[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.449 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:11:
[...]

Ik zie dat zijn Xbox One bij TV kijken netjes aangeeft welk kanaal het is en wat de recente kanalen zijn. Zijn recente kanaal is bijvoorbeeld het amerikaanse BET. Hoe krijgt hij dit voor elkaar? Ookal gebruikt hij unblock, zijn tv signaal is toch gewoon van hier. Snap het niet, kan iemand dit uitleggen zodat ik dit ook kan doen? :P
Iemand? :?

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152008942658758

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11
Alleen hij zal het waarschijnlijk weten, mijn Humax doet dat in iedergeval niet, daar zie ik enkel het eigen menu.

Via one-guide is het leeg (enkel optie om favorieten toe te voegen) en hoor ik kort erna een soort van 'bing' geluid, alsof er een foutmelding is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:24:
Alleen hij zal het waarschijnlijk weten, mijn Humax doet dat in iedergeval niet, daar zie ik enkel het eigen menu.

Via one-guide is het leeg (enkel optie om favorieten toe te voegen) en hoor ik kort erna een soort van 'bing' geluid, alsof er een foutmelding is.
Ik heb ook Humax. Tv kijken gaat prima (wel met stutter af en toe, vooral HD kanalen). TV one-guide was toch alleen vanaf 22 november voorlopig alleen beschikbaar in Amerika?

Of kan ik tijdens het instellen een amerikaanse postcode invullen en de set up kunnen afmaken? Hij heeft het namelijk wel kunnen afmaken, in Nederland. :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
SinergyX schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:24:

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zie net de KI upload van Uchiha met de ultra, maar deed hij geen ultra op basis van de muziek? Dacht dat je die bij een finish kreeg? (zoals eerder YT filmpje hier). Wel heerlijk om te horen, dat ULLLTRRAAAAA :D

Dacht eerst dat die friend-feed beetje onzinnig was, maar het is eigenlijk best handig :) Even kijken wat iedereen heeft gedaan die dag, achievements en filmpjes :)

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2013 14:36 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, heeft iemand van jullie BF4 uit de US marketplace gehaald? zo ja, ook premium daar bij? Hoe werkt die dlc als je bijv naar regio engeland switched?

Dit omdat ik erover zit te denken deze beide aan te schaffen, maar wel zeker wil weten dat wanneer ik mijn regio straks op NL zet ik wel gewoon de dlc kan blijven spelen.

Alvast bedankt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beetje minpuntje in DR3, gisteren online hele chapter 2 gedaan (sewer en mortuarium), ga ik nu singleplayer verder, moet ik dat allemaal opnieuw gaan doen :/ Inclusief die $#&^*$&#*$#& chinees.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:34:
Zie net de KI upload van Uchiha met de ultra, maar deed hij geen ultra op basis van de muziek? Dacht dat je die bij een finish kreeg? (zoals eerder YT filmpje hier). Wel heerlijk om te horen, dat ULLLTRRAAAAA :D

Dacht eerst dat die friend-feed beetje onzinnig was, maar het is eigenlijk best handig :) Even kijken wat iedereen heeft gedaan die dag, achievements en filmpjes :)
Haha, dat is in de Dojo... Dus even oefenen. Je ziet ook veel mislukte pogingen :D Ik denk dat die het daar niet doet op de muziek. Heb het nu eindelijk een heeeeel klein beetje door. Als je een Ultra uitvoert geeft dat wel een enorm lekker gevoel.

Maar krijg je die upload direct te zien? Heb hem zelf nog niet geedit en geupload? Das wel vreemd :)

En BF heeft echt grote problemen bij mij. Hij crasht gewoon iedere keer tijdens het laden van een cutscene en iedere keer op precies hetzelfde moment.

Voor de 3e keer maar opnieuw downloaden en installen..

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-11-2013 14:49 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gangasu volgens mij is DLC wel regio gebonden..

Zeiden ze ook bij Gamekings..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet inderdaad wel dezelfde regio DLC erbij kopen anders werkt het niet.
In ieder geval zo werkht het op de Playstation.
Zonet Killzone +season pass en de game Knack gekocht voor €81,- (kost hier €140,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 13:26
MAX3400 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:44:
Net een half uur een monoloog gehad met Kinect om een gameclip van DR3 op te nemen. Mijn Engrish is zeker niet slecht maar opnrmen, ho maar |:(
Heb je Kinect wel eerst goed gekalibreerd? Ik had het zelfde probleem. Na kalibratie geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:12
ik zit met een vraag ..hopelijk weten jullie meer. ik heb twee xboxen een 360 en een one.
als ik een tweede xbox live account koop en deze gebruik voor xbox one. zo kan ik bijvoorbeeld met iemand achter xbox 360 (met de huidige xbox live account) samen online online spelen (waarbij ik via de nieuwe xbox live acnt gebruik). en nu komt de vraag :
als ik op de xbox one een game download kan ik deze met de andere xbox live acnt ook spelen?

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:14
Dat lijkt mij niet. Maar heb je niet een Xbox live family abo?

[ Voor 53% gewijzigd door carpebios op 27-11-2013 16:33 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
De xbox one speelt volgens mij geen enkel spel wat ook op de xbox 360 te krijgen is. En Battlefield en COD gebruiken ook volgens mij niet dezelfde servers.

De Xbox one laat als het goed is wel toe dat software op de console door andere gebruikers gebruikt kan worden (het family systeem, alleen beperkt tot een enkele console).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
LOTG schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:34:
De xbox one speelt volgens mij geen enkel spel wat ook op de xbox 360 te krijgen is. En Battlefield en COD gebruiken ook volgens mij niet dezelfde servers.

De Xbox one laat als het goed is wel toe dat software op de console door andere gebruikers gebruikt kan worden (het family systeem, alleen beperkt tot een enkele console).
ah.. dat is wel jammer zijn dat gameservers voor battlefield niet dezelfde zijn voor xbox one en xbox 360 en dus niet samen online in dezelfde game kunnen zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Op zich niet heel raar aangezien BF4 nextgen/pc veel meer spelers aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
tsja.. dan zou de xbox one kunnen connecten naar de game servers van xbox 360?. uhm.. dat xbox live family, is dat gewoon xbox live account? ik kan niet zo snel vinden waar je dit kan bestellen. straks maar ff een google-tje doen

edit: family gold bestaat niet meer, blijkbaar kan je op xbox one 1 xbox live acnt delen met meerdere accounts..?

[ Voor 20% gewijzigd door shaowoo op 27-11-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee, een soort van pollicy/mechanisme op de xbox one. Als je een live account hebt kan de rest daar ook gebruik van maken met hun eigen account.

Dus iedereen kan Skype gebruiken als 1 iemand gold heeft. Volgens mij kun je ook gewoon spellen starten die andere gekocht hebben in de store. Het is alleen niet meer cross device zoals eerst de bedoeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

LOTG schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:53:
Volgens mij kun je ook gewoon spellen starten die andere gekocht hebben in de store.
Dat kon altijd al.

En ja, je kunt gewoon online spelen als er een account op je Xbox staat met Gold membership, die hoeft niet eens ingesigned te staan. Heb ik hoogstpersoonlijk uitgeprobeerd :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

SinergyX schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:55:
Mijn Humax 5050c werkt erop, maar er zit een irritante vertraging in het zappen van zenders in. Het is een hele kleine vertraging, maar omdat ik al zolang 'direct' kijk, valt het erg op.

Wel heb je kans op de judder, de 50hz -> 60hz verhaal.

Krijg net email van Amazon, mijn playkit kwam later binnen (gisteren pas), werkt trouwens perfect, maar omdat hij later kwam heb ik 5 euro korting gekregen op mijn volgende aankoop. Toch netjes :)
Ik heb ook een gevoel met mijn Humax 5200c dat er iets van vertraging in het beeld zit, soms merk ik ook dat de lippen met het geluid niet geheel gelijk lopen.
Zal denk ik met het 50hz -> 60hz verhaal te maken hebben en ik wacht nog even of er een patch komt.
Als dit niet veranderd dan haal ik de TV weer eraf, want ik heb normaal de Coax direct op mijn 65" plasma zitten en geeft me een veel beter beeld dan nu. Gelukkig kijk ik niet veel tv, maar stort me op moment wel een beetje.

[ Voor 3% gewijzigd door danplo op 27-11-2013 17:46 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:51
Ok heb mijn One nu ook up and running, ben erg onder de indruk !
Sony Bravia en Pioneer 7.1 receiver worden herkend en kan volume dus wijzigen via Kinect.
Ryse kon ik beginnen met spelen toen hij op 23 % was, KI op 60 %, nog een 14 uur downloaden te gaan voor ik mijn games binnen heb :+
Ook mooi dat hij 36 bit kleur ondersteund (deep black :9~ )

Wel vreemd, krijg Dolby Prologic IIx signaal binnen op de receiver maar zodra ik op de Xbox kies voor 5.1 of 7.1 uncompressed valt het geluid bij de center speaker weg ?
Enkel op stereo werkt hij goed, vreemd of niet ?

[ Voor 32% gewijzigd door justifire op 27-11-2013 18:03 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 15:17
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:04:
Je moet inderdaad wel dezelfde regio DLC erbij kopen anders werkt het niet.
In ieder geval zo werkht het op de Playstation.
Zonet Killzone +season pass en de game Knack gekocht voor €81,- (kost hier €140,-)
Nee niet nodig. Ik heb AC4 in de amerikaanse store gekocht en vervolgens de downloadcontent via de seasonpass van de 360 gedownload uit de UK store. Gaat perfect. Enige rare wat hij doet is dat hij de prijzen van de content in dollars laat zien (wat wel wat vaag is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Mmm... Hoezo gewend aan voice commands... Zit je tv te kijken op je humax, roep je Xbox Pause en sta je verbaasd af te vragen waarom het niet werkt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

SunnieNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:46:
Mmm... Hoezo gewend aan voice commands... Zit je tv te kijken op je humax, roep je Xbox Pause en sta je verbaasd af te vragen waarom het niet werkt... :(
Lol ^_^

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SunnieNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:03:
[...]

Nee niet nodig. Ik heb AC4 in de amerikaanse store gekocht en vervolgens de downloadcontent via de seasonpass van de 360 gedownload uit de UK store. Gaat perfect. Enige rare wat hij doet is dat hij de prijzen van de content in dollars laat zien (wat wel wat vaag is)
Oke thx ..iets anders dan bij de Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 15:44
Kan ik eigenlijk op de xbox360 en de xbox one tegelijkertijd ingesigned zijn zodat ik op de one kan spelen en op de 360 in een party chat kan?

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
SunnieNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:46:
Ik zou 't nog verdomd handig vinden als je via voice commands je setup box/decoder kan bedienen (pause, play etc). Of met een speciale Xbox afstandsbediening die dan werkt voor je decoder, Xbox en TV.. Misschien toekomstmuziek maar dat zou pas echt 'All in One' zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan87423 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:06:
[...]

Ik zou 't nog verdomd handig vinden als je via voice commands je setup box/decoder kan bedienen (pause, play etc). Of met een speciale Xbox afstandsbediening die dan werkt voor je decoder, Xbox en TV.. Misschien toekomstmuziek maar dat zou pas echt 'All in One' zijn. :)
Dat kan dus met oneguide en als alle diensten ondersteund worden zoals in US. Ik ga er van uit dat dat naast UK ook wel naar de overige europese landen gaat komen.

afstandbediening kun je al krijgen, de logitech harmony serie werkt met de xbox one, heb het getest en het werkt inderdaad echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Laatst online: 10:41

djbarney

XBL: DeejayBarney

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:13:
[...]

Dat kan dus met oneguide en als alle diensten ondersteund worden zoals in US. Ik ga er van uit dat dat naast UK ook wel naar de overige europese landen gaat komen.

afstandbediening kun je al krijgen, de logitech harmony serie werkt met de xbox one, heb het getest en het werkt inderdaad echt :)
Ik heb ook een Harmony One, moest je nog iets speciaals doen om hem te laten werken met de Xbox One of was het simpelweg de Xbox One toevoege uit de devices DB en werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik weet niet of we hier Fifa14 spelers hebben maar de controller bug is heel erg irritant. EA is nog steeds niet met een patch gekomen. :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Wat is de controller bug? Ken flink wat bugs in BF4, maar ben ze in FIFA nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
uchiha tijntje schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:10:
Wat is de controller bug? Ken flink wat bugs in BF4, maar ben ze in FIFA nog niet tegengekomen.
Mijn button configuratie is 'alternative' maar die van mijn broertje (player 2) is 'classic'. Dit lukt maar niet met Fifa14. Hij switched mij telkens naar classic.

Super irritant.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
uhm ..just checking. my xbox live account kan toch blijven gebruiken voor xbox 360 en op xbox one. er wordt toch geen migratie uitgevoerd als ik de 1e keer op de xbox one inlog waardoor ik later niet meer op de xbox 360 meer kan inloggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
shaowoo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:39:
uhm ..just checking. my xbox live account kan toch blijven gebruiken voor xbox 360 en op xbox one. er wordt toch geen migratie uitgevoerd als ik de 1e keer op de xbox one inlog waardoor ik later niet meer op de xbox 360 meer kan inloggen ?
Nope, beide blijven werken. Zelfs tegelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoe zit dat met MS points, of is 360 ook over?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:00:
Hoe zit dat met MS points, of is 360 ook over?
360 is ook over... Mijn tegoed op de 360 is nu gewoon in Euro weergegeven

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Ik heb nu 2 dagen gespeeld met mijn Xbox One en ik kan niks anders zeggen dat dan ik zeer tevreden ben. Alles werkt zo goed, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 21:24
Meer mensen die last hebben dat ze niet kunnen inloggen op de xbox one ? kreeg een foutmelding en ik heb nu wel gelezen dat meer mensen er last van hebben. Hier ook mensen last van ? Kan wel gewoon inloggen op me xbox360 en op xbox.com

[ Voor 12% gewijzigd door maversne op 27-11-2013 23:48 ]

PC Specification

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
Heb dus net uitgevonden dat ik wel gewoon met NL Credit Card kan betalen in de Amerikaanse store. Heb mijn paypal gekoppeld aan mijn account en wilde daarna BF4 Premium aanschaffen. Kon niet via paypal op mijn XB1 maar na het invullen van mijn credit card kon ik gewoon betalen.

Zou wel relaxed zijn als dit gewoon mogelijk blijft, voor US prijzen games kopen.

[ Voor 0% gewijzigd door WillemsTM op 28-11-2013 00:09 . Reden: spelling ]

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:51
Damn wat is KI een heerlijke game !!
Timing is ook lekker relax, dus ook goed op te pakken voor casual players :)
Moet alleen wel een stick hebben, zit te twijfelen om mijn sfxt vs stick om te bouwen met een padhack....
Kramp in mijn klauwen van dat gepriegel op die joypad.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 12:34
Jullie horen de fan ook zachtjes spinnen tijdens gamen met weinig sound toch? Heb het gevoel alsof de console in het begin stiller was, en nu hoor ik de fan heel licht. Kan ook dat ik gek word :p

• uchiha tijntje
  • Nu online
justifire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:37:
Damn wat is KI een heerlijke game !!
Timing is ook lekker relax, dus ook goed op te pakken voor casual players :)
Moet alleen wel een stick hebben, zit te twijfelen om mijn sfxt vs stick om te bouwen met een padhack....
Kramp in mijn klauwen van dat gepriegel op die joypad.
Heb vandaag voor de 1e keer een ultra kunnen uitvoeren (in de dojo...) _/-\o_

Verder de snapfunctie lekker gebruikt om Netflix te kijken (comedyserie naast Dead Rising 3. Werkt prima :))

• SinergyX
Silversin schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:44:
Jullie horen de fan ook zachtjes spinnen tijdens gamen met weinig sound toch? Heb het gevoel alsof de console in het begin stiller was, en nu hoor ik de fan heel licht. Kan ook dat ik gek word :p
Jup, ik dacht eerst dat het de HDD was die een ... herrie maakte, maar het is dus de fan op lowspeed :P

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:43
Mijn voeding snort er ook vrolijk op los als de console "uit" staat. Gelukkig ligt die voeding in de kast.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Phusebox
Fijn hoor die cloud

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LKqvmojODKcsbRogeahT1yOK/full.jpg

Edit: en ik kom nu ook niet meer in mijn account op xbox.com:
Je bent mogelijk tegen een probleem van het systeem aangelopen.

date: 28-11-2013 7:16:44

[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 28-11-2013 08:17 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
hmmm, ik log net in, geen enkel probleem

Cogitationis poenam nemo patitur

• MAX3400
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:26:
Fijn hoor die cloud

[afbeelding]

Edit: en ik kom nu ook niet meer in mijn account op xbox.com:

[...]
Wat was je aan het doen op dat moment of wat wilde je opstarten? Kijk, ik snap dat als je niet op xbox.com kan, dat er wat zaken ook op je console niet werken. De vraag is dus "wat" je aan het doen was op de console toen de foutmelding optrad.

• Phusebox
MAX3400 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:26:
[...]

Wat was je aan het doen op dat moment of wat wilde je opstarten? Kijk, ik snap dat als je niet op xbox.com kan, dat er wat zaken ook op je console niet werken. De vraag is dus "wat" je aan het doen was op de console toen de foutmelding optrad.
Ik startte Forza 5 op, en kan dus nu niet meer spelen omdat hij mijn savegame niet kan syncen. Op xbox.com kwam ik normaal ook altijd gewoon in 'my account'.

Great, Xbox chat support. De eerste medewerker kan me niet helpen vanwege zijn bevoegdheden, verbind me door; zit ik opeens in Frankrijk... en die verbind me weer door met een ander persoon die niet eens Engels begrijpt. Way to go. :(

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 28-11-2013 08:37 ]

• Xenophoben
  • Laatst online: 10:18
Tot nu toe al sinds vrijdag non stop in me vrijetijd achter de xbox gezeten. Hier elke negatieve dingen die ik tegen gekomen ben

- veeeeeeeel buggs en vastlopers battlefield 4
- wat een laadtijden van games... duurt soms echt behoorlijk lang
- party chat werkt niet 100% van de tijd.
- zonde dat tv op xbox one nog niet top werkt want wat werkt de interface heerlijk

[ Voor 12% gewijzigd door Xenophoben op 28-11-2013 08:56 ]

• Phusebox
Hmm zou het toch te maken hebben met games kopen op de US marketplace? Dat ik nu dus geblocked ben ofzo...

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
zou kunnen, maar MS geeft aan dat er geen regio instelling op de downloads games zit.

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Ik ben er bijna zeker van, de mensen met Ziggo en de CISCO 8485DVBHDDVR hebben voorlopig pech als het gaat om het aansluiten van hun decoder op de Xbox One. Gisteravond echt van alles geprobeerd, maar krijg alleen maar een zwart beeld. Misschien wordt hier nog aan gewerkt aangezien de release hier nog niet echt is.

Het kan natuurlijk door mijn onkunde komen, maar kan mij niet voorstellen dat het echt zo ingewikkeld moet zijn. Ik heb 3 verschillende kabels geprobeerd, maar zonder success.

Het gekke alleen is dat tijdens de allereerste keer van het instellen van mijn xbox one ik wel beeld kreeg, maar na de stroom eraf gehaald te hebben van alle apparaten lukt het echt niet meer.

Overigens bij de instellingen van TV op de xbox, kan je wel de CISCO 8485DVBHDPVR selecteren, als je niet de autmatische setup doet, maar daar zit het verschil in de laatste 3 letters in en mocht ook niet baten. :(

Mocht er iemand zijn die het wel werkend heeft, hoor ik dat graag.
Is er toevallig ergens een lijst met decoders die wel ondersteund worden? Ik zoek mij kapot op internet maar kan niets vinden.

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:00:
Hmm zou het toch te maken hebben met games kopen op de US marketplace? Dat ik nu dus geblocked ben ofzo...
Dat lijkt me niet.
En als je gebanned bent, dan krijg je daar melding van.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

• Gurty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 14:47
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:00:
Gisteren had ik de hele dag geen problemen, heb nog gewoon Killer Instinct, Forza 5 en Ryse gespeeld.

• Xenophoben
Ik heb gisteren ook nog heel de avond fifa en forza gedaan... no problems

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
Gisteravond/nacht is er wel storing geweest op live, wellicht dat je daar nog last van hebt?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Phusebox
Het werkt nog steeds niet, moest net even weg maar de chat had het over een lock op mijn account vanwege een regio switch... :(

Lame hoor als ze nu mijn aankoop (de Xbox One) gaan blocken.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Dat zou wel heel raar zijn :S. Maar welke regio switch bedoelen ze? Die van je profiel, billing adress of xbox?

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:21:
Dat zou wel heel raar zijn :S. Maar welke regio switch bedoelen ze? Die van je profiel, billing adress of xbox?
Weet ik niet, maar ik heb mijn account niet veranderd, billing address ook niet, alleen een US adres toegevoegd voor aankoop. Zit nu weer in een nieuwe chat...

Als dit zo is dan tja, jammer maar dan ga ik dus toch overstappen naar de PS4.

• Xenophoben
wtf dus dit mag toch niet?

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 12:34
SinergyX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 01:05:
[...]

Jup, ik dacht eerst dat het de HDD was die een ... herrie maakte, maar het is dus de fan op lowspeed :P
Ahh mooi, kan zijn dat ik de eerste dagen zo gefocussed was wat er op het scherm gebeurde, waardoor ik de fan helemaal niet hoorde. En nu let ik er wel op blijkbaar :+

• Phusebox
Reactie van Xbox support: "Sorry we can't help you with that".

Leuk zo'n semi-brick van 500 euro en 6 games a 60 euro plus een extra controller van 70 euro... Bedankt Microsoft. :'(

[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 28-11-2013 10:36 ]

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:03
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:34:

Leuk zo'n semi-brick van 500 euro en 6 games a 60 euro plus een extra controller van 70 euro... Bedankt Microsoft. :'(
Maar....hebben ze nu een reden aangegeven dan? Dit zou echt @#$@#$#@$# zijn.

• Phusebox
ruudonline schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:38:
[...]

Maar....hebben ze nu een reden aangegeven dan? Dit zou echt @#$@#$#@$# zijn.
Nee, alleen dat er een of andere lock op zit, maar ze weten niet waarom en kunnen het niet eraf halen.

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 16:56
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:39:
[...]

Nee, alleen dat er een of andere lock op zit, maar ze weten niet waarom en kunnen het niet eraf halen.
Maar zit de lock op je Xbox of op je gamertag?

• uchiha tijntje
  • Nu online
Wat is eigenlijk precies het probleem? Je kunt Forza niet meer spelen? Kunnen wij hier kijken of anderen hetzelfde probleem hebben?

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:40:
Wat is eigenlijk precies het probleem? Je kunt Forza niet meer spelen? Kunnen wij hier kijken of anderen hetzelfde probleem hebben?
I can mijn cloud saves niet meer syncen en kan niet meer op My Account komen op de xbox.com website.
Heb nog geen andere games kunnen proberen.

• MAX3400
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:34:

Komt me bekend voor... Tenminste, niet dat mijn console niet meer geaccepteerd wordt maar dat mijn account gewoon doodverklaard is zonder duidelijke argumenten en zonder verdere hulp: MAX3400 in "[NextGen] Xbox One"
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:43:
[...]

I can mijn cloud saves niet meer syncen en kan niet meer op My Account komen op de xbox.com website.
Heb nog geen andere games kunnen proberen.
Misschien heb je een kennis of iemand anders die jij vertrouwt; even bij hem/haar op de One insignen?

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 28-11-2013 10:44 ]

• Phusebox
Ok, ja ook als ze dat doen dan ben ik weg naar Sony en ziet Microsoft geen cent meer van mij. Eerst roepen dat alles open is en dan zoiets.

Krijg wel een gratis Xbox One avatar item... wrijf het er nog maar eens in ja.

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 13:26
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:04:
Ik ben er bijna zeker van, de mensen met Ziggo en de CISCO 8485DVBHDDVR hebben voorlopig pech als het gaat om het aansluiten van hun decoder op de Xbox One. Gisteravond echt van alles geprobeerd, maar krijg alleen maar een zwart beeld. Misschien wordt hier nog aan gewerkt aangezien de release hier nog niet echt is.

Het kan natuurlijk door mijn onkunde komen, maar kan mij niet voorstellen dat het echt zo ingewikkeld moet zijn. Ik heb 3 verschillende kabels geprobeerd, maar zonder success.

Het gekke alleen is dat tijdens de allereerste keer van het instellen van mijn xbox one ik wel beeld kreeg, maar na de stroom eraf gehaald te hebben van alle apparaten lukt het echt niet meer.

Overigens bij de instellingen van TV op de xbox, kan je wel de CISCO 8485DVBHDPVR selecteren, als je niet de autmatische setup doet, maar daar zit het verschil in de laatste 3 letters in en mocht ook niet baten. :(

Mocht er iemand zijn die het wel werkend heeft, hoor ik dat graag.
Is er toevallig ergens een lijst met decoders die wel ondersteund worden? Ik zoek mij kapot op internet maar kan niets vinden.
Ik heb precies die heb gewoon beeld en kan prima TV kijken. Ik heb hem er alleen weer afgehaald want kan niet zappen omdat de OneGuide er nog niet is. Heb geen zin om het met de afstandbediening te doen dus heb mijn CI+ kaartje weer in de TV gedaan.

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
Hoe kan dat zo gebeuren dan? =S
Games komen in de US?

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:49:
Ok, ja ook als ze dat doen dan ben ik weg naar Sony en ziet Microsoft geen cent meer van mij. Eerst roepen dat alles open is en dan zoiets.

Je moet het gewoon uitgelegd krijgen aan de juiste persoon, die lost dat gewoon op. De juiste persoon vinden is wrs het moeilijkste :)

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:49:

Phusebox, kun je naar deze website gaan?

https://commerce.microsoft.com/PaymentHub

Of kun je daat ook al niet meer inloggen?

Daar kun je 2 verschillende accounts zien, USA en NL account.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Verwijderd

VicSmurf schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:53:
[...]

Ik heb precies die heb gewoon beeld en kan prima TV kijken. Ik heb hem er alleen weer afgehaald want kan niet zappen omdat de OneGuide er nog niet is. Heb geen zin om het met de afstandbediening te doen dus heb mijn CI+ kaartje weer in de TV gedaan.
Argh, wat doe ik dan fout 8)7. heb naar mijn idee echt van alles geprobeerd. Als ik de TV setup op de XBOX doe dan ziet hij wel dat die Cisco decoder is aangesloten, maar het beeld blijft op zwart waar staat dan het zo'n 12 seconde kan duren. Als ik de HDMI kabel eruit trek merk de Xbox dit ook en doe ik hem er weer in, dan ziet hij dat ook. Alleen zwart beeld :(

• SinergyX
http://forums.xbox.com/xb...1626784.aspx?PageIndex=10

Het lijkt erop dat er nog steeds login problemen zijn in US, mogelijk dat het daarmee te maken heeft.

Heb jij ooit je account zelf van locatie veranderd?

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2013 11:03 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
So far kan ik nog 'gewoon' Forza starten. Profiel op xbox.com kan ik ook niet benaderen, maar dat lijkt me eerder een storing.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• LOTG
Op xbox.com myprofile kan ik ook niet komen, console staat thuis dus dat kan ik niet testen.

Op commerce site heb ik inderdaad 2 profielen.

[ Voor 3% gewijzigd door LOTG op 28-11-2013 11:12 ]

• henkyyyyyyy
Ik kreeg ook een foutmelding op xbox.com.
Maar kon wel gewoon op mijn gamertag klikken rechtsboven en kon dan gewoon verder gaan.

Staat deze er niet bij jullie?

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ik kan ook inloggen op xbox.com, alleen niet naar mijn profiel. Net zoals iedereen hier.

• henkyyyyyyy
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:08:
Ik kan ook inloggen op xbox.com, alleen niet naar mijn profiel. Net zoals iedereen hier.
Ik kan wel naar mijn profiel.

Klik eens als je ingelogd bent op deze link https://live.xbox.com/en-US/Profile?xr=socialmenav

Bijvoorbeeld in een incognitovenster inloggen en op de link klikken, zodat je zeker weet dat je naar de US versie gaat van de site

[ Voor 16% gewijzigd door henkyyyyyyy op 28-11-2013 11:11 ]

• Phusebox
henkyyyyyyy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:01:
[...]

Phusebox, kun je naar deze website gaan?

https://commerce.microsoft.com/PaymentHub

Of kun je daat ook al niet meer inloggen?

Daar kun je 2 verschillende accounts zien, USA en NL account.
Ja dat lukt wel.
SinergyX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:02:
http://forums.xbox.com/xb...1626784.aspx?PageIndex=10

Het lijkt erop dat er nog steeds login problemen zijn in US, mogelijk dat het daarmee te maken heeft.

Heb jij ooit je account zelf van locatie veranderd?
Nope

• BM

BM

Moderator Spielerij
henkyyyyyyy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:10:
[...]

Ik kan wel naar mijn profiel.

Klik eens als je ingelogd bent op deze link https://live.xbox.com/en-US/Profile?xr=socialmenav

Bijvoorbeeld in een incognitovenster inloggen en op de link klikken, zodat je zeker weet dat je naar de US versie gaat van de site
Die werkt wel ja, maar dan naar my account zorgt voor een error ;)

Xbox

• LOTG
BM schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:12:
[...]

Die werkt wel ja, maar dan naar my account zorgt voor een error ;)
Zelfde

• Phusebox
Maar goed, als dat toch een probleem is bij iedereen moet Microsoft daar toch van op de hoogte zijn lijkt me?

Maar jullie kunnen wel dus gewoon Forza starten zonder problemen... hmmz. Straks als ik thuis kom nog eens proberen en dan meteen ook een download game proberen, want lijkt me als hij niet kan syncen dat die dan ook niet start.

• henkyyyyyyy
Hmm inderdaad, bij mij ook.
Ik klikte telkens op mijn naam.

Het zal toch niet he :(

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik kan gewoon nog gamen. Nu FM5 en daarstraks DR3. En ik heb exact hetzelfde gedaan als Phusebox.`

Xbox

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik schrok me dood, heb dus hetzelfde als ik op xbox.com inlog.. :o
alleen kan ik dus wel hier komen
https://live.xbox.com/en-US/Home?xr=socialtwistnav

[ Voor 40% gewijzigd door shoombak op 28-11-2013 11:15 ]

• LOTG
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:13:
Maar goed, als dat toch een probleem is bij iedereen moet Microsoft daar toch van op de hoogte zijn lijkt me?

Maar jullie kunnen wel dus gewoon Forza starten zonder problemen... hmmz. Straks als ik thuis kom nog eens proberen en dan meteen ook een download game proberen, want lijkt me als hij niet kan syncen dat die dan ook niet start.
Ja dat weet ik dus niet zonder thuis te zijn. Gisteravond in iedergeval geen problemen gehad, vanochtend (rond 8 uur) nog even de xbox aangezet, maar geen spel gestart. Xbox staat op regio US, een Iers account toegevoegd om Forza te kopen en voor de adres informatie heb ik gewoon mijn NL adres ingevoerd. Bij Adres 2 Netherlands gezet, dus het is wel een geldig adres. Alleen niet in Ierland.

Verwijderd

Nooit van zijn levensdagen dat Xbox die zooi gaat blocken.
Dan krijgen ze zo'n enorme shitstorm over hun heen.

• LOTG
BM schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:14:
Ik kan gewoon nog gamen. Nu FM5 en daarstraks DR3. En ik heb exact hetzelfde gedaan als Phusebox.`
Ook je spellen in de US store gekocht? Dat is het enige wat ik mij kan bedenken, dat je in een andere regio spellen gekocht hebt dan europa.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ik heb zowel BF4, DR3 en NBA2k in USA gekocht. Afgelopen uur zowel BF4 als DR3 gewoon kunnen spelen.

• henkyyyyyyy
Ik kan dit vinden :
Alright, sounds like you have a bit of a billing block on your account
Zie http://forums.xbox.com/xb...t/809273.aspx?PageIndex=1
Have you checked all the info, payment acct + other is current, at http://commerce.microsoft.com ?
If so, suggest you contact a Billing Agent. You can choose Option 1 after finding your country's support line: See http://tinyurl.com/XBLnumbers ...
but a faster way to speak to an Agent is to go to http://xbox.com - sign in there if you can - then go to support.xbox.com/contact-us
Click on Request A Call and type in a few lines explaining your issue and you will get called back quicker than if you waited in queue on hold
Awesome. Call up 800-469-9269. You want to get a hold of Billing. They should be able to get you completely set up and all this sorted out. Good luck!
Heeft dus waarschijnlijk toch met de betalingsmogelijkheden te maken.

[ Voor 77% gewijzigd door henkyyyyyyy op 28-11-2013 11:22 ]

• shoombak
  • Niet online
ik kreeg gisteren overigens tijdens het spelen van Forza (gekocht in US store) over cloud sync, na nogmaals proberen ging dat gewoon goed. Nu niet thuis, dus kan het niet controleren.

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 15:44
Ik heb hetzelfde gehad, dit was toen ik de creditcard van mijn vader had gebruikt (toen minderjarig) en deze was na een tijd verlopen waardoor ik niet meer kon inloggen. Toen met MS gemailed en die hadden het dan verwijderd na wat gezeur. Vervolgens paypal toegevoegd en toen werkte het weer...

Soms zit het tegen, soms zit het mee

• BM

BM

Moderator Spielerij
LOTG schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:16:
[...]

Ook je spellen in de US store gekocht? Dat is het enige wat ik mij kan bedenken, dat je in een andere regio spellen gekocht hebt dan europa.
Jep, zowel FM5 als DR3 komen uit de US store. Vooralsnog maak ik me niet heel veel zorgen, ik heb gewoon betaald voor die games. Ik had ze ook op vakantie in de US mee kunnen nemen en betalen met mijn CC :)

Xbox

• henkyyyyyyy
BM schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:22:
[...]

Jep, zowel FM5 als DR3 komen uit de US store. Vooralsnog maak ik me niet heel veel zorgen, ik heb gewoon betaald voor die games. Ik had ze ook op vakantie in de US mee kunnen nemen en betalen met mijn CC :)
Het enige is natuurlijk wel dat we een fake adres hebben opgegeven waar ze over kunnen struikelen.

• LOTG
Ja daar moet je mee oppassen, in de voorwaarden staat namelijk dat je geen valse informatie mag geven.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb het adres van een postbus opgegeven die ik ooit aangevraagd had. Theoretisch is het dus wel 'mijn' adres.

Xbox

• henkyyyyyyy
Heb ook nog dit gevonden :
It turns out the issue relates to a risk block where by if you buy numerous items in a short time scale or have suddenly bought something after a long break then the system automatically lock your account to prevent fraud.
To remove the lock please contact support as above and explain the issue.
Be aware it took 5 days for a resolution so please be patient.
Zie http://forums.xbox.com/xb.../27/p/436594/2185829.aspx

Heb je veel online gekocht Phusebox?

[ Voor 3% gewijzigd door henkyyyyyyy op 28-11-2013 11:27 ]

• shoombak
  • Niet online
Gebruik je trouwens paypal Phusebox?
Mijn chat overigens:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5vGS0.png
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5vHfN.png

[ Voor 80% gewijzigd door shoombak op 28-11-2013 12:02 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.