Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:57:
Ik ken dat "exclusieve" van Ubisoft wel. Zie bv.: ZombiU en Rayman Legends, die waren ook exclusief voor de Wii U
Klopt, maar die zijn uiteindelijk wel gewoon door Ubisoft gemaakt. Als Nintendo hier hetzelfde geintje uithaalt als met Bayonetta 2, dan komen de rechten op die game geheel of gedeeltelijk bij Nintendo en kan Ubisoft dus niet zonder meer een port uitbrengen.

Ik zeg doen. BG&E was een zwaar ondergewaardeerd kunststukje. Nou ja, de reviews waren prima, maar het verkocht voor geen meter omdat het tegelijk met een paar bekende AAA titels, waaronder Prince of Persia en ik geloof Splinter Cell, uitgebracht werd.
Hetzelfde als wat Squeenix nu met Rise of the Tomb Raider doet - releasen tegelijk met Fallout 4 en dan klagen dat je game niet verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53
Wat is precies de reden dat het slecht is als een exclusive later ook nog op een ander platform uitkomt? Afgunst? Je vindt het niet eerlijk dat de niet-Nintendites het spel ook mogen spelen terwijl jij geen Halo op de Wii U krijgt? Zolang het spel dat op de Wii U of NX of whatever uitkomt goed gebruik maakt van de mogelijkheden van die console en een goed spel is (iets waar ZombiU volgens mij aan voldoet, al heb ik het zelf nog niet gespeeld), wat is het probleem dan?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Als ik dit gerucht zo lees dan financiert Nintendo de ontwikkeling (of ik Interpreteer het verkeerd) als dit wel het geval is dan kun je een release op een ander platform wel op je buik schrijven.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
AstralizeR schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:52:
Als ik dit gerucht zo lees dan financiert Nintendo de ontwikkeling (of ik Interpreteer het verkeerd) als dit wel het geval is dan kun je een release op een ander platform wel op je buik schrijven.
Nintendo helpt Ubisoft :? Ik denk dat ze dat zelf wel lukt. Als het gerucht klopt dan betaald Nintendo gewoon voor (tijdelijke) exclusiviteit. Wel een goede game om te hebben. Het was geen grote hit, maar de kracht van iets willen hebben is sterk en veel gamers willen BG&E.

En ik vond het eerste deel ook echt leuk en ook bij release gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Beakzz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:27:
[...]

Nintendo helpt Ubisoft :? Ik denk dat ze dat zelf wel lukt. Als het gerucht klopt dan betaald Nintendo gewoon voor (tijdelijke) exclusiviteit.
Staan toch verbazend genoeg veel meer artikelen geruchten op het web dat het toch door Nintendo wordt gefinancierd.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik kan zien allemaal van dezelfde bron, dus dat zegt niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Laten we ons er maar niet druk om maken, voor de nx geruchten is er al een topic... Nu aftellen voor de direct *O*

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JP dub Genei Ibun Roku #FE confirmed. *O*

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

-O- meh... Had weer te hoge verwachtingen van een Nintendo Direct. De leak klopte wel aardig in ieder geval :p

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Die nintendo directs geven me altijd het gevoel dat ik in 2005 leef, met die graphics.. Maar had er ook niet veel verwacht. Als ze slim zijn bewaren ze alles voor de e3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Paper Mario: Color Splash komt zeker op mijn lijstje :)
Net als Star Fox Zero trouwens ;)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 00:02:
Die nintendo directs geven me altijd het gevoel dat ik in 2005 leef, met die graphics.. Maar had er ook niet veel verwacht. Als ze slim zijn bewaren ze alles voor de e3.
Want in 2005 hadden we vergelijkbare spellen als bijv. deze recent uitgebrachte titel?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=w_uODiwbJWc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
En dan heb je nog Mario kart 8. 60fps en uitgebreid kleuren pallet. Prachtige beelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Leuk. Platinum heeft die graphics goed weten te pimpen. Ziet er gewoon goed uit. En 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

LOL

Iemand hat mannetje bij google maps gezien?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
RayNbow schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 00:10:
[...]

Want in 2005 hadden we vergelijkbare spellen als bijv. deze recent uitgebrachte titel?
[video]
Ik heb toch over de directs, niet de wii u zelf. Of vind je games als star fox en die nieuwe metroid er goed en mooi uit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:56:
[...]

Ik heb toch over de directs, niet de wii u zelf. Of vind je games als star fox en die nieuwe metroid er goed en mooi uit zien?
Ja, in meervoud, dus in het algemeen. Je had het niet specifiek over de games in de laatste Direct.

En in het geval van Star Fox, dat ziet er gewoon netjes uit. Ja, het zit niet boordevol met visuele effecten en allerlei eyecandy, maar de game rendert dan ook twee verschillende beelden @ 60 FPS. Ik zou graag zien welk ander spel dat deed in 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Tukk schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:05:
LOL

Iemand hat mannetje bij google maps gezien?
Haha, typisch Google _/-\o_
Ze hadden er in de Direct ook wel wat meer aandacht aan kunnen besteden, maar wie weet komt er nog een aparte Direct voor Zelda *duim* *duim*

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Pfew, ik noem mijzelf geen graphics-hoer maar Star Fox zag er voorheen echt niet uit. Komt mede omdat ik altijd onder de indruk ben van de looks van de Mario games, en dan kreeg je ineens Star Fox vorig jaar. Ben blij dat ze het opgepoetst hebben. Die komt er wel in :P

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:58
AstralizeR schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 23:48:
-O- meh... Had weer te hoge verwachtingen van een Nintendo Direct. De leak klopte wel aardig in ieder geval :p
ik blijf er niet meer voor op, wii u hapt stof als een baas :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

AstralizeR schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:52:
[...]

Ai, MM geef ik altijd weinig kans die houden zich vaak stug aan de release datum.
Ze zijn wel de goedkoopste met de 'normale' versie, maar weer duurder met de limited edition.
En inderdaad nu lagen er genoeg! Ik heb meteen maar de versie met Amiibo meegenomen! Kon het niet laten liggen. En normaal koop ik PS4 games en die zijn net zo duur... :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

ReCreator schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:14:
[...]

En inderdaad nu lagen er genoeg! Ik heb meteen maar de versie met Amiibo meegenomen! Kon het niet laten liggen. En normaal koop ik PS4 games en die zijn net zo duur... :)
Veel plezier ermee! ...ga je de Amiibo gebruiken of laat je hem in de verpakking?
Toch gek dat de MM op de release dag de 'normale' uitvoering goedkoper aanbieden, was ook destijds met Smash ook zo. Iets van €46,- meende ik.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Als je de extra dungeon wil spelen moet je de amiibo sowieso uitpakken. Ik had nog even geprobeerd of hij hem pakte terwijl hij in de verpakking zat, maar Nintendo voegt daar specifiek een stukje aluminium of zo voor toe zodat dat niet mogelijk is. :P Het is echter ook een erg mooi beeldje, ik ben blij dat ik voor de combo ben gegaan. Ik ben zelfs wel in de verleiding om er nog wat meer te bestellen, misschien eens een paar in het echt bekijken of ze allemaal zo mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05
Heb de eerste 5 uur van zelda er op zitten. Speelt heerlijk, ziet er prima uit en geeft meer plezier dan vele andere games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Nieuwevolger schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:56:
[...]

Ja. Zelf vind ik Star Fox mooier uitzien dan het wanabee realisme van een witcher3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
horizon1978 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:59:
[...]

Ja. Zelf vind ik Star Fox mooier uitzien dan het wanabee realisme van een witcher3.
Ik dacht dat ze met lenzen en brillen het probleem wel onder controle hadden tegenwoordig....

Het kan meer je ding zijn, maar mooier? Star Fox is inderdaad lekker opgepoetst, maar vergeleken met The Witcher is het een lege wereld net weinig detail.

[ Voor 20% gewijzigd door Beakzz op 05-03-2016 04:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05
Beakzz schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 04:16:
[...]

Ik dacht dat ze met lenzen en brillen het probleem wel onder controle hadden tegenwoordig....

Het kan meer je ding zijn, maar mooier? Star Fox is inderdaad lekker opgepoetst, maar vergeleken met The Witcher is het een lege wereld net weinig detail.
En toch verjaren dat soort games veel beter dan die realistische games. Als je kijkt naar oude games zien de nintendo games er vaak nog fantastisch uit terwijl de destijds realistische games met fantastische plaatjes er helemaal niet meer uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

The Witcher en Star Fox zijn twee compleet verschillende (soorten) games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rudyman85 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:44:
[...]

ik blijf er niet meer voor op, wii u hapt stof als een baas :o
Hier niet... ben nog steeds bezig met Xenoblade X. :p

(106h24m speeltijd, 10 van de 12 story missions gedaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
[...]

Niets mis mee. Wat mij beetje tegen staat in veel spellen is het effect om realistisch te zijn en dat steeds niet halen.

Heb vanochtend eerste twee uur van XCX erop zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 08:06:
[...]

The Witcher en Star Fox zijn twee compleet verschillende (soorten) games.
Oh echt :? Ik ben niet degene die begint met die vergelijking, maar als we iets mooier gaan noemen...
giantgiantus schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 07:32:
[...]

En toch verjaren dat soort games veel beter dan die realistische games. Als je kijkt naar oude games zien de Nintendo games er vaak nog fantastisch uit terwijl de destijds realistische games met fantastische plaatjes er helemaal niet meer uitzien.
Heb je het dan niet meer over 2D in het algemeen tegenover 3D? De meeste N64 spellen vind ik er namelijk ook niet meer uitzien (speel het wel), maar een Super Mario Bros kan ik over 30 jaar nog spelen zonder te zeuren over graphics.

Oude strategie spellen als Age of Empires en Red Alert zijn ook nog steeds goed speelbaar, maar een Total War van 8 jaar geleden is om te huilen. Ik denk dat hoe meer detail er in zit des te eerder zie je de veroudering.
horizon1978 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:31:
[...]

Niets mis mee. Wat mij beetje tegen staat in veel spellen is het effect om realistisch te zijn en dat steeds niet halen.
Dat zal zo blijven tot we geen verschil meer zien tussen echt en games dus misschien maar beter zo.

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 05-03-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:50
Beakzz schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:33:
[...]

Oude strategie spellen als Age of Empires en Red Alert zijn ook nog steeds goed speelbaar, maar een Total War van 8 jaar geleden is om te huilen. Ik denk dat hoe meer detail er in zit des te eerder zie je de veroudering.
Dat is dan jouw mening. Ik kan nog steeds genieten van Total War Rome. Ziet er nog best goed uit met de functionele graphics. _/-\o_

Ik vind juist de gameplay van de latere Total War releases tegenvallen. Bovendien lijken de computer tegenstanders altijd vals te spelen. :(

Starfox ziet er goed uit. Zeker een titel die ik zal halen. Hoop de first-print editie te scoren.

[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 05-03-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aantal Star Fox Zero interviews:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:43

DukeBox

loves wheat smoothies

Leuk die CD bij zelda tp, pak dat ding uit sta met dat ding in mijn handen.. ehh... heb helemaal geen cd/dvd speler meer :P

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
DukeBox schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:19:
Leuk die CD bij zelda tp, pak dat ding uit sta met dat ding in mijn handen.. ehh... heb helemaal geen cd/dvd speler meer :P
Daar hebben wij het volgende op gevonden:
pricewatch: Lite-On eBAU108 Zwart

:+

Ik heb inderdaad ook geen optische drive meer in mijn systeem zitten, maar nog wel een USB-drive erbij, omdat ik weet dat ik nog lekker ouderwets CD-tjes koop en die dan op de harde schijf wil zetten. Sterker nog, ik brand ook nog schijfjes, aangezien de speler in mijn auto geen USB lust, maar wel MP3 op schijfjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Seal64 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:07:
[...]

Daar hebben wij het volgende op gevonden:
pricewatch: Lite-On eBAU108 Zwart

:+

Ik heb inderdaad ook geen optische drive meer in mijn systeem zitten, maar nog wel een USB-drive erbij, omdat ik weet dat ik nog lekker ouderwets CD-tjes koop en die dan op de harde schijf wil zetten. Sterker nog, ik brand ook nog schijfjes, aangezien de speler in mijn auto geen USB lust, maar wel MP3 op schijfjes.
Ik heb gewoon een blu-ray drive in mn PC gebouwd :p (en er zitten genoeg DVD / CD spelers in mn andere apparaten)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:07
Flozem schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:16:
[...]
Starfox ziet er goed uit. Zeker een titel die ik zal halen. Hoop de first-print editie te scoren.
Is voor het eerst dat ik over een first print editie hoor.
Even wat over gezocht, maar een starfox guard zegt me ook weer niks.
Heb wel starfox op preorder gezet. Helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-03-2022
DukeBox schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:19:
Dat probleem daar zal ik straks geheid ook tegenaan lopen. Geen CD speler thuis. Dan maar op een andere manier te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Heb hem vanmiddag bij mij pa maar ff omgezet naar mp3.. valt me eigenlijk een beetje tegen, had het iets meer 'groots' verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-03-2022
Net ook even naar de Gamestop hier in Cleveland geweest om te kijken wat ik besteld heb. Het doosje zelf valt me kleiner voor, maar de amiibo ziet er desalniettemin geweldig en heel gedetailleerd uit. Kan niet wachten tot ik hem zelf in mijn handen heb en de doos ook daadwerkelijk open kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:46:
Heb hem vanmiddag bij mij pa maar ff omgezet naar mp3.. valt me eigenlijk een beetje tegen, had het iets meer 'groots' verwacht.
Zelf vind ik deze: http://zeldawiki.org/The_...sary_Special_Orchestra_CD

Nog de beste "gratis" Zelda soundtrack cd. (Zat bij Skyward Sword special edition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Hmm, die cave of shadows die je in Twilight Princess HD unlockt met de amiibo valt een beetje tegen. Het is geen dungeon met puzzels om te verkennen, maar meer een soort arena. In eerste instantie leek het echt zo simpel dat ik me niet kon voorstellen dat Nintendo daar reclame mee durfde te maken, maar ik zie (online in een video) dat als je verder in het spel bent dat de challenges nog uitgebreid worden. Het is echter voor zover ik nu in kan schatten niet iets waar ik specifiek de amiibo voor zou kopen. Gelukkig is het poppetje zelf wel heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:54
finraziel schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:24:
Hmm, die cave of shadows die je in Twilight Princess HD unlockt met de amiibo valt een beetje tegen. Het is geen dungeon met puzzels om te verkennen, maar meer een soort arena. In eerste instantie leek het echt zo simpel dat ik me niet kon voorstellen dat Nintendo daar reclame mee durfde te maken, maar ik zie (online in een video) dat als je verder in het spel bent dat de challenges nog uitgebreid worden. Het is echter voor zover ik nu in kan schatten niet iets waar ik specifiek de amiibo voor zou kopen. Gelukkig is het poppetje zelf wel heel mooi.
Ah zoiets als die arena die je in Zelda a link between worlds ook kan vinden, dan moet je alle vijanden van simpel naar moeilijk ook verslaan voor aan het eind een prijs

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Er wordt online gezegd dat het lijkt op de cave of ordeals, maar zo ver ben ik nog niet...
Ik moet wel zeggen, de game laat zich even van zijn mindere kant zien zeg. Eerst sumoworstelen wat ik al niet echt geweldig vond, dan eindeloos achter zo'n stomme ork op een wild zwijn aan galloperen terwijl je eindeloos bekogeld wordt met pijlen en je de afgrijselijke besturing van Epona probeert te beteugelen, blergh!
Later maar weer eens proberen, hopen dat ik er dan snel voorbij kom en het spel weer leuker wordt.

edit: Ok bij een tweede poging gewoon heel hard op die baas afrennen en meppen en 20 seconden later was ik er langs gelukkig :P

[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 06-03-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

finraziel schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:24:
Gelukkig is het poppetje zelf wel heel mooi.
Zeker een van de mooiste die ik gezien heb. Voor mario maker is het ook een leuke toevoeging.

Vind tp wel erg goed gelukt in de HD remake.. heb de wii versie zelfs even opgezet voor vergelijking maar het detail niveau is echt een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

DukeBox schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:32:
[...]

Zeker een van de mooiste die ik gezien heb. Voor mario maker is het ook een leuke toevoeging.

Vind tp wel erg goed gelukt in de HD remake.. heb de wii versie zelfs even opgezet voor vergelijking maar het detail niveau is echt een wereld van verschil.
Ben benieuwd hoe het dan met mijn Cube versie is. Verschil zal wel nog groter zijn :o

Heb wel al af en toe wat stotteringen gemerkt. Minder als de Wind Waker maar ze zijn absoluut daar. Wel al 5 uur er nu opzitten :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Touchdomex schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:35:
Ben benieuwd hoe het dan met mijn Cube versie is. Verschil zal wel nog groter zijn :o
Nee, de wii en gc zijn gelijk (op links/recht swap na). Wat me voornamelijk opvalt is de sterk verbeterde framerate. Stotteringen zo heel af en toe maar niet storend.

[ Voor 7% gewijzigd door DukeBox op 06-03-2016 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Zit nou in de Goron Mines, daar heb ik voor de eerste keer duidelijke stotteringen gemerkt. Vlak voor de Boss deur rennen er 8 van die orcs of wat het ook moeten zijn op je af en als je daar gewoon vol op inhakt met je zwaard dan snapt de Wii U het even niet meer :P Maar voor de rest loopt het inderdaad erg soepeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

Valt net een MM krantje binnen met wat leuke set (game+amiibo) aanbiedingen :
Mario Maker + Mario & Luigi €38
Twilight Princess + Link & Ganondorf €43
Splatoon + boy & girl €34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Goner schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:02:
Valt net een MM krantje binnen met wat leuke set (game+amiibo) aanbiedingen :
Mario Maker + Mario & Luigi €38
Twilight Princess + Link & Ganondorf €43
Splatoon + boy & girl €34
Dat is best wel een goede deal.. beetje stom dat deze week TP alleen ook voor dat bedrag stond, moet je weer langs om dat te regelen :(

edit, kreeg hem ook net binnen, klopt idd.

[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 07-03-2016 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Dat zijn zeker goeie deals, alleen twee amiibo's zijn normaal al rond de 30 euro. Ik zie er alleen niks van in de folder op de website, mogelijk dus een regionale aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

Het is niet regionaal zo te zien.
Niet de normale MM krant, maar een boekje op ongeveer A5 formaat : Fris & fit het voorjaar in (geldig 7 tm 13 maart)

https://isdzvq.by3301.liv...6_23_46_20_Pro.jpg?psid=1

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 07-03-2016 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Vandaag staat het ook min of meer online inderdaad (tussen de lijst van wii u games), maar alleen super mario maker is online te bestellen, de andere twee zijn al uitverkocht (ook al begint de actie vandaag pas).
Misschien zo in de pauze maar eens bij de lokale MM gaan snuffelen :P

edit: Helaas, volgens de medewerker daar waren dit speciale pakketjes die voornamelijk naar de webshop gegaan zijn en maar een paar winkels. In de webshop waren ze bijna meteen uitverkocht. MM Maastricht heeft er dus in ieder geval geen. De Super Mario Maker bundel is ondertussen ook niet meer vindbaar op de website (vreemd want de andere twee staan er wel nog maar als uitverkocht).

[ Voor 40% gewijzigd door Finraziel op 07-03-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

AstralizeR schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:22:
[...]

Veel plezier ermee! ...ga je de Amiibo gebruiken of laat je hem in de verpakking?
Toch gek dat de MM op de release dag de 'normale' uitvoering goedkoper aanbieden, was ook destijds met Smash ook zo. Iets van €46,- meende ik.
Mijn vriendin vindt de amiibo wel mooi en we willen hem wel gaan gebruiken. :)

De normale versie was 43 euro bij de MM!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:49

MikeWazowski

Look into my eye

finraziel schreef op maandag 07 maart 2016 @ 07:29:
De Super Mario Maker bundel is ondertussen ook niet meer vindbaar op de website (vreemd want de andere twee staan er wel nog maar als uitverkocht).
Hij staat er wel, zelfs als 1e in het lijstje van de meest verkochte Wii-U games. Maar helaas... zowel online als in de winkels uitverkocht. Is ook niet gek met zo'n aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Na 2 maanden mijn Wii U weer aangezet.
Afgelopen donderdag de nieuwe Zelda game ontvangen.
Het is helaas een remake en dat merk je in de besturing, maar het is echt een geweldige game tot dus ver.
Zonder te spoilen weet ik nu waarom de nieuwe amiibo de naam Wolf-link heeft.

Ik wil eens kijken of dit mijn eerste zelda game wordt die ik uit wil en kan spelen.
Mijn eerste zelda was een game op de N64, geen idee welke game het was, ik liep alleen maar rond en keek waar het schip stranden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08

Sagat

Is pappa x2!

Zelda 1......ooit gekregen voor sinterklaas, was een van de meest fijne ervaringen ooit, mijn eerste (action) rpg, magisch! zelda 2 vond ik minder leuk, maar uiteindelijk wel uitgespeeld. LTTP.....geen idee waarom ik die niet gekocht heb, ooit wel geleend en ondanks 30+ op de thermometer door blijven spelen tot ik em uit had. (later wel de gba versie gekocht......wel wsl een fake/reprint, want gekocht in filipijnen :S ) maar daarmee was het zelda sprook je uit. occarina kon me in de n64 tijd niet boeien. mm leek me vervelend door tijdsdruk (ik vind het op mijn gemakje verkennen juist zo leuk) en toen de cube.......de cartoon zelda vond ik wel weer leuk.......maar nooit uitgespeeld (schat dat ik op 50% ben geraakt) TP overgeslagen omdat ik wist dat de wii versie er ook kwam.......wel ook geleend, maar trok me ook niet (ook doordat ik andere games op dat moment leuker vond) Skyward pas paar jaar geleden goedkoop gekocht, ook niet echt gespeeld door gebrek aan tijd (een zelda speel je niet 30 mins, daar moet je voor gaan zitten.......maar nu toch weer zin in deze games! oh en ik vergeet gba mimisch cap! die wel uitgespeeld (heeft even geduurd) maar dat was ook een topper zeg! (het moge duidelijk zijn, ik ben 2d fan :D )

Misschien is met de kids beginnen aan occarina.....goed voor zowel hun als mijn opvoeding :>

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pykow schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:25:
Na 2 maanden mijn Wii U weer aangezet.
Afgelopen donderdag de nieuwe Zelda game ontvangen.
Het is helaas een remake en dat merk je in de besturing, maar het is echt een geweldige game tot dus ver.
Zonder te spoilen weetik nu waarom de nieuwe amiibo de naam Wolf-link heeft..
Had je Twilight Princess nooit eerder gespeeld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:25:
[...]

Had je Twilight Princess nooit eerder gespeeld? :+
Ik ben helemaal nieuw in het zelda genre, mijn collega is een echte zelda fan.
Speelt alle games en heeft ook allemaal figures, boeken etc. van zelda ;)
Hij vertelde even wie sheik was (misschien heb ik het nog verkeerd):
spoiler:
Sheik = princes zelda ? en Zelda is een vermoming van sheik ??

Nooit geweten eigenlijk.

Ik wil hem voor 24 maart uitgespeeld hebben, want dan kom hyrule warrior 3ds uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Volgens Amerikaanse websites komt Nintendo 11 maart met Nintendo Selects-titels voor de Wii U. O.a. Super Mario 3D World, Pikmin 3 en Donkey Kong Country: Tropical Freeze voor 30 dollar. Ik kan echter nergens vinden of dit in Europa ook het geval gaat zijn. Iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pykow schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:57:
[...]

Hij vertelde even wie sheik was (misschien heb ik het nog verkeerd):
spoiler:
Sheik = princes zelda ? en Zelda is een vermoming van sheik ??
Andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

:?
spoiler:
?? kiehs nav gnimomrev nee si adleZ ne ? adlez secnirp = kiehS

Vandaag opeens een paketje .. Zelds TP Limited Edition 8)7 Wat blijkt, had ik die al enige tijd geleden via een pre-order besteld (en betaald). Was ik dus helemaal vergeten |:( :F

[ Voor 37% gewijzigd door DukeBox op 08-03-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee...

spoiler:
Sheik is een vermomming van Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:50
finraziel schreef op maandag 07 maart 2016 @ 07:29:
.....
edit: Helaas, volgens de medewerker daar waren dit speciale pakketjes die voornamelijk naar de webshop gegaan zijn en maar een paar winkels. In de webshop waren ze bijna meteen uitverkockt.
....
In de MM in Hengelo kon ik bij het spel zelf twee gratis amiibos uitzoeken. Zelda + toad en shovel knight gehaald voor 43euro. Helemaal een prima deal dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Dat was mij ook bijna gelukt, maar helaas werd het de medewerker die daar welwillend tegenover leek te staan verboden toen hij het na ging vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
NvM schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:13:
Volgens Amerikaanse websites komt Nintendo 11 maart met Nintendo Selects-titels voor de Wii U. O.a. Super Mario 3D World, Pikmin 3 en Donkey Kong Country: Tropical Freeze voor 30 dollar. Ik kan echter nergens vinden of dit in Europa ook het geval gaat zijn. Iemand wel?
Ik heb er helaas ook nog niks over kunnen vinden. Kan alleen maar hopen dat Europa niet achterblijft en dat wij ook Mario 3D World als Nintendo Selects titel beschikbaar krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:11
Een van de titels in die Amerikaanse lijst is Yoshi New Island. Aangezien die al Nintende Select is in Europa kun je er wel vanuit gaan dat dit een regionale keuze is. Ik zou mijn adem er niet voor inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nintendo Selects zijn altijd regionaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoE heeft een tweet geplaatst:
#Splatoon has sold 1,000,000 copies in Europe! The game's Art Director Mr Inoue made this drawing to thank you all!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CdGDeqCWoAE3C_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
RayNbow schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 08:42:
[...]

Hier niet... ben nog steeds bezig met Xenoblade X. :p

(106h24m speeltijd, 10 van de 12 story missions gedaan.)
Hi Ray ik zit inmiddels op 122 uur en ben bij het gevecht in de Core maar dat is een aardig pittig gevecht plus als je de Chapter 12 accepteert kun je geen affiniteit missies meer accepteren.

Voor Hoofdstuk 12 had ik geen Skells nodig gehad met mijn Team van Elma, Lin, Gwin en mij als Galactic knight en dus geld gespaard voor LV 50 Skells maar dat budget van was er zo doorheen..

Welke klasses gebruik jij Ray ? mijn team gebruikt voornamelijk Melee vooral Gwin is een aanwinst als je hem alleen Melee skills geeft dan gaat hij constant in de aanval modus en Lin is een Tank die HP en TP support geeft en Elma.. geen idee hoe zij het best benut kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:58:
[...]

Hi Ray ik zit inmiddels op 122 uur en ben bij het gevecht in de Core maar dat is een aardig pittig gevecht plus als je de Chapter 12 accepteert kun je geen affiniteit missies meer accepteren.

Voor Hoofdstuk 12 had ik geen Skells nodig gehad met mijn Team van Elma, Lin, Gwin en mij als Galactic knight en dus geld gespaard voor LV 50 Skells maar dat budget van was er zo doorheen..

Welke klasses gebruik jij Ray ? mijn team gebruikt voornamelijk Melee vooral Gwin is een aanwinst als je hem alleen Melee skills geeft dan gaat hij constant in de aanval modus en Lin is een Tank die HP en TP support geeft en Elma.. geen idee hoe zij het best benut kan worden.
Ik heb geen idee welke class ik gebruik. Ik ben gewoon wat aan het levelen terwijl ik missies doe (momenteel de class met servant sacrifice). Voor de rest neem ik party members met een laag level of lage affinity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
RayNbow schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:07:
[...]

Ik heb geen idee welke class ik gebruik. Ik ben gewoon wat aan het levelen terwijl ik missies doe (momenteel de class met servant sacrifice). Voor de rest neem ik party members met een laag level of lage affinity.
Ah dat is de Mastermind klasse denk ik en Brainjack is een dodelijke combinatie met Servant sacrifice :)

Om de affiniteit omhoog te krijgen vul ik de partij met lage lv's en lage affiniteit en kijk bij de Quest terminal en klik op de verzamel quests waarvan ik de materiaal al heb of Bounty quests dezen zijn makkelijk te doen.

Inderdaad het draait om het verhaal en avontuur maar ik wil zelf graag bepaalde dingen aan de kant om meer vrijheid in het spel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Meer vrijheid? XCX is het toppunt van vrijheid. Zelfs het feit dat je zo weinig krijgt uitgelegd is een pluspunt. Heb er al bijna tien uur opzitten. Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:35:
[...]

Ah dat is de Mastermind klasse denk ik en Brainjack is een dodelijke combinatie met Servant sacrifice :)

Om de affiniteit omhoog te krijgen vul ik de partij met lage lv's en lage affiniteit en kijk bij de Quest terminal en klik op de verzamel quests waarvan ik de materiaal al heb of Bounty quests dezen zijn makkelijk te doen.

Inderdaad het draait om het verhaal en avontuur maar ik wil zelf graag bepaalde dingen aan de kant om meer vrijheid in het spel te krijgen.
horizon1978 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:03:
Meer vrijheid? XCX is het toppunt van vrijheid. Zelfs het feit dat je zo weinig krijgt uitgelegd is een pluspunt. Heb er al bijna tien uur opzitten. Lol.
Btw, er is een XenoX topic: [WII U] Xenoblade Chronicles X. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 06:10
Haay schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:49:
[...]

Ik heb er helaas ook nog niks over kunnen vinden. Kan alleen maar hopen dat Europa niet achterblijft en dat wij ook Mario 3D World als Nintendo Selects titel beschikbaar krijgen...
Ik zit ook vol spanning te wachten, zou graag nog Donkey Kong Tropical Freeze aanschaffen :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is bekent welke Nintendo Selects titels erbij gaan komen in Europa:
New Super Mario Bros. U & New Super Luigi U (bundle pack; the standard version of New Super Mario Bros. U will be removed from the eShop on April 15th)
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wii Party U
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
Lego City Undercover
Vanaf 15 april voor 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 06:10
Aah vet, thanks voor de link!

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:10:
Het is bekent welke Nintendo Selects titels erbij gaan komen in Europa:

[...]

Vanaf 15 april voor 25 euro.
Windwaker vanmiddag even uit de eshop slepen :D Weet je heel toevallig of de Luigi dlc voor New Super Mario Bros ook voordeliger is geworden? Anders misschien maar de discversie verkopen en voor de digitale gaan. (zit op mijn werk dus kan het zelf niet checken)

Edit : Oh nog niet wakker geloof ik. Dit gaat pas15 april in :+

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 10-03-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik plaats dit bericht even hier, aangezien het emulator topic al 3 jaar dood is.

Een fanatiekeling heeft een 3d NES emulator gemaakt

Emulator zet alle sprites om in 3d. Er moet nog een hoop verbeterd worden, maar het idee is erg gaaf. :)

link: http://tructv.bitbucket.org/3dnes/
(alleen Firefox)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan alvast een lootje trekken voordat dit door Nintendo offline gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Oh dank je Ray dat is zeker handig! ik had ook transfer vragen van WiiU naar WiiU omtrent download content en game Save kan dat hier aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
horizon1978 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:03:
Hi Hori inderdaad XCX is het meest vrije spel ervaring die ik ooit gespeeld heb maar om volledig vrij te kunnen spelen wil ik het hoofd verhaal afronden en de affiniteit en lv met elk mogelijk party member op het hoogst krijgen.

Dan kun je op elk moment een team samenstellen op hun best zonder zorgen te maken of het team inclusief Skells overleeft..

Maar veel plezier Horizon en dat zal vast goed komen met XCX het is een wonder van een spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
JehannesWeggen schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:36:
[...]

Oh dank je Ray dat is zeker handig! ik had ook transfer vragen van WiiU naar WiiU omtrent download content en game Save kan dat hier aub :)
Hangt een beetje van de vraag af, denk ik, maar in principe is dat niet game-specifiek, dus ik zou het hier wegzetten, of in het P&V hoekje:
Spielerij - Problemen & Vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Seal64 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:41:
[...]

Hangt een beetje van de vraag af, denk ik, maar in principe is dat niet game-specifiek, dus ik zou het hier wegzetten, of in het P&V hoekje:
Spielerij - Problemen & Vragen
Hey Seal64 bedankt :)

Mijn verzameling moet deels verkocht worden AC 3&4 etc. in totaal een stuk of 10 spellen want daar wordt niks meer mee gedaan terwijl anderen als Yoshi en Donkey kong etc. aan de verzameling ontbreken.

De nieuwe Selects komen eraan dus dan kan de collectie compleet worden gemaakt door het overige te verkopen maar Assassins creed enz. verkopen bijna niet.

Dus door het aantrekkelijk te maken wou ik mijn WiiU WW editie met de overige spellen verkopen maar de saves van XCX staan op de WW console.

Het liefst de WW Gamepad houden en de WW console verkopen maar hoe streng is Nintendo met verkoop van downloads ? want ik hecht meer waarde aan een fysieke WW dan een code.

Is er een mogelijkheid om deze saves van de ene WiiU naar de andere WiiU over te dragen of wordt dan alle informatie en content inclusief downloads overgedragen ?

Er is een 4 GB DS kaart die op de 3DS wel werkt maar niet op de WiiU en een HDD wordt aan de console gekoppeld dus is er specifiek een usb stick of SD kaart die gegarandeerd wel werkt ?

Ben aan het zoeken naar antwoorden maar tot nu toe snap ik het niet waarom het één wel kan en werkt en het ander niet en waarom er zo moeilijk over gedaan moet worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Tri Force op 11-03-2016 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Je moet een volledige systemtransfer doen. Je saves, maar ook je spel komen dan naar de nieuwe console welke je eerst aan moet schaffen.
Ik zou een AC gewoon bij een game mania oid verkopen. Je krijgt er minder voor, maar het is meer dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
JehannesWeggen schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:01:
[...]

Hey Seal64 bedankt :)

Mijn verzameling moet deels verkocht worden AC 3&4 etc. in totaal een stuk of 10 spellen want daar wordt niks meer mee gedaan terwijl anderen als Yoshi en Donkey kong etc. aan de verzameling ontbreken.

De nieuwe Selects komen eraan dus dan kan de collectie compleet worden gemaakt door het overige te verkopen maar Assassins creed enz. verkopen bijna niet.

Dus door het aantrekkelijk te maken wou ik mijn WiiU WW editie met de overige spellen verkopen maar de saves van XCX staan op de WW console.

Ik weet niet zeker of dat voor saves ook geldt, maar de harde schijf is encrypted en gekoppeld aan, wederom, je NNID en dus je console. Je kunt die niet zonder meer aan een andere WiiU hangen.
Het liefst de WW Gamepad houden en de WW console verkopen maar hoe streng is Nintendo met verkoop van downloads ? want ik hecht meer waarde aan een fysieke WW dan een code.

Is er een mogelijkheid om deze saves van de ene WiiU naar de andere WiiU over te dragen of wordt dan alle informatie en content inclusief downloads overgedragen ?

Er is een 4 GB DS kaart die op de 3DS wel werkt maar niet op de WiiU en een HDD wordt aan de console gekoppeld dus is er specifiek een usb stick of SD kaart die gegarandeerd wel werkt ?

Ben aan het zoeken naar antwoorden maar tot nu toe snap ik het niet waarom het één wel kan en werkt en het ander niet en waarom er zo moeilijk over gedaan moet worden.

Als jij Seal of iemand anders het weten bel gerust 0637340090 dan bel ik wel terug want dat werkt veel gemakkelijker dan typen en lezen :)
Nintendo koppelt alles wat je uit de eShop haalt automatisch aan je NNID. Die NNID is op zijn beurt weer gekoppeld aan je console.

Als je je spellen naar een nieuwe console wilt overzetten (of dat nu tussen 3DS of WiiU units is) dan zet je effectief je hele NNID over. Alles wat aan die NNID gekoppeld is, gaat dus mee - je kunt geen losse games overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Star Fox Zero First Print Edition te preorderen bij Nedgame en Bol. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik vind de graphics van Star Fox niet veel beter dan destijds op de SNES...

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Kevaai schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:39:
Star Fox Zero First Print Edition te preorderen bij Nedgame en Bol. ;)
Voor de verandering is Starfox FPE wel te pre-orderen bij GM... geen peil op te trekken bij die winkel... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Arunia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:29:
Je moet een volledige systemtransfer doen. Je saves, maar ook je spel komen dan naar de nieuwe console welke je eerst aan moet schaffen.
Ik zou een AC gewoon bij een game mania oid verkopen. Je krijgt er minder voor, maar het is meer dan niets.
Hi Arunia bedankt voor de informatie en idee en sorry voor deze late reactie... grinden in XCX is tijdrovend maar toch blijft het leuk :)

Er is al een Console met dank aan Disfigured en deze WiiU is in pracht staat net als mijn WW Gamepad dus ik dacht van hoe het meeste uit deze situatie halen.

Zijn lege console met mijn WW gamepad combineren geeft het meeste dan wordt de WiiU met WW download verkocht met zijn gamepad.

Maar dan moet ik XCX weer overnieuw beginnen en dat is opzich een vreugde dansje waard maar heb inmiddels alle skills en classes geleerd en maximaal gekregen in 170 uur.. dat is toch zonde om te deleten.

Het weekend nog maar eens kijken wat het beste is en komende week het overige aanbieden en kijken hoe het ontvangen wordt.

Bedankt en tot morgen en voor nu fijne nacht en groeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Seal64 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:20:
[...]

Nintendo koppelt alles wat je uit de eShop haalt automatisch aan je NNID. Die NNID is op zijn beurt weer gekoppeld aan je console.

Als je je spellen naar een nieuwe console wilt overzetten (of dat nu tussen 3DS of WiiU units is) dan zet je effectief je hele NNID over. Alles wat aan die NNID gekoppeld is, gaat dus mee - je kunt geen losse games overzetten.
Op de WW WiiU staat de WW download en indies als Trine 1&2 en Giana sisters en the Swapper enz. deze kan ik wel missen als mijn XCX save gered kan worden.

Zo niet dan probeer ik eerst de net aangekochte WiiU te verkopen want daar staan wel spellen op maar die zijn allemaal fysiek dus geen punt.

Maar het nadeel is dat als ik deze console verkoop dan heeft het geen zin om WW fysiek te kopen.

Als er geen interesse in deze gewone WiiU is dan bied ik de WW editie in het geheel aan inclusief de WW download en WW gamepad en begin ik opnieuw met XCX en de fysieke WW op deze gewone WiiU.

Bedankt voor de informatie en ideeën Seal en Arunia vriendelijke groeten voor nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PcDealer schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 00:06:
Ik vind de graphics van Star Fox niet veel beter dan destijds op de SNES...

vs.

? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Geen verschil, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het probleem is gewoon. Het spel staat op de console. Deze blijft daar staan totdat je een account aanmaakt of toevoegt op de console. Dan wordt het spel automatisch gekoppeld aan het eerste account wat op de console komt.
Hierdoor kun je het spel alleen weg geven wanneer je je account er bij geeft.
Saves staan vast aan je account en dit kun je dan ook niet los halen.

Denk ook niet dat dit ooit gaat veranderen. Is ook verder niet logisch.
Wat ze eigenlijk zouden of hadden moeten doen, is een code geven welke je kunt activeren in de eshop. Hierdoor zou je het spel zonder activeren nog kunnen verkopen aan iemand anders. Maar ja. Dat is het enige bij Nintendo wat heel suf is. De techniek erachter is wel mooi opgezet en makkelijk, maar in de praktijk is het heel vervelend.

Mijn vrouw bijvoorbeeld, die heeft een 3DSXL met Majora's Mask. Ik weet gewoon dat het haar spel niet is, maar de moeite die je moet doen om dat spel dan aan iemand anders te geven. System transfer doen van diegenen naar jouw 3DS, dan een week wachten, system transfer weer naar een andere 3DS en dan je eigen account transferen terug naar die 3DS.
Het is de moeite gewoon niet waard.

Ik snap dat ze geen losse spellen er meer bij geven op schijfje. Dit is gewoon veel goedkoper. Nadeel is voor mij wel, dat ik bijvoorbeeld Majora's op kaart had willen hebben ipv op mijn SD in de 3DS.
Zeker voor mensen die de specials kopen, is dat dan erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

En stel de je Wii U met in de eshop aangekochte spellen nu kapot gaat? Hoe kun je dan nog een system transfer doen? Of kunnen ze dat bij Nintendo doen?
Ik heb mijn gedownloade spellen allemaal op een losse HDD staan, maar als ik het goed begrijp kun je deze dan niet aan een nieuwe Wii U hangen en dan spelen?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skarloc schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:09:
En stel de je Wii U met in de eshop aangekochte spellen nu kapot gaat? Hoe kun je dan nog een system transfer doen? Of kunnen ze dat bij Nintendo doen?
Je kunt geen system transfer doen, maar je kunt wel Nintendo bellen zodat je je NNID kunt koppelen aan een ander systeem. Je kunt dan de spellen opnieuw downloaden van de eShop.
Ik heb mijn gedownloade spellen allemaal op een losse HDD staan, maar als ik het goed begrijp kun je deze dan niet aan een nieuwe Wii U hangen en dan spelen?
Correct. De harde schijf is versleuteld met een sleutel die uniek is aan je Wii U. De schijf werkt niet op een ander systeem. Bij een system transfer wordt in feite de sleutel naar de andere Wii U gekopieerd zodat je de oude schijf op de andere Wii U kunt aansluiten.

Er zijn trouwens tekenen dat met My Nintendo er ondersteuning komt voor cloud-saves, maar de vraag is of dit alleen voor nieuwe systemen (NX?) geldt of dat dit ook naar de oude systemen (Wii U, 3DS) komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Arunia schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:35:
[...]

Het probleem is gewoon. Het spel staat op de console. Deze blijft daar staan totdat je een account aanmaakt of toevoegt op de console. Dan wordt het spel automatisch gekoppeld aan het eerste account wat op de console komt.
Hierdoor kun je het spel alleen weg geven wanneer je je account er bij geeft.
Saves staan vast aan je account en dit kun je dan ook niet los halen.

Denk ook niet dat dit ooit gaat veranderen. Is ook verder niet logisch.
Wat ze eigenlijk zouden of hadden moeten doen, is een code geven welke je kunt activeren in de eshop. Hierdoor zou je het spel zonder activeren nog kunnen verkopen aan iemand anders. Maar ja. Dat is het enige bij Nintendo wat heel suf is. De techniek erachter is wel mooi opgezet en makkelijk, maar in de praktijk is het heel vervelend.

Mijn vrouw bijvoorbeeld, die heeft een 3DSXL met Majora's Mask. Ik weet gewoon dat het haar spel niet is, maar de moeite die je moet doen om dat spel dan aan iemand anders te geven. System transfer doen van diegenen naar jouw 3DS, dan een week wachten, system transfer weer naar een andere 3DS en dan je eigen account transferen terug naar die 3DS.
Het is de moeite gewoon niet waard.

Ik snap dat ze geen losse spellen er meer bij geven op schijfje. Dit is gewoon veel goedkoper. Nadeel is voor mij wel, dat ik bijvoorbeeld Majora's op kaart had willen hebben ipv op mijn SD in de 3DS.
Zeker voor mensen die de specials kopen, is dat dan erg jammer.
Hey Arunia bedankt voor de uitleg en ik denk hier wel iets mee te kunnen en als het gelukt is dan horen jullie dat van wat en hoe het gedaan is.

Over Nintendo en data in het geheel het kan zo mooi zijn inderdaad maar laten wij hopen dat de NX iets gebruiks vriendelijker wordt :)

Mogelijk via de NX software gegevens aan hardware koppelen of dat het Nintendo acount en services zelf wordt aangepast want het is toch wel een punt voor jou en mij en wij zijn niet de enigen.

Dit probleem ligt het meest aan mij toen de WW editie gekocht werdt dacht ik al van de code verkopen voor 20 euro en de fysieke versie erbij kopen voor 50 euro maar.. mijn enthousiasme kreeg de overhand en heb de volgende dag na aankoop WW gedownload.

Het is ook niet erg om WW dubbel te hebben zeker als het spel als Select komt en wat zal het bedrag zijn om 4 indie spellen plus WW download te verkopen ? misschien 30 euro ?

Die 30 euro mislopen plus 30 euro extra voor WW fysiek is mij wel 60 euro waard dan is WW dubbel en houd ik mijn indies en XCX saves :)

Oh zou het al eens eerder zeggen want er waren WiiU spelers die het opladen van de Pro controller via de WiiU vervelend vonden maar gebruik gewoon een oplader met usb poort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
RayNbow schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:24:
[...]

Je kunt geen system transfer doen, maar je kunt wel Nintendo bellen zodat je je NNID kunt koppelen aan een ander systeem. Je kunt dan de spellen opnieuw downloaden van de eShop.

[...]

Correct. De harde schijf is versleuteld met een sleutel die uniek is aan je Wii U. De schijf werkt niet op een ander systeem. Bij een system transfer wordt in feite de sleutel naar de andere Wii U gekopieerd zodat je de oude schijf op de andere Wii U kunt aansluiten.

Er zijn trouwens tekenen dat met My Nintendo er ondersteuning komt voor cloud-saves, maar de vraag is of dit alleen voor nieuwe systemen (NX?) geldt of dat dit ook naar de oude systemen (Wii U, 3DS) komt.
Inderdaad daar kwamen mijn broer en ik te laat achter.. hij gebruikte een HDD en had voor 80 euro aan Classics op zijn WiiU gedownload en toen is de WiiU verkocht met een aangepast acount zonder HDD..

Later eens contact gehad met Nintendo voor iets anders maar ook hierover gevraagd en hun zeiden dat het mogelijk was als de HDD plus Acount gekoppeld zou worden aan de WiiU.

Dus contact gezocht met de nieuwe eigenaar van de WiiU maar deze vondt het teveel moeite.. dus alles weg maar het lag dus niet aan Nintendo de downloads waren te redden :)

Oh trouwens bedankt voor de info over NX het blijft afwachten maar hier is goede hoop!

[ Voor 3% gewijzigd door Tri Force op 11-03-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Vraagje. Mag en kan ik pokken tournament al spelen ?
Vandaag in de MM in eindhoven hadden ze de game net 5 minuten in de winkel liggen maar vraag me nu af of ik hem ook mag spelen?

Ze hadden ook al de nieuwe amiibos
Ik heb ryu en die gast met rood haar gehaald. De hele wave was binnen en schappen lagen vol met moeilijk verkrijgbare amiibos.

Pagina: 1 ... 94 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic