Hoe zijn die Hori Battle Pad controllers ??
Iemand ervaring met die dingen ; zien er best goed uit en hebben een redelijke prijs.
Iemand ervaring met die dingen ; zien er best goed uit en hebben een redelijke prijs.
Heb de Luigi versie en het is een licht, maar goed ding. Heb er geen SSB mee gespeeld, maar bij local Mario Kart gebruik ik hem altijd. Wel een Luigi wii remote erbij nemen, want anders zit je voor lulGoner schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:22:
Hoe zijn die Hori Battle Pad controllers ??
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 80% gewijzigd door Flozem op 19-03-2015 19:35 ]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Gaat hem bij mij ook worden: zelda a link to the past. Maar wacht tot de site wat beter performed. Iemand enig idee tot wanneer deze 'acties' gelden?chucky666 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:36:
Pppffff na 30 minuten f5 te hebben gebruikt eindelijk zelda a link to the past kunnen kopen met sterren.
Nu heb ik nog sterren over maar heb geen zin om er weer 30 minuten aan te besteden.
Morgenochtend om 5 uur nog maar is kijken dan.
MIsschien een stomme vraag, maar welke controllers zijn allemaal compatible?CrazyRooster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:14:
Vanmiddag Mario Party 10 ontvangen. Eerste indruk is goed. Grafisch veel beter als zijn voorgangers. Heb net Amiibo Party geprobeerd. Erg leuk om een compleet spel met je Amiibo te spelen. In deze gamemode krijg je als vanouds na iedere ronde een minigame. Ben benieuwd naar Bowser Party en Mario Party als gamemodus.
Ja, stomme vraagGeertJam schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:17:
[...]
MIsschien een stomme vraag, maar welke controllers zijn allemaal compatible?
[ Voor 7% gewijzigd door Koldur op 20-03-2015 12:19 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
En als het specifiek om Mario Party 10 gaat, zoals hij bedoelde?Koldur schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:19:
[...]
Ja, stomme vraag:
Compatible controllers Wii U
PSN: Redrafted
Ja want dat verteld mij echt welke controllers ondersteund worden in Mario Party 10, en of dit eventueel de motion plus variant moet zijn of niet.Koldur schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:19:
[...]
Ja, stomme vraag:
Compatible controllers Wii U

[ Voor 54% gewijzigd door Koldur op 20-03-2015 12:41 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ben benieuwd ! Vanavond de bank vol, genoeg extra batterijen. Moet goed komenCrazyRooster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:14:
Vanmiddag Mario Party 10 ontvangen. Eerste indruk is goed. Grafisch veel beter als zijn voorgangers. Heb net Amiibo Party geprobeerd. Erg leuk om een compleet spel met je Amiibo te spelen. In deze gamemode krijg je als vanouds na iedere ronde een minigame. Ben benieuwd naar Bowser Party en Mario Party als gamemodus.
De speler die Bowser bestuurd speelt op de Gamepad en de rest van de spelers controller met Wii MotionPlus. Die ben je met diverse minigames wel nodig namelijk. Maar ik denk dat je vraag inmiddels al beanwoord is. Kan de PDF hier namelijk niet openen ivm de internet policy op ons bedrijfsnetwerk.GeertJam schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:17:
[...]
MIsschien een stomme vraag, maar welke controllers zijn allemaal compatible?
CrazyRooster schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:06:
[...]
De speler die Bowser bestuurd speelt op de Gamepad en de rest van de spelers controller met Wii MotionPlus. Die ben je met diverse minigames wel nodig namelijk. Maar ik denk dat je vraag inmiddels al beanwoord is. Kan de PDF hier namelijk niet openen ivm de internet policy op ons bedrijfsnetwerk.
Oftewel, ik vind het maar raar allemaal..In plaats van een Wii-afstandsbediening kun je ook een Wii-afstandsbediening Plus gebruiken.
Ik opzich wel!giantgiantus schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:05:
Iemand interesse in tipping stars voor de wii u? IK heb hem voor de 3ds en hoef hem geen twee keer.
[ Voor 21% gewijzigd door Geerrrt op 20-03-2015 13:08 ]
Dat is wel vaag inderdaad. Of de game moet er onderscheid in maken en minigames waar MotionPlus niet vereist is uitsluit. Ik heb echt diverse games gehad waarbij je met het ding moest zwaaien en doen.GeertJam schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:07:
[...]
[...]
Oftewel, ik vind het maar raar allemaal..
Zwaaien en doen kan ook zonder motion plus, veel minder accuraat, maar kan dus gewoon. Wat voor handelingen gaat het om, is het met precisie of gewoon een zwaai eraan geven?CrazyRooster schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:12:
[...]
Dat is wel vaag inderdaad. Of de game moet er onderscheid in maken en minigames waar MotionPlus niet vereist is uitsluit. Ik heb echt diverse games gehad waarbij je met het ding moest zwaaien en doen.
Jammer dat de Wii U Pro controllers niet ondersteund worden
PS/XBL: Nogne
Sinus_rhythm schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:04:
Hebben jullie gezien als je sterren wilt inwisselen bij club Nintendo. Dat je WiiU en 3DS games kan 'kopen'. Zelfs de MK8 DLC staat er op.
Hail to the king baby!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[ Voor 5% gewijzigd door hcQd op 21-03-2015 13:51 ]
Dat is zeker jammerhcQd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:50:
Bij de beschrijving staat meestal wel om het om de Amerikaanse of Europese versie gaat. ALttP is helaas de Europese uitvoering.
Alleen de filmpjes zijn trager... hoeveel filmpjes zitten er nu in? beetje vreemd om een game daarom te laten schieten. De gameplay loopt even snel.deltaquad schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:36:
Weet iemand of de spellen in de virtual console PAL of NTSC versies zijn? Ik wil graag een 60 Hz(NTSC) versie, zodat ik ze nu zonder vertraging kan spelen in tegenstelling tot vroeger(toen wisten we niet beter). Kijk maar naar het verschil met Zelda: A Link To The Past: YouTube: The Legend of Zelda : A Link to the Past -- Super Nintendo, NTSC & PAL direct comparison. Het scheelt wel 20%!
Het is een inferieur product. Wanneer iedereen daar genoegen mee neemt blijft Nintendo inferieure producten leveren.Waah schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:20:
[...]
Alleen de filmpjes zijn trager... hoeveel filmpjes zitten er nu in? beetje vreemd om een game daarom te laten schieten. De gameplay loopt even snel.
"21 jaar DSL!"
De gameplay loopt niet even snel, kijk maar goed naar het filmpje. Ze hebben alleen de snelheid van Link iets verhoogd in de PAL versie. Maar dan nog is het trager.Waah schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:20:
[...]
Alleen de filmpjes zijn trager... hoeveel filmpjes zitten er nu in? beetje vreemd om een game daarom te laten schieten. De gameplay loopt even snel.
Dat vind ik wel een hele erge overstatement. Maar iedereen zijn mening. De gameplay is ongewijzigd, de muziekpitch is gelijk... ze hebben wel degelijk moeite gedaan volgens mij. En technisch zijn het sowieso geen hoogstandjes vergeleken met nu. Of verwacht je straks ook 4K resolutie in 3D, surround sound, en 120 fps van pong?The_Bird schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:31:
[...]
Het is een inferieur product. Wanneer iedereen daar genoegen mee neemt blijft Nintendo inferieure producten leveren.
Voor de prijzen die ze rekenen verwacht ik minstens een goede versie van het product, dus in veel gevallen de NTSC versie, zodat je de game kan spelen zoals deze bedoeld was. Zou een mooie manier zijn om de Europese manier te compenseren voor het feit dat we zoveel brakke PAL-ports ontvingen op de SNES etc.Idealiter zou je zowel de PAL als NTSC versie moeten kunnen spelen.Waah schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:37:
[...]
Dat vind ik wel een hele erge overstatement. Maar iedereen zijn mening. De gameplay is ongewijzigd, de muziekpitch is gelijk... ze hebben wel degelijk moeite gedaan volgens mij. En technisch zijn het sowieso geen hoogstandjes vergeleken met nu. Of verwacht je straks ook 4K resolutie in 3D, surround sound, en 120 fps van pong?
Ik merk wel dat sinds ik mijn 3Ds heb, ik minder vaak op de Wii U speel. De Wii U gebruik ik voornamelijk nog voor party-games met vrienden.
"21 jaar DSL!"
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2015 12:48 ]
Vroegah, hebben ze nog echt leuke dingen gehad. Dingen die je niet elders kon krijgen. Zo heb ik de Zelda Collector's edition voor de GC zo bemachtigd. Volgens mij hebben er ook gouden Wii Wheels en nunchucks ingestaan (of dat ook in de EU was weet ik niet). Maar dat was ná dat ze een houdbaarheidsdatum op je punten hadden geplakt en ik dus ruim 7000 punten kwijt was.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:50:
Ik kan in ieder geval nog registeren. Zie ook dat de shop nu goed gevuld is. Heb nog nooit zo'n leuk assortiment gezien bij club Nintendo.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Je moet ze registreren voor 31 maart, maar kan ze dan nog gebruiken tot september dacht ik.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:50:
Ik heb nog heel wat ongebruikte club Nintendo code, en ik heb nog wat punten staan. Ik moet ze deze maand invoeren en besteden anders ben ik te laat?
Ik kan in ieder geval nog registeren. Zie ook dat de shop nu goed gevuld is. Heb nog nooit zo'n leuk assortiment gezien bij club Nintendo.
[ Voor 110% gewijzigd door Bundin op 25-03-2015 17:51 ]
Nee hoor. Je kunt ze tot en met september registreren en gebruiken. Er worden alleen vanaf maart geen registratieformuliertjes meer bij nieuwe spellen gedaan. Je kan wel nog oude voorraad tegenkomen waar de registratiekaarten logischerwijs wél bij zitten.jaybrown schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:19:
[...]
Je moet ze registreren voor 31 maart, maar kan ze dan nog gebruiken tot september dacht ik.
Maar registratie zal dus niet meer lukken na 31 maart.
Bron: http://www.nintendo.nl/Kl...en-verdienen--950084.htmlTot wanneer kan ik sterren verdienen?
Je kunt tot 30 september 2015 producten registreren. Zorg daarom dat je je producten zo snel mogelijk registreert.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
"21 jaar DSL!"
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Er vervallen niet opeens sterren. Pure nonsens, je krijgt namelijk ruim van tevoren een mailtje. Eigen verantwoordelijkheid hoef je schijnbaar niet te verwachten van mensen, die schuiven het gewoon af op een ander.jongetje schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:49:
Een paar dagen nadat ze melden te stoppen met de sterren vervielen er opeens duizenden.... lekker dan. Support hoef je iig niet te verwachten van Nintendo helaas.
Er staan spulletjes van 500 sterren in, maar houd even in de gaten dat die website van Nintendo een beetje een lappendeken is. Ik moest ook minstens op drie plekken inloggen voordat hij daadwerkelijk mijn sterren liet zien. Kijk dus even na of je ook echt ingelogd bent op de pagina waar je je sterren uit wilt geven.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:18:
Ik heb vandaag mijn ongebruikte codes ingevoerd voor de club nintendo
Dit zijn mijn gegevens :
Huidige sterrensaldso : 3550
Sterren die op het einde van maart 2015 vervallen : 0
Totaal aantal verdiende sterren sinds registratie : 4500
Maar als ik op wissel nu je sterren nu in dan komen er geen producten. Is dit dan te weinig om iets bestellen uit de sterrencatalogus?
Op dinsdag de gamepad opgestuurd met een antwoordnummer van Nintendo. Op Vrijdag een vervangende gamepad retour gekregen van Nintendo. Super service van Nintendo!donshuunouo schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:46:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met hun gamepad bij het uitlezen van een Amiibo? Bij mij crasht de gamepad en krijg ik een foutcode 165-6596. De Wii U blijft gewoon aanstaan. Zelfs tijdens het benaderen van het Amiibo menu in de systeem instellingen, crasht de gamepad.
Inmiddels contact gehad met Nintendo. De gamepad zal nu opgestuurd moeten worden voor vervanging/reparatie. Ze bleven vaag over wat nu precies de oorzaak was.
Verder zoeken op internet geeft min of meer de enige oplossing; gamepad opsturen naar Nintendo en hopen dat je nog garantie hebt.
Volgens mij vervallen die sowieso na een tijdje, een jaar ofzo. Heeft niks met die aankondiging te maken, gewoon toeval.jongetje schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:49:
Een paar dagen nadat ze melden te stoppen met de sterren vervielen er opeens duizenden.... lekker dan. Support hoef je iig niet te verwachten van Nintendo helaas.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Geen Zelda ook op E3.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:40:
Net op de Wii U Facebook pagina gezien dat Zelda 2015 niet gaat halen. Jammer maar wel verwacht.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 00:12 ]
Die komt niet voor 2017, dus nee.Flozem schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 07:30:
Wordt waarschijnlijk de releasetitel voor de opvolger van de WiiU als je het mij vraagt...
Verwijderd
En waar baseer je dat op?Flozem schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 07:30:
Wordt waarschijnlijk de releasetitel voor de opvolger van de WiiU als je het mij vraagt...
Pfff wat een zure reacties... Je wordt bijna bang om iets te posten hier...
[ Voor 24% gewijzigd door Flozem op 28-03-2015 09:23 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Lekker Ventje op 28-03-2015 09:27 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat zegt Nintendo zelf.RayNbow schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:43:
Wie zegt dat ze 2015 niet gaan halen? Ze maken het alleen geen topprioriteit om 't in 2015 te releasen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Exacte tijdstip in de video?
uhm...
Verwijderd
Het heeft effe geduurd, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt. Ik heb mij Mario Kart 8: pakket met aanvullende content 1: The Legend of Zelda x Mario Kart 8 en de Gameboy versie van Donkey Kong besteld. Nu heb ik nog 350 sterren over.Seal64 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:03:
[...]
Er staan spulletjes van 500 sterren in, maar houd even in de gaten dat die website van Nintendo een beetje een lappendeken is. Ik moest ook minstens op drie plekken inloggen voordat hij daadwerkelijk mijn sterren liet zien. Kijk dus even na of je ook echt ingelogd bent op de pagina waar je je sterren uit wilt geven.
Deze uitspraak zegt alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het spel dit jaar uitkomt.So, I must apologise to all of you who were expecting the game by year's end, but we are no longer making a 2015 release our number one priority.
Er is nog een klein beetje hoop. Ik hoop dat Zelda dé game gaat worden voor de WiiU, het is zonde dat het platform niet van de grond is gekomen en daardoor ook niet goed tot zijn recht is gekomen. Die gamepad had toch leuke mogelijkheden, die zeker in Nintendoland goed werden uitgewerkt. Zulk soort games had ik maar al te graag willen kopen. Goed, dat heb ik ook met NintendolandRayNbow schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:15:
[...]
[...]
Deze uitspraak zegt alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het spel dit jaar uitkomt.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Importeren die hap! Dit spel wil ik supergraag spelen, is ook een van de redenen geweest waarom ik hem direct hebt aangeschaft. Alleen de release duurde iets langer dan ik had verwachtRayNbow schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:47:
Ik hoop zelf alleen dat dit spel niet vertraagd wordt voor het westen:
[video]
[afbeelding]
(Japan kan 't volgende maand al spelen)
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik zie dan liever een van de twee N64 games terug komen in HD, Skyward Sword HD is nog niet eens zo oud, was gewoon op de Wii te spelen..Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:47:
Op E3: Twilight Princess 3D (zijn al geruchten over) en Skyward Sword HD
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 18:46 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Flozem op 02-04-2015 07:00 ]
Het is eerder iets puur cosmetisch.Beakzz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 01:04:
Het minst leuke vond ik dat er Amiibo's voor Splatoon uit komen die speciale wapens vrij spelen. Kan het verkeerd hebben, maar dat vatte ik op als pay to win. Niet dat ik deze game wil, maar ik hoop dat het niet een gewoonte wordt.

Dit is eig. pay-to-win. Je krijgt een extra Yoshi in de game om te besturen.Oh en Yoshi Wooly world zag er wel erg cute uit en de wollen Amiibo's al helemaal. Als de game echt uitdagend is komt die wel in mijn collectie.
Hoezo te hoog? Wat als je bijv. nooit een N64 in bezit gehad hebt? Hoeveel kosten tegenwoordig tweedehandse N64 cartridges?N64 en DS titels voor een (imo) te hoge prijs ($9,99 en $6,99 geloof ik).
Al gekeken ook? Er werd gezegd dat je speciale missies krijgt om wapens te unlocken.RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:01:
[...]
Het is eerder iets puur cosmetisch.
[afbeelding]
Pay to win bestaat niet in singleplayer, want van wie win je dan ?Dit is eig. pay-to-win. Je krijgt een extra Yoshi in de game om te besturen.
Ja zoals jij denkt zo denken ze bij Nintendo ook. Het is een feit dat Nintendo concurreert met emulators, daarnaast was een cartridge veel prijziger toen dan nu een digitale download beschikbaar te stellen en ook heeft Nintendo al bewezen dat het een slechte investering is om digitale aankopen te doen.Hoezo te hoog? Wat als je bijv. nooit een N64 in bezit gehad hebt? Hoeveel kosten tegenwoordig tweedehandse N64 cartridges?
[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 02-04-2015 08:57 ]
Haha vooral die "its like a box of chocolate" kwam er smooth uit. Die man lijkt echt geen idee te hebben wat hij opleest. Toch vind ik het wel wat hebben...lekker JapansAkaendra schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:55:
Maar van mijn part Mogen ze iemand anders dan Shibata de direct laten doen, die man was echt bij vlagen niet te verstaan.
Laten we emulators even buiten beschouwing laten. Dat je software kostenloos kunt kopiëren wil niet zeggen dat een bedrijf haar prijsbeleid daarop moet aanpassen.Beakzz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:50:
[...]
Ja zoals jij denkt zo denken ze bij Nintendo ook. Het is een feit dat Nintendo concurreert met emulators,
De prijs van een product bestaat uit meer dan slechts de kosten. Verder kijk ik niet naar de prijzen van een cartridge van toen, maar de prijzen van de cartridges op dit moment.daarnaast was een cartridge veel prijziger toen dan nu een digitale download beschikbaar te stellen
Voor die $2 krijg je wel extra gemak. Je hoeft niet meer naar de Wii modus te gaan en je krijgt extra Wii U functionaliteit (e.g. off-tv play).en daarnaast heeft Nintendo ook al bewezen dat het een slechte investering is om digitale aankopen te doen.
De games die je al had op de Wii gaan je nu weer $2 kosten
Cross-buy is echter geen recht. Het is wel iets waar Nintendo over nadenkt en recentlijk heeft toegepast op een recente titel. Met het oog op de samenwerking met DeNA zal Nintendo waarschijnlijk met het nieuwe accountsysteem hier meer aan werken.en alle classics die ik op de 3DS heb gekocht mag ik niet op de Wii U spelen.
En je weet wel dat die cartridge het nog wel doet over 10 jaar?Die cartridge kan je er trouwens altijd weer bij pakken, maar of je over een jaar of 10 nog even de rom kan downloaden op de Wii U weet niemand.
Nothing to see here
Punt is volgens mij meer dat emulators met mindere hardware, veel betere prestaties weten neer te zetten dan wat Nintendo bied. Dat is toch wel schrijnend imho.RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:11:
[...]
Laten we emulators even buiten beschouwing laten. Dat je software kostenloos kunt kopiëren wil niet zeggen dat een bedrijf haar prijsbeleid daarop moet aanpassen.
Je moet niet kijken naar de prijzen van cartridges toen. Je moet kijken naar de kosten van een digitale download nu. En die kosten zijn lager per gebruiker dan een cartridge. Puur alleen al omdat het hele systeem al gemaakt is voor andere games/updateopties.De prijs van een product bestaat uit meer dan slechts de kosten. Verder kijk ik niet naar de prijzen van een cartridge van toen, maar de prijzen van de cartridges op dit moment.
Het zou niet veel moeilijker hoeven zijn om ook dit als service aan te bieden. Een online verificatie en je hoeft de disc niet meer te gebruiken. Dit is gewoon extra cashen. Recht lullen wat krom is.Voor die $2 krijg je wel extra gemak. Je hoeft niet meer naar de Wii modus te gaan en je krijgt extra Wii U functionaliteit (e.g. off-tv play).
Die kans ik groter dan dat je discs, of zelfs je Wii U nog werkt. En van een cartridge kan je (relatief) gemakkelijk ee nieuwe versie krijgen. Over 10 jaar is het Wii u netwerk al lang weer dood ivm de opvolger, en kan je dus gedag zwaaien als je harde schijf er mee op houd.[...]
En je weet wel dat die cartridge het nog wel doet over 10 jaar?
Nogmaals, de prijs van een luxeproduct wordt niet louter bepaald door hoeveel het kost om het product bij de klant te leveren. Iets met marketingmix, vier P's, consumer perceived value, etc...Waah schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:25:
Je moet kijken naar de kosten van een digitale download nu. En die kosten zijn lager per gebruiker dan een cartridge. Puur alleen al omdat het hele systeem al gemaakt is voor andere games/updateopties.
Funny thing is, Iwata was warning people at GDC about this a few years back at the keynote, and all anybody could do was bitch and misinterpret it as being "anti-mobile games because they make handhelds."
The entire message was that if the industry devalues games, what reason do consumers have to value them?
And now the chickens have come home to roost.
Maar waarom moet deze specifieke service gratis zijn?[...]
Het zou niet veel moeilijker hoeven zijn om ook dit als service aan te bieden. Een online verificatie en je hoeft de disc niet meer te gebruiken. Dit is gewoon extra cashen. Recht lullen wat krom is.
Of je van een disc of cartridge gemakkelijk een nieuwe versie kunt krijgen hangt af hoe schaars dat spel is.[...]
Die kans ik groter dan dat je discs, of zelfs je Wii U nog werkt. En van een cartridge kan je (relatief) gemakkelijk ee nieuwe versie krijgen.
De Wii nadert die leeftijd van 10 jaar (eind 2016). We kunnen dan zien of de Wii Shop dan nog online is of niet.Over 10 jaar is het Wii u netwerk al lang weer dood ivm de opvolger, en kan je dus gedag zwaaien als je harde schijf er mee op houd.
En de cartridges met batterijen?En ik heb hier nog geen enkele defecte cartridge, en ik heb er nog wel wat.
Precies. Nintendo doet goede dingen goed zoals het opleveren van games zonder grove fouten (Pokemon X/Y was een uitzondering) maar in andere zaken zijn ze behoorlijk geniepig zoals de fysieke DLC die ze Amiibo's noemen.Beakzz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:40:
Wat Waah zegt .... Scheelt me weer een stuk typen dit
Vaak krijg ik gewoon het idee dat Nintendo zijn fans tot het laatste druppeltje wil uitwringen. Er is inderdaad ook een groep fans die alles leuk en briljant vinden wat Nintendo doet en blijft uitgeven. Ik ben zelf ook fan van wat Nintendo maakt, maar wordt een beetje moe van de weinige service die ze me bieden.
"21 jaar DSL!"
Die extra kostuums zijn in mijn geval een extra'tje. Ik koop een Amiibo voornamelijk voor Smash of 't figuurtje zelf. De kosten zou je dus moeten spreiden over meerdere games. Het probleem is dat het berekenen van de gemiddelde kosten sterk afhangt per individueel.The_Bird schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:56:
Extra kostuums in Mario Kart zijn bijvoorbeeld te triggeren met die dingen. Als je ziet dat er 10 extra zijn dan zou je dat 150 euro extra kosten om de boel compleet te krijgen. Je bent uiteraard niet verplicht om die dingen te kopen maar dat is bij de DLC van andere bedrijven die daarvoor verfoeid worden ook niet zo.
In de ervaringen die ik tot nu toe van journalisten gehoord heb die recentelijk bij een Splatoon event waren (dat ~5 uur duurde) had ik niet echt het gevoel dat het gemist werd.Daarnaast is de online structuur van de Wii U gewoon triest. Dat Splatoon, een online team based shooter, zonder voice chat opgeleverd wordt is een lachtertje,.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
DLC is altijd een extra. Je hebt de game dus niet compleet zonder die dingen. Daarbij kan je de kostuums ook niet als een los DLC pack kopen voor een goede prijs dus ben je 150 euro extra kwijt.RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:17:
[...]
Die extra kostuums zijn in mijn geval een extra'tje. Ik koop een Amiibo voornamelijk voor Smash of 't figuurtje zelf. De kosten zou je dus moeten spreiden over meerdere games. Het probleem is dat het berekenen van de gemiddelde kosten sterk afhangt per individueel.
Bij een online team based spel met vrienden is online communicatie altijd een plus. Niet alleen voor tactiek, maar ook voor plezier.In de ervaringen die ik tot nu toe van journalisten gehoord heb die recentelijk bij een Splatoon event waren (dat ~5 uur duurde) had ik niet echt het gevoel dat het gemist werd.
"21 jaar DSL!"
Bezitter van MP10 hier. Ik vond het ook jammer dat men toch weer, op de Party borden, wederom de speelmanier van 9 heeft gebruikt maar ze zijn toch best wel vermakelijk.Phusebox schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:20:
Hmm ik had gehoopt dat een nieuwe Mario Party mijn Wii U weer tot leven kon wekken maar als ik de reviews lees kam ik die beter skippen. Die Wario game was ook al crap.
Voorlopig spelen wij dus nog steeds Mario Party 4 en 5 op de GameCube, Mario Kart DD en Wario Ware....
Die blijven toch veruit het beste qua party games.
Maar niet als je de Amiibo al had.The_Bird schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:20:
dus ben je 150 euro extra kwijt.
Als er een friends-only voice chat was geweest was dat zeker een plus geweestBij een online team based spel met vrienden is online communicatie altijd een plus. Niet alleen voor tactiek, maar ook voor plezier.
Maar voor Amiibo party heb je zeker per speler een stuk overpriced plastic nodig?NegativeFreak schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:31:
[...]
Bezitter van MP10 hier. Ik vond het ook jammer dat men toch weer, op de Party borden, wederom de speelmanier van 9 heeft gebruikt maar ze zijn toch best wel vermakelijk.
Amiibo party is dan weer in de traditionele stijl van Mario Party en zeer vermakelijk.
Bowser party heb ik nog niet gespeeld en kan ik niets over zeggen.
Als je hem goedkoper op de kop kunt tikken dan moet je er, in mijn optiek, wel voor gaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 02-04-2015 10:42 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb niet gekeken of andere mensen gewoon een character kunnen kiezen. Heb dit gespeeld met mijn vriendin en wij 2 zijn dan onze Amiibo, de computer is dat een kartonnen variant van een Amiibo.Phusebox schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:33:
[...]
Maar voor Amiibo party heb je zeker per speler een stuk overpriced plastic nodig?
En dan zit je dus niet meer samen in een karretje en zijn er meer mini games?
[ Voor 7% gewijzigd door NegativeFreak op 02-04-2015 10:46 ]
Heel leuk die marketingmix, vier p's etc. Maar wat ik juist NIET wil is dat Nintendo als EA word. EA maakt ook een enorme smak winst en geld, net als UBISOFT. Maar als alle games die richting op gaan (winstmaximalisatie voor userbase) dan stop ik morgen met gamen. Die frustratie is het mij niet waard.RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:56:
[...]
Nogmaals, de prijs van een luxeproduct wordt niet louter bepaald door hoeveel het kost om het product bij de klant te leveren. Iets met marketingmix, vier P's, consumer perceived value, etc...
GDC 2011: Nintendo's Iwata On Design Lessons, Social, Mobile Risks
Iwata: Digital Prices Same as Physical So Consumers "Value Software"
Als je niet goed oplet dan riskeer je een race to the bottom en krijg je situaties als deze: Banner Saga dev: Apple is frustrated people don't want to pay for mobile apps
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq