Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Heb jij wel gelezen waar het over ging ?

Zal je even bijpraten:
Prijzen van Nedgame en bol.com en schotse supermarkten die games verkopen, maar niet zo veel van nintendo. Mensen die bij Nedgame geen games kopen, omdat ze vaak wat duurder zijn.
Amiibo was een voorbeeld om de prijs verschillen te laten zien.
game prijzen liggen vaak in de buurt, Media markt is vaak het goedkoopst.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:55
Pykow schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:09:
[...]

Heb jij wel gelezen waar het over ging ?

Zal je even bijpraten:
Prijzen van Nedgame en bol.com en schotse supermarkten die games verkopen, maar niet zo veel van nintendo. Mensen die bij Nedgame geen games kopen, omdat ze vaak wat duurder zijn.
Amiibo was een voorbeeld om de prijs verschillen te laten zien.
game prijzen liggen vaak in de buurt, Media markt is vaak het goedkoopst.
Jongetje heeft volgens mij heel goed gelezen waar jullie gesprek over ging en dat ging al lang niet meer over de prijzen van Nintendo games. Zijn opmerking is dus terecht.

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-11 21:21
Nieuwe systeemupdate is nu beschikbaarm. Verwijdert de TVii icoon uit het menu en verbetert zoals gewoonlijk de stabiliteit.

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Verwijderd

Topicstarter
Lynox schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:41:
Nieuwe systeemupdate is nu beschikbaarm. Verwijdert de TVii icoon uit het menu en verbetert zoals gewoonlijk de stabiliteit.
In de VS, hier in Europa was dat al met de vorige update. Voor ons is het enkel een "stabiliteit"-update
Super Mario... Shmup. :P

En de nieuwe Metroid... :+

[ Voor 30% gewijzigd door RayNbow op 21-08-2015 09:08 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

RayNbow schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:59:
Super Mario... Shmup. :P
[video]

En de nieuwe Metroid... :+
[video]
Ik heb echt zin in deze game :D
Hoewel ik niet zo goed zal zijn in het maken van eigen werelden, lijkt het me toch leuk om er een paar te maken.

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-11 09:04
Heeft iemand van jullie xenoblade op de virtual console gedownload? Elke keer als ik het spel wil starten en rechtsbovenin op handleiding klik krijg ik een 404.

Volgens de wiiu is de link:
m1.nintendo.net/docvc/RVL/EUR/SX4P/SX4P_D.pdf

Lukt het jullie wel?

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:02
Nee, maar laat je dat niet tegenhouden. Er is een in-game handleiding die zich ontvoudt naarmate het spel vordert.

Verwijderd

Topicstarter
Tijd voor een happy dansje..

POKKEN TOURNAMENT KOMT NAAR DE WII U!!

http://gonintendo.com/sto...its-way-to-the-nintendo-w

:)

(release voorjaar 2016)

Een brawler gemaakt door Bandai Namco en The Pokémon Company. Momenteel in Japanse Arcades te spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 15:51 ]

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-11 09:04
hcQd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:14:
Nee, maar laat je dat niet tegenhouden. Er is een in-game handleiding die zich ontvoudt naarmate het spel vordert.
Tnx. Ik laat me dr zeker niet door stoppen. Topgame!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:36
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:43:
Tijd voor een happy dansje..

POKKEN TOURNAMENT KOMT NAAR DE WII U!!

http://gonintendo.com/sto...its-way-to-the-nintendo-w

:)

(release voorjaar 2016)

Een brawler gemaakt door Bandai Namco en The Pokémon Company. Momenteel in Japanse Arcades te spelen.
Heb je wat meer informatie, als ik het goed begrijp een soort Smash Bros Brawl alleen dan met alle Pokémon?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Lynox
Gynnad schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:01:
[...]

Heb je wat meer informatie, als ik het goed begrijp een soort Smash Bros Brawl alleen dan met alle Pokémon?
Nee, eerder een Tekken. Weet niet zeker of alle pokémon erin voorkomen, dat lijkt me nogal sterk.

Zelf niet zo geïnteresseerd hierin omdat ik totaal niet van de fighter-games ben.

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd een soort van Tekken met een aantal Pokémon. Zoals bv Lucario en andere "vechter achtige" Pokémon.

Het spel wordt dan ook door de makers van Tekken gemaakt :)

Hier een Japanse trailer die wat duidelijkheid schept;

Persoonlijk vind ik het geniaal: een Tekken achtige game met Pokémon. Maar ja, ik houd dan wel van fighting-games. :p

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 18:05 ]

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 09:20
Zo he, wat een Nintendo nieuwtjes ineens:

20 november: Star Fox Zero en Mario Tennis: Ultra Smash

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CNLCTzGWoAApuOz.png

4 december: Xenoblade Chronicles X

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CNLCGD0WEAAxonX.png

Release data van diverse Smash Bros amiibo:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CNLIw-LWgAAb1uB.png

27 november: Mega-Yoshi amiibo _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CNLC_UyWcAAuL9l.png:large

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11 17:55

pclinde

TechGaming.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:59:
Het is idd een soort van Tekken met een aantal Pokémon. Zoals bv Lucario en andere "vechter achtige" Pokémon.

Het spel wordt dan ook door de makers van Tekken gemaakt :)

Hier een Japanse trailer die wat duidelijkheid schept;

Persoonlijk vind ik het geniaal: een Tekken achtige game met Pokémon. Maar ja, ik houd dan wel van fighting-games. :p
Dit is inderdaad wel erg tof! De effecten en animaties zien er ook al er verzorgd uit. Thanks voor de share Sander. :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Dat wisten we toch al? :p

* RayNbow is benieuwd waar de collector's edition van XenoX te koop zal zijn...

Object limit in Mario Maker uitgevogeld:

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Limiet is inderdaad het kernwoord van Mario Maker. Als je SMB1 levels wil maken zit je goed maar voor levels in de trant van Mario Bros 3/World schiet het spel danig te kort. Er missen zoveel assets van die games....zonde. Zowel vijanden (fire brothers) als hindernissen (de pilaren uit Mario World's kastelen) als andere gameplay elementen (de beklimbare hekken uit Mario World) als Power ups (Frog suit) zijn allemaal missing in action. Je kan niet eens slopes maken.
Jammer want de game had wel potentieel.

"21 jaar DSL!"

De game heeft nog steeds potentie. Er missen weliswaar zaken uit bestaande games, maar er zitten ook veel dingen in die je niet terugvindt in de bestaande games.

De grootste uitdaging is trouwens niet het ontbreken van assets, maar het maken van een goed level:

Splatoon sales (en vrijwel elke game in de top 20) zijn vorige week ingezakt. Splatoon zakt van 3 naar 4 (een nieuwe release neemt plekje 1 in beslag).

[ Voor 43% gewijzigd door RayNbow op 26-08-2015 15:24 ]

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
RayNbow schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:58:
De game heeft nog steeds potentie. Er missen weliswaar zaken uit bestaande games, maar er zitten ook veel dingen in die je niet terugvindt in de bestaande games.
...
Het lijkt me geweldig leuk om levels mee te maken. Maar ik ben het een klein beetje eens met de kritiek. Gevoelsmatig zou ik minimaal in staat willen zijn om de originele games na te maken. Maar meer dan een gevoel is het niet. Ik ga 'm zeker uitproberen.

• Gynnad
Het ziet er toch wel echt gaaf uit, het enige wat mij minder lijkt is dat er niet echt doelen zijn. Want wanneer je de level hebt gehaald 'ga' je niet naar de volgende. Verder zul je online ook niet de snelste tijden o.i.d. bij kunnen houden? Dus ik ben bang dat je op een gegeven moment het 'beloningssysteem' gaat missen.

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat het leuk is om moeilijke levels te maken en deze te delen met je vrienden/kennissen zodat deze zich er op stuk bijten. (dat is mogelijk neem ik aan?)

Gynnad schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:01:
Het ziet er toch wel echt gaaf uit, het enige wat mij minder lijkt is dat er niet echt doelen zijn. Want wanneer je de level hebt gehaald 'ga' je niet naar de volgende.
Je kunt werelden maken in de style van SMB1 (dus 4 levels per wereld). Ik weet alleen niet of je de wereld als geheel kan delen of alleen de individuele levels.
Verder zul je online ook niet de snelste tijden o.i.d. bij kunnen houden? Dus ik ben bang dat je op een gegeven moment het 'beloningssysteem' gaat missen.
Ik weet niet of er tijden worden bijgehouden, maar er is wel een beloningssysteem. Als je levels uploadt en andere mensen vinden je levels goed, dan wordt je uploadlimiet (initieel 10) verhoogd.
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat het leuk is om moeilijke levels te maken en deze te delen met je vrienden/kennissen zodat deze zich er op stuk bijten. (dat is mogelijk neem ik aan?)
Dat kan.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik ben het wel met Gynnad eens. Wanneer je bijv een wereld haalt in SMB3 kan heb je een bepaald gevoel van voldoening. Je hebt alle levels (of de meeste) van de landkaart gehaald en de eindbaas verslagen en kan nu naar een andere, nieuwe wereld met een nieuw thema waar levels met een andere insteek je opwachten.

Dit heb je bij deze kamer minder, ook doordat de levels vrij random zijn. Dit is inderdaad meer SMB1-stijl. Sterker nog, de hele game lijkt op SMB1 gericht met de andere stijlen als extra's. Die stijl was in de jaren '80 erg leuk maar de Mario games zijn sindsdien behoorlijk geevolueerd.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Topicstarter
Daarvoor hebben ze de 10/100-Mario modes ;)

Maar je moet wel begrijpen dat dit een level creatie-spel is. Alles is daar op toegespitst.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2015 07:18 ]

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Ik heb nog geen level gezien in super mario maker wat het haalt bij de classics.... Het is altijd een totale chaos... Ben benieuwd.

The Legend Will Never Die

GOUDSBS schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:56:
Ik heb nog geen level gezien in super mario maker wat het haalt bij de classics.... Het is altijd een totale chaos... Ben benieuwd.
En een level als deze?

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Tja zelfs dat vind ik al te druk... Ik zal wel wat zoeken wat ik leuk vind om te spelen uit de "oude" games.

Kijk iets als dit... Niet te druk maar wel nadenken...
[YouTube: http://youtu.be/ClCfpXIDjBo]

[ Voor 16% gewijzigd door DLX op 27-08-2015 20:46 ]

The Legend Will Never Die

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Iemand Devil's Third al geprobeerd?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:34
De update van Netflix ziet er goed uit en werkt een stuk soepeler!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
The_Bird schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:25:
Limiet is inderdaad het kernwoord van Mario Maker. Als je SMB1 levels wil maken zit je goed maar voor levels in de trant van Mario Bros 3/World schiet het spel danig te kort. Er missen zoveel assets van die games....zonde. Zowel vijanden (fire brothers) als hindernissen (de pilaren uit Mario World's kastelen) als andere gameplay elementen (de beklimbare hekken uit Mario World) als Power ups (Frog suit) zijn allemaal missing in action. Je kan niet eens slopes maken.
Jammer want de game had wel potentieel.
Maar op zich snap ik dat wel, in eerste instantie snapte ik niet waarom Nintendo een Mario Builder game had aangekondigd... aangezien je je hele franchise om zeep kan helpen. Door niet alles in te proppen beschermen zich zelf een beetje.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Meer Mario Maker:

Semi-Engelse/Japanse build van Star Fox Zero:

[ Voor 3% gewijzigd door RayNbow op 29-08-2015 10:29 ]

Voor mensen die geinteresseerd zijn in Bloodstained, er is wat nieuws uitgekomen tijdens PAX:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nrD92Ef.png
(klik voor grotere versie)
A lot of the panel was going into what it took to run this campaign and make it an actual success. I transcribed most of the key points below:

Before the Campaign
  • Miriam was Frakenstien/Golem/Homonculous type creature > moved to a Human but Cursed character to make it easier to relate to her
  • Miriam was more "sexy" to show off skin for the Crystal Curse > moved to more moderate design as seen
  • Game was a globetrotting event (in part because ti was a more publisher friendly model to add DLC) > moved to Castle (for the fans)
  • Success of Mighty No. 9 helped Ben convince Iga to jump Konami ship
  • Went to all sorts of publishers for a year > got the runaround
  • Kickstarter model works for games that appeal to small but rabid fanbases
  • Were worried that 2014 was a down year for Kickstarter
Campaign Tips
  • Try/consider weird stuff, but don't get attached to anything
  • Stuff for campaigns should make things better for the backers
  • All sides have to work together to make enticing but realistic stretch
  • Plan MONTHS ahead
  • Make meaningful updates
  • Respect the backers – fans take curs from you
  • Help build the fandom (something in place for the game to launch into)
  • Talk to fans, make them feel appreciated and happy
Sword vs Whip
  • Came about as a teaser
  • Ended up being key in getting feedback to adjust campaign before it even launched.
  • Discussion that followed was watched & influenced stretch goals and manner in which campaign was written.
The Campaign Launches!
  • 30 “FUNDED!” images made for each day of campaign, were stunned things went so well
  • They all made bets on total money at the end, EVERYBODY lowballed
  • Inticreates put in a lot of time & effort into the campaign (before and during), Main artist ran ragged
  • Mad meetings to make strong but realistic stretch goals
  • Customize!
  • “Customize” system for Bloodstained announced (see art posted already), may influence stats as well
  • More creative collaborations in game are teased, especially with regards to the Customize system (note that the bottom right outfit in the art is a Gunvolt reference)
Future of Kickstarter
  • Shout out to FIG
  • More Publisher backed Kickstarters are coming........
  • Konami licensing out some of its IPs out to others?
A new "Ask IGA" is also coming soon to make up for the fact the Q&A session was cut short
Like I said, it's not in the title but it starts at the 10 minute mark.
http://www.twitch.tv/pax2/v/13496780

Edit:
PAX panel over Xenoblade X:

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Bloodstained lijkt me wel erg interessant maar helaas duurt het nog een tijdje voordat deze uitkomt. Hopelijk krijgen we geen Mighty number 9 achtige praktijken.

"21 jaar DSL!"

Bloodstained is een van de betere uitgevoerde Kickstarterprojecten, met continu updates, nieuwe challenges en stretchgoals om de vaart erin te houden. Shenmue 3 daarentegen flatlinede na de eerste dag.

XenoX gameplay van PAX (met hier en daar ook wat van de Engelse dub te horen):

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5vKJRAUessg]

[ Voor 26% gewijzigd door RayNbow op 31-08-2015 09:06 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:20
Net bij bol.com mijn preorder van Mario Maker met Amiibo geannuleerd.
Ik vind 65 euro voor alleen de Amiibo best te duur en verwacht weinig van mijn bouwkunsten met dit spel.
Nahja, bouwkunsten met ieder ander spel.
Informatie uit de Xenoblade X Q&A (niet in de video te vinden):
At the end of the PAX Xenoblade X panel, it was made clear that no content is being cut due to region/censorship issues.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:54
Arunia schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:14:
Net bij bol.com mijn preorder van Mario Maker met Amiibo geannuleerd.
Ik vind 65 euro voor alleen de Amiibo best te duur en verwacht weinig van mijn bouwkunsten met dit spel.
Nahja, bouwkunsten met ieder ander spel.
Groot deel is toch juist het spelen van andermans level? :P
En nog meer Xenoblade X materiaal:

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-11 08:06
RayNbow schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:33:
Informatie uit de Xenoblade X Q&A (niet in de video te vinden):

[...]
En hier bedoelen ze 13 jarige meisjes in skimpy outfits mee?

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Review Devil's Third
reviews: Zomeroogst: acht recente games getest

Leek me al weinig interessant maar toch interessant om de review te lezen. Dit soort games werken ook niet echt op WiiU.

"21 jaar DSL!"

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Voor de liefhebbers; Call of Duty Black Ops II is 6 euro bij de intertoys. Voor dat geld best een vermakelijke game lijkt me :)
The_Bird schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:05:
Review Devil's Third
reviews: Zomeroogst: acht recente games getest

Leek me al weinig interessant maar toch interessant om de review te lezen. Dit soort games werken ook niet echt op WiiU.
Devil's Third is een spel dat niet voor iedereen is weggelegd. Het spel is verre van perfect, maar er zijn toch mensen die er plezier uit halen.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Vast wel maar voor een semi-exclusive die gehyped werd als een volwassen game voor de Wii U is het een tegenvaller. De graphics alleen al zijn nauwelijks PS3-nivea.

"21 jaar DSL!"

Pikmin 4 bijna af (alleen staat er niet bij voor welk platform).

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Weten jullie of ik nog op tijd ben als ik de normale prijs de Amiibo + Mario maker bundel wil?

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
RayNbow schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:47:
Pikmin 4 bijna af (alleen staat er niet bij voor welk platform).
NX launch titel, zal wel gaaf zijn.

• Gynnad
Wat betreft Mario Maker, dit stuk had ik nog gemist:
Een volwaardige platformgame
Ren, spring, vlieg en zwem door 100 compleet nieuw ontworpen levels. Deze levels zijn afwisselend in stijl zo zullen deze in de stijl van de originele Super Mario Bros., Super Mario Bros. 3, Super Mario World en New Super Mario Bros. U voorbij komen.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 08:11
Jirachi schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:53:
Weten jullie of ik nog op tijd ben als ik de normale prijs de Amiibo + Mario maker bundel wil?
Nog gewoon te bestellen bij o.a. Mediamarkt voor zover ik weet.

• Montu
Flozem schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:22:
[...]

Nog gewoon te bestellen bij o.a. Mediamarkt voor zover ik weet.
Bij de MM zie ik hem er niet tussen staan hoor

PC Specs

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:25

DukeBox

loves wheat smoothies

Jirachi schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:08:
Bij de MM zie ik hem er niet tussen staan hoor
Alleen de premium set, BS heeft hem wel nog als pre-order beschikbaar voor €59. Ik zelf vind de amiibo alleen geen €20 waard. Hij ziet er een stuk minder strak uit dan de andere. En al helemaal voor een '8bit' look, de 'pixels' zitten niet helemaal strak/recht.

[ Voor 19% gewijzigd door DukeBox op 07-09-2015 22:22 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
BS houdt altijd hun pre-orders beschikbaar, zelfs als ze geen voorraad hebben ;)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Gynnad schreef op maandag 07 september 2015 @ 18:48:
Wat betreft Mario Maker, dit stuk had ik nog gemist:

[...]
100 levels om vrij te spelen en nog levels kunnen maken en spelen van andere.
Gaat echt tof worden.

Vrijdag zou ik hem binnen moeten krijgen

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand eigenlijk een goede game capture voor de Wii U? Wil straks mn SMM levels gaan opnemen.

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:13:
Weet iemand eigenlijk een goede game capture voor de Wii U? Wil straks mn SMM levels gaan opnemen.
een Avermedia livegamer portable heb ik zelf en is een zeer goede gamecapture card. elgato schijnt ook het goed te doen.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Apart detail bij MM: de assets van NSMB zijn van de Wii versie en niet van de Wii U versie, die er toch een stukje mooier uitziet. Jammer maar waarschijnlijk voor performanceredenen gedaan.

In ander MM nieuws zijn gister alle 100 8-bit karakters die je kan vrijspelen uitgelekt. Leuke selectie met een paar aparte keuzes zal ik maar zeggen. Wel jammer dat die alleen bij de SMB-assets werken.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:13:
Elgato HD60:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Uh5KVTlaGprMQ59oQ1b6BP9n/full.jpg

De Splatoon video's die ik hiermee heb opgenomen.

• Gynnad
Pykow schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:47:
[...]

100 levels om vrij te spelen en nog levels kunnen maken en spelen van andere.
Gaat echt tof worden.

Vrijdag zou ik hem binnen moeten krijgen
Ik wou hem eerst niet gaan halen, maar zie dat hij maar 40 euro kost. Donderdagavond maar eens langs de Media Markt gaan (en anders vrijdag tussen de middag)

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 16:53

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Gynnad schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:20:
[...]

Ik wou hem eerst niet gaan halen, maar zie dat hij maar 40 euro kost. Donderdagavond maar eens langs de Media Markt gaan (en anders vrijdag tussen de middag)
Zondag hadden ze bij mijn lokale MM een aanbieding, drie games halen, twee betalen.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Montu
Heb jij je Wii U met het internet verbonden via ethernet? Gebruik je hiervoor een usb naar ethernet verloopje?

PC Specs

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Jirachi schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:14:
[...]

Heb jij je Wii U met het internet verbonden via ethernet? Gebruik je hiervoor een usb naar ethernet verloopje?
Ik heb zo'n verloopje en ik kan 'm sterk afraden. Downloads gaan nog trager dan via wifi.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Aaargh! schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:17:
[...]
Ik heb zo'n verloopje en ik kan 'm sterk afraden. Downloads gaan nog trager dan via wifi.
Nou, daar kan ik het van harte mee oneens zijn :+
Had er al eentje voor de Wii en later voor de Wii U ook eentje gekocht. Wel opletten dat er eentje koopt die geschikt is, sommige van die apparaatjes hebben een chipset die niet werkt met de Wii.
Jirachi schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:14:
[...]

Yup. Ik heb een tijdje terug een officiele USB->LAN adapter gehaald, voornamelijk omdat ik merkte dat m'n draadloze signaal slechter werd dat ik niet meer fatsoenlijk Splatoon kon spelen.
Aaargh! schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:17:
[...]

Dit heb ik nog niet ondervonden, maar ik heb sinds de aanschaf niets gedownload. (Updates worden bij mij in de achtergrond gedownload, dus daar merk ik niets van.)

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Goner schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:22:
[...]

Nou, daar kan ik het van harte mee oneens zijn :+
Had er al eentje voor de Wii en later voor de Wii U ook eentje gekocht.
Tja, ik haal maximaal 2MB/s bij downloads via wifi, via ethernet is dat ongeveer de helft.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Montu
RayNbow schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:25:
[...]

Yup. Ik heb een tijdje terug een officiele USB->LAN adapter gehaald, voornamelijk omdat ik merkte dat m'n draadloze signaal slechter werd dat ik niet meer fatsoenlijk Splatoon kon spelen.

[...]

Dit heb ik nog niet ondervonden, maar ik heb sinds de aanschaf niets gedownload. (Updates worden bij mij in de achtergrond gedownload, dus daar merk ik niets van.)
Ik ben ook van plan om er een te kopen. Wifi signaal in mijn kamer is best zwak, waardoor ik regelmatig connection errors krijg tijdens mario kart.. Dit zou dus een oplossing zijn.

Welke adapter heb je precies gehaald? Linkje naar PW zou fijn zijn. ;)

PC Specs

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is al eerder langs gekomen, kijk even op 9 juli.
Outlandos in "Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2"
daar worden wat merken genoemd.
Jirachi schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:29:
Welke adapter heb je precies gehaald? Linkje naar PW zou fijn zijn. ;)
Deze @ Amazon.de, maar die was een stuk goedkoper toen ik 'm haalde. Hij staat ook in de pricewatch: pricewatch: Nintendo Wii LAN adapter

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Die van Nintendo zelf is nogal prijzig.
Deze is ook goed (heb 'm zelf ook) :
http://www.mediamarkt.nl/...9,2062309.html?langId=-11
http://www.bol.com/nl/p/s...i-u-wii/9200000022848739/

[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 08-09-2015 11:29 ]

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:02
Ik heb de officiële Nintendo Wii adapter gekocht voor €10 bij Toys XL (Hoofddorp).

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 16:53

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Help mij even, een WiiU heeft toch gewoon een LAN-aansluiting?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:28
Nee, alleen een 2,4Ghz WIFi antenne. Als je ethernet wilt moet je hier een USB adapter voor kopen.

• Lynox
Welcome to hell lol.

Als ik dat soort levels tegen ga komen in die 100-leven challenge, dan worden het zware tijden :+

Verwijderd

Topicstarter
Je kan levels skippen in de 100-leven challenge ;) Daarbij heb ik al veel ergere levels gezien :p

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2015 10:09 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:54
Pikmin eigenaars, hoe hebben jullie het spel gespeeld? Met de Wii U gamepad of de Wiimote?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 14:59
Zijn er hier nog mensen die van plan zijn om LEGO Dimensions te kopen voor de Wii U ?

Ik ben erg benieuwd hoe de Wii U versie van Dimensions zich houdt op het Wii U platform. Wacht eerst wel wat real-world reviews af!

[ Voor 44% gewijzigd door Haay op 09-09-2015 11:36 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Lego Dimensions ziet er fantastisch uit maar gaat mij teveel kosten met al die losse figuren. Ze hebben wel een enorm aantal grote franchises te pakken dus als je er in duikt zal je niet snel verveeld zijn mits de franchises je aanspreken.

"21 jaar DSL!"

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-11 08:06
Outlandos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:26:
Pikmin eigenaars, hoe hebben jullie het spel gespeeld? Met de Wii U gamepad of de Wiimote?
Gamepad, aangezien je deze ook als map gebruikt.
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:09:
Je kan levels skippen in de 100-leven challenge ;) Daarbij heb ik al veel ergere levels gezien :p
Zoals deze?

O_O

Verwijderd

Topicstarter
Die ziet er idd leuk uit :+

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Best geinig, tijd om de WiiU af te stoffen. YWW ook maar één keer gespeeld.

• JerX
Echt ziek.. als ik dit zie dan denk ik juist dat ik de game niet ga halen. Het ziet er gewoon te moeilijk uit.. er zullen hopelijk wel wat casual levels tussen zitten.

Verwijderd

Topicstarter
JerX schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:22:
[...]

Echt ziek.. als ik dit zie dan denk ik juist dat ik de game niet ga halen. Het ziet er gewoon te moeilijk uit.. er zullen hopelijk wel wat casual levels tussen zitten.
Bij de 100-Mario challange kan je ook voor "easy" kiezen en dan krijg je hele makkelijke levels. En je kan die natuurlijk ook zelf maken ;)

• JerX
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:20:
[...]

Bij de 100-Mario challange kan je ook voor "easy" kiezen en dan krijg je hele makkelijke levels. En je kan die natuurlijk ook zelf maken ;)
Ben vrij inspiratie loos:P Dus denk niet dat ik snel iets zal bouwen.

Verwijderd

Topicstarter
JerX schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:47:
[...]

Ik ga iig een heleboel levels maken. En ik zal er ook een paar "makkelijkere" levels maken.
Voor mij zal de uitdaging zijn om 1-1/intro-style levels te maken:

Verwijderd

Topicstarter
Zag laatst idd een interview over het creëren van de eerste Super Mario game.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2015 19:13 ]

Extra Credits heeft recentelijk een nieuwe comment onder hun video geplaatst met een link naar dat filmpje ("Want the answer to the stairs question from this episode? Here it is from Miyamoto himself!"). Verder is deze informatie niet geheel nieuw (het Miyamoto filmpje op zichzelf wel), het werd bijv. al een keer besproken in deze Iwata Asks.

Mega Man X heeft ook een goed intro level:
(Willekeurige disclaimer: bevat grof taalgebruik)

• Gynnad
Mocht morgen iemand hem in de winkel zien liggen, laat het dan even weten! :)

[ Voor 44% gewijzigd door Gynnad op 09-09-2015 20:13 ]

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 08:11
RayNbow schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:24:
Extra Credits heeft recentelijk een nieuwe comment onder hun video geplaatst met een link naar dat filmpje ("Want the answer to the stairs question from this episode? Here it is from Miyamoto himself!"). Verder is deze informatie niet geheel nieuw (het Miyamoto filmpje op zichzelf wel), het werd bijv. al een keer besproken in deze Iwata Asks.

Mega Man X heeft ook een goed intro level:
[video](Willekeurige disclaimer: bevat grof taalgebruik)
Gaaf filmpje... _/-\o_

• Gynnad
JerX schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:47:
[...]

Serieus niet, dat lijkt mij juist het mooiste en dan mensen die je kent het proberen te laten spelen. Natuurlijk in het begint zal het niet heel top zijn, maar gaande weg zal het allemaal wel wat makkelijker en duidelijker worden.

• JerX
Gynnad schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:54:
[...]

Serieus niet, dat lijkt mij juist het mooiste en dan mensen die je kent het proberen te laten spelen. Natuurlijk in het begint zal het niet heel top zijn, maar gaande weg zal het allemaal wel wat makkelijker en duidelijker worden.
Ik ben pas weer begonnen met Donkey Kong Country Tropical Freeze. Pikmin 3 en Yoshi staan ook nog op de wacht lijst... Dus ik wacht het nog even af aangezien ik nog wat te spelen heb.

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-11 18:22
Gynnad schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:11:
Mocht morgen iemand hem in de winkel zien liggen, laat het dan even weten! :)
Bol.com heeft mijn pre-order zojuist verzonden :-)

• JerX
Ik weet niet of het al bekent is, maar Xenoblade Chronicles komt 4-12-2015 uit :)

Het is officieel: Miyamoto = de moeder van Bowser Jr.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pm9ZWhT.jpg
JerX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:54:
Ik weet niet of het al bekent is, maar Xenoblade Chronicles komt 4-12-2015 uit :)
Dat is al bekend; de vraag is eerder, waar kunnen we de limited edition halen? :p

[ Voor 8% gewijzigd door RayNbow op 10-09-2015 15:28 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:25

DukeBox

loves wheat smoothies

Outlandos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:26:
In eerste instantie de Wiimote (kon nog niet met de pad).. later opnieuw begonnen met de pad en dat was echt stukken beter.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zojuist Super mario maker binnen gekregen in de amiibo doos :D
Gaat mooi staan bij mijn verzameling.

• Montu
Zojuist Super Mario Maker besteld voor 45 euro bij bol.com. Ik kan niet wachten tot morgen!

PC Specs

Pagina: 1 ... 82 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic