Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/news/2016/02/new_north_american_nintendo_selects_range_emerges_for_march_release/attachment/0/original.jpg

Als dit ook hier uit komt wachten wij even met Pikmin 3, die is nog vrij duur (45 a 50 euro) en als ik dit zie (en Nintendo het ook op deze manier hier uitbrengt) scheelt dat algauw 15 tot 20 euro (aangezien ik qua prijs 1 dollar = 1 euro hanteer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 08:14

4play

-Nintendo- fan

Ik heb afgelopen weekend LEGO dimensions voor de WiiU gekregen voor mijn verjaardag (toch alweer 39 geworden :)) en ik ben teleurgesteld over het vake vastlopen van het spel op willekeurige momenten.

De figuurtjes en het spel zijn heel leuk om met mijn kinderen te doen maar ik heb nu al 3 keer gehad dat het spontaan op slot sprong. en ik de WiiU moest uitzetten en aanzetten voor het weer werkte.

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
4play schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:42:
Ik heb afgelopen weekend LEGO dimensions voor de WiiU gekregen voor mijn verjaardag (toch alweer 39 geworden :)) en ik ben teleurgesteld over het vake vastlopen van het spel op willekeurige momenten.

De figuurtjes en het spel zijn heel leuk om met mijn kinderen te doen maar ik heb nu al 3 keer gehad dat het spontaan op slot sprong. en ik de WiiU moest uitzetten en aanzetten voor het weer werkte.
Altijd minder. Skylanders had dat ook vaak op de Wii. Dan blijkt meteen het verschil met titels van Nintendo zelf. Die dan dus beter worden verkocht ten opzichte van third party titels. En waardoor third parties het steeds minder interessant vinden om iets op de wii u uit te brengen. Vicieuze cirkel.

Minecraft wil ook wel eens vreemd doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 23:15
Ik zie dat het "nieuwe" nintendo account gekoppeld kan worden aan je Nintendo ID!
https://accounts.nintendo.com/

wanneer je met je nintendoID inlogt, kun je daarna je nintendo account maken.

Er schijnt ook voor MIImoto te kunnen worden geregistreerd, maar dat heb ik nog niet uitgevogeld.
(nintendolife is niet helemaal duidelijk in de links)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Uit het 3DS topic:
Voor MIItomo kan je via de volgende link registreren.
https://miitomo.com/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10
Gisteravond Fast Racing Neo gekocht, voor de prijs een mooi spel. Alleen nog even wat oefenen om wat beter te worden ;)

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
Mizgala28 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:16:
[afbeelding]

Als dit ook hier uit komt wachten wij even met Pikmin 3, die is nog vrij duur (45 a 50 euro) en als ik dit zie (en Nintendo het ook op deze manier hier uitbrengt) scheelt dat algauw 15 tot 20 euro (aangezien ik qua prijs 1 dollar = 1 euro hanteer).
Heel mooi en bedankt Miz ik zocht nog Donkey kong en Mario 3D maar tweedehands waren dezen 35 euro en nieuw 45 euro dus ik koop dezen liever nieuw zekers voor 30 euro :)

Nog twee weken tot de HD release! was al enthousiast vanaf het gerucht en bekijk elke dag een Twilight princess trailer ^^ aan de ene kant is het wachten waard maar aan de andere kant is elke dag wel lang wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
4play schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:42:

Vreemd, ik heb LEGO Dimensions op m'n WiiU sinds afgelopen oktober. Heb het spel nog niet uitgespeeld (want niet zo heel veel tijd als vader van een gezin met kinderen) maar ik heb die ervaring van vastlopers zelf niet. Misschien maakt het verschil tussen solo spelen of met z'n 2'en spelen ? Wanneer ik het zelf speel doe ik dat het liefst solo zodat ik op m'n gemak alles kan bekijken en onderzoeken. :)

Hoe ver ben je inmiddels al in het verhaal gevorderd? Ik zit momenteel nog in het "Painting the Town Black" level van DC Comics. Dat is pas het 5e level, dus ik zit nog niet eens op de helft. :P
Oh, geweldig, hier ben ik blij mee! Ik zit al heel lang te azen op Super MARIO 3D Wörld maar die blijft hangen rond de €50 en dat vind ik te duur. Maar aankopen voor €30 is een no-brainer voor me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Laatst online: 21-09 08:14

4play

-Nintendo- fan

Ik speel lego Dimensions vaak samen met m'n dochters. Als een soort lego city undercover 2. (Mocht je die voor 20 euro tegenkomen dat is een geniaal spel. En volledig in het Nederlands.)

Ik kreeg gisteren in een single player sessie de 1e eindbaas niet stuk. Ik ben nu in het wildwest dorpje van back to the future.

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Super Mario 3d is dikke aanrader. Zeker volle bedrag waard. Moet zelf alleen nog championsroad uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

horizon1978 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:51:
Super Mario 3d is dikke aanrader. Zeker volle bedrag waard. Moet zelf alleen nog championsroad uitspelen.
Persoonlijk ben ik blij dat ik hem goedkoop heb kunnen krijgen. Imho niet bijster spectaculair. Denk persoonlijk dat ik meer fun had gehad aan New Super Mario Bros WiiU.

Komt deels omdat ik de levels van Super Mario 3D klein vind lijken. Zou dat beter zijn met New Super Mario Bros of geen idee? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

De bovenste rij voor de 3DS is hier 19,99 euro als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

Wie speelt er Minecraft op de Wii U? Is het aan te raden voor mijn kids? Ik zou het leuk vinden als ze zelf iets kunnen bouwen zonder dat een ander dit stuk komt maken. Kunnen ze gewoon een eigen wereld creëren op zichzelf? (offline zeg maar?)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
RoyK schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:00:
Wie speelt er Minecraft op de Wii U? Is het aan te raden voor mijn kids? Ik zou het leuk vinden als ze zelf iets kunnen bouwen zonder dat een ander dit stuk komt maken. Kunnen ze gewoon een eigen wereld creëren op zichzelf? (offline zeg maar?)
Ja je kan gewoon privat en offline bouwen.. Je krijgt er alleen 2 verslaafden voor terug dus succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Minecraft op de. Wii U is erg vriendelijk op dat gebied. Wil je wel online spelen dan zijn alleen de mensen in je vrienden lijst beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de week uit Japan ontvangen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CbriDcdUEAAiqek.png:large
*O*

(Nu nog hopen op een westerse release van de game, hopelijk met een Japanse audiotrack.)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

Thanks!! okey, dus je kan niet in een 'zomaar' server komen?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Vanmiddag toch maar (ondanks alle Nintendo NX geruchten) een Wii U Mario Kart 8 Pack en Wii U Pro Controller aangeschaft, voor totaal €337. Ik heb hier nog een GameCube staan met Mario Kart Double Dash maar zag en las zulke leuke dingen over Mario Kart 8 dat ik het toch maar gedaan heb! Ook waren de Zelda games voor de NGC onredelijk duur en kan ik eindelijk via de Virtual Console aan mijn eerste Zelda game(s) gaan beginnen! Iemand nog tips voor andere Wii U games of Virtual Console games? Zin om vanavond lekker te gaan Mario Karten met mijn vriendin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
NvM schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:18:
Vanmiddag toch maar (ondanks alle Nintendo NX) geruchten een Wii U Mario Kart 8 Pack en Wii U Pro Controller aangeschaft, voor totaal €337. Ik heb hier nog een GameCube staan met Mario Kart Double Dash maar zag en las zulke leuke dingen over Mario Kart 8 dat ik het toch maar gedaan heb! Ook waren de Zelda games voor de NGC onredelijk duur en kan ik eindelijk via de Virtual Console aan mijn eerste Zelda game(s) gaan beginnen! Iemand nog tips voor andere Wii U games of Virtual Console games? Zin om vanavond lekker te gaan Mario Karten met mijn vriendin!
Ik zou zeker adviseren om voor €12 de MK8 DLC aan te schaffen. Zitten erg leuke banen bij.

Even zo een losse game noemen, ik denk dat ik iedereen ook wel Super Mario 3D World kan aanraden. Daar kan je bijna niet mis mee gaan :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

En Super Mario Maker natuurlijk. Ook erg leuk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
De mk8 dlc is zeker aan te raden. En op spel gebied is er genoeg kwaliteit en variatie te vinden. Maar vooral Splatoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 20:13

MazeWing

The plot thickens...

Mario 3D world is erg leuk
Donkey Kong: Tropical Freeze is ook een erg goede platformer
Zelda: the Wind Waker bevalt tot nu toe ook erg goed. Ben er sinds een paar dagen mee bezig en qua graphics ziet het er behoorlijk goed uit. Zeker voor een GC spel.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Zijn Super Mario Maker en Mario 3D ook leuk voor kinderen (6/7 jaar)?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MazeWing schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:30:
Mario 3D world is erg leuk
Donkey Kong: Tropical Freeze is ook een erg goede platformer
Zelda: the Wind Waker bevalt tot nu toe ook erg goed. Ben er sinds een paar dagen mee bezig en qua graphics ziet het er behoorlijk goed uit. Zeker voor een GC spel.
Wind Waker op de Cube was ook al erg goed ook qua beeld (resolutie was alleen het probleem :+ ) enige wat mij tot op heden af en toe tegenvalt is de lag die random optreed zonder duidelijke reden. Erg storend.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 20:13

MazeWing

The plot thickens...

Ja, zeker bij bepaalde vuur-effecten kakt de framerate in. Dat is inderdaad wel jammer. Ook vind ik bepaalde keuzes qua artstyle ronduit lelijk. Een goed voorbeeld hiervan is dat vogel/postbode volk. De gezichten en snavels zijn zo gigantisch lelijk/raar dat het er in het geheel maar erg vreemd uit ziet.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Tukk schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:35:
Mijn zoon kijkt continu films van SMM via Youtube. Hij kan niet wachten om het zelf te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Super Mario Maker is voor elke leeftijdscategorie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:43

DukeBox

loves wheat smoothies

Tukk schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:35:
Bedoel je dat ze er misschien te oud voor zijn of juist te jong ?
Mijn zoon speelt vanaf dat ie 4 jaar is (nu 4,5) zeer regelmatig mm. Zoekt voorbeelden en ideeen op op youtube en weet er nu zelfs al meer vanaf dan ikzelf.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
horizon1978 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:34:
Super Mario Maker is voor elke leeftijdscategorie. :)
Jup. Net zoals eigenlijk alle Mario spellen. Geschikt voor jong en oud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Pfoe, duurde lang dat installeren en instellen...

• urk_forever
Heeft iemand ervaring met usb netwerk adapters met de Wii U? Ik heb deze besteld, maar als ik deze aansluit op de Wii U wordt hij niet herkend.

Mijn laptop herkent hem wel, als het goed is heeft deze de juiste chipset voor gebruik met de Wii/Wii U. Als ik hem op mijn laptop aansluit wordt de adapter wel wat warm, dus misschien trekt hij teveel stroom?

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
urk_forever schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:29:
Heeft iemand ervaring met usb netwerk adapters met de Wii U? Ik heb deze besteld, maar als ik deze aansluit op de Wii U wordt hij niet herkend.
Ik heb alleen ervaring met de officiele netwerkadapter, maar op welke USB poort heb je 'm aangesloten? De Wii U vereist dat netwerkadapters op een van de achterste USB poorten wordt aangesloten.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

urk_forever schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:29:

Mijn laptop herkent hem wel, als het goed is heeft deze de juiste chipset voor gebruik met de Wii/Wii U. Als ik hem op mijn laptop aansluit wordt de adapter wel wat warm, dus misschien trekt hij teveel stroom?
Ik heb een maand of twee terug een USB LAN-adapter besteld via Aliexpress (gewoon even zoeken op wii U lanadapter) voor een euro of zes. Deze werkt prima en mijn ervaring met dit soort spullen is dat je ze binnen een week in huis hebt. Wellicht een optie, mocht je je huidige niet aan de praat krijgen.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• NvM

NvM

PcDealer schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:18:
Pfoe, duurde lang dat installeren en instellen...
Ja, dat vond ik ook. Voordat ik alle updates binnen had en geïnstalleerd, ook van Mario kart 8, was ik zo'n twee uur verder. Meh.

Verder is Mario kart 8 erg leuk maar vind ik het OS dramatisch traag. De Gamepad is tot nu toe een geinige gimmick maar ben er nog niet aan gewend: wat vinden jullie van de Gamepad? Ik heb voor mijn vriendin een Wii U Pro Controller erbij gekocht, misschien voor mezelf nog een tweede erbij kopen.

Nog bedankt voor jullie gametips! Ik wacht nog even maar in ieder geval Super Mario 3D World en Zelda The Wind Waker HD komen in mijn collectie! Wel weer 'dure' games, beide meer dan €50 per stuk!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Gebruik je Quickstart vanaf de Gamepad? Daarmee zit ik normaal gesproken binnen een paar seconden in een spel

Omelette du fromage!

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
[afbeelding]

Die covers zijn een doorn in mijn oog.

Alleen daarom al zou ik ze nooit aanschaffen.

• horizon1978
Covers interesseren niet. Liggen toch maar in de kast.

Quickstart is inderdaad ideaal.

En gamepad is mits goed gebruikt erg goed. Voorbeelden:
Splatoon
Fatal Frame V
Cpt. Toad

En als de TV voor andere doeleinden gebruikt wordt is de gamepad ideaal als je wil verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
RayNbow schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:08:
[...]

Ik heb alleen ervaring met de officiele netwerkadapter, maar op welke USB poort heb je 'm aangesloten? De Wii U vereist dat netwerkadapters op een van de achterste USB poorten wordt aangesloten.
Ik heb alle poorten geprobeerd, maar geen van alle werkte. Ik zal kijken of ik nog ergens een usb hub met adapter kan vinden of dat wel werkt.
Skarloc schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:52:
[...]

Ik heb een maand of twee terug een USB LAN-adapter besteld via Aliexpress (gewoon even zoeken op wii U lanadapter) voor een euro of zes. Deze werkt prima en mijn ervaring met dit soort spullen is dat je ze binnen een week in huis hebt. Wellicht een optie, mocht je je huidige niet aan de praat krijgen.
Ik zal eens kijken of ik er eentje kan vinden.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

horizon1978 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:28:
Covers interesseren niet. Liggen toch maar in de kast.

Quickstart is inderdaad ideaal.

En gamepad is mits goed gebruikt erg goed. Voorbeelden:
Splatoon
Fatal Frame V
Cpt. Toad

En als de TV voor andere doeleinden gebruikt wordt is de gamepad ideaal als je wil verder spelen.
Bij Pikmin 3 vind ik de gamepad ook ideaal.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
123RR schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:18:
[...]

Die covers zijn een doorn in mijn oog.

Alleen daarom al zou ik ze nooit aanschaffen.
Dan doe je hetzelfde wat een kennis met dat soort type covers doet, zelf uitprinten op diezelfde soort fotopapier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Mizgala28 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:03:
[...]

Dan doe je hetzelfde wat een kennis met dat soort type covers doet, zelf uitprinten op diezelfde soort fotopapier.
Geen printer en fotopapier in huis, tevens erg omslachtig allemaal.

En in het verleden hadden de discs ook andere prints (nu dus ook?), moet ik hier een cd-sticker voor printen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
123RR schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:40:
[...]

Geen printer en fotopapier in huis, tevens erg omslachtig allemaal.

En in het verleden hadden de discs ook andere prints (nu dus ook?), moet ik hier een cd-sticker voor printen?
Geen idee, je ziet de schijf toch alleen voor de paar seconden dat je deze in de console stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De eerste reviews voor The Legend of Zelda Twilight Princess HD staan online.

http://www.nintendolife.c...elda_twilight_princess_hd

Ziet er goed uit. Nu nog wachten op de SMS van Nedgame :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:13:
De eerste reviews voor The Legend of Zelda Twilight Princess HD staan online.

http://www.nintendolife.c...elda_twilight_princess_hd

Ziet er goed uit. Nu nog wachten op de SMS van Nedgame :p
Er staan nu al veel reviews op metacritic en ziet er goed uit. Kan ook niet wachten om weer eens te spelen :9

* Hoop dat Nedgame genoeg limited editions heeft ingekocht.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was heel snel mer reserveren en ze verwijderen het spel uit de webwinkel zodra hun bestelde voorraad uitverkocht is. Zo weet je altijd zeker dat je pre-order binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mijn Pre-order moet ook binnen komen O+ Hopelijk wat eerder dan gepland :+

Hij staat alleen nog bij bol.com zonder verzending :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-09 10:32
Touchdomex schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:36:
Mijn Pre-order moet ook binnen komen O+ Hopelijk wat eerder dan gepland :+

Hij staat alleen nog bij bol.com zonder verzending :'(
Ik kreeg net een mailtje van Bol dat hij is verzonden. Morgen tussen 13:30 en 19:00 kan ik hem ontvangen. O+

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Xerox schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:52:
[...]

Ik kreeg net een mailtje van Bol dat hij is verzonden. Morgen tussen 13:30 en 19:00 kan ik hem ontvangen. O+
Jij bitch :(

Nou ja als die er maar voor het weekend is O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:54:
[...]

Jij bitch :(

Nou ja als die er maar voor het weekend is O+
Hij is er ook morgen *O* Nu hopen dat ik er ook ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Veel plezier allemaal. Ik krijg zaterdag eindelijk XCX om mijn tijd aan te besteden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zelda met Amiibo is ook verzonden zie ik, was alweer vergeten dat ik hem überhaupt besteld had. Twijfel of ik er ooit (weer) aan ga beginnen, heb de Wii versie bij release gekregen en volgens mij niet meer dan twee uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zelfs als Zelda-fan kan ik het niet opbrengen om TPHD aan te schaffen :/ Vond de looks van de (originele) game tof, maar het hele wolf gedeelte vond ik helemaal niets. Hebben jullie de game toentertijd nog uitgespeeld of is dit voor de meeste een nieuw avondtuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Seroczynski schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:06:
Zelfs als Zelda-fan kan ik het niet opbrengen om TPHD aan te schaffen :/ Vond de looks van de (originele) game tof, maar het hele wolf gedeelte vond ik helemaal niets. Hebben jullie de game toentertijd nog uitgespeeld of is dit voor de meeste een nieuw avondtuur?
Ik heb de game ook niet aangeschaft, hekel een beetje aan re-releases zelfs als het opgepoetst is. Ook een beetje zonde van mijn tijd, beetje been there done that :P Destijds Zelda wel uitgespeeld en vond het een vermakelijke game. Skyward Sword vond ik wel leuker :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ik heb hem op de Wii uitgespeeld, en heb de game samen met Skyward Sword nog bewaard om ooit nog eens te spelen en nu is die kans er in HD!... Kan niet wachten het weer te spelen, maar dan in spiegelbeeld (zoals het bedoeld was), dan heb je toch nog een beetje het idee een andere game te spelen. :+

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
AstralizeR schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:25:
Ik heb hem op de Wii uitgespeeld, en heb de game samen met Skyward Sword nog bewaard om ooit nog eens te spelen en nu is die kans er in HD!... Kan niet wachten het weer te spelen, maar dan in spiegelbeeld (zoals het bedoeld was), dan heb je toch nog een beetje het idee een andere game te spelen. :+
De remake is in het originele format, dus eigenlijk heb je de game al een keer in het spiegelbeeld gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Seroczynski schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:37:
[...]

De remake is in het originele format, dus eigenlijk heb je de game al een keer in het spiegelbeeld gespeeld ;)
Klopt, dat zeg ik toch ook :P
...alleen dat het anders zal spelen doordat het in spiegelbeeld is, tenzij je Hero Mode gaat spelen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 08:51
Ik snap de behoefte van velen niet zo om die Zelda's nog eens in HD te spelen. Als je het origineel nou niet hebt dan zou ik ook meteen voor de HD gaan maar ik lees hier dat velen net als ik het origineel ook vaak hebben gespeeld en ook nog hebben liggen. Voor TP kun je gewoon op de WiiU spelen als je de Wii versie hebt.

Toen ik mijn Wii heb weggedaan en een WiiU heb gekocht heb ik ook voor 20,- een GameCube inclusief GameBoy Player op marktplaats gekocht zodat ik mijn GC games kon blijven spelen. Zelfs Zelda:WW kan ik nu dus nog origineel spelen. Dan ga ik echt niet 30+ euro betalen voor een HD versie...

Maar misschien ben ik een uitzondering dat ik niet zo om graphics geef... ik snap dat de controls ook verbeterd zijn en het prettig is dat je op WiiU kunt spelen zonder wat anders op te starten/aan te sluiten maar dat vind ik niet x-aantal keer opnieuw aanschaf van een game waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
prutsger schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:02:
Ik snap de behoefte van velen niet zo om die Zelda's nog eens in HD te spelen. Als je het origineel nou niet hebt dan zou ik ook meteen voor de HD gaan maar ik lees hier dat velen net als ik het origineel ook vaak hebben gespeeld en ook nog hebben liggen. Voor TP kun je gewoon op de WiiU spelen als je de Wii versie hebt.

Toen ik mijn Wii heb weggedaan en een WiiU heb gekocht heb ik ook voor 20,- een GameCube inclusief GameBoy Player op marktplaats gekocht zodat ik mijn GC games kon blijven spelen. Zelfs Zelda:WW kan ik nu dus nog origineel spelen. Dan ga ik echt niet 30+ euro betalen voor een HD versie...

Maar misschien ben ik een uitzondering dat ik niet zo om graphics geef... ik snap dat de controls ook verbeterd zijn en het prettig is dat je op WiiU kunt spelen zonder wat anders op te starten/aan te sluiten maar dat vind ik niet x-aantal keer opnieuw aanschaf van een game waard.
Wind Waker HD vind ik dan wel weer de moeite waard :) Hoef je maar 1x aan te schaffen. 4k remake lijkt me niet realistisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik heb Twilight Princess (Wii-versie) origineel gekocht voor de WiiU voordat de HD remake aangekondigd werd en vervolgens 100% uitgespeeld, topspel :)

De enige reden die ik zie om de HD remake aan te schaffen zouden de verbeterde gameplay elementen zijn (betere item selection, makkelijker tears verzamelen, sneller wisselen naar wolf-Link), wat de replay waarde wel ten goede komt natuurlijk.

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Tja iedereen moet dat natuurlijk zelf bepalen, remakes van klassieke films naar HD (blu-ray) doen het ook goed onder de verzamelaars/liefhebbers. Dit valt wel een beetje onder dezelfde noemer vind ik. :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Ik heb nog geen enkele Zelda gespeeld, dus de HD-remakes zijn voor mij van harte welkom. Begrijp alleen de hoge prijs niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 20-09 17:49
Ik had destijds Twilight Princess voor de Wii gekocht bij release, en gespeeld tot aan de Snowpeak Ruins, waar ik uiteindelijk vast liep in een soort afgesloten kooi waar ik tegen een ge-animeerde ridder harnas moest vechten. Ik heb het 'tig keer geprobeerd, maar kwam er gewoon niet langs. Ook het lezen van how-to's en walkthroughs hielpen niet. M'n timing was gewoon niet goed denk ik.

Helaas moest ik toen de game weg leggen en daarna heb ik het nooit meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NvM schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:25:
Ik heb nog geen enkele Zelda gespeeld, dus de HD-remakes zijn voor mij van harte welkom. Begrijp alleen de hoge prijs niet helemaal.
Omdat Nintendo denkt dat het spel die waarde heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
RayNbow schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:07:
[...]

Omdat Nintendo denkt dat het spel die waarde heeft.
Dat doen ze al jaren met franchises als Mario, Donkey Kong, Zelda en Metroid. Ik snap het ergens wel, en wat mij betreft is het prima zo. Scheelt natuurlijk dat er niet enorm veel van deze games uitkomen. Vaak pik ik ze ook later tweedehands op via Marktplaats of Tweakers.

budgetgaming.nl is ook een goede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/Cci37PZWEAEMbyu.png:large

Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/Cci5mwsWIAI7K8i.jpg:large

Morgen om 11 uur dus een Direct. Hopelijk wat leuks, plaatje doet duiden op Yokai Watch ofzo XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Is die 'watch' niet die gadget van Pokemon Go??

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 02-03-2016 17:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Watch a #NintendoDirectNA about games launching through this summer on 3/3 at 2 p.m. PT.
https://t.co/M7Omi1z2OG pic.twitter.com/FMmswF82Ug

— Nintendo of America (@NintendoAmerica) March 2, 2016
Dan waarschijnlijk weer geen Zelda Wii U :|

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:35:
[afbeelding]

[afbeelding]

Morgen om 11 uur dus een Direct. Hopelijk wat leuks, plaatje doet duiden op Yokai Watch ofzo XD
Shibata, wat een baas. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Mijn collega heeft de nieuwe twilight game op de wii U met amiibo en ik krijg hem zelf morgen binnen.
Gek dat ze hem al 2 dagen voor de launch verkopen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:29

Emiel1984

Made in NL

AstralizeR schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:02:
[...]

Dan waarschijnlijk weer geen Zelda Wii U :|
Persoonlijk baal ik er ook erg van. In de laatste update gaven ze helemaal geen release date meer aan.
Bron: https://www.facebook.com/...66919960035802&permPage=1

Eigenlijk is het wel een vervelende actie (nog netjes uitgedrukt) van Nintendo naar hun userbase om deze zo in het donker te laten staan (die ook hierdoor naar mijn mening steeds kleiner word) .

Ik vermoed dat ik na de Wii U nintendo maar even aan me voorbij laat gaan. Tot het moment er met voor NX wat meer games zijn uitgebracht die ik ook echt wil. Voor de Wii U heb ik voornamelijk games gekocht die ik van tevoren niet bedacht had om te kopen. Net zoals ik de playstation 4 pas zal aanschaffen als de nieuwe Uncharted game op de markt is gekomen.

(Gelukkig heeft Nintendo wel backwards compatibiliteit tot nu toe gehad met een vorige generatie, in het geval de hardware ineens stuk gaat, je toch kan overstappen voor relatief klein verschil. Dat was de enige reden dat ik nu nog een PS3 heb nadat mijn vorige stuk ging)

[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 02-03-2016 21:27 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Pykow schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:58:
Mijn collega heeft de nieuwe twilight game op de wii U met amiibo en ik krijg hem zelf morgen binnen.
Gek dat ze hem al 2 dagen voor de launch verkopen
Hier ook morgen in thuisbezorgd ... En de Nintendo Direct. Dubbel feest morgen :)
Emiel1984 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:25:
[...]

Persoonlijk baal ik er ook erg van. In de laatste update gaven ze helemaal geen release date meer aan.
Bron: https://www.facebook.com/...66919960035802&permPage=1

Eigenlijk is het wel een vervelende actie (nog netjes uitgedrukt) van Nintendo naar hun userbase om deze zo in het donker te laten staan (die ook hierdoor naar mijn mening steeds kleiner word) ...
Stel dat de eerdere geruchten waar zijn dan zou het best kunnen dat er nieuws gedeeld wordt over Zelda Wii U. De persoon achter al deze leaks heeft zijn video's moeten verwijderen, daarin werd gesproken over een zomer release.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
nevermind.. ben nog een dag te vroeg.. :+

[ Voor 83% gewijzigd door Gynnad op 02-03-2016 23:04 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Denk dat Nintendo nu geen nieuws brengt over nieuwe Zelda ivm de zojuist uitgebrachte remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
horizon1978 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:11:
Denk dat Nintendo nu geen nieuws brengt over nieuwe Zelda ivm de zojuist uitgebrachte remake.
Er zitten al easter eggs voor de nieuwe game in TP HD. Dus ik denk dat er best wel eens wat nieuws kan gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de Direct gaat over welke games er worden uitgebracht t/m de zomer, dan is de kans klein dat er nieuws komt over Zelda Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

In dit gerucht (Nintendo Direct leak) staat niks over Zelda Wii U.
Vraag me af wat het mapje Main Presentation dan inhoud :?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AstralizeR schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:45:
In dit gerucht (Nintendo Direct leak) staat niks over Zelda Wii U.
Vraag me af wat het mapje Main Presentation dan inhoud :?
spoiler:
Maar wel SNES voor de n3DS??? wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Afgezien van de "leaks" kunnen we er denk ik wel 100% van uit gaan dat Star Fox Zero voorbij gaat komen.
Zal mij benieuwen hoe het spel nu gevorderd is na de reacties van de community over de graphics.

En ook of het in april nog uit gaat komen:
It seems that Star Fox Zero’s motion controls are causing some issues and might lead to the game not passing Nintendo of Europe’s Quality Assurance check. Robertson says that the Nintendo of Europe QA team is “concerned” about players’ reactions to the game’s fairly unusual and complex Gamepad motion controls. He also revealed to Nintendo Life that the team who was in charge of Mario Kart 8’s fairly unpopular Battle Mode (which didn’t feature dedicated courses, but rather took place on the regular race tracks) is in charge of Star Fox Zero’s multiplayer. According to Robertson’s sources, the whole project feels “disjointed”. Because of these issues, another release date delay is supposedly possible.
Hopelijk ook Pro controller support, ik zie die motion controls ook niet zitten. :X

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaybrown
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:04
Heb zojuist Zelda TP HD binnengekregen.
Best wel een mooie Collectors Edition met die amibo en soundtrack CD.

Heb hem origineel nooit uitgespeeld dus heb ongelooflijk veel zin om er eens in te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

jaybrown schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:28:
Heb zojuist Zelda TP HD binnengekregen.
Best wel een mooie Collectors Edition met die amibo en soundtrack CD.

Heb hem origineel nooit uitgespeeld dus heb ongelooflijk veel zin om er eens in te vliegen.
Ik loop zo ook maar even naar de Media Markt. Ik heb de oude nooit gehad en dit spel schijnt wel de moeite waard te zijn! :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

ReCreator schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:42:
[...]

Ik loop zo ook maar even naar de Media Markt. Ik heb de oude nooit gehad en dit spel schijnt wel de moeite waard te zijn! :)
Ai, MM geef ik altijd weinig kans die houden zich vaak stug aan de release datum.
Ze zijn wel de goedkoopste met de 'normale' versie, maar weer duurder met de limited edition.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht nog op de sms van Nedgame. Maar die verwacht ik morgen pas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53
Ik heb hem dinsdagmiddag nog snel besteld bij Nedgame en hij staat nu ook al voor mijn neus hier :)
Wat Zelda's betreft heb ik alleen 1 en 2 op de NES, a Link to the Past op de SNES en Link's Awakening op de originele GameBoy gespeeld... dus ik ben benieuwd :D Als deze mijn hart kan winnen heb ik nog genoeg om in te halen ;)
De CD en de Amiibo zien er in ieder geval al mooi uit :) nou wachten tot de Wii U klaar is met het formatteren van mijn externe drive... duurt lang...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
finraziel schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:08:
Wat Zelda's betreft heb ik alleen 1 en 2 op de NES, a Link to the Past op de SNES en Link's Awakening op de originele GameBoy gespeeld... dus ik ben benieuwd :D Als deze mijn hart kan winnen heb ik nog genoeg om in te halen ;)
Ik wil de game niet te veel bashen, maar er zijn nog een paar Zelda titels die je niet gespeeld hebt die véél beter zijn dan Twilight Princess. Ocarina of Time (N64) is absoluut het spelen waard, Minish Cap (GBA) is erg vermakelijk en Skyward Sword (Wii) is ook niet mis. Games die ik persoonlijk allemaal boven Twilight Princess verkies. Laat het dus niet van deze ene game afhangen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Seroczynski op 03-03-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
Alleen al vanwege de rottige besturing (in mijn ogen moet gamen relaxt zijn achterover op de bank) vind ik Skyward Sword ver onder Twilight Princess vallen.
Ik hou het hooguit een uurtje vol om met die wiimote te zwaffelen, maar vaak de irritatie dat je net niet de juiste beweging maakt e.d. is gewoon heel vervelend om dan nog lekker rustig te gamen.
Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

AstralizeR schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:52:
[...]

Ai, MM geef ik altijd weinig kans die houden zich vaak stug aan de release datum.
Ze zijn wel de goedkoopste met de 'normale' versie, maar weer duurder met de limited edition.
Jep ze hadden hem inderdaad nog niet in de verkoop. Gelukkig is het maar 3 minuten lopen ;)
Morgen nog maar een keertje kijken :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:04:
Bol.com leverde gisteren al 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Net bericht van m'n vrouwtje dat er een pakketje was afgeleverd van NG b.v. (nedgame) 8)
Seroczynski schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:11:
[...]

Ik wil de game niet te veel bashen, maar er zijn nog een paar Zelda titels die je niet gespeeld hebt die véél beter zijn dan Twilight Princess. Ocarina of Time (N64) is absoluut het spelen waard, Minish Cap (GBA) is erg vermakelijk en Skyward Sword (Wii) is ook niet mis. Games die ik persoonlijk allemaal boven Twilight Princess verkies. Laat het dus niet van deze ene game afhangen ;)
Ik ben het deel met je eens, ik had na TP ook gemengde gevoelens over het spel, maar die dungeons waren bijna allemaal zeer vermakelijk :9

Kan daarom niet wachten het in spiegelbeeld (origineel) te spelen, alleen hopen dat ik geen rare stuiptrekkingen krijg als ik de spin attack wil doen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:37

ralpje

Deugpopje

Ik heb een Wii en na enige tijd van verwaarlozing ben ik nu weer volop aan het spelen, dus toch maar eens naar de Wii U aan het kijken.
Voordeel van de Wii vind ik het spelen vanaf USB disk. Niet omdat ik games download, maar omdat het handiger is dan steeds een schijfje wisselen en daarnaast ook gewoon minder herrie maakt. Is dat bij de Wii U ook al mogelijk? En kan ik m'n disk met games die ik nu op de Wii gebruik ook met de Wii U gebruiken, of moet ik toch alle schijfjes weer uit de kast trekken?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ralpje schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:01:
Ik heb een Wii en na enige tijd van verwaarlozing ben ik nu weer volop aan het spelen, dus toch maar eens naar de Wii U aan het kijken.
Voordeel van de Wii vind ik het spelen vanaf USB disk. Niet omdat ik games download, maar omdat het handiger is dan steeds een schijfje wisselen en daarnaast ook gewoon minder herrie maakt. Is dat bij de Wii U ook al mogelijk? En kan ik m'n disk met games die ik nu op de Wii gebruik ook met de Wii U gebruiken, of moet ik toch alle schijfjes weer uit de kast trekken?
Je kunt via de eshop digitale aankopen doen en deze vanaf de interne of externe harde schijf afspelen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
ralpje schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:01:
vWii en WiiU zijn beide om te bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
Een tijd terug (geen idee of het nog steeds zo is en me er nooit mee bezig gehouden op de WiiU), kon je de Wii modus soft modden. Dus eigenlijk hetzelfde als wat met de Wii kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Even een crosspost hier, omdat het hier ook wel relevant is:

Beyond Good & Evil 2 volgens geruchten exclusief voor NX
Beyond Good and Evil 2 is one of those games that has been rumored to exist for years while still staying weirdly in limbo every time it is discussed. Ubisoft insists the project has not been canned, and brings it up multiple times each year, but nothing concrete seems to surface.

According to a rumor received by Destructoid this week, the game may actually come to fruition in the not-too-distant future. If the information is to be believed, Nintendo has pulled a Bayonetta 2, securing the Beyond Good and Evil sequel as an NX exclusive for 2017.

So, what's our source here? Our initial source of the rumor comes from Alexander Maier, the Dual Pixels writer who published Geno's recent NX hardware rumors last weekend. Geno, who has successfully leaked new Pokémon forms and Microsoft's IllumiRoom project, provided Maier with a lengthy document, which was passed on to Destructoid to assess for veracity.

We also reached out to a second source, who independently gave a number of the same bullet points regarding the future of Beyond Good and Evil. The number of points of crossover between these two sources suggests that this rumor, while not confirmed by Nintendo, may hold water.

According to the supposed leak, the game is currently assigned the working title Beyond Good and Evil: The Prejudices of Philosophers. This is apparently a reference to a specific chapter in the philosophical text Beyond Good and Evil by Friedrich Nietzsche, which details how morality can be altered by authority, and the ways black-and-white morality overlooks the larger complexity of the nature of morals.

Basically, it's the chapter about looking beyond the concepts of good and evil.

In much the same fashion as Bayonetta 2, Nintendo is reportedly hoping to win audience goodwill by putting money into the development of the long-in-limbo sequel, in exchange for it being an exclusive to the NX.

Bearing in mind that Beyond Good and Evil was a critical success but a commercial failure, it seems like the title would be in a perfect position for this kind of move from Nintendo.

The rumor might also partially explain why in Tim Schafer and Michel Ancel's recent Devs Play for Beyond Good and Evil, Shigeru Miyamoto kept getting name-dropped (skip to 48 minutes) in Ancel's discussion of the sequel. The puzzle pieces have begun to align.

Would Beyond Good and Evil 2 get you to buy the NX next year?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken dat "exclusieve" van Ubisoft wel. Zie bv.: ZombiU en Rayman Legends, die waren ook exclusief voor de Wii U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Paar uur twilight princess HD gespeeld nou. Het is even wennen, de graphics tonen nog steeds wel dat het een opgepoetste versie is en geen nieuwe game, maar het ziet het er nog best aardig uit allemaal. De controls voelen ook een beetje houterig in het begin, ik denk voornamelijk doordat de camera controls niet meteen reageren maar een fractie van een seconde wachten voordat ze reageren (en dan niet direct snelheid hebben afhankelijk van hoe ver je de stick duwt, maar hij lijkt te accelereren), maar daar ben ik ondertussen ook al redelijk aan gewend dus dat gaat snel.
Gekomen tot waar je voor het eerst in een wolf verandert, erg cool maar het vechten is wel even wennen, net dood gegaan omdat ik die stomme zwarte dingen niet goed getarget kreeg en ze steeds in het water springen waar ik ze volgens mij niet aan kan vallen.
In het dorpje waar je start is in ieder geval al gelijk van alles te doen. Wie hem net als ik voor het eerst speelt kan ik zeker aanraden om lekker overal rond te kijken en dingen uit te proberen (waar de game ook heel erg toe uitnodigt). Ik lag vooral in een deuk toen mijn roofvogel een kip terugbracht waarmee ik een stukje kon vliegen/zweven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:04:
Vandaag van Nedgame die nieuwe zelda binnen gekregen met Amiibo en muziek CD.

Ik heb hem maanden geleden besteld ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 22:54
Pykow schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:07:
[...]

Vandaag van Nedgame die nieuwe zelda binnen gekregen met Amiibo en muziek CD.

Ik heb hem maanden geleden besteld ;)
Gisteren kreeg ik hem binnen van bol, samen met een GC Twilight Princess in uitstekende conditie dus 2006 & 2016 kwamen tegelijk bij mij binnen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ligt het trouwens aan mij dat ik de amiibo nou mooi in zijn verpakking op mijn bureau heb staan en het nog niet voor mekaar krijg hem uit te pakken, of hebben meer mensen daar last van :P

edit: Ok, waarschijnlijk had ik dat niet hier moeten posten gezien de waarschuwing onder op de pagina, sorry.

[ Voor 23% gewijzigd door Finraziel op 03-03-2016 19:03 ]

Pagina: 1 ... 93 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic