Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Leuk dat het steeds gaat over Zelda Remake en de nieuwe Zelda game en dat ik niet hoor praten over de nieuwe StarFox, dat volgens mij ook een grote titel is.
Ik heb starfox alleen gespeeld op de SNES, maar toen begreep ik er nog niets van.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
Pykow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:04:
Leuk dat het steeds gaat over Zelda Remake en de nieuwe Zelda game en dat ik niet hoor praten over de nieuwe StarFox, dat volgens mij ook een grote titel is.
Ik heb starfox alleen gespeeld op de SNES, maar toen begreep ik er nog niets van.
StarFox stond in het filmpje :) Release in April 2016 ;)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Niemand praat over Starfox omdat de game er niet uitziet voor een game uit 2016. Erg beperkte textures en een erg minimalistische, lelijke stijl.

YouTube: Wii U - Star Fox Zero E3 2015 Trailer

Lijkt wel een Gamecube port. Terwijl de PS4 en XO een game hebben als Star Wars Battlefront met prachtige graphics

YouTube: Star Wars Battlefront 10 Minutes of Gameplay Demo PS4 PC Xbox One

komt Nintendo hier mee.

Dat is al iets maar de domste beslissing komt nog.....het heeft geen online multiplayer!
Ja, een space shooter die juist geschikt is voor online dogfights heeft geen online. Typisch Nintendo.

[ Voor 10% gewijzigd door The_Bird op 13-11-2015 09:14 ]

"21 jaar DSL!"

The_Bird schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:12:
YouTube: Wii U - Star Fox Zero E3 2015 Trailer

Lijkt wel een Gamecube port. Terwijl de PS4 en XO een game hebben als Star Wars Battlefront met prachtige graphics
2x 60fps?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:40
JerX schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:13:

Marketing/Sales technisch zijn ze wel lekker bezig met Amiibo's, limited editions en het toevoegen van Cloud in Super Smash. Ben benieuwd of er meer Wii U's worden verkocht vanwege Cloud in Super Smash... zijn genoeg XII fans die het er voor doen :P
Wacht wat?! Scheer je weg vlegel!
Cloud Strife is van FFVII, niet XII.
Tss.

*Aait zijn dure Cloud and Hardy Daytona beeld. :P

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 13:45

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

* Tukk valt het nu ook op dat t.net erg rustig met Wii U nieuws..
Ik zat echt op starfox te wachten, het ziet er nog lelijker uit dan ik had verwacht. :X

edit:
nieuws: Nintendo kondigt Star Fox Zero aan voor Wii U
Dit ziet er toch wel wat beter uit.

Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/f397774f7ee23fa80df8a2b91c1bc702/202156126/WiiU_StarFoxZero_scrn02.jpg

[ Voor 89% gewijzigd door Tukk op 13-11-2015 09:46 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Iemand al de moeite genomen om de Nintendo direct aan te geven aan de tweakers redactie?

• JerX
Arunia schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:20:
[...]

Wacht wat?! Scheer je weg vlegel!
Cloud Strife is van FFVII, niet XII.
Tss.

*Aait zijn dure Cloud and Hardy Daytona beeld. :P
Oops typo 8)7

The_Bird schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:22:
Wat een tegenvaller.

Een Twilight Princess remake voor WiiU? Waarom? Hell, je kan de game al spelen op Wii U aangezien je simpelweg de Wii versie al kan spelen op de Wii U. Daarbij ziet het er voor een HD remake niet best uit....die karteltjes....brrr.....
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QaW_0Z_Y95A]

Dolphin:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CTpk-c7WIAQbdKb.png:large

ZTP HD:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CTpk_7zWEAAYl0e.png:large

[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 13-11-2015 09:50 ]

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Een film maken waarin je de nut van een HD-remake wil laten zien en dan op youtube max 720P laten zien. 8)7

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:40
Ben nu aan het wachten op:
Zelda 2016 en hopelijk daar een collectors met iets van een beeld.
Starfox Zero. Starfox blijft gewoon leuk.
En toch maar Zelda TP SE met Wolf-Link.
Heb TP al uitgespeeld als GC versie (ugh, wiimote :P), dus deze komt er dan toch ook maar ;)
SS zonder Wiimote controls zou voor mij ook nog zo in huis komen.
Ben nog steeds met tegenzin bezig met SS. Zucht. Al een tijd geleden om deze op te pakken.

Nadeel van al die specials. Ik moet nu regelmatig de sites af om op tijd te zijn met bestellen.
Enige waar ik me niet Nintendo gerelateerd druk over maak is Final Fantasy VII remake als daar een collectors van komt.

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 13-11-2015 09:54 ]

Tukk schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:49:
[...]

Een film maken waarin je de nut van een HD-remake wil laten zien en dan op youtube max 720P laten zien. 8)7
Hier is een 1080p filmpje:

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 14:49
The_Bird schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:13:
[...]

Zoiets heet focus op de doelgroep. Nintendo is toch vaak meer voor de jongere gamers die veelal nog niet echt tweaken. Daarbij...waarom zou je een nieuwsbericht maken over een direct waarvan niet eens bekend is wat er komt? Zou een beetje non-nieuws worden.
Na de Nintendo direct zou het meer van toepassing zijn. Via de nieuwssubmit ingebracht, helaas is tweakers.net laat :+

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:32:
[...]

Zowel Twilight Princess als Skyward Sword hebben een heel verdeelde fanbase. TP is vaak als veel te duister gezien en de Wii besturing was slecht. TP HD lijkt op een remake van de GC versie (linkshandige Link) dus geen motion controls.

Ik vond TP (GC) leuker dan Skyward Sword.
+1
Het was niet perfect maar je kon wel lekker op verkenning gaan in een grote wereld.
De twee grootste problemen met Skyward Sword waren voor mij de beperkte wereld (daar was nog overheen te komen) en het handje vast houden. Dat laatste verknalde voor mij echt ieder plezier van zelf op onderzoek uit gaan. Leuk als je nieuw bent maar ik wil graag zelf dingen uit vogelen. En de puzzels waren al niet bepaald moeilijk |:(

[edit]

T.net is de laatste tijd sowieso erg laat met iedere vorm van nieuws dus geen zorgen dat het puur Nintendo nieuws is waarmee ze laat zijn ;)

[ Voor 8% gewijzigd door rajackar op 13-11-2015 10:21 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Ik mag toch hopen dat ze niet de volle pond gaan vragen voor TP HD? Het ziet er niet echt uit dat ze echt polygons toevoegen. Gewoon betere textures en hogere resolutie.

Ik vind TP wel een mooie kandidaat voor HD. Dat spel heeft echt heel veel detail, maar dat is soms lastig te zien op 480p.
Vergelijking SF Zero E3/Direct:
Afbeeldingslocatie: http://u.cubeupload.com/mattyd123/47astarfox2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://u.cubeupload.com/mattyd123/74fstarfox1.jpg

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Mijn rme portemonne na het zien van de direct :P

even kijken of ik die 2 FE games die ik in de preorder heb staan kan laten omzetten naar een special edition.
Bravely Second, yes please
DQ games, nooit gespeeld maar zal ook zeker niet niets zijn.
Star Fox Zero lijkt me ook gewoon heel leuk om te doen
Pokkén komt er ook wel in, zeker na de ervaring die ik ermee heb gehad met het spelen ervan in Boston
Xenoblade Chronicles X

Kan begrijpen dat dat je cup of tea niet is maar om dan zuur te gaan lopen reageren vind ik dan een beetje te :')

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:04
Er komen nog genoeg vette games uit voor de Wii U. Ik zie het nog helemaal zitten :)
Mario Tennis Ultras Smash, Xenoblade Chronicles X, Pokken Tournament, Star Fox Zero, dikke extra content voor Splatoon en... Zelda! Wauw wat ziet dat er mooi uit zeg... Helemaal mijn stijl ook, die graphics.

De nieuwe Twilight Princess HD vind ik echt een teleurstelling tot dusver qua graphics, lijkt verder weinig toegevoegde waarde te hebben. Wie weet komt daar nog iets van verandering in. Ze hebben nog een paar maanden... Die ga ik zelf sowieso niet kopen, meer iets voor de echte diehard fans of mensen die deze Zelda nog helemaal niet gespeeld hebben lijkt me.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Ik vind de tp HD toch echt wel beter uitzien dan het origineel. En star fox begint ook steeds beter uit te zien. Met dan aan bayonetta team natuurlijk.

Verwijderd

Ik kan me nu al verheugen op TP. Heb het origineel nooit kunnen afmaken ivm inbraak. De WW remake vond ik ook top dus dit zal me ook wel bevallen op de Wii U.
Analyse Zelda Wii U teaser:

• horizon1978
Leuk hoe diepgaand die teaser wordt geanalyseerd.
En wat zien die beelden van Zelda er steeds geweldig uit. Als je mij vraagt vind ik dit mooier dan witcher3 en dergelijke die realistisch willen zijn maar dat steeds net niet zijn.
De analyses van GameXplain zijn doorgaans diepgaand. Het is de moeite waard om op hun kanaal te subscriben.

Zo hadden ze bijv. al een sterk vermoeden dat Linkle in de 3DS versie van Hyrule Warriors zou verschijnen omdat in een trailer een crossbow te zien was.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 14:49
horizon1978 schreef op zondag 15 november 2015 @ 09:30:
Leuk hoe diepgaand die teaser wordt geanalyseerd.
En wat zien die beelden van Zelda er steeds geweldig uit. Als je mij vraagt vind ik dit mooier dan witcher3 en dergelijke die realistisch willen zijn maar dat steeds net niet zijn.
Geweldig die teaser. Deze beelden + de beelden van de eerste trailer doen vermoeden dat het een mooie game gaat worden. (E3 beelden waren wat magertjes, dezelfde bomen, weinig detail in gras b.v., laten we hopen dat ze dat hebben opgepoetst).

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:04
Leuk filmpje inderdaad :) maar gameplay en storyline gaan voor mij toch echt wel voor de graphics

tijd voor wat klusjes!

Verwijderd

Topicstarter
s0ulmaster schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:31:
Leuk filmpje inderdaad :) maar gameplay en storyline gaan voor mij toch echt wel voor de graphics
Waar The Legend of Zelda een erg story / gameplay gebaseerde serie is, is het niet raar dat dit nog geheim gehouden wordt vanwege spoilers.
Nieuwe Star Fox Zero footage:

• horizon1978
Dat uitstel van star Fox was helemaal geen slecht idee. Begint er steeds beter uit te zien. En als dat en constante 60fps weet te blijven!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:45
Meh fox begint er inderdaad beter uit te zien. Maar het was dan ook eerst best wel slecht. Nu lijkt het minder shooter on rails.gelukkig

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Ik denk dat Starfox een ongelukkige art style heeft kwa vijanden e.d. wat het lelijker doet ogen dan dat het daadwerkelijk is. De eerste beelden vond ik in eerste instantie echt slecht, maar bij het opnieuw bekijken van beelden viel het wel mee. De laatste beelden vind ik er wel beter uitzien, maar inmiddels is mijn Wii U al verkocht. Door nostalgie houd ik Starfox nog een beetje in de gaten.

[ Voor 8% gewijzigd door SN4K3 op 16-11-2015 02:51 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Helaas is gebleken dat Nintendo nog meer censureert in Xenoblade in het Westen. Wanneer je je eigen karakter creeert mag je buiten Japan niet de borstgrootte van jouw karakter aanpassen. Stel je voor dat je dat wel zou kunnen. Dan gaan alle Nintendo gamers natuurlijk helemaal over de rooie als ze grote borsten zien!!11 We must protect the children!

Weer blijkt dat Nintendo de volwassen gamer niet volwassen behandeld. Zij bepalen wat wel en niet 'gepast' is, ondanks dat dit een feature is die al jaren normaal is in andere games waar je je eigen karakter kan maken zoals in bijv de WWE games. (Die eerder ook voor de Wii verschenen)

"21 jaar DSL!"

• horizon1978
Ligt dat aan Nintendo Japan of aan Nintendo Europa/Amerika? Die laatste twee mogen op aantal gebieden onafhankelijk beslissingen nemen.

Net zoals het jammer is dat we niet de Japanse voice acting krijgen.

Daarnaast begrijp ik het sentiment maar is het aanpassen van de borstgrote niet essentieel voor de gameplay. Of wel? Lol. ;)

Verwijderd

Wat een geneuzel om helemaal niets. Blij dat ik straks gewoon lekker de game kan spelen.

Verwijderd

Topicstarter
horizon1978 schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:46:
Daar ben ik het niet mee eens. Als het spel alleen Japanse voice acting zou hebben zou ik het spel nooit halen. En ik vermoed dat het spel qua omvang te groot is om meerdere talen voor voice acting te ondersteunen.

En verder, tja, het is een 12+ spel. Dus begrijpelijk dat je niet de borstgrootte kan aanpassen.
The_Bird schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:43:
Weer blijkt dat Nintendo de volwassen gamer niet volwassen behandeld. Zij bepalen wat wel en niet 'gepast' is, ondanks dat dit een feature is die al jaren normaal is in andere games waar je je eigen karakter kan maken zoals in bijv de WWE games. (Die eerder ook voor de Wii verschenen)
Ander genre. Noem 1 RPG met character customization die het wel heeft. En dan geen MMO. Bonus: de game moet 3+, 7+ of 12+ zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2015 09:08 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

horizon1978 schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:46:
Ligt dat aan Nintendo Japan of aan Nintendo Europa/Amerika? Die laatste twee mogen op aantal gebieden onafhankelijk beslissingen nemen.

Mee eens, juist in dat soort games vind ik de Engelse voice acting vaak out of place. Daarom is het ook fijn om de keuze te krijgen. Helaas kost het wel geld om die tracks ook buiten Japan beschikbaar te stellen en aangezien Nintendo het liefste alles zo goedkoop mogelijk doet zijn dit soort luxes vaak niet besteed aan ons.

"21 jaar DSL!"

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 08:57
The_Bird schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:24:
[...]

Mee eens, juist in dat soort games vind ik de Engelse voice acting vaak out of place. Daarom is het ook fijn om de keuze te krijgen. Helaas kost het wel geld om die tracks ook buiten Japan beschikbaar te stellen en aangezien Nintendo het liefste alles zo goedkoop mogelijk doet zijn dit soort luxes vaak niet besteed aan ons.
Waar haal je de impressie vandaan dat Nintendo het liefst alles zo goedkoop mogelijk doet? In dat geval zou je juist wel de Japanse VA verwachten, met ondertitels erbij in het Engels, en meer niet. Het is immers vele malen duurder om voor een titel die hier in het westen sowieso als niche wordt beschouwd, een complete redub te doen dan gewoon het script vertalen en subben.

Het feit dat ze 'm wél vertalen is uiteraard niet om jou te kwallen, maar omdat met alleen Japanse audio en Engelse subs de game al helemaal niet gaat verkopen.

Want laten we realistisch zijn, Xenoblade Chronicles X gaat qua verkopen compleet verbleken bij de Yoshi's en Mario's van de wereld.

• horizon1978
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:56:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Als het spel alleen Japanse voice acting zou hebben zou ik het spel nooit halen. En ik vermoed dat het spel qua omvang te groot is om meerdere talen voor voice acting te ondersteunen.
Tja, zo zie je maar. De Engelse voice casting is geen probleem om het niet te halen maar de originele plus engelse subs zou ik gewoon leuker vinden.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:15
The_Bird schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:43:
Helaas is gebleken dat Nintendo nog meer censureert in Xenoblade in het Westen. Wanneer je je eigen karakter creeert mag je buiten Japan niet de borstgrootte van jouw karakter aanpassen. Stel je voor dat je dat wel zou kunnen. Dan gaan alle Nintendo gamers natuurlijk helemaal over de rooie als ze grote borsten zien!!11 We must protect the children!

Nintendo is niet de enige, Sony doet dat ook, ik heb een game uit de VS waar de leeftijden gecensureerd zijn, niet erg maar in de EU variant zijn de subs in de kleedkamers weg door erotische content.

Wat voor content? Aangezien in de Amerikaanse versie de subs in de kleedkamers er wel zijn kan ik het je vertellen.

Het gaat om de "erotische" zinnen als "stop" een "damn it".

Dat slaat werkelijk nergens op, aangezien ze het wel in het Japans zeggen alleen ontbreken de subs daar.

(het gaat hier om Senran Kagura Shinovi Versus game)

En zo kan ik uren doorgaan, beide Sony en Nintendo censureren de belachelijkste dingen, en in de SNES tijden werden sommige games volledig aangepast voor de westerse markt waardoor het achteraf een compleet andere game werd.
De Japanse versie van Xenoblade X is 22.7 GB. Een Wii U schijfje heeft een capaciteit van 25 GB. Dual audio zou krap kunnen worden (ook vanwege dat AFAIK de westerse versie de DLC erbij heeft).

Ben trouwens benieuwd wat ze met SMTxFE gaan doen. Dat is een game waarbij het waarschijnlijk het goedkoopst is om de boel alleen ondertiteld uit te brengen (alle stemacteurs moeten ook kunnen zingen)

• Mizgala28
Nu ik mij bedenk, er is een spel voor de 3ds waar je de bort grootte kan wijzigen van de karakters.

Punt is, waarom is dat Xenoblade Chronicles X wel een probleem?

Verder is in de EU versie de leeftijd van bepaalde karakters verhoogd en krijgen zij "nette" kleding (die meer verhullen).

In bljjf dat hele censureren altijd apart vinden, niet alleen qua kleding of dergelijke, soms wordt er simpelweg 1 woord er uitgeknipt om onzin reden.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Mizgala28 schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:19:
[...]

Nintendo is niet de enige, Sony doet dat ook, ik heb een game uit de VS waar de leeftijden gecensureerd zijn, niet erg maar in de EU variant zijn de subs in de kleedkamers weg door erotische content.

Wat voor content? Aangezien in de Amerikaanse versie de subs in de kleedkamers er wel zijn kan ik het je vertellen.

Het gaat om de "erotische" zinnen als "stop" een "damn it".

Dat slaat werkelijk nergens op, aangezien ze het wel in het Japans zeggen alleen ontbreken de subs daar.

(het gaat hier om Senran Kagura Shinovi Versus game)

En zo kan ik uren doorgaan, beide Sony en Nintendo censureren de belachelijkste dingen, en in de SNES tijden werden sommige games volledig aangepast voor de westerse markt waardoor het achteraf een compleet andere game werd.
Klopt als een bus. Jouw post deed me met name denken aan Probotector want tja, we kunnen niet met mensen op andere mensen schieten he ;)

"21 jaar DSL!"

Mizgala28 schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:51:
Nu ik mij bedenk, er is een spel voor de 3ds waar je de bort grootte kan wijzigen van de karakters.

Senran Kagura 2? Dat is een spel dat niet door Nintendo is uitgebracht.
Verder is in de EU versie de leeftijd van bepaalde karakters verhoogd
Dit was onjuiste informatie. Eerder werd gedacht dat de leeftijd van Lin verhoogd was, maar dat was onjuist. Ze is nog steeds 13 jaar in de game.

Blijkbaar is Xenoblade X toch niet 22 Gb groot:
https://i.imgur.com/GnGtVgX.jpg

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Dat zijn slechts de datapacks voor de fysieke versie om de laadtijden te verminderen.

Edit: Zie deze FAQ op de US site:
  • Basic High-Speed Data Loading Pack - for greatest impact on your experience, download this pack first
    • High impact to load times
    • Installs frequently used data, such as terrain to speed up load times in the city and field.
    • For greater load-time improvement, use in conjunction with one or more of the other data packs below.
    • Size: 2011.0 MB
  • Enemy High-Speed Data Loading Pack - for players who like to explore and fight enemies
    • Medium impact to load times
    • Installs frequently used data in the field, such as enemy data.
    • For greater load-time improvement, use in conjunction with the Basic data pack.
    • Size: 2937.5 MB
  • Player High-Speed Data Loading Pack - for players who like to complete lots of missions
    • Medium impact to load times
    • Installs the data for character graphics and equipment to speed up load times in the city and when you change equipment.
    • For greater load-time improvement, use in conjunction with the Basic data pack
    • Size: 3867.1 MB
  • Skell High-Speed Data Loading Pack - for players who own and like to customize Skells
    • Low impact to load times
    • Installs data for skell graphics to speed up load times in the city and field as well as when loading skell data.
    • For greater load-time improvement, use in conjunction with the Basic data pack
    • Size: 1675.1 MB
Edit 2:
Ter volledigheid, zie hier de grootte van de game in de Japanse eShop:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mZmtApJ.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door RayNbow op 16-11-2015 15:55 ]

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:56:
[...]

Dus technisch iets dan. Zou geen probleem moeten zijn op huidige consoles. Dus nee, is echt een kleine file die audio. Als dat al niet meer kan want het schijfje zit te propvol. Maak je toch een tweede...of gratis dlc. Maarja dat is weer beetje lastig op wiiu.
De technische beperkingen heeft nintendo zelf opgelegd. En loopt erna altijd tegenaan.
sikkwittet schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:18:
Maak je toch een tweede...of gratis dlc. Maarja dat is weer beetje lastig op wiiu.
De technische beperkingen heeft nintendo zelf opgelegd. En loopt erna altijd tegenaan.
Welke technische beperking?

Verwijderd

Topicstarter
Dat hadden ze idd kunnen doen, maar dan ga je de speler opzadelen met het wisselen van discs of een verplichte download. Waar Sony en MS dat leuk vinden is Nintendo meer van het volledige plaatje.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:51:

Verder is in de EU versie de leeftijd van bepaalde karakters verhoogd en krijgen zij "nette" kleding (die meer verhullen).

In bljjf dat hele censureren altijd apart vinden, niet alleen qua kleding of dergelijke, soms wordt er simpelweg 1 woord er uitgeknipt om onzin reden.
Ik hoef geen japanse voiceovers :P als ik gekreun wil luisteren dan ga ik wel naar mijn vriendin toe :+

Pykow schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:55:
[...]

Ik hoef geen japanse voiceovers :P als ik gekreun wil luisteren dan ga ik wel naar mijn vriendin toe :+
Welk gekreun? Kuwashima Houko's stem is goddelijk.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

RayNbow schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:56:
[...]

Welk gekreun? Kuwashima Houko's stem is goddelijk.
Ïk kan zo 1,2,3 geen voorbeelden geven.

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:02

Rick-Jan

always connected

Jammer dat deze packs alleen nog maar in de US e-shop te vinden zijn.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Nog meer footage en Q&A:

Edit: ...en nog meer footage/impressies:

[ Voor 38% gewijzigd door RayNbow op 18-11-2015 09:11 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16

Zerora

Ik Henk 'm!

Minecraft Wii U is weer van de PEGI site verwijderd. Komt ie nou wel of niet? :P

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-11 13:30

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Zo, voor Sinterklaas ook een Wii U aangeschaft "voor de kinderen" ;) . Met een leuke bundel spellen erbij zodat we meteen los kunnen. Vind het toch knap van mezelf dat ik het zo lang heb weten uit te stellen. Vanaf de N64 altijd alle consoles op launchday aangeschaft.
Hoop dat de nieuwe Zelda ook snel uit komt, maar verwacht hem eerlijk gezegd niet voor kerst 2016. Tot die tijd gaan we ons echt wel vermaken met de huidige spellen.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Seal64
Als hij in 2016 komt, dan kun je erop rekenen dat hij voor kerst in de winkels ligt. Na kerst is het sowieso de moeite niet meer en dan zullen ze 'm naar 2017 schuiven, maar voor kerst is natuurlijk wel erg fijn om de kerstverkopen mee te kunnen nemen.

Bovendien is 2016 de 30ste verjaardag van de Zelda franchise. Nintendo heeft Skyward Sword ook op het 25ste jubileum uitgebracht, lijkt me stug dat ze dat met de nieuwe ook niet willen gaan proberen.

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:30
Om mijn eigen vragen te beantwoorden (kan misschien nog wel handig zijn voor iemand later):

Mijn Wii U was stuk en moest opgestuurd worden, maar er zat nog een CD in vast en kreeg deze er niet meer uit.

Ik heb de Wii U afgelopen donderdag verstuurd met Post NL, deze middag heb ik een vervangmodel (lijkt nieuw te zijn) ontvangen. De CD die er in vast zat, zat er los weer bij (wel netjes verpakt). Ze hebben alle save games en de meeste instellingen overgezet. De DLC voor Mario Kart moest ik wel opnieuw downloaden en de controllers en wifi moesten opnieuw ingesteld worden.

Dus al bij al viel het gelukkig goed mee :).

• Dragunov
  • Laatst online: 13-11 23:28
Vandaag in Gamemania nog zo'n Gamecube adapter gevonden

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:48
Toch wel netjes van Nintendo, ook dat ze de cd eruit gehaald hebben en de savegames/NNID overgezet :)

Ik kon mij nog herinneren gezegd te hebben dat je dan waarschijnlijk je savegames zou verliezen, maar ik zat er dus naast.

Verwijderd

Topicstarter
crazyx schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:38:
Om mijn eigen vragen te beantwoorden (kan misschien nog wel handig zijn voor iemand later):

Mijn Wii U was stuk en moest opgestuurd worden, maar er zat nog een CD in vast en kreeg deze er niet meer uit.

Ik heb de Wii U afgelopen donderdag verstuurd met Post NL, deze middag heb ik een vervangmodel (lijkt nieuw te zijn) ontvangen. De CD die er in vast zat, zat er los weer bij (wel netjes verpakt). Ze hebben alle save games en de meeste instellingen overgezet. De DLC voor Mario Kart moest ik wel opnieuw downloaden en de controllers en wifi moesten opnieuw ingesteld worden.

Dus al bij al viel het gelukkig goed mee :).
Je moet dan ook geen CDs in een Wii U doen :)

Nintendo heeft speciale software waarmee ze savegames over kunnen zetten tussen twee consoles. (Hadden ze ook bij de Wii). Dit geldt dan ook voor instellingen. Maar niet voor WiFi of bv je controllers.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2015 23:18 ]

• Zerora
  • Laatst online: 00:16

Zerora

Ik Henk 'm!

Ketho schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:47:
Toch wel netjes van Nintendo, ook dat ze de cd eruit gehaald hebben en de savegames/NNID overgezet :)

Ik kon mij nog herinneren gezegd te hebben dat je dan waarschijnlijk je savegames zou verliezen, maar ik zat er dus naast.
Hangt ook af van wat het probleem is. Als er bijvoorbeeld iets mis is met het opslaggeheugen dan heb je grote kans dat je savegames gewoon weg zijn. Daar kan Nintendo weinig aan aan doen dan behalve het stukje hardware (hdd/flashgeheugen??) te vervangen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

De reviews van Mario Tennis Wii U stromen inmiddels ook binnen en man, het lijkt wel weer een barebones cashgrab te zijn.

Zeer weinig modes (zeker ivm de voorgaande delen) en de nieuwe 'grote mode' doet meer fout dan goed. Dit is een mode waarin je random Mega mushrooms krijgt waardoor je enorm groot en sterker wordt. Het leuke is dat je elke transformatie met een cutscene begeleidt krijgt waardoor je dus de bal niet meer kan zien. Effectief wordt de game dus gepauzeerd met een ander cameraperspectief. Daarnaast is er maar 1 stadion en kan je online alleen tegen random andere mensen spelen. Erg, erg slecht gedaan.

Het ziet er goed uit maar er is te weinig te doen. Ik haast niet geloven dat dit een Nintendo sporttitel is want deze stonden juist erg goed bekend. Had dan liever een port van Mario Strikers Wii gemaakt in plaats van dit. Hell, zelfs een port van Sport Mix zou goed zijn. Die had daarbij ook een betere online en dat was een Wii(!) titel.
Mario Tennis voor de Gamecube kwam 10 jaar geleden uit en is een all round beter product. Erg jammer dat deze reeks zo wegzakt.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Ik vond de 3DS versie ook al weinig aan. Volgens mij is het altijd al wel een (indien je er van houd) vermakelijke maar oppervlakkige gameserie geweest, ook op de GameCube. Waarom verwachtte je bij de Wii U versie anders? Positief is dat het Nintendo geld oplevert, kunnen ze dat weer steken in games die wel de benodigde diepgang bieden.

Ik zie nu overigens een gemiddelde score van 6. Niet hoog, maar lang niet zo dramatisch als jij stelt.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:40:
Ik vond de 3DS versie ook al weinig aan. Volgens mij is het altijd al wel een (indien je er van houd) vermakelijke maar oppervlakkige gameserie geweest, ook op de GameCube. Waarom verwachtte je bij de Wii U versie anders? Positief is dat het Nintendo geld oplevert, kunnen ze dat weer steken in games die wel de benodigde diepgang bieden.

Ik zie nu overigens een gemiddelde score van 6. Niet hoog, maar lang niet zo dramatisch als jij stelt.
Ik zie de Mario Tennis games meer als een soort party games met veel verschillende dingen die je kan doen. Als die zaken ontbreken dan houdt het feest snel op. Het is inderdaad oppervlakkig maar dat kan soms best aardig zijn. Voor een console versie verwachtte ik dan ook meer, zeker gezien het vorige console deel, dat flink gevuld was.
De 3DS versie viel ook wat tegen aangezien ze daar de mechaniek invoerden waarbij met een ster wordt aangegeven waar de bal landt zodat je daar zelf ook niet meer over na hoeft te denken. Ik ging er van uit dat ze voor een console versie er meer moeite in zouden stoppen.

Een 6 is inderdaad niet dramatisch maar voor een Mario (sport)game is het ERG laag.

"21 jaar DSL!"

• Mizgala28
Een 6je is mager, echter blijft het spel leuk, helaas blijft het alsnog zonde dat ze dingen eruit hebben geknikkerd uit het spel.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:25
Voor de liefhebbers van Zelda TP :P http://www.bol.com/nl/p/t...-bundel/9200000051892867/ kan je in ieder geval al een notificatie krijgen als hij te preorderen is.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Mizgala28 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:31:
Een 6je is mager, echter blijft het spel leuk, helaas blijft het alsnog zonde dat ze dingen eruit hebben geknikkerd uit het spel.
Het zal wel leuk zijn voor een tijdje maar voor een full price titel is het te weinig content.

"21 jaar DSL!"

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:04
Ik had heel erg gehoopt dat Mario Tennis een beter product zou worden. Met Mario Tennis 64 heb ik echt heel veel lol gehad vroegah. Het scheelt natuurlijk dat ik tennis fan ben, maar toch, dat was gewoon een goed product. Zie trouwens ook dat er een aardig kwalitatief verschil is tussen beiden... Gemiddeld een 9 op metacritic kan natuurlijk niet op tegen een 6.
Tijdje terug een retro-game avond gehouden en we hadden met Mario Tennis 64 meer plezier dan met Mario Kart 8! En dat was met niet-tennis fans.
Zonde zonde...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HdrMnlm.jpg

Linkle komt ook naar de Wii U? *O*

• Seal64
Dat zat er wel in, natuurlijk. Ze hadden al aangegeven dat de 3DS versie geleverd zou worden met een DL code voor de extra characters voor de WiiU versie, dat Linkle daar bij zou zitten was te verwachten. De echte vraag zal zijn of de extra content (dus niet alleen de extra characters) voor de 3DS versie ook als DLC voor de WiiU versie gaat komen. En of je eventueel de extra characters ook gewoon als DLC kunt aanschaffen.
Als ze dat zouden doen, dan heb je gewoon effectief de keuze tussen twee identieke games, de ene portable, de andere niet. En als ik dan helemaal een ideaalbeeld mag schetsen – gedeelde savegames, zoals in Monster Hunter 3 Ultimate. Kun je je save overzetten naar de handheld en onderweg gewoon doorspelen, en als je weer thuis komt, ga je op de console verder.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:40:

De GBA/GBC versies waren daarentegen erg leuke RPGs waarin je echt een karakter moest trainen en vergezeld gingen met een leuk verhaal. De console versies hebben nooit het RPG aspect gehad, en de 3DS versie had het helaas ook niet.

Ik speel dan nog regelmatig Everybody's Tennis op de PSP.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2015 15:08 ]

Seal64 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:38:
De echte vraag zal zijn of de extra content (dus niet alleen de extra characters) voor de 3DS versie ook als DLC voor de WiiU versie gaat komen.
But the Wind Waker and Linkle stories will be exclusive to Hyrule Warriors Legends.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Of het is de controller maar ik snap er niet veel van.

Als ik Super Smash op de Wii U speel, dan heb ik zoveel moeite om te winnen dat het gewoon niet leuk is.
Moet op level 3 spelen om nog een beetje kans te maken en tegen magic hand kan ik niet eens winnen op level 2 en stop ik er altijd wel weer mee.

Maar het vage is dat ik op de Nintendo 3DS (Welliswaar de DEMO) veel makkelijker speel.

Ligt dit er nou aan dat de Demo op de 3DS zoveel makkelijker is dan het echte spel.
Of ligt het aan mij dat ik op de Wii U met de gamepad zo slecht ben :S

Ik vindt super smash geweldig, maar als ik niet eens kan winnen van magic hand, dan is er solo niet veel aan.

Het ziet er zo simpel uit, maar als ik een move wil maken, dan doet hij altijd wat anders dan dat ik verwacht. bijvoorbeeld als ik iemand wil grijpen, dan springt mn speler naar voren :S
Begin de Wii U steeds minder leuk te vinden door de grote onhandige gamepad door dit soort momenten.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32

Sagat

Is pappa x2!

Euh gamecube controller/adapter?

10 second ninja DONE

Pykow schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:06:
Of het is de controller maar ik snap er niet veel van.

Als ik Super Smash op de Wii U speel, dan heb ik zoveel moeite om te winnen dat het gewoon niet leuk is.
Moet op level 3 spelen om nog een beetje kans te maken en tegen magic hand kan ik niet eens winnen op level 2 en stop ik er altijd wel weer mee.
Dan doe je mogelijk echt iets verkeerd. Is het voor je mogelijk om je poging op een of andere manier op te nemen en de video te delen zodat we kunnen analyseren waarmee je moeite hebt?
Maar het vage is dat ik op de Nintendo 3DS (Welliswaar de DEMO) veel makkelijker speel.
Hmm, het is een tijd geleden dat ik de demo gestart heb, maar daarin kun je toch alleen tegen CPU tegenstanders spelen in timed matches? Die zijn zeker makkelijker dan Master Hand.
Ligt dit er nou aan dat de Demo op de 3DS zoveel makkelijker is dan het echte spel.
Of ligt het aan mij dat ik op de Wii U met de gamepad zo slecht ben :S
Het is wel zo dat je met elke controller voor Smash even moet wennen, maar dit zou niet voor hele grote verschillen moeten zorgen.

[quoteHet ziet er zo simpel uit, maar als ik een move wil maken, dan doet hij altijd wat anders dan dat ik verwacht. bijvoorbeeld als ik iemand wil grijpen, dan springt mn speler naar voren :S
[/quote]
Welk personage gebruik je trouwens? En hoe heb je je knoppen ingesteld? Zelf zet ik bijv. tap-jump op de control-stick uit.

• horizon1978
Moet zeggen dat ik Smash met Wii U pro controller wel redelijk goed kan spelen maar met de gamepad een stuk minder. Terwijl knoppen hetzelfde zijn. Met wiimote is het al helemaal lastig.

Maar denk dat het vooral op oefenen aankomt.
horizon1978 schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:54:
Met wiimote is het al helemaal lastig.
Dat is de enige controller die echt ongeschikt is voor Smash door het gebrek aan (goed bereikbare) knoppen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3QJczIg.gif

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

RayNbow schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:59:
[...]

Dat is de enige controller die echt ongeschikt is voor Smash door het gebrek aan (goed bereikbare) knoppen:

[afbeelding]
Wii remote heb ik nooit fijn gevonden.
Echter zal ik hem wel moeten gebruiken ;) was even vergeten dat ik nog een Yoshi gamecube controller had haha. Deze heb ik nog niet echt veel gebruikt (Alleen als ik met meerdere mensen speel)

Ik wilde graag weten hoe jullie het vinden om met een gamepad supersmash te spelen.

Ik denk dat ik daarnaast maar eerst veel moet oefenen met het spelen tegen de PC alvorens ik aan de slag ga met SOLO en dus master hand tegen ga komen haha.

Vroeger op de Gamecube speelde ik het alleen met vrienden op de bank en had ik geen flauw idee wat we aan het doen waren :P (Nu nog steeds niet haha)

Pykow schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:55:
[...]

Wii remote heb ik nooit fijn gevonden.
Als NES-style controller is de Wii remote imho prima. Ook i.c.m. de nunchuk (bijv. in de Metroid mini-game in Nintendo Land) werkt de controller goed. Het is alleen wanneer je te veel knoppen nodig hebt voor je rechterduim dat de Wiimote niet geschikt is.
Ik wilde graag weten hoe jullie het vinden om met een gamepad supersmash te spelen.
Het is een tijd geleden dat ik Smash gestart heb (blame Splatoon en Mario Maker), maar voordat ik de GC adapter had speelde ik met de Gamepad en dat is niet heel erg anders voor mij dan de New 3DS of de Pro Controller. Het enige waar ik aan moet wennen is vnl. de iets andere afstand tussen de knoppen.
Vroeger op de Gamecube speelde ik het alleen met vrienden op de bank en had ik geen flauw idee wat we aan het doen waren :P (Nu nog steeds niet haha)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xprBsXL3Uc0]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=M26O6irMfyo]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jCYEwZXsYiU]

Bovenstaande filmpjes zijn zeer basic, maar een van de belangrijkste punten om te leren (in een van de bovenstaande filmpjes; ben vergeten welke) is dat Smash een Rock-Paper-Scissors systeem heeft in de vorm van Attack-Shield-Grab.

Starting today in Japan, you can now order #WiiU GamePads separately from the console. Sadly, no 2-GamePad support. https://t.co/xgjNtyjveU

Verwijderd

Topicstarter
Nu: in Europa / VS invoeren en spellen uitbrengen met 2 GamePad ondersteuning. (Moeten ze het eerst in de systeem software patchen)

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Voor 100 euro, exclusief verzendkosten :+

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:54
Outlandos schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:43:
[...]

Voor 100 euro, exclusief verzendkosten :+
lol - dan koop je beter een nieuwe console. :+

• Touchdomex
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wat is het voordeel? Kleiner en lichter? :P

Kan het niet duidelijk vinden :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Het is precies dezelfde Gamepad die je kunt kopen ter vervanging mocht je Gamepad defect raken.

Xenoblade X datapacks zijn vanaf 30 november te downloaden: https://www.reddit.com/r/..._available_november_30th/

• JerX
Ik heb Xenoblade X nog niet gepre-ordered :x Ik vond deel 1 wel tof, maar het werd wel langdradig en eentonig. Uiteindelijk een 3 maanden break van de game genomen om hem daarna uit te spelen. Ik kijk de kat dus nog even uit de boom.

Verwijderd

Topicstarter
RayNbow schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:28:
Het is precies dezelfde Gamepad die je kunt kopen ter vervanging mocht je Gamepad defect raken.
Via Nintendo kost een vervangende GamePad 158 euro incl btw.

Zie deze prijzenlijst: https://nintendo.comserve...umentation/TarievenNL.pdf

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RayNbow schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:28:
Dat is nog best veel geld 7(8)7
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:36:
[...]

Via Nintendo kost een vervangende GamePad 158 euro incl btw.

Zie deze prijzenlijst: https://nintendo.comserve...umentation/TarievenNL.pdf
Kun je bij Nintendo zelf ook dingen bestellen zoals een accu met die lijst? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij kan je daarvoor idd de reparatie website invullen of gewoon even met de technische dienst bellen.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:07:
Volgens mij kan je daarvoor idd de reparatie website invullen of gewoon even met de technische dienst bellen.
Ja ik durf niet via Ebay te bestellen en met deze prijzen is het van Nintendo zelf goed te doen.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben middels overgehaald om voor mijn kids een Wii U aan te schaffen ipv een PS4 of een Xbox One. Aangezien het black friday is ben ik op zoek naar een leuk pakket (ik denk mairio kart +splatoon) maar ik kom geen deals tegen. Iemand misschien toevallig iets gespot? Ik ga denk ik met een uurtje een bestelling bij bol.com plaatsen. console + 2 stuurtjes + extra controller

Mijn portfolio op Instagram

• JerX
RoyK schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:50:
Ik ben middels overgehaald om voor mijn kids een Wii U aan te schaffen ipv een PS4 of een Xbox One. Aangezien het black friday is ben ik op zoek naar een leuk pakket (ik denk mairio kart +splatoon) maar ik kom geen deals tegen. Iemand misschien toevallig iets gespot? Ik ga denk ik met een uurtje een bestelling bij bol.com plaatsen. console + 2 stuurtjes + extra controller
Wehkamp onder andere.

En anders even door het Black Friday / Cyber Monday 2015 lopen :)

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ja daar heb ik nu een winkelwagentje met de wwi u pack met mario kart, splash, 1 extra remote en 2 stuurtjes voor 356 euro. Denk niet dat het echt goedkoper gaat worden

• JerX
I see, maar ik heb er even een gepakt. Hoef niet alles voor te kauwen toch? ;)

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Zo, besteld inclusief Mario Party 10

Pagina: 1 ... 88 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic