Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:52

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mizgala28 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 03:46:
[...]

Wipeout and F-Zero got a baby :D

In ieder geval, zeer nette prijs ik was zelf van plan max 25 euro te betalen maar dit is toppie.
Ja cool dit is right up my alley.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

RayNbow schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:49:
[...]
Zijn er geen andere winkels in de buurt (bijv. een Intertoys) die mogelijk de LE op voorraad hebben?
Er lag er net nog eentje bij MM Den Haag ...

Verwijderd

Topicstarter
Nintendolife heeft een vergelijking van de verschillende snelheids-modi van FAST Racing Neo online geplaatst:

http://www.nintendolife.c...rison_for_fast_racing_neo

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:06
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:18:
Nintendolife heeft een vergelijking van de verschillende snelheids-modi van FAST Racing Neo online geplaatst:

http://www.nintendolife.c...rison_for_fast_racing_neo

[video]
Lekker hoor!! Hopen dat er genoeg en vooral afwisselende tracks bij zitten en dan lekker tijden schaven :)

Edit : lol ^dit ^ heb ik op de Ipad per ongeluk als report ingediend. Heerlijk dat selectiemenu :(

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Voor de zelda fans en natuurlijk hardwell fans haha

Angelo NL / Global Cargo VTC

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:45
Ik heb een kleine vraag, ik wil graag de nieuwe Xenoblade Chronicles voor de WiiU halen. Mijn voorkeur gaat naar een digitale release want ik ben niet zuinig genoeg op mijn schijfjes - grote kans dat ze zoek raken of beschadigd - rond welke tijd zal de game te downloaden zijn in de eStore? Of is dat voor iedereen natte vingerwerk?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
SacreBleu schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 01:44:
Ik heb een kleine vraag, ik wil graag de nieuwe Xenoblade Chronicles voor de WiiU halen. Mijn voorkeur gaat naar een digitale release want ik ben niet zuinig genoeg op mijn schijfjes - grote kans dat ze zoek raken of beschadigd - rond welke tijd zal de game te downloaden zijn in de eStore? Of is dat voor iedereen natte vingerwerk?
Mijn download loopt op dit moment al.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:37
Pykow schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:19:
[video]

Super gaaf!

Moet je in de opties na dat filmpje kijken naar het filmpje van Taylor Davis.
Afgezien dat ze er erg appetijtelijk uit ziet, klinkt het erg erg erg gaaf. En het filmpje is heel leuk gedaan.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Arunia schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:30:
[...]

Super gaaf!

Moet je in de opties na dat filmpje kijken naar het filmpje van Taylor Davis.
Afgezien dat ze er erg appetijtelijk uit ziet, klinkt het erg erg erg gaaf. En het filmpje is heel leuk gedaan.
Opties na het filmpje is bij iedere gebruiker anders ;) ik zie namlijk geen Taylor Davis, alleen maar Hardwell on Air, omdat ik daar altijd naar luister.

Lang leven privacy :P

• Arunia
Pykow schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:00:
[...]

Opties na het filmpje is bij iedere gebruiker anders ;) ik zie namlijk geen Taylor Davis, alleen maar Hardwell on Air, omdat ik daar altijd naar luister.

Lang leven privacy :P
Dat is ook wel weer zo.
Heb meteen even de mp3 gedownload van alle filmpjes van haar. 8)7

Maar het klinkt echt super lekker. Ze doet wel meer dan alleen Nintendo liedjes. Maar veel game liedjes.
Ik heb al jarenlang dit van Taylor Davis als m'n ringtone ingesteld:

Xenoblade X tip:
"Save each time before starting an Affinity Quest. Some of them require rare drops, one that I took just now required having 20% of the whole planet explored - sometimes you just realize that you don't want have the time for the quest and just want to progress the story, but with Affinity Quests when you accept them, it's already too late.

[ Voor 63% gewijzigd door RayNbow op 04-12-2015 13:06 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
Gefeliciteerd met de aankoop van XCX! ik wens jullie veel plezier met dit kunstwerk en hoop spoedig het spel ook in bezit te hebben :)

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:59
Die hardwell mix echt na 20 seconden afgezet. Weer een fatsoenlijk nummer goed verkracht door die man :D
Maar goed, elke remix van hem is nu niet bijster goed, geef mij maar de real deal of tenminste de smash wii u remix, die is tenminste wel goed.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:15
Pykow schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:19:
[video]

Ik ben aan trance fan (vooral van kleinere artiesten, de grote jongens als Hardwell of Tiesto zijn niks meer waard qua muziek, meer cashcows tegenwoordig) maar deze mix is k**.

Verwijderd

Topicstarter
Mizgala28 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 04:35:
[...]

Ik ben aan trance fan (vooral van kleinere artiesten, de grote jongens als Hardwell of Tiesto zijn niks meer waard qua muziek, meer cashcows tegenwoordig) maar deze mix is k**.
Idd. Heb ik veel liever deze versie:

Die hardwell mix, tja ik heb er maar één woord voor: bah.

Maar als je Taylor Davis niets vind..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2015 10:02 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 04:35:
[...]

Ieder zijn smaak he haha.

Ik ben slecht met namen onthouden van artiesten of nummers onthouden en daarom draai ik gewoon hardwell in air of andere radio stuff

Is er nog geen Xenoblade X topic? :p
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/AMk7kFPNOTOlnk7eJtB3rISA/medium.png

Verwijderd

Topicstarter
Heb zojuist een opname van de proloog gemaakt. Man man man, wat is dit spel gaaf :)

Ga zo ook de video uploaden, heb me 39 min. vermaakt. (Ik ga niet overal video's van maken, daarvoor is het spel te groot :p)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2015 19:20 ]

Ik heb t/m missie 2 opgenomen, op een half uurtje midden in de proloog na waarin ik voornamelijk voor een half uur aan het kloten was. :p

Verder: Natuurlijk is het spel gaaf. Het is een spirituele opvolger van Xenoblade. (Lin is the true hair to the Monado?) :p

Verwijderd

Topicstarter
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4esloSRbfIs]

Ik heb wel de video gecomprimeerd, zodat ik geen 6GB hoef te uploaden. :p
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:01:
Heb je geen 22 Mbit upload? :+

* RayNbow geniet nog steeds van z'n blijkbaar niet gecapte VDSL uploadbandbreedte. :p

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit op ongeveer 17Mbit upload.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Is het normaal dat de wiiU begint te haperen inMariokart als je met drie spelers of vier spelers speelt? Hvandaag mn tweede controler ontvangen en met mn kids mariokart mee gedaan. Maar het eerste rondje in iedere race is echt een partij framedrops van heb ik jouw daar. Dat was best teleurstellend om te zien.

Mijn portfolio op Instagram

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:06
RoyK schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:42:
Is het normaal dat de wiiU begint te haperen inMariokart als je met drie spelers of vier spelers speelt? Hvandaag mn tweede controler ontvangen en met mn kids mariokart mee gedaan. Maar het eerste rondje in iedere race is echt een partij framedrops van heb ik jouw daar. Dat was best teleurstellend om te zien.
Nope nog nooit gehad en genoeg getest met 4 man en de dlc. Geen extern geheugen er aan hangen die een beetje sloom is?

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Beakzz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:46:
[...]

Nope nog nooit gehad en genoeg getest met 4 man en de dlc. Geen extern geheugen er aan hangen die een beetje sloom is?
De wiiU is spiksplinter nieuw en Mariokart is voor ingestalleerd op zijn schijfje. Dvd van WiiU Mario party zit in de wwiU. Via de nintendo winkel twee demos geinstalleerd. Thats it. Ik lees dat de game van 60fps in twee spelers naar 30fps schaalt bij drie en vier spelers. Maar waar ik naar kijk blift vermoed ik steken op 20 frames. Tips?

RoyK schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:00:
[...]

De wiiU is spiksplinter nieuw en Mariokart is voor ingestalleerd op zijn schijfje. Dvd van WiiU Mario party zit in de wwiU. Via de nintendo winkel twee demos geinstalleerd. Thats it. Ik lees dat de game van 60fps in twee spelers naar 30fps schaalt bij drie en vier spelers. Maar waar ik naar kijk blift vermoed ik steken op 20 frames. Tips?
[reddit/wiiu] Stuttering frame rate issue... :
Along with what /u/coldfire074 suggested, also make sure your system is being kept cool. Excessive dust or keeping it in a cramped space can generate enough heat to cause it to have problems.

Lastly, if nothing else fixes it, consider formatting the memory and reinstalling everything. Start with any external drives, then if that doesnt do it, format the internal memory. Then, finally, a factory restore.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:01:
[video]

Hoeveel compressie pas je trouwens toe?

Zelf gebruik ik tegenwoordig de volgende instellingen wanneer ik m'n footage bewerk: 1080p59.96 15 Mbps.
(M'n captured footage zit op een bitrate van 26.8 Mbps)

[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 05-12-2015 21:11 ]

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Dus ik moet een factory reset of re-install van de game overwegen bij een gloednieuwe WiiU van 6 dagen in gebruik?

Verwijderd

Topicstarter
RayNbow schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:04:

Hoeveel compressie pas je trouwens toe?

Zelf gebruik ik tegenwoordig de volgende instellingen wanneer ik m'n footage bewerk: 1080p59.96 15 Mbps.
(M'n captured footage zit op een bitrate van 26.8 Mbps)

[video]
Normaal houd ik de standaard instellingen aan, maar nu heb ik dmv Handbrake de "constante kwaliteit" verlaagd.
RoyK schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:36:
Dus ik moet een factory reset of re-install van de game overwegen bij een gloednieuwe WiiU van 6 dagen in gebruik?
Dat weet ik niet. Waar staat bijv. de Wii U? Open en bloot? In een gesloten meubel? Voelt de Wii U warm aan? Er kunnen zo veel dingen aan de hand zijn. Factory reset e.d. wordt alleen aangeraden als een mogelijke laatste oplossing.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

RayNbow schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:39:
[...]

Dat weet ik niet. Waar staat bijv. de Wii U? Open en bloot? In een gesloten meubel? Voelt de Wii U warm aan? Er kunnen zo veel dingen aan de hand zijn. Factory reset e.d. wordt alleen aangeraden als een mogelijke laatste oplossing.
Ik schrok al! De wii staat gewoon open op de grond. De wii stond net 5 minuten aan want ik had de nieuwe controller ontvangen en was heel benieuwd hoe het zou zijn om met zn drieen. En voilla, happer de happer..en dan na een rondje lijkt het een beetje weg. Alsof hij moeite heeft met de game. zal de wii eens helemaal een keer goed uitzetten

Verwijderd

Topicstarter
Speel je MarioKart vanaf een speldisc of vanaf het interne geheugen?

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:23:
Speel je MarioKart vanaf een speldisc of vanaf het interne geheugen?
Hij was pre installed. Ik heb de wiiU met Mariokart + splatoon pack gekocht. Ik heb geen fysieke schijf van Mariokart

Verwijderd

Topicstarter
Wat je dan kan proberen is het spel van het interne geheugen te verwijderen en opnieuw via de eShop te downloaden.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:16:
Wat je dan kan proberen is het spel van het interne geheugen te verwijderen en opnieuw via de eShop te downloaden.
Thanks voor het meedenken. Ik vraag me alleen af wat het verschil dan zou zijn? Ik ga hem vandaag even van het stroom afhalen zodat hij een keertje schoon boot.

• Arunia
RoyK schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:26:
[...]

Thanks voor het meedenken. Ik vraag me alleen af wat het verschil dan zou zijn? Ik ga hem vandaag even van het stroom afhalen zodat hij een keertje schoon boot.
Dat het spel bestand op de WiiU beschadigd is waardoor je dit krijgt.
Dit kun je dan door hem te verwijderen en opnieuw te downloaden fixen.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Arunia schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:33:
[...]

Dat het spel bestand op de WiiU beschadigd is waardoor je dit krijgt.
Dit kun je dan door hem te verwijderen en opnieuw te downloaden fixen.
Zijn de vrijgespeelde banen dan weer verdwenen (zullen mn kids niet zo leuk vinden haha)

• Arunia
RoyK schreef op zondag 06 december 2015 @ 11:04:
[...]

Zijn de vrijgespeelde banen dan weer verdwenen (zullen mn kids niet zo leuk vinden haha)
Je kunt als het goed is bij het verwijderen je saves backuppen. Dat of van te voren. Moet je even kijken.

• Henk
  • Laatst online: 29-10 16:11
Sowieso lijkt het me beter om je Wii U nu even te factory resetten en eventueel wat saves te verliezen, dan wanneer je al veel, veel verder bent. Die paar tracks speel je zo weer vrij... :)
Tyrants lijken in het begin trouwens nog niet heel erg moeilijk te zijn. In mijn ervaring gaven Unique Monsters in de oorspronkelijke Xenoblade me wat meer moeite:

Verwijderd

Ik denk dat het tijd wordt voor een Xenoblade topic. :)

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Helaas is blijft de framerate slecht bij 3 spelers in MarioKart 8. Ik heb de WiiU even van het stroom gehaald en weer erop gezet. Ik hoopte dat een echte koude boot hem wakker kon schudden. Nu moet ik dat gezeur in met verwijderen en downloaden etc etc.. zo geen behoefte aan dit gedoe.

Hoe zit het eigenlijk met het downloaden van MarioKart 8? Ik heb geen code ofzo van deze game. hij stond al op mijn WiiU. Ik heb uiteraard geen trek om zo voor een leuke verassing te komen te staan dat ik de game moet kopen ofzo :)

[ Voor 4% gewijzigd door RoyK op 06-12-2015 21:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan je controleren, open de eShop. Klik in het linkermenu op je Mii (Menu), bij Geschiedenis zie je "Jouw downloads" staan klik daarop. Ga dan naar "Gedownloade titels".

Als je MarioKart in die lijst ziet staan dan kan je zonder enige zorgen het spel verwijderen en (via deze lijst) opnieuw downloaden. Zie je MarioKart 8 NIET staan, kijk dan bij "Alle software op dit systeem" Staat MK8 daar tussen, is het geen probleem.
Schooluniform geunlockt in Xenoblade X. :)
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:27:
Ik denk dat het tijd wordt voor een Xenoblade topic. :)
Wie gaat 't topic opzetten dan? Het is geen kleine klus. :p

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Dank je Sanderev66!

• SacreBleu
EINDELIJK. Na 21 uur zwoegen heb ik eindelijk mijn eerste Skell. Ik vind mooi. De wapens voor je Skell kosten bizar veel credits, ik had al aardig wat opgespaard, maar het kost écht heul veel.

Het is wel gaaf om in een Skell rond te lopen, ik weet niet of de Heavy Skells nog groter/hoger zijn, maar de Light Skells zijn al bizar groot. Indigens lijken dan ineens een héél stuk kleiner. Best leuk om te zien. Het duurt nog wel even voordat ik kan gaan vliegen, maar dat mag de pret niet drukken. Ik denk dat ik morgen maar eens ga grinden, want ik kan de Skells van de markt pas registeren wanneer ik level 30 ben. Dus helaas ben ik voor nu de enige Skell piloot.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-11 22:37
SacreBleu schreef op maandag 07 december 2015 @ 00:52:
EINDELIJK. Na 21 uur zwoegen heb ik eindelijk mijn eerste Skell. Ik vind mooi. De wapens voor je Skell kosten bizar veel credits, ik had al aardig wat opgespaard, maar het kost écht heul veel.

Het is wel gaaf om in een Skell rond te lopen, ik weet niet of de Heavy Skells nog groter/hoger zijn, maar de Light Skells zijn al bizar groot. Indigens lijken dan ineens een héél stuk kleiner. Best leuk om te zien. Het duurt nog wel even voordat ik kan gaan vliegen, maar dat mag de pret niet drukken. Ik denk dat ik morgen maar eens ga grinden, want ik kan de Skells van de markt pas registeren wanneer ik level 30 ben. Dus helaas ben ik voor nu de enige Skell piloot.
Oef, ik had zaterdag X in de zak, en zit nu weer voor mn werk in het buitenland en ben er dus nog helemaal niet aan toegekomen. Nu al 21 uur gespeeld en dan pas een Skell, echt een spel van de lange adem dus. Gelukkig is het bijna vakantie en kan ik er hopelijk tijd voor maken, kan niet wachten, maar de studententijd dat je rustig een week ging gamen als bijv. de nieuwe Zelda uit kwam is helaas alweer een poosje voorbij.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:07

Mystikal

It never hurts to help!

Waarom is dit niet gemeld op de laatste Nintendo event? Snap er niets van...

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Topicstarter
Nintendo heeft een heel specifiek schema voor dingen die ze tonen. Ze tonen nooit alles.

• SacreBleu
ph4ge schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:05:
[...]

Oef, ik had zaterdag X in de zak, en zit nu weer voor mn werk in het buitenland en ben er dus nog helemaal niet aan toegekomen. Nu al 21 uur gespeeld en dan pas een Skell, echt een spel van de lange adem dus. Gelukkig is het bijna vakantie en kan ik er hopelijk tijd voor maken, kan niet wachten, maar de studententijd dat je rustig een week ging gamen als bijv. de nieuwe Zelda uit kwam is helaas alweer een poosje voorbij.
Dat is wel zeker zo, inderdaad. Het kan zijn dat jij hem iets eerder of zelfs later hebt, afhankelijk van hoe speelt. De laatste paar uur had ik ingericht specifiek als doel om die Skell vrij te spelen. Het is een badass ding. Ik zit nu op 23/24 uur en heb nu twee Skells, de light die je krijgt en de een-na-laatste Heavy. Het gave is is dat je je party in Skells kan stoppen. Ze stappen in hun Skell wanneer jij dat doet en vice versa. Het is monsterlijk gaaf om met je party op stap te gaan, zowel met meerdere Skells als met eentje, want dán zien je pas goed hoe groot die dingen zijn. :9

Verwijderd

Topicstarter
De dame die de Twitch stream van Minecraft Mondays doet, heeft het er maar moeilijk mee de vragen van Nintendo fans te beantwoorden.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
SacreBleu schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:43:
[...]

Dat is wel zeker zo, inderdaad. Het kan zijn dat jij hem iets eerder of zelfs later hebt, afhankelijk van hoe speelt. De laatste paar uur had ik ingericht specifiek als doel om die Skell vrij te spelen. Het is een badass ding. Ik zit nu op 23/24 uur en heb nu twee Skells, de light die je krijgt en de een-na-laatste Heavy. Het gave is is dat je je party in Skells kan stoppen. Ze stappen in hun Skell wanneer jij dat doet en vice versa. Het is monsterlijk gaaf om met je party op stap te gaan, zowel met meerdere Skells als met eentje, want dán zien je pas goed hoe groot die dingen zijn. :9
LOL, ik heb iets meer tijd op de teller staan, maar ik moet zelfs nog maar aan chapter 5 beginnen. Aan de andere kant, ik heb te voet al een probe in Cauldros geslagen (veel beestjes ontwijken als je nog maar L20 bent) en ik heb inmiddels een netwerk aan research- en mining probes over half Mira staan. Met een beetje creatief bergbeklimmen sta je nog versteld van waar je te voet allemaal kunt komen. Die twee probes in het noordwesten van Primordia, bijvoorbeeld, kun je te voet plaatsen, al heeft de westelijke L5 Mechanical field skill nodig, en die heb ik nog niet…

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11 19:11
GameXplain's review van Fast Racing Neo:

Hun grootste probleem is de moeilijkheidsgraad. Dat is misschien wel de reden dat ik het niet ga kopen, ik ben al onwijs slecht in zulke games. Straks zie ik de helft van de content niet eens.

Nintendo moet echt eens met een nieuwe F-Zero komen :'(

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

Topicstarter
F-Zero is trouwens ook nooit echt makkelijk ;)

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11 19:11
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:20:
F-Zero is trouwens ook nooit echt makkelijk ;)
Nee, maar daar zorgen ze wel dat casual spelers veel content kunnen zien voordat het te moeilijk word. Daar is Nintendo zoiezo erg goed in met al hun games.

Steam/XBL: Avioto

Altijd leuk als je een quest accepteert en je blijkt al alle benodigheden te hebben. :)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Avioto schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:07:
GameXplain's review van Fast Racing Neo:
[video]

Hun grootste probleem is de moeilijkheidsgraad. Dat is misschien wel de reden dat ik het niet ga kopen, ik ben al onwijs slecht in zulke games. Straks zie ik de helft van de content niet eens.

Nintendo moet echt eens met een nieuwe F-Zero komen :'(
Geef mij maar mario kart.
Deze game lijkt me veelste moeilijk.

• Mizgala28
Pykow schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:27:
[...]

Geef mij maar mario kart.
Deze game lijkt me veelste moeilijk.
Wel op 200cc spelen hè :P

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

200cc heb ik pas 1x geprobeerd, maar ging niet zo heel lekker haha.

Speel meestal gewoon 150cc of op maximaal 100cc wanneer ik samen met mijn vriendin aan het racen ben :P

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Man man man, vanwege de 'dure maand' Xenoblade Chronicles X bij de Wehkamp besteld.. Mag blij zijn als ik deze december het spel nog in ontvangst mag nemen |:(

Fast Racing Neo lijkt mij een no-brainer totdat er een fatsoenlijke F-Zero uitkomt. F-Zero GX is nog altijd mijn favoriet, en daar lag de moeilijkheidsgraad ook enorm hoog naar mijn idee.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Seroczynski schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:13:
Man man man, vanwege de 'dure maand' Xenoblade Chronicles X bij de Wehkamp besteld..
Ga je daar ook opnames van maken? :p

* RayNbow zit al over de 100 gieg aan ruw beeldmateriaal... :X
Mag blij zijn als ik deze december het spel nog in ontvangst mag nemen |:(
Leveringsproblemen?

• Seroczynski
  • Niet online
RayNbow schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:35:
[...]

Ga je daar ook opnames van maken? :p

* RayNbow zit al over de 100 gieg aan ruw beeldmateriaal... :X

[...]

Leveringsproblemen?
Hij staat nu op 'meer dan drie weken' levertijd, typisch. Ik moet ook beter weten dan bij Wehkamp te bestellen (dit is niet de eerste keer dat die gebeurd). Aangezien ik "maar" €45 incl. verzendkosten heb betaald ga ik er nu gewoon op wachten ook. Heb nog zat andere leuke games te spelen.

Ik verwacht niet dat ik er opnames van ga maken. Had de Elgato specifiek voor Super Mario Maker gehaald en gebruik hem daar om de paar dagen nog voor, maar daar kan je gemakkelijk even een leveltje spelen en opnemen. In Xenoblade heb je dat (volgens mij) niet echt.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Seroczynski schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:11:
[...]

Hij staat nu op 'meer dan drie weken' levertijd, typisch. Ik moet ook beter weten dan bij Wehkamp te bestellen (dit is niet de eerste keer dat die gebeurd). Aangezien ik "maar" €45 incl. verzendkosten heb betaald ga ik er nu gewoon op wachten ook. Heb nog zat andere leuke games te spelen.
Als ze maar niet iets flikken als "oh, sorry, we kunnen niet leveren" en je bestelling annuleren.
Ik verwacht niet dat ik er opnames van ga maken. Had de Elgato specifiek voor Super Mario Maker gehaald en gebruik hem daar om de paar dagen nog voor, maar daar kan je gemakkelijk even een leveltje spelen en opnemen. In Xenoblade heb je dat (volgens mij) niet echt.
Meeste van m'n speelsessies zijn 1 a 2 uur, een paar zijn een half uur lang.
Wat is er mis met een schooluniform? ;)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

RayNbow schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:34:
[...]
Als ze maar niet iets flikken als "oh, sorry, we kunnen niet leveren" en je bestelling annuleren.
Oh, dat heb ik bij zowel Bol als Wehkamp al gehad ...
Seroczynski schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:13:
Man man man, vanwege de 'dure maand' Xenoblade Chronicles X bij de Wehkamp besteld..
Waarom niet gewoon in de winkel ? Wehkamp is niet eens goedkoper met die game ...

[ Voor 34% gewijzigd door Goner op 10-12-2015 11:39 ]

• Seroczynski
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:36:
[...]

Oh, dat heb ik bij zowel Bol als Wehkamp al gehad ...
Is mij ook al weer een keertje overkomen. Maakt me op zich niet zo veel uit, behalve als ik daar voor eerst 6 weken heb zitten wachten :')
Goner schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:36:
[...]

Waarom niet gewoon in de winkel ? Wehkamp is niet eens goedkoper met die game ...
Volgens mij wel. €43 excl. verzendkosten i.c.m. een Sinterklaas kortingscode.

[ Voor 31% gewijzigd door Seroczynski op 10-12-2015 11:40 ]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
RayNbow schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:34:
[...]

Wat is er mis met een schooluniform? ;)
Ik ben een van de weinig mannen die een rokje totaal niet interessant vind. Geef mij maar lekker een skinny jean, zie ik veel meer vormen :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Seroczynski schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:38:
Volgens mij wel. €43 excl. verzendkosten i.c.m. een Sinterklaas kortingscode.
Ah, kortingscode, ja dan misschien wel. Maar is nu gewoon €59 (en de LE is €72).

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Voor wie Fast Racing Neo heeft. Heb je al eens de online rank bekenen?
Ik heb als voorbeeld op de Cabalt cup in subsonic leage daar 11:18.595.. En het record staat op 4:21.433.. Ben ik nou zo slecht of klopt daar helemaal niks van?
Je kunt toch amper 2 races doen binnen die tijd. Zelfs op supersonic niet te doen en ook daar staat een tijd van 4:10.760...

SW-1682-5926-5204

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:37
AstralizeR schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:39:
Voor wie Fast Racing Neo heeft. Heb je al eens de online rank bekenen?
Ik heb als voorbeeld op de Cabalt cup in subsonic leage daar 11:18.595.. En het record staat op 4:21.433.. Ben ik nou zo slecht of klopt daar helemaal niks van?
Je kunt toch amper 2 races doen binnen die tijd. Zelfs op supersonic niet te doen en ook daar staat een tijd van 4:10.760...
Youtube al eens geraadpleegt? Daar staan vaak wel filmpjes van de snelste tijden, misschien helpt dat?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

6 levels hoger?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uv3k7tc.jpg

Not a problem. :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MepJ3vQ.jpg

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Best aparte games :)

• M.Cremaster
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-11 15:17
Zoontje van 3 heeft twee discs in de Wii U gepropt en ze zitten beide nu hartstikke vast. Ejectknop werkt niet en er (met beleid) aan trekken ook niet. Heeft iemand hier ervaring mee en/of een manier om de discs er onbeschadigd (ze zijn van de bibliotheek) uit te krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een slot-in drive, dus dat zit denk ik goed vast. Je kan het beste contact met Nintendo opnemen.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zo nu hoor ik er ook bij. Mooie WiiU met Zelda tekeningetjes *O*

Super Mario World 3D erbij gehaald en straks wanneer loon binnen is fast racing neo halen :+ Nu eerst updaten en spelen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/GxHS81oFShV7WPP2abpHhNVp/medium.jpg

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Mizgala28
Fitzierpi schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:54:
Zoontje van 3 heeft twee discs in de Wii U gepropt en ze zitten beide nu hartstikke vast. Ejectknop werkt niet en er (met beleid) aan trekken ook niet. Heeft iemand hier ervaring mee en/of een manier om de discs er onbeschadigd (ze zijn van de bibliotheek) uit te krijgen?
Ten eerste, voortaan de Wii U op een veiligere plek neerzetten.

Ten tweede, dit werkt ook op de Wii U aangezien beide diezelfde type slot-in hebben.

https://nl.ifixit.com/Ans...o+I+get+a+stuck+disc+out.

http://m.youtube.com/watch?v=OqmWIvwYdPg

Ten derde, succes ;)

• Seroczynski
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:40:
Zo nu hoor ik er ook bij. Mooie WiiU met Zelda tekeningetjes *O*

Super Mario World 3D erbij gehaald en straks wanneer loon binnen is fast racing neo halen :+ Nu eerst updaten en spelen.

[afbeelding]
Gefeliciteerd! :) Maat van mij had vorige week dezelfde gekocht, maar dan omdat je die Wii U's kan ombouwen :P

Disclaimer: mijn Wii U is keurig legit.

Edit: typo

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Seroczynski schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:46:
[...]

Gefeliciteerd! :) Maar van mij had vorige week dezelfde gekocht, maar dan omdat je die Wii U's kan ombouwen :P

Disclaimer: mijn Wii U is keurig legit.
Mijn is en blijft legit. 2e hands geen mooi exemplaar kunnen scoren dus dan maar nieuw in precies de uitvoering die je wilt hebben. Geef je wel meer uit maar heb je wel de mooiste controller die er is O+

Langzaam de collectie uitbreiden en af en toe wat van de Wii spelen. Die staat er nu naast zodat ik via component gamecube games kan spelen.

Straks ook nog ergens Pikmin 3 vandaan halen maar dat heeft nu allemaal geen haast. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 14-12-2015 15:49 ]

Pathfinding is niet voor iedereen weggelegd in Xenoblade X. :p

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:41
De kogel is thuis door de kerk: er komt een Wii-U, uiteraard 'voor de kinderen' :-). Nou is mijn huis al jaren disc-vrij, als resultaat van talloze onherstelbaar beschadigde CDs/DVDs in het verleden. Ik wil dit met de Wii-U ook graag, en begrijp dat er verschillende manieren voor bestaan.

- Het liefste zou ik ISOs op mijn Synology NAS zetten, maar hier vind ik weinig over :-(. Iemand een idee?
- Een 2.5 HDD is ook prima, het liefste zonder aparte voeding. Werkt zo'n Y-kabel, of is dat niet eens nodig?
- Een USB stick is ook 'charmant', maar Nintendo waarschuwt. Wat zijn de real-life ervaringen hiermee?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

Martijn

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 20:24

TFHfony

Professional Weirdo

MRammeloo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:07:
- Een USB stick is ook 'charmant', maar Nintendo waarschuwt. Wat zijn de real-life ervaringen hiermee?
Ik heb er al een jaar of 2 een 64Gbyte USB stick in zitten van Verbatim. Bevalt tot nog toe prima. Maar voor hetzelfde geld valt het ding volgende week dood neer natuurlijk ;-)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Seroczynski
  • Niet online
De kogel is thuis door de kerk: er komt een Wii-U, uiteraard 'voor de kinderen' :-). Nou is mijn huis al jaren disc-vrij, als resultaat van talloze onherstelbaar beschadigde CDs/DVDs in het verleden. Ik wil dit met de Wii-U ook graag, en begrijp dat er verschillende manieren voor bestaan.

- Het liefste zou ik ISOs op mijn Synology NAS zetten, maar hier vind ik weinig over :-(. Iemand een idee?
- Een 2.5 HDD is ook prima, het liefste zonder aparte voeding. Werkt zo'n Y-kabel, of is dat niet eens nodig?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

Martijn
  • Je kan games die gedownload zijn via de eShop niet op een andere locatie afspelen. Je kan de interne opslag of een SD kaart gebruiken om je titels op te slaan.
  • Voor zover ik weet moet je bij een 2,5" externe HDD een Y-kabel of externe voeding gebruiken.
  • Ik heb geen ervaring met USB sticks, maar ik zou dan ook gewoon een SD kaart gebruiken.
Edit: Foutieve statement doorgehaald.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Seroczynski schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:30:
[...]
maar ik zou dan ook gewoon een SD kaart gebruiken.
Can I use an SD Card to save game data on the Wii U system?

For Wii U, SD Cards can be used for saving a picture of your Mii and QR Code patterns for your Mii, but not as an external storage device for Wii U software. SD Cards can, however, be used in Wii mode to save data for Wii games. This data is managed through the Data Management feature in Wii mode. SD cards are also used to transfer data from Wii to Wii U.

Als je echt geen DVD's wilt, dan gewoon een flinke (powered) HD eraan hangen en alles kopen in de e-shop.

PS: ISO's kan alleen illegaal zo te zien ...

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 15-12-2015 11:46 ]

• Seroczynski
  • Niet online
Goner schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:40:
[...]

Can I use an SD Card to save game data on the Wii U system?

For Wii U, SD Cards can be used for saving a picture of your Mii and QR Code patterns for your Mii, but not as an external storage device for Wii U software. SD Cards can, however, be used in Wii mode to save data for Wii games. This data is managed through the Data Management feature in Wii mode. SD cards are also used to transfer data from Wii to Wii U.

Als je echt geen DVD's wilt, dan gewoon een flinke (powered) HD eraan hangen en alles kopen in de e-shop.

PS: ISO's kan alleen illegaal zo te zien ...
Och, dat kan dus helemaal niet 8)7 Dan wordt de keuze je in ieder geval wel makkelijker gemaakt.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Heb geen zin om weer een externe hd in me kastje erbij te zetten.
Staan er al 5 op me mediaplayer aangesloten.
Dus heb er een jaar geleden gewoon zo'n 64 GB mini stick ingestoken.
En dat werkt gewoon goed het zal er een beetje vanaf hangen hoeveel spellen je wilt downloaden denk ik.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• RoyVi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-11 08:52
Hey Roy,

Lees net pas je bericht, weet niet of je nog steeds problemen hebt? Ik had met mijn wii u problemen dat het stroperig aanvoelde en ook de motion controller traag reageerd. Bleek dus zware input lag van mijn TV te zijn ik heb een 4k Philips TV en die moet ik telkens handmatig op game mode zetten misschien is dit bij jouw ook het probleem?

Groeten,
Roy ;-)
RoyK schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:24:
Helaas is blijft de framerate slecht bij 3 spelers in MarioKart 8. Ik heb de WiiU even van het stroom gehaald en weer erop gezet. Ik hoopte dat een echte koude boot hem wakker kon schudden. Nu moet ik dat gezeur in met verwijderen en downloaden etc etc.. zo geen behoefte aan dit gedoe.

Hoe zit het eigenlijk met het downloaden van MarioKart 8? Ik heb geen code ofzo van deze game. hij stond al op mijn WiiU. Ik heb uiteraard geen trek om zo voor een leuke verassing te komen te staan dat ik de game moet kopen ofzo :)
Of een Y-kabel nodig is hangt af van hoeveel stroom de harde schijf trekt, maar doorgaans heb je er wel een nodig. Ik heb het in 't begin zonder Y-kabel geprobeerd maar dan ziet de Wii U m'n schijf niet.

Verwijderd

Topicstarter
Zonder Y-kabel moet je niet doen. Als je Wii U op een moment niet genoeg stroom levert bv bij veel schrijfacties kan je op die manier je externe HD mollen zelfs al lijkt het anders wel te werken. (Dit is mij al eens overkomen)

Een HDD met externe voeding is het beste anders een Y-kabel. Ik zal ook geen USB flashdrive gebruiken, die worden Nintendo niet ondersteund met alle gevolgen van dien.
In ander nieuws, gisteren een eindje wezen zwemmen:

:p

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

RoyVi schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:42:
Hey Roy,

Lees net pas je bericht, weet niet of je nog steeds problemen hebt? Ik had met mijn wii u problemen dat het stroperig aanvoelde en ook de motion controller traag reageerd. Bleek dus zware input lag van mijn TV te zijn ik heb een 4k Philips TV en die moet ik telkens handmatig op game mode zetten misschien is dit bij jouw ook het probleem?

Groeten,
Roy ;-)

[...]
Thanks voor je reactie Roy :)

Ik heb van het weekend een optie gevonden in de WiiU om te kunnen kiezen tussen 1080P en 1080i. Hij stond op de P en heb hem op de i gezet. Het verschil moet ik nog testen. Ik merkte op dat het op de gamepad wel vloeiend gaat. Het is dus iets richting de TV of met de TV. Ik heb geen 4K scherm in ieder geval. Uit mijn hoofd heb ik een PFL4703 47" ambilight tv.

• MRammeloo
Dank voor de snelle reacties. Ik ga nu het volgende doen:
- Eerst niets, eens kijken hoe ver ik kom met die 32GB intern
- Daarna een USB stick, en als dat niet bevalt...
- HDD, waarschijnlijk powered, al zie ik niet zo snel een 2.5 HDD met een aparte voeding. Ik wil ook een USB-UTP adapter, en ik wil zo min mogelijk draadjes in het zicht hebben: zo'n Y kabel is dan niet zo handig, want samen met de USB-UTP adapter heb ik dan al 3 USB slots in gebruik.

Sowieso verwacht ik voorlopig niet al te veel games te gaan kopen (Sports, Just Dance), maar dat zullen meer mensen hebben gezegd :-)

Martijn

[ Voor 16% gewijzigd door MRammeloo op 15-12-2015 15:12 ]

• RoyVi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-11 08:52
Het is wel iets dat bij meerdere philips tv's voorkomt je kan de optie vinden bij TV instellingen>Beeld>Geavanceerd>Stijl activiteit> En dan op Game zetten.

Ik ga er vanuit dat de menu structuur wel hetzelfde zal zijn mijn TV komt uit 2014. Succes met het uitzoeken iig.
RoyK schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:33:
[...]

Thanks voor je reactie Roy :)

Ik heb van het weekend een optie gevonden in de WiiU om te kunnen kiezen tussen 1080P en 1080i. Hij stond op de P en heb hem op de i gezet. Het verschil moet ik nog testen. Ik merkte op dat het op de gamepad wel vloeiend gaat. Het is dus iets richting de TV of met de TV. Ik heb geen 4K scherm in ieder geval. Uit mijn hoofd heb ik een PFL4703 47" ambilight tv.
MRammeloo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:57:
Ik wil ook een USB-UTP adapter, en ik wil zo min mogelijk draadjes in het zicht hebben: zo'n Y kabel is dan niet zo handig, want samen met de USB-UTP adapter heb ik dan al 3 USB slots in gebruik.
Verder is er het probleem dat je de ethernetadapter alleen kunt aansluiten op de achterste twee USB-poorten. Met een schijf een een Y-kabel ben je dan verplicht om de schijf in de voorste poorten te pluggen.

• MRammeloo
RayNbow schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:28:
[...]

Verder is er het probleem dat je de ethernetadapter alleen kunt aansluiten op de achterste twee USB-poorten. Met een schijf een een Y-kabel ben je dan verplicht om de schijf in de voorste poorten te pluggen.
Kijk, dat zijn de tips, merci! Ik ben echt een neuroot met kabels, en zo'n Y-kabel aan de voorkant gaat hem niet worden...

Martijn
MRammeloo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:02:
[...]

Kijk, dat zijn de tips, merci! Ik ben echt een neuroot met kabels, en zo'n Y-kabel aan de voorkant gaat hem niet worden...

Martijn
Tja, bij mij ziet 't er zo uit...
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Uh5KVTlaGprMQ59oQ1b6BP9n/full.jpg

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 19:54
Seroczynski schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:49:
[...]

Och, dat kan dus helemaal niet 8)7 Dan wordt de keuze je in ieder geval wel makkelijker gemaakt.
Jawel hoor, maar dan wel met een cardreader ertussen... Ik had nog een hoop 32 GB Sandisk SD kaarten liggen voor mijn HD videocamera / Canon 600D. Werkt prima, en groot zat voor mijn doen.

De enige reden die ik kan bedenken waarom Nintendo SD kaarten en USB sticks (ander topic op hun site) afraadt, is omdat de snelheid van die media nogal varieert per fabrikant.

Komende vakantie die texture packs maar eens downloaden. 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Flozem op 15-12-2015 18:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja en de SD kaart slot aan de voorkant van de Wii U werkt helemaal niet voor het opslaan van Wii U games. (Werkt wel met WiiWare en Wii VC games)

• Seroczynski
  • Niet online
RayNbow schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:08:
[...]

Tja, bij mij ziet 't er zo uit...
[afbeelding]

Ik vind het wel een toffe setup :P Heb zelf ook regelmatig de vloer helemaal vol staan met zooi, onderdeel van de hobby eh :)

• Mizgala28
Hopen dat de "NX" meer opslag krijgt, Nintendo had dit wel een beetje kunnen voorspellen met de Wii U qua opslag.
Pagina: 1 ... 90 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic