[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.453 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:48
Had die van mij besteld op https://www.future-x.de
Dit op 12 september hij zou op 22 november verzonden worden.

krijg ik dit kak mailtje

eider ist der Liefertermin nach Hinten verschoben. Uns uns aktuell kein verbindlicher Liefertmin vor. Wir bitten Sie daher um weitere Geduld.

GEDULD!! Ik heb geen geduld meer. Heb een hele grote negatieve review geschreven voor deze webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Je kunt ook gewoon via de Nederlandse site registreren, dus lijkt me sterk dat ze dan nog garantie kunnen weigeren.

https://myservice.xbox.com/nl-NL

Garantie tot 17 februari 2016. Overigens is mijn Xbox nog geen twee weken geleden gemaakt zag ik... Dat is best knap voor producten die uit China komen. Waarschijnlijk dus ingevlogen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Waar kun je het beste een controller bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 15:10
Weet iemand een goede manier om spellen digitaal te kopen? Mijn PayPal werkt niet op de US/UK/IE stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
shoombak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:01:
Amazon... Op advies van anderen heb ik de combi controller+chargekit gekocht. Scheelt je iets van 10€ dan als je los koopt. Vond trouwens wel een tegenvaller dat er dus geen batterypack bij de One inbegrepen zat.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 22-11-2013 19:03 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Helaas gaan haast geen vrienden nog over op de X-one, blijven allemaal op de 360 dus ik wacht maar eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:37
shoombak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:01:
Saturn.nl of Mediamarkt.nl

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:00

TheVMaster

Moderator WOS
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:34:
[...]

Alleen bij Netflix, daar worden de voice commando's na 'xbox select' ook in het Nederlands getoond en accepteerd de xbox ze ook als ik ze in Nederlands uit spreek
overigens wordt hiermee wel de suggestie mee gewekt dat nederlands dus qua taal gewoon ondersteund wordt op dit moment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 19:46
sgt frankieboy schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:02:
Weet iemand een goede manier om spellen digitaal te kopen? Mijn PayPal werkt niet op de US/UK/IE stores.
Ik heb net mijn paypal toegevoegd en DR3 gekocht in de usa store. Hij is nu aan het installeren op de Xbox (met mijn Nederlandse live account en regio Ierland).

Pff die touch knop voorop de xbox is wel heel erg gevoelig ;) heb al 2x de xbox perongeluk uit gezet met me voet terwijl ik zal te gamen...

[ Voor 15% gewijzigd door mats op 22-11-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
  • Laatst online: 01-09 19:48
mats schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:15:
[...]

Ik heb net mijn paypal toegevoegd en DR3 gekocht in de usa store. Hij is nu aan het installeren op de Xbox (met mijn Nederlandse live account en regio Ierland).
Hoe kan je dan in de US wat kopen als je regio op Ierland hebt staan? betaal je dan in euro's of dollar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
Arend1987 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:16:
[...]

Hoe kan je dan in de US wat kopen als je regio op Ierland hebt staan? betaal je dan in euro's of dollar?
Via de website. Je betaald in dollars.
Van bedrag €48,86 EUR
Naar bedrag $63,95 USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Tip: De meeste XO Games zijn op deze site tussen de €47,99 - €53,59 !!

http://www.wowhd.nl/games/XBox-One-7859825/0/top-100

Levertijd duurt gemiddeld wel zo'n 2 a 3 weken via deze site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10 14:24
mats schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:17:
[...]

Via de website. Je betaald in dollars.
Van bedrag €48,86 EUR
Naar bedrag $63,95 USD
Hoe heb je je paypal toegevoegd? heb je dit gedaan door een fictief adres in te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
Dennis_h12 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:22:
[...]

Hoe heb je je paypal toegevoegd? heb je dit gedaan door een fictief adres in te vullen?
Ja via https://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
Had eerder gelezen dat Microsoft PayPal blokkeert als je een fictief adres gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Iemand al de nieuwe Fitness binnengehaald?? Is gratis en zou je Kinect goed op de proef stellen

[ Voor 97% gewijzigd door MAX3400 op 22-11-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:22
TheVMaster schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:10:
[...]

overigens wordt hiermee wel de suggestie mee gewekt dat nederlands dus qua taal gewoon ondersteund wordt op dit moment....
Er staat ook nergens dat dat niet zo is. Mogelijk is Microsoft nog bezig met Apps voor de Nederlandse markt of met de oneguide voor hier.

De xbox360 kan ook gewoon Nederlands, bleek uit eerdere beta van het huidige dashboard. Alleen is die optie later ook weer uit gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:29:
[...]

Er staat ook nergens dat dat niet zo is. Mogelijk is Microsoft nog bezig met Apps voor de Nederlandse markt of met de oneguide voor hier.

De xbox360 kan ook gewoon Nederlands, bleek uit eerdere beta van het huidige dashboard. Alleen is die optie later ook weer uit gezet
ik doel meer op het argument dat oa. de lokale spraak een van de redenen was dat wij hem nog niet hebben, ach....ben blij dat dat gewoon werkt. Als ze nu maar snel een launch datum gaan noemen... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-10 22:51
Arend1987 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:58:
Had die van mij besteld op https://www.future-x.de
Dit op 12 september hij zou op 22 november verzonden worden.

krijg ik dit kak mailtje

eider ist der Liefertermin nach Hinten verschoben. Uns uns aktuell kein verbindlicher Liefertmin vor. Wir bitten Sie daher um weitere Geduld.

GEDULD!! Ik heb geen geduld meer. Heb een hele grote negatieve review geschreven voor deze webshop.
Ik heb op 7 oktober besteld bij Future-x.de en ik heb deze mail niet gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 21:15
Ik heb ook nba 2k14 via de US winkel gekocht, staat gewoon in mijn games lijstje terwijl ik de country settings niet heb aangepast, netjes. Vond trouwens ook dat alles echt keurig in de doos zat verpakt. Zelf de hdmi kabel netjes in plastic hoesjes. Kudo's! Nu eens even gamen, maar wat...FIFA, nba of BF4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
Iemand zin in potje coop DR3?:)

En iemand een idee waar je je regio kan veranderen. Had Ierland gekozen vanwege me geld op het account maar kan dat toch niet gebruiken, dan liever UK zodat ik voice commands kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Xbox music verplicht regio xbox en live account gelijk te hebben om verder te kunnen.
Xbox video geeft in een pop-up hetzelfde aan, maar daar is het nog te negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 21:24
Even een vraag. Ik had mijn Fifa 14 gedownload.Mijn regio had ik staan op ierland, Spel deed het gewoon. Ik ben toen gaan switchen van regio naar de USA. ik wil Fifa opstarten en kom tot het menu scherm waar je start moet drukken. Klapt hij weer naar het dashboard toe. fifa doet het dus niet meer. Hoe kan dat nou? Ik ben toen teruggegaan naar de ierse marketplace en weer fifa opgestart en weer deed tie het niet. Nu ben ik weer in de USA marketplace en ben naar de store gegaan en zag dat ik em opnieuw kan installeren. dat ben ik dan maar aan het doen. Maar wat zou het kunnen zijn ?

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:54
justifire schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:07:
Al iemand die kan vertellen of er demos aanwezig zijn op de Marketplace van de eerste launchgames ?
Anyone ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
maversne schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:55:
Even een vraag. Ik had mijn Fifa 14 gedownload.Mijn regio had ik staan op ierland, Spel deed het gewoon. Ik ben toen gaan switchen van regio naar de USA. ik wil Fifa opstarten en kom tot het menu scherm waar je start moet drukken. Klapt hij weer naar het dashboard toe. fifa doet het dus niet meer. Hoe kan dat nou? Ik ben toen teruggegaan naar de ierse marketplace en weer fifa opgestart en weer deed tie het niet. Nu ben ik weer in de USA marketplace en ben naar de store gegaan en zag dat ik em opnieuw kan installeren. dat ben ik dan maar aan het doen. Maar wat zou het kunnen zijn ?
Datzelfde had ik net met Kinect fitness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zit er Tax op digitale content? Anders je fake adres even aanpassen naar een staat zonder (Alaska bv)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:03:
[...]

Datzelfde had ik net met Kinect fitness
Wat heb jij toen gedaan om het te verhelpen, jij had dus ook het probleem wat ik heb ? Laat het me even weten

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoe start je Kinect Sports Rivals? Hij blijft maar in het 'startscherm' hangen. Maar kan nergens op drukken en hij detecteert niks.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Ik ben nu maar op de USA store de fifa 14 opnieuw aan het installen. Geen idee of het werkt maar kreeg wel de optie ervoor in de store om het opnieuw te installeren

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
maversne schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:06:
[...]

Wat heb jij toen gedaan om het te verhelpen, jij had dus ook het probleem wat ik heb ? Laat het me even weten
De-install en herinstall

Lijkt op geheugen management probleem of er zit toch een soort van lock op de content.

Iemand al een idee hoe je addons (van bv killer instinct) kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:37
mobygo76 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:47:
Ik heb ook nba 2k14 via de US winkel gekocht, staat gewoon in mijn games lijstje terwijl ik de country settings niet heb aangepast, netjes. Vond trouwens ook dat alles echt keurig in de doos zat verpakt. Zelf de hdmi kabel netjes in plastic hoesjes. Kudo's! Nu eens even gamen, maar wat...FIFA, nba of BF4..
Als ik naar uk of ie store ga ben ik gewoon ingelogd met mijn account maar als ik switch naar de US niet meer en kan ook niet inloggen...
Hoe kopen jullie daar de games, via de site of op de xbox?

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
Hum.. zit DR3 te spelen en opeens loop ik tegen een onzichtbare muur. Blijkt de game niet ver genoeg geïnstalleerd te zijn om verder te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:09:
[...]

De-install en herinstall

Lijkt op geheugen management probleem of er zit toch een soort van lock op de content.

Iemand al een idee hoe je addons (van bv killer instinct) kunt kopen?
en dat werkte niet ?

hoop dat er geen region lock op zit

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
maversne schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:14:
[...]

en dat werkte niet ?

hoop dat er geen region lock op zit
Jawel, werkte goed. Startte daarna gewoon weer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:16:
[...]

Jawel, werkte goed. Startte daarna gewoon weer op
oooh ok nice, ik hoop dat FIfa het straks ook weer doet

Had jij dan ook van regio verwisseld ?

[ Voor 8% gewijzigd door maversne op 22-11-2013 20:20 ]

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

Ik heb mijn Humax HD decoder aan mijn Xbox One gekoppeld doormiddel van HDMI, maar als ik nu tv ga kijken moet ik nog steeds de kanalen handmatig zappen doormiddel van mijn Humax afstandsbediening ? Is dit normaal of werkt het bij jullie wel via voice ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Werkt niet via voice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Klopt het dat je niet meer kan inloggen op de xbox360 ?

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kanalen werkt hier ook niet via voice, dat gaat alleen maar werken als de one guide gaat werken, hier in UK begin 2014 (met sky) volume etc werkt wel.

Heb de TV weer losgekoppeld, is het niet waard.

Installeren duurt wel een eeuwigheid, heb nu FIFA, KI, kinect rivals en wat apps aanstaan, en probeer ryse vanaf de blu ray te installeren heeft ie toch wat moeite mee :) hangt ook nog aan de wireless, van het weekend alles maar eens netjes inrichten, nu meer aan het pielen.

Kan wel fifa en ryse spelen, ze staan er alleen nog niet helemaal op. Morgen DR3 er maar es in stoppen.

Voicecommands, snappen, skype etc werken echt super hier, codes scannen gaat ook als een speer en nog geen problemen gehad met voicecommands.

good times!
Ryse is grafisch echt een pareltje, geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maversne schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:35:
Klopt het dat je niet meer kan inloggen op de xbox360 ?
klopt niet, zit nu op owel 360 als one tegelijk ingelogd. 360 lego marvel, one aan het downloaden, gaat gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:38:
[...]

klopt niet, zit nu op owel 360 als one tegelijk ingelogd. 360 lego marvel, one aan het downloaden, gaat gewoon goed.
Zou ook niet best zijn, heb je een Xbox One en een 360, kun je de 360 niet meer gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Alle tweakers uit het docsbestand met Forza, Ryse en killer instinct toegevoegd... Dus jullie hebben kans op een vriendverzoek :)

Overigens zag ik daarbij dat er maar weinig xbox one games spelen op dit moment. Of de Xbox.nl site laat nog maar weinig zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Klopt het dat het BF4 premium pack van de x360 over gaat naar de xbox one ?
Zie hem voor de one namenlijk nog niet in de store staan en voor de x360 wel, dan schaf ik hem daar gewoon voor aan.

nvm via linkje van EA is hij wel voor de xbox one te koop :)
https://store.xbox.com/en...91-4282-aa41-c1b657c48e23

[ Voor 29% gewijzigd door justifire op 22-11-2013 20:56 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:38:
[...]

ik had iets verkeerds gedaan, daarom deed tie het niet.hij doet het nu ook :D

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
Zojuist is de Xbox one smartglass app getest met DR3. Als in ingame telefoontje krijgt gaat je echte telefoon over en hoor je het geluid via je telefoon, best grappig ^^

En uiteraard dingen zoals de map en missie lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik krijg begin december (als het goed is) mijn Xbox One binnen via de Duitse tak van Amazon.
Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden en vooral wel of niet moet doen als ik deze voor het eerst aansluit?
Kan ik gewoon met mijn Xbox 360 account inloggen op de Xbox One en alles werkt zoals het hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:52:
Alle tweakers uit het docsbestand met Forza, Ryse en killer instinct toegevoegd... Dus jullie hebben kans op een vriendverzoek :)

Overigens zag ik daarbij dat er maar weinig xbox one games spelen op dit moment. Of de Xbox.nl site laat nog maar weinig zien.
Xbox website laat nog geen Xbox One activity zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Weet iemand toevallig waar je controllers kunt kopen met Paypal, dus zonder CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Marvie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:09:
[...]

Als ik naar uk of ie store ga ben ik gewoon ingelogd met mijn account maar als ik switch naar de US niet meer en kan ook niet inloggen...
Hoe kopen jullie daar de games, via de site of op de xbox?
Gisteravond rond 20.00 heeft iemand uitgelegd hoe het werkt. Ik zit ff niet achter mijn pc om het op te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Voor de mensen die vroegen of er demo's waren van games is het antwoord nee, geen game demo's op dit moment helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
shoombak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:15:
Weet iemand toevallig waar je controllers kunt kopen met Paypal, dus zonder CC?
Bijvoorbeeld: http://www.nedgame.nl/xbo...ze-controller/2029301620/

Kweenie maar is het teveel gevraagd om even wat "bekendere" gameshops op te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Nee denk het niet. Je kunt wel Killer instinct, Kinect Rivals en Xbox Fitness uitproberen.

Ben trouwens erg blij dat de Xbox One zo snel switched tussen de besturingssystemen en dan binnen een fractie uit en in een spel bent. Erg makkelijk als je snel wat anders moet opzoeken.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:50

McBoom

Broem

MAX3400 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:33:
[...]

Kweenie maar is het teveel gevraagd om even wat "bekendere" gameshops op te zoeken?
Niet om het één of ander, maar daar is ie alleen nog maar te pre-orderen ;)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:33:
[...]

Ik bedoel dus een controller die ik hier voor Q2 2014 hier kan hebben aangezien mijn huidige kuren vertoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
shoombak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:36:
[...]

Ik bedoel dus een controller die ik hier voor Q2 2014 hier kan hebben aangezien mijn huidige kuren vertoont.
Garantie claimen bij Microsoft? eBay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Hoe kan je nou je paypal account toevoegen op je USA marketplace. Ik snap er geen bal van. Moet je nou ook je gamertag van region wijzigen op xbox.com of hoeft dat niet ?. Ik heb nu dus wel die USA marketplace want ik heb mijn region van de console op USA gezet maar moet mijn gamertag dan ook USA zijn om mijn paypal te kunne toevoegen ?

[ Voor 33% gewijzigd door maversne op 22-11-2013 21:41 ]

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel48
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10-2024
Xbox zojuist uit de doos gehaald. Er zit iets los in de Xbox. Klinkt als een losse schroef. Beetje jammer.
En de meegeleverde batterijen voor de controller zijn niet oplaadbaar aldus de waarschuwing op de duracell batterijen. Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:50

McBoom

Broem

marcel48 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:40:
En de meegeleverde batterijen voor de controller zijn niet oplaadbaar aldus de waarschuwing op de duracell batterijen. Beetje jammer...
Had je anders verwacht? Ik heb nog nooit iets gekocht waar oplaadbare batterijen bijzaten, zelfs bij onze TV á 1300 euro zaten gewone batterijen.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
justifire schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:07:
Al iemand die kan vertellen of er demos aanwezig zijn op de Marketplace van de eerste launchgames ?
Heb alleen Fifa gezien als demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 12:52
danplo schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:32:
Ik heb mijn Humax HD decoder aan mijn Xbox One gekoppeld doormiddel van HDMI, maar als ik nu tv ga kijken moet ik nog steeds de kanalen handmatig zappen doormiddel van mijn Humax afstandsbediening ? Is dit normaal of werkt het bij jullie wel via voice ?
welke decoder heb je van Humax? de 5050C?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

cypress3d schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:44:
[...]

welke decoder heb je van Humax? de 5050C?
Humax 5200C ;)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Ik mis de oude guide knop eigenlijk wel. Even snel kijken wie er online is... werkt nu een stuk omslachtiger. Zou het ook fijn vinden dat je door nog een keer op guide te drukken weer terug gaat naar je game. Nu moet je eerst weer naar die tile toe navigeren.

Ook bagger is dat mijn tv DTS/DD5.1/PCM
7.1 throughput ondersteunt maar dat de xbox dit niet herkent waardoor ik alsnog een optische kabel moet aansluiten en de ibput op mijn receiver moet switchen als ik ga gamen. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Phusebox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:49:
Ook bagger is dat mijn tv DTS/DD5.1/PCM
7.1 throughput ondersteunt maar dat de xbox dit niet herkent waardoor ik alsnog een optische kabel moet aansluiten en de ibput op mijn receiver moet switchen als ik ga gamen. Beetje jammer.
Xbox stuurt hier multi uncompressed uit.. Wat neerkomt op uncompressed PCM. Kun je ergens onder settings instellen. Default staat die op stereo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Phusebox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:49:
Ik mis de oude guide knop eigenlijk wel. Even snel kijken wie er online is... werkt nu een stuk omslachtiger. Zou het ook fijn vinden dat je door nog een keer op guide te drukken weer terug gaat naar je game. Nu moet je eerst weer naar die tile toe navigeren.
Gewoon met de B knop kun je weer terug naar je game.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:53:
[...]

Xbox stuurt hier multi uncompressed uit.. Wat neerkomt op uncompressed PCM. Kun je ergens onder settings instellen. Default staat die op stereo
Als ik dat aanzet geeft hij een error. Ik kan niets anders kiezen dan stereo. Mijn htpc en humax kunnen wel gewoon DTS en DD doorgeven via de tv naar de receiver.

Beetje slecht dus dat je dit niet gewoon kunt selecteren maar dat het blijkbaar aan een of ander strict protocol moet voldoen...

Denk dat de meeste tv's dan dat probleem hebben, aangezien deze pas net een jaartje oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Spacey23 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:56:
[...]

Gewoon met de B knop kun je weer terug naar je game.
Ok. Onlogisch, maar goed daar wen ik wel aan.

Blijf het ook vaag vinden als er PRESS MENU staat ipv PRESS START.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:24
Ik kan nu eindelijk games kopen! Mijn PayPal account gekoppeld. Thanks to Phusebox!

Echter.... ik wilde even een test uitvoeren aangezien ik mijn creditcard nog niet geverifieerd had met PayPal. Dus ik op een willekeurige game (NBA 2k14) geklikt en geprobeerd te kopen, omdat ik er toch vanuit ging dat ik een foutmelding kreeg. Uiteindelijk kreeg ik de optie om te kopen, dus ik was vrij happy, maar op een of andere manier heb ik in die blijdschap op confirm geklikt... dus mijn 1e game op de X1 is een game die ik eigenlijk anders nooit van zijn hele leven had gekocht. Maarja, toch maar voor 45 euro moet ik dan maar denken :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
Phusebox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:00:
[...]

Ok. Onlogisch, maar goed daar wen ik wel aan.

Blijf het ook vaag vinden als er PRESS MENU staat ipv PRESS START.
Het is nu ook de 'Menu' knop in plaats van 'Start' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:58:
[...]

Als ik dat aanzet geeft hij een error. Ik kan niets anders kiezen dan stereo. Mijn htpc en humax kunnen wel gewoon DTS en DD doorgeven via de tv naar de receiver.

Beetje slecht dus dat je dit niet gewoon kunt selecteren maar dat het blijkbaar aan een of ander strict protocol moet voldoen...

Denk dat de meeste tv's dan dat probleem hebben, aangezien deze pas net een jaartje oud is.
Maar waarom via de tv naar de receiver? En niet via de Receiver naar de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 07:19
(jarig!)
Werken bij jullie de achievements bij killer instinct? Ik krijg er maar geen geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:04:
[...]

Maar waarom via de tv naar de receiver? En niet via de Receiver naar de tv?
Omdat tv>receiver ervoor zorgt dat ik altijd dezelfde input kan houden zonder te moeten switchen. Is voor mijn vrouw wel zo fijn anders loopt ze steeds te klooien met het geluid.

Ga morgen hem proberen te 'foppen'. Hang hem rechtstreeks aan de receiver, stel uncompressed in en dan hang ik hem weer aan de tv in de hoop dat hij niet elke keer die handshake doet.

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 22-11-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:07:
[...]

Omdat tv>receiver ervoor zorgt dat ik altijd dezelfde input kan houden zonder te moeten switchen. Is voor mijn vrouw wel zo fijn anders loopt ze steeds te klooien met het geluid.
Ooh zo, hier loopt juist alles via de receiver om die reden :)
(behalve de tv zelf, dat gaat Via CI+ module direct in tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:01:
Ik kan nu eindelijk games kopen! Mijn PayPal account gekoppeld. Thanks to Phusebox!

Echter.... ik wilde even een test uitvoeren aangezien ik mijn creditcard nog niet geverifieerd had met PayPal. Dus ik op een willekeurige game (NBA 2k14) geklikt en geprobeerd te kopen, omdat ik er toch vanuit ging dat ik een foutmelding kreeg. Uiteindelijk kreeg ik de optie om te kopen, dus ik was vrij happy, maar op een of andere manier heb ik in die blijdschap op confirm geklikt... dus mijn 1e game op de X1 is een game die ik eigenlijk anders nooit van zijn hele leven had gekocht. Maarja, toch maar voor 45 euro moet ik dan maar denken :P.
Heb je neppen of je eigen gegevens gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:09:
[...]

Ooh zo, hier loopt juist alles via de receiver om die reden :)
(behalve de tv zelf, dat gaat Via CI+ module direct in tv)
Switched je receiver dan automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Knip

[ Voor 93% gewijzigd door danplo op 22-11-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Semetrix schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:05:
Werken bij jullie de achievements bij killer instinct? Ik krijg er maar geen geunlocked.
http://support.xbox.com/e...t-achievements-challenges ?

Geen idee hoe je speelt maar blijkbaar moet je online zijn om achievements te laten poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:11:
[...]

Switched je receiver dan automatisch?
Als ik op de remote van de Tv op Tv druk wel.
Dan krijgt hij een retour signaal en springt hij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Semetrix schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:05:
Zolang je de gratis versie hebt kan je ze ook niet unlocked. Ergens staat dat je minimaal 1 ingame purchase moet doen om dat te kunnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:36:
[...]

Zolang je de gratis versie hebt kan je ze ook niet unlocked. Ergens staat dat je minimaal 1 ingame purchase moet doen om dat te kunnen :(
Gewoon kopen dus !! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Makkelijker gezegd dan gedaan. In de store op de xbox blijft hij vragen om een creditcard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
uchiha tijntje, NBA 2k14 is wel echt next gen. Wat prachtige basketballers lopen er over het veld. Sommige zien er ook heel lelijk uit, maar het overgrote deel is geweldig. VAn de 3 spellen die ik gekocht heb, toch grafisch het hoogtepunt. BF4 vind ik ook prima te doen. ER zit wel een echte console look overheen heb ik het idee, Mijn pc versie heeft meer detail. Fifa speelt vooral heeel soepel, de bewegingen zijn nu nog soepeler, vooral als je met Barca gaat spelen. DAn is het echt een makkie. DAarom maar begonnen met Chelsea ;).

De kwaliteit van de uploadclips valt me wel tegen, het kan ook zijn wanneer je het full screen hebt dat het beter is, maar in het klein was het even schrikken.
De kinect sensor bevalt eigenlijk heel goed. Ik merk wel dat wanneer ik BF4 speel dat de kinect sensor mij goed wil zien voor het leanen. Dat heb ik dus maar uit gezet :).

Al met al, heel tevreden over de nieuwe xbox. GEen vastloper gehad vandaag, top!

Ohja en hij is echt muisstil, ook een verademing in vergelijking met de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
1e dag met de Xbox One. Merk wel dat er veel bugs zijn en soms vastloopt. Kinect deed ook even raar hier, de Xbox herkende het niet.

Ben ik de enige die de 360 interface toch mooier vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Hoe haal je trouwens in godsnasm 392 kmh voor die achievement met forza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Phusebox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:43:
Hoe haal je trouwens in godsnasm 392 kmh voor die achievement met forza?
Lang recht stuk en een Bugatti Veyron SS of zoiets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Johan tb schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:45:
[...]

Lang recht stuk en een Bugatti Veyron SS of zoiets :p
Moet met de P1 en zelfs op LeMans haal ik het niet.

Overigens had Ik ook wel verwacht dat je met de Ltd Edt en de content die je daarbij krijgt ook wel een paar auto's zou krijgen... Mooi niks dus. Je moet ze evengoed eerst allemaal kopen. Wat heb ik er dan aan?

[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 22-11-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Het kan echt nog wel zijn dat er nieuwe tracks en cars komen zodat het behalen van die achievement makkelijker wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar uurtjes achter de rug. Geen mega review, maar gewoon even wat dingen die me op zijn gevallen (zo snel):

Positief:
  • Maakt weinig geluid
  • Kinect werkt erg tof qua video/sensoren. Een qr-code scannen gaat gewoon vanaf de bank.
  • Controller is even wennen, maar voelt goed. Vooral de thumbsticks. Ze glijden nu een stuk lastiger onder je vingers vandaan vanwege de hogere randjes. Nu ik dit typ kom ik er wel achter dat ik niets heb gemerkt van die triggers. Of is dat alleen in Forza verwerkt? Die heb ik namelijk niet.
  • Graphics BF4 zijn nice en vergeleken met BF3 zie ik toch een aardige vooruitgang.
  • Graphics AC4 ook een verbetering, maar voor mijn gevoel mindere vooruitgang dan bij BF.
  • Kinect bij BF4 is een leuke toevoeging. Naar de zijkanten kijken terwijl je in een auto zit of langs een muurtje. Wel meer een gimmick dan dat ik het echt ga gebruiken online zoals ik het nu inschat.
  • Switchen tussen games/apps gaat supersnel. Tof als je bijvoorbeeld Fifa aan het spelen bent terwijl AC4 geïnstalleerd wordt. Zodra je een notificatie krijgt dat de installatie klaar is zeg je "Xbox...go to Assassin's Creed 4" en de andere game wordt gestart.
Negatief:
  • Inderdaad een groot ding. Kinect en adapter ook.
  • Erg zoeken nog naar alles.
  • Voice commands werken te vaak niet. Als het werkt is het wel tof!
  • BF4 loopt nog niet best online. Veel lag en heb nu 3 potjes gespeeld, bij alle 3 stopte de game opeens. Geen disconnect error. Gewoon terug naar Xbox Home.
  • Geluid valt ook steeds weg bij BF4 multiplayer.
  • Fifa 14 geeft totaal geen next gen beleving (was te verwachten)
  • Games installeren duurt ERG lang. Downloaden, maar ook gewoon vanaf een disc. Soms wel langer dan 30 min.
Morgen ga ik los met wat vrienden. Fifa en BF4. Ben benieuwd of het lekker werkt met een headset (of via de kinect?) in een party. En hopelijk loopt BF4 dan een stuk beter! Kinect Sports Rivals is op 80%, dus dat kan nu nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Grappig hoe sommigen nog proberen te bashen met enkele drive-problems in het vs topic :')
Blij dat de One er nu eindelijk is en een redelijk probleemloze release heeft gehad.
Kan niet wachten tot hij hier morgen ook staat te snorren *O*
Momenteel in de download queue : Killer Instinct, BF 4, BF4 premium en Ryse, zal ff downloaden worden :X

[ Voor 18% gewijzigd door justifire op 23-11-2013 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagnetiO
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-12-2020
Iemand toevallig nog weet waar een pallet staat?

We wilde morgenochtend naar Duitsland vertrekken met wat vrienden maar na wat bellen zijn we ook niet veel wijzer geworden.

Iedere tip mediamarkt of saturn in duitsland stad is welkom _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Ik heb Forza 5 ook maar even aangeschaft in usa store. 59 dollar maar met paypal betaald uiteraard. Installen duurt alleen mega lang bij Forza maar we zijn er bijna, op het moment van schrijven op 92%. Ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben en dat het een top apparaat is zonder een vastloper vandaag. Zometeen nog even racen voordat ik naar bed ga. het was me een dagje wel vandaag

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik ben erg blij met de X1. :) Wel een paar hickupjes gehad vandaag...

-Mijn euro's werkten niet op de Ierse marktplaats, dus was genoodzaakt om nog een game te kopen in de winkel, echter zowel Saturn als Gamemania verkochten niets. Daarna maar de methode van PayPal, CC en US Marketplace geprobeerd. Wonder boven wonder werkte dit en in mijn blijdschap heb ik per ongeluk NBA 2K 14 gekocht :D. Goed om te horen dat het een goed spel is :P Maar dit is het eerste basketbal spel wat ik zal gaan spelen in mijn hele leven :P. Nu lekker wat andere games gekocht en bezig met installeren etc :).

-Bij het aansluiten van de X1 werd mijn controller niet herkend (kwam voornamelijk doordat ik niet door had dat er ook een syncknop de X1 zat... :z

-Kinect sport Rivals werkte op een of andere manier niet. Gaf aan dat de kinect geen goed zicht had op ons, maar dat was bijzonder, want er stond niets in de weg, maar.

Verder ben ik echt super tevreden:

De UI is even puzzelen, maar vind het tot nu toe echt prettig werken.
Zelfs met mijn gebrekkig engels pikt Kinect vrij veel op. Ik heb alleen nog wat moeite met record that :P Maar dat is even gewenning gok ik. Benieuwd hoe het werkt als het in NL uitkomt. Navigeren met voice werkt echt prettig.
Skype is tof en de Kinect filtert lekker het gamegeluid eruit, waardoor de lijn zuiver blijft van achtergrondgeluid. Echt top :)
Killer Instinct is tof, maar vrij lastig :D Heb zojuist even de Dojo gedaan, maar ik moet nog veel leren :P
En morgen lekker DR3, FIFA en BF4 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
MagnetiO schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:28:
Iemand toevallig nog weet waar een pallet staat?

We wilde morgenochtend naar Duitsland vertrekken met wat vrienden maar na wat bellen zijn we ook niet veel wijzer geworden.

Iedere tip mediamarkt of saturn in duitsland stad is welkom _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Belgie geloof ik, zie pagina terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Oja, en niet te vergeten. Digitaal is ideaal (in ieder geval zoals ik nu kan spelen via de US Store). Voor 45 euro digitaal een spel, terwijl ze in de Mediamarkt voor 70 euro liggen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagnetiO
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-12-2020
justifire schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:31:
[...]

Belgie geloof ik, zie pagina terug.
Zal wel een kippie zijn maar zit samen met iemand anders te zoeken die kan het ook niet vinden :P ander topic misschien? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:35:
Oja, en niet te vergeten. Digitaal is ideaal (in ieder geval zoals ik nu kan spelen via de US Store). Voor 45 euro digitaal een spel, terwijl ze in de Mediamarkt voor 70 euro liggen. :9
Ik krijg PayPal maar niet aan het werk op de US Store :/ Ik weet dat ik een PayPal kan toevoegen via microsoftstore.com, maar moet ik daarvoor echte details gebruiken of gewoon een paar neppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Jago 91% combo, staan combos van 99% op shoryuken.com 8)

Crouching HP –> Medium Laser Sword Linker –> HP –> Heavy Laser Sword Linker –> HK –> Heavy Laser Sword Linker –> HP,MK –> Heavy Wind Kick Ender –> Instinct Cancel –> Medium Laser Sword –> Shadow Laser Sword –> Shadow Laser Sword –> HK –> Heavy Laser Sword Linker –> HP –> Heavy Laser Sword Linker –> HP,MK,LP –> Heavy Tiger Fury Ender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
MagnetiO schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:37:
[...]

Zal wel een kippie zijn maar zit samen met iemand anders te zoeken die kan het ook niet vinden :P ander topic misschien? 8)7
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41276596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
sgt frankieboy schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:38:
[...]

Ik krijg PayPal maar niet aan het werk op de US Store :/ Ik weet dat ik een PayPal kan toevoegen via microsoftstore.com, maar moet ik daarvoor echte details gebruiken of gewoon een paar neppen?
Op us store kiezen voor de optie add paypall.
Dan een adres zoeken in amerika, maakt niet uit wat je invult als straat en postcode maar overeen komen.
Alles ingevuld ? -> Next
Kom je op website van Paypall, voer je wachtwoord in.
Confirm agreement en voila, nl paypall account word geaccepteerd op de us store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit even te kijken voor de tweede levering zodat ik hem kan halen. Iemand die enig idee heeft waar hij gewoon +-500 is en betrouwbaar? Ik heb de mogelijkheid om te betalen met CC/PayPal én iDeal dus dat is geen probleem. Wil hem uiteraard zo snel mogelijk binnen hebben!
Pagina: 1 ... 21 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.