Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:44
BamSlam_ schreef op zondag 24 mei 2015 @ 10:03:
Geniaal! Bowser is de nieuwe eindbaas Sales van Nintendo of America! _/-\o_

http://www.businesswire.c...ica-Hires-Bowser-VP-Sales
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aMFVq9h.jpg

Let even op het schap achter hem :D

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Tip van het Console budget gaming topic:

https://www.wehkamp.nl/w3...c6fcd4eafa267c91a19b34fdb

Als je een nieuwe account aanmaakt via deze link en de code happy gebruikt bij het afrekenen krijg je €20 korting op artikelen boven de €40,-

Zo heb ik net Splatoon besteld voor €24,94 :)

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:11
Of Zelda Windwaker voor 32 euro. Dan sla ik 3=2 bij MM wel over... :D

Ff factuuradres van mijn schoonouders gebruikt; die bestellen toch nooit via internet. Bezorgadres bij mij thuis. :)

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jd1987 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:34:
Tip van het Console budget gaming topic:

https://www.wehkamp.nl/w3...c6fcd4eafa267c91a19b34fdb

Als je een nieuwe account aanmaakt via deze link en de code happy gebruikt bij het afrekenen krijg je €20 korting op artikelen boven de €40,-
Raar, ik krijg via die link de melding 10 Euro korting bij besteding vanaf 25 Euro. Hebben meer mensen dat?

Update: Mario Party 10 in winkelwagen gedaan à 35,49 Euro. Code Happy ingevoerd. Melding: U krijgt 10 Euro korting bij besteding van 40 Euro of meer. Crap. Ik ben meteen wederom genezen van Ach en Wehkamp.

[ Voor 17% gewijzigd door BamSlam_ op 25-05-2015 12:30 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:49
http://www.nintendo-insid...in-consistent-720p-30fps/

Beetje jammer weer. Dit is juist een mooie aanvulling op de catalogus van de wiiU, een leuke third party sim racer, en dan krijgt de ontwikkelaar het niet voor elkaar de game goed draaiend te krijgen. Klinkt meer als dat ze er geen zin in hebben. Ik bedoel, ze kunnen toch gewoon wat minder effecten erin stoppen bv?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-11 20:02
jongetje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:14:
Ik vind de klantenservice echt zwaar onder de maat en totaal niet klantvriendelijk. Als je problemen hebt mag je het gewoon zelf uitzoeken.
Valt wel mee hoor. Had twee jaar geleden een vraag en kreeg al binnen twee weken een antwoord ;)

Weet niet hoe het nu is maar ik vond het toen niet echt snel werken daar. Ben wel goed geholpen maar ik verwacht een stuk sneller dan pas na twee weken een reactie te krijgen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:39

DukeBox

loves wheat smoothies

In de gc tijd een lastige vraag m.b.t. sterren punten voor controllers die niet meer dan 2 keer geregistreerd konden worden. Binnen een week antw met een prima oplossing. Ook bij aankopen met sterren punten die verkeerd gingen altijd snel antwoord met een oplossing. Een helpdesk die je misschien niet snel antwoordt maar wel je mail inhoudelijk goed heeft gelezen en meteen met een oplossing komt heb ik liever dan omgekeerd.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Vreemd, ik krijg wel alleen 10 euro korting op mijn bestelling (via code: 'happy'), ook al bestel ik Splatoon voor € 44. Factuurbedrag is nu € 34,-. Geen korting voor nieuwe klant bij aanmelding.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2015 16:37 ]

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Heb je een nieuw account aangemaakt? Het zou €10 korting moeten zijn voor nieuwe klanten en dan nog €10 met de code happy. Ook moet het boven de €40 zijn, dus alleen MP10 van €34,95 gaat niet.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Verwijderd

Ik heb inderdaad een nieuw account aangemaakt. Maar zojuist die eerder genoemde link eens bekeken en daarin staat vermeld dat de € 10 korting voor nieuwe klanten niet meer wordt weg gegeven. Jammer, dacht dat ik er nu wel op tijd bij was gezien het feit dat die post nog geen dag oud is.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 11:21
Trishul schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:52:
http://www.nintendo-insid...in-consistent-720p-30fps/

Beetje jammer weer. Dit is juist een mooie aanvulling op de catalogus van de wiiU, een leuke third party sim racer, en dan krijgt de ontwikkelaar het niet voor elkaar de game goed draaiend te krijgen. Klinkt meer als dat ze er geen zin in hebben. Ik bedoel, ze kunnen toch gewoon wat minder effecten erin stoppen bv?
Die 720p valt mee, maar en race spel op 30fps vind ik een no-go, het speelt minder fijn dan op 60fps.

Ik denk dat het idd luiheid is, Watch_dogs op de Wii U is ook een lui voorbeeld aangezien de spel regelmatig tegen de 20fps aantikt :(

Of NFS Most Wanted, ja de Vita variant is stuk minder mooi dan de Wii U versie maar draait wel op 60fps waar de Wii U variant dat vaak niet doet, het ligt niet aan het apparaat, het is gewoon dat rushen en snel een game uitbrengen en geld incasseren.

Hopen dat een update het fixt.

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 18:58
Vanmiddag ook voor een x aantal Wii U games de Wii U gekocht. De premium variant met Mario Kart gebundeld. Daarbij ook nog Smash Brothers, Zelda Wind Waker HD en Monster Hunter 3 Ultimate gekocht. Vooralsnog enkel Mario Kart gespeeld, maar wat blijft dat toch een heerlijke game zeg :)

Wel heb ik een aantal opmerkingen op de Wii U in het algemeen, wellicht dat jullie e.e.a. kunnen ophelderen.

1. De (grote) controller gaat ontzettend snel leeg. Daarbij kun je de controller ook niet uitschakelen zodat je tijdens het spelen kunt overschakelen naar een "normale" controller. Vanmiddag bij Mario Kart geprobeerd de controller uit te schakelen, maar dan zet hij dus de complete Wii U uit...

2. De bekabelde Wii U controller (Gamecube controller) moet je persé aansluiten op een Wii remote... Ik bedoel wtf... Had Nintendo dit niet fatsoenlijk kunnen maken (bijv. rechtstreeks aansluiten op console) zodat die stomme Wii remote er niet nutteloos aan loopt te bungelen?

3. Waarom zit er geen normale netwerkaansluiting op de console? Updates downloaden via het wireless netwerk is nou niet bepaald snel te noemen...

Gelukkig maken de games veel goed, want op de andere fronten pakt Sony het met de PS4 (die ik ook bezit) toch heel wat beter aan :)

Verwijderd

Topicstarter
SparksNL schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:19:
Vanmiddag ook voor een x aantal Wii U games de Wii U gekocht. De premium variant met Mario Kart gebundeld. Daarbij ook nog Smash Brothers, Zelda Wind Waker HD en Monster Hunter 3 Ultimate gekocht. Vooralsnog enkel Mario Kart gespeeld, maar wat blijft dat toch een heerlijke game zeg :)

Wel heb ik een aantal opmerkingen op de Wii U in het algemeen, wellicht dat jullie e.e.a. kunnen ophelderen.

1. De (grote) controller gaat ontzettend snel leeg. Daarbij kun je de controller ook niet uitschakelen zodat je tijdens het spelen kunt overschakelen naar een "normale" controller. Vanmiddag bij Mario Kart geprobeerd de controller uit te schakelen, maar dan zet hij dus de complete Wii U uit...
Je kan van de GamePad het scherm uitschakelen (home menu openen en bij controller instellingen kan je het aanpassen) Ook kan je de gamepad in de de Dock laten staan, dan loopt hij niet leeg.
2. De bekabelde Wii U controller (Gamecube controller) moet je persé aansluiten op een Wii remote... Ik bedoel wtf... Had Nintendo dit niet fatsoenlijk kunnen maken (bijv. rechtstreeks aansluiten op console) zodat die stomme Wii remote er niet nutteloos aan loopt te bungelen?
Dat is een Wii Classic Controller (in de vorm van een GameCube controller) en die moet je idd op de Wii Mote aansluiten. Je had beter een Wii U Pro Controller kunnen kopen, die zijn draadloos.
En een acculading die makkelijk een maand meegaat :p
3. Waarom zit er geen normale netwerkaansluiting op de console? Updates downloaden via het wireless netwerk is nou niet bepaald snel te noemen...
Tja, dat is nou eenmaal de keus van Nintendo. Je kan een USB Lan adapter kopen.
Gelukkig maken de games veel goed, want op de andere fronten pakt Sony het met de PS4 (die ik ook bezit) toch heel wat beter aan :)
Tja, de PS4 heeft ook zo zijn nadelen. (bv gebrek van een BluRay remote en een vreselijk OS.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2015 20:49 ]

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:57
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:35:
[...]

Je kan van de GamePad het scherm uitschakelen (home menu openen en bij controller instellingen kan je het aanpassen) Ook kan je de gamepad in de de Dock laten staan, dan loopt hij niet leeg.

[...]

Dat is een Wii Classic Controller (in de vorm van een GameCube controller) en die moet je idd op de Wii Mote aansluiten. Je had beter een Wii U Pro Controller kunnen kopen, die zijn draadloos.
En een acculading die makkelijk een maand meegaat :p

[...]

Tja, dat is nou eenmaal de keus van Nintendo. Je kan een USB Lan adapter kopen.

[...]

Tja, de PS4 heeft ook zo zijn nadelen. (bv gebrek van een BluRay remote en een vreselijk OS.)
Als aanvulling op nummer 1 - je kunt voor twee tientjes de accu van de gamepad vervangen door een exemplaar met een veel grotere capaciteit, waardoor hij aanzienlijk langer meegaat.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Voor de zekerheid: bevat de 32GB WiiU Premium/Mario Kart 8 de fysieke disc van Mario Kart of een downloadcode? Op het laatste zit ik niet te wachten nl.

Heb reeds een PS4 en One, maar van t weekend erg vermaakt met 4-man split-screen Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars en wat oude Mario Karts..kreeg gelijk weer trek in wat nieuws.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens deze pagina: http://www.nintendo.nl/Wi...ysteembundels-663024.html is de game op de disc

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Thanks! Zit even te kijken voor de beste deal, bij MM is de 3 voor 2 actie, maar daar hebben ze weinig WiiU spellen. Ik wil sowieso Mario Party 10, bij voorkeur verder Yoshi's Woolly World en dan nog Super Smash Brothers, maar bij MM hebben ze dus (online) geen WiiU en geen MP10. Zal 's even zoeken :)

Verwijderd

Topicstarter
Yoshi's Woolly World is nog niet uit ;)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:21:
Yoshi's Woolly World is nog niet uit ;)
Over 34 minuten, maar ik wacht nog wel even dan ;). Iig de 32GB Premium Mario Kart 8 versie besteld en Mario Party 10, dan koop ik Yoshi's Woolly World wel met Amiibo deze week :)

Verwijderd

Topicstarter
Yoshi's Woolly world komt pas volgende maand uit ;)

http://www.nintendo.nl/Sp...-Woolly-World-892537.html

26-06-2015

Daarbij released Nintendo nooit* spellen op een dinsdag. Eigenlijk alleen maar op donderdag (eShop only games om 15:00 onze tijd) en vrijdag (retail/eShop).

*) heel soms, na een Direct, komen spellen op een andere dag uit.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2015 23:34 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zit inderdaad totaal verkeerd te kijken. Wat dat betreft komt de Media Markt actie verkeerd uit, maar dan is het gewoon even afwachten. Dan hou ik het vooralsnog even op Mario Kart en MP10 :)

Verwijderd

Topicstarter
En vooral Splatoon niet vergeten, die komt wel deze week uit :)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Niet echt mijn ding, ik heb de PS4 als leading platform en heb de One en dus nu de Wii U als console voor de games die specifiek daarop verschijnen. Splatoon vind ik maar zo/zo. Ik begin met MK en MP10, later Yoshi, en dan kijk ik of er verder nog games zijn die de horizon verbreden :+

• SparksNL
Exorcist schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:22:
[...]

Thanks! Zit even te kijken voor de beste deal, bij MM is de 3 voor 2 actie, maar daar hebben ze weinig WiiU spellen. Ik wil sowieso Mario Party 10, bij voorkeur verder Yoshi's Woolly World en dan nog Super Smash Brothers, maar bij MM hebben ze dus (online) geen WiiU en geen MP10. Zal 's even zoeken :)
Game is niet bijgeleverd op disc! Hij staat voorgeïnstalleerd op de console.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Exorcist schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:38:
Ik zit inderdaad totaal verkeerd te kijken. Wat dat betreft komt de Media Markt actie verkeerd uit, maar dan is het gewoon even afwachten. Dan hou ik het vooralsnog even op Mario Kart en MP10 :)
Mario 3d world is ook leuk.
En super smash bros ben ik erg slecht in maar mn vriendin en ik vinden het leuk om tegen elkaar te spelen.

Ben nu ook bezig met zelda widow maker

Yoshi wooly komt volgende maand. Maar de amiibo versie heb ik nog niet kunnen vinden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
SparksNL schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 00:01:
[...]

Game is niet bijgeleverd op disc! Hij staat voorgeïnstalleerd op de console.
MK8?

Zaterdag nog een zwarte 32gb Wii u voor iemand aangesloten en daar zat (net als vorig jaar) MK8 op disc bij.

Verwijderd

Topicstarter
Pykow schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 00:07:
[...]
Yoshi wooly komt volgende maand. Maar de amiibo versie heb ik nog niet kunnen vinden.
Ik heb 'm ge-pre-ordered bij Nedgame. Waar hij nu uitverkocht is.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

horizon1978 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 06:00:
[...]

MK8?

Zaterdag nog een zwarte 32gb Wii u voor iemand aangesloten en daar zat (net als vorig jaar) MK8 op disc bij.
Voor zover ik kan vinden is MK8 wel een disc-versie, maar is bijv. Zelda voorgeinstalleerd/downloadable.
Denk dat het gewoon oude voorraad is, dus dan ga ik uit van de disc..

Zal morgen wel worden bezorgd gok ik.
And so it begins:
nieuws: Ontwikkelaar dreigt Project Cars voor Wii U te schrappen wegens lage fps

Was toch leuk dat er tenminste één ogenschijnlijk noemenswaardige 3rd party titel naar de WiiU kwam. Ik denk niet meer dat Project CARS er gaat komen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:14:
Heb reeds een PS4 en One, maar van t weekend erg vermaakt met 4-man split-screen Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars en wat oude Mario Karts..kreeg gelijk weer trek in wat nieuws.
De opvolger van SARPBC komt van de zomer uit voor PS4: Rocket League. Heb de afgelopen weken aan de beta mogen deelnemen en hij is fantastisch. ;-)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 07:11:
[...]

Ik heb 'm ge-pre-ordered bij Nedgame. Waar hij nu uitverkocht is.
Ik ben binnenkort jarig en mijn vriendin heeft zich rot zitten zoeken voor mij naar wooly world + Amiibo, maar overal is hij uitverkocht en niet meer te bestellen.

Zodra iemand een adresje heeft (in Nederland), dan zou ik dat graag willen weten.

• jongetje
  • Nu online
Volgens mediamarkt pas vanaf 28 juni verkrijgbaar...

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

jongetje schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:16:
Volgens mediamarkt pas vanaf 28 juni verkrijgbaar...
Officieel is hij pas vanaf 26 juni 2015 beschikbaar en mogelijk inderdaad 28 juni 2015.

Op sommige sites staat het verkeerd met 26 mei

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

BamSlam_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:57:
[...]

De opvolger van SARPBC komt van de zomer uit voor PS4: Rocket League. Heb de afgelopen weken aan de beta mogen deelnemen en hij is fantastisch. ;-)
Beta heb ik inderdaad ook op de PS4 gespeeld, jammer dat deze nu niet meer loopt. Je kunt alleen nog oefenen :+

Maar dat wordt sowieso een aanschaf 8)

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:13
Pykow schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:11:
[...]

Ik ben binnenkort jarig en mijn vriendin heeft zich rot zitten zoeken voor mij naar wooly world + Amiibo, maar overal is hij uitverkocht en niet meer te bestellen.

Zodra iemand een adresje heeft (in Nederland), dan zou ik dat graag willen weten.
Mag het ook online buitenland zijn?

http://www.game.co.uk/en/...-yarn-yoshi-amiibo-557638

Ik neem aan dat UK zelfde Nintendo regio is.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:00
Laudor schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:55:
[...]

Please Note: This item is unavailable to non-UK residents. \
No can do. :P

• SparksNL
horizon1978 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 06:00:
[...]

MK8?

Ik heb gisteren bij de MM een premium bundel met MK8 gekocht. Bij mij stond de game voorgeinstalleerd op de console, geen losse disc bijgeleverd.

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:13
Arunia schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:11:
[...]

Please Note: This item is unavailable to non-UK residents. \
No can do. :P
Jammer, had ik niet gelezen.

Deze http://www.amazon.co.uk/Yoshis-Woolly-amiibo-Bundle-Nintendo/dp/B00VK5P2XO/ref=sr_1_fkmr0_1?ie=UTF8&qid=1432636730&sr=8-1-fkmr0&keywords=wooly+world+amiibo+bundle? Hier staat dat shipping naar the Netherlands kan.

[ Voor 51% gewijzigd door Zapato op 26-05-2015 12:41 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Laudor schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:55:
[...]

nintendo UK heeft ook een eigen shop, maar die levert niet naar nederland.

Verwijderd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:32:
And so it begins:
nieuws: Ontwikkelaar dreigt Project Cars voor Wii U te schrappen wegens lage fps

Was toch leuk dat er tenminste één ogenschijnlijk noemenswaardige 3rd party titel naar de WiiU kwam. Ik denk niet meer dat Project CARS er gaat komen.
Dat is niet heel erg onverwacht, helaas. Ik zag dit al aankomen na de eerste uitstelling van enkel de Wii U versie.

En als je in de UK iets besteld zou je dat ook via Borderlinx naar je toe kunnen laten sturen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2015 13:08 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SparksNL schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:23:
[...]

Ik heb gisteren bij de MM een premium bundel met MK8 gekocht. Bij mij stond de game voorgeinstalleerd op de console, geen losse disc bijgeleverd.
Misschien oude of juist nieuwe voorraad (in jouw geval). Dan hoop ik dat Intertoys de oudere versie levert en met disc, zou anders best balen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Nog wat details over Amiibo in Yoshi's Woolly World:

Wat schattig!

• jadouber
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:52
Exorcist schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:42:
[...]

Misschien oude of juist nieuwe voorraad (in jouw geval). Dan hoop ik dat Intertoys de oudere versie levert en met disc, zou anders best balen zijn.
Zelf afgelopen vrijdag de MK8 Premium editie bij de MM ook gekocht, ook als digital game pre-installer alleen beschikbaar, no disc :'(

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-11 20:09
Ik heb mijn Wii U nu iets meer dan een maand en kreeg gewoon de disc erbij.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

jadouber schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:58:
[...]

Zelf afgelopen vrijdag de MK8 Premium editie bij de MM ook gekocht, ook als digital game pre-installer alleen beschikbaar, no disc :'(
Duimen dan maar, ik weet het morgen aan het einde van de dag. Anyway, bedankt voor de tip ergens hierboven: Yoshi's Woolly World + Amiibo besteld bij Amazon :)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:39

DukeBox

loves wheat smoothies

Exorcist schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:00:
Anyway, bedankt voor de tip ergens hierboven: Yoshi's Woolly World + Amiibo besteld bij Amazon :)
Was gewoon bartsmit dan niet veel goedkoper ? Scheelt als snel €10. Of had het met de levertijd te maken ? amazon geeft namelijk ook aan pas na 26 juni te verschepen.

[ Voor 11% gewijzigd door DukeBox op 26-05-2015 14:21 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DukeBox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:20:
[...]

Was gewoon bartsmit dan niet veel goedkoper ? Scheelt als snel €10. Of had het met de levertijd te maken ? amazon geeft namelijk ook aan pas na 26 juni te verschepen.
Ja, die had ik niet gezien. Betreft een reservering, twijfel of ze 'm kunnen leveren..maar wel door jouw post bij Amazon gecancelled en bij BS gereserveerd.
DJ-Promo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:59:
Moet dan voorraad zijn waarbij voorheen de disc wel werd geleverd en nu niet meer. Met een beetje geluk.. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Exorcist op 26-05-2015 14:30 ]

Verwijderd

Ontzettend veel zin in Splatoon & Yoshi. The Witcher ligt ook al klaar, maar vooral Splatoon en Yoshi zijn de games die ik in de lente wil spelen. :-)

Verwijderd

Topicstarter
Alleen is het 26 juni geen lente meer :+

Verwijderd

Je begrijpt vast wat ik bedoel. ;-)
The Witcher is meer zo'n chocolademelk en pantoffel game.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DJ-Promo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:59:
Hier precies hetzelfde, gewoon bij de media markt gehaald 2 weken geleden.
Ben tot dus ver erg blij met mijn aankoop

• jadouber
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:52
Pykow schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:35:
[...]

Hier precies hetzelfde, gewoon bij de media markt gehaald 2 weken geleden.
Ben tot dus ver erg blij met mijn aankoop
Was hij al wel pre-installed? Anders moet ik mijn doos nog eens ondersteboven gooien 8)7

• horizon1978
Exorcist schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:29:
[...]

Ja, die had ik niet gezien. Betreft een reservering, twijfel of ze 'm kunnen leveren..maar wel door jouw post bij Amazon gecancelled en bij BS gereserveerd.

[...]

Moet dan voorraad zijn waarbij voorheen de disc wel werd geleverd en nu niet meer. Met een beetje geluk.. :P
Die waar ik het over had hadden ze bij gamemania gekocht. Vorige week.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

jadouber schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:17:
[...]

Was hij al wel pre-installed? Anders moet ik mijn doos nog eens ondersteboven gooien 8)7
Nee gewoon met cd en daarna nog moeten updaten zodat amiibo werkt.

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Is die digitale versie van de MK8-bundel nog te koppelen aan een ander ID, die dus al op een andere Wii U staat geregistreerd?

Ik heb namelijk liever een digitale versie dan mijn huidige fysieke versie dus als iemand daar vanaf moet dan kunnen we vast wel een dealtje maken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Goed nieuws en slecht nieuws mensen...

Star Wars komt naar de Wii U....

in Disney Infinity 3.0
Ben niet zo geinteresseerd in Star Wars games tenzij het een nieuwe X-Wing of TIE Fighter is. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:39:
Goed nieuws en slecht nieuws mensen...
Er is een humble indie bundle voor de Nintendo 3DS en Wii U...
https://www.humblebundle.com/

...
...

ALLEEN IN DE US! :(
RayNbow schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:59:
Ben niet zo geinteresseerd in Star Wars games tenzij het een nieuwe X-Wing of TIE Fighter is. :p
Ik wil dat Factor 5 weer een Nintendo exclusive Star Wars game maakt. Of dat anders de Rogue Squadron Trilogy die voor Wii in ontwikkeling was alsnog uit komt.

Deddiekoel schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:55:
[...]

Ik wil dat Factor 5 weer een Nintendo exclusive Star Wars game maakt. Of dat anders de Rogue Squadron Trilogy die voor Wii in ontwikkeling was alsnog uit komt.
Dat zou slechts een toetje zijn; ik wil alsnog een nieuw deeltje in de X-W, TIE, XvT en XWA reeks. :p

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 15:04

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 16:54
Ik kwam net onderstaand filmpje tegen van Yoshi's Woolly World, echt een aanrader om te kijken laat goed zien wat je een beetje kan verwachten.

Dit filmpje heeft me echt nog enthousiaster gemaakt voor de game! Hier ook tweakers die er op wachten?

http://youtu.be/WO85gqHWMxg

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tiwazz schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:14:
Ik kwam net onderstaand filmpje tegen van Yoshi's Woolly World, echt een aanrader om te kijken laat goed zien wat je een beetje kan verwachten.

Dit filmpje heeft me echt nog enthousiaster gemaakt voor de game! Hier ook tweakers die er op wachten?

Echt geweldig. Nu nog hopen op genoeg voorraad

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-11 20:09
Ja die game wordt zo vet! Heb mijn laptop waar ik redelijk op kan game maar dat gebeurt nog maar 1 keer per maand. De Wii U is zo lekker voor even een paar uurtjes op de bank casual game (en natuurlijk mijn 2DS die elke dag even aan gaat).
Heb nu MK8, Super Smash en MP10. Vooral MK8 wordt veel gespeeld en dan multiplayer online.
Spirituele Castlevania opvolger krijgt WiiU stretchgoal: http://www.polygon.com/20...ght-wii-u-armature-studio

Daar werd al op gehint sinds het begin en toen de basement stretchgoals in zicht kwamen kon je aan de paar pixels van de 3 miljoen stretchgoal afleiden dat daar het Wii U logo stond. :p

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024

Ziet er idd tof uit!
Baal er nu van dat ik Splatoon heb gekocht ipv yoshi. Gok dat de kinderen die leuker vinden.
Mja, komt wel als ze een goed rapport hebben (of ik zin heb om dat spel te spelen :) )

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Nee, totaal niet. Het ziet er allemaal schitterend uit maar het is de miljoenste platformer voor de Wii U. Laat Nintendo wat meer tijd steken in open-world games zoals Zelda.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Topicstarter
Xenoblade Chronicles X komt nog dit jaar - hoop ik - die wereld is open genoeg :p (gigantisch eerder)

• horizon1978
cypher21 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:36:
[...]

Ziet er idd tof uit!
Baal er nu van dat ik Splatoon heb gekocht ipv yoshi. Gok dat de kinderen die leuker vinden.
Mja, komt wel als ze een goed rapport hebben (of ik zin heb om dat spel te spelen :) )
Inderdaad gewoon beide spellen aanschaffen. Splatoon krijgt zoontje met zijn verjaardag. Dag na release. :)

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zag trouwens dat Nintendo in Japan stopt met de WiiU basic:
Nintendo discontinues Wii U Basic in Japan

Nintendo has announced that it is discontinuing the Wii U Basic model in its native Japan.

Over on the official Nintendo Japan website, production of the Wii U Basic is listed as having ended, prompting a price drop to shift the company's remaining stock.
There's no news on whether the Wii U Basic will be culled in the rest of the world, but Nintendo's hardware decisions in its home country are usually mirrored elsewhere shortly after.

The Wii U hasn't exactly been a sales smash, of course, but the Basic model in particular has been a massive flop since the console's launch in 2012. The Wii U Premium model dominated sales from the get go, and there have been rumours that the Wii U Basic would be killed off from around six months after its release.
Bron: http://www.trustedreviews...japan#xPtYITB3EH3HTXUG.99

Ben benieuwd wanneer de rest van de wereld volgt. Wel logische stap als je het mij vraagt. Het verschil is m.i. te klein en het brengt toch wel kosten met zich om beide modellen te voeren (qua productie, maar ook qua voorraden bij winkels). Zeker nu de vraag toch al niet bijzonder hoog is.

Verwijderd

Topicstarter
Was te verwachten na de introductie van de witte Premium Wii U in Japan. Misschien komt die nu ook naar het westen :)

Verwijderd

Dat is hier al te merken, ook al zijn ze hier nog niet gestopt met verkopen van de Wii U basic, maar op veel websites is ie nu niet meer te verkrijgen wat voorheen anders was. Prijzen tussen de basic en de premium komen ook steeds dichter bij elkaar. De witte Wii U ligt nu voor ongeveer 230 euro in de winkel terwijl de zwarte voor 275 euro in de winkel ligt. Hierbij is het prijsvoordeel van de basic Wii U amper aanwezig als je op voorhand al weet dat je een extra controller zou kopen (die wel bij de basic is toegevoegd maar niet aan de premium).

Als ik nu de keuze moest maken zou ik ook gaan voor de zwarte Wii U.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 11:18 ]

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:58:
Xenoblade Chronicles X komt nog dit jaar - hoop ik - die wereld is open genoeg :p (gigantisch eerder)
Zeker, kijk er erg naar uit. Punt blijft dat er elke week 3 nieuwe platformers uitkomen en maar 1 game zoals XCX in een heel jaar. Ik zou toch liefst wel elke 1-2 maand een nieuwe game als Zelda, XCX, Assassins Creed, etc. zien.

Verwijderd

Topicstarter
Spellen van die grootte kosten nou eenmaal veel tijd om te bouwen ;) Dus die kan je niet zo maar even elke maand uitbrengen.

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:13:
Spellen van die grootte kosten nou eenmaal veel tijd om te bouwen ;) Dus die kan je niet zo maar even elke maand uitbrengen.
Gewoon een kwestie van genoeg spellen tegelijk in ontwikkeling hebben bij verschillende developers. Nintendo heeft steken laten valen m.b.t. 3rd party support.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik denk dat ook maar weinig developers tijd en geld hebben om zulke games te bouwen. Want ik zie ze ook niet maandelijks op de PS4 of XBONE verschijnen.. Daar word je doodgegooid met 14 in een dozijn shooters. Of unlock-voor-10-euro-een-kostuum-beat-'m-ups. Of betaal-voor-een-fatality-mortal-kombat

Splatoon is dan weer een lekkere game die het gewoon anders doet. Goedkoop (35 euro). Vol kleur. Vol plezier. Heerlijke actie! En geen DLC. (Amiibo != DLC)

Die paar platformers, puzzelgames, geweldige rpgs, actiespellen (Splatoon, Smash Bros) van Nintendo zijn vele malen beter dan 99% van de rommel van de concurrentie. En natuurlijk vind ik het jammer dat je geen Dragon Age, GTA 5 of euhm.. nee kan me niet nog een titel bedenken, op de Wii U hebt.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 13:24 ]

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:15:

Splatoon is dan weer een lekkere game die het gewoon anders doet. Goedkoop (35 euro). Vol kleur. Vol plezier. Heerlijke actie! En geen DLC. (Amiibo != DLC)
Hoezo is Amiibo geen DLC ? Omdat je er een plastic poppetje ter waarde van 2 cent bij krijgt ?

Ik begin eerlijk gezegd een beetje af te knappen op Nintendo games. Ik merk dat ik veel meer geïnvesteerd ben in een spel als er flink wat worldbuilding in zit en daar schiet Nintendo toch echt tekort. Verder vind ik puzzel-spellen (in de allerbreedste zin van het woord, spellen als AC3/4 en Splinter Cell: Blacklist vallen hier ook onder) leuker dan actie-spellen en ook daar is het bij Nintendo erg schraal.

Gamen is toch een beetje even de dagelijkse rompslomp vergeten en dat werkt beter als je jezelf kan onderdompelen in een fantasiewereld ipv. dat je direct midden in de actie gedumpt wordt. Nintendo richt zich toch te veel op actie en gameplay voor mijn smaak.

[ Voor 3% gewijzigd door Aaargh! op 27-05-2015 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Aaargh! schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:00:
[...]

Hoezo is Amiibo geen DLC ? Omdat je er een plastic poppetje ter waarde van 2 cent bij krijgt ?
Denk dat het poppetje op zich al makkelijk 10 euro waard is. Daarbij is het een leuk collector's item. En je kan ze in meerdere games gebruiken. En ze zijn nergens voor verplicht. DLC is slechts een code die je een keer invoert en vergeet dat je het hebt.

Sterker nog, ik heb het vermoeden dat de productiekosten (+ verpakking, vervoer, import en export) van een Amiibo poppetje opgeteld hoger is dan de adviesprijs.
Ik begin eerlijk gezegd een beetje af te knappen op Nintendo games. Ik merk dat ik veel meer geïnvesteerd ben in een spel als er flink wat worldbuilding in zit en daar schiet Nintendo toch echt tekort.
Volgens mij zijn er echt weinig spellen die dat doen op consoles. Als ik dit zo lees denk ik vooral aan grote MMO's. Nou die hoef ik niet op een console.
Verder vind ik puzzel-spellen (in de allerbreedste zin van het woord, spellen als AC3/4 en Splinter Cell: Blacklist vallen hier ook onder) leuker dan actie-spellen en ook daar is het bij Nintendo erg schraal.
Assassin's creed komt mij gigantisch de neus uit. Ubisoft moet echt eens iets nieuws gaan verzinnen dan steeds exact hetzelfde spel met een andere map.
Gamen is toch een beetje even de dagelijkse rompslomp vergeten en dat werkt beter als je jezelf kan onderdompelen in een fantasiewereld ipv. dat je direct midden in de actie gedumpt wordt. Nintendo richt zich toch te veel op actie en gameplay voor mijn smaak.
Nintendo is idd niet erg story driven, dat klopt (ook al kunnen ze het wel) dit doen ze voornamelijk om een brede doelgroep aan te houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 14:31 ]

• horizon1978
Nintendo is inderdaad niet story driven maar dat kleine achtergrond verhaal in super Mario Galaxy is heel fijn gebracht.

En voor elke twee maanden een reusachtig spel als xenoblade heeft toch niemand tijd. ;)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb m'n PS4 voor alle current gen cross-platform games en de exclusives (Until Dawn, Gran Turismo, Uncharted, Buzz, Singstar e.d.), de One voor Crackdown en Forza en nu dan de WiiU voor m.n. Mario Party en Mario Kart/World e.d.

Alles heeft zo z'n eigen charmes. Wat de ene beter doet dan de ander is op een ander vlak exact andersom.

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop zelf een beetje op een nieuwe Paper Mario met E3. Wat altijd een story driven game is geweest. Misschien ook een nieuwe Metroid (en dan vergeten we Other M heel snel)

En als je story driven wil..

Fatal frame.

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:25:
Volgens mij zijn er echt weinig spellen die dat doen op consoles. Als ik dit zo lees denk ik vooral aan grote MMO's. Nou die hoef ik niet op een console.
Assasins Creed serie. , Deus Ex serie , Final Fantasy serie., Red Dead Redeption, Zelda serie, Bioshock, Mass Effect serie, The Last Of Us, etc.
Nintendo is idd niet erg story driven, dat klopt (ook al kunnen ze het wel) dit doen ze voornamelijk om een brede doelgroep aan te houden.
En dat is erg jammer, want de keren dat ze het wel doen is het resultaat geweldig. Ik noem de Zelda serie.

Spellen die je direct in de actie dumpen en waar verder geen enkel verhaal in zit houden mijn aandacht niet vast. Mario Kart, Smash, Splatoon. Dat soort spellen is leuk voor 1-2 potjes en dan ben ik het zat, elke keer spelen is exact hetzelfde, er zit geen voortgang in, je hebt niet het gevoel iets te bereiken, er is geen doel.

Als ik b.v. Mass Effect speel dan is de daadwerkelijke gameplay (een beetje schieten) erg leuk, maar het motiveert mij niet om het spel te spelen, de reden voor mij om het spel te starten en uren door te blijven spelen is dat ik wil weten hoe het verhaal verder gaat. Als ik een spel uit heb dan speel ik het eigenlijk ook nooit weer.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:44:
Ik hoop zelf een beetje op een nieuwe Paper Mario met E3. Wat altijd een story driven game is geweest. Misschien ook een nieuwe Metroid (en dan vergeten we Other M heel snel)

En als je story driven wil..

Fatal frame.
Fatal Frame is echt geweldig. :*)

Verwijderd

Topicstarter
Splatoon is meer dan alleen multiplayer. Ik denk dat je daar nog helemaal niets over de single player kan zeggen. Splatoon is verder echter wel een spel die een leegte moet opvullen. Of inkleuren :+
Assasins Creed serie.
Jammer, AC is echt niet meer wat het geweest was (Prince of Persia).
Deus Ex serie, Red Dead Redeption
Nooit gespeeld.
Final Fantasy serie.
Na deel 50 heb ik die ook wel gezien. En hij zal nooit meer zo goed zijn als de oudere delen, helaas.
Zelda serie
True.
Bioshock, Mass Effect serie
PC games. Ja, ik weet dat er console versies zijn. Het is dat je nog geen Skyrim noemt. Want die past ook perfect in dát lijstje.
The Last Of Us
yay, Uncharted met zombies! Oke, dat is gemeen. TLOU is gaaf.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 14:57 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

De wii u is leuk omdat je verder geen enkele console hebt die zulke leuke en humoristische platform games heeft.

Alleen rayman heb je of je moet indie games leuk vinden.

Toch mis ik na al die jaren nog steeds een pokemon game zoals op de handheld.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:58

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:25:
[...]

Denk dat het poppetje op zich al makkelijk 10 euro waard is. Daarbij is het een leuk collector's item. En je kan ze in meerdere games gebruiken. En ze zijn nergens voor verplicht. DLC is slechts een code die je een keer invoert en vergeet dat je het hebt.

Sterker nog, ik heb het vermoeden dat de productiekosten (+ verpakking, vervoer, import en export) van een Amiibo poppetje opgeteld hoger is dan de adviesprijs.
Dan zal ik je even uit die droom halen. Ik heb zelf jaren in de productie van plastic onderdelen gezeten en zit momenteel zit in de de verkoop van industriële componenten, waaronder RFID.
Productie van een Amiibo (in de aantallen van een Nintendo) kosten het ding ze rond de US$ 1,50 inclusief de verpakking. Transportkosten & import is centenwerk. Voor 2000 euro haal je een 40 voets container vanuit Azië naar Europa. En daar passen er nogal wat in.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Henk
  • Laatst online: 29-10 16:11
Pykow schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:35:
De wii u is leuk omdat je verder geen enkele console hebt die zulke leuke en humoristische platform games heeft.

Alleen rayman heb je of je moet indie games leuk vinden.

Toch mis ik na al die jaren nog steeds een pokemon game zoals op de handheld.
Dat laatste begrijp ik nog steeds niet. Als Nintendo zou willen dat de Wii U een boost krijgt, moeten ze een dikke 3D pokemon game maken die lekker samenwerkt met XY/ORAS. Paar exclusieve legendaries in die game, een leuk exclusief Wii U pakket met een pikachu/Charizard sticker, wat exclusieve amiibo's erbij en de hele Nintendo-wereld en zijn moeder haalt het spul.

Maar nintendo heeft vast redenen om het niet te doen, please understand :P

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

TFHfony schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:50:
[...]

Dan zal ik je even uit die droom halen. Ik heb zelf jaren in de productie van plastic onderdelen gezeten en zit momenteel zit in de de verkoop van industriële componenten, waaronder RFID.
Productie van een Amiibo (in de aantallen van een Nintendo) kosten het ding ze rond de US$ 1,50 inclusief de verpakking. Transportkosten & import is centenwerk. Voor 2000 euro haal je een 40 voets container vanuit Azië naar Europa. En daar passen er nogal wat in.
En de machines die de amiibos maken kosten ook wat centen. De ontwerpers werken denk ik ook niet tegen het minimumloon.
Henk schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:16:
[...]

Dat laatste begrijp ik nog steeds niet. Als Nintendo zou willen dat de Wii U een boost krijgt, moeten ze een dikke 3D pokemon game maken die lekker samenwerkt met XY/ORAS. Paar exclusieve legendaries in die game, een leuk exclusief Wii U pakket met een pikachu/Charizard sticker, wat exclusieve amiibo's erbij en de hele Nintendo-wereld en zijn moeder haalt het spul.

Maar nintendo heeft vast redenen om het niet te doen, please understand :P
Precies . We moeten ze gaan boycotten haha

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

jeroenboeve1 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:20:
Is die digitale versie van de MK8-bundel nog te koppelen aan een ander ID, die dus al op een andere Wii U staat geregistreerd?

Ik heb namelijk liever een digitale versie dan mijn huidige fysieke versie dus als iemand daar vanaf moet dan kunnen we vast wel een dealtje maken. :)
Ik zal dit even uitzoeken, want ik heb dus een pre-installed Mario Kart 8 :o
Heb veeeel liever een disc. Zal t proberen uit te zoeken, DM me maar als je zelf meer weet :)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:55

Sagat

Is pappa x2!

ik ben het eens met Aaaargh, Nintendo zou meer moeite moeten doen voor 3rd party. Echter bij mij is deze verwachting gestopt.........eigelijk bij de n64 al, cube........korte opleving daarna niets meer, bij de wii en wii u is het door de mindere (ok minder krachtige want in motion was wii beter dan ps360 en volgens mij is een vita gebruiken voor je ps4 remote play ook minder fijn dan nu met de wii tablet) hardware in mijn ogen nooit een serieuze 3rd party kandidaat geweest. Je koopt het dus voor de ninty games, en verhalende games zijn idd Zelda en dan houdt het al snel op, buiten de wat jrgp's dan wellicht......it's like judging a fish on its abiltiy to climb a tree :D
En dan..........een goede 3d pokemon op home console.......waarschijnlijk samen met half life 3 8)7

10 second ninja DONE

• Arunia
Dat kan wel. Hij koppelt zichzelf aan het eerste account wat er op gezet kan worden. Dan moet je wel een week wachten om te kunnen transfereren.
Door dus een transfer te doen van dat andere is naar jouw wiiu. En deze dan na een week door te zetten naar je eigen, dan heb je Mario kart op je id staan.
Het kost je per transfer wel een week.

[ Voor 40% gewijzigd door Arunia op 27-05-2015 17:49 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Arunia schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:47:
Dat kan wel. Hij koppelt zichzelf aan het eerste account wat er op gezet kan worden. Dan moet je wel een week wachten om te kunnen transfereren.
Dus, initeel koppelen aan mijn eigen account om vervolgens na een week over te kunnen zetten naar een ander ID..?

• Arunia
Exorcist schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:49:
[...]

Dus, initeel koppelen aan mijn eigen account om vervolgens na een week over te kunnen zetten naar een ander ID..?
Nee.
Je moet direct je wiiu koppelen aan het account waar Mario kart op moet. Als er al een id op staat kan het niet meer.
Daarna kun je pas een week later een transfer doen van het id met Mario kart naar de wiiu waar die op moet komen en dan pas een id op de wiiu waar Mario kart op zat. Best bewerkelijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Arunia op 27-05-2015 18:04 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Arunia schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:03:
[...]

Nee.
Je moet direct je wiiu koppelen aan het account waar Mario kart op moet. Als er al een id op staat kan het niet meer.
Daarna kun je pas een week later een transfer doen van het id met Mario kart naar de wiiu waar die op moet komen en dan pas een id op de wiiu waar Mario kart op zat. Best bewerkelijk.
Hmm, dat is dan inderdaad wat omslachtig. Zal wel even kijken of ik het anders gewoon zo laat en 's een keer de disc versie koop als ik deze goedkoop kan vinden. Thanks!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:58

TFHfony

Professional Weirdo

Pykow schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:10:
[...]

En de machines die de amiibos maken kosten ook wat centen. De ontwerpers werken denk ik ook niet tegen het minimumloon.
De kosten van het gebruik van die machines zit daar wel bij in, incl. de winst voor de fabrikant. Ga er maar van uit dat Nintendo die machines niet zelf in bezit heeft, maar gewoon de gehele productie uitbesteed. Na dat er de Amiibo's uitgerold zijn, rolt er gewoon speelgoed voor Mattel, Baby-Born en andere rommel uit.
En het ontwerpen van die poppetjes is nou net iets waar je niet echt een heel team maanden per poppetje aan laat werken. Echt.. Die poppetjes komen voor US$ 1,50 de fabriek uit.
En dat maakt verder toch niet uit? Ik gun Nintendo die winst wel. En de winst is echt niet verkoopprijs - US$ 1,50. De belastingdienst komt nog even om de hoek en de winkelier wil ook nog 30% maken.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Aaargh!

Aaargh!

Sagat schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:47:
ik ben het eens met Aaaargh, Nintendo zou meer moeite moeten doen voor 3rd party. Echter bij mij is deze verwachting gestopt.........eigelijk bij de n64 al, cube........korte opleving daarna niets meer, bij de wii en wii u is het door de mindere (...) hardware in mijn ogen nooit een serieuze 3rd party kandidaat geweest.
Tja, ik vind het ook jammer maar ik denk dat ik vanavond een PS4 ga bestellen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

TFHfony schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:40:
[...]

De kosten van het gebruik van die machines zit daar wel bij in, incl. de winst voor de fabrikant. Ga er maar van uit dat Nintendo die machines niet zelf in bezit heeft, maar gewoon de gehele productie uitbesteed. Na dat er de Amiibo's uitgerold zijn, rolt er gewoon speelgoed voor Mattel, Baby-Born en andere rommel uit.
En het ontwerpen van die poppetjes is nou net iets waar je niet echt een heel team maanden per poppetje aan laat werken. Echt.. Die poppetjes komen voor US$ 1,50 de fabriek uit.
En dat maakt verder toch niet uit? Ik gun Nintendo die winst wel. En de winst is echt niet verkoopprijs - US$ 1,50. De belastingdienst komt nog even om de hoek en de winkelier wil ook nog 30% maken.
ik weet ook niet wat de transport kosten zijn, maar ach wat maakt het mij uit.
ik heb zeker wat geld over voor de amiibo''s en ik gun Wii U zijn winst.
Disney infinity, Skylander doen precies hetzelfde.

vaag blijft wel dat de prijzen erg varieren, terwijl dit bij dinsey infinity en Skylander niet zo is.
Ik begrijp echt niet waarom de productie zo slecht gaat. Laatst PIT gekocht voor 16 euro, terwijl deze bij bol.com te koop is voor 30 euro (wat ik laatst gezien had).
Ik ga gewoon de winkels langs en maximaal geen ik 20 euro uit aan een amiibo.
Aaargh! schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:26:
[...]

Tja, ik vind het ook jammer maar ik denk dat ik vanavond een PS4 ga bestellen.
Wat ik al eerder had aangegeven is de Wii U de beste "Platform game" console in mijn ogen.
ik vindt het persoonlijk leuk om gewoon mario,toad,zelda,donkey kong,yoshi en met kirby te spelen.

OJA is er iemand die The Legend of Zelda: The Wind Waker speelt en die mij kan helpen.
Ik heb in mijn leven maar 1x Zelda gespeeld, dat was eentje met een paard en waarbij zelda groter was + met een blokfluit moest spelen. Dat was op de N64 en die heb ik nooit uitgespeeld.

Vaak is het onduidelijk wat je moet doen en moet ik een youtube filmpje erbij halen om te weten wat er gedaan moet worden. is er een knop of wat dan ook met een HELP functie ?
ik heb meestal geen tijd om eventjes alle dialogen te lezen en dus klik ik ze vaak door en mis ik dus de quest. of wanneer ik paar dagen geen tijd heb om te gamen en ik start de game op, dan ben ik ook de weg kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 28-05-2015 10:13 ]

• Arunia
Tja, ik zou je aanraden om toch wat meer te lezen. Vaak kun je nog wel opnieuw praten met iemand.
Het is even geleden dat ik Windwaker heb gespeeld, maar zit daar niet ook een fairy bij? Vaak kun je wel tegen die aan praten. Of is het die boot van Link. Volgens mij praat die ook en geeft je tips.

Stoppen op punten waar het kan en waar je eigenlijk klaar bent met een quest. Dat is wat ik eigenlijk altijd wel doe. Een punt waarop je nog ongeveer weet wat je aan het doen bent.
Pagina: 1 ... 74 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic