Je zou toch denken dat games hun eigen sound er wel uit kunnen filterenlanerios schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:48:
En dat heb ik dus met Kinect ook ja..
Forza Horizon heeft voice controlled GPS
Ik rij naar event, halverwege zegt de GPS dat ik naar rechts moet. Gps vangt dat op als "GPS" + "Festival/Next Event/Reset" en dus weer is de gehele GPS gewijzigd >_>
Juli Update:
Hoop dat preloading binnenkort ook mogelijk is...- Snap Mode for Achievements. As we showed at our E3 Green Carpet event before the show, we’re offering an easier way to track and view your achievements in the moment. With Achievement Snap, you can track your achievement progress in real time without ever leaving the game. You can also ‘Get Help’ on any Achievements you’re struggling with. Xbox will scan the web for you and deliver relevant tips and strategy content right to your TV.
- Double-tap to Snap. Double-tap the button on your controller to bring up Snap Center, where you can launch Achievements or any other snap-able app, without leaving your game. Already have an app snapped? Double-tap quickly switches between your game and the snapped app.
- Choice of Spoken Language. Folks in New Zealand, Ireland and Austria, with this update in July, will be able to select voice control using the English or German voice models from other countries. And if you’re an expat in an English-speaking country, you, too, can choose any of the other English language models that fit you.
- Future Digital Bundles and Compilation Discs. We’re doing some work now so that publishers will have options for great digital bundle and disc compilation offerings in the future. As we test this feature, we’ll be seeing more flexible combinations of game titles and game content.
- ‘Like’ Game DVR clips. We’re adding the ability to ‘Like’ all your favorite Game DVR clips as well as activity feed items in SmartGlass.
Ik hoop dat de preview gauw beschikbaar is!
Het is een reclame voor een Xbox van 399$. Dwz dat er geen kinect bij zit en dat wil weer zeggen dat de voice control functie er niet is... toch? Valse reclame dus 
Martinspire schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:38:
[...]
1) Het is reclame
2) Als mijn console opgestart is, kan ik vaak meteen doorgaan als ik een game aan had staan. Werkt bij veel games prima. Sure, niet zo snel als dit, maar zoveel scheelt het ook niet.
Echt leuk, MS had zijn zaakjes dit jaar op E3 echt perfect voor elkaar.
Daarnaast op Twitter van MajorNelson:
BTW GTAV is 50% off on XBL http://mjr.mn/1ptxFkb
....helaas alleen voor de 360....
[ Voor 4% gewijzigd door harrytasker op 14-06-2014 13:08 ]
Sunset Overdrive 900P 30fps
http://gamingbolt.com/sun...900p30fps-on-the-xbox-one
Je zou zeggen met het vrijgeven van die 10% en alle tweaks aan de SDK of zelfs de infinite power of the cloud, 1080P en wellicht 60fps mogelijk had moeten zijn. Blijkbaar niet.................
Je zou zeggen met het vrijgeven van die 10% en alle tweaks aan de SDK of zelfs de infinite power of the cloud, 1080P en wellicht 60fps mogelijk had moeten zijn. Blijkbaar niet.................
De game komt over 4 maanden uit. Ik denk dat het pas begin volgend jaar merkbaar wordt, nu is het wellicht te kort dag voor ontwikkelaars.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Denk je dat 10% zo'n verschil kan maken? Van 900p 30fps naar 1080p 60fps is "ietsjes" meer dan 10%.AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:14:
Ik weet dat het niet zo 1 op 1 is maar 10% meer recources betekend eerder 900p 33fps dan 1080p 60fps.
Die X1 gaat niet heel veel meer mooiers laten zien dat het nu doet

Al die positieve meldingen over een verbeterde SDK, power of cloud en DX12 is niets anders dan damage control.
Dat filmpje hierboven vind ik wel grappig, na de fail van vorig jaar brengen ze het nu alsof ze een friggin maanlanding oid voor elkaar hebben gekregen. Het is maar een presentatie_O-
[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 14-06-2014 16:38 ]
Interessant! Ik denk dat ik deze game nu helemaal links laat liggen!AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:14:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik zie dat deadrising met korting is. Ik hoop dat assassins creed binnenkort ook korting krijgt. Eigenlijk de enige game waar ik nog interesse in heb.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
900p/30fps zou 1080p/30fps zijn op de PS4, dat is het verschil in kracht tussen de twee machines.AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:14:
Merk je dat verschil in beeldkwaliteit tussen de 2 consoles? Waarschijnlijk ziet 95% van de gamers het verschil niet, de overige 5% misschien als ze beide versies van een spel naast elkaar zetten en de beeldjes stil gaan zetten. Als je dat wilt moet je voor de PS4 gaan. Is een beetje hetzelfde verhaal in mijn ogen als tussen Dolby Digital en DTS. Er zijn mensen die beweren verschillen te kunnen horen op hun televisie speakers tussen de 2 codecs

Verschil van kracht gaan we vooral zien bij de exclusives. Ben vooral benieuwd naar hoe Halo 5 eruit gaat zien. Denk niet dat ie kan gaan tippen aan Uncharted 4(Visueel) maar er nog steeds wel goed uit zal zien zeker gezien Halo 4 echt 1 van de mooiste 360 games was. Beide games werden ook 1080P60fps als het goed is.harrytasker schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:08:
[...]
900p/30fps zou 1080p/30fps zijn op de PS4, dat is het verschil in kracht tussen de twee machines.
Merk je dat verschil in beeldkwaliteit tussen de 2 consoles? Waarschijnlijk ziet 95% van de gamers het verschil niet, de overige 5% misschien als ze beide versies van een spel naast elkaar zetten en de beeldjes stil gaan zetten. Als je dat wilt moet je voor de PS4 gaan. Is een beetje hetzelfde verhaal in mijn ogen als tussen Dolby Digital en DTS. Er zijn mensen die beweren verschillen te kunnen horen op hun televisie speakers tussen de 2 codecs
Dat wordt dan denk ook het moment dat ik de One (slim?) ga halen en er voor mij genoeg leuke exclusives voor zijn aangezien hij voor mij alleen voor de exclusives zal zijn.
Wat ik eerder opvallend vind is dat ik aan Sunset Overdrive nou niet kan zien waar die performance dan allemaal in is gaan zitten. Komen er straks weer gigantisch veel enemies overal vandaan of zitten er zaken als destruction in of iets? Want het ziet er namelijk wel een beetje uit als Crackdown maar dan net effe anders. En die game zou een stuk beter draaien dan 900p/30fps.
Wat dat betreft had Dead Rising 3 ook mooier gekund denk ik. Is vooral onkunde (of tijdsgebrek) van de dev lijkt me. Niet zozeer omdat de X1 zo zwak is.
Wat dat betreft had Dead Rising 3 ook mooier gekund denk ik. Is vooral onkunde (of tijdsgebrek) van de dev lijkt me. Niet zozeer omdat de X1 zo zwak is.
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2014 17:35 ]
Halo5 is ook een compleet ander type spel als Uncharted. Ik zou Uncharted eerder willen vergelijken met de huidige Tombraider welke beschikbaar is voor beide consoles. Het verschil tussen die 2 is dat de een gemiddeld op 30 en de ander op 50fps loopt. Nu zal na verloop van de tijd op beide consoles verbeteringen/optimalisaties aangebracht worden (en die zullen waarschijnlijk in verhouding hetzelfde zijn tussen de 2 consoles), maar het verschil zal wel zo ongeveer blijven als je het mij vraagt.AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:13:
[...]
Verschil van kracht gaan we vooral zien bij de exclusives. Ben vooral benieuwd naar hoe Halo 5 eruit gaat zien. Denk niet dat ie kan gaan tippen aan Uncharted 4(Visueel) maar er nog steeds wel goed uit zal zien zeker gezien Halo 4 echt 1 van de mooiste 360 games was. Beide games werden ook 1080P60fps als het goed is.
Dat wordt dan denk ook het moment dat ik de One (slim?) ga halen en er voor mij genoeg leuke exclusives voor zijn aangezien hij voor mij alleen voor de exclusives zal zijn.
En natuurlijk bij Naughty Dog hebben waarschijnlijk wat meer geld te verspijkeren, dus dat zal er grafisch wel gelikt uitzien, maar dat kan ook op de X1, kijk maar eens naar Ryse!
[ Voor 7% gewijzigd door harrytasker op 14-06-2014 17:40 ]
Klopt niet helemaal. Zijn ook games die 720p vs 1080p zijn. Of gewoonweg 30 vs 60 fps tussen Xbox One en Ps4. Simpele multiplatform games.harrytasker schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:08:
[...]
900p/30fps zou 1080p/30fps zijn op de PS4, dat is het verschil in kracht tussen de twee machines.
Ik las gisteren op een site dat de developers relatief laat dev kits hebben gekregen van de huidige generatie consoles en dat is ook de reden dat er veel titels vertraagd zijn of pas eind 2015/begin2015 gaan uitkomen.Martinspire schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:35:
Overigens boeit mij het niet of het 900P of 1080P is, vraag me af of je dat echt gaat zien tijdens het gamen als je op 3 meter afstand zit. Als je dat wel ziet heb je een rukgame want die game kan je blijkbaar niet genoeg boeien dat je een dergelijke verschil opvalt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het zal wel aan mij liggen, maar ik word langzamerhand gestoord van de hele resolutie discussie. Ik had zowel de ps4 als de One en als ik ze naast elkaar aan had zag je geen verschil in kwaliteit. Ook als de resoluties verschilden. Het enige wat ik kon zien was verschillen in het kleurenpallet.
Dat hele resolutie geneuzel wordt steeds weer aangezwengeld om het "wij zijn beter dan jullie" gevoel te krijgen. Totaal zinloos en een discussie die niemand ooit zal winnen. Laten we in deze thread gewoon lekker terug gaan naar de Xbox One en ophouden met ps4 va Xbox One vergelijkingen.
Dat hele resolutie geneuzel wordt steeds weer aangezwengeld om het "wij zijn beter dan jullie" gevoel te krijgen. Totaal zinloos en een discussie die niemand ooit zal winnen. Laten we in deze thread gewoon lekker terug gaan naar de Xbox One en ophouden met ps4 va Xbox One vergelijkingen.
Xbox Live: Ofthewell NL
The Witcher 3 Gameplay:
https://mega.co.nz/#!xcgD...oyRIAdX4fK-mZdEtbwlnBJYaw
Xbox One footage of PC met Xbox One controller(weet niet zeker) maar de game ziet er schitterend uit!.
@Hairball
En hier :http://a.pomf.se/1/qxtynp.jpg ?
https://mega.co.nz/#!xcgD...oyRIAdX4fK-mZdEtbwlnBJYaw
Xbox One footage of PC met Xbox One controller(weet niet zeker) maar de game ziet er schitterend uit!.
@Hairball
En hier :http://a.pomf.se/1/qxtynp.jpg ?
[ Voor 19% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-06-2014 18:36 ]
Ondertussen compleet vergeten dat wanneer bv dezelfde resolutie gebruikt word er een shitload meer aan effecten e.d. gebruikt kunnen worden. Design keuzes...
Het is net als een auto met max 160km/u gelijk willen zetten met een van max 240km/u. Ja ze rijden allebei.
Zet bv Metal Gear eens naast elkaar, alleen de belichting maakt al een wereld van verschil, en dit is nog maar het begin...
Het is net als een auto met max 160km/u gelijk willen zetten met een van max 240km/u. Ja ze rijden allebei.
Zet bv Metal Gear eens naast elkaar, alleen de belichting maakt al een wereld van verschil, en dit is nog maar het begin...
[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 14-06-2014 18:28 ]
[bijzondere vergelijking]Het is prima dat de ene max 160 kan en de andere max 240. Wellicht heeft die van max 160 betere stoelen, prettigere bediening en meer kofferruimte dan die van 240. Als je daar niet veel om geeft, moet je voor die van 240 gaan, als je daar echter wel belang aan hecht, en toch geen 200 wilt rijden, dan is de keuze niet zo moeilijk? [/bijzondere vergelijking]Mutatie schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:23:
Ondertussen compleet vergeten dat wanneer bv dezelfde resolutie gebruikt word er een shitload meer aan effecten e.d. gebruikt kunnen worden. Design keuzes...
Het is net als een auto met max 160km/u gelijk willen zetten met een van max 240km/u. Ja ze rijden allebei max120 (als het goed is) op de snelweg, maar ik weet wel welke ik liever heb.
Misschien wel, misschien niet. (Als je kinect zooi, tv functies , zware OS en driver layers als luxe beschouwd op al een zwakkere motor..tja
)
Eigenlijk sloeg mn vergelijking ook nergens op.
Mijn kijk erop is dat de hardware gewoon objectief minder is (en de hardware van de consoles is al niet bepaald vooruitstrevend) en de wijze waarop het bedrijf te werk gaat ook mijn smaak niet is (ze hebben blijkbaar moeite studio's vast houden waardoor bv de games die me ooit trokken niet meer zijn wat het ooit waren).
Het is natuurlijk persoonlijk maar ze hebben tot nu toe eigenlijk niks in de agenda dat me lokt. Waar is een echte Halo, Gears, God of War, ICO, TLOU? Die games worden nu door anderen gemaakt (en dat merk je) of hun soort is er simpelweg niet te vinden, de rest wat ik graag zie komt multiplatform en die dan liefst zo mooi mogelijk.
Het enige is eigenlijk Killer Instinct! Maar ook van een ander, moet je zien hoe ze Rare mishandeld hebben
Ik heb de vorige xbox consoles wel gehad om bepaalde games te spelen, daarna weer verkocht bij gebrek aan meer dus ze kunnen me best over krijgen maar ze hebben niks... ik wacht overigens ook met de PS4 tot er meer games beschikbaar zijn maar die zijn gewoon in de maak.
Eigenlijk sloeg mn vergelijking ook nergens op.
Mijn kijk erop is dat de hardware gewoon objectief minder is (en de hardware van de consoles is al niet bepaald vooruitstrevend) en de wijze waarop het bedrijf te werk gaat ook mijn smaak niet is (ze hebben blijkbaar moeite studio's vast houden waardoor bv de games die me ooit trokken niet meer zijn wat het ooit waren).
Het is natuurlijk persoonlijk maar ze hebben tot nu toe eigenlijk niks in de agenda dat me lokt. Waar is een echte Halo, Gears, God of War, ICO, TLOU? Die games worden nu door anderen gemaakt (en dat merk je) of hun soort is er simpelweg niet te vinden, de rest wat ik graag zie komt multiplatform en die dan liefst zo mooi mogelijk.
Het enige is eigenlijk Killer Instinct! Maar ook van een ander, moet je zien hoe ze Rare mishandeld hebben
Ik heb de vorige xbox consoles wel gehad om bepaalde games te spelen, daarna weer verkocht bij gebrek aan meer dus ze kunnen me best over krijgen maar ze hebben niks... ik wacht overigens ook met de PS4 tot er meer games beschikbaar zijn maar die zijn gewoon in de maak.
[ Voor 14% gewijzigd door Mutatie op 14-06-2014 19:24 ]
Cloud wordt nu nog niets eens toegepast, en DX12 ook niet, dus nee meteen 1080p en 60fps verwachten lijkt me eerder dom. Waarom zou Xbox One dit plots kunnen als PS4 het niet kanAlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:14:
In het begin van de generatie, nu is dit al helemaal niet meer het geval, zie DestinyBrutal1ty schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:03:
[...]
Klopt niet helemaal. Zijn ook games die 720p vs 1080p zijn. Of gewoonweg 30 vs 60 fps tussen Xbox One en Ps4. Simpele multiplatform games.
[ Voor 21% gewijzigd door X-Fighter op 14-06-2014 19:11 ]
Infamous second son... open wereld super mooie graphics en 1080p en gemiddeld 40fps. Nog niet 1080p/60 maar komt eraan. Er is op de x1 nog niets wat 1080p 30fps of hoger draait wat er beter uitziet dan second son.X-Fighter schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:10:
[...]
Cloud wordt nu nog niets eens toegepast, en DX12 ook niet, dus nee meteen 1080p en 60fps verwachten lijkt me eerder dom. Waarom zou Xbox One dit plots kunnen als PS4 het niet kan(voor grafisch zwaardere games)
[...]
In het begin van de generatie, nu is dit al helemaal niet meer het geval, zie Destiny
Er is alleen ryse dat en 900p is en gemiddeld mid 20 fps is. Maar is weer liniare game.
Enne de x1 en ps4 verschillen in tomb raider was niet alleen fps. Textures water effecten en nog paar waren stukken mooier op ps4.
Moet ook zeggen dat ik 900p voor sunset overdrive heel matig vind. Zeker icm 30fps. Had wel 60fps verwacht. Ziet er allemaal niet zo intens zwaar uit.
Had dan 720p 60fps in zon fast paced game gedaan had logischer geklonken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De Uncharted 4 trailer loopt momenteel al 1080p 60fps realtime op 1 ps4. Edit:^^Verder loopt infamous inderdaad ook best aardig met 40+ fpsX-Fighter schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:10:
[...]
Cloud wordt nu nog niets eens toegepast, en DX12 ook niet, dus nee meteen 1080p en 60fps verwachten lijkt me eerder dom. Waarom zou Xbox One dit plots kunnen als PS4 het niet kan(voor grafisch zwaardere games)
[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-06-2014 19:27 ]
Destiny gameplay
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gelet op deze post, wat alleen over PS4 games gaat icm resolutie en fps, lijkt het me goed om deze discussie weer even te stoppen?AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:20:
[...]
De Uncharted 4 trailer loopt momenteel al 1080p 60fps realtime op 1 ps4. Edit:^^Verder loopt infamous inderdaad ook best aardig met 40+ fps
Maar even voor mijn beeld. Heeft Destiny eigenlijk wel een beetje een episch verhaal? Ik heb daar in alle filmpjes nog niets van teruggezien?
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-06-2014 19:37 ]
Bel me eens als er even veel NPC's of zombies bij infamous zijn als bij games op Xbox One, die stad is praktisch leeg...v8power67 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:19:
[...]
Infamous second son... open wereld super mooie graphics en 1080p en gemiddeld 40fps. Nog niet 1080p/60 maar komt eraan. Er is op de x1 nog niets wat 1080p 30fps of hoger draait wat er beter uitziet dan second son.
Er is alleen ryse dat en 900p is en gemiddeld mid 20 fps is. Maar is weer liniare game.
Enne de x1 en ps4 verschillen in tomb raider was niet alleen fps. Textures water effecten en nog paar waren stukken mooier op ps4.
Moet ook zeggen dat ik 900p voor sunset overdrive heel matig vind. Zeker icm 30fps. Had wel 60fps verwacht. Ziet er allemaal niet zo intens zwaar uit.
Had dan 720p 60fps in zon fast paced game gedaan had logischer geklonken.
Sunset Overdrive heeft super veel van die gemuteerde op het scherm, elk 40k polygons. Tis maar wat je "zwaar" vindt.
In de Alpha nauwelijks, en is het voornamelijk op gameplay gericht (en ik kan je vertellen die is uitstekenduchiha tijntje schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:33:
[...]
Maar even voor mijn beeld. Heeft Destiny eigenlijk wel een beetje een episch verhaal? Ik heb daar in alle filmpjes nog niets van teruggezien?
Edit: Niemand nu de The Witcher 3 gameplay gezien?
[ Voor 5% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-06-2014 19:56 ]
Zombies bedoel je dead rising 3 mee neem ik aan die op.720p en 25 fps draait die ??X-Fighter schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:35:
[...]
Bel me eens als er even veel NPC's of zombies bij infamous zijn als bij games op Xbox One, die stad is praktisch leeg...
Sunset Overdrive heeft super veel van die gemuteerde op het scherm, elk 40k polygons. Tis maar wat je "zwaar" vindt.
En npc welke game op x1 heeft zoveel npc's in beeld dan ?? Ryse waarschijnlijk met zn 900p en 25fps...
Als sunset dit echt belooft met 40000 ploys per.mutant( wat mij als verspilling klinkt) is het wel knap. Maar nog steeds niet een reden voor maar 900p en 30fps met niet realistische graphics.
Infamous zn stad is niet bijna leeg. Is genoeg gevuld.
Maja de game is wel.super mooi met nagenoeg geen aliasing en een lighting waar je u tegen zegt. En ook nog eens geen enkele framedrop onder de 30fps...
Tegen tijd dat dx12 er is of dat de cloud ingeschakeld wordt heeft sony of iets soortgelijks/beters(dx12 update) of zetten ze de gaikai servers in om zulme berekeingen over te nemen. Maar die kans zie ik als zeer klein omdat ik niet geloof in de power of the cloud. Maar we gaan het zien in de toekomst
Jawel hoor. Ben erg benieuwd naar The Witcher. The Witcher 2 was echt top, zowel qua verhaal als qua gameplay. Heb er vele uurtjes in zitten.AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:48:
Edit: Niemand nu de The Witcher 3 gameplay gezien?![]()
+1
Maar februari 2015 is nog zo ver weg dat ik me eerst focus op Destiny en evt Dragons Age (al viel de gameplay van DA me een beetje tegen wat ik gezien heb, shadow of mordor maakt ook een goede kans....)
Maar februari 2015 is nog zo ver weg dat ik me eerst focus op Destiny en evt Dragons Age (al viel de gameplay van DA me een beetje tegen wat ik gezien heb, shadow of mordor maakt ook een goede kans....)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Genoeg gezeur over resoluties en frames... Nobody cares...
Wat wel leuk is, de Deal of the Week!
Dead Rising 3: $59,99 $39,99
Dead Rising 3 Premium: $89.99 $59.99
Dead Rising 3 Season Pass: $29.99 $19.99
Peggle 2: $11.99 $5.99
Dus als iemand nog eens Dead Rising met me wil uitspelen. Geef maar een gil.
Wat wel leuk is, de Deal of the Week!
Dead Rising 3: $59,99 $39,99
Dead Rising 3 Premium: $89.99 $59.99
Dead Rising 3 Season Pass: $29.99 $19.99
Peggle 2: $11.99 $5.99
Dus als iemand nog eens Dead Rising met me wil uitspelen. Geef maar een gil.
DA viel me ook een beetje tegen om eerlijk te zijn, maar gelukkig is er in oktober genoeg keusjustifire schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:24:
+1
Wat een zever toch allemaal... Hier ga ik niet verder op in, want dit is het Xbox One topic, en hier mag niet X vs PS gesproken worden. Maar blijf er maar gewoon in gelovenv8power67 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:05:
[...]
Zombies bedoel je dead rising 3 mee neem ik aan die op.720p en 25 fps draait die ??
En npc welke game op x1 heeft zoveel npc's in beeld dan ?? Ryse waarschijnlijk met zn 900p en 25fps...
Als sunset dit echt belooft met 40000 ploys per.mutant( wat mij als verspilling klinkt) is het wel knap. Maar nog steeds niet een reden voor maar 900p en 30fps met niet realistische graphics.
Infamous zn stad is niet bijna leeg. Is genoeg gevuld.
Maja de game is wel.super mooi met nagenoeg geen aliasing en een lighting waar je u tegen zegt. En ook nog eens geen enkele framedrop onder de 30fps...
Tegen tijd dat dx12 er is of dat de cloud ingeschakeld wordt heeft sony of iets soortgelijks/beters(dx12 update) of zetten ze de gaikai servers in om zulme berekeingen over te nemen. Maar die kans zie ik als zeer klein omdat ik niet geloof in de power of the cloud. Maar we gaan het zien in de toekomstwe dwalen ook.erg af zo.
De waarheid zal wel ergens tussenin liggen
want wat hier soms voor magische mogelijkheden aan DX12 en de Cloud gekoppeld worden is ook best amusant. Maar genoeg hierover
Tot over ~1,5. jaar
Tot over ~1,5. jaar
De magische mogelijkheden die aan Team Ice en "Naughty God" worden toegekend zijn ook niet mis hoor 
Iemand al veel challenges gehaald met de FIFA app?
Ik vind dit soort apps toch best wel grappig. Gewoon lekker aan het gamen of aan het netflixen en dan te zien krijgen wanneer een wedstrijd begint of wanneer er gescoord wordt.
Iemand al veel challenges gehaald met de FIFA app?
Wat een waardeloze service bij livecodes.nl. Heb daar zojuist een code gekocht voor Watch Dogs season pass, waarna ik €20 aan krediet kreeg. Livecodes.nl raadt aan om de code in te voeren op xbox.nl terwijl je Xbox op Ierland moet staan.
Na dit gedaan te hebben kan ik de Season Pass dus niet kopen. Contact met Microsoft, die mij vertelt dat je account daarvoor ook op Ierland moet staan. Dit staat echter nergens vermeld op de site van livecodes.nl. Ik heb dit aangegeven en een lang verhaal kort komt het op het volgende neer "Sorry meneer, maar de code is al gebruikt, ik heb geen zin in een discussie hierover"
Iemand ideeen? Het geld staat dus op mijn Nederlandse account, maar kan dit niet gebruiken omdat de Xbox One niet op Nederland kan worden gezet.
Na dit gedaan te hebben kan ik de Season Pass dus niet kopen. Contact met Microsoft, die mij vertelt dat je account daarvoor ook op Ierland moet staan. Dit staat echter nergens vermeld op de site van livecodes.nl. Ik heb dit aangegeven en een lang verhaal kort komt het op het volgende neer "Sorry meneer, maar de code is al gebruikt, ik heb geen zin in een discussie hierover"
Iemand ideeen? Het geld staat dus op mijn Nederlandse account, maar kan dit niet gebruiken omdat de Xbox One niet op Nederland kan worden gezet.
Prachtig weer ditX-Fighter schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:41:
[...]
Wat een zever toch allemaal... Hier ga ik niet verder op in, want dit is het Xbox One topic, en hier mag niet X vs PS gesproken worden. Maar blijf er maar gewoon in geloven
Denk echt dat sommige hier denken dat alleen ms met upgrades komt ofzo?? Maar heb wel eens ergens gelezen en denk dat hier wel waarheid inzit. Is dst software upgrades voor snellere hardware meer opleveren dan langzamere hardware.
Wat hiermee wil zeggen is dat de snellere hardware van ps4 mogelijk meer voordeel uit software upgrades kan halen dan de x1 dit kan doen.
Heb ook al op veel plaatsen gelezen dat de dx12 upgrade updates bevat die dus op de ps4 al werken of ook nog komen. Maja geloof dat de ms fans verwachtenmet dx12 voorbij de ps4 te stuiven. En dan icm de cloud ineens ultra high end pcs benaderen.
Eerst zien dan geloven.
Maja graphics is ook niet alles natuurlijk.
Wat is je laatste zin een dooddoener zeg. Ik bedoel het niet lullig, maar in bijna al je posts (zowel dit topic als het ps4 topic) heb je het voornamelijk over performance en graphics
Wat een gezelligheid hier opeens met vele oude bekenden....
Is het PS4 topic gesloten of zo ?
Is het PS4 topic gesloten of zo ?
Omdat tussen x1 en ps4 graphics het verschil zal maken. Maar graphics is antuurlijk niet alles.uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:33:
Wat is je laatste zin een dooddoener zeg. Ik bedoel het niet lullig, maar in bijna al je posts (zowel dit topic als het ps4 topic) heb je het voornamelijk over performance en graphics
Infamlus second son is een bloed mooi spel maar na uitspelen niet meer opgepakt.
Killzone is super mooi maar na 2 uur weggelegt en klaar.
Dus dat bedoel ik met graphics is ook niet alles
Ipv het over de PS4 te hebben, kan iemand misschien mijn vraag beantwoorden?
Helaas zul je moeten wachten totdat de X1 in NL uitkomt. Dan kun je je tegoed gebruiken. Ik heb ook nog 100 euro op mijn NLse account staan die ik op dit moment niet op de X1 kan gebruiken.
Wat ik (en nog wel meer mensen met mij) doe zijn US tegoeden kopen die ik dan redeem op mijn US account. Daar kan ik dan gewoon via de store.xbox.com (linksonder land op US zetten) games kopen.
Wat ik (en nog wel meer mensen met mij) doe zijn US tegoeden kopen die ik dan redeem op mijn US account. Daar kan ik dan gewoon via de store.xbox.com (linksonder land op US zetten) games kopen.
PS4 heeft nu eenmaal snellere hardware (had de PS3 trouwens ook) en ikzelf verwacht niet dat DX12 de PS4 zal voorbijsteken, misschien wel bijbenen tot op zekere hoogte!v8power67 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:28:
[...]
Heb ook al op veel plaatsen gelezen dat de dx12 upgrade updates bevat die dus op de ps4 al werken of ook nog komen. Maja geloof dat de ms fans verwachtenmet dx12 voorbij de ps4 te stuiven. En dan icm de cloud ineens ultra high end pcs benaderen.
Eerst zien dan geloven.
Maja graphics is ook niet alles natuurlijk.
Het probleem zit hem waarschijnlijk in dat je geen betalingsmethode hebt ingesteld voor Ierland (of Duitsland bv) en daarom de betaling niet werkte. Misschien kreeg je een popup daarover?De Koempert schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:39:
Ipv het over de PS4 te hebben, kan iemand misschien mijn vraag beantwoorden?
In ieder geval zul je inderdaad tot september moeten wachten. Al vind ik het inderdaad wel frappant van livecodes.nl. Die weten ook echt wel beter dan dit.
http://commerce.microsoft.com is waar je moet zijn voor betalingsmethodes en factuuradressen. Rechtsboven kun je switchen en vervolgens even een adres toevoegen van dat land zodat je daar kunt betalen met punten. Tip: gebruik een hotel.
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2014 22:04 ]
De CPU in de PS3 was sneller, de GPU wat minder Het verschil was toen veel kleiner dan nu.Dragunov schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:54:
[...]
PS4 heeft nu eenmaal snellere hardware (had de PS3 trouwens ook) en ikzelf verwacht niet dat DX12 de PS4 zal voorbijsteken, misschien wel bijbenen tot op zekere hoogte!
De winst met DX12 word gewoon opgeheven door de ontwikkelingen die ook op de PS4 geboekt word. De PS4 is daarbij direct op het metaal te programmeren itt de X1 die eerst door een software laag moet, hier gaat ook nog behoorlijk winst uit gehaald worden.
Je kan dus gewoon beter eerlijk zijn en zeggen dat de zaken zo blijven als ze zijn, het word wel mooier maar het verschil blijft (of word groter, kleiner is onmogelijk tenzij alles wat we van techniek weten fout blijkt
Simpel, je kan er niets mee. Je Xbox commerce account is compleet afzonderlijk voor elk 'regio' waarin Xbox werkt. UK card komt op je UK deel, US card op US deel etc. Wil je nu een card kopen én gebruiken, is het dus of een UK card of US card (invoeren op juiste commerce deel) en dat je Xbox op die setting zetten.De Koempert schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:15:
Of gewoon wachten tot september
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Nu wil ik wel een Xbox halen maar ik ga waarschijnlijk wachten tot de NL release van september. Dit vanwege de games en omdat je dan waarschijnlijk de One zonder kinect kan krijgen voor 400 euro.
Nu is mijn vraag: Gebruiken jullie de Kinect features van de console veel of is voice control bijvoorbeeld echt een gimmick die je bijna niet gebruikt?
Nu is mijn vraag: Gebruiken jullie de Kinect features van de console veel of is voice control bijvoorbeeld echt een gimmick die je bijna niet gebruikt?
Ik heb juist de Kinect erbij genomen (was maar 79 euro) voor de Kinect spellen die er later gaan volgen. Op dit moment gebruik ik het om makkelijker kunnen inloggen met gezicht herkenning en mijn vriendin speelt er de fitness app meeVerwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:02:
Nu wil ik wel een Xbox halen maar ik ga waarschijnlijk wachten tot de NL release van september. Dit vanwege de games en omdat je dan waarschijnlijk de One zonder kinect kan krijgen voor 400 euro.
Ik gebruik hem altijd, al is het maar gewoon voor "Xbox, Turn off"Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:02:
Ik zit redelijk ver van de TV dus hij herkent me niet altijd meteen, zeker niet bij het opstarten, dan lijkt dat langer te duren. Dus is het makkelijk om even te zeggen "Xbox, Sign in".
Ik weet wel niet of die paar voice commands die ik gebruik, de prijs van een Kinect waard zijn.
Het is meer de vraag, hoe gaan ze zaken afvangen zonder voice. Record that bijvoorbeeld, snap wordt nu double-home, maar moet je je snap programma nog selecteren. Soms vergeet ik xbox uit te zetten, vanuit ben een "xbox turn off.... Yes" en hij gaat uit
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En dat soort dingen vind ik ook erg handigSinergyX schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:48:
Het is meer de vraag, hoe gaan ze zaken afvangen zonder voice. Record that bijvoorbeeld, snap wordt nu double-home, maar moet je je snap programma nog selecteren. Soms vergeet ik xbox uit te zetten, vanuit ben een "xbox turn off.... Yes" en hij gaat uit
Jullie weten dat je de Xbox aan en uit kan zetten door de home knop lang in te houden van je controller?vali schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:49:
[...]
En dat soort dingen vind ik ook erg handigVooral de record en turn on/off
Je kunt de Xbox One nu ook zonder Kinect krijgen maar moet 'm dan wel bij bv amazon.de bestellen.Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:02:
Als je games wilt spelen die nu al uit zijn kan dat via een Amerikaanse account. Het is even wat doorlezen over hoe zo'n account aan te maken maar dan kun je simpel al games kopen en die zijn voordeliger dan straks in september hier in Nederland kopen.
Ja dat weet ik, maar xbox on gaat net even wat sneller dan ik de zoektocht naar mijn controller moet maken en dan de console moet aandrukken. Ding ligt iedere keer ergens anders in mijn woonkamerX-Fighter schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:11:
[...]
Jullie weten dat je de Xbox aan en uit kan zetten door de home knop lang in te houden van je controller?
Ja dat is waarvali schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:24:
[...]
Ja dat weet ik, maar xbox on gaat net even wat sneller dan ik de zoektocht naar mijn controller moet maken en dan de console moet aandrukken. Ding ligt iedere keer ergens anders in mijn woonkamer
Verwijderd
Bedankt voor alle info, en ja ik ga de NL Xbox waarschijnlijk gewoon in september halen en dat ligt vooral aan de games die er nog voor uit moeten komen.
Waarschijnlijk haal ik m dan wel zonder Kinect en als ik die later alsnog wil hebben kan ik m denk ik wel goedkoper krijgen dan voor 100 euro.
Waarschijnlijk haal ik m dan wel zonder Kinect en als ik die later alsnog wil hebben kan ik m denk ik wel goedkoper krijgen dan voor 100 euro.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[YouTube: http://youtube.com/watch?v=xWODLCOINIo]

Oh wauw, get hyped bitches!
ziet erg goed uit op me telefoon.
Edit: Whoops die screens zijn de Cg cinematics:
Halo 2's cinematics are also being completely redone, with go-to CG trailer house Blur crafting incredibly detailed remakes of those cutscenes.
Lijkt me erg leuke remaster, heb erg goede herinneringen aan Halo 1-3 en ze blijven erg trouw aan het origineel zie ik.

Edit: Whoops die screens zijn de Cg cinematics:
Halo 2's cinematics are also being completely redone, with go-to CG trailer house Blur crafting incredibly detailed remakes of those cutscenes.
Lijkt me erg leuke remaster, heb erg goede herinneringen aan Halo 1-3 en ze blijven erg trouw aan het origineel zie ik.
[ Voor 21% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-06-2014 16:41 ]
Halo Master Chief Collection is gewoon een must-have voor iedereen met een Xbox One in huis, heck het is zelfs een reden om een Xbox One in huis te halen als je nooit Xbox hebt gehad 
Onmiddelijk de volledige collectie in alle glorie, waarvan Halo 1 en Halo 2 remastered, mét alle multiplayers, met alle mappen die ooit zijn uitgekomen inclusief die exclusief voor de PC-versies van Halo 1 en Halo 2 waren, mét alle multiplayer-modi die ooit zijn verschenen voor alle Halo's, mét Halo 5 beta, mét Ridley Scott's Nightfall, in 1080p 60fps waar geen enkele Halo ooit van heeft kunnen genieten, alles voor de prijs van 1 enkele game (60 euro).
Het is dus niet alleen een collectie om nieuwe Halo/Xbox-spelers onmiddellijk te laten genieten van wat ze allemaal gemist hebben, maar ook voor de kenners een must-have compilatie met extra's.
(ik heb mijn avatar misschien wel mee door dit te komen hypen
, maar kom, het mag gezegd worden dat dit voor de Xbox One wel iets belangrijk is)
Onmiddelijk de volledige collectie in alle glorie, waarvan Halo 1 en Halo 2 remastered, mét alle multiplayers, met alle mappen die ooit zijn uitgekomen inclusief die exclusief voor de PC-versies van Halo 1 en Halo 2 waren, mét alle multiplayer-modi die ooit zijn verschenen voor alle Halo's, mét Halo 5 beta, mét Ridley Scott's Nightfall, in 1080p 60fps waar geen enkele Halo ooit van heeft kunnen genieten, alles voor de prijs van 1 enkele game (60 euro).
Het is dus niet alleen een collectie om nieuwe Halo/Xbox-spelers onmiddellijk te laten genieten van wat ze allemaal gemist hebben, maar ook voor de kenners een must-have compilatie met extra's.
(ik heb mijn avatar misschien wel mee door dit te komen hypen
Ik krijg nog steeds kippenvel van de HALO soundtrack. Must resist.....
[ Voor 9% gewijzigd door Ruben0s op 15-06-2014 19:35 ]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de Halo collection inderdaad wel héél erg verleidelijk is... Het is dat ik een arme student ben en dus echt maar 1 optie kan doen (XO, Ps4 óf PC upgrade) anders had ik hiervoor ook wel even goed nagedacht om een XO te halen alleen al daar voor. Halo en Halo 2 zijn de beste herinneringen die ik heb aan singleplayer/co-op shooters (multiplayer zat ik meer aan de Wolfenstein: ET op de PC).Chris5488 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:10:
Halo Master Chief Collection is gewoon een must-have voor iedereen met een Xbox One in huis, heck het is zelfs een reden om een Xbox One in huis te halen als je nooit Xbox hebt gehad
(ik heb mijn avatar misschien wel mee door dit te komen hypen, maar kom, het mag gezegd worden dat dit voor de Xbox One wel iets belangrijk is)
Ven het wel met je eens. Halo is en was een systemseller met goede reden. Ik zelf heb maar twee delen gespeeld en verheug me er ontzettend op om het hele verhaal met betere graphics als opmaat voor halo 5 te spelen.Chris5488 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:10:
(ik heb mijn avatar misschien wel mee door dit te komen hypen, maar kom, het mag gezegd worden dat dit voor de Xbox One wel iets belangrijk is)
Overigens denk ik dat er dit jaar nog veel meer moois uitkomt.
Choooochooo here comes the hypetrain...! Zoals Ruben0s al zegt... *must resist*...
Gaat em niet worden voor mij... Please Microsoft... take my money
Wat een vreemde opmerking... Halo is alles behalve een hype. Sterker nog, als er een spel is wat zich bewezen heeft is het Halo wel. Het is overigens de trend om "oude" spellen op de nieuwe platformen uit te brengen. Kijk maar naar gta 5, Last of US, tomb raider en ga zo maar door.Ninjetsu NL schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:20:
Choooochooo here comes the hypetrain...! Zoals Ruben0s al zegt... *must resist*...
Zit net deze preview te lezen van Halo Masterchief Collection en dit viel me toch wel op:
Hopelijk laten ze dan gewoon die originele graphics-mode van Halo 2 gewoon zitten.... Heb hem in Halo CE: Anniversary wel is gebruikt voor de gein maar het is toch maar een nostalgische-gimmick.Crucially, all four games run at 60 frames per second. But 343 still isn't sure if it'll get all four games to output at 1080p resolution. It's looking good for Halo 1, 3 and 4, but Halo 2 is the sticking point, which I find slightly bizarre.
"We're heading for 1080p," Ries says. "That's what we want to do, but I can't commit to that right now.
"Some of the levels in Halo 4 are already running at 1080p. I'm confident some of the games will get there. I'm not confident in all of them."
"The only open question right now is Halo 2 Anniversary mode," O'Connor adds, "because we have the two frame buffers, and we're doing Xbox One level of graphics. The idea is we try and get it to 1080p but we may have to sacrifice the resolution on that to have that mode. Our target is to get to 1080p."
Heb echt 0,0 met Halo.
Halo 1 heb ik vroeger op pc gespeeld, was wel grappig maar totaal geen wooow-factor.
Halo 4 heb ik denk drie uurtjes gespeeld en daarna niet meer aangeraakt.
Hopelijk is Destiny een stuk minder Halo-like....
2 each its own
Halo 1 heb ik vroeger op pc gespeeld, was wel grappig maar totaal geen wooow-factor.
Halo 4 heb ik denk drie uurtjes gespeeld en daarna niet meer aangeraakt.
Hopelijk is Destiny een stuk minder Halo-like....
2 each its own
Zolang ze de 60 fps maar halen, anders schokt het beeld zo tijdens het pixels tellen.AlphaBlack_NL schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:12:
Zit net deze preview te lezen van Halo Masterchief Collection en dit viel me toch wel op:
[...]
Hopelijk laten ze dan gewoon die originele graphics-mode van Halo 2 gewoon zitten.... Heb hem in Halo CE: Anniversary wel is gebruikt voor de gein maar het is toch maar een nostalgische-gimmick.
Ik heb het idee dat de Halo Anniversary wel een beetje teveel gehyped wordt. Iedereen wordt helemaal nostalgisch bij het idee om de game waarvoor ze destijds een Xbox 1 en later 360 voor gekocht hebben (zoals ik) en dat snap ik helemaal, maar je moet wel begrijpen dat het allemaal zeer oude games betreft, en dat de gameplay wel eens flink kan gaan tegenvallen als je hedendaagse shooters gewend bent. Ik vind het zelf vetter dat alle multiplayer maps er in verwerkt zitten, met name Halo 2 was fantastisch en zette destijds te toon voor multiplayer shooters op de console. Maar de single player zal waarschijnlijk kwa spektakel, afwisseling, AI, gameplay behoorlijk tegenvallen in vergelijking met shooters anno 2014. Het is voor mij geen titel om een console voor te kopen en wat (bij mij dan) niet zo hoog op de wishlist staat als titels als Assassins Creed Unity, Far Cry 4 en The Witcher. Het is meer een game die ik in de zomer uit de budgetbak zou trekken bij een games droogte.
Aan de andere kant is het wel een game met 4 single player stories die je volledig met een maat in coop kunt uitspelen op de bank, dat zie je tegenwoordig veel te weinig meer.
Aan de andere kant is het wel een game met 4 single player stories die je volledig met een maat in coop kunt uitspelen op de bank, dat zie je tegenwoordig veel te weinig meer.
[ Voor 26% gewijzigd door Mr Ton op 15-06-2014 23:40 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Mwah de Halo serie staat toch wel bekend om de unieke epische campaigns dat speel ik zelf toch liever dan de zoveelste Ubi game waar ik de gameplay-elementen al van kan dromen ook al is het een remakeMr Ton schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:34:
Ik heb het idee dat de Halo Anniversary wel een beetje teveel gehyped wordt. Iedereen wordt helemaal nostalgisch bij het idee om de game waarvoor ze destijds een Xbox 1 en later 360 voor gekocht hebben (zoals ik) en dat snap ik helemaal, maar je moet wel begrijpen dat het allemaal zeer oude games betreft, en dat de gameplay wel eens flink kan gaan tegenvallen als je hedendaagse shooters gewend bent. Ik vind het zelf vetter dat alle multiplayer maps er in verwerkt zitten, met name Halo 2 was fantastisch en zette destijds te toon voor multiplayer shooters op de console. Maar de single player zal waarschijnlijk kwa spektakel, afwisseling, AI, gameplay behoorlijk tegenvallen in vergelijking met shooters anno 2014. Het is voor mij geen titel om een console voor te kopen en wat (bij mij dan) niet zo hoog op de wishlist staat als titels als Assassins Creed Unity, Far Cry 4 en The Witcher. Het is meer een game die ik in de zomer uit de budgetbak zou trekken bij een games droogte.
Dit artikel vond ik bijvoorbeeld wel vermakelijk
Goh, vervang Ubisoft Game door Halo/Ea/Square/een nieuwe mmo en je hebt nog steeds dezelfde reviewAlphaBlack_NL schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:02:
[...]
Mwah de Halo serie staat toch wel bekend om de unieke epische campaigns dat speel ik zelf toch liever dan de zoveelste Ubi game waar ik de gameplay-elementen al van kan dromen ook al is het een remake![]()
Dit artikel vond ik bijvoorbeeld wel vermakelijk: http://games.on.net/2014/06/ubisoft-game-the-review/
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik zie de Xbox One ook al bij meerdere shops via pricewatch voor 399 in de rekken staan in NL? Dacht dat de pricedrop nog even op zich liet wachten? (tot na de EU launch bv)
[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 16-06-2014 08:51 ]
Dat is de kinectloze versie, die is inderdaad via bepaalde shops al te koop
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Oh ja, sorry ben net wakker, ik besefte me dat het de kinect-loze versie waslanerios schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:52:
Dat is de kinectloze versie, die is inderdaad via bepaalde shops al te koop

Deze game wordt echt wel gehyped op dit moment ondanks dat het spel zich allang bewezen heeft. De geruchten dat er een anniversary voor Halo 2 zou komen, daarbij ook nog eens alle andere spellen gebundeld... Halo 5 beta plus de Halo-serie die erbij wordt gedaan... en mij dan nog vertellen dat er geen hype rond deze dikke bundel gecreëerd wordtHairball schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:30:
[...]
Wat een vreemde opmerking... Halo is alles behalve een hype. Sterker nog, als er een spel is wat zich bewezen heeft is het Halo wel. Het is overigens de trend om "oude" spellen op de nieuwe platformen uit te brengen. Kijk maar naar gta 5, Last of US, tomb raider en ga zo maar door.
So... hop on
Mijn Kinect ligt in de kelder, nog ingepakt in folie. Ik ben niet van plan om dat ding te gaan gebruiken. Ik wil en hoef geen voice commands, op geen enkel device.Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:02:
Daarnaast zet ik mijn xbox altijd uit (niet op standby) omdat hij anders aardig wat stroom slurpt, zeker in vergelijking met hoe vaak ik game (misschien 4 uurtjes per week)
Om diezelfde reden sluit ik ook niet mijn tv decoder erop aan en hoef ik ook niet te "zappen" middels voice commands.
Ik heb de xbox gekocht om op de bank te hangen en er met een controller op te gamen zo nu en dan, al die andere dingen kunnen me gestolen worden.
Ohja; sinds de laatste update heeft de xbox auto sign-in waar je één account kan selecteren (duh) dus dat automatisch herkennen mis ik ook niet.
Ik gebruik de kinect vrij veel, aangezien de auto sign-in vrij handig is als je met z'n 2en een xbox hebt.
Ook vind ik snappen vrij handig, straks met de tv-functionaliteit alleen nog maar meer.
Ik gebruik de kinect heel vaak om het volume aan te passen terwijl ik aan het spelen ben (zit in een fatboy, en het niet niet heel gemakkelijk om daar uit te komen om je afstandsbediening te pakken (en ik ben HEEL lui)).
De voice-commands voegen niet heel veel toe, maar zorgen ervoor dat ik minder vaak hoef te pauzeren, en dus meer kan gamen in dezelfde tijd.
Ook vind ik snappen vrij handig, straks met de tv-functionaliteit alleen nog maar meer.
Ik gebruik de kinect heel vaak om het volume aan te passen terwijl ik aan het spelen ben (zit in een fatboy, en het niet niet heel gemakkelijk om daar uit te komen om je afstandsbediening te pakken (en ik ben HEEL lui)).
De voice-commands voegen niet heel veel toe, maar zorgen ervoor dat ik minder vaak hoef te pauzeren, en dus meer kan gamen in dezelfde tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door xAnarchyBaS op 16-06-2014 13:59 ]
Wat ik echt hoop is dat die Xbox one kinect sign in werkt. Op de 360 werkt het voor geen meter. Van de 60+ sign ins, is er welgeteld 1 herkend. De rest is "Oops we couldn't recognise you" >_>
Nooit problemen mee. Mijn hele gezin en een bups vrienden worden elke keer zonder problemen herkend. Dit werkt nu echt heel goed.lanerios schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:08:
Wat ik echt hoop is dat die Xbox one kinect sign in werkt. Op de 360 werkt het voor geen meter. Van de 60+ sign ins, is er welgeteld 1 herkend. De rest is "Oops we couldn't recognise you" >_>
Gamertag: YazNL
mooi zo. Vriendin doet veel met die dans/fitness games. Ik Titanfall en Black ops, en dan is het wel handig als we gewoon goed herkend worden xD
Om eerlijk te zijn werkt het geweldig. Ik vind dit nou juist de dingen die de Xbox one speciaal maken. Als je Xbox Show My Stuff roept krijg je je eigen desktop voor je neus enzo. Voelt heerlijk next gen aan.lanerios schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:08:
Hopelijk heeft MS de lokalisatie voor elkaar en gaat het in het nederlands goed werken.
Ik zag dat de SmartGlass op mijn Windows Phone al gelokaliseerd is (activity feed en dergelijke).

[ Voor 44% gewijzigd door Turdie op 16-06-2014 18:01 ]
Om eerlijk te zijn wil ik eigenlijk helemaal geen lokalisatie. Geef mij maar gewoon Engels ipv de vaak tenenkrommend slechte vertalingen die je in het Nederlands krijgt. De enige lokalisatie die ik daarop zou willen zien is dat ik mijn Nederlandse credits nog kan gebruiken ipv de amerikaanse die ik nu moet gebruiken.Hairball schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:49:
[...]
Om eerlijk te zijn werkt het geweldig. Ik vind dit nou juist de dingen die de Xbox one speciaal maken. Als je Xbox Show My Stuff roept krijg je je eigen desktop voor je neus enzo. Voelt heerlijk next gen aan.
Hopelijk heeft MS de lokalisatie voor elkaar en gaat het in het nederlands goed werken.
Ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk
Ik heb voor de xbox 360 idd ook de kinect gekocht, direct al bij het uitkomen ervan, er is echter een gigantisch verschil in de accuratesse van de originele kinect voor 360 en deze v2 voor de xbox one. Deze gebruik ik met veel plezier, het is heerlijk om een game te kunnen starten, switchen etc zonder daarvoor altijd maar met de controller te moeten selecteren. In Battlefield 4 is het erg praktisch dat ik via voice commands al kits kan pre-selecteren als ik nog in leven ben ("next time, spawn as medic") of "need ammo"
Ik kan zelf niet wachten tot Cortana van de windows phone 8.1 ook naar de xbox komt en daarmee integreert. (op de xbox netjes mijn reminders etc zien bijvoorbeeld)
Mee eens, geef mij ook maar Engelsdjbarney schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:00:
[...]
Om eerlijk te zijn wil ik eigenlijk helemaal geen lokalisatie. Geef mij maar gewoon Engels ipv de vaak tenenkrommend slechte vertalingen die je in het Nederlands krijgt. De enige lokalisatie die ik daarop zou willen zien is dat ik mijn Nederlandse credits nog kan gebruiken ipv de amerikaanse die ik nu moet gebruiken.
Ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk
Ik heb voor de xbox 360 idd ook de kinect gekocht, direct al bij het uitkomen ervan, er is echter een gigantisch verschil in de accuratesse van de originele kinect voor 360 en deze v2 voor de xbox one. Deze gebruik ik met veel plezier, het is heerlijk om een game te kunnen starten, switchen etc zonder daarvoor altijd maar met de controller te moeten selecteren. In Battlefield 4 is het erg praktisch dat ik via voice commands al kits kan pre-selecteren als ik nog in leven ben ("next time, spawn as medic") of "need ammo"
Ik kan zelf niet wachten tot Cortana van de windows phone 8.1 ook naar de xbox komt en daarmee integreert. (op de xbox netjes mijn reminders etc zien bijvoorbeeld)
Ja ik begrijp zelf persoonlijk ook niet hoe mensen kunnen werken met een NL versie van Windows of bv Photoshop....shadowman12 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:01:
[...]
Mee eens, geef mij ook maar Engels. En ja, laat Cortana maar komen naar de Xbox!
Ook al zou er een hele goede NLse localisatie komen, dan nog zal ik het niet heel snel gebruiken denk ik. Zeker niet als door die instellingen ook de games Nederlands worden. Dat is echt het meest verschrikkelijke wat je kunt hebben. Een game in het Nederlands...
Ik wil de Xbox One kopen vanuit Duitsland en ook Forza 5 kopen.
Alleen wil ik graag ook gebruik kunnen maken van een fatsoenlijke headset, dus niet de standaard headset.
Welke raden jullie aan. Gebruik nu een Turtle Beach PX21 maar die is niet al te fijn op me oren in combinatie met een bril.
Ook hoe zit het met aankopen van DLC (zoals de Forza Car Pass) en locatie. Zoals het op dit moment is moet je switchen naar US/UK/DU of een ander land. Maar als ik later switch naar NL kan ik de DLC dan nog gebruiken. En is er een reden om te switchen naar NL in de toekomst?
En hoe ziit het met upgraden van je Xbox live als je de Xbox One in een US store hebt staan?
Alleen wil ik graag ook gebruik kunnen maken van een fatsoenlijke headset, dus niet de standaard headset.
Welke raden jullie aan. Gebruik nu een Turtle Beach PX21 maar die is niet al te fijn op me oren in combinatie met een bril.
Ook hoe zit het met aankopen van DLC (zoals de Forza Car Pass) en locatie. Zoals het op dit moment is moet je switchen naar US/UK/DU of een ander land. Maar als ik later switch naar NL kan ik de DLC dan nog gebruiken. En is er een reden om te switchen naar NL in de toekomst?
En hoe ziit het met upgraden van je Xbox live als je de Xbox One in een US store hebt staan?
Games in het Nederland vind ik inderdaad ook echt verschrikkelijk, dat wil ik echt niet hebben. Vaak worden die zo waardeloos vertaald, en in het Engels krijg je ook precies mee wat ze willen vertellen. Daarom kijk ik mijn films en series ook zonder NL ondertiteling, daar ga je je alleen maar aan ergeren.uchiha tijntje schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:23:
Ook al zou er een hele goede NLse localisatie komen, dan nog zal ik het niet heel snel gebruiken denk ik. Zeker niet als door die instellingen ook de games Nederlands worden. Dat is echt het meest verschrikkelijke wat je kunt hebben. Een game in het Nederlands...
Maar het OS in het Nederlands vind ik dan wel weer chill, puur omdat Nederlands mijn voertaal is en daar pas ik dat graag op aan. Toen ik in de VS was stonden mijn MacBook en iPhone op Engels, toen ik terug kwam alweer snel op Nederlands. Maar een Excel wil ik wel weer in het Engels hebben, net als Lightroom, puur voor instructies. Gelukkig kun je dat apart instellen.
Op de console zelfde verhaal, gewoon het os en spraakbesturing Nederlands en de games in het Engels.
[ Voor 17% gewijzigd door Mr Ton op 16-06-2014 19:08 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ligt eraan wat je verstaat onder game in het Nederlands.uchiha tijntje schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:23:
Als het alleen de schermteksen enz. zijn vind ik het geen enkel probleem, het wordt pas een probleem als ook de ingesproken tekst in het Nederlands is.
Heb het een keer gehoord bij een quad game op de 360. Leek wel of ik naar een kinderprogramma aan het kijken was.
Wil ik wel overnemen hoorgise schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:39:
[...]
Mijn Kinect ligt in de kelder, nog ingepakt in folie. Ik ben niet van plan om dat ding te gaan gebruiken. Ik wil en hoef geen voice commands, op geen enkel device.
Cheers,
Inderdaad, enkel nog op mijn Windows 8.1 nog niet, hij draait hier in het Duits (???)shadowman12 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:59:
Ik zag dat de SmartGlass op mijn Windows Phone al gelokaliseerd is (activity feed en dergelijke).
[afbeelding]
Volgens mij is DLC regiogebonden (heb ik ergens gelezen) maar als je hier dezelfde DLC hebt maakt het niet uit.Joostk schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:03:
De reden om naar Nederlands te switchen is persoonlijk, ik zal het niet doen zolang de games in de US store veel voordeliger zijn dan hier en MS er geen stokje voor steekt dat mensen vanuit Europa voordelig games willen kopen.
Ik heb mijn Live voorlopig nog met gratis cards die bij mijn Xbox One zaten toen ik die twee weken terug binnen kreeg. Maar via bv Offgamers kun je gewoon live cards kopen die je dan via de Xbox of je US account op de website verzilverd. Zo werkt het met de giftcards ook.
Volgens mij is DLC niet regio gebonden. Als ik iets in de US koop, kan ik dat volgens mij ook spelen als ik de regio op UK zet. Alleen kan ik dat nu niet controleren.
Ik heb ergens gelezen dat het wel uit zou maken wanneer bepaalde DLC bv alleen in de VS uitgegeven is en niet in Europa. Zoals je ook met bepaalde apps hebt. Bij een game als Forza maakt het niets uit, hier kun je ook alle auto's krijgen.
Astro A50Joostk schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:03:
Je hebt de DLC gekocht, dus lijkt me dat die gewoon kan gebruiken. Zelfde geldt voor switchen US naar UK, als je in de US de DLC hebt gekocht, kun je die ook gebruiken als je het speelt met een Xbox One die op een bijvoorbeeld UK staat.
Xbox Live upgraden, wat bedoel je daar mee?
[ Voor 15% gewijzigd door Turdie op 16-06-2014 20:04 ]
Alleen als je bv. in de vs bf4 dlc download, welke in NL niet beschikbaar is, als je dan omschakelt kun je het niet spelen. Volgens mij;)
Lichtpuntje...
Om op de Kinect-loze versie in te haken: Als ik had kunnen kiezen had ik toch wel zonder kinect gekozen, achteraf gezien met de ervaring die ik nu heb. Ik gebruik het ding nooit, hij werkt qua herkenning van mij als gebruiker maar de helft van de tijd, en voice control zelfs minder dan 10%.
Het absurde is als wij correct Engels spreken dan pakt ie het niet, terwijl als je iks-boks zegt, dan pakt ie het wel. Regio staat op UK overigens.
Verder heb ik geen enkele game gespeeld nu op driekwart jaar tijd waarbij de Kinect iets toevoegt, of waar ik de Kinect überhaupt gebruikt heb.
Het absurde is als wij correct Engels spreken dan pakt ie het niet, terwijl als je iks-boks zegt, dan pakt ie het wel. Regio staat op UK overigens.
Verder heb ik geen enkele game gespeeld nu op driekwart jaar tijd waarbij de Kinect iets toevoegt, of waar ik de Kinect überhaupt gebruikt heb.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dan is Kinect Sport Rivals wel leuk om te proberenPhusebox schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:06:
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)