Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zowel survival als horror zit er compleet niet in. "action-adventure zombie game" zou correcter zijn geweest. Horror = Angst. En dat zit gewoon niet in The Last of Us. Of je het vooraan of achteraan zet maakt vrij weinig uit.

En survival. Nou dat zit er al helemaal niet in.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2015 13:06 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Fatal Frame is hier ook al besteld.
Ik heb er al enorm veel zin in en eindelijk weer eens een goede jap horror die hier uit komt :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Horror is niet echt mijn ding en daarom laat ik horror games ook altijd links liggen.
Wat is er nou zo leuk aan om een hartstilstand te veroorzaken bij mensen ?

en wat Sander ook zegt. Horror = Angst en niets anders.
Left4dead kan je dan ook wel horror noemen, terwijl het gewoon zombies neerknallen is.
Daar kan ik dan nog wel van genieten ;). maar games of films die me laten schrikken hoef ik niet te spelen.

Laatste games die me echt hebben laten schrikken zijn:
1. Harry potter en de geheime kamer (Grote spin die op je afsprong, ik was toen 11 of 12 jaar oud)
2. Borderlands 1 (gekleurde insecten die vanuit de grond omhoog kwamen)
3. Aliën game (Geen idee wat de naam is, maar na 2 minuten de game weer verwijderd)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:32
Ik schrik niet zo snel tenzij het spinnen zijn, brrr (heb doodsangst voor die beesten ook op een scherm).

Om even Harry Potter als voorbeeld te noemen, alle games gespeeld op de 2de en laatste na.

Verwijderd

Topicstarter
Mizgala28 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:29:
Ik schrik niet zo snel tenzij het spinnen zijn, brrr (heb doodsangst voor die beesten ook op een scherm).

Om even Harry Potter als voorbeeld te noemen, alle games gespeeld op de 2de en laatste na.
En je hebt rood haar en sproeten? :+

• Mizgala28
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:01:
[...]

En je hebt rood haar en sproeten? :+
Gelukkig niet, ben donkerblond :P
Pykow schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:06:
Horror is niet echt mijn ding en daarom laat ik horror games ook altijd links liggen.
Horror is ook niet mijn ding, maar de demo bevat de eerste hoofdstukken... daar zeg ik geen nee tegen. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

RayNbow schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:11:
ZTP misschien als VC titel of remake in aantocht? :p

[video]

RayNbow schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:14:
Fatal Frame / Project Zero reviews beginnen online te komen:
[video]

Edit:
En het lijkt erop dat de Europese versie wel bepaalde costumes heeft en de US niet:

[...]
Blijkbaar toch censuur, in ieder geval in een cutscene:

[ Voor 44% gewijzigd door RayNbow op 20-10-2015 22:03 ]

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Tja het blijft Nintendo natuurlijk, die hebben daar een geschiedenis van. We kunnen beter blij zijn dat het beperkte censuur is.

"21 jaar DSL!"

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Westerse versie heeft Zelda en Samus outfits ipv lingerie.
horizon1978 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:16:
Westerse versie heeft Zelda en Samus outfits ipv lingerie.
Dat is nog tot daar aan toe. Maar een van de unlockable outfits in de Japanse versie speelt een rol in het verhaal zelf en dat is dus ook aangepast.

Hier is een reactie van iemand anders op de aanpassing:
Wow, that really kills the point of that scene. They actually portrayed the costume with some restraint in the original by covering her back with the scarf; it wasn't a lewd or perverted moment to leer at the character, it was a sad scene where a character is being exploited. Now, with the same outfit she wears normally, she just looks like she's camera shy.

In ander nieuws, New Zelda info coming in the next Famitsu.

[ Voor 7% gewijzigd door RayNbow op 21-10-2015 10:41 ]

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-11 21:21
Hopelijk tegen die tijd ook weer eens een Nintendo Direct. It's been far too long :/

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat we voorlopig geen ND hoeven te verwachten. Ik denk niet eerder dan 2016 ;)

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 15:55
Misschien een domme vraag, maar ik ben op zoek naar een Wii U en zie dat er 2 uitvoeringen zijn, 1 met 8 GB intern geheugen en 1 met 32 GB geheugen.

Mocht ik voor de 8 GB versie gaan, is dit dan uitbreidbaar ?
Zit dit geheugen fixed in de console of is het een verwisselbaar SD kaartje ?

Waar zou ik tegenaan kunnen lopen als ik voor de 8 GB versie ga ?

Als ik een USB stick of externe HDD aankoppel heb ik dan niet dezelfde of meer opslag capaciteit, of kan ik dat geheugen niet op dezelfde manier gebruiken als het 'interne' geheugen van 8 of 32 GB ?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ja hoor.
Als je de 8GB neemt kan je er gewoon een stick insteken en dit als opslag gebruiken.
Kan ook een hd maar dan het liefst 1 met externe voeding.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Er staat anders wel een private Nintendo direct op de japanse Nintendo playlist.

Stiekem verwacht ik binnenkort eigenlijk wel weer eens iets maar wie weet.
Is ook wel nodig wat mij betreft, wat extra info mbt tot sommige releases zou ik iig zeer op prijs stellen :)

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

De volgende Direct zal over de NX gaan aangezien de WiiU al opgegeven is door Nintendo.

"21 jaar DSL!"

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:54
chucky666 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:04:
Ja hoor.
Als je de 8GB neemt kan je er gewoon een stick insteken en dit als opslag gebruiken.
Kan ook een hd maar dan het liefst 1 met externe voeding.
Of een cardreader - dan kun je nog gebruik maken van de SD kaartjes die je hebt rondslingeren.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47
De 32 GB versie heeft wel nog iets meer extra's, zoals een standaard om de tablet in op te laden. Ik vind dat ding zelf erg handig, dan zit je niet steeds met het connectortje te hannesen. Zelf heb ik hem op mijn bureau staan en pak het ding regelmatig om tussendoor even een mario maker level te spelen, zonder uberhaupt de TV aan te zetten.

Gamertag: FinrazielNL

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 14:49
Akaendra schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:06:
Er staat anders wel een private Nintendo direct op de japanse Nintendo playlist.

Stiekem verwacht ik binnenkort eigenlijk wel weer eens iets maar wie weet.
Is ook wel nodig wat mij betreft, wat extra info mbt tot sommige releases zou ik iig zeer op prijs stellen :)
Vraag het me wekelijks af wanneer worden de volgende releases Q1 en Q2 2016 aangekondigd.

• Mizgala28
finraziel schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:51:
De 32 GB versie heeft wel nog iets meer extra's, zoals een standaard om de tablet in op te laden. Ik vind dat ding zelf erg handig, dan zit je niet steeds met het connectortje te hannesen. Zelf heb ik hem op mijn bureau staan en pak het ding regelmatig om tussendoor even een mario maker level te spelen, zonder uberhaupt de TV aan te zetten.
Gewoon altijd voor de Pro versie gaan, voor die 90 euro meer heb meer handige accessoires en een game bij en natuurlijk opslag en zwart is gewoon een erg mooie kleur :P

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mizgala28 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:01:
[...]

Gewoon altijd voor de Pro versie gaan, voor die 90 euro meer heb meer handige accessoires en een game bij en natuurlijk opslag en zwart is gewoon een erg mooie kleur :P
Zwart is natuurlijk gevoeliger voor stof :+

De Basic is alleen volgens mij bijna nergens te koop meer.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Akaendra schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:06:
Gaat het hierom? :p
UPDATE - We've learned that the listing is actually from an old video that Nintendo made private for some reason. Looks like this was a false alarm.

Verwijderd

Topicstarter
The_Bird schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:26:
De volgende Direct zal over de NX gaan aangezien de WiiU al opgegeven is door Nintendo.
Ja, want er komen nog steeds games uit voor de Wii U.

De volgende Direct gaat over Zelda Wii U. mark my words.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Touchdomex schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:05:
Zwart is natuurlijk gevoeliger voor stof :+
Ze zijn even gevoelig ervoor.. op zwart zie je stof alleen sneller.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Nou, Happy Halloween !
Slender, Project Zero en nu ook Resident Evil 4.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:35

Zerora

Ik Henk 'm!

Zijn er hier mensen die het bereik van de Wii U gamepad succesvol vergroot hebben? Die van mij is eigenlijk net te klein en zou hem graag vergroten. Ik zou graag wat ervaringsverhalen horen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:16
Zerora schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:51:
Zijn er hier mensen die het bereik van de Wii U gamepad succesvol vergroot hebben? Die van mij is eigenlijk net te klein en zou hem graag vergroten. Ik zou graag wat ervaringsverhalen horen.
Sluit ik me bij aan, als ik hem net iets zou kunnen vergroten, kan ik de gamepad ook mee in bed nemen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Zerora schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:51:
De WiiU gebruikt een 5 Ghz WiFi kanaal voor de verbinding met de gamepad. Je zou dus kunnen kijken of je de antenne in de WiiU of de gamepad zou kunnen vervangen door wat beters. Of als je de locatie weet zou je met wat aluminium folie het signaal al beter een bepaalde richting in kunnen sturen :+

https://nl.ifixit.com/Teardown/Nintendo+Wii+U+Teardown/11796 (dit helpt misschien)
Dit is de ontvanger in de gamepad (met de draadjes eraan als antenne) (stap 22): https://d3nevzfk7ii3be.cl...igi/ZNbeKK3YSCBbjEsk.huge
en de zenders in de console (in rood gemarkeert, helemaal rechts de bluetooth module, die andere 2 zijn de WiFi chips, geen idee welke van de 2 WiFi chips de gamepad aanstuurt) (stap 9): https://d3nevzfk7ii3be.cl...igi/kXNZxI5mFNF2UbQI.huge

[ Voor 28% gewijzigd door jorisderoo op 24-10-2015 23:50 ]

Mijn PC

Voor een beter bereik moet je zorgen dat je minder buren hebt... dat helpt. :+

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:16
RayNbow schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 07:23:
Voor een beter bereik moet je zorgen dat je minder buren hebt... dat helpt. :+
Op de 5Ghz band? Niet echt, een repeater zou het best werken, alleen introduceer je daarmee weer extra lag wat niet echt handig is. Volgens mij zijn er geen rendabele manieren om het bereik op te lossen en dat is erg jammer, effectieve bereik is ongeveer 3 meter als er al één plafond of muur tussen zit....

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:02

Rick-Jan

always connected

Net bij Nedgame een tweedehands Wii U besteld, ik ga sowieso Mario maker hier op spelen, verder nog tips voor Wii U games? Ik zit al te kijken naar:

- Monster hunter
- Smash Bros
- Zelda
- Xenoblade X (pre order)
- Splatoon

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:48
De prijs is bekend, hij gaat rond de 309 tot 319 euro kosten.
Dat is best wel een goede aanbieding met 2 toppers in de bundel <+:)
https://www.nintendo.nl/N...it-in-Europa-1056993.html
pricewatch unsorted: Nintendo Wii U Console, Premium Pack 32GB (Zwart) + Mari...
(Staat nu ook in de queue om toegevoegd te worden in de Pricewatch)
Rick-Jan schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:09:
Net bij Nedgame een tweedehands Wii U besteld, ik ga sowieso Mario maker hier op spelen, verder nog tips voor Wii U games? Ik zit al te kijken naar:
[...]
Super Mario 3D World, Splatoon, Super Smash Bros en Wind Waker HD zijn in ieder geval aan te raden :)
http://www.metacritic.com...score/metascore/all/wii-u

[ Voor 4% gewijzigd door Ketho op 25-10-2015 20:20 ]

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Vandaag Super Mario 3D World gekocht. Eerste levels zijn al tof, maar is wel even wennen als je van de 2D Mario Maker afkomt :P

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

- Monster hunter
- Smash Bros
- Zelda
- Splatoon
Voor Monster Hunter is een demo beschikbaar in de eShop, dus die kun je iig uitproberen voordat je 'm koopt.

Ook een aardige game voor de Wii U is Hyrule Warriors. Voor zover ik weet is hier geen demo van, maar je kunt altijd nog op zoek gaan naar gameplay beelden.

• Finraziel

- Monster hunter
- Smash Bros
- Zelda
- Splatoon
Als je ook maar een beetje van racen houdt kan ik Mario Kart 8 absoluut aanraden... wat mij betreft de leukste online niet serieuze racer die ik ooit gespeeld heb en er zijn altijd genoeg spelers in mijn ervaring.

• horizon1978
Mk8 is zeker dikke aanrader. En voor het fijne platform werk is Yoshi een goede keuze. En laten we het mooie cpt.toad ook niet vergeten.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

verder nog tips voor Wii U games?
Als je ervan houdt, Assassin's Creed III was wel erg leuk spelen. En Child of Light in de e-shop.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Child of Light is leuk, maar wat repetitief. Het moet je dus liggen, ik speelde 'm met plezier voor 't verhaal. Verder is Bayonetta 1+2 in een retailbundel te koop. Prima simpel vermaak!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
RayNbow schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:28:
[...]

Voor Monster Hunter is een demo beschikbaar in de eShop, dus die kun je iig uitproberen voordat je 'm koopt.

Ook een aardige game voor de Wii U is Hyrule Warriors. Voor zover ik weet is hier geen demo van, maar je kunt altijd nog op zoek gaan naar gameplay beelden.
Er is inderdaad een MH3U demo, maar voor zover ik weet is die wat overpowered – high tot G-rank gear en dan een low rank monstertje. De echte ervaring zal dus wel veel moeilijker zijn.

Een game die ik van harte zou aanraden, maar die eigenlijk niet voor de WiiU is, is de eerste Xenoblade Chronicles. Die kun je nu voor twee tientjes uit de eShop halen. Grafisch misschien niet on par met de rest van de games die al genoemd zijn, maar wel ontzettend goed.
En als ik het dan toch over Wii games heb, Metroid Prime Trilogy is ook een absolute aanrader. Twee van de beste games op de GameCube, een topgame op de Wii, alles met de Wiimote besturing uit MP3 en ook voor maar twee tientjes.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

- Monster hunter
- Smash Bros
- Zelda
- Splatoon
- Yoshi wooly world
- Mario 3d world
- Mario kart 8

Zijn toch ook echte aanraders.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Niemand hier fan van pikmin? :+ :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik ben begonnen met Pikmin 3, maar heb hem na een level of 6 weer weggelegd. Vooral vanwege de trage gameplay, gesprek aan spanning (geen feeling bij de poppetjes als ze afgeslacht worden) en het gebrek aan storyline.

Maargoed, eigenlijk vind ik wel dat ik hem uit moet spelen, dus pak hem binnenkort waarschijnlijk wel weer op ;)

Omelette du fromage!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb eigenlijk nog nooit een pikmin game gespeeld.
Als ik de gameplay beelden zie, spreekt het mij gewoon niet aan.
Ik snap het doel niet echt van het spel

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Pykow schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:15:
Als ik de gameplay beelden zie, spreekt het mij gewoon niet aan.
Ik snap het doel niet echt van het spel
Zou er een link zijn ? ;)

Maar ik vind het overigens wel een leuk spel.. al op de GC was ik fan al was de het tijdslimiet wel irritant.

[ Voor 17% gewijzigd door DukeBox op 28-10-2015 14:27 ]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
Dxta schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:44:
[...]

Ik ben begonnen met Pikmin 3, maar heb hem na een level of 6 weer weggelegd. Vooral vanwege de trage gameplay, gesprek aan spanning (geen feeling bij de poppetjes als ze afgeslacht worden) en het gebrek aan storyline.

Maargoed, eigenlijk vind ik wel dat ik hem uit moet spelen, dus pak hem binnenkort waarschijnlijk wel weer op ;)
Geen feeling? Mijn vriendin denkt daar wel anders over toen ze haar 100 pikmins in het water liet verzuipen. Sindsdien is de game nooit meer aan geweest 8)7

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Ketho
Ik heb Pikmin 3 eens 100% uitgespeeld inclusief secret memos en ik moet zeggen dat het echt een hardcore spel is, vooral met die tijdslimiet en micromanagement waar je zwaar in de stress van kan komen :X

Daarnaast zitten er ook nog veel gratis (en betaalde) DLC in, maar ik had onderhand genoeg van het spel.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Pikmin is precies zo'n spel dat ligt je of dat ligt je niet. Mij ligt het niet helaas. Voel niks bij de franchise. Geef mij maar meer de klassiekers.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JerX schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:28:
[...]

Geen feeling? Mijn vriendin denkt daar wel anders over toen ze haar 100 pikmins in het water liet verzuipen. Sindsdien is de game nooit meer aan geweest 8)7
Dat verhaal ken ik veel meer. Mensen die het zielig vinden om massaal pikmins op te offeren en dingen dood te maken :D

• jejeh
  • Laatst online: 20:08
Zo dan toch maar de knoop doorgehakt en gegaan voor de mario 8/splatoon bundel voor 299 bij bol. Met 3 kinderen van onder de 10 jaar leek ons Nintendo het meest kindvriendelijke.
Een wii hebben ze al en pappa is met Nintendo opgegroeid.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:09

Dhrax

Prog Lord

jejeh schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:36:
Zo dan toch maar de knoop doorgehakt en gegaan voor de mario 8/splatoon bundel voor 299 bij bol. Met 3 kinderen van onder de 10 jaar leek ons Nintendo het meest kindvriendelijke.
Een wii hebben ze al en pappa is met Nintendo opgegroeid.
Goede keus hoor, top apparaat voor kids (en iets oudere kids) :*)

• jejeh
  • Laatst online: 20:08
Tja toch niet bezweken voor de sociale druk.. koop een ps4 geen wii u enz.
Ik ben benieuwd als de vriendjes op bezoek komen.

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
jejeh schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:14:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen PS4 vs WiiU. Wat gaf voor jou de doorslag?

PSN id: GG--77

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

jejeh schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:14:
Ach ook genoeg leuks voor de vriendjes op de Ps4 te vinden zoals bijvoorbeeld de Lego games. Bij de Ps4 weet je tenminste dat je over een jaar nog support heeft. De WiiU....tja....vrij terminaal geval ;)

"21 jaar DSL!"

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik denk dat voor kinderen een Wii U zeker beter geschikt is dan een PS4, de Lego games zijn leuk, maar lijken erg veel op elkaar, ook qua gameplay. Maakt ze niet minder leuk, maar toch.
Mario Bros, Mario Maker, Yoshi's Wooly World, Mario Kart 8, Toad Treasure Hunt, dat zijn de spellen welke kinderen echt leuk vinden.
Ik heb een Wii U en een PS4, en krijg vaak kinderen (neefjes / nichtjes) over de vloer, maar die zijn helemaal weg van de Wii U :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Finraziel
Voor wie al een game PC heeft kan een Wii U ook juist een betere optie zijn dan een PS4 of Xbox One. Die laatste twee bieden namelijk veelal games die je ook al op de PC kan spelen, en de exclusives blijven toch nog steeds veelal wel hetzelfde soort spellen. De Nintendo games zijn echter redelijk uniek en als je hun gameplay wil dan heb je echt een Nintendo console nodig. Voor mij was dit dus nu de beste aanvulling op de PC.
Als je nog geen PC hebt dan wordt het voornamelijk de vraag wat voor soort games je graag speelt en op welke console (of de PC natuurlijk) die beschikbaar zijn.

• horizon1978
The_Bird schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:01:
[...]

Ach ook genoeg leuks voor de vriendjes op de Ps4 te vinden zoals bijvoorbeeld de Lego games. Bij de Ps4 weet je tenminste dat je over een jaar nog support heeft. De WiiU....tja....vrij terminaal geval ;)
Ps5 zal er ook komen. Dus ps4 ook terminaal? ;)
Wii u zal dat jaar nog wel redden. En zelfs daarna zal de Wii u niet opeens stoppen met functioneren.

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Of de Wii U terminaal is of niet maakt mij niet zoveel uit. Genoeg briljante spellen om mijn zoon en mij eindeloos mee te vermaken: MK8, DKCTF, NSMB, SM3DW en dan hebben we SMM en Splatoon nog niet eens aangeschaft. Op de PS4 vermaken we ons prima met Rocket League, trouwens.

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Wat over het algemeen wel een plus punt is is dat de vorige generatie (op enkele uitzonderingen na) games ook te spelen is. Bij de anderen was dat toch minder of helemaal niet.

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Top spellen, maar na 100% uitgespeeld weer verkocht (net als de meeste WiiU games ;))

Ben benieuwd of ze de nieuwe Pikmin ga,e nog uitbrengen voor WiiU of dat het doorgeschoven wordt naar NX.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik kwam wat tofs tegen op internet. Blijkbaar zijn er van Super Mario 3D World en Super Mario Kart K'Nex bouwsets te verkrijgen. Zien er supertof uit :D

link: Klikkerdeklik!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Over een jongere doelgroep willen bereiken gesproken....

http://kotaku.com/miyamot...neyes-violence-1738676713
It’s been nearly 20 years since the release of GoldenEye 007 for the Nintendo 64, but we’re still learning new tidbits about the game’s fascinating creation.

Game director Martin Hollis spoke about the game at the GameCity event in Nottingham, England over the weekend, and The Guardian took notes.

Hollis revealed some of the early feedback Miyamoto had about the game. Specifically, the violence upset him.

“One point was that there was too much close-up killing—he found it a bit too horrible,” said Hollis. “I don’t think I did anything with that input. The second point was, he felt the game was too tragic, with all the killing. He suggested that it might be nice if, at the end of the game, you got to shake hands with all your enemies in the hospital.”

A sign of the times, Miyamoto’s comments were delivered to Hollis via fax.

Hollis took second comment to heart, and it’s why the game’s credits include a nod to the “cast,” which Hollis said “told people that this was not real killing.”
Hier is maar 1 reactie op: :')

Desondanks was het wel een enorm goede game toen. Erg jammer dat de geplande port voor Xbox en Wii
er niet is gekomen.
http://www.1up.com/news/goldeneye-xbla-stall

"21 jaar DSL!"

Ironically the Goldeneye film does something at least a bit like this in that they are very careful to show people crawling from every single car that gets crushed in the tank chase for some reason... despite loads of people getting shot at close range throughout the rest of the film.

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

The_Bird schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:55:
Erg jammer dat de geplande port voor Xbox en Wii er niet is gekomen.
Voor de Wii is die er toch ? http://www.nintendo.com/g...cig2gUsaL6dJ90IYCND_VL8Mc
Of is dat geen port maar een nieuwe game ?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Grappig, ben wat Halloween spul aan het downloaden ; de demo van Project Zero is 2 keer zo groot als heel Resident Evil 4 ;)

PS: welke Resident Evil is beter, Revelations voor de Wii U of 4 voor de Wii ?? Dus beter, niet mooier :+

[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 30-10-2015 15:52 ]

DukeBox schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:30:
[...]

Voor de Wii is die er toch ? http://www.nintendo.com/g...cig2gUsaL6dJ90IYCND_VL8Mc
Of is dat geen port maar een nieuwe game ?
Dat is inderdaad geen port.

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Heeft er hier iemand ervaring met third party stroomadapters voor de Wii U?

Ik wil eigenlijk een tweede stroomkabel voor de Wii U zelf en een extra kabel voor de gamepad, aangezien ik mijn huidige kabels inclusief dikke blokken aardig netjes heb weggewerkt bij mijn tv en het nogal lastig is om die telkens als ik het hele zooitje naar beneden wil verplaatsen weer los te trekken. :P

Ik heb deze Nederlandse site in ieder geval gevonden en de prijzen zijn nog redelijk te doen: http://www.geeektech.com/nl/gaming/wii-u-accessoires/

• Goner

Goner

What can I do you for ?

jeroenboeve1 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:45:
Heeft er hier iemand ervaring met third party stroomadapters voor de Wii U?
Yep, onze gamepad adapter begaf het in juli opeens.
Heb een oplader besteld bij De pspdokter en was volgende dag al binnen.

http://www.consolereparat...ii_U_gamepad_oplader.html

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Vandaag shovel knight binnen gekregen.
Gekocht voor de amiibo maar ach een leuke platform game erbij is ook altijd leuk om te hebben.

Nou forget it.By far voor mij de grootste miskoop in de afgelopen 10 jaar (Ongeveer).
Mijn ergste miskoop was voorheen Watch_Dogs, personage was hersenloos en nadat ik de missie had waarbij ik stil moest ontsnappen uit de gevangenis heb ik de game in de prullebak gegooit (Letterlijk)
Toch heb ik wel zeker 2 uur plezier gehad aan deze game.

Shovel knight heeft de prijs van ergste miskoop gewonnen met een record tijd van 15 minuten gameplay.
Eerste level is al zo pittig, dat ik gewoon geen zin heb om er meer tijd in te stoppen.
ik ben dan geen goede platform gamer, maar ik kan wel genieten van Mario 3D world, Yoshi wooly world en New super mario bros 2.

Ik ben nu dus ook bang dat platformer Chibi-robo! ook erg gaat tegenvallen :S

Maar goed ik had dit ook wel kunnen verwachten ;) Shovel knight is een indie game.
Vrijwel nog maar weinig goede indiegames gespeeld.
Beste indie game die ik voor het laatst heb gespeeld wasa Rainbow moon op de PS Vita.

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 30-10-2015 19:29 ]

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Goner schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:22:
[...]

Yep, onze gamepad adapter begaf het in juli opeens.
Heb een oplader besteld bij De pspdokter en was volgende dag al binnen.

http://www.consolereparat...ii_U_gamepad_oplader.html
En die werkt gewoon naar behoren? :)

Heb ze in ieder geval maar vast besteld, ben benieuwd!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

jeroenboeve1 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:35:
[...]
En die werkt gewoon naar behoren? :)
Tot nu toe geen enkel probleem, Gamepad (met 2250 mAh high-capacity battery) wordt goed geladen.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:54
Pykow schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:26:
Gekocht voor de amiibo maar ach een leuke platform game erbij is ook altijd leuk om te hebben.

Nou forget it.By far voor mij de grootste miskoop in de afgelopen 10 jaar (Ongeveer).
Mijn ergste miskoop was voorheen Watch_Dogs, personage was hersenloos en nadat ik de missie had waarbij ik stil moest ontsnappen uit de gevangenis heb ik de game in de prullebak gegooit (Letterlijk)

Shovel knight heeft de prijs van ergste miskoop gewonnen met een record tijd van 15 minuten gameplay.
Eerste level is al zo pittig, dat ik gewoon geen zin heb om er meer tijd in te stoppen.
ik ben dan geen goede platform gamer, maar ik kan wel genieten van Mario 3D world, Yoshi wooly world en New super mario bros 2.

Maar goed ik had dit ook wel kunnen verwachten ;) Shovel knight is een indie game.
Beste indie game die ik voor het laatst heb gespeeld wasa Rainbow moon op de PS Vita.
Ik heb juist een goede ervaring met Shovel Knight op 3DS. Speelt als een droom, en doet me qua game play denken aan een kruising tussen Mega Man en Metroid. Leercurve is overigens niks mis mee. Eerste level is zelfs erg 101.

Ik heb zojuist Mole Knight verslagen. Ik vind het spel zelfs wat makkelijk tot nu toe wegens de schier oneindige continues. Maar wel dikke pret. Er zit in het doosje zelfs een heuse handleiding- dat zie je niet vaak meer. Voor 30 Euro retail is dit een koopje.

Voor mij was Splatoon de grootste miskoop van dit jaar ivm ontbreken van off tv play en de beperkte control opties.

[ Voor 3% gewijzigd door Flozem op 31-10-2015 00:32 ]

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Shovel Knight heb ik via Steam gekocht vorig jaar. Ik weet nog niet of ik hem nog een keer voor de Wii U ga kopen. Al zou dat dan enkel voor de Plague Knight expansion zijn, aangezien ik de game al een paar keer uitgespeeld heb :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Shovel Knight op PC (kickstarter), Wii U en 3DS. :+ (allemaal download versies) Ik wil wel de Amiibo nog halen :)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Er zijn wat dingen veranderd in Resident Evil 4 lijkt het.
Ik kan kiezen tussen Normal en Easy, terwijl ik in gameplay filmpjes zag dat er Professional en Normal was ?
Ook zit de shotgun al gelijk in je inventory, dat was zo te zien in het origineel niet ... :?

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
Goner schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:33:
Er zijn wat dingen veranderd in Resident Evil 4 lijkt het.
Ik kan kiezen tussen Normal en Easy, terwijl ik in gameplay filmpjes zag dat er Professional en Normal was ?
Ook zit de shotgun al gelijk in je inventory, dat was zo te zien in het origineel niet ... :?
Easy is er voor zover ik weet in de PAL uitgave van de GameCube versie in gestopt, de originele NTSC uitgave had 'm niet. Professional speel je meestal pas vrij nadat je de game een keer op het moeilijkst beschikbare niveau hebt uitgespeeld.

En omdat je nu dus Easy zit te spelen, begin je met een shotgun in je inventaris, ja. Op Normal is dat niet zo en kun je die in het dorpje vinden, maar daar wacht dan wel een verrassing op je...

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Chibi Robo schijnt juist weer te makkelijk te zijn dus ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden.

"21 jaar DSL!"

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-11 08:06

Shovel Knight is dus een kut game want het is indie en jij bent slecht.
mooi verhaal! Jammer dat ongeveer niemand die mening met je deelt.

Wikipedia: Shovel Knight

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ben erg met de gedachten aan het spelen om een Wii U te kopen. Ondanks de vele negatieve berichten om mij heen. Gewoon om gezellig samen met mijn wederhelft Mario games etc. te spelen. Daarnaast zal Monster Hunter en Zelda etc. ook wel in huis komen. Al blijft tijd een probleem maar dat terzijde.

Hoelang gaat de Wii U nog ondersteund worden vraag ik mij alleen af.

www.gevoeligeplaten.nl

Geteisem schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:44:
Dat is inderdaad nog maar de vraag. Het is dus belangrijk om je aankoopbeslissing te laten afhangen van welke games er nu zijn en welke games er op korte termijn worden uitgebracht.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Geteisem schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:44:
Ben erg met de gedachten aan het spelen om een Wii U te kopen. Ondanks de vele negatieve berichten om mij heen. Gewoon om gezellig samen met mijn wederhelft Mario games etc. te spelen. Daarnaast zal Monster Hunter en Zelda etc. ook wel in huis komen. Al blijft tijd een probleem maar dat terzijde.

Volgend jaar is de Wii U dood en er komen tot die tijd nog een handjevol games uit.

Zelf zie ik de Wii U niet verder gaan dan de zomer aangezien Nintendo voor verder dan dat geen grote releases heeft aangekondigd. Zelda WiiU blijft een vraagteken. Deze zou volgend jaar uit moeten komen (zeiden ze vorig jaar ook) maar de meest recente beelden zijn van zomer 2015 dus veel vertrouwen schept dat niet. Er zijn sterke geruchten dat deze zowel voor WiiU als NX uit zal komen en dat zal me weinig verbazen.

Dat Nintendo de Wii U afraffelt blijkt nu ook weer uit de feiten over Mario Tennis Wii U naar buiten treden. Dat klinkt echt als een rush job om een breed aansprekende titel voor de Wii U uit te hebben rond de kerst. Een erg mager roster, weinig nieuwe mogelijkheden....Erg zonde want Mario Tennis 64, GBC, en GC waren erg leuk. De 3DS versie viel al behoorlijk tegen maar deze lijkt er nog onder te gaan zitten.

[ Voor 17% gewijzigd door The_Bird op 02-11-2015 12:37 ]

"21 jaar DSL!"

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 14:49
RayNbow schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:04:
[...]

Dat is inderdaad nog maar de vraag. Het is dus belangrijk om je aankoopbeslissing te laten afhangen van welke games er nu zijn en welke games er op korte termijn worden uitgebracht.
The_Bird schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:33:
[...]

Volgend jaar is de Wii U dood en er komen tot die tijd nog een handjevol games uit.

Zelf zie ik de Wii U niet verder gaan dan de zomer aangezien Nintendo voor verder dan dat geen grote releases heeft aangekondigd. Zelda WiiU blijft een vraagteken. Deze zou volgend jaar uit moeten komen (zeiden ze vorig jaar ook) maar de meest recente beelden zijn van zomer 2015 dus veel vertrouwen schept dat niet. Er zijn sterke geruchten dat deze zowel voor WiiU als NX uit zal komen en dat zal me weinig verbazen.
Boven dat zullen Wii u games vast compatibel zijn met de NX. Als ik me zo bedenk heb ik de meeste leuke spellen wel (uit)gespeeld. Maar af en toe een avondje Mario party 10, kart en Smash bros is dan wel weer geweldig met vrienden! Dan doe je alsnog de WII u niet weg de komende tijd.

[ Voor 35% gewijzigd door rudyman85 op 02-11-2015 12:54 ]

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

RayNbow schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:04:
[...]

The_Bird schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:33:
[...]

Dat Nintendo de Wii U afraffelt blijkt nu ook weer uit de feiten over Mario Tennis Wii U naar buiten treden. Dat klinkt echt als een rush job om een breed aansprekende titel voor de Wii U uit te hebben rond de kerst. Een erg mager roster, weinig nieuwe mogelijkheden....Erg zonde want Mario Tennis 64, GBC, en GC waren erg leuk. De 3DS versie viel al behoorlijk tegen maar deze lijkt er nog onder te gaan zitten.
Ja, ik ben nogal huiverig wbt aanschaf Wii U. Zeker ivm de NX release. Waarschijnlijk wordt Zelda dan wel weer geremastered (alla Twilight Princess). Ik ga er nog maar eens goed over nadenken. Aan de andere kant valt de prijs wel mee. Keuzes. Enfin, ik ga er het forum niet al teveel mee vervuilen. O-)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Rudyyy schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:53:
[...]

[...]

Boven dat zullen Wii u games vast compatibel zijn met de NX. Als ik me zo bedenk heb ik de meeste leuke spellen wel (uit)gespeeld. Maar af en toe een avondje Mario party 10, kart en Smash bros is dan wel weer geweldig met vrienden! Dan doe je alsnog de WII u niet weg de komende tijd.
Ja, ook nog iets om mee te nemen die backwards compatibility. Daarnaast zijn er ook nog wel wat Wii games die ik wel wil proberen.

www.gevoeligeplaten.nl

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Ach, wat mij betreft komt er nog genoeg leuks uit voor de Wii U. Heb ook een PS4 natuurlijk dus dan kan ik mooi afwisselen. Xenoblade Chronicles X voor de feestdagen. Daarna zien we wel weer, heb iig voldoende pre-orders openstaan om even vooruit te kunnen. Moet zelfs nog aan Project zero 5 beginnen :)

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Geteisem schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:01:
[...]

Ja, ook nog iets om mee te nemen die backwards compatibility. Daarnaast zijn er ook nog wel wat Wii games die ik wel wil proberen.
Tja ik zou nooit uitgaan van backwards compatibility van een console totdat dit zelf bevestigd is door het bedrijf. Soms heb je mazzel, soms niet. Zolang je niks weet over de architectuur blijft het gissen.
Wat je ook kan doen is een jaartje spelen op de consoles die je al wel hebt. Zo zijn er inderdaad voor de Wii een aantal erg goede spellen waar je wel een jaartje mee kan doen. Wil je dan alsnog de Wiii U dan zal die sowieso goedkoper zijn.

Daarbij kan je (tenzij je een erg nieuwe Wii hebt) ook natuurlijk nog een aantal GameCube spellen kopen. Daar zitten ook nog wat leuke games bij en tweedehands zijn die niet erg duur.

EDIT: Wow, er zijn beelden van een nieuwe 3rd party game voor WiiU. Volgens mij zelfs een exclusive!

YouTube: [Europe] Hello Kitty Kruisers (Wii U) - Gameplay Footage

Ik krijg echt een Diidy Kong Racing vibe bij deze game. Moet ik in de gaten blijven houden.

[ Voor 15% gewijzigd door The_Bird op 02-11-2015 16:50 ]

"21 jaar DSL!"

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Dazzyreil schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:38:
[...]

Shovel Knight is dus een kut game want het is indie en jij bent slecht.
mooi verhaal! Jammer dat ongeveer niemand die mening met je deelt.

Wikipedia: Shovel Knight
Nope het is een miskoop van me ;) ik zeg niet dat het een kut game is.
Kut games zijn games die technisch niet goed in elkaar zitten in mijn ogen.

Verwijderd

Topicstarter
Jij hebt zeker nooit de oude MegaMan games gespeeld? :+
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:46:
Mega Man 2 is makkelijker dan de eerste 2 a 3 levels die ik van Shovel Knight gespeeld heb.

(Maar het westen kreeg dan ook een easy Mega Man 2 mode onder de noemer "normal". :p)

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

The_Bird schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:51:
[...]
EDIT: Wow, er zijn beelden van een nieuwe 3rd party game voor WiiU. Volgens mij zelfs een exclusive!

Ik krijg echt een Diidy Kong Racing vibe bij deze game. Moet ik in de gaten blijven houden.

Is bij hem al eens langsgweest. Echt een topspel y0h! :+

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:46:
Nope alleen mario. Donkey kong country en kirby.

Mega man en matriod heb ik nooit aangeraakt bijvoorbeeld.

Geef mij maar shooters.racegames. sportgames en simulators haha. RTS games zal ik nooit spelen

Verwijderd

Topicstarter
Ah dus alleen maar "light" platformers :+

• Ketho
The_Bird schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:51:
[...]

Die schijnt al anderhalf jaar uit te zijn in de US (Release Date: Apr 11, 2014)
http://www.metacritic.com/game/wii-u/hello-kitty-kruisers
http://www.nintendolife.c...wiiu/hello_kitty_kruisers

Het lijkt idd wel op Hello Kitty and Sanrio Friends Racing (Steam) met zelfs dezelfde screenshots :>

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 16:20
zelf een tijdje terug Mario Party gehaald en er nooit op gelet dat je daar wii remotes voor nodig bent.
nu heb ik er 1 maar om een beetje mario party te spelen moeten daar nog 3 bij.

maar om nu naar da gamemania te gaan en 150 euro neer te gaan leggen is me ook wat te veel.

dus heb al andere dingen opgezocht en kon wel een aantal goedkope namaak vinden en anders 2e hans.

nu is eigenlijk mijn vraag ben je voor mario party een remote nodig met Motion+?
en wat zijn de ervaringen met namaak? of kan ik beter gaan kijken naar 2e hans?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:45

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

sk1nny666 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:41:
zelf een tijdje terug Mario Party gehaald en er nooit op gelet dat je daar wii remotes voor nodig bent.
nu heb ik er 1 maar om een beetje mario party te spelen moeten daar nog 3 bij.

maar om nu naar da gamemania te gaan en 150 euro neer te gaan leggen is me ook wat te veel.

dus heb al andere dingen opgezocht en kon wel een aantal goedkope namaak vinden en anders 2e hans.

nu is eigenlijk mijn vraag ben je voor mario party een remote nodig met Motion+?
en wat zijn de ervaringen met namaak? of kan ik beter gaan kijken naar 2e hans?
Je hoeft er alleen vier te hebben als je daadwerkelijk met z'n vieren wil spelen.
En ja, als je het spel op de Wii U wil spelen moet het moition+ zijn.

ps.
Let een beetje op je Nederlands, ik had echt moeite met je tekst.

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 05-11-2015 15:47 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 16:20
Tukk schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:47:
[...]

Je hoeft er alleen vier te hebben als je daadwerkelijk met z'n vieren wil spelen.

ps.
dat is inderdaad wel het idee om met 4 te gaan spelen :+

en mijn excuses voor mijn Nederlands, zwaar dyslect en in haast neer gegooid, zal in vervolg even extra nalezen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

sk1nny666 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:51:
[...]

dat is inderdaad wel het idee om met 4 te gaan spelen :+

en mijn excuses voor mijn Nederlands, zwaar dyslect en in haast neer gegooid, zal in vervolg even extra nalezen.
Mijn vriendin heeft Mario party en wij spelen gewoon met oude wii controllers (Geen idee of het Motion+ zijn).

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

Tukk schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:47:
[...]

ps.
Volgens mij heb je geen motion plus nodig voor Mario Party Wii U hoor. Wij spelen met de 'ouderwetse' controllers, zover ik weet.

Basement Bios ---- Exo-S

• Finraziel
Ik heb een namaak van geeektech, maar ik heb geen echte dus ik kan niet echt goed vergelijken helaas. Het werkte redelijk met wii sports club, maar ik ergerde me toch wel aan dat het niet zo goed ging als ik wou... Alleen geen idee of het hele motion gebeuren gewoon niet voor mij is of dat het aan de controller ligt.

Pagina: 1 ... 86 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic