Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:14:
[...]
Vraagje tussendoor, is new super mario bros WiiU hetzelfde als new super mario bros Wii ?
Zijn 2 verschillende games.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:11
Pykow schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:14:
[...]
- Zelda Windowmaker van een Oom van mn vriendin (Schoon oom ? )
Apart spel... Zijn het wel mooie ramen die Zelda maakt? :>

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Flozem schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 18:03:
[...]

Apart spel... Zijn het wel mooie ramen die Zelda maakt? :>
Nogal altijd beter dan Widowmaker :+

• Flozem
Exorcist schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 18:31:
[...]

Nogal altijd beter dan Widowmaker :+
Lol.... Die game ken ik al... ;)

• xelfer
  • Niet online
Zojuist de wollige wereld binnengekregen. Ben benieuwd :).

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:56
xelfer schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 19:57:
Zojuist de wollige wereld binnengekregen. Ben benieuwd :).
Ik heb de eerste 5 levels gedaan en vind hem echt top! Lijkt veel op Yoshi van de SNES. De overworld voelt alleen niet zo soepel aan als de game zelf, dat is jammer.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Tiwazz schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 21:32:
[...]

Ik heb de eerste 5 levels gedaan en vind hem echt top! Lijkt veel op Yoshi van de SNES. De overworld voelt alleen niet zo soepel aan als de game zelf, dat is jammer.
Dit idd.
Ik heb dan de eerste twee levels gedaan. En het spel zelf is echt leuk.
De overworld is wat trager en ze hadden de mii weg mogen laten. Die voegen niets toe.

• xelfer
  • Niet online
Wij hebben nu ook de eerste 3 levels gedaan. Idd een leuke game. Grafisch ook een goede stijl, maar dat zit bij Nintendo altijd wel goed.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb het m'n dochter laten spelen, zonder Amiibo (blijft in de doos). Zij kon er aardig mee uit te voeten, zag er leuk uit ook. Niks voor mij verder, dus goede kastvulling.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Zoontje is er ook mee bezig geweest, en ja, amiibo is gewoon uit de doos gehaald. ;) Daarom heeft hij het spel dan ook gekocht en niet ik. :)

Maar hij mag bij elke release toch van geluk spreken dat papa beetje op de hoogte is van reilen en zeilen met op tijd bestellen e.d. (zoals de splatoon amiibo's op dag van release). Lijkt me dat er genoeg kinderen door de amiibo schaarste beteuterd kunnen zijn als de ouders er wat minder mee begaan zijn,

Yoshi spel ziet er goed uit.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Yoshi wooly world binnen..morgen vroeg starten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• xelfer
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 22:32:
Heb het m'n dochter laten spelen, zonder Amiibo (blijft in de doos). Zij kon er aardig mee uit te voeten, zag er leuk uit ook. Niks voor mij verder, dus goede kastvulling.
Het spel is qua moeilijkheidsgraad volgens mij ook goed te doen voor kinderen en casual gamers. Voor mijn vriendin is het ook perfect. Zij heeft, op de Mario/Kirby/Yoshi games na, niets met gamen.

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-10 16:03
Heb uiteindelijk toch Super Smash Bros. maar op de V&A gezet om te ruilen tegen Yoshi's Woolly World. Smash bleek uiteindelijk toch niet helemaal mijn type game te zijn, terwijl Woolly World me geweldig lijkt. Nu maar hopen dat iemand precies het tegenovergestelde denkt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Barts14 op 27-06-2015 10:24 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb gisteren de game binnen gekregen en komt mooi bij mijn verzameling te staan

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/luY6DUO.jpg

Smash bros. Splatoon en yoshi wooly world.
mario party wil ik ook nog.

Yoshi is leuk. Maar eerst ga ik alle levels spelen en daarna verzamelen. Vaak mis je net 1 ding en kan je niet terug.

[ Voor 22% gewijzigd door Pykow op 27-06-2015 11:21 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

DukeBox

loves wheat smoothies

ˆ Probeer dat prijsje er af te halen... hoe langer het er op zit des te slechter dat gaat (er vanuitgaande dat je de verpakking bewaard). Ik hoop dat de yoshi yarn amiibo's (goed) te verkrijgen zijn wanneer de huidige hype over is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• xelfer
  • Niet online
Mooie Amiibo pakketten :). Zelf koop ik de games liever niet als Amiibo bundel. Die sets nemen zoveel ruimte in beslag in mijn kast.

Ik keek net overigens door mijn gamekast heen en besefte me dat ik al 24 Wii U titels heb. Niet slecht voor een console, waar toch best veel kritiek op is :o.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:41
Las net dat Zelda OoT donderdag naar de Wii U op Virtual Console komt. Helaas geen HD laagje erover, maar toch wel erg tof.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:10
Gynnad schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 16:24:
Las net dat Zelda OoT donderdag naar de Wii U op Virtual Console komt. Helaas geen HD laagje erover, maar toch wel erg tof.
En anders haal je de GameCube variant die sowiso ook de Master Quest bevat voor de die hards.

• xelfer
  • Niet online
Super Mario in de Unreal Engine ziet er wel heel gaaf uit: http://frontpage.fok.nl/n...o-in-unreal-engine-4.html

Wellicht iets voor de opvolger van de Wii U? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat het er dan wel wat vriendelijker uitiziet. Maw. dit lijkt niet eens op een Mario game.

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
xelfer schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:56:
Super Mario in de Unreal Engine ziet er wel heel gaaf uit: http://frontpage.fok.nl/n...o-in-unreal-engine-4.html

Wellicht iets voor de opvolger van de Wii U? :)
Wow gaaf! Maar wat Sander zegt, 't hoeft er van mij ook niet zó geforceerd realistisch uit te zien

PC Specs

• Flozem
Jirachi schreef op zondag 28 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Wow gaaf! Maar wat Sander zegt, 't hoeft er van mij ook niet zó geforceerd realistisch uit te zien
Inderdaad - van mij mag men op gameplay en retro look inzetten.

Goed voorbeeld is Unepic. Prachtige gameplay. :)

• horizon1978
Laat Mario alsjeblieft zijn comic look behouden. :)

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ben nu dit weekend yoshi ww aan het spelen maar het valt mij op dat er een hikje in het beeld zit ob de 3 seconden. Na een tijdje (3 a 4 levels) dat dit hikje steeds erger wordt.. en resulteert in een pause van ruim 1 sec. Het vreemde is dat geluid e.d. gewoon doorloopt. Het is ook geen frameskip want het spelen gaat gewoon verder waar het pauzeerde.
Het is nu eigenlijk zo onspeelbaar dat ik er aan zit te denken het spel terug te sturen onder garantie.

• horizon1978
Dat lijkt me inderdaad niet in orde. Dat heb ik hier nog niet meegemaakt.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DukeBox schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:13:
Ben nu dit weekend yoshi ww aan het spelen maar het valt mij op dat er een hikje in het beeld zit ob de 3 seconden. Na een tijdje (3 a 4 levels) dat dit hikje steeds erger wordt.. en resulteert in een pause van ruim 1 sec. Het vreemde is dat geluid e.d. gewoon doorloopt. Het is ook geen frameskip want het spelen gaat gewoon verder waar het pauzeerde.
Het is nu eigenlijk zo onspeelbaar dat ik er aan zit te denken het spel terug te sturen onder garantie.
Dan is er wat mis met je game of wii u

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 09:20
Zo, ik heb ook eindelijk Yoshi's Woolly World incl amiibo kunnen bemachtigen.

Afgelopen donderdagmiddag eerst naar de Media Markt (Zaandam). Ze lagen nog niet in 't schap, maar omdat ze elders in 't land al bij diverse Media Markten werden verkocht, toch even naar een verkoper gelopen.

"Mmm... ja... we hebben ze wel binnen, maar mogen ze nog niet verkopen. Daar staat een boete op van 10.000 euro."

Aangegeven dat ze elders wel al worden verkocht, maar dat mocht niet baten. :'(

Vrijdagmiddag opnieuw langs dezelfde Media Markt, maar nog steeds geen Yoshi in het Wii U schap!
Bij een (andere) verkoper nagevraagd en die heeft ze wel zien liggen in het magazijn. 5 minuten later kwam ie terug met 2 gewone versies, zonder amiibo...

"De versies met de amiibo zijn allemaal verkocht aan personeel" zegt ie zonder blikken of blozen 8)7

Ik heb de normale versie maar in 't schap gezet en mijn zoektocht vervolgd bij Bart Smit. Daar stond nog 1 speciale versie in een hoekje _/-\o_

Helaas vond een overijverige jongen bij de kassa het nodig om het doosje op te maken, alles te controleren en de disc verpakking te sealen... Gelukkig ben ik geen die-hard verzamelaar en was ik al lang blij dat ik deze versie - in 't wild - heb kunnen vinden. :)

• Arunia
  • Nu online
Voor de mensen die geen wooly Yoshi hebben, de gewone Yoshi doet hetzelfde voor zover ik heb kunnen vinden.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Pykow schreef op zondag 28 juni 2015 @ 23:56:
Dan is er wat mis met je game of wii u
Heb het op een andere Wii U ook en ook met een andere game (geleend van mijn buren). Ben er wel achter gekomen dat het alleen komt bij het spelen zonder tab (scherm uit). En erger lijkt te worden na een (normale) pauze en/of een amiibo (normale yoshi in mijn geval).
Ik had het gister avond weer en heb er een filmpje van gemaakt:

(skip de eerste 2 sec, anders hoor je het geschreeuw van mijn jongste ;))
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6HFLsfMBCtM&t=0m2s]

Wel leuk de melding van youtube: "We hebben vastgesteld dat je video mogelijk schokkerig is. Wil je dat we de video stabiliseren?"

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bas0mniia schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:35:
Zo, ik heb ook eindelijk Yoshi's Woolly World incl amiibo kunnen bemachtigen.

Afgelopen donderdagmiddag eerst naar de Media Markt (Zaandam). Ze lagen nog niet in 't schap, maar omdat ze elders in 't land al bij diverse Media Markten werden verkocht, toch even naar een verkoper gelopen.

"Mmm... ja... we hebben ze wel binnen, maar mogen ze nog niet verkopen. Daar staat een boete op van 10.000 euro."

Aangegeven dat ze elders wel al worden verkocht, maar dat mocht niet baten. :'(

Vrijdagmiddag opnieuw langs dezelfde Media Markt, maar nog steeds geen Yoshi in het Wii U schap!
Bij een (andere) verkoper nagevraagd en die heeft ze wel zien liggen in het magazijn. 5 minuten later kwam ie terug met 2 gewone versies, zonder amiibo...

"De versies met de amiibo zijn allemaal verkocht aan personeel" zegt ie zonder blikken of blozen 8)7

Ik heb de normale versie maar in 't schap gezet en mijn zoektocht vervolgd bij Bart Smit. Daar stond nog 1 speciale versie in een hoekje _/-\o_

Helaas vond een overijverige jongen bij de kassa het nodig om het doosje op te maken, alles te controleren en de disc verpakking te sealen... Gelukkig ben ik geen die-hard verzamelaar en was ik al lang blij dat ik deze versie - in 't wild - heb kunnen vinden. :)
Bart smit is een drama !!
Ze open je doosjes altijd en gaan laten jou zien dat er geen krasje opzit.
Als de game daarna kapot is en je komt terug, gaan ze zeggen dat ze jou hebben laten controleren op krasjes etc. en dat je zelf de schuldige bent :S.

ook mijn Playstation vita bij bart smit gehaald en maken ze de doos open, vraagt ze nog of ze hem aan moet zetten, zodat ik weet of hij het doet want anders heb ik geen garantie.
Ik zeg tegen ze, Ik heb altijd het recht op een werkend product, als ik thuis achter kom dat het niet werkt, dan is het niet mijn probleem en moet u hem gewoon ruilen.
Beweren ze bij bart smit arrogant te roepen: Dat zien we dan nog wel meneer.
DukeBox schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:47:
[...]

Heb het op een andere Wii U ook en ook met een andere game (geleend van mijn buren). Ben er wel achter gekomen dat het alleen komt bij het spelen zonder tab (scherm uit). En erger lijkt te worden na een (normale) pauze en/of een amiibo (normale yoshi in mijn geval).

[video]

Wel leuk de melding van youtube: "We hebben vastgesteld dat je video mogelijk schokkerig is. Wil je dat we de video stabiliseren?"
Ik zal terug gaan naar de winkel, want er is zeker wat mis.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vermijd sowieso winkels waar ze discs in plasticjes achter de toonbank bewaren. Op die manier verkopen ze nooit een game die in de fabriek gesealed is en feitelijk MOGEN ze niet eens de verpakking openen voordat ze het verkopen. Zo koop je letterlijk altijd een tweedhands product.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:23:
Ik vermijd sowieso winkels waar ze discs in plasticjes achter de toonbank bewaren. Op die manier verkopen ze nooit een game die in de fabriek gesealed is en feitelijk MOGEN ze niet eens de verpakking openen voordat ze het verkopen. Zo koop je letterlijk altijd een tweedhands product.
MM doet dat inderdaad beter, gewoon een box erom heen.

Internet winkels zoals Bol.com laten ze ook gewoon gesealed.

• xelfer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:23:
Mee eens. Winkels als de Bart Smit mijd ik om deze reden. Geen zin in beschadigde DVDs bij release. Heb zelfs een keer bij de V&D gehad dat een Wii U DVD gewoon kapot was bij aanschaf. De game was dusdanig goedkoop (5 euro) dat ik het risico bij de V&D wel wilde nemen, maar ik kwam van een koude kermis thuis. Gelukkig kon ik via Nintendo gratis een vervangende DVD krijgen. Ik weet nu wel waarom de V&D in de problemen zit in ieder geval :).

Bij de standaard webwinkels krijg je gelukkig wel vaak een factory sealed exemplaar, net als bij de Media Markt en de lokale Nedgame.

• Mizgala28
xelfer schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:36:
[...]

Mee eens. Winkels als de Bart Smit mijd ik om deze reden. Geen zin in beschadigde DVDs bij release. Heb zelfs een keer bij de V&D gehad dat een Wii U DVD gewoon kapot was bij aanschaf. De game was dusdanig goedkoop (5 euro) dat ik het risico bij de V&D wel wilde nemen, maar ik kwam van een koude kermis thuis. Gelukkig kon ik via Nintendo gratis een vervangende DVD krijgen. Ik weet nu wel waarom de V&D in de problemen zit in ieder geval :).

Bij de standaard webwinkels krijg je gelukkig wel vaak een factory sealed exemplaar, net als bij de Media Markt en de lokale Nedgame.
Wees daar maar niet zo zeker van, ik koop regelmatig games bij nedgame en vooral de PS Vita en 3DS games komen vaak ongeseald binnen.

De reden dat Bart Smit en Intertoys de schijfjes achter de balie hebben is dat

- plastic beveiligings hoezen zoals bij Media Markt geld kosten.

- het is een speelgoed winkel dus dat ziet er minder kindvriendelijk uit (echt waar...)

- tegen diefstal.

Terug bij nedgame, PC games komen gelukkig altijd geseald binnen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:42:
[...]

Wees daar maar niet zo zeker van, ik koop regelmatig games bij nedgame en vooral de PS Vita en 3DS games komen vaak ongeseald binnen.

- het is een speelgoed winkel dus dat ziet er minder kindvriendelijk uit (echt waar...)

- tegen diefstal.

Terug bij nedgame, PC games komen gelukkig altijd geseald binnen.
Mijn games komen van Media markt, bol.com en alleen yoshi wooly world komt van Bart smit (via internet)

Bij Nedgame heb ik alleen amiibo's besteld.
Verder ben ik gisteren nog langs Nedgame geweest in Dordrecht, maar daar hadden ze alleen bowser en peach liggen die ik nog wil hebben, maar eerst mijn vakantie en daarna weer amiibo's kopen.

PS. Dordrecht is echt de saaiste stad waar ik ooit ben geweest.

• xelfer
  • Niet online
Ah bij de Nedgame koop ik eigenlijk alleen maar fysiek in de winkel. Vaak zijn ze online niet de goedkoopste en kom ik bij andere webwinkels uit (Bol.com, Wehkamp etc. zijn met kortingscodes regelmatig interessant).

Bij de Bart Smit of Intertoys zou ik liever hebben dat ze een paar demo boxes in de schappen leggen en bij aankoop gewoon een gesealde versie mee zouden geven. Zo doet de lokale Nedgame (Nijmegen) dat in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
Mizgala28 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:42:
[...]

- tegen diefstal.
Ze kunnen het ook zo doen als bij de GameMania, daar gebruiken ze dummy-verpakkingen in de winkels en de echte liggen, gesealed, achter de toonbank.

• Mizgala28
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Ze kunnen het ook zo doen als bij de GameMania, daar gebruiken ze dummy-verpakkingen in de winkels en de echte liggen, gesealed, achter de toonbank.
Mee eens, maar ik vrees dat ze dat ook te duur vinden, wat onzin is.

Maar goed, als ik al wat koop bij Bart Smit of Intertoys zijn dat Vita en 3DS games, schijfjes vind ik te link wat krassen betreft.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:54
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Tsjah, ik vind die dummy-verpakkingen een beetje kansloos. Als ze nu een betere printer pakken, oké. Maar het ziet er gewoon niet uit.

Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit of een spel gesealed overhandigd wordt, als het maar onbeschadigd is.

• Mizgala28
mat.hi.as schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:13:
[...]

Tsjah, ik vind die dummy-verpakkingen een beetje kansloos. Als ze nu een betere printer pakken, oké. Maar het ziet er gewoon niet uit.

Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit of een spel gesealed overhandigd wordt, als het maar onbeschadigd is.
Zolang het geen PC game is of (geldt voor alle games) collectors of limited edition is vind ik ongeseald wel te doen.

Verwijderd

Topicstarter
PC games koop is sowieso enkel online (Steam of anders). Meestal is het niet anders dan een disc met een activatiekey welke je in Steam invult en de game gewoon download.

• The_Bird
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Woolie World is leuk en ook wat pittiger dan verwacht. Erg leuk hoeveel verschillende patronen je kan unlocken. Dat maakt het echt de moeite waard om de levels door te spitten naar alle wol. Moo Moo yoshi is tot nu toe mijn favoriet.

Moet je nu voor de extra levels elk level op 100% hebben uitgespeeld of hoef je alleen alle madeliefjes te verzamelen?

"21 jaar DSL!"

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

The_Bird schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:18:
Woolie World is leuk en ook wat pittiger dan verwacht. Erg leuk hoeveel verschillende patronen je kan unlocken. Dat maakt het echt de moeite waard om de levels door te spitten naar alle wol. Moo Moo yoshi is tot nu toe mijn favoriet.

Moet je nu voor de extra levels elk level op 100% hebben uitgespeeld of hoef je alleen alle madeliefjes te verzamelen?
Zover ik heb begrepen alleen maar de mafeliefjes, je krijgt dan bonus levels.

Zeer leuke game, maar irritant als je net 1 wol hebt gemist.
Als ik niets mis ga ik opzoek, maar als ik 1 item heb gemist, dan ga ik gewoon rushen door het level.
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:12:
PC games koop is sowieso enkel online (Steam of anders). Meestal is het niet anders dan een disc met een activatiekey welke je in Steam invult en de game gewoon download.
PC games koop ik ook altijd alleen via Steam, heb niet eens een CD/DVD speler in mn PC hahaha.

verder koop ik de meeste games via online webshops of ze moeten in de aanbieding zijn.

Verwijderd

Topicstarter
[...]

[video]

Het lijkt dat meer mensen dit probleem hebben.
http://www.nintendolife.c..._uk_charts#comment3074751
quote: A01
Regarding Woolly World, is anyone else having performance issues? My game is stuttering constantly and consistently every few seconds. The music continues to play but the action stops for a brief moment.
Met als reactie:
quote: Fuz
@A01 I saw a bit of that. When my daughter was playing with the Wii remote and the gamepad was charging in another room. So I think it was because the gamepad connection was poor. Never seen it when the gamepad is in the same room as the console.
Lijkt me een bug in de software, ik zal het vanavond voor je controleren of ik hier ook last van heb.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:29:
[...]

Het lijkt dat meer mensen dit probleem hebben.
http://www.nintendolife.c..._uk_charts#comment3074751

[...]

Met als reactie:

[...]

Lijkt me een bug in de software, ik zal het vanavond voor je controleren of ik hier ook last van heb.
Ik heb ook wel performance issues, maar dat is normaal op de Wii U.
in de levels merk ik niks, maar in de wereld zelf wel. (dus voordat je een level kiest)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:31:
[...]

Ik heb ook wel performance issues, maar dat is normaal op de Wii U.
Is mij nog nooit opgevallen :?

Nothing to see here

Verwijderd

Topicstarter
Nee, daar heb ik idd ook geen last van.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:45
Nou ja Ninja Gaiden 3: Razor's Edge draait nou ook niet altijd soepel... te veel enemies = FPS drop.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:55:
Nee, daar heb ik idd ook geen last van.
Ik ben dan ook een zeur (PC gamer) als FPS iets afwijkt /onstabiel is dan merk ik dat al gelijk.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

So I think it was because the gamepad connection was poor. Never seen it when the gamepad is in the same room as the console.
Dat matched idd met wat ik al ontdekt had.
Ben er wel achter gekomen dat het alleen komt bij het spelen zonder tab (scherm uit).

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:20
https://twitter.com/NintendoNL/status/615522150611591168Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CIrGInoWcAASCyM.png
Captain Toad-lamp is nu verkrijgbaar in de sterrencatalogus van Club Nintendo

Verwijderd

Topicstarter
Niet genoeg sterren :(

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:22
Want! Is die ook zonder sterren te koop?

• Flozem
Brammos85 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:34:
Want! Is die ook zonder sterren te koop?
Nee - Club Nintendo merchandise is niet los te koop. Pfff 6000 sterren. Zelfs ik heb dan 500 te weinig... lijkt wel alsof ze de mensen de sterren met alle geweld op willen laten maken aan net-niet merchandise of veel te duur spul. CD's en lampjes lijken iedere maand duurder te worden. |:(

Die lamp zal binnenkort wel op MP staan voor een misselijke prijs overigens. ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Flozem op 29-06-2015 19:38 ]

• mat.hi.as
Sinus_rhythm schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:13:
https://twitter.com/NintendoNL/status/615522150611591168[afbeelding]
Hmm, goed dat je het zegt. Ik had blijkbaar nog een zwik punten staan, en ook nog een zooi on-ingevulde enquêtes. Nu niet meer, en de lamp besteld :). Er zijn ook nog 65 punten te verdienen met gratis games/apps van de eShop. Mocht iemand nog 50 punten missen, is dit een optie :).

Verwijderd

Ik heb nog 2750 sterren alleen weet ik echt niet waar ik het aan uit zou moeten geven... Kon ook niet mijn wii u en bepaalde games niet meer registreren :l
Iemand tips wat ik nog met die sterren kan kopen..? :P

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:48:
Iemand tips wat ik nog met die sterren kan kopen..? :P
Enige dat ik nog kan bedenken is omruilen voor wii points en daar wat voor kopen. Desnoods als korting voor de HD upgrade.

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Op Marktplaats zijn er nog genoeg personen te vinden die Club Nintendo sterren voor een paar euro aanbieden ;)

• Beloki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:29
Ik heb er ook eentje besteld....had 8100 sterren...

Verwijderd

Vandaag is toch de laatste dag dat je producten van de sterrencatalogus kan kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:11:
Vandaag is toch de laatste dag dat je producten van de sterrencatalogus kan kopen?
In de VS. Wij hebben nog tot 30 september.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2015 09:23 ]

Verwijderd

Ah oke, ik heb maar zo'n grijze power-up buidel gekocht van 2500 sterren aangezien na eind juni 2000 van mijn sterren zouden vervallen :P

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Kevaai schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:19:
Op Marktplaats zijn er nog genoeg personen te vinden die Club Nintendo sterren voor een paar euro aanbieden ;)
Kun je sterren overzetten naar iemand anders ?

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Goner schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:23:
[...]

Kun je sterren overzetten naar iemand anders ?
Ik ga er vanuit dat ze nog een ongebruikte kraskaart hebben.

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:12

Lagune

Its time for warp

Sinus_rhythm schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:13:
https://twitter.com/NintendoNL/status/615522150611591168[afbeelding]
argh, had ik net de Mario pet gehaald voor al m'n sterren omdat er niks beters was

trouwens voor woolly world geen sterren gehad ? :(

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 22:15
Lagune schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:29:
[...]

argh, had ik net de Mario pet gehaald voor al m'n sterren omdat er niks beters was

trouwens voor woolly world geen sterren gehad ? :(
Je krijgt geen sterren meer bij nieuwe games, alleen van de oude nog. Je mag alleen je sterren nog opmaken.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-11 07:12
Flozem schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:38:
[...]

Nee - Club Nintendo merchandise is niet los te koop. Pfff 6000 sterren. Zelfs ik heb dan 500 te weinig... lijkt wel alsof ze de mensen de sterren met alle geweld op willen laten maken aan net-niet merchandise of veel te duur spul. CD's en lampjes lijken iedere maand duurder te worden. |:(

Die lamp zal binnenkort wel op MP staan voor een misselijke prijs overigens. ;w
Heb misschien nog 2/3 krascodes over met 100 punten ieders. Durf ik niet zeker te zeggen maar dat laat ik je vanavond weten.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Ik heb tijdje terug al mijn sterren maar opgemaakt. Krijg je dit...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Als iemand nog een sterrencode voor Pokémon Black II wil ruil: graag! :)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
grmpf, ik heb 4100 sterren en geen idee wat ermee te doen. Kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van het aanbod.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Tja het lijkt wel alsof elke keer dat je flink wat sterren hebt en er alleen maar brillendoekjes en schoenveters te krijgen zijn en wanneer je ze uitgeeft er 'opeens' leuke producten staan.

"21 jaar DSL!"

• Mizgala28
The_Bird schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 06:56:
Tja het lijkt wel alsof elke keer dat je flink wat sterren hebt en er alleen maar brillendoekjes en schoenveters te krijgen zijn en wanneer je ze uitgeeft er 'opeens' leuke producten staan.
Mee eens, jaren terug kon je met sterren een GBA SP kopen (was ergens in 2005).

Ik was zo boos, mijn SP was net stuk en ik had mijn sterren voor prullaria uitgeven, weekje later kwamen ze met die SP :(

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Mizgala28 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:37:
[...]

Mee eens, jaren terug kon je met sterren een GBA SP kopen (was ergens in 2005).

Ik was zo boos, mijn SP was net stuk en ik had mijn sterren voor prullaria uitgeven, weekje later kwamen ze met die SP :(
Wow, een SP. Dat had ik niet verwacht. Het duurste wat ik ooit heb kunnen halen is een Nintendo Shop-exclusieve DS game te weten Game & Watch collection. Het is tof dat je die exclusief daar kon krijgen maar die kostte dacht ik rond de 7500-8000 punten en voor je daar bent moet je echt bij jan en alleman struinen voor codes. (waarbij je "dubbele" spellen ook nog niet eens kan registreren)

Solo red je dat niet. Nou ja, Sander misschien wel ;)

"21 jaar DSL!"

• Mizgala28
The_Bird schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:52:
[...]

Wow, een SP. Dat had ik niet verwacht. Het duurste wat ik ooit heb kunnen halen is een Nintendo Shop-exclusieve DS game te weten Game & Watch collection. Het is tof dat je die exclusief daar kon krijgen maar die kostte dacht ik rond de 7500-8000 punten en voor je daar bent moet je echt bij jan en alleman struinen voor codes. (waarbij je "dubbele" spellen ook nog niet eens kan registreren)

Solo red je dat niet. Nou ja, Sander misschien wel ;)
Die SP was ook dan 15000 sterren.

Maar goed, mijn vriendin heeft qua dingen uit de catalogus Game & Watch, GBA keycord, Legends of Zelda Ocarina of Time Master Quest en nog tig andere dingen.

In totaal heeft zij in al die jaren rond de 22.000 sterren verspild dus ja, je moet echt heleboel games hebben om uberhaupt van die exclusive dingen te kunnen hebben.

• Montu
Ik kom 2000 sterren te kort. :(

PC Specs

• horizon1978
De verkopen van splatoon zijn daar nog steeds top hoor.
De verkopen van Fire Emblem op de 3ds zijn geweldig te noemen. Keer twee.

• Montu
SInds 2 dagen in het bezit van Splatoon, man wat hou ik van deze game! Gameplay is heerlijk en het concept is lekker simpel. Hopelijk volgen er nog veel DLC :)

PC Specs

• L-royke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:23
[...]

[video]

en ik maar denken dat het aan mijn internet verbinding lag dat ik een "Lag" zag.... |:(
Als je niet weet wat er mis is want mijn Yoshi wooly world edition werkt gewoon toppie :)

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

L-royke schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:19:
en ik maar denken dat het aan mijn internet verbinding lag dat ik een "Lag" zag.... |:(
Hoe had je dat dan gedacht? Spel doet niets online.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:45
DukeBox schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:22:
[...]

Lag in de Youtube stream denk ik ;)
Ik moest het ook even een paar keer lezen voordat ik het begreep hoor.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

horizon1978 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:44:
De verkopen van splatoon zijn daar nog steeds top hoor.
M'n post was dan ook niet 100% serieus. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Koldur schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:25:
Lag in de Youtube stream denk ik ;)
Ah, dat is idd plausibel.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:59
Binnenkort maar weer eens mijn Wii U afstoffen en gamen :D
Al is nu veel te warm daarvoor..

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

De "DLC" van Splatoon blijkt disc locked content te zijn. Beetje jammer dat Nintendo haar consumenten zo bewust beperkt en pas delen van de al gekochte game vrijgeeft wanneer zij dat willen.

"21 jaar DSL!"

• Arunia
  • Nu online
The_Bird schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:01:
De "DLC" van Splatoon blijkt disc locked content te zijn. Beetje jammer dat Nintendo haar consumenten zo bewust beperkt en pas delen van de al gekochte game vrijgeeft wanneer zij dat willen.
Bron?
Er is overduidelijk voor deze aanpak gekozen om de levensduur van de game te trekken. Op deze manier blijven spelers terugkomen naar de game en op zo'n manier houd je de playerbase actief. Er is niets dodelijkers dan een multiplayergame zonder spelers.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/64fXWmf.jpg
De game is al gedatamined en de updates zijn relatief klein.

[ Voor 4% gewijzigd door RayNbow op 02-07-2015 07:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gooien ze het hele spel in één keer open, weet niemand hoe hij met alle kaarten & wapens om moeten gaan en is het spel in een week uitgestorven. Dat ze zaken geleidelijk uitbrengen (zoals bv de ranked battle mode) is juist om de speler gewenning in het spel te geven waardoor ze er meer plezier aan beleven.

En dat ze niet direct alle wapens beschikbaar maken is om te voorkomen dat iemand in één keer extreem OP is door gelijk het beste wapen te halen.

Het is een beetje het idee van de Animal Crossing games waar ook content achter een tijdslot zit. (Want dat is het feitelijk)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2015 09:04 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:02:
[...]

Gooien ze het hele spel in één keer open, weet niemand hoe hij met alle kaarten & wapens om moeten gaan en is het spel in een week uitgestorven. Dat ze zaken geleidelijk uitbrengen (zoals bv de ranked battle mode) is juist om de speler gewenning in het spel te geven waardoor ze er meer plezier aan beleven.

En dat ze niet direct alle wapens beschikbaar maken is om te voorkomen dat iemand in één keer extreem OP is door gelijk het beste wapen te halen.

Het is een beetje het idee van de Animal Crossing games waar ook content achter een tijdslot zit. (Want dat is het feitelijk)
Steeds nieuwe content krijgen, zorgt ook ervoor dat je een spel langer in leven houd en dat het ook leuk blijft.
Het maakt je nieuwsgierig naar het nieuwe "Onbekende" en als het dan ook goede content is, ben je alleen maar blij en wacht je weer met plezier en spanning af naar nieuwe content.

Als een game gelijk afgebakken is, heb je na paar weken je Favoriete gear/guns en gamemode dat je dan steeds blijft spelen. Dat gaat opeens vervelen en je stopt met spelen omdat er voor jou gevoel niks nieuws erbij is gekomen.

Kleine contents zoals wapens en maps laten je steeds even genieten van nieuwe dingen en ben je zo weer dagen misschien wel weken plezier aan het beleven.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:02:
[...]
Zet er dan liever een tijdslot achter. Dat is eigenlijk een heel goed idee van je.

Disc locked content wordt na een aantal jaren vervelend als je er niet meer bij kan komen nadat de service gestaakt is. Aangezien Nintendo en haar online services niet een heel beste reputatie hebben vraag ik me af of je de DLC over 5 jaar nog wel kan spelen.

"21 jaar DSL!"

• mat.hi.as
Als de splatoon servers eruit gaan, maakt het geen ruk uit of de dlc disc locked, of time locked is ;).

Verwijderd

Topicstarter
@The_Bird, ALLE locked content is Multiplayer content. Dus hoe ga je ooit gebruik maken van deze content als Nintendo de servers uitzet?
The_Bird schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:15:
Disc locked content wordt na een aantal jaren vervelend als je er niet meer bij kan komen nadat de service gestaakt is. Aangezien Nintendo en haar online services niet een heel beste reputatie hebben vraag ik me af of je de DLC over 5 jaar nog wel kan spelen.
De Wii Shop Channel doet het anders nog steeds.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:22:
@The_Bird, ALLE locked content is Multiplayer content. Dus hoe ga je ooit gebruik maken van deze content als Nintendo de servers uitzet?
Daar zijn oplossingen voor te vinden zoals ze dat ook doen met Nintendo WiFI momenteel mbv wiimmfi.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Topicstarter
The_Bird schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:09:
[...]

Daar zijn oplossingen voor te vinden zoals ze dat ook doen met Nintendo WiFI momenteel mbv wiimmfi.
Die oplossingen kunnen dan ook gewoon dezelfde content unlocken, gezien die server locked is.

• L-royke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:23
DukeBox schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:22:
[...]

Ja ik lees het nu ook, het was een beetje onduidelijk van mijn kant, de micropauze leek wel een "lag" omtrent mijn internet verbinding.

*Denk dat het door de warmte komt dat ik mijn tekst zo verwarrend had gepost, mijn excuses.

Heb je inmiddels al wat duidelijkheid wat het is?

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

L-royke schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:20:
Heb je inmiddels al wat duidelijkheid wat het is?
Ja, het lijkt terug te lijden naar het uitzetten van de wiipad.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Als dit nou gewoon de nieuwe pokemon game gaat worden op de Wii U of NX ben ik tevreden :P

http://www.nintendolife.c..._and_weavile_are_revealed

Blijkt nu alleen maar een arcade game te zijn voor Japan.

• Mizgala28
Pykow schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:41:
Als dit nou gewoon de nieuwe pokemon game gaat worden op de Wii U of NX ben ik tevreden :P

http://www.nintendolife.c..._and_weavile_are_revealed

Blijkt nu alleen maar een arcade game te zijn voor Japan.
Dit spel bestaat ook, het is een soort van kind vriendelijke Tekken met Pokémons.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het is een Japanse arcadegame: Pokken Tournement.

Edit; dat staat dan ook in de bron..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2015 19:03 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic