de leugens van de E3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grim Fandango, de klassieke adventure game zou exclusive voor PlayStation 4 en Vita zijn.
Schafer geeft echter aan dat hij ook op andere platformen komt.

Destiny heeft excl DLC voor PlayStation 4. Uitgever geeft aan dat het gaat om timed excluisive content.
Of zoals ze dat bij Microsoft noemen: "First on" content

BF Hardline op PlayStation runt op 1080p zijn met 60 fps.
Eurogamer en DigitalFoundry hebben inmiddels bevestigd dat het gaat om 900p met schommelde pfs.

No man Sky exclusive PS4 - niet waar komt ook naar PC (waarschijnlijk zelfs eerder!)
Deze titel komt volgens developer ook nog naar de Xbox One op termijn.

Batman: Arkhem Knight - Zag er geweldig uit op de Playstation 4. Nu blijkt inmiddels dat het ging om de PC build.

Waarom kiest Sony ervoor om niet de waarheid te vertellen op de E3?
Op deze manier wordt de E3 gereduceerd tot een ordinair PR praatje.
Echt jammer hoe weinig aandacht hier voor is.

Om verwarring te voorkomen: ik zeg niet dat MS of Nintendo zich hier niet ook schuldig aanmaakt maar Sony maakt het wel erg bont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

als bedrijven,ontwikkelaars spreken over 1080P dan gaat het altijd om 900p

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Pykow schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:17:
als bedrijven,ontwikkelaars spreken over 1080P dan gaat het altijd om 900p
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Dat een exclusive ook naar andere consoles komt vind ik niet zo'n groot hekelpunt. Let wel, als iedere gamedeveloper/uitgever dat doet, dan is het nut weg van exclusives. Hier ben ik dan weer wel op tegen.

Dat 'First on' en 'Time exclusive content' mag van mij wel oprotten en mogen ze wel boetes voor gaan instellen aan uitgevers, belachelijk iets.

900p XboxOne vooral voor deze console. Ook een stom iets, dit is pure misleiding gewoon.

Er moeten eens wat hardere maatregelen genomen worden, op alle gebieden (ook de reclame aanbiedingen van winkels, online shops en ga maar door). Je moet je tegenwoordig als consument overal goed in verdiepen, kleine lettertjes dit, navragen dat, want overal wordt je ergens een oor mee aangenaaid. Het ergste is dat je sommige zaken niet meer kan weten, dan eerst te kopen en te testen.

Batman PC build, tja ben benieuwd of ze moeten downscalen..anders is het wel misleiding.

[ Voor 5% gewijzigd door ToFast op 16-06-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik stoor me er echt aan dat de perceptie op dit moment is dat Sony the good guy is.
Dat is echt niet zo. Iedereen gaat zo mee in de PS4 hype dat niemand meer oog heeft voor wat er nu echt aan de hand is. Mooi voorbeeld is inderdaad Watch Dogs.

Sony zegt na de release: “Hack everything as you make your way through Chicago’s underground as you experience Watch_Dogs in a way that only PS4 can provide, at 60 Frames Per Second in 1080p.” Dat is helemaal niet zo! 900p and 30 frames per second.

Ik snap dat niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me er niet druk over maken als ik jou was. Hetzelfde was zo'n beetje met de PS3 aan de hand. Ook toen kon Sony maar weinig beloften waarmaken. En toch waren er vrij veel mensen lyrisch over.

En wat maakt het eigenlijk ook allemaal uit. Zolang mensen maar blij zijn met het speelgoedje wat ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Slaat ook nergens op en ik vind het ook frustrerend. Ik snap sws niet waarom mensen dit toelaten. Zeker niet als ook het sterkste platform (PC) niet krijgt wat er beloofd was (Watchdogs anyone? of Dark Souls 2?)

Maar zolang niemand er een groot issue van maakt in de game-media zal niemand er wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, persoonlijk kijk ik nu al een aantal jaar helemaal niet meer naar E3 nieuws.

Allemaal concept games, die je pas een jaar later gaat zien, zeer weinig gameplay focus, nieuws waar men in een goed daglicht staat en vervolgens wordt geen enkele belofte waargemaakt als de game maanden later uit komt.

In de huidige vorm is de E3 een complete verspilling van tijd en geld. Een leuk pers / developer / uitgevers feestje waar ongetwijfeld nog een aantal speciale handdrukken worden gegeven.

Dergelijke hype-trains kan je beter niet in meegaan. Laat ze maar met bombarie alles aan elkaar liegen, ik kijk er tegen de release wel weer naar als privé-personen reviews plaatsen en de pre-order madness voorbij is.

De game-media zit compleet in de achterzak van de uitgever. Wat begrijpelijk is. De consument betaald niet voor de reviews. Maar er zijn niet voor niets zoveel verschillende sites / online tijdschriften en hoge productie waarde videoreviews... Als dat slecht verdiende, zou niemand het meer doen.

Stem met je portemonnee en besteed je tijd niet aan die ongein. De enige manier om de E3 en z'n leugens te verbannen is door het geen aandacht meer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:27:
Ik stoor me er echt aan dat de perceptie op dit moment is dat Sony the good guy is.
Dat is echt niet zo. Iedereen gaat zo mee in de PS4 hype dat niemand meer oog heeft voor wat er nu echt aan de hand is. Mooi voorbeeld is inderdaad Watch Dogs.

Sony zegt na de release: “Hack everything as you make your way through Chicago’s underground as you experience Watch_Dogs in a way that only PS4 can provide, at 60 Frames Per Second in 1080p.” Dat is helemaal niet zo! 900p and 30 frames per second.

Ik snap dat niet!
Je stoort je dus eigenlijk alleen aan de "leugens" van Sony , andere maken zich er ook aan schuldig maar dat boeit blijkbaar niet, had je je topic niet de leugens van Sony moeten noemen?

daarnaast zijn de resolutiongates alleen maar boeiend voor fanboys, Ik speel liever Titanfall op m'n Xbox One dan COD op m'n PS4 en dat is toch 792p vs 1080p :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
De E3 is niets meer dan een ordinair PR praatje. Dat is nooit anders geweest.

En dat iets niet exclusive is, kan ik alleen maar blij om zijn. Exclusives (al is het alleen DLC of beta access) zijn gewoon erg dom. Waarom een groot deel van je potentiele klanten naast je leggen?

Zelfde voor gamers hoor. Een systeem kopen voor exclusives is ook dom. Tenzij het je niets boeit en een paar exclusives net voldoelde zijn om je over de streep te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Misschien is die beta van bf wel 900p want het is een beta ??
En heefr sony het over het eind product??
Ze zouden wel dom zijn zoiets te zeggen want dit wordt meteen gechecked.
Dat van watchdogs was gewoon een fout. Waren ook journalisten die hadden gehoord van ubi dat het 1080p60 zou worden. Ze hebben het toch meteen verbeterd en klaar. Is namelijk gelijk gechecked dior eurogamer. En nogmaals erover liegen heeft geen zin alles komt naar buiten.
Kijk maar naar de killzone 1080i ipv 1080p gedoe.

Maar voor de rest niet netjes idd van sony. Dat die batman pc versie is is wel akward...
Maar las dat het pc was met ps4 settings.

Enne ik koop juist mijn consoles voor de.exclusives. zon game als the last of us had ik niet willen missen. Of de uncharted games. De gran turismo games etc.
Daarom he ik nu een ps4. En haal dalijk een x1 puur voor exclusives want multiplatform haal ik op ps4 of pc(zeer zeldzaam dat ik pc game).

[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 16-06-2014 21:48 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Misschien handig om in de topicstart bronnen toe te voegen waar de claims worden gemaakt plus de bronnen waar ze weerlegd worden?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
BlackMage schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:13:
De E3 is niets meer dan een ordinair PR praatje. Dat is nooit anders geweest.

En dat iets niet exclusive is, kan ik alleen maar blij om zijn. Exclusives (al is het alleen DLC of beta access) zijn gewoon erg dom. Waarom een groot deel van je potentiele klanten naast je leggen?

Zelfde voor gamers hoor. Een systeem kopen voor exclusives is ook dom. Tenzij het je niets boeit en een paar exclusives net voldoelde zijn om je over de streep te trekken.
Waarom is dat dom, als ik vragen mag? Multiplatform games heb je op beide systemen. Waar moeten we onze keuze dan op baseren? De exclusives zijn juist het allerbelangrijkste wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Donnie Darko schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:33:
[...]

Je stoort je dus eigenlijk alleen aan de "leugens" van Sony , andere maken zich er ook aan schuldig maar dat boeit blijkbaar niet, had je je topic niet de leugens van Sony moeten noemen?

daarnaast zijn de resolutiongates alleen maar boeiend voor fanboys, Ik speel liever Titanfall op m'n Xbox One dan COD op m'n PS4 en dat is toch 792p vs 1080p :z
ik zei in mijn opening post: "Om verwarring te voorkomen: ik zeg niet dat MS of Nintendo zich hier niet ook schuldig aanmaakt maar Sony maakt het wel erg bont!"

FF erbij blijven aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:44
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:07:

Grim Fandango, de klassieke adventure game zou exclusive voor PlayStation 4 en Vita zijn.
Tim Schafer heeft in een tweet gezegd: "Talk about other platforms soon!".
Destiny heeft excl DLC voor PlayStation 4. Uitgever geeft aan dat het gaat om timed excluisive content.
Ze maken een exclusieve bundel met een witte PS4. Daarnaast is er nooit echt een onderscheid gemaakt tussen 'exclusive' of 'timed exclusive'.
Eurogamer en DigitalFoundry hebben inmiddels bevestigd dat het gaat om 900p met schommelde pfs.
Het spel is nog in beta, komt pas het einde van het jaar uit. Hebben Eurogamer en Digitalfoundry al een retail build gekregen? Nee, dus is dit voorbarig.
No man Sky exclusive PS4 - niet waar komt ook naar PC (waarschijnlijk zelfs eerder!)
Dan heb je niet goed geluisterd; wat er is gezegd tijdens de E3 is dat NmS zijn "console debut" zou maken op de PS4. Je weet wat debut is, toch?
Batman: Arkhem Knight - Zag er geweldig uit op de Playstation 4. Nu blijkt inmiddels dat het ging om de PC build.
Ook dit is vaker gebeurd op een E3 en niet altijd omdat het spel de verwachtingen niet waar kon maken. Ook weer voorbarig en compleet irrelevant.
Heel simpel, nagenoeg alles wat je opnoemt is al jaren normaal bij de E3. Sterker nog waarschijnlijk elke expo. Ik weet niet wat je van E3 verwacht maar het is JUIST een PR evenement met ditto uitspraken.
Er wordt op dit moment weinig aandacht aan gegeven omdat een aantal punten voorbarig zijn en andere zijn weer de gewoonlijke manier van handelen op E3. Wil je het veranderen? Dan moet je boycotten.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:06:
[...]

ik zei in mijn opening post: "Om verwarring te voorkomen: ik zeg niet dat MS of Nintendo zich hier niet ook schuldig aanmaakt maar Sony maakt het wel erg bont!"

FF erbij blijven aub ;)
Hij heeft juist een punt. Je topic titel zegt: "De leugens van E3" daarna fixeer je je alleen op Sony, en ook in een eerdere post geef je aan het zat te zijn dat mensen denken dat Sony een 'good guy' is.
Dan kom je er met een stukje tekst van likmevestje niet onderuit dat dit topic primair is bedoeld om Sony af te branden.

Waar was je vorig jaar toen Microsoft PC's gebruikte om mensen een "hands-on" te geven op de X1? 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door SacreBleu op 17-06-2014 08:46 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

net zo goed als dat Sony dat ook deed natuurlijk. Je afgeeft op Avenger104 maar je meteen met hand en tand alles in het voordeel van de ps4 verdedigt.

Misschien heeft Avenger104 het wat onhandig verwoord, maar ik ben het gedeeltelijk met hem eens. De sony hype train is op volle gang gekomen door de media. Waarna alle ''gamers'' het maar na praten zonder zich te verdiepen in de Xbox. Het klopt dat Microsoft verkeerde prioriteiten/onhandigheden heeft geuit in de media. Sindsdien worden de blunders van Sony afgedaan als onzin of worden kromme beredeneringen recht gepraat door de media. En krijgt Microsoft bij een zelfde voorval de volle laag.

Om terug te komen op Avenger104. Hij wil aangeven dat Sony er weer makkelijk mee wegkomt en het allemaal op de achtergrond verdwijnt, terwijl Microsoft er de volle lading voor krijgt/zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chrosser schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:03:
net zo goed als dat Sony dat ook deed natuurlijk. Je afgeeft op Avenger104 maar je meteen met hand en tand alles in het voordeel van de ps4 verdedigt.

Misschien heeft Avenger104 het wat onhandig verwoord, maar ik ben het gedeeltelijk met hem eens. De sony hype train is op volle gang gekomen door de media. Waarna alle ''gamers'' het maar na praten zonder zich te verdiepen in de Xbox. Het klopt dat Microsoft verkeerde prioriteiten/onhandigheden heeft geuit in de media. Sindsdien worden de blunders van Sony afgedaan als onzin of worden kromme beredeneringen recht gepraat door de media. En krijgt Microsoft bij een zelfde voorval de volle laag.

Om terug te komen op Avenger104. Hij wil aangeven dat Sony er weer makkelijk mee wegkomt en het allemaal op de achtergrond verdwijnt, terwijl Microsoft er de volle lading voor krijgt/zou krijgen.
klopt helemaal!
Thanks, ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Op dit moment wordt er nog steeds met 2 maten gemeten.
Vorig jaar heeft MS het zichzelf erg moeilijk gemaakt en kon ik het mij heel goed voorstellen.
Inmiddels is er van alles gebeurd en moet men weer objectief gaan kijken naar wat er gebeurd, in positieve zin naar MS en wellicht ook iets kritischer durven te kijken naar Sony.

Wij gamers zijn gebaad bij twee partijen die echt concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De enige consolefabrikant die er wat ongeschonden uitkomt is Nintendo, en dat is omdat zij helemaal niet voor grafische horsepower gaan, maar voor pure (60fps!) gameplay. Ik ben niet van plan een WiiU te kopen, maar ik respecteer hen daar enorm voor.
Voor de rest waren Microsoft en Sony vooral een pijnlijke reminder dat het PC platform momenteel het land van melk en honing is:
• Het hele krampachtige "30 fps is good for you" gedoe (mijn grootste WTF deze E3, dat ze dit soort BS durven verkopen)
• Het constante jongleren met resoluties, steeds net geen 1080p halen. Budget pc's halen dit wel, terwijl krachtigere gamepc's richting 4k resolutie gaan.
• Indiegames die primair op het pc platform komen en er de consoles nog snel bijnemen vanwege MS/Sony's indie programmas waar ze net niet de devs smeken om naar hun platform te porten.
• Schurftdure consolegames, gemakkelijk 20 euro verschil in launchprijs voor bekende titels. Laten we het al helemaal niet hebben over zaken zoals steam/GoG promos.
• En dan is er nog het constant moddergooien van consoleboeren. Nu blijkt dat Ubisoft de PC versie van Watch_Dogs bewust verkreupeld heeft om de graphics op hetzelfde niveau als de X1/PS4 te houden. Neogaf heeft ontdekt dat de "E3 config" van vorig jaar gewoon nog in het spel zit, maar dat Ubisoft het bewust verborgen heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 17-06-2014 11:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 16-09 11:44
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:35:
[...]

klopt helemaal!
Thanks, ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Op dit moment wordt er nog steeds met 2 maten gemeten.
Vorig jaar heeft MS het zichzelf erg moeilijk gemaakt en kon ik het mij heel goed voorstellen.
Inmiddels is er van alles gebeurd en moet men weer objectief gaan kijken naar wat er gebeurd, in positieve zin naar MS en wellicht ook iets kritischer durven te kijken naar Sony.

Wij gamers zijn gebaad bij twee partijen die echt concurreren.
Daar maak jij je toch nu ook schuldig aan? Positiever naar MS kijken en Sony op alle fronten bekritiseren. Heb je überhaupt weleens een kijk genomen in het PS4 topic? Er waren/zijn genoeg mensen ontstemt hoe Sony de game 'Driveclub' behandelde, je weet wel een titel die eigenlijk een launch game had moeten zijn die bijna een jaar later uitkomt.

Er zijn nog steeds mensen die een PS4 controller hebben die niet degelijk is of een PS4 die denkt dat hij op een landingsbaan van Schiphol staat. Dat de media 'clickbait' titels gebruikt is een heel ander verhaal. Tuurlijk is het spectaculair dat de PS4 vaak wel 1080p haalt ipv 900p waar de X1 gamers het mee moeten doen, zo is het met elke console war.

Er is genoeg kritiek over en op Sony en hoe het handelt, maar doe niet alsof MS nu ineens zo'n fantastisch bedrijf is omdat het nu een inhaalslag probeert te maken.
Chrosser schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:03:

Welke blunders heeft Sony dan nu allemaal begaan nadat de console is uitgekomen? Toen Sony verkondigde dat mensen die Driveclub met PS+ kochten alleen de game konden spelen als ze ook PS+ toegang lieten behouden heeft dat op genoeg sites gestaan en menig foralid met een PS4 was hier aardig over ontstemt.

Zoals hierboven over de controller wordt er nog steeds geklaagd. Welke andere blunders die Sony heeft begaan zijn dan niet (genoeg) tegen het licht geworpen in jouw opinie?

Sony is, op dit moment, sterker dan Microsoft wanneer het om de hype en hun PR gaat. Toen Microsoft hun console én hun DRM hadden gepresenteerd wist daarna niemand echt concreet commentaar te geven wat die DRM nu precies was. Het was een rotzooi. De ene rep zei wat anders dan de andere. Uiteindelijk hebben ze een prima systeem om zeep moeten helpen.

Daarna kwam ook nog eens naar boven dat de X1 niet dezelfde resultaten kan boeken als de PS4 - wat altijd nog kan veranderen - is het dan niet geheel onlogisch dat wanneer een bedrijf die het op dit moment beter doet iets beter in het licht staat dan een bedrijf wat veel blunders heeft begaan? 8)7

Elke nieuwe release brengt dezelfde discussie met zich mee, vorige generatie was het Microsoft die niets verkeerds kon doen, nu is het Sony. Volgende generatie Nintendo?

Als je blij bent met je X1 of PS4 is dat toch belangrijker dan wat er op internet wordt gezet over je product? Het zal mij een rotzorg zijn wat mensen wel allemaal niet vinden over de PS4 en hoe slecht of goed het wel niet is. Als de X1 evenveel zou kosten en ook beschikbaar in NL zou zijn had er bij mij net zo goed een X1 gestaan. Maar dat kattengejank moet toch nu weleens gaan ophouden. Ja, Sony doet het deze generatie een stuk beter dan de vorige en MS kan op het moment weinig goeds doen, maar daar hebben beide partijen het dan ook zelf naar gemaakt.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:30

PBP

Ach de rollen zijn nu eens omgedraaid. Afgelopen jaren was er een 360 vs. PS3 discussie waar Sony het in hun E3 presentatie compleet verkloot hadden. "Riiiidge Racer,giant enemy crab, 599 us dolllars (work more hours to buy one)". Daar heeft Sony ook een tijd last van gehad en kon Microsoft ook niks verkeerds doen.

De vergelijkingssites als Digitalfoundry waren er toen ook al en kwamen multiplatform games er nagenoeg altijd beter uit op de 360, en ook toen verschenen de topics op de bekende sites. Nu zijn de rollen omgedraaid en komen de multiplatform games er beter uit voor de PS4.

Voor al je puntjes tegen Sony zijn er ook dezelfde te vinden die Microsoft geflikt heeft. Dat is niets nieuws en PR praat waar je doorheen moet prikken. Kinect Starwars werd ook zogenaamd live getoond, Xbox One games die op PC's getoond werden. Is allemaal niets nieuws, gebeurt al jaren in beide kampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Ik merk het persoonlijk ook hoor. Meerdere mensen stappen opeens over op de ps4 omdat hij beter in het nieuws naar voren komt. Als je nu hier dingen leest (en op andere forums ook) dat Sony met genoeg games niet op 1080p laat draaien vind ik wel dat ze persoonlijk hun kopers voor de gek houden. Ze kijken mij raar aan als ik vertel dat ik de one hebt, hun argument is gelijk, de ps4 heeft mooiere grafics waarom heb je die niet gekocht ?

Het geeft gewoon aan dat een console nog steeds niet op dit moment niet krachtig genoeg is om alles op hoogste settings te draaien, iets wat je met een redelijke medium tot high end kaart op de pc wel kan doen. Het is op zich niet erg dat ps4 er ook moeite mee heeft, maar breng dit da niet op deze manier in het nieuws.

Zelf lig ik er totaal niet wakker van dat de grafics op mijn xbox one wat minder zijn, daar heb ik hem ook niet voor gekocht (tevens ligt de controller stukken beter in de hand).

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 17-06-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om verwarring te voorkomen: ik zeg niet dat MS of Nintendo zich hier niet ook schuldig aanmaakt maar Sony maakt het wel erg bont!
Ben jij hier verbaasd over? sinds grote uitgevers alle mooie ip hebben opgekocht is de kwaliteit gewoon gedaald tot leugens en beloftes en half afgemaakte games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:06:
[...]

FF erbij blijven aub ;)
leuk en aardig maar waarom dan alleen maar met Sony "leugens" aankomen zetten? als je hier een leugens van E3 topic van wilt maken dan zou je dat breder moeten trekken lijkt mij. Nu is het een verkapt Sony liegt topic. Overigens snap ik niet dat je je daar druk om kan maken dit is al sinds 1995 aan de gang... het blijft ook gewoon reclame he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Die video kan je niet echt vergelijken aangezien de linker erg compressed is helaas.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:20:
[...]

Ben jij hier verbaasd over? sinds grote uitgevers alle mooie ip hebben opgekocht is de kwaliteit gewoon gedaald tot leugens en beloftes en half afgemaakte games
In dat kader maak ik me ook enigzins zorgen over de nieuwe games van EA. Ze hebben nauwelijks iets getoond van een game als Star Wars Battlefront, terwijl ik daar absoluut naar uitkijk. Het gaf mij het gevoel alsof ze nog aan het experimenteren zijn met de nieuwe consoles c.q. de ontdekkingsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

De ps4 is gewoon beter klaar, daarom kunnen ze af en toe dingen beetje aandikken..uiteindelijk maken ze het meeste toch waar :+
/end counter fanboy mode

Voor de rest ben ik het gewoon eens met onderstaande quote:
SacreBleu schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:42:
[...]

Tim Schafer heeft in een tweet gezegd: "Talk about other platforms soon!".

[...]

Ze maken een exclusieve bundel met een witte PS4. Daarnaast is er nooit echt een onderscheid gemaakt tussen 'exclusive' of 'timed exclusive'.

[...]

Het spel is nog in beta, komt pas het einde van het jaar uit. Hebben Eurogamer en Digitalfoundry al een retail build gekregen? Nee, dus is dit voorbarig.

[...]

Dan heb je niet goed geluisterd; wat er is gezegd tijdens de E3 is dat NmS zijn "console debut" zou maken op de PS4. Je weet wat debut is, toch?

[...]

Ook dit is vaker gebeurd op een E3 en niet altijd omdat het spel de verwachtingen niet waar kon maken. Ook weer voorbarig en compleet irrelevant.

[...]

Heel simpel, nagenoeg alles wat je opnoemt is al jaren normaal bij de E3. Sterker nog waarschijnlijk elke expo. Ik weet niet wat je van E3 verwacht maar het is JUIST een PR evenement met ditto uitspraken.
Er wordt op dit moment weinig aandacht aan gegeven omdat een aantal punten voorbarig zijn en andere zijn weer de gewoonlijke manier van handelen op E3. Wil je het veranderen? Dan moet je boycotten.

[...]

Hij heeft juist een punt. Je topic titel zegt: "De leugens van E3" daarna fixeer je je alleen op Sony, en ook in een eerdere post geef je aan het zat te zijn dat mensen denken dat Sony een 'good guy' is.
Dan kom je er met een stukje tekst van likmevestje niet onderuit dat dit topic primair is bedoeld om Sony af te branden.

Waar was je vorig jaar toen Microsoft PC's gebruikte om mensen een "hands-on" te geven op de X1? 8)7
De helft waar je over zeurt heb je zelf gewoon verkeerd begrepen (debut...etc) en de andere helft zijn "geruchten". Cry more =)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Eigenlijk asociaal dat ze een spel uitbrengen dat er in 2 jaar tijd minder uitziet, terwijl de hardware in 2 jaar tijd juist beter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Laten we eerlijk zijn, Sony verteld vrij vaak alles behalve de waarheid. Dingen die in game zouden zijn waren target renders, technologie die niet mogelijk zou zijn was gewoon een ruzie met Immersion. Features die gewoon uit de console gepatched worden, na dat herhaaldelijk gezegd was dat ze altijd zouden blijven.

Nee, Sony heeft het bij mij redelijk verpest qua geloofwaardigheid. Het achterhouden van de PSN hack was helemaal het einde.

Ik geloof Sony pas als ik het eind resultaat in mijn handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
LOTG schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:35:
Laten we eerlijk zijn, Sony verteld vrij vaak alles behalve de waarheid. Dingen die in game zouden zijn waren target renders, technologie die niet mogelijk zou zijn was gewoon een ruzie met Immersion. Features die gewoon uit de console gepatched worden, na dat herhaaldelijk gezegd was dat ze altijd zouden blijven.

Nee, Sony heeft het bij mij redelijk verpest qua geloofwaardigheid. Het achterhouden van de PSN hack was helemaal het einde.

Ik geloof Sony pas als ik het eind resultaat in mijn handen heb.
Het eind resultaat heb ik namelijk thuis staan...namelijk de PS4! Ik zou me eerder als Xbox One gebruiker zorgen maken om wat Microsoft in de toekomst weer kan flikken, of mee op de proppen komt om zichzelf in een betere positie te plaatsen. op zich heb je als consument er niet direct altijd veel last van, maar de vertrouwen in een bedrijf als Microsoft valt wel volledig weg.

Naar mijn mening is Sony erg goed op weg om totaal te onderscheiden van Microsoft. Waar Microsoft alles aanpast om hun console aantrekkelijk proberen te maken, is Sony ondertussen hard aan de slag met nieuwe features:

- Project Morpheus
- PS Now
- Remote Play
- PS TV

Dan heb ik zoiets van...lekker boeiend die TV integratie bij Microsoft. Wil je tv kijken moet je als nog je decoder aan hebben. Het was in mijn ogen pas nuttig als dat allemaal niet had gehoeven. Zodra Sony hun IPTV platform voor de PS4 officieel lanceert (al zal het hier vast niet direct beschikbaar zijn), heeft Microsoft weer iets waar ze niet mee op voorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 10-09 12:55
Dit topic lijkt weer uit te draaien op een fanboy flamewar.

Wat betreft het schetsen van onwaarheden... is dat sowieso niet iets waar menig merk gebruik van maakt in hun marketing? Dit is niet specifiek aan Microsoft, Sony of Nintendo geallieerd. De E3 is gewoon een grote marketing/PR show. In plaats van dat je er boos/gefrustreerd van wordt, kun je ook genieten van de beelden die je voorgeschoteld krijgt. Gooi daar je eigen filter overheen en je weet dat 60-70% van wat je te zien krijgt komt uit en al het overige is extra polish die ze voor de show hebben aangebracht.

[ Voor 6% gewijzigd door Remmetje op 18-06-2014 13:02 ]

Pagina: 1