Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:37:
Goed idee O-)

Nah, ik heb 'n pre-order met 100% garantie.
Maakt me ook niet zoveel uit :P zolang je mij maar helpt met het zoeken naar een nieuwe :P
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:43:
Weet iemand wanneer mediamarkt yoshi yarn amiibo's binnenkrijgt? Dan kan ik misschien nog uit school naar de mediamarkt (grote markt of evt rijswijk) om te kijken of ze die nog hebben :P
Vrijdag komen de nieuwe amiibo's uit.

Mensen die nog opzoek zijn naar mario Silver . Bij Nedgame staan er nog een paar op voorraad.
Ik heb er zelf 1 besteld voor me eigen en 1 voor mijn collega.

[ Voor 38% gewijzigd door Pykow op 23-06-2015 10:53 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Las net dat de nieuwe StarFox geen multiplayer heeft. Wat een teleurstelling. SF zou online zo leuk kunnen zijn.

"21 jaar DSL!"

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:43:
Dan kan ik misschien nog uit school naar de mediamarkt (grote markt of evt rijswijk) om te kijken of ze die nog hebben :P
Ná school ? Ik geef je weinig kans ... loop op release-dagen wel 's tussen de middag de winkels in Den Haag centrum af, MM, IT, BS en die hebben dan al niks meer. Wel 's gevraagd, maar om 10 uur zijn die paar amiibo's die ze krijgen al weg ...

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Goner schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:33:
[...]

Ná school ? Ik geef je weinig kans ... loop op release-dagen wel 's tussen de middag de winkels in Den Haag centrum af, MM, IT, BS en die hebben dan al niks meer. Wel 's gevraagd, maar om 10 uur zijn die paar amiibo's die ze krijgen al weg ...
Tja dat krijg je met jokertje en barbie , die kopen natuurlijk gelijk alle amiibo's :P
Geintje natuurlijk.

Je kan nog altijd een slaapzak meenemen zoals ze dat in VS doen

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kreeg net een mail van BS dat Yoshi's Woolly World + Amiibo te bestellen is. Direct gedaan, maar voor de geïnteresseerden is hij dus beschikbaar.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Exorcist schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:23:
Kreeg net een mail van BS dat Yoshi's Woolly World + Amiibo te bestellen is. Direct gedaan, maar voor de geïnteresseerden is hij dus beschikbaar.
Kan niets vinden op de site van BartSmit
Enkel de losse amiibo's en het spel

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:54
And it's uitverkocht.

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik wacht even met Wooly World, ik vind 50 euro echt te veel voor een game. Het spel lijkt me overigens wel geweldig leuk. :)

PC Specs

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11 18:25

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Hier gewoon nog te bestellen hoor ;)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:02

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik heb een nieuw topic gemaakt om te praten over de NX.

Nintendo NX - Nieuws en geruchten topic

:)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• cypher21
Bestel de amiibo wel los. Heb het spel al besteld voor €35, losse amiibo van 2 tientjes is goedkoper dan die set

• Montu
cypher21 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:47:
Bestel de amiibo wel los. Heb het spel al besteld voor €35, losse amiibo van 2 tientjes is goedkoper dan die set
35 euro? Waar?

PC Specs

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:36
Daar ben ik ook benieuwd naar :)

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-11 22:07
Rare dingen op de intertoys site. Had de yoshi pack gereserveerd dus dan krijg je een mail als je hem kan bestellen. Niks ontvangen. Blijkt als je zoekt op yoshi en je klikt op het plaatje van het produkt ipv op reserveer nu, dat je gewoon kan bestellen. Gelijk maar even gedaan en je kan ook de hele bestelling afronden. Misschien een tip voor mensen die hem nog willen maar blijft vreemd.

edit. Dit geld blijkbaar voor alle produkten waar reserveer nu bij staat haha. De amiibos kan je ook gewoon bestellen. Benieuwd of ik wat ga ontvangen.

[ Voor 16% gewijzigd door RemcoINC08 op 23-06-2015 19:06 ]

Asus G501

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Bij Bart Smit vind je de amiibo editie niet als je op de site zoekt maar wel als je de directe link hebt.

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-11 22:07
Ja bij de bartsmit kan je hem idd niet vinden. Denk dat er iets niet goed gaat daar aangezien intertoys en bart smit allebei van Blokker zijn. Misschien delen ze de voorraad ofzo.

Asus G501

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Iedereen ff stoppen bij bart smit. Mijn vriendin is hem aan het bestellen voor mij haha yeahhh
horizon1978 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:06:
Bij Bart Smit vind je de amiibo editie niet als je op de site zoekt maar wel als je de directe link hebt.
Gelukkig had ze al de link haha

[ Voor 57% gewijzigd door Pykow op 23-06-2015 19:42 ]

• horizon1978
Lol. Twee uur geleden al gedaan. ;)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Krijgen jullie hem morgen of vrijdag ?

Verwijderd

Topicstarter
Die van mij is van Nedgame verzonden. Ik hoop dat ik morgenavond op tijd thuis ben om de postbode te tacklen (bij wijze van spreken) anders wordt het donderdag :(

Ook leuk een tijdsplanning van PostNL: tussen 8:30 en 21:30. Daar schiet ik helemaal niks mee op

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 20:06 ]

• horizon1978
Die ga je niet voor vrijdag krijgen. Dat was bij Splatoon ook zo.
De release datum wordt strak nagevolgd.

Ja, er staat voor ?? besteld dan morgen geleverd maar in dit geval niet.

Of ik moet me sterk vergissen.

[ Voor 34% gewijzigd door horizon1978 op 23-06-2015 20:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, bij Nedgame houden ze zich meestal niet aan de release datum :p

Bart Smit, Intertoys en MediaMarkt doen dat wel.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 20:40 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bij mij staat de leverdatum op morgen, maar mag van mij wachten. Zal hem ws. alleen als kastvulling gebruiken de komende tijd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af hoe groot de Amiibo is vergeleken met andere Amiibo.

En PostNl zegt nu: "Zending is ontvangen door PostNL" Dus... morgen of anders donderdag als ik de postbode mis.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 21:03 ]

• cypher21
was toen een aktie bij de Wehkamp. code Sunny oid kreeg je €10 korting

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:04:
Die van mij is van Nedgame verzonden. Ik hoop dat ik morgenavond op tijd thuis ben om de postbode te tacklen (bij wijze van spreken) anders wordt het donderdag :(

Ook leuk een tijdsplanning van PostNL: tussen 8:30 en 21:30. Daar schiet ik helemaal niks mee op
Ik heb het oo kantoor laten leveren. Maar na half 6 is er niemand. Hopelijk komen ze zoals gewoonlijk rond 11 a 12 uur.
krijg 2 silver marios van nedgame.

Vrijdag krijgt mijn vriendin yoshi wooly world met amiibo binnen

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 11:21
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:39:
Nee, bij Nedgame houden ze zich meestal niet aan de release datum :p

Bart Smit, Intertoys en MediaMarkt doen dat wel.
Lol, ik heb de ervaring dat MM juist vaak voor de release verkoopt (kan ook aan de filiaal hier liggen).

Zo had mijn vriendin haar 3ds 1 dag voor de release, maar door gebrek aan een update kon ze pas dag later wat mee.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over de webshop :)
De Wii U kan een nieuwe 1M-seller toevoegen aan z'n lijstje: Splatoon.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Topicstarter
Jup, las het net. Heel mooi voor Splatoon! Erg leuk spel, dus verdiend :)

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Sinds een weekje Hyrule Warriors hier aan de collectie toegevoegd, maar damn wat een spel is dat. Echt een dikke aanrader :)

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Nou coolblue gaat hem voor mij ook niet meer worden voor preorders. Bellen net dat Yoshi's woolly world met amiibo niet geleverd gaat worden of ik hem zonder wil en met geluk kunnen ze de amiibo in week 37 leveren :|.
Maar vriendelijk gezegd dat ik niet in ga op misschien aanboden en dat ik hem wel annuleer en nu maar bij Intertoys besteld waar hij nog te bestellen was.

Hopelijk heb ik daar meer geluk.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Woolfy681 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:18:
Nou coolblue gaat hem voor mij ook niet meer worden voor preorders. Bellen net dat Yoshi's woolly world met amiibo niet geleverd gaat worden of ik hem zonder wil en met geluk kunnen ze de amiibo in week 37 leveren :|.
Maar vriendelijk gezegd dat ik niet in ga op misschien aanboden en dat ik hem wel annuleer en nu maar bij Intertoys besteld waar hij nog te bestellen was.

Hopelijk heb ik daar meer geluk.
Mijn collega heeft hem ook bij Intertoys besteld. ik zelf krijg hem vrijdag van Bart smit

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mn wollen Yoshi binnen, van Nedgame :) Hij ziet er zó schattig uit in het echt.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/GiOXQQKQLKDPYlD5FMAEZikn/full.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2015 17:25 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:22:
Ik heb mn wollen Yoshi binnen, van Nedgame :) Hij ziet er zó schattig uit in het echt.
Jij wilt me dus jaloers maken :/

Dat is je gelukt :'(

Verwijderd

Topicstarter
Pykow schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:25:
[...]

Jij wilt me dus jaloers maken :/

Dat is je gelukt :'(
Jup :+ Trouwens je kan 'm zo te zien dóór de doos scannen, maw. er zit geen blokkeer-dingetje in.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[afbeelding]
Hij is schattig <3

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:31:
[...]

Jup :+ Trouwens je kan 'm zo te zien dóór de doos scannen, maw. er zit geen blokkeer-dingetje in.
Is hij groter dan donkey kong en bowser ?
wil anders een grote display halen of iets waar ik hem in kan zetten voor tegen de stof

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
dat is meer voor V&A :)

[ Voor 82% gewijzigd door BM op 25-06-2015 12:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Pykow schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:53:
[...]

Is hij groter dan donkey kong en bowser ?
wil anders een grote display halen of iets waar ik hem in kan zetten voor tegen de stof
Ik heb geen Donkey Kong of Bowser amiibo.

Hij is 9 cm hoog, 6 cm breed en 6.5 cm dik (ongeveer dan) zijn neus steekt wel nog zo'n 2.5 cm uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2015 18:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Onder twee 3DS games :p Waaronder Rhythm Heaven (altijd een grote titel in Japan geweest)
Nintendo dominates :p

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik doe het maar met mario silver voorlopig.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YMD8z79.jpg

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 11:21
Niet alleen dat, Splatoon is wereldwijd nu meer dan 1 mln keer over de toonbank gegaan.
Mizgala28 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:45:
[...]

Niet alleen dat, Splatoon is wereldwijd nu meer dan 1 mln keer over de toonbank gegaan.
Dat heb ik al eerder in het topic gepost. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Topicstarter
Pykow schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:11:
Ik doe het maar met mario silver voorlopig.
[afbeelding]
Ik heb liever een gouden :+

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:19
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:06:
[...]

Ik heb geen Donkey Kong of Bowser amiibo.

Hij is 9 cm hoog, 6 cm breed en 6.5 cm dik (ongeveer dan) zijn neus steekt wel nog zo'n 2.5 cm uit.
Bowser is op het hoogste punt (die stekels op zijn rug) 8 cm hoog, ongeveer 9 cm breed (arm tot arm) en ook 9 cm diep (neus tot staart). Weegt 105 gram, de zwaarste die ik erbij heb staan.

Ik kreeg vandaag twee Amiibo uit Japan bezorgd – Zero Suit Samus en Ganondorf. Vooral die laatste is erg mooi uitgevoerd, geen klompvoetjes en een mooie cape.

• horizon1978
Grappig. Zelfde zending dan waarschijnlijk. Vandaag Toad en Charizard uit Japan ontvangen.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:45

[afbeelding]
Gaaf! Ik dacht dat die pas morgen zou uitkomen?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• ricost

ricost

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:31:
[...]

Nee dat lukt helaas niet :'(
Ik heb sinds gister ook al alle drie de Yoshi Yarn Amiibo's en Yoshi's Woolly World :*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IS6MCb7.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door ricost op 25-06-2015 11:52 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ricost schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:49:
[...]

Nee dat lukt helaas niet :'(
Ik heb sinds gister ook al alle drie de Yoshi Yarn Amiibo's en Yoshi's Woolly World :*)

[afbeelding]
Grrr mijn portemonnee laat niet toe dat ik ook de roze en blauwe ging kopen :P
De game met groene amiibo krijg ik nog van mn vriendin :P
Vakantie, verjaardagen, Tilburgse kermis gaat me ook nog wat geld kosten haha

Ik moet snel mijn salaris overgemaakt krijgen en mn PS vita verkopen haha, dan kan ik weer los gaan en mensen om mij heen boos maken dat ik weer poppetjes heb gekocht en dat ik volgens hen maar eens moet stoppen nadat ik er 18 stuks heb gehaald in 5 weekjes haha :P

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 25-06-2015 12:28 ]

• ricost

ricost

Pykow schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:26:
[...]

Grrr mijn portemonnee laat niet toe dat ik ook de roze en blauwe ging kopen :P
De game met groene amiibo krijg ik nog van mn vriendin :P
Vakantie, verjaardagen, Tilburgse kermis gaat me ook nog wat geld kosten haha

Ik moet snel mijn salaris overgemaakt krijgen en mn PS vita verkopen haha, dan kan ik weer los gaan en mensen om mij heen boos maken dat ik weer poppetjes heb gekocht en dat ik volgens hen maar eens moet stoppen nadat ik er 18 stuks heb gehaald in 5 weekjes haha :P
Ben bang dat je dan heel snel moet zijn..
De Media Markt waar ik deze heb geregeld had geen losse groene binnengekregen (deze komt uit de Amiibo bundel met de game) en 2 blauwe (beide reeds besproken door pre-order) en 2 roze (waarvan nog 1 beschikbaar was voor normale verkoop).

Verwijderd

Toen ik de Amiibo's in de schappen zag staan bij de Media Markt, voordat ik een Wii U had een halfjaar geleden, dacht ik echt... Wie koopt die dingen nou :P
Die schappen bij de MM in Eindhoven liggen ook altijd volledig vol met Amiibo's (maar dat zullen dan wel alleen oudere modellen zijn). Nooit gedacht dat die dingen zo gewild zouden zijn. Laten jullie ze in de verpakking of gebruiken jullie ze echt waarvoor ze zijn bedoeld?

Ik heb er tot dusver nog geen één. Ik heb er wel eens aan gedacht om een Bowser, Samus of Donkey Kong te kopen, omdat ik dat de leukste karakters vind. Maar ik wacht denk ik nog wel even totdat ik de Amiibo's echt kan gebruiken om wat extra content te krijgen binnen een game. Bij Splatoon vond ik dit nog wat te magertjes. Bij Hyrule Warriors krijg je kennelijk een nieuw wapen iedere dag als je een Amiibo hebt, hopelijk komen dat soort zaken nog meer voor in toekomstige games (de paar die er komen dan O-) ).

Verwijderd

Topicstarter
Ik haal ze allemaal uit de verpakking, maar er zijn mensen die ze echt verzamelen en ze in de verpakkingen laten.

Verwijderd

Ze mogen dan wel vaak uitverkocht zijn, maar ze worden op zo'n grote schaal geproduceerd dat ze later echt niet een significante hogere waarde zullen hebben lijkt mij. Als ik er één koop gaat ie dus ook direct uit de verpakking.

• Arunia
  • Laatst online: 15:13
Bij Hyrule Warriors krijg je met Link die tol als wapen die uit Twilight Princess oid.
Bij Toad krijg je in Treasure trackers een extra taak.
Verder is het nog best karig moet ik zeggen, maar ik spaar ze gewoon voor mezelf.
Uit de verpakking en neer zetten. Gebruiken waar mogelijk.
Heb er ondertussen eigenlijk ook al teveel. :P

Straks 17 als mijn pakket met 4 uit Japan binnen is. En dan nog hopelijk minimaal 1 Yoshi en het liefst alle drie. Dus 20. Verder heb ik weinig extra Amiibo die ik nog wil van wat aangekondigd is.

Er zijn er een aantal die al op zijn voordat ze in de schappen liggen. En een aantal die gewoon altijd beschikbaar zijn.
Nintendo heeft aangegeven en is met sommige al bezig met een herproductie.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 25-06-2015 13:05 ]

• JerX
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:02:
Ze mogen dan wel vaak uitverkocht zijn, maar ze worden op zo'n grote schaal geproduceerd dat ze later echt niet een significante hogere waarde zullen hebben lijkt mij. Als ik er één koop gaat ie dus ook direct uit de verpakking.
Das niet zo er zitten ook een aantal specials tussen, die zijn dus ook zeldzaam en gaan gemakkelijk voor 70 euro over de toonbank. De standaard Amiibo's zijn wel vrij makkelijk te krijgen (pikachu, donkey kong, diddy kong, mario etc.).

Zelf nog een yoshi amiibo + game pack weten te bemachtigen, morgen ophalen! :) Overigens neem ik Dark Pit en Bowser Junior ook mee :D

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Bowser jr. verschijnt pas 17 juli :+

Ik heb momenteel de volgende:

Smash:
Villager - Wii Fit Trainer - Kirby - Marth - Lucario - Toon Link - Sheik - Ike - Metaknight - Robin - Lucina - Wario - Charizard - Ness - Pacman - Greninja - Jigglypuff

Splatoon:
Inkling Boy - Inkling Girl - Inkling Squid

Morgen krijg ik binnen:
Bowser - Zero Suit Samus - Dark Pit - Palutena - Ganondorf - Yarn Yoshi (Green + Light Blue + Pink)

1 juli krijg ik Little Mac binnen.

Allemaal Europese versies en geseald. :P

[ Voor 87% gewijzigd door Kevaai op 25-06-2015 13:20 ]

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:45

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Kevaai
en ik heb ook nog een Wii U waar ik games op speel. :+

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

JerX schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:07:
[...]

Das niet zo er zitten ook een aantal specials tussen, die zijn dus ook zeldzaam en gaan gemakkelijk voor 70 euro over de toonbank. De standaard Amiibo's zijn wel vrij makkelijk te krijgen (pikachu, donkey kong, diddy kong, mario etc.).

Zelf nog een yoshi amiibo + game pack weten te bemachtigen, morgen ophalen! :) Overigens neem ik Dark Pit en Bowser Junior ook mee :D
Bowser junior komt 17 juli uit,net als dr. Mario , deze heb ik gereserveerd maar ik zit die dag nog in belgië zonder 4g haha.
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:00:
Toen ik de Amiibo's in de schappen zag staan bij de Media Markt, voordat ik een Wii U had een halfjaar geleden, dacht ik echt... Wie koopt die dingen nou :P
Die schappen bij de MM in Eindhoven liggen ook altijd volledig vol met Amiibo's (maar dat zullen dan wel alleen oudere modellen zijn). Nooit gedacht dat die dingen zo gewild zouden zijn. Laten jullie ze in de verpakking of gebruiken jullie ze echt waarvoor ze zijn bedoeld?

Ik heb er tot dusver nog geen één. Ik heb er wel eens aan gedacht om een Bowser, Samus of Donkey Kong te kopen, omdat ik dat de leukste karakters vind. Maar ik wacht denk ik nog wel even totdat ik de Amiibo's echt kan gebruiken om wat extra content te krijgen binnen een game. Bij Splatoon vond ik dit nog wat te magertjes. Bij Hyrule Warriors krijg je kennelijk een nieuw wapen iedere dag als je een Amiibo hebt, hopelijk komen dat soort zaken nog meer voor in toekomstige games (de paar die er komen dan O-) ).
Ik haal ze zelf gewoon uit de verpakking, anders is het net een cadeautje dat je niet mag uitpakken van je ouders. Ze worden als zoete broodjes verkocht omdat ze gewoon leuk zijn om te verzamelen.
Het gaat om Yoshi wooly world en daarbij geven mensen aan dat ze een amiibo gekocht hebben etc.
Dus niet echt iets voor amiibo topic.
Daarnaast blijft Wii U topic ook zo leeg, want zoveel games komen er niet uit.

• JerX
Pykow schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:36:
[...]
Bowser junior komt 17 juli uit,net als dr. Mario , deze heb ik gereserveerd maar ik zit die dag nog in belgië zonder 4g haha.
Ahh ok, dat wist ik niet :) Ben niet zo heel thuis in de Amiibo's, vriend van me werkt bij de lokale gameboer dus die regelt alles *O*

• ricost

ricost

Al meer mensen die verslaafd zijn aan Yoshi Woolly World ? :D
Game doet me echt denken aan Super Mario World 2 (zonder huilende Mario baby)

• Arunia
Vanaf morgen kan ik het laten weten. Mijn vrouw heeft de bs gebeld en ze hadden daar 1 niet gereserveerde met amiibo staan. Alleen geen idee van de losse amiibo.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ricost schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:49:
Al meer mensen die verslaafd zijn aan Yoshi Woolly World ? :D
Game doet me echt denken aan Super Mario World 2 (zonder huilende Mario baby)
ik weet nu al dat ik verslaafd ga worden haha :P mits ik niet meer verder kom.
Maar dan gooi ik wel met mn wolle yoshi haha.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Is Yoshi's Woolly World al beschikbaar? Ik dacht dat de game pas vanaf morgen in de winkels zou liggen :o....

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

xelfer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:53:
Is Yoshi's Woolly World al beschikbaar? Ik dacht dat de game pas vanaf morgen in de winkels zou liggen :o....
Officieel morgen, maar nedgame heeft hem gisteren al uitgebracht

• Arunia
Bart Smit ook pas morgen

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

xelfer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:53:
Ik dacht dat de game pas vanaf morgen in de winkels zou liggen :o....
Tsja, die 4 nieuwe amiibo's stonden ook pas voor vrijdag gepland ; maar mooi dat MM ze vanmiddag al in de schappen had.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Geen idee of iemand USA coins spaart:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Heb zelf nog een Pokemon White version 2 en Wii sports code te ruil :).

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Mensen, ik heb de topic warning even aangezet maar er is dus een apart Amiibo topic :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Topicstarter
Yoshi's Woolly World binnen via Coolblue, erg leuke game :) Lekker sfeertje en nog best wel moeilijk als je alles wilt verzamelen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mijn vriendin is niet thuis. Dus hopen dat de buurman eris.pfff had ik zelf maar besteld haha

• Montu
Als mensen interesse hebben in eShop cards, ik heb er nog twee stuks liggen van 15 euro. Voor 12 euro p.s. mag je ze overnemen. Wellicht kan ik er iemand blij mee maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Montu op 25-06-2015 23:25 ]

PC Specs

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 14:31

Desperado112

Mokum

Zo vanavond ook maar een Wii u aangeschaft met Mario kart wat een heerlijke game. Probeerde alleen mijn wii bestanden over te zetten maar telkens bij 33% op de wii u loopt dit vast erg frustrerend morgen maar verder klootzakken. Maar ben blij als een klein kind lekker game zoals game bedoelt is.

Groet
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11 17:55

pclinde

TechGaming.nl

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 21:08:
Yoshi's Woolly World binnen via Coolblue, erg leuke game :) Lekker sfeertje en nog best wel moeilijk als je alles wilt verzamelen.
Ik had je Woolly al gezien, zo super cute! :3

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:47
Via wehkamp kon ik de game gisteren al ophalen bij het DHL servicepunt. Toch een dag voor de release al in huis. Eerste indruk is goed.

• Kevaai
Wees eerlijk, het gaat toch helemaal niet om het spel. Het draait alleen maar om die gruwelijke amiibo's.

Mijn bundel met groene Yoshi is helaas vertraagd. Geen getreur, ik vermaak me nog wel met Splatoon.

Hoe bevalt de game tot dusver?

Verwijderd

Topicstarter
Kevaai schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 07:52:
Wees eerlijk, het gaat toch helemaal niet om het spel. Het draait alleen maar om die gruwelijke amiibo's.
Onzin. De game is erg leuk, en die had ik toch wel gekocht. De Amiibo is een leuke aanvulling, maar in geen geval verplicht.
Geweldig, heel rustgevend maar ook frustrerend tegelijkertijd :)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mijn bundel met groene Yoshi is helaas vertraagd. Geen getreur, ik vermaak me nog wel met Splatoon.

De stijl van de game sprak me erg aan, het gaat mij erom dat het Yoshi is, 1 van mijn favoriet.
Als er dan toch een leuke amiibo bij zit, dan wil ik de amiibo ook zeker hebben.

Die van mij komt vandaag binnen tussen 11.00 en 13.00 bij mijn vriendin :(
Waarschijnlijk is er niemand thuis en hopen dat ze het bij de buren af kunnen leveren of dat ze later nog terug komen, dus voor mij nog echt een verassing of het binnenkomt vandaag.
Toen ik dit te horen kreeg gisteren, was ik wel even boos, want dan had ik hem zelf wel besteld en laten afleveren op kantoor.

Heb al aangegeven dat ze niet mee op vakantie mag als ze hem niet heeft morgen :P haha
Zucht wil de game gewoon :D

• xelfer
  • Niet online

Ik heb zelf de game gewoon besteld zonder Amiibo. Die plastic poppetjes interesseren mij persoonlijk niet zo veel.

De game zelf lijkt mij leuk om te spelen met mijn vriendin. Lekker casual samen platformen. Heb op die manier ook de Mario 2d en 3d games uitgespeeld, Kirby's Adventure, Kirby's Epic Yarn etc.

Verwijderd

Topicstarter
De Yarn Yoshi Amiibo is niet van plastic ;)

• Arunia
Idd. Ze zijn gebreid btw. Leuk als je een vrouw hebt die kan haken, breien en borduren.
Ze gaf al aan dat ze wellicht zo'n Yoshi na kan maken. :P

• Kevaai
Arunia schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:27:
Idd. Ze zijn gebreid btw. Leuk als je een vrouw hebt die kan haken, breien en borduren.
Leuk als je een Franse Bulldog hebt die kwijlend naar dat ding zit te kijken :9~

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Arunia schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:27:
Dan zou ik een amiibo van yoshi kopen en dan de nfc in de gebreide Yoshi stoppen :)

Btw Yarn yoshi voor € 99,99 echt te bizar die prijzen.

• Arunia
Kevaai schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:37:
[...]

Leuk als je een Franse Bulldog hebt die kwijlend naar dat ding zit te kijken :9~
Worse, een dreumes die Amiibos interessant vind. :P En die kwijlen ook.
Woolfy681 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:37:
[...]

Dan zou ik een amiibo van yoshi kopen en dan de nfc in de gebreide Yoshi stoppen :)

Btw Yarn yoshi voor € 99,99 echt te bizar die prijzen.
Ik heb overigens ook de Yoshi Amiibo. En nu dan het spel met de gebreide versie.

• xelfer
  • Niet online
Wel leuk dat die Amiibo's van Woolly World ook echt van wol zijn, maar ik laat de Amiibo rage toch liever aan mij voorbij gaan :).

Van mij mag Nintendo zich weer lekker gaan focussen op first party games, maar ik snap wel dat ze ook lekker door zullen blijven gaan met het verkopen van de figurines.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

xelfer schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:44:
Wel leuk dat die Amiibo's van Woolly World ook echt van wol zijn, maar ik laat de Amiibo rage toch liever aan mij voorbij gaan :).

Van mij mag Nintendo zich weer lekker gaan focussen op first party games, maar ik snap wel dat ze ook lekker door zullen blijven gaan met het verkopen van de figurines.
Ik heb de game nog niet in huis, maar de gameplay beelden laten zien dat Yoshi wooly world echt een geweldige first party game is, Amiibo geeft extra gameplay (omdat je 2 spelers hebt), maar met zn tweeën heb je hetzelfde effect. Daarnaast zijn de overige amiibo's alleen maar skins en dat is leuk, maar veranderd niks aan de gameplay.

Ik verzamel wel de amiibo's (die ik wel wil hebben, gandorf, lucina enzo heb ik niks mee, ik weet niet eens uit welke game die komen) en ik wil ook wel dat de games goed blijven, zoals dus Yoshi wooly world

• xelfer
  • Niet online
Yoshi's Woolly World krijg ik zelf als het goed is vandaag binnen. Ik ga er sowieso wel vanuit dat de kwaliteit van de game wel goed zit, dat is eigenlijk altijd wel zo met Nintendo first party titels.

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:12

Lagune

Its time for warp

is er een vergelijkingsite voor digital download game webshops? dacht het in deze thread een keer gezien te hebben maar kan het niet vinden

• Arunia
Bedoel je niet bugetgaming.nl?

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:12

Lagune

Its time for warp

ja zoiets zoek ik maar dan voor digital downloads, allergisch voor boxed games namelijk :)

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 22:15

luigi87

Domotica Fanaticus

Lagune schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:45:
ja zoiets zoek ik maar dan voor digital downloads, allergisch voor boxed games namelijk :)
Bedoel je dan http://www.kinguin.net/ ?

- leeg -

• Montu
Ik dacht even een wollen yoshi te kopen, niet dus? Alleen bol.com heeft ze voor 100 euro. Zijn ze nu al uiverkocht?

PC Specs

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jirachi schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:44:
Ik dacht even een wollen yoshi te kopen, niet dus? Alleen bol.com heeft ze voor 100 euro. Zijn ze nu al uiverkocht?
2 a 3 dagen geleden waren ze nog overal te koop voor 16 a 20 euro per stuk.
ik heb zelf alleen de game met yarn yoshi green (Hopelijk ook binnen gekomen)

Ze zijn erg snel verkocht zoals met alle amiibo's.
De game los kom je nog wel tegen.

Daarnaast is het ook niet onverstandig om gewoon een winkel binnen te lopen en kijken of ze daar nog iets hebben. Intertoys bijvoorbeeld, heeft een Online voorraad en een Winkel voorraad.
Een winkel kan zelf bepalen om zijn item online te verkopen, maar dan gaat de omzet ook naar Intertoys en niet naar de winkel zelf.

Dit geld ook voor Bart smit zover ik weet.

Verwijderd

Topicstarter
En de MediaMarkt ;)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:59
Ik wil eigenlijk nog een keer Super Mario 3D Wörld aan mijn Wii U collectie toevoegen. Was een beetje aan het rondkijken en zag dat de game nu bij bol.com nieuw te halen is voor afgerond €50, en dat de game tweede hands bij GameMania te halen is voor ook afgerond €50. 8)7 @ GameMania

Hopelijk komt er nog eens een aanbieding waarbij ik deze game goedkoper kan krijgen. Het heeft geen bloedspoed dus we wachten het af... :*)

• Arunia
Ik heb hem pas gehaald bij de mm met de 3=2 actie. Was de enige manier om hem zo goedkoop mogelijk te krijgen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Haay schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:34:
Ik wil eigenlijk nog een keer Super Mario 3D Wörld aan mijn Wii U collectie toevoegen. Was een beetje aan het rondkijken en zag dat de game nu bij bol.com nieuw te halen is voor afgerond €50, en dat de game tweede hands bij GameMania te halen is voor ook afgerond €50. 8)7 @ GameMania

Hopelijk komt er nog eens een aanbieding waarbij ik deze game goedkoper kan krijgen. Het heeft geen bloedspoed dus we wachten het af... :*)
Ik heb meer geld uitgegeven aan amiibo's dan aan mijn games.
- Mario kart 8 kreeg ik bij mijn console bundel.
- Mario 3D world heb ik als verjaardag cadeau gekregen van mn ouders.
- Zelda Windowmaker van een Oom van mn vriendin (Schoon oom ? )
- Yoshi Wooly world wilde mijn vriendin graag geven als verjaardag cadeau hahah
- Splatoon en Super Smash bros heb ik wel zelf gekocht (Beide met Amiibo)
daarnaast heb ik nog heel veel games van de Wii die ik op mijn Wii U kan spelen.

Vraagje tussendoor, is new super mario bros WiiU hetzelfde als new super mario bros Wii ?

Pagina: 1 ... 78 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic