Inderdaad regio vrij. Heb zelf ook eentje uit Japan geïmporteerd. Helaas is de prijs nu gestegen.
Afhankelijk van de game wil een Classic Controller (Pro) voor de Wii ook nog wel werken, maar die moet je altijd aan een Wii Remote hangen en heeft geen bibberatie. De WiiU Pro is wat dat betreft wel een heel fijn apparaat met nog eens een absurd lange accuduur ook.
Ja maar vind 45 euro best nog veel dus als ik het voor rond de 30 kan en uit Japan dan primaSeal64 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:20:
Afhankelijk van de game wil een Classic Controller (Pro) voor de Wii ook nog wel werken, maar die moet je altijd aan een Wii Remote hangen en heeft geen bibberatie. De WiiU Pro is wat dat betreft wel een heel fijn apparaat met nog eens een absurd lange accuduur ook.
en vind het gewoon erg leuk om Japanse shit te importeren bij een WiiU. Vooral dat laatste
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het lijkt me sterk dat een 30 euro controller + verzending + douanekosten goedkoper is dan 45 euro
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nu is het alweer een tijdje geleden, maar ik heb het bijv. voor elkaar gekregen om 2 (witte) Smash GameCube controllers te importeren vanuit Japan voor een totaalbedrag van 36.39 EUR. Voor dat bedrag kun je in Nederland er maar 1 halen.boe2 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:50:
Het lijkt me sterk dat een 30 euro controller + verzending + douanekosten goedkoper is dan 45 euro
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Kloptboe2 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:50:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik bestel steeds vaker hardware uit Japan, voornamelijk via eBay. Afgelopen drie keer enkel de eerste keer iets van €30 moeten aftikken (aan de postbode), maar dat was dan ook een boxed Super Famicom en dat is wel een tikkeltje ruimer verpakt dan een controller of game.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ja maar dat waren denk ik normale cube controllers? Die zijn daar namelijk goedkoper vaak. Sowieso zijn die dingen hier te duurRayNbow schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:04:
[...]
Nu is het alweer een tijdje geleden, maar ik heb het bijv. voor elkaar gekregen om 2 (witte) Smash GameCube controllers te importeren vanuit Japan voor een totaalbedrag van 36.39 EUR. Voor dat bedrag kun je in Nederland er maar 1 halen.
Die Hori Battle Pad controllers zijn ook wel leuk, je koppelt ze aan de wiimote.
Ik zie alleen dat ze hier en daar behoorlijk duur zijn geworden, ik betaald destijds iets meer dan €20 ...
Ik zie alleen dat ze hier en daar behoorlijk duur zijn geworden, ik betaald destijds iets meer dan €20 ...
Ja, dat waren de gewone NGC controllers (met een langer snoer en een Smash logo).Touchdomex schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:28:
[...]
Ja maar dat waren denk ik normale cube controllers? Die zijn daar namelijk goedkoper vaak. Sowieso zijn die dingen hier te duur
Werkt dat als een normale controller? Zoals de Wii U Pro Controller?Goner schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:46:
Die Hori Battle Pad controllers zijn ook wel leuk, je koppelt ze aan de wiimote.
Van de week Splatoon aangeschaft, wat een geweldig spel is dat
Yep. Alleen moet je er een Wiimote aan hangen en de layout is natuurlijk anders dan Pro ...Touchdomex schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:06:
[...]
Werkt dat als een normale controller? Zoals de Wii U Pro Controller?
http://www.ign.com/articl...ttle-pad-for-wii-u-review
EDIT: zie net dat een soorgelijke controller er ook is van PDP, de Wired Fight Pad ...
http://www.bol.com/nl/l/g...204+4284019993/index.html
[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 08-01-2016 11:38 ]
Nope, want niet alle games ondersteunen de Pro én de Classic. En bovendien heeft de classic geen klikbare sticks, en de Pro wel. Xenoblade werkt bijvoorbeeld wel met een WiiU Pro, maar niet met een Wii Classic.Goner schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:13:
[...]
Yep. Alleen moet je er een Wiimote aan hangen en de layout is natuurlijk anders dan Pro ...
http://www.ign.com/articl...ttle-pad-for-wii-u-review
EDIT: zie net dat een soorgelijke controller er ook is van PDP, de Wired Fight Pad ...
http://www.bol.com/nl/l/g...204+4284019993/index.html
Geen douane kosten gehad en verzendkosten waren lager dan postnl...boe2 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:50:
Sowieso gelukkig nooit last van douane gehad.
Wat heb ik een hekel aan die klikbare sticks in XCXSeal64 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:56:
[...]
Nope, want niet alle games ondersteunen de Pro én de Classic. En bovendien heeft de classic geen klikbare sticks, en de Pro wel. Xenoblade werkt bijvoorbeeld wel met een WiiU Pro, maar niet met een Wii Classic.

Wie dat ooit heeft bedacht zit nu zeker met RSI in de ziektewet ofzo, ik krijg het niet voor elkaar om zonder krampachtige bewegingen een stick in te drukken
Niet alleen XCX, maar inderdaad niet mijn favoriete trigger op gamepads. Doet pijn aan mijn duim op den duur.mathelicious schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 20:23:
[...]
Wat heb ik een hekel aan die klikbare sticks in XCX
Wie dat ooit heeft bedacht zit nu zeker met RSI in de ziektewet ofzo, ik krijg het niet voor elkaar om zonder krampachtige bewegingen een stick in te drukken
Euh... je weet dat het een toggle is in Xenoblade X? Je hoeft de stick niet ingedrukt te houden?
Vanuit Japan? Op 1 dag?horizon1978 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:50:
[...]
Geen douane kosten gehad en verzendkosten waren lager dan postnl...
Sowieso gelukkig nooit last van douane gehad.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Tuurlijk niet 1 dag. Je moet wel twee-drie weken geduld hebben.
De laatste keer dat ik volgens mij last van douanekosten had was volgens mij toen ik een GameCube spel importeerde via Lik-Sang... en da's ook al weer een tijdje geleden.
Lik-Sang, nostalgieRayNbow schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 08:46:
De laatste keer dat ik volgens mij last van douanekosten had was volgens mij toen ik een GameCube spel importeerde via Lik-Sang... en da's ook al weer een tijdje geleden.

hoe kan ik mijn wii u externe harde schijf weer gebruiken op pc heb Windows 10
hij word niet gezien op mijn pc dus kan ik hem niet formatteren
heb met googel geprobeerd kon niets vinden
[ Voor 13% gewijzigd door loonstar op 09-01-2016 11:08 ]
Computer management -> Disk management?loonstar schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:57:
hoe kan ik mijn wii u externe harde schijf weer gebruiken op pc heb Windows 10
Splatoon best verkochte homeconsole spel in Japan in 2015? Famitsu Top 100, 2015 {2014.12.29 - 2015.12.27}.
Yup. In 3ds gedomineerd land knap dat Splatoon als enige home console spel meer dan een miljoen keer verkoopt.
Binnen twee weken worden nsmbu en mk8 qua totale verkopen ingehaald door Splatoon.
NX zal splatoon snel erbij moeten hebben om Japan voor zich te winnen.
En monster Hunter. Lol.
Binnen twee weken worden nsmbu en mk8 qua totale verkopen ingehaald door Splatoon.
En monster Hunter. Lol.
Ik moet zeggen dat Monster Hunter veel fijner op een console speelt dan 3DS, Monster Hunter 3 Ultimate is zoveel leuker op de Wii U daardoor.horizon1978 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:24:
Yup. In 3ds gedomineerd land knap dat Splatoon als enige home console spel meer dan een miljoen keer verkoopt.
En monster Hunter. Lol.
(of op de PS2, wij hebben thuis de allereerste Monster Hunter voor PS2, speelt ook veel fijner dan op 3DS)
Niet om 3DS af te kraken, console gamepads zijn gewoon beter.
En Super Mario Maker is nu de 1M gepasseerd in de VS alleen. 
Mocht de NX zoals Iwata 't beoogde een universeel platform zijn vergelijkbaar met o.a. iOS en Android, dan zullen handheldgames als MH en Pokemon opeens ook op een console te spelen zijn in de toekomst.Mizgala28 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:30:
Ik moet zeggen dat Monster Hunter veel fijner op een console speelt dan 3DS
[ Voor 57% gewijzigd door RayNbow op 15-01-2016 07:12 ]
Best goed cijfer voor SMM daar dus.
Hoe zit het in Europa eigenlijk? Zover ik weet is het in de UK vrij dramatisch met de Nintendo verkopen.
Hoe zit het in Europa eigenlijk? Zover ik weet is het in de UK vrij dramatisch met de Nintendo verkopen.
Voor de liefhebbert
Zelda TP krijgt een extra dungeon die je alleen met de wolf link amibo kan betreden
http://www.eurogamer.net/...cess-hd-has-a-new-dungeon
Zelda TP krijgt een extra dungeon die je alleen met de wolf link amibo kan betreden
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Als ik de info goed begrijp, stond dat er niet. Er stond dat je die dungeon kunt vrijspelen door de Wolf Link Amiibo te scannen. Dat wil niet zeggen dat er geen andere manier voor zijn...SpoekGTi schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 08:58:
Voor de liefhebbert
Then again, het zou niets nieuws zijn. Er zijn al best veel games van Nintendo die content hebben die je alleen met een specifiek apparaat of accessoire kunt benutten. Ocarina of Time bijvoorbeeld, met de Rumble Stone, Wind Waker met de Tingle Tuner en de Oracle games hadden een winkeltje dat alleen op de GBA open was (en dus in de VC versies nooit toegankelijk is). Zelfs voor dungeons is het niet nieuw - Link's Awakening DX had de Color Dungeon die alleen op de GBC toegankelijk was, ook al kon je de game op een originele GB spelen.
En ja, ik weet dat je, als je gewoon veel mazzel had, ook op de zwart-wit Game Boy naar binnen kon, maar dan is er echt niets aan...
Als ik soms de PAL charts threads op NeoGAF zie is het inderdaad dramatisch in de UK.horizon1978 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:43:
Hopelijk is dit niet waar, ik zie mijzelf niet minimaal €15 met smijten voor toegang tot een dungeon.SpoekGTi schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 08:58:
Voor de liefhebbert
Eens die preorder in gaan zetten 
Waar kan ik die orderen zonder direct te betalen?
Kan dit bij nedgame? Gewoon ophalen in de winkel bijvoorbeels
Dat kan inderdaad bij Nedgame.Touchdomex schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:53:
ander bij bol.com (heb er 2 lopenTouchdomex schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:53:
Eens die preorder in gaan zetten
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik kon het zo 1-2-3 niet vinden dus mijn excuses als dit al eerder beantwoord is. Afgelopen jaar was ik de Wii U (en vrijwel alle andere consoles die ik had) behoorlijk zat, ook omdat ik er gewoon geen tijd voor had. Ik had wel enkele digitale games gekocht, en de Wii U geformatteerd voordat ik deze verkocht. Als ik nu een nieuwe Wii U koop, kan ik dan mijn digitale aankopen daar weer op downloaden?
Ik gok zo van niet, aangezien deze volgens mij zowel aan je console als je Nintendo account hangen. Maar eigenlijk hoop ik stiekem dat hier wel een manier voor is
Ik gok zo van niet, aangezien deze volgens mij zowel aan je console als je Nintendo account hangen. Maar eigenlijk hoop ik stiekem dat hier wel een manier voor is
zo te zien niet :
- Each Nintendo Network ID can be associated to one Wii U console and one Nintendo 3DS family system.
- Once a Nintendo Network ID has been associated to a Wii U console, it can only be moved to a new user on the same console where the account was originally created.
- Each Nintendo Network ID can be associated to one Wii U console and one Nintendo 3DS family system.
- Once a Nintendo Network ID has been associated to a Wii U console, it can only be moved to a new user on the same console where the account was originally created.
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Dat zou betekenen dat als je WiiU stuk/verloren/gestolen raakt dat je al je aankopen kwijt bent? Nintendo zet zichzelf dan wel wijd open voor rechtszaken .
. De WiiU heeft enkel een HDMI aansluiting.
Ik weet dat alle slimme mensen al lang vertrokken zijn van neogaf, maar toch...PALRayNbow schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:19:
[...]
Als ik soms de PAL charts threads op NeoGAF zie is het inderdaad dramatisch in de UK.
[ Voor 51% gewijzigd door boe2 op 19-01-2016 10:48 ]
Ik ben toch niet echt blij met deze ontwikkeling. Ik wil helemaal geen Amiibo's. Ik heb echt helemaal niets met dat spul. Maar ik zou wel een extra dungeon willen spelen als die echt iets toevoegt. DIt is niets anders dan verkapte day1 DLC waar andere bedrijven enorm veel commentaar op krijgen. En op de één of andere manier is het nu "leuk" dat je je Amiibo kunt gebruiken.SpoekGTi schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 08:58:
Voor de liefhebbert
Maar even de reviews afwachten om te zien of je echt wat mist zonder die dungeon maar blij word ik er niet van.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
De WiiU ondersteunt gewoon System Transfer, net als de 3DS. Als je je NNID en het serienummer van je WiiU hebt, kun je Nintendo eens bellen om te zien of ze een remote transfer kunnen uitvoeren. Voor de 3DS kan dat namelijk ook. Ben je alleen je savegames kwijt.Xudonax schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:47:
Ik kon het zo 1-2-3 niet vinden dus mijn excuses als dit al eerder beantwoord is. Afgelopen jaar was ik de Wii U (en vrijwel alle andere consoles die ik had) behoorlijk zat, ook omdat ik er gewoon geen tijd voor had. Ik had wel enkele digitale games gekocht, en de Wii U geformatteerd voordat ik deze verkocht. Als ik nu een nieuwe Wii U koop, kan ik dan mijn digitale aankopen daar weer op downloaden?
Ik neem dan aan dat jij nooit een van deze woorden gebruikt als synoniem voor iets anders?boe2 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:46:
[...]
Ik weet dat alle slimme mensen al lang vertrokken zijn van neogaf, maar toch...PAL. De WiiU heeft enkel een HDMI aansluiting.
Het is gewoon een enorm verouderde term die vandaag niet meer in gebruik is en ook wereldwijd in veel meer regios dan Europa gebruikt werd.
[ Voor 80% gewijzigd door boe2 op 19-01-2016 14:54 ]
Klopt, maar ze worden nog steeds (en terecht, in het geval van de WiiU) gebruikt om de regio’s mee aan te duiden, want “PAL” bekt lekkerder dan “Europa en Oceanië”. En PAL valt dan nog wel mee, want NTSC valt ook weer in subregio’s uit elkaar.boe2 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:33:
Het is gewoon een enorm verouderde term die vandaag niet meer in gebruik is en ook wereldwijd in veel meer regios dan Europa gebruikt werd.
En als je dan denkt dat het met de WiiU erg is (en die heeft overigens nog steeds gewoon een analoge A/V poort, en dus PAL), dan moet je de handhelds eens kijken. Daar heeft PAL nog nooit ergens op geslagen, sterker nog, pas met de 3DS is daar überhaupt region locking op gezet en begon men prompt over een PAL-3DS te praten.
Daarom dat we het ook niet gebruiken. Ik heb nog nooit iemand de term "PAL 3DS" horen zeggen. We hebben het over Europese/Amerikaanse/Japanse systemenDaar heeft PAL nog nooit ergens op geslagen,
En AUS en NZ dan?boe2 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:16:
Ik heb nog nooit iemand de term "PAL 3DS" horen zeggen. We hebben het over Europese/Amerikaanse/Japanse systemen
De Aus en NZ versie 
Hoe zou jij die twee dan noemen?
[ Voor 45% gewijzigd door boe2 op 19-01-2016 15:53 ]
Ze zijn gelijk aan de modellen hier in Europa, maar volgens mij bevinden ze zich niet in Europa.boe2 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:52:
De Aus en NZ versie
Net zo min als dat ze ook maar een greintje PAL aan boord hebben. Kan je de EU versie net zo goed de slagroomversie noemen.
[ Voor 30% gewijzigd door boe2 op 19-01-2016 16:11 ]
Plus het Midden-Oosten, op Japan na heel Azië, Afrika, Oceanië...
Gisteren ook een Wii U aangeschaft. Ben begonnen aan Zelda: A Link Between Worlds en kreeg opeens weer zin om The Wind Waker te spelen. (Dit zijn trouwens mijn enigste Zelda spellen die ik gespeeld heb).
Uiteindelijk heb ik 4 games er bij gehaald (XenoBlade X, Bayonetta 1 en 2 en Wind Waker HD).
Snap eigenlijk niet dat ik niet eerder een Wii U heb gehaald. Is best een leuke console.
Misschien in de loop van het jaar toch maar de andere Zelda titels erbij halen.
Uiteindelijk heb ik 4 games er bij gehaald (XenoBlade X, Bayonetta 1 en 2 en Wind Waker HD).
Snap eigenlijk niet dat ik niet eerder een Wii U heb gehaald. Is best een leuke console.
A Link to the Past, Minish Cap en Ocarina of Time zijn echte aanraders. Skyward Sword is ook wel leuk, naar mijn idee voornamelijk om zijn stijl.DownBusiness schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:37:
Minish Cap is toch te krijgen voor de WiiU ondertussen?Seroczynski schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:51:
[...]
A Link to the Past, Minish Cap en Ocarina of Time zijn echte aanraders. Skyward Sword is ook wel leuk, naar mijn idee voornamelijk om zijn stijl.
Die wil ik eigenlijk ook wel weer spelen
Voor zover ik kan zien zijn alle titels die ik opgenoemd heb speelbaar op de Wii U, waarbij Skyward Sword gewoon via een fysiek exemplaar gespeeld kan worden (Wii spel).Touchdomex schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:57:
[...]
Minish Cap is toch te krijgen voor de WiiU ondertussen?
Die wil ik eigenlijk ook wel weer spelen
Straks eens langs de albert voor wat eshop tegoedSeroczynski schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:03:
[...]
Voor zover ik kan zien zijn alle titels die ik opgenoemd heb speelbaar op de Wii U, waarbij Skyward Sword gewoon via een fysiek exemplaar gespeeld kan worden (Wii spel).
Maandag een aankondiging van een nieuw Wii U spel (gerucht)?
Emily Rogers: Nintendo Working on Unannounced Wii U Game; more on Monday
Edit:
Edit:
[ Voor 23% gewijzigd door RayNbow op 23-01-2016 09:51 ]
Ah mooi bericht het zal mij benieuwen hoe deze WiiU versie eruit komt te zien en spelen.RayNbow schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:29:
Maandag een aankondiging van een nieuw Wii U spel (gerucht)?
[video]
Edit:
[video]
Dank Ray en een fijne avond ik ga onder de wol en kijk morgen of er verder nieuws is
Ik merk dat ik de laatste tijd mijn WiiU gamepad veel gebruik om netflix te kijken naast mijn vrouw in de zetel terwijl zij naar iets anders kijkt op televisie. Hiervoor moest ik altijd aan mijn pc gaan zitten voor netflix, dus wij beiden blij
.
Ik zocht echter nog iets om films vanaf mijn Kodi (xbmc) box te streamen naar de WiiU en heb een prima oplossing gevonden: Emby geinstalleerd op mijn Kodi server, en via de webbrowser van de WiiU de emby webpagina aangesproken: Werkt als een tierelier en kan nu alles streamen
Oh, en waarom is Wind Waker overal zo schurftduur?
Ik zocht echter nog iets om films vanaf mijn Kodi (xbmc) box te streamen naar de WiiU en heb een prima oplossing gevonden: Emby geinstalleerd op mijn Kodi server, en via de webbrowser van de WiiU de emby webpagina aangesproken: Werkt als een tierelier en kan nu alles streamen
Weet dat het beetje off-topic is ... alhoewel, het gaat over video kijken op Wii U Gamepad.boe2 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:33:
Emby geinstalleerd op mijn Kodi server, en via de webbrowser van de WiiU de emby webpagina aangesproken
Heb je de hele Emby server geinstalleerd of alleen de plugin in KODI zelf ?
Heel embi, de plugin is enkel een Embi client afaik.
Hij staat momenteel voor 55 euro in de pricewatch, da's niet duurder dan @launch. Maar goed, wat je eigenlijk wilde vragen is waarschijnlijk waarom hij nog niet in de budgetbakken ligt, en dan moet ik daarop zeggen - welkom bij Nintendo. Nintendo is van mening dat de entertainmentwaarde van een spel de prijs bepaalt, en dat die niet afneemt omdat de game toevallig zes maanden oud is.boe2 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:33:
En de verkopen laten dat ook zien - de meeste grote namen verkopen niet miljoenen in de eerste week, maar blijven gewoon gestaag doorgaan. Op de PC is de top 10 van best verkochte games elke maand anders, maar bij Nintendo kan een game makkelijk een half jaar op de eerste plaats blijven staan.
Oftewel, een first party Nintendo titel zal vrijwel niet in prijs dalen, zeker de eerste paar jaar niet.
Er komen dan ook wel "iets" meer PC titels uit dan nintendo titels.
Ik koop regelmatig tweedehands consolegames
Mits ze in een goede staat zijn natuurlijk. Alhoewel ik de GameMania zeker niet promoten wil hebben ze hem misschien voor €10 tot €20 goedkoper liggen.
Ben een enthousiast gebruiker van eShop/download games, maar ineens heb ik toch een ongemakkelijk gevoel als ik bedenk door wat voor hoepels je moet springen om je downloads weer terug te krijgen met een nieuwe console. Hoe zal het geregeld zijn bij de NX? Zal je gewoon je hardeschijf over kunnen zetten als hij backwards compatible is? Zal je dan een verschrikkelijk moeizaam migratie proces moeten doorlopen? Zullen ze eindelijk gewoon de boel aan een account koppelen en verder niet moeilijk doen? Waar ik nog altijd op hoop is gewoon een kaartje in een doosje zodat je de game kan registreren in je online account en zodoende ook je spel kan downloaden. Zoveel opties om zoiets makkelijk te regelen. Ben benieuwd...
Breek je nek voorzichtig
Hoezo moeilijk? System transfer is een simpel proces wat je op je spelcomputer aan kan zetten. De harddisk zou je niet zo kunnen overzetten gezien deze volledig geencrypt is.
Verder..
Verder..
Hoe wil je gaan voorkomen dat mensen een spel kopen, downloaden en weer doorverkopen?ar ik nog altijd op hoop is gewoon een kaartje in een doosje zodat je de game kan registreren in je online account en zodoende ook je spel kan downloaden.
Over de system transfer; ik hoop gewoon op een gestroomlijnd proces zonder teveel haken en ogen. Koppel het gewoon aan primair een account en secundair pas aan de machine. Account over zetten, encryptie verifiëren en gewoon schijf over zetten. Geen acties als alles opnieuw downloaden en synchroniseren via trage verbindingen. Ik weet niet precies hoe het nu loopt, maar schijnt nogal omslachtig te zijn. Dat zou ik jammer vinden. Kan zoveel makkelijker.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:47:
Hoezo moeilijk? System transfer is een simpel proces wat je op je spelcomputer aan kan zetten. De harddisk zou je niet zo kunnen overzetten gezien deze volledig geencrypt is.
Verder..
[...]
Hoe wil je gaan voorkomen dat mensen een spel kopen, downloaden en weer doorverkopen?
Games op schijf kan je sowieso doorverkopen, dus dat is geen probleem. Knoop van mijn part de code aan updates(geen singleplayer game breaking bugs uiteraard) en gratis DLC. Moet je de game 1x registreren en koppelen aan je account en dan heb je er recht op. Maak er iets moois van.
Het wordt altijd als probleem gezien terwijl fysieke schijfjes ook gewoon doorverkocht kunnen worden. Stop anders een NFC kartonnetje in de doos die je kan scannen. De code kan je slechts 1x gebruiken. Net zoals voorheen bij games als halve life je cd-key koppelen aan je steam account.
Breek je nek voorzichtig
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Y9j9RWkPstc]
Schijnbaar komt die Detective Pikachu game alsnog naar de Wii U. Ooit ergens heel lang geleden een keer voorbij gekomen en verder niets meer van gehoord tot nu, en dit zal ongetwijfeld niet de enige Pokémon aankondiging zijn dit jaar na Pokkén. Ik verwacht spoedig wel iets over Gen 7 ofzo
Schijnbaar komt die Detective Pikachu game alsnog naar de Wii U. Ooit ergens heel lang geleden een keer voorbij gekomen en verder niets meer van gehoord tot nu, en dit zal ongetwijfeld niet de enige Pokémon aankondiging zijn dit jaar na Pokkén. Ik verwacht spoedig wel iets over Gen 7 ofzo
Ik zie anders alleen een 3DS logo?Akaendra schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:45:
[video]
3ds dus
naja, dacht dat het wii u was, maar niet goed opgelet
Kwam vandaag Ninja Gaiden 3 tegen voor de Wii U bij de Intertoys, simpele maar vermakelijke hack&slash game.
Was maar €4,99, zeker de moeite waard en het maakt de kleine Wii U collectie thuis weer eens iets groter.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2E8VvR7JLno]
Betreffende die Pokémon Detective game, brrr een pratende Pickachu met zo'n stem is creepy...
Was maar €4,99, zeker de moeite waard en het maakt de kleine Wii U collectie thuis weer eens iets groter.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2E8VvR7JLno]
Betreffende die Pokémon Detective game, brrr een pratende Pickachu met zo'n stem is creepy...
[ Voor 26% gewijzigd door Mizgala28 op 27-01-2016 17:53 ]
Inderdaad NG is een prachtig spel voor afwisseling en uitdaging zeker voor deze prijsMizgala28 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:52:
Kwam vandaag Ninja Gaiden 3 tegen voor de Wii U bij de Intertoys, simpele maar vermakelijke hack&slash game.
[video]
Ik krijg altijd een binnenpretje bij nieuws dat spellen als Mass effect, ZombiU, Resident evil, Darksiders, Devils third, Bayonetta op de WiiU verschijnen.
Nintendo puur kiddie games um.. andere platformen hebben wel Dying lights en Mortal kombat etc. maar de WiiU heeft ook heerlijk en grof hakwerk
Veel plezier Mizgala en misschien vindt je Mass effect, Splinter cell, Darksiders, Deus ex ook wel iets of heb je dezen al ?
Wat hij nu doet is je NNIDs van de ene console naar de andere overzetten. iig, dit is hoe het op de 3DS werkt. Je doet een system transfer, beantwoord wat vragen. Hierna wordt je systeemprofiel plus NNID verplaatst. (en nog wat andere zaken als instellingen en licenties) hierna stop je de SD kaart uit je oude 3DS in de nieuwe. Ik vermoed dat het bij de Wii U net zo gaat. Alleen kan je games op het interne geheugen niet zo makkelijk verplaatsen. Je zou ze eerst op een externe HDD kunnen zetten. Want na een system transfer is de console id (en dus private key) ook overgezet. Ergo je kan de HDD decrypten en gebruiken. (Dit is een vermoeden)The PyroPath schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:50:
[...]
Over de system transfer; ik hoop gewoon op een gestroomlijnd proces zonder teveel haken en ogen. Koppel het gewoon aan primair een account en secundair pas aan de machine. Account over zetten, encryptie verifiëren en gewoon schijf over zetten. Geen acties als alles opnieuw downloaden en synchroniseren via trage verbindingen. Ik weet niet precies hoe het nu loopt, maar schijnt nogal omslachtig te zijn. Dat zou ik jammer vinden. Kan zoveel makkelijker.
Dus dat wordt je ineens verplicht om ALTIJD wanneer je je spel wil spelen een internet verbinding te hebben (immers je moet controleren of je wel recht hebt op het spel)Games op schijf kan je sowieso doorverkopen, dus dat is geen probleem. Knoop van mijn part de code aan updates(geen singleplayer game breaking bugs uiteraard) en gratis DLC. Moet je de game 1x registreren en koppelen aan je account en dan heb je er recht op. Maak er iets moois van.

Ja, dat zou kunnen maar dan heb je direct een probleem mocht je console stuk gaan of mocht je de NFC kaart verliezen. Je kan dan niet bewijzen dat die game origineel van jou is. Plus zijn het extra handelingen die weer eens verplichten dat je ALTIJD een internet verbinding moet hebben.Het wordt altijd als probleem gezien terwijl fysieke schijfjes ook gewoon doorverkocht kunnen worden. Stop anders een NFC kartonnetje in de doos die je kan scannen. De code kan je slechts 1x gebruiken. Net zoals voorheen bij games als halve life je cd-key koppelen aan je steam account.
Ik vrees dat je uiteindelijk sowieso naar een dergelijk systeem toe gaat. Er zijn al talloze proefballonnetjes geweest, zoals de PSP Go en de aangekondigde versie van de XB1, maar tot nog toe zijn ze steeds afgeschoten.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:51:
[...]
Ja, dat zou kunnen maar dan heb je direct een probleem mocht je console stuk gaan of mocht je de NFC kaart verliezen. Je kan dan niet bewijzen dat die game origineel van jou is. Plus zijn het extra handelingen die weer eens verplichten dat je ALTIJD een internet verbinding moet hebben.
Op de PC is het zo langzamerhand echter al standaard dat je games zonder internet in ieder geval niet geïnstalleerd, maar vaak ook niet eens gespeeld kunnen worden.
Sta er dus niets van te kijken dat er uiteindelijk toch zo'n always-online model gaat komen. Misschien nog niet in de komende generatie, maar geloof maar gerust dat alle huidige spelers de verhouding tussen fysieke verkopen en digitale verkopen goed in de gaten houden en, zodra het grootste deel van de verkopen niet meer op schijfjes is, die wel eens uitgefaseerd kunnen gaan worden.
Een always online model zou opzich beter voor de kwaliteit van de spellen zijn want software wordt met een update of en online aanmelding gecontroleerdSeal64 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 11:01:
[...]
Ik vrees dat je uiteindelijk sowieso naar een dergelijk systeem toe gaat. Er zijn al talloze proefballonnetjes geweest, zoals de PSP Go en de aangekondigde versie van de XB1, maar tot nog toe zijn ze steeds afgeschoten.
Op de PC is het zo langzamerhand echter al standaard dat je games zonder internet in ieder geval niet geïnstalleerd, maar vaak ook niet eens gespeeld kunnen worden.
Sta er dus niets van te kijken dat er uiteindelijk toch zo'n always-online model gaat komen. Misschien nog niet in de komende generatie, maar geloof maar gerust dat alle huidige spelers de verhouding tussen fysieke verkopen en digitale verkopen goed in de gaten houden en, zodra het grootste deel van de verkopen niet meer op schijfjes is, die wel eens uitgefaseerd kunnen gaan worden.
Voor de PC en Nintendo heb ik het volle vertrouwen dat spelers en hun software niet benadeeld worden maar de rest heb ik minder vertrouwen in.
Als er updates nodig zijn voor of na de installatie als er geen support beschikbaar is dan benadeelt de acount aanmelding al en de always online benadeelt de spelers en hun verzameling aan spellen nog meer.
Bij Nintendo en PC kun je elke hardware en software gebruiken die je wilt tot vandaag de dag maar de NX zal vast ook naar de rest gaan qua online play dus acount plus abonnement plus updates.
In het geval van Nintendo zal het binnenkort duidelijk zijn als de NX en de Nintendo services van start gaan maar het zal mij niks verbazen als je met vanaf de Wii en DS tot NX online kunt spelen met één acount en volledige support
[ Voor 1% gewijzigd door Tri Force op 30-01-2016 11:41 . Reden: Typo.. ]
Nee, dat zeg ik geen van beide. En een altijd aan internetverbinding is sowieso niet vereist. Daarom zeg ik ook knoop het aan niet essentiele updates of iets dergelijks of DLC. Als je niet de terechte eigenaar van het spel bent, moet je ook niet zeiken dat het niet werkt in mijn ogen. Wat ik zou willen zien is de MOGELIJKHEID om games te installeren op de hardeschijf doormiddel van een registratiemogelijkheid. Wil je het spel verkopen dan verwijder je gewoon de registratie. Waarom zou daar altijd internet voor nodig zijn? Sterker nog een registratie zou ook via de telefoon of sms kunnen. prdocut code intypen of smsen en je ontvangt een installatie registratie terug. Ik noem het dan ook als extra mogelijkheid voor de legitieme eigenaar van de software. En de NFC of QR code bedoel ik alleen als gemakkelijke manier om de code in te geven. Je windows installatie hoeft toch ook niet 24/7 verbonden te zijn om te werken? Je steam games toch ook niet? En als je het knoopt aan updates dan heb je sowieso internet nodig. De code kan gewoon niet nogmaals geregistreerd worden zolang hij nog aan een account gekoppeld is.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:51:[...]
Dus dat wordt je ineens verplicht om ALTIJD wanneer je je spel wil spelen een internet verbinding te hebben (immers je moet controleren of je wel recht hebt op het spel)Sorry, maar dan is de huidige oplossing beter.
[...]
Ja, dat zou kunnen maar dan heb je direct een probleem mocht je console stuk gaan of mocht je de NFC kaart verliezen. Je kan dan niet bewijzen dat die game origineel van jou is. Plus zijn het extra handelingen die weer eens verplichten dat je ALTIJD een internet verbinding moet hebben.
Iedereen ziet altijd beren op de weg en jou reactie dat het huidige systeem beter is benadrukt dat nog eens. Ik beschrijf een aanvulling op het huidige systeem, niet iets wat het huidige systeem vervangt. Wil je van schijf spelen? Prima! Wil je van HDD spelen prima, maar geef mensen die de games op schijf kopen de mogelijkeid om de games te installeren. scheelt een heleboel gedoe! Hoe kan iemand daar op tegen zijn? Wat ik juist niet zou willen is een always on internet verbinding vereisen of moeilijk gedoe waarbij je altijd dingen moet authoriseren. Nee, ik stel een simpel registratie proces voor waardoor mensen de mogelijkheid krijgen om de game te installeren.
Breek je nek voorzichtig
Dat gedoe met registraties instellen en weer intrekken is precies waarom Spore op de PC in het begin zo afgebrand werd – je kon die game maar iets van drie keer installeren en daarna was het einde oefening. Later werd die intrekoptie toegevoegd, maar als je dat niet weet (of erger, je HDD is defect en kan die registratie niet meer intrekken) dan ga je alsnog voor gaas.
Daarnaast, wat is de insteek naar de producent toe? Wat schiet hij ermee op? Een telefonische registratie gaat nooit werken, want dan moet er een compleet callcentre uit de grond gestampt worden die die belletjes gaat verwerken.
Daar komt dan nog eens bij dat ze een hoop geld kwijt zijn om dat 24/7 te laten draaien (leuk, krijg je op kerstochtend een nieuwe game, kun je niet installeren want het callcentre is gesloten voor de feestdagen) en ook nog eens moeten zorgen dat er voldoende capaciteit is – je wilt ook niet een kwartier in de wacht staan voor je je game kunt aanmelden.
SMS zou dan een optie zijn, dat kun je immers automatiseren, maar daar ga je ook geen vrienden mee maken. Niemand zit erop te wachten om een omslachtige registratie uit te voeren via een mobiel, alleen maar om je spelletje op de schijf te kunnen zetten. Dan doen we dat dus maar niet, schijfje erin en gaan. Gedoe allemaal.
Microsoft deed dat met de Windows-activatie ook. Moest je een beetje gaan zitten bellen om je PC aan de praat te krijgen – en dat gaat dan nog om een compleet OS en een apparaat van vele honderden euro's, niet om een spelletje van vijf tientjes.
Laten we eerlijk zijn, diegenen die nu het hardst mopperen dat ze hun games niet op de schijf kunnen installeren, zijn diegenen die die console al jaren geleden aan het internet hebben gehangen. Ik denk dus dat de impact van een always-online model in de praktijk eigenlijk best mee zou vallen, ware het niet dat we met zijn allen fantastische zeurpieten zijn (kijk maar naar de launch van de XB1, je kon het gezeik hier ruiken) en steeds onze hakken in het zand zetten als dergelijke dingen voorgesteld worden.
Daarnaast, wat is de insteek naar de producent toe? Wat schiet hij ermee op? Een telefonische registratie gaat nooit werken, want dan moet er een compleet callcentre uit de grond gestampt worden die die belletjes gaat verwerken.
Daar komt dan nog eens bij dat ze een hoop geld kwijt zijn om dat 24/7 te laten draaien (leuk, krijg je op kerstochtend een nieuwe game, kun je niet installeren want het callcentre is gesloten voor de feestdagen) en ook nog eens moeten zorgen dat er voldoende capaciteit is – je wilt ook niet een kwartier in de wacht staan voor je je game kunt aanmelden.
SMS zou dan een optie zijn, dat kun je immers automatiseren, maar daar ga je ook geen vrienden mee maken. Niemand zit erop te wachten om een omslachtige registratie uit te voeren via een mobiel, alleen maar om je spelletje op de schijf te kunnen zetten. Dan doen we dat dus maar niet, schijfje erin en gaan. Gedoe allemaal.
Microsoft deed dat met de Windows-activatie ook. Moest je een beetje gaan zitten bellen om je PC aan de praat te krijgen – en dat gaat dan nog om een compleet OS en een apparaat van vele honderden euro's, niet om een spelletje van vijf tientjes.
Laten we eerlijk zijn, diegenen die nu het hardst mopperen dat ze hun games niet op de schijf kunnen installeren, zijn diegenen die die console al jaren geleden aan het internet hebben gehangen. Ik denk dus dat de impact van een always-online model in de praktijk eigenlijk best mee zou vallen, ware het niet dat we met zijn allen fantastische zeurpieten zijn (kijk maar naar de launch van de XB1, je kon het gezeik hier ruiken) en steeds onze hakken in het zand zetten als dergelijke dingen voorgesteld worden.
Maar hoe gaan we het always-online toepassen op handheld formfactors van de NX?Seal64 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 08:53:
Ik denk dus dat de impact van een always-online model in de praktijk eigenlijk best mee zou vallen, ware het niet dat we met zijn allen fantastische zeurpieten zijn (kijk maar naar de launch van de XB1, je kon het gezeik hier ruiken) en steeds onze hakken in het zand zetten als dergelijke dingen voorgesteld worden.
Hetzelfde als op de XB1 was voorgesteld - gewoon eens in de zoveel tijd. Always online kun je opvatten als elke seconde van elke dag, of gewoon als "hij moet minstens één keer per dag/week/whatever online".RayNbow schreef op zondag 31 januari 2016 @ 09:14:
[...]
Maar hoe gaan we het always-online toepassen op handheld formfactors van de NX?
Van mij mag Nintendo van nu eens een update hier en een inlog daar naar volledige Online 24/7 want dat zal ook wel aardig op illegale software en hardware in hakken 
Dat consoles en computers zonder Online niet juist werken is al standaard en Always online is maar een kleine stap als DeNa en Nintendo het goed aanpakken.
Van hardware en software tot diensten en connectiviteit het wordt een anders maar prachtig jaar
Dat consoles en computers zonder Online niet juist werken is al standaard en Always online is maar een kleine stap als DeNa en Nintendo het goed aanpakken.
Van hardware en software tot diensten en connectiviteit het wordt een anders maar prachtig jaar
Weet iemand hier of er dit jaar een Limited Edition van een nieuwe version Nintendo console uitkomt? Misschien samen met het nieuwe Legend of Zelda spel?
Dat weten ze alleen bij Nintendo zelf. Hoewel alle geruchten erop wijzen dat er dit jaar een nieuwe console wordt uitgebracht is dat alles behalve zeker. Dus laat staan een Limited Edition. Ervaring leert echter wel dat als Nintendo met een nieuwe console komt dat de speciale edities over het algemeen op zich laten wachten. Maar vanwaar de vraag als ik vragen mag?sirM1ster schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:14:
Weet iemand hier of er dit jaar een Limited Edition van een nieuwe version Nintendo console uitkomt? Misschien samen met het nieuwe Legend of Zelda spel?
Breek je nek voorzichtig
Het is nog steeds afwachten maar als het Fusion gerucht waar is dan lijkt mij een Handheld onthulling en lancering dit jaar mogelijk en dat zal besproken worden met de E3.
Een limited editie lijkt mij te vroeg en ik vindt de NX Handheld heel interessant maar wacht zelf op de NX Homeconsole om een bundel te kopen en dan is er mogelijk een LE.
Wat ik niet ga doen is mijn 3DS en WiiU hardware en software verkopen en ik raad iedereen aan om hun huidige verzameling te houden
Wat wel een goed idee is om de spellen waar je weinig aan vindt of van derde partij te verkopen of in te ruilen voor eerste partij spellen die wel leuk blijven.
Ik heb bijvoorbeeld Assassins creed enz. opzich leuke spellen maar.. het is uitgespeeld en het houd geen waarde terwijl Mario en Zelda etc. leuk blijven en een waarde behoud
Een limited editie lijkt mij te vroeg en ik vindt de NX Handheld heel interessant maar wacht zelf op de NX Homeconsole om een bundel te kopen en dan is er mogelijk een LE.
Wat ik niet ga doen is mijn 3DS en WiiU hardware en software verkopen en ik raad iedereen aan om hun huidige verzameling te houden
Wat wel een goed idee is om de spellen waar je weinig aan vindt of van derde partij te verkopen of in te ruilen voor eerste partij spellen die wel leuk blijven.
Ik heb bijvoorbeeld Assassins creed enz. opzich leuke spellen maar.. het is uitgespeeld en het houd geen waarde terwijl Mario en Zelda etc. leuk blijven en een waarde behoud
Dan moet je wel hopen op een goede WiFi verbinding als je in de trein op je Wii U wilt spelen:JehannesWeggen schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:41:
Van mij mag Nintendo van nu eens een update hier en een inlog daar naar volledige Online 24/7 want dat zal ook wel aardig op illegale software en hardware in hakken

Sorry, ik koop geen console die ik niet offline kan gebruiken. Zelfs niet van Nintendo.JehannesWeggen schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:41:
Mhuahah kijk dat is aardig core gamer of niet het zal mij benieuwen waar de stroom vandaan komt want het is toch 35WRayNbow schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 06:56:
[...]
Dan moet je wel hopen op een goede WiFi verbinding als je in de trein op je Wii U wilt spelen:
[afbeelding]
De WiiU en 3DS hebben al beide Internet nodig voor Updates en voor een Acount moet je toch ook inloggen via het Internet ? of je nu van eens Online naar altijd gaat het maakt weinig verschil.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:47:
[...]
Sorry, ik koop geen console die ik niet offline kan gebruiken. Zelfs niet van Nintendo.
Daarbij staat Dragon quest 10 en 11 op mijn wensenlijst en al zou het mogelijk zijn dezen offline te spelen ik denk dat het de ervaring verzwakt.
Nintendo is juist degene met de minste Online mogelijkheden en de NX zal niet veel succesvoller worden dan de WiiU als dit niet anders gaat.
Daarbij moet het natuurlijk een keuze blijven dus als jij of anderen het niet willen prima maar wat voor gevolgen heeft het voor het spel ervaring ?
Ja want dat was voor Microsoft ook zo'n succes toen ze always online aankondigde. Dat was dus vooral voor Playstation een erg leuk bericht. Als je de keuze krijgt vind ik het allemaal best, maar singleplayer games moet je gewoon offline kunnen spelen.JehannesWeggen schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:41:
Het is gewoon vreselijk frustrerend om een singleplayer game niet te kunnen spelen vanwege netwerk problemen en ook op de PS4 zet ik af en toe expres het online gedeelte uit, want anders krijg ik een uitnodigingen voor een party of om een bepaalde game te spelen terwijl ik gewoon even helemaal alleen in een game wil zitten.
Vooral Nintendo is nu gewoon niet in de positie om risico's te nemen. Er zijn hier vast een paar fans die denken dat Nintendo niet kapot kan, maar ik denk dat het heel belangrijk is om nu de 3rd party terug te winnen en de volgende gen een succes te maken. De Wii mag dan wel een succes geweest zijn, maar zoals elk bedrijf heeft Nintendo aandeelhouders om te pleasen dus een 2e misser kan weleens het einde zijn van Nintendo hardware in het algemeen.
Ik hoop daarom ook echt dat ze deze keer met een console komen die krachtiger is als een PS4 en dat ze vrede sluiten met andere partijen. Zelf kan ik een Wii U aankoop verantwoorden voor de goede Nintendo games die er op uit komen, maar er zijn genoeg mensen die 1 console kiezen en dan wordt er al snel gekozen voor de console waar een Fifa, COD en GTA op uit komt. Daar kan je als Nintendo fan niet op zitten te wachten, maar het brengt wel extra verkopen en dat is uiteindelijk goed voor elke Nintendo fan. Ik weet dat Nintendo er normaal niet op mikt op de meest krachtige console op de markt te zetten, maar voor je het weet zeggen 3rd party ontwikkelaars weer dat een bepaald spel niet uitgebracht kan worden om de simpele reden dat de console het niet aan kan en dan ben je weer net zo ver als nu met de Wii U. Helaas is die gewoon een flop geworden met minder dan 10 miljoen verkopen ondanks dat het een goed console is met goed games.
Soms vraag ik me weleens af hoe succesvol Nintendo zonder hardware zou zijn. Stel je voor hoeveel copy's er van een Mario Kart / Pokemon /Zelda verkocht zouden worden als het multi platform was. Laten we hopen dat de volgende gen zo'n groot succes wordt dat Nintendo nooit multiplatform hoeft te gaan.
Gewoon, stopcontactje:JehannesWeggen schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:40:
[...]
Mhuahah kijk dat is aardig core gamer of niet het zal mij benieuwen waar de stroom vandaan komt want het is toch 35W
http://i.kinja-img.com/ga...8J--/186h7jcpues7djpg.jpg
Inderdaad dat wordt ook de truc.. software versterken met online functies met de keuze aan de spelers en als spelers niet voor deze online functies kiezen dan mag het hun niet benadelen.Beakzz schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:02:
[...]
Ja want dat was voor Microsoft ook zo'n succes toen ze always online aankondigde. Dat was dus vooral voor Playstation een erg leuk bericht. Als je de keuze krijgt vind ik het allemaal best, maar singleplayer games moet je gewoon offline kunnen spelen.
Het is gewoon vreselijk frustrerend om een singleplayer game niet te kunnen spelen vanwege netwerk problemen en ook op de PS4 zet ik af en toe expres het online gedeelte uit, want anders krijg ik een uitnodigingen voor een party of om een bepaalde game te spelen terwijl ik gewoon even helemaal alleen in een game wil zitten.
Vooral Nintendo is nu gewoon niet in de positie om risico's te nemen. Er zijn hier vast een paar fans die denken dat Nintendo niet kapot kan, maar ik denk dat het heel belangrijk is om nu de 3rd party terug te winnen en de volgende gen een succes te maken. De Wii mag dan wel een succes geweest zijn, maar zoals elk bedrijf heeft Nintendo aandeelhouders om te pleasen dus een 2e misser kan weleens het einde zijn van Nintendo hardware in het algemeen.
Ik hoop daarom ook echt dat ze deze keer met een console komen die krachtiger is als een PS4 en dat ze vrede sluiten met andere partijen. Zelf kan ik een Wii U aankoop verantwoorden voor de goede Nintendo games die er op uit komen, maar er zijn genoeg mensen die 1 console kiezen en dan wordt er al snel gekozen voor de console waar een Fifa, COD en GTA op uit komt. Daar kan je als Nintendo fan niet op zitten te wachten, maar het brengt wel extra verkopen en dat is uiteindelijk goed voor elke Nintendo fan. Ik weet dat Nintendo er normaal niet op mikt op de meest krachtige console op de markt te zetten, maar voor je het weet zeggen 3rd party ontwikkelaars weer dat een bepaald spel niet uitgebracht kan worden om de simpele reden dat de console het niet aan kan en dan ben je weer net zo ver als nu met de Wii U. Helaas is die gewoon een flop geworden met minder dan 10 miljoen verkopen ondanks dat het een goed console is met goed games.
Soms vraag ik me weleens af hoe succesvol Nintendo zonder hardware zou zijn. Stel je voor hoeveel copy's er van een Mario Kart / Pokemon /Zelda verkocht zouden worden als het multi platform was. Laten we hopen dat de volgende gen zo'n groot succes wordt dat Nintendo nooit multiplatform hoeft te gaan.
Maar om het nu bij het oude te laten en een beperkt aantal spellen een online functie te geven kost gewoon meer spelers dan wanneer het een keuze wordt.
De NX heeft een sterke lancering nodig en de Hype is in het voordeel zolang de onthulling niet tegenvalt.
Nintendo hoeft geen Sony en of MS te worden om de NX succesvol te maken het enige wat hun hoeven te doen is cross platform te gaan om derde partij te krijgen en de spelers een keuze te geven van hardware en software tot besturing en online functies.
Één standaard houden werkt vandaag de dag niet meer en Nintendo kan met de rest mee en hun zelf blijven want Nintendo heeft gewoon wat de rest niet heeft en wat de rest ook nooit zal krijgen
Als de NX backwards compatible wordt dan koop ik het gegarandeerd als het niet BWC wordt en wel een nieuwe Zelda en Metroid dan ook wordt het gegarandeerd gekocht.
Naast dezen zal er vast een vervolg komen van XCX en Bayonetta en de software van Nintendo zelf is een garantie maar als de NX wel X86 wordt dan komt er mogelijk ook Recore, Dragon quest, Final fantasy, Resident evil, Dragons dogma, Dark souls etc.
Dit zal naast de huidige 3DS en WiiU gebruikers een behoorlijk aantal spelers aantrekken en Nintendo hun relatie met oude vrienden schijnt beter te zijn dan met de WiiU.
Dus als de NX X86 gaat dan zou ik niet weten waarom Capcom, Square, Atlus, Tecmo, Platinum niet meer software voor Nintendo gaat maken maar de Westerse uitgevers en ontwikkelaars is weer iets anders.. maar zijn die nodig ?
Ik hoef geen GTA, COD, FIFA enz. maar Mass effect en Dragon age etc. zijn wel gewenst
Oh kijk dat is beter! lopen wij in Nederland achter of loop ik achter en moet nodig eens in onze treinen kijkenSeal64 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:58:
[...]
Gewoon, stopcontactje:
http://i.kinja-img.com/ga...8J--/186h7jcpues7djpg.jpg
De laatste keer dat ik met de trein ging werdt net het voorste gedeelte van stoom naar stroom vervangen..
Dat zit er wel aan te komen, maar zoals alles bij de NS, het gaat niet zo vlot:JehannesWeggen schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:06:
[...]
Oh kijk dat is beter! lopen wij in Nederland achter of loop ik achter en moet nodig eens in onze treinen kijken
De laatste keer dat ik met de trein ging werdt net het voorste gedeelte van stoom naar stroom vervangen..
http://www.nu.nl/politiek...n-krijgt-stopcontact.html
Oef.. zware site.. maar gelukkig een luchtige grap ^.^Seal64 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:07:
[...]
Dat zit er wel aan te komen, maar zoals alles bij de NS, het gaat niet zo vlot:
http://www.nu.nl/politiek...n-krijgt-stopcontact.html
Over de Nederlandse spoorwegen je kan het ongeveer inschatten als het hier * vernieuwd * wordt want omstreeks dezelfde tijd wordt er in buurlanden ook vernieuwd
Ach kan eigenlijk niet slecht over de NS praten want ga nooit zelf met de trein en als ik iemand naar of vanaf het station haal dan krijg ik de indruk dat het personeel hun best doet.. net als met de Nederlandse post.
Het ligt meer aan de werkomstandigheden dan de werkers zelf
[ Voor 1% gewijzigd door Tri Force op 05-02-2016 13:45 . Reden: Typo.. man :) ]
Aangezien ook het nieuwe spel Legend of Zelda uitkomt dit jaar, leek mij het wel logisch als die met een nieuwe console uitkomt. Mocht dat het geval zijn dan wacht ik even met een nieuwe Wii U aan te schaffen.The PyroPath schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 23:08:
[...]
Dat weten ze alleen bij Nintendo zelf. Hoewel alle geruchten erop wijzen dat er dit jaar een nieuwe console wordt uitgebracht is dat alles behalve zeker. Dus laat staan een Limited Edition. Ervaring leert echter wel dat als Nintendo met een nieuwe console komt dat de speciale edities over het algemeen op zich laten wachten. Maar vanwaar de vraag als ik vragen mag?
Net nog even naar Nintendo nieuws aan het zoeken geweest en in een financieel rapport staat Zelda 2016 gepland voor dit jaar met een datum dus zoeken en afwachten
Ook mp games hoor. PvZ garden warfare gekocht, voornamelijk voor mijn kids MAAR. Je moet een account met psn+ hebben om te kunnen spelen. Zelfs de offline, split screen mode. En mijn kids van 7 en 5 vind ik daar te jong voor. Enige workaround is dat eenvan hen onder mijn naam speelt en ik er dus bij blijf om zeker te zijn dat ze 'al dan niet per ongeluk' toch online uitkomenBeakzz schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:02:
[...]
Het is gewoon vreselijk frustrerend om een singleplayer game niet te kunnen spelen vanwege *snip*
Meer ot
Ikverwacht echter dat nintendo safety voor gebruiksgemak blijft handhaven. Een install optie zullen dus wsl niet krijgen.
10 second ninja DONE
Deze maand de Wii U SMM pack kopen. Waar kan ik een mooi overzicht vinden van Nintendo accessoires?
Hier is niet veel te vinden: http://www.nintendo.nl/Wi...s/Accessoires-663022.html
Ik zoek een bumper en screenprotector voor de gamepad (mijn kinderen gaan er ook mee spelen).
Wenslijst:
Hier is niet veel te vinden: http://www.nintendo.nl/Wi...s/Accessoires-663022.html
Ik zoek een bumper en screenprotector voor de gamepad (mijn kinderen gaan er ook mee spelen).
Wenslijst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Nintendo Wii U Premium + Super Mario Maker + Artbook + Amiibo Zwart | € 298,- | € 298,- |
1 | Duracell Wii Remote Charging Stand incl 2 accu's | € 9,99 | € 9,99 |
1 | Nintendo Wii JAZZ USB Charger | € 10,16 | € 10,16 |
1 | Nintendo Wii U Gamepad High-Capacity Battery | € 29,99 | € 29,99 |
1 | Call of Duty: Black Ops II, Wii U | € 4,99 | € 4,99 |
1 | Guitar Hero Live, Wii U | € 59,98 | € 59,98 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 413,11 |
[ Voor 80% gewijzigd door PcDealer op 20-02-2016 12:55 ]
Als de kinderen ouder dan zeven zijn kun je de bumper en protector wel achterwege laten.
Hier valt de remote geregeld... ook op de tablets zit een hoes.
Zo'n protector is op zich best fijn, geeft ook een betere grip ... nadeel is dat de onderkant zo dik is dat de pad niet meer meer oplaadt in de cradle
https://www.bol.com/nl/p/...d-wii-u/1004004013296468/
(we hebben een blauwe)
https://www.bol.com/nl/p/...d-wii-u/1004004013296468/
(we hebben een blauwe)
Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic