[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.347 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
xb_rel_1407.140615-2200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Jups....en dit zijn de Preview notes :
Welcome to the Xbox One July update preview! This preview wave brings a new feature that might get the Achievement hunter in you excited, as well the ability for some regions to choose your spoken language model to fit your preference. We're also doing some early work to enable new ways to offer content via bundles and compilation discs, and a special Game DVR clip on SmartGlass can now get your stamp of approval with a Like.

Key features in the July update preview:

Snap Mode for Achievements. You can now track your Achievement progress in real time without ever leaving the game. You can also keep track of important Achievements by moving them to the top, or get the edge on any tough Achievement with a new feature that will scan the web for you and deliver relevant tips and strategy content right to your TV. Tell us what you think in the new Achievements App forum!

Double-tap to Snap: You've been able to switch between main and snapped apps with a quick double-tap of the Xbox button, but now you can pull up the Snap Center using the same press if you don't already have an app snapped. Perfect for pulling up that new Achievement App!

Choice of Spoken Language. In New Zealand, Ireland, or Austria? You'll now be able to select voice control using English or German models from other countries. Are you an expat living in an English speaking county? You can now choose any of the English models to fit you!

Like Game DVR Clips in SmartGlass. With the latest SmartGlass beta, we're adding the ability to "like" your favorite Game DVR clips, as well as your friend's Activity Feed posts. So go ahead, give that special moment a like!

We'll be rolling out this update for the preview audience over the next few days in waves, with one wave on 6/19, and the other following shortly after. So get ready! For the more detailed notes for each update, please check out the Current OS Version widget on the main forums page, or check out the Announcements forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:29
TheVMaster schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:58:
[...]

Jups....en dit zijn de Preview notes :

[...]
Zou iemand mij nog eens kunnen aanmelden voor de preview, lijkt dat ik er vorige keer niet door ben gekomen ofzo... db I Delirium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
db I Delirium schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:15:
[...]

Zou iemand mij nog eens kunnen aanmelden voor de preview, lijkt dat ik er vorige keer niet door ben gekomen ofzo... db I Delirium
Eh....db | Delirium....toegevoegd hoor! :)

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 20-06-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Willybubba schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:56:
[...]

Mijne hoor je in een stille, lege kamer ook. Maar ik zou het nou ook weer niet kwalificeren als takkeherrie. het moet wel echt *helemaal* stil in de kamer zijn wil ik hem horen.
Naja ik woon in een buitengebied zonder straatherrie of wat dan ook buiten. Het is hier echt ongelofelijk stil. Dus ja, relatief gezien is t voor mij dan een takkeherrie ;) omdat het me wakker houdt. In absolute niveaus zal t ongetwijfeld wel meevallen.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Laatst online: 14-09 18:16

Kalkie

NLMP

Ik zou ook wel mee willen doen met de preview, hoe regel ik dat? Gamertag Kalkie. Toevoegen als vriend mag ook altijd ;)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Kalkie schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:49:
Ik zou ook wel mee willen doen met de preview, hoe regel ik dat? Gamertag Kalkie. Toevoegen als vriend mag ook altijd ;)
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Aparte discussie, ik heb al mijn apparatuur (TV, Receiver, Xbox, PS) op een aan-uit-schakelaar zitten en deze gaan allemaal uit. Het vervelende is alleen dat als de xbox op instant-on staat en ik zet alles uit via de aan-uit-schakelaar en daarna weer aan, dan springt de xbox niet in instant-on mode.. Mag ik het alsnog handmatig aanzetten.. jeej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Segafreak83 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:27:
Aparte discussie, ik heb al mijn apparatuur (TV, Receiver, Xbox, PS) op een aan-uit-schakelaar zitten en deze gaan allemaal uit. Het vervelende is alleen dat als de xbox op instant-on staat en ik zet alles uit via de aan-uit-schakelaar en daarna weer aan, dan springt de xbox niet in instant-on mode.. Mag ik het alsnog handmatig aanzetten.. jeej.
TV en Receiver aan/uit zetten kan door de Xbox gedaan worden. Waarom heb je die schakelaar er eigenlijk tussen?

[ Voor 23% gewijzigd door Turdie op 20-06-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:49
Wil de gene nog bedanken die mij de xbox preview heeft gegeven!
Segafreak83 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:27:
Ik herken dit probleem. Nadeel van het uitzetten van je console en dat je tv ook uit gaat, is dat je tv (en alle andere apparaten) in stand-by gaat. Wat jij kan doen is je xbox niet op de aan-uit-schakelaar zetten. Je hebt stopcontacten die 2 plekken hebben die niet uitgaan.

[ Voor 85% gewijzigd door vali op 20-06-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Nu effen geduld tot je erinzit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:42
Sixty seconds shooter prime is wel een grappig spelletje dat je even voor een kwartiertje kunt spelen en uiteindelijk ruim een uur later nog steeds aan het spelen bent :P

Post later nog wel even een filmpje. Upload studio wil even niet meewerken.

@Justifire. Hoe is Outlast?

En Insomniac is wel grappig :p: http://www.eurogamer.net/...assin-in-sunset-overdrive

Zelf kan ik niet wachten tot over een week. Dan komt Valiant Hearts, the Great War uit. Wordt hopelijk een toppertje.

Zo eens kijken of ik die update kan forceren. Snap achievements is toch wel een leuke toevoeging denk ik.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Zie nu net een known issue staan voor de 1407 update:

KNOWN ISSUE: A small number of users may encounter a black screen with Xbox logo upon booting or resuming from standby

We're aware of an issue affecting a small number of users who have updated to 1407.140619-2200 where upon powering on or resuming from standby, the console may show a black screen with the Xbox logo and not proceed. The team is aware and working on a resolution. In the meantime, we have two workarounds to get you back in the game:

First, try pressing the Xbox button on your controller. For most, this will resolve the issue as you will be taken to the Home screen. \
If the Xbox button doesn't work, press and hold the power button on your console for 10 seconds until it powers down. At this point, you can power back on and you should then start normally at Home.

If you experience this issue, please let us know! Post in the issue thread here with the time this happened, and which of the above workarounds worked for you.

Thank you for your participation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:12
Ik zou ook wel mee willen doen met de preview :) gamertag = D0NN13 DARK0

thanks carpebios !

[ Voor 13% gewijzigd door Donnie Darko op 20-06-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Toegevoegd

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:34
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:12:
Sixty seconds shooter prime is wel een grappig spelletje dat je even voor een kwartiertje kunt spelen en uiteindelijk ruim een uur later nog steeds aan het spelen bent :P

Post later nog wel even een filmpje. Upload studio wil even niet meewerken.

@Justifire. Hoe is Outlast?

En Insomniac is wel grappig :p: http://www.eurogamer.net/...assin-in-sunset-overdrive

Zelf kan ik niet wachten tot over een week. Dan komt Valiant Hearts, the Great War uit. Wordt hopelijk een toppertje.

Zo eens kijken of ik die update kan forceren. Snap achievements is toch wel een leuke toevoeging denk ik.
Outlast is pittig, zeer pittig !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
shadowman12 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:49:
[...]

TV en Receiver aan/uit zetten kan door de Xbox gedaan worden. Waarom heb je die schakelaar er eigenlijk tussen?
Dat weet ik dat dat kan, alleen werkt dat uitzetten voor mij niet fijn.. Er zitten nog meer apparaten op de receiver en ik wissel weleens tussendoor.. Beetje lullig als alles uitgaat..

Dus ik heb bij de xbox de instellingen wel zo staan dat de TV en Receiver aangaan, maar niet uit ;).

De aan/uit schakelaar zit op een grote verlengsnoer, daar zitten alle apparaten op die anders alleen op standby blijven staan. Vandaar dat de stroom eraf gaat.

Daarnaast wil ik de xbox niet altijd aan hebben staan.. Nergens voor nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Segafreak83 op 21-06-2014 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
60 seconds shooter prime filmpjes:

Level 20 in classic mode: YouTube: 60 second shooter prime, level 20 classic
4.000.000 in inifinity mode: YouTube: 60 seconds shooter prime, 4 million infinity

Wel leuk spelletje voor even tussendoor. Filmpjes zijn trouwens wel van lage kwaliteit :S

Verder helaas nog steeds niet de juli update gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-06-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 11:59
Net mijn Xbox One besteld met Forza en Battlefield :D. Als ik het goed begrijp moet ik hem op VS zetten, zodat games online aan te schaffen zijn en deze ook voordeliger zijn, am I right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:33
Robbdie schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:09:
Net mijn Xbox One besteld met Forza en Battlefield :D. Als ik het goed begrijp moet ik hem op VS zetten, zodat games online aan te schaffen zijn en deze ook voordeliger zijn, am I right?
Klopt, als je de zoekfunctie in dit forum gebruikt dan vind je exact hoe en wat je moet doen ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
LuisjeNL schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:02:
[...]

Klopt, als je de zoekfunctie in dit forum gebruikt dan vind je exact hoe en wat je moet doen ;)
Volgens mij staat het in de openingspost al uitgebreid omschreven. Bij mij was het alleen effe kloten met het adres in de VS maar sinds ik in Alaska in een hotel woon is ook dat opgelost.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Lekker Ventje schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:06:
[...]

Volgens mij staat het in de openingspost al uitgebreid omschreven. Bij mij was het alleen effe kloten met het adres in de VS maar sinds ik in Alaska in een hotel woon is ook dat opgelost.
Foute keuze, weet je wel hoe koud het daar is. Ik zit lekker in een 5 sterren hotel (de presidential suite) in een warme staat ;)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Hairball schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 17:22:
[...]

Foute keuze, weet je wel hoe koud het daar is. Ik zit lekker in een 5 sterren hotel (de presidential suite) in een warme staat ;)
Toch lijkt een locatie in Delaware of New Hampshire beter te zijn. Die staten zitten namelijk aan de oost-kust en dus in de Eastern tijdzone. Momenteel Eastern Daylight Time, ofwel -6 uur.

Ik weet alleen niet precies of dit inderdaad ook uit maakt voor het unlocken van games, maar volgens mij was dit met watchdogs wel zo. Dat ie dus om 6.00 nederlandse tijd unlocked ipv 9.00. Weet alleen niet zeker of dit inderdaad zo was aangezien ik die dag even wat anders had.

Al is Australië dan eigenlijk nog handiger, maar die hebben geen handige koers en gewoon BTW erbij. Maar het was me niet gelukt om een betalingsmethode daar te gebruiken en MS Points lukte ook al niet meer.

In ieder geval kan een staat dichter richting NL nooit verkeerd zijn imo.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 21-06-2014 18:17 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Hmmm, 1407 hier nog niet binnen.Wie hebben hem al, behalve TheVMaster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb niet naar de tijd gekeken maar alleen naar de 0% BTW.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je kan het beste met giftcards kopen bij een amerikaanse retailer en betalen met je paypal of creditcard en deze redeemen op je US account, je hoeft dan niet je account te wijzigen naar de US maar alleen je Store.

[ Voor 4% gewijzigd door Rockvee2 op 21-06-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Martinspire schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:16:
[...]

Toch lijkt een locatie in Delaware of New Hampshire beter te zijn. Die staten zitten namelijk aan de oost-kust en dus in de Eastern tijdzone. Momenteel Eastern Daylight Time, ofwel -6 uur.

Ik weet alleen niet precies of dit inderdaad ook uit maakt voor het unlocken van games, maar volgens mij was dit met watchdogs wel zo. Dat ie dus om 6.00 nederlandse tijd unlocked ipv 9.00. Weet alleen niet zeker of dit inderdaad zo was aangezien ik die dag even wat anders had.

Al is Australië dan eigenlijk nog handiger, maar die hebben geen handige koers en gewoon BTW erbij. Maar het was me niet gelukt om een betalingsmethode daar te gebruiken en MS Points lukte ook al niet meer.

In ieder geval kan een staat dichter richting NL nooit verkeerd zijn imo.
Klopt, ik geloof dat mijn presidential suite in Delaware staat. Ik had Watchdogs lekker snel.

Toch ben ik er bijzonder blij mee dat ik de games in de states kan kopen. Heb daar al zeer veel geld mee bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Rockvee2 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:38:
Je kan het beste met giftcards kopen bij een amerikaanse retailer en betalen met je paypal of creditcard en deze redeemen op je US account, je hoeft dan niet je account te wijzigen naar de US maar alleen je Store.
Lijkt me sterk dat dit zal werken. Je account en Xbox moeten op US staan om gift cards te kunnen redeemen.
Ik doe het zelf meestal via xbox.com/en-us, dan hoef ik niet met mijn controller te typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hmm dan ben ik toch benieuwd hoe ik het voor mekaar heb gekregen om op mijn Xbox One mijn store te veranderen naar US , daar mijn code in te tikken en dan weer terug naar Ierland zonder xbox.com te raadplegen....

Waarschijnlijk maakt de Xbox One zelf een US account aan als ik hem naar US veranderd.

[ Voor 17% gewijzigd door Rockvee2 op 21-06-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
shadowman12 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:21:
Hmmm, 1407 hier nog niet binnen.Wie hebben hem al, behalve TheVMaster?
Bij mij wilde hij downloaden, dat lukte niet (met foutmelding, there was a problem with the update, something went wrong), dus xbox uitgezet en weer aan.. Nu is de hele optie om te updaten mooi grijs.. Tevens al geprobeerd om een power cycle te doen, hielp ook niet. Dus ik wacht het rustig af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ook nog geen update hier!

Maar het schijnt dat je nu onder de Power settings kan kiezen om je HDD uit te schakelen wanneer systeem uitgaat, wel kan je natuurlijk je USB nog gebruiken om je controller op te laden als je zo'n Play & Charge Kit hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Rockvee2 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:54:
Hmm dan ben ik toch benieuwd hoe ik het voor mekaar heb gekregen om op mijn Xbox One mijn store te veranderen naar US , daar mijn code in te tikken en dan weer terug naar Ierland zonder xbox.com te raadplegen....

Waarschijnlijk maakt de Xbox One zelf een US account aan als ik hem naar US veranderd.
Ik heb mijn Xbox vanaf dag èèn op US staan. Ik bestel games via de webbrowswer met landsettings op US. Werkt perfect. Zodra ik mijn X aanzet download ik de game die al klaarstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor, ik heb namelijk mijn xbox nu een weekje en heb middels parties wel al gespeeld. Eerste 2-3 dagen ging het prima, echter hierna leek mijn controller de headset niet meer te herkennen..

Ik gebruik de meegeleverde headset, en als ik deze aansluit hoor ik de party gewoon via de TV, en zover ik heb kunnen achterhalen doet de xbox de voice van mij via de kinect.

Lijkt me een duidelijk probleem/defect aan de headset of eventueel controller, of zijn er bekende issues hiermee?

Om nog een beetje on-topic te blijven; heb ontzettend veel plezier ermee, blijft leuk om nieuwe functies te ontdekken en alles zo gemakkelijk te kunnen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 21:57
Iemand nog tips voor leuke indies? Ben er een tijdje uit geweest :p

[ Voor 4% gewijzigd door Silversin op 21-06-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Rockvee2 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:54:

Nee, dit is echt onzin, je account is je Microsoft Account, en die moet je toch handmatig instellen.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:13:
Even een vraagje tussendoor, ik heb namelijk mijn xbox nu een weekje en heb middels parties wel al gespeeld. Eerste 2-3 dagen ging het prima, echter hierna leek mijn controller de headset niet meer te herkennen..

Ik gebruik de meegeleverde headset, en als ik deze aansluit hoor ik de party gewoon via de TV, en zover ik heb kunnen achterhalen doet de xbox de voice van mij via de kinect.

Lijkt me een duidelijk probleem/defect aan de headset of eventueel controller, of zijn er bekende issues hiermee?

Om nog een beetje on-topic te blijven; heb ontzettend veel plezier ermee, blijft leuk om nieuwe functies te ontdekken en alles zo gemakkelijk te kunnen gebruiken :)
Ja issue heb ik ook gehad, bleek een overleden headset.

[ Voor 62% gewijzigd door Turdie op 21-06-2014 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Zie ik nou dat de Xbox One ondanks nog niet gereleased al voor <400 nieuw wordt aangeboden in pricewatch hier? Gaat de goeie kant op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:13:

......

Headset op de controller aansluiten,
Controller bedraad op je xbox aansluiten,
Dan bij settings, systeem, controller updaten.
Even wachten en Voila (hopen dat het werkt :P )

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Laatst online: 15-09 15:11
Ik vind het altijd minder om te vragen, hierdoor lijkt het topic zo'n request topic. maar ben toch wel nieuwsgierig naar de preview update. Zou iemand mij hiervoor kunnen inviten? mijn gamers tag is Oizopower83. Zou top zijn :)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Verstuurd

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Haha wie is hier nou ziek ? :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Best vermakelijke game heh? Het is een vrij ''standaard'' jumpscare horror spel, maar de jumpscares zijn wel van hoog niveau imo :9 Geen Amnesia: The Dark Descent (een van de beste survival horrors naar mijn mening qua stijl en atmosfeer), maar wel leuk! Sterker nog ik speel dit meestal samen met een vriend en ik heb hem nog nooit ZO hard op zien springen als bij Outlast :D _/-\o_ Ik ben meestal schrikkeriger.

[ Voor 15% gewijzigd door Brutal1ty op 22-06-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Laatst online: 15-09 15:11
Thanks ! heb je toevallig ook enig idee hoe lang het duurt voor je toegelaten word?

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Paar dagen. En voor de Wave kan het beste een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik zie dat Valiant Hearts nog maar weinig word genoemd hier. Komt volgende week al uit. Kijk er wel naar uit.

Verder nog maar wachten tot september voor de volgende lading games. Helaas geen echte zomerklapper dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
MrOizo2005 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:57:
[...]

Thanks ! heb je toevallig ook enig idee hoe lang het duurt voor je toegelaten word?
Je merkt er trouwens weinig van, in de Preview App kun je het programma verlaten, als die optie er is, dan was voor mij de trigger dat ik erin zat. Pas als er een update wordt uitgerold merk je echt dat je erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Dat child of Light had ik al een tijdje geleden gedownload. Maar wat een adembenemend mooi spel is dat zeg! Hele mooie sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Nostalgie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dat zegt me helemaal niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Voor wie al de xbox one wilt voor 399 hier op voorraad:
http://www.nedgame.nl/xbo...zonder-kinect/5517352923/

Met kinect en titanfall voor 528:
http://www.nedgame.nl/xbo...---titanfall-/2054193229/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Uit het Sega Megadrive tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Nieuwe update voor de eerste preview wave (vind het trouwens wel lang duren, tussen de eerste en tweede preview wave)
New build rolling out to participants in the first wave - 6/22
Thread created by mistur niceguy
A system update is being released for participants in the first update wave today, 6/22/2014, after 2:00PM PDT.Please note that this update is only going out to the first wave at this time.
HOW TO GET IT
• If your console is in Instant-On mode, it will download and install the update and reboot to standby.
• NOTE: Once the update is available, you can manually begin the update by navigating to Settings > System and selecting System Update. (Note - since this is a staggered update, you may see "No update available" if you are in the second wave.
• If your console hasn’t downloaded and installed the update by 1:00AM PDT 6/24/2014, you will be prompted to do so the next time you start your console.
DETAILS
OS version released: xb_rel_1407.140620-2200
Available: 2PM PDT 6/22* (9PM GMT 6/22)
*This update is currently being targeted at participants in the first update wave. We will post an announcement when it is made available to the rest of the preview audience.

KNOWN ISSUES
• A small number of users may experience a black screen upon rebooting from Energy-Saving mode, or after a hard-reboot. This update contains some initial fixes to reduce or eliminate instances when this issue can be encountered. We are currently testing some additional fixes to eliminate occurrences of this issue.
FIXES
• This update addresses an issue where consoles configured with static network settings lose their configuration after going through a cool boot.
• This update contains fixes to address issues where USB headsets do not function properly while plugged into the USB ports of the console.
• This update contains fixes to help reduce instances of consoles entering a black screen (with or without an Xbox logo) after booting from Energy-Saving mode, or after a hard-reboot. There are additional fixes for this issue that are currently being tested. If you continue to encounter this issue after taking this update, please let us know via the forums.
Thank you for participating in the update previews, and thank you for your feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Kan mij eind deze week ook bij jullie toevoegen :)

Xbox one + kinext + titanfall + play and charge kit + 12 maanden xbox live, 498.97 euro. Geen slechte deal lijkt mij :D

Wil sowieso ryse en dead rising hebben er nog bij, zal kijken of ik ze tweede hands kan vinden omdat ik en hoesje toch wel wat vind hebben en de prijs zelfs nog onder de US prijs zit.

Wat zijn de live gold games en waar kun je die zien? Kortingen + gartis games etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DrParanoid schreef op maandag 23 juni 2014 @ 08:22:

Xbox one + kinext + titanfall + play and charge kit + 12 maanden xbox live, 498.97 euro. Geen slechte deal lijkt mij :D

Wil sowieso ryse en dead rising hebben er nog bij, zal kijken of ik ze tweede hands kan vinden omdat ik en hoesje toch wel wat vind hebben en de prijs zelfs nog onder de US prijs zit.

Wat zijn de live gold games en waar kun je die zien? Kortingen + gartis games etc?
In het menu heb je een Gold tegel zitten. Daar staan de games als ik het me goed herinner. Heb het allemaal nog niet goed bekeken want als ik de Xbox aanzet ga ik meteen naar de games toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Ok ik heb gister mijn Xbox One uitgepakt en geïnstalleerd.
Mooi en stil apparaat, heb titanfall nog niet gespeeld, is de digitale versie, en downloaden/ installeren duurde een eeuwigheid, ondanks de snelste wifi verbinding met snel internet. Maar dat is niet zon drama, heb ook nog een ps4 waar ik met plezier ook op blijf gamen.

Echter rusten mij een aantal vragen, die vast beantwoord zijn alleen ik niet kan vinden met de juiste zoektermen. My Bad.

Hoe zet ik voice commandos aan? als ik daardoor een regio moet wijzigen prima.
Welke shop kan ik het beste gebruiken, en eventueel instellingen wijzigen voor de nu ideale set-up.
Wil graag voor wat nu mogelijk is het uiterste uit de xbox halen, qua kinect en games aanschaffen.

En kan je de kinect naast geluid ook kalibreren voor handbewegingen?
gister had ie heel veel moeite met taken uitvoeren doormiddel van handbewegingen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThAZiP
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 16:44
DrParanoid schreef op maandag 23 juni 2014 @ 08:22:

Is dit een nieuwe of tweedehands aankoop? Lijkt me ook een goede deal en ben in de markt voor de X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Waarschijnlijk gewoon de Titanfall bundel met daarbij een live abo en p&c kit van Amazon.es
http://www.amazon.es/s/re...=i%3Aaps%2Ck%3Axbox%20one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThAZiP
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 16:44
justifire schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:53:
Waarschijnlijk gewoon de Titanfall bundel met daarbij een live abo en p&c kit van Amazon.es
http://www.amazon.es/s/re...=i%3Aaps%2Ck%3Axbox%20one
Ah, ok. In Nederland nog aanbiedingen ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
ThAZiP schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:42:
[...]

Is dit een nieuwe of tweedehands aankoop? Lijkt me ook een goede deal en ben in de markt voor de X1
Nieuw :) amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:44

BM

Moderator Spielerij
Zijn er meer mensen waarbij de quick resume functionaliteit van games (specifiek Watch_Dogs) sinds een tijdje niet meer werkt? In het begin ging WD netjes verder waar ik gebleven was als ik m'n X1 weer aanzette, maar sinds een week of 2 start ie keer op keer de hele game opnieuw op. Niet heel erg, maar het laden van WD duurt dusdanig lang dat het wel knap irritant word....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02
Forza doet dat ook, als je vlak voor of na race stopt, zie je bij resume nog wel die beelden van de auto (panning links/rechts), maar resume je de game krijg je een restart van de game.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
BM schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:09:
Zijn er meer mensen waarbij de quick resume functionaliteit van games (specifiek Watch_Dogs) sinds een tijdje niet meer werkt? In het begin ging WD netjes verder waar ik gebleven was als ik m'n X1 weer aanzette, maar sinds een week of 2 start ie keer op keer de hele game opnieuw op. Niet heel erg, maar het laden van WD duurt dusdanig lang dat het wel knap irritant word....
Werkt hier gewoon prima.
Weet je zeker dat je tussendoor geen andere toepassingen gebruikt ?
Misschien eens de Xbox resetten / cache legen (powerbutton 8 sec ingedrukt houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:13:
[...]

Werkt hier gewoon prima.
Weet je zeker dat je tussendoor geen andere toepassingen gebruikt ?
Misschien eens de Xbox resetten / cache legen (powerbutton 8 sec ingedrukt houden)
Jep, zeker weten :) Hooguit 1 of 2 apps, maar dan nog zou het volgens mij gewoon moeten werken. Maar zelfs als ik in WD zit, console uitzet, weer aanzet en direct naar WD gaat herstart de boel. Zal binnenkort eens een volledige power cycle doen en de cache leeggooien :) Toch typisch zo'n feature die je niet direct op je verlanglijstje hebt staan, maar die je niet goed meer kunt missen als je 'm eenmaal hebt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Laatst online: 20-07 21:50
Vraagje: Nou heb ik een xbox one gekocht vanmiddag, echter zit daar voor de stroomtoevoer een verloop stekkertje bij van UK naar EU aansluiting omdat de gekochte One uit de UK komt. Nu vraag ik me af of ik de kabel van de 360 welke van stopcontact naar de powerbrick gaat kan gebruiken ipv de standaard geleverde kabel welke dus een UK "kopje" heeft..

Anyone?

-edit- nevermind, nadere inspectie leert dat er een normale stroomsnoer bij zit. (gozer in de winkel mag dus voortaan even beter opletten voordat hij een verlooptstukje in de tas gooit :+ )

[ Voor 24% gewijzigd door NLRev0lution op 23-06-2014 17:18 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Lijkt mij geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
De update is heruitgebracht, terug eerst Wave 1:

xb_rel_1407.140620-2200
FIXES
◾This update addresses an issue where consoles configured with static network settings lose their configuration after going through a cool boot.
◾This update contains fixes to address issues where USB headsets do not function properly while plugged into the USB ports of the console.
◾This update contains fixes to help reduce instances of consoles entering a black screen (with or without an Xbox logo) after booting from Energy-Saving mode, or after a hard-reboot. There are additional fixes for this issue that are currently being tested. If you continue to encounter this issue after taking this update, please let us know via the forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
RevoNL schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:01:
Vraagje: Nou heb ik een xbox one gekocht vanmiddag, echter zit daar voor de stroomtoevoer een verloop stekkertje bij van UK naar EU aansluiting omdat de gekochte One uit de UK komt. Nu vraag ik me af of ik de kabel van de 360 welke van stopcontact naar de powerbrick gaat kan gebruiken ipv de standaard geleverde kabel welke dus een UK "kopje" heeft..

Anyone?

-edit- nevermind, nadere inspectie leert dat er een normale stroomsnoer bij zit. (gozer in de winkel mag dus voortaan even beter opletten voordat hij een verlooptstukje in de tas gooit :+ )
Voor anderen met dezelfde vraag: ja dat kan. Ik doe het ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Net even de 1407 build proberen te installeren voordat ik naar mijn werk ga, alleen gaat nu niet meer aan. Grmbl!!

Edit:
Inmiddels opgelost door de stekker van de PSU eruit te halen en er weer in te doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Turdie op 24-06-2014 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Hoe zijn de ervaringen met Forza 5? lees bij verschillende reviews van gebruikers dat het lijkt op een pay-to-win systeem? is dit waar of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
mfreriks schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:07:
Hoe zijn de ervaringen met Forza 5? lees bij verschillende reviews van gebruikers dat het lijkt op een pay-to-win systeem? is dit waar of?
Nu heb ik FM5 al een tijdje niet meer gespeeld, maar ik herken me daar in ieder geval totaal niet in. D'r is wel redelijk wat DLC te krijgen, maar volgens mij is die niet verplicht om te winnen hoor. (of het moet online totaal uit balans zijn, dat durf ik niet te zeggen).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Dat herken ik ook totaal niet. Er is standaard al meer dan genoeg content beschikbaar. En je hebt in de single player de extra content echt niet nodig om te (kunnen) winnen. Online heb ik geen ervaring mee, maar dat lijkt me sterk (aangezien je daar dezelfde auto's gebruikt) :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Nee hoor, is geen pay to win.... Forza rijd zo goed dat de hebberigheid naar meer auto's gewoon groot wordt als je eenmaal aan het spel verslingerd raakt. Je kan echt voorin mee rijden met standaard auto's mits je deze maar goed weet te tunen. Echter in de DLC packs zitten soms hele mooie auto's en aangezien ik genoeg uren in Forza door breng kan ik de uitgave van een carpass voor mezelf wel verantwoorden

Het is toch wel erg dat die modjes hier boven niet eens online durven te rijden.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Bedankt voor de reactie! Zat gister te twijfelen om deze aan te schaffen... na wat gebruikers reviews (metametric) gelezen te hebben niet gedaan. Nu komt die er waarschijnlijk wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Het leuk is wel dat de circuits wel gratis zijn!!!

En geloof me, als je Forza leuk vindt dan komt die DLC vanzelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Bezig update te installeren voor de X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dragunov schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:43:
Bezig update te installeren voor de X1
de 1407 beta bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
mfreriks schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:41:
Bedankt voor de reactie! Zat gister te twijfelen om deze aan te schaffen... na wat gebruikers reviews (metametric) gelezen te hebben niet gedaan. Nu komt die er waarschijnlijk wel!
Gewoon halen als je van racers houd, uiteindelijk draait het toch op skills. DLC is altijd optioneel :)
(ik speel zelf al jaren Forza en eigenlijk nog nooit wat extra's gekocht)

[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 24-06-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
RevoNL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:02:
[...]

Gewoon halen als je van racers houd, uiteindelijk draait het toch op skills. DLC is altijd optioneel :)
(ik speel zelf al jaren Forza en eigenlijk nog nooit wat extra's gekocht)
Ik speel zelf al jaren Forza en heb eigenlijk nog nooit een DLC kunnen laten staan..... ;)

Wanneer je een beetje van (online) racen houd gaat het vanzelf..... Ik krijg soms kippevel van een DLC auto, bijvoorbeeld de Shelby Dytona....... Aan de andere kant, de Lexus LFA die er standaard is zit klinkt ook geweldig.....

Het is gewoon een heerlijk spel..... Vooral online! Geen gebeuk, gewoon serieus racen.... Meestal krijg je in een party meer sociale credits wanneer je een schone ronde krijgt met een supertijd dan wanneer je de race weet te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Inderdaad!

Is nu nieuwe versie dat is uitgekomen, om bugs (black screen,...) uit eerste release te fixen.

Kzat zoiezo in wave 2, dus nooit dat zwart scherm gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
mfreriks schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:07:
Volgens mij is er bij release ophef geweest over de XP en het geld dat je kreeg en dat je bijna genoodzaakt was boosters te kopen. Maar dat is al snel rechtgetrokken na communitykritiek. Nu is het gewoon racen en als je een speciale auto wilt die als dlc te verkrijgen is moet je die natuurlijk betalen, maar da's niet nodig om races te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Bullet NL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:28:
[...]

Ik speel zelf al jaren Forza en heb eigenlijk nog nooit een DLC kunnen laten staan..... ;)

Wanneer je een beetje van (online) racen houd gaat het vanzelf..... Ik krijg soms kippevel van een DLC auto, bijvoorbeeld de Shelby Dytona....... Aan de andere kant, de Lexus LFA die er standaard is zit klinkt ook geweldig.....

Het is gewoon een heerlijk spel..... Vooral online! Geen gebeuk, gewoon serieus racen.... Meestal krijg je in een party meer sociale credits wanneer je een schone ronde krijgt met een supertijd dan wanneer je de race weet te winnen.
Moet wel het hele groepje netjes rijden natuurlijk ;), gisteren mn eerste ronden gereden online en er zaten nog wel een paar noobs tussen die niet opletten.

Anyways, DLC is niet verplicht. Is maar net of je echt iets wilt hebben of niet denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
RevoNL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:40:
[...]

Moet wel het hele groepje netjes rijden natuurlijk ;), gisteren mn eerste ronden gereden online en er zaten nog wel een paar noobs tussen die niet opletten.

Anyways, DLC is niet verplicht. Is maar net of je echt iets wilt hebben of niet denk ik zo.
"ons" groeppie rijd erg netjes, de meesten tunen hun auto ook, alhoewel er natuurlijk altijd zieltjes zijn die dit niet machtig zijn.... (ik zal bewust geen namen noemen) Ook dan geeft het spel heel simpel de mogelijkheid om een goede setup (upgrade + tune) te downloaden ;)

Iedereen kan mee doen.... Lobby's van 14 man.... Doet u allen vooral mee.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Begin deze maand kreeg ik een e-mail bericht van Microsoft dat op 9-juli-2014 mijn tegoed op het NL account zou verlopen (na/door dat deze was omgezet van credits naar € valuta).

Ik was vandaag hard op zoek wat ik van mijn € nog kon kopen en bij het controleren van het saldo op
commerce.microsoft.com zag ik tot mijn vreugde dat het tegoed nu pas verloopt op 1-6-2015. Voor die tijd moet het mij wel lukken dit tegoed op te maken op de Xbox One als deze eindelijk in NL is uitgekomen.

Voor de andere mensen met tegoed wat zou gaan verlopen, kijk even snel op de commerce site of dit nog het geval is.

p.s.
Na de melding dat de Xbox One weer uitgesteld was in NL en ik dus wist dat mijn tegoed zou verlopen voor hij hier uit kwam, heb ik contact opgenomen met support via de chat. De persoon die mij te woord stond (in het engels) vertelde mij dat voor NL het verlopen van de credits niet het geval is en dat dit alleen voor de US geld (wetgeving). Doordat het op commerce.microsoft.com nog steeds weergeven was geloofde ik de persoon van support niet echt. Waarschijnlijk had deze dan toch gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Hier nog steeds 29-8-14.... :p maar ik ga ook maar eens chatten binnenkort

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:52

djbarney

XBL: DeejayBarney

Bullet NL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:45:
[...]

"ons" groeppie rijd erg netjes, de meesten tunen hun auto ook, alhoewel er natuurlijk altijd zieltjes zijn die dit niet machtig zijn.... (ik zal bewust geen namen noemen) Ook dan geeft het spel heel simpel de mogelijkheid om een goede setup (upgrade + tune) te downloaden ;)

Iedereen kan mee doen.... Lobby's van 14 man.... Doet u allen vooral mee.... ;)
Kan me daar volledig bij aansluiten, ik speel nog niet zo lang met deze groep tweakers mee online, maar wel elke keer met het grootste plezier en respect voor de skills van sommige van hen :) Ik heb uiteindelijk wel de seasonpass gekocht, maar dat heb ik eigenlijk alleen gedaan omdat ik merkte dat ik vaak mijn "standaard" auto's greep bij het racen. Nog meer extra keuze maakt het overigens ook wel eens lastig.. :) Uiteraard zijn er wel eens wat kleine botsingen bij de start, of kleine duwpartijtjes wanneer iemand op het uiterste kunnen van de auto & coureur aan het racen is om een plekje, maar vaak is het even communiceren: "wie rijd er momenteel op plek 4?" en dan aankondigen dat je gaat proberen er langs te komen.. vaak is het voldoende om dan tijdens de actie even aan te geven aan welke kant je er naast komt rijden, zodat je niet direct de baan afgeschoven wordt :) Prima geregeld zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik vroeg me iets af, Amazon verkoopt digital code voor Forza 5, voor 25 dollar. Mijn regio staat op USA, kan ik deze code dan gebruiken? 18 euro voor Forza 5 is niet zo veel, dus dacht dat het misschien wel de moeite was

http://www.amazon.com/exe...B00JNBNNME/amazon0b53-20/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
X-Fighter schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:41:
Ik vroeg me iets af, Amazon verkoopt digital code voor Forza 5, voor 25 dollar. Mijn regio staat op USA, kan ik deze code dan gebruiken? 18 euro voor Forza 5 is niet zo veel, dus dacht dat het misschien wel de moeite was

Als je regio op USA staat, kan je het spel dan niet voor een mooi prijsje via de xbox zelf downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
RevoNL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:17:
[...]

Als je regio op USA staat, kan je het spel dan niet voor een mooi prijsje via de xbox zelf downloaden?
Als ik kijk op de website staat hij nog gewoon op 60 dollar... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
X-Fighter schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:41:

7 USD shipment, en ze sturen de daadwerkelijke code naar je toe (niet via e-mail).

Maar antwoord op je vraag; ja je kan hem gebruiken :)

[ Voor 5% gewijzigd door DrParanoid op 24-06-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
DrParanoid schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:23:
[...]

7 USD shipment, en ze sturen de daadwerkelijke code naar je toe (niet via e-mail)
Ah sorry laat dan maar, merci om me er op te wijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 11:59
Xbox binnen :D. Ik kan bij het opgeven van het adres gewoon een willekeurig Amerikaans hotel kiezen in een gunstig gelegen staat? of ligt het ingewikkelder dan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Inderdaad, koop een hotel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Ik heb eindelijk het verloopstukje binnen van mijn g4me zero naar de stereoadapter. Is er iemand die even twee minuten met mij in een party wil om te testen of de microfoon werkt? Hairball NL is mijn gamertag. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
LuisjeNL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:19:
Hier nog steeds 29-8-14.... :p maar ik ga ook maar eens chatten binnenkort
Daar moet ik ook nog eens achter aan. Net geprobeerd wat klein grut ermee te kopen, maar dat zorgt er (vooralsnog) niet voor dat de bestedingstermijn verlengd word. Zie het ook niet zo zitten om 100 euro weg te gooien :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik vind dat wel vrij onbehoorlijk. Het tegoed hadden we gekocht op basis van de releasedate in november 2013... Niet dat ik het erg vind dat die release date uit is gesteld, want heb er weinig last van, behalve dat we nu toch behoorlijke tegoeden hebben die we niet nuttig kunnen besteden en over 2 maanden aflopen. Een week voor de release.. Das toch wel erg zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Deals with gold van deze week :
Ryse : Son of Rome 17 % korting
Ryse Season Pass 50% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Beetje weinig korting :P Dit weekend maar eens Valiant Hearts The Great War spelen ondanks dat die niet overal hele goede reviews krijgt. Lijkt me alleen al vanwege het sfeertje leuk om te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
IGN gaf hem een 9 ( near perfection)
Ga hem zeker halen morgen, hoop dat de puzzels wat pittiger zijn dan wat ik tot nu toe gezien heb....

Hoogste tijd voor een nieuwe Myst / Raven / Uri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ok, ik ga hem sowieso kopen. Ben erg benieuwd :)

Pagina: 1 ... 116 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.