• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:07:
Ik ben trouwens super blij dat eindelijk Fatal Frame 5 naar Europa komt. :)
+1
Ik zat bijna hardop te juichen ;)
Phusebox schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:20:
Hmm ik had gehoopt dat een nieuwe Mario Party mijn Wii U weer tot leven kon wekken maar als ik de reviews lees kam ik die beter skippen. Die Wario game was ook al crap.

Voorlopig spelen wij dus nog steeds Mario Party 4 en 5 op de GameCube, Mario Kart DD en Wario Ware....

Die blijven toch veruit het beste qua party games.
Ik heb ook nog steeds een gamecube aangesloten staan om MK:DD, MP4 en Wario Ware Mega Party Inc te kunnen spelen. Vooral die laatste blijft goed voor nachten lang plezier.
Echt onbegrijpelijk dat Nintendo in staat is zo'n bizar goede party game te bouwen en er dan voor kiest om het steeds te verknallen.

[ Voor 62% gewijzigd door rajackar op 02-04-2015 11:23 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:51
Ben ik de enige die droomt van een re-release van Goldeneye 007 van de N64 op de Wii U. Offscreen play, 720P resolutie en 60 FPS. Voor dat spel zou ik zonder na te denken die € 10 euro neerleggen. Misschien zelfs een beetje opgepoetste graphics? Een mens mag dromen...
Super Mario 64 en 1080 Snowboarding zou ik waarschijnlijk ook wel halen, beetje afhankelijk in hoeverre ze ze oppoetsen.
Alle drie de games helemaal grijs gespeeld vroeger, goede oude tijden...

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Terpstars schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:19:
Ben ik de enige die droomt van een re-release van Goldeneye 007 van de N64 op de Wii U. Offscreen play, 720P resolutie en 60 FPS. Voor dat spel zou ik zonder na te denken die € 10 euro neerleggen. Misschien zelfs een beetje opgepoetste graphics? Een mens mag dromen...
Super Mario 64 en 1080 Snowboarding zou ik waarschijnlijk ook wel halen, beetje afhankelijk in hoeverre ze ze oppoetsen.
Alle drie de games helemaal grijs gespeeld vroeger, goede oude tijden...
Een opgepoetste Zelda OoT ! :D

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Terpstars schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:19:
Zijn ze mee bezig geweest:

An Xbox Live Arcade port of GoldenEye 007 was in development at Rare for several months,[83] and in 2006 Nintendo of America president Reggie Fils-Aime commented that Nintendo was "exploring all the rights issues" involved in bringing GoldenEye 007 to the Wii Virtual Console.[84] However, due to legal issues involving the numerous licence holders with rights to the game and to the Bond intellectual property, the game has still not been released on either format.[85]
rajackar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:18:
[...]

Ik heb ook nog steeds een gamecube aangesloten staan om MK:DD, MP4 en Wario Ware Mega Party Inc te kunnen spelen. Vooral die laatste blijft goed voor nachten lang plezier.
Echt onbegrijpelijk dat Nintendo in staat is zo'n bizar goede party game te bouwen en er dan voor kiest om het steeds te verknallen.
Double Dash is inderdaad een erg goede titel. Wanneer je hem met 1 speler per Kart speelt is het aardig maar wanneer je 2 tegen 2 gaat is het echt hilarisch. Heerlijk om klappen uit te delen wanneer je achter op de kart staat.

"21 jaar DSL!"

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:51
The_Bird schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:47:
[...]

Zijn ze mee bezig geweest:

An Xbox Live Arcade port of GoldenEye 007 was in development at Rare for several months,\[83] and in 2006 Nintendo of America president Reggie Fils-Aime commented that Nintendo was "exploring all the rights issues" involved in bringing GoldenEye 007 to the Wii Virtual Console.\[84] However, due to legal issues involving the numerous licence holders with rights to the game and to the Bond intellectual property, the game has still not been released on either format.\[85]
Ik was er al een beetje bang. Dat zou echt jammer zijn zeg!

Verwijderd

Topicstarter
Gynnad schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:32:
[...]

Haal de 3DS versie :)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Behalve dat ik geen 3DS heb.. Heb hem trouwens nog wel op de N64, maar dat ziet er toch niet echt meer uit op de nieuwe tv's..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:54
Ik zou juist graag meer GC games zien op de WiiU, HD-remake of niet. Ik de gamecube gemist en zou toch nog graag sunshine spelen :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 14:10
Ik vind dit een goede column die het nieuws over de Nintendo NX mooi relativeert!
http://www.budgetgaming.nl/columns/columns-301.html
Bovendien is de timing van de aankondiging van de NX eigenlijk helemaal niet sneller dan normaal. Kijk je naar de geschiedenis van Nintendo, dan merk je dat de NX prima in de Nintendo Tijdlijn™ past. Ziedaar Nintendo ‘dramatisten’, een illustratie:
Afbeeldingslocatie: http://www.budgetgaming.nl/plaatjes/reviews/NintendoNX/2.jpg
Of er nu een wild succesvolle Wii is, of een cultklassieker zoals de Gamecube, tussen al deze consoles zit een tijdsperiode van gemiddeld vijf jaar. Mocht de Nintendo NX in 2016 een preview krijgen en in 2017 uitkomen, dan is deze 2,5 jaar in het leven van zijn voorganger aangekondigd (net als de Wii) en komt de console rond het vijfde jaar uit (net als de Wii). De timing van de NX is niet zo gek in de Nintendo Tijdlijn™, dus de recente aankondigingen dan ook niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Haay op 03-04-2015 12:09 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:07
Gisteren nog majoras mask geregistreerd voor sterren. Vandaag probeer ik Mario party voor de wiiu te doen. Geeft de site aan dat de code is verlopen. Volgens de site zou je tot september moeten kunnen registreren. Maar wellicht is dat gewoon een foutje.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Arunia schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:48:
Gisteren nog majoras mask geregistreerd voor sterren. Vandaag probeer ik Mario party voor de wiiu te doen. Geeft de site aan dat de code is verlopen. Volgens de site zou je tot september moeten kunnen registreren. Maar wellicht is dat gewoon een foutje.
Nee. Registeren tot 1 april. Punten inwisselen voor iets tot september.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
horizon1978 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:51:
[...]

Nope ook fout, hier van de website van Nintendo:
Stopzetting Club Nintendo - Overzicht

1 april 2015: vanaf deze dag stopt Nintendo geen productregistratiekaarten meer in de verpakking van in de winkel verkrijgbare games, dus je kunt die niet bij Club Nintendo registreren. Je kunt nog wel productregistratiekaarten vinden bij games die al vóór deze datum op voorraad waren.
20 april 2015: op deze dag kun je geen digitale producten meer registreren, die je in de Nintendo eShop hebt gedownload. Na deze datum zullen producten die je in de Nintendo eShop hebt aangeschaft, niet langer verschijnen op de Club Nintendo-pagina met je geregistreerde games en systemen. Daarnaast zullen er niet langer enquêtes beschikbaar zijn voor downloadsoftware.
30 september 2015: het Club Nintendo-programma wordt beëindigd. Vanaf deze dag kunnen zich bijvoorbeeld geen nieuwe leden meer aanmelden, kunnen geregistreerde leden niet langer inloggen, kun je geen sterren meer verdienen en kun je geen sterren meer inwisselen voor artikelen in de sterrencatalogus.

Mijn PC

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:05
Ik heb gisteren nog snel wat spellen die we nog hadden liggen toegevoegd, dus het werkt wel. Nu nog de Wii U en de 3ds, maar het valt me tegen hoe weinig je krijgt voor je sterren...

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:01
horizon1978 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:51:
[...]

Codes verlopen na 2,5 jaar. Er staat ook een lijst online met welke spellen nog te registreren zijn.

PSN: Redrafted

Verwijderd

Heb sinds kort een Wii U. Is de sensorbalk bij veel games nodig? Bij Mario Kart niet merk ik. Nu wil ik Mario Bros U bestellen om vooral in 2 player te spelen. Is daarvoor een sensorbalk nodig?

• Arunia
  • Laatst online: 21:07
In de tablet zit ook een sensor bar. Die kun je op een standaard zetten als je hem nodig hebt.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:50:
Nu wil ik Mario Bros U bestellen om vooral in 2 player te spelen.
Als het goed is kun je alles in het menu met de d-pad besturen. Voor het spel zelf heb je de sensorbalk niet nodig.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Als je Mario bros U gaat spelen heb je de gamepad sowieso niet nodig (sensor ook niet),om die met z'n tweeen te spelen moet je twee wiimotes of pro controllers hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 07-04-2015 13:32 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Verwijderd

Bedankt allen voor het antwoorden

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-11 08:06
Gynnad schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:32:
[...]

OoT3D dus ;)

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Afgelopen zaterdag Mass Effect 3 gekocht (Helaas op :r schijf :r want geen eShop versie), wat een meesterlijk spel zeg _O_

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:54

DukeBox

loves wheat smoothies

Iemand al Mario vs. Donkey Kong: Tipping Stars gespeeld ? De reviews zijn wat vreemd, lage rating maar wel goed commentaar...

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:06
Aaargh! schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:50:
Afgelopen zaterdag Mass Effect 3 gekocht (Helaas op :r schijf :r want geen eShop versie), wat een meesterlijk spel zeg _O_
Wacht maar tot je op het einde komt... kijken of je hem dan nog steeds meesterlijk vind :+ (neem aan dat je deel 1 en 2 ook gespeeld hebt? zo niet mis je wel wat imho )

[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 08-04-2015 09:12 ]

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:05
DukeBox schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:00:
Iemand al Mario vs. Donkey Kong: Tipping Stars gespeeld ? De reviews zijn wat vreemd, lage rating maar wel goed commentaar...
Verschrikkelijk verslavend spel. Levels zitten uitstekend in elkaar en er is heel wat te doen. En de prijs valt ook heel erg goed mee. ;)

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

superjona schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:17:
En de prijs valt ook heel erg goed mee. ;)
Ik was bang dat dat voornamelijk de oorzaak was van de community rating.

• Aaargh!

Aaargh!

Waah schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:12:
[...]

Wacht maar tot je op het einde komt... kijken of je hem dan nog steeds meesterlijk vind :+ (neem aan dat je deel 1 en 2 ook gespeeld hebt? zo niet mis je wel wat imho )
Nee, 1 en 2 niet gespeeld want geen console waar die op draaien.

• Waah
Aaargh! schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:49:
[...]

Nee, 1 en 2 niet gespeeld want geen console waar die op draaien.
Dat is wel jammer ja. Geen oude PC liggen? of laptop? Mass Effect 2 is niet zo zwaar volgens mij, en 1 zeker niet.

Enige jammere is dat je dan je "keuzes" niet kunt meenemen naar deel 3. Denk dat als je deel 1 en 2 speelt, en je keuzes gelijk houd voor deel 3 je veel meer het "ik kies zelf" gevoel houd.

• Aaargh!

Aaargh!

Waah schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:53:
[...]

Dat is wel jammer ja. Geen oude PC liggen? of laptop? Mass Effect 2 is niet zo zwaar volgens mij, en 1 zeker niet.
Nee, ik doe niet aan Windows.
Enige jammere is dat je dan je "keuzes" niet kunt meenemen naar deel 3. Denk dat als je deel 1 en 2 speelt, en je keuzes gelijk houd voor deel 3 je veel meer het "ik kies zelf" gevoel houd.
Aan het begin van deel 3 wordt het verhaal van deel 1 & 2 in een soort comic-book formaat verteld waarbij je ook een rijtje keuzes kan maken.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Wist niet eens dat Mass Effect op de Wii U was verschenen ... bedankt voor de tip ; zal doorgeven aan m'n dochter, die heeft pas de eerste twee op PC gespeeld (CD of Steam).

• Waah
Aaargh! schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:57:
[...]

Nee, ik doe niet aan Windows.

[...]

Aan het begin van deel 3 wordt het verhaal van deel 1 & 2 in een soort comic-book formaat verteld waarbij je ook een rijtje keuzes kan maken.
oke! en het is lastig uit te leggen.. maar het verhaal maakt Mass Effect niet eens speciaal, maar de keuzes en de gevolgen daarvan. Je hebt echt het gevoel dat jou keuzes veel invloed hebben op het verhaal. Dat heb je niet in comic-book vorm :)

Maar op zich is het ook een goede game natuurlijk :+ maar wel zonde dat een aversie van het een, zorgt voor een minder spelbeleving in mijn mening :9
Xenoblade X Doll & Network Direct, morgen om 15:00. :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yZCs188.jpg

YouTube: Wii U『XenobladeX』最新映像解禁 ドール・ネットワーク編
Livestream is voorbij. Archief-versie:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kQ39fImCKz8]

Een teaser van de soundtrack is nu ook online:

Komt 20 mei uit.

[ Voor 87% gewijzigd door RayNbow op 10-04-2015 15:33 ]

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11 04:27
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:50:
Heb sinds kort een Wii U. Is de sensorbalk bij veel games nodig? Bij Mario Kart niet merk ik. Nu wil ik Mario Bros U bestellen om vooral in 2 player te spelen. Is daarvoor een sensorbalk nodig?
Je kunt voor weinig overigens een imitatie sensor bar kopen bij dx.com Die bevalt mij goed en werkt zelfs beter dan de originele (krachtiger).

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Bij mij komt toch steeds meer het gevoel naar boven om toch een WII U aan te schaffen.
Echter door de melding dat er een nieuwe console aangekondigd gaat worden twijfel ik of het het waard is.
Zelf zou ik hem dan aanschaffen voor de onder andere Mario kart8, Smash bros, Yoshi's woolfy world, Zelda hyrule warriors en wat andere Nintendo games.

Lastige keuze aangezien dit volgens mij wel goede games zijn op de WII U.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:00

Emiel1984

Made in NL

De opvolger komt voorlopig echt nog niet....daar gaat zeker nog wel een jaar aan voorbij. Zelda komt nog uit.. Alle oude wii games kan je erop spelen..dus genoeg content..😉 Dk tropical freeze..3D Mario.. Pikmin 3, als je Nintendo games leuk vind vermaak je je voorlopig nog prima..

[LTS][MTS][HTS]

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
Woolfy681 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:21:
Bij mij komt toch steeds meer het gevoel naar boven om toch een WII U aan te schaffen.
Echter door de melding dat er een nieuwe console aangekondigd gaat worden twijfel ik of het het waard is.
Zelf zou ik hem dan aanschaffen voor de onder andere Mario kart8, Smash bros, Yoshi's woolfy world, Zelda hyrule warriors en wat andere Nintendo games.

Lastige keuze aangezien dit volgens mij wel goede games zijn op de WII U.
console word pas 2016 aangekondigd. ergens in 2017 denk ik kom ie uit. dus tijd zat ; )

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Nou volgende maand komt er een Wii U ben er uit. Er zijn inderdaad voldoende games om me te vermaken de komende tijd :)

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 00:15

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Yes, ook ik ben nu een gelukkige Wii U bezitter. Wat een te gek apparaat. Ik speel ze puur voor de Nintendo Games, third party titels heb ik een pc voor :-)

Gelijk maar even WindWaker HD, Mario Bros Wii U en MarioKart 8 gehaald. Het ziet er echt te gek uit!

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:55
Er zijn anders wel third-party titels die op Wii U goed te doen zijn. Net een hele ochtend Rayman Legends gespeeld. Gaaf spel, en ontzettend veel content... :)
* RayNbow kan niet wachten totdat Xenoblade X naar Europa komt...

• Goner

Goner

What can I do you for ?

In een opwelling Captain Toad gekocht en ook maar de amiibo (via eBay) ; spelletje is leuker en uitdagender dan ik dacht :+

• ndonkersloot
Goner schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:10:
In een opwelling Captain Toad gekocht en ook maar de amiibo (via eBay) ; spelletje is leuker en uitdagender dan ik dacht :+
Is echt een ontzettend leuk spel! Vond hem ook leuker dan ik aan de hand van foto's en filmpjes dacht.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:04
Heb mass effect 1&2 uitgespeeld op de ps3. Als ik nu mass effect 3 op Wii u koop kan ik dan in die strip aan het begin van de game een beetje dezelfde keuzes maken? Heb geen ps3 meer en ben groot fan van gamepad in de tuin (al had ik liever oplossing van ps4 gezien, xperia heeft veel beter scherm dan gamepad.
giantgiantus schreef op zondag 12 april 2015 @ 10:36:
Heb mass effect 1&2 uitgespeeld op de ps3. Als ik nu mass effect 3 op Wii u koop kan ik dan in die strip aan het begin van de game een beetje dezelfde keuzes maken? Heb geen ps3 meer en ben groot fan van gamepad in de tuin (al had ik liever oplossing van ps4 gezien, xperia heeft veel beter scherm dan gamepad.
Dat is het hele idee van die strip, dus ja.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

(Een eerste) Vertaling van de Xenoblade X Doll video is uit:

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 14:09

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Pff X heeft wel de potentie om uren en uren en uren te gaan opslokken als je niet uitkijkt...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

Heb vandaag Mario Party 10 gekocht. Daar staat op vermeld dat de sensorbalk nodig is, terwijl ik vaak hoor dat die balk bij Wii U games niet nodig is. Is deze voor deze game toch wel nodig? Kan ik dan ook gewoon de gamepad sensorbalk gebruiken? Ik ga spelen met Wii Remote Plus controllers.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 08:59
Ik geloof niet dat ik iemand ooit heb zien zeggen dat je de sensor bar bij geen enkele WiiU game nodig hebt. Ik heb er zelf ook bij staan die de sensor bar wél gebruiken, zoals Pikmin 3. Daar staat het zelfs expliciet op de verpakking vermeld.

Het is wel zo dat de meeste WiiU games de sensorbar niet nodig hebben, maar er zijn wel degelijk uitzonderingen. Als dus op de verpakking staat dat je voor MP10 een sensorbar nodig hebt, dan ga ik er wel van uit dat dat zo is.
Ik weet niet of de sensorbar in de gamepad actief is als je de game op TV speelt. Hij zal in ieder geval dan wel recht onder je TV moeten staan, anders moet je wel heel raar richten.

Verwijderd

Speelt een Wii U ook nog Gamecube spellen af? Ik kan namelijk mijn gamecube niet meer gebruiken op mijn tv, geeft alleen zwart beeld en ik dacht misschien is een Wii U de oplossing. :D

• cypher21
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:23:
Speelt een Wii U ook nog Gamecube spellen af? Ik kan namelijk mijn gamecube niet meer gebruiken op mijn tv, geeft alleen zwart beeld en ik dacht misschien is een Wii U de oplossing. :D
Had je via google natuurlijk makkelijk kunnen vinden... Maar goed.

het antwoord is Nee
(mits je de Virtual Wii mode gehackt hebt, dan kan het namelijk wel :) https://code.google.com/p/nintendon-t/ )

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-11 15:09
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:52:
Heb vandaag Mario Party 10 gekocht. Daar staat op vermeld dat de sensorbalk nodig is, terwijl ik vaak hoor dat die balk bij Wii U games niet nodig is. Is deze voor deze game toch wel nodig? Kan ik dan ook gewoon de gamepad sensorbalk gebruiken? Ik ga spelen met Wii Remote Plus controllers.
Bij sommige minigames moet je richten met de remote. Dus ja absoluut nodig voor MP10. Of het werkt met de gamepad, geen idee maar het lijkt me niet fijn.

Verwijderd

cypher21 schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:27:
[...]

Had je via google natuurlijk makkelijk kunnen vinden... Maar goed.

het antwoord is Nee
(mits je de Virtual Wii mode gehackt hebt, dan kan het namelijk wel :) https://code.google.com/p/nintendon-t/ )
Ja, dat bedacht ik me achteraf. :P Maar goed, bedankt!

• Geerrrt
  • Laatst online: 16:43
Seal64 schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:23:
Ik geloof niet dat ik iemand ooit heb zien zeggen dat je de sensor bar bij geen enkele WiiU game nodig hebt. Ik heb er zelf ook bij staan die de sensor bar wél gebruiken, zoals Pikmin 3. Daar staat het zelfs expliciet op de verpakking vermeld.

Het is wel zo dat de meeste WiiU games de sensorbar niet nodig hebben, maar er zijn wel degelijk uitzonderingen. Als dus op de verpakking staat dat je voor MP10 een sensorbar nodig hebt, dan ga ik er wel van uit dat dat zo is.
Ik weet niet of de sensorbar in de gamepad actief is als je de game op TV speelt. Hij zal in ieder geval dan wel recht onder je TV moeten staan, anders moet je wel heel raar richten.
Bij sommige spellen heb je inderdaad de sensorbar nodig, ik merk zelf dat het fijner werkt met de sensorbar als met de GamePad als sensorbar.

Eury#2434

• Seal64
GeertJam schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:29:
[...]

Bij sommige spellen heb je inderdaad de sensorbar nodig, ik merk zelf dat het fijner werkt met de sensorbar als met de GamePad als sensorbar.
Het is voor Pikmin 3 ook niet echt aan te raden. Dat speelt wat mij betreft toch het beste met de Wiimote + Nunchuk als primaire controller en de gamepad om te delegeren, dus dan heb je ze allebei nodig. Hou je geen sensorbar meer over.
Nieuwe Xenoblade X trailer:

• Sinus_rhythm
Alles van MK8 DLC 2:

http://youtu.be/t0mUW73uBNA Neo Bowser City
http://youtu.be/mIF_wk3Xu20 Big Blue
http://youtu.be/Th_1sX2zbqA Baby Park
http://youtu.be/qHgojQV_Abg Cheese Land
http://youtu.be/eBUXtrYfy2g Ribbon Road
http://youtu.be/GP_0iEzATNw Subway
http://youtu.be/GuRciLZo3Z0 New Woods

[ Voor 121% gewijzigd door Sinus_rhythm op 15-04-2015 11:40 ]

• cypher21
Ziet er goed uit!
Nog een weekje

• deltaquad
  • Laatst online: 17-11 12:04
Ik kreeg net de mail met de downloadcodes van Mewtwo binnen voor sm4sh :-)

• Sinus_rhythm
Code ingevoerd... Geïnstalleerd en Mewtwo is speelbaar!
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/zlCfzTP4PCE5s2kktzhttps://miiverse.nintendo.net/posts/AYQHAAABAACNUKFD6ksr3g

[ Voor 57% gewijzigd door Sinus_rhythm op 15-04-2015 11:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nog geen mail binnen, maar de code staat al wel op club nintendo :)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb iets gemist blijkbaar ... maar heb wel (toevallig) geregistreerd op 20/3. Dus ik zou ook een downloadcode moeten ontvangen ?

EDIT: ah, allebei. Helaas ...

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 15-04-2015 11:48 ]

• Sinus_rhythm
Goner schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:37:
Heb iets gemist blijkbaar ... maar heb wel (toevallig) geregistreerd op 20/3. Dus ik zou ook een downloadcode moeten ontvangen ?
Alleen als je SSB4 hebt geregistreerd voor zowel WiiU als 3DS

• Pherox006
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Enkele dagen geleden dit pakketje(met garantie, doos, etc) kunnen scoren voor 100€!
Was van iemand dat ik kende dat hem maar enkele malen heeft gebruikt over een half jaar tijd.
Mocht weg omdat hij het toch niet meer gebruikte, was direct een instabuy voor mij! :D

Voor de moment enkel Super Mario Bros U & Mariokart 8 gespeeld.
Niet echt een fan van Assassins creed en Mass Effect nog nooit in men leven gespeeld.
Zal ze waarschijnlijk wel verkopen denkik?

Welke spellen zou ik nog kopen?
Had Super Smash bro's & Donkey Kong county in gedachten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rfoeqXY.jpg

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 02:15
Super Mario 3D World is een ijzersterke game met zeer mooie graphics, die garant staat voor veel spel plezier en is echt een aanrader. DKCTF is ook een top game, maar dan moet je er wel tegen kunnen dat je vaak af gaat.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Nieuwe Xenoblade X update op de site: Dolls

Verwijderd

Topicstarter
Een hintje voor mensen met externe HDDs aan hun Wii U.

Je kan de slaapfunctie van de HDD uitschakelen wanneer de Wii U aan staat. Hiervoor is een verborgen optie in het instellingen menu:

1. Ga naar Systeem Instellingen
2. Ga naar Data Management
3. Klik niet op menu items in het data management.
4. Druk op omlaag op de D-pad, + en - en houd die ingedrukt tot je de melding te zien krijgt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eQKyFsT.jpg

Kies disable en bevestig het. Er wordt aangegeven dat dit mogelijk meer stroom kost.

Bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1029967

Dit is vooral handig om te voorkomen dat dit tijdens het spelen problemen veroorzaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 07:37 ]

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-11 07:32
RayNbow schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:22:
Nieuwe Xenoblade X update op de site: Dolls

[video]
meerdere filmpjes gezien, maar het ziet er zo kaal uit? vliegen en nog eens vliegen...

ken het de reeks ook verder niet
trekker22 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:05:
[...]

meerdere filmpjes gezien, maar het ziet er zo kaal uit? vliegen en nog eens vliegen...

ken het de reeks ook verder niet
De focus van sommige filmpjes leggen de nadruk op exploration (dus het ontdekken van nieuwe locaties).

Heb je de onbewerkte gameplay footage van E3 vorig jaar gezien?

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-11 07:32
RayNbow schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:26:
[...]

De focus van sommige filmpjes leggen de nadruk op exploration (dus het ontdekken van nieuwe locaties).

Heb je de onbewerkte gameplay footage van E3 vorig jaar gezien?

[video]
[video]
dat ziet er al een stuk leuker uit :)

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 12:58
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:36:
Een hintje voor mensen met externe HDDs aan hun Wii U.

Je kan de slaapfunctie van de HDD uitschakelen wanneer de Wii U aan staat. Hiervoor is een verborgen optie in het instellingen menu:

1. Ga naar Systeem Instellingen
2. Ga naar Data Management
3. Klik niet op menu items in het data management.
4. Druk op omlaag op de D-pad, + en - en houd die ingedrukt tot je de melding te zien krijgt:

[afbeelding]

Kies disable en bevestig het. Er wordt aangegeven dat dit mogelijk meer stroom kost.

Bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1029967

Dit is vooral handig om te voorkomen dat dit tijdens het spelen problemen veroorzaakt.
bedankt ! Altijd handig.
Nieuwe Xenoblade X trailer:

Met ondertiteling:
YouTube: Xenoblade Chronicles X - New Story Trailer! [English Sub]
Betere subs:

[ Voor 33% gewijzigd door RayNbow op 22-04-2015 16:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niet vergeten mensen, morgen (15:00 onze tijd) komt de MarioKart 8 DLC pack 2 uit.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:25:
Niet vergeten mensen, morgen (15:00 onze tijd) komt de MarioKart 8 DLC pack 2 uit.
Van de week de DLC's aangeschaft, ik kan niet wachten :D

Hoe speelt mewtwo trouwens? Vond vroeger zijn block / dodge wel erg goed, maar voor de rest is was die redelijk traag met redelijk sterke aanvallen. Echt goede combo's kon ik nooit met hem maken.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Wordt die net als een update automatisch in slaapstand opgehaald ? Heb 'm al maanden geleden gekocht ...

• Seal64
Volgens mij op den duur wel, maar niet meteen @release. Ik moest voor de DLC van Hyrule Warriors ook handmatig even naar dat item in de eShop, waarna de download begon, maar de laatste kwam wel automatisch binnen – maar ik had op dat punt de game al een tijdje niet meer opgestart, want Monster Hunter 4 Ultimate...

Verwijderd

Topicstarter
DLC wordt volgens mij niet volledig automatisch gedownload. Updates iig wel maar voor DLC alleen zodra de benodigde licentie op je systeem aanwezig is. (Kan zijn dat dit al bij de eerste aanschaf gedaan is, dan komt de DLC automatisch)

Er is trouwens morgen onderhoud geplant voor MarioKart 8 tot 11 uur (onze tijd). Meestal komen updates vlak na zulke onderhoudsbeurten. Dus is het mogelijk dat de update (+dlc) al eerder beschikbaar is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2015 11:33 ]

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 22:15
Ik zit er met smart op te wachten. De banen zijn gaaf en 200CC lijkt me super leuk en uitdagend.
Volgende week maar 2 dagen te werken dus genoeg tijd om te scheuren 8)

• Sinus_rhythm
Inderdaad ontzettend veel zin er in! Gelukkig lang weekend erna :P

• glenn456
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:49
DLC gaat meestal pas downloaden als je het spel start. Heb ik het idee

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

glenn456 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:13:
DLC gaat meestal pas downloaden als je het spel start. Heb ik het idee
Dat was bij smash wel zo.

"21 jaar DSL!"

Vertaling van de Xenoblade X Famitsu review:
9 / An intricate and involved story, tough difficulty that will give you a solid challenge, and a system with high usability make this a wonderfully old-school RPG in the best sense of the term. The massive open world is crammed with countless stories, and giving them all their due takes time and hard work. The Dolls that you can pilot offer dynamic control, transformations and a rich variety of customization; enough to send any robo-head into a tizzy. There’s so much to do that it can be overwhelming at times, but it also feels very substantial.

9 / Adventuring seamlessly across the vast, liberating world is a lot of fun, and the massive native creatures also provide plenty of thrills. The skip travel function that allows you to move around by touching the map is really convenient, and adventuring remains stress free. There is also a wealth of elements relating to combat and tactics and, while a little complicated, the unique systems are good fun, such as the “Soul Voices” that activate under certain conditions. There’s plenty of other stuff to enjoy as well, including arts, skills and Dolls, providing a wealth of tactics and customization.

8 / A massive title perfectly suited to the word “epic.” The vast game world is beautiful, with vistas changing come day or night, providing an endless source of excitement. The explanation of the world is handled with care, but movies break the action up again and again, slowing down the pacing, which is a bit of a shame. The tempo of the conversations could have done with being a bit faster, too. In terms of battle, it’s great that you can really go on the offensive once you have the system down. The enemies, Dolls and attacks launched from custom parts are all very appealing too.

8 / There’s zero stress in adventuring across the open world, which can be traversed seamlessly, and there are also many elements that take advantage of the size of the map, making moving around and exploring a lot of fun. Battle has a great tempo, combining an action game with command inputs, and is very strategic too. The story is told with care, and you want to find out what happens next, but it also gives you a strong feeling of just sitting there watching movies. Furthermore, a lot of details about the game system are left unexplained, leaving me with an impression of having to blindly stumble through things myself.

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik heb een Mewtwo code voor Smash gekocht op MP, maar wist niet dat er verschillende codes waren voor 3DS/WiiU :( Heb nu een 3DS code, maar wil die graag ruilen voor Wii U code. Iemand interesse?

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Bij mij is de DLC al aan het downloaden!
Edit: Update ook!

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-FES9CZhWuGY/VTivYp_RYKI/AAAAAAAAB4U/cn1eIvlKSxE/w1920-h1080-no/2015-04-23.jpg

Installing...

[ Voor 76% gewijzigd door Deddiekoel op 23-04-2015 10:42 ]

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Deddiekoel schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:29:
Bij mij is de DLC al aan het downloaden!
Edit: Update ook!

[afbeelding]

Installing...
Hier ook inmiddels. Straks gelijk maar uitproberen!

[ Voor 8% gewijzigd door CrazyRooster op 23-04-2015 17:41 ]

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Moet je voor de MK-update naar de store of moet je MK8 starten? (Even moeder de vrouw thuis instrueren over hoe ze kan updaten :-) )
Downloaden gebeurt volgens mij vanzelf...

Net 200cc geprobeerd. In de mushroom cup tweede geworden...
En ze hebben Big Blue toegevoegd. Een F-Zero track met mijn favoriete F-Zero muziek!

• CrazyRooster
BamSlam_ schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:04:
Moet je voor de MK-update naar de store of moet je MK8 starten? (Even moeder de vrouw thuis instrueren over hoe ze kan updaten :-) )
Gewoon MK8 starten is voldoende.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

F*ck.. niet genoeg opslag en uiteraard ook geen usb key o.i.d. rondslingeren voor de mk8 dlc. Hopelijk heeft de lokale supermarkt in dit gehucht iets liggen.

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CrazyRooster schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:38:
[...]
Gewoon MK8 starten is voldoende.
Thanks! Het is mijn vrouw gelukt en zoonlief kan dus lekker losgaan als hij vanmiddag uit school komt :)

• Waah
BamSlam_ schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:09:
[...]

Thanks! Het is mijn vrouw gelukt en zoonlief ik kan dus lekker losgaan als hij ik vanmiddag uit school werk komt :)
Even voor je verbetert :+

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Nieuw mk8 tracks zien er wel weer heel erg mooi uit. Zelf nog niet geracet maar zoontje wel.

• ndonkersloot
Nieuwe cups zijn echt top en 200cc is echt pittig. Top DLC en update van Nintendo :).

Ben benieuwd of Nintendo nog meer gaat doen met Mario Kart 8.

[ Voor 27% gewijzigd door ndonkersloot op 23-04-2015 18:30 ]

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 22:11

Mystikal

It never hurts to help!

ik zag geen 200cc staan? De rest is wel binnen? Ben ik appelig?

Basement Bios ---- Exo-S

• CrazyRooster
Mystikal schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:58:
ik zag geen 200cc staan? De rest is wel binnen? Ben ik appelig?
200cc in Grand Prix krijg je pas als je 150cc helemaal hebt uitgespeeld. Hier kun je meer informatie vinden over over de 200cc klasse.

[ Voor 28% gewijzigd door CrazyRooster op 23-04-2015 20:10 ]

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 22:11

Mystikal

It never hurts to help!

Oh, dan hebben we nog niet gedaan :P

Basement Bios ---- Exo-S

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Jesus, de laatste keer dat ik zo slecht was in mario kart was toen de videoland nog SNES'en verhuurde :X Dat 200cc is echt fucking moeilijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Vertaling van Dengeki's Xenoblade X review is beschikbaar. Geen laadtijden in het spel behalve voor cutscenes, skip travel en het binnengaan en verlaten van BLADE's basis.

• cypher21
CyBeR schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:42:
Jesus, de laatste keer dat ik zo slecht was in mario kart was toen de videoland nog SNES'en verhuurde :X Dat 200cc is echt fucking moeilijk.
Haha idd...
Gaat echt veel te snel zeg....

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Space Hulk voor de Wii U <3 binnenkort toch maar weer aansluiten, woop!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1 ... 71 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic