Net even Twilight Princess Collectors besteld.
Wilde hem hoe dan ook hebben en ben dan meteen verzekerd van Wolf Link
Wilde hem hoe dan ook hebben en ben dan meteen verzekerd van Wolf Link
[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 28-11-2015 09:57 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Je hebt zeker de Wii U niet vandaag binnen? Pikmin 3 is namelijk in de aanbieding in de eShop vandaag (30 EUR).Touchdomex schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:57:
Binnenkort maar Pikmin 3 scoren en andere mariogames.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nee maar ben in December jarig (was ook de planning om een WiiU te halen halverwege december) en dan haal ik hem eigenlijk. Dit was ook een soort kadootje voor dan gepland.RayNbow schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:30:
[...]
Je hebt zeker de Wii U niet vandaag binnen? Pikmin 3 is namelijk in de aanbieding in de eShop vandaag (30 EUR).
[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 28-11-2015 10:33 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 28% gewijzigd door RoyK op 28-11-2015 22:21 ]
Is niet mogelijk. Je moet kiezen om óf het spel in de eShop te kopen óf je zit met de disc.RoyK schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:19:
Nou hij staat er hoor mensen. Onze Wii U. Tot nu toe heel tevreden maar toch een paar vragen waar ik zo even niet uitkomt.
Kan ik een game op de Wii U schijf zetten zodat niet steeds het Cdtje erin hoeft? Die vind ik namelijk nog best geluid maken. Ik heb nog ruim 19GB over op de Wii U als ik in geheugen beheer zit. Ik hoopte daar info te vinden om de game naar de Wii U te kunnen verplaatsen.
Nope.Is het muziekje op de achtergrond aan te passen? Ik wordt helemaal simpel van het korte loopje.
Je zit half goed. Je moet idd een Mii voor elke speler maken. Maar ook een Wii U account. Ga naar het User menu (icoon rechtsbovenin op de GamePad), kies Switch user en kies dan "Add New User". Je kan dan voor je kids een nieuw account aanmaken (eventueel inclusief NNID) savegames zijn over het algemeen niet tussen accounts gedeeld.Ik had ook het idee dat mijn kids een eigen karakter hebben in de Mii maker. Maar toch blijft mijn (hoofd)karakter steeds terug komen. Ik dacht eigenlijk dat ze dus zelf (dochter) een game kan starten onder haar eigen naam, of in de game haar naam kan kiezen en dan een potje gaat samen. Als ze klaar is gaat zoonlief en die kiest zijn karakter. Maar dit zit zo heb ik het idee iets anders in elkaar.
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Ik koop vrijwel alles in de eShop omdat ik te lui ben om schijfjes te wisselen...RoyK schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:34:
Spinnende CD geluidjes is dan helaas wat het is. Kopen jullie games online in de nintendo shop?
Squads
Squads are the "passive" multiplayer feature of Xenoblade X. At any moment as long as your Wii U is actively connected to the internet, you will be loosely connected with 31 other players also adventuring on Mira, making a 32 person squad that is actively connected to one another in a handful of ways.
[...]Squad Missions
This is the main multiplayer-related component of Xenoblade Chronicles X. Once you pop any of the 5 squad tasks spoken about in the above text, it will unlock a number of missions at the blade mission board back at your BLADE HQ. These missions can be tackled in a party of up to 4 real players, which is formed through invites which can be sent out simply by scanning a list of your entire squad. You can observe all 31 of your squad mates' levels, class, gear, and make a decision whether you'd like to invite them or not.
[...]
To round out my explanation of squads, I'll have you know that when you launch the game, it gives you three options...
- Join a squad filled with solo-minded players. [...]
- Join a squad with multiplayer-minded players. [...]
- Join a squad with your friends. [...]
In Mario Kart 8 kan de Gamepad probleemloos worden gebruikt als een controller, gezamenlijk met andere controllers waaronder de Wiimote.RoyK schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:55:
Je kan dus niet Mario kart spelen met zn twee als 1 met de gamepad en de ander met de wii afstandsbediening?
[ Voor 74% gewijzigd door RayNbow op 29-11-2015 12:54 ]
Verwijderd
Dat is voor zo ver ik weet het geval bij elke Gamepad.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:54:
Ik heb sinds gisteren een Wii U gehaald, maar het valt me op dat als je met de gamepad een beetje schud je een soort geluid hoort net alsof er iets los in zit. Het lijkt te komen van de A,B enz knoppen. Weet iemand of dit normaal is dat deze een beetje los zitten?
Verwijderd
Ah oké thanks!RayNbow schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:34:
[...]
Dat is voor zo ver ik weet het geval bij elke Gamepad.
Kan welRoyK schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:55:
Je kan dus niet Mario kart spelen met zn twee als 1 met de gamepad en de ander met de wii afstandsbediening?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Maar je kunt wel 4 data packs downloaden om laadtijden te versnellen ...RayNbow schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:54:
...maar bij Xenoblade X haal ik de speciale editie en die is alleen op schijf verkrijgbaar.
Daarvan ben ik op de hoogte, maar de eShop versie heeft nog steeds als voordeel dat je geen schijfjes hoeft te wisselen.Goner schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:32:
[...]
Maar je kunt wel 4 data packs downloaden om laadtijden te versnellen ...
http://www.n1ntendo.nl/ar...hronicles-x-datapakketten
[ Voor 11% gewijzigd door RayNbow op 29-11-2015 20:39 ]
Yeps, Kids hebben vandaag Maria Karts met elkaar gespeeld. Dikke fun natuurlijk. Ik ga nog wel een extra controller aanschaffen want ik zat al een paar keer met mijn hart in mijn keel omdat zoontje lief de gamepad bijna liet stuiteren haha.
Verwijderd
Leuk te horen dat de wii u een goede aankoop is, als je toch een andere controller wil kopen is misschien de wii u pro controller een goede controller. Omdat hij veel beter in de hand licht dan de wii mote en een batterij van wel 80 uur heeft. Deze is in bijna alle games te gebruiken.RoyK schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:43:
[...]
Yeps, Kids hebben vandaag Maria Karts met elkaar gespeeld. Dikke fun natuurlijk. Ik ga nog wel een extra controller aanschaffen want ik zat al een paar keer met mijn hart in mijn keel omdat zoontje lief de gamepad bijna liet stuiteren haha.
Lego game was toch nog wel een beetje lastig voor mn zoontje van 5. Fijn dat er demo's beschikbaar zijn om even uit te testen.

Die gamepad is steviger dan je zou verwachten, hoor:RoyK schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:43:
[...]
Lego game was toch nog wel een beetje lastig voor mn zoontje van 5. Fijn dat er demo's beschikbaar zijn om even uit te testen.
Een nintendo 2ds is helemaal kind vriendelijk en moeilijk kapot te krijgenhorizon1978 schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:56:
Sinds de 3ds een complete hard houten trap naar beneden is gestuiterd en niet eens een deuk of zichtbare kras had is mijn vertrouwen in Nintendo heel erg groot.
PS, niet nadoen, is slecht voor je hart. Lol.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Het enige dat ik van Nintendo ooit kapot heb zien gaan was een originele Game Boy waar inmiddels een aantal lijnen van het scherm zijn uitgevallen (maar de rest werkt nog prima, alleen lullig met Tetris omdat er precies één kolom in wegvalt). Daarnaast heb ik van een Game Boy Color eens de adapter-ingang defect gekregen, die kon toen alleen nog maar op batterijen.horizon1978 schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:56:
Sinds de 3ds een complete hard houten trap naar beneden is gestuiterd en niet eens een deuk of zichtbare kras had is mijn vertrouwen in Nintendo heel erg groot.
PS, niet nadoen, is slecht voor je hart. Lol.
De Wii mote plus dan wel ... wist trouwens niet dat die zó duur was.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:58:
[...]
dit is hem, kost bijna evenveel als wii mote.
[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 30-11-2015 09:55 ]
Ik lees er vast overheen, maar ik kan in je artikel nergens vinden dat je 10 euro korting op XCX krijgt... Zou je mij misschien kunnen vertellen waar je dat vandaan hebt?JehannesWeggen schreef op maandag 30 november 2015 @ 00:51:
Voor diegene die Xenoblade X wil downloaden er is nu een aanbieding op Xenoblade Chronicles http://www.nintendolife.c...h_a_bang_on_wii_u_and_3ds 10 euro voor Chronicles en 10 euro korting op Xenoblade X dus in combinatie krijg je Chronicles gratis!
Happy gaming ^^ Aye sir!
Thanks, alleen past die niet in een stuurtje. Daar heb ik er twee van gekocht. Dan kunnen de kids lekker met 2 stuurtjes naast elkaar racen, en kan de gamepad ernaast blijven staan (toch??)Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:58:
[...]
Leuk te horen dat de wii u een goede aankoop is, als je toch een andere controller wil kopen is misschien de wii u pro controller een goede controller. Omdat hij veel beter in de hand licht dan de wii mote en een batterij van wel 80 uur heeft. Deze is in bijna alle games te gebruiken.
[afbeelding]
dit is hem, kost bijna evenveel als wii mote.
Dat staat letterlijk in de eShop op de WiiU op de infopagina voor XCX:Barts14 schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:21:
[...]
Ik lees er vast overheen, maar ik kan in je artikel nergens vinden dat je 10 euro korting op XCX krijgt... Zou je mij misschien kunnen vertellen waar je dat vandaan hebt?
Speciale aanbieding voor Xenoblade Chronicles X: Als je Xenoblade Chronicles (Wii) gedownload hebt, kun je € 10,00 besparen op Xenoblade Chronicles X tot en met 18-12-2015. (Aanbieding alleen geldig als beide games in de Nintendo eShop op dezelfde Wii U worden gekocht. Xenoblade Chronicles (Wii) moet als eerste gedownload worden.
Verwijderd
Nee, de eShop is region-locked.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:12:
Weet iemand of het mogelijk is om uit de USA Nintendo e-shop dingen te kopen? Vaak zijn games daar wat goedkoper of ze hebben andere acties.
Ah oké, dat wist ik niet! Mijn eeuwige dankSeal64 schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:02:
[...]
Dat staat letterlijk in de eShop op de WiiU op de infopagina voor XCX:
[...]
Misschien is het beter dan om af te wachten want de hele NX is mysterie maar ik hoop toch dat er iets aan backwards compatible gebeurd al zal het systeem op SD kaarten werken of digitaal er is via de eShop of Nintendo acount vast iets mogelijk om WiiU en 3DS software op de NX te spelen.RayNbow schreef op maandag 30 november 2015 @ 05:59:
De enige game in dat lijstje die ik niet heb is de Wii-versie van Xenoblade (maar daarvan heb ik de 3DS-versie al)...
Star fox zal zeker de bekende gameplay kwaliteit geven als de vorigen ^^ maar nu met nog meer diepgang!
Graag gedaan en bedankt Seal en hcQd voor die informatie ^^ veel plezier Barts.Barts14 schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:01:
[...]
Ah oké, dat wist ik niet! Mijn eeuwige dank
Verwijderd
Klopt ik bedoel natuurlijk de Wii Remote plusGoner schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:44:
[...]
De Wii mote plus dan wel ... wist trouwens niet dat die zó duur was.
We hadden al 3 Wii motes (en de gouden Zelda plus) dus hoefde alleen een losse Motion Plus (2 tientjes) bij te kopen toen een game daar speciaal om vroeg.
Als je dus niet echt een Plus nodig hebt (zijn er veel games voor ?) dan zou je evt. de oude Remote (€25) kunnen kopen.
PS: wat betreft kwaliteit van Ninetendo consoles, m'n dochter heeft 2e hands een Gameboy en een Color gekocht die resp. ouder en even oud als zij zijn en OK werken
PPS: lees net dat de Wii U in de USA op nr.3 van best verkochte producten van Black Friday staat.
Ja dit kan zeker. Je kan als je de Wii U opstart, of ergens tussendoor, gewoon de bediening over nemen met een van de 2 Wii motes. Vervolgens start je daarmee MK8 op (of kan nog steeds met de GamePad trouwens). Om speler 1 te zijn moet degene die speler 1 wil zijn bij het beginscherm van MK8 op A drukken. Vervolgens kan diegene naar multiplayer etc. gaan alwaar player 2 kan joinen door ook op A te drukken (of misschien is het wel 1 op de Wiimote maar weet ik niet zeker).RoyK schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:40:
Okey Wii U kenners. Ik heb even jullie hulp nodig.
Nu heb ik dus 1 gamepad, 1 controller en 2 stuurtjes. 1 controller gaat natuurlijk in 1 stuurtje. Dus ik heb nu nog een leeg stuurtje over.
Mijn wens is om nog een extra controller te bestellen en zo het tweede stuurtje te vullen.
Ik heb liever dat mijn kids (5 en 7 jaar) met twee plastic stuurtjes aan het racen zijn dan 1 met het stuurtje en de ander met de gamepad. Zoonlief (5 jaar) is nogal hardhandig en ik zie het ding straks nog wel een keer of 10 stuiteren.
Is de Gamepad altijd leading als speler 1? Of can ik tegen de WiiU zeggen dat controller 1 en 2 (respectievelijk de stuurtjes) speler 1 en 2 zijn?
Top, thanks!!! Meteen een nieuwe controller besteld!GF0RCE schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:21:
[...]
Ja dit kan zeker. Je kan als je de Wii U opstart, of ergens tussendoor, gewoon de bediening over nemen met een van de 2 Wii motes. Vervolgens start je daarmee MK8 op (of kan nog steeds met de GamePad trouwens). Om speler 1 te zijn moet degene die speler 1 wil zijn bij het beginscherm van MK8 op A drukken. Vervolgens kan diegene naar multiplayer etc. gaan alwaar player 2 kan joinen door ook op A te drukken (of misschien is het wel 1 op de Wiimote maar weet ik niet zeker).
Op die manier is het mogelijk dat de GamePad dus niet mee hoeft te doen, of wellicht toch als derde meedoen
[ Voor 42% gewijzigd door RayNbow op 30-11-2015 17:57 ]
Als je die lijnen wilt fixen zou ik even googlen. Tijdje geleden heb ik nog een gameboy met kapotte lijnen gemaakt door het deel onder het scherm warm te maken met een soldeerbout.Seal64 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:43:
[...]
Het enige dat ik van Nintendo ooit kapot heb zien gaan was een originele Game Boy waar inmiddels een aantal lijnen van het scherm zijn uitgevallen (maar de rest werkt nog prima, alleen lullig met Tetris omdat er precies één kolom in wegvalt). Daarnaast heb ik van een Game Boy Color eens de adapter-ingang defect gekregen, die kon toen alleen nog maar op batterijen.
Maar wat mechanische defecten heb ik nog geen issues gehad - en ik heb toch zo'n beetje alles vanaf de originele Game Boy (een zwarte) en vanaf de N64 in huis gehad.
Minuutje gekeken, maar dang, xcx is zo een ontzettende must have.RayNbow schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:23:
Xenoblade X's review:
[video]
Edit: Review thread met een overzicht van reviewscores: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1148160
Ik wacht al een lange tijd, sinds 2013 of zo.horizon1978 schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:16:
[...]
Minuutje gekeken, maar dang, xcx is zo een ontzettende must have.
Als jij hem ook voor het eerst op de E3 zag (toen nog als Monolith Project X) dan is dat inderdaad al vanaf 2013 ja. Idem dito hier.RayNbow schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:23:
[...]
Ik wacht al een lange tijd, sinds 2013 of zo.
2013 E3 was de tweede trailer. De eerste trailer was in januari dat jaar (Nintendo Direct):Seal64 schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:44:
[...]
Als jij hem ook voor het eerst op de E3 zag (toen nog als Monolith Project X) dan is dat inderdaad al vanaf 2013 ja. Idem dito hier.
[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 30-11-2015 23:13 ]
[ Voor 5% gewijzigd door horizon1978 op 01-12-2015 00:15 ]
De Wii U mist op papier zeker rekenkracht als je hem vergelijkt met de PS4 en XBO. Echter zegt dit weinig. Het gaat erom dat je met de beschikbare rekenkracht goed omgaat. Het laatste wat je wilt is dat men dingen als het volgende over je game schrijft:RoyK schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:10:
Is het de rekenkracht die de Nintendo mist en hierdoor ik niet de triple A games voorbij ziet komen?
- Runs a native 1080p display on PS4, whereas runs at 900p on Xbox One.
- Dips on both consoles below 30fps.
- Xbox One sees more frequent drops than PS4.
- Xbox One's dips seems to be related to streaming issues.
- Both have visual parity apart from IQ (although wait for a more in-depth Face-Off coming soon from DF).
- PS4 has a minor frame pacing issue (mentioned at the end of the video).
- There's a bit of screent tearing as both consoles use an adaptive V-Sync solution.
Die 32 gieg is geen probleem gezien het gemak van een externe schijf die je er zo op aan kunt sluiten.Met 32GB intern geheugen en de best korrelige beelden die ik tot nu toe ziet, lijkt de Wii U wel echt een lichtjaar "achter" te lopen met de grote jongens.
Ik deel je conclusie over de spelletjes voor kinderen.
[ Voor 18% gewijzigd door Tukk op 01-12-2015 09:14 ]
Kijk dat klinkt leuk. Want sommige dingen zijn gewoon te lastig voor ze. Kan je toch samenwerken. Hij wil het zo graag delen met me. "Kijk pap moet je zien!!" "SOOW PAPP ik heb hem met de schilpad geraakt, kijk dan pap!!" en zo gaat het de hele tijd hahaTukk schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:10:
[...]
Ik deel je conclusie over de spelletjes voor kinderen.
Ik wil er een aan toevoegen en dat is Mario Galaxy.
Ik heb de oude op de Wii U gespeeld en de nieuwe staat op mijn te-kopen-lijstje.
Vooral het samen spelen is leuk, de kleine kan je helpen sterren pakken of dingen tegen houden terwijl jij de moeilijkere taken oppakt.
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Je kunt het thuis met z'n tweeën spelen, Battle Dojo.RoyK schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:01:
-Splatoon (is geloof ik single player van wat ik gisteren even zag)
Spel staat op verlanglijstje van m'n dochter, dus heb die datapacks maar vast opgehaald. 10GB bij elkaar, was in 2 1/2 uur binnen.RayNbow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 06:43:
Xenoblade X datapacks zijn vanaf 30 november te downloaden:
[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 01-12-2015 09:35 ]
Geen Mario pack, maar er is el een New super Mario bros U met de 3d stijl van de oude 2d games. Mario Maker kan ook, gewoon zelf dingen maken en ze de easy 100 Mario challenge laten doen, denk dat dat het minste frustratie oplevert.RoyK schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:01:
Natuurlijk kun je externe schijven aansluiten. Maar dat vind ik bijvoorbeeld nou niet bepaald een gemak. Het is "weer" een device, met weer een stekker, weer kabels heen en weer. Niet ieder meubeltje in de woonkamer kan dit allemaal netjes verwerken.
Natuurlijk worden zulke dingen geschreven over de One en PS4. Ik denk alleen dat de frequentie van games die op deze consoles uitkomen ook stukken hoger is. En veel van deze games zitten grote developers achter.
Ik ben nog aan het koekeloeren wat nog een hele leuke aanvulling is voor de kids. Nu hebben we:
-Mario Kart 8
-Mario Party
Is er een soort van Mario Pack waarmee ze de gewone Mario games ook kunnen spelen? De leuke 2D en soms 3D werelden en ze tegen de blokjes moeten springen.. Ik denk dat mn zoontje van 5 er helemaal in kan verdrinken.
-Rayman is voor later. Ze stonden niet te stuiteren toen ik de demo aan het checken was. Misschien nog een beetje teveel handelingen
-Sonic misschien een leuke, alleen zijn de reviews niet allemaal even positief
-Wii Sports heeft ook niet de beste reviews. Slechts 5 sporten in de game begrijp ik
-Lego vonden wij nog best gewelddadig. Natuurlijk is het allemaal cartoon, maar het was hakken, slaan, schoppen, gooien.. dat is leuk, maar mn zoontje werd er helemaal hyper van. Ik stond er van te kijken wat een invloed het op hem had. Dus lego games skippen we voor nu even!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
RayNbow in "Nintendo NX - Nieuws en geruchten topic"rajackar schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:59:
Om de NX rumor mill maar weer eens aan te zetten
NINTENDO REPORTEDLY TARGETING 20 MILLION NX UNITS SHIPPED FOR 2016
Zoals ze in het artikel al aangeven, het lijkt een tikje onwaarschijnlijk.
Wat jij zoekt is volgens mij New Super Mario Bros U, gezellige gameplay met co-op mogelijkheid.RoyK schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:01:
Natuurlijk kun je externe schijven aansluiten. Maar dat vind ik bijvoorbeeld nou niet bepaald een gemak. Het is "weer" een device, met weer een stekker, weer kabels heen en weer. Niet ieder meubeltje in de woonkamer kan dit allemaal netjes verwerken.
Natuurlijk worden zulke dingen geschreven over de One en PS4. Ik denk alleen dat de frequentie van games die op deze consoles uitkomen ook stukken hoger is. En veel van deze games zitten grote developers achter.
Ik ben nog aan het koekeloeren wat nog een hele leuke aanvulling is voor de kids. Nu hebben we:
-Mario Kart 8
-Mario Party
Is er een soort van Mario Pack waarmee ze de gewone Mario games ook kunnen spelen? De leuke 2D en soms 3D werelden en ze tegen de blokjes moeten springen.. Ik denk dat mn zoontje van 5 er helemaal in kan verdrinken.
-Rayman is voor later. Ze stonden niet te stuiteren toen ik de demo aan het checken was. Misschien nog een beetje teveel handelingen
-Sonic misschien een leuke, alleen zijn de reviews niet allemaal even positief
-Wii Sports heeft ook niet de beste reviews. Slechts 5 sporten in de game begrijp ik
-Lego vonden wij nog best gewelddadig. Natuurlijk is het allemaal cartoon, maar het was hakken, slaan, schoppen, gooien.. dat is leuk, maar mn zoontje werd er helemaal hyper van. Ik stond er van te kijken wat een invloed het op hem had. Dus lego games skippen we voor nu even!
Thanks voor de tip!!mathelicious schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:30:
[...]
Wat jij zoekt is volgens mij New Super Mario Bros U, gezellige gameplay met co-op mogelijkheid.
Daarnaast is er ook nog een leuk tactisch spel waar je kids een hoop van leren, namelijk Pikmin 3.
Dat is voor een vijf jarige wel (te) moeilijk, maar het spel bevat een hoop elementen die nuttig zijn om mee om te kunnen gaan.
- tijd management
- risico/baten analyseren
- puzzels oplossen
- leren omgaan met verlies
- Grote problemen in stapjes oplossen
En dat zit allemaal verpakt in een supervrolijk spel met uitnodigende graphics en een leuke gameplay die heel erg leunt op de gamepad en lekker gooien met pikmin.
Voor jezelf zijn er ook nog opties zoals Hyrule Warriors, COD BO2, AC, MK8 online, TLoZ...
Nope.horizon1978 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 17:12:
Is er al een XC(X) topic?
Das idd wel heel snel, waar heb je m besteld of afgehaald?
Niet de gehele soundtrack, slechts een paar tracks van de soundtrack. De volledige soundtrack is 4 cd's.
Naja, da's nog altijd meer dan wat wij krijgen natuurlijk. Is niet erg, heft de US ook nog eens wat. VErbaast me wel dat de LE maar mondjesmaat geleverd is van wat ze mij verteld hebben. Erg jammer allemaal maar goed.RayNbow schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:27:
[...]
Niet de gehele soundtrack, slechts een paar tracks van de soundtrack. De volledige soundtrack is 4 cd's.
Voor mij hoeft 't niet... heb de 4 cd's al.Akaendra schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:37:
[...]
Naja, da's nog altijd meer dan wat wij krijgen natuurlijk.
Zijn er geen andere winkels in de buurt (bijv. een Intertoys) die mogelijk de LE op voorraad hebben?Is niet erg, heft de US ook nog eens wat. VErbaast me wel dat de LE maar mondjesmaat geleverd is van wat ze mij verteld hebben. Erg jammer allemaal maar goed.
[ Voor 15% gewijzigd door RayNbow op 02-12-2015 15:08 ]
Mooie game voor de splitscreen..Fingers crossed dat hij echt goed is:)Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:38:
Fast Racing Neo komt volgende week in de eShop (EU en VS)
http://www.nintendolife.c...d_pricing_speed_into_view
Prijs: €14,99
[video]
In ieder gevaal een beetje het F-Zero gevoel op de console.Beakzz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:40:
[...]
Mooie game voor de splitscreen..Fingers crossed dat hij echt goed is:)
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Goner op 02-12-2015 16:48 ]
Zonder tablet kan alleen in de Dojo als je tegen iemand anders speelt.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:42:
Weet niet of dit het juiste topic is, maar weet iemand hoe ik Splatoon zonder de gamepad kan spelen. Want dat met de gamepad werkt best wel ruk.
Verwijderd
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Misschien ligt het aan mij, maar dit vind ik toch echt het niveau 'tablet' spel? Okay, de split screen modus niet, maar verder vind ik dit niet een heel boeiende release. Het lijkt me me rommelig, weinig fun factor.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:38:
[video]
Afhankelijk van waar de interesses liggen. Er is ook nog Fifa13 op de WiiU. Wellicht ook leuk? Zeker leuk om samen tegen je zoontje te spelen. Voor mijn zoon ligt hij nu ook in de sinterklaaszak. Ik had hem al op de pc, maar dat is te moeilijk voor hem (5 jaar) om op te starten etc.
[ Voor 21% gewijzigd door Mystikal op 02-12-2015 17:25 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Het grote richten doe ik zelf met de joystick. Finetunen met het bewegen van de tablet. Dit werkt voor mij iig goed.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:19:
Dat is balen want ik haat het om helemaal moeilijk te richten met zo'n Wii mote of gamepad
Ja dat ligt toch wel een beetje aan jou inderdaad. Als je nou een kleine puzzelgame of endless runner een tabletachtige game noemt dan snap ik het nog, maar dit is in de categorie F-Zero en Wipeout.Mystikal schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:24:
Misschien ligt het aan mij, maar dit vind ik toch echt het niveau 'tablet' spel? Okay, de split screen modus niet, maar verder vind ik dit niet een heel boeiende release. Het lijkt me me rommelig, weinig fun factor.
Volgens mij hadden ze beter iets uit kunnen brengen in de trend van een 'wrecking / track race' (Flatout / Blur). Dat zal beter in de smaak vallen bij de kinderen dan dit (te) futuristische spel.

Je kunt motion controls uitzetten, maar de Gamepad is de enige controller die werkt.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:19:
Dat is balen want ik haat het om helemaal moeilijk te richten met zo'n Wii mote of gamepad
Ik ga mijn pre-orders (Xenoblade X en Shovel Knight Amiibo) pas zaterdag ophalen. Anders heb ik geen tijd. Niet dat ik er geen zin in hebRayNbow schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:51:
Uit werk m'n preorder opgehaald in Gouda:
[afbeelding]
[...]
Je kunt motion controls uitzetten, maar de Gamepad is de enige controller die werkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2015 18:02 ]
Maandag al in de downloadqueue gegooid. Het is slechts 10 gieg aan downloads, maar je hebt 4-5 gieg extra aan tijdelijke opslag nodig.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:58:
Downloaden jullie trouwens de data-packs of niet? Zo te zien 15GB aan downloads.
Nice - ik ga mijn LE exemplaar morgen vanuit de cursus ophalen. Helaas niet opgelet op de datum waardoor ik vanuit Den Bosch terug naar Sittard moet rijden voor ik naar huis kan...RayNbow schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:51:
Uit werk m'n preorder opgehaald in Gouda:
[...]
Je kunt motion controls uitzetten, maar de Gamepad is de enige controller die werkt.

[ Voor 23% gewijzigd door RayNbow op 02-12-2015 20:04 ]
Het vervelende is dat alle packs op een hoop geveegd worden na downloaden. Anders zou je de meest gebruikte in geheugen kunnen zetten en de rest op disk ...Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:09:
Ik heb de download ook aangeslingerd. Ik heb ook een externe HDD, maar ik dénk dat het slimmer is om de datapacks op het interne geheugen te zetten. Voor de effectiviteit.
[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 02-12-2015 22:03 ]
Wipeout and F-Zero got a babyVerwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:38:
[video]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq