Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Jij bent mijn held vandaagMrBlueEyes schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:20:
[...]
Sorry kreeg error omdat ik 2x zelfde bericht stuurde.
Krijg hem enkel nog niet geinstalleerd (geen jailbreak) maar vind ik wel een oplossing voor.
Thx !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Beeld van Kinect geblokkeerd?danplo schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:06:
Ik speel geregeld Dead Rising 3 en is echt een top spel, maar ik heb even een vraag. Normaal in het spel als een zombie je vastpakt kon ik met mijn controller naar voren duwen om de zombie van me af gooien, maar dit werkt ineens niet meer en moet ik knoppen gaan gebruiken, zoals X of B. Dit wil ik niet, maar bij de opties van Kinect staat alles aan en op Kinect, iemand die weet waaraan dit ligt ?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee, zicht is goed, maar ineens doet hij het ook weer.
Best vreemd, Kinect zal wel even een hik hebben gehad.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Been there...done that.oisyn schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:01:
[...]
Ok misschien is dat nieuw maar ik stam nog uit de tijd dat de regio van je telefoon niets met de regio van de store te maken had... de regio van je account had dat wel, en dat kun je niet aanpassen.
Als je naar de Windows Phone store gaat met je browser op je PC is het ook met geen mogelijkheid voor elkaar te krijgen dat hij jouw account ziet als eentje uit een ander land. Hoewel de algemene Live billing info tegenwoordig meerdere regio's per account lijkt te ondersteunen lijkt dat nog niet van toepassing op het Windows Phone gedeelte van je Live account.
That said, ik ga het even proberen
.edit: ok I stand corrected, frickin awesome. Toen ik 3 jaar geleden mijn eerste WP7 telefoon kocht moest ik een apart Live account maken omdat ik er überhaupt anders niets mee kon doen in Nederland.

Moet wel zeggen dat ik met de dag meer baal dat ik geen One in Duitsland heb besteld....pfff.....begin 2014 maar eens kijken, mocht er dan geen NL Launch datum bekend zijn onderhand.
[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 25-11-2013 21:03 ]
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-11-2013 21:18 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
15 euro voor Killer Instinct? Je bedoelt zeker 30 euro, want de volledige game kost toch echt 40 dollar....je kunt ook overdrijven hèhenkyyyyyyy schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:58:
Kunnen ze je trouwens bannen, omdat je een fake Amerikaans adres opgeeft?
Heb net Killer Instinct via Paypal gekocht voor 15 euro, echt geweldig, hoop alleen niet dat er consequenties aan zitten.
Verwijderd
das de ultra edition met de originele KI1 en extra accessoires, je kan ook de 6 poppetjes nu + 2 later combo pack kopen voor $20darkside one schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:22:
[...]
15 euro voor Killer Instinct? Je bedoelt zeker 30 euro, want de volledige game kost toch echt 40 dollar....je kunt ook overdrijven hè#omrekenenblijfteenkunst
[ Voor 93% gewijzigd door Gé Brander op 25-11-2013 21:35 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Sinds vanmiddag gaat het wel redelijk. Al een paar uur gespeeld. Ik kan met mijn limited edition alleen niet op de nieuwe caspian border. Jij toevallig wel ?uchiha tijntje schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:18:
Iemand hier meer last van crashes met BF4? Zit paar keer lekker in een MP potje. Crasht die gewoon terug naar het dashboard. Al paar keer gehad. Erg frustrerend, want het spel zelf is echt te gek. Weet niet of dit te maken heeft met BF4 of met de X1.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dice is bezig met een patch.uchiha tijntje schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:18:
Iemand hier meer last van crashes met BF4? Zit paar keer lekker in een MP potje. Crasht die gewoon terug naar het dashboard. Al paar keer gehad. Erg frustrerend, want het spel zelf is echt te gek. Weet niet of dit te maken heeft met BF4 of met de X1.
Ter compensatie doen ze volgende week double xp en krijg je een uniek pistool op 5 december.
Dice says sorry.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zwart scherm met enkel een Xbox logo rechtsbovenin, verder reageert hij nergens meer op
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier het zelfde.SinergyX schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:29:
Awww yeah, eerste console crash
Zwart scherm met enkel een Xbox logo rechtsbovenin, verder reageert hij nergens meer op
Heel het weekend nergens last van gehad, maar net 2x achter elkaar met 2 verschillende spellen Ryse en DR3. Gewoon een vast loper met een zwart scherm en het Xbox logo.
http://apps.evozi.com/apk-downloader/Phusebox schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:56:
Hmm Android app werkt niet meer. Moet updaten en dat gaat dus niet.
Even Google Play: Xbox One SmartGlass invoeren en je kan de laatste versie downloaden.
[ Voor 31% gewijzigd door Bozznl op 25-11-2013 23:32 ]
GT: The Bozzz88
Hoe is Ryse?danplo schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:40:
[...]
Hier het zelfde.
Heel het weekend nergens last van gehad, maar net 2x achter elkaar met 2 verschillende spellen Ryse en DR3. Gewoon een vast loper met een zwart scherm en het Xbox logo.
Dit moment Forza. Dat is puur vanuit eerst even Forza4 en GT5 spelen, dan Forza 5 opstarten, daar zit een aardig verschil in.Lekkerboeie86 schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:32:
Welke game geeft jullie het meeste een next gen gevoel? En waarom? Over 4 dagen mag ik eindelijk aan de gang
DR3 oogt an sich erg netjes, maar de controls irriteren me soms mateloos. Daarnaast gaat de game volledig opnieuw laden als je doodgaat, zelfs op een checkpoint (er zitten bosses in, die soms freaking irritant zijn - mede door hoeveelheid HP en moeilijkheid om em te raken, andere kant de controls).
FIFA oogt gewoon 'scherp', maar het is Fifa14, waar ik toch m'n twijfels aan de game an sich al had.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
JepBozznl schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:29:
Ik word nog regelmatig na paar potjes bf4 zonder melding naar het dashboard gekickt.. jullie ook dit probleem?
Zojuist Dead Rising 3 uitgespeeld (story mode). Heb me er erg mee vermaakt. Wel typisch Dead Rising. You love it or hate it
Wat wil je daar aan zien? Het enige wat de Xbox doet is het beeld doorsturen van de UPC setup box. Dus in fullscreen mode zie je er zelfs helemaal niets van.Jedi Geub schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:50:
zijn er filmpjes die de Xbox One samen met een UPC setup box laten zien?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Daar kan ik nog niet veel over zeggen, want ben er net pas mee begonnen
Het begin is even wennen met de knoppen reeks, maar dat heb je na paar keer doen wel door.
Het spel is strak en oogt echt next-gen, maar meer kan ik nog niet zeggen, misschien iemand anders ?
darkside one schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:22:
[...]
15 euro voor Killer Instinct? Je bedoelt zeker 30 euro, want de volledige game kost toch echt 40 dollar....je kunt ook overdrijven hè#omrekenenblijfteenkunst
Deze bedoelde ik inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:26:
[...]
das de ultra edition met de originele KI1 en extra accessoires, je kan ook de 6 poppetjes nu + 2 later combo pack kopen voor $20
20 Dollar is dus inderdaad 15 euro. Gewoon via PayPal met een NL rekening eraan gekoppeld.
Maar toch... hoop gewoon niet dat ze je bannen voor een fake billing adres en dat je dan alles kwijt bent.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
http://www.planetextech.c...ystation-4-thermal-images
Mhwoa, geen slechte scores maar enigszins te verwachten bij een gelijke hardware-configuratie in een groter/kleiner pakketje
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De controls zijn niet per joystick in te stellen. Wanneer je bv voor controller 1 voor traditioneel kiest en daarna controller 2 op bv aangepast a zet, dan wordt dit ook weer zo voor controller 1 ingesteld.
Wie heeft dit nog meer?
Lijkt me niet; je kan zo een paar duizend Euro uitgeven online (op de webpages van Microsoft) en alles staat dan toch geregistreerd op je account?shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:33:
Zijn de gekochte digitale games in dit geval gekoppeld aan je Xbox ipv een account? Dus blijven ze wel speelbaar als ik het account waarmee de spellen gekocht zijn verwijder?
Dat is ook de grote reden geweest dat er regelmatig mensen in V&A een console aanbieden met gedownloade games maar zich niet realiseren dat ze dan ook het bijbehorende mail-adres moeten afstaan.
Heb het topic doorzocht maar kan alleen android en windows vinden.
Verwijderd
Ik kan mijn land via xbox.com niet aanpassen of dient dit te gebeuren via xbox one?LuisjeNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:03:
[...]
1. Ga naar de US xbox marketplace
2. Log in op je account en gaan dan naar ' my account'
3. Ga naar 'payment and billing info'
4. Klik op change billing adress
5. Vul hier een adres uit de US in, tip; gebruik een hotel in een sales tax vrije staat zoals Montana (MT)
Zo zou het moeten lukken, succes!
Alles anders kan ik aanpassen maar het land niet.
Kan iemand me helpen aub?
Lichtpuntje...
Ben blij dat Kinect geen scheldwoorden herkent, heb de nodige al rondgegooid bij die eerste boss (op de motor) en die chinees. Zombies meppen vind ik leuk, bosses moeten neermeppen nietuchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 00:44:
Zojuist Dead Rising 3 uitgespeeld (story mode). Heb me er erg mee vermaakt. Wel typisch Dead Rising. You love it or hate it. Nu nog eens kijken of ik hem binnenkort ook op Hardcore mode ga spelen. Op zich zal dat wel meevallen, aangezien ik bijna level 50 ben en eigenlijk alle sidemissies niet meer hoef te doen en me voornamelijk kan concentreren op de hoofdmissie.
Ondanks dat het lastig is om zonder micro-transacties het spel te spelen (het duurt in-game erg lang voordat je voldoende credits hebt), is het niet duur, uitdagend en ziet het er ook nog eens goed uit.
Zit errug te twijfelen om dit te kopen; iemand ervaringen mee?
Speel je op hardcore of story? Hieronder een tipSinergyX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:40:
[...]
Ben blij dat Kinect geen scheldwoorden herkent, heb de nodige al rondgegooid bij die eerste boss (op de motor) en die chinees. Zombies meppen vind ik leuk, bosses moeten neermeppen niet
Heb gisteren dus een challenge gehaald. Binnen 7 dagen in story mode chapter 7 uitspelen. Waar vind ik de gehaalde challenges eigenlijk?
Zet mijn xbox weer aan. Hij is echt zo ontzettend stil gewoon. Echt toppie!
De commando Xbox on werkt bij mij prima, alleen zet hij de TV niet mee aan. Terwijl als ik volume up of down zeg, dan reageert hij er wel op. De optie staat wel aangevinkt. .Iemand daar ook ervaring mee?
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2013 10:11 ]
Verwijderd
Wanneer ik dit doe kan ik het inderdaad veranderen naar US maar als ik dan naar my account ga word het terug automatisch Belgie !LuisjeNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:40:
Inloggen xbox.com, dan helemaal links onderin het huidige land aanklikken. Dan kan je het veranderen (locale settings)
Komt dit door dat in het op mijn smartphone probeer?
Zou kunnen, misschien desktop mode aanvingen in je internet opties?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:12:
[...]
Wanneer ik dit doe kan ik het inderdaad veranderen naar US maar als ik dan naar my account ga word het terug automatisch Belgie !
Komt dit door dat in het op mijn smartphone probeer?
Of gewoonte een ander apparaat proberen;)
Tevens even snuffelen in je account settings zou een oplossing kunnen bieden
Lichtpuntje...
Zou paar dagen vrij hebben, maar dat is ingetrokken
Story, casual.uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:09:
Speel je op hardcore of story? Hieronder een tip
spoiler:Je kunt een auto pakken, dan mep je ze neer met je motorkap
Probleem is die chinees
We moeten friends worden, kunnen we online even rond gaan meppen
Gisteren race online in Forza gedaan, 1 speler, maar draaide allemaal erg netjes. Meteen 2 achievements erbij
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2013 10:23 ]
Forza online durf ik alleen aan met 'vrienden' maar ik zie nooit iemand van hier online. Zodra je in een publieke lobby gaat wordt het toch weer één beuk festijn, hell dat is de singleplayer al met die Driveatars.
Ik zit nog steeds te wachten op mijn games in de post. Zodra die binnen zijn: FM5 online GRAAG!!!Phusebox schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:28:
Ik snap DR3 niet geloof ik, ik zie alleen maar meldingen van mensen die doodgaan. Het is me niet duidelijk wat ik nu waar moet doen, heb de game na een half uurtje maar weer terug in het doosje gestopt...
Forza online durf ik alleen aan met 'vrienden' maar ik zie nooit iemand van hier online. Zodra je in een publieke lobby gaat wordt het toch weer één beuk festijn, hell dat is de singleplayer al met die Driveatars.
Added... Voornamelijk voor FM5; FIFA speel ik niet...SinergyX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:44:
karremania, ik heb DR3, FIFA, Forza en natuurlijk KI
MS support gebeld, maar die kunnen niets doen, moet via MSstore.DE waar de xbox gekocht is.
+ tile-interface. Ook op mijn andere Microsoft-apparaten ben ik hier liefhebber van, en vind het redelijk goed aangepast aan de Xbox-opties
+ vlotte en soepele werking
+ erg fijne controller, ligt goed in de hand. Wat mij betreft precies zoals ik het wil, behalve...
- de klikkerdeklik-bumpers. Maken net te veel geluid en zitten niet helemaal op een handige plek voor mij
- de fan in het voedingsblok. Tijdens het gamen wordt-ie wel overstemd, maar als alle apparaten in de woonkamer uitstaan, hoor ik de brick redelijk goed.
Wat betreft de games:
Fifa 14 erbij gekregen, en daar ben ik redelijk tevreden over. Echt next-gen voelt het bij mij niet aan, maar de laadtijden zijn een stuk beter geworden en zelfs een volgens de critici 'matige' Fifa vind ik leuker dan PES (en ik heb het écht weer geprobeerd dit jaar...).
Forza heb ik in de shop gekocht. Ondanks de beperkte hoeveelheid content zit er voorlopig genoeg in om mij bezig te houden. Het Drivatar-systeem vind ik erg interessant, en zet mij er ook wel toe steeds netter te rijden - ik voel me schuldig als ik ook maar 1 auto aantik
Ik zie graag wat extra Tweakers in mijn vriendenlijst verschijnen om tijden en achievements te vergelijken, mijn gamertag: Kooister.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Straf, ik zou denken dat het eerder aan de Xbox ligt danshoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:01:
Controller soap gaat door.. vandaag 2e controller binnen gehad, die heeft hetzelfde probleem
MS support gebeld, maar die kunnen niets doen, moet via MSstore.DE waar de xbox gekocht is.
Ja de xbox moet dus vervangen worden, maar MS support NL kan daar niets in betekenen en het moet dus via de reseller lopen, waar ik al bang voor was.X-Fighter schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:08:
[...]
Straf, ik zou denken dat het eerder aan de Xbox ligt dan
Dat is vreemd; ik heb een Duitse One geregistreerd als "My Device" op mijn NL XBL-account en online staat er gewoon garantie vermeld. Iets zegt me dat Microsoft NL niet op de hoogte is van de regels; heb je al geprobeerd via @xboxsupport dit na te vragen?shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:10:
[...]
Ja de xbox moet dus vervangen worden, maar MS support NL kan daar niets in betekenen en het moet dus via de reseller lopen, waar ik al bang voor was.
Andere vraag; ik dacht dat we bij de Xbox One de mogelijkheid hadden om 1000 vriendjes online te hebben. Als ik nu inlog op xbox.com heb ik nog steeds maar 100 slots (waarvan 96 bezet). Is dit weer iets met de regio of zijn ze nog niet klaar met de database uitbreiden?
Handige Kinect sheet van Major Nelson
[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 26-11-2013 11:20 ]
Ligt dan echt aan je xbox idd.shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:01:
Controller soap gaat door.. vandaag 2e controller binnen gehad, die heeft hetzelfde probleem
Ik zou ms.de contacten, die hebben daar wel een reparatie procedure voor oid.
klopt, ik heb ook gewoon garantie staan op mijn duitse X1 via mijn NL account, echter gaf Xbox support NL aan de telefoon aan dat zij geen supportkanalen voor de X1 hebben, dus dat ik het via de reseller moet regelen.MAX3400 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:13:
[...]
Dat is vreemd; ik heb een Duitse One geregistreerd als "My Device" op mijn NL XBL-account en online staat er gewoon garantie vermeld. Iets zegt me dat Microsoft NL niet op de hoogte is van de regels; heb je al geprobeerd via @xboxsupport dit na te vragen?
Andere vraag; ik dacht dat we bij de Xbox One de mogelijkheid hadden om 1000 vriendjes online te hebben. Als ik nu inlog op xbox.com heb ik nog steeds maar 100 slots (waarvan 96 bezet). Is dit weer iets met de regio of zijn ze nog niet klaar met de database uitbreiden?
Handige Kinect sheet van Major Nelson
Kan niet wachten.
Waar heb je hem besteld?DarkGodMaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:33:
Zo gister een Xbox one besteld en deze komt vandaag binnen.
Kan niet wachten.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mja, handig wanneer het zou werken. Bij mij werkt het in ieder geval voor geen meter. Ik wordt zeker 50-70% van de tijd niet herkend, en als het avond is al helemaal nooit, dan moet ik elke keer handmatig inloggen.
Verder ziet hij mijn handen ook nooit, heb die Kinect besturing geprobeerd maar niks. Wel verschenen er een keer handen aan de rand van het scherm, maar toen zat ik gewoon met de controller in mijn handen.
Voice control is ook hit & miss, en dan met de nadruk op miss. Beetje een afgang als je mensen wil laten zien hoe het werkt en je dan 10x "Xbox On" moet zeggen voordat hij het doet. Het vreemde is, heel soms dan werkt alles opeens perfect en pakt ie elk commando, maar voor het overgrote werkt het gewoon niet.
Verwijderd
verplaats je kinect of richt het meer naar boven of beneden. Heb je het via het menu van je xbox one opnieuw ingesteld? Bij mij werkt het namelijk wel goed. Weinig problemen.Phusebox schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:37:
[...]
Mja, handig wanneer het zou werken. Bij mij werkt het in ieder geval voor geen meter. Ik wordt zeker 50-70% van de tijd niet herkend, en als het avond is al helemaal nooit, dan moet ik elke keer handmatig inloggen.
Verder ziet hij mijn handen ook nooit, heb die Kinect besturing geprobeerd maar niks. Wel verschenen er een keer handen aan de rand van het scherm, maar toen zat ik gewoon met de controller in mijn handen.
Voice control is ook hit & miss, en dan met de nadruk op miss. Beetje een afgang als je mensen wil laten zien hoe het werkt en je dan 10x "Xbox On" moet zeggen voordat hij het doet. Het vreemde is, heel soms dan werkt alles opeens perfect en pakt ie elk commando, maar voor het overgrote werkt het voor geen meter.
settings, kinct, kinct does not hear me. Met rustpauzes praten
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 11:41 ]
Kinect verplaatsen is geen optie, te groot om ergens anders kwijt te kunnen, hij staat nu onder mijn tv, past er net onder gelukkig. Heb hem daarom ook omhoog gericht, en als ik het beeld oproep ben ik goed zichtbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:39:
[...]
verplaats je kinect of richt het meer naar boven of beneden. Heb je het via het menu van je xbox one opnieuw ingesteld? Bij mij werkt het namelijk wel goed. Weinig problemen.
Heb al 2x opnieuw ingesteld, maar maakt geen verschil. Voor de voice commands dacht ik dat hij misschien te dicht op de speakers stond, maar het werkt ook niet als er geen game of ander geluid is.
Ik dacht er eerst aan zo'n mount te bestellen voor op de tv, maar ja, dat doet afbreuk aan mijn tv, zo'n goedkoop plastic dingetje eroverheen klemmen, en nu ik thuis zie hoe groot die Kinect 2 is wil ik dat ook echt niet bovenop mijn tv. Leidt veel te veel af.
Maar ben niet de enige, heb genoeg andere mensen laten proberen en het werkt gewoon bij niemand goed. Dus het ligt in ieder geval niet aan mijn uitspraak. Zeker niet als ik zie dat hij bij sommigen "iks boks" wel pakt en "eks boks" niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 26-11-2013 11:45 ]
Tot op heden heb ik niet echt gebruik gemaakt van Kinect maar heb wel de volgende opdrachten kunnen uitvoeren:Phusebox schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:44:
[...]
Maar ben niet de enige, heb genoeg andere mensen laten proberen en het werkt gewoon bij niemand goed. Dus het ligt in ieder geval niet aan mijn uitspraak. Zeker niet als ik zie dat hij bij sommigen "iks boks" wel pakt en "eks boks" niet.
"eks boks, bing dehmoos"
"eks boks, hooom"
"eks boks, uploood stuudtiooo"
Mijn Kinect staat trouwens op 65cm hoogte (op mijn audiomeubel, voor de voet van mijn TV" en zelf zit ik ongeveer 2.7m van de Kinect af.
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 26-11-2013 11:53 ]
Ik heb dezelfde ervaringen als jouw hoor. Ik ben er al een beetje klaar mee om "xbox ... " te roepen, want als het werkt is het fantastisch, maar als het niet werkt (en dat is vaak zo) is het frustrerend. Dit is wel in lijn met de console reviews wat dat betreft, dus sta er niet heel erg van te kijken. Misschien moet de kinect software nog verder geoptimaliseerd worden.Phusebox schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:44:
[...]
Kinect verplaatsen is geen optie, te groot om ergens anders kwijt te kunnen, hij staat nu onder mijn tv, past er net onder gelukkig. Heb hem daarom ook omhoog gericht, en als ik het beeld oproep ben ik goed zichtbaar.
Heb al 2x opnieuw ingesteld, maar maakt geen verschil. Voor de voice commands dacht ik dat hij misschien te dicht op de speakers stond, maar het werkt ook niet als er geen game of ander geluid is.
Ik dacht er eerst aan zo'n mount te bestellen voor op de tv, maar ja, dat doet afbreuk aan mijn tv, zo'n goedkoop plastic dingetje eroverheen klemmen, en nu ik thuis zie hoe groot die Kinect 2 is wil ik dat ook echt niet bovenop mijn tv. Leidt veel te veel af.
Daarnaast vind ook ik de kinect erg groot en lomp. Zou ik hem boven de tv hangen, doet dat echt afbreuk aan mijn muur, omdat hij er dan enorm uitsteekt. Op mijn kastje gaat het wel, maar ik ben 1,86 en moet dan toch nog wel een metertje of 2 afstand nemen voor bijvoorbeeld xbox fitness, waardoor ik de tafel moet verplaatsen e.d.
Ja Kinect games kan ik in mijn huiskamer wel vergeten, een salontafel van 1x1 meter massief hout die je niet even verplaatst en verder beperkte ruimte maken het onmogelijk voor mij om die games te spelen. Ach ja na een paar weken is het nieuwe er vanaf en gaat de XBO toch naar de zolderjoffrey19 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:53:
[...]
Ik heb dezelfde ervaringen als jouw hoor. Ik ben er al een beetje klaar mee om "xbox ... " te roepen, want als het werkt is het fantastisch, maar als het niet werkt (en dat is vaak zo) is het frustrerend. Dit is wel in lijn met de console reviews wat dat betreft, dus sta er niet heel erg van te kijken. Misschien moet de kinect software nog verder geoptimaliseerd worden.
Daarnaast vind ook ik de kinect erg groot en lomp. Zou ik hem boven de tv hangen, doet dat echt afbreuk aan mijn muur, omdat hij er dan enorm uitsteekt. Op mijn kastje gaat het wel, maar ik ben 1,86 en moet dan toch nog wel een metertje of 2 afstand nemen voor bijvoorbeeld xbox fitness, waardoor ik de tafel moet verplaatsen e.d.
http://www.theverge.com/2...-disc-drive-fix-free-game
Xbox Live: Chevalric
Wel een hele nette oplossing van Microsoft om een digitale game weg te geven zodat je wel kan blijven spelen terwijl de vervangende console onderweg is.Chevalric schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:55:
En zo repareer je dus je defect Xbox One disk drive:
http://www.theverge.com/2...-disc-drive-fix-free-game
spoiler:Even een paar klapjes op geven en klaar
08:35 nieuws: Microsoft compenseert kopers gebrekkige Xbox One met gamejustifire schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:58:
[...]
Wel een hele nette oplossing van Microsoft om een digitale game weg te geven zodat je wel kan blijven spelen terwijl de vervangende console onderweg is.

Verwijderd
Uit deze games kunnen wij Nederlanders dus kiezen die hun Xbox One vroeg hadden gepre-ordered.
Ik ga voor DR3 en Forza en dan verkoop ik de Xbox One meteen door. Hoppa, 2 gratis games erbij.
Jammer dat je deze ervaring hebt. Heb zelf het tegenovergestelde. Ben echt zeer positief verrast over de voice control. Had echt verwacht dat ik met mijn engelse uitspraak het wel kon vergeten, maar ik denk dat ik een hit miss ratio heb van meer dan 10-1 (90%). En als die hem niet pakt kan ik ook herleiden waarom niet. Te snel, verkeerde commando of gewoon heel slecht engelsPhusebox schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:44:
[...]
Kinect verplaatsen is geen optie, te groot om ergens anders kwijt te kunnen, hij staat nu onder mijn tv, past er net onder gelukkig. Heb hem daarom ook omhoog gericht, en als ik het beeld oproep ben ik goed zichtbaar.
Verwijderd
Moet je Fifa 14 spelen en substitution zeggen. Dan komen de namen van de spelers in je beeldscherm. Ik zei Drogba op z'n Nederlands. Hij pakt het niet. Toen zei ik het op z'n engels. Voila hij pakte het. loluchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:05:
[...]
Jammer dat je deze ervaring hebt. Heb zelf het tegenovergestelde. Ben echt zeer positief verrast over de voice control. Had echt verwacht dat ik met mijn engelse uitspraak het wel kon vergeten, maar ik denk dat ik een hit miss ratio heb van meer dan 10-1 (90%). En als die hem niet pakt kan ik ook herleiden waarom niet. Te snel, verkeerde commando of gewoon heel slecht engels. Wellicht heb ik een verborgen engels accent dat is ingevoerd in de software!
De braziliaanse speler Jo pakte hij niet op. Ik zei het denk ik als YO.

Ik moet ook zeggen, dat hij bij mij vriendin beter werkt, misschien omdat zij wel beter articuleert dan mij.uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:05:
[...]
Jammer dat je deze ervaring hebt. Heb zelf het tegenovergestelde. Ben echt zeer positief verrast over de voice control. Had echt verwacht dat ik met mijn engelse uitspraak het wel kon vergeten, maar ik denk dat ik een hit miss ratio heb van meer dan 10-1 (90%). En als die hem niet pakt kan ik ook herleiden waarom niet. Te snel, verkeerde commando of gewoon heel slecht engels. Wellicht heb ik een verborgen engels accent dat is ingevoerd in de software!
Zal het zo eens proberenVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:07:
[...]
Moet je Fifa 14 spelen en substitution zeggen. Dan komen de namen van de spelers in je beeldscherm. Ik zei Drogba op z'n Nederlands. Hij pakt het niet. Toen zei ik het op z'n engels. Voila hij pakte het. lol
De braziliaanse speler Jo pakte hij niet op. Ik zei het denk ik als YO.
Kinect bij FIFA heb ik uitgezet, tot 2x overtreding die achteraf nog geel werd
Kan bij deze trouwens wel bevestigen dat je gewoon online kunt spelen met een non-gold account als je een gold account op je Xbox hebt staan (niet eens ingesigned).
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 12:36 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nee, volgens mij moet je dan echt je headset aansluiten.shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:24:
staat nou standaard de voice chat oid aan als je online speelt?
In COD zie je dat goed. Met headset kwam er een icoontje bij mijn naam en zonder niet.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
http://n4g.com/news/14005...d-europe-sky-50hz-stutter
Gaat lekker zo voor Europa..
EDIT: zie ook: http://www.telegraaf.nl/d...ie_Xbox_One_hapert__.html (ignore the source

[ Voor 28% gewijzigd door Sssquirrel op 26-11-2013 12:49 ]
This is a Rapture reminder..
Denk dat er in de planning iets niet is goed gegaan; Sky heeft wel een app voor de 360 maar nog niet voor de One. Hierdoor zou het doorlussen van de decoder niet nodig zijn en kan je wel native kijken.Sssquirrel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:45:
Iemand hier al meer over gelezen?
http://n4g.com/news/14005...d-europe-sky-50hz-stutter
Gaat lekker zo voor Europa..
Oh well, shit happens... Ben ook niet kapot van Sky, persoonlijk; zeker hun apps voor op de tablet en "uitzending gemist" geven relatief slechte kwaliteit voor een (duur streaming-) abonnement.
Zou wel fijn zijn als dat ergens zichtbaar is/in te stellen is, want op de X360 hoorde ik genoeg mensen wel via kinect praten.
Ik snap je reactie niet helemaal. Bedoel je te zeggen dat MS het euvel als onbelangrijk heeft beschouwd omdat UK kijkers een Sky app zouden hebben? Maar hoe zit het dan met Duitsers?MAX3400 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:47:
[...]
Denk dat er in de planning iets niet is goed gegaan; Sky heeft wel een app voor de 360 maar nog niet voor de One. Hierdoor zou het doorlussen van de decoder niet nodig zijn en kan je wel native kijken.
Overigens is er een workaround: je output instellen op 50Hz: http://www.hdtvtest.co.uk/news/50hz-fix-201311263472.htm. Je kan er alleen donder op zeggen dat dat ook invloed gaat hebben op sommige games (ja, helaas worden er nog steeds games gemaakt die uitgaan van een vaste refresh rate

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 13:15 ]
Duitsers zijn toch officieel over op DVB-T? En ja, ik bedoelde te zeggen inderdaad dat Sky een app zou moeten hebben maar nog niet voor de One, blijkbaar.oisyn schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:14:
[...]
Ik snap je reactie niet helemaal. Bedoel je te zeggen dat MS het euvel als onbelangrijk heeft beschouwd omdat UK kijkers een Sky app zouden hebben? Maar hoe zit het dan met Duitsers?
Nou ik erover nadenk; waarom lijkt het euvel alleen in UK voor te komen; er zijn toch meerdere wave1-landen met een 50Hz uitzending?
[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 26-11-2013 13:30 ]
Verwijderd
Probleem wordt overigens overdreven, stutter is alleen hinderlijk in sport uitzendingen (en dan vooral de hd uitzendingen),zowel MS al sky zijn er mee bezig om het op te lossen wanneer officiele ondersteuning er is. Porbleem doet zich ook voor op de freeview, freesat en virgin boxes, niet alleen sky. Sky is echter de grootste en zend nu eenmaal de meeste sport uit dus kan me wel voorstellen dat gebruikers en van balen.
Ik heb mijn sky box ook weer losgekoppeld, in sport was het niet om aan te zien af en toe
De sky app is iets heel anders, die komt ook binnen kort voor de one maar das inderdaad meer een uitzending gemist/streaming iets. Op de 360 werkt dat gewoon goed mits je internet verbinding snel genoeg is. ik gebruik de sky go app niet meer sinds de sky box ook on demand over het internet ondersteund (ook bbc iplayer, 4 on demand etc via de sky box), daarom zou het mooi zijn als dit gewoon via de one gelust wordt, heb je echt niets anders meer nodig.
Microsoftstore duitsland zonder verzend kosten voor 500 euro.
Goed nieuwsDarkGodMaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:20:
[...]
Microsoftstore duitsland zonder verzend kosten voor 500 euro.
Vanmorgen daar ook 1 besteld en ik woon bij je om de hoek
Kijken of we elkaars bestelling krijgenjustifire schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:22:
[...]
Goed nieuws
Vanmorgen daar ook 1 besteld en ik woon bij je om de hoek
Heb je er ook games bij besteld, zo ja welke?
Haha als jij hem vandaag al binnen krijgt zal dat niet gebeurenDarkGodMaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:27:
[...]
Kijken of we elkaars bestelling krijgen![]()
Heb je er ook games bij besteld, zo ja welke?
Digitale games ready for download : BF4 + premium, Killer Instinct, Ryse en Forza 5
Zo jij gaat er ook voor, heb nog geen games gehaald, zit te denken tussen Forza en Need for speed.justifire schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:30:
[...]
Haha als jij hem vandaag al binnen krijgt zal dat niet gebeuren
Digitale games ready for download : BF4 + premium, Killer Instinct, Ryse en Forza 5
Mischien Battlefield maar speel die denk ik liever op de PC.
Edit
Kom er net achter dat Killer Instinct gratis is
[ Voor 10% gewijzigd door DarkGodMaster op 26-11-2013 14:35 ]
Gratis = geen achievements, volgens mij...DarkGodMaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:33:
[...]
Edit
Kom er net achter dat Killer Instinct gratis isdie ga ik ook maar is proberen.
Ik dacht al waarom speelt ie nu alleen maar GTA VMAX3400 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:31:
[...]
Ik zit nog steeds te wachten op mijn games in de post. Zodra die binnen zijn: FM5 online GRAAG!!!Wat mij betreft gewoon een botte GoT-only lobby met vaste gasten en dan ook het liefst met lobby-chat zodat je elkaar (genuanceerd) terecht kan wijzen.
Waar is trouwens die lijst met gamer tags gebleven? Dan kan ik wat mensen toevoegen.
En enkel Jago.MAX3400 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:44:
[...]
Gratis = geen achievements, volgens mij...
Maar niet erg om eerst even te kunnen proberen
Dus als iemand ook MP wil gaan doen. Ik hoor het wel
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2013 15:38 ]
Voor de PS4 is er zojuist een patch uitgekomen. Die zal vast ook voor de Xbox One verschijnen:uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:16:
Vanavond maar eens een BF4 avondje houden. Hopelijk geen crashes. Mag onderhand wel een keer..
http://battlelog.battlefi...view/2955065219984044095/
UPDATE INCLUDES:
-Fixed common crashes that could occur when changing weapons or maps
-Reduced the probability of a corrupted save file in the single player campaign
-Fixed a crash occurring when resuming the single player campaign
-Fixed a bug where accessing PlayStation Plus subscription resulted in a connection error
-Improved performance when shooting at destroyed Levolution objects
https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0BoomTree schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:10:
[...]
Ik dacht al waarom speelt ie nu alleen maar GTA V. Ik heb wel zin in wat online potjes met mede tweakers. Dus voeg me maar toe mensen tag is Jeff Oaktree.
Waar is trouwens die lijst met gamer tags gebleven? Dan kan ik wat mensen toevoegen.
[ Voor 63% gewijzigd door shoombak op 26-11-2013 15:51 ]
Erg handig, ik ga eens wat mensen toevoegen, ben benieuwd hoe die friends update werkt.
Gekke is dat ik dat niet te zien krijg wanneer ik via de One wil betalen. Alleen een payment optie toevoegen...oisyn schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:52:
Gewoon een creditcard toevoegen aan je payment opties? Je kan trouwens ook gewoon met Paypal betalen.
Maar als je payment optie toevoegt kun je vervolgens toch gewoon je CC toevoegen?
[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 17:56 ]
Hm. Krijg meteen de optie om een creditcard toe te voegen. Xbox Live Gold subscriptions gaan gewoon netjes via PayPal, dat is het gekke...oisyn schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:55:
Ik heb het via de store gedaan. http://marketplace.xbox.com/en-US/
Maar als je payment optie toevoegt kun je vervolgens toch gewoon je CC toevoegen?
.edit: https://commerce.microsoft.com/PaymentHub om precies te zijn. Wel zorgen dat je je US account kiest uit de dropdown rechtsboven.
[ Voor 60% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 18:00 ]
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)