Dat is waar. Ondertussen houd ik ook even tweedehandse opties in de gaten.CyBeR schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:20:
Mja MK8 is een best wel fantastisch spel dus ik zou gewoon die bundel nemen.
Goed de advertenties in de gaten houden.CrimpyRex schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:28:
[...]
Dat is waar. Ondertussen houd ik ook even tweedehandse opties in de gaten.
Ik had een Wiiu met 2 pro controllers, MK8, SSB, nintendo land en Hyrule warriors voor 320 euro.
Doe ik ook, op tweakers wordt er echter niet zoveel aangeboden, en marktplaats heb ik niet zoveel mee.Zspirit schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:42:
[...]
Goed de advertenties in de gaten houden.
Ik had een Wiiu met 2 pro controllers, MK8, SSB, nintendo land en Hyrule warriors voor 320 euro.
Eerst speelde ik mk8 met de wii u tab , toen kwam me dochter er achter dat dat makkelijker racen was.
Dus ik een pro controller gehaald , nu komt me vrouw erachter dat dat makkelijker racen is.
Kan ik weer een pro gaan bestellen
Dus ik een pro controller gehaald , nu komt me vrouw erachter dat dat makkelijker racen is.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Yup - mijn oudste dochter (6) wil ook alleen nog maar met de pro controller racen...chucky666 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 20:58:
Eerst speelde ik mk8 met de wii u tab , toen kwam me dochter er achter dat dat makkelijker racen was.
De jongste (bijna 4) snapt het allemaal nog niet zo en heeft nog te kleine handen voor zowel stuur als pro controller. Mijn vrouw is niet van het gamen.
[ Voor 15% gewijzigd door Flozem op 25-07-2015 21:08 ]
Mijn vrouw wil alleen maar racen en geen ballonengevecht, maar het is een beginFlozem schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 21:03:
[...]
Yup - mijn oudste dochter (6) wil ook alleen nog maar met de pro controller racen...
De jongste (bijna 4) snapt het allemaal nog niet zo en heeft nog te kleine handen voor zowel stuur als pro controller. Mijn vrouw is niet van het gamen.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ballonnen gevechten in mk8 zijn dan ook matig.
En racen doe ik met de oude Wii mote en stuurtje.
En racen doe ik met de oude Wii mote en stuurtje.
Vandaag Ninja Gaiden 3 gekocht voor de Wii U, kon hem niet laten liggen voor maar €10,-
.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
iemand die Yoshi's wooly world al heeft gespeeld?
Wie niet hahaha.MetalSonic schreef op zondag 26 juli 2015 @ 17:30:
Leuke game maar om alle wollen te halen is te pittig en duurt me te lang. Ben zelf net bij de 5e wereld van de 6 volgens mij.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ligt even beetje stil maar ik zit in wereld drie en mis in wereld twee nog één Yoshi.
Kortom: geweldige platform game van Nintendo. Lekker chill na de snelle actie van Splatoon.
Kortom: geweldige platform game van Nintendo. Lekker chill na de snelle actie van Splatoon.
[ Voor 35% gewijzigd door horizon1978 op 26-07-2015 23:00 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Niet zo gek. Ieder land in Europa heeft weer iets anders.
En allemaal ingewikkeld om goed door te voeren.
Bovenstaand verhaal gaat er over dat ze de dienst ook stoppen in Japan en Amerika. Heeft niets met rechten te maken, maar met het feit dat Nintendo "onnodige" resources in de WiiU meer wenst te steken.Kashika schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:27:
[...]
Niet zo gek. Ieder land in Europa heeft weer iets anders.
En allemaal ingewikkeld om goed door te voeren.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Alle bloemen, wollen Yoshi's, stempels verzameld en de levels met 100% gezondheid uitgespeeld.MetalSonic schreef op zondag 26 juli 2015 @ 17:30:
Ik heb sommige levels 2 á 3x moeten spelen om alles te verzamelen. Dat is soms wel tijdrovend.
Mocht je niet willen weten wat je hebt vrijgespeeld nadat je wereld 6 hebt voltooid, niet klikken.
spoiler:
Nadat je de wereld 6 hebt uitgespeeld, verschijnt er de eindbazentent waarbij de eindbazen een stuk sterker zijn geworden. Hier speel je nieuwe Yoshi's vrij.
Mocht je alle items hebben verzameld, dan verschijnt er nog een speciaal level. Hierbij kun je nog 5 stempels en een nieuwe Yoshi vrijspelen.
Mocht je alle items hebben verzameld, dan verschijnt er nog een speciaal level. Hierbij kun je nog 5 stempels en een nieuwe Yoshi vrijspelen.
Wii u Premium Splatoon bundel is nu te koop en over paar maanden komt Wii u Premium + Mario maker + Amiibo uit.CrimpyRex schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:48:
Poeh, ik zit toch erg sterk te overwegen om een Wii U te kopen. Heb mijn PS4 al te koop staan, en een aantal titels spreken me toch wel aan:
Super Smash Bros
Mario Kart 8
Wind Waker HD
Bayonetta 2
Monster Hunter
Splatoon
En de aankomende titels Xenoblade en natuurlijk the Legend of Zelda.
Eigenlijk al veel te veel goede titels, want ik weet nu al dat ik ze nooit allemaal kan spelen (tijdgebrek).
Ik kan echter alleen maar 'combi packs' vinden, van een Wii U Premium met MK8 of Wind Waker HD.
Zijn er geen andere bundels, of eventuele losse Wii U Premiums?
Mijn PS4 staat hier thuis ook stof te happen. ik speel alleen nog maar op de Xbox One, Wii U , 2DS en PC.
Kan alleen maar zeggen dat de Wii U geen MAIN PLATFORM kan zijn, ik mis dan toch een Fifa, Forza of een goede shooter die ik op de PC wil spelen.
Rocket League nog niet geïnstalleerd ?Pykow schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:19:
Mijn PS4 staat hier thuis ook stof te happen.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Nope. ook niet iets waarvoor ik mijn PS4 voor aanzet.
rocket League is er ook op de PC en daarnaast is dit niet geheel nieuw te noemen.
Ik heb een goede game PC, dat is ook de voornaamste reden dat de PS4 eruit is gegaan. Bijna alle PS4 games zijn ook uitgebracht voor de PC. PC levert ook nog eens veel betere graphics. Eventueel kan ik er een controller op aansluiten en console game ik feitelijk met mijn PC.Pykow schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:19:
[...]
Wii u Premium Splatoon bundel is nu te koop en over paar maanden komt Wii u Premium + Mario maker + Amiibo uit.
Mijn PS4 staat hier thuis ook stof te happen. ik speel alleen nog maar op de Xbox One, Wii U , 2DS en PC.
Kan alleen maar zeggen dat de Wii U geen MAIN PLATFORM kan zijn, ik mis dan toch een Fifa, Forza of een goede shooter die ik op de PC wil spelen.
Wii U daarentegen heeft een aantal nintendo titels die natuurlijk nooit op de PC uit zullen komen, dat is ook de voornaamste reden om een Wii U aan te schaffen, naast mijn PC.
Daarnaast zal ik voor een tweedehands Wii U gaan, omdat ik 309 euro veel geld vind.
ik heb mijn Wii U nu 3 maanden in huis en ben zelf bijna 900 euro kwijt aan alles van nintendo.CrimpyRex schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:49:
[...]
Ik heb een goede game PC, dat is ook de voornaamste reden dat de PS4 eruit is gegaan. Bijna alle PS4 games zijn ook uitgebracht voor de PC. PC levert ook nog eens veel betere graphics. Eventueel kan ik er een controller op aansluiten en console game ik feitelijk met mijn PC.
Wii U daarentegen heeft een aantal nintendo titels die natuurlijk nooit op de PC uit zullen komen, dat is ook de voornaamste reden om een Wii U aan te schaffen, naast mijn PC.
Daarnaast zal ik voor een tweedehands Wii U gaan, omdat ik 309 euro veel geld vind.
Amiibo's , Wii U en 2DS. Nu weet ik waar mijn vakantiegeld is gebleven haha.
Gelukkig woon ik nog thuis en heb ik nog geld voor me hobby
Tja, op de bank voor de 50" plasma met de surround hard aan is toch een andere ervaring dan op m'n slaapkamer achter de PC zitten.Pykow schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:41:
[...]
Nope. ook niet iets waarvoor ik mijn PS4 voor aanzet.
rocket League is er ook op de PC en daarnaast is dit niet geheel nieuw te noemen.
Die PC kan je anders prima aansluiten op die 50" plasma en surround installatie hoorAaargh! schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:29:
[...]
Tja, op de bank voor de 50" plasma met de surround hard aan is toch een andere ervaring dan op m'n slaapkamer achter de PC zitten.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik heb wel een PC naast de TV staan (Intel NUC) maar da's nu niet echt een bak waar je op wilt gamen. En zo'n lelijke PeeCee zet ik niet in de woonkamer.Koldur schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:33:
[...]
Die PC kan je anders prima aansluiten op die 50" plasma en surround installatie hoor
Hoe wil je gamen met een muis en toetsenbord als je tegen een 50 inch scherm moet aankijken haha.Aaargh! schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:29:
[...]
Tja, op de bank voor de 50" plasma met de surround hard aan is toch een andere ervaring dan op m'n slaapkamer achter de PC zitten.
Dat is gewoon niet te doen.
Ik speel zelf gewoon op mijn PC monitor van 27 inch, hoewel ik liever ook groter wil, maar niet de ruimte heb.
Grote TV komt er vanzelf, momenteel ook aan het sparen voor een eigen huis.
Bij voorkeur niet.
tja ik ben niet zo goed met een controller, vooral shooters is echt een drama.
Daarom is splatoon zo leuk
Steam in-home streamingAaargh! schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:35:
[...]
Ik heb wel een PC naast de TV staan (Intel NUC) maar da's nu niet echt een bak waar je op wilt gamen. En zo'n lelijke PeeCee zet ik niet in de woonkamer.
Omdat dat kan heb ik dus wel een WiiU en geen PS4/Xone
Klinkt als iets wat ik ook eens zou moeten proberen!Bundin schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:47:
[...]
Steam in-home streamingMijn Asus T100TA tabletje met zijn uitermatige karige Atom Z3740 hang ik zonder moeite met een hdmi-kabel aan de tv. x360 wireless receiver aan het toetsenbordje, zodat ik op de bank kan liggen. Steam aan, streamen via netwerk van desktop naar tablet. Gevolg: full hd graphics op de tv, met alle toeters en bellen die de desktop geregeld krijgt. Ik bemerk bij games als Black Flag geen noemenswaardige lag.
Wat ik overigens weer echt knudde vind van de Wii U is dat er standaard geen ethernet aansluiting opzit.
Geen lag? Vaag aangezien wij ook een NUC thuis hebben met gigabit ethernet, daarop de game pc aangesloten, alles netjes op volle 1gbps aansluiting maar je merk bij vele games gewoon irritante vertraging.Bundin schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:47:
[...]
Steam in-home streamingMijn Asus T100TA tabletje met zijn uitermatige karige Atom Z3740 hang ik zonder moeite met een hdmi-kabel aan de tv. x360 wireless receiver aan het toetsenbordje, zodat ik op de bank kan liggen. Steam aan, streamen via netwerk van desktop naar tablet. Gevolg: full hd graphics op de tv, met alle toeters en bellen die de desktop geregeld krijgt. Ik bemerk bij games als Black Flag geen noemenswaardige lag.
Overigens, ik sluit weleens mijn laptop op HDMI en ga dan gamen, maar dan speel ik vooral emulator games of LFD2, verder heb ik liever muis en toetsenboord en die piepkleine letters op 42" op 2,5 meter afstand is geen pretje (conclusie, ik krijg er vermoeide ogen van).
Spelen op PS3 of Wii U is een andere koek, maar die zijn ervoor gemaakt.
Belangrijker nog voor Nintendo lijkt me de 60 miljoen euro winst (op omzet van ~ 660 miljoen). Go go Amiibo & Splatoon.
Ter vergelijking: de GameCube (!) verkocht 21,74 miljoen.
"21 jaar DSL!"
Tja, de enige die je daar verwijt over kunt maken zijn: de naam bedenker van Wii U en de marketing afdeling.The_Bird schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:50:
[...]
Plus het feit dat het een zwakke bak is die belangrijke multiplatformgames zoals Fifa, GTA, Batman en meer niet kan draaien.horizon1978 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:17:
[...]
Tja, de enige die je daar verwijt over kunt maken zijn: de naam bedenker van Wii U en de marketing afdeling.
"21 jaar DSL!"
Plus het feit dat de "zwakke bak" (ahem MK8/60fps/full colour in plaats van donkergrijs en tintenThe_Bird schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:19:
[...]
Plus het feit dat het een zwakke bak is die belangrijke multiplatformgames zoals Fifa, GTA, Batman en meer niet kan draaien.
Klopt, en in dat jaar hebben ze nauwelijks voorsprong op kunnen bouwen doordat de software niet aantrekkelijk genoeg was. Ze hadden OF eerder toptitels af moeten hebben of de console krachtiger moeten maken.horizon1978 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:24:
[...]
Plus het feit dat de "zwakke bak" (ahem MK8/60fps/full colour in plaats van donkergrijs en tinten) een jaar eerder dan de ps4/x1 is uitgekomen.
"21 jaar DSL!"
Nou ik denk dat nintendo dat dus juist niet wil.The_Bird schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:25:
[...]
Klopt, en in dat jaar hebben ze nauwelijks voorsprong op kunnen bouwen doordat de software niet aantrekkelijk genoeg was. Ze hadden OF eerder toptitels af moeten hebben of de console krachtiger moeten maken.
http://www.engadget.com/2015/07/17/nintendo-wii-u-love/
Nintendo heeft nooit gedaan met de Grafische race, Nintendo wilt alleen een unieke game ervaring ontwikkelen.The_Bird schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:19:
[...]
Plus het feit dat het een zwakke bak is die belangrijke multiplatformgames zoals Fifa, GTA, Batman en meer niet kan draaien.
Misschien moeten sommige mensen is bedenken dat Nintendo op een hele andere Game markt mikt dan de PS en Xbone
Precies! Nintendo wil volgens mij geen xboxone of ps4 zijn maar juist iets nieuws en innovatiefs.JerX schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:29:
[...]
Nintendo heeft nooit gedaan met de Grafische race, Nintendo wilt alleen een unieke game ervaring ontwikkelen.
Misschien moeten sommige mensen is bedenken dat Nintendo op een hele andere Game markt mikt dan de PS en Xbone
Alles wat "The_Bird" noemt lijkt nintendo juist niet belangrijk te vinden, denk dat je dus beter een ps4 kan halen
Tja.. Het is leuk dat Nintendo dat niet wil, maar de markt blijkbaar wel gezien de verkoopcijfers van de WiiU.Zspirit schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:40:
[...]
Precies! Nintendo wil volgens mij geen xboxone of ps4 zijn maar juist iets nieuws en innovatiefs.
Alles wat "The_Bird" noemt lijkt nintendo juist niet belangrijk te vinden, denk dat je dus beter een ps4 kan halen
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar ik ben zelf een liefhebber van de Mario en Zelda games, echter zou ik ook wel graag eens een potje FIFA of een of ander race spel willen doen, maar om daar nou weer een Xbox of PS4 voor aan te schaffen dat is wel een beetje te prijzig.JerX schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:29:
[...]
Nintendo heeft nooit gedaan met de Grafische race, Nintendo wilt alleen een unieke game ervaring ontwikkelen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat is hier nu dus wel gebeurd. Uiteindelijk heb ik er vorige maand voor gekozen om er een PS4 naast te zetten. De WiiU heeft sindsdien nog maar 1 keer voor een potje MK8 aan gestaan...Gynnad schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:01:
[...]
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar ik ben zelf een liever hebber van de Mario en Zelda games, echter zou ik ook wel graag eens een potje FIFA of een of ander race spel willen doen, maar om daar nou weer een Xbox of PS4 voor aan te schaffen dat is wel een beetje te prijzig.
Ik heb vanaf de GC altijd een secundaire console gehad, want je weet gewoon dat die andere games gewoon nooit op een Nintendo console komen.TFHfony schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:06:
[...]
Dat is hier nu dus wel gebeurd. Uiteindelijk heb ik er vorige maand voor gekozen om er een PS4 naast te zetten. De WiiU heeft sindsdien nog maar 1 keer voor een potje MK8 aan gestaan...
Zelfs Xbox One verkoopt beterThe_Bird schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:50:
[...]
Nog beter, de Vita (overigens, Vita's probleem zijn niet de games aangezien er meer dan 1000 games voor zijn, probleem van de Vita is Sony zelf) is 11mln keer over de toonbank gegaan, en dat is zo slecht zeggen ze.
Zonde, want Wii U is echt een top apparaat.
Maar Wii U is niet bepaald een slechte naam, echter zou Wii 2 sowieso beter klinken, alhoewel zoek eens naar de eerste Xbox op Google, krijg je de nieuwste vaak genoeg te zien dus het kan erger dan Wii U hoor
Gamecube was best een grafische krachtpatser hoor, hij was iets zwakker dan de eerste Xbox maar wel een stuk krachtiger dan PS2.JerX schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:29:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 29-07-2015 20:55 ]
Zeker weten maar wat te toen ook deels genekt heeft is de keuze om voor die obscure mini-dvd's te gaan. Hier paste minder data op waardoor sommige games features misten bij de NGC versie. Ik kan me ook voorstellen dat het voor bijv square een belemmering was om hun FMV-heavy games daar op uit te brengen.Mizgala28 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:54:
Gamecube was best een grafische krachtpatser hoor, hij was iets zwakker dan de eerste Xbox maar wel een stuk krachtiger dan PS2.
"21 jaar DSL!"
Xenoblade X krijgt een special edition in Europa en Xenoblade is beschikbaar voor de Wii VC.
En nu ook op Twitter:

Fatal Frame krijgt ook een Limited Edition.
En nu ook op Twitter:

Fatal Frame krijgt ook een Limited Edition.
[ Voor 50% gewijzigd door RayNbow op 05-08-2015 10:38 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nu nog wachten dat ik hem ergens kan pre-orderen...
Mijn twee favoriete games van dit najaar
Ik ga XCX waarschijnlijk wel als download kopen.
Trouwens als je XC voor de VC koopt krijg je 10 euro korting op de uiteindelijke game.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2015 12:09 ]
Ik wilde 'm eig. als download... maar ja, die special edition...Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:04:
Ik ga XCX waarschijnlijk wel als download kopen.
XC koop ik niet, heb 'm al voor de NN3DS.Trouwens als je XC voor de VC koopt krijg je 10 euro korting op de uiteindelijke game.
Spel doet het daar erg goed inderdaad! Ben benieuwd of het in het westen ook goed verkoopt en of we aan de hand daarvan een eventuele sequel ooit mogen verwachten. Wat mij betreft mogen ze want het is een fantatische fun shooter.RayNbow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:55:
In ander nieuws, sales van Splatoon in JP zijn al twee weken op rij gestegen \[1]\[2]. O_O
Cijfers voor de PAL regio zijn wat lastiger te verkrijgen (niet voor elk land beschikbaar en lopen soms wat achter), maar in een aantal Europese landen zoals Frankrijk en Spanje doet Splatoon het nog aardig.Lynox schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 19:49:
[...]
Spel doet het daar erg goed inderdaad! Ben benieuwd of het in het westen ook goed verkoopt en of we aan de hand daarvan een eventuele sequel ooit mogen verwachten. Wat mij betreft mogen ze want het is een fantatische fun shooter.
(De UK daarentegen...
Schijnbaar is UK erg weinig Nintendo minded.
Maar Splatoon in Japan schrijft gewoon erg goede cijfers en is op weg zelfs Smash in te halen en ook heeft het betere verkopen na de eerste twee weken dan mk8.
Maar Splatoon in Japan schrijft gewoon erg goede cijfers en is op weg zelfs Smash in te halen en ook heeft het betere verkopen na de eerste twee weken dan mk8.
Nice! Toch nog even 1550 sterren dan totaal. Morgen staan ze er pas bij dus. Zit een beetje te twijfelen tussen Duck Hunt of AA SketchPad daarvan te halen. De rest heb ik al of hoef ik niet. Duck hunt is nogal verouderd en saai, maar toch geinig. Sketchpad is eigenlijk al wel weer achterhaald met die nieuwe die er nu is maar toch ook ontspannend. Hmmmm
ook maar even gedaan. Heb 3000 sterren, maar niet echt iets boeiends in de shop
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Nice, bedankt voor het posten!
Hoe lang zou het duren voordat je de sterren bijgeschreven ziet staan? Ik krijg namelijk wel de melding dat ik 750 sterren heb ontvangen, maar mijn saldo is nog steeds hetzelfde
Binnen 24u. Ik heb gisteravond nadat ik 't hier gepost heb de koppeling gelegd. Vandaag was het puntenaantal bijgewerkt.Barts14 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:17:
[...]
Nice, bedankt voor het posten!
Hoe lang zou het duren voordat je de sterren bijgeschreven ziet staan? Ik krijg namelijk wel de melding dat ik 750 sterren heb ontvangen, maar mijn saldo is nog steeds hetzelfde
Vandaag was er een stream op Twitch waarin Xenoblade X gestreamd werd en daarin werd blijkbaar vermeld dat de game een combinatie van Amerikaanse en Britse stemmen krijgt.
Nintendo zou zich geld en tijd moeten sparen. Ondertiteling van Japanse stemmen is voldoende.
Dat hangt sterk van de markt af. In sommige markten is je afzet een stuk minder als je geen Engelse audio hebt.horizon1978 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:56:
Nintendo zou zich geld en tijd moeten sparen. Ondertiteling van Japanse stemmen is voldoende.
Ben ik als 30+ het niet mee eens, heb liever goede Engelse audio dan Japans met subs want die subs zijn dan vaak weer Engels.horizon1978 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:56:
Wat ze nu doen met een hele hoop games is echt lokaliseren en dat hoeft niet dus ik hoef geen NL mario ofzo.
Doe maar gewoon Engels is ook veel beter voor de taalontwikkeling voor de kleintjes
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
In het geval van Xenoblade X zou ik trouwens dual audio wel waarderen...
(maar ik heb dan ook een zwak voor de actrice die de Japanse stem van Elma doet...
)
(maar ik heb dan ook een zwak voor de actrice die de Japanse stem van Elma doet...
Wat heeft 30+ ermee te maken? Dat ben ik ook.SpoekGTi schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 11:58:
[...]
Ben ik als 30+ het niet mee eens, heb liever goede Engelse audio dan Japans met subs want die subs zijn dan vaak weer Engels.
Wat ze nu doen met een hele hoop games is echt lokaliseren en dat hoeft niet dus ik hoef geen NL mario ofzo.
Doe maar gewoon Engels is ook veel beter voor de taalontwikkeling voor de kleintjes
Subs in Engels is geen probleem. Vroeger speelde ik alle spellen in het Engels (c64, Amiga 2000, PC). Toen werd niets in het Nederlands vertaald.
Klopt maar om nou Japanse dialogen en eng subs te hebben voor de jongere generatie die Nintendo aanspreekt 3+ is nou ook wat ver
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
In geval van xenoblade denk ik dat toch een iets oudere generatie wordt aangesproken eerlijk gezegd.
Hopelijk iemand die ervaring heeft met Mario Bros op de WiiU. Vandaag met mijn zoontje van 5 dit spel uitgespeeld. Je krijgt dan een extra 'wereld' supersterstraat (als ik me niet vergis). Indien je alle gouden munten hebt van bijvb Eikenvallei mag je een extra veld spelen. Wij vol overgave de resterende gouden munten gehaald. Maar toen we die eenmaal hadden konden we dat veld nog steeds niet spelen. We kregen nog steeds de melding dat we niet alle gouden munten hadden van de Eikenvallei
Iemand suggesties?
Basement Bios ---- Exo-S
Het is een tijdje dat ik het gespeeld heb maar ik meen mij te herinneren dat er verborgen levels zijn in elke wereld, waaronder dus in eikenvallei. Je kan het overzicht van elke wereld openen en volgens mij kan je dan nog een soort lege ruimte in dat overzicht zien. Zo ja, dan is er dus nog een level waarin je ook alle munten moet vinden.Mystikal schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 19:36:
Hopelijk iemand die ervaring heeft met Mario Bros op de WiiU. Vandaag met mijn zoontje van 5 dit spel uitgespeeld. Je krijgt dan een extra 'wereld' supersterstraat (als ik me niet vergis). Indien je alle gouden munten hebt van bijvb Eikenvallei mag je een extra veld spelen. Wij vol overgave de resterende gouden munten gehaald. Maar toen we die eenmaal hadden konden we dat veld nog steeds niet spelen. We kregen nog steeds de melding dat we niet alle gouden munten hadden van de EikenvalleiIemand suggesties?
En zo'n verborgen level unlock je dan door een geheime uitgang in een bepaald level te vinden, herkenbaar aan de rode vlaggenstok aan het eind
[ Voor 6% gewijzigd door Lynox op 09-08-2015 19:52 ]
--Dubbelpost--
[ Voor 98% gewijzigd door Lynox op 09-08-2015 19:51 ]
Ah eindelijk gevonden.
Watch "Every Secret Exit in New Super Mario Bros. U (All 12) - Guide & Walkthrough" on YouTube - YouTube: Every Secret Exit in New Super Mario Bros. U (All 12) - Guide & Walkthrough
Watch "Every Secret Exit in New Super Mario Bros. U (All 12) - Guide & Walkthrough" on YouTube - YouTube: Every Secret Exit in New Super Mario Bros. U (All 12) - Guide & Walkthrough
Basement Bios ---- Exo-S
Ik ben dan geen 30+ (Al weet ik niet wat dit ermee te maken heeft), maar ik ben geen fan van de japanse taal.SpoekGTi schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 11:58:
[...]
Ben ik als 30+ het niet mee eens, heb liever goede Engelse audio dan Japans met subs want die subs zijn dan vaak weer Engels.
Vrouwelijke stemmen klinken altijd alsof ze pijn hebben. (lees:Piepende stemmen)
en de mannelijke stemmen willen je laten schrikken met hun stem.
Zo heb ik een keer begrepen dat japan meer gaat om wat je zegt ipv hoe je het zegt.
aan de manier van praten weet je niet of het een vraag is of dat ze gewoon iets vertellen.
ook voltooid deelwoord, verleden tijd of dat soort dingen worden niet gebruikt.
Ze zeggen letterlijk: Ik heb werk vandaag
terwijl de rest van de wereld zegt: ik heb gewerkt vandaag.
Dus nee geef mij maar gewoon Engelse audio of hoe de meeste games bij Nintendo zijn.
rare geluidjes met engelse subs.
Is dit een piepende stem?Pykow schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:21:
Vrouwelijke stemmen klinken altijd alsof ze pijn hebben. (lees:Piepende stemmen)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6JYJfQ8PHVc]

Deze Mario Kart 7-trofeeën zijn nu verkrijgbaar in de sterrencatalogus van Club Nintendo!
Ze zijn 5000 sterren per stuk
[ Voor 7% gewijzigd door Sinus_rhythm op 11-08-2015 15:57 ]
Ik kom net uit Schotland en idd... Alle supermarkten verkopen zo'n beetje spellen, maar Nintendo is gewoonweg niet te vinden.RayNbow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 19:56:
[...]
Cijfers voor de PAL regio zijn wat lastiger te verkrijgen (niet voor elk land beschikbaar en lopen soms wat achter), maar in een aantal Europese landen zoals Frankrijk en Spanje doet Splatoon het nog aardig.
(De UK daarentegen...)
Nu was het zoeken naar speelgoedwinkels, maar daar hebben ze het dan weer wel.
Kan me dan best wel voorstellen dat het gewoon niet loopt als je main source geen Nintendo spullen verkoopt.
Ik weet niet hoe dat in Schotland zit, natuurlijk, maar hier in NL zijn supermarkten sowieso niet echt een grote outlet voor games. Ik zie bij Appie Heijn wat casual-spul in een half schapje tussen de DVD’s en de muziekschijfjes staan, maar dat is ook nauwelijks het noemen waard.
In Amerika is het dan weer wel big business, vziw, maar de hele winkelcultuur is volgens mij ook anders – daar heb je ook wel speciaalzaakjes, maar de grote jongens drukken vrijwel alles van de markt.
In Amerika is het dan weer wel big business, vziw, maar de hele winkelcultuur is volgens mij ook anders – daar heb je ook wel speciaalzaakjes, maar de grote jongens drukken vrijwel alles van de markt.
In frankrijk heb je bijvoorbeeld Carrafour (of hoe je het schrijft) een supermarkt en heeft echt alles in 1.Seal64 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:46:
Ik weet niet hoe dat in Schotland zit, natuurlijk, maar hier in NL zijn supermarkten sowieso niet echt een grote outlet voor games. Ik zie bij Appie Heijn wat casual-spul in een half schapje tussen de DVD’s en de muziekschijfjes staan, maar dat is ook nauwelijks het noemen waard.
Zo iets heb je niet in Nederland.
In België heb je fnac dat een soort mediamarkt is.
Ik was vorige maand in Kortrijk,Brugge en Oostende geweest en Nergens waren er Amiibo's te vinden.
Ja de eerste wave en 1x een wario. In Nederland heb je daar weer meer geluk bij.
Ik ben nog nooit in amerika geweest, maar daar zie ik alleen maar Target, Best Buy en dat soort mega filialen die games verkopen.
BTW er zijn nieuwe controllers uitgekomen:
http://www.nedgame.nl/nin...mited-edition/3825165917/
http://www.nedgame.nl/nin...mited-edition/3608994520/
komt nog wel uit Japan
[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 12-08-2015 15:57 ]
Ik heb een nieuw topic gestart over Super Mario Maker!
Goedkoper te bestellen direct uit japan:Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:56:
[...]
BTW er zijn nieuwe controllers uitgekomen:
http://www.nedgame.nl/nin...mited-edition/3825165917/
http://www.nedgame.nl/nin...mited-edition/3608994520/
komt nog wel uit Japan
https://www.nippon-yasan....-controller-toad-ver.html
https://www.nippon-yasan....ontroller-bowser-ver.html
27 euro per stuk + ongeveer 9 euro verzendkosten (als je er 1 besteld, verzendkosten gaan per gewicht)
Nedgame haalt dit grapje wel vaker uit. Voor Smash bros gamecube controllers vragen ze 40 euro, terwijl je deze voor 20 euro per stuk (inclusief verzending) uit japan haalt.
En nu drie weken achter elkaar! Van +8%, naar +16%, naar 26%!RayNbow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:55:
In ander nieuws, sales van Splatoon in JP zijn al twee weken op rij gestegen \[1]\[2]. O_O
Nedgame vraagt ook doodleuk voor standard amiibo's €20 en voor zeldzame €25+.jorisderoo schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:19:
[...]
Goedkoper te bestellen direct uit japan:
27 euro per stuk + ongeveer 9 euro verzendkosten (als je er 1 besteld, verzendkosten gaan per gewicht)
Nedgame haalt dit grapje wel vaker uit. Voor Smash bros gamecube controllers vragen ze 40 euro, terwijl je deze voor 20 euro per stuk (inclusief verzending) uit japan haalt.
Klopt, maar dat komt om eventuele koppel verkoop te voorkomen van handelaars. En ten tweede verdienen ze er zo ook extra aanDazzyreil schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:54:
[...]
Nedgame vraagt ook doodleuk voor standard amiibo's €20 en voor zeldzame €25+.
Ze voorkomen dat handelaars ze doorverkopen door zelf de doorverkoop prijzen te hanteren.. niet erg netjes al zeg ik het zelf. Ik zal er dan ook nooit een amiibo kopen, het enige waar nedgame goed voor is zijn de 2e hands spellen en merchandise voor de rest kan je beter ergens anders shoppen omdat het dan per definitie goedkoper is.JerX schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:14:
[...]
Klopt, maar dat komt om eventuele koppel verkoop te voorkomen van handelaars. En ten tweede verdienen ze er zo ook extra aan
Mwah voor Wii U games zijn de prijzen normaal. Andere games zijn soms wel wat aan de dure kant in vergelijking met Online.. 2e hands games zijn idd wel mooi geprijsd.Dazzyreil schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:24:
[...]
Ze voorkomen dat handelaars ze doorverkopen door zelf de doorverkoop prijzen te hanteren.. niet erg netjes al zeg ik het zelf. Ik zal er dan ook nooit een amiibo kopen, het enige waar nedgame goed voor is zijn de 2e hands spellen en merchandise voor de rest kan je beter ergens anders shoppen omdat het dan per definitie goedkoper is.
Verwijderd
Dit is dan toch gewoon slim zaken doen? Als t je kameraad is dan begrijp ik de frustratie. Maar volgens mij werkt elk bedrijf zo met t liefst zoveel mogelijk marge!jorisderoo schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:19:
[...]
Heb je hem ook de volgende dag in huis ? Meestal niet en daar betaal je dus ook voor, ze kopen een berg in voor 20 euro, maar draaien er ook verlies op als ze het niet verkopen, dus die paar die ze verkopen pakken ze een goede marge (dat is gewoon zaken doen)jorisderoo schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:19:
[...]
Goedkoper te bestellen direct uit japan:
Ze zijn niet de goedkoopste maar hebben meestal wel veel amiibo's.Dazzyreil schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:54:
[...]
Nedgame vraagt ook doodleuk voor standard amiibo's €20 en voor zeldzame €25+.
intertoys, Bart smit, Media markt hebben vaak niet eens genoeg amiibo's
alleen de laatste wave was goed te verkrijgen.
Als je daarnaast kijkt naar bol.com. die durft gerust 40 euro te vragen voor een amiibo, terwijl nedgame er 20 euro voor vraagt.Dit geld voornamelijk voor de zeldzamere amiibo's.
Bol.com vraagt geen €40 voor een amiibo maar netjes €16 net zoals intertoys, bart smit en elk ander winkel. Nedgame is gewoon 20% duurder dan de rest en er is geen smoes te bedenken behalve dat zij inspelen op de zeldzaamheid van sommige amiibo's, precies zoals al die marktplaats handelaren waar wij zo'n hekel aan hebben.Pykow schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:25:
[...]
Ze zijn niet de goedkoopste maar hebben meestal wel veel amiibo's.
intertoys, Bart smit, Media markt hebben vaak niet eens genoeg amiibo's
alleen de laatste wave was goed te verkrijgen.
Als je daarnaast kijkt naar bol.com. die durft gerust 40 euro te vragen voor een amiibo, terwijl nedgame er 20 euro voor vraagt.Dit geld voornamelijk voor de zeldzamere amiibo's.
Tot nu toe heb ik bijna elke amiibo kunnen kopen de intertoys (gewoon in Rotterdam) voor €16. Nedgame vraagt zelfs voor de meeste amiibo's gerust €25, dat is zowat 40% duurder.
http://www.bol.com/nl/p/n...n-yoshi/9200000042417344/Dazzyreil schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:46:
[...]
Bol.com vraagt geen €40 voor een amiibo maar netjes €16 net zoals intertoys, bart smit en elk ander winkel. Nedgame is gewoon 20% duurder dan de rest en er is geen smoes te bedenken behalve dat zij inspelen op de zeldzaamheid van sommige amiibo's, precies zoals al die marktplaats handelaren waar wij zo'n hekel aan hebben.
Tot nu toe heb ik bijna elke amiibo kunnen kopen de intertoys (gewoon in Rotterdam) voor €16. Nedgame vraagt zelfs voor de meeste amiibo's gerust €25, dat is zowat 40% duurder.
Dat is niet via bol.com zelf maar via een andere webshop die via bol.com verkoopt.
Precies, bol.com bepaalt deze prijzen niet en handelt alleen als een tussenpersoon.jongetje schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:11:
[...]
Dat is niet via bol.com zelf maar via een andere webshop die via bol.com verkoopt.
http://www.bol.com/nl/p/n...oon-boy/9200000041220500/Dazzyreil schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:46:
[...]
Bol.com vraagt geen €40 voor een amiibo maar netjes €16 net zoals intertoys, bart smit en elk ander winkel. Nedgame is gewoon 20% duurder dan de rest en er is geen smoes te bedenken behalve dat zij inspelen op de zeldzaamheid van sommige amiibo's, precies zoals al die marktplaats handelaren waar wij zo'n hekel aan hebben.
52 euro voor een amiibo (ook al is het een externe verkoper, want dat is alles bij bol.com)
http://www.nedgame.nl/mer...oy--splatoon-/1034661940/
25 euro bij Nedgame.
en zo is het met heel veel amiibo's
Bol.com zelf heeft weinig tot geen voorraad.
Niet alles wat bij bol.com vandaan komt komt via een externe verkoper, alles uit eigen voorraad is gewoon €16.Pykow schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:29:
[...]
http://www.bol.com/nl/p/n...oon-boy/9200000041220500/
52 euro voor een amiibo (ook al is het een externe verkoper, want dat is alles bij bol.com)
http://www.nedgame.nl/mer...oy--splatoon-/1034661940/
25 euro bij Nedgame.
en zo is het met heel veel amiibo's
Bol.com zelf heeft weinig tot geen voorraad.
Je kan zeggen wat je wil maar aan het eind van de dag is nedgame geen haar beter dan dan de mensen die de voorraad van intertoys/bart smit/etc opkopen om ze vervolgens op marktplaats door te verkopen.
Ik wil alleen maar zeggen dat Nedgame veel amiibo's heeft op voorraad en dat ik kan begrijpen dat hun prijs hoger ligt, dan bij een bol.com of een intertoys.Dazzyreil schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:10:
[...]
Niet alles wat bij bol.com vandaan komt komt via een externe verkoper, alles uit eigen voorraad is gewoon €16.
Je kan zeggen wat je wil maar aan het eind van de dag is nedgame geen haar beter dan dan de mensen die de voorraad van intertoys/bart smit/etc opkopen om ze vervolgens op marktplaats door te verkopen.
Echter is het zo dat Bol.com veel via externe verkopers doet en dan betaal je echt de hoofdprijs en dan kies ik toch liever gewoon voor Nedgame, want op dat moment ben ik wel goedkoper uit.
als ik een amiibo wil kopen en bij Nedgame betaal ik 25 euro en heb ik hem de volgende dag in huis en bij Bol.com betaal je 52 euro en heb je soms een levertijd van 2 dagen, dan kies ik toch voor Nedgame.
Als ze voorraad hebben bij Bol.com is het inderdaad goedkoper om daar te bestellen, maar dat komt zelde voor.
Klopt als je echt geen andere keus hebt
maar als ik mijn amiibos allemaal bij nedgame vandaan had gehaald was ik nu bijna €100 armer geweest.
Gelukkig ben ik de enige die amiibos bij mijn intertoys koopt, denk ik.
Ik heb zelf 29 amiibo's en komen echt overal vandaan.Dazzyreil schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:24:
Klopt als je echt geen andere keus hebtmaar als ik mijn amiibos allemaal bij nedgame vandaan had gehaald was ik nu bijna €100 armer geweest.
Nedgame,bol.com,Intertoys, Media markt.
Totaal zou ik dus 464 euro kwijt moeten zijn als ik alles had gekocht voor 16 euro
nu heb ik er paar voor meer gekocht en ook een paar cadeau gekregen.
ik gok dat ik rond de 300 euro zelf heb uitgegeven aan de plastic poppetjes.
Samen met mijn vriendin hebben we besloten om een "game" kamer of een kast in de woonkamer te zetten vol met Amiibo's en disney infinity figuren (Disney figuren alleen).
Nu ik nog thuis woon met een full time job en vrijwel geen vaste laste, heb ik nu het geld om amiibo's te kopen en daarnaast ook nog spullen voor in huis haha
Voor mensen die nog geen Splatoon gekocht hebben, je kunt 't gratis uitproberen op de volgende (UK) tijdstippen:
No matter their age or skill level, everyone can enjoy some good clean fun in the unique action shooter Splatoon, only available for Wii U. Two teams of four players compete to cover the most ground with their ink in Turf Wars, fast-paced online matches where it’s mind over splatter, and tactics and teamwork win the day!
Anyone yet to take the plunge can sample the ink-flinging fun for themselves this month, with a special Splatoon Testfire summer camp event open to all Wii U owners. By downloading the free demo, available now from Nintendo eShop on Wii U, players can jump into one-hour Turf War sessions at certain times each day from August 22nd to the 28th.
The full times and dates are as follows (all stated times are UK time):
•19:00 – 20:00 on Saturday 22nd
•19:00 – 20:00 on Sunday 23rd
•09:00 – 10:00 on Monday 24th
•09:00 – 10:00 on Tuesday 25th
•15:00 – 16:00 on Wednesday 26th
•15:00 – 16:00 on Thursday 27th
•15:00 – 16:00 on Friday 28th
Meanwhile, Splatoon continues to get bigger and better, with a recent major software update introducing new ways to play with friends, two new weapon types, new gear and much more. For more information about the game, please visit the Splatoon website and stay tuned to the official Splatoon Facebook page for ongoing updates.
Ik koop ze of heeeel snel en dan vooral bij Nedgame. Zo heb ik bv Shulk weten te bemachtigen. En verder bij de games waar ik zelf langs ga. (o.a. BartSmit, MediaMarkt en Intertoys)Dazzyreil schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:24:
Klopt als je echt geen andere keus hebtmaar als ik mijn amiibos allemaal bij nedgame vandaan had gehaald was ik nu bijna €100 armer geweest.
Hou op, ik heb er zelf ook ongeveer zoveel en ik pas nog Ganondorf van First4figures gekocht (bij nedgamePykow schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:56:
[...]
Ik heb zelf 29 amiibo's en komen echt overal vandaan.
Nedgame,bol.com,Intertoys, Media markt.
Totaal zou ik dus 464 euro kwijt moeten zijn als ik alles had gekocht voor 16 euro
nu heb ik er paar voor meer gekocht en ook een paar cadeau gekregen.
ik gok dat ik rond de 300 euro zelf heb uitgegeven aan de plastic poppetjes.
Samen met mijn vriendin hebben we besloten om een "game" kamer of een kast in de woonkamer te zetten vol met Amiibo's en disney infinity figuren (Disney figuren alleen).
Nu ik nog thuis woon met een full time job en vrijwel geen vaste laste, heb ik nu het geld om amiibo's te kopen en daarnaast ook nog spullen voor in huis haha
Voor als je hem niet kent, http://www.first4figures....php/Itemid,3/product,102/
Reus van een ding (58cm) maar elke cent waard!
Ik heb elke keer geluk als ik naar de intertoys ga bij mij om de hoek! Charizard, Dark Pit, ZSS, Marth etc. komen allemaal daar vandaan.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:17:
[...]
Ik koop ze of heeeel snel en dan vooral bij Nedgame. Zo heb ik bv Shulk weten te bemachtigen. En verder bij de games waar ik zelf langs ga. (o.a. BartSmit, MediaMarkt en Intertoys)
[ Voor 17% gewijzigd door Dazzyreil op 17-08-2015 19:58 ]
Hebben jullie de Topic warning gelezen? Het Nintendo Amiibo topic
Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic