[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49

BM

Moderator Spielerij
Yaz schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:51:
[...]

Niets te nadelen van Sony maar als stilstand (geen verbeteringen op het vlak van realisme stuurtjes) tegenwoordig een pluspunt is dan gaan we denk ik de verkeerde kant op. De x1 maar nu gebruik van een vector based Force Feedback systeem en dit zorgt ervoor dat je een veel realistischer gevoel krijgt. Dat het dan jammer is dat je oude stuurtjes niet meer werken ben ik het helemaal mee eens. Maar het is niet de eerste keer dat we een oude technology vervangen voor iets wat niet om kan gaan met nieuwe technology. Dit is zeker in de console wereld schering en inslag dus ook niet onverwachts.

Deze nieuwe techniek is overigens ook beschikbaar voor Windows 8 dus het zal niet lang duren voordat er meer apparaten komen. Het is alleen jammer genoeg echt een niche markt en de fabrikanten verschepen niet genoeg producten om elk half jaar met iets nieuws te komen.
Ah, nu hoor ik wat nieuws :) Ik dacht dat het echt een X1 only feature was.

Ik ben verder volledig voor vooruitgang, maar MS is altijd al 'stug' geweest in het ondersteunen van 3rd party stuurtjes. Dat doet Sony domweg beter. Als deze nieuwe techniek echt beter is dan hadden ze 'm er wat mij betreft ook 'naast' kunnen introduceren. Fabrikanten stappen uiteindelijk wel over als het echt beter is, maar je gooit niet gelijk alle opgebouwd historie in het putje. Volgens mij is Immersion zo'n beetje alleenheerser op gebied van FF-techniek, en dat niet ondersteunen duwt je wel in een heel klein hoekje :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:26
Yaz schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:51:
Niets te nadelen van Sony maar als stilstand (geen verbeteringen op het vlak van realisme stuurtjes) tegenwoordig een pluspunt is dan gaan we denk ik de verkeerde kant op. De x1 maar nu gebruik van een vector based Force Feedback systeem en dit zorgt ervoor dat je een veel realistischer gevoel krijgt. Dat het dan jammer is dat je oude stuurtjes niet meer werken ben ik het helemaal mee eens. Maar het is niet de eerste keer dat we een oude technology vervangen voor iets wat niet om kan gaan met nieuwe technology. Dit is zeker in de console wereld schering en inslag dus ook niet onverwachts.

Deze nieuwe techniek is overigens ook beschikbaar voor Windows 8 dus het zal niet lang duren voordat er meer apparaten komen. Het is alleen jammer genoeg echt een niche markt en de fabrikanten verschepen niet genoeg producten om elk half jaar met iets nieuws te komen.
Vooruitgang kan ik het niet noemen als 1 'feature' (waar ik overigens weinig van merk tov Fanatic GT3 FFB, enkel het moment van uitbreken is iets herkenbaarder) elke vorm van compatibiliteit wegneemt en de overige 'meerwaarde' eigenlijk niet aanwezig is.

Het is leuk dat MS dus 'iets nieuws' doet, maar dat is enorm prijzig (buiten TM, MC is namelijk zelfs niet eens PC compatible) maar ook OS-matig ronduit brak uitgewerkt. Of het nu zaak is van TM of van MS dat een stuur zelf geen ondersteuning heeft voor een headset, maar het is wel MS die een 'vaag zooitje' in het OS heeft zitten waardoor het bij een potje Forza soms flink aankloten is om het uberhaubt te laten werken, om maar even de 'advanced' opties in Forza buiten beschouwing te laten (mapping, deadzone, uitslag), dat is gewoon retarted.

Het is goed dat je nieuwe techniek wil gebruiken, maar zorg dat je volledige support ervoor dan ook op orde is, iets wat op dit moment nog niet het geval is (leuk detail, op Windows RT doet het stuur helemaal niets op dit moment).

Stuur zelf is niets op aan te merken, maar ik denk dat een MadCatz en TM zich nog wel 2x bedenken voordat ze weer een XBO stuur uitbrengen, als er exotische zut in moeten proppen om het te laten draaien. Dan zullen 99% zeker gewoon weer old-school gaan en compatible gaan met PS3/PS4 én PC. (zoals dus nu de nieuwe T300RS).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2014 13:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Yaz schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:43:
[...]

De Kinect is ook een hele grote zware IR blaster (lees afstandsbediening). Je kan in de xbox settings gewoon aangeven wat voor TV, versterker en TV kastje je hebt en dan kan de xbox deze middels IR aansturen.

Dus als ik "xbox on" roep gaat mijn
1) xbox aan
2) versterker aan
3) tv kastje aan

Andersom met "xbox turn off" natuurlijk.

Verder werken dingen als "xbox volume up' en "xbox volume down" natuurlijk ook, deze zet dan je versterker of TV harder of zachter. Via smartglass kan ik ook selectief codes versturen zoals kanaal selectie op mijn tv kastje. In de toekomst kan ik ook "xbox watch RTL4" zeggen en dan zorgt de xbox ervoor dat het juiste kanaal geselecteerd word.

Ik gebruik momenteel nog maar zelden een afstandsbediening. Eigenlijk alleen nog maar enkel voor TV kanaal switchen en ik verwacht dat zodra de "oneguide" actief is dat ook deze nog maar tot het minimum gebruikt zal worden.

Dit is voor mij de kracht van Kinect en dat hele hupse en zwaaien in spellen, dat vind ik veel minder spannend maar de voice bediening van een spel is dan weer wel helemaal GE-WEL-DIG. Probeer dit maar eens in Dead Rising 3. Zo tof.
Dit wist ik niet, ga ik straks ff mee klooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
met een CronusMax kun je alle controllers aansluiten. ook je stuur. Eind deze maand komt het nieuwe model. http://controllermax.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
glorixjim schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:59:
met een CronusMax kun je alle controllers aansluiten. ook je stuur. Eind deze maand komt het nieuwe model. http://controllermax.com/
Ik ken die emulator onzin, moet er nog steeds 1 tegen komen die écht werkt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:03:
[...]

Ik ken die emulator onzin, moet er nog steeds 1 tegen komen die écht werkt.
Dit ziet er hier wel aardig uit ! Misschien eindelijk een goede oplossing op shooters te kunnen spelen op een console? Vind een controller nog steeds minder fijn van een toetsenbord en muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Yaz schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:43:
[...]

De Kinect is ook een hele grote zware IR blaster (lees afstandsbediening). Je kan in de xbox settings gewoon aangeven wat voor TV, versterker en TV kastje je hebt en dan kan de xbox deze middels IR aansturen.

Dus als ik "xbox on" roep gaat mijn
1) xbox aan
2) versterker aan
3) tv kastje aan

Andersom met "xbox turn off" natuurlijk.

Verder werken dingen als "xbox volume up' en "xbox volume down" natuurlijk ook, deze zet dan je versterker of TV harder of zachter. Via smartglass kan ik ook selectief codes versturen zoals kanaal selectie op mijn tv kastje. In de toekomst kan ik ook "xbox watch RTL4" zeggen en dan zorgt de xbox ervoor dat het juiste kanaal geselecteerd word.

Ik gebruik momenteel nog maar zelden een afstandsbediening. Eigenlijk alleen nog maar enkel voor TV kanaal switchen en ik verwacht dat zodra de "oneguide" actief is dat ook deze nog maar tot het minimum gebruikt zal worden.

Dit is voor mij de kracht van Kinect en dat hele hupse en zwaaien in spellen, dat vind ik veel minder spannend maar de voice bediening van een spel is dan weer wel helemaal GE-WEL-DIG. Probeer dit maar eens in Dead Rising 3. Zo tof.
Nadat ik de Xbox op UK heb gezet werkt kinect een stuk beter, zelfs vanuit de andere kant van de kamer :D.

Het aan en uitzetten van de tv en versterker heb ik ook mee geexperimenteerd, werkt voor mij niet prettig, aangezien ik meerdere apparaten aangesloten heb staan op de versterker en soms nogal eens wissel tussen de een en de ander.. Zeg ik dan Xbox turn off, dan gaat alles ook uit.. Tijdens een update van de xbox flipte het hele systeem, tv aan, uit, aan, versterker ook aan, uit, aan. Nu maar weer uitgezet :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
vali schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:08:
[...]

Dit ziet er hier wel aardig uit ! Misschien eindelijk een goede oplossing op shooters te kunnen spelen op een console? Vind een controller nog steeds minder fijn van een toetsenbord en muis.
Ik heb een nogal uitgesproken mening over dit soort devices. De letterlijke mening is niet helemaal geschikt voor op het forum (:+), maar kortweg mogen Sony en MS dit soort devices wat mij betreft blokkeren. Als je niet met een controller kunt gamen (of het niet wilt leren, wat vaker het probleem is), heb je imho niet veel op een console te zoeken. No offence :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
vali schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:08:
[...]

Filmpjes zien er altijd 'goed' uit, tot je er mee speelt en dit vergelijkt (zeker bij games als BF en Titanfall is dat erg makkelijk omdat er een PC versie van is), merk je dat het nog steeds niet eens in de buurt komt.
BM schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:22:
Ik heb een nogal uitgesproken mening over dit soort devices. De letterlijke mening is niet helemaal geschikt voor op het forum (:+), maar kortweg mogen Sony en MS dit soort devices wat mij betreft blokkeren. Als je niet met een controller kunt gamen (of het niet wilt leren, wat vaker het probleem is), heb je imho niet veel op een console te zoeken. No offence :)
Deels eens, als het via zo'n ding mogelijk is met bv een G25/G27 Forza te racen, vind ik het juist netjes. Probleem is echter, het werkt amper tot helemaal niet (zoals dat X360 ding, G25 erop.. Forza 4 was niet normaal te besturen :P).

Verhaal over 'dan ben je beter dan een ander', ligt maar aan de speler. Ik ben 1 van de weinige (of zelfs enige) die in Forza 5 met stuur rijd, toch moet ik er altijd flink wat voor me laten, met zulke zaken ben je niet per definitie beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:30:
Verhaal over 'dan ben je beter dan een ander', ligt maar aan de speler. Ik ben 1 van de weinige (of zelfs enige) die in Forza 5 met stuur rijd, toch moet ik er altijd flink wat voor me laten, met zulke zaken ben je niet per definitie beter.
Zet mij achter zo'n stuur en het bewijs zal snel genoeg verschijnen dat het niet helpt :P
Heb een paar keer achter zo'n stuur gezeten, maar op een of andere manier lukt het me gewoon niet om fatsoenlijk te rijden. (Voor de duidelijkheid met controller en in het echt lukt het prima ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:43
Mortal Kombat X gameplay :

Ori and the blind forest gameplay :

Dragon Age gameplay :

Lords of the Fallen gameplay :

The witcher III gameplay :

[ Voor 77% gewijzigd door justifire op 11-06-2014 15:50 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
BM schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:22:
[...]

Mbt Chronus, het word ook gebruikt door mensen met een aandoening, ik ken iemand met een spieraandoening die niet overweg kan met de nieuwe controllers, maar een 360 controller wel.

Heeft te maken met het buigen van de vingers en dat het niet langdurig kan enzo.

Maar goed, voor zulke mensen zijn dingen als Chronusmax echt een godsgeschenk, want het is dus best moeilijk en heel erg duur om custom controllers te laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zoals die gast die enkel met een Pen GW2 PVP speelde, was op twitch een tijdje terug, gewoon bizar om te zien. En wij al zeuren als je sneetje in je vinger hebt en niet normaal op de X toets kan drukken :P

http://www.twitch.tv/aieron
Check die titel ook: A little cripple.

Hier bv in actie in GW2 (speelde hij met de Devs mee)
http://www.twitch.tv/aieron/c/2628312

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 16-09 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:19:
Nu op IGN een interview over Sunset Overdrive. Op een of andere manier ben ik een van de weinigen die hier echt naar uitkijkt. Gewoon pure chaos en fun :P
Nope, hier nog 1. Ziet er super leuk uit. Doet me ergens denken aan een mix tussen Dead Rising en Jet Set Radio.

Alleen immens dom dat 'ie gelijk met Assassin's Creed Unity uitkomt |:(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
vali schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:59:
[...]

Dit wist ik niet, ga ik straks ff mee klooien :D
Nooit in dat menu geweest ook, omdat ik dacht dat dat geen optie was met een ci module. Geweldenaar ben je Yaz. Stond op het punt om een kastje aan te schaffen zodat ik die functies ook allemaal zou hebben, terwijl ik nooit tv kijk. Werkt allemaal vlekkeloos nu.

Helaas een minder puntje, maar waar ik me nu opeens een stuk minder druk om kan maken, ik ben ook getroffen door 'de watch dogs bug'. Alle wapens weg en als ik online wil spelen staat er dat ik eerst bepaalde missies moet voltooien, terwijl ik de verhaallijn al een tijdje volledig heb voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die DR3 DLC is trouwens enkel of met invites of local split te spelen, had gehoopt dat je ook random online kom, maar dat is dus niet het geval. Moet zeggen dat het wel grappig spelen is, zijn steeds kleine stukken van de kaart waar je iets moet doen (kill 75 zombies, stuk erna 750 zombies etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 16:05
Nieuwe aanbieding met Deals with Gold: Peggle 2 van $11,99 voor $5,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Voor Destiny is 1080p / 30 fps bevestigd.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
justifire schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:10:
Haha nice, tot zo ver dus dat 1080p/30fps debacle altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:59
Nee hoor, nu zul je ongetwijfeld zeikerds krijgen dat de lightning en effects vast wel mooier zijn dan bij de concurrent. We zullen zien of dat ook daadwerkelijk zo is en zo ja, of je daarvoor het beeld stil moet zetten en met een vergroot glas moet gaan zoeken. :)

Op diverse fora geven ze aan dat destiny op de ps4 dan zeker wel op 60fps moet draaien. We zullen zien.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2014 18:00 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
justifire schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:10:
Dat zegt geen ene bal.. Straks twee weken voor de launch komen ze met 900p / 20 fps aankakken, eerst zien, dan geloven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
BF: Hardline waarschijnlijk ook 1080p/60fps op Xbox One.
Visceral Games are working on the next entry in the Battlefield franchise which will be titled Hardline. Although different in theme than the main Battlefield series, it will still remain true to the roots that the the franchise is known. GamingBolt was able to get in touch with Ian Milham who is the Creative Director on Battlefield: Hardline at Visceral Games.

Battlefield Hardline is already confirmed to be running at 1080p and 60fps on the PlayStation 4, so where does that leave the Xbox One version? Ian confirmed to us, that ‘it should be the same.’

“If you look at the games that Visceral Games has made before, we have always strive for total parity between our platforms,” Ian explained. “Of course, the PC version, it will do whatever your PC can handle, and the PlayStation 3 and Xbox 360 versions will obviously not be as high res as compared to the PlayStation 4 and Xbox One version. But those two [PS4 and Xbox One] should be locked in together.”

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:59:
Op diverse fora geven ze aan dat destiny op de ps4 dan zeker wel op 60fps moet draaien. We zullen zien.
Zijn net kleuters die d'r zin nooit krijgen.
Ik blijf erbij, voor het geld dat je nu betaald, krijg je echt stukken meer bij de XO, maar blijkbaar zijn deze mensen zo gebrainwashed door de mediamachine van de concurrent, dat alles wat gezegd wordt voor zoete koek geslikt wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Yahtzee is weer briljant als altijd.

http://www.escapistmagazi...nctuation/9351-WATCH-DOGS

Wel wat lichte spoilers :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Ik gok ook op 1080p 60 fps op de PS4.
Hoe je het ook wend of keert, de PS4 heeft gewoon een bak meer power dan de One.
Dat is ook de reden dat de beta eerst op PS4 komt, voor de eerste reviews, xbox one versie zal gewoon een tandje minder lopen.
Had zelf denk liever een lagere resolutie bij 60 fps gehad, aangezien dat toch wel fijn is bij shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Mocht er toch een verschil ontstaan dan zag ik ook liever het aantal fps gelijk zijn dan de resolutie.

Destiny is echter een vrij 'trage shooter' van wat ik tot nu toe heb gezien. Een stuk minder 'twitchy' dan CoD, Titanfall en zelfs BF4. Dan is een solid 30fps ook niet onoverkomelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niet onoverkomelijk, maar als de keuze word 720/60 of 900/60 tegen 1080/30, denk ik dat ik ook in 90% van de gevallen 1 van de 1e 2 opties prefereer. Watch Dogs en Ryse laten zien dat dat qua graphics geen ramp hoeft te zijn (ik wed dat 95% van de gamers op game-afstand het verschil niet ziet). Voor shooters is 60fps toch wel heel erg fijn, dat was altijd een sterk punt van CoD (jawel :+), en ik zou graag zien dat dat wat meer de voorkeur krijgt boven de resolutie.

Maar ja, 1080p is de hype-term van deze generatie, dus ben bang dat dat voorlopig niet zal veranderen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
harrytasker schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:13:
[...]

Zijn net kleuters die d'r zin nooit krijgen.
Ik blijf erbij, voor het geld dat je nu betaald, krijg je echt stukken meer bij de XO, maar blijkbaar zijn deze mensen zo gebrainwashed door de mediamachine van de concurrent, dat alles wat gezegd wordt voor zoete koek geslikt wordt....
Deze post is niet veel beter onderbouwd dan die kleuters die hun zin nooit krijgen. En als de Xbox One ergens veel beter in is dan de Ps4 dan is het juist wel media. No offense. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
justifire schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:23:
Ik gok ook op 1080p 60 fps op de PS4.
Hoe je het ook wend of keert, de PS4 heeft gewoon een bak meer power dan de One.
Dat is ook de reden dat de beta eerst op PS4 komt, voor de eerste reviews, xbox one versie zal gewoon een tandje minder lopen.
Had zelf denk liever een lagere resolutie bij 60 fps gehad, aangezien dat toch wel fijn is bij shooters.
De reden dat beta eerst op PS4 komt, is omdat Sony daar gewoon voor betaald heeft hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
X-Fighter schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:10:
[...]

De reden dat beta eerst op PS4 komt, is omdat Sony daar gewoon voor betaald heeft hoor
De ontwikkelaars van Halo, denk dat MS daar ook best wel een zak geld voor over had gehad.
Echter heeft Bungie voor Sony gekozen, en ik vermoed dus dat ik weet waarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanntje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 10:01
Hey mensen, ik zit met een apart probleem.
Ik kan Halo Spartan Assault, of dat andere gratis spelletje niet spellen omdat ik geen Xbox live Gold zou hebben... maar ik speel zonder problemen Titanfall en Fifa online...

Is online spelen niet meer verbonden met Gold, of begrijp ik iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:18:
[...]

De ontwikkelaars van Halo, denk dat MS daar ook best wel een zak geld voor over had gehad.
Nou ja, als ze voor Sony gekozen hadden, zou het wel een exclusive geweest zijn.
Heel die flauwe kul van eerste beta kunnen spelen en als eerste DLC krijgen is echt grote onzin als je het mij vraagt.
Ik begrijp het wel, dat is natuurlijk stukken goedkoper als een spel exclusief te houden voor 1 platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
justifire schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:18:
[...]

De game is onthuld bij Sony, de game is nogmaals getoond bij Sony en de game bevat Exclusieve DLC bij Sony. Raad eens wie er betaald heeft voor Destiny. Sorry hoor, maar je trekt nu wel erg snelle conclusies

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
sanntje schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:20:
Hey mensen, ik zit met een apart probleem.
Ik kan Halo Spartan Assault, of dat andere gratis spelletje niet spellen omdat ik geen Xbox live Gold zou hebben... maar ik speel zonder problemen Titanfall en Fifa online...

Is online spelen niet meer verbonden met Gold, of begrijp ik iets niet?
Titanfall dacht ik niet, maar Fifa weet ik niet zeker. Maar heb je wel een XBL sub of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Zie nu bij Offgamers dat er een aanbieding is, 2 Gift cards van 50 dollar voor 71.49 euro. Dit ter aanleiding van het 10 jarig bestaan van Xbox Live. Dus ten opzichte van de wisselkoers, ongeveer 8-9 euro korting.
$100 = 78,28 euro

http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm

Offgamers 10 jaar

[ Voor 35% gewijzigd door Turdie op 11-06-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
shadowman12 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:21:
Zie nu bij Offgamers dat er een aanbieding is, 2 Gift cards van 50 dollar voor 71.49 euro. Dit ter aanleiding van het 10 jarig bestaan van Xbox Live. Dus ten opzichte van de wisselkoers, ongeveer 8-9 euro korting.
$100 = 78,28 euro

http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm

[afbeelding]
Op dit moment zijn twee losse 50$ kaarten bij offgamers 73,70 euro, dan scheelt het je dus 1,50 euro. En is (bij de Rabobank) is 100 dollar 74,23 euro. Dus zo goed is die aanbieding niet.
BM schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:54:
Niet onoverkomelijk, maar als de keuze word 720/60 of 900/60 tegen 1080/30, denk ik dat ik ook in 90% van de gevallen 1 van de 1e 2 opties prefereer. Watch Dogs en Ryse laten zien dat dat qua graphics geen ramp hoeft te zijn (ik wed dat 95% van de gamers op game-afstand het verschil niet ziet). Voor shooters is 60fps toch wel heel erg fijn, dat was altijd een sterk punt van CoD (jawel :+), en ik zou graag zien dat dat wat meer de voorkeur krijgt boven de resolutie.

Maar ja, 1080p is de hype-term van deze generatie, dus ben bang dat dat voorlopig niet zal veranderen :)
1080p en 720p zijn erg makkelijk te onderscheiden, misschien niet op de PC waar wij dit typen maar zeker wel op de grote televisies waar wij console gamers op spelen.

Daarbuiten ligt het puur aan de game of ik 60fps of 30fps prefereer, maar de waarheid ligt vaak in het midden; een 60fps baserate met drops omlaag, of een baserate tussen de 40 en 50fps met drops naar de 30. Daarvoor kun je het beste op de mening van de developers vertrouwen wat de beste optie voor de game is, die mogelijkheid gaan we zelf namelijk nooit krijgen om dat te beslissen. ;)

Let wel dat ik framedrops geen probleem vindt, als je dat wel hebt dan wordt de keuze tussen 30fps of 60fps locked een stuk lastiger. Maar zelfs PC's hebben veel problemen met 1080p/60fps locked.
Edit voor de duidelijkheid.

[ Voor 54% gewijzigd door Mr Ton op 11-06-2014 21:41 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
shadowman12 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:21:
{..] Dus ten opzichte van de wisselkoers, ongeveer 8-9 euro korting.
$100 = 78,28 euro
Zo sterk staat de USD niet - 100 USD = 73.xx EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Mr Ton schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:34:
[...]

Op dit moment zijn twee keer 50$ kaarten bij offgamers 73,70 euro, en is (bij de Rabobank) 100 dollar 74,23 euro. Dus in feite scheelt het je 1,50 euro, maar nog steeds een goede tip. ;)
Je moet niet naar twee kaarten kijken, daar boven staat een promotion, zie ook het screenshot.
ZiSE schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:34:
[...]

Zo sterk staat de USD niet - 100 USD = 73.xx EUR.
Ik had bij het GWK gekeken naar de wisselkoers, blijkbaar is die dan best nadelig.

[ Voor 24% gewijzigd door Turdie op 11-06-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 07:04

Convoy

g44p

Lijkt me een dikke game als je het mij vraagt, vette art! En ik zeg; MK X, lama komuh! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Warframe op de PC is een erg leuke shooter, maar wel direct eentje die ik liever op console zou spelen. mooi dat het nu officieel is dat ie naar de One komt.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
shadowman12 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:35:
[...]

Je moet niet naar twee kaarten kijken, daar boven staat een promotion, zie ook het screenshot.

[...]

Ik had bij het GWK gekeken naar de wisselkoers, blijkbaar is die dan best nadelig.
Wisselkoers is altijd in jou nadeel 8)7 (de bank maakt er winst op.

Ik lees net op IGN dat de cloud demo op build waabij het gebouw gesloopt werd een Crackdown werk was. Dus we gaan het als het goed is daadwerkelijk in actie kunnen zien. Ik vroeg mij al af wat er nu eigenlijk mogelijk ging zijn van die demo op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was inderdaad eerder dit jaar bekend gemaakt dat warframe ook naar xbox zou komen, het was een time exclusive. Ik speel hem al vrij lange tijd op de PC, er zit wel flink stukje grind in en je merkt wel dat met kopen van credits alles wel een bizar stuk sneller gaat (voor een frame heb je bv 3 'subframes' nodig, dat zijn dingen die droppen. Je moet dus eerst 3x3 dingen craften voordat je het frame kan craften).

Ben wel benieuwd hoe hij op console speelt, er zit een behoorlijk fast-pace action in, al blijf ik wel gewoon PC spelen, ik heb al teveel unlocked om opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Segafreak83 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:19:
[...]Nadat ik de Xbox op UK heb gezet werkt kinect een stuk beter, zelfs vanuit de andere kant van de kamer :D.

Het aan en uitzetten van de tv en versterker heb ik ook mee geexperimenteerd, werkt voor mij niet prettig, aangezien ik meerdere apparaten aangesloten heb staan op de versterker en soms nogal eens wissel tussen de een en de ander.. Zeg ik dan Xbox turn off, dan gaat alles ook uit.. Tijdens een update van de xbox flipte het hele systeem, tv aan, uit, aan, versterker ook aan, uit, aan. Nu maar weer uitgezet :z.
Ik heb geaccepteerd dat mijn xbox gewoon altijd aanstaat. Dus als ik een ander input nodig heb op mijn versterker dan gaat daarmee niet automatisch de xbox uit. Lekker laten draaien. Ik moet overigens wel zeggen dat het input wisselen steeds minder vaak voorkomt.

Overigens is dat uitschakelen en inschakelen tijdens een update niet meer. Altans, ik heb het de laatste 2x niet meer meegemaakt (terwijl dat ook een grootste van mijn ergenissen was, het viel dat het nu niet gebeurde).

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 10:29
Dat Destination Brazil gebeuren met live stats, tweets en meldingen wanneer matches beginnen enzo... Komt daar ook een app van vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Valderrama schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:49:
Dat Destination Brazil gebeuren met live stats, tweets en meldingen wanneer matches beginnen enzo... Komt daar ook een app van vandaag?
Zou moeten ja :) Noemt Brazil Now, die app

Van Xbox website:

How to set up Brazil Now:

1.On your Xbox One visit the 'Apps Store'
2.Click the 'Brazil Now' tile
3.Follow the on screen instructions to install the app

[ Voor 24% gewijzigd door X-Fighter op 12-06-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 10:29
X-Fighter schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:05:
[...]

Zou moeten ja :) Noemt Brazil Now, die app

Van Xbox website:

How to set up Brazil Now:

1.On your Xbox One visit the 'Apps Store'
2.Click the 'Brazil Now' tile
3.Follow the on screen instructions to install the app
Check! Laat het feest maar beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Destiny 6 vs 6 multiplayer (Hardpoint ? )
[YouTube: http://youtu.be/r9Druf-z_SU]

En de officiele E3 extended trailer met veel uitleg en details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 23:07
Destiny lijkt me wel erg gaaf, zie er ook goed uit trouwens. Ik had hem besteld in Canada, maar ga nu toch voor de digitale versie. Ik denk niet dat ik 2 weken kan wachten om dit te spelen terwijl het spel gewoon uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ziet er leuk uit.. maar of het leuk speelt? Dust 514 zag er awesome uit. Speelde totaal crap

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Uitgaande van de multiplayer video lijkt het me gewoon COD in een andere setting. Hoop dat de single player wat meer te bieden heeft. Vanavond nog maar eens wat meer kijken, misschien dat ik me vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
harrytasker schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:04:
Uitgaande van de multiplayer video lijkt het me gewoon COD in een andere setting. Hoop dat de single player wat meer te bieden heeft. Vanavond nog maar eens wat meer kijken, misschien dat ik me vergis.
Kracht van Destiny zit in de online co-op, niet in de versus multiplayer modes.
Lekker met wat vrienden de gebieden uitkammen op zoek naar dat ene überwapen of weet ik veel wat voor gave loot nog meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Destiny lijkt me eerder Halo in een COD omgeving dan andersom.
En laat die Rainbow Six Siege beta maar komen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
mowa schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:56:
Destiny lijkt me eerder Halo in een COD omgeving dan andersom.
En laat die Rainbow Six Siege beta maar komen
Halo in een Borderlands omgeving eerder :p
Ik zie niet zo snel de relatie met CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForceDelta
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 21:56
Heeft het nog zin om te wachten met het kopen van de Xbox One totdat Halo 5 uit is? Komt er in de toekomst nog een bepaalde hardware revision die interessant kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Als er games zijn die je nu leuk vindt moet je de console nu al kopen. Verder zal er niet veel veranderen behalve dat je nu ook een Kinectloze versie kunt kopen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ereaser schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:03:
[...]

Halo in een Borderlands omgeving eerder :p
Ik zie niet zo snel de relatie met CoD
Ik ook niet maar harrytasker, een paar berichtjes terug, had het over COD. ;)
Over een maand gaan we het zien, ik heb namelijk een beta code.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForceDelta
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 21:56
Op dit moment heb ik vooral interesse in Destiny en Halo: Master Chief Collection. En bij die Collection heb ik alleen belang bij de Halo 2 remake.

Echter komt Destiny ook voor de 360 uit. En ik heb afgelopen maand mijn eerste console in huis gehaald (360) voor de Halo games. (Altijd een PC-gamer geweest)

Het is zo een beetje dubbelop. Als de One backwards compatible was zou dat ideaal geweest zijn. Wat heeft Destiny op de One te bieden tegenover de 360? Alleen betere graphics?

[ Voor 3% gewijzigd door ForceDelta op 12-06-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:17:
Destiny 6 vs 6 multiplayer (Hardpoint ? )
[video]

En de officiele E3 extended trailer met veel uitleg en details
[video]
Wat een saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie stem. :)

Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar met een leuke club gamers kan het wel interessant zijn. Ik denk dat het in je eentje niet zo boeiend is. Maar zal het ongetwijfeld toch gaan kopen als die in de store is. Ik ken mezelf wel onderhand.

Waar ik wel meer van overtuigd bent is Ori and the blind Forest: O+

http://www.ign.com/articl...-ori-and-the-blind-forest

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:32:
[...]

Kracht van Destiny zit in de online co-op, niet in de versus multiplayer modes.
Lekker met wat vrienden de gebieden uitkammen op zoek naar dat ene überwapen of weet ik veel wat voor gave loot nog meer :9
Ik ben daar! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Voor het WK eens de humax aangesloten op de XBO. Blij dat ik dat nooit eerder gedaan heb. Beeldkwaliteit gaat er minimaal op achteruit maar het hapert echt regelmatig, ongeacht 50 of 60 Hz.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Nog wat Mortal Kombat X gameplay, zo'n zin in om weer eens wat flinke juggle-combos uit te dokteren :9~
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=I8EGWLp3lIw]

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 12-06-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Aan wie doet Ferra/Torr jullie denken? :)

Aan mij doet hij denken aan een film met Mel Gibson, ik zeg nog niks, maar ik denk dat ze dit karakter van daar 'geleend', 'gestolen' hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Phusebox schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:10:
Voor het WK eens de humax aangesloten op de XBO. Blij dat ik dat nooit eerder gedaan heb. Beeldkwaliteit gaat er minimaal op achteruit maar het hapert echt regelmatig, ongeacht 50 of 60 Hz.
Hmm, ik kijk ook tv via een Humax in combinatie met de Xbox en op 60Hz valt er inderdaad niet naar te kijken, maar op 50Hz merk ik weinig kwaliteitsverlies eigenlijk...

Op welke plek heb je de 50/60Hz ingesteld? Er zijn namelijk twee vinkjes die je daarvoor kunt zetten. Eentje in de Settings van de TV-app en eentje onder Display & Sound in het algehele Xbox-instellingenmenu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb geen settings in tv app. Die brengt me gewoon naar de standaard settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Als je tijdens het tv kijken op de menuknop drukt (of in ieder dat rechterknopje onder de Xbox-knop) kun je kiezen voor Settings, OneGuide, Display Mode en Help. Als je daar settings kiest en daarna Audio & Video aanklikt kom je in een menuutje waar je ook de Refresh rate kunt aanpassen.

Het is een beetje vaag dat je dat op twee plekken kunt instellen, maar als je ze allebei op 50Hz zet is je beeld vast een stuk vloeiender... En zo niet, dan weet ik het ook niet verder... ;)

EDIT: Oh wacht, dit bovenstaande gaat inderdaad naar de standaard settings die je onder TV&OneGuide vindt. Maar onder Display&Sound zit ook een 50Hz vinkje dat je kunt kiezen. Als je ze allebei op 50Hz zet zou je vloeiend beeld moeten hebben. Bij mij is dat wel zo in ieder geval...

[ Voor 22% gewijzigd door RobinFM op 12-06-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:10:
Hmm...vreemd. Heb ook een Humax, maar heb op zowel 60 als 50 hz een mooi strak beeld......wat voor TV heb je?
RobinFM schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:41:
[...]

Hmm, ik kijk ook tv via een Humax in combinatie met de Xbox en op 60Hz valt er inderdaad niet naar te kijken, maar op 50Hz merk ik weinig kwaliteitsverlies eigenlijk...

Op welke plek heb je de 50/60Hz ingesteld? Er zijn namelijk twee vinkjes die je daarvoor kunt zetten. Eentje in de Settings van de TV-app en eentje onder Display & Sound in het algehele Xbox-instellingenmenu...
Inderdaad.....ik moet zeggen dat ik (als ik straks weer terug ben van vakantie) ook ga kijken of de WK 2014 naast het voetbal ook nog wat extra's gaat toevoegen.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Iemand Super Ultra Dead Rising 3 Arcade Remix Hyper Edition EX Plus Alpha gekocht? :) Hij is wel tof, zeker denk ik met een paar man die elkaar kennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheVMaster schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:10:
[...]

Hmm...vreemd. Heb ook een Humax, maar heb op zowel 60 als 50 hz een mooi strak beeld......wat voor TV heb je?

[...]

Inderdaad.....ik moet zeggen dat ik (als ik straks weer terug ben van vakantie) ook ga kijken of de WK 2014 naast het voetbal ook nog wat extra's gaat toevoegen.... _/-\o_
Een LG subtopper van bijna 2 jaar oud (47LM760).

Maar eh die settings zijn exact dezelfde wanneer je vanuit home naar settings gaat.

Om de halve minuut freezed het beeld gewoon even.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 12-06-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:13:
Iemand Super Ultra Dead Rising 3 Arcade Remix Hyper Edition EX Plus Alpha gekocht? :) Hij is wel tof, zeker denk ik met een paar man die elkaar kennen. :)
Jup, valt me alleen wat tegen dat ze initieel zeer gelimiteerd zijn in wat ze kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Hmm je stond schijnbaar nog onder mijn x360 Friends.
Heb dat maar even veranderd naar Favourite, get ready for some loothunt ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
Worden er ook nog wel eens titans gedropt door mensen hier, of moet ik bf4 aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 14:56
Nathank schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 01:00:
Worden er ook nog wel eens titans gedropt door mensen hier, of moet ik bf4 aanschaffen?
Ik heb al een tijdje geen titans gedropt maar eigenlijk wel weer zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:26:
[...]

Hmm je stond schijnbaar nog onder mijn x360 Friends.
Heb dat maar even veranderd naar Favourite, get ready for some loothunt ! ;)
Hell yeah, bring it on! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
wes- schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:06:
[...]

Ik heb al een tijdje geen titans gedropt maar eigenlijk wel weer zin in :)
Zekers wel!!. Zeg maar wanneer! (ik heb overigens geen DLC!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:23
Kan iemand mij toevoegen op Xbox ?
Gametag: GeneSt3aler

Wil wel keer Titanfall / Forza doen met mede tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ottovw schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:19:

Done. Nu moet je nog wel een mooi nieuw highrez gamerpic uitzoeken hoor ;) Die 360 plaatjes kan echt niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik ben op zoek naar drie mensen om de DLC van Dead Rising mee te spelen. Met een paar man in de chat is het echt een tof spelletje. :P

En is er al nieuwe dlc uit van Peggle 2? Ik zie wel dat de achievements zijn verhoogd, maar ik zie nog geen DLC die ik kan downloaden. De DLC van Peggle kost 1 dollar en 99 cent... Dat zijn leuke prijzen.

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-06-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ottovw schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:19:

pssssssst......

https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

Een mooi document met Gametags en spellen die mensen hebben, kan je allemaal toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Bullet NL schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:38:
[...]pssssssst......

https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

Een mooi document met Gametags en spellen die mensen hebben, kan je allemaal toevoegen ;)
Staat gelukkig ook niet in het rode blok dat rechtboven het reactie invulveld staat. Owh wacht .......

Nadeel van deze lijst is dat er mensen in staan die uiteindelijk nooit spelen of online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Dragunov schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:39:
Aan wie doet Ferra/Torr jullie denken? :)

Aan mij doet hij denken aan een film met Mel Gibson, ik zeg nog niks, maar ik denk dat ze dit karakter van daar 'geleend', 'gestolen' hebben
Kent nu niemand die persoon? :o

Hij doet met denken aan Master Blaster uit Mad Max Beyond Thunderdome!

Afbeeldingslocatie: http://welovecult.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/01/Thunderdome-Master-Blaster.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 09:36
Wanneer is de korting op Forza 5? Zou toch deze maand zijn?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 16:05
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:01:
Wanneer is de korting op Forza 5? Zou toch deze maand zijn?
Die heb je net gemist, was verlededen week.
Was korting op zowel het spel als op de Season Pass.
Nu is de korting op Peggle 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
GeneSt3aler, wes78 en YazNL toegevoegd vanaf GreaterTuna7050, ik ben niet zo goed hoor :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 09:36
Dextertime schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:35:
[...]

Die heb je net gemist, was verlededen week.
Was korting op zowel het spel als op de Season Pass.
Nu is de korting op Peggle 2.
:'( Was ik net een weekje weg.
Ik hield Major Nelson in de gaten, maar zag het daar niet voorbij komen, jammer.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:59:
[...]

:'( Was ik net een weekje weg.
Ik hield Major Nelson in de gaten, maar zag het daar niet voorbij komen, jammer.
Ik was ook net een dagje te laat voor de seasons pass. Beter ook... ik geef teveel geld uit aan gaming. Niet gezond...

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:23:
Ik ben op zoek naar drie mensen om de DLC van Dead Rising mee te spelen. Met een paar man in de chat is het echt een tof spelletje. :P

En is er al nieuwe dlc uit van Peggle 2? Ik zie wel dat de achievements zijn verhoogd, maar ik zie nog geen DLC die ik kan downloaden. De DLC van Peggle kost 1 dollar en 99 cent... Dat zijn leuke prijzen.
Heb de nieuwe dlc net binnengehaald. stel maar een dag/tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ach jah, wat is veel...... Lang geleden.... Toen ik nog wel eens ging stappen..... Bracht ik met gemakt ik meer dan 1 game (omgerekend zo'n 60 a 70 euro) per dag naar een kroeg eigenaar..

Wanneer je een spel afzet tegen de tijd die je het speelt valt het wel mee... Ik zit nu op een kleine 30 uur in Watch_Dogs, heb het spel voor 43 euro gekocht... Net iets meer dan € 1,40 per uur.... qua kosten/uur zijn er niet veel dingen die zo goedkoop zijn ;)

In Battlefield 4 (met alle extra maps, dus zo'n 80 euro aanschaf) zit ik al op 444 uur, das dus € 0,20 euro per uur.....

[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 13-06-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Bullet NL schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:17:
Ach jah, wat is veel...... Lang geleden.... Toen ik nog wel eens ging stappen..... Bracht ik met gemakt ik meer dan 1 game (omgerekend zo'n 60 a 70 euro) per dag naar een kroeg eigenaar..

Wanneer je een spel afzet tegen de tijd die je het speelt valt het wel mee... Ik zit nu op een kleine 30 uur in Watch_Dogs, heb het spel voor 43 euro gekocht... Net iets meer dan € 1,40 per uur.... qua kosten/uur zijn er niet veel dingen die zo goedkoop zijn ;)

In Battlefield 4 (met alle extra maps, dus zo'n 80 euro aanschaf) zit ik al op 444 uur, das dus € 0,20 euro per uur.....
Haha wat weet je het weer goed te rechtvaardigen. Laat ik het zo stellen. Heb een gamepc waar ik het nodige geld aan uitgeef. Een ps3/4 en een Xbox one. En dit zijn de dingen vanaf november ergens.

Maar ik heb veel plezier met het gamen. Vooral de xbox ben ik enorm tevreden mee. Ik moet wel even deze zomer mijn backlog verkleinen voor de nieuwe top-games komen. :P

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Kartale schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:25:
[...]

Haha wat weet je het weer goed te rechtvaardigen. Laat ik het zo stellen. Heb een gamepc waar ik het nodige geld aan uitgeef. Een ps3/4 en een Xbox one. En dit zijn de dingen vanaf november ergens.

Maar ik heb veel plezier met het gamen. Vooral de xbox ben ik enorm tevreden mee. Ik moet wel even deze zomer mijn backlog verkleinen voor de nieuwe top-games komen. :P
Ik weet niet alsof je een vrouw en/of kinderen hebt..... Maar geloof me.... dan vliegt het geld helemaal de deur uit.....

Edit: Aha, ik zie dat je van 1990 bent en studeert ;) Geloof me, het leven wordt nog veel duurder....

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 13-06-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Bullet NL schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:36:
[...]

Ik weet niet alsof je een vrouw en/of kinderen hebt..... Maar geloof me.... dan vliegt het geld helemaal de deur uit.....

Edit: Aha, ik zie dat je van 1990 bent en studeert ;) Geloof me, het leven wordt nog veel duurder....
Keuzes, keuzes, keuzes...... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bullet NL schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:17:

60 a 70 euro :o
Zat je zeker heel de avond aan de cola ?
Ooh wacht we hebben het natuurlijk over 1960, toen een pijpje bier nog 15 cent kostte.

Wel grappig om te zien dat jij precies hetzelfde relativeert als mij d:)b

In de US worden Xbox One bezitters helemaal leip van de nieuwe Xbox reclame.
Xbox On, Xbox go to Titanfall _O-

Nog een dik kwartier Mortal Kombat X gameplay.
Ziet er goed uit, vooral de battle tussen Scorpion en Sub Zero begint er al echt op te lijken met wat aardige juggle-combos :9

[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 13-06-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Laatst online: 10:37
wat kan die gast toch slecht acteren xD tis en blijft een verwaande dokus ?xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:32:
[...]

60 a 70 euro :o
Zat je zeker heel de avond aan de cola ?
Stappe jonguh..... Jij hebt nog zo'n babyface dat jij je nu nog steeds moet legitimeren om maar een kroeg in te komen.... Precies het zelfde natuurlijk met 18+ games.... Daarom ben je zo blij dat je tegenwoordig games digitaal kan aanschaffen...

Die Duc van je staat zeker ook op je pa z'n naam.....
Ooh wacht we hebben het natuurlijk over 1960, toen een pijpje bier nog 15 cent kostte.
Iets korter geleden dus :P
Wel grappig om te zien dat jij precies hetzelfde relativeert als mij d:)b
Natuurlijk, ik moet toch een manier zoeken om een volledig kansloze en onnodige uitgave naar mezelf toe verantwoorden.... Maar feitelijk heb ik wel gelijk..... 20 cent per uur gameplay.... das toch een koopje! :)
In de US worden Xbox One bezitters helemaal leip van de nieuwe Xbox reclame.
Ik heb het gezien, beetje vreemd dat ze daar bij de afdeling marketing geen rekening mee hebben gehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
heerlijke b/s reclame.. "Go to Titanfall" en een halve seconde later in het spel? Suuuuure.. zo werkt het dus echt niet als hij eerst uit staat >_> En tsja.. Aaron Paul, breaking bad mania is in Amerika nog niet voorbij. Helaas

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
lanerios schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:20:
heerlijke b/s reclame.. "Go to Titanfall" en een halve seconde later in het spel? Suuuuure.. zo werkt het dus echt niet als hij eerst uit staat >_> En tsja.. Aaron Paul, breaking bad mania is in Amerika nog niet voorbij. Helaas
1) Het is reclame
2) Als mijn console opgestart is, kan ik vaak meteen doorgaan als ik een game aan had staan. Werkt bij veel games prima. Sure, niet zo snel als dit, maar zoveel scheelt het ook niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Laatst online: 16-09 20:38

Nemesizz

Untouchable

lanerios schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:20:
Ik denk ook dat een reclame te lang/duur word als je de werkelijke opstart tijd zou laten zien (geld overigens voor veel dingen, niet alleen een Xbox die opstart).

Wat betreft die reclame, dat 'probleem' is niet nieuw.
M'n broer had een Samsung TV om mee te testen, en daar zat ook van die voice-bediening op. Dan reageerde dat ding dus ook als iemand wat zei tijdens een film of iets dergelijks (de voice commande reageerde op : "hi" , hoe vaak word dat wel niet gezegd in een film ofzo? :P ). Meteen maar uitgezet omdat het na een tijdje gewoon gruwelijk irritant word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En dat heb ik dus met Kinect ook ja..

Forza Horizon heeft voice controlled GPS

Ik rij naar event, halverwege zegt de GPS dat ik naar rechts moet. Gps vangt dat op als "GPS" + "Festival/Next Event/Reset" en dus weer is de gehele GPS gewijzigd >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Nu online

djbarney

XBL: DeejayBarney

Nemesizz schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:39:
[...]

Ik denk ook dat een reclame te lang/duur word als je de werkelijke opstart tijd zou laten zien (geld overigens voor veel dingen, niet alleen een Xbox die opstart).

Wat betreft die reclame, dat 'probleem' is niet nieuw.
M'n broer had een Samsung TV om mee te testen, en daar zat ook van die voice-bediening op. Dan reageerde dat ding dus ook als iemand wat zei tijdens een film of iets dergelijks (de voice commande reageerde op : "hi" , hoe vaak word dat wel niet gezegd in een film ofzo? :P ). Meteen maar uitgezet omdat het na een tijdje gewoon gruwelijk irritant word.
Overigens heeft microsoft hiermee wel degelijk rekening gehouden. Schakel je namelijk je tv door de xbox heen via de hdmi in, dan wordt het geluid van die hdmi connectie afgetrokken van het geluid dat de kinect opvangt. Ofwel, commands die dan via de tv speakers bij de kinect terechtkomen, worden genegeerd. Sowieso zou microsoft het denk ik nog iets slimmer kunnen doen door met die gevoelige microfoon array te bepalen waar de kinect staat, en waar de echte personen zitten, om zodoende geluid uit een verkeerde richting te kunnen negeren.
Pagina: 1 ... 113 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.