Vandaag met vriendin bij Intertoys gescoord, leuke inhoud voor een LE op de speciale "foto's" uit het spel na (niks speciaals, geen flauw idee wat dat moet betekenen).
Wel een leuke double-side poster, steelbook case en hardcover artbook erbij.

[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 06-11-2015 16:42 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[ Voor 31% gewijzigd door 4play op 08-11-2015 12:37 ]
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Zover ik weet zou dit niets uit moeten maken.jejeh schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:09:
Stel ik koop de infinity 3.0 Starwars starter set in Nederland en bv yoda in duitsland geeft dat taalproblemen ?
Ik ben wat aan het rondneuzen op amazon en daar zijn toch verschillende games en infinity dingetjes goedkoper.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Nice!Mizgala28 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:24:
[afbeelding]
Vandaag met vriendin bij Intertoys gescoord, leuke inhoud voor een LE op de speciale "foto's" uit het spel na (niks speciaals, geen flauw idee wat dat moet betekenen).
Wel een leuke double-side poster, steelbook case en hardcover artbook erbij.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 20:55 ]
Gamertag: FinrazielNL
Bashen? Ik geef alleen mijn mening. Games op andere consoles/pc zijn tegenwoordig vaker bruin en grijs dan een andere kleur, en Fallout is daar geen uitzondering op. Ik heb eerdere Fallout delen (deel 3 laatst gekocht op Steam) gespeeld, en moet zeggen dat zodra ik in de buitenwereld kwam verloor ik 100% van al mijn interesse in de game, die verder goed in elkaar steekt. Ik heb het nog even geprobeerd maar na een uur heb ik het spel voorgoed naast me neergelegd en mijn geld teruggehaald via Steam. En dan moet ik ook zeggen dat ik zo ongeveer elke Elder Scrolls heb gespeeld die ik tegen ben gekomen.finraziel schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:08:
Ziet er cool uit inderdaad, alleen jammer dat er dan weer een geliefde game van andere mensen gebashed moet worden...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 23:37 ]
Tja transformer wii u editie.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:51:
Toch makkelijk het grootste spel voor mij dit jaar.
En ziet er ook eens beter uit dan dat saaie grijs,bruin en grijs van Fallout 4.
Iedereen zijn mening inderdaad, want ik wordt juist regelmatig moe van alle zuurstokkleurtjes die Nintendo mij voorschoteld. Ondanks dat Fallout 3 bij mijn favoriete games ooit hoort kan ik best begrijpen dat het niet iedereen zijn ding is. Maar het zou bij mij vreemder overkomen als Fallout 4 veel kleuren zou hebben x jaar na een atoombom. Bij Fallout 4 is er wel al meer kleur te zien dan bij deel 3.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:34:
[...]
Bashen? Ik geef alleen mijn mening. Games op andere consoles/pc zijn tegenwoordig vaker bruin en grijs dan een andere kleur, en Fallout is daar geen uitzondering op. Ik heb eerdere Fallout delen (deel 3 laatst gekocht op Steam) gespeeld, en moet zeggen dat zodra ik in de buitenwereld kwam verloor ik 100% van al mijn interesse in de game, die verder goed in elkaar steekt. Ik heb het nog even geprobeerd maar na een uur heb ik het spel voorgoed naast me neergelegd en mijn geld teruggehaald via Steam. En dan moet ik ook zeggen dat ik zo ongeveer elke Elder Scrolls heb gespeeld die ik tegen ben gekomen.
Dan speel ik veel liever een spel wat er misschien iets minder hoogstaand uitziet (werkelijk, ik vind Xenoblade Chronicles X er prachtig uitzien, en heb het op Firstlook 2015 gespeeld) maar wel met een volledig kleurenspectrum. Een wereld die mooi en gigantisch is. Ook een gevoel wat ik van Zelda U krijg. Ik krijg daar een warm gevoel van en wil ik graag (verder) spelen. Bij Fallout denk ik gewoon puur "bah, niks voor mij"
Ik heb Xenoblade X al heel lang in pre order staan, en kijk er ontzettend naar uit, maar dit vind ik echt een onzin vergelijking.
Beakzz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:16:
[...]
Iedereen zijn mening inderdaad, want ik wordt juist regelmatig moe van alle zuurstokkleurtjes die Nintendo mij voorschoteld. Ondanks dat Fallout 3 bij mijn favoriete games ooit hoort kan ik best begrijpen dat het niet iedereen zijn ding is. Maar het zou bij mij vreemder overkomen als Fallout 4 veel kleuren zou hebben x jaar na een atoombom. Bij Fallout 4 is er wel al meer kleur te zien dan bij deel 3.

Het is louter een vergelijking van de mapsize, verder niet.Flozem schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:13:
[...]
Ik heb Xenoblade X al heel lang in pre order staan, en kijk er ontzettend naar uit, maar dit vind ik echt een onzin vergelijking.
Een wijdse wereld staat niet gelijk aan "veel te beleven" of "aandacht voor details"

Het verhaal is wat korter dan in Xenoblade Chronicles en er zit meer verhaal in de side quests.of "een goed verhaal".
Gameplay is vergelijkbaar met Xenoblade Chronicles.Laten we eerst de gameplay afwachten voor we spellen vergelijken en roepen dat iets "beter" is.
Omdat blijkbaar wanneer er een Wii U game uitkomt er even "bewezen" moet worden waarom die beter is dan games op andere systemen. Lijkt meer een soort onzekerheid maar goed.Pykow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:23:
Waarom wordt Fallout erbij gehaald in deze discussie ?
Nuclaire ramp staat niet gelijk aan japanse transformers game.
Fallout 3 heb ik maar paar uurtjes gespeeld.
Het verhaal en gameplay greep mij niet, waardoor ik er na paar dagen op uitgekeken was.
Ik hoor veel goede verhalen, maar die heb ik helaas niet meegemaakt.
Daarnaast vergeet niet dat Nintendo bekend staat om zijn vrolijke kleuren en vaak kindvriendelijk (Hoewel iedere Mario speler zijn Yoshi vermoord om verder te kunnen komen in een level![]()
)
Ook Xenoblade heeft weer kleurrijke elementen erin zitten.
"21 jaar DSL!"
Uh, transformers?Pykow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:23:
Waarom wordt Fallout erbij gehaald in deze discussie ?
Nuclaire ramp staat niet gelijk aan japanse transformers game.
Die onzekerheid komt ook van de andere kant als ik hier en daar een reactie lees.The_Bird schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:31:
Omdat blijkbaar wanneer er een Wii U game uitkomt er even "bewezen" moet worden waarom die beter is dan games op andere systemen. Lijkt meer een soort onzekerheid maar goed.
Open world Titanfall dan ?
Schaam jeThe_Bird schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:31:
[...]
Omdat blijkbaar wanneer er een Wii U game uitkomt er even "bewezen" moet worden waarom die beter is dan games op andere systemen. Lijkt meer een soort onzekerheid maar goed.
Je hebt helemaal gelijk wat betreft kleuren ed.Daarbij moet ik zeggen dat ik dat met Yoshi ook gedaan hebb al is het ook vaak gebeurd dat ik om hem te redden zelf doodgegaan ben.
Maar niet op het idee in de title/hover-text van het plaatje.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:57:
Gehehe.. er zijn Super Mario Maker levels gebaseerd op dat idee

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 16:41 ]
Voor wat?Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:40:
[afbeelding]
TEH HYPE IS REAL!
Om 11 uur s'avonds onze tijd.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik wil mijn hypes weten...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
http://www.nintendolife.c...irect_is_on_12th_novemberAs for what this one is all about, Nintendo's announcement simply says it's focused on upcoming 3DS and Wii U titles. It also seems that Europe and North America will have slightly different presentations as is often the norm; Satoru Shibata is confirmed to be hosting in Europe.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 16:51 ]
Ik kijk ze toch altijd later op youtube of helemaal nietVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:40:
[afbeelding]
TEH HYPE IS REAL!
Apple's WWDC & Media events en Nintendo Directs gaan bij mij live op de Apple TVPykow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:48:
[...]
Ik kijk ze toch altijd later op youtube of helemaal niet
Bij mij werkt de hype niet
Golden Sun op de WiiUVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:48:
[...]
http://www.nintendolife.c...irect_is_on_12th_november
Dat zijn de directs waarbij vaak veel nieuwe software aangekondigd wordt. Dus nieuwe games, ik HOOP op wat Zelda Wii U footage. En ik verwacht Mario Tennis, Xenoblade Chronicles X en Starfox.
en voor 3DS.. Misschien een nieuwe Pokémon Z? Golden Sun 3DS? (mag toch wel dromen?)
En laat het een goede zijn !
[ Voor 12% gewijzigd door rudyman85 op 10-11-2015 17:36 ]

[ Voor 40% gewijzigd door RayNbow op 10-11-2015 18:10 ]
Hmmm... lijkt me NiXVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:40:
[afbeelding]
TEH HYPE IS REAL!
Nintendo Direct is coming soon! Join us for this global presentation focusing on updates on upcoming Wii U and Nintendo 3DS games. Check back here on Thursday, November 12th at 10 p.m. (UK time) to watch the broadcast live!
Please note that the presentation will not feature any updates on NX and mobile.
Misschien? Zeer grote kans dat we wat gaan horen over Zeldahorizon1978 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:33:
En misschien wat Zelda...
[ Voor 79% gewijzigd door Gynnad op 10-11-2015 23:03 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja. Die zeker. Maar ook Zelda URayNbow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:42:
[...]
Misschien? Zeer grote kans dat we wat gaan horen over Zeldaspoiler:.Twilight Princess HD
Ashley mag ook welRayNbow schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:30:
Ik hoop op een aankondigig van meer Amiibo's. Elma Amiibo plz?
icm WarioWare voor de 3DS?Touchdomex schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:33:
[...]
Ashley mag ook welAls die er nog niet is
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2015 12:36 ]
WarioWare voor de 3DS zou ik kapot spelenVerwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:34:
[...]
icm WarioWare voor de 3DS?Ik wil een Daisy Amiibo
Basement Bios ---- Exo-S
Basement Bios ---- Exo-S
Heb ook eens eerder geprobeerd mijn Wii U savegames te backuppen (om daarna een factory reset te doen), maar dat lijkt alleen mogelijk te zijn als je alles (inclusief games/data + savegames) naar een externe harde schijf backupt.Mystikal schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:01:
Ik heb mijn WiiU vorig jaar opgestart na een geheugen probleem en heb er een andere voor terug gekregen. Al mijn save games waren dan ook niet geback-upped en was dus alles kwijt![]()
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat dat kon?
Het lijkt er sterk op dat je dan al je savegames verliest (in het geval dat je een andere Wii U opgestuurd krijgt).crazyx schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:42:
Nu zit er nog een spel in dat ik er niet meer uit krijg en ik heb geen backup van al mijn save games. Worden deze overgezet? Of krijg ik mijn Wii U gewoon hersteld terug (heeft wel de voorkeur natuurlijk)
[ Voor 5% gewijzigd door Ketho op 11-11-2015 15:47 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 07:24 ]
Ik hoop niet dat het groot nieuws wordt. Wat je zegt. Iedereen die het speelt die heeft het al.--_-- schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:34:
Het lijkt me dat (bijna) iedereen die minecraft wil spelen dat nu al enige tijd doet. Je kunt dat spel echt overal op spelen. Ik vind het niet zo'n heel groot nieuws eerlijk gezegd.
Ik heb het op de Android, maar als dit op de Wii U uitkomt zal dit in de schoen liggen van mijn zoon.Touchdomex schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:43:
[...]
Ik hoop niet dat het groot nieuws wordt. Wat je zegt. Iedereen die het speelt die heeft het al.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
En weer niks op tweakers.net over de volgende nintendo direct + bovenstaande nieuwtjeVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 07:09:
DIt is wel even groot nieuws, als het waar is. Volgens Nintendolife is er een PEGI rating voor Minecraft Wii U opgedoken voor een release van vandaag. En dan hebben ze het niet over de Story mode editie, die binnenkort op de Wii U uitkomt. Hij wordt uitgegeven door Microsoft.
Het kan een fout zijn, maar gezien ND van vandaag....
Persoonlijk heb ik nog nooit Minecraft gespeeld, maar ik denk dat dit met goede GamePad controls een groot succes kan worden. En het zal niet het eerste spel zijn wat MS op een Nintendo console uitbrengt..
Heb je het nieuws al achter gelaten op http://tweakers.net/submit/ ?Rudyyy schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:57:
[...]
En weer niks op tweakers.net over de volgende nintendo direct + bovenstaande nieuwtje
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Heb ik vanochtend gedaanTukk schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:01:
[...]
Heb je het nieuws al achter gelaten op http://tweakers.net/submit/ ?
Er komt geen nieuws over de Nintendo NX of mobiel, is aangegeven door NintendoPykow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:10:
Minecraft op de Wii U kan leuk zijn, maar dat zal denk ik niet het grootste nieuws zijn
Ik zit alleen maar te wachten op nieuws over de Nintendo NX en New 3ds kerstbundel in Nederland
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 10:26 ]
Daarom ga ik vanavond ook geen ND kijkenVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:25:
[...]
Heb ik vanochtend gedaan
[...]
Er komt geen nieuws over de Nintendo NX of mobiel, is aangegeven door Nintendo
[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 12-11-2015 10:56 ]
Vind ik persoonlijk wat kortzichtig, maar ieder zijn ding.Pykow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:50:
[...]
Daarom ga ik vanavond ook geen ND kijken
Ik zit niet te wachten op Minecraft of Zelda
Bij bol.com kun je een gratis spel bij de New 3dsxl nemen, ik verwacht niet dat er ergens nog betere bundels komen.Pykow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:10:
Minecraft op de Wii U kan leuk zijn, maar dat zal denk ik niet het grootste nieuws zijn
Ik zit alleen maar te wachten op nieuws over de Nintendo NX en New 3ds kerstbundel in Nederland
Zoiets heet focus op de doelgroep. Nintendo is toch vaak meer voor de jongere gamers die veelal nog niet echt tweaken. Daarbij...waarom zou je een nieuwsbericht maken over een direct waarvan niet eens bekend is wat er komt? Zou een beetje non-nieuws worden.Rudyyy schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:57:
[...]
En weer niks op tweakers.net over de volgende nintendo direct + bovenstaande nieuwtje
"21 jaar DSL!"
Zolang je maar niet geforceerd wordt de gamepadscherm te gebruiken. Dat vond ik aan games als Treasure Tracker en Pushmo zo irritant. Het tablet scherm was zoveel beter dan de TV, dus gebruikte je de TV niet, waardoor het nut van de Wii U weg vielVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 07:09:
DIt is wel even groot nieuws, als het waar is. Volgens Nintendolife is er een PEGI rating voor Minecraft Wii U opgedoken voor een release van vandaag. En dan hebben ze het niet over de Story mode editie, die binnenkort op de Wii U uitkomt. Hij wordt uitgegeven door Microsoft.
Het kan een fout zijn, maar gezien ND van vandaag....
Persoonlijk heb ik nog nooit Minecraft gespeeld, maar ik denk dat dit met goede GamePad controls een groot succes kan worden. En het zal niet het eerste spel zijn wat MS op een Nintendo console uitbrengt..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Huh het nu viel weg? Ik vind het juist de meest nuttige feature van de Wii U. Ik heb Toad Treasure Tracker volledig gespeeld op de gamepad, terwijl het vrouwtje series aan het kijken was. Echt ideaal! Games die beter spelen op de gamepad ontarm ik alleen maar meer.corset schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:39:
[...]
Zolang je maar niet geforceerd wordt de gamepadscherm te gebruiken. Dat vond ik aan games als Treasure Tracker en Pushmo zo irritant. Het tablet scherm was zoveel beter dan de TV, dus gebruikte je de TV niet, waardoor het nut van de Wii U weg viel
Is wat over te zeggen inderdaad. Na de Nintendo direct maarThe_Bird schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:13:
[...]
Zoiets heet focus op de doelgroep. Nintendo is toch vaak meer voor de jongere gamers die veelal nog niet echt tweaken. Daarbij...waarom zou je een nieuwsbericht maken over een direct waarvan niet eens bekend is wat er komt? Zou een beetje non-nieuws worden.
Dat vind ik goed, maar! Als ik hem op de TV wil kunnen spelen, moet dat niet opeens minder nuttig zijn dan op de tablet. Daar ging het in mijn ogen fout.JerX schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:41:
[...]
Huh het nu viel weg? Ik vind het juist de meest nuttige feature van de Wii U. Ik heb Toad Treasure Tracker volledig gespeeld op de gamepad, terwijl het vrouwtje series aan het kijken was. Echt ideaal! Games die beter spelen op de gamepad ontarm ik alleen maar meer.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bedankt voor de tip. Actie loopt nog tot 25-12-2015, dus heb nog de tijd om te zien of er ook een leuke deal komt met de standaard New 3DS + 1 game--_-- schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:04:
[...]
Bij bol.com kun je een gratis spel bij de New 3dsxl nemen, ik verwacht niet dat er ergens nog betere bundels komen.
Als ze een Zelda game maken met een Quest helper (zeg maar een easy mode ofzo) dan kan ik me zeker vermaken met een zelda game. de laatste zelda op de Wii U is zeker leuk, maar als ik de game paar weken laat liggen, dan weet ik niet meer wat ik moet doen en ben ik er snel op uitgekeken.Akaendra schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:09:
[...]
Vind ik persoonlijk wat kortzichtig, maar ieder zijn ding.
Masuda heft ook al wat laten weten dus dat Pokémon Z een zekerheidje is is wel zeker (lekker dubbelop)
Daarnaast zie ik wel wat er allemaal komt
[ Voor 47% gewijzigd door Pykow op 12-11-2015 14:50 ]
Dat werkt niet bij alle spellen.linkje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:10:
geluid wou ik via koptelefoon doen op de gamepad.
Ik heb anders ook nog een wii kabel en kan de tulps daarvan converten naar jack. Zag dat je nu audio output kon instellen. .
Dat werkt bijna altijd alleen bij Off-TV spellen. Ikzelf heb een draadloze koptelefoon die 9.1 surround geluid via HDMI afvangt. Werkt heel goed. (maar wel prijzig) Zelfs met 5.1/7.1 geluid van de Wii U, PS4 en Apple TV
Ik heb een U2410 en heb de Wii U via HDMI aangesloten. Ik kan me niet herinneren dat ik nog iets in de opties gedaan heb, maar ik heb boven en onder een dunne zwarte balk.linkje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:10:
Iemand ervaring met een wiiu op een 16:10 monitor. Ik heb zelf de deull utrasharp 2412m en heb een dvi-d naar hdmi converter. geluid wou ik via koptelefoon doen op de gamepad. Kan ik met de overscan functie er voor zorgen dat het beeld niet wordt uitgerekt aangezien de wiiu geen 16:10 resoluties support.
Oke we shall see. De 2412 heeft gelaas geen hdmi dus ben afhaneklijk van dit:RayNbow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:44:
[...]
Ik heb een U2410 en heb de Wii U via HDMI aangesloten. Ik kan me niet herinneren dat ik nog iets in de opties gedaan heb, maar ik heb boven en onder een dunne zwarte balk.
Die heeft volgens mij wel Displayport.linkje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:54:
[...]
Oke we shall see. De 2412 heeft gelaas geen hdmi dus ben afhaneklijk van dit:
[afbeelding]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dat was 10 uur geleden al gemeldZerora schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:16:
Volgens PEGI gaat er een Wii U versie van Minecraft komen:
http://www.pegi.info/en/i...bmit=Search#searchresults
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
[ Voor 22% gewijzigd door Ketho op 12-11-2015 22:56 ]
Pas wel op: die youtube link is de amerikaanse versie, en komt niet overeen met die van ons
[ Voor 28% gewijzigd door Mystikal op 12-11-2015 23:48 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
De Nederlandse versie was eerst nog private gezet oid, maakt het een beetje lastig om te vinden danjorisderoo schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:00:
Pas wel op: die youtube link is de amerikaanse versie, en komt niet overeen met die van ons
[ Voor 68% gewijzigd door Ketho op 13-11-2015 00:24 ]
EUhm, helemaal aan het begin. Direct na Zelda TP HD.Tiwazz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:47:
Niks over de nieuwe Zelda. Erg nintendo 3DS gefocust, jammer.
Remakes zijn oké, helemaal van de grotere games. Daarbij komt de nieuwe Zelda ook volgend jaar.Pykow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:28:
Weer geen gold amiibo in Nederland.
Jammer.
Daarnaast was ik al van plan om een new 3ds te halen en ik zie leuke titels langskomen.
Zelda is WEER een remake. Niet leuk voor de zelda fans lijkt me.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 07:09 ]
Oh lol, ik had de eerste paar minuten gemist, dat bevatte net wat ik wilde weten.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:07:
[...]
EUhm, helemaal aan het begin. Direct na Zelda TP HD.
[ Voor 27% gewijzigd door ndonkersloot op 13-11-2015 07:13 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
"21 jaar DSL!"
Karteltjes? Sorry, mis ik iets?The_Bird schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:22:
Wat een tegenvaller.
Een Twilight Princess remake voor WiiU? Waarom? Hell, je kan de game al spelen op Wii U aangezien je simpelweg de Wii versie al kan spelen op de Wii U. Daarbij ziet het er voor een HD remake niet best uit....die karteltjes....brrr..... Oh maar wacht, er is een Amiibo!!!
Vertaling: "Ik wil deze remake nietAls ze 30 jaar Zelda wilden vieren dan zijn er aantrekkelijker opties:
- Breng Four Swords (gamecube) opnieuw uit maar met online multiplayer voor Wii U
- Breng de nooit in het westen uitgebrachte BS Zelda games uit, neem eventueel opnieuw de dialogen op. Een onuitgebrachte Zelda is sowieso interessant.
- Breng een Zelda 1 remake uit met handgetekende sprites
"Ik wil nog meer remakes!"Daarbij zijn er zoveel meer interessantere games voor een HD-port zoals bijv F-Zero GX of bijv de Mario Kart Arcade GX games.
Voor de 1000000ste keer. Het is en blijft een Wii U titel. ALS er een NX versie van komt dan komt deze NA de Wii U versie. Er is dan ook niet echt nieuwe content van getoond, maar ik weet dat Nintendo dat angstvallig geheim houdt.Ik vraag me af hoe oud die Wii U Zelda footage is. Het zag er alsnog vrij basic uit ,leek meer een soort tech demo . Ook vreemd dat we nog geen titel hebben. Dat gecombineert met de TP release in April laat een NX release steeds waarschijnlijker klinken.
Het zijn dan ook remakes.De DQ zijn goed maar ze tonen wel aan dat de 3DS duidelijk een opvolger nodig heeft want grafisch zijn dit soort games niet echt plezierig om aan te zien. Moet wel zeggen dat de 2e DQ game er een stuk beter uit zag dan de 1e.
Zoals bijna elke andere publisher tegenwoordig. Zie bv. Fallout 4, Assassin's Creed, etc. Allemaal met special editions waar je extra voor betaalt met extra "rommel". Daarbij vind ik die pocketwatch er wreed uitzien. Maar niemand verplicht je die versie te kopen.Het was duidelijk dat ze het gebrek aan content probeerden op te vullen met rommel zoals amiibo's en special editions.(Yaay, een Zelda pocketwatch?)
FF7 remake als launch titel op de NX?Cloud in Smash was ook een aparte. Het is een populair karakter maar het is vermakelijk dat Cloud op de Wii U uitkomt terwijl FF7 nooit voor Nintendo is uitgekomenSterker nog, daarmee begon de split tussen Nintendo en Square.
Het is een GB emulator, en ze willen zoveel mogelijk de originele games behouden.Pokemon Red/Blue/Yellow op VC was een verrassing en leuk dat er link support is maar de games zijn erg lastig om naar terug te gaan wanneer je de afgelopen jaren pokemon gespeeld hebt. Item management, gebruikersgemak....het is echt met sprongen vooruitgegaan. Daarbij zag ik volgens mij ook geen Super Game Boy kleuren op de footage, wat een gemiste kans is.
[ Voor 0% gewijzigd door JerX op 13-11-2015 09:44 . Reden: V en X typo, sorry fans :P ]
[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 13-11-2015 08:17 ]
Zowel Twilight Princess als Skyward Sword hebben een heel verdeelde fanbase. TP is vaak als veel te duister gezien en de Wii besturing was slecht. TP HD lijkt op een remake van de GC versie (linkshandige Link) dus geen motion controls.JerX schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:13:
Ik dacht juist dat Zelda Twilight Princess echt niet werd gewaardeerd door de fans? Skyward Sword was dan ook 10 keer beter
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 08:34 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq