Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ja dat doe ik nu dus ook steeds, vindt het erg jammer dat er geen quest log is, dat maakt het net wat makkelijker. Toch is het een zeer mooie game.Arunia schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:27:
Tja, ik zou je aanraden om toch wat meer te lezen. Vaak kun je nog wel opnieuw praten met iemand.
Het is even geleden dat ik Windwaker heb gespeeld, maar zit daar niet ook een fairy bij? Vaak kun je wel tegen die aan praten. Of is het die boot van Link. Volgens mij praat die ook en geeft je tips.
Stoppen op punten waar het kan en waar je eigenlijk klaar bent met een quest. Dat is wat ik eigenlijk altijd wel doe. Een punt waarop je nog ongeveer weet wat je aan het doen bent.
Ik verwacht hem zelf pas vannacht in de store. ik wil splatoon wel halen met de amiibo's erbij haha.Deddiekoel schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:22:
Zou Splatoon vanmiddag al in de eShop staan?
Blijkbaar zit er ook een single player in en amiibo singleplayer mode, dus ben zeer benieuwd.
EDIT: Zojuist besteld bij Bol.com met de amiibo erbij en zal volgens hun website morgen geleverd worden.
Ik was toch bezig met kado's kopen voor mijn vriendin (Disney infinity 2.0 voor de Wii U), dus dan kan ik ook wel kado voor mijn eigen kopen
[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 28-05-2015 15:04 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Je moet die vis zoeken die in elk stuk zit. Geef die wat voer en dan krijg je hints over wat daar te doen valt. De vis herken je omdat hij steeds boven het water springt, voer haak je bij de drijvende winkels.Pykow schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:11:
[...]
ik weet ook niet wat de transport kosten zijn, maar ach wat maakt het mij uit.
ik heb zeker wat geld over voor de amiibo''s en ik gun Wii U zijn winst.
Disney infinity, Skylander doen precies hetzelfde.
vaag blijft wel dat de prijzen erg varieren, terwijl dit bij dinsey infinity en Skylander niet zo is.
Ik begrijp echt niet waarom de productie zo slecht gaat. Laatst PIT gekocht voor 16 euro, terwijl deze bij bol.com te koop is voor 30 euro (wat ik laatst gezien had).
Ik ga gewoon de winkels langs en maximaal geen ik 20 euro uit aan een amiibo.
[...]
Wat ik al eerder had aangegeven is de Wii U de beste "Platform game" console in mijn ogen.
ik vindt het persoonlijk leuk om gewoon mario,toad,zelda,donkey kong,yoshi en met kirby te spelen.
OJA is er iemand die The Legend of Zelda: The Wind Waker speelt en die mij kan helpen.
Ik heb in mijn leven maar 1x Zelda gespeeld, dat was eentje met een paard en waarbij zelda groter was + met een blokfluit moest spelen. Dat was op de N64 en die heb ik nooit uitgespeeld.
Vaak is het onduidelijk wat je moet doen en moet ik een youtube filmpje erbij halen om te weten wat er gedaan moet worden. is er een knop of wat dan ook met een HELP functie ?
ik heb meestal geen tijd om eventjes alle dialogen te lezen en dus klik ik ze vaak door en mis ik dus de quest. of wanneer ik paar dagen geen tijd heb om te gamen en ik start de game op, dan ben ik ook de weg kwijt.
Verder ben je niet slim bezig door de teksten over te slaan... Dat verdiend gewoon een draai om de oren in een zelfs game. Ikzelf sla altijd op bij een stuk vanwaar ik direct verder kan, dus als ik naar een eiland toe moet voor een quest ga ik eerst daarheen en vervolgens stop ik pas. Dan is het soms wel even denken waarom je daar bent gestopt maar vaak vrij snel duidelijk. Succes met deze mooie game!
Volgens mij haal je Zelda en Link door de war.Pykow schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:11:
OJA is er iemand die The Legend of Zelda: The Wind Waker speelt en die mij kan helpen.
Ik heb in mijn leven maar 1x Zelda gespeeld, dat was eentje met een paard en waarbij zelda groter was + met een blokfluit moest spelen. Dat was op de N64 en die heb ik nooit uitgespeeld.
weg kwijt.
En zie hier gelijk een van de redenen voor het WiiU debacle. Het woord WiiU komt niet voor in het artikel. Alleen Wii.BamSlam_ schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:35:
Splatoon-nieuws: Dieven stelen truck vol unieke Nintendo-spellen http://webwereld.nl/softw...l-unieke-nintendo-spellen
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Dus wees alert als iemand je Splatoon+Squid voor de Wii aanbiedt voor weinig.
ik wist dat ik iets kon doen met de vissen, eigenlijk best logisch dat je ze moet lokken met eten.mathelicious schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:17:
[...]
Je moet die vis zoeken die in elk stuk zit. Geef die wat voer en dan krijg je hints over wat daar te doen valt. De vis herken je omdat hij steeds boven het water springt, voer haak je bij de drijvende winkels.
Verder ben je niet slim bezig door de teksten over te slaan... Dat verdiend gewoon een draai om de oren in een zelfs game. Ikzelf sla altijd op bij een stuk vanwaar ik direct verder kan, dus als ik naar een eiland toe moet voor een quest ga ik eerst daarheen en vervolgens stop ik pas. Dan is het soms wel even denken waarom je daar bent gestopt maar vaak vrij snel duidelijk. Succes met deze mooie game!
Gisteren probeerde ik met de haak een vis te vangen, maar dat werkte niet gelijk.
Ik weet dat de vissen je kaart inkleuren, zodat je precies weet waar je bent en wat er te beleven is.
Het is inderdaad een zeer mooie game en ga er nog veel plezier aan beleven.
Ik ben vast niet de eerste die het verschil niet ziet, ja ik weet dat link een jongen is en Zelda een meisje.danielkraak schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:30:
[...]
Volgens mij haal je Zelda en Link door de war.
Maar ze hebben in beide games een groen pakje en blond.
Zo kwam ik pas paar maanden geleden achter dat metroid een vrouw is en geen man.
Straks is Master Chief ook nog een vrouw en de Pyro in Team fortress 2 een aliën
Er zijn een hoop websites die niet weten waar ze het over hebben.TFHfony schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:43:
[...]
En zie hier gelijk een van de redenen voor het WiiU debacle. Het woord WiiU komt niet voor in het artikel. Alleen Wii.
Ze bedoelen waarschijnlijk gewoon Wii U, maar dat hebben ze verkeerd in hun nieuwsbericht geplaatst.
Zo kom ik ook nieuws sites tegen die de meeste creatieve namen en omschrijving kunnen geven over games. zo kan Grand theft auto gezien worden als een Race spel , waarbij je ook uit de auto kunt.
Terwijl een andere website weer zegt dat GTA een openwereld game is waarin je alle vrijheden hebt.
Ik heb mijn bestelling gisteren geplaatst bij Bol.com en zojuist alles binnen gekregen.Donnie Darko schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:36:
Net Splatoon gekocht bij MM (Den Haag) toevallig lagen er nog een aantal met Amiibo dus die maar meegenomen, voor de Amiibo liefhebbers ik zag dat ze daar de nieuwe batch ook binnen hadden (maar vrij weinig stuks)
Met een kadokaart van bol.com heb ik nog de 2e amiibo kunnen halen (inkling Boy)
Inkling boy was trouwens heel slecht verpakt. een te kleine doos en het doosje is nu verbogen.
Nu ga ik hem toch gewoon uit de verpakking halen, maar het was niet netjes.

Oja voor de oplettende kijker, er ligt inderdaad een Disney infinty 2.0 toy box eronder.
Mijn vriendin is binnenkort jarig en is gek op Disney en verzamelt de disney infinty figures.
Nu hopen dat we eind juni nog aan een Yoshi wooly world met Amiibo kunnen komen, maar die kans is klein.
[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 29-05-2015 10:52 ]
Oh, dus die zijn nu op ? Dat bespaart me een wandelingDonnie Darko schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:36:
Net Splatoon gekocht bij MM (Den Haag) toevallig lagen er nog een aantal met Amiibo dus die maar meegenomen,
(of bedoel je dat je er eentje hebt meegenomen ?)
[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 29-05-2015 11:00 ]
Het zijn toch gewoon stukjes overpriced plastic die verkapte DLC maskeren?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Er lagen er nog 3 toen ik wegging en inderdaad maar 1 meegenomenGoner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:59:
[...]
Oh, dus die zijn nu op ? Dat bespaart me een wandeling
(of bedoel je dat je er eentje hebt meegenomen ?)
[ Voor 5% gewijzigd door Donnie Darko op 29-05-2015 11:05 ]
Ja ik weet niet of 15 euro overpriced is, maar Nintendo doet er goede zaken mee.Phusebox schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:01:
Ik snap die hele amiibo hype niet. Ik kreeg al steeds meer afkeer van Nintendo nadat ik bij Launch een Wii U heb gekocht en in korte periode daarna stuk of 8 games, maar sinds die Amiibo ellende heb ik niks meer gekocht.
Als het goed is heb ik vanavond ook Splatoon, heb geen demo gespeeld en laat me gewoon verrassen
Ze hebben een verzamelwaarde, net als andere figuurtjes. De prijs is redelijk voor de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt. (Vooral bijv. Fox is zeer gedetailleerd)Phusebox schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:01:
Het zijn toch gewoon stukjes overpriced plastic

^ mijn huidige verzameling.
Echter, als je al een Amiibo hebt en er komt een nieuw spel uit die dezelfde Amiibo ondersteunt, dan heb je dus "gratis DLC". Amortized costs.die verkapte DLC maskeren?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik vind het persoonlijk een goede zet van Nintendo om amiibo's te lanceren.Phusebox schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:01:
Ik snap die hele amiibo hype niet. Ik kreeg al steeds meer afkeer van Nintendo nadat ik bij Launch een Wii U heb gekocht en in korte periode daarna stuk of 8 games, maar sinds die Amiibo ellende heb ik niks meer gekocht.
Nintendo staat in mijn ogen toch wel bekend als een familie platform, daarnaast is het voor mij nostalgie om nintendo games te spelen omdat de Super Nintendo mijn eerste console was.
Je ziet het succes van Skylander en Disney infinity (en niet alleen bij kinderen) en Nintendo is dezelfde weg ingeslagen omdat ze toch dezelfde doelgroep aanspreken.
Het is een hype, maar dat hoeft niet altijd iets slechts te betekenen.
Zo heb je ook mensen die games altijd fysiek willen hebben en andere vinden een digitale downloadversie ook goed, omdat het toch om de game zelf gaat.
Als je het alleen ziet als een stukje plastic, dan moet je er inderdaad geen geld aan uitgeven, maar voor alle andere kan het een leuke verzameling zijn.
Ik heb Fox en Matroid nog niet uit de verpakking gehaald, maar deze zijn zeker zeer gedetailleerd.RayNbow schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:30:
[...]
Ze hebben een verzamelwaarde, net als andere figuurtjes. De prijs is redelijk voor de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt. (Vooral bijv. Fox is zeer gedetailleerd)
[afbeelding]
^ mijn huidige verzameling.
[...]
Echter, als je al een Amiibo hebt en er komt een nieuw spel uit die dezelfde Amiibo ondersteunt, dan heb je dus "gratis DLC". Amortized costs.
Inkling boy ziet er ook echt goed uit moet ik zeggen.
Zelf heb ik: Fox, Matriod, Pit, Mario, Yoshi, Inkling Squid en inkling boy.
7 Stuks in totaal.
ik vindt 15 a 16 euro niet teveel voor een verzamelobject.
ik wil nu alleen nog TOAD en Yoshi wooly, maar ik wacht tot ik ze zelf tegen ga komen of dat ik ze goedkoper kan vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 29-05-2015 11:43 ]
Super Mario World Yoshi (meegenomen van uit Japan)
Super Mario World Peach (meegenomen van uit Japan)
Samus
Ike
Kirby
Zelda (meegenomen van uit Japan)
Overigens staan Dark Pit en Bowser Junior in de pre-order.
Vind 15 euro ook wel mee vallen, al hoewel ze in Japan de helft goedkoper zijn... Maar ze waren daar ook bijna niet meer te verkrijgen
Helaas vlieg ik niet haha.JerX schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:54:
Zelf heb ik
Super Mario World Yoshi (meegenomen van uit Japan)
Super Mario World Peach (meegenomen van uit Japan)
Samus
Ike
Kirby
Zelda (meegenomen van uit Japan)
Overigens staan Dark Pit en Bowser Junior in de pre-order.
Vind 15 euro ook wel mee vallen, al hoewel ze in Japan de helft goedkoper zijn... Maar ze waren daar ook bijna niet meer te verkrijgenZo beetje elke game winkel waren ze wel uitverkocht lol.
Maar Die wooly yoshi vind ik wel erg leuk... al ben ik benieuwd of die niet net zo groot is als de andere amiibo.
Rosalina en Luma (sealed)
Villager
Sonic
Wario
Toad
Bowser (Super Mario Editie)
Toon Link (sealed)
Inkling Boy (sealed)
Inkling Squid (sealed)
Inkling Girl (sealed)
Green Yawn Yoshi komt volgende maand binnen.
Ik ben nu alleen nog op zoek naar Olimar en Pacman.
[ Voor 13% gewijzigd door Kevaai op 29-05-2015 12:02 ]
ik ben blij dat ik de Wii u paar weken geleden heb aangeschaft.
De neefjes van mijn collega hebben in totaal 40 amiibo's, sommige dubbel.
Verwijderd
Gisteravond dus maar besteld bij Bol, scheelt me weer een tochtje naar de stad.
Vrij onnozel om wel advertentiemateriaal in de winkel te zetten maar het spel nog niet.
Ik heb er wel zin in.
lol bij de MM in zaandam was er helemaal geen advertentie materiaal. Vraag aan de verkoper "Hebben jullie Splatoon voor de Wii U?"Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:29:
Gister bij de MM veel Splatoon advertentiemateriaal gezien. Spel lag niet in de schappen. Ik dus vragen aan een verkoper. Ze hadden het spel al wel maar mochten het pas vandaag verkopen. Reserveren kon wel....
Gisteravond dus maar besteld bij Bol, scheelt me weer een tochtje naar de stad.
Vrij onnozel om wel advertentiemateriaal in de winkel te zetten maar het spel nog niet.
Ik heb er wel zin in.
Verkoper: "Even kijken, hoe spel je dat?"
Verkoper zoekt....
"Oh ja die hebben we op voorraad, zal ik er eentje voor je pakken?"
Ik: Ja doe maar
Verkoper: Met of zonder zo'n poppetje?
Ik: Doe maar met
Computer says no
dat is idd jammer. Ala Goldeneye op de N64Phusebox schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:43:
Als er 4p splitscreen in zit had ik hem wel gekocht, want dat is waar ik een Nintendo console voor heb. Helaas. Misschien komt het nog met update.
Wehkamp geeft aan nog 2-3 werkdagen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Trouwens grappig dat mensen regelmatig worden aangesproken op de Zelda en Link verwarring, maar dat de hoofdpersoon uit Metroid Samus heet weer veel minder...
BTW, ik zal maar weer eens een poging doen om iedereen uit de begin post toe te voegen. Heb chronisch vrienden tekort op de Wii U en zie dat ik ook niet in er openingspost sta... Is die überhaupt nog enigszins up to date qua personen?
Voor de liefhebbers, mijn Nintendo Network ID is "The_PyroPath", dus voeg me gerust toe. Ik weet niet of het nog zo is, maar voor de nieuwelingen misschien handig om te weten dat in ieder geval voorheen in de friendlist beide partijen elkaar toe moesten voegen en de andere niet automatisch een bericht kreeg. Bij het zoeken in Miiverse gebeurde dat weer wel, dus dit was de betere manier.
Breek je nek voorzichtig
Splatoon met amiibo is bij bol.com uitverkocht, dus door heb ik dan wel weer mazel mee gehad.
Dan hebben ze vakken gevuld ; er lagen er net 5 (nu nog 4) met Inkling.Donnie Darko schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:03:
[...MM Den Haag...]
Er lagen er nog 3 toen ik wegging en inderdaad maar 1 meegenomen
Bij Intertoys alleen het spel (€38), geen Amiibo te bespeuren.
Breek je nek voorzichtig
Dan doe je het nietPhusebox schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:50:
Ik heb nog 150 euro bol.com bonnen, 50 euro intertoys en 50 euro gamemania maar zelfs dan nog kan ik het niet uitgeven aan Nintendo games. Mario Party was echt een bummer. Daar heb ik zo lang op gewacht een fatsoenlijke party game.
Ik ben denk de laatste persoon die iemand zou kunnen overtuigen om een game te kopen van Nintendo.Phusebox schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:50:
Ik heb nog 150 euro bol.com bonnen, 50 euro intertoys en 50 euro gamemania maar zelfs dan nog kan ik het niet uitgeven aan Nintendo games. Mario Party was echt een bummer. Daar heb ik zo lang op gewacht een fatsoenlijke party game.
Het is jou eigen geld en je moet altijd zelf achter je aankoop staan.
Mario Kart 8, Zelda Wind maker HD (gratis gekregen), Mario 3d world en Sash bros zijn toch echt wel leuke games om te spelen. Splatoon is lekker kleurrijk en ik denk dat ik me goed ga vermaken.
op dit moment heb ik meer geld in de amiibo;s gestoken dan in de games haha.
nieuws over Project Cars:
http://www.gamed.nl/view/117842
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 29-05-2015 15:10 ]
Intertoys hier had welgeteld twee amiibo splAtoon's en 1 versie met squid geleverd gekregen. Alles verkocht voor het op de plank stond natuurlijk.Goner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:31:
[...]
Dan hebben ze vakken gevuld ; er lagen er net 5 (nu nog 4) met Inkling.
Gelukkig was levering via bart Smit goed gegaan. En ik heb de twee losse amiibo vandaag nog bij toychamp kunnen krijgen. Waren de laatste...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Er zijn al meerdere updates aangekondigd, dus dat komt wel goed in de komende maandenVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:35:
Net een paar potjes Splatoon gespeeld. Speelt heerlijk weg. Ik hoop wel dat Nintendo het een en ander nog uitbreid. Maar de basis ligt er en speelt heerlijk.
Moet je voor de zekerheid even navragen - de Intertoys in mijn dorp had wel de game in de schappen, maar de versie met Inkling in het magazijn.Goner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:31:
[...]
Dan hebben ze vakken gevuld ; er lagen er net 5 (nu nog 4) met Inkling.
Wilde toch graag Splatoon hebben. Lekker even kort matten en weer af kunnen sluiten.
Ik heb 't ding via DHCP laten connecteren maar ook een statisch adres geprobeerd. DNS servers van m'n server, DNS van Google (verwijst m'n server ook naartoe overigens) en de Ziggo DNS servers. Maakt geen verschil. Ik heb twee Netgear WNDR3700's (WDS), en ik gebruik twee SSID's (eentje voor 2,4, de ander voor 5 GHz). Bij beiden hetzelfde probleem. Een ping naar het IP-adres blijft wel lopen, overigens; dat is wel vreemd.
De Wii U is ook echt het enige apparaat waarmee ik in huis problemen heb. Het meeste heb ik bedraad aangesloten, maar ook genoeg apparaten draadloos (Vita, Wii, 3DS, NDS).
Ik ga er iig geen LAN-adapter voor aanschaffen (niet voor dat geld), maar ik kan het niet hebben als iets niet functioneert zoals ik wil
/OK, helder..ding kreeg een IP adres welke al in gebruik was. Foscam camera die buiten m'n 2012R2 server gaat
[ Voor 5% gewijzigd door Exorcist op 30-05-2015 16:27 ]
* Sagat gaat ook nog even op budget gaming neuzen
10 second ninja DONE
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Beeldmateriaal van Bandai Namco's Project Treasure:
[ Voor 27% gewijzigd door RayNbow op 31-05-2015 14:21 ]
Jup, dat was vorige week al aangekondigd. Werkt met, volgens mij, iig de gehele Smash Bros en Super Mario Bros Amiibo serie.RayNbow schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:17:
Mario, Donkey Kong en Link Amiibo ondersteuning in Yoshi's Woolly World. (Nintendo Direct van vandaag)
Zie: http://www.nintendolife.c...hirs_woolly_world_trailer
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2015 15:09 ]
Mn sensorbar werkte niet. Dus het duurde even. Wel mooi dat het werkt.
Vet man, hier ben ik echt wel blij mee. Fysieke versie GET! (wel nog bijna 2 jaar wachten).
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Er zit ook een sensorbar in je Wii U Gamepad..Pykow schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:17:
[...]
Mn sensorbar werkte niet. Dus het duurde even. Wel mooi dat het werkt.
PSN: Redrafted
dan werkt Wii Mode alleen op je gamepad en doet je tv scherm het niet.
Ik dacht dat je sensorbar van je gamepad al werkte, maar die wordt pas geactiveerd na het kiezen van een optie.. Houdt dus ook op.Pykow schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:47:
[...]
dan werkt Wii Mode alleen op je gamepad en doet je tv scherm het niet.
PSN: Redrafted
http://www.nintendolife.c...s_finally_exit_the_garage
Met lokale 1-4 multiplayer en online multiplayer en 60FPS.
Edit: screencapture:
[ Voor 49% gewijzigd door RayNbow op 03-06-2015 17:43 ]
"Binnenkort" is bij Nintendo heel relatief. Kan volgende week zijn, maar kan ook pas 31 december zijnRayNbow schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:38:
Ligt het aan mij... of teaset Nintendo met Xenoblade X in de eShop als "binnenkort verkrijgbaar"?
Edit: screencapture:
[afbeelding]
Ik vraag me wel af waarom MS het nog überhaupt probeert om een console in Japan te verkopen.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 21:28 ]
Dat ziet er interessant uit. Ben benieuwd!Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:09:
Fast Racing NEO komt dit jaar naar de Wii U eShop.
http://www.nintendolife.c...s_finally_exit_the_garage
Met lokale 1-4 multiplayer en online multiplayer en 60FPS.
Wario is echt niet leuk zegt mn vriendin.-Cn- schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:45:
Ik heb net The Wonderful 101 opgehaald bij de Intertoys voor €15.-!!! Ik wilde hem al eerder halen maar toen vond ik hem nog te duur maar dit kon ik niet laten liggen. Ook Game & Wario voor €13.- opgehaald bij de Intertoys onlangs matige verhalen en reviews dacht ik voor dit geld kan ik hem niet laten liggen.
ik hou sowiso niet van dat soort games.
Nee, dan geldt dat natuurlijk direct voor iedereenPykow schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 18:10:
[...]
Wario is echt niet leuk zegt mn vriendin.
ik hou sowiso niet van dat soort games.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Klopt, doodzonde; dat is juist hetgeen wat ik (wij) het leukst vinden. Met een paar vrienden op de bank en wat four-player split-screen spellen. Gelukkig komt volgende maand Rocket League uit op de PS4Koldur schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 09:33:
Game & Wario is vooral een party game wat met bier en vrienden erg leuk is, maar tegenwoordig zijn de meeste mensen niet meer van het samen spellen spelen, bedankt smartphones!
De nieuwe Yoshi staat zeker op de verlanglijst en daarnaast ook de Mario 3D World, en Mario & Luigi Bros. Maar voor nu eerst alleen even Mario kart, daar ga ik me eerst wel even mee vermaken
Zo heb ik ook problemen met smash bros.
ik doe veel damage en ook knock outs. Maar ik heb vaak geen idee waar ik ben of wat ik doe.
Lijken me twee verschillende zaken:Pykow schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:33:
Ik weet niet waar het aan ligt. Maar bij mario 3D kan ik niet goed de diepte inschatten.
ik doe veel damage en ook knock outs. Maar ik heb vaak geen idee waar ik ben of wat ik doe.
1) De diepte werking in het spel werkt niet samen met jouw ogen/hersens? Of het spel is gewoon grafisch slecht gedaan. Of je tv doet vreemd.
2) Dat is puur de snelheid en chaos op het scherm die (ook voor mij) af en toe niet bij te houden is. Kinderen hebben daar minder moeite mee. Mijn dochter en zoon meppen me in 8 vd 10 gevechten van de baan af...
Splatoon heb ik (oa hier) veel over gehoord, maar moet ik nog even een trailer van kijken. Die 2e moet ik even opzoekenghorizon1978 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:47:
En als tip zou ik je Splatoon en Cpt.Road willen geven.
Ik zou dan zoeken op Captain Toad Treasure Tracker. Anders zou het lang kunnen duren.DYX schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:14:
[...]
Splatoon heb ik (oa hier) veel over gehoord, maar moet ik nog even een trailer van kijken. Die 2e moet ik even opzoekeng
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Deddiekoel schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:18:
[...]
Ik zou dan zoeken op Captain Toad Treasure Tracker. Anders zou het lang kunnen duren.
Oeps. Dat is de goede titel.
Bij Mario 3D zet ik vaak de 3D functie van de tv aan. Werkt toch verdomd goed die kunstmatige 3D bij games als mario 3D world (en ook gewone mario-2d games, maar dan heb je het plakboek-effect)Pykow schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:33:
Ik weet niet waar het aan ligt. Maar bij mario 3D kan ik niet goed de diepte inschatten.
Haha, dacht al dat het een race game was ofzo
Cpt Toad zag er ook wel interessant uit. Nog even een trailer bekijken coor ik hem ga halen.
Gisteren in Ede bij de Bart Smith Pikmin 3 voor 30 euro gekocht ( en splatoon voor 38)
Op de website zie ik het spel niet staan. Iemand anders ook nog leuke 'kortingen' gezien ?
Ik zoek nog Zelda HD maar die blijft rond de 50 euro...
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
Wat is verder het nut van die trophies bij SSB? Via YouTube kom ik uit op veel video's waarbij de gehele collectie wordt getoond waarbij mensen ''boos'' zijn dat hun trophie er niet bij zit of dat ze hun favoriete trophie nog niet hebben kunnen behalen, maar wat heb je aan deze dingen?
Hetzelfde met de Smash Tour. Waarom zou je niet gewoon online 4 / 8 player smash spelen of locaal of offline per potje? Zijn er rewards waar ik niks van weet?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2015 14:31 ]
Typisch gevalletje van RTFMVerwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:30:
Ik heb echt het gevoel dat ik bij Super Smash Bros veel content laat liggen. Heb onlangs pas uitgevonden dat je Mii fighters kan maken
Trophies verzamel je voor enkele challenges. Of natuurlijk gewoon om ze te verzamelen.Wat is verder het nut van die trophies bij SSB? Via YouTube kom ik uit op veel video's waarbij de gehele collectie wordt getoond waarbij mensen ''boos'' zijn dat hun trophie er niet bij zit of dat ze hun favoriete trophie nog niet hebben kunnen behalen, maar wat heb je aan deze dingen?
Smash Tour is een leuke party-game modus, en verder kan je je karakter customizen met items die je o.a. in de Smash Tour verzamelt.Hetzelfde met de Smash Tour. Waarom zou je niet gewoon online 4 / 8 player smash spelen of locaal of offline per potje? Zijn er rewards waar ik niks van weet?
Je kunt ze verzamelen. That's it.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:30:
Wat is verder het nut van die trophies bij SSB?
(Plus je kunt ze gebruiken in de fotostudiomodus.)
Opletten... Ik heb Zelda WiiU een paar weken terug nog bij Wehkamp gekocht voor 32 Euro incl verzendkosten door gebruik te maken van nieuwe leden korting (mijn schoonouders' adres gebruikt) en de toen geldende kortingsactie van 10 Euro.Emiel1984 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:07:
pricewatch: Pikmin 3, Wii U
Gisteren in Ede bij de Bart Smith Pikmin 3 voor 30 euro gekocht ( en splatoon voor 38)
Op de website zie ik het spel niet staan. Iemand anders ook nog leuke 'kortingen' gezien ?
Ik zoek nog Zelda HD maar die blijft rond de 50 euro...
Over de productie en vervoer van een poppetje tot in de winkel zal je waarschijnlijk wel gelijk hebben.TFHfony schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:50:
[...]
Dan zal ik je even uit die droom halen. Ik heb zelf jaren in de productie van plastic onderdelen gezeten en zit momenteel zit in de de verkoop van industriële componenten, waaronder RFID.
Productie van een Amiibo (in de aantallen van een Nintendo) kosten het ding ze rond de US$ 1,50 inclusief de verpakking. Transportkosten & import is centenwerk. Voor 2000 euro haal je een 40 voets container vanuit Azië naar Europa. En daar passen er nogal wat in.
Echter zit het grote geld in de ontwikkel en reclame kosten.
Dat zijn de kosten die terug verdiend moeten worden voordat er winst wordt gemaakt.
Denk maar er maar eens na hoelang hebben ze aan de amiibo gewerkt voordat deze gereleased werd?
Voor games kan dit soms jaren duren en dan heb je ook nog eens grote groep mensen die hier aan werkt overige kosten etc, dan schieten de kosten toch al gauw op.
Reclame kosten wereldwijd zijn ook geen pretje vaak is de helft van het budget uitgegeven aan reclame.
Het is niet voor niks dat ze de productie kosten zo laag houden in vergelijking met de verkoop prijs.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik had het inderdaad over de bruto winst per poppetje. De resterende kosten zullen deels op de poppetjes en op de verkochte software afgeschreven moeten worden.gast7 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:26:
[...]
Over de productie en vervoer van een poppetje tot in de winkel zal je waarschijnlijk wel gelijk hebben.
Echter zit het grote geld in de ontwikkel en reclame kosten.
Dat zijn de kosten die terug verdiend moeten worden voordat er winst wordt gemaakt.
Denk maar er maar eens na hoelang hebben ze aan de amiibo gewerkt voordat deze gereleased werd?
Voor games kan dit soms jaren duren en dan heb je ook nog eens grote groep mensen die hier aan werkt overige kosten etc, dan schieten de kosten toch al gauw op.
Reclame kosten wereldwijd zijn ook geen pretje vaak is de helft van het budget uitgegeven aan reclame.
Het is niet voor niks dat ze de productie kosten zo laag houden in vergelijking met de verkoop prijs.
En reclame... Tja... Als ze daar nu net eens wat meer hun best op hadden gedaan...
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
android since G1.
Splatooncoredalae schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:17:
Ach die amiibo's verkopen als warme broodjes, splatoon is uitverkocht in Japan en Londen. Gaat best prima de afgelopen maanden
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Zonder gekheid, Splatoon is een geweldig spel.
Tja, die zat er in Brawl dus wél in. Daar was het een lange reeks van pre-set leveltjes die je dan met bepaalde characters moest uitspelen, met boss fight tussendoor en zo, die dan met FMV cutscenes aan elkaar geregen waren. In de cutscenes werd dan het verhaal verteld met behulp van uitdrukkingen en zo, dus geen gesproken tekst.rajackar schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:59:
Wat ik mis bij Smash is een soort story mode of een ander mode die je door kunt lopen. Nu lijkt het toch vooral een hele grote verzameling losse stukjes.
Nadeel was dat binnen een paar uur nadat de game verscheen, de filmpjes op Youtube stonden, en de developers waren daar bepaald niet van gecharmeerd. Waarom zou je een berg werk in filmpjes steken en daar een complete story mode omheen bouwen als je die vervolgens op Youtube ook kunt bekijken?
Dus is de story mode in deze Smash eruit gelaten.
Tja, ik kan het ergens wel begrijpen maar ik blijf het jammer vinden. Ik vind het leuker gamen als ik iets aan het doen ben zeg maar. Nu voelt het toch een beetje als loze gevechten achter elkaar.Seal64 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:02:
[...]
Tja, die zat er in Brawl dus wél in. Daar was het een lange reeks van pre-set leveltjes die je dan met bepaalde characters moest uitspelen, met boss fight tussendoor en zo, die dan met FMV cutscenes aan elkaar geregen waren. In de cutscenes werd dan het verhaal verteld met behulp van uitdrukkingen en zo, dus geen gesproken tekst.
Nadeel was dat binnen een paar uur nadat de game verscheen, de filmpjes op Youtube stonden, en de developers waren daar bepaald niet van gecharmeerd. Waarom zou je een berg werk in filmpjes steken en daar een complete story mode omheen bouwen als je die vervolgens op Youtube ook kunt bekijken?
Dus is de story mode in deze Smash eruit gelaten.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
"21 jaar DSL!"
http://www.amazon.co.uk/B...?ref_=pe_1779231_72763881
“Hi Bloodstained backers - Armature here with another update. It turns out that a people have shown a ton of interest in our plan to port UE4 to the WiiU and PS Vita. Since they're not officially supported platforms, it's going to be a lot of work to get Bloodstained and UE4 on these platforms, but we are up to the challenge.
“Since the community got these platforms off the ground, we figure that it's best to let the community have them back when we're done. As a result, after the release of Bloodstained we will share, for free, the UE4 WiiU and Vita code with any developer authorized to develop on those platforms! Thank you all very much for this opportunity!”
38.94 incl verzending met kortingscode sunny.
Ervaring met Wehkamp en spellen is niet top, maar het wordt een cadeautje voor het rapport van de kinderen dus voor 10 juli zal het spel vast wel binnen zijn
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
SW-1682-5926-5204
De 3DS versie komt wel vandaag uit.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2015 10:33 ]
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic