• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Hoe zijn die Hori Battle Pad controllers ??
Iemand ervaring met die dingen ; zien er best goed uit en hebben een redelijke prijs.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:44
Goner schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:22:
Hoe zijn die Hori Battle Pad controllers ??
Iemand ervaring met die dingen ; zien er best goed uit en hebben een redelijke prijs.
Heb de Luigi versie en het is een licht, maar goed ding. Heb er geen SSB mee gespeeld, maar bij local Mario Kart gebruik ik hem altijd. Wel een Luigi wii remote erbij nemen, want anders zit je voor lul :+ :P

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:09
Hebben jullie gezien als je sterren wilt inwisselen bij club Nintendo. Dat je WiiU en 3DS games kan 'kopen'. Zelfs de MK8 DLC staat er op.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Zo inderdaad en nog niet eens zo heel erg duur qua sterren. De Zelda MK8 pak al voor 2100. Helaas heb ik die al, heb nu nog 2400 sterren en weet niet eens of ik ze allemaal al open heb gekrast. Binnenkort nog maar eens goed nalopen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:55
Jammer - ik kom er nu ff niet op.

Edit:
Jammer dat ik als retro verzamelaar de meeste classics al heb voor de originele consoles. Meer dlc of fysiek zeldzame spellen als digital download zou wel mooi zijn. Voor mijn part wat 3DS themes... Ik hoop nog steeds op nieuwe merchandise.

[ Voor 80% gewijzigd door Flozem op 19-03-2015 19:35 ]

• Gynnad
Idd heb de meeste ook wel gespeeld, echter 2 Zelda's die erop staan nog niet, dus die gaan het waarschijnlijk worden. Mario games blijven ook wel tof eigenlijk, maar wel al heel erg vaak gespeeld..

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Vanmiddag Mario Party 10 ontvangen. Eerste indruk is goed. Grafisch veel beter als zijn voorgangers. Heb net Amiibo Party geprobeerd. Erg leuk om een compleet spel met je Amiibo te spelen. In deze gamemode krijg je als vanouds na iedere ronde een minigame. Ben benieuwd naar Bowser Party en Mario Party als gamemodus.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Pppffff na 30 minuten f5 te hebben gebruikt eindelijk zelda a link to the past kunnen kopen met sterren.
Nu heb ik nog sterren over maar heb geen zin om er weer 30 minuten aan te besteden.
Morgenochtend om 5 uur nog maar is kijken dan.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Gynnad
chucky666 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:36:
Pppffff na 30 minuten f5 te hebben gebruikt eindelijk zelda a link to the past kunnen kopen met sterren.
Nu heb ik nog sterren over maar heb geen zin om er weer 30 minuten aan te besteden.
Morgenochtend om 5 uur nog maar is kijken dan.
Gaat hem bij mij ook worden: zelda a link to the past. Maar wacht tot de site wat beter performed. Iemand enig idee tot wanneer deze 'acties' gelden?

• Geerrrt
  • Laatst online: 16:43
CrazyRooster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:14:
Vanmiddag Mario Party 10 ontvangen. Eerste indruk is goed. Grafisch veel beter als zijn voorgangers. Heb net Amiibo Party geprobeerd. Erg leuk om een compleet spel met je Amiibo te spelen. In deze gamemode krijg je als vanouds na iedere ronde een minigame. Ben benieuwd naar Bowser Party en Mario Party als gamemodus.
MIsschien een stomme vraag, maar welke controllers zijn allemaal compatible?

Eury#2434

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:32
GeertJam schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:17:
[...]

Ja, stomme vraag :+ :
Compatible controllers Wii U

[ Voor 7% gewijzigd door Koldur op 20-03-2015 12:19 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:01
En als het specifiek om Mario Party 10 gaat, zoals hij bedoelde? ;)

PSN: Redrafted

• Geerrrt
Ja want dat verteld mij echt welke controllers ondersteund worden in Mario Party 10, en of dit eventueel de motion plus variant moet zijn of niet.

Eury#2434

• Koldur
Ja, toegegeven, dat is vrij moeilijk te vinden, als je de cover ziet weet je het:

Afbeeldingslocatie: http://vgboxart.com/boxes/WiiU/58221-mario-party-10-full.png

Dus je hebt geen motion plus nodig.

Is een fan made cover blijkt, dus kan je niet teveel aan ontlenen, maar verwacht dat je geen motion plus nodig hebt.

Gevonden! Hier de handleiding:

http://cdn02.nintendo-eur..._WiiU_MarioParty10_NL.pdf

[ Voor 54% gewijzigd door Koldur op 20-03-2015 12:41 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 12:58
CrazyRooster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:14:
Ben benieuwd ! Vanavond de bank vol, genoeg extra batterijen. Moet goed komen :)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:04
Iemand interesse in tipping stars voor de wii u? IK heb hem voor de 3ds en hoef hem geen twee keer.

• CrazyRooster
GeertJam schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:17:
[...]

De speler die Bowser bestuurd speelt op de Gamepad en de rest van de spelers controller met Wii MotionPlus. Die ben je met diverse minigames wel nodig namelijk. Maar ik denk dat je vraag inmiddels al beanwoord is. Kan de PDF hier namelijk niet openen ivm de internet policy op ons bedrijfsnetwerk.

Ik moet zeggen dat zelf als je kiest voor Mario Party als gamemode je toch nog redelijk aan het spelen van minigames toekomt. Alleen niet zo vaak als wanneer je kiest voor Amiibo Party.

• Geerrrt
CrazyRooster schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:06:
[...]
De speler die Bowser bestuurd speelt op de Gamepad en de rest van de spelers controller met Wii MotionPlus. Die ben je met diverse minigames wel nodig namelijk. Maar ik denk dat je vraag inmiddels al beanwoord is. Kan de PDF hier namelijk niet openen ivm de internet policy op ons bedrijfsnetwerk.
In plaats van een Wii-afstandsbediening kun je ook een Wii-afstandsbediening Plus gebruiken.
Oftewel, ik vind het maar raar allemaal..
giantgiantus schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:05:
Iemand interesse in tipping stars voor de wii u? IK heb hem voor de 3ds en hoef hem geen twee keer.
Ik opzich wel!

[ Voor 21% gewijzigd door Geerrrt op 20-03-2015 13:08 ]

Eury#2434

• giantgiantus

• CrazyRooster
GeertJam schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:07:
[...]

[...]

Oftewel, ik vind het maar raar allemaal..
Dat is wel vaag inderdaad. Of de game moet er onderscheid in maken en minigames waar MotionPlus niet vereist is uitsluit. Ik heb echt diverse games gehad waarbij je met het ding moest zwaaien en doen.

• Koldur
CrazyRooster schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:12:
[...]
Dat is wel vaag inderdaad. Of de game moet er onderscheid in maken en minigames waar MotionPlus niet vereist is uitsluit. Ik heb echt diverse games gehad waarbij je met het ding moest zwaaien en doen.
Zwaaien en doen kan ook zonder motion plus, veel minder accuraat, maar kan dus gewoon. Wat voor handelingen gaat het om, is het met precisie of gewoon een zwaai eraan geven?

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:21

Nogne

>.<

Jammer dat de Wii U Pro controllers niet ondersteund worden :(

Ik heb zelf geen Wii Motion Plus controllers, en had wel verwacht dat de Pro controllers ondersteund zou worden (Heb zelf 4x Pro voor de gezellige Mario Kart avonden)

PS/XBL: Nogne

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 22:24
Sinus_rhythm schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:04:
Hebben jullie gezien als je sterren wilt inwisselen bij club Nintendo. Dat je WiiU en 3DS games kan 'kopen'. Zelfs de MK8 DLC staat er op.
|:( :'( Twee weken net mijn sterren ingewisseld voor 1000 Nintendo Points voor het Wii gedeelte, komen ze nu hier mee :X

Hail to the king baby!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:13
Ik heb een 2e hands Wii U gekocht en heb begrepen dat je de spellen die de vorige eigenaar heeft gekocht opnieuw kon downloaden. Is dat nog steeds zo?

Als ik de e-shop kijk, lijkt hij de originele prijs weer te geven i.p.v knop "opnieuw downloaden" ofzo.
Games zijn gekoppeld aan een Nintendo Netwerk ID, niet aan de console. Zelfs als je een tweedehandse Wii U koopt en de digitale games staan er nog op, kunnen ze zelfs op een later tijdstip door Nintendo alsnog verwijderd worden.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:13
Was voorheen wel zo. Is dus later gepatcht begrijp ik?

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 12:58
Eerste indruk van Mario party 10 met 4 en 5 spelers tegelijk; de browser mode is wel erg leuk. De gene die de gamepad in handen heeft wil de andere vier spelers dan ook echt treiteren :). Het bordspel opzich is niet spannend, we merken dat wanneer we de minigames buiten het bordspel individueel opstarten, we geen seconde het dobbelstenen gooien missen.

De minigames, daar gaat het uiteindelijk om, ook voor de iets minder ervaren WII speler. Golf, spokenjacht 2v2, bobslee en een sneeuwachtig ren parkour en vooral de 5 speler (browser) modus vielen hier goed in de smaak.

• jaybrown
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-11 11:12
Gister uurtje bezig geweest met mijn codes in te geven op club nintendo. Toch lekker de 2 zelda's kunnen kopen :) mooie actie van nintendo!!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 12:04
Weet iemand of de spellen in de virtual console PAL of NTSC versies zijn? Ik wil graag een 60 Hz(NTSC) versie, zodat ik ze nu zonder vertraging kan spelen in tegenstelling tot vroeger(toen wisten we niet beter). Kijk maar naar het verschil met Zelda: A Link To The Past: YouTube: The Legend of Zelda : A Link to the Past -- Super Nintendo, NTSC & PAL direct comparison. Het scheelt wel 20%!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:07
Bij de beschrijving staat meestal wel om het om de Amerikaanse of Europese versie gaat. ALttP is helaas de Europese uitvoering.

[ Voor 5% gewijzigd door hcQd op 21-03-2015 13:51 ]

• deltaquad
hcQd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:50:
Bij de beschrijving staat meestal wel om het om de Amerikaanse of Europese versie gaat. ALttP is helaas de Europese uitvoering.
Dat is zeker jammer :-( Dan ga ik daar iig niet mijn laatste sterren aan uitgeven.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:06
deltaquad schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:36:
Weet iemand of de spellen in de virtual console PAL of NTSC versies zijn? Ik wil graag een 60 Hz(NTSC) versie, zodat ik ze nu zonder vertraging kan spelen in tegenstelling tot vroeger(toen wisten we niet beter). Kijk maar naar het verschil met Zelda: A Link To The Past: YouTube: The Legend of Zelda : A Link to the Past -- Super Nintendo, NTSC & PAL direct comparison. Het scheelt wel 20%!
Alleen de filmpjes zijn trager... hoeveel filmpjes zitten er nu in? beetje vreemd om een game daarom te laten schieten. De gameplay loopt even snel.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Waah schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:20:
[...]

Alleen de filmpjes zijn trager... hoeveel filmpjes zitten er nu in? beetje vreemd om een game daarom te laten schieten. De gameplay loopt even snel.
Het is een inferieur product. Wanneer iedereen daar genoegen mee neemt blijft Nintendo inferieure producten leveren.

"21 jaar DSL!"

• deltaquad
Waah schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:20:
[...]

De gameplay loopt niet even snel, kijk maar goed naar het filmpje. Ze hebben alleen de snelheid van Link iets verhoogd in de PAL versie. Maar dan nog is het trager.

• Waah
The_Bird schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:31:
[...]

Het is een inferieur product. Wanneer iedereen daar genoegen mee neemt blijft Nintendo inferieure producten leveren.
Dat vind ik wel een hele erge overstatement. Maar iedereen zijn mening. De gameplay is ongewijzigd, de muziekpitch is gelijk... ze hebben wel degelijk moeite gedaan volgens mij. En technisch zijn het sowieso geen hoogstandjes vergeleken met nu. Of verwacht je straks ook 4K resolutie in 3D, surround sound, en 120 fps van pong?

Ik merk wel dat sinds ik mijn 3Ds heb, ik minder vaak op de Wii U speel. De Wii U gebruik ik voornamelijk nog voor party-games met vrienden.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Waah schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:37:
[...]

Dat vind ik wel een hele erge overstatement. Maar iedereen zijn mening. De gameplay is ongewijzigd, de muziekpitch is gelijk... ze hebben wel degelijk moeite gedaan volgens mij. En technisch zijn het sowieso geen hoogstandjes vergeleken met nu. Of verwacht je straks ook 4K resolutie in 3D, surround sound, en 120 fps van pong?

Ik merk wel dat sinds ik mijn 3Ds heb, ik minder vaak op de Wii U speel. De Wii U gebruik ik voornamelijk nog voor party-games met vrienden.
Voor de prijzen die ze rekenen verwacht ik minstens een goede versie van het product, dus in veel gevallen de NTSC versie, zodat je de game kan spelen zoals deze bedoeld was. Zou een mooie manier zijn om de Europese manier te compenseren voor het feit dat we zoveel brakke PAL-ports ontvingen op de SNES etc.Idealiter zou je zowel de PAL als NTSC versie moeten kunnen spelen.

Zaken als filters ed zijn bij de concurrenten ook standaard dus dat zou ook een mogelijkheid moeten zijn.

Als je kijkt hoeveel de Emulators voor bijv Snes op de Wii bieden (de onofficieele) dan is het schandalig om te zien hoe bare bones Nintendo haar VC producten neerzet. Als een club hobbyisten zoiets kan klaarspelen dan moet een voormalige gamegrootheid als Nintendo dit ook makkelijk kunnen. Daarbij is het ook niet zo dat op deze manier meer games gereleaset kunnen worden aangezien de Wii U VC erg magertjes is.

"21 jaar DSL!"

• donshuunouo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met hun gamepad bij het uitlezen van een Amiibo? Bij mij crasht de gamepad en krijg ik een foutcode 165-6596. De Wii U blijft gewoon aanstaan. Zelfs tijdens het benaderen van het Amiibo menu in de systeem instellingen, crasht de gamepad.

Inmiddels contact gehad met Nintendo. De gamepad zal nu opgestuurd moeten worden voor vervanging/reparatie. Ze bleven vaag over wat nu precies de oorzaak was.

Verder zoeken op internet geeft min of meer de enige oplossing; gamepad opsturen naar Nintendo en hopen dat je nog garantie hebt.

• Goner
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Ik heb een tijdje terug een Zelda geregistreerd en die zit er nog in. Pad reageert keurig op aanraken met amiibo.

Is trouwens wel heeeel summier, dat menuutje :
- register owner and nickname
- delete amiibo game data
- reset amiibo

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11 04:27
Zo, m'n puntjes van club nintendo maar besteed voor de Zelda DLC voor Mario Kart 8. Heb er nog 50 over, maar die blijven maar lekker staan.

Verwijderd

Ik heb nog heel wat ongebruikte club Nintendo code, en ik heb nog wat punten staan. Ik moet ze deze maand invoeren en besteden anders ben ik te laat?

Ik kan in ieder geval nog registeren. Zie ook dat de shop nu goed gevuld is. Heb nog nooit zo'n leuk assortiment gezien bij club Nintendo.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2015 12:48 ]

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:50:
Ik kan in ieder geval nog registeren. Zie ook dat de shop nu goed gevuld is. Heb nog nooit zo'n leuk assortiment gezien bij club Nintendo.
Vroegah, hebben ze nog echt leuke dingen gehad. Dingen die je niet elders kon krijgen. Zo heb ik de Zelda Collector's edition voor de GC zo bemachtigd. Volgens mij hebben er ook gouden Wii Wheels en nunchucks ingestaan (of dat ook in de EU was weet ik niet). Maar dat was ná dat ze een houdbaarheidsdatum op je punten hadden geplakt en ik dus ruim 7000 punten kwijt was.

Neemt niet weg dat het goed is dat er weer fatsoenlijke dingen in staan.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

Ik heb ook een keer een Game & Watch replica kunnen aanschaffen met punten. Was ook leuk, maar wel veel punten.

• jaybrown
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-11 11:12
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:50:
Ik heb nog heel wat ongebruikte club Nintendo code, en ik heb nog wat punten staan. Ik moet ze deze maand invoeren en besteden anders ben ik te laat?

Je moet ze registreren voor 31 maart, maar kan ze dan nog gebruiken tot september dacht ik.
Maar registratie zal dus niet meer lukken na 31 maart.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
500pts tekort :| Wat moet ik daarvoor doen? Eigenlijk nooit op gelet wat precies hoeveel oplevert..
Ah gevonden.. en ik kan nog een hoop innen voor digitale downloads :)

4100 sterren :) Ik had er blijkbaar nog 700 niet gevangen doordat ik vergeten was dat die enquetes er waren. Ik heb alleen een Wii U, dus ik overweeg Fire Emblem: The Sacred Stones, of misschien toch Link to the Past en nog iets.. Ineens heb ik keus :o Of wachten en hopen op meer toevoegingen?

suggesties?

[ Voor 110% gewijzigd door Bundin op 25-03-2015 17:51 ]

• Flozem
jaybrown schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:19:
[...]

Je moet ze registreren voor 31 maart, maar kan ze dan nog gebruiken tot september dacht ik.
Maar registratie zal dus niet meer lukken na 31 maart.
Nee hoor. Je kunt ze tot en met september registreren en gebruiken. Er worden alleen vanaf maart geen registratieformuliertjes meer bij nieuwe spellen gedaan. Je kan wel nog oude voorraad tegenkomen waar de registratiekaarten logischerwijs wél bij zitten.
Tot wanneer kan ik sterren verdienen?

Je kunt tot 30 september 2015 producten registreren. Zorg daarom dat je je producten zo snel mogelijk registreert.
Bron: http://www.nintendo.nl/Kl...en-verdienen--950084.html
Zooooo, ben tot 4800 sterren gekomen. Heb er NES remix 1, Metroid II en zo'n panorama geval voor 'gekocht'.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Qua fysieke dingen is het idd vrij triest gesteld nu. Mario golfballen? Mario inpakpapier?

Ik heb een aantal jaar geleden nog een exclusieve DS game kunnen bestellen daar, Game & Watch Collection. Dat is een game die je alleen via de Club Nintendo shop kon bestellen, wat het gelijk een behoorlijk zeldzame game maakt. Ik had daar ook 5000 punten voor nodig dus ik heb naast al mijn spullen ook aardig wat van vrienden ed moeten registeren aangezien je er anders wel erg moeilijk aan komt.

Ze hadden toen ook een mooi beeldje met de Mario figuren te koop maar de G&WC leek mij een interessantere investering.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn ongebruikte codes ingevoerd voor de club nintendo
Dit zijn mijn gegevens :
Huidige sterrensaldso : 3550
Sterren die op het einde van maart 2015 vervallen : 0
Totaal aantal verdiende sterren sinds registratie : 4500
Maar als ik op wissel nu je sterren nu in dan komen er geen producten. Is dit dan te weinig om iets bestellen uit de sterrencatalogus?

Verwijderd

Daar kan je al leuke dingen voor aanschaffen. Zelf heb ik 5150 punten. Ik wacht nog even.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
Een paar dagen nadat ze melden te stoppen met de sterren vervielen er opeens duizenden.... lekker dan. Support hoef je iig niet te verwachten van Nintendo helaas.

Verwijderd

jongetje schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:49:
Een paar dagen nadat ze melden te stoppen met de sterren vervielen er opeens duizenden.... lekker dan. Support hoef je iig niet te verwachten van Nintendo helaas.
Er vervallen niet opeens sterren. Pure nonsens, je krijgt namelijk ruim van tevoren een mailtje. Eigen verantwoordelijkheid hoef je schijnbaar niet te verwachten van mensen, die schuiven het gewoon af op een ander.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 08:59
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:18:
Ik heb vandaag mijn ongebruikte codes ingevoerd voor de club nintendo
Dit zijn mijn gegevens :
Huidige sterrensaldso : 3550
Sterren die op het einde van maart 2015 vervallen : 0
Totaal aantal verdiende sterren sinds registratie : 4500
Maar als ik op wissel nu je sterren nu in dan komen er geen producten. Is dit dan te weinig om iets bestellen uit de sterrencatalogus?
Er staan spulletjes van 500 sterren in, maar houd even in de gaten dat die website van Nintendo een beetje een lappendeken is. Ik moest ook minstens op drie plekken inloggen voordat hij daadwerkelijk mijn sterren liet zien. Kijk dus even na of je ook echt ingelogd bent op de pagina waar je je sterren uit wilt geven.

• donshuunouo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
donshuunouo schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:46:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met hun gamepad bij het uitlezen van een Amiibo? Bij mij crasht de gamepad en krijg ik een foutcode 165-6596. De Wii U blijft gewoon aanstaan. Zelfs tijdens het benaderen van het Amiibo menu in de systeem instellingen, crasht de gamepad.

Inmiddels contact gehad met Nintendo. De gamepad zal nu opgestuurd moeten worden voor vervanging/reparatie. Ze bleven vaag over wat nu precies de oorzaak was.

Verder zoeken op internet geeft min of meer de enige oplossing; gamepad opsturen naar Nintendo en hopen dat je nog garantie hebt.
Op dinsdag de gamepad opgestuurd met een antwoordnummer van Nintendo. Op Vrijdag een vervangende gamepad retour gekregen van Nintendo. Super service van Nintendo! :)

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

jongetje schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:49:
Volgens mij vervallen die sowieso na een tijdje, een jaar ofzo. Heeft niks met die aankondiging te maken, gewoon toeval.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Net op de Wii U Facebook pagina gezien dat Zelda 2015 niet gaat halen. Jammer maar wel verwacht.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:40:
Net op de Wii U Facebook pagina gezien dat Zelda 2015 niet gaat halen. Jammer maar wel verwacht.
Geen Zelda ook op E3.

Dit is zacht gezegd vreemd. Maar, misschien heeft Nintendo iets speciaals voor E3.

Hier Eiji Aonuma die het uitlegt:

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 00:12 ]

• Flozem
Wordt waarschijnlijk de releasetitel voor de opvolger van de WiiU als je het mij vraagt...

Verwijderd

Topicstarter
Flozem schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 07:30:
Wordt waarschijnlijk de releasetitel voor de opvolger van de WiiU als je het mij vraagt...
Die komt niet voor 2017, dus nee.

• giantgiantus
Kan me goed voorstellen dat de game ook op nieuwe Nintendo komt. Misschien net als bij de GameCube/Wii twilight princess?

Verwijderd

Flozem schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 07:30:
En waar baseer je dat op?

• Flozem
Pfff wat een zure reacties... Je wordt bijna bang om iets te posten hier... :X

nieuws: Nintendo presenteert volgend jaar nieuwe console

Een presentatie volgend jaar, wil niet direct zeggen dat de console niet dat jaar al in de schappen ligt. En zo je weet, heeft iedere console goede release titels nodig.

[ Voor 24% gewijzigd door Flozem op 28-03-2015 09:23 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:02
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Lekker Ventje op 28-03-2015 09:27 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Wie zegt dat ze 2015 niet gaan halen? Ze maken het alleen geen topprioriteit om 't in 2015 te releasen. :+

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:02
RayNbow schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:43:
Wie zegt dat ze 2015 niet gaan halen? Ze maken het alleen geen topprioriteit om 't in 2015 te releasen. :+
Dat zegt Nintendo zelf.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Exacte tijdstip in de video? :)

• Flozem
RayNbow schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:27:
[...]

Exacte tijdstip in de video? :)
1:20

• Smoonshine
  • Laatst online: 14:05

Smoonshine

Feyenoord!!

Dan hoop ik toch stiekem wel op een HD versie van Twilight Princess om in ieder geval nog iets van een Zelda fix te krijgen dit jaar.

uhm...

Verwijderd

Seal64 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:03:
[...]

Er staan spulletjes van 500 sterren in, maar houd even in de gaten dat die website van Nintendo een beetje een lappendeken is. Ik moest ook minstens op drie plekken inloggen voordat hij daadwerkelijk mijn sterren liet zien. Kijk dus even na of je ook echt ingelogd bent op de pagina waar je je sterren uit wilt geven.
Het heeft effe geduurd, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt. Ik heb mij Mario Kart 8: pakket met aanvullende content 1: The Legend of Zelda x Mario Kart 8 en de Gameboy versie van Donkey Kong besteld. Nu heb ik nog 350 sterren over.
So, I must apologise to all of you who were expecting the game by year's end, but we are no longer making a 2015 release our number one priority.
Deze uitspraak zegt alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het spel dit jaar uitkomt. ;)

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:15
RayNbow schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:15:
[...]

[...]

Deze uitspraak zegt alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het spel dit jaar uitkomt. ;)
Er is nog een klein beetje hoop. Ik hoop dat Zelda dé game gaat worden voor de WiiU, het is zonde dat het platform niet van de grond is gekomen en daardoor ook niet goed tot zijn recht is gekomen. Die gamepad had toch leuke mogelijkheden, die zeker in Nintendoland goed werden uitgewerkt. Zulk soort games had ik maar al te graag willen kopen. Goed, dat heb ik ook met Nintendoland ;).

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Ik hoop zelf alleen dat dit spel niet vertraagd wordt voor het westen:

Afbeeldingslocatie: http://xenobladex.jp/gallery/images/g_img_kazama01.jpg

(Japan kan 't volgende maand al spelen)

Verwijderd

Topicstarter
Op E3: Twilight Princess 3D (zijn al geruchten over) en Skyward Sword HD

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:15
RayNbow schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:47:
Ik hoop zelf alleen dat dit spel niet vertraagd wordt voor het westen:
[video]
[afbeelding]

(Japan kan 't volgende maand al spelen)
Importeren die hap! Dit spel wil ik supergraag spelen, is ook een van de redenen geweest waarom ik hem direct hebt aangeschaft. Alleen de release duurde iets langer dan ik had verwacht :+

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Ik heb geen Japanse Wii U en m'n Japans komt niet boven het niveau van een kleuter uit. :p

• Gynnad
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:47:
Op E3: Twilight Princess 3D (zijn al geruchten over) en Skyward Sword HD
Ik zie dan liever een van de twee N64 games terug komen in HD, Skyward Sword HD is nog niet eens zo oud, was gewoon op de Wii te spelen..

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef niet zo nodig nóg een MM of OoT, die heb ik al op mn 3DS.

Skyward Sword is gewoon jammer dat die niet HD is. Dus dat zo mijn inziens een betere keuze zijn. En dan hopelijk wel met een classic control optie.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 18:46 ]

• Beakzz
Gewoon helemaal geen reacties op de Direct hier ? Of is het te laat voor Nintendo fans ? :p

Nou naar mijn mening ook niet veel gemist en zeker geen Wii U savers. N64 en DS titels voor een (imo) te hoge prijs ($9,99 en $6,99 geloof ik).

Het enige waar ik enthousiast van werd was dat de dlc van Mario Kart al op 23 april komt incl. 200CC modus :D
Het minst leuke vond ik dat er Amiibo's voor Splatoon uit komen die speciale wapens vrij spelen. Kan het verkeerd hebben, maar dat vatte ik op als pay to win. Niet dat ik deze game wil, maar ik hoop dat het niet een gewoonte wordt.

Oh en Yoshi Wooly world zag er wel erg cute uit en de wollen Amiibo's al helemaal. Als de game echt uitdagend is komt die wel in mijn collectie.

• Flozem
Juli en September:
Palutena, Dark Pit, Ganondorf en Zero Suit Samus. Nog lang wachten...

Voor mijn gevoel zet Nintendo nu wat te veel in op DLC (al dan niet mbv Amiibo) en digitale distributie. Bevalt me eerlijk gezegd niet. Amiibo kaarten zie ik keihard floppen. Daarnaast had ik gehoopt voor een spel rondom de Amiibo.

[ Voor 57% gewijzigd door Flozem op 02-04-2015 07:00 ]

Beakzz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 01:04:
Het minst leuke vond ik dat er Amiibo's voor Splatoon uit komen die speciale wapens vrij spelen. Kan het verkeerd hebben, maar dat vatte ik op als pay to win. Niet dat ik deze game wil, maar ik hoop dat het niet een gewoonte wordt.
Het is eerder iets puur cosmetisch.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TKBXbTC.png
Oh en Yoshi Wooly world zag er wel erg cute uit en de wollen Amiibo's al helemaal. Als de game echt uitdagend is komt die wel in mijn collectie.
Dit is eig. pay-to-win. Je krijgt een extra Yoshi in de game om te besturen. ;)
N64 en DS titels voor een (imo) te hoge prijs ($9,99 en $6,99 geloof ik).
Hoezo te hoog? Wat als je bijv. nooit een N64 in bezit gehad hebt? Hoeveel kosten tegenwoordig tweedehandse N64 cartridges? ;)

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:54
Is er ook bekend of er nieuwe N64 titels naar de eshop komen? Er staan er wel een aantal in, maar ik mis nog wat titels die wel op de Wii in de eshop terecht waren gekomen.

• Beakzz
RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:01:
[...]

Het is eerder iets puur cosmetisch.

[afbeelding]
Al gekeken ook? Er werd gezegd dat je speciale missies krijgt om wapens te unlocken.
Dit is eig. pay-to-win. Je krijgt een extra Yoshi in de game om te besturen. ;)
Pay to win bestaat niet in singleplayer, want van wie win je dan ?
Hoezo te hoog? Wat als je bijv. nooit een N64 in bezit gehad hebt? Hoeveel kosten tegenwoordig tweedehandse N64 cartridges? ;)
Ja zoals jij denkt zo denken ze bij Nintendo ook. Het is een feit dat Nintendo concurreert met emulators, daarnaast was een cartridge veel prijziger toen dan nu een digitale download beschikbaar te stellen en ook heeft Nintendo al bewezen dat het een slechte investering is om digitale aankopen te doen.

De games die je al had op de Wii gaan je nu weer $2 kosten en alle classics die ik op de 3DS heb gekocht mag ik niet op de Wii U spelen. Die cartridge kan je er trouwens altijd weer bij pakken, maar of je over een jaar of 10 nog even de rom kan downloaden op de Wii U weet niemand. Maarja ik zei al imo en de echte fans betalen toch wel weer met liefde.

Voor mij was iig een tegenvallende direct. Had liever wat toekomstmuziek voor de WiiU gehoord en eindelijk eens crossbuy had ook leuk geweest. Het was vooral Amiibo hier, Amiibo daar.

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 02-04-2015 08:57 ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:54
Meer dan een Project Zero 5 (Eindelijk is Tecmo Koei verstandig en brengt die game naar het westen) en een trailer voor SMT X FE(gelukkig dat Nintendo de boel published en niet Atlus, want dan hadden we nog 2 jaar mogen wachten) had ik ook niet nodig. Die nieuwe 3ds Fire Emblem gaat in 2016 ook sowieso komen.
MK8 DLC had ik sowieso wel, ben benieuwd welke tracks er naast de AC track nog inzitten.

Pandora's Tower ook nooit gespeeld dus die lijkt me wel interessant om een keer te halen.

Maar vooral SMT X FE, Project Zero 5 en de 3ds Fire Emblem.
Ooly owld zag er ook leuk uit, Splatoon zal ik wellicht ook nog halen.
Maar van mijn part Mogen ze iemand anders dan Shibata de direct laten doen, die man was echt bij vlagen niet te verstaan.

• Beakzz
Akaendra schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:55:

Maar van mijn part Mogen ze iemand anders dan Shibata de direct laten doen, die man was echt bij vlagen niet te verstaan.
Haha vooral die "its like a box of chocolate" kwam er smooth uit. Die man lijkt echt geen idee te hebben wat hij opleest. Toch vind ik het wel wat hebben...lekker Japans ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben trouwens super blij dat eindelijk Fatal Frame 5 naar Europa komt. :)
Beakzz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:50:
[...]

Ja zoals jij denkt zo denken ze bij Nintendo ook. Het is een feit dat Nintendo concurreert met emulators,
Laten we emulators even buiten beschouwing laten. Dat je software kostenloos kunt kopiëren wil niet zeggen dat een bedrijf haar prijsbeleid daarop moet aanpassen.
daarnaast was een cartridge veel prijziger toen dan nu een digitale download beschikbaar te stellen
De prijs van een product bestaat uit meer dan slechts de kosten. Verder kijk ik niet naar de prijzen van een cartridge van toen, maar de prijzen van de cartridges op dit moment.
en daarnaast heeft Nintendo ook al bewezen dat het een slechte investering is om digitale aankopen te doen.

De games die je al had op de Wii gaan je nu weer $2 kosten
Voor die $2 krijg je wel extra gemak. Je hoeft niet meer naar de Wii modus te gaan en je krijgt extra Wii U functionaliteit (e.g. off-tv play).
en alle classics die ik op de 3DS heb gekocht mag ik niet op de Wii U spelen.
Cross-buy is echter geen recht. Het is wel iets waar Nintendo over nadenkt en recentlijk heeft toegepast op een recente titel. Met het oog op de samenwerking met DeNA zal Nintendo waarschijnlijk met het nieuwe accountsysteem hier meer aan werken.
Die cartridge kan je er trouwens altijd weer bij pakken, maar of je over een jaar of 10 nog even de rom kan downloaden op de Wii U weet niemand.
En je weet wel dat die cartridge het nog wel doet over 10 jaar? :p

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Iemand al gevonden waar Splatoon Special edition is te preorderen? :P

Overigens krijgt de US een betere deal:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/91dQTV2xRJL._SL1500_.jpg

Nothing to see here

• Waah
RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:11:
[...]

Laten we emulators even buiten beschouwing laten. Dat je software kostenloos kunt kopiëren wil niet zeggen dat een bedrijf haar prijsbeleid daarop moet aanpassen.
Punt is volgens mij meer dat emulators met mindere hardware, veel betere prestaties weten neer te zetten dan wat Nintendo bied. Dat is toch wel schrijnend imho.
De prijs van een product bestaat uit meer dan slechts de kosten. Verder kijk ik niet naar de prijzen van een cartridge van toen, maar de prijzen van de cartridges op dit moment.
Je moet niet kijken naar de prijzen van cartridges toen. Je moet kijken naar de kosten van een digitale download nu. En die kosten zijn lager per gebruiker dan een cartridge. Puur alleen al omdat het hele systeem al gemaakt is voor andere games/updateopties.
Voor die $2 krijg je wel extra gemak. Je hoeft niet meer naar de Wii modus te gaan en je krijgt extra Wii U functionaliteit (e.g. off-tv play).
Het zou niet veel moeilijker hoeven zijn om ook dit als service aan te bieden. Een online verificatie en je hoeft de disc niet meer te gebruiken. Dit is gewoon extra cashen. Recht lullen wat krom is.
[...]

En je weet wel dat die cartridge het nog wel doet over 10 jaar? :p
Die kans ik groter dan dat je discs, of zelfs je Wii U nog werkt. En van een cartridge kan je (relatief) gemakkelijk ee nieuwe versie krijgen. Over 10 jaar is het Wii u netwerk al lang weer dood ivm de opvolger, en kan je dus gedag zwaaien als je harde schijf er mee op houd.

En ik heb hier nog geen enkele defecte cartridge, en ik heb er nog wel wat. :+

• Beakzz
Wat Waah zegt .... Scheelt me weer een stuk typen dit ;)

Vaak krijg ik gewoon het idee dat Nintendo zijn fans tot het laatste druppeltje wil uitwringen. Er is inderdaad ook een groep fans die alles leuk en briljant vinden wat Nintendo doet en blijft uitgeven. Ik ben zelf ook fan van wat Nintendo maakt, maar wordt een beetje moe van de weinige service die ze me bieden.

Het is niet in alles zo, want die acties met dat je een gratis game kreeg waren natuurlijk top. Zoiets als crossbuy mag dan bijvoorbeeld geen recht zijn, maar het is wel een leuk gebaar naar je fans. Het geeft ook weinig verlies aangezien er maar weinig zijn die ze 2 of 3 x kopen.
Waah schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:25:
Je moet kijken naar de kosten van een digitale download nu. En die kosten zijn lager per gebruiker dan een cartridge. Puur alleen al omdat het hele systeem al gemaakt is voor andere games/updateopties.
Nogmaals, de prijs van een luxeproduct wordt niet louter bepaald door hoeveel het kost om het product bij de klant te leveren. Iets met marketingmix, vier P's, consumer perceived value, etc...

GDC 2011: Nintendo's Iwata On Design Lessons, Social, Mobile Risks

Iwata: Digital Prices Same as Physical So Consumers "Value Software"

Als je niet goed oplet dan riskeer je een race to the bottom en krijg je situaties als deze: Banner Saga dev: Apple is frustrated people don't want to pay for mobile apps
Funny thing is, Iwata was warning people at GDC about this a few years back at the keynote, and all anybody could do was bitch and misinterpret it as being "anti-mobile games because they make handhelds."

The entire message was that if the industry devalues games, what reason do consumers have to value them?

And now the chickens have come home to roost.
[...]

Het zou niet veel moeilijker hoeven zijn om ook dit als service aan te bieden. Een online verificatie en je hoeft de disc niet meer te gebruiken. Dit is gewoon extra cashen. Recht lullen wat krom is.
Maar waarom moet deze specifieke service gratis zijn?
[...]

Die kans ik groter dan dat je discs, of zelfs je Wii U nog werkt. En van een cartridge kan je (relatief) gemakkelijk ee nieuwe versie krijgen.
Of je van een disc of cartridge gemakkelijk een nieuwe versie kunt krijgen hangt af hoe schaars dat spel is.
Over 10 jaar is het Wii u netwerk al lang weer dood ivm de opvolger, en kan je dus gedag zwaaien als je harde schijf er mee op houd.
De Wii nadert die leeftijd van 10 jaar (eind 2016). We kunnen dan zien of de Wii Shop dan nog online is of niet. :p
En ik heb hier nog geen enkele defecte cartridge, en ik heb er nog wel wat. :+
En de cartridges met batterijen? :p

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Beakzz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:40:
Wat Waah zegt .... Scheelt me weer een stuk typen dit ;)

Vaak krijg ik gewoon het idee dat Nintendo zijn fans tot het laatste druppeltje wil uitwringen. Er is inderdaad ook een groep fans die alles leuk en briljant vinden wat Nintendo doet en blijft uitgeven. Ik ben zelf ook fan van wat Nintendo maakt, maar wordt een beetje moe van de weinige service die ze me bieden.
Precies. Nintendo doet goede dingen goed zoals het opleveren van games zonder grove fouten (Pokemon X/Y was een uitzondering) maar in andere zaken zijn ze behoorlijk geniepig zoals de fysieke DLC die ze Amiibo's noemen.
Extra kostuums in Mario Kart zijn bijvoorbeeld te triggeren met die dingen. Als je ziet dat er 10 extra zijn dan zou je dat 150 euro extra kosten om de boel compleet te krijgen. Je bent uiteraard niet verplicht om die dingen te kopen maar dat is bij de DLC van andere bedrijven die daarvoor verfoeid worden ook niet zo.

Daarnaast is de online structuur van de Wii U gewoon triest. Dat Splatoon, een online team based shooter, zonder voice chat opgeleverd wordt is een lachtertje,.

Een game als Mario Party zou gewoon online moeten hebben, zowel op 3DS als WiiU. Is het leuker offline? Vaak wel maar voor veel mensen zou online MP met voice chat een motivatie zijn om de game te halen. Nintendo is vaak koppig. Dat is soms goed maar met oogkleppen op de klant negeren is nooit een goed idee. Daardoor is de Wii U juist een mislukking geworden.

"21 jaar DSL!"

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Zelda OoT (dus met batterijen) doet het nog steeds hoor!

Mijn PC

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:54
Naja, amiibo's is ook gewoon dlc, maar voor velen gewoon iets om te verzamelen. Denk ook niet dat die Amiibo kaartjes veel gaan verkopen, immers zijn maar kaartjes ipv een kleine statuette.

Daarnaast vind ik dat sort DLC toch een stuk beter dan DLC die al op de disc staat (zie een SFXT of MK9/X om er maar even 2 te noemen) Wordt ook vaak dubbel over geschreeuwd magoed. Feit is wel dat men een beetje doorslaat met amiibo's, aangezien ze nog steeds goed verkocht worden (jammer alleen van de beschikbaarheid die erg random is), maar ik verwacht dat het na verloop van tijd echt wel oversaturated is en men dan blijft zitten met die dingen.

Valt me wel op dat er echt niemand enthousiast is over smtxfe, dat is wel een redelijke bom, gezien er totaal niets vertoond is geweest tot vannacht. Ik kijk er in ieder geval naar uit, SMT games en FE games afzonderlijk staan altijd in voor goede kwaliteit dus ik verwacht er veel van, jammer dat het een 2016 game is maar goed :)
The_Bird schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:56:
Extra kostuums in Mario Kart zijn bijvoorbeeld te triggeren met die dingen. Als je ziet dat er 10 extra zijn dan zou je dat 150 euro extra kosten om de boel compleet te krijgen. Je bent uiteraard niet verplicht om die dingen te kopen maar dat is bij de DLC van andere bedrijven die daarvoor verfoeid worden ook niet zo.
Die extra kostuums zijn in mijn geval een extra'tje. Ik koop een Amiibo voornamelijk voor Smash of 't figuurtje zelf. De kosten zou je dus moeten spreiden over meerdere games. Het probleem is dat het berekenen van de gemiddelde kosten sterk afhangt per individueel.
Daarnaast is de online structuur van de Wii U gewoon triest. Dat Splatoon, een online team based shooter, zonder voice chat opgeleverd wordt is een lachtertje,.
In de ervaringen die ik tot nu toe van journalisten gehoord heb die recentelijk bij een Splatoon event waren (dat ~5 uur duurde) had ik niet echt het gevoel dat het gemist werd.

• Phusebox
  • Laatst online: 19:19
Hmm ik had gehoopt dat een nieuwe Mario Party mijn Wii U weer tot leven kon wekken maar als ik de reviews lees kam ik die beter skippen. Die Wario game was ook al crap.

Voorlopig spelen wij dus nog steeds Mario Party 4 en 5 op de GameCube, Mario Kart DD en Wario Ware....

Die blijven toch veruit het beste qua party games.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:17:
[...]

Die extra kostuums zijn in mijn geval een extra'tje. Ik koop een Amiibo voornamelijk voor Smash of 't figuurtje zelf. De kosten zou je dus moeten spreiden over meerdere games. Het probleem is dat het berekenen van de gemiddelde kosten sterk afhangt per individueel.
DLC is altijd een extra. Je hebt de game dus niet compleet zonder die dingen. Daarbij kan je de kostuums ook niet als een los DLC pack kopen voor een goede prijs dus ben je 150 euro extra kwijt.
In de ervaringen die ik tot nu toe van journalisten gehoord heb die recentelijk bij een Splatoon event waren (dat ~5 uur duurde) had ik niet echt het gevoel dat het gemist werd.
Bij een online team based spel met vrienden is online communicatie altijd een plus. Niet alleen voor tactiek, maar ook voor plezier.

"21 jaar DSL!"

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 22:15
Phusebox schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:20:
Hmm ik had gehoopt dat een nieuwe Mario Party mijn Wii U weer tot leven kon wekken maar als ik de reviews lees kam ik die beter skippen. Die Wario game was ook al crap.

Voorlopig spelen wij dus nog steeds Mario Party 4 en 5 op de GameCube, Mario Kart DD en Wario Ware....

Die blijven toch veruit het beste qua party games.
Bezitter van MP10 hier. Ik vond het ook jammer dat men toch weer, op de Party borden, wederom de speelmanier van 9 heeft gebruikt maar ze zijn toch best wel vermakelijk.

Amiibo party is dan weer in de traditionele stijl van Mario Party en zeer vermakelijk.
Bowser party heb ik nog niet gespeeld en kan ik niets over zeggen.

Als je hem goedkoper op de kop kunt tikken dan moet je er, in mijn optiek, wel voor gaan.
The_Bird schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:20:
dus ben je 150 euro extra kwijt.
Maar niet als je de Amiibo al had.
Bij een online team based spel met vrienden is online communicatie altijd een plus. Niet alleen voor tactiek, maar ook voor plezier.
Als er een friends-only voice chat was geweest was dat zeker een plus geweest

• Phusebox
  • Laatst online: 19:19
NegativeFreak schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:31:
[...]

Bezitter van MP10 hier. Ik vond het ook jammer dat men toch weer, op de Party borden, wederom de speelmanier van 9 heeft gebruikt maar ze zijn toch best wel vermakelijk.

Amiibo party is dan weer in de traditionele stijl van Mario Party en zeer vermakelijk.
Bowser party heb ik nog niet gespeeld en kan ik niets over zeggen.

Als je hem goedkoper op de kop kunt tikken dan moet je er, in mijn optiek, wel voor gaan.
Maar voor Amiibo party heb je zeker per speler een stuk overpriced plastic nodig?

En dan zit je dus niet meer samen in een karretje en zijn er meer mini games?

Hmm net een filmpje gekeken. Jammer dat de borden zo saai zijn en gemiste kans om hier niet ook de GameCube controllers compatible te maken. Ik zou mijn Wii U met vrienden zeker vaker gebruiken als je niet net die Wii mote moest spelen. (Ja pro controller maar dat is de investering niet waard voor die paar games).

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 02-04-2015 10:42 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 22:15
Phusebox schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:33:
[...]

Maar voor Amiibo party heb je zeker per speler een stuk overpriced plastic nodig?

En dan zit je dus niet meer samen in een karretje en zijn er meer mini games?
Ik heb niet gekeken of andere mensen gewoon een character kunnen kiezen. Heb dit gespeeld met mijn vriendin en wij 2 zijn dan onze Amiibo, de computer is dat een kartonnen variant van een Amiibo.

Je zit dan inderdaad niet meer in een karretje. Je speelt op een vierkant bord, in 4 delen, dat in het begin een thema van 1 Amiibo heeft. Je gooit om de beurten met de dobbelsteen en gaat de stappen vooruit. Ben je allemaal geweest en dan krijg je een minigame waarmee je weer muntjes verdiend. Met die muntjes kun je dan weer de sterren op bepaalde plekken kopen. Met je Amiibo kun je ook een "power-up" activeren waarmee 1 van de 4 gedeeltes veranderd in een stukje bord dat de thema heeft van een andere Amiibo.

Je speelt dan in verhouding wel meer minigames t.o.v. Mario Party.

Dit legt ook een beetje meer uit; http://amiibo.wikia.com/wiki/Mario_Party_10

Edit: Zie net dat je je post hebt aangepast. Dat je Wii Mote moet gebruiken komt gewoon door de mini games. Sturen, schudden, richten etc..
De laatste 2 borden, Airship Central en Chaos Castle zijn wel gaaf hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door NegativeFreak op 02-04-2015 10:46 ]

• Waah
RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:56:
[...]

Nogmaals, de prijs van een luxeproduct wordt niet louter bepaald door hoeveel het kost om het product bij de klant te leveren. Iets met marketingmix, vier P's, consumer perceived value, etc...

GDC 2011: Nintendo's Iwata On Design Lessons, Social, Mobile Risks

Iwata: Digital Prices Same as Physical So Consumers "Value Software"

Als je niet goed oplet dan riskeer je een race to the bottom en krijg je situaties als deze: Banner Saga dev: Apple is frustrated people don't want to pay for mobile apps
Heel leuk die marketingmix, vier p's etc. Maar wat ik juist NIET wil is dat Nintendo als EA word. EA maakt ook een enorme smak winst en geld, net als UBISOFT. Maar als alle games die richting op gaan (winstmaximalisatie voor userbase) dan stop ik morgen met gamen. Die frustratie is het mij niet waard.

Juist Nintendo doet goede dingen op dat vlak. DLC hebben ze , maar wel als toevoeging (zie mario kart, EXTRA banen, ipv banen eruit laten en later toevoegen) en niet 10 packs a 20 euro per stuk.

Het gratis maken van een digitale download van een game die je al hebt, zou een service kunnen zijn. Heb je hem nog niet, dan kun je hem betaald kopen. Dat is voor de consument voordeliger, maar geeft ook vertrouwen in een bedrijf dat ze je niet voor elk wissewasje uitkleden.

IMHO wordt winstmaximalisatie wat teveel nagejaagd tegenwoordig. Zie Ubisoft en EA die dramatische games uitbrengen op de releasedag, en iedereen laten stikken. Men pikt dat en daarom werkt het, maar of het nou de wereld is waar ik als consument op zit te wachten... Dan doet Nintendo het erg netjes.

en ja, cartridges met batterij werken nog altijd. En een batterij kan je zelf vervangen. Als de e-shop/accounts en service voor de Wii verdwijnen, ben je dus je games gewoon kwijt bij een erase of defecte wii. Dat is bij een SNES niet het geval.
Pagina: 1 ... 70 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic