[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:06:
Het absurde is als wij correct Engels spreken dan pakt ie het niet, terwijl als je iks-boks zegt, dan pakt ie het wel. Regio staat op UK overigens.
Mmm ik weet niet wat jij onder correct Engels verstaat en ook niet wat je "native" taal is, maar bij mij heeft niemand er problemen mee (ingesteld op US). Werkt 9 van de 10 keer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:39

BM

Moderator Spielerij
harrytasker schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:45:
[...]

Mmm ik weet niet wat jij onder correct Engels verstaat en ook niet wat je "native" taal is, maar bij mij heeft niemand er problemen mee (ingesteld op US). Werkt 9 van de 10 keer perfect.
Grappig, bij US krijg ik het ding met veel moeite aan het verstand dat ik Xbox zeg, maar enig ander commando kan ik vergeten. Na wat aanloopproblemen gaat het op UK nu prima, alleen Xbox On, en Xbox Unsnap doen moeilijk, voor de rest feilloos.

Zou zelf ook wel wat meer games willen zien die Kinect op een goeie manier gebruiken, maar dat valt helaas tegen. D4 zou dat moeten doen, maar die laat ook maar op zich wachten. Fru kan die plek wellicht invullen, als is dat niet echt mijn spel denk ik :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:33
Waar kun je op het moment de goedkoopste kaarten kopen om een game in de us store aan te schaffen? Is er ergens een tutorial? Een maat van me heeft de xbone gekocht en dan kan ik dit meteen doorsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 18:17

Joostk

Barkrukprofeet

shadowman12 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:02:
[...]

Astro A50

Je hebt de DLC gekocht, dus lijkt me dat die gewoon kan gebruiken. Zelfde geldt voor switchen US naar UK, als je in de US de DLC hebt gekocht, kun je die ook gebruiken als je het speelt met een Xbox One die op een bijvoorbeeld UK staat.

Xbox Live upgraden, wat bedoel je daar mee?
Thanks for de antwoorden allemaal.

Hot damn die Astro A50 is goed aan de prijs. Voor dat geld koop je bijna een Xbox One.

Met upgraden bedoel ik verlengen van Xbox Live Gold.

Maar ik zie dat er een MS Xbox One headset adapter is. http://www.xbox.com/en-US...-adapter#fbid=262oULXRMBO
Ik neem aan dat ik daarmee mijn huidige headset kan gebruiken op me Xbox One?

En wat is er allemaal al bekend van race stuurtjes?

[ Voor 27% gewijzigd door Joostk op 16-06-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Joostk schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:27:
[...]

Thanks for de antwoorden allemaal.

Hot damn die Astro A50 is goed aan de prijs. Voor dat geld koop je bijna een Xbox One.

Met upgraden bedoel ik verlengen van Xbox Live Gold.

Maar ik zie dat er een MS Xbox One headset adapter is. http://www.xbox.com/en-US...-adapter#fbid=262oULXRMBO
Ik neem aan dat ik daarmee mijn huidige headset kan gebruiken op me Xbox One?

Er zijn ook wel goedkopere varianten zoals de Turtle Beach Ear Force XO Seven, maar begreep van iemand dat ie daarvan de audio kwaliteit niet goed vondt.

Ja, je kan je huidige headset gebruiken, maar spraak en party chat werken dan niet optimaal, verschilt per headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02
Joostk schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:27:
Er zijn er op dit moment 3, Mad Catz Pro, 458 Italia en de 458 Spider.

Eerste 2 zijn 300+, die laatste is stuk lager kwaliteit en zit tegen de 100 euro.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
shadowman12 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:47:
[...]
Er zijn ook wel goedkopere varianten zoals de Turtle Beach Ear Force XO Seven, maar begreep van iemand dat ie daarvan de audio kwaliteit niet goed vondt.
Dat verschilt zo ontzettend per persoon. Ik zelf vind mij px4 "mwa" maar ik ken ook mensen die er helemaal lyrisch over zijn. Reden is niet dat het geluid slecht is (integendeel zelfs) maar dat ik gewoon een stuk surround mis die ik over mijn speakers wel heb. En dat terwijl de px4 als dd 5.1 surround headset word verkocht. Vast voor mensen die niet beter weten ;)
shadowman12 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:47:
[...]Ja, je kan je huidige headset gebruiken, maar spraak en party chat werken dan niet optimaal, verschilt per headset.
Voor turtle beach is een geweldige pagina die dat per headset laat zien.
link: http://www.turtlebeach.com/console-compatibility

De PX21 vind ik overigens matig omdat zijn audio input die ouderwetse "rood/gele" stekkers zijn. Die zitten niet meer native op de X1 en moet je dus op een andere manier te pakken krijgen. Het kan, maar ik persoonlijk zou een XO4 of XO7 kopen. Of even wachten en deze kopen: Ear Force Stealth 500X (Link: http://www.consumerelectr...artnerships-at-E3-3310501 )

De PX4 on steroids.

[ Voor 18% gewijzigd door Yaz op 17-06-2014 09:01 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Ik heb dit forum even doorgezocht zonder succes vandaar dit bericht!
Ten eerste, sorry voor deze vraag, waarschijnlijk ook al meerdere malen voorbij gekomen.

Maar ik was benieuwd waar ik het beste de xbox one kan bestellen? Zag in het verleden wat sites voorbijkomen welke ik nu niet meer kan vinden, naar mij idee waren deze goedkoper dan de grotere sites zoals wehkamp en bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestraeon
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-08 11:50

Terrestraeon

END OF LINE

mfreriks schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:17:
Ten eerste, sorry voor deze vraag, waarschijnlijk ook al meerdere malen voorbij gekomen.

Maar ik was benieuwd waar ik het beste de xbox one kan bestellen? Zag in het verleden wat sites voorbijkomen welke ik nu niet meer kan vinden, naar mij idee waren deze goedkoper dan de grotere sites zoals wehkamp en bol.com.
Ik heb mijne besteld op amazon.es, daar betaal je 385 euro voor de Kinectloze Xbox en dat is de goedkoopste prijs die ik kon vinden. Verzendkost van 9 euro maakt het nog steeds schappelijk.

Je kan bestellen bij Wehkamp of Bol aan de adviesprijs van 399 euro, maar dan zit je wel te wachten tot september, en ik zie eigenlijk geen reden waarom je dat zou doen (tenzij je reeds een pre-order had openstaan van vorig jaar, dan werd je vergoed met gratis games ter compensatie van de lange wachttijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
mfreriks schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:17:

Als je even in de topic warning had gekeken had je dit topic voorbij zien komen: [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
;)
Dat is denk ik de meest geschikte plek voor je vraag :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
ah kijk, bedankt voor de reacties!!:)

Ga amazon nakijken en ook het andere topic!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Is er iemand die Netflix heeft op de X1?
Ik vroeg me af of dat gewoon de Nederlandse versie is of is het afhankelijk van de locatie instellingen op je X1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:53
Ereaser schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:20:
Ik vroeg me af of dat gewoon de Nederlandse versie is of is het afhankelijk van de locatie instellingen op je X1?
Ik krijg de Nederlandse voorgeschoteld.. Xbox regio staat op US ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Ereaser schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:20:
Ik heb de amerikaanse, maar ik gebruik de alternatieve DNS van www.unblock-us.com.

(Daar kan je kiezen welke netflix je wilt, je vult de DNS in bij je netwerkinstellingen, je logt in via internet Explorer op je Xbox, kiest je regio en klaar :))

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:17

nexhil

BAM!

harrytasker schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:45:
[...]

Mijn zoon van 7 krijgt de ONE gewoon met zijn stem opgestart. De ONE slingert daarna de TV, decoder en HT set aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
McPoowl schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:22:
[...]

Ik krijg de Nederlandse voorgeschoteld.. Xbox regio staat op US ;)
greyfox1987 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:32:
[...]

Ik heb de amerikaanse, maar ik gebruik de alternatieve DNS van www.unblock-us.com.

(Daar kan je kiezen welke netflix je wilt, je vult de DNS in bij je netwerkinstellingen, je logt in via internet Explorer op je Xbox, kiest je regio en klaar :))
Bedankt, zou wel ontzettend makkelijk zijn geweest als het wel zou werken ;)
Aan een betaalde alternatieve DNS begin ik pas als ik de huidige content op Netflix zat ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:54
nexhil schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:44:
[...]

Mijn zoon van 7 krijgt de ONE gewoon met zijn stem opgestart. De ONE slingert daarna de TV, decoder en HT set aan.
Heb je ergens ingesteld dat de One de tv aanzet? Heb dit namelijk nog niet kunnen vinden :'(

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:53
MarkH NL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:51:
[...]

Heb je ergens ingesteld dat de One de tv aanzet? Heb dit namelijk nog niet kunnen vinden :'(
http://support.xbox.com/e...n-off-with-voice-commands

Verify that the Kinect on setting is selected. If Kinect on is not selected, click Kinect on.

The “Wake up Xbox by saying ‘Xbox on’” setting must be selected in Power & startup.
Note This setting is enabled by default.

To use the “Xbox on” command, your Xbox One console must be in Instant-On power mode. If your console is in energy-saving mode, the console and sensor are turned off and not listening for voice commands. For more information about power modes, visit About energy-saving and Instant-On power modes and How to change the power settings on your Xbox One console.
To control other devices such as your TV or audio/video receiver, these devices must be set up on your console. To set up these devices, press the Menu button on your controller, select Settings, and then select TV & Cable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:54
McPoowl schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:54:
[...]

http://support.xbox.com/e...n-off-with-voice-commands

Verify that the Kinect on setting is selected. If Kinect on is not selected, click Kinect on.

The “Wake up Xbox by saying ‘Xbox on’” setting must be selected in Power & startup.
Note This setting is enabled by default.

To use the “Xbox on” command, your Xbox One console must be in Instant-On power mode. If your console is in energy-saving mode, the console and sensor are turned off and not listening for voice commands. For more information about power modes, visit About energy-saving and Instant-On power modes and How to change the power settings on your Xbox One console.
To control other devices such as your TV or audio/video receiver, these devices must be set up on your console. To set up these devices, press the Menu button on your controller, select Settings, and then select TV & Cable.
Super! Ga vanavond eens even kijken, scheelt toch weer een afstandsbediening zoeken :+

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn decoder ook netjes gevonden in de lijst, maar gaat nooit aan. Werkt ook lang niet altijd handig, omdat hij vaak al aanstaat voor m'n PC. (hij zou dan ipv aan naar een andere input moeten schakelen).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
X-Fighter schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:35:
[...]

Bel me eens als er even veel NPC's of zombies bij infamous zijn als bij games op Xbox One, die stad is praktisch leeg...

Sunset Overdrive heeft super veel van die gemuteerde op het scherm, elk 40k polygons. Tis maar wat je "zwaar" vindt.
Super veel?

http://www.technobuffalo....forall-SunsetCity-jpg.jpg

De stad is voor de rest namelijk leeg, en er zijn ook geen NPC's aanwezig. In dat geval heb je in inFamous natuurlijk NPC+vijanden. Qua drukte heb je in inFamous ook nog eens verkeer en veel voetgangers, iets wat je in SO natuurlijk niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sinds wanneer zijn zombies geen NPC's? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Jongens... games vergelijken met als onderliggende toon alsnog de kracht van de spelcomputers vergelijken is alsnog ook niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ninjetsu NL schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:17:
[...]

Deze game wordt echt wel gehyped op dit moment ondanks dat het spel zich allang bewezen heeft. De geruchten dat er een anniversary voor Halo 2 zou komen, daarbij ook nog eens alle andere spellen gebundeld... Halo 5 beta plus de Halo-serie die erbij wordt gedaan... en mij dan nog vertellen dat er geen hype rond deze dikke bundel gecreëerd wordt ;) Dat het een trend is ontken ik niet... maar menig gamer was al aan het watertanden bij het gerucht en dit soort *epische* screens wakkeren bij mij iig en ik denk voor heel veel meer mensen het vuur om alleen al voor deze bundel een XO te gaan kopen alleen maar aan...

So... hop on :*)
En gelijk heb je! daarbij ben ik maar al te blij dat ze alles op 1 console releasen! had mijn 360 verkocht maar geregeld mis ik halo!

Wat ik ook nog graag zie gebeuren is Halo Reach naar de One! Reach was wel één van de beteren in mijn ogen! Al was Halo 2 ook episch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
SinergyX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:57:
Sinds wanneer zijn zombies geen NPC's? :')
Je begrijpt best wat ik bedoel. Buiten die vijanden en jij is de stad in SO namelijk gewoon leeg. Geen verkeer, geen voetgangers en zoveel vijanden zijn dat echt niet die ik zie. Niet om dit spel naar beneden te halen want het lijkt me namelijk sowieso fun om te spelen, maar technisch is het niet echt een indrukwekkende game. De cartoony look is voor de ontwikkelaars ook meteen een mooie reden om geen high res gebouwen te hoeven maken.

Dus als men dan toch gaat vergelijken met inFamous...tja dan is infamous ook technisch veel indrukwekkender. Zowel op resolutie, framerate, textures, belichting noem maar op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:34
Games with gold :
Tomb Raider 50% korting
Strider 50% korting
Killer Instinct Sabrewulf 80% korting

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Iedereen weet dat DirectX12 nogal werd gehypet door MisterX en consorten, nu heeft Phil Spencer hier op gereageerd en tempert de verwachtingen een beetje:

Phil Spencer: DirectX 12 Not a “Massive Change” For Xbox One

The introduction of Direct X 12 has caused quite a stir in the community, especially due to how little we know on how much the new API will actually help the Xbox One. Many developers expressed their opinion, with some going as far as making unrealistic statements about doubling the efficiency of the console’s GPU, and others holding on more conservative and realistic stances.
Microsoft’s Xbox division head honcho Phil Spencer gave a quite realistic assessment of what we can expect today on Twitter, explaining that the new API won’t bring a “massive change,” but will help:

It will help developers on XBOX One. It’s not going to be a massive change but will unlock more capability for devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:01
Misschien dan toch een keer Tomb Raider kopen...

@Alpha: k ben blij dat iemand die geen X1 heeft zo betrokken is bij dit topic en het iedere keer voedt met nieuws! ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin zorgen te maken over xbox one sales volgens vgzcharts slechts 37,927 verkocht in de week van 7 juni.
Hopelijk gaan Microsoft aandeelhouders niet te hard hierdoor schreeuwen om Xbox-divisie af te stoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:49:
Begin zorgen te maken over xbox one sales volgens vgzcharts slechts 37,927 verkocht in de week van 7 juni.
Hopelijk gaan Microsoft aandeelhouders niet te hard hierdoor schreeuwen om Xbox-divisie af te stoten.
Mee eens. Ik overweeg er een aan te schaffen maar stel het op deze manier toch maar even uit... Probleem is misschien dat ik niet als enige zo denk. Zelfs de xbox 360 verkocht beter afgelopen maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:36
De cijfers van vgcharts zijn maar schattingen. Je moet maar eens op neogaf kijken. Daar zitten ook allemaal mensen die schatten hoeveel er worden verkocht van de consoles en die zitten een stuk dichterbij dan vgcharts (deze maand zaten er ruim 120 mensen dichterbij kwa schattingen dan vgcharts, dus die site is niet echt betrouwbaar).

Vgcharts schatte bijvoorbeeld dat er vorige maand (mei) 106.000 xbox one consoles in Amerika waren verkocht. De cijfers van NPD gaven aan dat er maar 76.000 xbox ones waren verkocht.

[ Voor 42% gewijzigd door Ruben0s op 17-06-2014 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:43:
Misschien dan toch een keer Tomb Raider kopen...

@Alpha: k ben blij dat iemand die geen X1 heeft zo betrokken is bij dit topic en het iedere keer voedt met nieuws! ;)
Het is gewoon x1 nieuws dus ja snap het gedoe van wel of geen x1 hebben niet zo.

Vind het wel goed dat ze dit naar buitenbrengen. Sommige mensen (xfighter) verwachte volgens mij ontzettend veel van de dx12 update.
Is geeoon netjes van ze om de verwachtingen wat te temperen. Zal vast wat voordeel opleveren.
Ben benieuwd hoe misterxmedia hier mee omgaat.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
v8power67 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:21:
[...]

Het is gewoon x1 nieuws dus ja snap het gedoe van wel of geen x1 hebben niet zo.

Vind het wel goed dat ze dit naar buitenbrengen. Sommige mensen (xfighter) verwachte volgens mij ontzettend veel van de dx12 update.
Is geeoon netjes van ze om de verwachtingen wat te temperen. Zal vast wat voordeel opleveren.
Ben benieuwd hoe misterxmedia hier mee omgaat.
Ik ben er toch ook blij mee :>

Maar even serieus, waarom ben je benieuwd hoe een uber fanboy met dit nieuws omgaat? Dat mensen nog zijn website / posts lezen is al bizar genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Naja vind zn blog wel vermakelijk. Ben benieuwd of hij nu spencer een sony brainwashed puppet gaat noemen. Of dat er nog een NDA loopt ofzo.
Beetje humor is goed voor een mens :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zolang ik lekker easy kan spelen, gierende adrealine heb in een gt-one over de nurburg en straks weer relaxed fifa 15 kan spelen, is het voldoende. Graphics verhaal... Ik heb een PC, die blaast op moment elk soort graphics van een console omver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:22
Daarbij mag ik toch hopen dat mensen gewoon gaan kijken naar de daadwerkelijke games. Dit soort fantasieën en helaas hoort daar ook een hoop van de E3 bij heeft gewoon geen zin. Zie ook de leugens van de E3.

Ik vind die Brazil App een aardig idee, maar de notificaties zijn zo onnodig... het loopt 3-6 minuten achter. Het idee is leuk, maar de uitwerking is gewoon nutteloos. Elke smartphone app kan het realtime, ik snap niet waarom dat niet op de Xbox One zou kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 18-06-2014 00:06 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:34:
Iedereen weet dat DirectX12 nogal werd gehypet door MisterX en consorten, nu heeft Phil Spencer hier op gereageerd en tempert de verwachtingen een beetje:

Phil Spencer: DirectX 12 Not a “Massive Change” For Xbox One

The introduction of Direct X 12 has caused quite a stir in the community, especially due to how little we know on how much the new API will actually help the Xbox One. Many developers expressed their opinion, with some going as far as making unrealistic statements about doubling the efficiency of the console’s GPU, and others holding on more conservative and realistic stances.
Microsoft’s Xbox division head honcho Phil Spencer gave a quite realistic assessment of what we can expect today on Twitter, explaining that the new API won’t bring a “massive change,” but will help:

It will help developers on XBOX One. It’s not going to be a massive change but will unlock more capability for devs.
Gelukkig !
Kunnen we allemaal weer rustig slapen :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
djbarney schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:00:
[...]

Om eerlijk te zijn wil ik eigenlijk helemaal geen lokalisatie. Geef mij maar gewoon Engels ipv de vaak tenenkrommend slechte vertalingen die je in het Nederlands krijgt. De enige lokalisatie die ik daarop zou willen zien is dat ik mijn Nederlandse credits nog kan gebruiken ipv de amerikaanse die ik nu moet gebruiken.

Ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk :)

Ik heb voor de xbox 360 idd ook de kinect gekocht, direct al bij het uitkomen ervan, er is echter een gigantisch verschil in de accuratesse van de originele kinect voor 360 en deze v2 voor de xbox one. Deze gebruik ik met veel plezier, het is heerlijk om een game te kunnen starten, switchen etc zonder daarvoor altijd maar met de controller te moeten selecteren. In Battlefield 4 is het erg praktisch dat ik via voice commands al kits kan pre-selecteren als ik nog in leven ben ("next time, spawn as medic") of "need ammo"

Ik kan zelf niet wachten tot Cortana van de windows phone 8.1 ook naar de xbox komt en daarmee integreert. (op de xbox netjes mijn reminders etc zien bijvoorbeeld)
Ik bedoel eigenlijk met lokalisatie dat de tv guide, tv en aanverwante goed werken. Natuurlijk ook dat er mooie apps zijn. Het is trouwens erg stil op het MS front op dit gebied.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:22

djbarney

XBL: DeejayBarney

Hoedje schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:06:
Daarbij mag ik toch hopen dat mensen gewoon gaan kijken naar de daadwerkelijke games. Dit soort fantasieën en helaas hoort daar ook een hoop van de E3 bij heeft gewoon geen zin. Zie ook de leugens van de E3.

Ik vind die Brazil App een aardig idee, maar de notificaties zijn zo onnodig... het loopt 3-6 minuten achter. Het idee is leuk, maar de uitwerking is gewoon nutteloos. Elke smartphone app kan het realtime, ik snap niet waarom dat niet op de Xbox One zou kunnen.
Bij mij waren tot nog toe de notifications van die app vrijwel realtime, scheelde wellicht 2 seconden, en dat is uiteraard goed te verklaren (iemand moet die stand ergens in een interface gooien en op send drukken, dan moet het bericht nog onderweg naar duizenden xboxes tegelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:58
Hoedje schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:06:

Ik ben wel tevreden met de Brazil Now App. Het scheelt mij weer naar de telefoon grijpen om te uitslag te checken tijdens het behalen van de Forza 5 "I could do that in a van" achievement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die Brazil Now app wel een leuke toevoeging. Bij wedstrijden zoals Rusland tegen Zuid Korea is het leuk om te reageren op die vragen en om te zien wat je friends op Xbox live hebben geantwoord. Maar ook die statistieken bekijken zonder dat je op een second screen moet kijken (tablet/telefoon). Dat maakt het ook erg interactief. het loopt wel wat achter, dat wel ja. Als de wedstrijd een beetje saai is dan maakt dat het dus voor mij veel leuker. Die streetsoccer serie vind ik ook erg leuk. Ben benieuwd naar deel 2 as zondag. Ik vind echt dat Xbox met nieuwe dingen komt dan op save gokken wat playstation doet. Xbox maakt tv kijken zo erg leuk en interactief. Ja, ik heb mijn xbox one niet alleen om te gamen. Maar ik ben heel tevreden wat het gamen betreft en het makkelijk kunnen switchen. Ook upload vind ik erg leuk, interne video kanaal, erg slim gedaan vind ik. Ik kijk uit naar Sunset Overdrive :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:08
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:40:
Ik vind die Brazil Now app wel een leuke toevoeging. Bij wedstrijden zoals Rusland tegen Zuid Korea is het leuk om te reageren op die vragen en om te zien wat je friends op Xbox live hebben geantwoord. Maar ook die statistieken bekijken zonder dat je op een second screen moet kijken (tablet/telefoon). Dat maakt het ook erg interactief. het loopt wel wat achter, dat wel ja. Als de wedstrijd een beetje saai is dan maakt dat het dus voor mij veel leuker. Die streetsoccer serie vind ik ook erg leuk. Ben benieuwd naar deel 2 as zondag. Ik vind echt dat Xbox met nieuwe dingen komt dan op save gokken wat playstation doet. Xbox maakt tv kijken zo erg leuk en interactief. Ja, ik heb mijn xbox one niet alleen om te gamen. Maar ik ben heel tevreden wat het gamen betreft en het makkelijk kunnen switchen. Ook upload vind ik erg leuk, interne video kanaal, erg slim gedaan vind ik. Ik kijk uit naar Sunset Overdrive :)
Helemaal mee eens. Mijn ps4 staat aardig stof te happen door mijn xbox O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
De Brazil Now app heeft bij mij ook een flinke vertraging.

Even iets anders, mijn Xbox one staat nu zo ingesteld dat wanneer ik Xbox on zeg hij netjes de tv en surround set aanzet maar de xbox krijgt niet de UPC Mediabox HD aan. Met het commando Xbox turn off zet hij dan wel weer netjes de tv, surroung set en de upc mediabox uit. BIj de instellingen heb ik opgegeven dat hij een power toggle moet geven voor de upc mediabox maar helaas werkt dit niet, iemand anders die dit wel werkend heeft gekregen?

UPC Mediabox HD (automatisch door xbox herkend als model nummer Pace HD (DCR7111)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Iemand ervaring met de 'non kabel decoders', zoals een Samsung en de Humax?

Mijn Humax 5050 begint de geest te geven, nu kan ik wel naar een 5200/5300 gaan, maar mijn huidige 5050 gaf nog flink wat problemen met de Xbox via de HDMI-in (bij de boot valt het signaal 2x weg, tot het moment dat Xbox denkt dat er niets meer is aangesloten). Het 'zappen' tussen zenders geeft een raar 'signaal heel even weg' moment, eerst dacht ik dat dat dit door resolutie kwam, maar zelfs geforceerd alles op 1080i en dit blijft voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:20:
Iemand ervaring met de 'non kabel decoders', zoals een Samsung en de Humax?

Mijn Humax 5050 begint de geest te geven, nu kan ik wel naar een 5200/5300 gaan, maar mijn huidige 5050 gaf nog flink wat problemen met de Xbox via de HDMI-in (bij de boot valt het signaal 2x weg, tot het moment dat Xbox denkt dat er niets meer is aangesloten). Het 'zappen' tussen zenders geeft een raar 'signaal heel even weg' moment, eerst dacht ik dat dat dit door resolutie kwam, maar zelfs geforceerd alles op 1080i en dit blijft voorkomen.
60/50hz issue? Ik begreep dat dit wel eens voor wilt komt bij het switchen van en naar de TV app. Misschien dat tussen het zappen door er snel even naar 60hz en terug geschakeld word. Dit veroorzaakt een reset op de HDMI bus en dus zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Vraagje: als ik zo'n headsetadapter aan mijn controller zet en een headset daaraan, gaat dan AL het geluid via dat ding of alleen de spraak van parties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Hairball schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:21:
Vraagje: als ik zo'n headsetadapter aan mijn controller zet en een headset daaraan, gaat dan AL het geluid via dat ding of alleen de spraak van parties?
Via je controller gaat alleen het geluid van parties, hetzelfde wat je hoort als je de bijgeleverde headset aansluit. Het geluid van de game moet via de console of de tv.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Annoying-Orange schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:24:
[...]

Via je controller gaat alleen het geluid van parties, hetzelfde wat je hoort als je de bijgeleverde headset aansluit. Het geluid van de game moet via de console of de tv.
Als ik het me niet verkeerd herinner, kan ik met mijn Sony Gold via de stereo adapter ervoor kiezen alles via headset te laten verlopen, maar jij bedoelt waarschijnlijk met de standaard adapter? :)

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
Kartale schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:28:
[...]

Als ik het me niet verkeerd herinner, kan ik met mijn Sony Gold via de stereo adapter ervoor kiezen alles via headset te laten verlopen, maar jij bedoelt waarschijnlijk met de standaard adapter? :)
Met de standaard adapter, bij oudere headsets moet het game geluid via de console of tv en bij nieuwe xbox one headsets gaat het game geluid via de adapter op de controller.

Xbox One Stereo Headset Adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Wat is die service van MS toch geweldig. Weekje geleden kapotte controller opgestuurd. Vandaag spiksplinternieuwe controller gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Misschien dat de nieuwe API toch verschil gaat maken.
Destiny gebruikt als een van de eerste spellen de vrijgekomen 10% extra performance die gereserveerd was voor de Kinect.
Vandaag is bevestigd dat zowel de Xbox One als de PS4 versie van Destiny op 1080p / 30 fps zal lopen.
Waar ze voorheen misschien net te weinig power hadden om het stabiel te laten lopen kunnen ze dat nu schijnbaar wel verwezenlijken.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 18-06-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
10% is best een boel, dat zal wel bij meer games een verschil gaan maken. Hoop alleen dat niet alle games nu alle Kinect functionaliteit gaan uitschakelen, d'r zijn best wat handige dingen mogelijk die geen skeletal tracking vereisen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
justifire schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:05:
Misschien dat de nieuwe API toch verschil gaat maken.
Destiny gebruikt als een van de eerste spellen de vrijgekomen 10% extra performance die gereserveerd was voor de Kinect.
Vandaag is bevestigd dat zowel de Xbox One als de PS4 versie van Destiny op 1080p / 30 fps zal lopen.
Waar ze voorheen misschien net te weinig power hadden om het stabiel te laten lopen kunnen ze dat nu schijnbaar wel verwezenlijken.
Dat is goed nieuws :)
Nu is het de graphic comparison videos afwachten, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
xGlasvezelkabel schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:02:
Wat is die service van MS toch geweldig. Weekje geleden kapotte controller opgestuurd. Vandaag spiksplinternieuwe controller gekregen.
Verdoeme ik wist dat ik hem niet zelf moest open draaien. Nu is het probleem niet opgelost, en kan ik wrs geen nieuwe krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Annoying-Orange schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:42:
[...]

Met de standaard adapter, bij oudere headsets moet het game geluid via de console of tv en bij nieuwe xbox one headsets gaat het game geluid via de adapter op de controller.

Xbox One Stereo Headset Adapter
Ik heb deze adapter dus. Dan gaat al het geluid dus over de headset? Dan wordt ik gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
Hairball schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:32:
[...]

Ik heb deze adapter dus. Dan gaat al het geluid dus over de headset? Dan wordt ik gelukkig.
Welke headset heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Deze: http://nl-nl.sennheiser.com/g4me-zero

Net even geprobeerd en het geluid komt er goed door. Nog even wachten tot ik morgen het verloopje van 2x 3,5mm naar 1x 3,5mm krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ereaser schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:31:
[...]

Dat is goed nieuws :)
Nu is het de graphic comparison videos afwachten, ben benieuwd!
Daar ga je geen verschil in zien ookal zou het er wel zijn. Youtube vergelijking video's zijn hilarisch vaak van sub 720p kwaliteit op 30 fps met lage bitrate. Daarom claimt men al jaren op basis van Youtube video's dat de PC amper betere graphics heeft dan een PS3 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Vandaag 2 nieuwe games in de store.

Outlast en nog een indie waar ik de naam totaal van ben vergeten. Outlast is 20 dollar. Zit nog even wat games te zoeken die de kloof overbruggen naar september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:56:
Vandaag 2 nieuwe games in de store.

Outlast en nog een indie waar ik de naam totaal van ben vergeten. Outlast is 20 dollar. Zit nog even wat games te zoeken die de kloof overbruggen naar september.
Ik vind $20 echt vaak veel te duur voor dit soort spelletjes (lees: het gros van de indie games). Het is altijd een gok en die wil ik vaak niet nemen. Daarom geef ik veel liever mijn geld uit aan een duurder spel waarvan ik zeker weet dat het een leuk spel is dan aan een indie. De prijs van dit soort producten moet echt naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:07
Ik heb beiden (Outlast op PS4 en Mutant Blobs Attack op PS Vita) Outlast is op zich wel vermakelijk als het een beetje je ding is(en je niet heel erg gevoelig bent voor schrik momenten), Mutant Blobs Attack is een beetje een old school platformer, leuk voor tussendoor maar niet echt bijzonder.

Ik vind Murdered: Soul Suspect ondanks de negatieve reviews toch best leuk.

[ Voor 11% gewijzigd door Donnie Darko op 19-06-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Yaz schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:02:
[...]

Ik vind $20 echt vaak veel te duur voor dit soort spelletjes (lees: het gros van de indie games). Het is altijd een gok en die wil ik vaak niet nemen. Daarom geef ik veel liever mijn geld uit aan een duurder spel waarvan ik zeker weet dat het een leuk spel is dan aan een indie. De prijs van dit soort producten moet echt naar beneden.
Daar ben ik het wel mee eens. De prijzen voor dit soort games moeten eigenlijk zo geprijsd zijn dat je eigenlijk niet eerst eens veel reviews moet bekijken om te beoordelen of het echt wel je geld waard is. Bijv 9,99 vind ik al van een hele andere orde. Dat is bijv. al ruim minder dan een bioscoopkaartje.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-06-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:13:
[...]

Daar ben ik het wel mee eens. De prijzen voor dit soort games moeten eigenlijk zo geprijsd zijn dat je eigenlijk niet eerst eens veel reviews moet bekijken om te beoordelen of het echt wel je geld waard is. Bijv 9,99 vind ik al van een hele andere orde. Dat is bijv. al ruim minder dan een bioscoopkaartje.
Ik zie soortgelijke spelletjes op de ipad/android/windows app store voor een euro of 5 staan. Waarom daar wel en op een console niet? Natuurlijk is de afzetmarkt van de X1 momenteel kleiner maar dat was hij in het begin van de ipad ook en toen waren die prijzen ook al zo laag (na actieve stimulans van Apple zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Brutal1ty schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 07:57:
[...]

Daar ga je geen verschil in zien ookal zou het er wel zijn. Youtube vergelijking video's zijn hilarisch vaak van sub 720p kwaliteit op 30 fps met lage bitrate. Daarom claimt men al jaren op basis van Youtube video's dat de PC amper betere graphics heeft dan een PS3 :p
Die niet gehost wordt op Youtube :P
Op Youtube kan je in ieder geval wel globaal zien waar de verschillen zitten (was vooral goed zichtbaar in AC4 tussen de next gen en oude versie), maar vraag me af of dat bij 2 next gen versies het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Yaz schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:02:
[...]

Kijk altijd even wat streams via twitch van spelers op de Xbox One.
Heb dan al snel in de gaten of ik het wat vind ja of nee.
Beter dan reviews en meteen duidelijk de daadwerkelijke gameplay.

Outlast zie ik wel zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Fighter schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:23:
[...]

Verdoeme ik wist dat ik hem niet zelf moest open draaien. Nu is het probleem niet opgelost, en kan ik wrs geen nieuwe krijgen :D
Ik heb ook hier een kapotte controller voor de Xbox one en moet nog opgestuurd worden. Een maand geleden heb ik geprobeerd op de xbox.nl te kijken maar ik heb geen mogelijkheid om de accesoir terug te sturen. Hoe heb jij dat gedaan? hoop dat jij me opweg kan helpen en alvast bedankt.
:+
quote niet op de goede tekst:
dan maar met de hand kopieren
quote:

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:38:
[...]

Ik heb ook hier een kapotte controller voor de Xbox one en moet nog opgestuurd worden. Een maand geleden heb ik geprobeerd op de xbox.nl te kijken maar ik heb geen mogelijkheid om de accesoir terug te sturen. Hoe heb jij dat gedaan? hoop dat jij me opweg kan helpen en alvast bedankt.
:+
quote niet op de goede tekst:
dan maar met de hand kopieren
quote:
Kan dat niet gewoon via de Xbox support site? support.xbox.com of myservice.xbox.com zo uit m'n hoofd, kan het hier op kantoor niet checken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

deze ga ik ook maar eens op de kop tikken tzt:
http://www.engadget.com/2...baseball-14-xbox-one-ps4/

Volgens mij word dat een leuke voor 20eurotjes :D

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
BM schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:11:
[...]

Kan dat niet gewoon via de Xbox support site? support.xbox.com of myservice.xbox.com zo uit m'n hoofd, kan het hier op kantoor niet checken :)
Inderdaad myservice.xbox.com of via support.xbox.com/en-us en dan even de support chat in gaan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tHz65GaERh6d2TfMVayDOfiE/medium.png

[ Voor 27% gewijzigd door Turdie op 19-06-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15-09 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Outlast ook maar even in de download geslingerd. Heb wel weer zin in een lekkere horror, en ik was net klaar met Watch_Dogs. Komt mooi uit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
BM schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:18:
10% is best een boel, dat zal wel bij meer games een verschil gaan maken. Hoop alleen dat niet alle games nu alle Kinect functionaliteit gaan uitschakelen, d'r zijn best wat handige dingen mogelijk die geen skeletal tracking vereisen :)
Wel kunnen ze kiezen of ze ingame toch op bepaalde momenten Kinect willen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Heeft iemand van jullie die UFC game al gekocht? Zo ja, wat zijn de gevoelens hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMN
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 17:15

BMN

Hmm... bij mij werkt gold sharing ineens niet meer, op het hoofdaccount gewoon xbox live maar
Op het account van mijn broertje is er ineens geen gold meer.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Hairball schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:41:
Heeft iemand van jullie die UFC game al gekocht? Zo ja, wat zijn de gevoelens hierbij?
Heb de game niet gespeeld, wel de demo. Wat een enorme teleurstelling. Graphics lijkens helemaal niet op wat ons vorig jaar werd beloofd door die dude die op de meest belachelijke manier op aarde 'SPORTS' uitspreekt. Ik mis vooral impact als je iets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadowman12 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:56:
[...]

Inderdaad myservice.xbox.com of via support.xbox.com/en-us en dan even de support chat in gaan.

[afbeelding]
Ok thanks, via chat :(, maar goed en jammer dat je niet via een druk op knop. Hoofd console kun je wel terug sturen dmv een knop drukken en accesoir via chat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond na een paar weken me X1 weer 's aangezet. Krijg ik ineens bijna 2 gieg aan updates binnen. Helaas geen tijd meer gehad om ff te spelen, vanavond ff kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23
mowa schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:29:
Gisteravond na een paar weken me X1 weer 's aangezet. Krijg ik ineens bijna 2 gieg aan updates binnen. Helaas geen tijd meer gehad om ff te spelen, vanavond ff kijken.
Hmmmm, wat is nu precies het probleem.... Ik bedoel klaag je nu over het feit dat jij al twee weken lang je fantastische console niet hebt kunnen gebruiken of zie je een probleem in de updates die er voor zorgen dat de toch al geweldige spelervaring nog beter wordt?

;) :+

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
xGlasvezelkabel schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:51:
[...]

Heb de game niet gespeeld, wel de demo. Wat een enorme teleurstelling. Graphics lijkens helemaal niet op wat ons vorig jaar werd beloofd door die dude die op de meest belachelijke manier op aarde 'SPORTS' uitspreekt. Ik mis vooral impact als je iets doet.
Ik ben zo stom geweest om het spel gisteren te kopen. Wat een piece of junk is dat. Ik mis het systeem zoals in de fight night series dat je echt het gevoel hebt dat je iemand raakt en in elkaar slaat. Het lijkt wel of je je tegenstander hier met luchtverplaatsing raakt.
Wat zonde van mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
mowa schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:29:
Doet de X1 dat niet gewoon in de stand-by modus? Althans, ik ging ervan uit dat ie dat wel kon, of dat je dat handmatig kunt instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Trishul schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:53:
[...]

Doet de X1 dat niet gewoon in de stand-by modus? Althans, ik ging ervan uit dat ie dat wel kon, of dat je dat handmatig kunt instellen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij z'n xbox helemaal uit heeft staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
[...]

Hangt van de gebruiker af he.....

Je kan de Xbox One naar keuze helemaal uit of in standby zetten, alleen in de standby stand haalt hij periodiek zijn updates binnen. Maar als ik mijn Xbox One twee weken niet zou gebruiken zou ik hem ook niet in de (instand-on) standby stand willen hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Bullet NL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:24:
[...]
Maar als ik mijn Xbox One twee weken niet zou gebruiken zou ik hem ook niet in de (instandT-on) standby stand willen hebben staan.
Of wanneer de Xbox One op je slaapkamer staat. Wat maakt die PSU een teringtakkeherrie in standby modus zeg.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:33
Nefiorim schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:28:
[...]

Of wanneer de Xbox One op je slaapkamer staat. Wat maakt die PSU een teringtakkeherrie in standby modus zeg.
Dan zou ik je psu maar eens na laten kijken, de mijne maakt geen hoorbaar geluid

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Hier is de PSU ook geruisloos, zelfs met mijn oor dichtbij is hij fluisterstil.

Outlast trailer 8) :o :X :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
http://www.polygon.com/20...u-power-usage-nrdc-report

Bijna 16 watt gebruikt de X1 in stand-by mode. Dat vind ik eigenlijk best veel en niet van deze tijd. Maar met 16 watt is de belasting voor de PSU minimaal dus zou die niet echt luidruchtig mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Even wat anders.... ik heb hier een Hitachi 1TB USB 3.0 disk aan mijn Xbox hangen, nu maak ik op dit moment gebruik van het "echt" uit zetten van de Xbox One (geen instant-on/off)
Echter blijft de USB 3.0 disk draaien op moment dat ik mijn Xbox uit zet. Heeft één van jullie ervaring met een USB 3.0 aan de Xbox One en/of wat doet de externe HDD bij jullie als je de Xbox uit zet? Blijft hij draaien of gaat hij uit?
Trishul schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:33:

Bijna 16 watt gebruikt de X1 in stand-by mode. Dat vind ik eigenlijk best veel en niet van deze tijd. Maar met 16 watt is de belasting voor de PSU minimaal dus zou die niet echt luidruchtig mogen zijn.
Het geluid heeft ook wat weg van een resonantie tussen ventilator en behuizing, het opgenomen vermogen is dan ook niet van belang denk ik. Overigens heb ik zelf een stille PSU.

[ Voor 41% gewijzigd door Bullet NL op 20-06-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15-09 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

LuisjeNL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:01:
[...]

Dan zou ik je psu maar eens na laten kijken, de mijne maakt geen hoorbaar geluid
Mijne hoor je in een stille, lege kamer ook. Maar ik zou het nou ook weer niet kwalificeren als takkeherrie. het moet wel echt *helemaal* stil in de kamer zijn wil ik hem horen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Het is maar wat je 'niet van deze tijd vind', ik betaal ervoor dus ik zie het probleem niet (zou zo'n 25-30 euro op jaarbasis zijn). Zeker dat 'eco verhaaltje' wat dat kost met alle spelers bij elkaar, kijk voor de grap eens in de nacht in <random grote stad> en kijk eens wat daar in bedrijfspanden aan nutteloze energy wordt verspilt. (en amerikaans bericht, hoe hypocriet kunnen ze daar zijn zeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11
Goed nieuws: Xbox Music werkt weer met een Nederlands Xbox Live account!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bullet NL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:51:
Even wat anders.... ik heb hier een Hitachi 1TB USB 3.0 disk aan mijn Xbox hangen, nu maak ik op dit moment gebruik van het "echt" uit zetten van de Xbox One (geen instant-on/off)
Echter blijft de USB 3.0 disk draaien op moment dat ik mijn Xbox uit zet. Heeft één van jullie ervaring met een USB 3.0 aan de Xbox One en/of wat doet de externe HDD bij jullie als je de Xbox uit zet? Blijft hij draaien of gaat hij uit?
Volgens mij was MS hier van op de hoogte en gingen ze hier een patch voor uitbrengen.
Heb geen ervaring met een externe schijf aan de USB maar weet wel dat de led buttons op mijn Killer Instinct fightstick (ja,ja meneertje ;) ) om de 30 minuten even aan schieten.
Lijkt wel of de Xbox One steeds controleert of er nog wat op de usb poorten aangesloten is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Klopt inderdaad, mijn 458 stuurtje (ja, ja meneertje ;) :+) zit altijd via achter-USB aangesloten, maar de adapter/voeding uit. Moment dat ik de stekker erin doe, gaat Xbox ook meteen weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Denk dat meneertje Bullit minder aanstoot neemt aan een stuurtje dan aan een fightstick ;) :+

Sniper Elite, heb deel 1 op de pc gespeeld en was er snel klaar mee, denk dus ook dat deel 3 mij niet zal boeien ook al verzinnen ze er steeds meer special effects bij.

Straks Outlast eens opstarten, claustrophobia !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
SinergyX schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:53:
[...]

Het is maar wat je 'niet van deze tijd vind', ik betaal ervoor dus ik zie het probleem niet (zou zo'n 25-30 euro op jaarbasis zijn). Zeker dat 'eco verhaaltje' wat dat kost met alle spelers bij elkaar, kijk voor de grap eens in de nacht in <random grote stad> en kijk eens wat daar in bedrijfspanden aan nutteloze energy wordt verspilt. (en amerikaans bericht, hoe hypocriet kunnen ze daar zijn zeg).
Maar dan kom je dus weer bij zo'n redenering van generalisatie naar wereldschaal waarop er toch al zoveel energie wordt verspild. Bedrijven moeten zelf hun apparatuur zo energiezuinig mogelijk maken, en al helemaal in de modus waarin die het grootste deel van de tijd staat. Kijk eens naar Intel, Apple, en Samsung, drie grote, minstens net zo invloedrijke bedrijven als MSFT die wel hun best doen hun apparatuur zo energiezuing mogelijk te maken. MSFT volgt die trend helaas niet met de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Release 2 juli :

Release herfst 2014 :

[ Voor 40% gewijzigd door justifire op 20-06-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Nieuwe preview update is uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bullet NL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:18:

Hmmmm, wat is nu precies het probleem.... Ik bedoel klaag je nu over het feit dat jij al twee weken lang je fantastische console niet hebt kunnen gebruiken of zie je een probleem in de updates die er voor zorgen dat de toch al geweldige spelervaring nog beter wordt?

;) :+
Het eerste :+

Jawel maar ik haal 'm van 't stroom af.

Daarom dus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Trishul schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:36:
Maar dan kom je dus weer bij zo'n redenering van generalisatie naar wereldschaal waarop er toch al zoveel energie wordt verspild. Bedrijven moeten zelf hun apparatuur zo energiezuinig mogelijk maken, en al helemaal in de modus waarin die het grootste deel van de tijd staat. Kijk eens naar Intel, Apple, en Samsung, drie grote, minstens net zo invloedrijke bedrijven als MSFT die wel hun best doen hun apparatuur zo energiezuing mogelijk te maken. MSFT volgt die trend helaas niet met de X1.
En dit is voor de X1 beste haalbaar, want als jij geen 16watt wil, zet je hem toch gewoon uit? Dan gaat hij ook weer normaal aan, doet hij ook gewoon z'n ding.. luxe/functionaliteit/gemakzucht komt altijd met een prijs. (waar ik btw die andere 3 ook rustig in twijfel kan trekken).

Zo kan je van elk punt wel een issue maken, websites (zoals T.net) hebben veel wit/grijs op een site, bergen CPU-slurpende reclame/script/onzin, kost veel meer energie, dus die werken hier ook aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
SinergyX schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:16:
[...]

En dit is voor de X1 beste haalbaar, want als jij geen 16watt wil, zet je hem toch gewoon uit? Dan gaat hij ook weer normaal aan, doet hij ook gewoon z'n ding.. luxe/functionaliteit/gemakzucht komt altijd met een prijs. (waar ik btw die andere 3 ook rustig in twijfel kan trekken).

Zo kan je van elk punt wel een issue maken, websites (zoals T.net) hebben veel wit/grijs op een site, bergen CPU-slurpende reclame/script/onzin, kost veel meer energie, dus die werken hier ook aan mee.
Toch denk ik dat MSFT hier beter rekening mee had moeten houden tijdens het ontwerp van de X1. Als je ook ziet hoeveel energie de X1 gebruikt tijdens tv mode... Trend is nu eenmaal naar energiezuinigere apparaten door daar rekening mee te houden tijdens het ontwerp. Kijk bv. naar hoe zuinig de nieuwe uber-high-end videokaarten zijn in idle modus. Dat was jaren geleden ondenkbaar. En updaten tijdens stand-by is wel zo modern anno 2014, dus denk niet dat veel mensen de X1 helemaal uit zullen zetten. Maar desondanks toch knap dat de X1 in stand-by mode (slechts) 16 watt gebruikt waarbij de cpu, NT(?)-kernel, chipset en RAM in gebruik zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Versienummer ?

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 20-06-2014 16:50 ]

Pagina: 1 ... 115 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.