• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

GZ schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:47:
[...]

offtopic:
Wow, iemand uit nog HGGCT tijdperk...
Haha, nu voel ik me oud :+

Maar inderdaad! Wat een leuk topic was dat altijd! :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

DJ-Promo schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:46:
Heb altijd op de pc games gespeeld maar nu ik ouder ben en minder tijd heb vind ik dat niet leuk meer. Dan is een 2DS en Wii U echt top :).
Opvallend ... ben ook nog van het C-64, Amiga, PC tijdperk en inderdaad, tot voor kort altijd op PC (CoD, Battlefield, STALKER, Quake etc) gespeeld. Laatste game was Metro:Last Light, daarna eigenlijk alleen nog maar 3DS en Wii (U) games (Zelda, AC, Mario Kart). Gedeeltelijk door invloed van 2 dochters, vermoed ik ... nog wel CoD geprobeerd op Wii U, maar het is niet meer hetzelfde.

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-11 07:32
Iemand splatoon al getest?

Vanavond 21:00 nog ff doen!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
trekker22 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:01:

Heb zelfs vanochtend m'n wekker gezet om meteen de eerste ronde te proberen :D

Dat was lachen, allemaal hartstikke noob. Dat was de tweede ronde wel anders. De multiplayer liep in mijn ervaring soepel. Geen lag ervaren en meestal was de tijd in de lobby zo kort dat je amper het pauze spelletje kon spelen.

Op dit moment is de 'verfroller' mijn favoriete wapen.

Verwijderd

Helaas ook nog geen kans gehad om Splatoon te proberen. Jammer dat het maar zo kort kan en alleen op specifieke tijden. Alleen vanavond om 21:00 uur nog maar de kans, hopelijk ben ik nog op tijd thuis!

Ben heel benieuwd wat de ervaringen zijn. Het kwam tot dusver nog redelijk ééntonig op mij over.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2015 17:56 ]

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:30
Weet iemand hoe je uw nintendo network id kan koppelen aan de club nintendo? Als ik op de eshop ga kijken, zie ik daar nergens een instelling voor. Volgens de site van Nintendo moet je het daar doen, maar ik vind die knop gewoon nergens :(. Ik zou die punten nog kunnen gebruiken :).

• Smoonshine
  • Laatst online: 18-11 14:05

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb het tussen 13:00 en 14:00 een half uurtje gespeeld en ik vind het echt een ontzettend leuk spel. Lekker toegankelijk. Ik werd er in ieder geval blij van. Blij genoeg om hem straks voor 35 euro aan te schaffen.

Het enige waar ik bang voor ben is dat het inderdaad nog wel snel zou kunnen gaan vervelen. Ik las dat er in eerste instantie maar 5 area's zijn en dat is natuurlijk niet heel veel. Ook is het de vraag of het wel voldoende diepgang biedt om leuk te blijven. Maar voorlopig geef ik het het voordeel van de twijfel. Voor dat geld kun je je er ook nog niet echt een buil aan vallen.

Tot nu toe vind ik de verfroller ook het fijnst al kan dat veranderen naarmate de mensen met het kanon wat beter worden. Je bent wel erg kwetsbaar met de roller. Al is het wel geniaal om met je roller van achteren iemand omver te rollen.

uhm...

trekker22 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:01:

Even mezelf quoten uit 't Splatoon topic:
RayNbow schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:44:
Stukje van een match van vanmiddag:
:p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 11:21
Mizgala28 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:40:
[...]

3 uur max en je bent er doorheen, er zijn al reviews van, het is een belachelijk simpel en monotoon spel dat erg kort is.

Oftewel, afwachten tot hij misschien ooit in de budgetbak belandt.
Kort door de bocht hoor. haal alle levels maar op 100%, alle zaken vrijspelen en alle uitdagingen... en dan niet alleen, maar gezellig met 3 andere spelers.

Top spel voor het hele gezin of lekker alleen.

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Ik hoop wel dat Splatoon ook de Wiimote + Nunchuck gaat ondersteunen. Imho nog altdij de beste optie voor console shooters.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:11
Nunchuck zou wel een mooie toevoeging zijn qua controls... Werkt goed in Metroid Trilogy.
Smoonshine schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:08:
Het enige waar ik bang voor ben is dat het inderdaad nog wel snel zou kunnen gaan vervelen. Ik las dat er in eerste instantie maar 5 area's zijn en dat is natuurlijk niet heel veel. Ook is het de vraag of het wel voldoende diepgang biedt om leuk te blijven. Maar voorlopig geef ik het het voordeel van de twijfel. Voor dat geld kun je je er ook nog niet echt een buil aan vallen.
Diepgang maak ik me niet zo'n zorgen over. Lijkt me TF2 op WiiU te worden qua opzet. De meeste MP shooters starten met slechts een kleine batch aan maps. CoD2 en TF2 worden op de beste servers nog steeds voornamelijk op dezelfde kleine selectie aan kaarten gespeeld.
Diepgang? Wat dacht je van geavanceerde manieren om jezelf voort te bewegen:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/9tx1i/94a1c53e08.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mTmc1ND.gif

Verwijderd

Net een paar potjes Splatoon gedaan. Erg vermakelijk. Besturing vind ik wel even wennen. Hoop dat er in het echte spel wel wat in te stellen valt.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:18:
Net een paar potjes Splatoon gedaan. Erg vermakelijk. Besturing vind ik wel even wennen. Hoop dat er in het echte spel wel wat in te stellen valt.
Sensitivity e.d. kon je in de demo ook instellen (bij het wisselen van wapens stond er in de rechterhoek een paar submenu's).

Verwijderd

RayNbow schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:03:
[...]

Sensitivity e.d. kon je in de demo ook instellen (bij het wisselen van wapens stond er in de rechterhoek een paar submenu's).
Dat is me niet opgevallen maar goed om te weten.
Het liefst zou ik eigenlijk de bewegingssensoren van de gamepad uitschakelen.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Kan Splatoon dus ook met meer personen op één Wii U gespeeld worden, dus splitscreen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:04:
[...]

Dat is me niet opgevallen maar goed om te weten.
Het liefst zou ik eigenlijk de bewegingssensoren van de gamepad uitschakelen.
Dat kan ook.

Standaard is de x-as via de cursor en de y-as via de bewegingssensoren van de gamepad, maar dit kan je veranderen naar allebei de assen via de cursor, in hetzelfde menu van de demo als waarin je de gevoeligheid kan aanpassen.

• Flozem
horizon1978 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:13:
Kan Splatoon dus ook met meer personen op één Wii U gespeeld worden, dus splitscreen?
Van wat ik heb gelezen alleen 1vs1 waarbij een speler de wiiu gamepad gebruikt. Geen idee of twee spelers tegelijk aan een online match kunnen deelnemen. Voicechat ontbreekt.

Dat zijn meteen de grootste bezwaren die in previews gespuid werden.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Korte vraag wii u aanschaffen of wachten tot de nieuwe wii ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nieuwe Wii (de NX) zal nog wel minstens 2 jaar duren voordat ie uit is. Kortom: Aanschaffen die hap.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Idd Nintendo is nog lang niet klaar met de WiiU. Sterker nog imo zijn ze nu pas echt op stoom aan het komen.

[ Voor 38% gewijzigd door CyBeR op 10-05-2015 18:45 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-11 14:42
CyBeR schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:44:
Idd Nintendo is nog lang niet klaar met de WiiU. Sterker nog imo zijn ze nu pas echt op stoom aan het komen.
Weet je dat zeker?

er zijn geruchten dat de nieuwe 3d (echte) zelda game voor de Wii U misschien niet eens door gaat omdat de nintendo NX er aan komt.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is echt onzin ;)

De nieuwe Zelda komt 100% zeker op de Wii U uit.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2015 20:46 ]

• gast7
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:46:
Dat is echt onzin ;)

De nieuwe Zelda komt 100% zeker op de Wii U uit.
Dat weet ik zo net niet.

Want toen opeens de nintendo NX werd onthuld als de toekomstige console gingen ze ineens dingen uitstellen. (Code name NX)

De zelda voor de wii u zou eigenlijk in 2015 uit moeten komen. Nu omdat de nintendo NX werd onthuld hebben ze niet eens een datum wanneer de nieuwe zelda wordt gereleased voor de wii u. Ook een reden voor deze vertraging was dat ze zich meer zouden richten op de smartphone markt?

Msschien wordt het uitgesteld voor de nintendo NX en dat ze zich meer op andere dingen gaan richten

Het is jammer maar ik vrees dat de nieuwe zelda misschien niet eens voor de wii u komt.

http://www.gamespot.com/a...ow-listed-a/1100-6427163/

• GZ

GZ

!!

Stel dat Zelda niet uitkomt op de Wii U, wat ik enorm betwijfel, dan nog zijn er talloze andere kwaliteitstitels om te doen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• gast7
GZ schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:23:
Stel dat Zelda niet uitkomt op de Wii U, wat ik enorm betwijfel, dan nog zijn er talloze andere kwaliteitstitels om te doen.
starfox, xenoblade x (is er al in japan), yoshi wooly world kan er niet echt veel meer op noemen om eerlijk te zijn.

Mario maker vind ik niet echt interssant om eerlijk te zijn.

Welke goeie games komen er dan nog meer?

Toch vrij pijnlijk als die zelda game toch niet doorgaat.

Heb zelf de voorkeur aan de niet toon link zelda games.

[ Voor 24% gewijzigd door gast7 op 10-05-2015 21:59 ]

Weet je, het maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit op welk platform de game uitkomt. Op een paar uitzonderingen na (Mario Shunshine of Twilight Princess misschien) blijven de grote Nintendo games altijd nog de moeite waard. Ik heb ten tijde van de Gamecube Ocarina of Time gespeeld en er enorm van genoten. Ik heb vorige maand nog enorm van Majora's Mask genoten (hoewel dat een soort van remake was, maar ook de Wind Waker remake was top).
Dus als er al een een nieuwe console komt dan nog is de kans groot dat je de WiiU games nog wilt spelen. Gezien de kwailiteit van de WiiU games is die kans reeel. Punt is, dat de investering waarschijnlijk wel de moeite is ;-)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

gast7 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:54:
[...]

starfox, xenoblade x (is er al in japan), yoshi wooly world kan er niet echt veel meer op noemen om eerlijk te zijn.
Die moeten nog komen, maar de afgelopen tijd zijn er een paar enorm goede games uitgekomen, waarvan sommige echt specifiek console-sellers zijn zoals Mario Kart 8 en Super Smash Brothers.

• horizon1978
Vandaag nog Super Mario Galaxy gezien op de Wii U, blijft zo ontzettend mooi, dus een Wii spel. En zo zullen Wii U titels op een volgende console ook mooi blijven. :)

En MK8 + Smash is eigenlijk al genoeg games voor de beschikbare tijd. Beetje Toad erbij voor de afwisseling.
En van de komende games lijkt Yoshi toch wel heel erg goed te worden.
Hopelijk kan Splatoon ook een leuke 1 speler ervaring toevoegen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Splatoon schijnt ook een hele goede te zijn ja. Helaas heb ik die testfire gemist :( Maar de reacties van degenen die wel gespeeld hebben waren eigenlijk vrij unaniem positief.

En MK8 trouwens is al een paar maandjes uit maar de DLC's daarvan zijn van ongeëvenaarde kwaliteit en maken dat 't nog steeds vernieuwt.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

CyBeR schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:42:
Splatoon schijnt ook een hele goede te zijn ja. Helaas heb ik die testfire gemist :( Maar de reacties van degenen die wel gespeeld hebben waren eigenlijk vrij unaniem positief.
Nou, ik vond er geen reet aan.

Maar goed, ik vind multiplayer games nooit leuk.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• gast7
CyBeR schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:17:
[...]

Die moeten nog komen, maar de afgelopen tijd zijn er een paar enorm goede games uitgekomen, waarvan sommige echt specifiek console-sellers zijn zoals Mario Kart 8 en Super Smash Brothers.
Dat weet ik ook wel maar dat zijn de enige twee.

De mario 3d land en new super mario bros voor de wii u ook al zijn het geen slechte spellen het zijn niet echte toppers zoals de voorgaande mario series. Vooral mario 3d land vond ik teleurstellend. New super mario bros kan niet echt veel veranderd worden en die vind ik sowieso minder leuk.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

gast7 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:42:
[...]

Gezien de recent bekend gemaakte financiële cijfers van Nintendo zelf zijn ze dat dus niet.

"21 jaar DSL!"

• GZ

GZ

!!

gast7 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:54:
[...]

Mario maker vind ik niet echt interssant om eerlijk te zijn.

Welke goeie games komen er dan nog meer?

Toch vrij pijnlijk als die zelda game toch niet doorgaat.

Heb zelf de voorkeur aan de niet toon link zelda games.
Ik bedoelde dan ook games die al uit zijn. Ik ben toch al niet meer van "ik kijk reikhalzend uit naar" die en die game zoals ik dat vroeger had. Ik heb de Wii zo goed als overgeslagen, dus ik heb nog meer dan genoeg te doen op de Wii(U).

Tot en met de Wii is er minstens 1 Zelda game per console geweest, ze zullen de Wii U-ers echt niet laten vallen.

Maar kan mij goed voorstellen dat als je geen backlog hebt en helemaal bij bent, er niet heel veel spannends aan de horizon is. Maar goed, over een paar maanden weer een E3, worden er heus wel weer nieuwe titels aangekondigd. De nieuwe Retro Studios game zal ook wel aangekondigd worden.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik vindt mario of zeg maar nintedo games altijd wel leuk om te spelen en heb hier ook een Wii staan, MAAR ik heb een gloedhekel aan de remote controllers.
Ze werken nooit goed of ze lijken niet te doen wat ik wil.

Nu heeft de Wii u een grote tabblad en kan ik waarschijnlijk ook mijn Wii controller (gewoon met knoppen) erop aansluiten en dat is wel een plus punt.

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 15:04
Beide mario kart addons voor €12 kon ik toch niet laten liggen! Zin in alle nieuwe tracks!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:58

TFHfony

Professional Weirdo

Brammos85 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:35:
Beide mario kart addons voor €12 kon ik toch niet laten liggen! Zin in alle nieuwe tracks!
Ha... Veel plezier er mee. Hier hebben ze ook weer voor een MK8 opleving gezorgd.
Maar goed, de komende dagen ga ik mijn tijd besteden aan de nieuwe tafels van Zen Pinball 2 & Star Wars Pinball :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

Brammos85 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:35:
Die addons zijn echt een must-buy. Heb ze een aantal weken geleden ook aangeschaft. Veel content wat je erbij krijgt voor een klein prijsje.

• Vrietje
  • Laatst online: 18-11 19:52
GZ schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:25:
[...]

Tot en met de Wii is er minstens 1 Zelda game per console geweest, ze zullen de Wii U-ers echt niet laten vallen.
Je hebt best kans dat nintendo het netzo gaat doen als met Twilight Princess. Launch game voor de NX(als de NX ook echt de nieuwe thuis console wordt en niet de 3ds opvolger) en gewoon een release op de wii U.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Even vraagje onder de mannen met een vriendin en nog niet samenwonen.

Mag je je vriendin slaan wanneer zei de Wii U eerder heeft als jij ? :P

Life is unfair sometimes :P

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 13-05-2015 09:49 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Zijn die NGC adapters nog ergens te krijgen?

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Topicstarter
First party niet, maar..

third party wel.

• horizon1978
Pykow schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:48:

Nee, dat mag niet.

Wel continu verslaan bij haar favoriete spel. ;)

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:06
Pykow schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:48:

Wel als je "zij" correct schrijft :+ Zei is van zeggen ;)
En goede reden om te gaan samenwonen zou ik zeggen 8)

• Waah
Dubbel oeps.

[ Voor 95% gewijzigd door Waah op 13-05-2015 10:30 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Thanks. Was helemaal vergeten hoe lekker dat ding in de hand ligt maar een paar recente Double Dash sessies deden me toch overtuigen. Werkt niet even ideaal voor elke game maar voor de Nintendo eigen games zijn ze perfect.

Edit: Mooi dat ik trouwens een tag Wii U controller pro heb nu, ondanks dat ik nog nooit zo'n ding vastgehouden heb,

[ Voor 11% gewijzigd door The_Bird op 13-05-2015 10:35 ]

"21 jaar DSL!"

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:52
W101 voor 15Euro bij intertoys

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Waah schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:29:
[...]

Wel als je "zij" correct schrijft :+ Zei is van zeggen ;)
En goede reden om te gaan samenwonen zou ik zeggen 8)
Ja maar ze zij dat zei de Wii U niet wilde hebben omdat Zij bang was dat zei er niet veel mee kon doen.
Nu heeft zei de Wii U eerder als me

:+ :+ :+ :+ :+
horizon1978 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:21:
[...]

Nee, dat mag niet.

Wel continu verslaan bij haar favoriete spel. ;)
haha, dat is niet zo'n probleem. Hoewel ik nog nooit Disney infinity heb gespeeld.
Als je gewoon het volgende aanschaft:
http://www.nedgame.nl/gam...ition--black-/9837989461/

kan je de gamecube controller dan niet aansluiten op de Wii U ?
bij de Wii heb je bovenin gewoon de mogelijkheid om deze controllers aan te sluiten.

PS. ik heb ook nog een Wii controller (Pro volgens mij) en kan ik deze ook gewoon aansluiten of heb ik daarvoor iets nodig ?

Daarnaast, kan je 2 gamepads aansluiten op 1 Wii U ? bijvoorbeeld als ik mijn Wii U heb en mijn vriendin, dat ik dan mijn gamepad bij haar kan aansluiten als 2e controller (of andersom) ??

• Waah
De gamecube-controllers werken op de Wii U volgens mij alleen met smash bros... niet met andere games.

Verwijderd

Topicstarter
Pykow schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:25:

[...]

Als je gewoon het volgende aanschaft:
http://www.nedgame.nl/gam...ition--black-/9837989461/

kan je de gamecube controller dan niet aansluiten op de Wii U ?
bij de Wii heb je bovenin gewoon de mogelijkheid om deze controllers aan te sluiten.
Bij de latere Wii modellen hadden ze die al weggelaten, en nee de Wii U heeft ook geen GC aansluitingen.
PS. ik heb ook nog een Wii controller (Pro volgens mij) en kan ik deze ook gewoon aansluiten of heb ik daarvoor iets nodig ?
Een Wii afstandsbedieningscontroller werkt direct met de Wii U :) Gewoon met elkaar syncen en je kan ze gebruiken. (Dat is inclusief alle extensies zoals bv Nunchuck, Classic Controller, Motion+ controller)
Daarnaast, kan je 2 gamepads aansluiten op 1 Wii U ? bijvoorbeeld als ik mijn Wii U heb en mijn vriendin, dat ik dan mijn gamepad bij haar kan aansluiten als 2e controller (of andersom) ??
Nee. Zou origineel wel later toegevoegd worden, maar daar is Nintendo vermoedelijk van afgestapt.
Waah schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:30:
De gamecube-controllers werken op de Wii U volgens mij alleen met smash bros... niet met andere games.
Correct.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2015 11:33 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

The_Bird schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:33:
[...]
Thanks. Was helemaal vergeten hoe lekker dat ding in de hand ligt maar een paar recente Double Dash sessies deden me toch overtuigen.
Je hebt tegenwoordig wel die 'nep' GC controllers van Hori :
http://smashboards.com/th...-for-wii-u-review.373794/
die koppel je aan een Wiimote.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Goner schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:02:
[...]

Je hebt tegenwoordig wel die 'nep' GC controllers van Hori :
http://smashboards.com/th...-for-wii-u-review.373794/
die koppel je aan een Wiimote.
3rd party GameCube controllers heb ik in het verleden altijd als inferieur ervaren. Heb jij ervaring met deze?

"21 jaar DSL!"

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Yep.
We hebben er eentje. Gebruikt voor Smash en ik dacht voor Mario Kart. Nog niet zo heel lang en intensief gebruikt, dus kan niet echt iets zeggen over kwaliteit. Bediening is OK. Reviews zijn ook allemaal positief dacht ik.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 07:38
CyBeR schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:42:

En MK8 trouwens is al een paar maandjes uit maar de DLC's daarvan zijn van ongeëvenaarde kwaliteit en maken dat 't nog steeds vernieuwt.
Ik heb de testfirn wel gedaan, maar vond de besturing in dermate ruk dat ik hem van mijn pre-order heb afgehaald.

Granted, heb alleen met de gamepad gespeeld en niet met een Pro controller, maar vond het nou ook niet zo denderend gaaf dat ik zei van Woooow die moet ik hebben.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Topicstarter
The_Bird schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:30:
[...]

3rd party GameCube controllers heb ik in het verleden altijd als inferieur ervaren. Heb jij ervaring met deze?
Die zijn volgens mij wel gewoon "licensed by Nintendo" dus hebben ze een overeenkomstige kwaliteitscontrole gehad.
SpoekGTi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:37:
[...]

Ik heb de testfirn wel gedaan, maar vond de besturing in dermate ruk dat ik hem van mijn pre-order heb afgehaald.

Granted, heb alleen met de gamepad gespeeld en niet met een Pro controller, maar vond het nou ook niet zo denderend gaaf dat ik zei van Woooow die moet ik hebben.
Wat vond je zo slecht aan de besturing? Ik vond het namelijk gewoon super spelen.. Splatoon is een spel dat goed gebruik maakt van de voordelen van de GamePad en de demo speelde lekker.

Voor mij, iig, heeft het spel zeker een wow-factor.
En voor 36 euro ga ik niet moeilijk doen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2015 15:20 ]

SpoekGTi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:37:
[...]

Heb je uberhaupt geprobeerd om de instellingen aan te passen (gyro aan/uit, sensitivity, etc.)?

Edit: ...en als je met gyro-controls speelde, hopelijk toch wel op de juiste manier?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9GtmdDn.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 13-05-2015 15:51 ]

Nintendo's E3 aankondiging:

Verwijderd

Topicstarter
ROFL! Geweldig weer.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mojTN61.jpg
geen wii u. Maar wel amiibos

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Bedankt. De lokale Intertoys had hem niet op voorraad, dus maar gebruik gemaakt van de laagsteprijsgarantie van de MM.
gast7 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:42:
[...]

De mario 3d land en new super mario bros voor de wii u ook al zijn het geen slechte spellen het zijn niet echte toppers zoals de voorgaande mario series. Vooral mario 3d land vond ik teleurstellend. New super mario bros kan niet echt veel veranderd worden en die vind ik sowieso minder leuk.
Ik vind Mario 3D World misschien wel het hoogtepunt van de WiiU. Die game heb ik helemaal kapot gespeeld. Het is inmiddels ook mijn favortete Mario game!

Over de Splatoon controls. Ze zijn in te stellen. Gyro controls op de Gamepad waren tijdens de testfire al uit te zetten. Maar ik hoop dat de volledige game de Wiimote ondersteunt... Met dual analog kan ik niets, hoewel voor mij de gyro controls nog wel hielpen.

• hcQd
  • Nu online
Het lijkt me dat richten met zo'n wiimote je een discutabel voordeel oplevert, net als shooters met de muis op de PC.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 07:38
RayNbow schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:50:
[...]

Heb je uberhaupt geprobeerd om de instellingen aan te passen (gyro aan/uit, sensitivity, etc.)?

Edit: ...en als je met gyro-controls speelde, hopelijk toch wel op de juiste manier?
[afbeelding]
1: Nope, niet geprobeerd.
2. Ja zat gewoon op de bank.

Moet eerlijk zeggen dat ik er te weinig tijd in heb gestoken, maar goed. Misschien een keertje in de budget bak

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 08:59
hcQd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:34:
Het lijkt me dat richten met zo'n wiimote je een discutabel voordeel oplevert, net als shooters met de muis op de PC.
Dat zou alleen een argument zijn, IMHO, als je op de WiiU basic geen Wiimotes kon aansluiten, en op de WiiU premium wel. Ze werken echter op alle systemen, en de Wiimote is nou niet echt een controller die Nintendo niet support op hun platform.

• Flozem
Inderdaad - gebruik van de wiimote / nunchuk zou een keuzemogelijkheid moeten zijn voor de die-hard shooter fans... :)
En hoe wil je de touchscreenmap verwerken in zo'n controllersetup? :p

• Flozem
Optioneel. Voor je op tafel leggen.

Twee mogelijkheden die me zo te binnen schieten... ;)
Dat optionele ondermijnt imho juist het idee om snel naar je teammaten te springen. ;)

Anyway, uit het Splatoon topic:
RayNbow schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:08:
Nieuwe Testfire:
Afbeeldingslocatie: http://41.media.tumblr.com/848f290110e3e09eef665b80196669e1/tumblr_noe8dhti781u3akyno1_1280.jpg
Middernacht voor ons (nacht van 23 op 24 mei).
Edit: ...en een nieuw filmpje met nieuwe wapens en awesome skills:

[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 15-05-2015 16:19 ]

• Seal64
RayNbow schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:11:
Dat optionele ondermijnt imho juist het idee om snel naar je teammaten te springen. ;)

Anyway, uit het Splatoon topic:

[...]

Edit: ...en een nieuw filmpje met nieuwe wapens en awesome skills:
[video]
Tja, zoals een zekere voetballer al sprak - elk voordeel heb z'n nadeel. Je bent met de Wiimote hoogstwaarschijnlijk sneller en accurater met je movements, maar minder snel met de map, want die ligt naast je op de bank (iets wat in Pikmin 3 overigens ook zo gedaan is). Met de pad ben je wat minder vlot met mikken, en sneller met het springen op de kaart.

Wel een leuke test waar je het meeste profijt van hebt, overigens.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo vandaag toch maar de wii u gehaald met mario kart 8 en daarnaast nog 2 titels waarvan als kado gekregen.
.Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g4VC23V.jpg

Edit: ik sluit mijn wii u nu aan en het batterij lampje bleeft oranje knipperen.

In het boekje staat dat je de gamepad kan gebruiken terwijl deze oplaad.

Hij komt rechtstreeks uit de winkel
doe ik iets verkeerd ?

Edit 2: probleem gevonden. Batterij aan de achterkant van de gamepad qat aangedrukt en nu gaat tie verder

[ Voor 53% gewijzigd door Pykow op 16-05-2015 15:22 ]

• ndonkersloot
  • Laatst online: 18-11 16:54
Hahah dit is echt hilarisch _/-\o_ .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Nieuwe Metroid *O*

spoiler:
Sorry, kon 't niet laten :+

• ndonkersloot
  • Laatst online: 18-11 16:54
Ahw, ik dacht echt even dat ik iets gemist had en dat en dat het zover was :+ .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
crazyx schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:07:
Weet iemand hoe je uw nintendo network id kan koppelen aan de club nintendo? Als ik op de eshop ga kijken, zie ik daar nergens een instelling voor. Volgens de site van Nintendo moet je het daar doen, maar ik vind die knop gewoon nergens :(. Ik zou die punten nog kunnen gebruiken :).
Heb je dit al gevonden? Ik heb hetzelfde probleem. Dit moet toch ergens te vinden zijn?

• Flozem
Bianca schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:26:
[...]

Heb je dit al gevonden? Ik heb hetzelfde probleem. Dit moet toch ergens te vinden zijn?
In de WiiU eshop kun je in de opties je NNID / email opgeven. Na inloggen op clubnintendo zal je een enquete in de banner zien staan.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Flozem schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:40:
[...]

In de WiiU eshop kun je in de opties je NNID / email opgeven. Na inloggen op clubnintendo zal je een enquete in de banner zien staan.
Bedankt zal ook eens kijken. Heb 3 keys nog niet gebruikt. Vandaag pas mn wii u online account gemaakt. Pykownl is de naam voor de liefhebbers.

• Bianca
  • Niet online
In de e-shop kan ik in het menu die optie niet vinden :( Bij mijn menu staat ook de mii, terwijl als ik op internet kijk daar niets zou moeten staan.
Afbeeldingslocatie: http://i544.photobucket.com/albums/hh339/bianca700/FullSizeRender.jpg

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ben je met je hoofdaccount ingelogged ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Bianca
  • Niet online
DukeBox schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:45:
Ben je met je hoofdaccount ingelogged ?
Ik ben niet de hoofdaccount, maar daarbij was het precies hetzelfde. Ik heb inmiddels de wii helemaal gereset naar de fabrieksinstellingen en nu staat er nog 1 account op, maar weer is alles exact zoals het was.

• Bianca
  • Niet online
Dat filmpje heb ik gevonden, maar daar ziet het menu er dus anders uit. Ik zal er nog eens een keer goed voor gaan zitten en kijken of het dan lukt.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bianca schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 19:38:
[...]

Dat filmpje heb ik gevonden, maar daar ziet het menu er dus anders uit. Ik zal er nog eens een keer goed voor gaan zitten en kijken of het dan lukt.
ze zeggen dat je bij het opstarten van de eshop de vraag krijgt om je club account te koppelen maar die vraag krijg je niet.

Ik ben heel de avond bezig geweest en er is een grote bug aanwezig of het is uit de nederlandse versie gehaald.

RayNbow schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:00:
En hoe wil je de touchscreenmap verwerken in zo'n controllersetup? :p
Zoals al gezegd, los van de wiimote. Zo heb ik Pikmin 3 ook gespeeld. Dus je bestuurd met de Wiimote en gebruikt de map op de gamepad waar hij voor dient. Werkt voor iedereen want een gamepad heeft iedereen en optioneel hebben mensen een Wiimote.
Wiimote is voor mij ook echt een must.

• hcQd
  • Nu online
Aangezien je geen sterren meer krijgt voor je eShop-aankopen heeft het toch ook geen enkel nut om die koppeling te maken, of zie ik dat verkeerd?

• Seal64
hcQd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:04:
Aangezien je geen sterren meer krijgt voor je eShop-aankopen heeft het toch ook geen enkel nut om die koppeling te maken, of zie ik dat verkeerd?
Op dit moment, nee. Maar ze hebben aangekondigd dat er een nieuw programma komt, waarschijnlijk gaan ze dan de bestaande registraties wel naar het nieuwe systeem overhevelen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:07
Ik zit nog steeds dat nintendo niet reageert op de vraag waarom ik de sterren van Mario party niet kan registreren. Krijg de melding dat deze verlopen is, maar is van de wiiu versie.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:32
Ik vind de klantenservice echt zwaar onder de maat en totaal niet klantvriendelijk. Als je problemen hebt mag je het gewoon zelf uitzoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dat is niet mijn ervaring met de klantenservice.

• steefje
  • Laatst online: 18-11 14:04
Ik zit er over na te denken een Wii U te halen. Ik heb al een PS4 maar mis daar wel bepaalde type games op. Zelda Windwakers, Pikmin, Mario Kart wil ik iig direct halen.

Er zijn echter wat zaken die mij niet helemaal duidelijk zijn.

- Ik neem aan dat je de games vanaf een disc speelt. Wat is het nut van de 32 GB versie tov de 8 gb versie dan?
- Hoeveel ruimte neemt een game in op je hdd (of sd)
- Hoe essentieel is het om de Wii Nunchuck erbij te nemen. Ik speel zelf liever met een controller.

PSN ID Binloading_nl

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 14:50
steefje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:52:
Ik zit er over na te denken een Wii U te halen. Ik heb al een PS4 maar mis daar wel bepaalde type games op. Zelda Windwakers, Pikmin, Mario Kart wil ik iig direct halen.

- Ik neem aan dat je de games vanaf een disc speelt. Wat is het nut van de 32 GB versie tov de 8 gb versie dan?
- Hoe essentieel is het om de Wii Nunchuck erbij te nemen. Ik speel zelf liever met een controller.
Games kunnen via disc, kunnen ook via download.
Het nut van het grotere geheugen is dat je Wii U niet meteen vol is na installatie van het systeem. Bovendien is de 32GB versie vaak icm game voor een goede prijs te vinden. Ook krijg je drie extra accessoires bij het 32GB model, waarvan de leukste een charge dock is.

Je kan wel via een externe USB dat geheugen gebruiken voor uitbreiding.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Zo... na het zien van alle previews en filmpjes, splatoon toch maar gepreorderd.

De game is @ wehkamp met code 'happy' 35 euro inc. verzendkosten, voor wie het ook wil :)

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Henk schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:47:
...
De game is @ wehkamp met code 'happy' 35 euro inc. verzendkosten, voor wie het ook wil :)
Mooi, gelijk besteld :9

Hoop dat Nintendo aankomende E3 weer met nieuw IP komt.

Daarnaast hoop ik ook nog steeds op een Advanced Wars voor de Wii-U maar dan wel graag in de orginenele stijl, niet 3th person 3d.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb de Wii U afgelopen zaterdag gehaald omdat ik zelf erg gecharmeerd was van de Amiibo's en ik weer eens een mario game goed wilde spelen. Laatste keer was op de SNES.

Mario Kart is echt een aanrader, zelfs solo is het leuk om alle sterren en stempels vrij te spelen.
Daarnaast heb ik gelijk Super Mario 3d en Smash Bros gehaald.
Smash bros dacht ik leuk te vinden, maar als je classic mode speelt en dan tegen MASTER HAND moet spelen, dan verlies ik continue en dan is de pret zo over.

Daarnaast zou ik altijd gaan voor de 32GB editie, omdat je extra accesoires krijgt, Te bestellen met Mario kart 8, Zwarte console vindt ik beter dan wit omdat ik geen witte TV heb of ander apparaat.

Games nemen niet zoveel ruimte in beslag volgens mij, maar 8GB is gewoon te weinig in mijn ogen.
Je had vroeger ook een PS3 met 12 GB, dat was 1 game en hij zat alweer vol en met 32GB kan je goed vooruit en hoef je verder geen SD kaartje te kopen of iets dergelijks.

Ik speel liever zelf ook alleen met een controller, ik heb nog een Wii beneden staan en dus heb ik standaard wii controller, Nunchock, classic controller en een stuurtje waar ik het in kan klikken, maar zelf speel ik alleen met de gamepad. Speel je alleen, dan heb je genoeg aan alleen de gamepad.

Als je wilt gaan downloaden is een premium wel aan te raden, hoewel die ook nog redelijk snel vol zal lopen. De basic koop je imho om twee redenen:
1. Hij was een tijd veel goedkoper in een bundel met een wiimote, weet niet wat de prijzen nu zijn.
2. De kleur, je il graag een witte

Alle andere dingen zijn bijzaak denk ik. Als je serieus wilt downloaden is een externe schijf sowieso aan te raden. En die cradle ligt bij MM voor €5 in de budget bak en alleen in het zwart.

Wil je gewoon snel klaar zijn, ga ja vanaf disc spelen en hoef je niet perse de allergoedkoopste deal dan is een premium de snelste optie. Daarmee kun je nl. ook nog even met DLC vooruit.

• steefje
  • Laatst online: 18-11 14:04
Ok, dank voor jullie antwoorden. Ik ga eens opzoek naar een mooie deal.

PSN ID Binloading_nl

• Seal64
Ik heb destijds het ZombiU pakket gehaald. De premium WiiU, met de game ZombiU en met een WiiU Pro controller erbij, en dat was alles bij elkaar wel de beste deal @launch. De basic viel voor mij sowieso af, en het normale premium pakket had alleen NintendoLand en geen WiiU Pro controller.

Wat games downloaden betreft, er zijn al aardig wat spellen die in de orde van grootte van 10 GB zitten (meestal wel dingen als Assassins Creed en zo), en dan zit je interne opslag in no-time vol. Als je bijvoorbeeld de Metroid Prime Trilogy zou willen aanschaffen, dan is dat een DL-DVD disc image van bijna 8 GB.

Ook leuk om te weten, want veel mensen kijken daar overheen – je kunt op de WiiU overschakelen naar Wii Mode. Dat wordt primair gezien als manier om ook Wii games op de WiiU te kunnen spelen, maar wat velen over het hoofd zien is dat het Wii Shop Channel nog gewoon beschikbaar is. Je kunt dus nog een enorme catalogus van oude NES, SNES, N64 en nog een hoop andere oude consoles spelen.

• Bianca
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:37:
[...]

ze zeggen dat je bij het opstarten van de eshop de vraag krijgt om je club account te koppelen maar die vraag krijg je niet.

Ik ben heel de avond bezig geweest en er is een grote bug aanwezig of het is uit de nederlandse versie gehaald.
Die vraag krijg ik dus ook niet. Ook nooit gehad overigens. Ik heb recentelijk nog wel games geregisteerd, dus volgens mij moet de Wii U ook nog te registreren zijn. Het staat in ieder geval nog wel op de site dat je er punten voor krijgt.

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
hoogst waarschijnlijk is het niet meer te doen omdat registreren van spellen niet meer kan en eind september club nintendo de lucht uitgaat. dus ik denk helaas.

• BamSlam_
  • Niet online
Geniaal! Bowser is de nieuwe eindbaas Sales van Nintendo of America! _/-\o_

http://www.businesswire.c...ica-Hires-Bowser-VP-Sales

[ Voor 6% gewijzigd door BamSlam_ op 24-05-2015 10:09 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic