een stuk uit de achterwand halen.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:36
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:22:
Voor de tweakers die via de USA store games kopen. Heb PayPal toegevoegd. Als ik een game wil kopen krijg ik deze melding:

Use a different way to pay
Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.Close
PBR9002
f7f10251-e411-445b-8289-57340d4eb641
2013/11/25 - 07:20:27 UTC

Waar ligt dit aan? Wil graag NBA 2K14 kopen.
1. Ga naar de US xbox marketplace
2. Log in op je account en gaan dan naar ' my account'
3. Ga naar 'payment and billing info'
4. Klik op change billing adress
5. Vul hier een adres uit de US in, tip; gebruik een hotel in een sales tax vrije staat zoals Montana (MT)

Zo zou het moeten lukken, succes! 8)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
henkyyyyyyy schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:38:
[...]

Hoe warm is warm? Ik las op verschillende sites dat de gemeten temperatuur al tussen de 37 & 50 graden ligt zolang de One aanstaat (waarden gemeten bij idle en bij gaming). Daarna kan ik me voorstellen dat als je een minder optimale ventilatie hebt, dat een temperatuur van 50 graden niet "zomaar" binnen een uurtje is verdwenen tot kamertemperatuur.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:16
Ik wil de premium voor BF4 kopen, maar dan via mijn xbox 360(op mijn nederlandse account staat nog genoeg geld). Nu lees ik overal dat de premium ook moet werken voor de one versie. MAar heeft iemand dit toevallig al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuisjeNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:03:
[...]

5. Vul hier een adres uit de US in, tip; gebruik een hotel in een sales tax vrije staat zoals Montana (MT)

Gelukt! Thanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:14
heeft iemand een controller bij saturn besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophoben schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:21:
Foutje op hun website. Die leveren ze pas volgend jaar als de xbox one in Nederland uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Xenophoben schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:21:
Ja ik.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:27:
[...]

Foutje op hun website. Die leveren ze pas volgend jaar als de xbox one in Nederland uitkomt.
Waar heb je die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
S0epkip schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:51:
[...]

Xbox op een "rekje" zetten en een stuk uit de achterwand halen.
Hmm rekjes is niet zo gek idd, ga ik proberen.
MAX3400 schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:04:
[...]

Hoe warm is warm? Ik las op verschillende sites dat de gemeten temperatuur al tussen de 37 & 50 graden ligt zolang de One aanstaat (waarden gemeten bij idle en bij gaming). Daarna kan ik me voorstellen dat als je een minder optimale ventilatie hebt, dat een temperatuur van 50 graden niet "zomaar" binnen een uurtje is verdwenen tot kamertemperatuur.
Ja niet echt heel heet.
Je voelt gewoon dat hij warm is als je hand op het midden van de Xbox legt, maar blijkbaar wel zo warm dat de ventilator aanspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Doughty schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:33:
[...]

Dat staat ergens hier: [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen waar het hoort ;)

[ Voor 3% gewijzigd door S0epkip op 25-11-2013 09:39 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Oops...

[ Voor 95% gewijzigd door LuisjeNL op 25-11-2013 09:40 . Reden: Verkeerde topic ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Shit, klopt.
Net gebeld met Saturn, bestelling maar geannuleerd.
Levertijden worden nog aangepast, want is toch maart 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:16
net even contact gehad met xbox support inzake het ontbreken van mijn xbox moneycredits. Aangezien deze momenteel ontbreken op mijn one, maar wel gewoon zichtbaar zijn op mijn 360.
Ik kreeg deze statusupdate:
The microsoft points that are not showing on the xbox one is actually our known issue right now,. this is due to our server failures,. but don't you worry, our network engineers are currently working on that towards resolution.

Dus dat gaat helemaal goedkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 22:35
dit weekend een paar uurtjes need for speed rivals zitten spelen, wat een geweldige NFS, bijna zo goed als de most wanted :)

sinds gisteren heb ik wel een probleem met die AllDrive, de xbox one blijft gedurende een drietal minuten zoeken naar online matches en geeft het dan op, waarna hij een nieuwe publieke match start, maar hier joinen nooit ander mensen in, nog mensen met dit probleem?
een eerste check van de netwerk settings via de Xbox One settings menu gaf aan dat alles ok zou moeten zijn voor multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doughty schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:33:
[...]

Hmm.. Gebeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

greyfox1987 schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:37:
[...]

Da's een IR blaster, die kan als het nodig is het IR signaal van je afstandbediening doorgeven aan je tv.

(als je de Xbox bijvoorbeeld recht voor je TV gezet zou hebben).
Nee, het is een uitgang voor een IR blaster, niet de IR blaster zelf. Het is dus niet de Xbox zelf die de IR signalen verstuurt. Kun je gewoon een kabeltje met een IR ledje op aansluiten en die vervolgens voor je andere apparaten plaatsen. Het is een standaard 1/8" jack aansluiting.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/29/Tivo_irblaster_small.jpg

Het is meer bedoeld voor STB's e.d. die in een kastje verwerkt zijn. Ik heb zelf een aparte IR blaster staan omdat al mijn apparatuur in een kast staat en ik het deurtje niet open wil zetten. Moet nog even kijken of het ding ook werkt als de console in standby staat, dan sluit ik het kabeltje wellicht gewoon op de Xbox aan en kan de aparte IR sensor van het kastje af.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 25-11-2013 10:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30
danplo schreef op maandag 25 november 2013 @ 02:39:
Dit is geen bug, maar op de Xbox One sta je vrij om van regio te wisselen zonder problemen.
Microsoft weet dit en heeft dit juist naar buiten gebracht om aan te geven dat we de Xbox One uit het buitenland konden importeren. Dus zal zo blijven voor wat het nu is en gaat.
Je kan zelfs de aankoop in US store doen, zooitje naar UK zetten en gewoon downloaden, het 'aankoophistory' is gewoon wereldwijd, dat is erg netjes.

In Fifa14 kan je btw ook Nederlands selecteren, wel grappig dat je bij UK Engels ook accent moet aangeven :P

Alleen in DR3 zag ik op de streams dat je met A/B knop aanvallen moest afweren (van die QTE's), maar bij mij moet ik de controller een flinke duw geven :/

Controllers werken hier btw beide probleemloos (controller+play&charge van amazon - waar die laatste vandaag wordt opgestuurd).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2013 10:37 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nou mijn day one controller met connectivity issues moet worden opgestuurd naar Duitsland.. heb een 2e controller besteld, maar lees nu hier dat het ook een probleem met de xbox zelf kan zijn. Was al bang voor dit soort gedoe bij defecten |:(
http://forums.xbox.com/xb...7694/4227380.aspx#4227380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Iemand enige idee hoe je een online match start met FIFA 14? Ik bedoel dan niet tegen vrienden maar willekeurig?

Heb dit weekend flink gebruik gemaakt van de Xbox en het is toch echt wel een geweldige console. De games vind ik nog een beetje tegen vallen. Heb nu FM, FIFA en BF4 gespeeld. BF 4 heb ik toch nog het meeste gevoel van een Next-Gen game. Van de week komt Ryse binnen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:38
Ik heb fifa 14 niet, maar gaat het niet gewoon via seasons? Dat was het in ieder geval in 13

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van het weekend de single player campaign van ryse uitgespeeld. Persoonlijk vind ik de game de slechte reviews niet waard, het is een 7/7.5 voor mij persoonlijk, maar ik ben wel gecharmeerd van dit soort hack en slash games. Weinig verhaal, weinig variatie in combat (hoewel je meer dan 100 executions kunt vrijspelen/kopen. Grafisch is het echt de beste game die ik gezien heb, wel een paar pop up momenten bij veel AI in beeld, maar dat is logisch, kreeg wel het next gen gevoel erbvij, naadloze overgang van cutscernes naar gameplay etc.

Arena mode nog niet gestart, misschien vanavond aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Slaapje schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:00:
Ik heb fifa 14 niet, maar gaat het niet gewoon via seasons? Dat was het in ieder geval in 13
Bij FIFA 13 kun je gewoon naar online heel makkelijk. Bij FIFA 14 is het niet te vinden. Wel online vriendschappelijk maar dan kan je alleen voor vrienden in je lijst kiezen, en niet willekeurig tegen een onbekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sommige tiles in Fifa 14 hebben meerdere "standen" he. Met je rechter trigger kun je wisselen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
yordy1985 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:02:
[...]

Bij FIFA 13 kun je gewoon naar online heel makkelijk. Bij FIFA 14 is het niet te vinden. Wel online vriendschappelijk maar dan kan je alleen voor vrienden in je lijst kiezen, en niet willekeurig tegen een onbekende.
Online seizoenen moet je hebben

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
treative schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:05:
[...]

Online seizoenen moet je hebben
Top ik ga daar eens ff kijken. Dank voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 21:10
Is dat sowieso niet meer op zijn plek in het Fifa 14 topic :?

Nu een aantal mensen hier hun Xbox One al hebben, ben ik benieuwd of 1 van deze users een CI+ module hebben. Ik ben namelijk benieuwd hoe de integratie met de tv werkt als je geen decoder maar een CI+ module hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
Kaap schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:07:

Nu een aantal mensen hier hun Xbox One al hebben, ben ik benieuwd of 1 van deze users een CI+ module hebben. Ik ben namelijk benieuwd hoe de integratie met de tv werkt als je geen decoder maar een CI+ module hebt.
Als je gewon een Ci+ module hebt kan je geen gebruik maken van de snap in tv functionaliteiten van de xbox... dewe werkt enkel via een externe decoder

Decoder => Xbox one HDMI In > Xbox One HDMI uit => TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
Kaap schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:07:

Niet.. Je hebt dan toch geen HDMI output

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

treative schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:09:
[...]

Niet.. Je hebt dan toch geen HDMI output
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 21:10
TenaciousC schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:09:
[...]

Als je gewon een Ci+ module hebt kan je geen gebruik maken van de snap in tv functionaliteiten van de xbox... dewe werkt enkel via een externe decoder

Decoder => Xbox one HDMI In > Xbox One HDMI uit => TV
Dat dacht ik zelf ook al. Ik was echter benieuwd of er misschien toch nog een optie geboden werd via een omweg. Helaas dus. Dat is dan wel zonde eigenlijk.

Nou kan men er wel voor kiezen om weer een decoder te kopen, maar een apparaat minder is toch ook wel prettig. Plus dat je dan extra kosten voor een decoder kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Merk wel dat hij soort van sync-vertraging-iets heeft met een decoder, als ik normaal zap via mijn decoder krijg ik meteen beeld maar kort erna pas de zender-info, blijkbaar wacht de XBO tot hij zender-iets heeft en laat dan het beeld zien. Of het signaal wordt kort afgeknepen door de Humax.

Maar per saldo zapt de decoder nu iets vertraagt, zender wisselen -> kort moment niets (zeg halve seconde) en dan pas weer beeld.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
Kaap schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:12:
[...]

Dat dacht ik zelf ook al. Ik was echter benieuwd of er misschien toch nog een optie geboden werd via een omweg. Helaas dus. Dat is dan wel zonde eigenlijk.

Nou kan men er wel voor kiezen om weer een decoder te kopen, maar een apparaat minder is toch ook wel prettig. Plus dat je dan extra kosten voor een decoder kwijt bent.
De optie die ik nu zelf overweg is een Tv tuner in m'n HTPC( met xbmc) te stoppen en m'n HTPC dan via de xbox one door te sturen.
Probleem is dat ik niet denk dat er al tuner kaarten bestaan waar je de Telenet Ci+ modelu met zou kunnen werken -> To be investigated :)

Verder is de one wel een heeeeel graaf toestel, ruisloos, snel, voice commands werken naar behoren, ziet er goed uit (hoewel dit vaak tegengesproken is in reviews, personal taste I guess)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:14
shoombak schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:34:
Nou mijn day one controller met connectivity issues moet worden opgestuurd naar Duitsland.. heb een 2e controller besteld, maar lees nu hier dat het ook een probleem met de xbox zelf kan zijn. Was al bang voor dit soort gedoe bij defecten |:(
http://forums.xbox.com/xb...7694/4227380.aspx#4227380
Waar gekocht?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
yordy1985 schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:42:
Iemand enige idee hoe je een online match start met FIFA 14? Ik bedoel dan niet tegen vrienden maar willekeurig?

Heb dit weekend flink gebruik gemaakt van de Xbox en het is toch echt wel een geweldige console. De games vind ik nog een beetje tegen vallen. Heb nu FM, FIFA en BF4 gespeeld. BF 4 heb ik toch nog het meeste gevoel van een Next-Gen game. Van de week komt Ryse binnen. Ik ben benieuwd.
Forza Motorsport ziet er toch erg next-gen uit?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

SinergyX schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:15:
Merk wel dat hij soort van sync-vertraging-iets heeft met een decoder, als ik normaal zap via mijn decoder krijg ik meteen beeld maar kort erna pas de zender-info, blijkbaar wacht de XBO tot hij zender-iets heeft en laat dan het beeld zien. Of het signaal wordt kort afgeknepen door de Humax.
Heb je de Humax wel ingesteld dat ie gewoon altijd 1080i moet outputten? Als hij namelijk staat ingesteld dat ie de resolutie van de zender over moet nemen dan geeft dat veel meer vertraging als je tussen zenders wisselt met verschillende resoluties.

Ik kan geen andere verklaring verzinnen, als het gewoon een continu signaal is zal de Xbox zal echt niet kunnen detecteren dat jij van zenders aan het wisselen bent oid.

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 25-11-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Kaap schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:12:
[...]

Het zo alleen kunnen wanneer je een TV hebt die HDMI out heeft waar hij ook nog eens de gecodeerde DVB-C signalen op zou kunnen weer geven.

Dit soort TV's zijn er niet, je zal dus met een externe decoder moeten werken. Iets wat niet zo zeer het probleem van de xbox is (Die heeft immers een HDMI ingang) maar van een TV met CI+ slotdecoder.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 14:15
TenaciousC schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:16:
[...]

De optie die ik nu zelf overweg is een Tv tuner in m'n HTPC( met xbmc) te stoppen en m'n HTPC dan via de xbox one door te sturen.
Probleem is dat ik niet denk dat er al tuner kaarten bestaan waar je de Telenet Ci+ modelu met zou kunnen werken -> To be investigated :)

Verder is de one wel een heeeeel graaf toestel, ruisloos, snel, voice commands werken naar behoren, ziet er goed uit (hoewel dit vaak tegengesproken is in reviews, personal taste I guess)
Er zijn usb apparaatjes van, bijvoorbeeld, AnySee waarin je een CI+ kaart kan doen, en vervolgens aan je, in dit geval, HTPC kunt hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
woehoee game in us store gekocht ( forza).

Moet ik nu me account naar us omzetten? Ik heb me account nu nog op uk staan.
Kan ik ergens de downloads zien die klaar staan om te downloaden of moet ik dan gewoon forza in de store opzoeken?

[ Voor 50% gewijzigd door Xenophoben op 25-11-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Xenophoben schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:26:
woehoee game in us store gekocht ( forza).

Moet ik nu me account naar us omzetten? Ik heb me account nu nog op uk staan.
Kan ik ergens de downloads zien die klaar staan om te downloaden of moet ik dan gewoon forza in de store opzoeken?
Nee je hoeft je region van je xbox niet te veranderen, je kan je US aankopen gewoon downloaden vanuit een andere "regio"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
microsoftstore.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Stefmeister schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:30:
[...]

Nee je hoeft je region van je xbox niet te veranderen, je kan je US aankopen gewoon downloaden vanuit een andere "regio"
Niceeee! Stef dan doen we vanavond maar potje forza... dan mag je me daarna inmaken met fifa? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
McPoowl schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:25:
[...]

Er zijn usb apparaatjes van, bijvoorbeeld, AnySee waarin je een CI+ kaart kan doen, en vervolgens aan je, in dit geval, HTPC kunt hangen.
Ik lees op verschillende fora dat anysee geen Ci+ ondersteuning heeft, enkle standaard CI... maar thanks voor de tip, zal me nog effe in deze materie verder verdiepen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 14:51

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Koopt iedereen de games voornamelijk via de store zelf? Ik vind namelijk 69,99 en soms ergens 64,99 voor een game toch erg veel geld. Ik heb nu FM5 en wil daar graag Fifa 14 bij. Anders moet ik toch echt op de kerstman wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Chrosser, ik was 59 dollar kwijt voor forza is us store.. valt mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
Chrosser schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:35:
Koopt iedereen de games voornamelijk via de store zelf? Ik vind namelijk 69,99 en soms ergens 64,99 voor een game toch erg veel geld. Ik heb nu FM5 en wil daar graag Fifa 14 bij. Anders moet ik toch echt op de kerstman wachten.
Zoals meermaals gemeld hier, games kopen via paypal in de US store, komt zo'n beetje neer op 3 games kopen 4e gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook fifa 14 te koop voor 40 €

Er bij gekregen, maar speel zelf geen fifa 14.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik zag fifa ook in de v&a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 14:51

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@Xenophoben. Ok dank, kan iemand mij vertellen hoeveel points ik moet hebben om de aankoop te kunnen doen? 4000 points moet dan voldoende zijn? (us points uiteraard)

[ Voor 7% gewijzigd door Chrosser op 25-11-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:57
TenaciousC schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:37:
[...]

Zoals meermaals gemeld hier, games kopen via paypal in de US store, komt zo'n beetje neer op 3 games kopen 4e gratis :+
Kan je ook credits toevoegen aan je account en dan kopen met credits in de VS? Want dan wil ik best digitaal only gaan....maar wil niet steeds switchen tussen landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Chrosser schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:45:
@Xenophoben. Ok dank, kan iemand mij vertellen hoeveel points ik moet hebben om de aankoop te kunnen doen? 4000 points moet dan voldoende zijn? (us points uiteraard)
Nee, je moet met Paypal betalen. Even het topic doorzoeken, graag.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Qua prijs:
Van bedrag: €45,71 EUR
Naar bedrag: $59,99 USD
Wisselkoers: 1 EUR = 1,31267 USD

Zelfs obv 59 euro scheelt het kleine 15 euro.

UK is grappig genoeg precies de andere kant op, kost je zelfs meer.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 18:40
Heren,

Zijn er nog decoders die het beste werken met de Xbox one of maakt het niet echt uit welk merk je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 21:24
LuisjeNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:03:
[...]

Betaal je dan geen tax op je game in de store? Want zoals ik het heb staan komt er steeds nog tax bij van 5 dollar

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
maversne schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:15:
[...]

Betaal je dan geen tax op je game in de store? Want zoals ik het heb staan komt er steeds nog tax bij van 5 dollar
nope
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5sMDq.png

[ Voor 3% gewijzigd door shoombak op 25-11-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je moet inderdaad een land zonder tax nemen, is wel een lijstje van op internet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
SinergyX schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:27:
Je moet inderdaad een land zonder tax nemen, is wel een lijstje van op internet te vinden.
Er zijn maar een paar staten zonder tax. Maar ik gebruik Florida en ik betaal ook gewoon 59 dollar voor games. Dus het maakt geen verschil.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik weet ook niet precies hoe het gerekend wordt, ebay of US-shops met PayPal betaal ik ook lang niet altijd die extra taxes. Geen idee hoe dit verder vanuit MS zal worden bepaald, dat het op een bepaald moment niet meer mogelijk is of erger..

Downloaden ging hier btw rond de 1,5-1,8MB/sec, dit was kopen in US en daarna via omzetten naar UK de download starten.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik zal vanvond eens kijken hoe snel het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:50
TenaciousC schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:55:
dit weekend een paar uurtjes need for speed rivals zitten spelen, wat een geweldige NFS, bijna zo goed als de most wanted :)

sinds gisteren heb ik wel een probleem met die AllDrive, de xbox one blijft gedurende een drietal minuten zoeken naar online matches en geeft het dan op, waarna hij een nieuwe publieke match start, maar hier joinen nooit ander mensen in, nog mensen met dit probleem?
een eerste check van de netwerk settings via de Xbox One settings menu gaf aan dat alles ok zou moeten zijn voor multiplayer.
Daar heb ik ook last van gehad maar heb gelukkig oplossing gevonden.
Je moet even op je pc op de site van origin inloggen en dan naar je acount instellingen gaan en daar even je regio opzetten waar je xbox opstaat, in mijn geval verenigd konikrijk.
Toen werkte het online gedeelte gelukkig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:14
Ik ga toch over op downloads, heb mijn games die ik nog gesealed had daarom maar op V&A gezet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
LordFather schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:57:
[...]

Daar heb ik ook last van gehad maar heb gelukkig oplossing gevonden.
Je moet even op je pc op de site van origin inloggen en dan naar je acount instellingen gaan en daar even je regio opzetten waar je xbox opstaat, in mijn geval verenigd konikrijk.
Toen werkte het online gedeelte gelukkig wel.
Super, bedankt voor de tip, zal ik vanavond zeker uitproberen! cu @ the races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:24
Ik heb het geprobeerd met het toevoegen van Paypal, maar ik krijg steeds de fout melding dat ze de betaling niet via mijn Paypal rekening kunnen verwerken. iemand een idee waarom dat is? Ik heb wel bij mijn Nederlandse account ook de zelfde Paypal rekening staan, zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis_h12 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:27:
Ik heb het geprobeerd met het toevoegen van Paypal, maar ik krijg steeds de fout melding dat ze de betaling niet via mijn Paypal rekening kunnen verwerken. iemand een idee waarom dat is? Ik heb wel bij mijn Nederlandse account ook de zelfde Paypal rekening staan, zou dat er mee te maken kunnen hebben?
Heb paypal ook onder een US account gezet, echter kan er niet mee betalen, krijg het niet te zien onder payment opties als ik iets wil kopen, echter staat het wel in mijn account bij billing options :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:24
Koop je wel de games via de US store via xbox.com/en-us?

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:24
Def87 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:57:
Koop je wel de games via de US store via xbox.com/en-us?
Ik had het anders moeten zeggen, ik was paypal aan het toevoegen waarna je je in moet loggen op je account.

Hier onder zie je de foutmelding die ik krijg
https://www.dropbox.com/sh/17euy9cyifkk3s5/Q9AO1sl7N-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Dennis_h12 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:02:
[...]

Ik had het anders moeten zeggen, ik was paypal aan het toevoegen waarna je je in moet loggen op je account.

Hier onder zie je de foutmelding die ik krijg
https://www.dropbox.com/sh/17euy9cyifkk3s5/Q9AO1sl7N-
Misschien hebben ze het lek gedicht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Mijn bevindingen met video en audio. Xbox music werkt bij mij. Maar pas nadat ik mijn account had verhuist naar de uk. Streamen van video en audio of dlna krijg ik voor geen meter aan de praat. Wie wel. Wil af van mijn HTPC en alleen de xbox gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb net succesvol met Paypal een game gekocht. Jezus wat gaat dat makkelijk zeg :), en direct van m'n bankrekening. Hopelijk blijft die optie ook voor Nederlandse gebruikers, geen gedoe met creditcards meer.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 25-11-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 14:15
.oisyn schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:18:
Ik heb net succesvol met Paypal een game gekocht. Jezus wat gaat dat makkelijk zeg :), en direct van m'n bankrekening. Hopelijk blijft die optie ook voor Nederlandse gebruikers, geen gedoe met creditcards meer.
Die optie was er op de 360 al, ik kan me dus niet voorstellen dat die weer ineens gaat verdwijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De Xbox one app op WP kan je ook je berichten lezen en beantwoorden, geen idee of mijn XBO thuis nu aanging (ik heb hem op 'quick bootup standby'), maar kon gewoon mijn inbox lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heb je zeker ook een account nodig in een land wat nu wordt ondersteund door de Xbox One? Want ik zie 'm niet in de store met mijn Nederlandse Live account, en ik vond gisteravond ook niets in de Windows 8.1 store.

Deze app is niet beschikbaar voor uw markt.

[ Voor 58% gewijzigd door .oisyn op 25-11-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
.oisyn schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:56:
Heb je zeker ook een account nodig in een land wat nu wordt ondersteund door de Xbox One? Want ik zie 'm niet in de store met mijn Nederlandse Live account, en ik vond gisteravond ook niets in de Windows 8.1 store.

[...]
Je moet hem inderdaad uit een store halen waar de xbox one uit is. Voor mijn iphone heb ik hem uit de US itunes store gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat kan dus niet met Windows Phone. Als je eenmaal billing info hebt geadd aan je account dan kun je dat nooit meer wijzigen.

Tenzij ze die regel nu ook hebben geschrapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:22
MrBlueEyes schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:38:
[...]

Je moet hem inderdaad uit een store halen waar de xbox one uit is. Voor mijn iphone heb ik hem uit de US itunes store gedownload.
Je hebt hier zeker geen iTunes installer file van ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32

TheVMaster

Moderator WOS
TenaciousC schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:34:
[...]

Ik lees op verschillende fora dat anysee geen Ci+ ondersteuning heeft, enkle standaard CI... maar thanks voor de tip, zal me nog effe in deze materie verder verdiepen nu :)
Hier op Tweakers hebben we hier ook een topic over hoor. Er zijn diverse manieren om het werkend te krijgen met een CI+ van bv. Ziggo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
justifire schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:54:
[...]

Je hebt hier zeker geen iTunes installer file van ?
Nee, ik had ooit een Amerikaans account aangemaakt, dus heb die gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb mijn account op Ierland staan , kan ik dan gewoon met Nederlandse prepaid kaarten games kopen op marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32

TheVMaster

Moderator WOS
.oisyn schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:42:
Dat kan dus niet met Windows Phone. Als je eenmaal billing info hebt geadd aan je account dan kun je dat nooit meer wijzigen.

Tenzij ze die regel nu ook hebben geschrapt?
Even je Regio op Verenigde Staten zeten (in je instellingen scherm), rebooten, App downloaden, regio terug zetten naar Nederland, rebooten, klaar :) Op Windows 8 werkt het vergelijkbaar, maar dan kun je de reboot stappen overslaan O-) (wel even de Store afsluiten (en opnieuw starten) door hem naar beneden te slepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
MrBlueEyes schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:58:
[...]

Ok, mij te veel gedoe voor een gratis appje :)
Dan maar 3 maanden wachten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TheVMaster schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:59:
[...]

Even je Regio op Verenigde Staten zeten (in je instellingen scherm), rebooten, App downloaden, regio terug zetten naar Nederland, rebooten, klaar :) Op Windows 8 werkt het vergelijkbaar, maar dan kun je de reboot stappen overslaan O-) (wel even de Store afsluiten (en opnieuw starten) door hem naar beneden te slepen).
Ok misschien is dat nieuw maar ik stam nog uit de tijd dat de regio van je telefoon niets met de regio van de store te maken had... de regio van je account had dat wel, en dat kun je niet aanpassen.

Als je naar de Windows Phone store gaat met je browser op je PC is het ook met geen mogelijkheid voor elkaar te krijgen dat hij jouw account ziet als eentje uit een ander land. Hoewel de algemene Live billing info tegenwoordig meerdere regio's per account lijkt te ondersteunen lijkt dat nog niet van toepassing op het Windows Phone gedeelte van je Live account.

That said, ik ga het even proberen :)

.edit: ok I stand corrected, frickin awesome :D. Toen ik 3 jaar geleden mijn eerste WP7 telefoon kocht moest ik een apart Live account maken omdat ik er überhaupt anders niets mee kon doen in Nederland.

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 25-11-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Hier hebben we V&A voor

[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 26-11-2013 12:30 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Voor dat we het hele topic zo weer vol hebben staan met reacties, voor aankopen, verkopen of ruilen hebben we www.tweakers.net/aanbod

Op vraag en aanbod kan iedereen zijn advertentie aanmaken, het forum is hier uitdrukkelijk niet voor bedoeld.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TheVMaster schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:59:
Windows 8 moet je even opletten dat je ook US/UK taal instelt, dat was achteraf mijn probleem waardoor hij continue de Duitse versie probeerde te installeren. (ik heb US keyboard / NLD taal standaard).

Mis alleen in Windows 8 de melding zoals bij X360, dat je smartglass kan opstarten (krijg je soort van popup/notificatie bij X360, maar niet bij XBO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:37
MrBlueEyes schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:58:
[...]

Je kan de ipa file toch via dropbox beschikbaar stellen, dan kunnen wij er ook mee aan de slag :)

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Marvie schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:59:
[...]

Je kan de ipa file toch via dropbox beschikbaar stellen, dan kunnen wij er ook mee aan de slag :)
Dacht ik ook al, gewoon via iTunes en dan de file opslaan ipv instaleren ?
Zou wel tof zijn als je dat voor ons wilt doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
justifire schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:22:
[...]

Dacht ik ook al, gewoon via iTunes en dan de file opslaan ipv instaleren ?
Zou wel tof zijn als je dat voor ons wilt doen :)
Ik heb jullie een berichtje gestuurd met een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
MrBlueEyes schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:16:
[...]

Ik heb jullie een berichtje gestuurd met een link.
Aan de verkeerde denk ik, geen berichtje hier, repost plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
justifire schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:20:
[...]

Aan de verkeerde denk ik, geen berichtje hier, repost plz :)
Sorry kreeg error omdat ik 2x zelfde bericht stuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:37
MrBlueEyes schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:20:
[...]

Sorry kreeg error omdat ik 2x zelfde bericht stuurde.
Ik heb de link ontvangen, zal hem zo proberen thanks!

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Kunnen ze je trouwens bannen, omdat je een fake Amerikaans adres opgeeft?

Heb net Killer Instinct via Paypal gekocht voor 15 euro, echt geweldig, hoop alleen niet dat er consequenties aan zitten.

Pagina: 1 ... 24 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.