[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.442 views

Verwijderd

"Ontwikkelaar Turn 10 is van plan om de microtransacties in Forza Motorsport 5 aan te passen. Dit na negatieve feedback van fans.

Voordat deze aanpassingen worden doorgevoerd, biedt Turn 10 alvast tijdelijk alle wagens voor de helft van de benodigde credits aan. Deze actie loopt nog tot maandagochtend. De studio wil op deze manier spelers tegemoet komen. Het is nog niet bekend wanneer het microtransactiesysteem definitief op de schop gaat.

VIP-members van het spel ontvangen daarnaast de 2013 Lotus E21 grand prix-wagen gratis. Iedereen die deze wagen al gekocht heeft, krijgt de 1962 Ferrari 250 GTO. Het kan een dag duren voordat de gratis content in de game verschijnt. Tenslotte worden er tijdens het spelen tijdelijk ook meer credits uitgedeeld, zodat mensen zich minder gedwongen voelen om voor nieuwe wagens via microtransacties te betalen.

Zowel de Xbox One als Forza 5 komen pas volgend jaar officieel in Nederland uit, maar zijn al in diverse andere Europese landen beschikbaar. De dagen na de release van de Xbox One waren veel klachten van gamers te horen over het feit dat zowel Forza 5 als Ryse, beide games die voor de volledige prijs in de winkels liggen, microtransacties bevatten."

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Een beetje vaag is het wel, om de microtransacties tegemoet te komen hoef je minder INGAME credits uit te geven?

Ik zou verwachten dat je minder geld voor die carpacks zou hoeven te betalen.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

BM

Moderator Spielerij
Carpacks zijn 'normale' DLC, geen microtransacties.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• LOTG
Ik zag trouwens dat de free car niet meer bestaat? Krijg je nu gewoon een title update gepushed om de nieuwe models in multiplayer te zien?

• LOTG
Ik heb mijn controller disconnect issue tijdelijk opgelost door een micro usb kabel te gebruiken, ik vrees dat het volgende week een RMA word. Dan vast naar Amazon.de. Ik hoop dat ik mijn controller van te voren krijgen wat ik wil mijn day one niet terug sturen.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41
Ik gebruik inderdaad Paypal maar heb maar 1 game gekocht online. Vaag.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:54
My Account op Xbox.com werkt bij mij ook niet. De rest wel. Kan ook gewoon op de Commerce site van Microsoft en mijn NL en US account bekijken. Weet niet of m'n Xbox One het doet, want ben aan het werk.. moet ik straks eens proberen..

Maar denk dat het nog naweeën zijn van de inlogproblemen van Xbox Live van vannacht..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41
Onduidelijk verhaal zeg, gaat het nu om accounts die heel weinig hebben gekocht de laatste tijd?

Ik kan wel inloggen op die en-US, maar als ik naar 'my account' ga, krijg ik ook een foutmelding:
Uh oh... that shouldn't have happened.
It appears you've found a glitch in the system.

date: 11/28/2013 11:09:13 AM

Vage shizzle btw met die friends btw, via XBO is het 'follow' maar als mensen ook een 360 hebben, krijg je daar van je 'followers' gewoon nog een friend invite.
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:04:
Ik gebruik inderdaad Paypal maar heb maar 1 game gekocht online. Vaag.
Verder nooit iets online gekocht met je account?

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2013 12:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:09:
My Account op Xbox.com werkt bij mij ook niet. De rest wel. Kan ook gewoon op de Commerce site van Microsoft en mijn NL en US account bekijken. Weet niet of m'n Xbox One het doet, want ben aan het werk.. moet ik straks eens proberen..

Maar denk dat het nog naweeën zijn van de inlogproblemen van Xbox Live van vannacht..
overigens heb ik op die commerce site een NL, US, GB en DE account |:(

• MAX3400
SinergyX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:11:

Vage shizzle btw met die friends btw, via XBO is het 'follow' maar als mensen ook een 360 hebben, krijg je daar van je 'followers' gewoon nog een friend invite.
Het zou nog vager moeten worden; ik dacht dat je ook mensen kon gaan Followen op de One zonder dat er daadwerkelijk een wederzijdse "frienship" bestaat. Net zoals dat je op Twitter iemand volgt maar niet daadwerkelijk bekend met elkaar bent.

• SinergyX
MAX3400 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:16:
Het zou nog vager moeten worden; ik dacht dat je ook mensen kon gaan Followen op de One zonder dat er daadwerkelijk een wederzijdse "frienship" bestaat. Net zoals dat je op Twitter iemand volgt maar niet daadwerkelijk bekend met elkaar bent.
Jup, ik heb nu dacht 51 'friends' en 38 'followers'.

Southpark:
-I'm not your friend, follower.
-I'm not your follower, friend.

Heb ook geen idee hoe je mensen kan inviten ingame, of hoe je ze kan joinen (zoals bv bij X360 'join game' in GTA5, join je automatisch hun sessie).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• shoombak
  • Niet online
ik ben een beetje bang dat paypal in dit geval zit te kutten, heb 2 games in de US store gekocht + 1 controller bij Saturn, die order heb ik geannulleerd. Het geld is teruggestort naar paypal, maar daar staat het "tijdelijk geblokkeerd" sinds gisteren. Misschien dat het er los van staat maar maak me redelijk zorgen aangezien ik vanavond pas mijn xbox kan checken

dat staat er dus los van :) Naja ik hou het op een bug door de storing van gisteren.

[ Voor 11% gewijzigd door shoombak op 28-11-2013 12:29 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat kan toch ook? Friendrequests die (nog) niet geaccept zijn zijn followers, en volgens mij kun je mensen ook alleen followen.
ik ben een beetje bang dat paypal in dit geval zit te kutten, heb 2 games in de US store gekocht + 1 controller bij Saturn, die order heb ik geannulleerd. Het geld is teruggestort naar paypal, maar daar staat het "tijdelijk geblokkeerd" sinds gisteren. Misschien dat het er los van staat maar maak me redelijk zorgen aangezien ik vanavond pas mijn xbox kan checken
Das misschien nog wel een aardige voor Phusebox: zijn de betalingen op paypal wel geslaagd? Kan me voorstellen dat als MS niet bij hun geld kan ze de boel op slot gooien.

[ Voor 68% gewijzigd door BM op 28-11-2013 12:27 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Gisteren Dead Rising 3 gekocht.
Kan nu nog overal in, xbox staat uit.
Maar kan gewoon online mij profiel zien.

• Phusebox
Jep geld is dezelfde dag nog van mijn bankrekening afgeschreven.

• shoombak
  • Niet online
als ik met een ander acccount inlog, wat nooit gekoppeld is geweest aan de xbox one oid, dan heb ik hetzelfde probleem :)

• Phusebox
Ok, dus het "My Account" probleem staat los van de cloud sync issue die ik had. Ga straks als ik thuis kom meteen uitproberen of het nu wel weer zou werken.

En anders heb ik altijd nog een mooi Xbox One avatar shirt... :+

• BM

BM

Moderator Spielerij
Waar heb je dat shirt aan te danken trouwens?:)

Xbox

• Phusebox
BM schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:41:
Waar heb je dat shirt aan te danken trouwens?:)
Aan de helpdesk die me niet kon helpen ;(

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:40:
Ok, dus het "My Account" probleem staat los van de cloud sync issue die ik had. Ga straks als ik thuis kom meteen uitproberen of het nu wel weer zou werken.

En anders heb ik altijd nog een mooi Xbox One avatar shirt... :+
Oke mooi, als het probleem zich dan nog voordoet zou als oplossing kunnen bieden dat je je router even reset.
Meerdere mensen die gisteren last hadden van de storing en dit deden en daarna wel weer konden inloggen.
Laten we het hopen!
I consider myself a lucky one.... I had the same error & issues as mentioned above. I am connected to a wired Ethernet connection. I reset the modem & reconnected to the internet. From what I can gather this is purely a connection issue.
After resetting the modem, I am able to resume.
GUYS LISTEN UP!!!
Got the same error code myself. I went to my network settings, disconnected my wireless connection, reconnected, and my sign in started working again. Try it if you haven't already!!!
Rebooting wont fix it
Had this issue ~ Disconnected the Xbox One from the house network (Router) signed in while I was offline to my profile or use anyone else profile on that Xbox and connect again to the network. Problem solved 😏 Happy gaming everyone

[ Voor 40% gewijzigd door henkyyyyyyy op 28-11-2013 13:01 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• uchiha tijntje
  • Nu online
Plaatjes doen het niet?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• henkyyyyyyy
Even een probleempje van mijzelf helaas....

Mijn Xbox Controller "Day One" vertoont kuren.

De Xbox One controller heeft een defect aan de linker stick, je kunt deze namelijk zo ver duwen dat je een klik hoort en het net lijkt of de bolling van de stick eruit komt. Als je hem dan weer in een neutrale positie zet dan klikt hij terug. Dit is best vervelend, want hij moet dus eerst weer in een normale positie terugkomen wilt hij terugschieten.

Nu is het zo dat ik het best leuk vind dat ik een "Day One" controller heb en zou deze niet graag kwijt willen. Maar wat nu te doen dan?
Ik heb ook geen zin om weer naar Antwerpen te rijden, dat wordt dan de 3e keer en benzinekosten zijn ook niet gratis.

Wat zijn mijn opties?

• uchiha tijntje
  • Nu online
henkyyyyyyy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:19:
Even een probleempje van mijzelf helaas....

Mijn Xbox Controller "Day One" vertoont kuren.

De Xbox One controller heeft een defect aan de linker stick, je kunt deze namelijk zo ver duwen dat je een klik hoort en het net lijkt of de bolling van de stick eruit komt. Als je hem dan weer in een neutrale positie zet dan klikt hij terug. Dit is best vervelend, want hij moet dus eerst weer in een normale positie terugkomen wilt hij terugschieten.
Daar heb ik ook een beetje last van. Is op zich wel irritant, maar heb er nog geen last van ondervonden in games. Zodra de Xbox hier in NL is, ga ik MS wel even bellen dat het niet zo hoort.

• SinergyX
De kwaliteit van de Day one controller is wel minder dan de 'latere' controllers. Mijn normale controller heeft niet van die 'scherpe' randjes aan de binnenkant van de analoge pookjes en de D-pad lijkt ook van iets harder/doffer plastic.

• MAX3400
Ik heb mijn Day One controller nog in de verpakking zitten; die blijft netjes netjes en ik speel wel met mijn extra controller. Wat me daar weer in opvalt is dat de lijm/naad aan de rechterkant niet netjes aansluit; er zit speling in terwijl dat aan de linkerkant niet is.

Desondanks, ik moet wel zeggen dat ik de nieuwe sticks veeeel fijner vindt door de ruwe/relief-rand maar dat de twee knopjes net onder het logo dan wel goedkoop aanvoelen en diep ingedrukt moeten worden.

• LOTG
Ik vind de functies wat ontwenning van die 2 knoppen. Vooral omdat ze nogal context sensitive zijn, en de functie van 2 andere knoppen vervangen.

Voor de rest een zeer fijne controller. Ik betrap mij zelf erop dat ik de triggers hoger vast pak dan bij de 360, misschien vanwege de impulse triggers.

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 15:44
Net de one binnen gekregen, de eerste keer dat ik hem opstarte duurde dat logo met xbox one erg lang en daarna viel de console uit?

Hopelijk is dat en schoonheidsfoutje...

Soms zit het tegen, soms zit het mee

• uchiha tijntje
  • Nu online
Dat is tijdens de verplichte install ook bij mij gebeurd. Nog niets om zorgen over te maken volgens mij.

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:01
SinergyX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:32:
De kwaliteit van de Day one controller is wel minder dan de 'latere' controllers. Mijn normale controller heeft niet van die 'scherpe' randjes aan de binnenkant van de analoge pookjes en de D-pad lijkt ook van iets harder/doffer plastic.
Bij mij is het net andersom... day one steviger?!

• shoombak
  • Niet online
Nou microsoftstore.de geeft aan dat het alleen mogelijk is om de xbox terug te sturen voor een refund, omdat er geen stock is. Ik denk dat ik nog maar met de kabel blijf spelen tot de xbox in nederland uitkomt.

• LOTG
shoombak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:32:
Nou microsoftstore.de geeft aan dat het alleen mogelijk is om de xbox terug te sturen voor een refund, omdat er geen stock is. Ik denk dat ik nog maar met de kabel blijf spelen tot de xbox in nederland uitkomt.
Ik hoop eigenlijk dat het te fixen blijkt met een firmware update, maar ik vrees inderdaad dat de radio chip niet zo fris is. USB Micro kabel werkt ook trouwens.

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 03-10 11:08
Mijn Day One en extra controller voelen beiden stevig aan. De eerste keer dat ik hem vasthad vond ik hem eigenlijk solider aanvoelen dan mijn 360 controller.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• henkyyyyyyy
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:26:
[...]

Daar heb ik ook een beetje last van. Is op zich wel irritant, maar heb er nog geen last van ondervonden in games. Zodra de Xbox hier in NL is, ga ik MS wel even bellen dat het niet zo hoort.
Ja best irritant inderdaad.
We zijn niet de enigste, zie http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4269/t/1630492.aspx
I've had a very bad start with xbox one controllers. My day one edition controller had analog sticks that would pop out of place when pushed forwards or back which i took back to the store to be replaced but i could only get a normal edition one. I left the store and tried out the new controller which had the same issue so they replaced it again and this one felt alright. After a few hours of use the analog sticks have started to pop up out of place again slightly. So after losing my day one edition controller and ending up with a 3rd bad controller I'm at a loss on what to do. I don't want to have to go back to the store again because I'm sure it's a bad batch of controllers they have. I'm aware i can send it to microsoft to get replaced but that would leave me with no controller for several days to play what otherwise is a great console.
Zijn dus 2 dingen:

Ik wil de "Day One" controller niet kwijt, vind dat soort dingen om te hebben leuk.
En ten 2de ik heb net meer als 500 euro uitgegeven en vind het dan vervelend om bij elke speelsessie daaraan herinnerd te worden dat de controller niet goed is.

Blijven weinig opties over om te doen.

• DarkHunterNL
Ik krijg echt steeds als ik op xbox.com naar "my account" of naar de forums ga de foutmelding

"Oeps. Dit had niet mogen gebeuren.

Je hebt blijkbaar een storing in het systeem gevonden."

Iemand enig idee..?

• Phusebox
DarkHunterNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:33:
Ik krijg echt steeds als ik op xbox.com naar "my account" of naar de forums ga de foutmelding

"Oeps. Dit had niet mogen gebeuren.

Je hebt blijkbaar een storing in het systeem gevonden."

Iemand enig idee..?
Dat heeft iedereen hier... blijkbaar een technisch probleem ergens.

• LOTG
Je hebt de discussie van vandaag gevonden.

• DarkHunterNL
Sorry, overheen gelezen. Waardeloos in ieder geval.

• Phusebox
Haha Mediamarkt Aken belt me net dat ze mijn Forza 5 LE binnen hebben... ehm ja wat denk je zelf?

• Xenophoben
  • Laatst online: 16:01
ik heb het probleem nu ook op xbox.nl
Oh-oh... dat was niet de bedoeling.

Je bent mogelijk tegen een probleem van het systeem aangelopen.
echter kan ik nog wel inloggen op xbox app van windows 8.1

[ Voor 17% gewijzigd door Xenophoben op 28-11-2013 15:59 ]

• DarkHunterNL
waardeloze timing ook, net m'n xbox wil ik ryse kopen en dus eerst paypal toevoegen doet de website het niet..

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07
Volgens mij is het meer een fout, als ik via xbox.com probeer in te loggen geeft hij idd eerst die fout, als ik dan stug weer om "mijn account" klikt doet hij het hier wel gewoon.

Straks maar even thuis checken of alles nog werkt op de one zelf :)

[ Voor 17% gewijzigd door Stefmeister op 28-11-2013 16:38 ]

• henkyyyyyyy
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:26:
[...]

Ik snap eigenlijk niet zo goed wat het kan zijn...
Zoals je in dit filmpje bij 3m22s kan zien

zijn het gewoon 2 stickjes die je er zo af kan halen, waardoor schiet hij dan door, niet goed aangedrukt?

• DarkHunterNL
Kan iemand bij wie "my account" het wel doet misschien de url geven van het 'my account"stukje geven? Kan ik dat erachter typen en kijken of die het dan wel doet.

• MAX3400
DarkHunterNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:54:
Kan iemand bij wie "my account" het wel doet misschien de url geven van het 'my account"stukje geven? Kan ik dat erachter typen en kijken of die het dan wel doet.
https://account.xbox.com/en-US?xr=mebarnav ?
https://live.xbox.com/nl-NL/Profile

/edit: ik zie van mijn 14 online vrienden er minstens 6 op hun One ingelogd; de "account issues" zijn dus mogelijk beperkt tot de logon-server of misschien een gedeelte van XBL.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 28-11-2013 17:00 ]

• H1CS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-09 20:30

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb mn one klaar staan voor wat uurtjes Forza.
Maar hoe koop ik dat spel (digitaal) met paypal?

Ik heb mn gamertag en console op USA gezet.
Bij billing options een USA adres ingevuld.

Als ik in mijn profile nu add paypal doe dan wordt ik doorgestuurd naar paypal en die vraagt me een creditcard toe te voegen?

Kan iemand me helpen? Wil graag Forza spelen vanavond :)

• DarkHunterNL
MAX3400 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:58:
[...]

https://account.xbox.com/en-US?xr=mebarnav ?
https://live.xbox.com/nl-NL/Profile

/edit: ik zie van mijn 14 online vrienden er minstens 6 op hun One ingelogd; de "account issues" zijn dus mogelijk beperkt tot de logon-server of misschien een gedeelte van XBL.
Bedankt :) Helaas werkt het dan alsnog niet.
ApOE schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:12:
Ik heb mn one klaar staan voor wat uurtjes Forza.
Maar hoe koop ik dat spel (digitaal) met paypal?

Ik heb mn gamertag en console op USA gezet.
Bij billing options een USA adres ingevuld.

Als ik in mijn profile nu add paypal doe dan wordt ik doorgestuurd naar paypal en die vraagt me een creditcard toe te voegen?

Kan iemand me helpen? Wil graag Forza spelen vanavond :)
Op de website? Dan staat er geloof ik een linkje boven met ''inloggen met paypal'' en dan kan je betalen.

[ Voor 41% gewijzigd door DarkHunterNL op 28-11-2013 17:13 ]

• ApOE
Als ik op de USA store (xbox.com) op buy for xbox one druk kan dan krijg ik een pop-up met de vraag een creditcard toe te voegen.

Ik doe vast iets niet goed, hier was ik namelijk al bang voor aangezien dit onze eerste console is zullen sommige dingen minder vanzelf sprekend zijn dan normaal ;)

• Phusebox
Ik ben thuis en krijg nog steeds de we could not sync error....

• uchiha tijntje
  • Nu online
Heb je ook problemen met andere games?

• Phusebox
Nu aan het testen. Ja geen enkele game werkt.

:(

• shoombak
  • Niet online
Fifa werkt hier prima, Forza lijkt het ook gewoon te doen

Welke melding krijg je?

[ Voor 19% gewijzigd door shoombak op 28-11-2013 17:47 ]

• Phusebox
Could not sync your data with the cloud.

• Rivanov
Games werken hier gewoon prima.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ApOE
ApOE schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:25:
Als ik op de USA store (xbox.com) op buy for xbox one druk kan dan krijg ik een pop-up met de vraag een creditcard toe te voegen.

Ik doe vast iets niet goed, hier was ik namelijk al bang voor aangezien dit onze eerste console is zullen sommige dingen minder vanzelf sprekend zijn dan normaal ;)
Sorry dat ik mezelf naar een nieuwe pagina quote, maar het lukt me echt niet om middels paypal forza te kopen uit de usa store. Iemand die me op weg kan/wil helpen?

• henkyyyyyyy
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:29:
Ik ben thuis en krijg nog steeds de we could not sync error....
Heb je al geprobeerd je modem te resetten"?

Staat je Xbox in Dmz?

[ Voor 5% gewijzigd door henkyyyyyyy op 28-11-2013 18:04 ]

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:41

-SaveMe-

-klik-

Gewoon een issue met de site bij MS. Krijg ook die glitch in the system. Kan gewoon verder alles, ook friends online zien, etc ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

• MAX3400
Over glitches gesproken; heb nog een stapeltje codes die ik wil invullen. De ene QR-code worden wel gepakt door Kinect op de One en verwerkt en de andere QR-code niet. Alle 25-digit codes worden zowel op de One als online niet gepakt en krijg ik ook een error.

Oh, en het lijkt erop dat Kinect me helemaal niet meer wil horen; insignen lukt nog wel met "person recognition" maar daarna kan ik roepen/schreeuwen wat ik wil, er gebeurt echt niks.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Lezen mensen, probleem bij Phusebox is niet de site, maar de console....

Xbox

• Phusebox
Ik weet niet hoe maar het werkt weer. Account verwijdert. Netwerk instellingen gewist. Alles uitgezet.

Vervolgens weer alles opnieuw aangezet in ingesteld et voila.

• henkyyyyyyy
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:27:
Ik weet niet hoe maar het werkt weer. Account verwijdert. Netwerk instellingen gewist. Alles uitgezet.

Ja toch iets met je netwerkinstellingen :)

Goed man, gelukkig maar!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:41

-SaveMe-

-klik-

Nice! Game ze :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:27:

d:)b

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34
Met het geluid zacht komt er wel een irritant gezoem van de rumbletriggers zeg, had de x360 niet zo'n last van.

Even een tip voor Kinect, had vaak dat Kinect me niet verstond, dacht dat het aan mijn uitspraak lag maar lag dus aan het volume van de microfoon.
Tijdens de test (2de soundwave) gewoon je speakers extreem luid zetten, dan word de microfoon gevoeliger afgesteld en werken de voicecommands een stuk beter :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• shoombak
  • Niet online
Ik kan momenteel zowel in Fifa als COD geen multiplayer games joinen. Kan bij beiden niets vinden, terwijl er wel verbinding is..

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
shoombak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:51:
Ik kan momenteel zowel in Fifa als COD geen multiplayer games joinen. Kan bij beiden niets vinden, terwijl er wel verbinding is..
Bij FIFA had ik daar sowieso vaak last van.

• ApOE
ApOE schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:49:
[...]

Sorry dat ik mezelf naar een nieuwe pagina quote, maar het lukt me echt niet om middels paypal forza te kopen uit de usa store. Iemand die me op weg kan/wil helpen?
Denk dat het dus niet zo makkelijk is?

Mijn gamertag is nu USA, volgens de pagina kan ik 1x per 3 maanden van regio wisselen.
Als ik mijn gamertag nu naar regio UK verander en ik koop in een UK webshop MS points, kan ik dan uit de UK store forza kopen?

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:14
Heeft hier iemand een LG televisie? Ik heb het probleem dat de Xbox de TV wel aanzet als ik "Xbox On" roep, maar dat de TV dan niet naar de juiste input (HDMI 2) gaat. Volume wordt wel goed bestuurd door de Xbox en de TV gaat ook uit als ik de Xbox uit zet. Heb ook al SimpLink aangezet op de TV, maar ook dat levert geen resultaat op.

Xbox Live: Chevalric

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:54
ApOE schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:10:
[...]

Mijn gamertag is nu USA, volgens de pagina kan ik 1x per 3 maanden van regio wisselen.
Als ik mijn gamertag nu naar regio UK verander en ik koop in een UK webshop MS points, kan ik dan uit de UK store forza kopen?
of gewoon hier gebruik van maken :

http://www.gamesync.nl/fo...-code-kopen-gamesync.html

;)

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
ApOE schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:10:
[...]

Je hoeft je region van je gamertag niet te veranderen die kan je gewoon op nederlands laten.

Ga naar http://marketplace.xbox.com/en-us/
Log in met je account (rechts boven)
Ga dan naar de payment opties en voer een amerikaans adres in bij de paypal optie (adressen genoeg op google, tip kies Delaware of een andere sales tax free staat voor geen belasting)
Je moet daarna een keer inloggen op je paypal en klaar

ps. je kunt nu door technische problemen op de xbox site niet bij je account settings dus probeer het morgen nog een keer als het niet lukt

• ApOE
BoomTree schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:28:
[...]

Je hoeft je region van je gamertag niet te veranderen die kan je gewoon op nederlands laten.

Ga naar http://marketplace.xbox.com/en-us/
Log in met je account (rechts boven)
Ga dan naar de payment opties en voer een amerikaans adres in bij de paypal optie (adressen genoeg op google, tip kies Delaware of een andere sales tax free staat voor geen belasting)
Je moet daarna een keer inloggen op je paypal en klaar

ps. je kunt nu door technische problemen op de xbox site niet bij je account settings dus probeer het morgen nog een keer als het niet lukt
Thanks voor je reactie!

Ik kan momenteel prima in mn account settings op xbox.com. (https://account.xbox.com/en-US/PaymentAndBilling)
Onder "billing info" heb ik een adres in montana ingevuld.
In het menu "Payment & billing" staat een optie "add paypal" waarna ik moet inloggen op paypal.
Als ik dat doe wordt er op de paypal pagina gevraagd om een creditcard in te vullen, welke ik niet heb.
Hier loop ik vast :X

• Rivanov
Damn. Battlefield 4 is echt een gedrocht van een game. Qua stabiliteit maar ook qua graphics in MP.
Die aliasing is gewoon ver-schrik-ke-lijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 28-11-2013 21:37 ]

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Vinden jullie de voice control van Kinect niet verdacht veel lijken op die uit Windows XP (en daarna vista, 7,8). Deze werkt precies hetzelfde, want heb hem net op mijn Surface tablet geprobeerd (windows spraakherkenning).

Werkt eigenlijk 80-90% van de tijd, maar een heel stuk minder precies dan Google (alleen engels helaas).

Hoop dat ze volgend jaar nieuwe software gebruiken (denk het wel, zie Cortana).

• uchiha tijntje
  • Nu online
Rivanov schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:37:
Damn. Battlefield 4 is echt een gedrocht van een game. Qua stabiliteit maar ook qua graphics in MP.
Qua stabiliteit wel, maar qua graphics? Vind het er echt goed uitzien :o. maar ben dan ook alleen consoles gewend, dus wellicht heeft het daar mee te maken? :)

• Rivanov
Het ligt misschien aan het feit dat ik +/- 1,5m van m'n 55" TV afzit.. maar het is af en toe echt tenenkrommend..

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34
Hebben jullie ook in BF4 SP dat gaas in hekwerken en stalen bruggen eerst doorzichtig / helemaal niet aanwezig zijn en pas als je dichtbij komt word het gaas erin gerenderd.
Stukje AA zou hier zeker op zijn plaats zijn, popup op een hek vind ik toch wel erg overdreven.
Kan bovendien heel de avond al geen server vinden, hoop dat er snel een patch komt om eea op te lossen.

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 28-11-2013 22:12 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rivanov
Stukje AA? Die game schreeuwt om AA.

• DarkHunterNL
ApOE schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:36:
[...]

Thanks voor je reactie!

Ik kan momenteel prima in mn account settings op xbox.com. (https://account.xbox.com/en-US/PaymentAndBilling)
Onder "billing info" heb ik een adres in montana ingevuld.
In het menu "Payment & billing" staat een optie "add paypal" waarna ik moet inloggen op paypal.
Als ik dat doe wordt er op de paypal pagina gevraagd om een creditcard in te vullen, welke ik niet heb.
Hier loop ik vast :X
HEEEEEEEEEEEEEEEL ERG BEDANKT!!!

Door de link die je poste slaat de website dat stukje met ''my account'' over. Hierdoor kun je dus nu wel de payment opties veranderen. :) Ik heb daar de billing information verandert naar een adres in de US. Vervolgens heb ik op https://commerce.microsoft.com/PaymentHub waar rechtsbovenin staat "NL persoonlijk account" op "US persoonlijk account" gezet vervolgens paypal toegevoegd en toen werkte het.

Eerst kreeg ik op de website van xbox.com met het toevoegen van een paypal methode een foutmelding maar op deze manier is het me dus gelukt.

Zojuist Ryse: Son of Rome gekocht met paypal op de xbox en die is nu aan het installeren.

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 13:22
MAX3400 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:18:
Over glitches gesproken; heb nog een stapeltje codes die ik wil invullen. De ene QR-code worden wel gepakt door Kinect op de One en verwerkt en de andere QR-code niet. Alle 25-digit codes worden zowel op de One als online niet gepakt en krijg ik ook een error.

Oh, en het lijkt erop dat Kinect me helemaal niet meer wil horen; insignen lukt nog wel met "person recognition" maar daarna kan ik roepen/schreeuwen wat ik wil, er gebeurt echt niks.
Dan heb je hem waarschijnlijk op een land ingesteld staan waar "praten" met kinect nog niet werkt. Als je Engeland of US gebruikt dan werkt de voice wel, Ierland bijv. niet.

• MAX3400
Rivanov schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:54:
Het ligt misschien aan het feit dat ik +/- 1,5m van m'n 55" TV afzit.. maar het is af en toe echt tenenkrommend..
Zonder waarde-oordeel, kan ik me voorstellen dat de kijkafstand, de upscaling van 720p en de software in je tv al met al voor een verminderende ervaring kan zorgen. Heb je al geprobeerd om zoveel mogelijk van je tv-settings na te lopen en waar nodig uit/aan te zetten?

• Rivanov
Heb alles uit staan in m'n TV. FIFA en Forza zien er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gazhims3lv
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-12-2024
DarkHunterNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:23:
[...]

Door de link die je poste slaat de website dat stukje met ''my account'' over. Hierdoor kun je dus nu wel de payment opties veranderen. :) Ik heb daar de billing information verandert naar een adres in de US. Vervolgens heb ik op https://commerce.microsoft.com/PaymentHub waar rechtsbovenin staat "NL persoonlijk account" op "US persoonlijk account" gezet vervolgens paypal toegevoegd en toen werkte het.

Eerst kreeg ik op de website van xbox.com met het toevoegen van een paypal methode een foutmelding maar op deze manier is het me dus gelukt.

Zojuist Ryse: Son of Rome gekocht met paypal op de xbox en die is nu aan het installeren.
Pff ik krijg de hele tijd met mijn paypal; use different payment option blabla could not be authorized. Snap er niets van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 22-09 13:46
ik kan deze link niet meer openen: https://commerce.microsoft.com/PaymentHub.
en ik krijg foutmeldingen als ik xbox video of music start: live xbox account region is Netherlands.
Ik heb toch UK geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Xbox music werkt inderdaad niet. Die kijkt naar je account regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
DarkHunterNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:23:
[...]

Graag gedaan hoor! Alleen ik kom niet verder...
Op de payment hub kan ik ook een "US persoonlijk account" kiezen.
Als ik dan een paypall account wil koppelen vraagt Paypal me een creditkaart toe te voegen, welke ik dus niet heb.

zou het aan mijn paypal account liggen? Deze is niet aan ene bank gekoppeld maar heeft wel een geverifieerd adres.

:X help 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
LOTG schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:34:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat het te fixen blijkt met een firmware update, maar ik vrees inderdaad dat de radio chip niet zo fris is. USB Micro kabel werkt ook trouwens.
hier dus iemand die een replacement Xbox heeft ontvangen maar nog steeds hetzelfde probleem heeft.. |:(
http://forums.xbox.com/xb.../1627694.aspx?PageIndex=2

Kan ook nergens vinden op welke frequency de controller werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
ApOE schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:10:
[...]

Als ik dan een paypall account wil koppelen vraagt Paypal me een creditkaart toe te voegen, welke ik dus niet heb.

zou het aan mijn paypal account liggen? Deze is niet aan ene bank gekoppeld maar heeft wel een geverifieerd adres.

Krijg je dan dit scherm?

http://oi43.tinypic.com/2a8kby9.jpg

Kan je dan niet op dat rood omcirkelde klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 18:14
shoombak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:51:
Zelfde probleem hier bij Need for speed... de fix door m'n persoonlijke ms account ook op uk te zetten deed het voor even maaar volgende dag alweer dezelfde problemen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-09 23:01

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Gisteren m'n Day-One Edition binnen gekregen ^_^
Direct na het starten netjes de update en het instellen gedaan (En en locatie USA), waarna direct Fitness en KI gedownload werden (1 via de US market, de ander via UK market).

Toen dit werkte direct Forza 5 gekocht met PayPal in de US market via de pc.
En gisteren nog even een paar races kunnen doen.
GAAFFFF spel!!!

Drive, controller en xbo doen het prefect, gelukkig geen problemen.
Enige is, ik moet wat hard praten vanaf de bank om de xbox te besturen met stem. Is die gevoeligheid nog ergens in te stellen?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
HellStorm666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:50:
Gisteren m'n Day-One Edition binnen gekregen ^_^
Direct na het starten netjes de update en het instellen gedaan (En en locatie USA), waarna direct Fitness en KI gedownload werden (1 via de US market, de ander via UK market).

Toen dit werkte direct Forza 5 gekocht met PayPal in de US market via de pc.
En gisteren nog even een paar races kunnen doen.
GAAFFFF spel!!!

Drive, controller en xbo doen het prefect, gelukkig geen problemen.
Enige is, ik moet wat hard praten vanaf de bank om de xbox te besturen met stem. Is die gevoeligheid nog ergens in te stellen?
Wat ik hier heb gelezen is, dat je bij die soundcheck je geluid echt hard moet zetten zodat die microfoon wat gevoeliger wordt. En misschien handig om hem niet vlak naast een speaker te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:55
Rivanov schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:37:
Ik heb deze game al voor de PC. Stabiliteit is daar ook nog niet je-van-het. Maar ik twijfelde of ik deze game voor de XBO zou gaan halen. Ik denk dat ik hem maar links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
HellStorm666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:50:
justifire in "[NextGen] Xbox One"
[Xbox One] Forza motorsport 5

Enjoy your Xbox One ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-09 23:01

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

DarkHunterNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:52:
[...]

Wat ik hier heb gelezen is, dat je bij die soundcheck je geluid echt hard moet zetten zodat die microfoon wat gevoeliger wordt. En misschien handig om hem niet vlak naast een speaker te zetten.
Thnx.
Zal dit vanavond proberen.
Kinect staat op m'n center speaker, dus zou er geen last van moeten hebben :)
Zullen de buren leuk vinden als ik m'n set vol open gooi >:)
Onkyo TX-NR818 met Jamo 606 HCS3 in 7.1 en Infinity calsical sub. Komt ruim boven de 100dB op zitplek, zo'n 3 meter bij de speakers vandaan

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
HellStorm666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:57:
[...]

[...]

Thnx.
Zal dit vanavond proberen.
Kinect staat op m'n center speaker, dus zou er geen last van moeten hebben :)
Zullen de buren leuk vinden als ik m'n set vol open gooi >:)
Onkyo TX-NR818 met Jamo 606 HCS3 in 7.1 en Infinity calsical sub. Komt ruim boven de 100dB op zitplek, zo'n 3 meter bij de speakers vandaan
Om 9 uur in de ochtend misschien wel ja haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
DarkHunterNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:39:
[...]

Krijg je dan dit scherm?

http://oi43.tinypic.com/2a8kby9.jpg

Kan je dan niet op dat rood omcirkelde klikken?
Ik heb ook even een screenshot gemaakt van mijn stappen:

Zie hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
TenaciousC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:47:
[...]

Zelfde probleem hier bij Need for speed... de fix door m'n persoonlijke ms account ook op uk te zetten deed het voor even maaar volgende dag alweer dezelfde problemen |:(
het werkte voor mij gisteravond weer na het verwijderen van mijn account van de xbox, vervolgens powercycle van de xbox en resetten van mijn router. Waarschijnlijk kan het ook met 1 of 2 stappen minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
ApOE schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:59:
[...]

Ik heb ook even een screenshot gemaakt van mijn stappen:

Zie hier...
Wanneer ik daar op betalingsoptie toevoegen druk krijg ik het volgende:

Klik

Wanneer ik dan op volgende druk wordt ik doorverwezen naar de website van paypal zelf.

Zeker weten dat je de regio van je account goed gezet hebt? in de US waarschijnlijk ?

[ Voor 18% gewijzigd door DarkHunterNL op 29-11-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Zo ver kom ik ook, ik druk op paypal en wordt door gestuurd naar paypal waar ik inlog met mijn gegevens.
Vervolgens krijg ik op de paypal website te zien dat ik daar creditcard gegevens moet toevoegen?!
(Screenshot nr.3 is van de paypal website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
ApOE schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:10:
[...]

Je moet wel een rekening aan je PayPal account toevoegen anders gaat het niet werken natuurlijk, microsoft zou toch ergens zijn geld vandaan moeten halen. Het is niet zo dat je een acceptgiro ofzo thuis krijgt via PayPal. Voeg je bankrekeningnummer toe en het zou moeten werken.
Pagina: 1 ... 28 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.