Als dit ook hier uit komt wachten wij even met Pikmin 3, die is nog vrij duur (45 a 50 euro) en als ik dit zie (en Nintendo het ook op deze manier hier uitbrengt) scheelt dat algauw 15 tot 20 euro (aangezien ik qua prijs 1 dollar = 1 euro hanteer).
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Altijd minder. Skylanders had dat ook vaak op de Wii. Dan blijkt meteen het verschil met titels van Nintendo zelf. Die dan dus beter worden verkocht ten opzichte van third party titels. En waardoor third parties het steeds minder interessant vinden om iets op de wii u uit te brengen. Vicieuze cirkel.4play schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:42:
Ik heb afgelopen weekend LEGO dimensions voor de WiiU gekregen voor mijn verjaardag (toch alweer 39 geworden) en ik ben teleurgesteld over het vake vastlopen van het spel op willekeurige momenten.
De figuurtjes en het spel zijn heel leuk om met mijn kinderen te doen maar ik heb nu al 3 keer gehad dat het spontaan op slot sprong. en ik de WiiU moest uitzetten en aanzetten voor het weer werkte.
Hail to the king baby!
Heel mooi en bedankt Miz ik zocht nog Donkey kong en Mario 3D maar tweedehands waren dezen 35 euro en nieuw 45 euro dus ik koop dezen liever nieuw zekers voor 30 euroMizgala28 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:16:
[afbeelding]
Als dit ook hier uit komt wachten wij even met Pikmin 3, die is nog vrij duur (45 a 50 euro) en als ik dit zie (en Nintendo het ook op deze manier hier uitbrengt) scheelt dat algauw 15 tot 20 euro (aangezien ik qua prijs 1 dollar = 1 euro hanteer).
Vreemd, ik heb LEGO Dimensions op m'n WiiU sinds afgelopen oktober. Heb het spel nog niet uitgespeeld (want niet zo heel veel tijd als vader van een gezin met kinderen) maar ik heb die ervaring van vastlopers zelf niet. Misschien maakt het verschil tussen solo spelen of met z'n 2'en spelen ? Wanneer ik het zelf speel doe ik dat het liefst solo zodat ik op m'n gemak alles kan bekijken en onderzoeken.4play schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:42:
Ik heb afgelopen weekend LEGO dimensions voor de WiiU gekregen voor mijn verjaardag (toch alweer 39 geworden) en ik ben teleurgesteld over het vake vastlopen van het spel op willekeurige momenten.
De figuurtjes en het spel zijn heel leuk om met mijn kinderen te doen maar ik heb nu al 3 keer gehad dat het spontaan op slot sprong. en ik de WiiU moest uitzetten en aanzetten voor het weer werkte.
Oh, geweldig, hier ben ik blij mee! Ik zit al heel lang te azen op Super MARIO 3D Wörld maar die blijft hangen rond de €50 en dat vind ik te duur. Maar aankopen voor €30 is een no-brainer voor me!Mizgala28 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:16:
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Persoonlijk ben ik blij dat ik hem goedkoop heb kunnen krijgen. Imho niet bijster spectaculair. Denk persoonlijk dat ik meer fun had gehad aan New Super Mario Bros WiiU.horizon1978 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:51:
Super Mario 3d is dikke aanrader. Zeker volle bedrag waard. Moet zelf alleen nog championsroad uitspelen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
De bovenste rij voor de 3DS is hier 19,99 euro als ik me niet vergis.Mizgala28 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:16:
[afbeelding]
Ja je kan gewoon privat en offline bouwen.. Je krijgt er alleen 2 verslaafden voor terug dus succesRoyK schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:00:
Wie speelt er Minecraft op de Wii U? Is het aan te raden voor mijn kids? Ik zou het leuk vinden als ze zelf iets kunnen bouwen zonder dat een ander dit stuk komt maken. Kunnen ze gewoon een eigen wereld creëren op zichzelf? (offline zeg maar?)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Nintendo Wii U Premium + Super Mario Maker + Artbook + Amiibo Zwart | € 289,- | € 289,- |
1 | Nintendo GamePad Cleaning Set | € 8,12 | € 8,12 |
1 | Nintendo Wii U Gamepad High-Capacity Battery | € 29,95 | € 29,95 |
1 | Speedlink Lader Jazz voor Wii (U) | € 12,99 | € 12,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 340,06 |
Ik zou zeker adviseren om voor €12 de MK8 DLC aan te schaffen. Zitten erg leuke banen bij.NvM schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:18:
Vanmiddag toch maar (ondanks alle Nintendo NX) geruchten een Wii U Mario Kart 8 Pack en Wii U Pro Controller aangeschaft, voor totaal €337. Ik heb hier nog een GameCube staan met Mario Kart Double Dash maar zag en las zulke leuke dingen over Mario Kart 8 dat ik het toch maar gedaan heb! Ook waren de Zelda games voor de NGC onredelijk duur en kan ik eindelijk via de Virtual Console aan mijn eerste Zelda game(s) gaan beginnen! Iemand nog tips voor andere Wii U games of Virtual Console games? Zin om vanavond lekker te gaan Mario Karten met mijn vriendin!
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Beantwoordt dit je vraag?Tukk schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:35:
Zijn Super Mario Maker en Mario 3D ook leuk voor kinderen (6/7 jaar)?
Wind Waker op de Cube was ook al erg goed ook qua beeld (resolutie was alleen het probleemMazeWing schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:30:
Mario 3D world is erg leuk
Donkey Kong: Tropical Freeze is ook een erg goede platformer
Zelda: the Wind Waker bevalt tot nu toe ook erg goed. Ben er sinds een paar dagen mee bezig en qua graphics ziet het er behoorlijk goed uit. Zeker voor een GC spel.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Mijn zoon kijkt continu films van SMM via Youtube. Hij kan niet wachten om het zelf te spelen.Tukk schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:35:
Bedoel je dat ze er misschien te oud voor zijn of juist te jong ?Tukk schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:35:
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Jup. Net zoals eigenlijk alle Mario spellen. Geschikt voor jong en oud.horizon1978 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:34:
Super Mario Maker is voor elke leeftijdscategorie.
Hail to the king baby!
Ik heb alleen ervaring met de officiele netwerkadapter, maar op welke USB poort heb je 'm aangesloten? De Wii U vereist dat netwerkadapters op een van de achterste USB poorten wordt aangesloten.urk_forever schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:29:
Heeft iemand ervaring met usb netwerk adapters met de Wii U? Ik heb deze besteld, maar als ik deze aansluit op de Wii U wordt hij niet herkend.
Ik heb een maand of twee terug een USB LAN-adapter besteld via Aliexpress (gewoon even zoeken op wii U lanadapter) voor een euro of zes. Deze werkt prima en mijn ervaring met dit soort spullen is dat je ze binnen een week in huis hebt. Wellicht een optie, mocht je je huidige niet aan de praat krijgen.urk_forever schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:29:
Heeft iemand ervaring met usb netwerk adapters met de Wii U? Ik heb deze besteld, maar als ik deze aansluit op de Wii U wordt hij niet herkend.
Mijn laptop herkent hem wel, als het goed is heeft deze de juiste chipset voor gebruik met de Wii/Wii U. Als ik hem op mijn laptop aansluit wordt de adapter wel wat warm, dus misschien trekt hij teveel stroom?
Ja, dat vond ik ook. Voordat ik alle updates binnen had en geïnstalleerd, ook van Mario kart 8, was ik zo'n twee uur verder. Meh.PcDealer schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:18:
Pfoe, duurde lang dat installeren en instellen...
Omelette du fromage!
Die covers zijn een doorn in mijn oog.Mizgala28 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:16:
[afbeelding]
Ik heb alle poorten geprobeerd, maar geen van alle werkte. Ik zal kijken of ik nog ergens een usb hub met adapter kan vinden of dat wel werkt.RayNbow schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:08:
[...]
Ik heb alleen ervaring met de officiele netwerkadapter, maar op welke USB poort heb je 'm aangesloten? De Wii U vereist dat netwerkadapters op een van de achterste USB poorten wordt aangesloten.
Ik zal eens kijken of ik er eentje kan vinden.Skarloc schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:52:
[...]
Ik heb een maand of twee terug een USB LAN-adapter besteld via Aliexpress (gewoon even zoeken op wii U lanadapter) voor een euro of zes. Deze werkt prima en mijn ervaring met dit soort spullen is dat je ze binnen een week in huis hebt. Wellicht een optie, mocht je je huidige niet aan de praat krijgen.
Hail to the king baby!
Bij Pikmin 3 vind ik de gamepad ook ideaal.horizon1978 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:28:
Covers interesseren niet. Liggen toch maar in de kast.
Quickstart is inderdaad ideaal.
En gamepad is mits goed gebruikt erg goed. Voorbeelden:
Splatoon
Fatal Frame V
Cpt. Toad
En als de TV voor andere doeleinden gebruikt wordt is de gamepad ideaal als je wil verder spelen.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Dan doe je hetzelfde wat een kennis met dat soort type covers doet, zelf uitprinten op diezelfde soort fotopapier.123RR schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:18:
[...]
Die covers zijn een doorn in mijn oog.
Alleen daarom al zou ik ze nooit aanschaffen.
Geen printer en fotopapier in huis, tevens erg omslachtig allemaal.Mizgala28 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:03:
[...]
Dan doe je hetzelfde wat een kennis met dat soort type covers doet, zelf uitprinten op diezelfde soort fotopapier.
Geen idee, je ziet de schijf toch alleen voor de paar seconden dat je deze in de console stopt.123RR schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:40:
[...]
Geen printer en fotopapier in huis, tevens erg omslachtig allemaal.
En in het verleden hadden de discs ook andere prints (nu dus ook?), moet ik hier een cd-sticker voor printen?
Er staan nu al veel reviews op metacritic en ziet er goed uit. Kan ook niet wachten om weer eens te spelenVerwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:13:
De eerste reviews voor The Legend of Zelda Twilight Princess HD staan online.
http://www.nintendolife.c...elda_twilight_princess_hd
Ziet er goed uit. Nu nog wachten op de SMS van Nedgame
SW-1682-5926-5204
Ik kreeg net een mailtje van Bol dat hij is verzonden. Morgen tussen 13:30 en 19:00 kan ik hem ontvangen.Touchdomex schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:36:
Mijn Pre-order moet ook binnen komenHopelijk wat eerder dan gepland
![]()
Hij staat alleen nog bij bol.com zonder verzending
PSN: Redrafted
Jij bitchXerox schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:52:
[...]
Ik kreeg net een mailtje van Bol dat hij is verzonden. Morgen tussen 13:30 en 19:00 kan ik hem ontvangen.
Hij is er ook morgenTouchdomex schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:54:
[...]
Jij bitch![]()
Nou ja als die er maar voor het weekend is
Ik heb de game ook niet aangeschaft, hekel een beetje aan re-releases zelfs als het opgepoetst is. Ook een beetje zonde van mijn tijd, beetje been there done thatSeroczynski schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:06:
Zelfs als Zelda-fan kan ik het niet opbrengen om TPHD aan te schaffenVond de looks van de (originele) game tof, maar het hele wolf gedeelte vond ik helemaal niets. Hebben jullie de game toentertijd nog uitgespeeld of is dit voor de meeste een nieuw avondtuur?
SW-1682-5926-5204
De remake is in het originele format, dus eigenlijk heb je de game al een keer in het spiegelbeeld gespeeldAstralizeR schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:25:
Ik heb hem op de Wii uitgespeeld, en heb de game samen met Skyward Sword nog bewaard om ooit nog eens te spelen en nu is die kans er in HD!... Kan niet wachten het weer te spelen, maar dan in spiegelbeeld (zoals het bedoeld was), dan heb je toch nog een beetje het idee een andere game te spelen.
Klopt, dat zeg ik toch ookSeroczynski schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:37:
[...]
De remake is in het originele format, dus eigenlijk heb je de game al een keer in het spiegelbeeld gespeeld
SW-1682-5926-5204
Wind Waker HD vind ik dan wel weer de moeite waardprutsger schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:02:
Ik snap de behoefte van velen niet zo om die Zelda's nog eens in HD te spelen. Als je het origineel nou niet hebt dan zou ik ook meteen voor de HD gaan maar ik lees hier dat velen net als ik het origineel ook vaak hebben gespeeld en ook nog hebben liggen. Voor TP kun je gewoon op de WiiU spelen als je de Wii versie hebt.
Toen ik mijn Wii heb weggedaan en een WiiU heb gekocht heb ik ook voor 20,- een GameCube inclusief GameBoy Player op marktplaats gekocht zodat ik mijn GC games kon blijven spelen. Zelfs Zelda:WW kan ik nu dus nog origineel spelen. Dan ga ik echt niet 30+ euro betalen voor een HD versie...
Maar misschien ben ik een uitzondering dat ik niet zo om graphics geef... ik snap dat de controls ook verbeterd zijn en het prettig is dat je op WiiU kunt spelen zonder wat anders op te starten/aan te sluiten maar dat vind ik niet x-aantal keer opnieuw aanschaf van een game waard.
Omelette du fromage!
SW-1682-5926-5204
Omdat Nintendo denkt dat het spel die waarde heeft.NvM schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:25:
Ik heb nog geen enkele Zelda gespeeld, dus de HD-remakes zijn voor mij van harte welkom. Begrijp alleen de hoge prijs niet helemaal.
Dat doen ze al jaren met franchises als Mario, Donkey Kong, Zelda en Metroid. Ik snap het ergens wel, en wat mij betreft is het prima zo. Scheelt natuurlijk dat er niet enorm veel van deze games uitkomen. Vaak pik ik ze ook later tweedehands op via Marktplaats of Tweakers.RayNbow schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:07:
[...]
Omdat Nintendo denkt dat het spel die waarde heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 02-03-2016 17:39 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dan waarschijnlijk weer geen Zelda Wii UWatch a #NintendoDirectNA about games launching through this summer on 3/3 at 2 p.m. PT.
https://t.co/M7Omi1z2OG pic.twitter.com/FMmswF82Ug
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) March 2, 2016
SW-1682-5926-5204
Shibata, wat een baas.Akaendra schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen om 11 uur dus een Direct. Hopelijk wat leuks, plaatje doet duiden op Yokai Watch ofzo XD
Angelo NL / Global Cargo VTC
Persoonlijk baal ik er ook erg van. In de laatste update gaven ze helemaal geen release date meer aan.AstralizeR schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:02:
[...]
Dan waarschijnlijk weer geen Zelda Wii U
[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 02-03-2016 21:27 ]
[LTS][MTS][HTS]
Hier ook morgen in thuisbezorgd ... En de Nintendo Direct. Dubbel feest morgenPykow schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:58:
Mijn collega heeft de nieuwe twilight game op de wii U met amiibo en ik krijg hem zelf morgen binnen.
Gek dat ze hem al 2 dagen voor de launch verkopen
Stel dat de eerdere geruchten waar zijn dan zou het best kunnen dat er nieuws gedeeld wordt over Zelda Wii U. De persoon achter al deze leaks heeft zijn video's moeten verwijderen, daarin werd gesproken over een zomer release.Emiel1984 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:25:
[...]
Persoonlijk baal ik er ook erg van. In de laatste update gaven ze helemaal geen release date meer aan.
Bron: https://www.facebook.com/...66919960035802&permPage=1
Eigenlijk is het wel een vervelende actie (nog netjes uitgedrukt) van Nintendo naar hun userbase om deze zo in het donker te laten staan (die ook hierdoor naar mijn mening steeds kleiner word) ...
SW-1682-5926-5204
[ Voor 83% gewijzigd door Gynnad op 02-03-2016 23:04 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Er zitten al easter eggs voor de nieuwe game in TP HD. Dus ik denk dat er best wel eens wat nieuws kan gaan komen.horizon1978 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:11:
Denk dat Nintendo nu geen nieuws brengt over nieuwe Zelda ivm de zojuist uitgebrachte remake.
SW-1682-5926-5204
AstralizeR schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:45:
In dit gerucht (Nintendo Direct leak) staat niks over Zelda Wii U.
Vraag me af wat het mapje Main Presentation dan inhoud
Hopelijk ook Pro controller support, ik zie die motion controls ook niet zitten.It seems that Star Fox Zero’s motion controls are causing some issues and might lead to the game not passing Nintendo of Europe’s Quality Assurance check. Robertson says that the Nintendo of Europe QA team is “concerned” about players’ reactions to the game’s fairly unusual and complex Gamepad motion controls. He also revealed to Nintendo Life that the team who was in charge of Mario Kart 8’s fairly unpopular Battle Mode (which didn’t feature dedicated courses, but rather took place on the regular race tracks) is in charge of Star Fox Zero’s multiplayer. According to Robertson’s sources, the whole project feels “disjointed”. Because of these issues, another release date delay is supposedly possible.
SW-1682-5926-5204
Ik loop zo ook maar even naar de Media Markt. Ik heb de oude nooit gehad en dit spel schijnt wel de moeite waard te zijn!jaybrown schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:28:
Heb zojuist Zelda TP HD binnengekregen.
Best wel een mooie Collectors Edition met die amibo en soundtrack CD.
Heb hem origineel nooit uitgespeeld dus heb ongelooflijk veel zin om er eens in te vliegen.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ai, MM geef ik altijd weinig kans die houden zich vaak stug aan de release datum.ReCreator schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Ik loop zo ook maar even naar de Media Markt. Ik heb de oude nooit gehad en dit spel schijnt wel de moeite waard te zijn!
SW-1682-5926-5204
Gamertag: FinrazielNL
Ik wil de game niet te veel bashen, maar er zijn nog een paar Zelda titels die je niet gespeeld hebt die véél beter zijn dan Twilight Princess. Ocarina of Time (N64) is absoluut het spelen waard, Minish Cap (GBA) is erg vermakelijk en Skyward Sword (Wii) is ook niet mis. Games die ik persoonlijk allemaal boven Twilight Princess verkies. Laat het dus niet van deze ene game afhangenfinraziel schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:08:
Wat Zelda's betreft heb ik alleen 1 en 2 op de NES, a Link to the Past op de SNES en Link's Awakening op de originele GameBoy gespeeld... dus ik ben benieuwdAls deze mijn hart kan winnen heb ik nog genoeg om in te halen
[ Voor 3% gewijzigd door Seroczynski op 03-03-2016 14:12 ]
Jep ze hadden hem inderdaad nog niet in de verkoop. Gelukkig is het maar 3 minuten lopenAstralizeR schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:52:
[...]
Ai, MM geef ik altijd weinig kans die houden zich vaak stug aan de release datum.
Ze zijn wel de goedkoopste met de 'normale' versie, maar weer duurder met de limited edition.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Bol.com leverde gisteren alVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:04:
Ik wacht nog op de sms van Nedgame. Maar die verwacht ik morgen pas
Ik ben het deel met je eens, ik had na TP ook gemengde gevoelens over het spel, maar die dungeons waren bijna allemaal zeer vermakelijkSeroczynski schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:11:
[...]
Ik wil de game niet te veel bashen, maar er zijn nog een paar Zelda titels die je niet gespeeld hebt die véél beter zijn dan Twilight Princess. Ocarina of Time (N64) is absoluut het spelen waard, Minish Cap (GBA) is erg vermakelijk en Skyward Sword (Wii) is ook niet mis. Games die ik persoonlijk allemaal boven Twilight Princess verkies. Laat het dus niet van deze ene game afhangen
SW-1682-5926-5204
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Je kunt via de eshop digitale aankopen doen en deze vanaf de interne of externe harde schijf afspelenralpje schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:01:
Ik heb een Wii en na enige tijd van verwaarlozing ben ik nu weer volop aan het spelen, dus toch maar eens naar de Wii U aan het kijken.
Voordeel van de Wii vind ik het spelen vanaf USB disk. Niet omdat ik games download, maar omdat het handiger is dan steeds een schijfje wisselen en daarnaast ook gewoon minder herrie maakt. Is dat bij de Wii U ook al mogelijk? En kan ik m'n disk met games die ik nu op de Wii gebruik ook met de Wii U gebruiken, of moet ik toch alle schijfjes weer uit de kast trekken?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
vWii en WiiU zijn beide om te bouwenralpje schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:01:
Ik heb een Wii en na enige tijd van verwaarlozing ben ik nu weer volop aan het spelen, dus toch maar eens naar de Wii U aan het kijken.
Voordeel van de Wii vind ik het spelen vanaf USB disk. Niet omdat ik games download, maar omdat het handiger is dan steeds een schijfje wisselen en daarnaast ook gewoon minder herrie maakt. Is dat bij de Wii U ook al mogelijk? En kan ik m'n disk met games die ik nu op de Wii gebruik ook met de Wii U gebruiken, of moet ik toch alle schijfjes weer uit de kast trekken?
Beyond Good and Evil 2 is one of those games that has been rumored to exist for years while still staying weirdly in limbo every time it is discussed. Ubisoft insists the project has not been canned, and brings it up multiple times each year, but nothing concrete seems to surface.
According to a rumor received by Destructoid this week, the game may actually come to fruition in the not-too-distant future. If the information is to be believed, Nintendo has pulled a Bayonetta 2, securing the Beyond Good and Evil sequel as an NX exclusive for 2017.
So, what's our source here? Our initial source of the rumor comes from Alexander Maier, the Dual Pixels writer who published Geno's recent NX hardware rumors last weekend. Geno, who has successfully leaked new Pokémon forms and Microsoft's IllumiRoom project, provided Maier with a lengthy document, which was passed on to Destructoid to assess for veracity.
We also reached out to a second source, who independently gave a number of the same bullet points regarding the future of Beyond Good and Evil. The number of points of crossover between these two sources suggests that this rumor, while not confirmed by Nintendo, may hold water.
According to the supposed leak, the game is currently assigned the working title Beyond Good and Evil: The Prejudices of Philosophers. This is apparently a reference to a specific chapter in the philosophical text Beyond Good and Evil by Friedrich Nietzsche, which details how morality can be altered by authority, and the ways black-and-white morality overlooks the larger complexity of the nature of morals.
Basically, it's the chapter about looking beyond the concepts of good and evil.
In much the same fashion as Bayonetta 2, Nintendo is reportedly hoping to win audience goodwill by putting money into the development of the long-in-limbo sequel, in exchange for it being an exclusive to the NX.
Bearing in mind that Beyond Good and Evil was a critical success but a commercial failure, it seems like the title would be in a perfect position for this kind of move from Nintendo.
The rumor might also partially explain why in Tim Schafer and Michel Ancel's recent Devs Play for Beyond Good and Evil, Shigeru Miyamoto kept getting name-dropped (skip to 48 minutes) in Ancel's discussion of the sequel. The puzzle pieces have begun to align.
Would Beyond Good and Evil 2 get you to buy the NX next year?
Vandaag van Nedgame die nieuwe zelda binnen gekregen met Amiibo en muziek CD.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:04:
Ik wacht nog op de sms van Nedgame. Maar die verwacht ik morgen pas
Angelo NL / Global Cargo VTC
Gisteren kreeg ik hem binnen van bol, samen met een GC Twilight Princess in uitstekende conditie dus 2006 & 2016 kwamen tegelijk bij mij binnenPykow schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:07:
[...]
Vandaag van Nedgame die nieuwe zelda binnen gekregen met Amiibo en muziek CD.
Ik heb hem maanden geleden besteld
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
[ Voor 23% gewijzigd door Finraziel op 03-03-2016 19:03 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq