[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:00
http://www.ign.com/articl...=539612e1daf2270d06000022

Ori and the blind forrest viel een beetje weg tussen alle AAA titels, maar lijkt me toch een erg mooie titel te kunnen worden. Net zoals Inside, van de makers van Limbo.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2014 23:17 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Phusebox die wat negatief is. Hoe onverwacht en raar? :X

Die Ori kunnen ze beter ORLY noemen :+

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2014 23:17 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:39
justifire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:10:
Ed Boon hint op twitter naar Mortal Kombat X tijdens Sony presentatie, zal dus wel exclusieve content voor de PS krijgen :(
Ik hoop het van harte! ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Die Lego Batman 3 trailer:

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Te flauw :D

Doet me denken aan de YouTube serie: How the [insert movie] should have ended. Voorbeeldje: YouTube: How Batman Begins Should Have Ended

Ben alleen een beetje over de lego games. Ze komen nu elk jaar met 3 varianten ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:43
uchiha tijntje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:14:
Nee Destiny was niet in de persconferentie aan de orde gekomen. Zal wel bij Sony zijn. Zelf ben ik er nog niet over uit. Het is dat Destiny redelijk vroeg in het jaar komt (voor de grote oktobermaand), maar loop er zelf nog niet heel warm voor.
Destiny gaat hier zeker komen.
Heb me honderden uren vermaakt met Borderlands 2, dit soort spellen is fantastisch om met vrienden te spelen.
Ben geen fan van Halo, dus dat is imo het enigste minpunt van Destiny.
Maar dat weegt niet op tegen de vele pluspunten !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Toch wel blij dat Sony geen grote najaarstitel heeft :+

En natuurlijk dat GTA naar X1 komt in herfst:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
*O*

[ Voor 20% gewijzigd door justifire op 10-06-2014 08:24 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb nog steeds een pre-order staan, X1 komt uit als ik op vakantie ben, maar als ik zie wat er uitkomt moet ik toch maar even een maat van mij die reservering op laten halen. :)

Nu alleen nog benieuwd wat de pre-orders van voor juni 2013 er nou werkelijk bij gaan krijgen.

launchbuys voor mij zijn iig, AC:Unity (eindelijk coop) en Division.
Daar ben ik de eerste maanden wel zoet mee :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heerlijk om eens een topic te lezen zonder gejank over de release date. Kan er zelf niet op wachten! E3 deed precies wat ik hoopte. Alleen nog een Fallout 4 en een goede open world fantasy game, en ik ben er klaar voor!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Gta 5 naar de xbox one klinkt goed, is het ook mogelijk om mijn xbox 360 save game van gta 5 te spelen op de Xbox One als ik daar GTA 5 voor haal?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Volgens mij echt alleen multiplayer helaas :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:48

BM

Moderator Spielerij
Mars18 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:31:
Gta 5 naar de xbox one klinkt goed, is het ook mogelijk om mijn xbox 360 save game van gta 5 te spelen op de Xbox One als ik daar GTA 5 voor haal?
Nope, alleen je online character gaat mee. Opzich wel leuk dat GTA V nu naar next-gen komt, maar heb er hetzelfde gevoel bij als wat ik heb bij The Last of Us. Leuk voor de mensen die 'm nog niet gespeeld hebben, maar waarom de rest er nu zo enthousiast over is...? Ik heb nog niet direct behoeft om binnen 10 maanden een spel alweer te gaan spelen, maar misschien ligt dat aan mij :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

BM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:34:
[...]

Nope, alleen je online character gaat mee. Opzich wel leuk dat GTA V nu naar next-gen komt, maar heb er hetzelfde gevoel bij als wat ik heb bij The Last of Us. Leuk voor de mensen die 'm nog niet gespeeld hebben, maar waarom de rest er nu zo enthousiast over is...? Ik heb nog niet direct behoeft om binnen 10 maanden een spel alweer te gaan spelen, maar misschien ligt dat aan mij :p
Ja ik word er wel blij van hoor :) gewoon omdat online racen en rellen in GTA V gewoon super grappig is en blijft.
Maar goed zou de single player echt nooit meer aan raken :X

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23
BM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:34:
[...]

De single player heb ik al helemaal uitgespeeld, Multiplayer heb ik (en veel van mijn gamefriend) niet aangeraak, destijds veel bugs en problemen..... Opzich wel leuk omdat "next gen" op te pakken.

Overigens ben ik blij dat deze E3 terug naar de games is gebracht.... Geen geneuzel over niets ter zake doende dingen.... Gewoon de games laten zien.... Erg veel dingen voor eind dit jaar..... Maar ook 2015 belooft een goed game jaar te worden...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:24
uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:46:
Nou, ons FIFA experiment is niet geslaagd... Wel dichterbij de achievement dan de vorige keer. Ook een keer gehad dat we met 3-1 voorstonden en de tegenstander vertrok natuurlijk. :N
excuses dat ik zo abrupt weg moest! Me vriendin stond als verassing ineens met bloemen voor de deur xD haha. Vanavond nieuwe poging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Xenophoben schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:47:
[...]
excuses dat ik zo abrupt weg moest! Me vriendin stond als verassing ineens met bloemen voor de deur xD haha. Vanavond nieuwe poging?
Is ze vreemd gegaan?

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Bullet NL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:46:
[...]

De single player heb ik al helemaal uitgespeeld, Multiplayer heb ik (en veel van mijn gamefriend) niet aangeraak, destijds veel bugs en problemen..... Opzich wel leuk omdat "next gen" op te pakken.

Overigens ben ik blij dat deze E3 terug naar de games is gebracht.... Geen geneuzel over niets ter zake doende dingen.... Gewoon de games laten zien.... Erg veel dingen voor eind dit jaar..... Maar ook 2015 belooft een goed game jaar te worden...
Ja is wel echt de moeite hoor! Maar met forza horizon 2, nurbergring, en wat andere mooie dingen moet het wel goed worden.
Wat overgens ik heel tof vind is dat er echt veel goede co-op games aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
haha nee :9 not that i know :o
ik denk dat ze wat aandacht nodig had en minder fifa 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Xenophoben op 10-06-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23
GTA5 Online staat bij mij in top3 meest bagger services ooit, lost connection, cant locate host, unknown network error, om maar niet te praten over beloofde features die er nog steeds niet zijn en alles is zo enorm dumbed down, dat je al paar uur bezig bent om überhaupt een auto te mogen kopen.

Mortal Kombat X maakt het gelukkig weer goed :)

En Nurburg, geweldige baan, dit moment de mooiste versie waarop je kan racen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Direct feed van Horizon 2

http://news.xbox.com/api/...333ff46c59c6e3ac08098b499

Zojuist ook een trailer gezien van de nieuwe Batman. WTF hebben ze gedaan met de batmobile... :( Na Arkham Asylum zijn de batman games alleen maar groter geworden in omvang en dat vind ik zelf erg jammer. City had al minder 'identiteit' dan Asylum en Arkham Knight zal dat nog minder hebben gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Racen in Horizon 2 is weer erg arcade, dat zal het een stuk beter online gaan doen dan Forza 5.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:07:
Racen in Horizon 2 is weer erg arcade, dat zal het een stuk beter online gaan doen dan Forza 5.
Dan crashen mensen ook in je hoor :X >:) O+

Maar word wel een goeien denk ik, ook al ben ik ook wel echt benieuwd wat The Crew gaat doen want die 2 vind ik wel echt op elkaar lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ben ik de enige die nieuws omtrent Gears of War heb gemist tijdens de E3..??
Als die logo in de aftiteling als teaser is bedoeld vind ik dat wel heel laf. :(
Ook had ik graag minstens een gerucht gehoord over een eventuele Fallout 4 en dat er binnen afzienbare tijd een nieuwe Rainbow Six zou verschijnen maar ik heb begrepen dat een geplande Rainbow Six Patriots, Rainbow Six Siege gaat worden en van scratch opnieuw gemaakt wordt.
Halo: The Master Chief Collection. Supervet maar waarom ook niet een Gears of War: Sera collection (of zoiets)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gears komt pas in 2016. Ik vind het persoonlijk prima dat ze er dan nu geen aandacht aan schenken. Zou me niet verbazen als we daar op de E3 van 2015 pas voor het eerst echt wat van gaan zien. Die laatste trailer was gewoon een snelle lijst me alles wat er nog aan zit te komen, nu en op de langere termijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Omdat GoW pas ergens rond 2016 verschijnt :P.

Ik ben wel blij dat ze daar niet verder op in zijn gegaan. Als ik zie hoe EA geteaset heeft met conceptual prototype van mass effect... Daar zit ik niet op te wachten. Laat maar wat zien als je ook daadwerkelijk wat hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ze hebben de Gears of War rechten ongeveer 4 maanden in bezit, lijkt me ook niet dat ze al iets kunnen laten zien behalve een of andere teaser die niks over het spel zegt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vorige week had ik het er hier nog over, dat ik van xbox naar PS4 ben overgestapt.
Maar wat kijk ik er naar uit om weer Halo online te gaan spelen, het klassieke halo 2 online gevoel terug te krijgen, en dan mooi grafisch.

Vele nachten halo 2 gespeeld :)
Crackdown vindt ik ook een leuk spel, komen goede dingen aan :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Mars18 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:28:
Vorige week had ik het er hier nog over, dat ik van xbox naar PS4 ben overgestapt.
Maar wat kijk ik er naar uit om weer Halo online te gaan spelen.
Ping ..... Pong ..... Ping ...

Wat was je gamertag overigens?

[ Voor 10% gewijzigd door Yaz op 10-06-2014 11:05 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

justifire schreef op zondag 08 juni 2014 @ 00:11:
[...]
Leuk gedaan zo met die boxart :)
[afbeelding]
Mooi boxart inderdaad!
Wel gewaagd dat ze vervolgens in het promofilmpje één van de twee laten winnen...

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Yaz schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:05:
[...]

Ping ..... Pong ..... Ping ...

Wat was je gamertag overigens?
Mars NL
Rainbow Six Siege _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Op zich ben ik ook niet heel benieuwd naar GTA 5 an sich maar ik geloof dat er gewoon Story-DLC aan kwam en ook online Heists. Kijk dan wordt het verhaal anders imo.

Verder vond ik het opvallend hoe gelijk de games van Sony waren. Vrijwel overal zaten monsters in bij hun exclusives. Bij MS was het al iets beter, maar ook daar miste ik een leuke platformer of adventure game. Bij Sony waren het dan weer vrijwel alleen monsters en zombies. Beetje jammer zo.

Maar goed, duidelijk is nu wel dat 3rd party "the way to go" is. Naast Forza Horizon en mogelijk Sunset Boulevard ga ik nog Destiny, Hardline, Unity, The Crew en Far Cry 4 in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:11

vectormatic

Warlock of the doorlock

Heeft er iemand een idee of de kinect-loze xbox one ook al via import hier in nederland verkocht wordt/gaat worden?

Persoonlijk zit ik helemaal niet op een kinect te wachten, en dan is die 100 euro mooi meegenomen, ik zou er alleen graag ZSM een kopen in plaats van wachten tot september, kan niet wacht om Forza 5 te spelen, zeker niet nu de Ring er in zit.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
vectormatic schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:47:
Heeft er iemand een idee of de kinect-loze xbox one ook al via import hier in nederland verkocht wordt/gaat worden?
http://www.amazon.de/Xbox...keywords=xbox+one+konsole

Verder nog niet in de nederlandse winkels gezien. Ik ben erg benieuwd waarom mensen dat nu eigenlijk willen? Ik gebruik de kinect alleen maar voor de aansturing van al mijn devices (tv, versterker en de x1 zelf) en ik zou niet meer zonder willen. Mijn vermoeden is dat het gros heel snel alsnog een kinect gaat halen zodra ze bij anderen zien wat een toegevoegde waarde deze bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kinect werkt bij mij niet voor mn TV (ik zit met de 2+ seconde aan-knop issue), maar voor spraak vind ik het geweldig. Xbox aan/uit, even naar de settings, friends, record that, werkt allemaal erg goed.

Maar andere kant zit ik weer met racestuur/headset/controller, 1x verkeerd controller aanzetten en heel mn racestuur reset of doet niets meer in Forza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:34:
Kinect werkt bij mij niet voor mn TV (ik zit met de 2+ seconde aan-knop issue), maar voor spraak vind ik het geweldig. Xbox aan/uit, even naar de settings, friends, record that, werkt allemaal erg goed.
Heb je al geprobeerd het device te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Op reddit las je een tijd geleden dat dit probleem opgelost was (2 sec IR blast). Enige wat je moest doen was je device opnieuw configureren zodat de nieuwe settings ingeladen werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geprobeerd, maar lijkt eerder dat het helemaal niet werkt. Ook mijn teufel decoder schakelt niet in, alsof dat ding helemaal niets doet. Maakt me ook weinig uit, vaak staat de TV al aan, dus veel heb ik er ook niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Lara Croft, niet te verwarren met Tomb Raider :

Free to play Happy Wars :
[YouTube: http://youtu.be/c6LT8_Dn_Is]

Dead Island 2
[YouTube: http://youtu.be/SuFDRCyqPV8]

Project Cars

The Evil Within

Scalebound
[YouTube: http://youtu.be/FWqrcZZq47o]

[ Voor 70% gewijzigd door justifire op 10-06-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
@ Justifire......

Lara Croft, Of Tomb Raider..... Beide posters heb jij toch boven je bed hangen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bullet NL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:59:
@ Justifire......

Lara Croft, Of Tomb Raider..... Beide posters heb jij toch boven je bed hangen???
Boven mijn bed, op het toilet en in de badkamer.
Blijft een lekker ding ! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Niet eens in de keuken? auto? woonkamer? sleecht

Maar heb wel zin in de nieuwe Tomb Raider, de laatste was toch best redelijk te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Maar er is nu dus een Tomb Raider en een Lara Croft game aangekondigd? Ik dacht dat dat dezelfde titel was :X

Toch klaag ik niet, vond beide titels een leuke voorganger hebben.

Vraag me af of die Lara Croft game in 2014 gaat komen. Lijkt me wel eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
YouTube: xbox

Hier staan ontzettend veel trailers van de diverse ID@XBOX games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gevaarlijke channel :p zie teveel gave games :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
justifire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:01:
[...]

Boven mijn bed, op het toilet en in de badkamer.
Blijft een lekker ding ! :>
Angelina Jolie of Camilla Luddington?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Geen persoon met goed zicht kiest voor Jolie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
kbloem schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:58:
[...]

Deze :
Afbeeldingslocatie: http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/arcadesushi.com/files/2013/12/TombRaider1.jpg

Kwam gisteren dit lieve paardje tegen in Watch Dogs :P
Muziek is dus ook daadwerkelijk ingame >:)

[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 10-06-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
lanerios schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:59:
Geen persoon met goed zicht kiest voor Jolie :p
Nou ze is behoorlijk oud geworden ineens maar in de tijd van de eerste Tomb Raider film was ze toch echt wel lekker om te zien...
Geil...

[ Voor 30% gewijzigd door Kenny_026 op 10-06-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
kbloem schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:58:
[...]

Maakt dat uit als het hoofd er toch niet op staat?

Vaagheid:

Ook fout:

Pool met drivatar poolatar:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nieuwe game in de store: 1001 spikes voor 15 dollar, 235mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:13:
Nieuwe game in de store: 1001 spikes voor 15 dollar, 235mb.
In geen 15 duizend jaar....
Afbeeldingslocatie: http://bulk2.destructoid.com/ul/225925-ah1.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 10-06-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Zelf gespeeld? Of waarom in geen 15.000 jaar :P Zag er wel grappig uit van de beelden die ik had gezien.

Edit: ah zie nu het plaatje. Vast wel weer uitdagend spel 8)

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:18:
Zelf gespeeld? Of waarom in geen 15.000 jaar :P Zag er wel grappig uit van de beelden die ik had gezien.
Zie bijgevoegd pic.
In geen 15000 jaar dat ik daar 15 dollar voor neer leg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:19:
[...]

Zie bijgevoegd pic.
In geen 15000 jaar dat ik daar 15 dollar voor neer leg. 8)7
Ik denk wel dat die 1080p/60FPS kan halen hoor! En heeft bijna dezelfde visuals als Child of Light ;)

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Martinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:31:
Maar er is nu dus een Tomb Raider en een Lara Croft game aangekondigd? Ik dacht dat dat dezelfde titel was :X

Toch klaag ik niet, vond beide titels een leuke voorganger hebben.

Vraag me af of die Lara Croft game in 2014 gaat komen. Lijkt me wel eigenlijk?
De enige andere Lara Croft game (Guardian of Light, pas geleden nog gratis op de 360 met GwG) was ook top down, dus ik denk dat Lara Croft games top down zijn en de andere 3rd person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren gekocht, als update kwam er whopping 4.4GB binnen. Ben benieuwd :D
(nurburg was toch iets té interessant :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
1001 spikes is echt geweldig. Denk Spelunky meets IWBTG. Echt heerlijk oldschool moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:20:
[...]

Ik denk wel dat die 1080p/60FPS kan halen hoor! En heeft bijna dezelfde visuals als Child of Light ;)
Eindelijk iets om de Sony boys mee om de oren te slaan ;)

Waarom zie ik amper iets over Destiny ?!
Had verwacht dat ze groots uit zouden pakken :?

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 10-06-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Iemand deze video al gepost? Best goed, veel om naar uit te kijken, en dan zit veel er nog niet in, zoals Phantom Dust, Scalebound, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Een tijdje geleden hadden we een tech demo gezien, waarin een gebouw ontploft met alle destruction van dien met behulp van the power of the cloud. :P Dat maakte onderdeel uit van Crackdown.

https://twitter.com/XboxP3/status/476155955357306880

We zullen dus bij de release van Crackdown gaan zien hoe het uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:39:
Een tijdje geleden hadden we een tech demo gezien, waarin een gebouw ontploft met alle destruction van dien met behulp van the power of the cloud. :P Dat maakte onderdeel uit van Crackdown.

https://twitter.com/XboxP3/status/476155955357306880

We zullen dus bij de release van Crackdown gaan zien hoe het uitpakt.
Ik had al zo'n vermoeden toen ik de trailer zag, maar het was CGI dus wist het niet zeker :p

Ben ook benieuwd hoe het uitpakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:34:

Maar andere kant zit ik weer met racestuur/headset/controller, 1x verkeerd controller aanzetten en heel mn racestuur reset of doet niets meer in Forza.
Welk stuur heb je voor de Xbox One? Ik kom alleen maar een goedkope zonder FFB en een dure tegen, beide van Thrustmaster.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lekker Ventje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:17:
[...]

Welk stuur heb je voor de Xbox One? Ik kom alleen maar een goedkope zonder FFB en een dure tegen, beide van Thrustmaster.
Zover ik weet zijn er maar 2 stuurtjes voor de XBO, de TX 458 Italia en de Madcatz Pro FFB. Beide volgens mij niet onder de 250 te vinden :P

Ik heb de TX 458, die is wel compatible met PC en XBO, de MadCatz (toen ik keuze maakte in ieder geval nog niet) enkel voor de XBO. Ik heb hem nog gekocht voor 330, zie dat hij nu ~270 gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 05:05:
Toch wel blij dat Sony geen grote najaarstitel heeft :+
Ik zal wel de enigste zijn, maar vond de Sony presentatie maar magertjes in vergelijking met die van MS.
Al ik zie wat MS alleen al voor dit jaar nog aan exclusieve titels heeft (daarna trouwens ook), dan zie ik het nog positief in, zeker nu de XO tegen dezelfde prijs als de PS4 weggezet wordt. Dan vind ik dat je bij de XO toch echt veel meer krijgt aan apps, updates die er toe doen, integratie smartglass etc, die paar extra frames/pixels die je daar tov de ps4 voor moet laten vallen neem ik er graag bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:29:
[...]

Zover ik weet zijn er maar 2 stuurtjes voor de XBO, de TX 458 Italia en de Madcatz Pro FFB. Beide volgens mij niet onder de 250 te vinden :P

Ik heb de TX 458, die is wel compatible met PC en XBO, de MadCatz (toen ik keuze maakte in ieder geval nog niet) enkel voor de XBO. Ik heb hem nog gekocht voor 330, zie dat hij nu ~270 gaat.
Thrustmaster heeft sinds kort nog een stuurtje voor rond 100 euro maar daar zit geen FFB op dus hoef ik het niet. Maar 270 euro vind ik wat teveel voor een stuurtje, zeker omdat ik er het liefst ook een Playseat bij wil.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Hier in de Mediamarkt X1 gezien zonder de Kinect (ganse stapel) voor 399 euro, dus ik vraag me af welke versie van OS die al draait om toch zonder Kinect en met de Controller uit de voeten te kunnen (volledig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dragunov schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:07:
Hier in de Mediamarkt X1 gezien zonder de Kinect (ganse stapel) voor 399 euro, dus ik vraag me af welke versie van OS die al draait om toch zonder Kinect en met de Controller uit de voeten te kunnen (volledig)
Zelfde OS versie als de gene met Kinect.....
De Xbox die nu met Kinect zijn geleverd (van af de lauch vorig jaar) kunnen allemaal zonder Kinect werken, je kan je Xbox dus vanaf begin af aan Kinectloos gebruiken als je dat zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Dragunov schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:07:
En voor 50 euro extra heb je de versie met Kinect en titanfall (bij Amazon). Dan weet ik het wel, vind het daarom een beetje vreemd om de kinect weg te laten.

[ Voor 6% gewijzigd door D-TECH op 10-06-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
D-TECH schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:13:
[...]

En voor 50 euro extra heb je de versie met Kinect en titanfall (bij Amazon). Dan weet ik het wel, vind het daarom een beetje vreemd om de kinect weg te laten.
Ik heb die versie vorige week gekocht voor het geval er nog leuke games voor Kinect uit gaan komen. Voice control zelf boeit me niet zo maar als ik later nog een keer Kinect wil hebben gaat dat zeker meer kosten dan 5 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
In Mediamarkt 535 euro voor deze met Titanfall, in Frankrijk staan ze pas goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lekker Ventje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:52:
Thrustmaster heeft sinds kort nog een stuurtje voor rond 100 euro maar daar zit geen FFB op dus hoef ik het niet. Maar 270 euro vind ik wat teveel voor een stuurtje, zeker omdat ik er het liefst ook een Playseat bij wil.
Ik had al een playseat (evolution), dus had inderdaad wat voordeel. TX Italia is wel compatible met die 500 series, dus je kan het stuur wisselen naar F1 stuur etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Hell yeah!! eindelijk de teamwork achievement gehaald... zucht 2 x leavers bij dikke voorsprong in fifa en de 3e keer bingo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
We speelden dan ook wel bijzonder goed... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nu op IGN een interview over Sunset Overdrive. Op een of andere manier ben ik een van de weinigen die hier echt naar uitkijkt. Gewoon pure chaos en fun :P

Helaas, nu afgelopen. Zodadelijk Fable Legends.

Excuus voor dubbelpost.

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ben ik de enige die Forza Horizon 2 minder vindt uitzien dan Forza 5?
Had iets meer grafisch van verwacht.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mja blijkbaar is een open wereld toch behoorlijk zwaar voor de x1. Icm weer en dag nacht eist ook zijn tol natuurlijk.
Maar daarom is het 1080p 30fps lijkt me. Maar blijkbaar moet het toch meer inleveren dan verwacht. Maar ziet er gewoon goed uit. Maar niet heel bijzonder. (Qua graphics bedoel ik dan).
Nu hopen dat de physics in de buurt van fm5 komt. Hoe realistischer hoe beter. Jammer dst ook meeste gameplay videos met alle assists aan en Waarschijnlijk physics op normaal ipv simulatie(als dit nog in fm5 zit heb die nooit gespeeld).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
v8power67 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:07:
Mja blijkbaar is een open wereld toch behoorlijk zwaar voor de x1. Icm weer en dag nacht eist ook zijn tol natuurlijk.
Maar daarom is het 1080p 30fps lijkt me. Maar blijkbaar moet het toch meer inleveren dan verwacht. Maar ziet er gewoon goed uit. Maar niet heel bijzonder. (Qua graphics bedoel ik dan).
Nu hopen dat de physics in de buurt van fm5 komt. Hoe realistischer hoe beter. Jammer dst ook meeste gameplay videos met alle assists aan en Waarschijnlijk physics op normaal ipv simulatie(als dit nog in fm5 zit heb die nooit gespeeld).
Even een offtopic vraagje. Speel je ook race sims op de PC? Want zie dat je vooral praat over physics en realisme, dus vroeg me af of je ook bijv. Iracing speelt, want daar vind je pas echte realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:15:
[...]

Even een offtopic vraagje. Speel je ook race sims op de PC? Want zie dat je vooral praat over physics en realisme, dus vroeg me af of je ook bijv. Iracing speelt, want daar vind je pas echte realisme.
Heb iracing gespeeld inderdaad(maar was me te duur). Heb live for speed jaren gespeeld. Heb project cars op de pc.
Heb het inderdaad erover omdat forza 5 op console een behoorlijke realisme neerzet. Is zeker geen iracing maar samen met de gt reeks meest realistische ol consoles. Horizon 1 draaide op de fm4 engine en beloofde ze ook dezelfde physics maar dat was met de demo al meteen ontkracht. Reed leuk maar toch voelde je dat de engine je hielp op de achtergrond.
Daarom hoop ik nu op een setting die dus gewoon 100% de fm5 physics engine gebruikt. Lijkt me super gaaf. Icm een goes stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
De physics van FM5 icm het vele off-track zie ik niet gebeuren. Zou leuk zijn als de optie er was, maar ik denk niet dat het spel er leuker van zou worden. Horizon (deel 1 niet gespeeld) leent zich volgens mij juist voor een iets meer arcade setting (met de nadruk op iets).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:19:
Nu op IGN een interview over Sunset Overdrive. Op een of andere manier ben ik een van de weinigen die hier echt naar uitkijkt. Gewoon pure chaos en fun :P

Helaas, nu afgelopen. Zodadelijk Fable Legends.

Excuus voor dubbelpost.
Je bent niet de enige, hoor. Mij lijkt dit een onwijs grappige game.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

BM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:58:
De physics van FM5 icm het vele off-track zie ik niet gebeuren. Zou leuk zijn als de optie er was, maar ik denk niet dat het spel er leuker van zou worden. Horizon (deel 1 niet gespeeld) leent zich volgens mij juist voor een iets meer arcade setting (met de nadruk op iets).
Mja verschil tussen horizon 1 en fm4 is behoorlijk groot. Mede door de 30fps vs 60fps. En de fm4 engine update 360hz per seconde en horizon 180hz per seconde als ik goed onthouden had.
Maar het was allemaal wat dumbed down, meer controle waar juist minder had moeten zijn(fm4 circuits vs horizon gewone straat dus minder grip normaal gesprokken).
Maar denk dat ik teveel wil. Ga horizon 2 zeker spelen, en haal misschien al eerder een x1 voor fm5 met de ring.
Heb geen x360 meer helaas want zou nu wel weer effe horizon 1 en fm4 willen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Als je het al hebt over 30 vs 60fps en engine updates, is die game waarschijnlijk niets voor je :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Die snap ik niet hellemaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Yaz schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:54:
[...]

http://www.amazon.de/Xbox...keywords=xbox+one+konsole

Verder nog niet in de nederlandse winkels gezien. Ik ben erg benieuwd waarom mensen dat nu eigenlijk willen? Ik gebruik de kinect alleen maar voor de aansturing van al mijn devices (tv, versterker en de x1 zelf) en ik zou niet meer zonder willen. Mijn vermoeden is dat het gros heel snel alsnog een kinect gaat halen zodra ze bij anderen zien wat een toegevoegde waarde deze bied.
Hoe heb je hem dan aangesloten dat die je tv én versterker aan en uit kan zetten? Werkt het volume dan ook direct via je versterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Nathank schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:59:
[...]

Hoe heb je hem dan aangesloten dat die je tv én versterker aan en uit kan zetten? Werkt het volume dan ook direct via je versterker?
De Kinect is ook een hele grote zware IR blaster (lees afstandsbediening). Je kan in de xbox settings gewoon aangeven wat voor TV, versterker en TV kastje je hebt en dan kan de xbox deze middels IR aansturen.

Dus als ik "xbox on" roep gaat mijn
1) xbox aan
2) versterker aan
3) tv kastje aan

Andersom met "xbox turn off" natuurlijk.

Verder werken dingen als "xbox volume up' en "xbox volume down" natuurlijk ook, deze zet dan je versterker of TV harder of zachter. Via smartglass kan ik ook selectief codes versturen zoals kanaal selectie op mijn tv kastje. In de toekomst kan ik ook "xbox watch RTL4" zeggen en dan zorgt de xbox ervoor dat het juiste kanaal geselecteerd word.

Ik gebruik momenteel nog maar zelden een afstandsbediening. Eigenlijk alleen nog maar enkel voor TV kanaal switchen en ik verwacht dat zodra de "oneguide" actief is dat ook deze nog maar tot het minimum gebruikt zal worden.

Dit is voor mij de kracht van Kinect en dat hele hupse en zwaaien in spellen, dat vind ik veel minder spannend maar de voice bediening van een spel is dan weer wel helemaal GE-WEL-DIG. Probeer dit maar eens in Dead Rising 3. Zo tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
v8power67 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:03:
[...]

Mja verschil tussen horizon 1 en fm4 is behoorlijk groot. Mede door de 30fps vs 60fps. En de fm4 engine update 360hz per seconde en horizon 180hz per seconde als ik goed onthouden had.
Maar het was allemaal wat dumbed down, meer controle waar juist minder had moeten zijn(fm4 circuits vs horizon gewone straat dus minder grip normaal gesprokken).
Maar denk dat ik teveel wil. Ga horizon 2 zeker spelen, en haal misschien al eerder een x1 voor fm5 met de ring.
Heb geen x360 meer helaas want zou nu wel weer effe horizon 1 en fm4 willen spelen :P
Het is opzich ook wel logisch dat het niet precies hetzelfde kan zijn als Forza 5.

Iedereen weet dat het makkelijker en minder belastend is om een enkel circuit te renderen dan een volledige wereld, dus logischerwijs moesten ze grafisch de engine terug schroeven. Dat heeft overigens niets met de X1 te maken, als de heren van bijv. Drive Club op de PS4 een open-world racer wilde maken op hun engine zullen ze deze ook behoorlijk terug moeten schroeven.

Betreffende de controls... als je op YouTube kijkt staan er 3 filmpjes van IGN waar ze elke demo auto laten zien en hebben ze een babbeltje met Ralph Fulton, die geeft wat info die je misschien wel interessant vindt, zoals bijv. volledige tuning + mechanische schade ipv alleen maar visuele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
v8power67 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:03:
[...]

Ik snap helemaal wat je bedoeld,

Maar lees dit eens;
Volgens director Paul Rustchynsky zal de game namelijk op 1080p resolutie aan dertig frames per seconden draaien. Hij stelt dat zestig frames hun oorspronkelijke doel was, maar nadat ze meer met de hardware gewerkt hebben dat ze besloten hebben de game op dertig frames te laten draaien. Volgens hem heeft dit voordelen, zo zal het detail van de wagens en de omgeving gedetailleerder zijn dan wanneer je de game op zestig frames zou laten draaien. Ook zal er een zogeheten 'full global illumination system' in de game zitten die voor accurate lichtbronnen en reflecties moet zorgen.
Ik denk dat we nog zeker tot de opvolgers van Forza Horizon 2 en DriveClub moeten wachten tot dat de developers het voor elkaar hebben om de framerate boven de 30fps te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
@BulletNL: Mooi betoog op het artikel over de strijd tussen de grote jongens.
Kunnen ze jou volgend jaar niet naar de E3 sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
harrytasker schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:32:
@BulletNL: Mooi betoog op het artikel over de strijd tussen de grote jongens.
Kunnen ze jou volgend jaar niet naar de E3 sturen?
Thanks for the headsup. Ik lees of kijk nooit meer dit soort artikelen. Ik heb wel even gereageerd op het commentaar van Bullet om hier de reden van te verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Bullet NL schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:15:
[...]

Ik snap helemaal wat je bedoeld,

Maar lees dit eens;

[...]

Ik denk dat we nog zeker tot de opvolgers van Forza Horizon 2 en DriveClub moeten wachten tot dat de developers het voor elkaar hebben om de framerate boven de 30fps te brengen.
Heb je gelijk in. Maar ik had het niet zo zeer over dat hij maar 30fps is. Is geen probleem. Tuurlijk 60fps is heilige graal voor racers. Maar zoals in horizon 30fps met die hoge hz van de physics engine zorgt voor hoge responce. En dan is het heel goed te doen.

Nee ik had het meer over dat de physics dus realisme zon groot verschil was met fm4 in horizon 1. Denk dat je me daar verkeert begrepen had. Heb het in de post die je quote puur over physics en gameplay. Graphics vond ik juist veel mooier in horizon tov fm4. Heeft een van de meest mooie image quality van last gen. En dat die 30fps is met open wereld is zon beetje standaard.

Maar lijkt me wel tof een open wereld racer op 100% fm(6) engine ( dus ook physics)met 60fps.
Damn en dan met stuurtje vechten lijkt me super.
Maja horizon 2 ziet er gewoon tof uit en heeft me overgehaald x1 te halen. Mijn broertje ook meteen.
Heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Yaz schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:55:
[...]

Thanks for the headsup. Ik lees of kijk nooit meer dit soort artikelen. Ik heb wel even gereageerd op het commentaar van Bullet om hier de reden van te verduidelijken.
Kijk, het gaat me niet eens om de verschillen tussen beide consoles, het gaat mij meer om de benadering van journalisten, wanneer je een vergelijk uitspreekt, en dat doet de titel van het artikel, kom dan met feiten aan i.p.v. persoonlijke gevoelens.

Maar goeds, gamen is iets persoonlijks..... Ik blijf het herhalen, wat voor jou en mij geweldig kan zijn hoeft dit voor een ander niet te zijn.
v8power67 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:57:
[...]

Maja horizon 2 ziet er gewoon tof uit en heeft me overgehaald x1 te halen. Mijn broertje ook meteen.
Heb er zin in.
_/-\o_ :D

Je begrijpt wel dat het stuk van je tekst wat ik web heb geknipt niet belangrijk is he..... Je laatste zin, daar gaat het om ;) :)

[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 11-06-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Bullet NL schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:06:
[...]Kijk, het gaat me niet eens om de verschillen tussen beide consoles, het gaat mij meer om de benadering van journalisten, wanneer je een vergelijk uitspreekt, en dat doet de titel van het artikel, kom dan met feiten aan i.p.v. persoonlijke gevoelens.

Maar goeds, gamen is iets persoonlijks..... Ik blijf het herhalen, wat voor jou en mij geweldig kan zijn hoeft dit voor een ander niet te zijn.
De
Helemaal mee eens. Zowel met het eerste gedeelte als met het laatste gedeelte. Zoals ik al zei in mijn reactie.
De game industrie heeft namelijk geen journalisten maar enkel enthousiastelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
v8power67 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:57:
Damn en dan met stuurtje vechten lijkt me super.
Ik hoop dat je weet wat de 2 FFB stuurtjes kosten voor de XBO? ;)

Dat op zij-note, lijkt erop dat ze toch 'iets' gefixed hebben mbt stuurtje en controller+headset.

Zolang je controller 'aan' blijft (af en toe pookje wiebelen), lukt het nu om gewoon in party-chat te zitten via controller en toch racestuur volledig te kunnen laten werken. Hij ging continue over z'n zuiger als je wisselde (en aangaf wie er speelde op dat ding).

Enige nadeel, gaat je controller uit of is die leeg, is het even flink wisselen en inloggen om het weer werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:20:
[...]

Ik hoop dat je weet wat de 2 FFB stuurtjes kosten voor de XBO? ;)
Jup helaas wel :p mja heb toch geen goeie setup om met stuurtje te spelen. Dus controller zal zeker in begin genoeg zijn. Maar zat in die post even weg te dromen. Maar 400 euro voor x1 en dan fm5 en horizon 2 is even genoeg aan hardware voor dit jaar. Heb nog een fanatec pwts en logitech g25 staan... als er nou een nieuwe fanatec komt die pc ps4 en x1 ondersteund dan verkoop ik mn huidige shizzle wel en haal die. Anders houd ik het wel bij oude meuk voor soms een pc sim of gt6 op ps3 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
v8power67 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:28:
Jup helaas wel :p mja heb toch geen goeie setup om met stuurtje te spelen. Dus controller zal zeker in begin genoeg zijn. Maar zat in die post even weg te dromen. Maar 400 euro voor x1 en dan fm5 en horizon 2 is even genoeg aan hardware voor dit jaar. Heb nog een fanatec pwts en logitech g25 staan... als er nou een nieuwe fanatec komt die pc ps4 en x1 ondersteund dan verkoop ik mn huidige shizzle wel en haal die. Anders houd ik het wel bij oude meuk voor soms een pc sim of gt6 op ps3 ofzo.
Jup, ging opeens erg hard vorig jaar voor mij :P

XBO lijkt de moeilijke jongen te zijn, gebruik andere input (XID ipv HID dacht ik?). Die 458 Italia is ook werkend op de PC, maar niet zonder drivers. Dus denk dat de kans klein is dat er ooit weer een stuur komt die werkt op elke console (was eigenlijk in PS3/X360/PC tijdperk ook het geval).

Er zit een firmware update programma bij, hopelijk dat er ook een PS4 support in gaat komen (al komt er hier pas een PS4 als er een échte GT uit komt).

Maar vanuit de online potjes, zijn er diverse die bijzonder snel zijn met een controller, dus daar moet het ook wel aardig goed mee gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij gebruikte de 360 XID en heeft MS voor de X1 een volledig nieuw protocol uitgedokterd voor externe hardware met de mogelijkheid om extra zaken toe te voegen (digitale dashboards enzo). Hartstikke mooi en indrukwekkend, alleen een backward compatibility van 0 komma 0 niks, dus voor de gamer is het een dure hobby, en het duurt een eeuwigheid voor er weer wat fatsoenlijk hardware op de markt is. Wat dat betreft doet Sony het op dat vlak toch vele malen beter :)

Maar Forza is zeker zeeeer goed speelbaar met controller. Is imho al jaren lang de game die de perfecte balans heeft tussen realisme en playability.

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 11-06-2014 12:10 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
BM schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:07:
Hartstikke mooi en indrukwekkend, alleen een backward compatibility van 0 komma 0 niks, dus voor de gamer is het een dure hobby, en het duurt een eeuwigheid voor er weer wat fatsoenlijk hardware op de markt is. Wat dat betreft doet Sony het op dat vlak toch vele malen beter :)
Niets te nadelen van Sony maar als stilstand (geen verbeteringen op het vlak van realisme stuurtjes) tegenwoordig een pluspunt is dan gaan we denk ik de verkeerde kant op. De x1 maar nu gebruik van een vector based Force Feedback systeem en dit zorgt ervoor dat je een veel realistischer gevoel krijgt. Dat het dan jammer is dat je oude stuurtjes niet meer werken ben ik het helemaal mee eens. Maar het is niet de eerste keer dat we een oude technology vervangen voor iets wat niet om kan gaan met nieuwe technology. Dit is zeker in de console wereld schering en inslag dus ook niet onverwachts.

Deze nieuwe techniek is overigens ook beschikbaar voor Windows 8 dus het zal niet lang duren voordat er meer apparaten komen. Het is alleen jammer genoeg echt een niche markt en de fabrikanten verschepen niet genoeg producten om elk half jaar met iets nieuws te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
BM schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:07:

Maar Forza is zeker zeeeer goed speelbaar met controller. Is imho al jaren lang de game die de perfecte balans heeft tussen realisme en playability.
Klopt, Forza is prima speelbaar met de controller, dat ging met FM4 op de 360 al beter dan met een stuur bij mij... (sneller links/rechts bijvoorbeeld)

Eigenlijk heb ik Forza 5 op de Xbox One maar 3 problemen.... en ze hebben alle drie een naam...

Blackbird 80, Niet bij te houden als hij het op zijn heupen krijgt...
DrDreey1976 Idem als hier boven, maar gaat foutjes maken op moment dat je hem bij het gesprek betrekt.
Ene Guido nog wat, onze rijdende chicane c.q. kevlarverzamelaar.... Levensgevaarlijk projectiel wat moeite heeft met sturen..

Verder gaat het eigenlijk wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:43
@Bullet,
Haha, waarheid als een koe.
En het is natuurlijk ontzettend gezellig!
Pagina: 1 ... 112 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.