Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:28:
Hopen dat de "NX" meer opslag krijgt, Nintendo had dit wel een beetje kunnen voorspellen met de Wii U qua opslag.
Het is echter alleen zo dat niet iedereen zijn games digitaal in de eShop aanschaft. Als Nintendo de Wii U meer opslag had gegeven, dan zou deze ruimte bij de meeste mensen ongebruikt blijven. In plaats daarvan heeft Nintendo er voor gekozen om het gemakkelijk te maken om opslag uit te breiden, nl. door gewoon een schijf aan te sluiten via USB. Bij de Xbox One was dit niet mogelijk tot anderhalf jaar geleden en bij de PS4 is het vziw nog steeds niet mogelijk.

Houd ook rekening mee dat grotere (conventionele) opslag had betekend dat de Wii U een nog grotere behuizing nodig zou hebben gehad.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik vind de behuizing van de WiiU niet echt groot. Hij is vergelijkbaar met mijn PS3 slim. Hij had best wat groter gemogen als dat meer opslag had betekent eigenlijk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Mooiste zou een M2 SATA connector achter een klepje o.i.d. zijn, neemt niet veel plaats in en je kan deze dan makkelijk zelf plaatsen wanneer je wilt. Tegen de tijd dat de NX op de markt is denk ik dat zo'n SSD hoe dan ook dé standaard is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:53
En nog even terug naar de Y-kabel: als ik de plaatjes zo zie is het 'rode mannetje' enkel bedoeld voor stroom, correct? Ik neem aan dat rode mannetje dan net zo goed in een 220v USB adapter kan worden gestoken, ipv in de WII U. Nog steeds correct?

In dat geval is mijn (eerste wereld) probleem uit de wereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik zou NOOIT de power source van 2 verschillende devices tegelijk afhalen.. buiten dat de belasting 100% op een van de devices komt te staan wanneer de ander uitvalt heb je ook kans op spannings verschil en de meeste Y kabels hangen gewoon 1 op 1 aan elkaar zonder enige beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ja hoor, Xenoblade Chronicles X pre-order bij Wehkamp geannuleerd. Krijg mijn geld teruggestort. Dit is al de tweede keer dat Wehkamp mij een pre-order (die reeds betaald is) niet kan leveren. Ik zei het al na de eerste keer, maar nu meen ik het echt; ik ga nooit meer iets pre-orderen bij Wehkamp, knaketent.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30

Goner

What can I do you for ?

Flozem schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:10:
[...]
Komende vakantie die texture packs maar eens downloaden. 8)
Van Xenoblade ? Kan ook in een avondje hoor ... was binnen 2 1/2 uur binnen (USB LAN).

over die USB Y-cable ; je zou dus zo'n oplaad-stekker met 2 plugs kunnen gebruiken ??
Afbeeldingslocatie: http://miniimg7.rightinthebox.com/images/384x384/201504/eiujnl1428902971951.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 16-12-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:04

Pykow

Angelo OTR

Seroczynski schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:52:
Ja hoor, Xenoblade Chronicles X pre-order bij Wehkamp geannuleerd. Krijg mijn geld teruggestort. Dit is al de tweede keer dat Wehkamp mij een pre-order (die reeds betaald is) niet kan leveren. Ik zei het al na de eerste keer, maar nu meen ik het echt; ik ga nooit meer iets pre-orderen bij Wehkamp, knaketent.
Ik bestel alles bij Nedgame.
tot dus ver nog nooit een pre-order mis gelopen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Goner schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:27:
over die USB Y-cable ; je zou dus zo'n oplaad-stekker met 2 plugs kunnen gebruiken ??
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Oh, wacht ... je hebt dan geen kabel meer over naar je Wii U voor data :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Goner schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:16:
Oh, wacht ... je hebt dan geen kabel meer over naar je Wii U voor data :o
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:57
Seroczynski schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:52:
Dat had mijn vriendin met collectors edition van de nieuwste Starcraft, 6 dagen voor de release een preorder bij Wehkamp en 5 dagen nadat de game uitkwam annuleerden ze het omdat de voorraad op was.

Direct bij bol bestel en volgende dag in huis, ik heb op 1 keer na ook steeds ellende gehad met Wehkamp, dus na die starcraft verhaal ook nooit meer bestellen bij die tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
MRammeloo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:03:
En nog even terug naar de Y-kabel: als ik de plaatjes zo zie is het 'rode mannetje' enkel bedoeld voor stroom, correct? Ik neem aan dat rode mannetje dan net zo goed in een 220v USB adapter kan worden gestoken, ipv in de WII U. Nog steeds correct?

In dat geval is mijn (eerste wereld) probleem uit de wereld...
waarom ga je niet voor zo iets?

Aparte voeding (gewoon 220V) en 1 kabel naar je WiiU. Zo zie je geen kabels lopen en die harde schijf kan je ook gewoon uit het zicht zetten als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:04

Pykow

Angelo OTR

Dat heeft best wel lang geduurd moet ik zeggen.
In de UK of EU was de 1 miljoen toch al gepaseerd ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:40:
[...]

Kan niet zo snel recente sales figures vinden voor EU, wel het volgende:

1M+ wereldwijd in juni
Half miljoen US in augustus
2.42M wereldwijd in oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Pykow schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:40:
[...]

Lang?

Sneller dan Mario Kart 8 in Japan, wat aldaar (en wereldwijd) best verkopende Wii U spel is.
Dit zijn de fysieke verkopen (incl bundels, excl digital downloads) van MK8 vs Splatoon (in Japan):

Mario Kart 8 na 29 weken:
778.808

Splatoon na 29 weken:
912.335

MK8 verkocht alleen week 1&2 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste sportgame voor de Wii of Wii U, volgens jullie?

Nog nooit een sportgame gekocht namelijk voor m'n Wii en wordt tijd om mijn collectie daarmee uit te breiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* RayNbow is niet thuis in de sportgames en kan op dat gebied helaas geen advies geven...

In ander nieuws, heb een nieuwe party member in Xenoblade X. :)
(Moet nog steeds beginnen aan chapter 5 maar ben momenteel afgeleid door sidequests e.d. :p)

Het is trouwens toch wel een eindje zwemmen van Primordia naar Sylvalum, toch wel bijna 10 minuten:
(4x speedup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Er is een XCX topic... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En waarom heeft niemand dat eerder in dit topic gemeld? :P

Link: [WII U] Xenoblade Chronicles X

Nintendo FR heeft wat sales data vrijgegeven:
So looks like Nintendo France has revealed some more sales data...

- Splatoon: 280k (second most popular game on Wii U, behind MK8)
- Super Mario Maker: 145k
- Nintendo Presents: New Style Boutique 2 - Fashion Forward: 100k
- Animal Crossing: Happy Home Designer: 220k
- Animal Crossing amiibo cards: ~200k
- Xenoblade Chronicles X: 40k

Looks like we could get more data tomorrow.
Splatoon doet 't goed in Frankrijk.

• MRammeloo
Gutanoth schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:56:
[...]

waarom ga je niet voor zo iets?

Aparte voeding (gewoon 220V) en 1 kabel naar je WiiU. Zo zie je geen kabels lopen en die harde schijf kan je ook gewoon uit het zicht zetten als je wilt.
Dank je! Dit wordt plan C...

Plan A: goede (snelle) USB stick
Plan B: Externe 2.5" HDD met powered hub (ook handig voor het opladen van tablets...)
Plan C: Externe 3.5" HDD

Martijn

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gutanoth schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:56:
[...]
Dat is ook wat Nintendo aanbeveelt ... ik heb ook zo gedaan ; had nog een 'oude' 500GB 3.5" disk slingeren en een externe behuizing (enclosure) met power voor 2 tientjes gekocht.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
MRammeloo schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:17:
[...]

Dank je! Dit wordt plan C...

Plan A: goede (snelle) USB stick
Plan B: Externe 2.5" HDD met powered hub (ook handig voor het opladen van tablets...)
Plan C: Externe 3.5" HDD

Martijn
Ik heb jouw plan A, verwacht iets langere laadtijden dan het intern geheugen. 64GB was voor mij voldoendeen kost maar 25€

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hier ook optie A in gebruik.
Maar tot dusver staat daar alleen MK8 DLC op

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Verwijderd

Een USB stick als opslagmedium in de Wii U? Bij mij ging dat 2 maanden goed, maar vervolgens alsnog de foutmelding ontvangen dat er te weinig stroom naar de USB toe gaat en dus alsnog een y-kabel met externe hdd moeten aansluiten.

Was een 64 gb PNY usb 3.0 (als dat iets zou uitmaken).

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ook A (SANDISK CRUZER FIT ULTRA 128 GB, € 32,-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
Ik ben op dat moment altijd bang dat die usb corrupted wordt of wat dan ook terwijl je er 30GB aan data op heb staan. Games maakt dan nog niet zoveel uit, maar stel dat het je saves zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Saves kun je ook op je interne geheugen opslaan.

[ Voor 25% gewijzigd door DukeBox op 22-12-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Als ik een demo speel (pikmin 3) en ik koop daarna het spel, worden de saves dan meegenomen naar het volledige spel of moet ik opnieuw allles doorlopen?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Tukk schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:29:
Als ik een demo speel (pikmin 3) en ik koop daarna het spel, worden de saves dan meegenomen naar het volledige spel of moet ik opnieuw allles doorlopen?
Soms wel, meestal niet. Hangt van de game af.

Vaak is de demo opgebouwd uit levels die niet in de eigenlijke game zitten, bijvoorbeeld, en dan kun je niet "verder" omdat je in de echte game die levels nooit ziet. Of het is een stukje van de game ergens uit het midden (omdat de start vaak wat traag is wegens uitleg van controls en zo).

Fatal Frame 5 kun je wel gewoon doorspelen vanuit de demo, want de demo is gewoon het eerste stuk van het spel. Er zijn ook demo's geweest waar je bepaalde items uit de demo kon meenemen naar de game zelf (Pokémon ORAS bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:16
Tukk schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:29:
In het geval van Pikmin 3 kan het wel. Heb het zelf enkele weken geleden geprobeerd.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
OK, de WII U is binnen, ben hem nu speelklaar aan het maken voor de kids. Eerste indruk na een paar potjes MK8: wat een heerlijk apparaat, dit gaat een hit worden :-)

Me nog wel eens verdiepen in alle parental dingetjes, maar dat is voor later zorg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Morgen (donderdag) komt Super Mario RPG in de store voor 7,99 euro. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:11
Zeror schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:24:
Morgen (donderdag) komt Super Mario RPG in de store voor 7,99 euro. :)
Eurootje als je 'm al had aangeschaft in de Wii store :)
Werd trouwens wel tijd dat deze naar de Wii U-store kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik weet dat dit het Wii U topic is, maar ik zou Super Mario RPG direct gekocht hebben als deze op de 3DS kwam :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
MRammeloo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:14:
OK, de WII U is binnen, ben hem nu speelklaar aan het maken voor de kids. Eerste indruk na een paar potjes MK8: wat een heerlijk apparaat, dit gaat een hit worden :-)

Me nog wel eens verdiepen in alle parental dingetjes, maar dat is voor later zorg.
Gefeliciteerd! er zijn ook vele indie spellen van kwaliteit fun zoals Giana sisters, Shovel knight, Trine 1&2, Never alone, The fall, enz. er zijn nu met de kerstdagen ook hoge kortingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Ah mooie info Ray en het ziet er veelbelovend uit maar ik ga deze niet pre ordenen eerst hopelijk een demo spelen komend jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:33:
[...]

Ah mooie info Ray en het ziet er veelbelovend uit maar ik ga deze niet pre ordenen eerst hopelijk een demo spelen komend jaar :)
We weten nog geen eens wanneer het hier uitkomt. :p Wie weet is het een december 2016 release? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
RayNbow schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:36:
[...]

We weten nog geen eens wanneer het hier uitkomt. :p Wie weet is het een december 2016 release? :p
Ouch.. hoop van niet en de gameplay ziet er al aardig voltooid uit toch ;) ik hoop ook op meer gameplay video's.

Want aan de ene kant speel ik zelf liever spellen als Dragon age en Witcher of de mogelijk komende DQ! maar aan de andere kant spellen als Fire emblem en Shimigami zijn niet zomaar even spellen het zijn cult spellen.

De style en design van FE is weer prachtig en het gevecht systeem zal vast dat vertrouwde gevoel geven maar.. ik vondt en vindt het spel iets te urban en idool achtig en heb zelf het liefst die fantasy en natuurlijke smaak en style.

Het komend jaar zal vast een FE Direct hebben en hopelijk ook een Demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enorme verkoopboost voor Mario Maker en Splatoon vorige week in Japan... O_O
JehannesWeggen schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:07:
[...]

Ouch.. hoop van niet en de gameplay ziet er al aardig voltooid uit toch ;) ik hoop ook op meer gameplay video's.
Het spel komt officieel deze zaterdag uit in Japan, maar het spel moet worden vertaald wat veel werk kost. Als Nintendo van plan is om een Engelse dub te produceren, dan kost het nog meer tijd.

(In de Japanse versie moesten de voice actors ook alles zelf zingen.)
De style en design van FE is weer prachtig en het gevecht systeem zal vast dat vertrouwde gevoel geven maar.. ik vondt en vindt het spel iets te urban en idool achtig en heb zelf het liefst die fantasy en natuurlijke smaak en style.
Genei Ibun Roku #FE is dan ook een crossover van Atlus games en Fire Emblem (oorspronkelijk ooit aangekondigd als Shin Megami Tensei x Fire Emblem). Hoe het er nu uitziet lijkt dit spel op een Persona game met Fire Emblem elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
RayNbow schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:26:
Enorme verkoopboost voor Mario Maker en Splatoon vorige week in Japan... O_O

[...]

Het spel komt officieel deze zaterdag uit in Japan, maar het spel moet worden vertaald wat veel werk kost. Als Nintendo van plan is om een Engelse dub te produceren, dan kost het nog meer tijd.

(In de Japanse versie moesten de voice actors ook alles zelf zingen.)

[...]

Genei Ibun Roku #FE is dan ook een crossover van Atlus games en Fire Emblem (oorspronkelijk ooit aangekondigd als Shin Megami Tensei x Fire Emblem). Hoe het er nu uitziet lijkt dit spel op een Persona game met Fire Emblem elementen.
Oh wat een cijfers.. de WiiU doet het afgelopen jaar niet veel onder dan PS4! of heb ik weer een biertje teveel op ? en de XB1 dat is te triest om over door te gaan.

Kun je zien wat bepaalde games voor impact hebben op korte en lange termijnen ik denk ook niet dat de XB1 ooit populair wordt in Nihon zolang Nintendo en of Sony nog leeft.

Ah ik meende dat het spel als de Digital devil saga speelde maar dat is alweer jaren terug voor mij excuus.. en Persona heb ik nog nooit gespeeld.

Inderdaad zo te zien en horen is er veel dialoog en zang in het spel dus dit zal wel even duren ^^ geen zorgen Star fox en Twilight princess komen eraan !

Of heb jij andere spellen op de wensenlijst Ray ? of nog helemaal verzopen in XCX ;)

Update:

Ze mogen van mij ook het Japans erin houden en engelse ondertiteling erbij doen want bijna 99.99 % zijn de japanse voice actors beter dan westerse.. met uitzondering van Dragon ball.. ik kan die japanse Vegeta en Goku niet aanhoren :p

[ Voor 7% gewijzigd door Tri Force op 23-12-2015 22:51 ]

JehannesWeggen schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:46:
[...]

Oh wat een cijfers.. de WiiU doet het afgelopen jaar niet veel onder dan PS4! of heb ik weer een biertje teveel op ? en de XB1 dat is te triest om over door te gaan.
Een verschil van 400k units.
Of heb jij andere spellen op de wensenlijst Ray ? of nog helemaal verzopen in XCX ;)
Genoeg spellen op de lijst en een overvloed aan spellen die ik nog moet (uit)spelen. :p

Nieuwe spellen voor de Wii U waar ik naar uitkijk: Zelda, Star Fox, GIBR#FE.
Voor de 3DS: FE:Fates. Bravely Second, Project X Zone 2.
Update:

Ze mogen van mij ook het Japans erin houden en engelse ondertiteling erbij doen want bijna 99.99 % zijn de japanse voice actors beter dan westerse..
Sub-only releases hebben echter meestal minder verkoop-appeal.

• horizon1978
Gewoon alle voice en sub opties als download aanbieden.

Splatoon deel twee voor de Wii u opvolger is gewoon een feit. Splatoon heeft in Japan dus nu al bijna mario Kart 8 qua lifetime sales ingehaald.

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik heb de demo van Pikmin 3 gespeeld, wat een ontzettend leuk spel!

Nu wil ik de full version kopen, op Internet kost deze 40+ euro (in NL), bij Nintende 50 euro.
Moet ik echt rekening houden met zulke prijzen voor deze game? Ik had de aanname dat de prijs wel wat lage zou zijn doordat Pikmin 3 al een tijdje uit is.

Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--fakKOdUK--/c_scale,fl_progressive,q_80,w_800/ixqzpwlwimhob4ominrl.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Tukk op 24-12-2015 08:56 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
horizon1978 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:32:
Gewoon alle voice en sub opties als download aanbieden.
Ik wil gewoon de gesproken teksten kunnen verstaan* (Engels), en ik wil niet drie uur spul moeten downloaden & installeren bovenop het spel zelf voordat ik het kan spelen.

Spellen met enkel Japanse audio koop ik dan ook niet.

* ik wil alleen geen Nederlands in buitenlandse games.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2015 09:07 ]

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:03

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Tukk schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:54:

Nu wil ik de full version kopen, op Internet kost deze 40+ euro (in NL), bij Nintende 50 euro.
Moet ik echt rekening houden met zulke prijzen voor deze game? Ik had de aanname dat de prijs wel wat lage zou zijn doordat Pikmin 3 al een tijdje uit is.

[afbeelding]
Originele Nintendo spellen blijven meestal wel hoog in de prijs zitten omdat Nintendo zelf vrijwel nooit de prijzen halveert of decimeert zoals bij spellen van andere uitgevers (Call Of Duty voor onder een tientje bijv).

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Nintendo games hebben doorgaans ook een lange adem qua sales. Er is geen enkele reden voor Nintendo om de prijzen te verlagen als een spel nog steeds goed verkoopt. Neem als extreem voorbeeld Splatoon. Dit spel staat al maanden lang in de wekelijkse top 10 in Japan en dit spel kwam uit in mei dit jaar.

• horizon1978
Tel daarbij dat de Splatoon bundel en SMM bundel in Japan de duurste Wii U bundels zijn die Nintendo daar heeft uitgebracht en ze verkopen meer dan de jaren ervoor in de december maand.

Splatoon is cultuur fenomeen in Japan. Is eigenlijk ook de eerste online shooter die echt aanslaat in Japan.

• Tri Force
RayNbow schreef op donderdag 24 december 2015 @ 07:16:
[...]

Een verschil van 400k units.

[...]

Genoeg spellen op de lijst en een overvloed aan spellen die ik nog moet (uit)spelen. :p

Inderdaad er is niet zoveel aanbod als wat de rest bied maar Nintendo heeft meer dan voldoende software, ik moet zelf nog steeds Hyrule warriors, XCX, Bayonetta LE, Yoshi, MK8, Chrono trigger DS, Bravely default kopen.

Brave default 2, Zelda, Twilight princess, Star fox komen eraan en zullen in huis komen maar ik heb op het moment ook geen PC, de WiiU is voor mij bijna ideaal maar toch kan deze Funbox niet alles vooral als het om Adobe etc. gaat.

Nieuwe spellen voor de Wii U waar ik naar uitkijk: Zelda, Star Fox, GIBR#FE.
Voor de 3DS: FE:Fates. Bravely Second, Project X Zone 2.

Zijn inderdaad mooie spellen die voor altijd gespeeld kunnen worden en hun waarde houden ^^ als het toch gebeurt dat je het verkoopt dan krijg je met een beetje geduld 70% van de aanschaf waarde terug!

Wii hadden dat met de Wii.. de software bleef leuk maar na de WiiU lancering vonden mijn broers en ik het verschil te hoog tussen de Wii en de WiiU dus onze laatste Wii software is deze maand verkocht aan een erg enthousiaste speler :)

[...]

Sub-only releases hebben echter meestal minder verkoop-appeal.
Dat kan inderdaad het verschilt ook per persoon maar wat anderen zeggen misschien kan het beiden ^^ in het origineel en in het westers dan kunnen spelers via een Update kiezen.

• Tri Force
RayNbow schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:48:
Nintendo games hebben doorgaans ook een lange adem qua sales. Er is geen enkele reden voor Nintendo om de prijzen te verlagen als een spel nog steeds goed verkoopt. Neem als extreem voorbeeld Splatoon. Dit spel staat al maanden lang in de wekelijkse top 10 in Japan en dit spel kwam uit in mei dit jaar.
De software blijft geweldig doorverkopen plus de WiiU bundel inclusief MK8 plus Splatoon verkoopt uitstekend voor 288 euro ;)

• Tri Force
Tukk schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:54:

[afbeelding]
Pikmin was en blijft een uitstekende serie en daar zijn de nieuw prijzen ook naar maar voor 30 euro zijn deze spellen wel tweedehands te vinden :)

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

JehannesWeggen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:10:
[...]

Pikmin was en blijft een uitstekende serie en daar zijn de nieuw prijzen ook naar maar voor 30 euro zijn deze spellen wel tweedehands te vinden :)
Niet nu :(

* Tukk kijkt zo even in de stad.
Dank voor de berichten.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:57
JehannesWeggen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:10:
[...]

En anders:

http://www.amazon.de/dp/B...0UK&childASIN=B008CPF0UK[

• Tri Force
Oh dat is inderdaad een mooie prijs ^^ of toch even MP proberen http://www.marktplaats.nl...29199.html?categoryId=356 maar de kwaliteit hiervan is niet gewaarborgd dus.. ik ben geen Fan hiervan maar deze verkoper heeft ook Wii motes.

• Tri Force
Tukk schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:50:
[...]

Niet nu :(

* Tukk kijkt zo even in de stad.
Dank voor de berichten.
Graag gedaan en veel plezier met de Kerstdagen ;) plaats anders een een WiiU software vraag aanbod op Tweakers, er zullen vast leuke aanbiedingen gestuurd worden.

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

JehannesWeggen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:17:
[...]

Oh dat is inderdaad een mooie prijs ^^ of toch even MP proberen http://www.marktplaats.nl...29199.html?categoryId=356 maar de kwaliteit hiervan is niet gewaarborgd dus.. ik ben geen Fan hiervan maar deze verkoper heeft ook Wii motes.
Hier heb je garantie en voor 30 euro Pikmin 3 (in Zaandam).
https://nl.webuy.com/product.php?sku=045496331887

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
Vandaag maar even een wii U gehaald met Super smash(en dokter mario amiibo), pittig spel (al zeg ik het zelf) snap er nog niet zoveel van :P

[ Voor 9% gewijzigd door rejer op 24-12-2015 16:07 ]

• Tri Force
Tukk schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:09:
[...]

Hier heb je garantie en voor 30 euro Pikmin 3 (in Zaandam).
https://nl.webuy.com/product.php?sku=045496331887
Oh bedankt Tukk deze site kon ik nog niet en gelijk opgeslagen ^^ de koop en verkoop prijzen en het aanbod ziet er goed uit.

• Tri Force
rejer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:00:
Vandaag maar even een wii U gehaald met Super smash(en dokter mario amiibo), pittig spel (al zeg ik het zelf) snap er nog niet zoveel van :P
Welkom bij de club Rejer en veel plezier met SSB ^.^ dat zal vast wel lukken en jouw timing is erg gunstig met de huidige en komende DLC.

PS... Als je eens software zoekt ik heb nog Assassins creed 3&4, Mass effect 3, Ninja gaiden 3, Darksiders 2, Fifa 14, Need for speed MW, Nintendo land in de aanbieding als pakket inclusief gratis verzending >:) echt het is een koopje.

• rejer
JehannesWeggen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:45:
[...]

Welkom bij de club Rejer en veel plezier met SSB ^.^ dat zal vast wel lukken en jouw timing is erg gunstig met de huidige en komende DLC.

PS... Als je eens software zoekt ik heb nog Assassins creed 3&4, Mass effect 3, Ninja gaiden 3, Darksiders 2, Fifa 14, Need for speed MW, Nintendo land in de aanbieding als pakket inclusief gratis verzending >:) echt het is een koopje.
ik hou het eerst even bij mario games, volgende Super Mario 3D World. ;)

• Tri Force
rejer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:55:
[...]

ik hou het eerst even bij mario games, volgende Super Mario 3D World. ;)
Hahah inderdaad dat is een uitstekende en slimme keuze ^.^ niet dat mijn spellen bagger zijn maar.. Nintendo exclusives geven gewoon meer ook al is het iets duurder.

Dus nu blijf ik voor eeuwig aan mijn spel pakket vast... opzich blijven deze spellen wel leuk en speel het regelmatig maar het is geen Nintendo ;)

Rejer zoek jij ook nog indie spellen ? met de feestdagen zoals nu zijn de kortingen het hoogst er zijn ook combinatie kortingen zoals met Trine 1&2.

[ Voor 0% gewijzigd door Tri Force op 24-12-2015 19:39 . Reden: Typo... ]

• rejer
JehannesWeggen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:38:
[...]

Hahah inderdaad dat is een uitstekende en slimme keuze ^.^ niet dat mijn spellen bagger zijn maar.. Nintendo exclusives geven gewoon meer ook al is het iets duurder.

Dus nu blijf ik voor eeuwig aan mijn spel pakket vast... opzich blijven deze spellen wel leuk en speel het regelmatig maar het is geen Nintendo ;)

Rejer zoek jij ook nog indie spellen ? met de feestdagen zoals nu zijn de kortingen het hoogst er zijn ook combinatie kortingen zoals met Trine 1&2.
Nee ik wil eerst even mooi met Mario maker en SSB mezelf vermaken. SSB is erg pittig nog dus zal nog maar wat videos met tutorials opzoeken. Mijn amiibo kickt me ass ahaha.

• Tri Force
rejer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:36:
[...]

Nee ik wil eerst even mooi met Mario maker en SSB mezelf vermaken. SSB is erg pittig nog dus zal nog maar wat videos met tutorials opzoeken. Mijn amiibo kickt me ass ahaha.
Oh kan je jou eigen Amiibo trainen in VS ? en ja SSB zal vast een pittig spel zijn vooral als je online gaat ;)

Ik moet ook nog Amiibo's halen en vindt Hyrule warriors wel een mooi excuus om met amiibo's te beginnen ^^ wordt wel een beetje prijzig maar de kleine extra's maken het meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
JehannesWeggen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 23:11:
[...]

Oh kan je jou eigen Amiibo trainen in VS ? en ja SSB zal vast een pittig spel zijn vooral als je online gaat ;)

Ik moet ook nog Amiibo's halen en vindt Hyrule warriors wel een mooi excuus om met amiibo's te beginnen ^^ wordt wel een beetje prijzig maar de kleine extra's maken het meer dan waard.
volgens mij wel ja, is wel leuk om te zien. Zelda is denk ik idd wel leuk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
rejer schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 01:22:
[...]

volgens mij wel ja, is wel leuk om te zien. Zelda is denk ik idd wel leuk ja.
Zelda is mijn favoriete serie aller tijden en mijn WiiU Windwaker editie is mijn alles ^^ naast Hyrule warriors moet er ook nog budget vrij gemaakt worden voor Twilight princess die al in maart komt!

Naast Zelda in 2016 hoop nu al op Skyword sword maar... dat zal nog wel een paar jaar duren voor die in HD verschijnt >.< bij elke Remake zit er ongeveer 10 jaar tussen.

Windwaker GC was van 2003 in 2013 de WiiU HD.
Twilight princess GC & Wii was van 2006 in 2016 de WiiU HD.
Skyward sword Wii was van 2011 in 2xxx de NX HD...

De originele Zelda was van 1986 in het oosten en 1987 in het westen ^.^ dus komend jaar het 30 jarig jubileum en dit wordt gegarandeerd gevierd met Zelda 2016!

Maar jij bent meer iemand van eerst Mario en misschien Donkey kong en dan Zelda of niet Rejer ;) ieder geval er is keuze genoeg en er komt nog genoeg bij.

[ Voor 1% gewijzigd door Tri Force op 25-12-2015 02:01 . Reden: Typo.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
JehannesWeggen schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 01:58:
[...]

Zelda is mijn favoriete serie aller tijden en mijn WiiU Windwaker editie is mijn alles ^^ naast Hyrule warriors moet er ook nog budget vrij gemaakt worden voor Twilight princess die al in maart komt!

Naast Zelda in 2016 hoop nu al op Skyword sword maar... dat zal nog wel een paar jaar duren voor die in HD verschijnt >.< bij elke Remake zit er ongeveer 10 jaar tussen.

Windwaker GC was van 2003 in 2013 de WiiU HD.
Twilight princess GC & Wii was van 2006 in 2016 de WiiU HD.
Skyward sword Wii was van 2011 in 2xxx de NX HD...

De originele Zelda was van 1986 in het oosten en 1987 in het westen ^.^ dus komend jaar het 30 jarig jubileum en dit wordt gegarandeerd gevierd met Zelda 2016!

Maar jij bent meer iemand van eerst Mario en misschien Donkey kong en dan Zelda of niet Rejer ;) ieder geval er is keuze genoeg en er komt nog genoeg bij.
je lijkt me bijna te kennen :)
Al lijkt mij pikmin 3/4 ook erg leuk. Ook die filmpjes van de nieuwe zelda zien er gewoon heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
rejer schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 08:24:
[...]

je lijkt me bijna te kennen :)
Al lijkt mij pikmin 3/4 ook erg leuk. Ook die filmpjes van de nieuwe zelda zien er gewoon heel goed uit.
Dat is het voordeel van huidige WiiU spelers Rejer met de Lancering van de console waren er wel leuke spellen maar voor jou is er bijna teveel keuze :)

Pikmin is zeker de moeite waard en de WiiU is perfect om met de Zelda series te beginnen ^^ niet dat de GC en Wii versies minder waren maar de HD versies bieden iets meer dan de originelen.

Update: https://www.nintendo.co.jp/ir/en/management/message.html ook al op het NX Topic geplaatst en of het echt nieuws is.. maar toch wel aardig van de heer Kimishima ^^ misschien is dit het voorwoord van de komende CES in januari!

[ Voor 16% gewijzigd door Tri Force op 25-12-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
JehannesWeggen schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:36:
[...]

Dat is het voordeel van huidige WiiU spelers Rejer met de Lancering van de console waren er wel leuke spellen maar voor jou is er bijna teveel keuze :)

Pikmin is zeker de moeite waard en de WiiU is perfect om met de Zelda series te beginnen ^^ niet dat de GC en Wii versies minder waren maar de HD versies bieden iets meer dan de originelen.

Update: https://www.nintendo.co.jp/ir/en/management/message.html ook al op het NX Topic geplaatst en of het echt nieuws is.. maar toch wel aardig van de heer Kimishima ^^ misschien is dit het voorwoord van de komende CES in januari!
Ja dat denk ik ook, de wind waker versie heb ik nog wel gedaan. Dus die hoef ik niet weer. Zal eerst maar eens wat gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intro van Genei Ibun Roku #FE:

Edit:
En de eerste transformatie uit 't spel:

Edit 2:
Gameplay footage:

[ Voor 56% gewijzigd door RayNbow op 27-12-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
Heeft iemand enig idee of er een Wii U versie van Sports Resort in de pijpleiding zit? Het is voor 'mijn doelgroep' een geweldig spel, maar de oude versie is niet (meer?) te downloaden, en ik heb het liefst geen schijfjes in huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

RayNbow schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:28:
[...]
Verder is er het probleem dat je de ethernetadapter alleen kunt aansluiten op de achterste twee USB-poorten. Met een schijf een een Y-kabel ben je dan verplicht om de schijf in de voorste poorten te pluggen.
Moest even denken aan deze discussie toen ik dit zag in het Raspberry topic ; een USB-Ethernet adapter met USB hub, evt.5v powered :
rapsac in "Raspberry Pi - deel 2"
u_nix_we_all in "Raspberry Pi - deel 2"

Enige probleem is er eentje te vinden met een chipset die werkt met de Wii U ...

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 01-01-2016 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
In Japan is fe flink geflopt qua verkopen.

Splatoon gaat de komende weken MK8 inhalen en wellicht ook nsmbu.
SMM verkoopt ook boven verwachting goed daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
horizon1978 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 18:27:
In Japan is fe flink geflopt qua verkopen.
Slechts 50% van de shipment verkocht, maar de bekendgemaakte cijfers gaan over slechts 2 dagen, vlak na kerst. Hoewel het er niet goed uitziet voor ♯FE in Japan, kunnen we pas beter beoordelen wanneer de verkoopcijfers van een volledige week bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:29
hopelijk komen ze met een releasedatum voor Zelda binnenkort. Wii-u staat hier stof te happen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Volgens mij had Nintendo afgelopen jaar in januari een Direct, dus wie weet nu wel weer. Ik hoop dan ook op wat meer nieuws over Zelda Wii U, al draait mijn Wii U nu voornamelijk XCX (en nog wel een tijdje denk ik).
Maar daarna ziet het er somber uit, zelfs Starfox boeit me nauwelijks terwijl ik hem grijs gespeeld heb op de N64. Het is de manier van spelen, de gamepad als cockpitview? Ik hoop nog op Pro-controller support. :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Zijn hier nu net met super Mario 3d World begonnen. Kids spelen veel minecraft. Splatoon draait ook nog steeds lekker.
En dan wel ik XCX nog erbij.

Geen tijd voor stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Cremaster
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-04 16:43
Zelda Windwaker HD. Afgelopen week meer op de Wii U gespeeld dan in een volledig jaar PS3. Wat een sfeer! En wat een heerlijke bediening, gamepad + tv. Daar maakt deze game perfect gebruik van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ik moet XCX nog steeds halen, maar aangezien ik bij de vorige game halverwege was afgehaakt weet ik niet zeker of het voor mij de moeite waard is ><

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht iemand nog interesse hebben, de Genei Ibun Roku #FE vocals soundtrack is te bestellen: http://gonintendo.com/sto...oku-fe-soundtrack-details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
rudyman85 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:24:
hopelijk komen ze met een releasedatum voor Zelda binnenkort. Wii-u staat hier stof te happen :)
Twilight princess wordt een smakelijk aperitief ^^ Zelda zal vast in de zomer komen inclusief NX nieuws.

Als dat niet genoeg is Rudy probeer eens XCX in het ergste geval bevalt het niet en verkoop je het spel met 15 euro verlies want er is genoeg vraag naar dat spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
AstralizeR schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:40:
Volgens mij had Nintendo afgelopen jaar in januari een Direct, dus wie weet nu wel weer. Ik hoop dan ook op wat meer nieuws over Zelda Wii U, al draait mijn Wii U nu voornamelijk XCX (en nog wel een tijdje denk ik).
Maar daarna ziet het er somber uit, zelfs Starfox boeit me nauwelijks terwijl ik hem grijs gespeeld heb op de N64. Het is de manier van spelen, de gamepad als cockpitview? Ik hoop nog op Pro-controller support. :P
Gegarandeerd dat er deze maand nieuws komt vooral door de nieuwe geruchten.. die Jokers blijven maar doorgaan met click bait die nu schijnbaar schade heeft veroorzaakt bij Nintendo.

Star fox was en blijft een geweldige ervaring maar ik hoop ook op Pro controller support.. de Gamepad blijft een mooie ervaring vooral SF is een mooi excuus voor motion control.

Maar dat spel was al behoorlijk heftig en om dat continue met de GP te besturen wordt mij iets teveel van het goede.. maar ik kan het mis hebben dit gaat wel even om de heer Miyamoto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
RayNbow schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:37:
Mocht iemand nog interesse hebben, de Genei Ibun Roku #FE vocals soundtrack is te bestellen: http://gonintendo.com/sto...oku-fe-soundtrack-details
Hey Ray nog bedankt voor de FE updates en hoe bevalt XCX ;) ik moet nog steeds software verkopen voordat nieuwe gekocht kan worden en het nieuwe spel wordt XCX of Hyrule warriors maar omdat TP over 8 weken komt trekt mij HW meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed, maar ik heb niet heel veel tijd om 't te spelen.
ik moet nog steeds software verkopen voordat nieuwe gekocht kan worden en het nieuwe spel wordt XCX of Hyrule warriors maar omdat TP over 8 weken komt trekt mij HW meer.
Hyrule Warriors is een vermakelijk spel (hiervan heb ik alleen de main story uitgespeeld...). In die 8 weken zou het mogelijk moeten zijn om Hyrule Warriors (volledig) uit te spelen:
[YouTube: https://youtu.be/IW2aRJkkYc8?t=1259](Skip naar 20:59)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
JehannesWeggen schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 02:32:
[...]

Hey Ray nog bedankt voor de FE updates en hoe bevalt XCX ;) ik moet nog steeds software verkopen voordat nieuwe gekocht kan worden en het nieuwe spel wordt XCX of Hyrule warriors maar omdat TP over 8 weken komt trekt mij HW meer.
Hebben ze al een releasedate voor TP dan? Vond de game matig op de Wii; vette zones maar boring 'twilight' levels. Als Zelda fan zal ik hem sowieso aanschaffen en uitspelen, als was het maar omdat ik de NGC versie nog op de backlist had staan zodat ik de game niet-mirrorred kon spelen.

Ik heb gisteren dan eindelijk Xenoblade Chronicles X in ontvangst mogen nemen, ~ €46 euro via coolshop.nl (wordt niet uit Nederland verzonden). Nu nog tijd vinden om de game daadwerkelijk te spelen.. De tijd die ik per week aan gamen kan spenderen gaat nu nog voornamelijk naar Siege en Grim Dawn :)

En m.b.t. Hyrule Warriors, persoonlijk vind ik alle Dynasty Warrior games boring. Dat er een Zelda jasje omheen zit is even leuk, maar het voelt voor mij als dom meppen. XBX is sowieso een game waar een veel beter verhaal en meer diepgang in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Seroczynski schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:21:
Hebben ze al een releasedate voor TP dan?
De releasedatum van TP:HD staat tot nu toe nog op 4 maart.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:29
JehannesWeggen schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 02:14:
[...]

Twilight princess wordt een smakelijk aperitief ^^ Zelda zal vast in de zomer komen inclusief NX nieuws.

Als dat niet genoeg is Rudy probeer eens XCX in het ergste geval bevalt het niet en verkoop je het spel met 15 euro verlies want er is genoeg vraag naar dat spel ;)
Dankje voor de TIP. Meeste A titels wel gespeeld, deze niet, zal er over nadenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En m.b.t. Hyrule Warriors, persoonlijk vind ik alle Dynasty Warrior games boring. Dat er een Zelda jasje omheen zit is even leuk, maar het voelt voor mij als dom meppen.
Ik had geen ervaring met de Dynasty Warrior reeks en op eerste gezicht leek HW mij weinig te bieden. De combat is inderdaad relatief simpel (iig de grunts), maar dat is voor mij niet waar ik 't plezier uithaalde. Het was voornamelijk het plannen van welke keep zal ik als eerste snel veroveren en wat zal de volgende stap zijn wat me bezighield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
RayNbow schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 07:18:
[...]

Goed, maar ik heb niet heel veel tijd om 't te spelen.

[...]

Hyrule Warriors is een vermakelijk spel (hiervan heb ik alleen de main story uitgespeeld...). In die 8 weken zou het mogelijk moeten zijn om Hyrule Warriors (volledig) uit te spelen:
[video](Skip naar 20:59)
Hi Ray bedankt ik ga eerst voor Hyrule warriors en mogelijk ook Monster hunter want er is een verkoper die beide aanbied ;)

Ook al lijkt mij XCX een prachtige ervaring deze moet maar even wachten na deze twee spellen en Twilight princess.

Het is mooi om te horen dat jij je vermaakt met XCX maar hoe druk is druk ? heb jij een eigen bedrijf Ray ?

Inderdaad HW lijkt mij een ideale mix van strategie en button bashen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tri Force op 07-01-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:02:
Het is mooi om te horen dat jij je vermaakt met XCX maar hoe druk is druk ? heb jij een eigen bedrijf Ray ?
Ben bezig met het afronden van m'n promotieonderzoek. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
[...]

Hebben ze al een releasedate voor TP dan? Vond de game matig op de Wii; vette zones maar boring 'twilight' levels. Als Zelda fan zal ik hem sowieso aanschaffen en uitspelen, als was het maar omdat ik de NGC versie nog op de backlist had staan zodat ik de game niet-mirrorred kon spelen.

Ik heb gisteren dan eindelijk Xenoblade Chronicles X in ontvangst mogen nemen, ~ €46 euro via coolshop.nl (wordt niet uit Nederland verzonden). Nu nog tijd vinden om de game daadwerkelijk te spelen.. De tijd die ik per week aan gamen kan spenderen gaat nu nog voornamelijk naar Siege en Grim Dawn :)

En m.b.t. Hyrule Warriors, persoonlijk vind ik alle Dynasty Warrior games boring. Dat er een Zelda jasje omheen zit is even leuk, maar het voelt voor mij als dom meppen. XBX is sowieso een game waar een veel beter verhaal en meer diepgang in zit.
Inderdaad dat dom meppen gaat het mij ook om (Dragons dogma blijft mijn favo tot nu toe) maar er zit echt wel strategie in en mooie cinema momenten met verhaal in en net als met XCX de vraag blijft wel.

Hyrule warriors kun je voor 30 euro kopen en voor 25 euro weer verkopen en XCX kun je voor 45 euro krijgen en voor 40 euro weer verkopen.

Vermijd alleen spellen zoals Assassins creed, Batman, Resident evil, Ninja gaiden, Mass effect etc. voor als je deze software weer eens verkopen wilt... de enige manier om dit te verkopen is inclusief de WiiU :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

JehannesWeggen schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:11:
...

Vermijd alleen spellen zoals Assassins creed, Batman, Resident evil, Ninja gaiden, Mass effect etc. voor als je deze software weer eens verkopen wilt... de enige manier om dit te verkopen is inclusief de WiiU :p
Mwa, ik heb een aantal van die spellen nieuw gekocht voor zéér weinig geld... meeste zijn nu nog wel in de aanbieding. o.a. Black Op 2 voor 5 euro, Darksiders 2 voor 13 euro, en Mass effect 3 voor 15 euro... best te pruimen allemaal, en nooit weg voor dat geld. :9

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
RayNbow schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:04:
[...]

Ben bezig met het afronden van m'n promotieonderzoek. :p
Oh net even een peek gedaan.. en dacht al met een opgeleid iemand te maken te hebben maar jij bent op universiteit niveau of niet ^^ succes daarmee en respect Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
AstralizeR schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:19:
[...]

Mwa, ik heb een aantal van die spellen nieuw gekocht voor zéér weinig geld... meeste zijn nu nog wel in de aanbieding. o.a. Black Op 2 voor 5 euro, Darksiders 2 voor 13 euro, en Mass effect 3 voor 15 euro... best te pruimen allemaal, en vooral voor dat geld. :9
Voor het geld zijn het leuke spellen zeer zeker maar je komt er moeilijk vanaf en ik ben iemand die verzameld en speelt en Mass effect gaat regelmatig in de console maar de rest.. is een doorn in het oog.. ik vindt het zonde als deze spellen niet gebruikt worden.

Misschien deze spellen uit het oog in een doos doen voor als de WiiU ooit verkocht wordt maar die kans is nihil zolang het komende systeem niet backwards compatible is ^^ van mij mogen alle NX releases ook op de WiiU komen ik blijf de console voor naast games ook voor browsen en streaming gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
rudyman85 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Dankje voor de TIP. Meeste A titels wel gespeeld, deze niet, zal er over nadenken. :)
Graag gedaan Rudy en veel plezier ^^ en XCX kun je vinden voor 50 euro nieuw of 40 euro tweedehands en voor één tientje verlies ben je het zo weer kwijt.

lol.. moet even weg de buurt schoon vegen van ijs.. het is nu zacht weer voordat het straks weer opvriest en wij hebben een hernia patient en oudjes op de buurt >< tot laters eerst vegen voordat deze mensen bij elkaar geveegd kunnen worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Tri Force op 07-01-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Is de Wii U Pro controller trouwens de enige goede controller voor de Wii U op de markt? Naast de tablet met knopjes natuurlijk :+

Wil wel met meer mensen spelen en zelf af en toe ook met controller spelen.

Oh en volgens mij zijn ze wel regiovrij lijkt mij? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1 ... 91 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic