Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je nou gewoon DMZ inschakeld voor je Xbox met eventueel een statisch IP, dan zou het toch opgelost moeten zijn?
Zou misschien ook een optie zijn.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat doe je allemaal voor rare dingen dan? Ik stop gewoon de ethernetkabel in mijn Xbox One en alles werkt. Nog nooit problemen gehad met internet samen met een console.SinergyX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:54:
Zit nu de netwerk settings eens door te kijken, staat m'n netwerk dus weer op 'strict'. Een gemiddelde PC heeft nooit problemen in een netwerk, een console is 1 groot drama (zoals X360 met GTA5, DMZ, DNS aanpassen), PS3 heb ik zelfs nooit lager dan 'avarage' gekregenMaar bij XBO blijf ik die 'cannot get Teredo IP address' foutmelding krijgen. (DR3 kan ik geen potje joinen, FIFA nog niet getest).
Hele walkthrough van Xbox website heb je ook weinig aan.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2013 19:36 ]
[ Voor 59% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2013 19:48 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb nog geen enkele crash gehad. Jij gamed gewoon teveel. Geef die XBO ook eens rust.uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:45:
Tis onderhand Battlecrash 4...Echt waardeloos dit. Met name de punten die ik iedere keer kwijt raak is erg jammer. Hopelijk komen ze snel met de patch. Verder heb ik met de X1 nog weinig rare zaken meegemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 26-11-2013 19:51 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
En dat is 2 keer binnen 30 minuten. In 15 uur DR3 geen enkel probleem. In 4 uur BF4 minimaal 5 crashes. En dan heb ik afgegeven op Call of Duty...
Nah nog maar een keer proberen dan. En anders een avondje FIFA ofzo
Edit: en 3 keer... Ik wacht wel op de patch...
[ Voor 57% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2013 20:05 ]
YouTube: Xbox One controllers sound difference
Ik heb mijn Day One ingepakt gelaten en gebruik dus ook een PnP kit. Die is zeker niet zo luid als in dat filmpje. Vanmiddag even DR3 gespeeld en moest soms zelfs controleren of ik een button/trigger wel gebruikte want op beeld zag ik niks gebeuren.shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:09:
Mijn day one controller klinkt echt heel anders dan mijn plug and play kit controller.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je haalt iets door elkaar...SinergyX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:29:
Internet is ook geen probleem, joinen van random matches is vaak het probleem. Probleem lijkt weer opgelost te zijn, berg poorten in de NAT erbij, Nat Type: Open
Je hebt in de meeste routers twee mogelijkheden om de Xbox(en) goed te laten werken.
Wat aan is de raden, geef je Xboxen een vast IP adres, elk netwerk apparaat heeft een MAC-adres, deze cijfer/letter reeks is uniek. Via dit MAC-adres kan jij in je router IP adressen van de lokale netwerk vast zetten. Deze MAC-Adressen leest je router standaard uit op je netwerk apparaten en kan je vinden onder de DHCP Client Table en/of de Connected Devices Summary in je router.
Wanneer je via de System - Netwerkinstellingen in je XBoxen ook nog eens hun lokale IP adressen kan vinden ben je al op de helft.
Wanneer je het MAC-adres en IP adres van je Xbox(en) hebt maak je een reservering voor een IP adres/apparaat in je router. Op deze manier krijgt je Xbox altijd wanneer hij met je router verbinding maakt het zelfde IP adres. (waar anders de mogelijkheid is dat hij van IP adres verspringt).
Deze "lease" (IP adres reservering) maak je onder Pre-assigned DHCP IP Addresses. Hier koppel je een MAC-adres aan een IP adres. Bijvoorbeeld 192.168.1.10 voor de Xbox 360 en 192.168.1.11 voor je Xbox One (en zo verder voor elk apparaat wat je een statisch i.p.v. dynamisch IP adres wil geven)
Als het goed is heb je je Xboxen nu een statisch IP adres gegeven!
Volgende stap, wanneer je 1 Xbox hebt zou je gebruik kunnen maken van de DMZ optie die de meeste routers aanbieden. Vul hier dus het IP adres is van je Xbox die je statisch hebt gemaakt in de bovenstaande stappen. Vervolgens je routerconfiguratie opslaan (meestal wil hij dan een reset hebben om vervolgens met de nieuwe instelling op te starten)
Xbox even een reboot geven en klaar!
Een DMZ in een router is moet je zien als een raam dat altijd openstaat. Je router laat al het inkomende en uitgaande verkeer door wat voor dit IP adres bedoeld is.
Waarbij de NAT (simpele firewall) normaal gesproken eerst kijkt als het verkeer wat toegang vraagt naar een bepaald intern IP adres echt voor dat IP adres bedoeld is'
Waneeer je twee apparaten hebt zal je een keuze moeten maken, gezien je de mogelijkheid hebt om maar 1 IP adres in je DMZ te zetten. Heb je toch meerdere apparaten dan zal je losse poorten moeten toevoegen in de Port Range Forwarding instellingen
Hier voor zijn de volgende poorten van belang;
•Poort 88 (UDP)
•Poort 3074 (UDP en TCP)
•Poort 53 (UDP en TCP)
•Poort 80 (TCP)
•Poort 1863 (UDP en TCP)
In de Port Range forwarding zet je op elke regel één van de bovenstaande poorten,
Zie het voorbeeld hier:

let op! de bovenste regel in mijn voorbeeld (de 20000-20010 poort reeks heeft niets met de Xbox te maken)
Vervolgens alles opslaan, rebooten en klaar!
Cogitationis poenam nemo patitur
Deze games gaan we digitaal aanschaffen, alleen heeft iemand een stap-voor-stap guide? Hoe we precies (vanuit nl) games kunnen kopen?
Dat is nu toch al een aantal keer in dit topic besproken.... Gewoon ff terug lezenApOE schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:54:
Ik verwacht morgen mn one the ontvangen met 2-controllers en fifa 14 (ga ik niet spelen maar zat in de bundel) nu wil ik graag Forza en mn vriendin zoo tycoon.
Deze games gaan we digitaal aanschaffen, alleen heeft iemand een stap-voor-stap guide? Hoe we precies (vanuit nl) games kunnen kopen?
En andere sites zeggen voornamelijk: static IP's voor meerdere Xboxen, vanaf intern de XBL-ports forwarden maar extern poort+5 instellen. XBL snapt dat en dan zou het ook werken. Bijvoorbeeld Poort 3074 (UDP en TCP) voor de ene Xbox intern & extern en Poort 3074 (UDP en TCP) intern maar dan 3079 extern voor de andere.Bullet NL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:23:
[...]
...
Of: static IP's, uPnP aanzetten en gaan.
En als je geen US account hebt?.oisyn schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:58:
Paypal heb ik toegevoegd via https://account.live.com
.edit: https://commerce.microsoft.com/PaymentHub om precies te zijn. Wel zorgen dat je je US account kiest uit de dropdown rechtsboven.
Kijk maar in mijn Posts terugApOE schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:54:
Ik verwacht morgen mn one the ontvangen met 2-controllers en fifa 14 (ga ik niet spelen maar zat in de bundel) nu wil ik graag Forza en mn vriendin zoo tycoon.
@thijmen, je locale van je account op US zetten, dan heb je.. Voila, een US account
[ Voor 8% gewijzigd door LuisjeNL op 26-11-2013 21:24 ]
Lichtpuntje...
zie net dit:

op Neogaf
Ja hier ook. De Day One vind ik maar crappy RB en LB hebben.shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:09:
Mijn day one controller klinkt echt heel anders dan mijn plug and play kit controller.
Soms zit het tegen, soms zit het mee
Wat is Killer Instinct een ontzettend gave game. Wat is het ontzettend jammer dat ik er zo slecht in ben.
Gewoon even een US account aanmaken voor alleen het aanschaffen van de games. Doe ik ook:
Gé Brander in "[NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Voor mij vooralsnog een hoop gezeik.. Via de xbox chat werd ik doorverwezen naar de NL telefonische service, die konden mij echter niet helpen en verwezen me door naar de reseller, microsoftstore.de. Die ga ik morgen contacten met ordernummer etc bij de hand..DarkHunterNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:39:
Als ik de xbox in duitsland haal, en er is iets mis mee (bijvoorbeeld hij leest geen cd's) hoe zit dat dan met de garantie is dat een hoop gezeik of gewoon in nl?
Mijn Day One d-pad down-knop maakt een metalig geluidje alsof ik een dun stukje metaal ombuig en dan loslaat. RB en LB zijn wel hetzelfde als mijn extra controller.Phusebox schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:31:
[...]
Ja hier ook. De Day One vind ik maar crappy RB en LB hebben.
Ik zit ook wel eens te mompelen (lees: beetje schelden/vloeken/buitenspel is onzin!) in mijn eentje, heb exact hetzelfde mailtje gehad. De wedstrijd erna kreeg ik weer zo'n mailtje, dat ik nu toch echt eens moest werken aan mijn gedragarnoutzw schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:30:
Zijn jullie wel allemaal lief voor de scheids in FIFA ??![]()
zie net dit:
[afbeelding]
op Neogaf
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Leuk verhaal, maar dat is netwerk voor beginners deel 1.Bullet NL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:23:
<erg lang verhaal>
•Poort 88 (UDP)
•Poort 3074 (UDP en TCP)
•Poort 53 (UDP en TCP)
•Poort 80 (TCP)
•Poort 1863 (UDP en TCP)
Ik werk enkel met statische IP adressen, daar zit het probleem al lange tijd niet meer.
Ik heb een flutbox 7360, de meest onvriendelijke vorm van een router. upnp die het continue niet doet en een WLAN die 90% van de tijd geen verkeer naar het bedrade netwerk door wil laten. Mijn windows Phone vind af en toe mijn Xbox wel, maar zelfs met handmatig IP 9/10 niet.
Het is dat dat ding een Gbit poort heeft, anders had ik al lang m'n draytek weer teruggezet.
In FIFA dat meteen uitgezet, ik heb bij domme acties (engine is leuk, maar soms echt dom) een vrij kort lontjeShoarma kip schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:27:
[...]
Ik zit ook wel eens te mompelen (lees: beetje schelden/vloeken/buitenspel is onzin!) in mijn eentje, heb exact hetzelfde mailtje gehad. De wedstrijd erna kreeg ik weer zo'n mailtje, dat ik nu toch echt eens moest werken aan mijn gedrag. Ik vind het wel komisch!
Edit, denk dat ik nu iedereen uit de lijst heb toegevoegd. (werkt niet meer als invite, maar als 'follow'?).
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2013 23:12 ]
Als we er vanuit gaan dat we 2 jaar garantie krijgen.

WTF kom je hier doen ?! Hup terug de dojo in !!!uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:46:
[video]
Wat is Killer Instinct een ontzettend gave game. Wat is het ontzettend jammer dat ik er zo slecht in ben.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nee, Microsoft rekent 'op de plank'-tijd mee in hun garantie.Silversin schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:26:
Komt de X1 op 11 feb 2014 in Nederland uit? Het lijkt van wel.![]()
Als we er vanuit gaan dat we 2 jaar garantie krijgen.
[afbeelding]
Volgens mij is het datum van fabricage plus 2 jaar en 4 maanden
What about ipv6 waarbij je geen NAT meer nodig hebt ?Bullet NL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:23:
[...]
Je haalt iets door elkaar...
Je hebt in de meeste routers twee mogelijkheden om de Xbox(en) goed te laten werken.
Wat aan is de raden, geef je Xboxen een vast IP adres, elk netwerk apparaat heeft een MAC-adres, deze cijfer/letter reeks is uniek. Via dit MAC-adres kan jij in je router IP adressen van de lokale netwerk vast zetten. Deze MAC-Adressen leest je router standaard uit op je netwerk apparaten en kan je vinden onder de DHCP Client Table en/of de Connected Devices Summary in je router.
Wanneer je via de System - Netwerkinstellingen in je XBoxen ook nog eens hun lokale IP adressen kan vinden ben je al op de helft.
Wanneer je het MAC-adres en IP adres van je Xbox(en) hebt maak je een reservering voor een IP adres/apparaat in je router. Op deze manier krijgt je Xbox altijd wanneer hij met je router verbinding maakt het zelfde IP adres. (waar anders de mogelijkheid is dat hij van IP adres verspringt).
Deze "lease" (IP adres reservering) maak je onder Pre-assigned DHCP IP Addresses. Hier koppel je een MAC-adres aan een IP adres. Bijvoorbeeld 192.168.1.10 voor de Xbox 360 en 192.168.1.11 voor je Xbox One (en zo verder voor elk apparaat wat je een statisch i.p.v. dynamisch IP adres wil geven)
Als het goed is heb je je Xboxen nu een statisch IP adres gegeven!
Volgende stap, wanneer je 1 Xbox hebt zou je gebruik kunnen maken van de DMZ optie die de meeste routers aanbieden. Vul hier dus het IP adres is van je Xbox die je statisch hebt gemaakt in de bovenstaande stappen. Vervolgens je routerconfiguratie opslaan (meestal wil hij dan een reset hebben om vervolgens met de nieuwe instelling op te starten)
Xbox even een reboot geven en klaar!
Een DMZ in een router is moet je zien als een raam dat altijd openstaat. Je router laat al het inkomende en uitgaande verkeer door wat voor dit IP adres bedoeld is.
Waarbij de NAT (simpele firewall) normaal gesproken eerst kijkt als het verkeer wat toegang vraagt naar een bepaald intern IP adres echt voor dat IP adres bedoeld is'
Waneeer je twee apparaten hebt zal je een keuze moeten maken, gezien je de mogelijkheid hebt om maar 1 IP adres in je DMZ te zetten. Heb je toch meerdere apparaten dan zal je losse poorten moeten toevoegen in de Port Range Forwarding instellingen
•Poort 88 (UDP)
•Poort 3074 (UDP en TCP)
•Poort 53 (UDP en TCP)
•Poort 80 (TCP)
•Poort 1863 (UDP en TCP)
In de Port Range forwarding zet je op elke regel één van de bovenstaande poorten,
Zie het voorbeeld hier: [afbeelding]
let op! de bovenste regel in mijn voorbeeld (de 20000-20010 poort reeks heeft niets met de Xbox te maken)![]()
Klopt, maar nog niet elke provider heeft IPv6justifire schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:55:
[...]
What about ipv6 waarbij je geen NAT meer nodig hebt ?
http://download.microsoft...0Technical%20Details.docx
En de guide voor netwerksetup / problemen
http://support.xbox.com/e...orking/nat-error-solution
[ Voor 27% gewijzigd door justifire op 27-11-2013 07:23 ]
Dat kan ook maar dat hoeft helemaal niet. Zet gewoon je Xbox regio op US en verbindt met de store.Gé Brander schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:51:
[...]
Gewoon even een US account aanmaken voor alleen het aanschaffen van de games. Doe ik ook:
Gé Brander in "[NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nu is de vraag, werkt elke decoder?
Kan je met de Xbox One TV opnemen?
Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152008942658758
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wel heb je kans op de judder, de 50hz -> 60hz verhaal.
Krijg net email van Amazon, mijn playkit kwam later binnen (gisteren pas), werkt trouwens perfect, maar omdat hij later kwam heb ik 5 euro korting gekregen op mijn volgende aankoop. Toch netjes
Hmm hij heeft wel muziek, of hoe zie ik dat nou?Gé Brander schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:53:
Raul Pesch (Microsoft Nederland) heeft een mooie demo gemaakt:
Ik krijg Xbox Music niet aan de praat.
Dit vraag ik me ook af....DarkGodMaster schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:37:
Ik ben nog opzoek naar een HDMI out decoder voor de Xbox one zodat ik TV kan kijken.
Nu is de vraag, werkt elke decoder?
Kan je met de Xbox One TV opnemen?
Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
Moet de decoder ook in het zicht staan van de xbox of mag hij achter een deurtje in de kast.
Allemaal dingen die ik niet terug kan vinden.
Verwijderd
Ik zie dat zijn Xbox One bij TV kijken netjes aangeeft welk kanaal het is en wat de recente kanalen zijn. Zijn recente kanaal is bijvoorbeeld het amerikaanse BET. Hoe krijgt hij dit voor elkaar? Ookal gebruikt hij unblock, zijn tv signaal is toch gewoon van hier. Snap het niet, kan iemand dit uitleggen zodat ik dit ook kan doen?Gé Brander schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:53:
Raul Pesch (Microsoft Nederland) heeft een mooie demo gemaakt:
Alleen het linken van de Xbox aan de Soundbar (Philips HTL9100) ging niet zoals gewenst.
Hij kan geen volume aanpassingen sturen en stuurt nu niks meer naar de TV.
Verwijderd
Ik heb een Onkyo. Xbox volume up / down werkt prima. Ik kan alleen niet switchen van de ene kanaal naar de ander. Hij geeft aan dat ik TV Guide hiervoor nodig heb. Maar dat werkt toch alleen in Amerika? Op die video van die gast heeft hij het wel kunnen instellen terwijl hij in Nederland woont. Toch maar amerikaanse IP adres nemen? Geen problemen met Xbox Live? (ban)DarkGodMaster schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:24:
Het linken van de Xbox one aan mijn TV ging perfect (Geluid control)
Alleen het linken van de Xbox aan de Soundbar (Philips HTL9100) ging niet zoals gewenst.
Hij kan geen volume aanpassingen sturen en stuurt nu niks meer naar de TV.
Verwijderd
Je moet TV Guide geïnstalleerd hebben. Anders zappen met de afstandsbediening. Nee, IR gaat er doorheen. Tenminste, dat heb ik een tijd geleden gelezen.DarkGodMaster schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:05:
Kan je met je Kinect of Xbox controller zappen of heb je de decoder bediening nodig?
Moet de decoder ook in het zicht staan van de xbox of mag hij achter een deurtje in de kast.
Allemaal dingen die ik niet terug kan vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 10:28 ]
Verwijderd
Ik heb helaas hetzelfde probleem met de CISCO 8485DVB HD DVR, ik heb het werkend gekregen maar na overal een keer de stroom eraf gehaald hebben krijg ik het niet meer voor elkaar.Bozznl schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:02:
[...]
Werkt helaas ook niet. Ik sluit de cisco maar weer rechtstreeks aan op de tv, klote ding is t sowieso dat ding van ziggo.
Had gisteren pas de xbox binnen en werd een beetje laat die avond, had het even opgegeven, maar vanmiddag ga ik er weer even mee kloten. Mocht ik het werkend krijgen en dan niet met geluk
Is er al toevallig iemand het wel werkend gekregen?
Verwijderd
Ik zit voorlopig goed met mijn games. Als de Xbox One in Nederland verschijnt krijg ik nog twee gratis AAA games van Microsoft. Genoeg om me bezig te houden. Dit probleem (?) heeft trouwens elk console na de launch. Van SNES, Dreamcast tot PS4. Altijd zo geweest!Chrosser schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:37:
Nu er toch al een aantal mensen in dit topic hun xbox one thuis hebben staan, ben ik benieuwd welke games men gaat kopen vanaf Q1 2014 zeg maar. De eerste 3 maanden komt er volgens mij maar bar weinig uit. (tenminste als ik de OP zo lees) Q2 zit titanfall en the crew, Zouden we voor de grote games een jaar moeten wachten?
Verwijderd
Ik vermaak me de komende jaren zeker met Killer Instinct. Wat een game zeg! En dan is het niet eens af. Voor mij persoonlijk al de reden om de Xbox One te kopen. Echt een slimme move van Microsoft!Xenophoben schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:44:
Hoezo slechte games? Ik vermaak me nog wel effe prima met bf4, fifa 14 en forza
Kinect Fitness werkt hier niet echt, via de setup van Kinect zou ik goed staan, maar in Fitness sta ik vanaf mijn middel opeens in de grond. Ik sta op 1.55cm van TV en Kinect op 63cm hoogt, perfect in de marges.
KI lukt mij gewoon niet, met random buttonsmash haal ik een 7-15 combo, maar ik blijf toch een Tekken speler. Hopelijk gooien ze TTT2 of Revolutions naar de Nextgen
Verwijderd
Nee, de vroege Nederlandse pre-orders krijgen 2 games van Microsoft studios. Keuze tussen DR3, Ryse, Forza en misschien ook Kinect Rivals.Segura schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:48:
Nu nog een pre-order in NL plaatsen geeft toch alleen Fifa net als de pre-orders van 22 nov, right?
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Ja, ik ook. Gamemania en Mediamarkt.McBoom schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:56:
Ik heb in juni al een pre-order geplaatst, zou dat vroeg genoeg zijn?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 10:58 ]
Dat weet ik, pre-orders voor de announcement dat NL vertraagd geleverd werd. Maar als je nu nog een pre-order doet bij welke keet dan ook.. is dat incl bijv. Fifa?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:55:
[...]
Nee, de vroege Nederlandse pre-orders krijgen 2 games van Microsoft studios. Keuze tussen DR3, Ryse, Forza en misschien ook Kinect Rivals.
Verwijderd
Nope.Segura schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:57:
[...]
Dat weet ik, pre-orders voor de announcement dat NL vertraagd geleverd werd. Maar als je nu nog een pre-order doet bij welke keet dan ook.. is dat incl bijv. Fifa?
Jawel elke pre-order is inclusief een download code voor Fifa 14.
Zie Duitsland, UK en US (Forza 5)
Hmm tja niet dat je daar veel aan hebt als je er al een thuis hebt staan.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:55:
[...]
Nee, de vroege Nederlandse pre-orders krijgen 2 games van Microsoft studios. Keuze tussen DR3, Ryse, Forza en misschien ook Kinect Rivals.
Ik sta nog bij een Mediamarkt als eerste op de lijst, maar ik ga ze maar eens bellen om te annuleren, of ik moet zo enthousiast zijn dat ik nog een tweede wil... Nah, daar is mijn huis te klein voor.
Voor dat geld kan je 13 spellen kopen (mits de prijzen gelijk liggen aan die op de PS4).Phusebox schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:01:
[...]
Ik sta nog bij een Mediamarkt als eerste op de lijst, maar ik ga ze maar eens bellen om te annuleren, of ik moet zo enthousiast zijn dat ik nog een tweede wil... Nah, daar is mijn huis te klein voor.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik ook bij de Gamemania. Bij Neckermann heb ik ook een pre-order uit staan (voor die €349Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:56:
[...]
Ja, ik ook. Gamemania en Mediamarkt.Alle pre-orders die al in het systeem stonden voor de dag dat microsoft bekend maakte dat Nederland in 2014 aan de beurt komt krijgen deze 2 gratis games.
The ramblings of an idiot
Het betreft een verbinding via utp kabel, dus niet draadloos.
[ Voor 12% gewijzigd door Sydney08 op 27-11-2013 11:21 ]
Tomorrow is not today!
Same here, zelfs 268 ms hier. Voorheen op de 360 was dat volgens mij 25-40ms.Spacey23 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:18:
Is er iemand die zijn internet connectie wil testen? Je kunt dit doen onder instellingen, network en dan detailed network statistics aanklikken. Ik heb daar een latency van boven de 150. Lijkt me wat te hoog voor online gaming.
lokatie op US staan?Spacey23 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:18:
Is er iemand die zijn internet connectie wil testen? Je kunt dit doen onder instellingen, network en dan detailed network statistics aanklikken. Ik heb daar een latency van boven de 150. Lijkt me wat te hoog voor online gaming.
Nee, uk. Zal Duitsland zo eens proberen. Wat voor latency heb jij dan?
Tomorrow is not today!
Ik ook UK overigens.Spacey23 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:22:
[...]
Nope, ik zou niet weten hoe. Het is niet dat je de disc erin kunt stoppen en dat je daarmee iets kunt valideren in ieder geval.Daldiel schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:20:
Heeft iemand toevallig al zijn Xbox 360 versie van CoD: Ghosts kunnen upgraden naar de Xbox One versie? Het gaat hierbij om een fysieke game.
[ Voor 47% gewijzigd door Phusebox op 27-11-2013 11:23 ]
ben niet thuis, zal het vanmiddag ff checkenSpacey23 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:22:
[...]
Dan ga ik hem weer proberen te linken kijken of dat succes mee brengt.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:28:
[...]
Je moet TV Guide geïnstalleerd hebben. Anders zappen met de afstandsbediening. Nee, IR gaat er doorheen. Tenminste, dat heb ik een tijd geleden gelezen.
Heb Ziggo opgebeld die gaan een decoder leveren met 3 dagen bedenktijd, als hij moelijk doet met de Xbox One wordt het terug sturen.
Levertijd is wel slecht maar even afwachten.
Meerdere kamers, meer xbox ones, meer plesierPhusebox schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:01:
[...]
Hmm tja niet dat je daar veel aan hebt als je er al een thuis hebt staan.
[ Voor 40% gewijzigd door DarkGodMaster op 27-11-2013 11:29 ]
Oke thanks!shoombak schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:25:
[...]
ben niet thuis, zal het vanmiddag ff checken
Heb nu meerdere locaties getest (duitsland, uk en oostenrijk) en hebben allemaal een latency van rond de 160.
Tomorrow is not today!
Verwijderd
gisteren wat problemen met de kinect in ryse, voicecommands werden opeens niet meer herkend, na een paar minuten crashte de game (niet terug naar dashboard, gewoon vast). Waar je met de 360 dan de knop moest indrukken kon ik gewoon xbox go home roepen, wat werkte tot mijn verbazing, even KI opstarten (weer met voice) en daarna terug naar ryse en en liep gewoon weer. aparte os en draaien heeft toch zo zijn voordelen.
Dit was ook pas mijn eerste crash sinds vrijdag
Tomorrow is not today!
Misschien pingt hij wel op een server in de USA ?Spacey23 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:37:
Thanks, dan zal de latency bij iedereen wel wat hoog liggen.
Tomorrow is not today!
Is dus wel een klein nadeel, je kan niet meer zien wie waar woont momenteel.
Waarom wil je weten waar mensen wonen?justifire schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:18:
Wel grappig als ik op de x360 in mijn vriendenlijst kijk wonen er opeens heel veel in het Verenigd Koninkrijk
Is dus wel een klein nadeel, je kan niet meer zien wie waar woont momenteel.
Is handiger communiceren.X-Fighter schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:20:
[...]
Waarom wil je weten waar mensen wonen?
Heb bovendien liever Nederlanders in mijn lijst dan van die omhooggevallen Amerikanen.
In 1 opslag zien waar iemand vandaan komt is gewoon handig
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 27-11-2013 12:26 ]
Verwijderd
US heeft geen gratis game ontvangen. Dat wil zeggen dat wij 3 games gratis krijgen. FiFa14 en 2 Microsoft titels. Dat lijkt me heel erg sterk. Die Fifa pre-orders gold alleen voor de europese landen die op 22 november gelanceerd werden.Xepos schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:59:
[...]
Jawel elke pre-order is inclusief een download code voor Fifa 14.
Zie Duitsland, UK en US (Forza 5)
Maar eens zien wat MS duitsland er dan van maakt.
Videotje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=w4JKWv-xIIE]
Inclusief gratis spiegelen van mezelf in de tv
Tis overigens ingame lang zo erg niet als in die video, dus het heeft niet direct veel haast. Het is overigens in Forza alleen bij autos met textures. Autos met een egale kleur zijn prima.
[ Voor 7% gewijzigd door BM op 27-11-2013 12:50 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En fuck, wat is BF4 gaar. Net een uurtje of 2 de SP goed kunnen spelen. Nu 3 keer een crash binnen 5 minuten bij het laden van het level. Echt wat een puinhoop is deze game
Echt zonde, want als het werkt is de MP echt zo ontzettend gaaf.
[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-11-2013 13:14 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nu.nl kijkt volgens mij eerst naar het aantal gebruikers van een systeem, voordat er getest wordt.
Zo te zien krijgt de gpu te weinig stroom / te hoog geclocked.BM schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:49:
Hmmz, binnenkort maar even met MS duitsland chatten denk ik. Heb vanaf dag 1 al wat grafische glitches in bepaalde games (FM5 en Fifa). Niet heel ernstig, of belemmerend, maar wel duidelijk iets wat niet hoort. Via de MS site kan ik geen reparatie aanvragen, en MM Krefeld geeft aan volledig zonder consoles te zitten, en dus niet te kunnen ruilen, alleen geld terug.
Videotje:
[video]
Tis overigens ingame lang zo erg niet als in die video, dus het heeft niet direct veel haast. Het is overigens in Forza alleen bij autos met textures. Autos met een egale kleur zijn prima.
Tja, ik haal ze allebei wel. Jammer alleen dat ik niet veel meer game. Maar Forza 5 lijkt mijjeroeng21 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:28:
De reviews van nu.nl zijn vaak sowieso niet zo best. Ik merk vaak een vooroordeel in de berichtgeving. PS4 komt er in de berichten eigenlijk altijd goed uit, en de Xbox nooit. Zelfde eigenlijk een beetje voor iOS en Android. Waar android er ook vaak stukken beter uit komt dan iOS, waar elk klein foutje wordt uitvergroot.
Nu.nl kijkt volgens mij eerst naar het aantal gebruikers van een systeem, voordat er getest wordt.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Had ik ook andere hdmi kabel erop en het was over.BM schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:49:
Hmmz, binnenkort maar even met MS duitsland chatten denk ik. Heb vanaf dag 1 al wat grafische glitches in bepaalde games (FM5 en Fifa). Niet heel ernstig, of belemmerend, maar wel duidelijk iets wat niet hoort. Via de MS site kan ik geen reparatie aanvragen, en MM Krefeld geeft aan volledig zonder consoles te zitten, en dus niet te kunnen ruilen, alleen geld terug.
Videotje:
[video]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Helaas, al geprobeerdFalastine schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:31:
[...]
Had ik ook andere hdmi kabel erop en het was over.
Ik wist dat er iets mis ging als ik m'n X1 ging overclockenjustifire schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:31:
[...]
Zo te zien krijgt de gpu te weinig stroom / te hoog geclocked.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Darn Tweakers...BM schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:48:
[...]
Ik wist dat er iets mis ging als ik m'n X1 ging overclockenZou zomaar kunnen, maar dat is dan wel iets waar ik helaas niks aan kan doen.
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)