[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.452 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 21:37

Bozznl

GT: The Bozzz88

Nowa schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:33:
Hoe zijn de BF4 multiplayer ervaringen jongens? Zit nog zo in twijfel Ps3 - Xbox. Ben echt een fps fan en ga van links naar rechts :-(
BF4 is super! Eindelijk 64 man, nu echt het gevoel alsof je in een war zit. Ziet er ook zo veel beter uit.

Trouwens welke standaard voor kinect gebruiken jullie op de tv ? Heb er nog een nodig

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07
Thijmen schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:36:
[...]

Heb vandaag nog even rond gebeld en vaak te horen gekregen dat bij de mediamarkt in duitsland in zijn geheel geen enkele xbox one meer is. Wachten op de volgende batch bij de mediamarkt.
Heb je ook te horen gekregen wanneer de volgende batch eventueel weer komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 18:40
Volgende week wol ik er ook een gaan halen, mischien wel handig om iets te combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07
Laten we even in het levertijden en verkooppunten topic verder gaan over de beschikbaarheid in Duitsland. Lijkt mij beter passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:43:
[...]

Heb ik ook last van, heb je een day one controller? Ik heb het niet, of nauwelijks als ik 1 meter van de xbox ga zitten.
Ja, ook day one controller. Bij mij gaat het helemaal niet.
Maakt niet uit of ik er een meter van zit of 5 :-( !
Als ik de controller uitzet en dan weer aan werkt het terug voor 5sec en dan weer gedaan.

Ondertussen al iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:34:
kent iemand een betrouwbare site behalve amazon waar je xbox live voor xbox one codes kunt kopen die snel worden gemailed
Lol ..lees anders ff 5 posts boven jouw opmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killer instinct pack wil ik kopen. In de KI store staan de bedragen in ponden terwijl ik mijn regio opnIreland heb staan en ook dus euro's op mijn account heb staan. Kan het niet kopen. Wie heeft de oplossing? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37
LordFather schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:35:
Weet iemand hoe je kan zien hoevol je batterij van je controller is?
Ik heb een play & charge kit en is wel fijner als je kan zien of die bijna leeg is.
Of zal het lampje dan gaan knipperen op de controller zelf?
Vraag ik me ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:47:
Killer instinct pack wil ik kopen. In de KI store staan de bedragen in ponden terwijl ik mijn regio opnIreland heb staan en ook dus euro's op mijn account heb staan. Kan het niet kopen. Wie heeft de oplossing? :)
Laat maar. Gevonden in de store. Pijltje naar beneden klikken bij add ons. Daar staat de prijs wel in euro's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:43
LordFather schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:35:
Weet iemand hoe je kan zien hoevol je batterij van je controller is?
Ik heb een play & charge kit en is wel fijner als je kan zien of die bijna leeg is.
Of zal het lampje dan gaan knipperen op de controller zelf?
Bij 360 is dat zien zodra je de home knop indrukt. Een kleiner venster wordt geopent en je ziet het dan rechts boven. Wellicht hetzelfde op de xone

[ Voor 53% gewijzigd door Genestealer op 24-11-2013 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:24
justifire schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:00:
[...]

BF4 (mijn mening)
- Nieuwe engine
- Betere graphics
- Grotere maps
- Voer-,vaar- en vliegtuigen
- Destruction

Maar als je van een snelle close quarter houd is CoD misschien een betere keuze, ook al zit dit ook in BF4, CoD is allemaal wat sneller en iets meer arcade.
Thanks. Wilde spel halen voor mn broer. BF4 gehaald nu.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:57
matthijst schreef op zondag 24 november 2013 @ 02:31:
[...]

Thanks. Wilde spel halen voor mn broer. BF4 gehaald nu.
Goede keuze ! :)
Voor hen die goedkoop mspoints willen scoren, offgamers.com 4200 points voor €37,80, na redeemen krijg je er €50,40 voor terug.
Goedkoopste blijft nog us marketplace icm paypal.

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 24-11-2013 03:34 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:05:
[...]

Ja, ook day one controller. Bij mij gaat het helemaal niet.
Maakt niet uit of ik er een meter van zit of 5 :-( !
Als ik de controller uitzet en dan weer aan werkt het terug voor 5sec en dan weer gedaan.

Ondertussen al iemand een oplossing?
Heb je een router oid in de buurt staan?
Hier meer mensen met hetzelfde probleem. http://forums.xbox.com/xb...7694/4215904.aspx#4215904
Zou eigenlijk eerst de bevestiging willen zien dat een andere controller wel werkt voordat ik een tweede koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:12
justifire schreef op zondag 24 november 2013 @ 03:33:
[...]

Goede keuze ! :)
Voor hen die goedkoop mspoints willen scoren, offgamers.com 4200 points voor €37,80, na redeemen krijg je er €50,40 voor terug.
Goedkoopste blijft nog us marketplace icm paypal.
Die points kun je dus niet gebruiken in de store, mits je een account ook hebt in een regio die nu beschikbaar is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 24 november 2013 @ 08:53:
[...]

Die points kun je dus niet gebruiken in de store, mits je een account ook hebt in een regio die nu beschikbaar is.
Je koopt die points en activeert de code op www.xbox.com/nl-nl/live/.
Wanneer je daarna inlogged op je Xbox staat het tegoed bijgeschreven in de valuta van je account.

En zoals hij al aangeeft krijg je nog een kleine 20% bonus ook.
Was zelf ongeveer €80,- kwijt voor een tegoed van £80

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 04:58
Iemand ervaringen met een xbone i.c.m. een receiver t.b.v. schotel (bijv. dreambox, goldenmedia etc).

Ben benieuwd of dat compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijven de gameplay beelden van jullie Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
shoombak schreef op zondag 24 november 2013 @ 08:34:
[...]

Hier meer mensen met hetzelfde probleem. http://forums.xbox.com/xb...7694/4215904.aspx#4215904
Zou eigenlijk eerst de bevestiging willen zien dat een andere controller wel werkt voordat ik een tweede koop.
Zou eerst lekker een play&charge kit / simpele usb kabel aansluiten en kijken of dat wel gewoon werkt voor ik een nieuwe controller ging halen.

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 24-11-2013 10:23 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
justifire schreef op zondag 24 november 2013 @ 10:21:
[...]

Zou eerst lekker een play&charge kit / simpele usb kabel aansluiten en kijken of dat wel gewoon werkt voor ik een nieuwe controller ging halen.
Probleem is dus dat het op de afstand van de lengte van de usbkabel - 1 meter, nu al prima werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:50
Ottovw schreef op zondag 24 november 2013 @ 01:14:
[...]

Bij 360 is dat zien zodra je de home knop indrukt. Een kleiner venster wordt geopent en je ziet het dan rechts boven. Wellicht hetzelfde op de xone
Nee helaas als je op je home knop drukt ga je terug naar je dashboard en wordt het beeld verkleint waar je mee bezig was.
Ik denk dat het er gewoon niet meer inzit en maar afmoet wachten wanneer die leeg is :P

Vrienden enzo zie je ook niet meer online komen, dan moet je zelf naar je vriendenlijst gaan om tekijken wie er online zijn.

Mischien werken ze nog aan het dashboard en komt het er later wel weer in met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:50
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door LordFather op 24-11-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:34
Gezien de controller problemen heb ik toch alvast maar een extra controller met play en charge besteld, heb ik iig iets om op terug te vallen mocht het niet werken;)

Voor de liefhebbers: 69 euro en tm de 25e gratis verzending (redcoon)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op zondag 24 november 2013 @ 08:34:
[...]

Ja, heb een router in de buurt maar heb zelfs al geprobeerd door die router af te koppelen en zonder netstroom te zetten en dan werkt de conroller nog steeds niet.

Heb een micro usb kabel en als in die in plug dan werkt de controller wel.
Maar ja, kabeltje is 1m lang dus das ook niet echt een oplossing :-(

Wil ook nog geen nieuwe controller kopen want kan zijn dat het bij de volgende net hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Ik kan niet wachten tot dat ik BF4 op de Xbox One kan gaan spelen, 64 man online tijndens conquest large!
Jammie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Mijn controller verliest heel soms ook 1seconde de connectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechte controllers dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Laatst online: 03-10-2021
Het lijkt vooralsnog op signaalinterferentie, even de komende de dagen afwachten hoe groot het probleem echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37
Hebben jullie nieuwe batterijen geprobeerd? Het kan zijn dat je gewoon lege batterijen hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:09

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:08:
[...]

Je koopt die points en activeert de code op www.xbox.com/nl-nl/live/.
Wanneer je daarna inlogged op je Xbox staat het tegoed bijgeschreven in de valuta van je account.

En zoals hij al aangeeft krijg je nog een kleine 20% bonus ook.
Was zelf ongeveer €80,- kwijt voor een tegoed van £80
Bij mij werkt dat ook niet. Niet via de Xbox One of via de website, want dan geven ze een melding dat ik het niet kan inwisselen door de regio gebeuren.
Ik heb nu de credits op mijn Nederlandse regio ingewisseld, maar dan zijn de credits niet zichtbaar in mijn UK omgeving, die zie ik dan wel weer als de Nederlandse store er is.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 06:52

Don Quijote

El Magnifico

Toch een mooi ding geworden die Xbox One. Gisteren ging het toch kriebelen toen ik overal mensen op de X1 zag gamen, dus heb ik maar een van de vele aanbieders op Marktplaats blij gemaakt en er zelf eentje opgehaald. Kinect werkt zowaar uitstekend, ik vind het toch wel indrukwekkend als ik mijn gamekamer binnenloop roep "Xbox on" en vervolgens alle benodigde apparatuur aangaat. Controller ligt goed in de hand en is weer een evolutie op de 360 controller, al voelt hij iets minder robuust aan naar mijn gevoel.

Qua games heb ik tot dusver heb ik Fifa en Forza gespeeld. Beide prima spellen, maar het roept niet direct een next gen gevoel op. Als iemand had gezegd dat ik naar 360 games zat te kijken had ik het ook gelooft. Nu is Dead Rising en Ryse aan het downloaden, vooral bij Ryse verwacht ik iets meer het "wow!" gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Silversin schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:12:
Hebben jullie nieuwe batterijen geprobeerd? Het kan zijn dat je gewoon lege batterijen hebben gekregen.
Uiteraard nieuwe batterijen geprobeerd, ik vind het vooral bizar dat de controller op 1 meter prima werkt en letterlijk 1 meter naar achter kuren vertoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ravnoss schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:18:
Controller ligt goed in de hand en is weer een evolutie op de 360 controller, al voelt hij iets minder robuust aan naar mijn gevoel.
Ik vind hem van gevoel beter in de hand, de thumbsticks, d-pad en triggers zijn ook beter geworden. Alleen de Buttons, waarmee ik dus die op de top van de controller bedoel vind ik minder, maken een vervelend geluid wanneer je ze induwt en geven een plastiek gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

X-Fighter schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:27:
[...]

Ik vind hem van gevoel beter in de hand, de thumbsticks, d-pad en triggers zijn ook beter geworden. Alleen de Buttons, waarmee ik dus die op de top van de controller bedoel vind ik minder, maken een vervelend geluid wanneer je ze induwt en geven een plastiek gevoel.
Ja eens. Die twee buttons lijken wat los te zitten, piepen en klikken ook een beetje. Ach ja misschien is het gewenning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:18
Wow. Jump to conclusions much?....

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
danplo schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:16:
[...]

Bij mij werkt dat ook niet. Niet via de Xbox One of via de website, want dan geven ze een melding dat ik het niet kan inwisselen door de regio gebeuren.
Ik heb nu de credits op mijn Nederlandse regio ingewisseld, maar dan zijn de credits niet zichtbaar in mijn UK omgeving, die zie ik dan wel weer als de Nederlandse store er is.
Eerst regio wijzigen, dan pas redeemen lijkt me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30
X-Fighter schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:27:
Ja, de triggers zijn absoluut beter, maar de rest voelt gewoon wat meer 'pastic' en leeg aan.

Het plastic gerammel wat er in zit bij het schudden komt van de shoulderbuttons, als je die vasthoud en schuld hoor je dat niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Als jullie zin hebben in een potje Fifa of Killer Instinct kunnen jullie mij toevoegen:

Gamertag : RastafariMan

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:11

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Mooie feature hoor :9
Word het enkel opgenomen in 720p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Helaas wel. Weet niet of dit t.z.t. nog bijgeschaald wordt naar 1080p.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Volgens mij wel ja.

Dead Rising is tot nu toe echt zo much Fun (jep, met een hoofdletter F). Vooralsnog de leukste launch game :) Gisteren even SP gedaan en Coop. De wapens en de voertuigen zijn zo over the top. Zo tof!

Verder erg onder de indruk van BF4 tov de vorige generatie consoles. Voelt zo lekker aan.

En ben nu in 2 dagen al compleet gewend aan de voice controle. En die functionaliteit zal ongetwijfeld alleen nog beter en groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 00:00
Werkt BF4 online met 64 man soepel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wow, dat publiek is echt stuk beter geworden :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 10:14
Trishul schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:25:
ik heb opzicht met de game geen lag stoten maar in squad chat wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:25:
Ja en met de komende patches gaat het ook steeds soepeler worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Ik had gisteren m'n console region verandert van UK naar US, maar toen wilde FIFA 14 niet meer starten. Is dat een bekend probleem ? En belangrijker, is er een oplossing voor?

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Chevalric schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:01:
Ik had gisteren m'n console region verandert van UK naar US, maar toen wilde FIFA 14 niet meer starten. Is dat een bekend probleem ? En belangrijker, is er een oplossing voor?
Deinstalleren en weer opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Chevalric schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:01:
Gewoon opnieuw downloaden. Is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Ah, ok. Thanks :)

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
Vandaag even gekeken of mijn drive geen rare geluidjes maakt maar dat lijkt er niet op. Was wel onder de indruk van hoe snel er beeld kwam vanaf het moment dat je drukte op "Play Disc" bij een DVDtje.

Enige waar ik nog ff naar moet kijken, maar dat zal vast wel lukken: hoe ga ik 2 Xboxen (360 & One) tegelijkertijd NAT'en zodat beiden zonder problemen online kunnen spelen, chatten etc...?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://www.twitch.tv/rsqviper

Erg leuke stream van DR3, die game wil ik hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
MAX3400 schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:15:
Vandaag even gekeken of mijn drive geen rare geluidjes maakt maar dat lijkt er niet op. Was wel onder de indruk van hoe snel er beeld kwam vanaf het moment dat je drukte op "Play Disc" bij een DVDtje.

Enige waar ik nog ff naar moet kijken, maar dat zal vast wel lukken: hoe ga ik 2 Xboxen (360 & One) tegelijkertijd NAT'en zodat beiden zonder problemen online kunnen spelen, chatten etc...?
Een in de NAT zetten en de bij de andere de benodigde poorten fysiek open zetten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Bullet NL schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:50:
[...]

Een in de NAT DMZ zetten en de bij de andere de benodigde poorten fysiek open zetten.
Of lees ik je verkeerd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Hoe bevallen de dedicated servers trouwens ?
Werkt Smartmatch zoals het zou moeten ?
Kan je nog dingen instellen in Smartmatch als Europe only of zo ?
Ben benieuwd naar wat online ervaringen, of MS hun beloften een beetje waar maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb m'n region op USA staan. Zou ik dan ook op US servers zitten? Of kijkt hij gewoon naar m'n IP en baseert hij daar de beste servers op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik had battlefield nog nooit gespeeld, maar echt rete vet hoor die China map 64 tegen 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Je hebt gelijk.... Bedoelde inderdaad de NAT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geniet echt van de Xbox One. Totaal geen spijt, integendeel! :D

1 probleem, kinect sport rival lukt me niet op te spelen. Hij geeft steeds aan dat mijn kinect geblokkeerd wordt door iets. Alle games en Xbox one zelf werken goed met de hoogte van mijn kinect. Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Recensie cijfers van de games zijn bepaald niet indrukwekkend: http://www.gamerankings.com/xboxone/index.html

[ Voor 7% gewijzigd door Niku op 24-11-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Bullet NL schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:52:
[...]

Je hebt gelijk.... Bedoelde inderdaad de NAT ;)
Gebruikt de one ook poort 3074? Want hoe wil je dan 2 interne ip-adressen op die poort zetten (om een open NAT te krijgen). Zonder UPnP..

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Niku schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:06:
Recensie cijfers van de games zijn bepaald niet indrukwekkend: http://www.gamerankings.com/xboxone/index.html
Er zitten niet SUPER games bij vind ik zelf, alvast geen Halo combat evolved. Maar ze zijn "redelijk". Van exclusives is FM goed, en DR3 leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
R0SSI schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:11:
[...]

Gebruikt de one ook poort 3074? Want hoe wil je dan 2 interne ip-adressen op die poort zetten (om een open NAT te krijgen).
Dat weet ik eigenlijk niet, ik zou overigens de Xbox One in de DMZ zetten en de Xbox360 met de afzonderlijke uitsluitsels in de poort-tabel van je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Mijn ervaring is dat het beste nog werkt om gewoon UPnP in te schakelen als de router dit ondersteund.
Regelt hij zelf zijn poorten en krijg je ook niet dat twee xbox-en op 1 poort tegelijk komen te zitten.
Heb hier twee X360's staan en al van alles geprobeerd, UPnP werkt het beste, enigste is dat als je beide xbox-en tegelijk aan hebt staan 1 van de twee restricted NAT acces heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Zat er vandaag aan te denken, ik denk dat als Microsoft met een universele afstandsbediening (a la Logitech Harmony) komt met de Xbox buttons, dat het de TV kant heel erg zou helpen.

Met 1 afstandebediening je digitale box, tv en xbox bedienen.

EDIT: ik zie dat de Logitech Harmony de Xbox One ondersteunt > http://www.joystiq.com/20...logitech-harmony-remotes/

[ Voor 24% gewijzigd door kyddil op 24-11-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
We gaan er nu wat dieper op in, UPnP is niet echt bevorderlijk voor je netwerksnelheid. Beide Xboxen statisch IP mee geven op mac-adres en dan beide xboxen de poorten vrijgeven in de Port Forwarding binnen je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Niku schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:06:
Ik kijk daar nooit naar. Net als bij films. Soms zie een een film waarvan ik zeg: Geweldig en wordt ie in de reviews helemaal afgebrand en omgekeerd. Gewoon zelf critisch zijn en je eigen oordeel vellen na lezen van enkele reviews. Niet uitgaan van de conclusie van anderen alleen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hier net zo, rankings zeggen me niet zo heel veel. Ik speel vaak de zelfde soort games....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Gé Brander schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:37:
[...]

Ik kijk daar nooit naar. Net als bij films. Soms zie een een film waarvan ik zeg: Geweldig en wordt ie in de reviews helemaal afgebrand en omgekeerd. Gewoon zelf critisch zijn en je eigen oordeel vellen na lezen van enkele reviews. Niet uitgaan van de conclusie van anderen alleen.
Ik hecht daar bij games op de een of andere manier meer waarde aan dan bij films. Een game die minder dan een 6,5 gemiddeld heeft bijvoorbeeld, daar begin ik toch wel over te twijfelen bij aankoop. Betekent toch dat er veel reviewers negatief geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 probleem, kinect sport rival lukt me niet om te spelen. Hij geeft steeds aan dat mijn kinect geblokkeerd wordt door iets. Alle games en Xbox one zelf werken goed met de hoogte van mijn kinect. Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:48:
1 probleem, kinect sport rival lukt me niet om te spelen. Hij geeft steeds aan dat mijn kinect geblokkeerd wordt door iets. Alle games en Xbox one zelf werken goed met de hoogte van mijn kinect. Heeft iemand dit ook?
Bij mij werkte het gewoon, enige probleem was dat hij de vloer moest zien, maarja daar stond een tafel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 06-10 07:22
Iemand ervaring met het plaatsen van Kinect op 50 cm hoogte van de vloer, en off-center? Werkt dat nog een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Fighter schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:58:
[...]

Bij mij werkte het gewoon, enige probleem was dat hij de vloer moest zien, maarja daar stond een tafel :D
Tafel had ik gisteren al weggehaald. Nog steeds niks

Edit: gelukt. Moest ff die kinect meer naar beneden richten :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bullet NL schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:31:
We gaan er nu wat dieper op in, UPnP is niet echt bevorderlijk voor je netwerksnelheid. Beide Xboxen statisch IP mee geven op mac-adres en dan beide xboxen de poorten vrijgeven in de Port Forwarding binnen je router.
Weet dat dat in ieder geval op mijn Fritzbox niet werkt, en heb hier geen last van snelheidsverlies over UPnP
Maar goed, redelijk offtopic dit, alhoewel.....

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 24-11-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Mooi stukje in de Power Unlimited over het importeren van een Xbox One en wat er bij komt kijken :
http://www.pu.nl/artikele...utm_campaign=Headliner.nl
Voor de meeste hier ondertussen al gesneden koek natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nadeel van USA als regio is dat de downloads nu ook langzamer zijn. Voorheen Ierland en Killer Instinct ging als een trein. Nu ben ik Fifa aan het downloaden (dank nogmaals SunnieNL voor de code!) en het duurt toch zeker 20-30 min voor een 8gb spel. Rustig afwachten maar even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Oke. WTF. Je verliest je savegame van BF4 bij het wijzigen van je regio. Had 'm op USA staan en nu geswitched naar UK en ben dus m'n savegame van BF4 kwijt. Terwijl hij bij Forza 5 m'n progress wel gewoon gehandhaafd blijft.

Bug in BF4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Its a feature..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Rivanov schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:48:
Oke. WTF. Je verliest je savegame van BF4 bij het wijzigen van je regio. Had 'm op USA staan en nu geswitched naar UK en ben dus m'n savegame van BF4 kwijt. Terwijl hij bij Forza 5 m'n progress wel gewoon gehandhaafd blijft.

Bug in BF4?
BF4 heeft nog zeker wel een mooie patch nodig... Bij mij nu 3 keer gecrasht. Niet echt tof, zeker niet als je een leuk potje aan het spelen bent en uiteindelijk de XP en de winst niet kunt pakken door een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Krijg nu een tweet van iemand dat het puur een BF4 issue is, schijnt ook zo te zijn op de PC. Dat is dan wel een 'opluchting' dat het niet system-wide is.

Wil m'n aankopen namelijk gewoon doen in de US Marketplace vanwege de gunstige prijzen, maar qua netwerkperformance wil ik in Europa blijven.

[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 24-11-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Update aan het installeren as we speak :) Net ritje achter de rug richting SeamusXanthus, van wie ik hem overnam.

Eerste indruk, kolere die Kinect is groot. Dat wordt nog flink wat kabels opnieuw doen en meer ruimte maken, heb nu tijdelijk m'n Humax maar op de HDMI ingang zitten, zal later wel kijken wat ik er definitief in ga zetten.

Minpuntje, hij is nu zo stil, dat ik de HDD hoor lezen/schrijven :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hebben jullie ook wanneer de Xbox uit (standby) staat, dat soms de fan even aanspringt?

Als je dan de bovenkant voelt is hij een beetje warm terwijl hij dan toch al 4 uurtjes uit staat.
Hij staat wel in een afgesloten kast, maar die staat open wanneer hij aan is. Met aan alle kanten 30 cm ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:12
Ik vind de Xbox One overigens helemaal niet zo stil als iedereen beweert, ik hoor duidelijk, te allen tijde, de fan blazen, ook idle in het menu.

Het is zeker een stuk beter dan de huidige generatie Xbox 360, maar verre van muisstil.

Kinect games hoef ik in ieder geval niet te kopen, want met een salontafel tussen de bank en de tv is er geen mogelijkheid om dat soort games te spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2013 20:54 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:52:
Ik vind de Xbox One overigens helemaal niet zo stil als iedereen beweert, ik hoor duidelijk, te allen tijde, de fan blazen, ook idle in het menu.

Het is zeker een stuk beter dan de huidige generatie Xbox 360, maar verre van muisstil.

Kinect games hoef ik in ieder geval niet te kopen, want met een salontafel tussen de bank en de tv is er geen mogelijkheid om dat soort games te spelen.
Koop je er toch gewoon een bij voor op je tweede televisie kan je daar lekker kinecten. Hier is xboxen beneden overigens toch uit den boze, kan het vrouwtje geen tv kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Heeft iemand al geprobeerd video's te streamen vanaf een PC/laptop naar Xbox One?
Of met een externe harde schijf aan de Xbox One kan ik dan ook video's afspelen (.avi of .mp4 of beter .mkv?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Phusebox schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:52:

Tjah, als je de fan kunt horen staat je geluid gewoon niet hard genoeg :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:09
harrytasker schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:57:
[...]

Koop je er toch gewoon een bij voor op je tweede televisie kan je daar lekker kinecten. Hier is xboxen beneden overigens toch uit den boze, kan het vrouwtje geen tv kijken....
Tuurlijk, we kopen er even een Xbox bij 8)7 Dat is natuurlijk wel héél gemakkelijk gedacht, maar dat snapte je vast zelf ook wel ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere vrouw nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 16:01
Ik was bij de MediaMarkt in Duitsland en ik zag dat alle games 69 euro kosten!! En MM is meestal een van de goedkoopste met games. OUCH!

En dan ook nog eens Xbox Live jaar abo, kan je beter een pc van 1000 euro bouwen na 3 jaar heb je het verschil terug bij 5 games per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:24
Ratten met die games a 69 euro. Zit in de VS, kon hier BF4 voor $53/€40 incl tax afhalen bij walmart (alle spellen $49.99).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:47
kyddil schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:31:
Zat er vandaag aan te denken, ik denk dat als Microsoft met een universele afstandsbediening (a la Logitech Harmony) komt met de Xbox buttons, dat het de TV kant heel erg zou helpen.

Met 1 afstandebediening je digitale box, tv en xbox bedienen.

EDIT: ik zie dat de Logitech Harmony de Xbox One ondersteunt > http://www.joystiq.com/20...logitech-harmony-remotes/
Het zo al helpen als je de xbox de commando's kan leren van de tuner (of dat ze die van logitech opkopen) zodat je gewoon kan zeggen 'xbox, channel 4'. Ik hoef de oneguide niet eens werkend te hebben als dat gewoon zou werken.

Weet iemand overigens waar de ir aansluiting aan de achterkant voor is? Of is dat voor toekomstige bluray afstandsbediening zodat de xbox ook ir kan ontvangen?

[ Voor 9% gewijzigd door SunnieNL op 24-11-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Via US store DR3 en Forza gekocht, nu nog tijdje installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Cyclonic schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:23:
Ik was bij de MediaMarkt in Duitsland...
Lekker interessant; in wat andere posts van je op GoT loop je alleen maar te zeuren om kortingen, te dure GPU's, GSM, andere spaarakties/aanbiedingen etc. Laat ons lekker ons ding doen en ervoor te kiezen om naast een PC, een TV, een One en wat games/abonnementen, nog meer geld te "verspillen". :O
Eentje die geen Kinect Fitness nodig heeft _O-

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 24-11-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
MAX3400 schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:14:
[...]

Lekker interessant; in wat andere posts van je op GoT loop je alleen maar te zeuren om kortingen, te dure GPU's, GSM, andere spaarakties/aanbiedingen etc. Laat ons lekker ons ding doen en ervoor te kiezen om naast een PC, een TV, een One en wat games/abonnementen, nog meer geld te "verspillen". :O

[...]

Eentje die geen Kinect Fitness nodig heeft _O-
Bedankt voor je interesse in mijn reacties op dit forum :+ Ik point alleen uit voor mensen die twijfelen tussen een high end pc of een xbox one dat het verschil helemaal niet zo groot is en dat de games vrij duur zijn en ook nog eens een abo voor xbox live nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Cyclonic schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:23:
[...]

Bedankt voor je interesse in mijn reacties op dit forum :+ Ik point alleen uit voor mensen die twijfelen tussen een high end pc of een xbox one dat het verschil helemaal niet zo groot is en dat de games vrij duur zijn en ook nog eens een abo voor xbox live nodig is.
Je maakt gebruikt van een dienst; dan is het toch niets minder dan normaal om daarvoor te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Thijmen schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:25:
[...]

Je maakt gebruikt van een dienst; dan is het toch niets minder dan normaal om daarvoor te betalen?
Heb ik ook geen bezwaar op, echter op de pc is het gratis dus kan je dit berekenen in de kosten

Stel: High end game pc 1000 euro
Xbox One 500 euro

Games PC 49 euro vs 69 euro x 5 games per jaar = 100 euro per jaar
Xbox live vs Gratis MP op pc = + - 50 euro per jaar

100 x 3 + 50 x 3 = 450 euro

Dus 950 euro voor een Xbox One na 3 jaar vs 1000 voor de high end PC

Nogmaals alleen voor de mensen die zeggen dat een PC veel duurder is, en in deze berekening neem ik geen monitor of tv in mee.

+ voor mensen die zeggen maar ik wil lekker op de bank gamen, pak een fijne kleine kast sluit een PS4 Of Xbox controller aan en je hebt precies hetzelfde :+

Nogmaals niks tegen een Xbox One of PS4 ik ga ze zelf ook wel halen uiteindelijk voor de exclusives, wilde alleen aangeven voor de mensen die zeggen dat een PC veel duurder is.

[ Voor 18% gewijzigd door Cyclonic op 24-11-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Download gaat nog niet al te snel, maar inmiddels eerste stuk van DR3 gespeeld, speelt lekker weg. Soms wat kloten met de controller maar gaat redelijk goed. Voice commands werken vooralsnog bijzonder goed, behalve dat hij Skype niet herkent, of Skype kan niet snappen.

Merkte bij DR links en rechts wel rare drops, maar volgens mij is dat gewoon de HDD die probeert bij te benen (athans, zelfde effect had ik vroeger op mn PC als ik een rar van 3gb+ was aan het uitpakken :P).

Wel lijkt de Kinect vaak ingame niet te werken, of ik zeg de verkeerde dingen (Xbox go home, Xbox switch). Snap nu wel hoe je dus die menu-teksten op je scherm via voice kan laten werken, xbox select :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 08-10 09:30
Ik heb bij Need for Speed Rivals regelmatig, dat in eens mijn camera beeld naar rear view gaat. Uit zich zelf en ik kan niets doen op dat moment om dat te veranderen. Hebben meer mensen hier last van?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Als de one hier morgen binnenkomt dik 100 GB downloaden op een 16Mb verbinding.
Dat is met volle pijp 17 uur :s
BF4+premium,Ryse,Forza 5 en KI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Cyclonic schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:32:
[...]

Heb ik ook geen bezwaar op, echter op de pc is het gratis dus kan je dit berekenen in de kosten

Stel: High end game pc 1000 euro
Xbox One 500 euro

Games PC 49 euro vs 69 euro x 5 games per jaar = 100 euro per jaar
Xbox live vs Gratis MP op pc = + - 50 euro per jaar

100 x 3 + 50 x 3 = 450 euro

Dus 950 euro voor een Xbox One na 3 jaar vs 1000 voor de high end PC

Nogmaals alleen voor de mensen die zeggen dat een PC veel duurder is, en in deze berekening neem ik geen monitor of tv in mee.

+ voor mensen die zeggen maar ik wil lekker op de bank gamen, pak een fijne kleine kast sluit een PS4 Of Xbox controller aan en je hebt precies hetzelfde :+

Nogmaals niks tegen een Xbox One of PS4 ik ga ze zelf ook wel halen uiteindelijk voor de exclusives, wilde alleen aangeven voor de mensen die zeggen dat een PC veel duurder is.
Je berekening is verkeerd, gezien je de kosten van games niet bij je high-end pc optelt. Ofwel, Xbox One kost 1684 na 3 jaar en pc is 1735 (1000 pc en 735 aan 5 games per jaar). Helaas heb je voor zowel de X1 games als de PC games dat je ze wel goedkoper kunt krijgen waardoor het verschil anders komt te liggen (zeker als je via een US-account gaat downloaden scheelt je dat zeker 200+ euro).

Maar je moet een console ook niet direct kopen omdat het zoveel goedkoper is, je moet het doen omdat het een stuk makkelijker is, je vrijwel geen onderhoud hoeft te plegen en je verzekerd bent van vele jaren gameplezier. Het is alleen goedkoper als je ook niet veel games koopt, doe je dat wel dan zullen de kosten van de games de rest al snel overstijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 25-11-2013 00:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 23 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.