• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

RayNbow schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:07:
Offtopic, maar er bestaat een 3DS Nintendo titel die regiovrij is. :+
Welke dan?

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Topicstarter
De audio tour van het Louvre. :) Werkt in alle Engelstalige 3DSen. (Dus EU en US)

Heb ik de vorige keer dat ik in Parijs was in de museumwinkel gekocht voor een luttele 20 euro.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2015 15:21 ]

The_Bird schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:17:
Wii U had eerder uit moeten komen, met een andere naam.
Ik ben het hier mee eens. De WiiU had (in zijn huidige vorm) eerder uit moeten komen. De laatste twee jaar van de Wii heeft de Wii-naam geen goed gedaan. Daarom was de WiiU naam ook geen goede.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:04
Ach volgens mij is het met name slechte marketing. Ben er van overtuigd dat de meeste mensen eigenlijk meer plezier zouden hebben met de Wii u dan X1 en PS4.

Iedereen denkt alleen dat de Wii u een suf ding is...

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

giantgiantus schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:29:
Ach volgens mij is het met name slechte marketing. Ben er van overtuigd dat de meeste mensen eigenlijk meer plezier zouden hebben met de Wii u dan X1 en PS4.

Iedereen denkt alleen dat de Wii u een suf ding is...
Dat zou ik niet 123 zeggen. Wii U heeft leuke "familiegames" maar mist gewoon het enorme aanbod aan andere genres dat niet uit zal komen voor deze Console.
Sportgames, shooters, survival horror, open world games a la GTA, vechtgames. Alle grote namen slaan Wii U over.

"21 jaar DSL!"

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 16:42
Het is bij ons thuis heel simpel. We/ik hebben de Wii U voor de kinder games en de PS4 voor de volwassen games. We spelen met de kinderen Lego City, Mario etc. op de Wii U en ik speel GTA5 en Farcry 4 op de PS4. Best of both worlds.

Ik vind zelf de naam van de Wii U stom en daarnaast verwarrend voor mensen die er niet veel verstand van hebben. Verder waren er wat mij betreft het eerste jaar te weinig goede titels om lekker te kunnen gamen. Dat is nu inderdaad wel anders (te laat).

In het eerste jaar van de Wii U speelde ik the Last of Us en GTA5 (op de PS3), om daarna ook een Wii U aan te schaffen. Overigens is the Last of Us natuurlijk een super spel. ;)

Dat hele Mii gebeuren van de Wii/Wii U vind ik trouwens ook gewoon erg kinderachtig. Vast wel een markt voor, maar niet voor mij. Net als die Amiibo's. Skylanders vind ik nog tot daar aan toe en daar kan je ook echt veel mee (ingame), maar die Amiibo's. Overrated wat mij betreft.

Ik heb heel veel Nintendo consoles, maar op de Wii U heb ik tot nu toe echt de minste uren gemaakt... (helaas)

Verwijderd

Het is bij ons thuis nog veel simpeler. 2 volwassenen en geen kinderen. Onder de TV staat een Wii U die we gebruiken voor de Nintendo games en voor al het andere is er een PC. Een PS4 of X1 zouden simpelweg niets meer toevoegen omdat die voor mij geen noemenswaardige games hebben die niet op de PC uitkomen.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:06
Ik weet niet waar het is misgegaan met de Wii U... maar in mijn familie weten ze niet eens dat er een opvolger van de Wii is. Dus dat zegt wel iets over de marketing. De PS4 en Xbox One hebben ze wel van gehoord.

Zelf een PC voor volwassen games, en een Wii U voor Mario/gezelschapsspellen. En een N3DS XL voor onderweg.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zijn er al geruchten van een facelift van de Wii U met verbeterde Gamepad oid? Het enige wat ik er over gelezen heb is een nieuwsbericht van een paar maanden terug, waarbij een nieuwe versie van de Gamepad gespot was in een MK8-commercial. Maar volgens mij was dat al gauw ontkracht.

Ik denk zelf dat het nog wel even gaat duren, want de Wii kreeg 'm pas na 5 jaar. Ook de 3DS kreeg 'm na 4 jaar en alleen de 3DS XL na 2,5 jaar...

Leuke verassing voor E3... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ze moeten eerst eens games gaan maken die 2 gamepads ondersteunen ;)

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:33:
Ze moeten eerst eens games gaan maken die 2 gamepads ondersteunen ;)
Daar waren ze al mee bezig, zeiden ze 2-3 jaar terug. Ben benieuwd.

"21 jaar DSL!"

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:44
Nou dat mag wel een hele goede game worden dan als ze mij aan de 2e gamepad willen krijgen. Heb nu al vervelend veel accesoires liggen voor de Wii U. De gamepad, Wii remotes + nunchucks. Classic controllers en dan nog wat gamecube controllers met adapter.
Waah schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:22:
Ik weet niet waar het is misgegaan met de Wii U... maar in mijn familie weten ze niet eens dat er een opvolger van de Wii is. Dus dat zegt wel iets over de marketing. De PS4 en Xbox One hebben ze wel van gehoord.

Zelf een PC voor volwassen games, en een Wii U voor Mario/gezelschapsspellen. En een N3DS XL voor onderweg.
Zelfs vrienden van me die gamen snappen er niks van dus laat staan mijn familie. Een Wii met een tablet :+ Naja als we beginnen te spelen is het dikke fun en daar gaat het om. Enkel een Wii U zou voor mij ook te weinig zijn. Ik vind het echt een leuke console maar af en toe ben ik ff klaar met de blije kleurtjes en geluidjes en dan kan ik gelukkig uitwijken naar de PS4 of PC.
In Xenoblade X kun je dus niet zo gemakkelijk van battles vluchten... 8 MB .gif :p

En de cliffhanger van de stream: 17 MB .gif

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Pq-H_xEc8c0]

[ Voor 37% gewijzigd door RayNbow op 06-03-2015 18:43 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Barts14
  • Laatst online: 31-10 16:03
Beste medetweakers,

Ik heb op Marktplaats een downloadcode voor TLoZ: The Wind Waker HD aangeschaft, welke uit de Wii U Wind Waker-bundel komt. Nu ben ik even benieuwd hoe dit werkt met de Club-Nintendo sterren. Is dit net zo als met de eShop-aankopen, dat je de game download, even later op Club Nintendo kijkt, en dat er dan een survey voor je klaar staat? Of krijg je geen sterren van die code?

Verwijderd

Topicstarter
Barts14 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:09:
Beste medetweakers,

Ik heb op Marktplaats een downloadcode voor TLoZ: The Wind Waker HD aangeschaft, welke uit de Wii U Wind Waker-bundel komt. Nu ben ik even benieuwd hoe dit werkt met de Club-Nintendo sterren. Is dit net zo als met de eShop-aankopen, dat je de game download, even later op Club Nintendo kijkt, en dat er dan een survey voor je klaar staat? Of krijg je geen sterren van die code?
De download code werkt ipv het aankopen. Dus ja, je kan er gewoon sterren voor krijgen. :)

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:05
Ik kan echt nergens meer een goede console pack vinden voor onder de 225, is dat inderdaad zoals hierboven omdat de feestdagen zijn afgelopen?

Dit zijn nog de enige 2 die ik kon vinden die enigszins op een aanbieding lijken:

Skylanders trap team bundle bij amazon voor 225,75 (http://www.amazon.de/Nint...920&sr=8-5&keywords=wii+u )

Nintendo land + Wii U party pack voor 225 (was overal 180-200 eerst) https://www.all4games.nl/...-+-Party-U-Nintendo-Wii-U

Heeft iemand nog andere suggesties? Ik vind het echt zonde om een 32 gig te nemen voor mijn zoontje, ik hang er wel een oude externe hd aan..

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:58
Tiwazz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:19:
[...]

Tof! Ik ben benieuwd wat je er van vind Afbeeldingslocatie: http://www.abestweb.com/smilies/toad.gif.
Tot nu toe Episode 1 gespeeld en de eerste drie levels van Episode twee. Zoals je aangaf, erg vermakelijk! Ik kreeg vanaf het level met de trein het gevoel dat dit wel een waardevolle eigen game is. Dit is een spel voor tussendoor en af en toe Afbeeldingslocatie: http://www.abestweb.com/smilies/toad.gif

Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/captain-toads-treasure-tracker/thumb/e/e4/1-17_Level.png/480px-1-17_Level.png

De gamepad wordt ook erg leuk benut, vooral wanneer je een second screen hebt in zo'n mijn wagentje Afbeeldingslocatie: http://www.abestweb.com/smilies/toad.gif

• RichZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:33

RichZ

Keep burning!

De kinderen hebben een tijdje geleden een Wii U aangeschaft en vermaken zich prima met Mario U & Luigi U, Mario 3D World, Mario Kart 8 en Captain Toad. Voor mezelf ben ik nog aan het kijken voor The Wind Waker HD in afwachting van de nieuwe Zelda. Aangezien ik The Wind Waker al heb gespeeld op de GameCube vind ik 50+ euro nogal duur voor een remake. Ben al een tijdje aan het kijken voor een aanbieding maar tot nu toe weing succes. Ben hem wel tegengekomen bij de Makro in Belgie voor 20,- maar die verzenden blijkbaar weer niet naar Nederland. Iemand onlangs nog een scherpe prijs gezien?

• Barts14
De download code werkt ipv het aankopen. Dus ja, je kan er gewoon sterren voor krijgen. :)
Da's heel mooi, bedankt!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:09

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

dat kon ongeveer niet verder offtopic :)

Ik vind het toch leuk dat de kinderen de Nintendo spellen erg leuk vinden - zou het toch minder leuk vinden als ze naar Xbox of PS zouden neigen...

[ Voor 32% gewijzigd door BM op 07-03-2015 15:28 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• datadevil
Als ik hier kijk zie ik dat Trap Team een boel talen ondersteund: https://www.nintendo.nl/S...ers-Trap-Team-922318.html
Als ik nou de duitse bundel koop, zou die dan dus ook in het Nederlands kunnen?

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-11 17:53

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

datadevil schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 09:25:
Ik kan echt nergens meer een goede console pack vinden voor onder de 225, is dat inderdaad zoals hierboven omdat de feestdagen zijn afgelopen?

Dit zijn nog de enige 2 die ik kon vinden die enigszins op een aanbieding lijken:

Skylanders trap team bundle bij amazon voor 225,75 (http://www.amazon.de/Nint...920&sr=8-5&keywords=wii+u )

Nintendo land + Wii U party pack voor 225 (was overal 180-200 eerst) https://www.all4games.nl/...-+-Party-U-Nintendo-Wii-U

Heeft iemand nog andere suggesties? Ik vind het echt zonde om een 32 gig te nemen voor mijn zoontje, ik hang er wel een oude externe hd aan..
Ik geloof dat het waarschijnlijk te maken heeft met een sterke yen en dollar, en een zwakke euro. Niet zo zeer met een tijdelijke aanbieding voor de feestdagen.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Verwijderd

Topicstarter
datadevil schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:11:
Als ik hier kijk zie ik dat Trap Team een boel talen ondersteund: https://www.nintendo.nl/S...ers-Trap-Team-922318.html
Als ik nou de duitse bundel koop, zou die dan dus ook in het Nederlands kunnen?
Ja :) Als de Nederlandse versie de Duitse taal heeft, is dat ook andersom zo :)

Meeste Wii U / 3DS games zijn Multi-5 of meer. En hebben Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans en soms ook Nederlands (en andere talen). Je systeemtaal bepaalt vaak de taal van het spel. (Of valt terug op Engels indien de taal niet aanwezig is)

Maar als je het echt helemaal zeker wilt weten:
https://www.nintendo.de/S...ers-Trap-Team-922318.html
Sprachen
Englisch,
Deutsch,
Französisch,
Spanisch,
Niederländisch,
Italienisch

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 00:16 ]

RayNbow schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:34:
In Xenoblade X kun je dus niet zo gemakkelijk van battles vluchten... 8 MB .gif :p

En de cliffhanger van de stream: 17 MB .gif

[video]
Ondertitelde versie:

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Die Smash soundtrack CD is wel erg goed. Ik wist dat de muziek van Smash goed was maar gedurende gameplay heb je nauwelijks tijd om dat echt te kunnen luisteren. Daarbij ben ik er geen fan van om het my music menu uren aan te laten staan.
Goede selectie van songs en van wat ik gelezen heb is dit een aardig uniek cd'tje aangezien deze niet door Nintendo verkocht kan worden ivm muziekrechten. Blijft dus redelijk limited edition en zal dus aardig in prijs gaan stijgen in de toekomst.

"21 jaar DSL!"

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:04
Is Donkey Kong voor de Wii een aanrader om voor de Wii U aan te schaffen? Heb hem nog nooit gespeeld, maar maak me wel wat zorgen over de kwaliteit van de graphics op een 50inch led. Thoughts?

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:50
Brammos85 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:23:
Is Donkey Kong voor de Wii een aanrader om voor de Wii U aan te schaffen? Heb hem nog nooit gespeeld, maar maak me wel wat zorgen over de kwaliteit van de graphics op een 50inch led. Thoughts?
Wii games zien er inderdaad niet uit op HD helaas.

Kan je niet beter de nieuwe DK aanschaffen op de Wii U?

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Zeker een aanrader, maar naar mening wel idioot moeilijk in de latere werelden. Ik heb em op een gegeven moment aan de kant gelegd. Kwa graphics ziet het er gewoon enorm goed uit, behoord zeker tot de top 3 mooiste spellen voor de WiiU. Super strak 1080P beeld :9

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:54
belfrink schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:10:
[...]

Zeker een aanrader, maar naar mening wel idioot moeilijk in de latere werelden. Ik heb em op een gegeven moment aan de kant gelegd. Kwa graphics ziet het er gewoon enorm goed uit, behoord zeker tot de top 3 mooiste spellen voor de WiiU. Super strak 1080P beeld :9
Ik denk dat je Tropical Freeze hier bedoelt, de donkey kong voor de Wii U. Hij heeft het over Donkey Kong Returns voor de Wii.

Ik zou je aanraden om de Wii U variant te kopen, Tropical Freeze. Grafisch erg mooi, gameplay lijkt wel op die van Returns.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:48
Bekijk deze review eens: http://www.gamekings.tv/videos/donkey-kong-country-tropical-freeze-review/

Volgens deze heren misschien wel beter qua graphics dan spellen op PS4/Xbox One.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Laudor schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:19:
[...]

Bekijk deze review eens: http://www.gamekings.tv/videos/donkey-kong-country-tropical-freeze-review/

Volgens deze heren misschien wel beter qua graphics dan spellen op PS4/Xbox One.
Dit soort spellen doen mij echt twijfelen om er een Wii U naast te zetten!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Tropical Freeze is echt een must have voor de Wii U.
Ergernis gegarandeerd trouwens. Laatste wereld is echt moeilijk :(

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

cypher21 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:10:
Ik heb hem uiteindelijk uitgespeeld, maar kan niet echt meer de motivatie vinden om alle secrets 100% te gaan halen :P (wat ik normal gesproken wel doe)

Omelette du fromage!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Dxta schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:37:
[...]

Ik heb hem uiteindelijk uitgespeeld, maar kan niet echt meer de motivatie vinden om alle secrets 100% te gaan halen :P (wat ik normal gesproken wel doe)
Haha, die moed had ik al opgegeven nadat ik in de vierde wereld was gekomen :+

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
cypher21 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:10:
5 levels gespeeld en aan de kant gelegd, word idd erg snel moeilijk... Dingen halen (kongs of munten) is bijna geen doen :P Moet hem weer is een keer opstarten :+

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:04
Dat is allemaal leuk, maar ik vroeg meer of het de moeite was de originele Kong uit de E-shop te downloaden voor de Wii. Ik snap dat graphics een stuk minder zijn, maar is het nog kijkbaar? Mario Galaxy vond ik bijvoorbeeld ook prima te doen op een HD tv...

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:10
Brammos85 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:25:
Dat is allemaal leuk, maar ik vroeg meer of het de moeite was de originele Kong uit de E-shop te downloaden voor de Wii. Ik snap dat graphics een stuk minder zijn, maar is het nog kijkbaar? Mario Galaxy vond ik bijvoorbeeld ook prima te doen op een HD tv...
Ikzelf heb de originele Donkey Kong Country Returns in de eShop gekocht op mijn WiiU, toen het die week voor de halve prijs te koop was, en ik vind dat het er op mijn 37 inch plasma TV (720p resolutie) nog prima uitziet. Beter eigenlijk dan ik verwacht had.

Maar ja, op een 50 inch full HD LCD TV zal het er natuurlijk wat minder scherp uitzien...

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:00

Emiel1984

Made in NL

Hier op een 42"... gewoon de disk versie, ziet er prima uit en speelt prima met Nunchuk + wii Remote plus!
Zelfde voor Galaxy 1 en 2 en Sonic Colours. Van alle games de normale disk versie. De downloads lijken me identiek maar kan ik niet bevestigen.

Niet een halve meter voor het scherm zitten en niet al teveel focussen op de graphics, geen WiiU graphics verwachten met een wii spel. Als je de graphics op de wii belangrijker vond dan de game ervaring koop ze dan gewoon niet ;) Youtube staat vol met video's die laten zien hoe de graphics eruit zien van wii games !

[LTS][MTS][HTS]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:04
Heb afgelopen week Metroid Prime trilogy gekocht. Is ook een Wii game (zelfs GameCube) en vind het er helemaal prima uitzien. Moet zeggen dat ik het zelfs de beste game in een hele lange tijd vind. Heb zelf ook galaxy 2 speelt ook als een trein. Allemaal op 42 full HD LCD.

Kopen dus!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:55
Okami ziet er eveneens super uit.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:44
Brammos85 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:25:
Niks mis mee. Zelf speel ik op 2 meter van een 47" TV en het ziet er nog goed genoeg uit. Doet zeker niet onder voor Galaxy.
Ik vind dat de goede Wii games er (erg) goed uitzien op de WiiU. Donkey Kong Country Returns behoort daar zeker toe en is misschien wel de beste imho. Zeker als alles in beweging is ziet het er goed uit!

• datadevil
Heeft iemand een bescherm hoes om zijn gamepad? Mijn zoontje laat nog wel eens wat vallen...

• Barts14
Beste medetweakers,

Ik heb weer even een vraagje omtrent eShop-aankopen. Voor mijn broertjes verjaardag heb ik een downloadcode voor TLoZ: The Wind Waker HD gekocht. Ik wilde deze op mijn eigen NNID inladen, zodat ik hem alvast kon installeren en het spel dus direct gespeeld kan worden.

Op verschillende fora stond dat als je een spel op het ene account koopt, andere accounts op dezelfde console ook gewoon bij de game konden. Dit heb ik tot nu toe ook zelf zo ervaren met de Mario Kart 8 DLC. Maar, voor de zekerheid toch nog maar even technische dienst van Nintendo gebeld. Daar kreeg ik te horen dat dat dus absoluut niet kan, een spel zou namelijk aan het serienummer van de console én aan de NNID gekoppeld worden, en dat zou tot gevolg hebben dat andere gebruikersaccounts op dezelfde Wii U dus geen toegang hebben tot de game.

Het eerste wat de beste man zei (over het serienummer en de NNID) klopt volgens mij wel, maar van het tweede krijg ik toch een beetje de zenuwen. Kan mijn broertje nou straks wel of niet bij het spel als het via mijn account ingewisseld is?

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 22:24
datadevil schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:35:
Heeft iemand een bescherm hoes om zijn gamepad? Mijn zoontje laat nog wel eens wat vallen...
Wij nog niet, maar dat is misschien wel een goed idee. Als ie stuk gaat is het toch een duur ding.

Hail to the king baby!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

datadevil schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:35:
Ik heb er een tijdje zo'n siliconenhoes omheen gehad. Probleem was dat opladen in de cradle dan niet meer werkte :(
Was zoiets als deze
Moet nog eens op zoek naar eentje waar de onderkant wel contact kan maken.

Barts14 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:13:
Daar kreeg ik te horen dat dat dus absoluut niet kan, een spel zou namelijk aan het serienummer van de console én aan de NNID gekoppeld worden, en dat zou tot gevolg hebben dat andere gebruikersaccounts op dezelfde Wii U dus geen toegang hebben tot de game.
Dat lijkt me sterk ... heb onlangs Child of Light gekocht met mijn account, maar beide dochters spelen het ook.

[ Voor 54% gewijzigd door Goner op 12-03-2015 16:51 ]

• Barts14
Dat lijkt me sterk ... heb onlangs Child of Light gekocht met mijn account, maar beide dochters spelen het ook.
Oké, da's mooi. Kon het eigenlijk al bijna niet geloven.

offtopic:
Wel slecht dat de technische dienst van Nintendo kennelijk niet eens goed weet hoe het zit :|

[ Voor 9% gewijzigd door Barts14 op 12-03-2015 17:22 ]

• ndonkersloot
Barts14 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:22:
[...]

Oké, da's mooi. Kon het eigenlijk al bijna niet geloven.

offtopic:
Wel slecht dat de technische dienst van Nintendo kennelijk niet eens goed weet hoe het zit :|
Ik heb Zelda WW ook digitaal op mijn Wii U gekocht onder mijn account en op mijn vriendin haar account met haar nintendo ID kan het spel ook gespeeld worden. Uiteraard wel op dezelfde console.

Volgens mij moet dit gewoon werken en zegt de support gast het verkeerd.. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Support medewerker is idd fout, maar je had het ook gewoon van de Nintendo website kunnen halen:

http://www.nintendo.nl/Wi...dbare-content-672044.html
Kan software die door een gebruiker is gekocht en gedownload gedeeld worden met andere gebruikers op hetzelfde systeem?
Ja. Software die gekocht en gedownload is, kan gebruikt worden via alle aangemaakte gebruikersaccounts op een enkel Wii U-systeem.
En ja, je spel is gekoppeld aan je NNID én de Wii U. Zodra je je NNID zou verwijderen verliest de hele Wii U toegang tot de downloads gedaan met jouw NNID.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 07:23 ]

• datadevil
Goner schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:44:
[...]

Ik heb er een tijdje zo'n siliconenhoes omheen gehad. Probleem was dat opladen in de cradle dan niet meer werkte :(
Was zoiets als deze
Moet nog eens op zoek naar eentje waar de onderkant wel contact kan maken.
En is het dan dik genoeg om tegen vallen te beschermen op tegelvloeren denk je?

• Barts14
Tiwazz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:03:
[...]

Ik heb Zelda WW ook digitaal op mijn Wii U gekocht onder mijn account en op mijn vriendin haar account met haar nintendo ID kan het spel ook gespeeld worden. Uiteraard wel op dezelfde console.

Volgens mij moet dit gewoon werken en zegt de support gast het verkeerd.. 8)7
Oké, da's mooi, bedankt!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 07:14:
Support medewerker is idd fout, maar je had het ook gewoon van de Nintendo website kunnen halen:

http://www.nintendo.nl/Wi...dbare-content-672044.html

[...]

En ja, je spel is gekoppeld aan je NNID én de Wii U. Zodra je je NNID zou verwijderen verliest de hele Wii U toegang tot de downloads gedaan met jouw NNID.
Oeps, daar heb ik dan denk ik overheen gelezen. Heb die pagina wel bezocht namelijk :+

Bedankt voor de hulp!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

datadevil schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 07:30:
[...]
Poeh, geen idee. Ga het ook niet proberen :+ maar het is beter dan niks.
Is vrij dik, zeker 2mm. Vandaar ook probleem met opladen in cradle, ondanks dat een uitsparing in de sleeve zit (niet getest waarschijnlijk)

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:00

Emiel1984

Made in NL

Goner schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:30:
[...]

Poeh, geen idee. Ga het ook niet proberen :+ maar het is beter dan niks.
Is vrij dik, zeker 2mm. Vandaar ook probleem met opladen in cradle, ondanks dat een uitsparing in de sleeve zit (niet getest waarschijnlijk)
Ik zou adviseren om net als bij de Wii remote een touwtje oid dan vast te maken.
Daarnaast niet staan maar enkel in zitmodus spelen.. :+ en niet mee rondrennen..
Als het dan nog misgaat..dan zou ik het ook niet weten. Succes

[LTS][MTS][HTS]

• yedo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-11 21:44
Morgen komt mijn Wii U binnen zoek een paar spellen die ook leuk zijn voor single player.
en zoek een paar aanraders .. Wind walker HD en mario 3D leken me wel goed om mee te beginnen maar sugesties zijn welkom, vooral met een hoop gameplay tijd.

• urk_forever
yedo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:27:
Morgen komt mijn Wii U binnen zoek een paar spellen die ook leuk zijn voor single player.
en zoek een paar aanraders .. Wind walker HD en mario 3D leken me wel goed om mee te beginnen maar sugesties zijn welkom, vooral met een hoop gameplay tijd.
Mario Kart 8? Ook single player heel leuk!

Hail to the king baby!

vooral met een hoop gameplay tijd.
Hyrule Warriors. :)

(maar zoek wel op YouTube eens naar gameplaybeelden om te zien of dit spel in jouw straatje past)

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:48
urk_forever schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:47:
[...]

Mario Kart 8? Ook single player heel leuk!
Pikmin en Donkey Kong Tropical Freeze.

• ndonkersloot
Captain Toad :).

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
bayonetta 2

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• ndonkersloot
Oeh +1. New Super Mario Bros Wii U is ook erg sterk single player.

• yedo
  • Laatst online: 03-11 21:44
Hoop reacties thx :D

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:55
En vergeet de goede Wii games niet. Ik blijf Okami super vinden. Metroid Prime Trilogy, en beide Zelda's zijn ook erg goed

• horizon1978
  • Laatst online: 18-08 08:57
Cpt Toad
MK8
Smash Bros is ook als single player leuk.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 08:59
datadevil schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 07:30:
[...]

Hangt een beetje van je tegels af, denk ik. Als het vrij dunne tegels zijn dan kunnen ze inderdaad wel eens barsten als je er een stuk Nintendo-hardware op laat vallen, ja...

:+

• datadevil
Seal64 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:53:
[...]

Hangt een beetje van je tegels af, denk ik. Als het vrij dunne tegels zijn dan kunnen ze inderdaad wel eens barsten als je er een stuk Nintendo-hardware op laat vallen, ja...

:+
hehe..Dit is een heel degelijke vloer, dus ik denk dat het Nintendo spul barst

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:54

DukeBox

loves wheat smoothies

datadevil schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:04:
hehe..Dit is een heel degelijke vloer, dus ik denk dat het Nintendo spul barst
Denk dat nintendium toch sterker is..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Rayman Legends uit de eStore. Genoeg te doen in dat spel :) En er is altijd wat te doen met Mario Kart, zowel singleplayer als multi. Wat mij betreft is dat dé must have voor dit platform.

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:14

vliegnerd

Nintendo fan.

Aan de slag geweest met Super Mario World in de WiiU virtual console. Echte klassieker natuurlijk. Ik ben geen expert, maar kan in de eerste werelden redelijk uit de voeten.

Grappig dat er nu ook een "save state" optie is, waarbij je tussendoor kunt opslaan. Zoals in emulatoren als Snes9x en zsnes. Maar er is maar 1 slot, dus ik dacht dat het zo'n beetje als in NSMB Wii (U) werkt: Saven en dan later weer verder.

Maar er is een addertje onder het gras. Ook je savegames worden hersteld, dat is gek en overbodig en daar zit een enorm gevaar in:

- Ik speelde de eerste paar levels en na het yellow switch palace mag ik opslaan in het regulier spel. Ik speel nog een paar levels en gebruik het "restore point" net voor het castle.
- Volgende dag ga ik daar verder: Ik speel en flink deel van de tweede wereld. Sla het spel een paar keer op en stop na het opslaan bij "top secret area".
- Weer een volgende dag: Ik speel weer ff ga naar de star-world (daar weer normale savegame, inmiddels 15 exists ofzoiets), sla daar op en kom net bij het castle tijd te kort. Ik denk: "ik gebruik wel ff een restore point". Per ongeluk LAAD ik het vorige restore point uit wereld 1. Geen nood, ff reset: Blijk ik een savegame te hebben met 2 exits.

Mijn savegame is dus OVERSCHREVEN door per ongeluk het restore point terug te zetten in plaats van er eentje op te slaan...

Nu was het nu niet zo erg, 2x een halfuurtje spelen, maar als ik echt ver geweest was in het spel... OEI! Vooral omdat ik op de WiiU geen backups van savegames kan maken enzo.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ja, dat is niet zo raar natuurlijk, het is een savestate, dus een volledige memory dump die wordt weggeschreven naar disk. Bij het laden wordt het 'systeem' in dezelfde staat gebracht als op het moment van het maken van de snapshot.

Juist de simpliciteit maakt het werkbaar: complete memdump wegschrijven of inladen, onafhankelijk van de software die draait. En aangezien savegame data in diezelfde dump zit, is er niet te kiezen om die data te behouden.

Wat jij wil heeft veel meer voeten in de aarde: ieder VC spel slaat savegames anders op, er moet dan voor ieder spel een aparte save functionaliteit worden gemaakt. Dat is niet werkbaar. Niet zo heel gek en overbodig dus...

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Maar wel geïmplementeerd in alle emulatoren behalve die van Nintendo...

Verwijderd

Topicstarter
Jup. Verschil is dat een gewone emulator saved wanneer je iets ingame opslaat (maw luistert naar schrijfacties) De Nintendo emulator doet dat ook, maar ook wanneer je bv de emulator afsluit of wanneer je een savestate opent. Voornamelijk om valsspelen tegen te gaan.

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik vind het in ieder geval erg jammer dat het niet zo werkt (of kan werken) als de rode ballon in NSMB Wii (U), in de zin van: "opslaan en later verder".

Ik heb dit weekend Link between Worlds uitgespeeld (op de n3DS). Wat een heerlijke Zelda was dat zeg!
Wat me met name aansprak was dat hij niet lineair was. De manier waarop ze dat hier deden stemt mij nog positiever voor de aankomende Zelda op de WiiU!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:58
Zin in Vrijdagavond :), Mario party 10 + 5 vrienden. Vooral het browser party gedeelte ben ik benieuwd naar, en daarnaast de mini games :)

Gaan jullie deze ook halen?

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Rudyyy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:42:
Zin in Vrijdagavond :), Mario party 10 + 5 vrienden. Vooral het browser party gedeelte ben ik benieuwd naar, en daarnaast de mini games :)

Gaan jullie deze ook halen?
Ik heb een tijdje geleden Mario Party 10 + Mario Amiibo gepreordered bij Nedgame. Kan niet wachten tot de postbode langs komt.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Zag hem staan bij MM voor 38 euro.
Heb nog een kaartje liggen van 10 wordt dus 28 euro, tuurlijk ga ik hem dan halen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Ja marioparty op zich lachen, maar heb mario party 9 echt te weinig gespeeld... Eigenlijk zo weinig dat het zeker niet 45 euro waard is.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Volgend jaar al?

nieuws: Nintendo presenteert volgend jaar vermoedelijke opvolger Wii U

Nouja de Wii U is natuurlijk een enorme flop dus echt verbazend is het niet.

"21 jaar DSL!"

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

chucky666 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:48:
Zag hem staan bij MM voor 38 euro.
Heb nog een kaartje liggen van 10 wordt dus 28 euro, tuurlijk ga ik hem dan halen.
Hij komt toch pas de 20e uit?
Of wordt ie ouderwets te vroeg verkocht?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:21

Zerora

Ik Henk 'm!

The_Bird schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:38:
Volgend jaar al?

nieuws: Nintendo presenteert volgend jaar vermoedelijke opvolger Wii U

Nouja de Wii U is natuurlijk een enorme flop dus echt verbazend is het niet.
Ja presenteren. Dan duurt het nog minstens anderhalf jaar voordat ie gereleased wordt.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Zerora schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:19:
[...]

Ja presenteren. Dan duurt het nog minstens anderhalf jaar voordat ie gereleased wordt.
Maar toch slecht nieuws voor de huidige Wii U gebruikers.. De nieuwste Mario's etc. zullen niet meer voor de Wii U komen dan.. Had gehoopt dat deze toch wat langer mee zou gaan, terwijl ik van de Mario spellen de gameplay uiterst goed vind op de Wii U. Beter dan de Wii bijv.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Zerora schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:19:
[...]

Dat is nog de vraag. GameCube werd vrij rap na presentatie gelanceerd bijvoorbeeld maar je hebt wel een interessant punt. Nintendo zal dan waarschijnlijk nog steeds mank lopen met de concurrentie qua releasedata nieuwe consoles.

Dat brengt een aantal interessante zaken met zich mee. Hoe gaan ze bijvoorbeeld er voor zorgen dat PS4/XO bezitters overstappen aangezien er nu al een hoge installed base is bij beide systemen. De Mario spelletjes zijn niet voldoende, dat is al gebleken uit de flop die Wii U heet.

Daarbij zal Nintendo qua power wellicht boven de PS4/XO zitten. Gaan developers er tijd insteken om de games te optimaliseren terwijl 3rd parties over het algemeen slecht lopen op Nintendo? Een aantal hebben dit gedaan voor de Wii U en het leverde niks op. Third party is het grote probleem voor Nintendo en ik ben erg benieuwd naar hoe ze dit op gaan lossen. Ze falen daarmee al sinds de Gamecube. Die had nog een beetje support maar daarna is het miniem geworden. Als je kijkt naar de Wii U is het triest.
CoD, GTA, de Batman-reeks, Kingdom Hearts, FIFA, NFL, NBA.....allemaal niet voor Wii U. Dat kost klanten.

Stel dat de nieuwe console in 2017 uitkomt en technisch sterker wordt dan PS4/XO. Wat gaat er dan 2 jaar later gebeuren wanneer de PS5 uitkomt? Krijg je dan hetzelfde verhaal als met de Wii qua performance die weer een aantal jaar acherloopt?

"21 jaar DSL!"

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Nintendo moet iets gaan aanbieden met hun nieuwe console waardoor Playstation en Xbox spelers hun console overbodig gaan vinden. Iets met een compleet plaatje aanbieden. Helaas is Nintendo's visie, waar op zich niks mis mee is, is nog teveel op spelen en familie gericht. En niet op online gamen en multimedia waardoor dit complete plaatje er nooit gaat komen.
Maar als Nintendo een goed online game platform weet op te zetten, eventueel in samenwerking met een bestaand onafhankelijk platform (bijvoorbeeld Steam ofzo). Stel je eens voor dat Nintendo een hybrid family console/Steam-machine gaat ontwikkelen voor een interessant prijsje. Dan hebben ze bijna garandeerd de markt weer in handen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Goner

Goner

What can I do you for ?

danielkraak schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:44:
[...gamecube controller adapter...]
Best een redelijke prijs, maar ik kan de shipping kosten naar NL niet zien. Ik wacht liever toch nog op eentje van Nintendo.
Misschien heb ik iets gemist, maar is dat ding nog steeds niet te krijgen hier ??
Bij Bol verkopen ze nb de SSB gamecube controller - "gebruik controller samen met de GameCube adapter (apart verkrijgbaar)" :?

Ah, fijn : http://www.technologytell...mand-issues-will-persist/

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 17-03-2015 21:55 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Zerora schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:46:
Nintendo moet iets gaan aanbieden met hun nieuwe console waardoor Playstation en Xbox spelers hun console overbodig gaan vinden. Iets met een compleet plaatje aanbieden. Helaas is Nintendo's visie, waar op zich niks mis mee is, is nog teveel op spelen en familie gericht. En niet op online gamen en multimedia waardoor dit complete plaatje er nooit gaat komen.
Maar als Nintendo een goed online game platform weet op te zetten, eventueel in samenwerking met een bestaand onafhankelijk platform (bijvoorbeeld Steam ofzo). Stel je eens voor dat Nintendo een hybrid family console/Steam-machine gaat ontwikkelen voor een interessant prijsje. Dan hebben ze bijna garandeerd de markt weer in handen.
Dan vraag ik me erg af wat er zo bijzonder zou kunnen zijn dat de PS4 en XO overbodig worden. Gamers willen geen gimmicks. Kijk naar de Kinect, de Wii remote op de lange termijn en de Wii U gamepad. Ze willen een sterke console met een brede line up.
Die line up heeft Nintendo al meer dan 10 jaar niet meer. Nintendo heeft de 3rd parties nodig maar de 3rd parties Nintendo niet. Dat is het grote probleem. Nintendo's eigen games zijn sterk maar wanneer je er geen andere games op kan spelen heeft het apparaat een enorme handicap. Dit is een trend die al sinds de N64 loopt maar waar Nintendo zich blijkbaar niks van aantrekt.

De Wii was een succes door de Blue Ocean strategie maar heeft op de langere termijn geen succes wat te zien is aan de huidige console die waarschijnlijk niet eens de verkoopcijfers van de geflopte GameCube zal halen.

"21 jaar DSL!"

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Daarom zeg ik: Laat Nintendo maar eens een familie console/steam machine maken. Dan hebben ze een gouden combinatie.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:55
Ik was ook nog wel van plan om een Wii U te halen voor de Nintendo games, wacht nu wel tot deze nog lager geprijsd gaat worden.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Mars18 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:01:
Ik was ook nog wel van plan om een Wii U te halen voor de Nintendo games, wacht nu wel tot deze nog lager geprijsd gaat worden.
Ik zou hier niet te veel van verwachten. Wellicht dat de Wii U nog goedkoper gaat worden, maar Nintendo games blijven over het algemeen dezelfde prijs. Je moet het dan echt van een aanbieding van een shop hebben (en die zijn vaak snel uitverkocht). Nintendo produceert ook vaak naar vraag. Aan het eind van de levenscyclus van de console zijn veel launch games ook moeilijk te vinden.

Overigens denk ik dat Nintendo games niet snel een miskoop zijn. Veel toptitels kun je tweedehands na jaren nog steeds voor een mooi bedrag kwijt.

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Net mail van Nedgame met het bericht dat Mario Party 10 onderweg is.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:00

Nogne

>.<

Ik heb zojuist Mario Party 10 opnieuw besteld bij Bol.com want ben bang dat mijn pre-order van all4games (die faiiliet is gegaan) niet meer word geleverd.

PS/XBL: Nogne

• urk_forever
danielkraak schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:50:
[...]

Ik zou hier niet te veel van verwachten. Wellicht dat de Wii U nog goedkoper gaat worden, maar Nintendo games blijven over het algemeen dezelfde prijs. Je moet het dan echt van een aanbieding van een shop hebben (en die zijn vaak snel uitverkocht). Nintendo produceert ook vaak naar vraag. Aan het eind van de levenscyclus van de console zijn veel launch games ook moeilijk te vinden.

Overigens denk ik dat Nintendo games niet snel een miskoop zijn. Veel toptitels kun je tweedehands na jaren nog steeds voor een mooi bedrag kwijt.
Inderdaad, ik zie nu nog Wii spellen (Mario Galaxy, Mario Kart etc) in de winkel liggen voor 30-40 euro en dat zijn dan spellen van 4+ jaar oud 8)7

Hail to the king baby!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:46

Flabergasted

Prepare to die !

urk_forever schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:03:
[...]

Inderdaad, ik zie nu nog Wii spellen (Mario Galaxy, Mario Kart etc) in de winkel liggen voor 30-40 euro en dat zijn dan spellen van 4+ jaar oud 8)7
Maar de kwaliteit van bovengenoemde games is dan ook tijdloos ... en elke cent waard !

• urk_forever
Flabergasted schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:27:
[...]

Maar de kwaliteit van bovengenoemde games is dan ook tijdloos ... en elke cent waard !
Kwaliteit ja, maar de prijs is mij te hoog. Voor 10 euro koop je dezelfde game tweede hands op marktplaats.

Hail to the king baby!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:55
danielkraak schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:50:
[...]

Klopt zag ik ook bij de Wii, maar hoop vooral dat de console nog wat zakt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Reviews en impresseis van MP komen binnen. Blijkbaar zit er een nieuwe regel in::
Mario Party's core idea (a virtual board game with minigames to shake things up) is smart, but recent iterations have dropped the more complex rules and options that make board games interesting in the first place. Mario Party 10's game boards are linear, with little complexity. Dice rolls move all characters together in one vehicle on rails, meaning fate – not strategy or skill – decides pretty much everything but minigames.And here's the kicker: In the main Mario Party mode, a new rule change means you don't actually get to play the minigames that oftenn. So what is the point of this, exactly?
I wish I could tell you to just play Mario Party for the minigames, but you actually don't get to play that many of them. In Mario Party mode, you only play a minigame if you land on a minigame space – and they’re rare enough that it's entirely possible to play an entire game without hitting one. Minilame!
Wat een tegenvaller.

"21 jaar DSL!"

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:06
The_Bird schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:55:
Reviews en impresseis van MP komen binnen. Blijkbaar zit er een nieuwe regel in::

[...]

[...]

Wat een tegenvaller.
Ennn daarom koop ik dus nooit pre-order.....
Das wel balen zeg. Hopelijk is er een mini-game mode... vind Nintendoland wel erg leuk (vooral luigi's mansion met het spookje, en mario "tikkertje") en hoopte meer van dit soort 1 vs many spelletjes te kunnen doen. Maar dat hele boardgame vertraagd het enorm en zeker als je nauwelijks minigames speelt.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:09

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Zo dat is even service van Nintendo! Ik heb de Wii U vanaf de lancering (eigenlijk dagje eerder ;) ) en had het probleem dat het linker analooge pookje niet meer goed werkte.

Ik had mijn gamepad aangemeld voor reparatie en verwachte eerst na onderzoek een kostenopgaaf te krijgen. Vandaag heb ik de controller terug ontvangen die kosteloos door Nintendo vervangen is! Nice :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• horizon1978
  • Laatst online: 18-08 08:57
Dat van de minigames in MP10 is inderdaad wel vreemd. Naja, hopelijk kun je ze allemaal los spelen. Dat doen de kinderen nu bij Wii Party U ook het meeste. Of bij de oudere MP9.

Bowser Part Mode schijnt wel leuke toevoeging te zijn. Vooral qua gamepad gebruik.

[ Voor 19% gewijzigd door horizon1978 op 18-03-2015 20:26 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

horizon1978 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:21:
Dat van de minigames in MP10 is inderdaad wel vreemd. Naja, hopelijk kun je ze allemaal los spelen. Dat doen de kinderen nu bij Wii Party U ook het meeste. Of bij de oudere MP9.

Bowser Part Mode schijnt wel leuke toevoeging te zijn. Vooral qua gamepad gebruik.
Dat las ik ook maar ik vind de normale borden minstens even belangrijk aangezien ieder dan gelijke rollen heeft. Erg jammer al met al want ik was wel geinteresseerd in deze game. Dat werd echter al minder toen ik het roster zag. Waarom hebben ze Kamek weggehaald? Die was geweldig!

Daarbij zitten we in 2015.....en er is nog steeds geen online multiplayer in Mario Party. En voordat de fanboys komen met dat MP offline gespeeld moet worden zou het Nintendo sieren om online tenminste als optie aan te bieden voor degenen die dat willen.
De N64 en Gamecube Mario Party's zijn fantastisch om online te spelen met vrienden icm skype. Wanneer ze dit officieel toe zouden voegen in MP10 dan zou dat een enorme meerwaarde zijn.

"21 jaar DSL!"

Pagina: 1 ... 69 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic