[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.449 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

Ik speel geregeld Dead Rising 3 en is echt een top spel, maar ik heb even een vraag. Normaal in het spel als een zombie je vastpakt kon ik met mijn controller naar voren duwen om de zombie van me af gooien, maar dit werkt ineens niet meer en moet ik knoppen gaan gebruiken, zoals X of B. Dit wil ik niet, maar bij de opties van Kinect staat alles aan en op Kinect, iemand die weet waaraan dit ligt ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:55
MrBlueEyes schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:20:
[...]

Sorry kreeg error omdat ik 2x zelfde bericht stuurde.
Jij bent mijn held vandaag _/-\o_
Krijg hem enkel nog niet geinstalleerd (geen jailbreak) maar vind ik wel een oplossing voor.
Thx !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als ze het niet expliciet wilde toestaan dan hadden ze de optie nooit opengezet, want voorheen kon dit allemaal niet eens (eens een land gekoppeld aan je account dan kon je die nooit meer wijzigen), dus ik zou me er niet alteveel zorgen om maken.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:06

BM

Moderator Spielerij
danplo schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:06:
Ik speel geregeld Dead Rising 3 en is echt een top spel, maar ik heb even een vraag. Normaal in het spel als een zombie je vastpakt kon ik met mijn controller naar voren duwen om de zombie van me af gooien, maar dit werkt ineens niet meer en moet ik knoppen gaan gebruiken, zoals X of B. Dit wil ik niet, maar bij de opties van Kinect staat alles aan en op Kinect, iemand die weet waaraan dit ligt ?
Beeld van Kinect geblokkeerd?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

BM schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:39:
[...]

Beeld van Kinect geblokkeerd?
Nee, zicht is goed, maar ineens doet hij het ook weer.
Best vreemd, Kinect zal wel even een hik hebben gehad.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:55

TheVMaster

Moderator WOS
.oisyn schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:01:
[...]

Ok misschien is dat nieuw maar ik stam nog uit de tijd dat de regio van je telefoon niets met de regio van de store te maken had... de regio van je account had dat wel, en dat kun je niet aanpassen.

Als je naar de Windows Phone store gaat met je browser op je PC is het ook met geen mogelijkheid voor elkaar te krijgen dat hij jouw account ziet als eentje uit een ander land. Hoewel de algemene Live billing info tegenwoordig meerdere regio's per account lijkt te ondersteunen lijkt dat nog niet van toepassing op het Windows Phone gedeelte van je Live account.

That said, ik ga het even proberen :)

.edit: ok I stand corrected, frickin awesome :D. Toen ik 3 jaar geleden mijn eerste WP7 telefoon kocht moest ik een apart Live account maken omdat ik er überhaupt anders niets mee kon doen in Nederland.
Been there...done that :+ Ik wist ook niet dat het kon, tot ik een paar weken geleden iets las over gratis apps in bepaalde store...en daarbij dus de uitleg die hierboven gaf O-) Met Windows 8 werkt het overigens al sinds de launch van Windows 8.0 op die manier (gelukkig).

Moet wel zeggen dat ik met de dag meer baal dat ik geen One in Duitsland heb besteld....pfff.....begin 2014 maar eens kijken, mocht er dan geen NL Launch datum bekend zijn onderhand.

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 25-11-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:13
Iemand hier meer last van crashes met BF4? Zit paar keer lekker in een MP potje. Crasht die gewoon terug naar het dashboard. Al paar keer gehad. Erg frustrerend, want het spel zelf is echt te gek. Weet niet of dit te maken heeft met BF4 of met de X1.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-11-2013 21:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkside one
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-02-2021
henkyyyyyyy schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:58:
Kunnen ze je trouwens bannen, omdat je een fake Amerikaans adres opgeeft?

Heb net Killer Instinct via Paypal gekocht voor 15 euro, echt geweldig, hoop alleen niet dat er consequenties aan zitten.
15 euro voor Killer Instinct? Je bedoelt zeker 30 euro, want de volledige game kost toch echt 40 dollar....je kunt ook overdrijven hè :+ #omrekenenblijfteenkunst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkside one schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:22:
[...]

15 euro voor Killer Instinct? Je bedoelt zeker 30 euro, want de volledige game kost toch echt 40 dollar....je kunt ook overdrijven hè :+ #omrekenenblijfteenkunst
das de ultra edition met de originele KI1 en extra accessoires, je kan ook de 6 poppetjes nu + 2 later combo pack kopen voor $20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Edit... Niet on topic...

[ Voor 93% gewijzigd door Gé Brander op 25-11-2013 21:35 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

zijn er filmpjes die de Xbox One samen met een UPC setup box laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:51
uchiha tijntje schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:18:
Iemand hier meer last van crashes met BF4? Zit paar keer lekker in een MP potje. Crasht die gewoon terug naar het dashboard. Al paar keer gehad. Erg frustrerend, want het spel zelf is echt te gek. Weet niet of dit te maken heeft met BF4 of met de X1.
Sinds vanmiddag gaat het wel redelijk. Al een paar uur gespeeld. Ik kan met mijn limited edition alleen niet op de nieuwe caspian border. Jij toevallig wel ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-10 19:14
Hmm Android app werkt niet meer. Moet updaten en dat gaat dus niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:18:
Dice is bezig met een patch.
Ter compensatie doen ze volgende week double xp en krijg je een uniek pistool op 5 december.
Dice says sorry.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30
Awww yeah, eerste console crash :)

Zwart scherm met enkel een Xbox logo rechtsbovenin, verder reageert hij nergens meer op :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

SinergyX schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:29:
Awww yeah, eerste console crash :)

Zwart scherm met enkel een Xbox logo rechtsbovenin, verder reageert hij nergens meer op :P
Hier het zelfde.
Heel het weekend nergens last van gehad, maar net 2x achter elkaar met 2 verschillende spellen Ryse en DR3. Gewoon een vast loper met een zwart scherm en het Xbox logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:02
Phusebox schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:56:
Hmm Android app werkt niet meer. Moet updaten en dat gaat dus niet.
http://apps.evozi.com/apk-downloader/
Even Google Play: Xbox One SmartGlass invoeren en je kan de laatste versie downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:37

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ik word nog regelmatig na paar potjes bf4 zonder melding naar het dashboard gekickt.. jullie ook dit probleem? Ohja. Weet iemand waar ik die pdp kinect mount kan bestellen op amazon wordt ie nog niet geleverd.

[ Voor 31% gewijzigd door Bozznl op 25-11-2013 23:32 ]

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:28
Welke game geeft jullie het meeste een next gen gevoel? En waarom? Over 4 dagen mag ik eindelijk aan de gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 17:56

Niku

Alagaesii

danplo schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:40:
[...]

Hier het zelfde.
Heel het weekend nergens last van gehad, maar net 2x achter elkaar met 2 verschillende spellen Ryse en DR3. Gewoon een vast loper met een zwart scherm en het Xbox logo.
Hoe is Ryse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lekkerboeie86 schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:32:
Welke game geeft jullie het meeste een next gen gevoel? En waarom? Over 4 dagen mag ik eindelijk aan de gang :)
Dit moment Forza. Dat is puur vanuit eerst even Forza4 en GT5 spelen, dan Forza 5 opstarten, daar zit een aardig verschil in.

DR3 oogt an sich erg netjes, maar de controls irriteren me soms mateloos. Daarnaast gaat de game volledig opnieuw laden als je doodgaat, zelfs op een checkpoint (er zitten bosses in, die soms freaking irritant zijn - mede door hoeveelheid HP en moeilijkheid om em te raken, andere kant de controls).

FIFA oogt gewoon 'scherp', maar het is Fifa14, waar ik toch m'n twijfels aan de game an sich al had.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Bozznl schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:29:
Ik word nog regelmatig na paar potjes bf4 zonder melding naar het dashboard gekickt.. jullie ook dit probleem?
Jep :). Hopelijk wordt het snel gefixt... 25 minuten een Conquest game spelen en dan met 30 tickets nog te gaan een keiharde crash is niet zo tof. :(

Zojuist Dead Rising 3 uitgespeeld (story mode). Heb me er erg mee vermaakt. Wel typisch Dead Rising. You love it or hate it :P. Nu nog eens kijken of ik hem binnenkort ook op Hardcore mode ga spelen. Op zich zal dat wel meevallen, aangezien ik bijna level 50 ben en eigenlijk alle sidemissies niet meer hoef te doen en me voornamelijk kan concentreren op de hoofdmissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 10:48
Jedi Geub schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:50:
zijn er filmpjes die de Xbox One samen met een UPC setup box laten zien?
Wat wil je daar aan zien? Het enige wat de Xbox doet is het beeld doorsturen van de UPC setup box. Dus in fullscreen mode zie je er zelfs helemaal niets van.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Daar kan ik nog niet veel over zeggen, want ben er net pas mee begonnen :9
Het begin is even wennen met de knoppen reeks, maar dat heb je na paar keer doen wel door.
Het spel is strak en oogt echt next-gen, maar meer kan ik nog niet zeggen, misschien iemand anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
darkside one schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:22:
[...]

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:26:
[...]

das de ultra edition met de originele KI1 en extra accessoires, je kan ook de 6 poppetjes nu + 2 later combo pack kopen voor $20 :)
Deze bedoelde ik inderdaad.
20 Dollar is dus inderdaad 15 euro. Gewoon via PayPal met een NL rekening eraan gekoppeld.
Maar toch... hoop gewoon niet dat ze je bannen voor een fake billing adres en dat je dan alles kwijt bent.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
http://www.planetextech.c...s/xbox-one-thermal-images
http://www.planetextech.c...ystation-4-thermal-images

Mhwoa, geen slechte scores maar enigszins te verwachten bij een gelijke hardware-configuratie in een groter/kleiner pakketje :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Wie heeft er FIFA en heeft ook het volgende probleem?

De controls zijn niet per joystick in te stellen. Wanneer je bv voor controller 1 voor traditioneel kiest en daarna controller 2 op bv aangepast a zet, dan wordt dit ook weer zo voor controller 1 ingesteld.

Wie heeft dit nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zijn de gekochte digitale games in dit geval gekoppeld aan je Xbox ipv een account? Dus blijven ze wel speelbaar als ik het account waarmee de spellen gekocht zijn verwijder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:33:
Zijn de gekochte digitale games in dit geval gekoppeld aan je Xbox ipv een account? Dus blijven ze wel speelbaar als ik het account waarmee de spellen gekocht zijn verwijder?
Lijkt me niet; je kan zo een paar duizend Euro uitgeven online (op de webpages van Microsoft) en alles staat dan toch geregistreerd op je account?

Dat is ook de grote reden geweest dat er regelmatig mensen in V&A een console aanbieden met gedownloade games maar zich niet realiseren dat ze dan ook het bijbehorende mail-adres moeten afstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 21:57

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Is de Smartglass app eigenlijk ook al te krijgen voor IOS?
Heb het topic doorzocht maar kan alleen android en windows vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuisjeNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:03:
[...]

1. Ga naar de US xbox marketplace
2. Log in op je account en gaan dan naar ' my account'
3. Ga naar 'payment and billing info'
4. Klik op change billing adress
5. Vul hier een adres uit de US in, tip; gebruik een hotel in een sales tax vrije staat zoals Montana (MT)

Zo zou het moeten lukken, succes! 8)
Ik kan mijn land via xbox.com niet aanpassen of dient dit te gebeuren via xbox one?
Alles anders kan ik aanpassen maar het land niet.

Kan iemand me helpen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:44
Inloggen xbox.com, dan helemaal links onderin het huidige land aanklikken. Dan kan je het veranderen (locale settings)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 00:44:
Zojuist Dead Rising 3 uitgespeeld (story mode). Heb me er erg mee vermaakt. Wel typisch Dead Rising. You love it or hate it :P. Nu nog eens kijken of ik hem binnenkort ook op Hardcore mode ga spelen. Op zich zal dat wel meevallen, aangezien ik bijna level 50 ben en eigenlijk alle sidemissies niet meer hoef te doen en me voornamelijk kan concentreren op de hoofdmissie.
Ben blij dat Kinect geen scheldwoorden herkent, heb de nodige al rondgegooid bij die eerste boss (op de motor) en die chinees. Zombies meppen vind ik leuk, bosses moeten neermeppen niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Heeft iemand Powerstar Golf gekocht?

Ondanks dat het lastig is om zonder micro-transacties het spel te spelen (het duurt in-game erg lang voordat je voldoende credits hebt), is het niet duur, uitdagend en ziet het er ook nog eens goed uit.

Zit errug te twijfelen om dit te kopen; iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
SinergyX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:40:
[...]

Ben blij dat Kinect geen scheldwoorden herkent, heb de nodige al rondgegooid bij die eerste boss (op de motor) en die chinees. Zombies meppen vind ik leuk, bosses moeten neermeppen niet :P
Speel je op hardcore of story? Hieronder een tip :)

spoiler:
Je kunt een auto pakken, dan mep je ze neer met je motorkap ;)

Heb gisteren dus een challenge gehaald. Binnen 7 dagen in story mode chapter 7 uitspelen. Waar vind ik de gehaalde challenges eigenlijk?

Zet mijn xbox weer aan. Hij is echt zo ontzettend stil gewoon. Echt toppie!

De commando Xbox on werkt bij mij prima, alleen zet hij de TV niet mee aan. Terwijl als ik volume up of down zeg, dan reageert hij er wel op. De optie staat wel aangevinkt. .Iemand daar ook ervaring mee?

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuisjeNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:40:
Inloggen xbox.com, dan helemaal links onderin het huidige land aanklikken. Dan kan je het veranderen (locale settings)
Wanneer ik dit doe kan ik het inderdaad veranderen naar US maar als ik dan naar my account ga word het terug automatisch Belgie !

Komt dit door dat in het op mijn smartphone probeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:44
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:12:
[...]

Wanneer ik dit doe kan ik het inderdaad veranderen naar US maar als ik dan naar my account ga word het terug automatisch Belgie !

Komt dit door dat in het op mijn smartphone probeer?
Zou kunnen, misschien desktop mode aanvingen in je internet opties?
Of gewoonte een ander apparaat proberen;)

Tevens even snuffelen in je account settings zou een oplossing kunnen bieden 8)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm, leuk die Xbox One... nu nog ergens kijken waar ik tijd kan pre-orderen om te spelen...

Zou paar dagen vrij hebben, maar dat is ingetrokken :| Here's to 60 hours work a week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:09:
Speel je op hardcore of story? Hieronder een tip :)

spoiler:
Je kunt een auto pakken, dan mep je ze neer met je motorkap ;)
Story, casual.
spoiler:
Auto had ik opeens door, maar koste me 3 auto's omdat ze brandbommen bleven gooien. Later die gast op die motor werd ik gek van de vertraging als je ventje weer wil opstaan

Probleem is die chinees
spoiler:
Gast mept met soort van halbert, pomp shotgun leeg, AR, pistool.. en gewoon maar 3 balkjes weg geschoten

We moeten friends worden, kunnen we online even rond gaan meppen :P

Gisteren race online in Forza gedaan, 1 speler, maar draaide allemaal erg netjes. Meteen 2 achievements erbij :)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik snap DR3 niet geloof ik, ik zie alleen maar meldingen van mensen die doodgaan. Het is me niet duidelijk wat ik nu waar moet doen, heb de game na een half uurtje maar weer terug in het doosje gestopt...

Forza online durf ik alleen aan met 'vrienden' maar ik zie nooit iemand van hier online. Zodra je in een publieke lobby gaat wordt het toch weer één beuk festijn, hell dat is de singleplayer al met die Driveatars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Phusebox schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:28:
Ik snap DR3 niet geloof ik, ik zie alleen maar meldingen van mensen die doodgaan. Het is me niet duidelijk wat ik nu waar moet doen, heb de game na een half uurtje maar weer terug in het doosje gestopt...

Forza online durf ik alleen aan met 'vrienden' maar ik zie nooit iemand van hier online. Zodra je in een publieke lobby gaat wordt het toch weer één beuk festijn, hell dat is de singleplayer al met die Driveatars.
Ik zit nog steeds te wachten op mijn games in de post. Zodra die binnen zijn: FM5 online GRAAG!!! 8) Wat mij betreft gewoon een botte GoT-only lobby met vaste gasten en dan ook het liefst met lobby-chat zodat je elkaar (genuanceerd) terecht kan wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 10:18
Ik speel regelmatig forza? Voeg me toe : sjefkebakfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zal vanavond wat mensen gaan toevoegen, race die ik toevallig deed was erg netjes, 1 klein bocht-duwtje en hoorde meteen een 'sorry mate' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Sinergy, wat is je account. Dan voeg ik je nu meteen ff toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
karremania, ik heb DR3, FIFA, Forza en natuurlijk KI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
SinergyX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:44:
karremania, ik heb DR3, FIFA, Forza en natuurlijk KI :)
Added... Voornamelijk voor FM5; FIFA speel ik niet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
added

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Controller soap gaat door.. vandaag 2e controller binnen gehad, die heeft hetzelfde probleem :(
MS support gebeld, maar die kunnen niets doen, moet via MSstore.DE waar de xbox gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
balen joh , is er al iets bekent over de getroffen aantallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 16:07
Door drukte met werk en kind heb ik helaas nog maar weinig kunnen genieten van de Xbox One. Plussen en minnen uit mijn bestede tijd tot nu toe:

+ tile-interface. Ook op mijn andere Microsoft-apparaten ben ik hier liefhebber van, en vind het redelijk goed aangepast aan de Xbox-opties
+ vlotte en soepele werking
+ erg fijne controller, ligt goed in de hand. Wat mij betreft precies zoals ik het wil, behalve...
- de klikkerdeklik-bumpers. Maken net te veel geluid en zitten niet helemaal op een handige plek voor mij
- de fan in het voedingsblok. Tijdens het gamen wordt-ie wel overstemd, maar als alle apparaten in de woonkamer uitstaan, hoor ik de brick redelijk goed.

Wat betreft de games:

Fifa 14 erbij gekregen, en daar ben ik redelijk tevreden over. Echt next-gen voelt het bij mij niet aan, maar de laadtijden zijn een stuk beter geworden en zelfs een volgens de critici 'matige' Fifa vind ik leuker dan PES (en ik heb het écht weer geprobeerd dit jaar...).

Forza heb ik in de shop gekocht. Ondanks de beperkte hoeveelheid content zit er voorlopig genoeg in om mij bezig te houden. Het Drivatar-systeem vind ik erg interessant, en zet mij er ook wel toe steeds netter te rijden - ik voel me schuldig als ik ook maar 1 auto aantik :). Dat wordt schaven en schaven.

Ik zie graag wat extra Tweakers in mijn vriendenlijst verschijnen om tijden en achievements te vergelijken, mijn gamertag: Kooister.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:01:
Controller soap gaat door.. vandaag 2e controller binnen gehad, die heeft hetzelfde probleem :(
MS support gebeld, maar die kunnen niets doen, moet via MSstore.DE waar de xbox gekocht is.
Straf, ik zou denken dat het eerder aan de Xbox ligt dan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
X-Fighter schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:08:
[...]

Straf, ik zou denken dat het eerder aan de Xbox ligt dan :s
Ja de xbox moet dus vervangen worden, maar MS support NL kan daar niets in betekenen en het moet dus via de reseller lopen, waar ik al bang voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:10:
[...]

Ja de xbox moet dus vervangen worden, maar MS support NL kan daar niets in betekenen en het moet dus via de reseller lopen, waar ik al bang voor was.
Dat is vreemd; ik heb een Duitse One geregistreerd als "My Device" op mijn NL XBL-account en online staat er gewoon garantie vermeld. Iets zegt me dat Microsoft NL niet op de hoogte is van de regels; heb je al geprobeerd via @xboxsupport dit na te vragen?

Andere vraag; ik dacht dat we bij de Xbox One de mogelijkheid hadden om 1000 vriendjes online te hebben. Als ik nu inlog op xbox.com heb ik nog steeds maar 100 slots (waarvan 96 bezet). Is dit weer iets met de regio of zijn ze nog niet klaar met de database uitbreiden?

Handige Kinect sheet van Major Nelson

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 26-11-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:01:
Ligt dan echt aan je xbox idd.

Ik zou ms.de contacten, die hebben daar wel een reparatie procedure voor oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:13:
[...]

Dat is vreemd; ik heb een Duitse One geregistreerd als "My Device" op mijn NL XBL-account en online staat er gewoon garantie vermeld. Iets zegt me dat Microsoft NL niet op de hoogte is van de regels; heb je al geprobeerd via @xboxsupport dit na te vragen?

Andere vraag; ik dacht dat we bij de Xbox One de mogelijkheid hadden om 1000 vriendjes online te hebben. Als ik nu inlog op xbox.com heb ik nog steeds maar 100 slots (waarvan 96 bezet). Is dit weer iets met de regio of zijn ze nog niet klaar met de database uitbreiden?

Handige Kinect sheet van Major Nelson
klopt, ik heb ook gewoon garantie staan op mijn duitse X1 via mijn NL account, echter gaf Xbox support NL aan de telefoon aan dat zij geen supportkanalen voor de X1 hebben, dus dat ik het via de reseller moet regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 18:40
Zo gister een Xbox one besteld en deze komt vandaag binnen.
Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
DarkGodMaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:33:
Zo gister een Xbox one besteld en deze komt vandaag binnen.
Kan niet wachten.
Waar heb je hem besteld?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mja, handig wanneer het zou werken. Bij mij werkt het in ieder geval voor geen meter. Ik wordt zeker 50-70% van de tijd niet herkend, en als het avond is al helemaal nooit, dan moet ik elke keer handmatig inloggen.

Verder ziet hij mijn handen ook nooit, heb die Kinect besturing geprobeerd maar niks. Wel verschenen er een keer handen aan de rand van het scherm, maar toen zat ik gewoon met de controller in mijn handen.

Voice control is ook hit & miss, en dan met de nadruk op miss. Beetje een afgang als je mensen wil laten zien hoe het werkt en je dan 10x "Xbox On" moet zeggen voordat hij het doet. Het vreemde is, heel soms dan werkt alles opeens perfect en pakt ie elk commando, maar voor het overgrote werkt het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:37:
[...]

Mja, handig wanneer het zou werken. Bij mij werkt het in ieder geval voor geen meter. Ik wordt zeker 50-70% van de tijd niet herkend, en als het avond is al helemaal nooit, dan moet ik elke keer handmatig inloggen.

Verder ziet hij mijn handen ook nooit, heb die Kinect besturing geprobeerd maar niks. Wel verschenen er een keer handen aan de rand van het scherm, maar toen zat ik gewoon met de controller in mijn handen.

Voice control is ook hit & miss, en dan met de nadruk op miss. Beetje een afgang als je mensen wil laten zien hoe het werkt en je dan 10x "Xbox On" moet zeggen voordat hij het doet. Het vreemde is, heel soms dan werkt alles opeens perfect en pakt ie elk commando, maar voor het overgrote werkt het voor geen meter.
verplaats je kinect of richt het meer naar boven of beneden. Heb je het via het menu van je xbox one opnieuw ingesteld? Bij mij werkt het namelijk wel goed. Weinig problemen.

settings, kinct, kinct does not hear me. Met rustpauzes praten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:39:
[...]

verplaats je kinect of richt het meer naar boven of beneden. Heb je het via het menu van je xbox one opnieuw ingesteld? Bij mij werkt het namelijk wel goed. Weinig problemen.
Kinect verplaatsen is geen optie, te groot om ergens anders kwijt te kunnen, hij staat nu onder mijn tv, past er net onder gelukkig. Heb hem daarom ook omhoog gericht, en als ik het beeld oproep ben ik goed zichtbaar.

Heb al 2x opnieuw ingesteld, maar maakt geen verschil. Voor de voice commands dacht ik dat hij misschien te dicht op de speakers stond, maar het werkt ook niet als er geen game of ander geluid is.

Ik dacht er eerst aan zo'n mount te bestellen voor op de tv, maar ja, dat doet afbreuk aan mijn tv, zo'n goedkoop plastic dingetje eroverheen klemmen, en nu ik thuis zie hoe groot die Kinect 2 is wil ik dat ook echt niet bovenop mijn tv. Leidt veel te veel af.

Maar ben niet de enige, heb genoeg andere mensen laten proberen en het werkt gewoon bij niemand goed. Dus het ligt in ieder geval niet aan mijn uitspraak. Zeker niet als ik zie dat hij bij sommigen "iks boks" wel pakt en "eks boks" niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 26-11-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Phusebox schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:44:
[...]

Maar ben niet de enige, heb genoeg andere mensen laten proberen en het werkt gewoon bij niemand goed. Dus het ligt in ieder geval niet aan mijn uitspraak. Zeker niet als ik zie dat hij bij sommigen "iks boks" wel pakt en "eks boks" niet.
Tot op heden heb ik niet echt gebruik gemaakt van Kinect maar heb wel de volgende opdrachten kunnen uitvoeren:

"eks boks, bing dehmoos"
"eks boks, hooom"
"eks boks, uploood stuudtiooo"

Mijn Kinect staat trouwens op 65cm hoogte (op mijn audiomeubel, voor de voet van mijn TV" en zelf zit ik ongeveer 2.7m van de Kinect af.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 26-11-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
[...]

Kinect verplaatsen is geen optie, te groot om ergens anders kwijt te kunnen, hij staat nu onder mijn tv, past er net onder gelukkig. Heb hem daarom ook omhoog gericht, en als ik het beeld oproep ben ik goed zichtbaar.

Heb al 2x opnieuw ingesteld, maar maakt geen verschil. Voor de voice commands dacht ik dat hij misschien te dicht op de speakers stond, maar het werkt ook niet als er geen game of ander geluid is.

Ik dacht er eerst aan zo'n mount te bestellen voor op de tv, maar ja, dat doet afbreuk aan mijn tv, zo'n goedkoop plastic dingetje eroverheen klemmen, en nu ik thuis zie hoe groot die Kinect 2 is wil ik dat ook echt niet bovenop mijn tv. Leidt veel te veel af.

Ik heb dezelfde ervaringen als jouw hoor. Ik ben er al een beetje klaar mee om "xbox ... " te roepen, want als het werkt is het fantastisch, maar als het niet werkt (en dat is vaak zo) is het frustrerend. Dit is wel in lijn met de console reviews wat dat betreft, dus sta er niet heel erg van te kijken. Misschien moet de kinect software nog verder geoptimaliseerd worden.

Daarnaast vind ook ik de kinect erg groot en lomp. Zou ik hem boven de tv hangen, doet dat echt afbreuk aan mijn muur, omdat hij er dan enorm uitsteekt. Op mijn kastje gaat het wel, maar ik ben 1,86 en moet dan toch nog wel een metertje of 2 afstand nemen voor bijvoorbeeld xbox fitness, waardoor ik de tafel moet verplaatsen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
joffrey19 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:53:
[...]

Ik heb dezelfde ervaringen als jouw hoor. Ik ben er al een beetje klaar mee om "xbox ... " te roepen, want als het werkt is het fantastisch, maar als het niet werkt (en dat is vaak zo) is het frustrerend. Dit is wel in lijn met de console reviews wat dat betreft, dus sta er niet heel erg van te kijken. Misschien moet de kinect software nog verder geoptimaliseerd worden.

Daarnaast vind ook ik de kinect erg groot en lomp. Zou ik hem boven de tv hangen, doet dat echt afbreuk aan mijn muur, omdat hij er dan enorm uitsteekt. Op mijn kastje gaat het wel, maar ik ben 1,86 en moet dan toch nog wel een metertje of 2 afstand nemen voor bijvoorbeeld xbox fitness, waardoor ik de tafel moet verplaatsen e.d.
Ja Kinect games kan ik in mijn huiskamer wel vergeten, een salontafel van 1x1 meter massief hout die je niet even verplaatst en verder beperkte ruimte maken het onmogelijk voor mij om die games te spelen. Ach ja na een paar weken is het nieuwe er vanaf en gaat de XBO toch naar de zolder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 14:10
En zo repareer je dus je defect Xbox One disk drive:

http://www.theverge.com/2...-disc-drive-fix-free-game

spoiler:
Even een paar klapjes op geven en klaar

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Chevalric schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:55:
En zo repareer je dus je defect Xbox One disk drive:

http://www.theverge.com/2...-disc-drive-fix-free-game

spoiler:
Even een paar klapjes op geven en klaar
Wel een hele nette oplossing van Microsoft om een digitale game weg te geven zodat je wel kan blijven spelen terwijl de vervangende console onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
justifire schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:58:
[...]

Wel een hele nette oplossing van Microsoft om een digitale game weg te geven zodat je wel kan blijven spelen terwijl de vervangende console onderweg is.
08:35 nieuws: Microsoft compenseert kopers gebrekkige Xbox One met game O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit deze games kunnen wij Nederlanders dus kiezen die hun Xbox One vroeg hadden gepre-ordered.

Ik ga voor DR3 en Forza en dan verkoop ik de Xbox One meteen door. Hoppa, 2 gratis games erbij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
[...]

Jammer dat je deze ervaring hebt. Heb zelf het tegenovergestelde. Ben echt zeer positief verrast over de voice control. Had echt verwacht dat ik met mijn engelse uitspraak het wel kon vergeten, maar ik denk dat ik een hit miss ratio heb van meer dan 10-1 (90%). En als die hem niet pakt kan ik ook herleiden waarom niet. Te snel, verkeerde commando of gewoon heel slecht engels :P. Wellicht heb ik een verborgen engels accent dat is ingevoerd in de software! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:05:
[...]

Jammer dat je deze ervaring hebt. Heb zelf het tegenovergestelde. Ben echt zeer positief verrast over de voice control. Had echt verwacht dat ik met mijn engelse uitspraak het wel kon vergeten, maar ik denk dat ik een hit miss ratio heb van meer dan 10-1 (90%). En als die hem niet pakt kan ik ook herleiden waarom niet. Te snel, verkeerde commando of gewoon heel slecht engels :P. Wellicht heb ik een verborgen engels accent dat is ingevoerd in de software! :+
Moet je Fifa 14 spelen en substitution zeggen. Dan komen de namen van de spelers in je beeldscherm. Ik zei Drogba op z'n Nederlands. Hij pakt het niet. Toen zei ik het op z'n engels. Voila hij pakte het. lol

De braziliaanse speler Jo pakte hij niet op. Ik zei het denk ik als YO. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:05:
[...]

Ik moet ook zeggen, dat hij bij mij vriendin beter werkt, misschien omdat zij wel beter articuleert dan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:07:
[...]

Moet je Fifa 14 spelen en substitution zeggen. Dan komen de namen van de spelers in je beeldscherm. Ik zei Drogba op z'n Nederlands. Hij pakt het niet. Toen zei ik het op z'n engels. Voila hij pakte het. lol

De braziliaanse speler Jo pakte hij niet op. Ik zei het denk ik als YO. :F
Zal het zo eens proberen :P. Eerst nog even wat combo wapens maken in DR3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Forza herkende hij bij mij ook niet, wist ik veel dat het als 'fortza' moeten worden uitgesproken :P

Kinect bij FIFA heb ik uitgezet, tot 2x overtreding die achteraf nog geel werd :+ Die camera commands zijn btw erg handig, maar had liever opties gezien om iemand naar voren te sturen, ipv enkel wat tactieken te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
staat nou standaard de voice chat oid aan als je online speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja dat vroeg ik me ook al af, ik heb maar stijf m'n mond gehouden die twee potjes gisteravond want ik hou daar niet zo van, en ik hoorde de andere kant af en toe kuchen :P.

Kan bij deze trouwens wel bevestigen dat je gewoon online kunt spelen met een non-gold account als je een gold account op je Xbox hebt staan (niet eens ingesigned).

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 12:36 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 10:48
shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:24:
staat nou standaard de voice chat oid aan als je online speelt?
Nee, volgens mij moet je dan echt je headset aansluiten.

In COD zie je dat goed. Met headset kwam er een icoontje bij mijn naam en zonder niet.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Iemand hier al meer over gelezen?
http://n4g.com/news/14005...d-europe-sky-50hz-stutter

Gaat lekker zo voor Europa..

EDIT: zie ook: http://www.telegraaf.nl/d...ie_Xbox_One_hapert__.html (ignore the source :X )

[ Voor 28% gewijzigd door Sssquirrel op 26-11-2013 12:49 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Denk dat er in de planning iets niet is goed gegaan; Sky heeft wel een app voor de 360 maar nog niet voor de One. Hierdoor zou het doorlussen van de decoder niet nodig zijn en kan je wel native kijken.

Oh well, shit happens... Ben ook niet kapot van Sky, persoonlijk; zeker hun apps voor op de tablet en "uitzending gemist" geven relatief slechte kwaliteit voor een (duur streaming-) abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voicechat lijkt enkel te werken via de headset, athans bij Forza werkte het niet via kinect (na 5x vragen of hij me kon horen, kon ik de conclusie redelijk trekken dat het niet het geval was :P). Via headset meteen geluid.

Zou wel fijn zijn als dat ergens zichtbaar is/in te stellen is, want op de X360 hoorde ik genoeg mensen wel via kinect praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MAX3400 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:47:
[...]

Denk dat er in de planning iets niet is goed gegaan; Sky heeft wel een app voor de 360 maar nog niet voor de One. Hierdoor zou het doorlussen van de decoder niet nodig zijn en kan je wel native kijken.
Ik snap je reactie niet helemaal. Bedoel je te zeggen dat MS het euvel als onbelangrijk heeft beschouwd omdat UK kijkers een Sky app zouden hebben? Maar hoe zit het dan met Duitsers?

Overigens is er een workaround: je output instellen op 50Hz: http://www.hdtvtest.co.uk/news/50hz-fix-201311263472.htm. Je kan er alleen donder op zeggen dat dat ook invloed gaat hebben op sommige games (ja, helaas worden er nog steeds games gemaakt die uitgaan van een vaste refresh rate :/)

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
.oisyn schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:14:
[...]

Ik snap je reactie niet helemaal. Bedoel je te zeggen dat MS het euvel als onbelangrijk heeft beschouwd omdat UK kijkers een Sky app zouden hebben? Maar hoe zit het dan met Duitsers?
Duitsers zijn toch officieel over op DVB-T? En ja, ik bedoelde te zeggen inderdaad dat Sky een app zou moeten hebben maar nog niet voor de One, blijkbaar :)

Nou ik erover nadenk; waarom lijkt het euvel alleen in UK voor te komen; er zijn toch meerdere wave1-landen met een 50Hz uitzending?

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 26-11-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

One guide en live ondersteuning voor sky komt begin 2014.

Probleem wordt overigens overdreven, stutter is alleen hinderlijk in sport uitzendingen (en dan vooral de hd uitzendingen),zowel MS al sky zijn er mee bezig om het op te lossen wanneer officiele ondersteuning er is. Porbleem doet zich ook voor op de freeview, freesat en virgin boxes, niet alleen sky. Sky is echter de grootste en zend nu eenmaal de meeste sport uit dus kan me wel voorstellen dat gebruikers en van balen.

Ik heb mijn sky box ook weer losgekoppeld, in sport was het niet om aan te zien af en toe

De sky app is iets heel anders, die komt ook binnen kort voor de one maar das inderdaad meer een uitzending gemist/streaming iets. Op de 360 werkt dat gewoon goed mits je internet verbinding snel genoeg is. ik gebruik de sky go app niet meer sinds de sky box ook on demand over het internet ondersteund (ook bbc iplayer, 4 on demand etc via de sky box), daarom zou het mooi zijn als dit gewoon via de one gelust wordt, heb je echt niets anders meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
Microsoftstore duitsland zonder verzend kosten voor 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
DarkGodMaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:20:
[...]

Microsoftstore duitsland zonder verzend kosten voor 500 euro.
Goed nieuws :)
Vanmorgen daar ook 1 besteld en ik woon bij je om de hoek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
justifire schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:22:
[...]

Goed nieuws :)
Vanmorgen daar ook 1 besteld en ik woon bij je om de hoek >:)
Kijken of we elkaars bestelling krijgen :+

Heb je er ook games bij besteld, zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
DarkGodMaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:27:
[...]

Kijken of we elkaars bestelling krijgen :+

Heb je er ook games bij besteld, zo ja welke?
Haha als jij hem vandaag al binnen krijgt zal dat niet gebeuren :P
Digitale games ready for download : BF4 + premium, Killer Instinct, Ryse en Forza 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
justifire schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:30:
[...]

Haha als jij hem vandaag al binnen krijgt zal dat niet gebeuren :P
Digitale games ready for download : BF4 + premium, Killer Instinct, Ryse en Forza 5
Zo jij gaat er ook voor, heb nog geen games gehaald, zit te denken tussen Forza en Need for speed.
Mischien Battlefield maar speel die denk ik liever op de PC.

Edit
Kom er net achter dat Killer Instinct gratis is _/-\o_ die ga ik ook maar is proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door DarkGodMaster op 26-11-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
DarkGodMaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:33:
[...]
Edit
Kom er net achter dat Killer Instinct gratis is _/-\o_ die ga ik ook maar is proberen.
Gratis = geen achievements, volgens mij... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:31:
[...]

Ik zit nog steeds te wachten op mijn games in de post. Zodra die binnen zijn: FM5 online GRAAG!!! 8) Wat mij betreft gewoon een botte GoT-only lobby met vaste gasten en dan ook het liefst met lobby-chat zodat je elkaar (genuanceerd) terecht kan wijzen.
Ik dacht al waarom speelt ie nu alleen maar GTA V :P . Ik heb wel zin in wat online potjes met mede tweakers. Dus voeg me maar toe mensen tag is Jeff Oaktree.

Waar is trouwens die lijst met gamer tags gebleven? Dan kan ik wat mensen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
MAX3400 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:44:
[...]

Gratis = geen achievements, volgens mij... :|
En enkel Jago.
Maar niet erg om eerst even te kunnen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Vanavond maar eens een BF4 avondje houden. Hopelijk geen crashes. Mag onderhand wel een keer..

Dus als iemand ook MP wil gaan doen. Ik hoor het wel :)

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:16:
Vanavond maar eens een BF4 avondje houden. Hopelijk geen crashes. Mag onderhand wel een keer..
Voor de PS4 is er zojuist een patch uitgekomen. Die zal vast ook voor de Xbox One verschijnen:

http://battlelog.battlefi...view/2955065219984044095/

UPDATE INCLUDES:
-Fixed common crashes that could occur when changing weapons or maps
-Reduced the probability of a corrupted save file in the single player campaign
-Fixed a crash occurring when resuming the single player campaign
-Fixed a bug where accessing PlayStation Plus subscription resulted in a connection error
-Improved performance when shooting at destroyed Levolution objects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
BoomTree schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:10:
[...]

Ik dacht al waarom speelt ie nu alleen maar GTA V :P . Ik heb wel zin in wat online potjes met mede tweakers. Dus voeg me maar toe mensen tag is Jeff Oaktree.

Waar is trouwens die lijst met gamer tags gebleven? Dan kan ik wat mensen toevoegen.
https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

[ Voor 63% gewijzigd door shoombak op 26-11-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
@shoombak Thanks! even wat mensen toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Erg handig, ik ga eens wat mensen toevoegen, ben benieuwd hoe die friends update werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Hoe kan ik met een Nederlandse creditcard een game via de Amerikaanse store kopen? Zodat het 44 euro wordt, excl. taxes :) Iemand een walk-through voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gewoon een creditcard toevoegen aan je payment opties? Je kan trouwens ook gewoon met Paypal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
.oisyn schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:52:
Gewoon een creditcard toevoegen aan je payment opties? Je kan trouwens ook gewoon met Paypal betalen.
Gekke is dat ik dat niet te zien krijg wanneer ik via de One wil betalen. Alleen een payment optie toevoegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb het via de store gedaan. http://marketplace.xbox.com/en-US/
Maar als je payment optie toevoegt kun je vervolgens toch gewoon je CC toevoegen?

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
.oisyn schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:55:
Ik heb het via de store gedaan. http://marketplace.xbox.com/en-US/
Maar als je payment optie toevoegt kun je vervolgens toch gewoon je CC toevoegen?
Hm. Krijg meteen de optie om een creditcard toe te voegen. Xbox Live Gold subscriptions gaan gewoon netjes via PayPal, dat is het gekke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Paypal heb ik toegevoegd via https://account.live.com
.edit: https://commerce.microsoft.com/PaymentHub om precies te zijn. Wel zorgen dat je je US account kiest uit de dropdown rechtsboven.

[ Voor 60% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 18:00 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.