"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wow nu komen er herinneringen los zeg - was er niet een space hulk spel zo`n 25 jaar terug toen we nog een 386 hadden ofzo? Rete scary, ging je een hoekje om kwam er zo`n alien aangerend - miste je met je gatling gun en had je geen melee wapen dan was het dag-dag soldaatje. En dat turn based geloof ik...lanerios schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:10:
Space Hulk voor de Wii Ubinnenkort toch maar weer aansluiten, woop!
Hoe heette dat spel eigenlijk?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Warhammer: Chaos Gate denk ik?Twee Dee schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:27:
[...]
Wow nu komen er herinneringen los zeg - was er niet een space hulk spel zo`n 25 jaar terug toen we nog een 386 hadden ofzo? Rete scary, ging je een hoekje om kwam er zo`n alien aangerend - miste je met je gatling gun en had je geen melee wapen dan was het dag-dag soldaatje. En dat turn based geloof ik...
Hoe heette dat spel eigenlijk?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ook Space Hulk ?
Wikipedia: Space Hulk (1993 video game)
EDIT: als ik er naar kijk, word ik al weer bijna misselijk. Had ik vroeger bij Wolfenstein ook ...
YouTube: Space Hulk (1993) - Avenged - Final Mission
[ Voor 27% gewijzigd door Goner op 24-04-2015 15:37 ]
Moeilijk, zenuwslopend en frustrerend... Toch blijvende (positieve) herinneringen al ben ik nooit ver gekomen...
Verder zou ik geen winkel kennen hier in Enschede die Wii U games verkoopt. Gameshop Twente is net failliet en dat was het enige alternatief v.z.i.w.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Bart Smit, Bijenkorf, V&D, etc.Aaargh! schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:15:
Iemand nog een suggestie waar je in een fysieke winkel Wii U games kan kopen ? Alle goeie spellen uit de eShop heb ik al, dus ik ben van ellende maar door die paar games die alleen opdisc
![]()
te krijgen zijn aan het heen werken. Zag dat de MM CoD: Ghosts voor maar €15 had dus die wilde ik ff oppikken... helemaal in de regen de stad in gefietst om er achter te komen dat er bij de MM maar 4 Wii U games liggen.
Verder zou ik geen winkel kennen hier in Enschede die Wii U games verkoopt. Gameshop Twente is net failliet en dat was het enige alternatief v.z.i.w.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
GameMania of Nedgame, bij die laatste bestel ik vaak PS Vita en PC games aangezien ze in de winkels vaak weinig voorraad hebben.Aaargh! schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:15:
Iemand nog een suggestie waar je in een fysieke winkel Wii U games kan kopen ? Alle goeie spellen uit de eShop heb ik al, dus ik ben van ellende maar door die paar games die alleen opdisc
![]()
te krijgen zijn aan het heen werken. Zag dat de MM CoD: Ghosts voor maar €15 had dus die wilde ik ff oppikken... helemaal in de regen de stad in gefietst om er achter te komen dat er bij de MM maar 4 Wii U games liggen.
Gamemania daartegen heeft een redelijk nette Wii U collectie, niet super veel maar meer dan in een winkel als Bart Smit of Media Markt.
Verwijderd
Gisteren voor het eerst de 8 nieuwe tracks gespeeld. Weer erg leuk gedaan. Babypark (of hoe het dan ook heet, die met die kleine ovaaltjes) was dikke chaos.
Geen van beide heeft een winkel in Enschede, dan kan ik het net zo goed bij MediaMarkt bestellen, het ging me er juist om dat ik het spel direct wil hebben, niet dagen wachten tot het bezorgd is. Nu toch al te laat, helaas dus niet gamen dit weekend.Mizgala28 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:20:
[...]
GameMania of Nedgame, bij die laatste bestel ik vaak PS Vita en PC games aangezien ze in de winkels vaak weinig voorraad hebben.
Die nieuwe banen zijn wel pareltjes... Ik heb normaal gesproken een bloedhekel aan DLC, maar dit spul is echt koning. Met name die nieuwe F-zero track en de terugkeer van Babypark
Mijn vriendin heeft 200cc al uitgespeeldHenk schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:26:
Ik heb net de 200cc cup unlocked, maar fuck, dat is even anders zeg. De tagline zegt zoiets als 'braking is required' en daar is geen woord mee gelogen, je kunt anders echt geen bocht normaal nemen
Die nieuwe banen zijn wel pareltjes... Ik heb normaal gesproken een bloedhekel aan DLC, maar dit spul is echt koning. Met name die nieuwe F-zero track en de terugkeer van Babypark
Moet wel toegeven dat de nieuwe banen wel erg leuk zijn, vooral die van Zelda en F-Zero.
@Aaargh!, als je bij MM de games hebt besteld kon dat evengoed bij Nedgame, die heb ik meestal dan de volgende dag thuis.
Beide onacceptabel. Ik koop normaal games in de eShop en dan zijn ze meestal in een paar uur binnen (nog te lang, maar goed). Sommige games staan helaas niet in de eShop en dan moet je dus zo'n akelig schijfje kopen, maar ik wil daar niet dagen op wachten, er mag hooguit een paar uur zitten tussen de beslissing om een game aan te schaffen en dat ik daadwerkelijk kan spelen, anders hoeft het niet. Ik heb dus niks besteld, liever geen spel dan iets bestellen en dan 4 dagen wachten voor je het hebt.Mizgala28 schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:40:
[...]
@Aaargh!, als je bij MM de games hebt besteld kon dat evengoed bij Nedgame, die heb ik meestal dan de volgende dag thuis.
Het is 2015, ik verwacht instant gratification.
[ Voor 6% gewijzigd door Aaargh! op 26-04-2015 16:02 ]
Dat is ongeveer net zo snel als naar de winkel rijden, spel kopen en teruggaan.
Ik snap je menig en respecteer je keuze maar je bent wel ongeduldigAaargh! schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:01:
[...]
Beide onacceptabel. Ik koop normaal games in de eShop en dan zijn ze meestal in een paar uur binnen (nog te lang, maar goed). Sommige games staan helaas niet in de eShop en dan moet je dus zo'n akelig schijfje kopen, maar ik wil daar niet dagen op wachten, er mag hooguit een paar uur zitten tussen de beslissing om een game aan te schaffen en dat ik daadwerkelijk kan spelen, anders hoeft het niet. Ik heb dus niks besteld, liever geen spel dan iets bestellen en dan 4 dagen wachten voor je het hebt.
Juist dat wachten maakt het leuker voor mij.
Ik las deze reactie, en ik zou zweren dat hij van een 10-jarige was die niet anders weet dat je dingen kan streamen en downloaden. Stampvoetend: "ik wil het nu!"Aaargh! schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:01:
[...]
Beide onacceptabel. Ik koop normaal games in de eShop en dan zijn ze meestal in een paar uur binnen (nog te lang, maar goed). Sommige games staan helaas niet in de eShop en dan moet je dus zo'n akelig schijfje kopen, maar ik wil daar niet dagen op wachten, er mag hooguit een paar uur zitten tussen de beslissing om een game aan te schaffen en dat ik daadwerkelijk kan spelen, anders hoeft het niet. Ik heb dus niks besteld, liever geen spel dan iets bestellen en dan 4 dagen wachten voor je het hebt.
Maar wat blijkt uit je profiel: je bent van 1979... Where did it go wrong? Instant gratification?!? Seriously? Impatient much?
Het aanschaffen van een auto, huis, bankstel etc. met wacht en levertijden moet ware torture voor jou zijn. Sterkte.
This is a Rapture reminder..
Spel is niet meer leverbaar bij coolblue.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:09:
Bestel dan bij Coolblue, daar hebben ze VandaagNog, waarbij ze dezelfde dag nog leveren![]()
Dat is ongeveer net zo snel als naar de winkel rijden, spel kopen en teruggaan.
Nu nog wat games zoeken die ik naast Mario kart wil.
Het wachten haalt voor moj elke lol er af. Tegen de tijd dat het geleverd wordt heb ik er al helemaal geen zin meer in en ben ik al lang met iets anders bezig.Mizgala28 schreef op zondag 26 april 2015 @ 20:03:
[...]
Ik snap je menig en respecteer je keuze maar je bent wel ongeduldig
Juist dat wachten maakt het leuker voor mij.
Ontzettend. Ik heb maar heel weinig vrije tijd en dus wil ik daar optimaal gebruik van maken. Dat ik het spel niet direct kan aanschaffen betekend dus gewoon 3 vrije dagen verprutst die ik nooit weer terug krijg. Het zou in 2015 niet nodig moeten zijn om dagen te wachten op wat basically aan hele kleine data-overdracht is.Sssquirrel schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:02:
[...]
Ik las deze reactie, en ik zou zweren dat hij van een 10-jarige was die niet anders weet dat je dingen kan streamen en downloaden. Stampvoetend: "ik wil het nu!"
Maar wat blijkt uit je profiel: je bent van 1979... Where did it go wrong? Instant gratification?!? Seriously? Impatient much?
Batman Arkham Origins is voor een 10tje bij Intertoys en Darksiders (2?) voor 10tje bij Gamemania.Woolfy681 schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:42:
Van het weekend dan toch maar de knoop door gehakt en een Wii U gekocht. Eerst bij intertoys geweest, maar die hadden hem niet op voorraad Bartsmit gelukkig wel. Moet zeggen het is toch een goed apparaat spelen op de tablet/controller werkt echt super.
Nu nog wat games zoeken die ik naast Mario kart wil.
Van andere titels is Zelda Hyrule Warriors, WatchDogs en Bayonetta 2 wel leuk.
Voor de rest nog heel wat Mario games verder
Short Attention Span?Aaargh! schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:42:
[...]
Het wachten haalt voor moj elke lol er af. Tegen de tijd dat het geleverd wordt heb ik er al helemaal geen zin meer in en ben ik al lang met iets anders bezig.
Vergeet de beste game voor op de wiiU gamepad niet:Mizgala28 schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:03:
[...]
Batman Arkham Origins is voor een 10tje bij Intertoys en Darksiders (2?) voor 10tje bij Gamemania.
Van andere titels is Zelda Hyrule Warriors, WatchDogs en Bayonetta 2 wel leuk.
Voor de rest nog heel wat Mario games verder
Rayman Legends
Mass Effect 3 is ook wel goed te doen op de tablet.
Beide spellen zijn voor 15 á 19 euro te krijgen momenteel.
[ Voor 12% gewijzigd door Flozem op 27-04-2015 14:37 ]
Nee, super gestressed, voel me continue gehaast en opgejaagd.
Kwestie van een Japanse Wii U importeren.
En je mindset van alles nu moeten en willen gaat daar bij helpen?Aaargh! schreef op maandag 27 april 2015 @ 15:25:
[...]
Nee, super gestressed, voel me continue gehaast en opgejaagd.
Ik vind juist de discjes ontzettend leuk. Stukje jeugdsentiment, elke keer als ik mijn snes/n64 vind met de games er nog bij, voel ik me weer een klein kind. Ik heb daarbij echt een stuk meer met fysieke games dan virtual games. Nog los van het feit dat fysieke games het nog doen als nintendo ooit stopt met de Wii U services
De games die ik echt MOET hebben ga ik gewoon bij een shop halen, stap even in de auto of op de fiets, en rommel de binnenstad in. MM/GameMania/willekeurige speelgoedwinkel zit altijd wel in de buurt, toch?
[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 27-04-2015 21:02 ]
Sssquirrel schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:02:
[...]
Ik las deze reactie, en ik zou zweren dat hij van een 10-jarige was die niet anders weet dat je dingen kan streamen en downloaden. Stampvoetend: "ik wil het nu!"
Het aanschaffen van een auto, huis, bankstel etc. met wacht en levertijden moet ware torture voor jou zijn. Sterkte.
- Hij woont vast nog bij zijn moeder (wachtlijst huur? regelen hypotheek? onzin!
- Bankstel haalt die bij de Ikea (al moet die wel binnen een uur in elkaar te zetten zijn natuurlijk)
- En een auto koopt die alleen tweede hands. Liever een barrel dat direct mee kan, dan een nieuwe of nagekeken auto
Heb maar 1 vriend op de Wii U aangezien al mijn vrienden geen Wii U hebben
Hij is kennelijk beschikbaar volgens de nintendo.nl site, maar zie hem nergens staan in de eshop?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Kijk hier maar eens:
http://www.nintendo.nl/Sp...cs-Highlights-986009.html
Releasedatum 30-04-2015
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2015 13:00 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Woolfy681 op 29-04-2015 08:53 ]
Oude controller + motion plus werkt prima.Woolfy681 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:52:
Even een vraag werken de Wii motion plus adapters ook op de Wii U ? Of moet je echt een Wii remote plus controller hebben ?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Slechts 6000 sterren. Hopelijk is dit een voorbode van wat er komen gaat in het nieuwe programma.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Hopelijk komt-ie ook in het nieuwe "loyaliteits-programma".
[ Voor 5% gewijzigd door Twee Dee op 01-05-2015 14:31 ]
https://www.kickstarter.c...er-rare-vival/description
[ Voor 3% gewijzigd door jorisderoo op 01-05-2015 22:19 ]
Backed!jorisderoo schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:41:
Nu op Kickstarter een old school platformer gemaakt door enkele ontwikkelaars die ook aan banjo kazooie gewerkt hebben. Ziet er echt goed uit, hopelijk kunnen ze de beloften waarmaken.
Blijkbaar. Ik vind het wel grappig en ben eens aan die gespiegelde circuits begonnen. De 200cc is mij iets "te". Ik heb de 50cc allemaal met 3 sterren nu en ben nu bezig met de 100cc. Dit is mijn eerste Mario Kart Game en ben niet zo'n hardcore gamer. Maar het is wel een van de leukste spellen die ik heb op mijn WiiU.CrazyRooster schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:09:
Heeft Nintendo zich nu bedacht ofzo? Was een nieuwe update voor MK8 waarin circuits nu gespiegeld geleden kunnen worden en 200CC ook gelijk beschikbaar is namelijk.
Geen moment spijt gehad van de aanschaf en het kopen van de DLC!
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Zijn er meer mensen hier ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Enig idee of dat er ook een fysieke kopie uitkomt voor Yooka-Laylee op Wii U? Anders back ik nu wel, maar ik zie enkel dat het voor een digitale versie is.jorisderoo schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:41:
Nu op Kickstarter een old school platformer gemaakt door enkele ontwikkelaars die ook aan banjo kazooie gewerkt hebben. Ziet er echt goed uit, hopelijk kunnen ze de beloften waarmaken. Komt ook naar Wii U!!!
In de faq staat dat die mogelijkheid bestaat als ze met een uitgever in zee gaan. Ze zijn zelf te klein om fysiek uit te geven op consoles. Zou er niet op rekenen.Ggampie schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:08:
[...]
Enig idee of dat er ook een fysieke kopie uitkomt voor Yooka-Laylee op Wii U? Anders back ik nu wel, maar ik zie enkel dat het voor een digitale versie is.
Je kunt sowieso nu al backen, je kunt je bedrag en beloning gedurende de hele campagne aanpassen, dus als ze de optie nog toevoegen kun je altijd switchen
Maar ik zie alleen die nog maar in de winkels...
10 second ninja DONE
deze heb ik laatst besteld; http://www.amazon.de/Nint...105&sr=1-9&keywords=wii+uSagat schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:52:
Weet iemand hier of er nog wii u bundels van 200 euro zijn? Ik vind 300 wat prijzig
Media Markt heeft meestal die goedkopere nog.Sagat schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:52:
Weet iemand hier of er nog wii u bundels van 200 euro zijn? Ik vind 300 wat prijzig
Mirror cup heeft er altijd ingezeten. 200cc is de nieuwe dlc toevoeging.CrazyRooster schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:09:
Heeft Nintendo zich nu bedacht ofzo? Was een nieuwe update voor MK8 waarin circuits nu gespiegeld geleden kunnen worden en 200CC ook gelijk beschikbaar is namelijk.
Verwijderd
Vorige week bij lokale intertoys Wii U zombie bundel gekocht voor 224 euro.Sagat schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:52:
Zwarte wii u + extra controller + game.
Zwarte Wii U = altijd de 32gb variant = een hele goede deal voor die prijs.Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:53:
[...]
Vorige week bij lokale intertoys Wii U zombie bundel gekocht voor 224 euro.
10 second ninja DONE
Mario kart 8 speelt lekker weg al moet ik met 150cc nog behoorlijk mijn best doen om te winnen.
Van de week krijg ik Super mario 3d world binnen en kan ik daarmee aan de slag en heb Yoshis woolly world in de preorder staan. Toch vind ik het wel jammer ( en eigenlijk ook wel een beetje een gemiste kans van Nintendo) dat de amiibo's zo slecht leverbaar zijn, maar daar zijn er hier vast meer van die dat vinden.
Vanavond maar even 200cc oefenen, gisteren een gast gezien met 83k rating die daar ook zwaar domineerde.
Van me ma krijg ik op me donder als ik de Wii U ga halen omdat ik als een PS4 en Xbox One heb
en ja mijn vakantie heeft er ook mee te maken
en daarnaast nog een vriendin hebben die boos wordt als ik er 1 wil gaan halen, terwijl ze er zelf ook 1 wil maar het geld er nog niet voor heeft.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Weet je dat zeker? Dan heb je dus de 32gb versie voor 76 euro goedkoper met nog eens een extra controller...Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:53:
[...]
Vorige week bij lokale intertoys Wii U zombie bundel gekocht voor 224 euro.
10 second ninja DONE
"21 jaar DSL!"
Jammer dat de prijzen de laatste tijd gestegen zijn (niet gek met de dalende euro). Bijna 300 euro uitgeven om 1 spel te kunnen spelen, is me net wat te gortig. Had eind december dus mijn slag moeten slaan (toen ik dezelfde opmerking maakte
Je moet smash niet zien als een SF4, want dat is het gewoonweg nietSagat schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:45:
Mm a'foort had alleen de mk bundel. Ga morgen nog even mm arena checken. Of misschien nog wachten. Spellen die ik interresant vind heb ik allemaal al voor de wii behalve toad treasure tracker en mario 3d world. Ik twijfel of smash iets voor mij ksn zijn, ooit de cube versie geleend...en dat klikte niet, maar denk dat ik het beter bij sf4 kan houden... Hier toevallig mensen die het beide spelen?
Wat mij betreft (en nu haal ik vast de woede van menig smash fan op me) is smash niet echt een fighting game zoals een Sf4 or MK of KI. Persoonlijk vind ik het meer een party fighter, leuk voor met meerdere mensen maar niet meer dan dat ;P
Sowieso hoop ik dat de preorders wel beginnen binnenkort voor Fatal Frame 5, die wil ik ook nog wel hebben, SMT X FE staat al in de preorder en Splatoon is later deze maand, en ook dat lijkt me wel geinig.
Verwijderd
Haha yup, intertoys biedt die bundel met die prijs al bijna een jaar aan voor die prijs, maar nu pas gekocht.Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:58:
[...]
Weet je dat zeker? Dan heb je dus de 32gb versie voor 76 euro goedkoper met nog eens een extra controller...
Op de site zie ik die niet staan.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:30:
[...]
Haha yup, intertoys biedt die bundel met die prijs al bijna een jaar aan voor die prijs, maar nu pas gekocht.
Verwijderd
http://www.budgetgaming.n...ler+%28zwart%29_Wiiu.html
2de en 3de reactie van onder.
Maar zijn de laatste restjes, dus daarom niet online.
MK8 is het helemaal waard.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:34:
Het blijft toch heel erg "jeuken" om gewoon alleen voor MK8 een WiiU aan te schaffen.
Jammer dat de prijzen de laatste tijd gestegen zijn (niet gek met de dalende euro). Bijna 300 euro uitgeven om 1 spel te kunnen spelen, is me net wat te gortig. Had eind december dus mijn slag moeten slaan (toen ik dezelfde opmerking maakte)
En dan nog perfecter met de betaalbare DLC.
geek: Universal-pretparken krijgen Nintendo-attracties
Dat is wel erg slecht aangezien de GameCube financieel al een tegenvaller was.In totaal heeft Nintendo 9,54 miljoen Wii U's verkocht, de helft van het aantal verkochte GameCubes.
"21 jaar DSL!"
Oh ik zie ze ook niet als gelijksoortige games, waar was nieuwsgierig of er hier mensen waren die beiden spelen. Meer dus of je ze beiden leuk vind juist terwijl het hele andere games zijn.Akaendra schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:48:
[...]
Je moet smash niet zien als een SF4, want dat is het gewoonweg niet
Wat mij betreft (en nu haal ik vast de woede van menig smash fan op me) is smash niet echt een fighting game zoals een Sf4 or MK of KI. Persoonlijk vind ik het meer een party fighter, leuk voor met meerdere mensen maar niet meer dan dat ;P
Maar zoals gezegd denk dat ik em miss 2e hands of als er een goede online aanbieding is ofzo, eerst maar is die wii u.
@mk
Goed om te horen dat deze eerlijker is.
10 second ninja DONE
Tijden zijn nu eenmaal veranderd, en er is flinke concurrentie gekomen. Maar de slechte verkopen voor de Wii U begrijp ik wel. Als ik mensen vertel dat ik een Wii U heb, denken ze dat je het tablet los koopt voor bij je wii.
Het is gewoon slecht gemarket, en dan hebt een naam die bijna gelijk is ook niet.
Zelf best tevreden over de Wii U tot nu toe. Al speel ik het niet zo heel veel.
"21 jaar DSL!"
Verder doet Batman me helemaal niks en sportgames nog minder. (Al wil ik wel een nieuwe Mario Strikers)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 13:48 ]
10 second ninja DONE
De XBOX ONE is voor mij de teleurstelling van deze generatie met echt 0 leuke exclusieve games.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 13:57 ]
Dat is leuk en aardig maar dan zijn wij dik 3,5 jaar na de launch, dat is wel erg lang wachten.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:52:
Wat de Wii U mist IMHO, is een F-Zero, Metroid en nieuwe Zelda game. En ik heb zo'n vermoeden dat we voor juni volgend jaar alle drie zullen hebben.
AC en Batman heb je wel voor de Wii U trouwens.Sagat schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:52:
Gta vind ik ook geen nintendo spel, ja ik weet dat er dingen als bayonetta zijn of wat ouder mad world of res evil maar toch. Geen batman, ac of cod of bf tsja... Sander jij bent denk ik de grootste nintendo liefhebber en zelfs jij hebt tock ook een ps4? Een beter argument kan ik niet verzinnen
Maar goed, hier staat ook een Wii U in huis maar ik speel vooral op de PC en de Vita en mijn vriendin op haar 3ds en PC, af en toe pak ik weleens de SNES of PS3 uit de kast, of zet ik de Wii U aan voor MK8 maar dat is het.
[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 07-05-2015 13:56 ]
Zo moet je hem ook zien denk ik. Ik heb zelf een WiiU naast een PC. Een ideale tweede console. Die hoeft niet zo nodig de mainstream games te hebben want die heeft de PC al maar biedt wel ervaringen die je nergens anders vindt.Woolfy681 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:48:
Ik zelf heb de Wii U gekocht (twee weken geleden) voor de Nintendo games welke ik graag wilde spelen. Hij staat bij mij naast een Xbox one, maar moet zeggen dat ik nu meer op de Wii U speel dan op de Xbox.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En daarna ga ik eindelijk eens een Splatoon topic maken (vanavond of morgen)
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 15:17 ]
Ac en batman zijn 'oude' versies toen er nog iets van support was. Er zullen zeer waarschijnlijk geen nieuwe versies komen. Ik speel zelf erg weinig en vooral de tablet mode spreekt me aan dus desondanks hoop ik er binnenkort een te hebbenMizgala28 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:54:
[...]
AC en Batman heb je wel voor de Wii U trouwens.
Maar goed, hier staat ook een Wii U in huis maar ik speel vooral op de PC en de Vita en mijn vriendin op haar 3ds en PC, af en toe pak ik weleens de SNES of PS3 uit de kast, of zet ik de Wii U aan voor MK8 maar dat is het.
10 second ninja DONE
Maar in alle gevallen maakt het niet uit dat ze niet op de WiiU verkrijgbaar zijn, ik heb namelijk gewoon een PC. En dat is ook mijn probleem met de PS3/4 en de Xbox360/1 – véél te veel overlap met de concurrent en de PC, dus geen eigen identiteit.
Nintendo heeft, naast een PC, echt meerwaarde, want die doen lekker hun eigen ding. De rest hobbelt een beetje achter de PC aan en heeft ook gewoon het gros van de games van de PC in het assortiment.
Meer cijfers:

Had geen idee dat de 3DS zo slecht verkocht ivm de DS. Ter vergelijking: de PSP heeft zo'n 80 miljoen verkocht ondanks dat die in veler ogen "geflopt" was.
Ook interessant om te zien dat de attach rate (aantal spellen verkocht per console) op de DS veel hoger was ondanks de piraterij.
"21 jaar DSL!"
Verwijderd
Juist!ph4ge schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:11:
[...]
Zo moet je hem ook zien denk ik. Ik heb zelf een WiiU naast een PC. Een ideale tweede console. Die hoeft niet zo nodig de mainstream games te hebben want die heeft de PC al maar biedt wel ervaringen die je nergens anders vindt.
Ik heb dezelfde ervaring. Over het algemeen genomen zul je als ''echte'' gamer niet aan je behoefte komen met alleen een Wii U, maar tegelijkertijd is het wel één van je mooiste en unieke aanvullingen op je game collectie die je niet meer wilt missen.
Het hebben van een PS4 + Game PC zie ik niet de meerwaarde van in, eveneens van de XONE + Game PC, tenzij je echt een liefhebber bent van die paar exclusieve console titels. Maar over het algemeen genomen kom je volledig aan je trekken wanneer je een Game PC hebt in combinatie met een Wii U.
De Game PC voor de echte hardcore games met serieuze inhoudelijke content, de Wii U voor de vele exclusieve luchtige games waarbij het hebben lol de prioriteit heeft. Vooral nu vind ik voor mij de Wii U echt ideaal. Nu heb ik geen halve dag volledig vrij om me te verdiepen in een game met veel content, maar alleen zo nu en dan een uurtje om te doden. Paar potjes MK8 of Super Smash is dan ideaal.
De betaalbare prijs van de Wii U en de waardering voor de innovativiteit van het bedrijf liet mij niet lang twijfelen om een Wii U te kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 18:43 ]
Dat wordt voor mij een instant-buy. Leuke shooter die nog redelijk kindvriendelijk is ook. Net ff bij Game-mania ge-preordered. Meteen een reden om voor een losse hd te kijken gezien de forse uitbreidingen die ervoor worden aangekondigd.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:15:
Trouwens straks de Splatoon direct. (16:00 onze tijd)
En daarna ga ik eindelijk eens een Splatoon topic maken (vanavond of morgen)
Iemand trouwens die mede-auteur voor het Splatoon topic wil worden? Mijn DM staat open
En...
[Wii U] Het Splatoon Topic
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 23:08 ]
Ben wel benieuwd naar de nieuwe Xenoblade, hoop alleen dat het wat minder eentonig is als deeltje 1. Deel 1 heb ik echt even 2 maanden op zij moeten leggen om dat ik er wel even genoeg van had..
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
3 uur max en je bent er doorheen, er zijn al reviews van, het is een belachelijk simpel en monotoon spel dat erg kort is.ReCreator schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:26:
Vandaag is ook de nieuwe Kirby uit! Ik ben wel benieuwd naar deze game, is deze coop ook een beetje leuk?
Oftewel, afwachten tot hij misschien ooit in de budgetbak belandt.
De Wii U wordt ook lekker gebruikt en ik denk dat dat ook wel blijft. Heb MK8 en Super Smash erbij gekocht.
Gisteren een avondje MK8 online gespeeld dat werkt echt uitstekend!
Heb altijd op de pc games gespeeld maar nu ik ouder ben en minder tijd heb vind ik dat niet leuk meer. Dan is een 2DS en Wii U echt top
Ooh dat is zonde zeg! Dan wachten we dat maar lekker af, en wacht ik nog wel op Yoshi's Wooly World...Mizgala28 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:40:
[...]
3 uur max en je bent er doorheen, er zijn al reviews van, het is een belachelijk simpel en monotoon spel dat erg kort is.
Oftewel, afwachten tot hij misschien ooit in de budgetbak belandt.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
ReCreator schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:54:
[...]
Ooh dat is zonde zeg! Dan wachten we dat maar lekker af, en wacht ik nog wel op Yoshi's Wooly World...
Wow, iemand uit nog HGGCT tijdperk...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic