Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 14:49
Pykow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:54:
[...]

Wii U is ook lekker kleurrijk en kindvriendelijk ;)
Ik zie mij als ouder ook eerder een Nintendo kopen voor mijn kinderen dan een Xbox of PS4 ;)
Duurt nog wel even voordat ik aan kinderen begin.
Om in te haken met het plezier van Nintendo games;
Afgelopen weekend nog de Mario party 10 mini games gespeeld met vrienden tussen de 25 en 35 jaar, lachen :o.

Deze twee mini games vielen b.v. erg in de smaak:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/1sjlus.jpg
Springen via de wii mote, bukken via de Z knop. eindsprint: wii mote zo hard mogelijk schudden :D

Steal the beat:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2wguafq.jpg
Speler 1 slaat op de drums met de A en de 2 toets, deze volgorde moeten de andere drie spelers hanteren op ritme. Leuke situaties krijg je daardoor =).

[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 24-09-2015 15:27 ]

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Wij spelen met een stel vrienden (30+) net zo makkelijk mariokart met z'n allen als een Fifa toernooitje op de ps4.

Mijn dochter en zoontjes zijn helemaal gek van Mario, de jongste(5) heeft onlangs mario 3d uitgespeeld en is nu aan het proberen 210 sterren te halen om voorbij de sterrenwereld te komen.

Mja, zij vinden Fifa, Minecraft en race of schietspellen ook mooi, dat is weer totaal niet op de WiiU te spelen.
Ze hebben geluk dat papa dat ook leuk vindt, dus een PS4 komt eraan :P

de tijd van 1 console is echt voorbij helaas

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 24-09-2015 14:19 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

cypher21 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:18:
schietspellen ook mooi, dat is weer totaal niet op de WiiU te spelen.
Kwestie van smaak ... ik vind schietspellen op welk console dan ook knudde :+ geef mij maar een PC met keyboard/muis.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Mario Party is zeker leuk maar ik vind de games een stuk minder leuk sinds je met z'n allen in 1 karretje zit en tegelijk (dezelfde) route volgt. Dit maakt het een stuk simpeler en haalt het tactische element wat de vorige games hadden weg waarbij je stickers/capsules op vakjes kon plaatsen, bij winkels items kon halen en zo valstrikken voor de andere spelers kon leggen. Ook kan je niet echt je eigen route meer kiezen. Jammer, dit voert de geluksfactor nog wat meer op en die lag al zo hoog.

"21 jaar DSL!"

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Goner schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:36:
[...]

Kwestie van smaak ... ik vind schietspellen op welk console dan ook knudde :+ geef mij maar een PC met keyboard/muis.
mwa, voorkeur voor controller of muis/toetsenbord is weer een compleet andere discussie.
Er zijn voor de Wii-U gewoon geen fatsoenlijke schiet of race spellen.
Dus mocht je die willen spelen is er of een andere console of pc nodig

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Rudyyy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:06:
[...]

Om in te haken met het plezier van Nintendo games;
Afgelopen weekend nog de Mario party 10 mini games gespeeld met vrienden tussen de 25 en 35 jaar, Lachen:o

Deze twee mini games vielen b.v. erg in de smaak:
[afbeelding]
springen via de wii mote, bukken via de Z knop. einsprint: wii mote hard schudden :D

Steal the beat:
[afbeelding]
speler 1 slaat op de drums met de A en de 2 toets, dez evolgorde moeten de andere drie spelers nadoen op de ritme. Leuke situaties krijg je daardoor.
Tja die eindsprint in de eerste minigame zal ik niet snel vergeten :/
Volgens mijn vriendin en haar tweelingzus kon ik goed sprinten. ik was blijkbaar gewent om mijn hand zo te bewegen (geen uitleg nodig denk ik :+ 8)7 )
cypher21 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:18:
Wij spelen met een stel vrienden (30+) net zo makkelijk mariokart met z'n allen als een Fifa toernooitje op de ps4.

Mijn dochter en zoontjes zijn helemaal gek van Mario, de jongste(5) heeft onlangs mario 3d uitgespeeld en is nu aan het proberen 210 sterren te halen om voorbij de sterrenwereld te komen.

Mja, zij vinden Fifa, Minecraft en race of schietspellen ook mooi, dat is weer totaal niet op de WiiU te spelen.
Ze hebben geluk dat papa dat ook leuk vindt, dus een PS4 komt eraan :P

de tijd van 1 console is echt voorbij helaas
Vergeet niet dat ze naast een Wii U, PS4/XboxOne ook nog een Tablet of telefoon willen hebben om spelletjes te kunnen spelen.

Tja als ik later kinderen heb, hebben ze niet zo veel te klagen.
Papa is gek op Nintendo en Mama is gek op Disney.
[...]

Same here, maar console is goedkoper.
The_Bird schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:37:
Mario Party is zeker leuk maar ik vind de games een stuk minder leuk sinds je met z'n allen in 1 karretje zit en tegelijk (dezelfde) route volgt. Dit maakt het een stuk simpeler en haalt het tactische element wat de vorige games hadden weg waarbij je stickers/capsules op vakjes kon plaatsen, bij winkels items kon halen en zo valstrikken voor de andere spelers kon leggen. Ook kan je niet echt je eigen route meer kiezen. Jammer, dit voert de geluksfactor nog wat meer op en die lag al zo hoog.
Probleem is dat de CPU altijd mee moet doen.
Je kan niet met alleen 3 spelers spelen, tenminste niet dat ik weet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:41
Voor mij is de Wiiu echt een prima console.
Zelf ben ik een liefhebber van de Nintendo games en shooters speel ik liever met een toetsenbord en muis.
Ben eigenlijk altijd fan geweest van PC op console gebied, pc master race je kent het wel.
Echter mis je dan de local multiplayer en daarvoor is de Wiiu echt een aanvulling.
Met games als Mario kart, party en super smash is het voor mij echt een superleuke console voor in de woonkamer.
Als ik serieus wil gamen pak ik liever mijn muis, de enigste game die ik echt mis is god of war verder zijn alle console games vaak ook op pc beschikbaar.
Dan moet ik er wel even bij zeggen dat ik niet van fifa houd, menig gamer die ik ken speelt eigenlijk enkel fifa en gta en dat schiet natuurlijk niet op met een wiiu.

• rudyman85
Pykow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:43:

Probleem is dat de CPU altijd mee moet doen.
Je kan niet met alleen 3 spelers spelen, tenminste niet dat ik weet.
Kan; tijdens het selecteren van de spelers worden automatisch CPU's en dus karakters toegekend, in dat venster waar je de CPU karakter ziet staan staat linksboven van dat venster een minnetje ( - teken), klik deze aan en het karakter en dus CPU speler zal verdwijnen.
The_Bird schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:37:
Gelukkig kun je losse minigames spelen zonder bord spellen, dat karretje is gewoon niet leuk.

[ Voor 41% gewijzigd door rudyman85 op 24-09-2015 15:29 ]

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 21:31

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Pykow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:43:
[...]
Same here, maar console is goedkoper.
Hier ook groot Nintendo fan maar console is in het algemeen echt niet goedkoper.. ;) Zeker niet MS + Sony.. PC games zijn in de regel veel goedkoper en een PC van 500-800 euro voldoet prima voor gaming mits gebalanceerd. Vervolgens verdien je je geld terug met goedkopere games. (Tov Sony, MS iig).

Net ff geklikt maar voor ~800,- heb je een PC incl windows 10, Xbox One controller en processor en GPU die een PS4 er hard uitblaast. Voor ~600 een PC die on-par is met een PS4. Als je dan weet dat elke game 10-20 euro goedkoper is dan schiet het op over ~4-5 jaar gezien :).

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 24-09-2015 15:55 ]

ma ma ma ma ma macron one

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Max|Burn schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:41:
[...]
Hier ook groot Nintendo fan maar console is in het algemeen echt niet goedkoper.. ;) Zeker niet MS + Sony.. PC games zijn in de regel veel goedkoper en een PC van 500-800 euro voldoet prima voor gaming mits gebalanceerd. Vervolgens verdien je je geld terug met goedkopere games. (Tov Sony, MS iig).

Net ff geklikt maar voor ~800,- heb je een PC incl windows 10, Xbox One controller en processor en GPU die een PS4 er hard uitblaast. Voor ~600 een PC die on-par is met een PS4. Als je dan weet dat elke game 10-20 euro goedkoper is dan schiet het op over ~4-5 jaar gezien :).
Ach ja als gamer heb je aan 1 ding niet genoeg :P
Ik heb een gamePC, XboxOne, PS4, Wii U en 2DS ;)
PS4 gebruik ik niet meer helaas ;) maar verkopen ga ik misschien weer spijt krijgen.
Ben het geld nu toch al kwijt :P

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Oh dear.. Zelf een WiiU en Monsterlijke PC :) (2 zelfs eigenlijk..ik heb een HTPC die aan m'n TV hangt die FullHD Crysis 3 maxed kan spelen..dat is me "minste" PC :P)

Heb sinds de PS1, Dreamcast en daarna Gamecube geen Sony of MS console gehad omdat er teveel overlap was met m'n PC games :) Wel een Wii en WiiU. De Wii viel me tegen maar ben een stuk blijer met de WiiU. De SNES, N64 en Gamecube vond ik ook fantastisch.. Dat de GC zo'n flop was heb ik nooit echt begrepen (Speelt geen DVD's, maar de Xbox toen ook niet)..super line up.. Na de SNES voor mij m'n favoriete Nintendo console geweest. >N64 wat mij betreft. Altijd veel NES gegamed maar heb er zelf nooit een gehad :)

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 24-09-2015 16:17 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Max|Burn schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:41:
[...]

Weet niet hoe het voor de ps4 is maar voor de xbox is er met een handigheidje bij release ook al die 10-20,- te winnen:) simpel door een buitelandse store te gebruiken! Ideaal :)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Mortal Kombat X op de PC, 8-10 euro..45-60 op de consoles..zo zijn er meer hoor :)
.
Ontopic: Ik ben zelf erg blij met de delay van Starfox. Starfox heeft bij mij een speciaal plekje en ik was dan ook erg teleurgesteld in wat ik tot nu toe zag. Een ~6 month delay is meestal bij Nintendo echt een enorme berg extra polish dus ik kijk er nu al meer naar uit dan voorheen..

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Max|Burn schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:12:
Oh dear.. Zelf een WiiU en Monsterlijke PC :) (2 zelfs eigenlijk..ik heb een HTPC die aan m'n TV hangt die FullHD Crysis 3 maxed kan spelen..dat is me "minste" PC :P)

Heb sinds de PS1, Dreamcast en daarna Gamecube geen Sony of MS console gehad omdat er teveel overlap was met m'n PC games :) Wel een Wii en WiiU. De Wii viel me tegen maar ben een stuk blijer met de WiiU. De SNES, N64 en Gamecube vond ik ook fantastisch.. Dat de GC zo'n flop was heb ik nooit echt begrepen (Speelt geen DVD's, maar de Xbox toen ook niet)..super line up.. Na de SNES voor mij m'n favoriete Nintendo console geweest. >N64 wat mij betreft. Altijd veel NES gegamed maar heb er zelf nooit een gehad :)
Mijn eerste console was de SNES en daarna ben ik overgaan op PC.

[...]

Splatoon doet 't anders best aardig met de Wii U gamepad. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
RayNbow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:19:
[...]

Splatoon doet 't anders best aardig met de Wii U gamepad. :p
Vergeet de Metroid Prime Trilogy niet. Of het een shooter is is natuurlijk discutabel, ik vind zelf van niet, maar die controls zijn echt subliem. Ik denk niet dat je op een console voorlopig dichter op muis + tobo gaat komen zonder daadwerkelijk een muis en tobo aan te sluiten.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 08:11
Seal64 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:50:
[...]

Vergeet de Metroid Prime Trilogy niet. Of het een shooter is is natuurlijk discutabel, ik vind zelf van niet, maar die controls zijn echt subliem. Ik denk niet dat je op een console voorlopig dichter op muis + tobo gaat komen zonder daadwerkelijk een muis en tobo aan te sluiten.
Inderdaad. Ik ben zeer teleurgesteld dat splatoon die layout niet ondersteund. Naast het uitblijven van een wii u pad only speelmogelijkheid... :(

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Rudyyy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:20:
[...]

Kan; tijdens het selecteren van de spelers worden automatisch CPU's en dus karakters toegekend, in dat venster waar je de CPU karakter ziet staan staat linksboven van dat venster een minnetje ( - teken), klik deze aan en het karakter en dus CPU speler zal verdwijnen.
ik wist niet dat je tegenwoordig ook CPU's kan wegcijferen. Top! Dat is handig en had eigenlijk al sinds Mario Party 1 gerealiseerd kunnen worden. De meeste minigames zijn toch ieder-voor-zich games en de minigames waarbij je echt 3 of 4 spelers nodig hebt zouden voor die gelegenheid aangevuld kunnen worden met een gast-CPU of gewoon niet voor die sessies aanwezig kunnen zijn.

Ik speel zelf vaak met z'n 3en en dan vinden we het wel leuk om een CPU er in te hebben voor de onverwachtheidsfactor maar dit is wel een pluspunt.
Gelukkig kun je losse minigames spelen zonder bord spellen, dat karretje is gewoon niet leuk.
Minigames los is leuk maar verveelt bij mij toch sneller dan met een bordspel, dan heb je wat meer een doel om te winnen. Toch zouden er legio mogelijkheden kunnen zijn om die minigames in een groter spel te integreren en dan hoeft het niet eens een bordspel te zijn. Hopen dat ze dat karretje dumpen bij de volgende MP.

Zelf zou het me ook interessant lijken wanneer de volgende MP gratis zou worden waarbij je 1 bord hebt met laten we zeggen 5 minigames en 4 karakters. De overige minigames en boards en karakters zou je dan kunnen kopen in packs. Ik denk zelf dat dit sterk zou verkopen. Je laat mensen gratis proberen en kan zo veel geld binnenharken aan DLC.

Dit overigens naast een gewone volledige on disc versie die de normale prijs kent.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Topicstarter
Je bedoelt zoals Animal Crossing Amiibo festival? :+

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

The_Bird schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:27:
[...]

ik wist niet dat je tegenwoordig ook CPU's kan wegcijferen. Top! Dat is handig en had eigenlijk al sinds Mario Party 1 gerealiseerd kunnen worden. De meeste minigames zijn toch ieder-voor-zich games en de minigames waarbij je echt 3 of 4 spelers nodig hebt zouden voor die gelegenheid aangevuld kunnen worden met een gast-CPU of gewoon niet voor die sessies aanwezig kunnen zijn.

Ik speel zelf vaak met z'n 3en en dan vinden we het wel leuk om een CPU er in te hebben voor de onverwachtheidsfactor maar dit is wel een pluspunt.

[...]

Minigames los is leuk maar verveelt bij mij toch sneller dan met een bordspel, dan heb je wat meer een doel om te winnen. Toch zouden er legio mogelijkheden kunnen zijn om die minigames in een groter spel te integreren en dan hoeft het niet eens een bordspel te zijn. Hopen dat ze dat karretje dumpen bij de volgende MP.

Zelf zou het me ook interessant lijken wanneer de volgende MP gratis zou worden waarbij je 1 bord hebt met laten we zeggen 5 minigames en 4 karakters. De overige minigames en boards en karakters zou je dan kunnen kopen in packs. Ik denk zelf dat dit sterk zou verkopen. Je laat mensen gratis proberen en kan zo veel geld binnenharken aan DLC.

Dit overigens naast een gewone volledige on disc versie die de normale prijs kent.
Als ik met zn 3en speel is het altijd zo dat de CPU de meeste sterren pakt of juist precies op een bowser vakje komt voor de andere. Dit verpest het plezier. Nou moet ik zeggen dat ik altijd 1ste wordt als ik met 2 vrienden en 1 CPU speel.

Er komt een nieuwe bord spel aan met de naam Animal crossing Amiibo festival.
Hoewel het nog niet bekend is wat je allemaal zonder amiibo kunt bereiken. Maar doel is dat iedereen een amiibo poppetje heeft om te kunnen spelen.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Pykow schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:09:
[...]

Als ik met zn 3en speel is het altijd zo dat de CPU de meeste sterren pakt of juist precies op een bowser vakje komt voor de andere. Dit verpest het plezier. Nou moet ik zeggen dat ik altijd 1ste wordt als ik met 2 vrienden en 1 CPU speel.

Er komt een nieuwe bord spel aan met de naam Animal crossing Amiibo festival.
Hoewel het nog niet bekend is wat je allemaal zonder amiibo kunt bereiken. Maar doel is dat iedereen een amiibo poppetje heeft om te kunnen spelen.
Tja wat wij meestal doen is de CPU op easy zetten, dan hebben we altijd een standaard pispaaltje. Daarbij is het lachen wanneer 1 van ons drieen in een twee-vs-twee game met de zwaar incompetente CPU wordt gepaard. Maar goed, het leuke is dat je MP op de manier die je zelf leuk vindt kan spelen :)

Ik ben benieuwd naar in hoeverre dat Animal Crossing bordspel iets toe gaat voegen aan 'normale' bordspellen (dus niet op de computer). Van wat ik gezien heb zitten er geen minigames in, alleen events (Algemeen fonds/kanskaarten dus) Lijkt mij dat dit meer geschikt is voor een regulier bordspel maar we zullien zien. Ik weet wel dat er in Japan regelmatig bordspellen uitkomen gebaseerd op Nintendo-franchises (zijn er bijvoorbeeld al meerdere van Mario Kart) dus als er een leuke van AC is pik ik die daar wel op.

"21 jaar DSL!"

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb sinds een week dat ik mijn WiiU niet op internet krijg met de wifi. Ik snap er niets van. Ik hoefde voorheen niets in te stellen, alles ging automatisch via het WiiU menu. Na wat zoeken, las ik dat er meer mensen problemen hebben, dus dat je hem handmatig moet instellen (Zie ook de OP). Dat vervolgens geprobeerd, maar ik blijf de melding maar krijgen dat hij geen verbinding kan krijgen met mijn router. Inmiddels ook geprobeerd in de router een fixed ip toe te wijzen aan de WiiU en deze vervolgens dan te kiezen tijdens het handmatig instellen van de internetverbinding. Maar ook dit werkt niet.

Mensen nog met ideeën? Heb inmiddels een WiiU adapter laten komen uit China, maar zou graag voor de tijd ook al een oplossing hebben.

Basement Bios ---- Exo-S

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:06
Mystikal schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:23:
Ik heb sinds een week dat ik mijn WiiU niet op internet krijg met de wifi. Ik snap er niets van. Ik hoefde voorheen niets in te stellen, alles ging automatisch via het WiiU menu. Na wat zoeken, las ik dat er meer mensen problemen hebben, dus dat je hem handmatig moet instellen (Zie ook de OP). Dat vervolgens geprobeerd, maar ik blijf de melding maar krijgen dat hij geen verbinding kan krijgen met mijn router. Inmiddels ook geprobeerd in de router een fixed ip toe te wijzen aan de WiiU en deze vervolgens dan te kiezen tijdens het handmatig instellen van de internetverbinding. Maar ook dit werkt niet.

Mensen nog met ideeën? Heb inmiddels een WiiU adapter laten komen uit China, maar zou graag voor de tijd ook al een oplossing hebben.
Ik had het zelfde probleem. Ook opgelost door een adapter te kopen (verbinding is wel veel sneller dan voorheen, kan het iedereen aanraden)
Nintendo UK hosting Xenoblade Chronicles X EGX livestream this Sunday.

Stream begint over een half uur (17:05 onze tijd): YouTube: YouTube Gaming --> YouTube: YouTube Live at EGX - Sunday

Edit: hmm, dat was... kort?

[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 27-09-2015 17:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ook de Wii U opzich ziet er beter uit. iig beter dan de PS4 en X1.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:35

Zerora

Ik Henk 'm!

Sinds gisteren trotse bezitter van een Wii U met Mario Maker. Moet nog veel uitzoeken, haha. Maar wel tof dat ik de afstandsbediening van m'n tv kan opbergen en gewoon de wii u controller kan gebruiken. Scheelt weer. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 01-10-2015 10:03 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:17:
Ook de Wii U opzich ziet er beter uit. iig beter dan de PS4 en X1.
Ps4 dip komt door de aangekondigde prijsverlaging gaan we vanuit.

Splatoon heeft na 18 weken meer verkopen dan Mario Kart 8 na 18 weken. En mk8 had die voorsprong alleen op basis van de launch week.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Af en toe heeft de Wii U een klein piekje met verkopen maar het totaalplaatje blijft natuurlijk uitermate teleurstellend.

"21 jaar DSL!"

• horizon1978
The_Bird schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:19:
Af en toe heeft de Wii U een klein piekje met verkopen maar het totaalplaatje blijft natuurlijk uitermate teleurstellend.
In Japan gaat het eigenlijk redelijk (niet bijzonder goed) sinds Splatoon is uitgebracht.

• horizon1978
Dat hele XCX is volgens mij de reden dat Nintendo Zelda naar achter heeft geschoven.

Beide spellen zullen worden aangeschaft. :)

Verwijderd

Topicstarter
Alleen wordt Zelda niet door hetzelfde team gemaakt, en komt de beslissing om Zelda naar achter te schuiven helemaal bij Miyamoto vandaan (gezegd in een interview)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:53:
Alleen wordt Zelda niet door hetzelfde team gemaakt, en komt de beslissing om Zelda naar achter te schuiven helemaal bij Miyamoto vandaan (gezegd in een interview)
Ze willen de twee games waarschijnlijk niet tegelijk uitgeven omdat ze dan in elkaars vaarwater kunnen gaan zitten en verkopen lager laten uitvallen dan wanneer ze op verschillende momenten gereleased worden.

Zou een zeer logische reden zijn!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

Heb de WiFi adapter er aan hangen. Moet ik nu nog iets instellen of pakt hij automatisch de lan verbinding?

Basement Bios ---- Exo-S

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
The_Bird schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:19:
Als we kijken naar de verkopen zien we een teleurstelling. Maar als ik even kijk naar de kwaliteit van de uitgebrachte spellen en de hoeveeltijd die mijn zoon en ik er mee doorbrengen, dan is de Wii U een megasucces en de PS4 een enorme flop. MK8, Super Mario 3D World, Donkey Kong Country Tropical Freeze, New Super Mario Bros.. alleen Rocket League op de PS4 kan daar enigzins tegenop. En Rocket League is pas enkele maanden geleden gereleased.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Mystikal schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:36:
Heb de WiFi adapter er aan hangen. Moet ik nu nog iets instellen of pakt hij automatisch de lan verbinding?
Gaat niet automatisch, je zult dus even in de settings moeten duiken.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

BamSlam_ schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:44:
[...]

Als we kijken naar de verkopen zien we een teleurstelling. Maar als ik even kijk naar de kwaliteit van de uitgebrachte spellen en de hoeveeltijd die mijn zoon en ik er mee doorbrengen, dan is de Wii U een megasucces en de PS4 een enorme flop. MK8, Super Mario 3D World, Donkey Kong Country Tropical Freeze, New Super Mario Bros.. alleen Rocket League op de PS4 kan daar enigzins tegenop. En Rocket League is pas enkele maanden geleden gereleased.
PS4 is voor mij ook een flop. Al een jaar niet meer aangeraakt.
Ben nog bezig met yoshi wooly world op de wii u.
Op de 3ds ben ik begonnen met animal crossing happy home designer.

Daarna speel ik regelmatig nog fifa 16.
Xbox en nintendo is een heerlijke combinatie.

• horizon1978
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:53:
Daarom juist. Miyamoto was waarschijnlijk zo onder de indruk van wat XCX op de Wii u deed dat Zelda daarover heen moest gaan en dus extra tijd nodig was.
En wou het XCX team niet ook helpen aan Zelda meen ik ooit gelezen te hebben?
horizon1978 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:02:
[...]

Daarom juist. Miyamoto was waarschijnlijk zo onder de indruk van wat XCX op de Wii u deed dat Zelda daarover heen moest gaan en dus extra tijd nodig was.
En wou het XCX team niet ook helpen aan Zelda meen ik ooit gelezen te hebben?
Maar XCX is in Japan al speelbaar sinds april en die game was zeker al min of meer af voor die tijd (gameplay demo E3 2014). De eerste beelden van Zelda kregen we pas tijdens die E3 en de tweede video met gameplayfootage was van december dat jaar.

Edit: Als we toch over Xenoblade X hebben, tijd voor wat (oude) video's... :p

Januari 2013

E3 2013

E3 2014

[ Voor 18% gewijzigd door RayNbow op 02-10-2015 21:39 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zojuist yoshi wooly world uitgespeeld. Niet alles verzameld.
Leukste platform die ik in tijden heb gespeeld.
Soms onduidelijk wat je moest doen. Maar erg genoten.

Nu nog mario 3d world uitspelen maar die is pittiger

Moet nog aan SM3DW en YWW beginnen... :X
(En NSMBU nog uitspelen... :X)

Om Xenoblade X nog wat verder te hypen, hier is een visualisatie hoe groot de wereld is:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XlxhIyr.jpg

Om van start naar finish te voet af te leggen, heb je ongeveer een half uur nodig:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zb60TSKlJqw]
(Video is versneld)

En dan is dit nog geen eens de gehele wereld (bovenstaande kaart laat 3 van de 5 continenten zien).

• horizon1978
Pykow schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:10:
Zojuist yoshi wooly world uitgespeeld. Niet alles verzameld.
Leukste platform die ik in tijden heb gespeeld.
Soms onduidelijk wat je moest doen. Maar erg genoten.

Nu nog mario 3d world uitspelen maar die is pittiger
Netjes. Zelf in wereld drie eerste kasteel gehaald bij Yoshi. Vind fijn hoe heerlijk casual dat spel is. Zeker genoeg behendigheid maar geen stress factor.
En dan nog weet Nintendo het uitdagend te maken door zoveel dingen te verstoppen aan wol, bloemen en diamanten.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

horizon1978 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:16:
[...]

Netjes. Zelf in wereld drie eerste kasteel gehaald bij Yoshi. Vind fijn hoe heerlijk casual dat spel is. Zeker genoeg behendigheid maar geen stress factor.
En dan nog weet Nintendo het uitdagend te maken door zoveel dingen te verstoppen aan wol, bloemen en diamanten.
Wacht maar tot wereld 6.
Ik heb youtube erbij moeten halen om te weten wat ik moest doen.
Wereld 6-4 en 6-5 zijn de lastigste.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Ik wil graag een wii U aanschaffen, welke versie kan ik het beste halen?

nothing stops this train

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:29
Kol Nedra schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:35:
Ik wil graag een wii U aanschaffen, welke versie kan ik het beste halen?
De zwarte model, dat is de Pro versie dan heb je voor ongeveer 300 euro vaak een set met een game, de sensorbar (nodig voor bijvoorbeeld Wii games) en een Wii U met 32gb aan opslag.

De witte model, vaak voor ongeveer 199 euro is de basis model met 8gb opslag, zonder game en zonder sensorbar.

(correct me if I'm wrong)

• Kol Nedra
8gb of 32gb klinken beide erg laag, maakt het veel uit? Ik heb thuis een wii met sensor balk, werkt die ook op wii uu?

nothing stops this train

Kol Nedra schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:46:
8gb of 32gb klinken beide erg laag, maakt het veel uit?
Als je de games digitaal wil dan moet je op een gegeven moment toch een externe schijf er aan gaan hangen. Zeker wanneer sommige grotere games in de orde van 10GB zijn.
Ik heb thuis een wii met sensor balk, werkt die ook op wii uu?
Ja, die werkt. De aansluiting is gelijk.

(Zelf heb ik trouwens een draadloze 3rd party sensorbar ooit gekocht.)

• Kol Nedra
Ok bedankt voor de info, denk dat ik de Mario maker bundle ga aanschaffen :)

nothing stops this train

• boredgeestje
  • Laatst online: 16:51
Tweedehands is ook een goede optie. Zelf een basismodel met een aantal games via Marktplaats aangeschaft en geen spijt van.
Zat overigens wél een sensorbar bij, alleen de stand om je Wii U verticaal neer te zetten zit er niet bij.

This post was created with 100% recycled electrons

• Mizgala28
Even gevonden op UK site van Nintendo, dus de inhoud is hetzelfde als hier:

Wii U Basic pack:

https://www.nintendo.co.u...ck/Basic-Pack-664729.html

Wii U Premium pack:

https://www.nintendo.co.u.../Premium-Pack-664662.html

In mijn ogen is de Premium pack veel meer waar voor je geld, echter is dit de inhoud van een losse Premium Pack, bij een bundel zit precies hetzelfde maar dan natuurlijk met een game bij.

100 euro verschil het wel waard, een losse game is al vaak 50 euro of meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 04-10-2015 17:38 ]

• Kol Nedra
damn wat een prijzen 300 euro is een boel geld.
1 jaar terug tijdens mijn zomervakantie in Frankrijk kosten de basic model 160 euro en premium 200 euro.....had ik het toen maar gekocht :P

nothing stops this train

Het is jammer dat ze in Europa geen refurbished verkopen. In de VS kun je een refurbished van Nintendo kopen voor 200 dollar.

(Zelf heb ik ooit m'n Wii U voor 200 GBP gehaald; was toen een aanbieding @ Amazon UK.)

• Kol Nedra
ik wil er wel 1 kopen, maar wel duur 300 euro voor 1 game.....zal ik het doen? ik hoef alleen maar mario maker
en wooly yoshi ga ik aanschaffen voor mijn vriendin.

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 04-10-2015 20:27 ]

nothing stops this train

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Kol Nedra schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:27:
ik wil er wel 1 kopen, maar wel duur 300 euro voor 1 game.....zal ik het doen? ik hoef alleen maar mario maker
Slim zoeken naar een mooi 2e handsje.

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Heb destijds een Wii U 8GB bundle met Nintendo Land, Wii Party U en een Wii Mote bij bol.com op de kop getikt voor €199. De vrouw vond de witte mooier :+ heb tot op heden nog geen melding gehad over vol geheugen. Heb alle games dan wel op een schijf en alleen voor Mario Kart de DLC. Maar het geheugen is ook prima uit te breiden met een USB stick of externe hardeschijf. Overigens zat hier ook gewoon de sensorbar bij.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Kol Nedra schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:27:
Pas op voor het ninetendo virus.
Na het spelen van mario. Wil je ook andere games spelen van nintendo haha.

Ik begon met mario 3d land en nu speel ik een hoop andere games.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

En de eerste backuploader is uitgebracht. Ik ben benieuwd of dat tot een verkoopboost gaat leiden.

"21 jaar DSL!"

• Seal64
The_Bird schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:38:
En de eerste backuploader is uitgebracht. Ik ben benieuwd of dat tot een verkoopboost gaat leiden.
Onwaarschijnlijk. De WiiU doet het commercieel gezien toch al niet zo best, dus weinig naamsbekendheid. Bovendien lijkt die loader nogal bewerkelijk en ondersteunt lang niet alle games vanwege beperkingen aan bestandsformaten en dergelijken.

Ze hebben een lijst met werkende games uitgebracht, en daar staan minder dan 80 games op, het merendeel Amerikaanse versies. Ze geven zelf al aan dat er daar maar 44 van werken. Er staan 26 hele EU games op, en het gros daarvan is shovelware. Als je in die lijst dan een beetje filtert en de werkende EU games eruit pikt, dan kom je op 14 games, waarvan de enige twee die een beetje interessant zijn, Captain Toad TT en Donkey Kong Country TF zijn. Misschien Skylanders Swap Force, maar da's geen game die zich leent voor piracy met al die poppetjes en extra zooi die je er toch bij moet kopen.

Daar komt nog bij dat niet zeker is hoe lang het ding blijft werken. Nintendo zal ongetwijfeld gaan proberen om de hele exploit te blokkeren, en als dat lukt dan is dit niet werkbaar, want geloof maar gerust dat Nintendo dan bij de volgende game ineens een verplichte firmware-update op schijf meelevert.

• rudyman85
Iemand het al kunnen testen? Hoe is de ervaring? heb de nieuwste firmware, gaat voor mij niet lukken.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Dus je kan nu op een manier backuppen ? waarom zou dit een verkoopboost kunnen geven ?
70% van de console gamers zijn niet zo technisch aangelegen en willen gewoon een CD erin stoppen of iets downloaden uit een store en gamen maar.

Verwijderd

Topicstarter
Seal64 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:06:
[...]
Daar komt nog bij dat niet zeker is hoe lang het ding blijft werken. Nintendo zal ongetwijfeld gaan proberen om de hele exploit te blokkeren, en als dat lukt dan is dit niet werkbaar, want geloof maar gerust dat Nintendo dan bij de volgende game ineens een verplichte firmware-update op schijf meelevert.
De exploit is al geblokkeerd met de laatste firmware, dus ja.

• Seal64
Pykow schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:50:
[...]

Dus je kan nu op een manier backuppen ? waarom zou dit een verkoopboost kunnen geven ?
70% van de console gamers zijn niet zo technisch aangelegen en willen gewoon een CD erin stoppen of iets downloaden uit een store en gamen maar.
Backup loaders zijn doorgaans een leuk eufemisme voor de mogelijkheid om disc images te kunnen spelen. En nee, die disc images worden in 99,99 % van de gevallen niet van een netjes in de winkel gekochte schijf getrokken, nee.

Er schijnen nog altijd veel mensen te zijn die de mogelijkheid om illegale kopieën te kunnen spelen, als een positieve impuls voor de verkoop van een console/handheld schijnen te zien. Het idee zou dan moeten zijn dat meer mensen dat apparaat kopen omdat de games vervolgens gratis zijn.

Dat in de praktijk de consoles zelf niet voor veel winst zorgen, maar dat de meeste centjes met de verkoop van games verdiend worden, schijnt niet door te dringen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja. Consoles worden vaak met verlies verkocht.

• Mizgala28
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:20:
Ja. Consoles worden vaak met verlies verkocht.
Vooral in het begin, ik weet nog hoe enorm mensen gingen zeiken dat PS3 bij de launch vanaf 599 euro te koop was, ondanks de flinke prijs maakte Sony alsnog verlies, pas enkele jaren later verkocht de console an sich met winst.

Dat is meestal zo, een console maker moet het vooral van de games hebben.

• M.Cremaster
  • Laatst online: 15:17
Afgelopen zaterdag na lang wikken en wegen een Wii U gekocht na jarenlang alleen PS3 te hebben gespeeld. Nou ja... stof laten happen, want eigenlijk totaal geen spelplezier meer kunnen vinden. Getwijfeld of ik een PS4 of Xbox One zou moeten kopen, maar toch afgehaakt omdat het daar alleen maar lijkt te gaan om showoff van de graphics.

Gisteren na het eten vriendinlief uitgedaagd voor een potje Mario Kart 8 met als inzet alle vaat opruimen en de bedden opmaken. Dat verliezen maar de klus toch met een vette grijns doen, want in jaren al niet meer zo leuk (samen) gegamed. Dat is waar Nintendo sterk in is: puur gameplezier opwekken.

Blij met mijn aankoop! En de kinderen (3 en 5) vinden het tot nu toe ook adembenemend :)

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Fitzierpi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:36:
Afgelopen zaterdag na lang wikken en wegen een Wii U gekocht na jarenlang alleen PS3 te hebben gespeeld. Nou ja... stof laten happen, want eigenlijk totaal geen spelplezier meer kunnen vinden. Getwijfeld of ik een PS4 of Xbox One zou moeten kopen, maar toch afgehaakt omdat het daar alleen maar lijkt te gaan om showoff van de graphics.
Ja ze hebben betere graphics maar ze bieden ook een breed spelaanbod aan waar veel 3rd party toppers op uitkomen waar de Wii U alleen van kan dromen. Hoeveel sportgames komen dit jaar op de Wii U bijv uit?
Games als Batman, GTA etc komen allen niet uit voor de Wii U.

"21 jaar DSL!"

• Seal64
Hangt er vanaf hoe jij een sportgame definieert. In november krijg je bijvoorbeeld Mario Tennis nog, maar verder heb je ook Wii Sports Club, Wii Fit U en een hele rits met dans- en fitnessspellen nog. De breedte is er dus best, maar je moet ze wel willen zien. Okay, je krijgt geen Call of Duty of Farcry, maar first person shooters zijn er wél.

Bovendien, en dat heeft Nintendo al jaren in de gaten, de meeste gamers kopen toch wel meer dan één console, of gaan voor een PC en een console. Ik koop geen Nintendo-console in de hoop dat ze daarop alle games gaan uitgeven die ik wil gaan spelen, ik koop die console omdat ik de games waarvan ik weet dat ze wél gaan komen, wil spelen.

Overigens, als je tussen de regels doorleest dan kom ik tot de conclusie dat Fitzierpi blijkbaar niet zo van de “3rd party toppers” is. Anders had die PS3 niet onder een berg stof gelegen en had hij wel een PS4 of XB1 in huis gehaald.
Ik kan me daar ook prima in vinden. Ik geef niets om first person shooters, GTA heeft me nog nooit aangetrokken en “serieuze” sportgames vind ik sowieso tijdverspilling (ga dan gewoon écht een balletje trappen). Zet echter Mario Kart of Smash Bros met een groep vrienden aan en je hebt uren lol.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47
Na een tijd te twijfelen tussen Microsoft en Sony ben ik uiteindelijk toch tot de conclusie gekomen dat beide platformen niet echt unieke gameplay bieden die ik niet al op mijn zeer capabele PC kan krijgen. Dus ben ik toch ook uitgekomen bij de 3e optie :) (gedachten proces ging ongeveer zo: https://41.media.tumblr.c...kh1ygy0t1spvtx5o1_500.jpg :P)
Ik twijfelde nog even over wachten op een goede deal als we dichter bij de feestdagen zouden komen, of een goede deal 2e hands te pakken te krijgen, maar ik heb nu vakantie dus heb toch gewoon een mario kart pakket meegenomen bij de mediamarkt.

De games vind ik nog steeds wel duur, maar heb me daar op zich overheen gezet (eigenlijk kan ik het best betalen, en het heeft als voordeel weer dat de individuele games ook wat waardevoller voelen). Toch vraag ik me af of er nog handigheidjes zijn om je games wat goedkoper te krijgen. In het xbox one topic zie ik mensen veelal games digitaal kopen via andere landen, maar de wii u is meen ik region locked? Allkeyshop.com leek even veelbelovend, maar de laagste prijzen zijn veelal uitverkocht en dan scheelt het nog maar een paar euro met gewoon via de nintendo eshop kopen (wat ik dan liever doe dan hopen dat het allemaal goed gaat bij een of ander internationaal bedrijf waar je maar moet hopen dat het allemaal ok is). Beste methode dan gewoon budgetgaming.nl en eventueel 2e hands aanbod in de gaten houden? Of mis ik nog iets? Doet Nintendo zelf nog wel eens aan sales? Er staan nu wat afgeprijsde spelletjes in de eshop zie ik maar dat zijn kleine indie games en dat trekt me toch minder.

Gamertag: FinrazielNL

finraziel schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:49:
Toch vraag ik me af of er nog handigheidjes zijn om je games wat goedkoper te krijgen.
In het begin was er een speciaal discountprogramma, maar dat liep tot eind 2014. Hiermee kon je met elke digitale aanschaf punten verdienen die je later kon omzetten in eShop tegoed. Het kwam neer op ongeveer 10% korting. Dit speciale discountprogramma was echter alleen beschikbaar voor diegene die de Premium versie van de Wii U hadden.
In het xbox one topic zie ik mensen veelal games digitaal kopen via andere landen, maar de wii u is meen ik region locked?
Ik heb in het verleden een Britse downloadcode gekocht via Game.co.uk en die werkte. Zolang het een Europese key is, zou deze moeten werken.
Allkeyshop.com leek even veelbelovend, maar de laagste prijzen zijn veelal uitverkocht en dan scheelt het nog maar een paar euro met gewoon via de nintendo eshop kopen (wat ik dan liever doe dan hopen dat het allemaal goed gaat bij een of ander internationaal bedrijf waar je maar moet hopen dat het allemaal ok is)
Je moet inderdaad oppassen op het kopen van sites of derden waarvan je niet weet of alles netjes gegaan is. Ik las een tijdje terug dat iemands console geband werd omdat hij via eBay een code had gekocht. Later bleek dat die downloadcode oorspronkelijk gekocht was met een gestolen creditcard.
Doet Nintendo zelf nog wel eens aan sales? Er staan nu wat afgeprijsde spelletjes in de eshop zie ik maar dat zijn kleine indie games en dat trekt me toch minder.
Niet vaak, maar soms heeft Nintendo aanbiedingen. In aanloop van Hyrule Warriors had Nintendo aangekondigd welke Zelda Virtual Console titels korting kregen, hoeveel en wanneer. Als je minstens een zo'n VC titel had aangeschaft in deze periode, kreeg je ook korting op Hyrule Warriors in de eShop.

Kwestie van de Nintendo kanalen in de gaten te houden en de newsletter te checken. :)

• Finraziel
Net een paar uur zitten karten... in singleplayer was ik nog niet helemaal overtuigd van de juistheid van mijn aankoop, maar online multiplayer? Damn wat een fun! Ik ben om, Nintendo heeft inderdaad de magic touch nog altijd ;)
Wat ik vooral erg fijn vind ten opzichte van bv Sonic and All Stars Racing Transformed (buiten de veel makkelijkere naam) is hoe snel de potjes op elkaar volgen. Er is nauwelijk downtime dus het speelt lekker door. In contrast zit je bij Sonic (aASRT :P) een paar minuten te wachten tussen elke race.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 08:11
finraziel schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:49:
De games vind ik nog steeds wel duur, maar heb me daar op zich overheen gezet (eigenlijk kan ik het best betalen, en het heeft als voordeel weer dat de individuele games ook wat waardevoller voelen). Toch vraag ik me af of er nog handigheidjes zijn om je games wat goedkoper te krijgen. In het xbox one topic zie ik mensen veelal games digitaal kopen via andere landen, maar de wii u is meen ik region locked? Allkeyshop.com leek even veelbelovend, maar de laagste prijzen zijn veelal uitverkocht en dan scheelt het nog maar een paar euro met gewoon via de nintendo eshop kopen (wat ik dan liever doe dan hopen dat het allemaal goed gaat bij een of ander internationaal bedrijf waar je maar moet hopen dat het allemaal ok is). Beste methode dan gewoon budgetgaming.nl en eventueel 2e hands aanbod in de gaten houden? Of mis ik nog iets? Doet Nintendo zelf nog wel eens aan sales? Er staan nu wat afgeprijsde spelletjes in de eshop zie ik maar dat zijn kleine indie games en dat trekt me toch minder.
Mediamarkt 3=2 of 20 tot 25 procent korting acties afwachten net als de meer sporadische aanbiedingen van de speelgoedwinkels. Heel soms heeft Werkkamp mooie acties die combineren tot 20 Euro korting. :)

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
Dit heb ik even gemist :P Fire Emblem vind ik sowieso niets (ben niet zo van turn based), ben hier wel een beetje benieuwd naar. Atlus maakt altijd wel vette RPG's.

[ Voor 0% gewijzigd door JerX op 07-10-2015 10:38 . Reden: vergat een "niet" ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik zou het leuker vinden om weer een wars titel te zien. FE hebben we de laatste tijd wel genoeg gezien.

"21 jaar DSL!"

Footage van de Engelse versie van Fatal Frame / Project Zero 5:
JerX schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:38:
[...]

Dit heb ik even gemist :P Fire Emblem vind ik sowieso niets (ben zo van turn based), ben hier wel een beetje benieuwd naar. Atlus maakt altijd wel vette RPG's.
SMTxFE is ook turn-based (op unit-level, niet team-level zoals in FE).

In ander nieuws, Mario Kart 8 + Splatoon Wii U Premium Pack comes to Europe on October 30th.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g0TUEm4.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door RayNbow op 07-10-2015 10:40 ]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
RayNbow schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:22:
Footage van de Engelse versie van Fatal Frame / Project Zero 5:
[video]

[...]

SMTxFE is ook turn-based (op unit-level, niet team-level zoals in FE).
oww laat maar dan, ik vergat een niet bij me "ben niet zo van turn based"

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

JerX schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:39:
[...]

oww laat maar dan, ik vergat een niet bij me "ben niet zo van turn based"
Om een beter idee te krijgen over de gameplay raad ik aan om de Treehouse footage te kijken:

Verwijderd

Topicstarter
Nintendo heeft trouwens de webversie van Miiverse een gigantische update gegeven.

Het is nu echt net Facebook :p

http://miiverse.nintendo.net :)

Ook de embed code lijkt verandert te zijn, nu staat er ook in uit welke community the post komt. Handig voor mijn Miiverunity website :+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2015 11:45 ]

• Finraziel
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:23:
[...]

Heel slim, zijn zo ongeveer de twee meest gespeelde Wii U games :p
Die bundel had ik inderdaad ook graag gekocht, maar ach heb die paar tientjes er wel voor over dat ik nu in mijn vakantie kan spelen O+

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:43:
Nintendo heeft trouwens de webversie van Miiverse een gigantische update gegeven.

Het is nu echt net Facebook :p

http://miiverse.nintendo.net :)
Dat is inderdaad een erg grote verbetering

De browser versie is nu veel aangenamer dan in de Wii U _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n ijzersterk vermoeden dat het nieuwe ledenprogramma van Nintendo helemaal met Miiverse samen gaat werken.

• horizon1978
Als je op miiverse bent ingelogd en je gaat de eerste keer naar de splatnet website logt die automatisch in.

Dus miiverse zal belangrijker worden idd.

Verwijderd

Topicstarter
Feitelijk is dat gewoon een Single Logon van Nintendo Network.

Zo heb je ook bv https://eshop.nintendo.net/redeem#/ waar je eenvoudig eShop codes kan inwisselen naar je NNID.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2015 13:19 ]

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:18:
Zo heb je ook bv https://eshop.nintendo.net/redeem#/ waar je eenvoudig eShop codes kan inwisselen naar je NNID.
Nu nog downloadcodes los kunnen aanschaffen of kunnen giften aan anderen. Handig voor verjaardagen en zo. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn ze in het Verenigd Koninkrijk aan het testen.
RayNbow schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:39:
[...]

Om een beter idee te krijgen over de gameplay raad ik aan om de Treehouse footage te kijken:
[video]
Genei Ibun Roku #FE live concert aangekondigd, mochten er nog mensen naar Japan gaan. :p

• Seal64
RayNbow schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:31:
[...]

Nu nog downloadcodes los kunnen aanschaffen of kunnen giften aan anderen. Handig voor verjaardagen en zo. :)
Dat kan al vrij lang, maar nog niet via de eShop. Game.co.uk verkoopt DL-codes. Is soms nog goedkoper dan de eShop ook.
Seal64 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:22:
[...]

Dat kan al vrij lang, maar nog niet via de eShop. Game.co.uk verkoopt DL-codes. Is soms nog goedkoper dan de eShop ook.
Ik heb in het verleden ook goedkoper via Game.co.uk wat kunnen halen, maar het aanbod is beperkt. Niet alle eShop titels kun je daar halen.

• Seal64
Klopt, en je mist sowieso de eventuele bonussen die je via de eShop wel krijgt, dus zelfs als je de game bij Game kunt halen (eh, game bij Game?) dan nog hoeft het niet goedkoper te zijn. Wat jammer is, want het is wel een goed idee om dat bij andere retailers te gaan doen. Op die manier kun je immers alles digitaal doen, en toch de retailer te vriend houden – die heeft dan immers toch iets om in zijn schap te zetten.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
1. Er zijn geen bonussen meer, dus niet echt relevant. 2. Ik kreeg netjes een bonus voor mijn gratis (bij MK8) Pikmin3-downloadcode. 3. Bij Gamemania kun je kaartjes met downloadcodes kopen, wel meestal alleen voor DLC, maar Wii Fit U heb ik ook wel eens zien hangen. Het kan wel, maar blijkbaar zijn de winkels hier niet geinteresseerd.

• Seal64
hcQd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:09:
1. Er zijn geen bonussen meer, dus niet echt relevant. 2. Ik kreeg netjes een bonus voor mijn gratis (bij MK8) Pikmin3-downloadcode. 3. Bij Gamemania kun je kaartjes met downloadcodes kopen, wel meestal alleen voor DLC, maar Wii Fit U heb ik ook wel eens zien hangen. Het kan wel, maar blijkbaar zijn de winkels hier niet geinteresseerd.
Er zijn maar zat bonussen. Als je nu de nieuwe Animal Crossing game koopt, bijvoorbeeld, dan krijg je er gratis een thema bij, maar da’s alleen via de eShop. Als je Xenoblade Chronicles via de eShop koopt, krijg je korting op Xenoblade Chronicles X als die verschijnt, dat soort dingen.

Wat die kaartjes betreft, het probleem is misschien wel dat ik eigenlijk geen winkels ken die dat spul verkopen. Ik kende alleen de Engelse Game, blijkbaar heeft GameMania ze dus ook. Maar je ziet ze bij de grote retailers nooit. MediaMarkt, Bart Smit, Intertoys, Bol.com, dat soort werk. En dan komt dat kip-ei verhaal weer – verkoopt het niet omdat niemand het aanbiedt, of biedt niemand het aan omdat het niet verkoopt?

Ik neig zelf naar de eerste, vooral omdat ik geen grote retailers ken die het überhaupt aangeboden hebben – en als je het niet geprobeerd hebt, kun je dus ook niet concluderen dat het niet verkoopt.

Verwijderd

Topicstarter
MediaMarkt verkoopt eShop kaarten, en de Albert Heijn, Bruna, Hema, etc. Of bedoel je die van specifieke games?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Seal64 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:20:
[...]

Er zijn maar zat bonussen. Als je nu de nieuwe Animal Crossing game koopt, bijvoorbeeld, dan krijg je er gratis een thema bij, maar da’s alleen via de eShop. Als je Xenoblade Chronicles via de eShop koopt, krijg je korting op Xenoblade Chronicles X als die verschijnt, dat soort dingen.

Wat die kaartjes betreft, het probleem is misschien wel dat ik eigenlijk geen winkels ken die dat spul verkopen. Ik kende alleen de Engelse Game, blijkbaar heeft GameMania ze dus ook. Maar je ziet ze bij de grote retailers nooit. MediaMarkt, Bart Smit, Intertoys, Bol.com, dat soort werk. En dan komt dat kip-ei verhaal weer – verkoopt het niet omdat niemand het aanbiedt, of biedt niemand het aan omdat het niet verkoopt?

Ik neig zelf naar de eerste, vooral omdat ik geen grote retailers ken die het überhaupt aangeboden hebben – en als je het niet geprobeerd hebt, kun je dus ook niet concluderen dat het niet verkoopt.
Je kan bij heel veel winkels eShop tegoed kopen en met je tegoed kan je dan weer in de eShop je gewenste product aanschaffen. Heel soms zie je nog wel eens een eShop card voor een game. Maar vaak zijn het gewoon tegoed kaartjes of DLC's. (Zo heb ik zelf Mario Kart 8 DLC's Packs gekocht met een eShop downloadcode bij de GameMania.) Als ik een game koop in de winkel, dan verwacht ik een fysiek doosje met daarin het spel of zelfs met extra content (Bijvoorbeeld Amiibo). Er was zelfs een game op de PC, waar alleen een steamcode in zat en geen CD/DVD :S Mensen waren erg teleurgesteld omdat ze dan nog steeds heel de game moesten downloaden ipv snel konden installeren vanaf CD/DVD en alleen de laatste updates moet binnen halen.

Ik weet niet of de eShop iDeal ondersteund, want dat zou het wel eenvoudiger maken

Verwijderd

Topicstarter
Pykow schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:48:
[...]
Ik weet niet of de eShop iDeal ondersteund, want dat zou het wel eenvoudiger maken
Nee.
Maar deze site wel: https://www.wiicode.nl/nintendo-eshop-cards
En je kan deze kaarten ook bij veel winkels halen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:32:
[...]

Nee.
Maar deze site wel: https://www.wiicode.nl/nintendo-eshop-cards
En je kan deze kaarten ook bij veel winkels halen.
Yep daar ben ik bekend mee.
Zowel mijn PSN en Xbox live codes koop ik bij hun.
Werken altijd perfect.

• Seal64
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:24:
MediaMarkt verkoopt eShop kaarten, en de Albert Heijn, Bruna, Hema, etc. Of bedoel je die van specifieke games?
Die tegoedkaarten zie je inderdaad vrij veel. Primera, Albert Heijn, ik heb ze zelfs al bij Albert Heijn en de lokale boekhandel gezien. Maar daar zit je altijd met het probleem dat je op het eind van de rit tegoed overhoudt. Je kunt kaartjes kopen van 15, 25 en 50 euro, maar games kosten nooit 15, 25 en 50 euro. Een kaartje met een downloadcode voor een specifieke game is vaak handiger, want dan heb je geen restjes.

Dat soort kaartjes zie je maar heel weinig - maar ze zijn er wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Seal64 op 09-10-2015 15:45 ]

Pagina: 1 ... 84 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic