Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:40
Net even Twilight Princess Collectors besteld.
Wilde hem hoe dan ook hebben en ben dan meteen verzekerd van Wolf Link

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een WiiU Premium Wind Waker editie besteld.

*O*

Nu nog hopen dat ik niet naar Heerenveen hoef te gaan maar dat de winkel hem gewoon kan ophalen.

Binnenkort maar Pikmin 3 scoren en andere mariogames.

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 28-11-2015 09:57 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Touchdomex schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:57:
Binnenkort maar Pikmin 3 scoren en andere mariogames.
Je hebt zeker de Wii U niet vandaag binnen? Pikmin 3 is namelijk in de aanbieding in de eShop vandaag (30 EUR).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RayNbow schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:30:
[...]

Je hebt zeker de Wii U niet vandaag binnen? Pikmin 3 is namelijk in de aanbieding in de eShop vandaag (30 EUR).
Nee maar ben in December jarig (was ook de planning om een WiiU te halen halverwege december) en dan haal ik hem eigenlijk. Dit was ook een soort kadootje voor dan gepland.

Echter vandaag spontaan bijna uitverkocht bij in ieder geval Nedgame (zou hem daar eerst halen vanwege de games die ik nog wil verkopen) Nu bij de GameMania maar gehaald. Anders was die straks helemaal weg ;(

Kan de WiiU halen vandaag maar dan betaal ik weer 20 euro aan benzine en is mijn voordeel weg :+ Moet alleen vandaag regelen dat die naar Groningen komt en dan kan het nog een week duren ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 28-11-2015 10:33 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Nou hij staat er hoor mensen. Onze Wii U. Tot nu toe heel tevreden maar toch een paar vragen waar ik zo even niet uitkomt.

Kan ik een game op de Wii U schijf zetten zodat niet steeds het Cdtje erin hoeft? Die vind ik namelijk nog best geluid maken. Ik heb nog ruim 19GB over op de Wii U als ik in geheugen beheer zit. Ik hoopte daar info te vinden om de game naar de Wii U te kunnen verplaatsen.

Is het muziekje op de achtergrond aan te passen? Ik wordt helemaal simpel van het korte loopje.

Ik had ook het idee dat mijn kids een eigen karakter hebben in de Mii maker. Maar toch blijft mijn (hoofd)karakter steeds terug komen. Ik dacht eigenlijk dat ze dus zelf (dochter) een game kan starten onder haar eigen naam, of in de game haar naam kan kiezen en dan een potje gaat samen. Als ze klaar is gaat zoonlief en die kiest zijn karakter. Maar dit zit zo heb ik het idee iets anders in elkaar.

[ Voor 28% gewijzigd door RoyK op 28-11-2015 22:21 ]

Mijn portfolio op Instagram

Verwijderd

Topicstarter
RoyK schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:19:
Nou hij staat er hoor mensen. Onze Wii U. Tot nu toe heel tevreden maar toch een paar vragen waar ik zo even niet uitkomt.

Kan ik een game op de Wii U schijf zetten zodat niet steeds het Cdtje erin hoeft? Die vind ik namelijk nog best geluid maken. Ik heb nog ruim 19GB over op de Wii U als ik in geheugen beheer zit. Ik hoopte daar info te vinden om de game naar de Wii U te kunnen verplaatsen.
Is niet mogelijk. Je moet kiezen om óf het spel in de eShop te kopen óf je zit met de disc.
Is het muziekje op de achtergrond aan te passen? Ik wordt helemaal simpel van het korte loopje.
Nope.
Ik had ook het idee dat mijn kids een eigen karakter hebben in de Mii maker. Maar toch blijft mijn (hoofd)karakter steeds terug komen. Ik dacht eigenlijk dat ze dus zelf (dochter) een game kan starten onder haar eigen naam, of in de game haar naam kan kiezen en dan een potje gaat samen. Als ze klaar is gaat zoonlief en die kiest zijn karakter. Maar dit zit zo heb ik het idee iets anders in elkaar.
Je zit half goed. Je moet idd een Mii voor elke speler maken. Maar ook een Wii U account. Ga naar het User menu (icoon rechtsbovenin op de GamePad), kies Switch user en kies dan "Add New User". Je kan dan voor je kids een nieuw account aanmaken (eventueel inclusief NNID) savegames zijn over het algemeen niet tussen accounts gedeeld.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Thanks!!

Spinnende CD geluidjes is dan helaas wat het is. Kopen jullie games online in de nintendo shop?

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 14:31

Desperado112

Mokum

Lekker hoor vandaag donkey kong tropical freeze gekocht voor 29 uit de shop. Wat een schitterend spel is dat vermaak mij prima zo met dit weer. 😎

Gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

RoyK schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:34:
Spinnende CD geluidjes is dan helaas wat het is. Kopen jullie games online in de nintendo shop?
Ik koop vrijwel alles in de eShop omdat ik te lui ben om schijfjes te wisselen...

...maar bij Xenoblade X haal ik de speciale editie en die is alleen op schijf verkrijgbaar.

(Of ik koop zowel de disc als de eShop-versie... wordt alleen een dure grap. :X)

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

helder. Ik had al een extra controller aangekocht omdat ik 2 kids heb. Maar wat blij, nu moet ik er nog 1 kopen want het ding met het scherm erin wil niet in een stuurtje passen haha. Ik dacht dat er al 1 smal joystick bijzat eigenlijk.

ik wil verder nog 1 Mario game erbij halen en dan vind ik het wel even goed zo!

Net online Mariokart gedaan. Best grappig. Helaas trekt de dat schermding het niet naar de slaapkamer. Muurtjes vind hij niet leuk!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Je kan dus niet Mario kart spelen met zn twee als 1 met de gamepad en de ander met de wii afstandsbediening?

Xenoblade X Multiplayer Information Thread!

Paar snippets uit de draad:
Squads
Squads are the "passive" multiplayer feature of Xenoblade X. At any moment as long as your Wii U is actively connected to the internet, you will be loosely connected with 31 other players also adventuring on Mira, making a 32 person squad that is actively connected to one another in a handful of ways.

[...]
Squad Missions
This is the main multiplayer-related component of Xenoblade Chronicles X. Once you pop any of the 5 squad tasks spoken about in the above text, it will unlock a number of missions at the blade mission board back at your BLADE HQ. These missions can be tackled in a party of up to 4 real players, which is formed through invites which can be sent out simply by scanning a list of your entire squad. You can observe all 31 of your squad mates' levels, class, gear, and make a decision whether you'd like to invite them or not.

[...]

To round out my explanation of squads, I'll have you know that when you launch the game, it gives you three options...
  • Join a squad filled with solo-minded players. [...]
  • Join a squad with multiplayer-minded players. [...]
  • Join a squad with your friends. [...]

RoyK schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:55:
Je kan dus niet Mario kart spelen met zn twee als 1 met de gamepad en de ander met de wii afstandsbediening?
In Mario Kart 8 kan de Gamepad probleemloos worden gebruikt als een controller, gezamenlijk met andere controllers waaronder de Wiimote.

Interview met Takahashi: Takahashi's castle: An RPG master's journey from Final Fantasy to Xenoblade

[ Voor 74% gewijzigd door RayNbow op 29-11-2015 12:54 ]

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een Wii U gehaald, maar het valt me op dat als je met de gamepad een beetje schud je een soort geluid hoort net alsof er iets los in zit. Het lijkt te komen van de A,B enz knoppen. Weet iemand of dit normaal is dat deze een beetje los zitten?
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:54:
Ik heb sinds gisteren een Wii U gehaald, maar het valt me op dat als je met de gamepad een beetje schud je een soort geluid hoort net alsof er iets los in zit. Het lijkt te komen van de A,B enz knoppen. Weet iemand of dit normaal is dat deze een beetje los zitten?
Dat is voor zo ver ik weet het geval bij elke Gamepad.

• Arunia
Dat zijn de knoppen. Dit is bij de hand held consoles etc ook zo.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Das normaal idd.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

RayNbow schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:34:
[...]

Dat is voor zo ver ik weet het geval bij elke Gamepad.
Ah oké thanks!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 13:45

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

RoyK schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:55:
Kan wel

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

RayNbow schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:54:
...maar bij Xenoblade X haal ik de speciale editie en die is alleen op schijf verkrijgbaar.
Maar je kunt wel 4 data packs downloaden om laadtijden te versnellen ...
http://www.n1ntendo.nl/ar...hronicles-x-datapakketten
Goner schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:32:
[...]

Maar je kunt wel 4 data packs downloaden om laadtijden te versnellen ...
http://www.n1ntendo.nl/ar...hronicles-x-datapakketten
Daarvan ben ik op de hoogte, maar de eShop versie heeft nog steeds als voordeel dat je geen schijfjes hoeft te wisselen. :p

(Aan de andere kant, ik heb niet zo veel fysieke Wii U games, dus zo vaak hoef ik niet te wisselen... :p)

[ Voor 11% gewijzigd door RayNbow op 29-11-2015 20:39 ]

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Yeps, Kids hebben vandaag Maria Karts met elkaar gespeeld. Dikke fun natuurlijk. Ik ga nog wel een extra controller aanschaffen want ik zat al een paar keer met mijn hart in mijn keel omdat zoontje lief de gamepad bijna liet stuiteren haha.

Lego game was toch nog wel een beetje lastig voor mn zoontje van 5. Fijn dat er demo's beschikbaar zijn om even uit te testen.

Verwijderd

RoyK schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:43:
[...]

Yeps, Kids hebben vandaag Maria Karts met elkaar gespeeld. Dikke fun natuurlijk. Ik ga nog wel een extra controller aanschaffen want ik zat al een paar keer met mijn hart in mijn keel omdat zoontje lief de gamepad bijna liet stuiteren haha.

Lego game was toch nog wel een beetje lastig voor mn zoontje van 5. Fijn dat er demo's beschikbaar zijn om even uit te testen.
Leuk te horen dat de wii u een goede aankoop is, als je toch een andere controller wil kopen is misschien de wii u pro controller een goede controller. Omdat hij veel beter in de hand licht dan de wii mote en een batterij van wel 80 uur heeft. Deze is in bijna alle games te gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://www.neontommy.com/sites/default/files/users/user752/Wii-U-Pro-Controller.png
dit is hem, kost bijna evenveel als wii mote.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 08:57
RoyK schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:43:
[...]

Die gamepad is steviger dan je zou verwachten, hoor:
YouTube: Drop Test: Nintendo Wii U

Het blijft wel Nintendo-hardware, dat spul is doorgaans vrij onverwoestbaar. Weet je nog dat iedereen klaagde dat ze de Wii Remote door de TV gekeild hadden? Hoe vaak heb je gehoord dat daarbij de Wiimote die actie niet overleefd heeft? :+
De Gamepad zelf kan wel stevig zijn, maar dat touchscreen lijkt me toch een zwakke plek.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Sinds de 3ds een complete hard houten trap naar beneden is gestuiterd en niet eens een deuk of zichtbare kras had is mijn vertrouwen in Nintendo heel erg groot.

PS, niet nadoen, is slecht voor je hart. Lol.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

horizon1978 schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:56:
Sinds de 3ds een complete hard houten trap naar beneden is gestuiterd en niet eens een deuk of zichtbare kras had is mijn vertrouwen in Nintendo heel erg groot.

Een nintendo 2ds is helemaal kind vriendelijk en moeilijk kapot te krijgen

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
Voor diegene die Xenoblade X wil downloaden er is nu een aanbieding op Xenoblade Chronicles http://www.nintendolife.c...h_a_bang_on_wii_u_and_3ds 10 euro voor Chronicles en 10 euro korting op Xenoblade X dus in combinatie krijg je Chronicles gratis!

Happy gaming ^^ Aye sir!
De enige game in dat lijstje die ik niet heb is de Wii-versie van Xenoblade (maar daarvan heb ik de 3DS-versie al)...

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik heb hier toch wel zin in!

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Seal64
horizon1978 schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:56:

Het enige dat ik van Nintendo ooit kapot heb zien gaan was een originele Game Boy waar inmiddels een aantal lijnen van het scherm zijn uitgevallen (maar de rest werkt nog prima, alleen lullig met Tetris omdat er precies één kolom in wegvalt). Daarnaast heb ik van een Game Boy Color eens de adapter-ingang defect gekregen, die kon toen alleen nog maar op batterijen.
Maar wat mechanische defecten heb ik nog geen issues gehad - en ik heb toch zo'n beetje alles vanaf de originele Game Boy (een zwarte) en vanaf de N64 in huis gehad.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:58:
[...]
De Wii mote plus dan wel ... wist trouwens niet dat die zó duur was.
We hadden al 3 Wii motes (en de gouden Zelda plus) dus hoefde alleen een losse Motion Plus (2 tientjes) bij te kopen toen een game daar speciaal om vroeg.
Als je dus niet echt een Plus nodig hebt (zijn er veel games voor ?) dan zou je evt. de oude Remote (€25) kunnen kopen.

PS: wat betreft kwaliteit van Ninetendo consoles, m'n dochter heeft 2e hands een Gameboy en een Color gekocht die resp. ouder en even oud als zij zijn en OK werken :+

PPS: lees net dat de Wii U in de USA op nr.3 van best verkochte producten van Black Friday staat.

[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 30-11-2015 09:55 ]

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-10 16:03
JehannesWeggen schreef op maandag 30 november 2015 @ 00:51:
Voor diegene die Xenoblade X wil downloaden er is nu een aanbieding op Xenoblade Chronicles http://www.nintendolife.c...h_a_bang_on_wii_u_and_3ds 10 euro voor Chronicles en 10 euro korting op Xenoblade X dus in combinatie krijg je Chronicles gratis!

Happy gaming ^^ Aye sir!
Ik lees er vast overheen, maar ik kan in je artikel nergens vinden dat je 10 euro korting op XCX krijgt... Zou je mij misschien kunnen vertellen waar je dat vandaan hebt? :+

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:34
Je krijgt in de eShop €10 korting op XCX als je ook XC hebt gedownload op dezelfde console, die actie loopt tot 18 december.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:58:
[...]

Leuk te horen dat de wii u een goede aankoop is, als je toch een andere controller wil kopen is misschien de wii u pro controller een goede controller. Omdat hij veel beter in de hand licht dan de wii mote en een batterij van wel 80 uur heeft. Deze is in bijna alle games te gebruiken.
[afbeelding]
Thanks, alleen past die niet in een stuurtje. Daar heb ik er twee van gekocht. Dan kunnen de kids lekker met 2 stuurtjes naast elkaar racen, en kan de gamepad ernaast blijven staan (toch??)

• Seal64
Barts14 schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:21:
[...]

Ik lees er vast overheen, maar ik kan in je artikel nergens vinden dat je 10 euro korting op XCX krijgt... Zou je mij misschien kunnen vertellen waar je dat vandaan hebt? :+
Dat staat letterlijk in de eShop op de WiiU op de infopagina voor XCX:
Speciale aanbieding voor Xenoblade Chronicles X: Als je Xenoblade Chronicles (Wii) gedownload hebt, kun je € 10,00 besparen op Xenoblade Chronicles X tot en met 18-12-2015. (Aanbieding alleen geldig als beide games in de Nintendo eShop op dezelfde Wii U worden gekocht. Xenoblade Chronicles (Wii) moet als eerste gedownload worden.

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om uit de USA Nintendo e-shop dingen te kopen? Vaak zijn games daar wat goedkoper of ze hebben andere acties.
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:12:
Weet iemand of het mogelijk is om uit de USA Nintendo e-shop dingen te kopen? Vaak zijn games daar wat goedkoper of ze hebben andere acties.
Nee, de eShop is region-locked.

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-10 16:03
Seal64 schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:02:
[...]

Dat staat letterlijk in de eShop op de WiiU op de infopagina voor XCX:

[...]
Ah oké, dat wist ik niet! Mijn eeuwige dank _/-\o_

• Tri Force
RayNbow schreef op maandag 30 november 2015 @ 05:59:
De enige game in dat lijstje die ik niet heb is de Wii-versie van Xenoblade (maar daarvan heb ik de 3DS-versie al)...
Misschien is het beter dan om af te wachten want de hele NX is mysterie maar ik hoop toch dat er iets aan backwards compatible gebeurd al zal het systeem op SD kaarten werken of digitaal er is via de eShop of Nintendo acount vast iets mogelijk om WiiU en 3DS software op de NX te spelen.

• Tri Force
Star fox zal zeker de bekende gameplay kwaliteit geven als de vorigen ^^ maar nu met nog meer diepgang!

• Tri Force
Barts14 schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:01:
[...]

Ah oké, dat wist ik niet! Mijn eeuwige dank _/-\o_
Graag gedaan en bedankt Seal en hcQd voor die informatie ^^ veel plezier Barts.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Okey Wii U kenners. Ik heb even jullie hulp nodig.

Nu heb ik dus 1 gamepad, 1 controller en 2 stuurtjes. 1 controller gaat natuurlijk in 1 stuurtje. Dus ik heb nu nog een leeg stuurtje over.

Mijn wens is om nog een extra controller te bestellen en zo het tweede stuurtje te vullen.

Ik heb liever dat mijn kids (5 en 7 jaar) met twee plastic stuurtjes aan het racen zijn dan 1 met het stuurtje en de ander met de gamepad. Zoonlief (5 jaar) is nogal hardhandig en ik zie het ding straks nog wel een keer of 10 stuiteren.

Is de Gamepad altijd leading als speler 1? Of can ik tegen de WiiU zeggen dat controller 1 en 2 (respectievelijk de stuurtjes) speler 1 en 2 zijn?

Verwijderd

Goner schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:44:
[...]

De Wii mote plus dan wel ... wist trouwens niet dat die zó duur was.
We hadden al 3 Wii motes (en de gouden Zelda plus) dus hoefde alleen een losse Motion Plus (2 tientjes) bij te kopen toen een game daar speciaal om vroeg.
Als je dus niet echt een Plus nodig hebt (zijn er veel games voor ?) dan zou je evt. de oude Remote (€25) kunnen kopen.

PS: wat betreft kwaliteit van Ninetendo consoles, m'n dochter heeft 2e hands een Gameboy en een Color gekocht die resp. ouder en even oud als zij zijn en OK werken :+

PPS: lees net dat de Wii U in de USA op nr.3 van best verkochte producten van Black Friday staat.
Klopt ik bedoel natuurlijk de Wii Remote plus ;) .

• GF0RCE
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 13:39
RoyK schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:40:
Okey Wii U kenners. Ik heb even jullie hulp nodig.

Nu heb ik dus 1 gamepad, 1 controller en 2 stuurtjes. 1 controller gaat natuurlijk in 1 stuurtje. Dus ik heb nu nog een leeg stuurtje over.

Mijn wens is om nog een extra controller te bestellen en zo het tweede stuurtje te vullen.

Ik heb liever dat mijn kids (5 en 7 jaar) met twee plastic stuurtjes aan het racen zijn dan 1 met het stuurtje en de ander met de gamepad. Zoonlief (5 jaar) is nogal hardhandig en ik zie het ding straks nog wel een keer of 10 stuiteren.

Is de Gamepad altijd leading als speler 1? Of can ik tegen de WiiU zeggen dat controller 1 en 2 (respectievelijk de stuurtjes) speler 1 en 2 zijn?
Ja dit kan zeker. Je kan als je de Wii U opstart, of ergens tussendoor, gewoon de bediening over nemen met een van de 2 Wii motes. Vervolgens start je daarmee MK8 op (of kan nog steeds met de GamePad trouwens). Om speler 1 te zijn moet degene die speler 1 wil zijn bij het beginscherm van MK8 op A drukken. Vervolgens kan diegene naar multiplayer etc. gaan alwaar player 2 kan joinen door ook op A te drukken (of misschien is het wel 1 op de Wiimote maar weet ik niet zeker).

Op die manier is het mogelijk dat de GamePad dus niet mee hoeft te doen, of wellicht toch als derde meedoen ;)

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

GF0RCE schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:21:
[...]

Ja dit kan zeker. Je kan als je de Wii U opstart, of ergens tussendoor, gewoon de bediening over nemen met een van de 2 Wii motes. Vervolgens start je daarmee MK8 op (of kan nog steeds met de GamePad trouwens). Om speler 1 te zijn moet degene die speler 1 wil zijn bij het beginscherm van MK8 op A drukken. Vervolgens kan diegene naar multiplayer etc. gaan alwaar player 2 kan joinen door ook op A te drukken (of misschien is het wel 1 op de Wiimote maar weet ik niet zeker).

Op die manier is het mogelijk dat de GamePad dus niet mee hoeft te doen, of wellicht toch als derde meedoen ;)
Top, thanks!!! Meteen een nieuwe controller besteld!

Xenoblade X's review:

Edit: Review thread met een overzicht van reviewscores: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1148160

[ Voor 42% gewijzigd door RayNbow op 30-11-2015 17:57 ]

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Seal64 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:43:
[...]

Het enige dat ik van Nintendo ooit kapot heb zien gaan was een originele Game Boy waar inmiddels een aantal lijnen van het scherm zijn uitgevallen (maar de rest werkt nog prima, alleen lullig met Tetris omdat er precies één kolom in wegvalt). Daarnaast heb ik van een Game Boy Color eens de adapter-ingang defect gekregen, die kon toen alleen nog maar op batterijen.
Maar wat mechanische defecten heb ik nog geen issues gehad - en ik heb toch zo'n beetje alles vanaf de originele Game Boy (een zwarte) en vanaf de N64 in huis gehad.
Als je die lijnen wilt fixen zou ik even googlen. Tijdje geleden heb ik nog een gameboy met kapotte lijnen gemaakt door het deel onder het scherm warm te maken met een soldeerbout.

• horizon1978
RayNbow schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:23:
Xenoblade X's review:
[video]

Edit: Review thread met een overzicht van reviewscores: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1148160
Minuutje gekeken, maar dang, xcx is zo een ontzettende must have.
horizon1978 schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:16:
[...]

Minuutje gekeken, maar dang, xcx is zo een ontzettende must have.
Ik wacht al een lange tijd, sinds 2013 of zo. :p

• Seal64
RayNbow schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:23:
[...]

Ik wacht al een lange tijd, sinds 2013 of zo. :p
Als jij hem ook voor het eerst op de E3 zag (toen nog als Monolith Project X) dan is dat inderdaad al vanaf 2013 ja. Idem dito hier.
Seal64 schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:44:
[...]

Als jij hem ook voor het eerst op de E3 zag (toen nog als Monolith Project X) dan is dat inderdaad al vanaf 2013 ja. Idem dito hier.
2013 E3 was de tweede trailer. De eerste trailer was in januari dat jaar (Nintendo Direct):

M'n interesse begon echter wel te groeien met de 2013 E3 trailer.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik moet zeggen dat ik op een hand vol na, het aanbod zelf qua leuke games wel erg mager vind. Dit is natuurlijk een persoonlijke smaak. Wat dat betreft onderscheid de Nintendo zich wel van anderen qua type games. Met Mario Kart, Splatoon en Mario Party, houden voorlopig mijn kinderen wel even bezig. In de toekomst misschien nog een paar lego games erbij. Ik vond ze nog best "gewelddadig" ook al is het cartoon.

Ik heb wel gemerkt dat er voor mij weinig bij zit. Helaas.

Is het de rekenkracht die de Nintendo mist en hierdoor ik niet de triple A games voorbij ziet komen? Met 32GB intern geheugen en de best korrelige beelden die ik tot nu toe ziet, lijkt de Wii U wel echt een lichtjaar "achter" te lopen met de grote jongens.

Vaart de Nintendo een andere koers? Heeft het een andere visie op gaming? Of hebben ze de boot gemist?

[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 30-11-2015 23:13 ]

• horizon1978
Andere koers.
En grafisch gezien vind ik iets als mk8 mooier dan een witcher3. Dat laatste moet realistisch zijn maar is het nog niet.
Korrelig kan ik Wii U beelden sowieso niet noemen. Neem daarbij dat Wii U wel veel op 60fps draait.

Ben geen kind meer maar kart8 online is toch wel erg leuk en competitief. Splatoon is wellicht één van mijn favoriete spellen aller tijden geworden.de

Daarnaast, wil je maar "volwassenen" spellen dan heb je:
Fatal frame v
Zombi U

Vergeet het aankomend XCX niet. Maar ook spellen als cpt toad, smash, Mario 3d, pikmin bieden veel uitdaging. Zelfs yoshi. Dat is gewoon top platform game met hele fijn beelden.

Daarnaast zijn er ook voldoende goede indie games in de eshop te vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door horizon1978 op 01-12-2015 00:15 ]

RoyK schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:10:
Is het de rekenkracht die de Nintendo mist en hierdoor ik niet de triple A games voorbij ziet komen?
De Wii U mist op papier zeker rekenkracht als je hem vergelijkt met de PS4 en XBO. Echter zegt dit weinig. Het gaat erom dat je met de beschikbare rekenkracht goed omgaat. Het laatste wat je wilt is dat men dingen als het volgende over je game schrijft:
  • Runs a native 1080p display on PS4, whereas runs at 900p on Xbox One.
  • Dips on both consoles below 30fps.
  • Xbox One sees more frequent drops than PS4.
  • Xbox One's dips seems to be related to streaming issues.
  • Both have visual parity apart from IQ (although wait for a more in-depth Face-Off coming soon from DF).
  • PS4 has a minor frame pacing issue (mentioned at the end of the video).
  • There's a bit of screent tearing as both consoles use an adaptive V-Sync solution.
Met 32GB intern geheugen en de best korrelige beelden die ik tot nu toe ziet, lijkt de Wii U wel echt een lichtjaar "achter" te lopen met de grote jongens.
Die 32 gieg is geen probleem gezien het gemak van een externe schijf die je er zo op aan kunt sluiten.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Natuurlijk kun je externe schijven aansluiten. Maar dat vind ik bijvoorbeeld nou niet bepaald een gemak. Het is "weer" een device, met weer een stekker, weer kabels heen en weer. Niet ieder meubeltje in de woonkamer kan dit allemaal netjes verwerken.

Natuurlijk worden zulke dingen geschreven over de One en PS4. Ik denk alleen dat de frequentie van games die op deze consoles uitkomen ook stukken hoger is. En veel van deze games zitten grote developers achter.

Ik ben nog aan het koekeloeren wat nog een hele leuke aanvulling is voor de kids. Nu hebben we:

-Mario Kart 8
-Splatoon (is geloof ik single player van wat ik gisteren even zag)
-Mario Party

Is er een soort van Mario Pack waarmee ze de gewone Mario games ook kunnen spelen? De leuke 2D en soms 3D werelden en ze tegen de blokjes moeten springen.. Ik denk dat mn zoontje van 5 er helemaal in kan verdrinken.

-Rayman is voor later. Ze stonden niet te stuiteren toen ik de demo aan het checken was. Misschien nog een beetje teveel handelingen
-Sonic misschien een leuke, alleen zijn de reviews niet allemaal even positief
-Wii Sports heeft ook niet de beste reviews. Slechts 5 sporten in de game begrijp ik
-Lego vonden wij nog best gewelddadig. Natuurlijk is het allemaal cartoon, maar het was hakken, slaan, schoppen, gooien.. dat is leuk, maar mn zoontje werd er helemaal hyper van. Ik stond er van te kijken wat een invloed het op hem had. Dus lego games skippen we voor nu even!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik deel je conclusie over de spelletjes voor kinderen.
Ik wil er een aan toevoegen en dat is Mario Galaxy.

Ik heb de oude op de Wii U gespeeld en de nieuwe staat op mijn te-kopen-lijstje.
Vooral het samen spelen is leuk, de kleine kan je helpen sterren pakken of dingen tegen houden terwijl jij de moeilijkere taken oppakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Tukk op 01-12-2015 09:14 ]

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tukk schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:10:
[...]

Ik deel je conclusie over de spelletjes voor kinderen.
Ik wil er een aan toevoegen en dat is Mario Galaxy.

Ik heb de oude op de Wii U gespeeld en de nieuwe staat op mijn te-kopen-lijstje.
Vooral het samen spelen is leuk, de kleine kan je helpen sterren pakken of dingen tegen houden terwijl jij de moeilijkere taken oppakt.
Kijk dat klinkt leuk. Want sommige dingen zijn gewoon te lastig voor ze. Kan je toch samenwerken. Hij wil het zo graag delen met me. "Kijk pap moet je zien!!" "SOOW PAPP ik heb hem met de schilpad geraakt, kijk dan pap!!" en zo gaat het de hele tijd haha :D

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 14:31

Desperado112

Mokum

Mario maker is ook wel leuk voor kids. Mijn buurmeisje van 5 heeft dit van de week gespeeld beetje uitgelegd en haar fantasie mam meteen de loop. Geweldig hoe ze kijkt als ze voor het eerst haar level speelt.

Moet wel zeggen dat mario kart haar favoriet blijft. Ondanks dat zij alleen maar gas geeft en ik stuur lol.

Gr

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• Goner

Goner

What can I do you for ?

RoyK schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:01:
Je kunt het thuis met z'n tweeën spelen, Battle Dojo.
Maar het leukst is on-line in teams van 4 de Squad Battle of Ranked Battle spelen.

http://splatoon.wikia.com/wiki/Modes

RayNbow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 06:43:
Xenoblade X datapacks zijn vanaf 30 november te downloaden:
Spel staat op verlanglijstje van m'n dochter, dus heb die datapacks maar vast opgehaald. 10GB bij elkaar, was in 2 1/2 uur binnen.

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 01-12-2015 09:35 ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 15:48
Natuurlijk kun je externe schijven aansluiten. Maar dat vind ik bijvoorbeeld nou niet bepaald een gemak. Het is "weer" een device, met weer een stekker, weer kabels heen en weer. Niet ieder meubeltje in de woonkamer kan dit allemaal netjes verwerken.

Natuurlijk worden zulke dingen geschreven over de One en PS4. Ik denk alleen dat de frequentie van games die op deze consoles uitkomen ook stukken hoger is. En veel van deze games zitten grote developers achter.

Ik ben nog aan het koekeloeren wat nog een hele leuke aanvulling is voor de kids. Nu hebben we:

-Mario Kart 8
-Mario Party

Is er een soort van Mario Pack waarmee ze de gewone Mario games ook kunnen spelen? De leuke 2D en soms 3D werelden en ze tegen de blokjes moeten springen.. Ik denk dat mn zoontje van 5 er helemaal in kan verdrinken.

-Rayman is voor later. Ze stonden niet te stuiteren toen ik de demo aan het checken was. Misschien nog een beetje teveel handelingen
-Wii Sports heeft ook niet de beste reviews. Slechts 5 sporten in de game begrijp ik
-Lego vonden wij nog best gewelddadig. Natuurlijk is het allemaal cartoon, maar het was hakken, slaan, schoppen, gooien.. dat is leuk, maar mn zoontje werd er helemaal hyper van. Ik stond er van te kijken wat een invloed het op hem had. Dus lego games skippen we voor nu even!
Geen Mario pack, maar er is el een New super Mario bros U met de 3d stijl van de oude 2d games. Mario Maker kan ook, gewoon zelf dingen maken en ze de easy 100 Mario challenge laten doen, denk dat dat het minste frustratie oplevert.

Mario Party zal het ook vast nog wel goed doen bij de kids, weet iig dat mijn neefjes 8 en 9 genoeg gespeeld hebben op de wii.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Om de NX rumor mill maar weer eens aan te zetten ;)

NINTENDO REPORTEDLY TARGETING 20 MILLION NX UNITS SHIPPED FOR 2016

Zoals ze in het artikel al aangeven, het lijkt een tikje onwaarschijnlijk.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

rajackar schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:59:
Om de NX rumor mill maar weer eens aan te zetten ;)

NINTENDO REPORTEDLY TARGETING 20 MILLION NX UNITS SHIPPED FOR 2016

Zoals ze in het artikel al aangeven, het lijkt een tikje onwaarschijnlijk.
RayNbow in "Nintendo NX - Nieuws en geruchten topic" ;)

Verder, zijn deze aantallen ook onwaarschijnlijk als je denkt aan meerdere formfactors?

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:20

-Mario Kart 8
-Mario Party

Wat jij zoekt is volgens mij New Super Mario Bros U, gezellige gameplay met co-op mogelijkheid.

Daarnaast is er ook nog een leuk tactisch spel waar je kids een hoop van leren, namelijk Pikmin 3.
Dat is voor een vijf jarige wel (te) moeilijk, maar het spel bevat een hoop elementen die nuttig zijn om mee om te kunnen gaan.
- tijd management
- risico/baten analyseren
- puzzels oplossen
- leren omgaan met verlies
- Grote problemen in stapjes oplossen
En dat zit allemaal verpakt in een supervrolijk spel met uitnodigende graphics en een leuke gameplay die heel erg leunt op de gamepad en lekker gooien met pikmin.

Voor jezelf zijn er ook nog opties zoals Hyrule Warriors, COD BO2, AC, MK8 online, TLoZ...
Xenoblade X performance analysis:

• horizon1978
Is er al een XC(X) topic?

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

mathelicious schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:30:
[...]

Wat jij zoekt is volgens mij New Super Mario Bros U, gezellige gameplay met co-op mogelijkheid.

Daarnaast is er ook nog een leuk tactisch spel waar je kids een hoop van leren, namelijk Pikmin 3.
Dat is voor een vijf jarige wel (te) moeilijk, maar het spel bevat een hoop elementen die nuttig zijn om mee om te kunnen gaan.
- tijd management
- risico/baten analyseren
- puzzels oplossen
- leren omgaan met verlies
- Grote problemen in stapjes oplossen
En dat zit allemaal verpakt in een supervrolijk spel met uitnodigende graphics en een leuke gameplay die heel erg leunt op de gamepad en lekker gooien met pikmin.

Voor jezelf zijn er ook nog opties zoals Hyrule Warriors, COD BO2, AC, MK8 online, TLoZ...
Thanks voor de tip!! :)

Nope.

Wie gaat 'm opzetten? :p

• Seal64
De datapacks zijn in ieder geval al beschikbaar, voor diegenen die voor de disc-versie van XCX gaan. Geen pre-load voor de digitale versie, though, dus daarvoor zul je gewoon moeten wachten. On a related note, Nedgame heeft mijn special edition inmiddels op de post gedaan...

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Da's al snel ...

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-vDYJzO-qQYE/Vl7rGcGx0SI/AAAAAAAABUY/DCkiSun9wrM/s800-Ic42/Xenoblade.jpg

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Das idd wel heel snel, waar heb je m besteld of afgehaald?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Lag gewoon bij de Intertoys in het schap ...

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
Ik wacht de reviews nog wel even af van Xenoblade. Zal vast lovent zijn, maar ben nu bezig met andere games :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Akaendra
Kan die van mij ook gaan afhalen vanavond. Wel een gewone, hoorde dat de Special Edition te weinig geleverd is en dat Ninty ook geen nalevering gaat doen (Aldus Gamemania Eindhoven)
Ik had eerst een special edition in de preorder, maar dus een normale nu, ah well, enige leuke was eigenlijk het steelbook, US krijgt de betere SE met de soundtrack :P.

Hij komt toch nog even op de backlog staple, wellicht dat ik er eind van het jaar mee begin of anders Januari :P
Akaendra schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:20:
US krijgt de betere SE met de soundtrack :P.
Niet de gehele soundtrack, slechts een paar tracks van de soundtrack. De volledige soundtrack is 4 cd's.

• Akaendra
RayNbow schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:27:
[...]

Niet de gehele soundtrack, slechts een paar tracks van de soundtrack. De volledige soundtrack is 4 cd's.
Naja, da's nog altijd meer dan wat wij krijgen natuurlijk. Is niet erg, heft de US ook nog eens wat. VErbaast me wel dat de LE maar mondjesmaat geleverd is van wat ze mij verteld hebben. Erg jammer allemaal maar goed.

• Seal64
Tja, het wordt ook wel een Limited Edition genoemd (maar niet op de verpakking). Bovendien, de echte liefhebber heeft toch allang die volledige soundtrack uit Japan over laten vliegen? :p
Akaendra schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:37:
[...]

Naja, da's nog altijd meer dan wat wij krijgen natuurlijk.
Voor mij hoeft 't niet... heb de 4 cd's al. :p
Is niet erg, heft de US ook nog eens wat. VErbaast me wel dat de LE maar mondjesmaat geleverd is van wat ze mij verteld hebben. Erg jammer allemaal maar goed.
Zijn er geen andere winkels in de buurt (bijv. een Intertoys) die mogelijk de LE op voorraad hebben?

In ander nieuws, Splatoon weer in de top 3 van de wekelijkse sales (JP): Media Create Sales: Week 48, 2015 (Nov 23 - Nov 29)

[ Voor 15% gewijzigd door RayNbow op 02-12-2015 15:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Fast Racing Neo komt volgende week in de eShop (EU en VS) :)

http://www.nintendolife.c...d_pricing_speed_into_view

Prijs: €14,99

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:06
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:38:

[video]
Mooie game voor de splitscreen..Fingers crossed dat hij echt goed is:)

Verwijderd

Topicstarter
Beakzz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:40:
[...]

Mooie game voor de splitscreen..Fingers crossed dat hij echt goed is:)
In ieder gevaal een beetje het F-Zero gevoel op de console.

Verwijderd

Weet niet of dit het juiste topic is, maar weet iemand hoe ik Splatoon zonder de gamepad kan spelen. Want dat met de gamepad werkt best wel ruk.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hoe wil je dan super jumps doen ?

Oh, en er is het [Wii U] Het Splatoon Topic

[ Voor 51% gewijzigd door Goner op 02-12-2015 16:48 ]

• Arunia
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:42:
Weet niet of dit het juiste topic is, maar weet iemand hoe ik Splatoon zonder de gamepad kan spelen. Want dat met de gamepad werkt best wel ruk.
Zonder tablet kan alleen in de Dojo als je tegen iemand anders speelt.
wiimote met elastiek om een Wiiu pro controller binden.

Je zit vast aan de tablet.

Verwijderd

Dat is balen want ik haat het om helemaal moeilijk te richten met zo'n Wii mote of gamepad

• TFHfony
  • Laatst online: 20:24

TFHfony

Professional Weirdo

Zo waar... Mijn dochter vroeg net of de WiiU aan mocht! Waarschijnlijk de eerste keer in een maand of 4 a 5!
Wel Just Dance 3, maar toch. Het ding werkt nog wel. Moest alleen even zoeken naar een controller met werkende batterijen ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

[video]
Misschien ligt het aan mij, maar dit vind ik toch echt het niveau 'tablet' spel? Okay, de split screen modus niet, maar verder vind ik dit niet een heel boeiende release. Het lijkt me me rommelig, weinig fun factor.
Volgens mij hadden ze beter iets uit kunnen brengen in de trend van een 'wrecking / track race' (Flatout / Blur). Dat zal beter in de smaak vallen bij de kinderen dan dit (te) futuristische spel.
Afhankelijk van waar de interesses liggen. Er is ook nog Fifa13 op de WiiU. Wellicht ook leuk? Zeker leuk om samen tegen je zoontje te spelen. Voor mijn zoon ligt hij nu ook in de sinterklaaszak. Ik had hem al op de pc, maar dat is te moeilijk voor hem (5 jaar) om op te starten etc.

[ Voor 21% gewijzigd door Mystikal op 02-12-2015 17:25 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• Arunia
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:19:
Dat is balen want ik haat het om helemaal moeilijk te richten met zo'n Wii mote of gamepad
Het grote richten doe ik zelf met de joystick. Finetunen met het bewegen van de tablet. Dit werkt voor mij iig goed.
Mijn vrouw gebruikt alleen de joystick of zelfs niet. Maar die speelt met roller.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:06
Mystikal schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:24:
Misschien ligt het aan mij, maar dit vind ik toch echt het niveau 'tablet' spel? Okay, de split screen modus niet, maar verder vind ik dit niet een heel boeiende release. Het lijkt me me rommelig, weinig fun factor.
Volgens mij hadden ze beter iets uit kunnen brengen in de trend van een 'wrecking / track race' (Flatout / Blur). Dat zal beter in de smaak vallen bij de kinderen dan dit (te) futuristische spel.
Ja dat ligt toch wel een beetje aan jou inderdaad. Als je nou een kleine puzzelgame of endless runner een tabletachtige game noemt dan snap ik het nog, maar dit is in de categorie F-Zero en Wipeout.

Nou kan het best dat er een gelijksoortig spel op de tablet verkrijgbaar is, maar ja dan kan je alles in die categorie schuiven. Een Blur of Fallout op de WiiU vind ik ook een beter idee, maar ik ga ook niet naar de nachtwacht zitten kijken en me dan afvragen of Rembrandt niet beter wat lekkere vrouwen had kunnen schilderen :+ Dan moet je even naar de ontwikkelaar kijken en wat hij tot nu toe heeft gemaakt.

• horizon1978
Oh me jee, de motion controls bij Splatoon werken perfect.
Misschien moet je sensiviteit voor jezelf beetje bijstellen in het menu.
Uit werk m'n preorder opgehaald in Gouda:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Ip9Vb7hnLPacQdOGU8nWbikj/full.jpg
*O*
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:19:
Je kunt motion controls uitzetten, maar de Gamepad is de enige controller die werkt.

Verwijderd

Topicstarter
RayNbow schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:51:
[afbeelding]
*O*

[...]

Je kunt motion controls uitzetten, maar de Gamepad is de enige controller die werkt.
Ik ga mijn pre-orders (Xenoblade X en Shovel Knight Amiibo) pas zaterdag ophalen. Anders heb ik geen tijd. Niet dat ik er geen zin in heb :+ Ze liggen al wel klaar.

Downloaden jullie trouwens de data-packs of niet? Zo te zien 15GB aan downloads.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2015 18:02 ]

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:58:
Downloaden jullie trouwens de data-packs of niet? Zo te zien 15GB aan downloads.
Maandag al in de downloadqueue gegooid. Het is slechts 10 gieg aan downloads, maar je hebt 4-5 gieg extra aan tijdelijke opslag nodig.

* RayNbow heeft al sinds Mario Kart of zo een externe schijf aan z'n Wii U hangen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de download ook aangeslingerd. Ik heb ook een externe HDD, maar ik dénk dat het slimmer is om de datapacks op het interne geheugen te zetten. Voor de effectiviteit.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:54
RayNbow schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:51:

*O*

[...]

Nice - ik ga mijn LE exemplaar morgen vanuit de cursus ophalen. Helaas niet opgelet op de datum waardoor ik vanuit Den Bosch terug naar Sittard moet rijden voor ik naar huis kan... 8)7

Maar goed - zaterdag is ook ontzettend onhandig voor mij...

Zal wel pas in mijn Kerstvakantie zijn dat ik Xenoblade X ga spelen. Ik ben voorlopig nog hooked aan Fallout 4. 8)
Moet weer een beetje wennen aan cameracontrols e.d. in Xenoblade X (had ik ook wat moeite mee met in Xenoblade 3D :p).

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jU2VfjmsbojPXJuRc4O18C6S/full.jpg

Dus, wie gaat het Xenoblade X topic maken? :p

En een filmpje van m'n avatar:

* RayNbow is blij dat hij tegenwoordig 22 Mbps upload heeft terwijl hij maar 2 Mbps behoort te hebben. :p

[ Voor 23% gewijzigd door RayNbow op 02-12-2015 20:04 ]

• horizon1978
Heb de bovenste twee datapacks binnengehaald. Vooral die met impact high is eigenlijk een must have voor de fysieke versie bezitters.

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Weet zo niet, de wereld is enorm mooi, maar ik stoor me enorm aan de objecten die opeens op het scherm komen en zo

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:09:
Ik heb de download ook aangeslingerd. Ik heb ook een externe HDD, maar ik dénk dat het slimmer is om de datapacks op het interne geheugen te zetten. Voor de effectiviteit.
Het vervelende is dat alle packs op een hoop geveegd worden na downloaden. Anders zou je de meest gebruikte in geheugen kunnen zetten en de rest op disk ...
Misschien eerst 2 downloaden op disk, naar geheugen verplaatsen en dan de resterende 2 op disk zetten ?

Eergisteravond alles in 2 1/2 uur binnen (USB/LAN connector).

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 02-12-2015 22:03 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:15

[video]
Wipeout and F-Zero got a baby :D

In ieder geval, zeer nette prijs ik was zelf van plan max 25 euro te betalen maar dit is toppie.
Nieuwe Genei Ibun Roku #FE trailer:

Pagina: 1 ... 89 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic