Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-10 16:03
Beste medetweakers, ik heb een beetje een dilemma. Ik heb mijn versie van Super Smash Bros. Wii U weten te verkopen voor €38,-, aangezien het toch niet helemaal mijn spel was. Van dit geld wil ik een nieuw spel kopen.

Die €38,- is precies de nieuwprijs van Yoshi's Woolly World. Eerst was mijn plan om van dat geld gewoon Woolly World te halen, gezien het feit dat ik de wollen amiibo al heb.

Maar, nu slaat de twijfel toe. Super Mario 3D World ziet er ook erg leuk uit, en met een beetje zoeken valt die tweedehands ook voor €38,- te krijgen..

Wat zouden jullie doen? Nieuwe YWW of tweedehands Super Mario 3D World?

Alvast bedankt voor de hulp :+

[ Voor 5% gewijzigd door Barts14 op 04-07-2015 15:10 . Reden: Uitleg wat duidelijker gemaakt :) ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:41
Tweedehands SM3DW. Uitspelen (of totdat je er geen zin in hebt), dan voor aanschafprijs verkopen (of 2 euro minder, maar waarschijnlijk niet meer). Dan YWW kopen, eventueel tweedehands als die dan al goed te verkrijgen is.

• Barts14
mat.hi.as schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 15:13:
Tweedehands SM3DW. Uitspelen (of totdat je er geen zin in hebt), dan voor aanschafprijs verkopen (of 2 euro minder, maar waarschijnlijk niet meer). Dan YWW kopen, eventueel tweedehands als die dan al goed te verkrijgen is.
Opzich een goed plan, alleen ik ben niet zo van het verkopen van games :P. Alleen als ik een game gewoon echt niet leuk vindt, gaat hij weer weg (*kuch*Smash*kuch*), en anders dan blijf ik hem tot in de lengte van dagen opnieuw spelen O+ (Bijvoorbeeld Super Mario Galaxy 1&2 speel ik nu ook nog maandelijks)

Ook als ik SM3DW dus naderhand dus niet verkoop, moet ik hem dan nog steeds boven YWW verkiezen?

• mat.hi.as
Ah. Omdat je een ander spel verkocht ging ik ervan uit dat je misschien de volgende weer zou verkopen :+. Ik heb beide niet gespeeld (foei!), dus ik kan niet zeggen welke van de twee beter is. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar SM3DW, omdat ik veel heb gehoord dat het een topspel is, en ook regelmatig dat het de beste game is voor de Wii U. Dat was natuurlijk in de tijd voordat YWW uit was :P.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Mijn stem gaat ook richting SM3DW, omdat die echt heerlijk speelt!

• mat.hi.as
Pfoe, ik zie wel dat SM3DW tweedehands duurder is dan YWW nieuw (±€40 vs €38), terwijl SM3DW al anderhalf jaar geleden uitgebracht is. Gebeurt helaas wel vaker met Mario spellen, dat ze niet in prijs dalen.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:47
mat.hi.as schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:37:
Pfoe, ik zie wel dat SM3DW tweedehands duurder is dan YWW nieuw (±€40 vs €38), terwijl SM3DW al anderhalf jaar geleden uitgebracht is. Gebeurt helaas wel vaker met Mario spellen, dat ze niet in prijs dalen.
Mario, Pokémon en Zelda...

Ik weet het nog toen ik vorig jaar nog een gloednieuwe Pokémon Diamond zag, een spel uit 2007 en ze vragen gewoon vrolijk 45 euro voor.

Terwijl de nieuwste gewoon 38 kosten...

Of nog leuker, bij Media Markt Mario Kart DS, die is al rond de 10 jaar oud, ook daar vrolijk 49.99 euro vragen...

Terwijl in de e-shop op de Wii U deze maar 9,99 euro is.
Ik zou voor 3D World gaan. Puur omdat ik die game fantastisch vind. Ben nu met Yoshi bezig en hoewel die ook leuk is vind ik hem vooralsnog niet beter dan 3D World. Ik heb het al vaker gezegd maar voor mij is 3D world de beste Mario tot nu toe en ook de beste game op de WiiU.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• The_Bird
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik zou voor Yoshi gaan juist. Puur 2D, platformer met strakke controlls en en een moeilijkheidsgraad die een stuk interessanter is dan 3D world, die pas een beetje uitdaging biedt bij de geheime levels, helemaal aan het eind.

"21 jaar DSL!"

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:37
Ik zou zeker voor Mario 3D world gaan als je een groot van van Mario Galaxy bent, want daar lijkt het op. Ik heb Yoshi nog niet gespeeld, maar ik heb de indruk dat dat een "goed" spel is maar niet "geweldig en tijdsloos" zoals Mario 3D world.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 18:08:
[...]

Mario, Pokémon en Zelda...

Ik weet het nog toen ik vorig jaar nog een gloednieuwe Pokémon Diamond zag, een spel uit 2007 en ze vragen gewoon vrolijk 45 euro voor.

Terwijl de nieuwste gewoon 38 kosten...

Of nog leuker, bij Media Markt Mario Kart DS, die is al rond de 10 jaar oud, ook daar vrolijk 49.99 euro vragen...

Terwijl in de e-shop op de Wii U deze maar 9,99 euro is.
Mario Kart DS spelen op de Wii U ??

Nee het is inderdaad zo dat ze de prijs niet verlagen als Nintendo hier ook niks over zegt.
Daarnaast 40 a 60 euro voor een game is tegenwoordig normaal, dus ik begrijp dat Media Markt de prijs niet verlaagd.

Pokemon X en Y is ook 45 a 50 euro, terwijl Omega ruby en Alpha Sephire voor 38 eur de deur uit gaan.
Deddiekoel schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:54:
Ik zou voor 3D World gaan. Puur omdat ik die game fantastisch vind. Ben nu met Yoshi bezig en hoewel die ook leuk is vind ik hem vooralsnog niet beter dan 3D World. Ik heb het al vaker gezegd maar voor mij is 3D world de beste Mario tot nu toe en ook de beste game op de WiiU.
ik had zelf moeite met de camera in Mario 3d World, vooral de diepte, dan moet ik op de schaduw letten om te zien of ik ergens onder sta of hoe ver ik in de diepte sta. Alsof je gamet met 1 oog en dus geen 3d kunt waarnemen.
Blijf er wel bij dat het een ZEER leuke mario is.
|
The_Bird schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:23:
Ik zou voor Yoshi gaan juist. Puur 2D, platformer met strakke controlls en en een moeilijkheidsgraad die een stuk interessanter is dan 3D world, die pas een beetje uitdaging biedt bij de geheime levels, helemaal aan het eind.
Mario 3D is voor mij persoonlijk ook al een uitdaging zoals ik hierboven aangaf.
Yoshi is redelijk pittig wanneer je voor alle items gaat, maar zeer leuke 2D gamen die ik iedereen aanraad.
Ben zelf pas bij 1-3.
ph4ge schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:10:
Ik zou zeker voor Mario 3D world gaan als je een groot van van Mario Galaxy bent, want daar lijkt het op. Ik heb Yoshi nog niet gespeeld, maar ik heb de indruk dat dat een "goed" spel is maar niet "geweldig en tijdsloos" zoals Mario 3D world.
Mario 3D komt inderdaad in de buurt van Mario Galaxy en wil je echt een Mario Galaxy game, dan is Mario 3d World echt de beste keuze.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Mizgala28
@Pykow, ja je kan tegenwoordig DS games spelen op de Wii U (uit de e-shop).

Nooit in actie gezien dus geen idee hoe dat moet gaan werken.

Verwijderd

Topicstarter
Vrij simpel: je kan kiezne of je beide schermen (van de DS) op de TV & gamepad toont, of op elk een scherm. De GamePad werkt als touchscreen gelijk aan die van de DS.

Afbeeldingslocatie: http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2015/04/n64-ds-wii-u-virtual-console-03-1280x720.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 15:06 ]

• Barts14
Zo, aan de hand van jullie meningen toch maar SM3DW besteld. Galaxy 1 is voor mij nog steeds het beste spel ooit gemaakt, dus dan zal 3D World vast ook wel goed te doen zijn :o

En daar komt bij dat ik €35 inclusief verzending (tweedehands) sowieso wel een nette prijs vind, haha. In ieder geval allemaal bedankt voor de hulp! :)

Er is wel één puntje wat me zorgen baart...

...en dat is dat SM3DW simpelweg het niveau van de Galaxy's niet gaat halen :+

Nouja, we zien het morgen I guess.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:56
SM3DW is echt super tof! Vooral de "geheime" werelden zijn lekker pittig :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
En super Mario Galaxy 1 zal altijd ongeëvenaard blijven. ;)

Of ... Deel drie: HD.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Wiiu 8gb met skylanders is nu 169 op amazon.de voor de liefhebbers

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:07
Zondag Woolly World besteld via MediaMarkt voor 38. Nu al weer terug op 45. :)
Overigens heb ik last van het bekenden WIFI probleem (om de 2 second een soort hicup) waardoor je continue gedisconnect wordt. Dus had gelijk een LAN adapter besteld, gisteren al binnen gekregen en werkt perfect! Echt een tip voor diegene die ook wifi problemen hebben :)

• horizon1978
SmooK schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 02:06:
Hoewel de laatste Skylanders niet veel voorstelt is die prijs natuurlijk wel netjes. Had Nintendo sowieso al moeten doen: de 8gb versie voor rond de 175 verkopen en de 32gb voor 225 euro. Zoiets dan.

• Barts14
horizon1978 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 00:12:
En super Mario Galaxy 1 zal altijd ongeëvenaard blijven. ;)

Of ... Deel drie: HD.
Hopen kan altijd! :9~

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-10 18:24
SmooK schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 02:06:
Dank! Ben ik eindelijk eigenaar van een Wii U. Straks Skylanders in de verkoop doen en een aantal leuke games binnenhengelen.

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 14:31

Desperado112

Mokum

@Raytzu, is dat dezelfde LAN adapter als voor de Wii??

Gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• Beloki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:50
Desperado112 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:35:

Gr
Martijn
Ja meteen na aankoop Wii U heb ik de LAN adapter overgezet van de Wii naar de Wii U
Barts14 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:08:
Zo, aan de hand van jullie meningen toch maar SM3DW besteld. Galaxy 1 is voor mij nog steeds het beste spel ooit gemaakt, dus dan zal 3D World vast ook wel goed te doen zijn :o

En daar komt bij dat ik €35 inclusief verzending (tweedehands) sowieso wel een nette prijs vind, haha. In ieder geval allemaal bedankt voor de hulp! :)

Er is wel één puntje wat me zorgen baart...

...en dat is dat SM3DW simpelweg het niveau van de Galaxy's niet gaat halen :+

Nouja, we zien het morgen I guess.
Als je Galaxy verwacht ga je bedrogen uitkomen. 3D World is een hele andere game. Voor mij is het de 2D feel in 3D. Maar ik heb de game he-le-maal kapot gespeeld.
Los daarvan, Galaxy 1 (& 2) zien er nog prima uit op de WiiU ;-)
Als Splatoon na een jaar nog in de top 10 staat, zoals de nummer 6, dan zijn ze echt lekker bezig.

[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 09-07-2015 09:28 ]

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:07
Desperado112 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:35:

Gr
Martijn
Ja de lan adapters voor de Wii werken ook op de Wii U

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:54
Indien ik mijn Wii U wil koppelen aan vast internet, ipv wifi, zou dit dan werken:

http://www.bol.com/nl/p/t...022055993%26itm_role%3din

of deze:

http://www.bol.com/nl/p/s...adapter/9200000008276281/

Die laatste is enkel 2.0, maar staat denk ik wel mooier zo zonder extra kabeltje ertussen.

[ Voor 23% gewijzigd door outlandos op 09-07-2015 10:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
De Wii U heeft enkel USB 2 poorten, dus USB 3 geeft 0 voordeel. En verder verwacht ik niet dat het gaat werken. (maar dat weet ik niet zeker)

• outlandos
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:50:
De Wii U heeft enkel USB 2 poorten, dus USB 3 geeft 0 voordeel. En verder verwacht ik niet dat het gaat werken. (maar dat weet ik niet zeker)
Waarom niet?
Nintendo heeft ook een officiele adapter uitgebracht destijds voor de Wii die ook op de Wii u werkt.

En deze werkt zeker:

http://www.amazon.com/gp/...psc=1&smid=A1QTGXAMH2TVVP

maar wordt helaas niet in Europa geleverd door Amazon.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Outlandos schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:44:
Indien ik mijn Wii U wil koppelen aan vast internet, ipv wifi, zou dit dan werken:
Belangrijkst bij die USB - LAN adapters is de chipset :
Goner in "Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2"

• outlandos
Goner schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:24:
[...]

Belangrijkst bij die USB - LAN adapters is de chipset :
Goner in "Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2"
Chipset staat helaas niet vermeld bij die twee op bol.com

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Die Belkin die op dezelfde pagina staat. Hebben wij ook en die doet het.
Anders de Speedlink die ze bij MM, IT, BS verkopen voor Wii U.

Deze van bol.com heeft wel de goeie chipset ASIX - AX88772C :

http://www.bol.com/nl/p/s...6/#product_specifications

http://www.startech.com/n...t-adapter~USB2100#tchspcs

[ Voor 52% gewijzigd door Goner op 09-07-2015 11:52 ]

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 20:22
3 Dagen geleden ook en Wii u aangeschaft bij de media markt de mario kart bundel. Ze headden nu ook een actie dat je er just dance 2014 bij krijgt. Heb er €288,- voor betaal dus best netjes. Ben er in ieder geval al hellemaal verslaafd aan.

• outlandos
Goner schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:42:
Die Belkin die op dezelfde pagina staat. Hebben wij ook en die doet het.
Anders de Speedlink die ze bij MM, IT, BS verkopen voor Wii U.

Deze van bol.com heeft wel de goeie chipset ASIX - AX88772C :

http://www.bol.com/nl/p/s...6/#product_specifications

http://www.startech.com/n...t-adapter~USB2100#tchspcs
Thanks. Dan wordt het die het of deze:

http://www.gamemania.nl/D...px?tabid=304&gmgame=28454

Zie eigenlijk geen verschil, jij wel?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:25

DukeBox

loves wheat smoothies

Outlandos schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:03:
Thanks. Dan wordt het die het of deze:
Waarom niet https://www.gamingsupplies.nl/nintendo-wii-lan-adapter.html ?
(Is overigens geen origineel, merk is lioncast)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• outlandos
Omdat al mijn apparatuur zwart is.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Maakt je hem toch zwart ? Of werk je hem weg met een verleng kabel.

• Mizgala28
Nintendo had gewoon net als Sony en Microsoft ethernet moeten inbouwen.

Trouwens, ondersteund Wii U 5ghz? Ik heb het geprobeerd maar zie het netwerk niet.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Die is goed. Heb dezelfde aan de Wii U.
Zie eigenlijk geen verschil, jij wel?
Als er binnenin maar zo'n AX88772 chip in zit :+
Mizgala28 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:59:
Ach, er zijn wel meer apparaten zonder ethernet ; Macbook Pro retina, tablets ... (en daar prik je dus ook zo'n adapter in). Maar inderdaad, in zo'n Wii U is plaats genoeg voor een ethernet poort.

[ Voor 34% gewijzigd door Goner op 09-07-2015 14:02 ]

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 05:47
Mizgala28 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:59:

Trouwens, ondersteund Wii U 5ghz? Ik heb het geprobeerd maar zie het netwerk niet.
5ghz wordt gebruikt voor de verbinding tussen de console en de gamepad.

• Barts14
Deddiekoel schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:25:
[...]

Als je Galaxy verwacht ga je bedrogen uitkomen. 3D World is een hele andere game. Voor mij is het de 2D feel in 3D. Maar ik heb de game he-le-maal kapot gespeeld.
[...]
Ik verwachtte ook geen Galaxy, ik verwacht alleen het niveau van een Galaxy ;) . Uiteraard is het een heel ander soort game, alleen dan kunnen het gevoel en het kwaliteitslevel wel nog steeds even hoog liggen.

Na een paar dagen spelen kan ik me er wel redelijk een mening over vormen: het gevoel komt in de verste verten niet in de buurt van het gevoel van de Galaxies. De Galaxies hadden dan wel het gebruikelijke flinterdunne verhaal, maar het was wel perfect in beeld gebracht. Ook pasten werkelijk alle spelelementen in het verhaal en bij het thema, denk aan de starbits, de Luma's en de launchstars.

Bij 3D World is dat veel en veel minder zo. Het verhaal is gewoon weer flinterdun, maar dan ook nog cartoony neergezet, waar alles bij Galaxy (1) als in een film in beeld werd gebracht. Ook passen veel elementen niet echt in de verhaallijn, zo heb ik nog steeds niet kunnen ontdekken waarvoor ik nou eigenlijk groene sterren aan het verzamelen ben. :+

Heel 3DW voelt gewoon wat luchtiger aan als Galaxy, alsof het wat meer voor kinderen is bedoeld. Desalniettemin wel een fantastische game, speelt inderdaad als een tierelier :9
Deddiekoel schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:25:
[...]
Los daarvan, Galaxy 1 (& 2) zien er nog prima uit op de WiiU ;-)
[...]
Dat zeker O+ . Ik speel ze ook nog steeds heel vaak, maar opzich is af en toe iets nieuws erbij ook wel leuk :)
R.I.P. Satoru "Super Programmer" Iwata... :'(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WFqOZGq.png

[ Voor 37% gewijzigd door RayNbow op 13-07-2015 06:58 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• The_Bird
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Nou dat verklaart dus ook waarom hij niet op de E3 was. Er is vorig jaar wel gezegd dat het wat slechter ging met zijn gezondheid (hij was toen ook veel afgevallen) maar er werd later bericht dat het weer goed met hem ging. Blijkbaar niet dus en wilden ze de echte ziekte verborgen houden. Denk toch een cultuurding. Bizar.

[ Voor 70% gewijzigd door The_Bird op 13-07-2015 07:29 ]

"21 jaar DSL!"

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:56
Wow dat is balen. Had ik niet verwacht nadat ze aangaven dat het beter ging. R.I.P.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

Topicstarter
Vreselijk nieuws.

R.I.P, Iwata.

Nintendo Directs zullen nooit meer hetzelfde zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2015 07:39 ]

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:26

MazeWing

The plot thickens...

Sneu dat de beste man dood is.

Voor Nintendo zelf is dit waarschijnlijk alleen maar goed. Die man was extreem koppig en had regelmatig een gigantische plank voor zijn kop.

Hopelijk komt er straks een frisse wind door Nintendo die volledig nieuwe franchises naar voren schuift. Een frisse wind die de Mario franchise eens iets meer rust geeft...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
MazeWing schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:10:
Sneu dat de beste man dood is.

Voor Nintendo zelf is dit waarschijnlijk alleen maar goed. Die man was extreem koppig en had regelmatig een gigantische plank voor zijn kop.

Hopelijk komt er straks een frisse wind door Nintendo die volledig nieuwe franchises naar voren schuift. Een frisse wind die de Mario franchise eens iets meer rust geeft...
Komt eerder een beetje door de Japanse cultuur. Japanners zijn extreem langzaam met het goedkeuren van veranderingen, dit kan maanden of zelfs maanden duren.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

MazeWing schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:10:
Hij was daarentegen ook iemand die het gevaar zag van wat er zou gebeuren als we geen waarde meer zouden hechten aan games (GDC 2011). Drie jaar later klaagt Apple dat consumenten niet bereid zijn om meer voor games te betalen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tja een groot verlies.
ik weet nog goed dat hij ervoor zorgde dat pokemon gold en silver zo compact werdt gemaakt. Waardoor we veel meer gameplay kregen. Waaronder een grotere speelwereld. Als pokemon fan in die tijd was dat echt geweldig om mee te maken.

Hopelijk is zijn visie nog verwerkt in de nx console.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mooie tekening.

Een prachtig iemand en een groot verlies.
Please take a look.
*Iwata buigt*
De kracht van Miiverse:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DOYJNJ0.png

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Iemand al meegemaakt dat de oplader voor gamepad ermee kapt ?

EDIT: en zo ja, vervangen door origineel of 3rd party ??

Gelukkig zijn er redelijk goedkope alternatieven :
http://www.consolereparat...ii_U_gamepad_oplader.html

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 15-07-2015 15:38 ]

• JerX
Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:21:

Al 2 keer, maar kwam eerder omdat het konijn de kabel had door geknaagd :Y)

• Mizgala28
Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:21:

EDIT: en zo ja, vervangen door origineel of 3rd party ??

Wij hebben de 3ds lader gekocht en erop aangesloten.

Verwijderd

Topicstarter
Mizgala28 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:31:
[...]

Dat is niet verstandig, de voltage van de 3DS lader is veel lager dan wat de Gamepad nodig heeft.

• Mizgala28
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:32:
[...]

Dat is niet verstandig, de voltage van de 3DS lader is veel lager dan wat de Gamepad nodig heeft.
Weet ik, maar aangezien dat ding opgeladen wordt kan het volgens mij geen kwaad, het laadt alleen langer.

Anders zouden mijn smartphone en Vita het ook niet leuk vinden om via USB op te laden denk ik.

Want als er originele gamepad lader los verkocht wordt ben ik bereid die te kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 15-07-2015 16:36 ]

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:47
JerX schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:32:
[...]

Al 2 keer, maar kwam eerder omdat het konijn de kabel had door geknaagd :Y)
Al 2 1 keer, maar kwam eerder omdat het konijn de kat de kabel had door geknaagd :Y)

Ongeveer een jaar geleden, voor 30 euro of zo bij Nintendo een nieuwe besteld. Wel gezocht naar alternatieven maar die waren er volgens mij (nog) niet.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mizgala28 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:35:
[...]
Want als er originele gamepad lader los verkocht wordt ben ik bereid die te kopen.
Zocht ook naar origineel, maar de NL Nintendo store is een ramp. Kon hem zo vinden in de USA/Canada store, maar hier niet.
Heb maar besteld bij die PSPdokter uit de link. Verkoopt van alles voor Nintendo consoles, origineel én 3rd party.
Ze verkopen ook losse USB kabels voor de Gamepad, om te laden via PC of USB charger.
Mizgala28 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:31:
[...]
Past dat ? Volgens deze post is het een ander stekkertje :
http://www.gamefaqs.com/boards/631516-wii-u/65029844

[ Voor 21% gewijzigd door Goner op 15-07-2015 16:57 ]

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:47
Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:53:
[...]

Zocht ook naar origineel, maar de NL Nintendo store is een ramp. Kon hem zo vinden in de USA/Canada store, maar hier niet.
Heb maar besteld bij die PSPdokter uit de link. Verkoopt van alles voor Nintendo consoles, origineel én 3rd party.
Ze verkopen ook losse USB kabels voor de Gamepad, om te laden via PC of USB charger.

[...]

Ik heb toenw el gekeken of die van m'n DS paste maar dat ging niet. Via webshop was die ook niet te bestellen, volgens mij had ik support gemaild en kreeg ik vervolgens een telefoonnummer in Utrecht die ik moest bellen.

• JerX
prutsger schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:43:
[...]

Al 2 1 keer, maar kwam eerder omdat het konijn de kat de kabel had door geknaagd :Y)

Ongeveer een jaar geleden, voor 30 euro of zo bij Nintendo een nieuwe besteld. Wel gezocht naar alternatieven maar die waren er volgens mij (nog) niet.
In mij geval was het alleen de kabel van de lader, voor 23 euro en nog iets krijg je een nieuwe opgestuurd van Nintendo. Best netjes :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pxPbHKl.jpg
岩田さんのお通夜に参列。感謝とお悔やみを。宮本さんが目を真っ赤に腫らしていました。京都も大雨です。
Attending Iwata-san's wake to give my thanks and condolences. Miyamoto-san's eyes are red. It's also heavy rain in Kyoto.

• Mizgala28
Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:53:
[...]

[...]

Nee, mijn fout ik dacht dat mijn vriendin toen een 3ds lader kocht, het was een 3rd party Wii U pad lader die op die van de 3ds lijkt.

Dus het klopt, de stekker past idd niet.

• horizon1978
Dat is knap hoor. En hebben de ps4 en x1 geen exclusives? Dat werd altijd zo mee geëmmerd... ;)

• JerX
En ik heb de game nog niet gekocht :P Heb het niet zo met online spelen..

Yoshi Wooly World is overigens wel grappig, ook met co-op. Ik vind alles wel een beetje kalig aanvoelen.. na 2 - 3 levels ben ik ook wel weer klaar met spelen. Wel grappig dat je allemaal van die andere Yoshi's (skins) kan vinden _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door JerX op 17-07-2015 11:58 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:36
Hadden gisteren meer mensen problemen met de internet connectie in MK8?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:59
Gynnad schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:11:
Had gisteren wel met het eerste potje in Splatoon dat het even duurde voordat ik verbinding kreeg, ongeveer 5 minuten. Daarna niets gemerkt in Splatoon in ieder geval.

Hail to the king baby!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is binnen en werkt.
Snap nog steeds niet hoe een domme oplader kapot kan gaan, maar in ieder geval snel en goedkoop te vervangen !!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 08:11
Zag dat de sterrencatalogus weer is bijgevuld. Binnenkort nog maar een ouder spelletje kopen voor de registratiekaart... Heb 5900 sterren nu (nog twee kaartjes gevonden recent).

Hopelijk is de Toad of MM lamp er volgende week nog... :p

[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 17-07-2015 19:32 ]

• Max|Burn
  • Laatst online: 21:31

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Catalogus werkt toch niet meer? Heb nog vijf tot tienduizend punten ofzo en kan er niks mee.

ma ma ma ma ma macron one

• horizon1978
Max|Burn schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:06:
Catalogus werkt toch niet meer? Heb nog vijf tot tienduizend punten ofzo en kan er niks mee.
Jawel hoor. Tot september is deze nog open.

• Max|Burn
  • Laatst online: 21:31

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zal het dan nog eens proberen..kreeg er niks voor elkaar een maand terug. (Stond ook weinig boeiends toen..). Registreren leek ook niet te willen werken.

ma ma ma ma ma macron one

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 08:11
Yes! Kwam er zojuist achter dat Shantae & the Pirate Curse en Pokemon Shuffle beide nog niet geregistreerd waren voor 50 sterren... De Majora's Mask lamp was weer uitverkocht, dus was de keus voor de Cap. Toad lamp snel gemaakt. :)

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Gynnad schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:11:
Ja, we lagen er ineens uit!

"Soylent Green is people!"

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-11 12:23
Hey tweakers,
Ik heb sinds twee dagen een wiiu en ik zie al dat ik veel musthaves uit de OP heb.
Ben van plan veel SSB, MK, Splatoon & COD:BO2 online te spelen.
Is het nodig een LAN adapter aan te scahffen?
Ik heb begrepen dat de wifi hardware van de wiiu niet zo goed is.

• JerX
Zspirit schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 11:41:
Hey tweakers,
Ik heb sinds twee dagen een wiiu en ik zie al dat ik veel musthaves uit de OP heb.
Ben van plan veel SSB, MK, Splatoon & COD:BO2 online te spelen.
Is het nodig een LAN adapter aan te scahffen?
Ik heb begrepen dat de wifi hardware van de wiiu niet zo goed is.
No offense, maar met welk apparaat kan je wel lag vrij spelen op Wifi? Moet zeggen ik speel MK8 online op wifi, maar heb nooit lag..

[ Voor 0% gewijzigd door JerX op 20-07-2015 11:26 . Reden: typooo ]

• Zspirit
JerX schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 11:47:
[...]

No offense, maar met welk apparaat kan je wel lag vrij spelen of Wifi? Moet zeggen ik speel MK8 online op wifi, maar heb nooit lag..
Daar heb je wel een beetje een punt ja.
Bij shooters moet idd vooral een lage ping hebben.
Gewoon lan adapter halen dus.
vervolg vaag, iemand ervaring met deze 3rd party lan adapters?
http://www.banggood.com/U...ii-and-WiiU-p-909005.html

• horizon1978
Mooi artikel over de Wii u/Nintendo:
http://www.engadget.com/2015/07/17/nintendo-wii-u-love/

• Zspirit
WoW goed artikel zeg! Heeft echt mijn visie op Nintendo veranderd. Aanrader om te lezen!
Ik heb laatst weer Galaxy 2 gespeeld en het viel me op hoe moeizaam dit ging. Ik heb altijd gevonden dat Mario 3D World de beste besturende 3D Mario was maar nu ik Galaxy weer heb gespeeld werd het opeens pijnlijk duidelijk! Qua gameplay blijft Galaxy 2 briljant maar het viel me op hoe makkelijk ik richting en afstand verkeerd inschatte.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Als je een Wii U verkoopt, zijn er dan nog zaken waar je rekening mee moet houden voordat je een factory reset uitvoert? Bijvoorbeeld iets met je Nintendo Network ID?
Wat moet ik doen als ik een systeem wil weggeven, en ik dezelfde Nintendo Network ID gebruik op mijn Wii U en Nintendo 3DS.

Neem contact op met Nintendo's Technische Dienst, voordat je een systeem weggeeft. Ze zullen je met alle plezier verder helpen.

[ Voor 45% gewijzigd door Ronwiel op 19-07-2015 22:23 . Reden: Antwoord zelf opgezocht ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ze moeten je loskoppelen denk ik zo.

• Zspirit
ronwiel schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:04:
Als je een Wii U verkoopt, zijn er dan nog zaken waar je rekening mee moet houden voordat je een factory reset uitvoert? Bijvoorbeeld iets met je Nintendo Network ID?

[...]
Toen ik mn 3DS verkocht had ik mn username, email en password veranderd.
Dan heeft de koper toch je games zonder al je account gegevens te hebben.
Edit: ow sorry ik lees verkeerd, je wil je account houden?
Dan kun je hem volgens mij gewoon ontkoppelen, dan reset doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Zspirit op 20-07-2015 11:08 ]

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Vraagje. Ik zit hier op een landal park. Wifi wordt direct verbonden, maar als je een browser opent dan wordt je eerst geleid naar een pagina waar je moet inloggen. Dat is prima voor een tablet, maar voor de Wii u is dat een beetje lastig. Iamand een idee hoe ik de Wii u kan verbinden?l

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-11 21:21
KopjeThee schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:50:
Vraagje. Ik zit hier op een landal park. Wifi wordt direct verbonden, maar als je een browser opent dan wordt je eerst geleid naar een pagina waar je moet inloggen. Dat is prima voor een tablet, maar voor de Wii u is dat een beetje lastig. Iamand een idee hoe ik de Wii u kan verbinden?l
Dan kan je daar niet online met je Wii U, helaas.

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Dan kan je er geen gebruik van maken met je wii u. Bij landal heb je ook een netwerksleutel die je moet opgeven per apparaat

• KopjeThee
  • Niet online
Thanks! Wel balen. Vooral geen Netflix op de TV.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

KopjeThee schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:14:
Thanks! Wel balen. Vooral geen Netflix op de TV.
Ik had afgelopen week een slecht vakantiehuisje gehuurd en heb toen lekker netflix gekeken op mn tablet en gegamed op mn 2ds. Ik had gewoon een open wifi router. Dus een wii u had ik ook mee kunnen nemen.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Iamand een idee hoe ik de Wii u kan verbinden?l
Jup, vrij simpel. Eerst mac spoofen van je Wii op bijv. een android telefoon. Inloggen (mac van telefoon weer terug zetten) en dan kan je kan online totdat de landal portal weer verlopen is (is verschillend per park).

• KopjeThee
  • Niet online
DukeBox schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:41:
[...]

Jup, vrij simpel. Eerst mac spoofen van je Wii op bijv. een android telefoon. Inloggen (mac van telefoon weer terug zetten) en dan kan je kan online totdat de landal portal weer verlopen is (is verschillend per park).
Dank je voor de tip. Het rooten van mijn tablet gaat hier alleen lastig. De instructies die ik kan vinden hebben ook een pc nodig helaas.

Is er geen app om een wifi hotspot op te zetten? Maar dan niet om een 3g of 4g verbinding te delen, maar een andere wifi verbinding.

[ Voor 12% gewijzigd door KopjeThee op 21-07-2015 08:48 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

KopjeThee schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 08:21:
Is er geen app om een wifi hotspot op te zetten? Maar dan niet om een 3g of 4g verbinding te delen, maar een andere wifi verbinding.
Jawel, wifi multiplexen (niet bevorderlijk voor je latency) maar ook daar moet je root voor zijn.

• KopjeThee
  • Niet online
DukeBox schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:48:
[...]

Jawel, wifi multiplexen (niet bevorderlijk voor je latency) maar ook daar moet je root voor zijn.
Ok, Dank je. Volgens mij wordt het een beetje hopeloos. :'(

• Goner

Goner

What can I do you for ?

KopjeThee schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 08:21:
[...]
Als je telefoon of tablet een internet data verbinding heeft via wi-fi en je gebruikt 'tethering' dan zal-ie toch niet voor data overschakelen naar 3g/4g ?

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-11 11:19
Goner schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:59:
[...]

Als je telefoon of tablet een internet data verbinding heeft via wi-fi en je gebruikt 'tethering' dan zal-ie toch niet voor data overschakelen naar 3g/4g ?
Ik zou juist denken van wel. De gedachte daarachter zal zijn dat als je telefoon wifi heeft, dan hoef je niet nog eens een wifi AP op te zetten - je hebt immers als wifi. Dat dat in dit ene geval nu juist handig is, is de uitzondering.

Voor zover ik weet kan je telefoon maar één functie tegelijk vervullen, dus óf zelf verbinden over wifi, óf anderen verbinden. Ik zie niet in waarom dat anders zou werken dan bijvoorbeeld een laptop - die kan ook wel AP spelen, maar alleen als hij zelf aan een draadje hangt of als je er een dongle in prikt.

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11 21:23
Poeh, ik zit toch erg sterk te overwegen om een Wii U te kopen. Heb mijn PS4 al te koop staan, en een aantal titels spreken me toch wel aan:

Super Smash Bros
Mario Kart 8
Wind Waker HD
Bayonetta 2
Monster Hunter
Splatoon

En de aankomende titels Xenoblade en natuurlijk the Legend of Zelda.

Eigenlijk al veel te veel goede titels, want ik weet nu al dat ik ze nooit allemaal kan spelen (tijdgebrek).
Ik kan echter alleen maar 'combi packs' vinden, van een Wii U Premium met MK8 of Wind Waker HD.

Zijn er geen andere bundels, of eventuele losse Wii U Premiums?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als je die titels aanspreekt, wat is er dan mis met een bundel?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11 21:23
CyBeR schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:58:
Als je die titels aanspreekt, wat is er dan mis met een bundel?
In het geval van zelda is dat het gamepad. Ik houd niet zo van die special edition uitvoeringen.

In het geval van MK: er zijn andere titels die ik prefereer boven MK.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mja MK8 is een best wel fantastisch spel dus ik zou gewoon die bundel nemen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1 ... 80 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic