Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:15
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3fEzmbWV87sVSb8UngZXoSU2/full.jpg

Vandaag met vriendin bij Intertoys gescoord, leuke inhoud voor een LE op de speciale "foto's" uit het spel na (niks speciaals, geen flauw idee wat dat moet betekenen).

Wel een leuke double-side poster, steelbook case en hardcover artbook erbij.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Je zou eventueel nog hier kunnen kijken voor wii controllers. Is een japanse website die nieuwe originele wii controllers (ook nog special editions) voor ongeveer 30 euro aanbiedt. Of je kunt kijken voor de tweedehands

Mijn PC

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08
Stel ik koop de infinity 3.0 Starwars starter set in Nederland en bv yoda in duitsland geeft dat taalproblemen ?
Ik ben wat aan het rondneuzen op amazon en daar zijn toch verschillende games en infinity dingetjes goedkoper.

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 13:55

4play

-Nintendo- fan

Volgens mij zijn de infinity poppetjes geen probleem de taal zit in de software niet in het poppetje dat Is alleen een chip met een code.

Volgens mij kun je zelfs alles in Duitsland kopen omdat de software op de disk 5 in 1 taal is. Maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 31% gewijzigd door 4play op 08-11-2015 12:37 ]

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

jejeh schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:09:
Stel ik koop de infinity 3.0 Starwars starter set in Nederland en bv yoda in duitsland geeft dat taalproblemen ?
Ik ben wat aan het rondneuzen op amazon en daar zijn toch verschillende games en infinity dingetjes goedkoper.
Zover ik weet zou dit niets uit moeten maken.
Ik weet dat het voor amiibo's tenminste niet uitmaakt of je ze uit japan haalt of uit Nederland.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Mizgala28 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:24:
[afbeelding]

Vandaag met vriendin bij Intertoys gescoord, leuke inhoud voor een LE op de speciale "foto's" uit het spel na (niks speciaals, geen flauw idee wat dat moet betekenen).

Wel een leuke double-side poster, steelbook case en hardcover artbook erbij.
Nice!
Bij mij lag ie vorige week ook op de mat.
Ben nog even met Dark Souls 2 SotFS bezig op de PS4 en dan is deze aan de beurt. Heb er wel zin in met de donkere dagen :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Topicstarter
Toch makkelijk het grootste spel voor mij dit jaar.

En ziet er ook eens beter uit dan dat saaie grijs,bruin en grijs van Fallout 4.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 20:55 ]

En Nintendo heeft een nieuwe Survival Guide geupload:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Finraziel
  • Laatst online: 17:47
Ziet er cool uit inderdaad, alleen jammer dat er dan weer een geliefde game van andere mensen gebashed moet worden...

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Topicstarter
finraziel schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:08:
Ziet er cool uit inderdaad, alleen jammer dat er dan weer een geliefde game van andere mensen gebashed moet worden...
Bashen? Ik geef alleen mijn mening. Games op andere consoles/pc zijn tegenwoordig vaker bruin en grijs dan een andere kleur, en Fallout is daar geen uitzondering op. Ik heb eerdere Fallout delen (deel 3 laatst gekocht op Steam) gespeeld, en moet zeggen dat zodra ik in de buitenwereld kwam verloor ik 100% van al mijn interesse in de game, die verder goed in elkaar steekt. Ik heb het nog even geprobeerd maar na een uur heb ik het spel voorgoed naast me neergelegd en mijn geld teruggehaald via Steam. En dan moet ik ook zeggen dat ik zo ongeveer elke Elder Scrolls heb gespeeld die ik tegen ben gekomen.

Dan speel ik veel liever een spel wat er misschien iets minder hoogstaand uitziet (werkelijk, ik vind Xenoblade Chronicles X er prachtig uitzien, en heb het op Firstlook 2015 gespeeld) maar wel met een volledig kleurenspectrum. Een wereld die mooi en gigantisch is. Ook een gevoel wat ik van Zelda U krijg. Ik krijg daar een warm gevoel van en wil ik graag (verder) spelen. Bij Fallout denk ik gewoon puur "bah, niks voor mij"

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 23:37 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:51:
Toch makkelijk het grootste spel voor mij dit jaar.

En ziet er ook eens beter uit dan dat saaie grijs,bruin en grijs van Fallout 4.
Tja transformer wii u editie.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:34:
[...]

Bashen? Ik geef alleen mijn mening. Games op andere consoles/pc zijn tegenwoordig vaker bruin en grijs dan een andere kleur, en Fallout is daar geen uitzondering op. Ik heb eerdere Fallout delen (deel 3 laatst gekocht op Steam) gespeeld, en moet zeggen dat zodra ik in de buitenwereld kwam verloor ik 100% van al mijn interesse in de game, die verder goed in elkaar steekt. Ik heb het nog even geprobeerd maar na een uur heb ik het spel voorgoed naast me neergelegd en mijn geld teruggehaald via Steam. En dan moet ik ook zeggen dat ik zo ongeveer elke Elder Scrolls heb gespeeld die ik tegen ben gekomen.

Dan speel ik veel liever een spel wat er misschien iets minder hoogstaand uitziet (werkelijk, ik vind Xenoblade Chronicles X er prachtig uitzien, en heb het op Firstlook 2015 gespeeld) maar wel met een volledig kleurenspectrum. Een wereld die mooi en gigantisch is. Ook een gevoel wat ik van Zelda U krijg. Ik krijg daar een warm gevoel van en wil ik graag (verder) spelen. Bij Fallout denk ik gewoon puur "bah, niks voor mij"
Iedereen zijn mening inderdaad, want ik wordt juist regelmatig moe van alle zuurstokkleurtjes die Nintendo mij voorschoteld. Ondanks dat Fallout 3 bij mijn favoriete games ooit hoort kan ik best begrijpen dat het niet iedereen zijn ding is. Maar het zou bij mij vreemder overkomen als Fallout 4 veel kleuren zou hebben x jaar na een atoombom. Bij Fallout 4 is er wel al meer kleur te zien dan bij deel 3.

• Finraziel
Ieder zijn smaak uiteraard, maar het kwam op mij een beetje flamebaiterig over. Zo bedoelde je het waarschijnlijk niet dan.
Ik heb zelf fallout 4 nog niet gespeeld, krijg als het goed is vandaag de pipboy editie binnen, maar ik verwacht er uiteindelijk weer honderden uren in kwijt te raken. De graphics zien er voor mij van beide games gewoon goed uit.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:54
Ik heb Xenoblade X al heel lang in pre order staan, en kijk er ontzettend naar uit, maar dit vind ik echt een onzin vergelijking.

Een wijdse wereld staat niet gelijk aan "veel te beleven" of "aandacht voor details" of "een goed verhaal". Laten we eerst de gameplay afwachten voor we spellen vergelijken en roepen dat iets "beter" is.

Verwijderd

Topicstarter
Beakzz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:16:
[...]

Iedereen zijn mening inderdaad, want ik wordt juist regelmatig moe van alle zuurstokkleurtjes die Nintendo mij voorschoteld. Ondanks dat Fallout 3 bij mijn favoriete games ooit hoort kan ik best begrijpen dat het niet iedereen zijn ding is. Maar het zou bij mij vreemder overkomen als Fallout 4 veel kleuren zou hebben x jaar na een atoombom. Bij Fallout 4 is er wel al meer kleur te zien dan bij deel 3.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UHwaUhB.jpg
Oké, dat is flauw. Wel accuraat :+ (spoiler: http://i.imgur.com/b1HUyAn.jpg) En geeft heel netjes mijn probleem aan.

Een ander goed voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/s9y0GOEDI42UQBt9NtYD17Df/medium.jpg
Waar mijn problemen met The Last of Us van een hele andere aard zijn, is het wel een goedgekleurde postapocaliptische survival/horror game.
Flozem schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:13:
[...]

Ik heb Xenoblade X al heel lang in pre order staan, en kijk er ontzettend naar uit, maar dit vind ik echt een onzin vergelijking.
Het is louter een vergelijking van de mapsize, verder niet.
Een wijdse wereld staat niet gelijk aan "veel te beleven" of "aandacht voor details"
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nGvDg5W.gif
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/x03l8bit.gif
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/53456cb21f72e9bacbf78c61e49b5582/tumblr_mh3exbHEzO1r72ht7o1_500.gif
Afbeeldingslocatie: http://orig09.deviantart.net/588a/f/2015/037/9/7/15_500_by_mcmemie-d8gvqsa.gif
of "een goed verhaal".
Het verhaal is wat korter dan in Xenoblade Chronicles en er zit meer verhaal in de side quests.
Laten we eerst de gameplay afwachten voor we spellen vergelijken en roepen dat iets "beter" is.
Gameplay is vergelijkbaar met Xenoblade Chronicles.

Daarnaast, de game is al een tijd uit in Japan. Genoeg reviews en meningen te vinden, zoals bijv. deze.

• Finraziel
Fallout 3 had een lelijk groen filter over het beeld, zag er al een stuk beter als je die met een mod wijzigde. In 4 hebben ze dat niet meer gedaan en ziet het er in screenshots een stuk kleurrijker uit. Het grootste verschil dat ik zie met dat plaatje van the last of us is dat Bethesda er nog steeds voor kiest om net te doen alsof er een paar honderd jaar na een nucleaire oorlog alleen nog uitgedroogde plant resten te zien zijn. Dat slaat inderdaad nergens op maar verder zie ik weinig verschil (met de kanttekening dat ik beide games niet zelf gespeeld heb).

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Waarom wordt Fallout erbij gehaald in deze discussie ?
Nuclaire ramp staat niet gelijk aan japanse transformers game.
Fallout 3 heb ik maar paar uurtjes gespeeld.
Het verhaal en gameplay greep mij niet, waardoor ik er na paar dagen op uitgekeken was.
Ik hoor veel goede verhalen, maar die heb ik helaas niet meegemaakt.

Daarnaast vergeet niet dat Nintendo bekend staat om zijn vrolijke kleuren en vaak kindvriendelijk (Hoewel iedere Mario speler zijn Yoshi vermoord om verder te kunnen komen in een level :( :( )
Ook Xenoblade heeft weer kleurrijke elementen erin zitten.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Pykow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:23:
Fallout 3 heb ik maar paar uurtjes gespeeld.
Het verhaal en gameplay greep mij niet, waardoor ik er na paar dagen op uitgekeken was.
Ik hoor veel goede verhalen, maar die heb ik helaas niet meegemaakt.

Daarnaast vergeet niet dat Nintendo bekend staat om zijn vrolijke kleuren en vaak kindvriendelijk (Hoewel iedere Mario speler zijn Yoshi vermoord om verder te kunnen komen in een level :( :( )
Ook Xenoblade heeft weer kleurrijke elementen erin zitten.
Omdat blijkbaar wanneer er een Wii U game uitkomt er even "bewezen" moet worden waarom die beter is dan games op andere systemen. Lijkt meer een soort onzekerheid maar goed.

Je hebt helemaal gelijk wat betreft kleuren ed. Daarbij moet ik zeggen dat ik dat met Yoshi ook gedaan heb al is het ook vaak gebeurd dat ik om hem te redden zelf doodgegaan ben.

"21 jaar DSL!"

Pykow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:23:
Uh, transformers?
The_Bird schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:31:
Omdat blijkbaar wanneer er een Wii U game uitkomt er even "bewezen" moet worden waarom die beter is dan games op andere systemen. Lijkt meer een soort onzekerheid maar goed.
Die onzekerheid komt ook van de andere kant als ik hier en daar een reactie lees. ;)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Open world Titanfall dan ? :P
The_Bird schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:31:
[...]

Je hebt helemaal gelijk wat betreft kleuren ed.Daarbij moet ik zeggen dat ik dat met Yoshi ook gedaan hebb al is het ook vaak gebeurd dat ik om hem te redden zelf doodgegaan ben.
Schaam je
Afbeeldingslocatie: http://bulk2.destructoid.com/ul/201939-the-memory-card-92-sacrificing-yoshi/SuperMarioWorldYoshiSad-620x.jpg

Pykow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:24:
[...]

Open world Titanfall dan ? :P
Ok... :p
[...]

Schaam je
[afbeelding]
Unbeknownst to Mario, the cookies had been sent to the wrong recipients.  Yoshi ended up getting a peck on the nose the next day due to an over-energetic Birdo, and promptly ended up with egg on his face, so to speak.  Mario later learned that his great uncle had passed on, leaving him a rather lovely mansion for the plumber to inherit, although it was soon infested with Boos.  And poor Luigi once again got the short end of the stick when Mario hopped off his head, New Super Mario Bros. Wii style, to grab that final Star Coin.  Maybe next time he should skip dessert entirely.

Verwijderd

Topicstarter
Gehehe.. er zijn Super Mario Maker levels gebaseerd op dat idee :+
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:57:
Gehehe.. er zijn Super Mario Maker levels gebaseerd op dat idee :+
Maar niet op het idee in de title/hover-text van het plaatje. ;)

Sommige levels zijn tevens te ondermijnen:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/news/2015/11/the_next_nintendo_direct_is_on_12th_november/attachment/0/large.jpg

TEH HYPE IS REAL!

Om 11 uur s'avonds onze tijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 16:41 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:40:
[afbeelding]

TEH HYPE IS REAL!

Voor wat? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Nintendo Direct, altijd goed nieuws ;)

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:44:
Ik wil mijn hypes weten... :'(

vooral om te weten of het waard is om op te blijven :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
As for what this one is all about, Nintendo's announcement simply says it's focused on upcoming 3DS and Wii U titles. It also seems that Europe and North America will have slightly different presentations as is often the norm; Satoru Shibata is confirmed to be hosting in Europe.
http://www.nintendolife.c...irect_is_on_12th_november

Dat zijn de directs waarbij vaak veel nieuwe software aangekondigd wordt. Dus nieuwe games, ik HOOP op wat Zelda Wii U footage. En ik verwacht Mario Tennis, Xenoblade Chronicles X en Starfox.

en voor 3DS.. Misschien een nieuwe Pokémon Z? Golden Sun 3DS? (mag toch wel dromen? ;))

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 16:51 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[afbeelding]

TEH HYPE IS REAL!

Ik kijk ze toch altijd later op youtube of helemaal niet :P
Bij mij werkt de hype niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Pykow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:48:
[...]

Ik kijk ze toch altijd later op youtube of helemaal niet :P
Bij mij werkt de hype niet ;)
Apple's WWDC & Media events en Nintendo Directs gaan bij mij live op de Apple TV :) Ik wil daar echt niks van missen.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:48:
[...]

http://www.nintendolife.c...irect_is_on_12th_november

Dat zijn de directs waarbij vaak veel nieuwe software aangekondigd wordt. Dus nieuwe games, ik HOOP op wat Zelda Wii U footage. En ik verwacht Mario Tennis, Xenoblade Chronicles X en Starfox.

en voor 3DS.. Misschien een nieuwe Pokémon Z? Golden Sun 3DS? (mag toch wel dromen? ;))
Golden Sun op de WiiU O+

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:44:
En laat het een goede zijn ! _/-\o_ nieuwe titels (of zelda footage, wat waarschijnlijk in een eigen Zelda nintendo direct naar voren komt) komt u binnen!

[ Voor 12% gewijzigd door rudyman85 op 10-11-2015 17:36 ]

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[afbeelding]

TEH HYPE IS REAL!

Hmmm... lijkt me NiX ;)

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Luigi Mansion 3 voor de Wii u als kerst verrassing.

Iemand kan blijven dromen...
Nintendo Direct is coming soon! Join us for this global presentation focusing on updates on upcoming Wii U and Nintendo 3DS games. Check back here on Thursday, November 12th at 10 p.m. (UK time) to watch the broadcast live!

Please note that the presentation will not feature any updates on NX and mobile.
;)

• horizon1978
Sowieso is er tot midden volgend jaar nog niets over de NX te verwachten.
En het mobiele gebeuren heeft genoeg aandacht gehad afgelopen weken.
Tijd voor de echte Wii u spellen die eraan komen:
XCX voor westen. Tennis. Amiibo festival. En misschien wat Zelda...
Misschien? Zeer grote kans dat we wat gaan horen over Zelda
spoiler:
Twilight Princess HD :p
.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:30
Is pas donderdag... 8)7

[ Voor 79% gewijzigd door Gynnad op 10-11-2015 23:03 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Topicstarter
RayNbow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:42:
[...]

Misschien? Zeer grote kans dat we wat gaan horen over Zelda
spoiler:
Twilight Princess HD :p
.
Ja. Die zeker. Maar ook Zelda U :)

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Enige wat ik verwacht van de Direct is Pokémon Z, gezien Masuda aanstaande zondag ook op het Japanse Pokémon Get TV verschijnt en dit eigenlijk alleen maar doet voor nieuwe games.

Daarnaast zie ik het allemaal wel :)
Ik hoop op een aankondigig van meer Amiibo's. Elma Amiibo plz? :p

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RayNbow schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:30:
Ik hoop op een aankondigig van meer Amiibo's. Elma Amiibo plz? :p
Ashley mag ook wel :P Als die er nog niet is :+

Verwijderd

Topicstarter
Touchdomex schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:33:
[...]

Ashley mag ook wel :P Als die er nog niet is :+
icm WarioWare voor de 3DS? :+ Ik wil een Daisy Amiibo :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2015 12:36 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:34:
[...]

icm WarioWare voor de 3DS? :+ Ik wil een Daisy Amiibo :)
WarioWare voor de 3DS zou ik kapot spelen O+ net als al die krassen op mijn scherm van mijn DS :'(

• BamSlam_
  • Niet online
Dat zeg, ik, NiX dus. ;)

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren Fifa 13 voor de WiiU op de kop getikt op marktplaats voor slechts 7,50. Ik kwam erachter dat dat de laatste Fifa is, die is uitgebracht op de WiiU. Op zich vreemd natuurlijk, van de andere kant denk ik niet dat er veel Fifa spelers zijn op de Wii U. Echter mijn zoontje van 5 vind dit leuk, maar op de pc is nog te moeilijk voor hem (het hele opstart/spel kies gebeuren). Dus ik vond dit prima!

Basement Bios ---- Exo-S

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:30
Heeft er iemand ervaring met garantie voor de Wii U? Mijne start niet meer op en er blijft een rood licht knipperen (vroeger kreeg ik dit nog opgelost door de stekker uit te trekken, en opnieuw te proberen, maar dat werkt helaas niet meer).

Nu zit er nog een spel in dat ik er niet meer uit krijg en ik heb geen backup van al mijn save games. Worden deze overgezet? Of krijg ik mijn Wii U gewoon hersteld terug (heeft wel de voorkeur natuurlijk)

Uiteraard heb ik deze vragen ook aan nintendo gesteld, maar ze moesten me het antwoord schuldig blijven...

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb mijn WiiU vorig jaar opgestart na een geheugen probleem en heb er een andere voor terug gekregen. Al mijn save games waren dan ook niet geback-upped en was dus alles kwijt :'(

Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat dat kon?

Basement Bios ---- Exo-S

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:48
Mystikal schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:01:
Ik heb mijn WiiU vorig jaar opgestart na een geheugen probleem en heb er een andere voor terug gekregen. Al mijn save games waren dan ook niet geback-upped en was dus alles kwijt :'(

Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat dat kon?
Heb ook eens eerder geprobeerd mijn Wii U savegames te backuppen (om daarna een factory reset te doen), maar dat lijkt alleen mogelijk te zijn als je alles (inclusief games/data + savegames) naar een externe harde schijf backupt.

En dan moet je die externe harde schijf blijven gebruiken, je kan het dan later niet meer terugzetten naar de interne opslag wegens DRM/encryption oid. Ik heb het idee dus maar laten varen ;(

• 41019340 Deddiekoel in "Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2"
• 43310305 Deddiekoel in "Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2"
http://www.nintendo.nl/Kl...ii-U-systemen-906457.html
http://www.nintendo.nl/Kl...B-opslagmedia-677837.html
crazyx schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:42:
Nu zit er nog een spel in dat ik er niet meer uit krijg en ik heb geen backup van al mijn save games. Worden deze overgezet? Of krijg ik mijn Wii U gewoon hersteld terug (heeft wel de voorkeur natuurlijk)
Het lijkt er sterk op dat je dan al je savegames verliest (in het geval dat je een andere Wii U opgestuurd krijgt).
https://www.reddit.com/r/...ion_or_something_to_have/

[ Voor 5% gewijzigd door Ketho op 11-11-2015 15:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
DIt is wel even groot nieuws, als het waar is. Volgens Nintendolife is er een PEGI rating voor Minecraft Wii U opgedoken voor een release van vandaag. En dan hebben ze het niet over de Story mode editie, die binnenkort op de Wii U uitkomt. Hij wordt uitgegeven door Microsoft.

Het kan een fout zijn, maar gezien ND van vandaag....

Persoonlijk heb ik nog nooit Minecraft gespeeld, maar ik denk dat dit met goede GamePad controls een groot succes kan worden. En het zal niet het eerste spel zijn wat MS op een Nintendo console uitbrengt..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 07:24 ]

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Het lijkt me dat (bijna) iedereen die minecraft wil spelen dat nu al enige tijd doet. Je kunt dat spel echt overal op spelen. Ik vind het niet zo'n heel groot nieuws eerlijk gezegd.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

--_-- schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:34:
Het lijkt me dat (bijna) iedereen die minecraft wil spelen dat nu al enige tijd doet. Je kunt dat spel echt overal op spelen. Ik vind het niet zo'n heel groot nieuws eerlijk gezegd.
Ik hoop niet dat het groot nieuws wordt. Wat je zegt. Iedereen die het speelt die heeft het al.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:45

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Touchdomex schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:43:
[...]

Ik hoop niet dat het groot nieuws wordt. Wat je zegt. Iedereen die het speelt die heeft het al.
Ik heb het op de Android, maar als dit op de Wii U uitkomt zal dit in de schoen liggen van mijn zoon.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• rudyman85
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 07:09:
DIt is wel even groot nieuws, als het waar is. Volgens Nintendolife is er een PEGI rating voor Minecraft Wii U opgedoken voor een release van vandaag. En dan hebben ze het niet over de Story mode editie, die binnenkort op de Wii U uitkomt. Hij wordt uitgegeven door Microsoft.

Persoonlijk heb ik nog nooit Minecraft gespeeld, maar ik denk dat dit met goede GamePad controls een groot succes kan worden. En het zal niet het eerste spel zijn wat MS op een Nintendo console uitbrengt..
En weer niks op tweakers.net over de volgende nintendo direct + bovenstaande nieuwtje :'(

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:45

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Rudyyy schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:57:
[...]
En weer niks op tweakers.net over de volgende nintendo direct + bovenstaande nieuwtje :'(
Heb je het nieuws al achter gelaten op http://tweakers.net/submit/ ?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Minecraft op de Wii U kan leuk zijn, maar dat zal denk ik niet het grootste nieuws zijn ;)

Ik zit alleen maar te wachten op nieuws over de Nintendo NX en New 3ds kerstbundel in Nederland :P

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik vanochtend gedaan :)
Pykow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:10:
Minecraft op de Wii U kan leuk zijn, maar dat zal denk ik niet het grootste nieuws zijn ;)

Ik zit alleen maar te wachten op nieuws over de Nintendo NX en New 3ds kerstbundel in Nederland :P
Er komt geen nieuws over de Nintendo NX of mobiel, is aangegeven door Nintendo

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 10:26 ]

• rudyman85
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:25:
[...]

[...]
Je was me voor :) Dankje

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:25:
[...]

[...]

Er komt geen nieuws over de Nintendo NX of mobiel, is aangegeven door Nintendo
Daarom ga ik vanavond ook geen ND kijken
Ik zit niet te wachten op Minecraft of Zelda

BTW: Wisten jullie al dat de eerste nintendo games mobile Free 2 play gaan worden ?

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 12-11-2015 10:56 ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Pykow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:50:
[...]

Daarom ga ik vanavond ook geen ND kijken
Ik zit niet te wachten op Minecraft of Zelda
Vind ik persoonlijk wat kortzichtig, maar ieder zijn ding.
Masuda heft ook al wat laten weten dus dat Pokémon Z een zekerheidje is is wel zeker (lekker dubbelop)

Daarnaast zie ik wel wat er allemaal komt ;)

• --_--
Pykow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:10:

Bij bol.com kun je een gratis spel bij de New 3dsxl nemen, ik verwacht niet dat er ergens nog betere bundels komen.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Rudyyy schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:57:
[...]
Zoiets heet focus op de doelgroep. Nintendo is toch vaak meer voor de jongere gamers die veelal nog niet echt tweaken. Daarbij...waarom zou je een nieuwsbericht maken over een direct waarvan niet eens bekend is wat er komt? Zou een beetje non-nieuws worden.

"21 jaar DSL!"

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 07:09:

Zolang je maar niet geforceerd wordt de gamepadscherm te gebruiken. Dat vond ik aan games als Treasure Tracker en Pushmo zo irritant. Het tablet scherm was zoveel beter dan de TV, dus gebruikte je de TV niet, waardoor het nut van de Wii U weg viel :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
corset schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:39:
[...]

Zolang je maar niet geforceerd wordt de gamepadscherm te gebruiken. Dat vond ik aan games als Treasure Tracker en Pushmo zo irritant. Het tablet scherm was zoveel beter dan de TV, dus gebruikte je de TV niet, waardoor het nut van de Wii U weg viel :-(
Huh het nu viel weg? Ik vind het juist de meest nuttige feature van de Wii U. Ik heb Toad Treasure Tracker volledig gespeeld op de gamepad, terwijl het vrouwtje series aan het kijken was. Echt ideaal! Games die beter spelen op de gamepad ontarm ik alleen maar meer.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• rudyman85
The_Bird schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:13:
[...]

Zoiets heet focus op de doelgroep. Nintendo is toch vaak meer voor de jongere gamers die veelal nog niet echt tweaken. Daarbij...waarom zou je een nieuwsbericht maken over een direct waarvan niet eens bekend is wat er komt? Zou een beetje non-nieuws worden.
Is wat over te zeggen inderdaad. Na de Nintendo direct maar ;)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
JerX schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:41:
[...]

Huh het nu viel weg? Ik vind het juist de meest nuttige feature van de Wii U. Ik heb Toad Treasure Tracker volledig gespeeld op de gamepad, terwijl het vrouwtje series aan het kijken was. Echt ideaal! Games die beter spelen op de gamepad ontarm ik alleen maar meer.
Dat vind ik goed, maar! Als ik hem op de TV wil kunnen spelen, moet dat niet opeens minder nuttig zijn dan op de tablet. Daar ging het in mijn ogen fout.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

--_-- schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:04:
[...]

Bij bol.com kun je een gratis spel bij de New 3dsxl nemen, ik verwacht niet dat er ergens nog betere bundels komen.
Bedankt voor de tip. Actie loopt nog tot 25-12-2015, dus heb nog de tijd om te zien of er ook een leuke deal komt met de standaard New 3DS + 1 game ;)

Ik wil coverplates :P
Akaendra schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:09:
[...]

Vind ik persoonlijk wat kortzichtig, maar ieder zijn ding.
Masuda heft ook al wat laten weten dus dat Pokémon Z een zekerheidje is is wel zeker (lekker dubbelop)

Daarnaast zie ik wel wat er allemaal komt ;)
Als ze een Zelda game maken met een Quest helper (zeg maar een easy mode ofzo) dan kan ik me zeker vermaken met een zelda game. de laatste zelda op de Wii U is zeker leuk, maar als ik de game paar weken laat liggen, dan weet ik niet meer wat ik moet doen en ben ik er snel op uitgekeken.

Pokémon Z zal voor mijn een instant buy zijn.
Hopelijk wel een nieuw deel, want ik ben nog van plan om Pokemon Y aan te schaffen.

[ Voor 47% gewijzigd door Pykow op 12-11-2015 14:50 ]

• linkje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 11:48
Iemand ervaring met een wiiu op een 16:10 monitor. Ik heb zelf de deull utrasharp 2412m en heb een dvi-d naar hdmi converter. geluid wou ik via koptelefoon doen op de gamepad. Kan ik met de overscan functie er voor zorgen dat het beeld niet wordt uitgerekt aangezien de wiiu geen 16:10 resoluties support.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:34
linkje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:10:
geluid wou ik via koptelefoon doen op de gamepad.
Dat werkt niet bij alle spellen.

• linkje
hcQd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:13:
[...]

Ik heb anders ook nog een wii kabel en kan de tulps daarvan converten naar jack. Zag dat je nu audio output kon instellen. .

Verwijderd

Topicstarter
hcQd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:13:
[...]

Dat werkt bijna altijd alleen bij Off-TV spellen. Ikzelf heb een draadloze koptelefoon die 9.1 surround geluid via HDMI afvangt. Werkt heel goed. (maar wel prijzig) Zelfs met 5.1/7.1 geluid van de Wii U, PS4 en Apple TV :)
linkje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:10:
Iemand ervaring met een wiiu op een 16:10 monitor. Ik heb zelf de deull utrasharp 2412m en heb een dvi-d naar hdmi converter. geluid wou ik via koptelefoon doen op de gamepad. Kan ik met de overscan functie er voor zorgen dat het beeld niet wordt uitgerekt aangezien de wiiu geen 16:10 resoluties support.
Ik heb een U2410 en heb de Wii U via HDMI aangesloten. Ik kan me niet herinneren dat ik nog iets in de opties gedaan heb, maar ik heb boven en onder een dunne zwarte balk.

• linkje
RayNbow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:44:
[...]

Ik heb een U2410 en heb de Wii U via HDMI aangesloten. Ik kan me niet herinneren dat ik nog iets in de opties gedaan heb, maar ik heb boven en onder een dunne zwarte balk.
Oke we shall see. De 2412 heeft gelaas geen hdmi dus ben afhaneklijk van dit:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41zREguahKL.jpg

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

linkje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:54:
[...]

Oke we shall see. De 2412 heeft gelaas geen hdmi dus ben afhaneklijk van dit:

[afbeelding]
Die heeft volgens mij wel Displayport.

Afbeeldingslocatie: http://www.kd-adp.com/upload/pic/20100613202436396.jpg

en met displayport en HDMI gaan geluid WEL over dezelfde kabel toch?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16

Zerora

Ik Henk 'm!

Volgens PEGI gaat er een Wii U versie van Minecraft komen:

http://www.pegi.info/en/i...bmit=Search#searchresults

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Dat was 10 uur geleden al gemeld ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• horizon1978
Splatoon in de direct lijkt me. Morgen extra vroeg opstaan. :)

• linkje
Heb nu de wii u heb gewoon beeld maar helaas uitgerekt naar 16:10 en de overscan functie heeft niet de mogelijkheid om alleen hoogte aan te passen.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58

Mijn PC

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Tot nu toe niet schokkend. Update Splatoon is natuurlijk goed, mario tennis ook leuk!

Ik vond het erg tegenvallen!

Ook geen nieuws over minecraft.

[ Voor 28% gewijzigd door Mystikal op 12-11-2015 23:48 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• ndonkersloot
  • Laatst online: 20-11 11:51
Niks over de nieuwe Zelda :(. Erg nintendo 3DS gefocust, jammer.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:48
Cloud in Super Smash Bros. was nog eens een grote verrassing. Die Omnislash :D
Ik dacht al, wat heeft Final Fantasy VII te maken met Wii U.
jorisderoo schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:00:
Pas wel op: die youtube link is de amerikaanse versie, en komt niet overeen met die van ons
De Nederlandse versie was eerst nog private gezet oid, maakt het een beetje lastig om te vinden dan :S

[ Voor 68% gewijzigd door Ketho op 13-11-2015 00:24 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Weer geen gold amiibo in Nederland.
Jammer.

Daarnaast was ik al van plan om een new 3ds te halen en ik zie leuke titels langskomen.

Zelda is WEER een remake. Niet leuk voor de zelda fans lijkt me.

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
Zelda the Twilight princess HD! wat is daar mis mee? komend jaar komt de Remake en Zelda 2016! ooooh heerlijk wat een jaar wordt 2016 jum jum van mij mag Skyword sword HD volgend jaar eraan toegevoegd worden :)

• horizon1978
De Splatoon extras zijn altijd welkom.

Aangezien Twilight Princess als beste Zelda staat aangeschreven voor velen wordt dat misschien de eerste Zelda die ik ooit aanschaf (shock shock horror).

Super Mario Maker Portal is leuk voor erbij.

Alleen dat hele Cloud Strife hype gebeuren voor Smash heb ik totaal niets mee.

Verwijderd

Topicstarter
Tiwazz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:47:
Niks over de nieuwe Zelda :(. Erg nintendo 3DS gefocust, jammer.
EUhm, helemaal aan het begin. Direct na Zelda TP HD.
Pykow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:28:
Weer geen gold amiibo in Nederland.
Jammer.

Daarnaast was ik al van plan om een new 3ds te halen en ik zie leuke titels langskomen.

Zelda is WEER een remake. Niet leuk voor de zelda fans lijkt me.
Remakes zijn oké, helemaal van de grotere games. Daarbij komt de nieuwe Zelda ook volgend jaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 07:09 ]

• ndonkersloot
  • Laatst online: 20-11 11:51
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:07:
[...]

EUhm, helemaal aan het begin. Direct na Zelda TP HD.
Oh lol, ik had de eerste paar minuten gemist, dat bevatte net wat ik wilde weten.

Ik heb toevallig recent nintendont op mijn wii u geinstalleerd om de gamecube versie van twilight princess te kunnen spelen. Ik zal die nu maar links laten liggen :).

[ Voor 27% gewijzigd door ndonkersloot op 13-11-2015 07:13 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Cloud strife als daar een amiibo van komt. Instant buy. Final fantasy vii is mijn favoriete spel naast the legend of zelda ocarina of time.

Weet nog niet of ik tp hd ga halen. Als er een special van komt met een beeldje, dan wel.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Wat een tegenvaller.

Een Twilight Princess remake voor WiiU? Waarom? Hell, je kan de game al spelen op Wii U aangezien je simpelweg de Wii versie al kan spelen op de Wii U. Daarbij ziet het er voor een HD remake niet best uit....die karteltjes....brrr..... Oh maar wacht, er is een Amiibo!!! :')

Als ze 30 jaar Zelda wilden vieren dan zijn er aantrekkelijker opties:
  • Breng Four Swords (gamecube) opnieuw uit maar met online multiplayer voor Wii U
  • Breng de nooit in het westen uitgebrachte BS Zelda games uit, neem eventueel opnieuw de dialogen op. Een onuitgebrachte Zelda is sowieso interessant.
  • Breng een Zelda 1 remake uit met handgetekende sprites
Daarbij zijn er zoveel meer interessantere games voor een HD-port zoals bijv F-Zero GX of bijv de Mario Kart Arcade GX games. Voeg er online aan toe en hoppa. Een game uitbrengen die je al geupscaled kan spelen op de console om een Amiibo te verkopen is zachtgezegd een beetje jammer.

Ik vraag me af hoe oud die Wii U Zelda footage is. Het zag er alsnog vrij basic uit ,leek meer een soort tech demo . Ook vreemd dat we nog geen titel hebben. Dat gecombineert met de TP release in April laat een NX release steeds waarschijnlijker klinken.

Final Fantasy 3DS ziet er aardig uit moet ik zeggen. Ben daar wel benieuwd naar.

De DQ zijn goed maar ze tonen wel aan dat de 3DS duidelijk een opvolger nodig heeft want grafisch zijn dit soort games niet echt plezierig om aan te zien. Moet wel zeggen dat de 2e DQ game er een stuk beter uit zag dan de 1e.

Megaman Collection 3DS heeft dus exclusieve content....achter een Amiibo paywall :') Ja, dat zou me overhalen om het niet voor een ps4 te halen bijvoorbeeld. Ik zou verwachten dat ze juist iets hier zouden doen met de Gameboy Megamans als extra content (of "haal de 3ds collection en je kan de gameboy versies uit de Eshop gratis downloaden") Ik heb ook nog niks gehoord van 3D support dus daar reken ik ook niet op.

Het was duidelijk dat ze het gebrek aan content probeerden op te vullen met rommel zoals amiibo's en special editions.(Yaay, een Zelda pocketwatch?)

Cloud in Smash was ook een aparte. Het is een populair karakter maar het is vermakelijk dat Cloud op de Wii U uitkomt terwijl FF7 nooit voor Nintendo is uitgekomen :') Sterker nog, daarmee begon de split tussen Nintendo en Square.

Pokemon Red/Blue/Yellow op VC was een verrassing en leuk dat er link support is maar de games zijn erg lastig om naar terug te gaan wanneer je de afgelopen jaren pokemon gespeeld hebt. Item management, gebruikersgemak....het is echt met sprongen vooruitgegaan. Daarbij zag ik volgens mij ook geen Super Game Boy kleuren op de footage, wat een gemiste kans is.

Al met al weinig echt vernieuwends. Ze laten erg duidelijk doorspiegelen dat de Wii U en 3DS aan het afsterven zijn.

Ohja, en geef die Shibata eens een paar charisma lessen. Zijn Engels was wel vrij goed.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Topicstarter
The_Bird schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:22:
Wat een tegenvaller.

Een Twilight Princess remake voor WiiU? Waarom? Hell, je kan de game al spelen op Wii U aangezien je simpelweg de Wii versie al kan spelen op de Wii U. Daarbij ziet het er voor een HD remake niet best uit....die karteltjes....brrr..... Oh maar wacht, er is een Amiibo!!! :')
Karteltjes? Sorry, mis ik iets?
Als ze 30 jaar Zelda wilden vieren dan zijn er aantrekkelijker opties:
  • Breng Four Swords (gamecube) opnieuw uit maar met online multiplayer voor Wii U
  • Breng de nooit in het westen uitgebrachte BS Zelda games uit, neem eventueel opnieuw de dialogen op. Een onuitgebrachte Zelda is sowieso interessant.
  • Breng een Zelda 1 remake uit met handgetekende sprites
Vertaling: "Ik wil deze remake niet ;(, geef me andere remakes!"
:') <- voor jou.
Daarbij zijn er zoveel meer interessantere games voor een HD-port zoals bijv F-Zero GX of bijv de Mario Kart Arcade GX games.
"Ik wil nog meer remakes!"
Ik vraag me af hoe oud die Wii U Zelda footage is. Het zag er alsnog vrij basic uit ,leek meer een soort tech demo . Ook vreemd dat we nog geen titel hebben. Dat gecombineert met de TP release in April laat een NX release steeds waarschijnlijker klinken.
Voor de 1000000ste keer. Het is en blijft een Wii U titel. ALS er een NX versie van komt dan komt deze NA de Wii U versie. Er is dan ook niet echt nieuwe content van getoond, maar ik weet dat Nintendo dat angstvallig geheim houdt.
De DQ zijn goed maar ze tonen wel aan dat de 3DS duidelijk een opvolger nodig heeft want grafisch zijn dit soort games niet echt plezierig om aan te zien. Moet wel zeggen dat de 2e DQ game er een stuk beter uit zag dan de 1e.
Het zijn dan ook remakes.
Het was duidelijk dat ze het gebrek aan content probeerden op te vullen met rommel zoals amiibo's en special editions.(Yaay, een Zelda pocketwatch?)
Zoals bijna elke andere publisher tegenwoordig. Zie bv. Fallout 4, Assassin's Creed, etc. Allemaal met special editions waar je extra voor betaalt met extra "rommel". Daarbij vind ik die pocketwatch er wreed uitzien. Maar niemand verplicht je die versie te kopen.
Cloud in Smash was ook een aparte. Het is een populair karakter maar het is vermakelijk dat Cloud op de Wii U uitkomt terwijl FF7 nooit voor Nintendo is uitgekomen :') Sterker nog, daarmee begon de split tussen Nintendo en Square.
FF7 remake als launch titel op de NX? :+
Pokemon Red/Blue/Yellow op VC was een verrassing en leuk dat er link support is maar de games zijn erg lastig om naar terug te gaan wanneer je de afgelopen jaren pokemon gespeeld hebt. Item management, gebruikersgemak....het is echt met sprongen vooruitgegaan. Daarbij zag ik volgens mij ook geen Super Game Boy kleuren op de footage, wat een gemiste kans is.
Het is een GB emulator, en ze willen zoveel mogelijk de originele games behouden.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
Ik dacht juist dat Zelda Twilight Princess echt niet werd gewaardeerd door de fans? Skyward Sword was dan ook 10 keer beter :P

De nieuwe nieuwe Mario en Luigi voor op de 3DS lijkt me leuk! Heb alleen nog geen New 3DS, misschien maar aanschaffen als Bravely Second uit komt.

Voor de Wii U ziet Pokken Tournament er echt kick uit xD Die ga ik denk wel halen :) Moet ik ook nog steeds doen voor Hyrule Warriors...

Marketing/Sales technisch zijn ze wel lekker bezig met Amiibo's, limited editions en het toevoegen van Cloud in Super Smash. Ben benieuwd of er meer Wii U's worden verkocht vanwege Cloud in Super Smash... zijn genoeg VII fans die het er voor doen :P

[ Voor 0% gewijzigd door JerX op 13-11-2015 09:44 . Reden: V en X typo, sorry fans :P ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• rudyman85
2016; het jaar voor de PS4 bezitters, echter heb ik nog de stille hoop dat dit ook voor WII u bezitters zal zijn. Die Zelda U komt er zeker dat jaar, dat is fijn nieuws. Twilight prinses voor de mensen die het nog een keer willen spelen of nooit gespeeld hebben. Star Fox heeft een definitieve datum gekregen, ook fijn. Helaas was in de N64 tijdperk dit spel al niet voor mij besteed.

Kan van alles hieraan toevoegen, maar hoop op meer A titels in 2016 :)
*heeft de meeste a titels wel op de wii u gespeeld. Ben nog steeds niet enthousiast, net als tijdens de E3.

[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 13-11-2015 08:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
JerX schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:13:
Ik dacht juist dat Zelda Twilight Princess echt niet werd gewaardeerd door de fans? Skyward Sword was dan ook 10 keer beter :P
Zowel Twilight Princess als Skyward Sword hebben een heel verdeelde fanbase. TP is vaak als veel te duister gezien en de Wii besturing was slecht. TP HD lijkt op een remake van de GC versie (linkshandige Link) dus geen motion controls.

Ik vond TP (GC) leuker dan Skyward Sword.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 08:34 ]

• --_--
Ik vind nog een Zelda remake ook weinig interessant. Als er dan toch een remake gemaakt moet worden doe dan iets anders. Er zijn zo veel goede spellen die wel een nieuw deel of desnoods een remake verdienen.
Pagina: 1 ... 87 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic