[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.453 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
Ik heb net alles aangesloten en errug impressed door de snelheid van de One... De interface voelt, in tegenstelling tot de 360, zo ontzettend snel. De "always on" feature zorgt er echt voor dat je je controller kan oppakken, de console kan aanzetten door op het logo te drukken en binnen 3 seconden heb je beeld en kan je met Kinect direct jezelf aanmelden.

Update ging ook rap; de eerste 75% kwam binnen met 7.6MB/s, daarna ben ik koffie gaan zetten want hij moest toch waarschijnlijk herstarten.

Alleen even een dom foutje gemaakt; mijn lokatie van mijn One is nu UK en niet Ireland. Gelukkig heb ik mijn echt XBL-account nog niet gekoppeld (waar ik iets van 120 Euro tegoed op heb staan); wat is nu de snelste manier om dit naar Ierland te veranderen? Ik mis in de main interface simpelweg de "oude system settings"?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:11
Waarom kan ik niet met Origin inloggen bij zowel FIFA 14 als Battlefield 4? Kan alleen Origin ID ingeven, maar dat lijkt wel op een nieuw account aanmaken i.p.v. met bestaand account inloggen.

En bij mij branden de lampjes in Kinect ook en knipperen lichtjes in m'n controller. Deze werkt verder wel gewoon prima dus hoef niets te connecten?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon op Ireland mn voice control trouwens niet gebruiken. Al beweerd Insidegamer dat dit wel mogelijk is, het zal wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 15:47
Kom er net achter dat als ik de xbox uitschakel, dat de kabelbox geen signaal meer bij mijn tv krijgt.
Had gehoopt op een passthrough. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:15
WEet iemand ook hoe ik mijn ms credits op mijn account kan gebruiken? Ik zie als ik de Ierse store gebruik alleen de mogelijkheid om een creditcard aan mijn account te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:12
Ik heb net op mijn pc in de US store een spel gekocht en hij verscheen gewoon op mijn XBO zonder dat ik mijn regio heb gewijzigd. Die staat dus op UK.

45 euro voor een game vind ik een mooie prijs. Ga ik mijn Ryse en NFS rivals maar terugsturen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:00

TheVMaster

Moderator WOS
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:19:
Kom er net achter dat als ik de xbox uitschakel, dat de kabelbox geen signaal meer bij mijn tv krijgt.
Dat is toch juist de bedoeling..dat je Xbox altijd aan staat en je dus notificaties krijgt van Skype, Game invites etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
mobygo76 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:20:
WEet iemand ook hoe ik mijn ms credits op mijn account kan gebruiken? Ik zie als ik de Ierse store gebruik alleen de mogelijkheid om een creditcard aan mijn account te koppelen.
Ik heb het idee dat alle xbox regio stores nog gescheiden zijn op dat gebied. Ik vrees dat ik mn gehoarde euro's op mn NL account pas kan gebruiken als deze regio "beschikbaar" is. Kan iemand die bevestigen / ontkennen?
Phusebox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:20:
Ik heb net op mijn pc in de US store een spel gekocht en hij verscheen gewoon op mijn XBO zonder dat ik mijn regio heb gewijzigd. Die staat dus op UK.

45 euro voor een game vind ik een mooie prijs. Ga ik mijn Ryse en NFS rivals maar terugsturen.
sweeeeeet

[ Voor 40% gewijzigd door Stefmeister op 22-11-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
TheVMaster schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:20:
Dat is toch juist de bedoeling..dat je Xbox altijd aan staat en je dus notificaties krijgt van Skype, Game invites etc...
Maar andersom ook verwacht dat als hij uitstond, je gewoon een HDMI passthrough zou hebben, als je even snel TV wil kijken zonder XBO aan te zetten en online/etc te gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:57
Phusebox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:20:

PayPal verhaal lukte zonet dus wel, vanmorgen schijnbaar net een storing of zoiets.
Goed dat het werkt _/-\o_
BF4 besteld voor € 45,83
Ready for download, heerlijk die digitale content !

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 22-11-2013 15:26 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
MAX3400 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:17:
...Ik mis in de main interface simpelweg de "oude system settings"?
Apps-dingetje aanklikken op Home en daar naar settings... Sukkel... |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 16:32

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Hoor veel mensen over een green screen en kapotte disc drives. Iemand hier nog overkomen?

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:13:
[...]

Heb je hem wel gesynced met de xbox (knopje bovenop controller) ?
Xbox herstart en opnieuw gesynct, lijkt nu goed te gaan idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:22:
[...]

Maar andersom ook verwacht dat als hij uitstond, je gewoon een HDMI passthrough zou hebben, als je even snel TV wil kijken zonder XBO aan te zetten en online/etc te gaan.
Op zich wel, maar Microsoft wil natuurlijk gewoon dat je altijd 'Xbox On' zegt en alles dus om de Xbox draait, wel slim eigenlijk :)

Ik zeg kom maar op met de IPTV Apps van KPN en Ziggo....dan hebben we die HDMI input niet meer nodig. Om eerlijk te zijn verwacht ik die bij de launch in NL gewoon....Ziggo heeft de infra al klaar (opnemen in de cloud, etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Okay ff opsomming, aub corrigeren als dit niet klopt:

- Locatie Ierland = geen voicecontrol
- Locatie UK = voicecontrol + ponden
- Locatie DE = Voicecontrol + euro + groenbloed
- Locatie USA = Voicecontrol + dollar + hogere ping.

De taal is los instelbaar, dus DE regio kan met engelse taal

Games via store.xbox.com kopen in regio USA (goedkope dollar) komen gewoon beschikbaar in je console, ookal is die UK, DE of Ierland.

In dat geval zou ik kiezen UK, spellen via USA kopen.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:30
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:19:
Dat is de bedoeling en voor mij de reden dat ik de passthrough niet ga gebruiken (100W voor 'niks' verstoken).

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
S0epkip schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:28:
[...]

Dat is de bedoeling en voor mij de reden dat ik de passthrough niet ga gebruiken (100W voor 'niks' verstoken).
Yup! Daarnaast, ik zap liever met een ouderwets kassie op de bank :)

Hoeveel verbruikt dat ding in standby voor de "hot boot"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iWishmaster
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-10 21:15
[...]

Het lijkt me sterk dat de xBox One idle 100W verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Kan iemand al iets meer vertellen over als je inlogt op je "engelse" / "Ierse" xbox met je nederlandse xbox live account? Wat gebeurt er met je krediet etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Funk zooi, vanaf 8u zit ik thuis te wachten op ups, tot verbazing zie ik bij mijn track en tracé, dat First attemp not available, Ik heb ups call medewerker bijna door de tel heen getrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Moet je Origin ID ook op locatie staan van het land waar je nu de Xbox hebt staan?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Neemt hij 100W? Hmm....had toch gehoopt dat het verbruik wel veel minder zou zijn als je TV zit te kijken...? Meten = weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Idle 70W, Load 120W, Bluray Playback 80W.

http://www.anandtech.com/...eview-hardware-analysis/5

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:23:
[...]

PayPal verhaal lukte zonet dus wel, vanmorgen schijnbaar net een storing of zoiets.
Goed dat het werkt _/-\o_
BF4 besteld voor € 45,83
Ready for download, heerlijk die digitale content !
Lukte bij mij gister ook om COD te bestellen voor de zelfde prijs, maar... als ik nu kijk dan is het niet meer mogelijk om met PayPal te bestellen met het zelfde account (zonder er iets aan gewijzigd te hebben).

Dus: ik denk dat ze je PayPal account-details controleren binnen een paar uur, en klopt je adres van je PayPal account niet met je Microsoft account, dan wordt je PayPal account automatisch los gekoppeld van je MS account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
TheVMaster schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:28:
[...]

Op zich wel, maar Microsoft wil natuurlijk gewoon dat je altijd 'Xbox On' zegt en alles dus om de Xbox draait, wel slim eigenlijk :)

Ik zeg kom maar op met de IPTV Apps van KPN en Ziggo....dan hebben we die HDMI input niet meer nodig. Om eerlijk te zijn verwacht ik die bij de launch in NL gewoon....Ziggo heeft de infra al klaar (opnemen in de cloud, etc..)
Beetje jammer dat de IPTV app van KPN waarschijnlijk geen Fox Sports door zal sturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-10 15:43

BioHazard

*\o/*

MAX3400 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:25:
[...]

Apps-dingetje aanklikken op Home en daar naar settings... Sukkel... |:( |:( |:(
Ik wil net zeggen, kan je ook anders zeggen. Maar je hebt het tegen jezelf. :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Niet te filmen :( Wie gaat dat ding dan in hemelsnaam gebruiken om tv te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-10 10:56

McBoom

Broem

Idle is wel wat anders dan stand-by. Dan staat een apparaat wel aan, maar doet niets, zeg maar als een auto op stationair toerental ;)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iWishmaster
Dat is wel heel fors :X
Werkt de pass through in standye niet? (sunnieNL heeft het over helemaal uit).

[ Voor 13% gewijzigd door iWishmaster op 22-11-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
McBoom schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:37:
Idle is wel wat anders dan stand-by. Dan staat een apparaat wel aan, maar doet niets, zeg maar als een auto op stationair toerental ;)
Maar standby heb je dus niets aan voor TV kijken, dat ding moet dus aan staan.

Ach, het is maar 70watt (ja, verbruik boeit mij niet zoveel)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Weet iemand ook al het standby verbruik van de xbox one met kinect xbox-on optie uit? Dat schijnt te kunnen en ik dacht dat ik hoorde dat het dan een stuk beter is. Gaan de auto-updates dan nog wel door?

edit: En voor hierboven: is er niet ergens in de menu's een optie om passthrough te doen in standby? (Weet op alles geen antwoord, ik koop pas over een paar maanden zo'n xbox one waarschijnlijk.. )

[ Voor 33% gewijzigd door warcow op 22-11-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
TheVMaster schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:35:
[...]

Niet te filmen :( Wie gaat dat ding dan in hemelsnaam gebruiken om tv te kijken?
Misschien als je verwarming wat onderbemeten is :P

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
edgarf28 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:33:
[...]

Lukte bij mij gister ook om COD te bestellen voor de zelfde prijs, maar... als ik nu kijk dan is het niet meer mogelijk om met PayPal te bestellen met het zelfde account (zonder er iets aan gewijzigd te hebben).

Dus: ik denk dat ze je PayPal account-details controleren binnen een paar uur, en klopt je adres van je PayPal account niet met je Microsoft account, dan wordt je PayPal account automatisch los gekoppeld van je MS account.
Dan vanavond maar even wat knopen doorhaken welke games ik nog meer wil.
Jammer dat volledige Killer Instinct niet op de us Marketplace staat, schijnbaar alleen ingame te unlocken.
Twijfel nog over Crimson Dragon, niet echt denderend maar voor 15 eurootjes...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
warcow schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:39:
Weet iemand ook al het standby verbruik van de xbox one met kinect xbox-on optie uit? Dat schijnt te kunnen en ik dacht dat ik hoorde dat het dan een stuk beter is. Gaan de auto-updates dan nog wel door?

edit: En voor hierboven: is er niet ergens in de menu's een optie om passthrough te doen in standby? (Weet op alles geen antwoord, ik koop pas over een paar maanden zo'n xbox one waarschijnlijk.. )
Off - Console is completely off, standby mode is disabled
Standby - Console is asleep, can be woken up by voice commands (if supported). Background updating is allowed in this mode.
Idle - Ethernet connected, no disc in drive, system idling at dashboard.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

SinergyX schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:39:
[...]

Maar standby heb je dus niets aan voor TV kijken, dat ding moet dus aan staan.

Ach, het is maar 70watt (ja, verbruik boeit mij niet zoveel)
Natuurlijk 7(8)7 |:( Wat zijn we weer lekker wakker -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37
Binnen! Nu aan het updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Yikes... One uitzetten, 360 aanzetten... The tragedy.... O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

iWishmaster schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:01:
[...]

Is het dan de controler die de IR signalen uitstuurt of kinect? Ofwel, moet de settopbox in 'line of sight' van Kinect staan?
De Xbox One heeft ook gewoon een IR blaster uitgang, dus je kunt met een los kabeltje werken.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Even nagezocht. Inderdaad geen passive hdmi passthrough. Xbox moet aan staan om tv beeld te zien. In standby doet die het niet. Morgen ff een stroommeter kopen om te zien hoeveel extra hij dan gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:54:
Even nagezocht. Inderdaad geen passive hdmi passthrough. Xbox moet aan staan om tv beeld te zien. In standby doet die het niet. Morgen ff een stroommeter kopen om te zien hoeveel extra hij dan gebruikt
Wou zeggen, kom vanavond ff bij mij langs. Kan je of bij mij meten, of je kan de meter mee nemen om te meten.

Maar zie nu dat je niet echt in de buurt van Barneveld woon ;)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Controller in iedergeval binnen :P Nog even in dubio of hij nu super veel beter is dan de x360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:54:
70Watt dus ongeveer :/

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iWishmaster
Dat komt neer of 20-30 euro stroom per jaar bij 3-5 uur per dag (heel grof geschat). Exclusief TV en settopbox verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

SinergyX schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:55:
Controller in iedergeval binnen :P Nog even in dubio of hij nu super veel beter is dan de x360 versie.
Schrijf/film maar ff een mooie vergelijking zou ik zeggen.
Foto's, gewicht, lengte. hoe ie voelt enz....

Hebben de gene die nog niets hebben (oa ik) wat te kijken :)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

MAX3400 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:53:
Yikes... One uitzetten, 360 aanzetten... The tragedy.... O-) O-)
Doet ie het niet dan?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 21:51
iWishmaster schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:57:
[...]

Dat komt neer of 20-30 euro stroom per jaar bij 3-5 uur per dag (heel grof geschat). Exclusief TV en settopbox verbruik.
Het xbox on commando is duurder: 24*15.3*365/1000=134kWh

K/j=134*0.25=33.5 euro per jaar nog best prijzig voor een simpel commando

Hopelijk krijgen ze het met revisies/firmware updates nog in Moto X achtige range van <1watt :)

edit: foutje idd was 15.3 ipv 20watt :X Bron: Anandtech

[ Voor 25% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 22-11-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Netflix is gewoon in Nederlands terwijl alles op Engels staat bij me...
Zelfs bij Xbox Select komen de voice opties in Nederlands.

En guess what, hij accepteerd gewoon de Nederlandse commando's bij me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:04:
Netflix is gewoon in Nederlands terwijl alles op Engels staat bij me...
Zelfs bij Xbox Select komen de voice opties in Nederlands.

En guess what, hij accepteerd gewoon de Nederlandse commando's bij me
NIET!!!! ehh....serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

arnoutzw schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:03:
[...]

Het xbox on commando is duurder: 24*20*365/1000=175kWh

K/j=175*0.25=43.8 euro per jaar , ongeveer een live abbo van internet :X Lijkt me het niet waard voor simpel commando ;)

Hopelijk krijgen ze het met revisies/firmware updates nog in Moto X achtige range van <1watt :)
Hoe kom jij aan die 20W? In de luisterstand is het 14W, dus al met al komt het op zo'n €30 per jaar. In de laagste verbruikstand verstookt hij een halve Watt.

[ Voor 5% gewijzigd door McBoom op 22-11-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Al iemand die kan vertellen of er demos aanwezig zijn op de Marketplace van de eerste launchgames ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

Ik heb hem nog niet binnen, maar ik ben dadelijk van plan om mijn Xbox One op regio UK te zetten.
Dan kom ik met valuta Pond in aanraking, maar kan ik wel online EU points kopen en inwisselen of moet ik speciaal punten kopen dat iets met de Pond te maken heeft ? Ik heb ook een Paypal account aan mijn Xbox account gekoppeld, kan ik die gewoon gebruiken in de UK Store ? want dan heb ik die punten helemaal niet nodig.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 22:35
justifire schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:07:
Al iemand die kan vertellen of er demos aanwezig zijn op de Marketplace van de eerste launchgames ?
+1 Zou ik ook wel graag weten... whiiii nog effe en dan richting thuis, nieuwe xdoos die me staat op te wachten uitpakken en genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Minireview :P

Leuk detail: Hello from Seattle :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nV1yC3yTn1viGAYXqGZ8WlHr/medium.jpg

Helaas heeft 8.1 nog geen drivers, dus kan niet testen hoe hij werkt.

Wat meteen opvalt is dat de thumpsticks iets kleiner zijn geworden, op het zicht valt het mee, maar je voelt met je duim wel degelijk dat ze kleiner zijn. Qua gewicht is hij iets lichter geworden. Toch voelt hij wat 'goedkoper', als je hem wiebelt hoor je het plastic van de knoppen, de x360 voelt meer 'solide'.

Maar heb wel meteen 1 flink nadeel gevonden, de shoulderbuttons. Waar ze bij de X360 over de hele breedte klikbaar zijn, zijn ze bij de XBO versie dus enkel echt drukbaar aan de buitenkanten. Zeker als je de controller wat 'dieper' in je handen hebt, lukt het niet eens om ze in te drukken.

https://skydrive.live.com...d=3604043C722FE294%211684
Links is steeds 'normaal' in de hand, rechts is steeds 'diep' in de hand. Bij de X360 versie werken de knoppen wel, bij de XBO amper (of je moet flink drukken met de binnenkant van je wijsvinger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GQV9CnC.jpg
ik wil deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:24
Wat is het voordeel van games digitaal kopen? Die kan je niet doorverkopen lijkt me, of houdt iedereen die digitaal koopt ook altijd al zijn spellen in doosjes ook gewoon?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 15:32
heeft er hier ook iemand iets tegen het kwijlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

D-mone schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:20:
heeft er hier ook iemand iets tegen het kwijlen?
Afbeeldingslocatie: http://www.zorginbeeld.nl/wp-content/gallery/zorginbeeld/Bekkentje16.jpg

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
matthijst schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:19:
Wat is het voordeel van games digitaal kopen? Die kan je niet doorverkopen lijkt me, of houdt iedereen die digitaal koopt ook altijd al zijn spellen in doosjes ook gewoon?
- Snel kunnen wissellen van games
- Snap functie
- Tijdens Smartmatch niet wachten op players maar ondertussen een andere game spelen
- Niet meer van de bank af hoeven om schijfjes te wissellen
- 'Voorlopig goedkoper in aanschaf'
- Op iedere Xbox toegang tot jouw games (mits ingelogd)

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 22-11-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Meh, er is toch iets mis met óf mijn controller óf met mijn kinect, als ik vlakbij de kinect balk zit blijft de controller prima connected, maar als ik op de bank zit, ongeveer een meter verder naar achter, verdwijnt de connectie telkens. Ik heb 2-3 meter achter de bank nog wel 2 spiegels hangen, zou het daarmee te maken hebben? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21
Je zou zeggen van niet toch? Het is niet dat het infrarood gaat ofzo. Heb je al geprobeerd iets voor de spiegels te hangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:30:
Meh, er is toch iets mis met óf mijn controller óf met mijn kinect, als ik vlakbij de kinect balk zit blijft de controller prima connected, maar als ik op de bank zit, ongeveer een meter verder naar achter, verdwijnt de connectie telkens. Ik heb 2-3 meter achter de bank nog wel 2 spiegels hangen, zou het daarmee te maken hebben? 8)7
Komt vaker voor. Zie http://www.gameranx.com/u...-launch-issues-and-fixes/
Some users are also reporting that their controller disconnects for a few seconds - again, there does not currently seem to be a fix for this problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik lig hier maar Xbox te roepen en hij doet niets, direct Skype eens installeren en testen of microfoon wel werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

X-Fighter schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:05:
Ik lig hier maar Xbox te roepen en hij doet niets, direct Skype eens installeren en testen of microfoon wel werkt
Probeer eens eksboks?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

_O- Twijfel je aan zijn steenkolen Engels? :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
dat doe ik vooral, want normaal gezien zeg ik iksboks, maar nu spreek ik op zijn Engels constant maar hij pakt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
  • Laatst online: 01-09 15:10
X-Fighter schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:07:
[...]

dat doe ik vooral, want normaal gezien zeg ik iksboks, maar nu spreek ik op zijn Engels constant maar hij pakt het niet
Welke regio heb je gekozen? Kan best zijn dat Ireland nog geen Voice commands heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Arx schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:07:
[...]

_O- Twijfel je aan zijn steenkolen Engels? :)
Ach, hij zal de eerste niet zijn hoor. Taal is erg moeilijk te begrijpen door computers. Zelfs franse koeien hebben moeite met engelse boeren... (of was dat een urban legend?) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, lijkt er op dat de euros die ik op mijn 360 account had staan vooralsnog niet te gebruiken zijn.... zowel via de site als de console kan ik er niet mee betalen. So far goedkoop punten inkopen :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
sgt frankieboy schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:09:
[...]

Welke regio heb je gekozen? Kan best zijn dat Ireland nog geen Voice commands heeft.
aha :D dat moet ik eens veranderen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook nog steeds niet uit hoe ik nu Killer Instinct moet gaan aanschaffen. Blijkbaar is hij op de Store nog niet te krijgen en alleen ingame via upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37
Volgens mij heeft de console net een uur gedaan om Ghosts te installeren, nu AC4, KI, FIFA en BF4 nog :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Heb lekker de hele middag met m'n Xbox One kunnen spelen. Dacht het even af te ronden met het aansluiten van de HDMI input. Klaagt de Xbox dat hij geen signaal krijgt van m'n Humax box. Als ik 'm aan de tv hang, heb ik gewoon beeld. Nog meer mensen met dit probleem?

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Chevalric schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:17:
Heb lekker de hele middag met m'n Xbox One kunnen spelen. Dacht het even af te ronden met het aansluiten van de HDMI input. Klaagt de Xbox dat hij geen signaal krijgt van m'n Humax box. Als ik 'm aan de tv hang, heb ik gewoon beeld. Nog meer mensen met dit probleem?
Geprobeerd om eerst de kabel in je one te doen en dan pas je humax box aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
Heb net geprobeerd een spel te kopen via de US store van xbox.com. Maar zo te zien is mijn PayPal niet aanwezig als betaal methode. Weet iemand of PayPal wel gewoon werkt via de UK store?

Edit: en hoe wijzig ik mijn regio op xbox.com?

[ Voor 11% gewijzigd door sgt frankieboy op 22-11-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Zo vanochtend ook bij de Saturn in Kleve geweest, preorder was niet bevestigd door hun maar heb de bon afgegeven en er een meegekregen, ff mini meet gehad met MAX3400.
Ik heb regio UK ingesteld want die heeft wel voice en Ierland niet. Je kan geen Duitse regio kiezen met Engelse taal. Je moet eerst de taal kiezen uit en dan krijg je de corresponderende landen. Van regio switchen is heel makkelijk hij hoeft alleen gereboot te worden. Vanavond even wat games downloaden met points kaarten. UK scheelt al een aantal euros met Ierland variërend van 5 tot 10 euro goedkoper voor UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Twijfel, twijfel, NFS : Rivals of Forza 5
Zijn zeker geen demos van in het xbox one menu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 11:47
BoomTree schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:25:
Zo vanochtend ook bij de Saturn in Kleve geweest, preorder was niet bevestigd door hun maar heb de bon afgegeven en er een meegekregen, ff mini meet gehad met MAX3400.
Ik heb regio UK ingesteld want die heeft wel voice en Ierland niet. Je kan geen Duitse regio kiezen met Engelse taal. Je moet eerst de taal kiezen uit en dan krijg je de corresponderende landen. Van regio switchen is heel makkelijk hij hoeft alleen gereboot te worden. Vanavond even wat games downloaden met points kaarten. UK scheelt al een aantal euros met Ierland variërend van 5 tot 10 euro goedkoper voor UK.
Ik ben toch stiekem nieuwsgierig, zou je eens kunnen kijken of je toch op een manier een MKV file kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Doet het perfect; heb ze niet aan elkaar doorgelust maar de snelheid van de 360... Alsof je weer eens je oude 386 aanzet en Windows wil laden van floppy... :P
BoomTree schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:25:
Was gezellie je even te zien; viel me wel op dat er meer Nederlanders in de stad liepen dan Duitsers. Tenminste, als het om de One ging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:35:
[...]

Doet het perfect; heb ze niet aan elkaar doorgelust maar de snelheid van de 360... Alsof je weer eens je oude 386 aanzet en Windows wil laden van floppy... :P
Moet je dan eens op de PS3 gaan spelen, ingame XMB oproepen.. dat is nog erger :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
Ben de Xbox nu aan het aansluiten maar welke regio kan ik nou het beste kiezen? Het is me niet helemaal duidelijk. Ik heb nog 50euro op me account staan en dat wil ik niet kwijt raken en het liefst gebruiken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
mats schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:39:
Ben de Xbox nu aan het aansluiten maar welke regio kan ik nou het beste kiezen? Het is me niet helemaal duidelijk. Ik heb nog 50euro op me account staan en dat wil ik niet kwijt raken en het liefst gebruiken natuurlijk.
So far zijn wij (ik en uchiha tijntje) er niet in geslaagd om het tegoed van ons 360 account te gebruiken... :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
BM schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:40:
[...]

So far zijn wij (ik en uchiha tijntje) er niet in geslaagd om het tegoed van ons 360 account te gebruiken... :/
En dat is op regio Ierland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ijsklont schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:29:
[...]

Ik ben toch stiekem nieuwsgierig, zou je eens kunnen kijken of je toch op een manier een MKV file kan afspelen?
Daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar. Moet dan wel ff via PlayTo in Windows, of in WIndows 8 via de Charms bar en dan devices :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 19:08

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
BM schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:40:
[...]

Weet jij meschien een mogelijkheid om te betalen met PayPal op de UK/US store? Anders moet ik gift codes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wat een bullshit. Ik heb m'n Surface ook uit Duitsland gehaald en qua garantie was dat geen enkel probleem.....moest alleen wel in het Duits (of Engels) contact opnemen met de Duitse supportafdeling, maar goed...dat is voor ons Tweakers toch geen probleem?

Maar eh..ik hoorde eerder iemand iets roepen over Nederlandse taalherkenning, was dat nu een grapje....of loopt die mevrouw van Microsoft een onzin verhaal te verkondigen in dat interview..?

[ Voor 31% gewijzigd door TheVMaster op 22-11-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
mats schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:44:
[...]

En dat is op regio Ierland?
Ierland, duitsland, werken allebei niet. Nu heb ik het 'geluk' via paypal te kunnen kopen, maar uchiha tijntje kan nu dus uberhaupt geen games kopen...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
BM schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:47:
[...]

Ierland, duitsland, werken allebei niet. Nu heb ik het 'geluk' via paypal te kunnen kopen, maar uchiha tijntje kan nu dus uberhaupt geen games kopen...
Ik zie net dat ik online op xbox.com niets kan kopen; heb wel de console via serienummer geregistreerd maar als ik naar de One games ga, wordt rechtsbovenin mijn account niet geladen...

Trouwens, de One heeft bij mij garantie tot ergens in 2016 dus bijna 2.5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Oke dus als je al tegoed op je Live account had kan je het niet gebruiken in andere regios dan Nederland? Ik ga vanavond even mijn points redeemen en dan kijken of ik er wel ponden voor krijg in de UK store.

@MAX3400 idd 9 op de 10 X1's werden gekocht door Nederlanders :P

[ Voor 14% gewijzigd door BoomTree op 22-11-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkside one
  • Laatst online: 19-02-2021
Alles aangesloten en ben very impressed! - alleen valt het me op dat het beeld van TV uitzendingen (die ik nu dus via mijn xbone kijk) een beetje hapert (bij dynamische beelden, als de camera naar links/rechts beweegt) - heb een Horizon box icm gloednieuwe Samsung Smart TV (1000herz) . Dus zou je zeggen dat dit niet aan de TV ligt. Had hetzelfde probleem toen ik mijn mediaspeler via mijn versterker aan mijn TV had gekoppeld, ook trilling/kleine hapering bij bewegende camera beelden. M.a.w. als ik een apparaat via een ander apparaat doorlus nr mijn TV (horizon via xbone nr TV) hapert het beeld licht, terwijl als ik bijv. Horizon rechtstreeks op mijn TV aansluit, heb ik nergens last van.
Iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Nou mijn controller probleem is echt heel dubieus.. Als ik een meter vanaf mijn Kinect season zit heb ik geen enkel probleem,zit ik een meter verder of links of rechts dan wordt de verbinding elke keer verbroken. Spiegels afdekken etc maakt niets uit. Ik zit nu dus op de salontafel om te gamen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
shoombak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:55:
Nou mijn controller probleem is echt heel dubieus.. Als ik een meter vanaf mijn Kinect season zit heb ik geen enkel probleem,zit ik een meter verder of links of rechts dan wordt de verbinding elke keer verbroken. Spiegels afdekken etc maakt niets uit. Ik zit nu dus op de salontafel om te gamen :')
En als je de kinect afkoppelt?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 20:09
Tijdens setup de 30 days Xbox live gold trial overgeslagen, weet iemand hoe ik dit alsnog voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
S0epkip schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:00:
[...]

En als je de kinect afkoppelt?
Zelfde probleem, dus het zit waarschijnlijk in de controller.
Had ik nou maar een extra controller meegesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
shoombak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:07:
[...]

Zelfde probleem, dus het zit waarschijnlijk in de controller.
Had ik nou maar een extra controller meegesteld :(
Je hebt zeker ook geen play&charge kit ?
Dan word nl de draadloze verbinding uitgeschakeld en verloopt de connectie via de usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
MAX3400 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:48:
[...]

Ik zie net dat ik online op xbox.com niets kan kopen; heb wel de console via serienummer geregistreerd maar als ik naar de One games ga, wordt rechtsbovenin mijn account niet geladen...

Trouwens, de One heeft bij mij garantie tot ergens in 2016 dus bijna 2.5 jaar.
Waar/hoe heb je hem geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
TheVMaster schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:46:
[...]

Wat een bullshit. Ik heb m'n Surface ook uit Duitsland gehaald en qua garantie was dat geen enkel probleem.....moest alleen wel in het Duits (of Engels) contact opnemen met de Duitse supportafdeling, maar goed...dat is voor ons Tweakers toch geen probleem?

Maar eh..ik hoorde eerder iemand iets roepen over Nederlandse taalherkenning, was dat nu een grapje....of loopt die mevrouw van Microsoft een onzin verhaal te verkondigen in dat interview..?
Alleen bij Netflix, daar worden de voice commando's na 'xbox select' ook in het Nederlands getoond en accepteerd de xbox ze ook als ik ze in Nederlands uit spreek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Klopt het dat je zelf niet je Skydrive account kunt koppelen maar dat hij automatisch je Xbox Live account daarvoor pakt? M'n Xbox Live account is namelijk een Gmail account van me en de Skydrive die ik 'gebruik' is een @outlook.com account. Maar dat kun je nergens wijzigen geloof ik..

Dat is wel érg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:32:
[...]

Waar/hoe heb je hem geregistreerd?
https://myservice.xbox.com/en-US/Pages/Welcome.aspx en dan moet je ff verder klikken. Site vond ik wel traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Tnx, hier ook garantie tot 19 febr. 2016
Was overigens bij mijn surface pro ook ruim 2 jaar.
Vermoed dat ze enige tijd 'op de plank in de winkel' meerekenen
Pagina: 1 ... 20 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.