[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.453 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
justifire schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:51:
[...]

Op us store kiezen voor de optie add paypall.
Dan een adres zoeken in amerika, maakt niet uit wat je invult als straat en postcode maar overeen komen.
Alles ingevuld ? -> Next
Kom je op website van Paypall, voer je wachtwoord in.
Confirm agreement en voila, nl paypall account word geaccepteerd op de us store :)
Ik vraag me wel af hoe veilig dit is, in de zin dat je in principe toch een soort van fraude pleegt. Ik ben benieuwd of MS hier nog tegen op gaat treden door accounts bans of console bans uit te delen. Of ik ben gewoon te eerlijk voor dit soort acties :+

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 11:06
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 01:14:
Zit even te kijken voor de tweede levering zodat ik hem kan halen. Iemand die enig idee heeft waar hij gewoon +-500 is en betrouwbaar? Ik heb de mogelijkheid om te betalen met CC/PayPal én iDeal dus dat is geen probleem. Wil hem uiteraard zo snel mogelijk binnen hebben!
Ik heb hem net besteld in de Duitse Microsoft Store... (www.microsoftstore.com en dan onderaan even je land op Duitsland zetten) Eerder op de dag stond daar dat 'ie pas 16 december kon worden geleverd. Omdat die toevoeging er nu niet stond de gok toch maar genomen. Leveringsadres gewoon in Nederland ingevuld, en betaling via VISA... bestelling staat, lijkt allemaal goed te gaan.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:22
Chevalric schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 01:17:
[...]

Ik vraag me wel af hoe veilig dit is, in de zin dat je in principe toch een soort van fraude pleegt. Ik ben benieuwd of MS hier nog tegen op gaat treden door accounts bans of console bans uit te delen. Of ik ben gewoon te eerlijk voor dit soort acties :+
Tja, als ze ervoor zorgen dat ik niet eens met mijn eigen geld op mijn eigen account in een andere europese Marketplace (Duitsland en Ierland) kan afrekenen... Dan moet ik wat wil ik digitaal gaan...

En als ze hierom gaan bannen. Dan laten ze zich wel erg kennen. :) Volgens mij heeft MS zelf gezegd dat als je een valide betaalmiddel hebt, zij het een CC of MS points, dan kun je gewoon ook op andere Marketplaces kopen, of ik moet het verkeerd begrepen hebben. Ik zie het verschil niet heel erg tussen deze enigszins briljante methode en het kopen van Amerikaanse MS points :)

En voice commands werken O+ Had ik totaal niet verwacht, gezien mijn engelse spraak nou niet je van het is :P. Enige waar ik nog wat moeite mee heb is record that. Op een of andere manier is mijn tonatie niet juist. :P

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-11-2013 02:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Oja, en als je demo's zoekt, zeg je toch gewoon het volgende:

Xbox, bing, show me game demo's.

Tadaaa :P, Uit mijn hoofd waren dat FIFA, NBA Live, en nog 1tje. En voor nu welterusten!

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-11-2013 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

Mijn eerste paar uurtjes met de Xbox One zitten erop. Na het laat binnen krijgen van de Xbox One ben ik tijdens het aansluiten is er wel wat tijd verloren gegaan, omdat ik gewoon niet goed had gekeken of alles wel goed aangesloten was, want ik kreeg steeds geen beeld. Gaat ook moeilijk als de HDMI er niet goed ingeklikt zit.

Begin was even wennen en zoeken in de menu's, maar al snel heb je de opties wel door.
Voice werkte bij mij in begin niet goed, maar na kalibreren van de Kinect en dan vooral het geluid heel hard zetten heb ik het idee dat de Xbox One de kinect de input volume ophoog zet, zodat ik nu wel redelijk tot goed met mijn stem kan werken. En dan werkt dat echt bijzonder snel en heerlijk dat je al snel de controller vergeet.

Verder ben ik ook veel tijd kwijt om mijn spellen via de Store binnen te krijgen, uiteindelijk gewoon mijn Nederlandse CC in de Xbox ingevoerd als laatste hoop en dit werkte toevallig, dus heb gelijk een paar spellen besteld en geïnstalleerd voor het misschien dadelijk niet meer werkt.

Verder ben ik weer erg blij met de Xbox en heb verder weinig klachten of bugs of vastlopers gehad.
Microsoft heeft nogmaals goed werk afgeleverd en na loop van tijd zullen er nog veel problemen en bugs en extra features aangeboden worden.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:12
Er zijn genoeg mensen die al jaren us accounts hebben en/of kopen in de US store terwijl ze er niet wonen. Bv:
http://forums.whirlpool.net.au/archive/1907975

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Maakt de power brick bij andere mensen ook een heel zacht snel tikkend geluid? Alsof een fan net ergens tegen aan tikt? Weet niet of dat bij mijn 360 ook zo was. Dus vandaar dat ik het even vraag. Kan het namelijk net horen als het helemaal stil is :) (powerbrick ligt nog niet achter mijn meubel, juist vanwege deze vraag) :P

Verder ben ik in 1 dag echt verliefd geworden op kinect met voicecommands. Heb kinect nu al meer gebruikt dan in 3 jaar met kinect 1.0. _/-\o_ (tnx to Kaj)

Als voorbeeldje om aan te geven hoe makkelijk je de controller vergeet.... Net xbox aangezet, al minuutje of 10 in menus aan het klooien enzo, zeg, Xbox go to FIFA 14. Krijg uiteindelijk een prompt dat ik op A moet drukken, zit op A te drukken... reageert het spel niet... Ik dacht.. wtf... heb ik in die 10 minuten men controller niet aangehad :D

[ Voor 86% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-11-2013 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 08:33:
Maakt de power brick bij andere mensen ook een heel zacht snel tikkend geluid? Alsof een fan net ergens tegen aan tikt? Weet niet of dat bij mijn 360 ook zo was. Dus vandaar dat ik het even vraag. Kan het namelijk net horen als het helemaal stil is :) (powerbrick ligt nog niet achter mijn meubel, juist vanwege deze vraag) :P

Verder ben ik in 1 dag echt verliefd geworden op kinect met voicecommands. Heb kinect nu al meer gebruikt dan in 3 jaar met kinect 2.0. _/-\o_
Dat is knap, 3 jaar met kinect 2.0 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De power brick niet maar bij mij doet de console dat. Alsof de fan tegen een kabeltje ofzo aanloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hmzz. de power brick dus niet... Das nou jammer :(. Hopelijk is dat niet zo erg...

Hmzzz. en nu ff maar inloggen met Origins ofzo :S

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-11-2013 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook, komt niet uit de voeding maar uit de console zelf.
Denk niet dat de FAN ergens tegenaan loopt, anders had het een veel luider geluid geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Bij mij komt het uit de voeding. De console zelf is muisstil.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-11-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat ik overigens mis is het mooie startscherm zoals ik dat in akte filmpjes heb gezien met "Hi phusebox" en dan beeldvullend met je gamerpic en gekozen kleur.

Ik krijg gewoon het homescherm en dan 5 sec later ben ik aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hmzz. dat startscherm heb ik wel. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 08:45:
Bij mij komt het uit de voeding. De console zelf is muisstil.
Ga eens met je oor boven de console hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dan hoor ik hem natuurlijk wel :P. Maar als ik er meer dan 30 cm vanuit sta, dan hoor hem echt amper. Dat vind ik muisstil voor een console. Alleen nog even kijken of meer mensen die powerbrick horen. Ben altijd wat voorzichtig met dat soort dingen (heb een levendige fantasie :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zien jullie trouwens ook 3 rode leds in de kinect sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dat quick resume beta genoemd wordt vind ik nog waar prematuur. Het is eerder pre alpha. Werkt nog bij geen enkele game bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Die ktitiek in die ene review dat Forza te moeilijk is heb ik eigenlijk omgekeerd. Ben nog niet veel bezig geweest maar met Driveatar op expert win je wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 15:47
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 08:54:
Zien jullie trouwens ook 3 rode leds in de kinect sensor?
Yeps, dat zijn de ir leds die de controller tracken en er voor zorgen dat Kinect je in het donker feilloos herkent. Ook heeft deze versie geen last van gekleurde led lampen die ik in huis heb (de Kinect 1 flipte daarvan).

Ben ook blij dat deze rode leds niet zo irritant in je ogen stralen, wat bij de Kinect 1 wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Dat microsoft fitness is echt lache, ben net echt helemaal naar de klote gegaan met 2x zo'n 10min workout. Nu kan ik zonder enige vorm van gewetensproblemen heel de dag blijven zitten hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 09:01:
Dat quick resume beta genoemd wordt vind ik nog waar prematuur. Het is eerder pre alpha. Werkt nog bij geen enkele game bij mij.
Bij mij werkt het met ryse wel (disc based gekocht) echter met DR3 weer niet. :?

zoals uchicha hierboven al zegt, kinect 2 echt super, heb nog geen enkel probleem gehad met voicecommands. Dochter nog niet als user in de box gezet, moet ik vandaag eens doen om te kijken of ze dan netjes herkend wordt.

commands moet je wel secuur uitspreken, als je te snel praat of geen pauze tussen xbox raakt die in de war, gister avond (was al laat) xbox, go to dead rising , start killer instinct rofl.

http://www.computerandvid...hp?id=311991&mode=article

link met alle voicecommands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om b.v. upc CI via de tv te laten lopen via de One op dit moment. Puur als doorvoer zodat b.v. video calls binnen kunnen komen?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Stefmeister schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 09:36:
Dat microsoft fitness is echt lache, ben net echt helemaal naar de klote gegaan met 2x zo'n 10min workout. Nu kan ik zonder enige vorm van gewetensproblemen heel de dag blijven zitten hehe
Werkt deze nu echt veel beter als de oude Kinect versie? Ik heb zelf de Move gehad, dat was behoorlijk accuraat (hoofdzakelijk bovenlichaam), maar de Kinect toen bij de BCC gedaan en was erg inaccuraat. Ik zag het filmpje van de 2.0, waar hij maar beetje raar stond te huppelen, maar toch zou hij goed bezig zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 08:49:
Dan hoor ik hem natuurlijk wel :P. Maar als ik er meer dan 30 cm vanuit sta, dan hoor hem echt amper. Dat vind ik muisstil voor een console. Alleen nog even kijken of meer mensen die powerbrick horen. Ben altijd wat voorzichtig met dat soort dingen (heb een levendige fantasie :D)
Bij mij moet je echt er specifiek naar luisteren op 10 cm afstand als je het wilt horen, maar een heel licht tikkend geluid ja.

Wie houdt zn console op low power state trouwens? Blijft de led van de power brick wit (en dus werkend)? Of springt die na een tijdje ook op oranje? Een constant werkende powerbrick vind ik niet zo fijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Wel jammer dat updates zo groot geworden zijn. Vond dat op de 360 altijd zo fijn, updates van een paar MB, nu krijg ik van fifa de 1e update van 340+MB al binnen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:57
BM schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:29:
Wel jammer dat updates zo groot geworden zijn. Vond dat op de 360 altijd zo fijn, updates van een paar MB, nu krijg ik van fifa de 1e update van 340+MB al binnen :)
Toch juist fijn, voorheen konden ze eigenlijk enkel minimale aanpassingen doen via een update, nu kunnen ze alles gewoon goed updaten.
Die kleine updatjes van voorheen doen ze nu ook gewoon server-side dus daar merk je niets van.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij waren de 360 patches gewoon volwaardige updates :)

Nahja, ook geen halszaak verder, viel me gewoon op :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:29:
Wat dan van de 6gb update voor Forza?

Overigens haalde ik gisteren bij day one update gewoon mijn volle 60 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nu net mijn popbox V8 aangesloten. Werkt prima. Alleen wel bedienen met mijn afstandsbediening van de popbox. Had eigenlijk ook niet anders verwacht :). Kwam er gisteren achter dat ik geen HDMI decoder heb van UPC :P. Dus dan maar met mijn Popbox.

Zojuist even NBA2k geprobeerd. Ziet er goed uit, maar basketball is niet mijn spel :P Had ik maar per ongeluk op Ryse geklikt ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:43:
[...]

Ze download snel zat. Tis alleen ff wennen als je vzn de 360 af komt :)

6GB is wel ernstig groot trouwens :p
Edit: de 6GB was de day one patch? Die zat al in mijn download denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 23-11-2013 10:48 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:46:
[...]

Ze download snel zat. Tis alleen ff wennen als je vzn de 360 af komt :)

6GB is wel ernstig groot trouwens :p
Edit: de 6GB was de day one patch? Die zat al in mijn download denk ik.
Nee die was 5xx MB, 6 GB was de update die ik voorgeschoteld kreeg toen ik de Forza 5 disc erin duwde.

Battlefield 4 update was 1,1 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:09:
[...]

Nee die was 5xx MB, 6 GB was de update die ik voorgeschoteld kreeg toen ik de Forza 5 disc erin duwde.

Battlefield 4 update was 1,1 GB.
Ik bedoelde eigenlijk ook de forza day one, niet de x1 day one. My bad :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Phusebox schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:43:
[...]

Snelheid van downloaden van patches is idd lekker hoog. Hoop dat ze dat kunnen volhouden.
Forza update is overigens zo groot omdat ze het halve spel moesten herschrijven na de verandering die ms doorvoerde mbt always online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
M'n eerste indruk van de Xbox One is erg goed:

- De integratie met beamer en receiver werkt prima. Heerlijk om niet meer alle afstandsbedieningen bij elkaar te zoeken, maar gewoon de kamer in te lopen en Xbox On te zeggen. Helaas gaat bij Xbox Turn Off m'n beamer niet uit... maar het exacte typenummer van de beamer staat ook niet in de lijst en ik zou niet weten waar ik de remote control codes vandaan kan toveren.

- TV pass-through heb ik aangesloten op m'n Mac Mini (met Plex), dat werkt ook prima. Moest wel surround aanzetten in de settings, maar nu werkt dat prima.

- Voice Control is sowieso heel handig - mits je de controls kent. Het is absoluut geen Siri ;). Je moet rustig praten en niet de woorden aan elkaar plakken. Het is ideaal om zo snel te kunnen navigeren. Verder is het handig dat je geen afstandsbediening meer nodig hebt, om het volume van de receiver te verhogen of te verlagen.

- Kinect Sports Pre Season is grappig, maar meer dan een tech demo lijkt het niet te zijn. Aan de andere kant is Kinect Fitness bizar uitgebreid. Als iemand nog een tip heeft om meer te lezen over de workouts dan zou dat mooi zijn... nu zie ik door de bomen het bos niet meer.

- Fifa 14 heb ik nu een paar potjes gespeeld en dat ziet er een stuk strakker uit. Aangezien ik de Xbox heb aangesloten op een full-hd beamer (behoorlijk groot beeld), is er duidelijk een stuk minder aliasing. Of dit nu komt door betere anti-aliasing of hogere resolutie zou ik niet durven zeggen. Verder zien de animatie er een stuk beter uit dan bij Fifa 14 voor Xbox 360 / PS3. Het lijkt daardoor ook een stuk soepeler te spelen... maar ik moet het meer spelen voor een definitief oordeel. De nieuwe camera positie en het publiek voegen een hoop toe. Desondanks zijn er ook dingen, waarvan ik niet snap dat ze die niet ook hebben aangepakt. Het gras zou zoveel mooier kunnen (nu is dat veel te strak en gewoon lelijk bij replays).

- Helaas komt AC4 pas volgende week. En jammer genoeg zijn er ook niet zoveel demo's. Waarschijnlijk dus straks proberen om via de US store Forza 5 te kopen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

[ Voor 33% gewijzigd door justifire op 23-11-2013 11:33 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Kinect Fitness is een jaar gratis toch? En in elke regio te gebruiken ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heeft iemand Xbox Music al werkend gekregen? Ik krijg de melding "Your console region needs to be updated", naar Nederland dus, maar dat kan niet. Durf niet op "Update console region" te drukken bij die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
Phusebox schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:38:
Heeft iemand Xbox Music al werkend gekregen? Ik krijg de melding "Your console region needs to be updated", naar Nederland dus, maar dat kan niet. Durf niet op "Update console region" te drukken bij die melding.
Dat kan ook niet. Je kan de Xbox namelijk niet op Nederland zetten. Je kan wel je account transferren naar een land/regio die nu beschikbaar is. Nadeel is dat je dan pas over 3 maanden evt. weer terug naar Nederland kan "verhuizen".

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sinds wanneer kan dat überhaupt?

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 23-11-2013 11:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 19:22

S2S

Hoedje schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:32:
M'n eerste indruk van de Xbox One is erg goed:

- De integratie met beamer en receiver werkt prima. Heerlijk om niet meer alle afstandsbedieningen bij elkaar te zoeken, maar gewoon de kamer in te lopen en Xbox On te zeggen. Helaas gaat bij Xbox Turn Off m'n beamer niet uit... maar het exacte typenummer van de beamer staat ook niet in de lijst en ik zou niet weten waar ik de remote control codes vandaan kan toveren.

- TV pass-through heb ik aangesloten op m'n Mac Mini (met Plex), dat werkt ook prima. Moest wel surround aanzetten in de settings, maar nu werkt dat prima.

- Voice Control is sowieso heel handig - mits je de controls kent. Het is absoluut geen Siri ;). Je moet rustig praten en niet de woorden aan elkaar plakken. Het is ideaal om zo snel te kunnen navigeren. Verder is het handig dat je geen afstandsbediening meer nodig hebt, om het volume van de receiver te verhogen of te verlagen.

- Kinect Sports Pre Season is grappig, maar meer dan een tech demo lijkt het niet te zijn. Aan de andere kant is Kinect Fitness bizar uitgebreid. Als iemand nog een tip heeft om meer te lezen over de workouts dan zou dat mooi zijn... nu zie ik door de bomen het bos niet meer.

- Fifa 14 heb ik nu een paar potjes gespeeld en dat ziet er een stuk strakker uit. Aangezien ik de Xbox heb aangesloten op een full-hd beamer (behoorlijk groot beeld), is er duidelijk een stuk minder aliasing. Of dit nu komt door betere anti-aliasing of hogere resolutie zou ik niet durven zeggen. Verder zien de animatie er een stuk beter uit dan bij Fifa 14 voor Xbox 360 / PS3. Het lijkt daardoor ook een stuk soepeler te spelen... maar ik moet het meer spelen voor een definitief oordeel. De nieuwe camera positie en het publiek voegen een hoop toe. Desondanks zijn er ook dingen, waarvan ik niet snap dat ze die niet ook hebben aangepakt. Het gras zou zoveel mooier kunnen (nu is dat veel te strak en gewoon lelijk bij replays).

- Helaas komt AC4 pas volgende week. En jammer genoeg zijn er ook niet zoveel demo's. Waarschijnlijk dus straks proberen om via de US store Forza 5 te kopen.
Over fitness, ik zou beginnen met de oefeningen van 10 minuten. (je lichaam laten wennen, tenzijn je al veel sport) Ik doe zelf al ongeveer 3 jaar p90x en dat was vooral in het begin echt enorm zwaar. Tijdens mijn eerste rondje P90x paar jaar terug, kon ik na plymetrics 3 dagen moeilijk lopen :+ En ik deed al aan wielrennen en skeeleren.

Insanity is nog zwaarder dan p90x en daar zou ik helemaal nog niet aan beginnen, het kan zijn dat je motivatie snel weg is als je na 10 minuten al naar de klote bent. Ik zou beginnen met 1 van die vrouwtjes,

Ik ben erg blij met Kinect Fitness, ik ga wel aan de Insanity en het andere spul.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoedje schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:44:
[...]

Dat kan ook niet. Je kan de Xbox namelijk niet op Nederland zetten. Je kan wel je account transferren naar een land/regio die nu beschikbaar is. Nadeel is dat je dan pas over 3 maanden evt. weer terug naar Nederland kan "verhuizen".
Hmm ok dus over 4 maanden pas Xbox Music. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XboxOneT
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-01 10:53
Zijn er al mensen die de Xbox One binnen hebben? Ik ben benieuwd naar de eerste algemene ervaringen.

*knip* Spam is niet toegestaan!

[ Voor 33% gewijzigd door Uniciteit op 23-11-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
XboxOneT schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:03:
Zijn er al mensen die de Xbox One binnen hebben? Ik ben benieuwd naar de eerste algemene ervaringen.

* knip knip*
Lezen is ook een kunst... het hele topic staat vol.

[ Voor 15% gewijzigd door Uniciteit op 23-11-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Laatst online: 02-02-2021
Dit is goed om te weten. Je moet je account locatie niet liggen aanpassen met de Xbox One:
http://support.xbox.com/en-GB/xbox-one/system/locale-faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:35
Phusebox schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:05:
[...]

Lezen is ook een kunst... het hele topic staat vol.
Het is natuurlijk ook geen werkelijke interesse, meer even de link hier dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Heeft iemand al geprobeerd om een 360 game te upgraden naar Xbox one game? Ik eb BF4 voor de 360 en las dat je voor een tientje kan upgraden naar de xbo editie. Hoe gaat dat in zijn werk en kan dat nu al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Laatst online: 02-02-2021
gise schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:10:
Heeft iemand al geprobeerd om een 360 game te upgraden naar Xbox one game? Ik eb BF4 voor de 360 en las dat je voor een tientje kan upgraden naar de xbo editie. Hoe gaat dat in zijn werk en kan dat nu al?
Had dit al even bekeken met AC4. Je moet volgens de Ubisoft site je 360 versie inleveren, en dan krijg je voor 10€ de One versie. Verder heb ik nog niet gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyLooterKing
  • Laatst online: 24-09 15:56
Ik ben ook erg benieuwd naar de bevinden van Nederlandse Xbox One gebruikers. Hoe zit het nu met DLC van bijvoorbeeld Call of Duty Ghosts? Kan ik je nu online aankopen doen in Nederland? En als ik een season pass heb van Ghosts op de 360 werkt deze dan ook automatisch op de One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Wow. Mijn zus heet Hanneke en mijn nichtje Sara. In Skype hebben ze de naam: hannekeensara.

Vanuit het hoofdmenu zeg ik: xbox, call hannekeensara... Gewoon even kijken of dat uberhaubt een beetje werkte... En verrek. Hij gaat naar Skype en begint te connecten :D.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-11-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:47:
Wow. Mijn zus heet Hanneke en mijn nichtje Sara. In Skype hebben ze de naam: hannekeensara.

Vanuit het hoofdmenu zeg ik: xbox, call hannekeensara... Gewoon even kijken of dat uberhaubt een beetje werkte... En verrek. Hij gaat naar Skype en begint te connecten :D.
Toch wel leuk, hier in huis staat Skype ook regelmatig aan (nu vooral via de laptop) maar geloof dat daar met de Xbox One verandering in gaat komen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Achterlijk dit :P. Ben blij als ik een 10 combo haal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Skype heeft nog wel het probleem als er meerdere apparaten verbinding hebben. Als iemand mij belt, gaat mijn desktop versie over, neem ik netjes op. Maar mijn mobiel blijft doodleuk doorgaan met overgaan, kort erna begint opeens mijn Metro versie ook met overgaan. Weet niet hoe dat werkt op de XBO?

En over die KI-combo's, offline makkelijk uit te voeren, maar online valt dat behoorlijk tegen (hallo c-c-c-c-combo breaker!!!!).

Gisteren nog een berg streams zitten kijken, wat klinkt dat Ultraaaaaaa zo vet in KI :D Maar daarna een 1,5 uur stream gekeken van DR3, die game is toch behoorlijk vet. Combo van wapens, de humor, vette actie, bevalt me enorm :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
BM en ik gaan zo Dead Rising 3 Coop opstarten :P. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als je bij je locker komt voor outfits, pak horse-head en lego-head, hilarisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakuGosuto
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-09 17:50
(jarig!)
Mijn xbox one gister ontvangen en al vrij uitgebreid uitgetest moet zeggen dat alles aardig werkt en ook Forza ziet er uitstekend uit. De voice commands werken voor mij althans erg goed, had dat aanvankelijk niet verwacht, de implementatie van voice commands in forza 4 was niets om over naar huis te schrijven zeg maar.

Loop alleen wel tegen wat problemen aan met betrekking tot de regio die ik niet kan instellen in Nederland. Zo kan ik dus de Xbox Music app niet gebruiken. Is daar een oplossing voor, behalve m'n account regio instellen op iets als Ierland? Heb gelezen dat je dan je creditcard niet kunt gebruiken omdat je niet eigenlijk in Ierland woont of iets dergelijks?

Ook skype met de kinect werkt voor mij niet geheel vlekkeloos helaas. Hij kapt me vaak af terwijl ik aan het praten ben. Geen idee waardoor het komt, heb de setup tool meerder malen opnieuw uitgevoerd om de audio instellingen goed te krijgen, maar dat heeft geen effect. Zijn er meer mensen die problemen hebben met de kinect in Skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Iedereen,

Het is vast een aantal keer gevraagd maar hierbij nog een keer:

Ik heb een day one edition met fifa xbox one besteld bij amazon.de

Die komt straks binnen. Ik heb geen flauw idee hoe ik moet beginnen want dit is mijn eerste xbox. Ik heb nu een xbl account met als regio amerika. En wil graag de console als regio instellen op amerika vanwege kinect.

Kan ik de amerikaanse store gebruiken en toch nog fifa downloaden? En hoe kan ik de amerikaanse store gebruiken? Ik heb mogelijkheid tot paypal en heb een nederlandse cc.

Ik hoorde namelijk dat duitse store geen optie is omdat kinect dan ook duits is. Mijn engels is vloeiend dus dat is een betere optie dan duits.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 21:37

Bozznl

GT: The Bozzz88

Kut me cisco interactieve ontvanger kastje van ziggo geeft geen beeld ..:( via HDMI in naar de Xbox. Hij deed t wel af en toe maar nu niet meer. Iemand het zelfde probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
even andere HDMI kabel proberen :)

eerst cisco ontvanger aan , dan je Xbox wil soms ook helpen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:28:
Hallo Iedereen,

Het is vast een aantal keer gevraagd maar hierbij nog een keer:

Ik heb een day one edition met fifa xbox one besteld bij amazon.de

Die komt straks binnen. Ik heb geen flauw idee hoe ik moet beginnen want dit is mijn eerste xbox. Ik heb nu een xbl account met als regio amerika. En wil graag de console als regio instellen op amerika vanwege kinect.

Kan ik de amerikaanse store gebruiken en toch nog fifa downloaden? En hoe kan ik de amerikaanse store gebruiken? Ik heb mogelijkheid tot paypal en heb een nederlandse cc.

Ik hoorde namelijk dat duitse store geen optie is omdat kinect dan ook duits is. Mijn engels is vloeiend dus dat is een betere optie dan duits.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik heb die van mij op usa gezet en mijn account ook.

Fifa14 coda kon ik in de usa gewoon rendeemen, geen probleem.

Zet eerst via internet op je pc je account naar usa en voeg daar je PayPal toe. Vul hierbij Amerikaans adres in voordat je PayPal koppels, ik heb gewoon wat van Google gehaald.

Nu kan je gewoon in de usa maket place met PayPal afrekenen op je xbox tegen 60dollar per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Ik heb ac black flag gekocht bij de us store. Nu vraagt die bij starten om een uplay passport. Waar vind ik die? Want die heb ik bij de aankoop niet gekregen

Edit: al gevonden. Door te kiezen voor de store komt die met de mededeling dat ik hem al heb en of die moet installeren.

Wat opvalt: mijn regio staat op uk. Maar als ik nu met de in de us store gekochte ac4 een upgrade wil kopen (bv seasonpass) dan staan de prijzen in dollars. Dat kan nog wel vervelend worden straks met regio nederland

[ Voor 52% gewijzigd door SunnieNL op 23-11-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
SunnieNL schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:14:
Ik heb ac black flag gekocht bij de us store. Nu vraagt die bij starten om een uplay passport. Waar vind ik die? Want die heb ik bij de aankoop niet gekregen
Even aanmaken bij ubisoft site, bij deel 3 kon je het skippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:24
Call of Duty of Battlefield? Welke is beter (meningen).

[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 23-11-2013 14:55 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Trailertje van toekomstige games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
matthijst schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:54:
Call of Duty of Battlefield? Welke is beter (meningen).
BF4 (mijn mening)
- Nieuwe engine
- Betere graphics
- Grotere maps
- Voer-,vaar- en vliegtuigen
- Destruction

Maar als je van een snelle close quarter houd is CoD misschien een betere keuze, ook al zit dit ook in BF4, CoD is allemaal wat sneller en iets meer arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 21:37

Bozznl

Gandalf68 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:57:
even andere HDMI kabel proberen :)

eerst cisco ontvanger aan , dan je Xbox wil soms ook helpen !
Werkt helaas ook niet. Ik sluit de cisco maar weer rechtstreeks aan op de tv, klote ding is t sowieso dat ding van ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
SunnieNL schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:14:

Edit: al gevonden. Door te kiezen voor de store komt die met de mededeling dat ik hem al heb en of die moet installeren.

Wat opvalt: mijn regio staat op uk. Maar als ik nu met de in de us store gekochte ac4 een upgrade wil kopen (bv seasonpass) dan staan de prijzen in dollars. Dat kan nog wel vervelend worden straks met regio nederland
Hoezo zou dat vervelend zijn? Betekent alleen dat je alle DLC via de US store moet kopen, zodat je met Paypal kunt betalen, toch?

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Kan iemand me helpen?

Mijn conroller van xbox one verliest elke 5 sec connectie. Hij valt niet uit of zo, hij verliest gewoon connectie.
Heel vervelend.

Weet er iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:15
Absoluut bf. Veel betere next gen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ben ik het helemaal mee eens :). Geweldige MP ervaring op een console. Alleen nog de logische dice aanvangsprobleempjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die aan de Madcatz Killer Instinct fightstick kan komen? Volgens mij zijn er geen leveringen in Europa op dit moment door Madcatz zelf. Pad is wel wennen, heb liever die arcade feel van vroeguh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackwaterEl1te
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01 10:08
Vraagje gisteren nadat mijn X1 is aangekomen niet meer op internet geweest.
Maar is het mogelijk om digitale games in de us te kopen downloaden en daarna console weer op uk of Eu land te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

BlackwaterEl1te schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:22:
Vraagje gisteren nadat mijn X1 is aangekomen niet meer op internet geweest.
Maar is het mogelijk om digitale games in de us te kopen downloaden en daarna console weer op uk of Eu land te zetten?
Ja, ben de hele dag aan het switchen van Ierland naar Engeland.. zonder probelemen, meerdere malen.

Heb zelfs Killer Instinct gekocht op Ierse store me mijn NL credit card.

En weer terug geswitched naar Engeland voor Kinect ondersdteuning. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:31:
[...]

Ja, ben de hele dag aan het switchen van Ierland naar Engeland.. zonder probelemen, meerdere malen.

Heb zelfs Killer Instinct gekocht op Ierse store me mijn NL credit card.

En weer terug geswitched naar Engeland voor Kinect ondersdteuning. :>
doe je dit dan vanuit het dashboard zelf of via xbox.com? via xbox.com kreeg ik een melding dat je om de 3 mnden 1x kan switchen van regio. Heb nu ook Ierland vanwege engels en Euro ondersteuning. UK heb je meer apps ook tot je beschikking, dus ik vind het interessant om te weten of ik kan switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:27:
Hallo. Kan iemand me helpen?

Mijn conroller van xbox one verliest elke 5 sec connectie. Hij valt niet uit of zo, hij verliest gewoon connectie.
Heel vervelend.

Weet er iemand een oplossing?
Heb ik ook last van, heb je een day one controller? Ik heb het niet, of nauwelijks als ik 1 meter van de xbox ga zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:37:
[...]

doe je dit dan vanuit het dashboard zelf of via xbox.com? via xbox.com kreeg ik een melding dat je om de 3 mnden 1x kan switchen van regio. Heb nu ook Ierland vanwege engels en Euro ondersteuning. UK heb je meer apps ook tot je beschikking, dus ik vind het interessant om te weten of ik kan switchen
Vanaf Xbox One, heb geen enkele melding gehad. Locale etc aanpassen, One moet alleen wel restarten. Van Ponden naar Euro's.

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 23-11-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Beste keuze lijkt mij nog steeds US als locale.
Ondersteuning voor voice control en lekker goedkoop games scoren op de Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
shoombak schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:43:
[...]

Heb ik ook last van, heb je een day one controller? Ik heb het niet, of nauwelijks als ik 1 meter van de xbox ga zitten.
Hoop overigens dan het aan mijn controller ligt.. Hier lijken de controllers gewoon te bestellen te zijn, dat ga ik maar proberen denk.
https://www.redcoon.nl/B4...20one%20controller&xtcr=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Heb hem nu ook een uurtje binnen, de bundel met Forza 5 code er bij van Amazon.de!
Erg mooi apparaat!!

Maar gaat wel even duren om Forza te downloaden heb ik het idee... hij is nu klein uurtje bezig en nog maar op 5% :O

Mijn vraag is nu: Ik gebruik de stand-by modus als ik de Xbox uit zet... Kan ik nu mijn Xbox gewoon in stand-by modus zetten en gaat het downloaden dan gewoon verder? Of moet ik perse mijn Xbox aan laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
's avonds lijkt de boel nog wat traag te gaan ja. Heb geluk gehad dat ik gistermiddag al mn games al kon downloaden.

Al met al bevalt het me tot nu toe helemaal prima. Games zien er goed uit (en nog belangrijker) spelen lekker. Nieuwe controller bevalt goed, en dashboard werkt ook prima.

Op OS gebied zijn er nog genoeg dingen die beter moeten en kunnen, maar voor een releaseversie werkt ie meer dan prima. M'n verkoudheid is vandaag stuk minder als gister, en nu kunnen Kinect en ik ook alweer een stuk beter door 1 deur :p

Al met al een veelbeloven start :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
edgarf28 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:55:
Maar gaat wel even duren om Forza te downloaden heb ik het idee... hij is nu klein uurtje bezig en nog maar op 5% :O

Mijn vraag is nu: Ik gebruik de stand-by modus als ik de Xbox uit zet... Kan ik nu mijn Xbox gewoon in stand-by modus zetten en gaat het downloaden dan gewoon verder? Of moet ik perse mijn Xbox aan laten staan?
Welke standby heb je gekozen? Want allebei is standby alleen de ene kan je snel mee opstarten en de andere, net als de 360, erg langzaam mee opstarten.

Volgens mij kan je alleen in de snelle standby (zeg maar) nog downloaden. Snap niet dat het zo langzaam gaat bij je; ik trok vanmiddag tussen de 12 en 15 MB (ja, hoofdletter B ) per seconde bij de demo van NBA.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, xbox one aan het booten. Groene xbox one scherm ging bij mij heel snel. Daarna joystick in beeld. Op de xbox one logo op de joystick gedrukt. Daarna zoom beeld van de joystick. Ik moet A drukken. Gedaan maar hij gaat niet verder. Gewoon blijven wachten? Wie had dit nog meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 19:34
Hoi ik heb een xbox one uit Duitsland met een Ireland xbox live account dat ik heb aangemaakt. Nu probeer ik extra characters te kopen voor Killer Instinct maar hij pakt mijn Nederlandse credit card niet.

Weet iemand een site waar ik betrouwbaar een prepaid 25 euro tegoedkaart kan kopen die ik in de store kan activeren? een die per mail wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
TV kijken werkt niet echt lekker met mijn UPC HD mediabox. Hij geeft meestal zwart beeld wat ik ook doe. Heel soms doet ie het. Voice commands werken ook wisselend, de ene keer reageert ie heel goed de andere keer lijkt het wel een klein kind en luistert hij voor geen meter.
timpie81 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:34:
Hoi ik heb een xbox one uit Duitsland met een Ireland xbox live account dat ik heb aangemaakt. Nu probeer ik extra characters te kopen voor Killer Instinct maar hij pakt mijn Nederlandse credit card niet.

Weet iemand een site waar ik betrouwbaar een prepaid 25 euro tegoedkaart kan kopen die ik in de store kan activeren? een die per mail wordt verstuurd.
Xbox360livekaarten.nl die heeft ook aanbiedingen dit weekend. Als je PayPal hebt kan je beter op de Amerikaanse store inloggen via je browser je PayPal koppelen en als adres een hotel in een amerikaanse staat zoeken zonder sales tax. Dan kosten je games omgerekend zon kleine 46 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.allkeyshop.com...-points-microsoft-europe/

Doorzoekt meerdere online aanbieders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:25:
Vraagje, xbox one aan het booten. Groene xbox one scherm ging bij mij heel snel. Daarna joystick in beeld. Op de xbox one logo op de joystick gedrukt. Daarna zoom beeld van de joystick. Ik moet A drukken. Gedaan maar hij gaat niet verder. Gewoon blijven wachten? Wie had dit nog meer??
Iemand? Als ik het laat dan gaat de joystick uitben dan ga ik terug waar ik de homeknop moet drukken. Help ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:53:
[...]

Iemand? Als ik het laat dan gaat de joystick uitben dan ga ik terug waar ik de homeknop moet drukken. Help ;(
Staat hier dat een reboot helpt..

http://forums.xbox.com/xb...ion/f/3817/t/1626955.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
dit is alleen live geen 25 euro prepaid kaarten helaas. En via de MS store is het me niet duidelijk of je hem digitaal per email krijgt of per post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timpie81 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:56:
[...]

dit is alleen live geen 25 euro prepaid kaarten helaas. En via de MS store is het me niet duidelijk of je hem digitaal per email krijgt of per post.
Geef niet hoor dat zijn gewoon prepaid kaarten voor 4800 points.
Dus voor 37,- euro koop je 37,- engelse ponden.

In ieder geval zo werd het bij mij gerekend. (3x kaart gekocht)
Wat ik in euro's betaalde kreeg ik in engelse ponden bijgeschreven. (1:1)
Ik hen trouwens een engelse account op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 10:14
iemand zin nu in battlefield 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Hoe zijn de BF4 multiplayer ervaringen jongens? Zit nog zo in twijfel Ps3 - Xbox. Ben echt een fps fan en ga van links naar rechts :-(

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:09:
[...]

Geef niet hoor dat zijn gewoon prepaid kaarten voor 4800 points.
Dus voor 37,- euro koop je 37,- engelse ponden.

In ieder geval zo werd het bij mij gerekend. (3x kaart gekocht)
Wat ik in euro's betaalde kreeg ik in engelse ponden bijgeschreven. (1:1)
Ik hen trouwens een engelse account op het moment.
kan ik met die points ook killer instinct unlocks kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:49:
[...]

Vanaf Xbox One, heb geen enkele melding gehad. Locale etc aanpassen, One moet alleen wel restarten. Van Ponden naar Euro's.
Ok ik verander em ook eens naar US, dollar staat laag, dus is inderdaad een goed plan. Meer apps ook, net Youtube gedownload, die was er niet in Ierland.

Spellen werken dus ook regio onafhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timpie81 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:35:
[...]

kan ik met die points ook killer instinct unlocks kopen dan?
De points worden omgezet in de valuta van je account. (regio)
Het tegoed wordt dus gekoppeld aan je xbox live account.

Hier trouwens nog een vergelijker met een mooiere layout.

http://www.dlcompare.com/catalogue-cards

* de prijs van die 1600 points klopt trouwens niet op die site ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bozznl schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:35:
Kut me cisco interactieve ontvanger kastje van ziggo geeft geen beeld ..:( via HDMI in naar de Xbox. Hij deed t wel af en toe maar nu niet meer. Iemand het zelfde probleem ?
sky box hier idem. Volgens diverse fora ligt dat aan de box en de hdmi uitgang van de box. xbox on werkt hier niet altijd, beetje frustrerend, ene keer wel, ander keer niet. Zal de kinect wizzard wel ff opnieuw draaien. Als ie eenmaal loopt mist ie maar weinig voice commands. snappen is echt een uitkomst trouwens, even snel wat opzoeken in ie of ff snel skypen.

Iemand al geprobeert te skypen met meerdere personen? Mijn dochter vandaag met opa en oma skypen, kinect volgt haar dus door de hele kamer, doet ook automatisch zoomen etc, best wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
Dit is samenkoop en daar doen we hier niet aan

[ Voor 109% gewijzigd door Gropah op 24-11-2013 20:04 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kent iemand een betrouwbare site behalve amazon waar je xbox live voor xbox one codes kunt kopen die snel worden gemailed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Laatst online: 08-10 14:50
Weet iemand hoe je kan zien hoevol je batterij van je controller is?
Ik heb een play & charge kit en is wel fijner als je kan zien of die bijna leeg is.
Of zal het lampje dan gaan knipperen op de controller zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
*snip*
Heb vandaag nog even rond gebeld en vaak te horen gekregen dat bij de mediamarkt in duitsland in zijn geheel geen enkele xbox one meer is. Wachten op de volgende batch bij de mediamarkt.

[ Voor 49% gewijzigd door Gropah op 24-11-2013 20:06 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.