Ik ben ook geen wii mote fan, maar ik vond Zelda zeer leuk om er mee te spelen! Och dat moment dat je het zwaard krijgt... EPIC! Stond echt als een koning in mijn kamerArunia schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:14:
Ikzelf vind het grote voordeel itt de Wii is dat ze niet meer zo krampachtig aan de Wii-motes vast blijven houden.
Ik ben super fan van Zelda, maar Skyward Sword kom ik om die reden haast niet door. Gewoon dat gezwaai met die mote is erg vervelend om relaxt een spel te spelen.
Ik speel ook een stuk meer met de WiiU dan dat ik met de Wii ooit gedaan heb.
Eerlijk is eerlijk, dat had ik uiteraard ook en als je je zwaard op laad, vaak sta ik er dan ook theatraal bij en dan uithalen. Nee tuurlijk, maar vermoeiend is het zeker wel. Als ik een uur speel is het veel. Het spel had ik al lang en breed uitgespeeld als het met de gewone controller was.JerX schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 07:45:
[...]
Ik ben ook geen wii mote fan, maar ik vond Zelda zeer leuk om er mee te spelen! Och dat moment dat je het zwaard krijgt... EPIC! Stond echt als een koning in mijn kamer
Heb gisteren de neppe Wii U Pro controller binnen gekregen
Kon hem maar heel even uit proberen, heb twee rondjes gemariokart.
Eerste indruk is erg positief! Knoppen reageren goed, pookjes voelen ook goed aan.
Controller synct prima met de Wii U.
Voor dat geld is het absoluut een goede koop!
Kon hem maar heel even uit proberen, heb twee rondjes gemariokart.
Eerste indruk is erg positief! Knoppen reageren goed, pookjes voelen ook goed aan.
Controller synct prima met de Wii U.
Voor dat geld is het absoluut een goede koop!
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Doet de originele Wii U Pro controller ook nietVerwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:00:
Wel grappig dat er staat dat hij ook/niet met de Wii werkt
Ah... verkeerd gekeken idd
[ Voor 13% gewijzigd door cypher21 op 04-02-2015 09:16 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Gisteren het eerste stuk van Metroid Prime weer gespeeld. Maar ik moet zeggen dat die de tand des tijds toch niet heel denderend heeft doorstaan. De beleving is nog wel steeds erg tof en de Wii controls werken ook echt wel perfect, al ben ik met controller nog steeds wel iets preciezer voor mijn gevoel. Grafisch vind ik het echter wel een teleurstelling. Nu snap ik dat het een spel is van 2 generaties oud is, maar na toch lichtelijk positieve verhalen hier, viel het mij persoonlijk tegen.
Ik snap eigenlijk niet dat Nintendo ook niet wat fanatieker in de HD remakes springt. Ik had rustig een euro of 40 betaald voor de Metroid Prime Trilogy in HD en ook voor een gebundelde Mario Galaxy HD 1 & 2 had ik best wat over gehad. Dat vind ik persoonlijk een veel toffere optie dan die Wii downloads.
Ik snap eigenlijk niet dat Nintendo ook niet wat fanatieker in de HD remakes springt. Ik had rustig een euro of 40 betaald voor de Metroid Prime Trilogy in HD en ook voor een gebundelde Mario Galaxy HD 1 & 2 had ik best wat over gehad. Dat vind ik persoonlijk een veel toffere optie dan die Wii downloads.
uhm...
Tja dat kost geldt en dat doet Nintendo liever dus niet. Daarnaast slikken de fanboys de normale versies ook wel. Vergeet niet dat dit hetzelfde bedrijf is dat een Snes Rom op een dvd perste en daar vervolgens 30 euro voor vroeg om zo Mario Bros' verjaardag te vieren.Smoonshine schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:19:
Gisteren het eerste stuk van Metroid Prime weer gespeeld. Maar ik moet zeggen dat die de tand des tijds toch niet heel denderend heeft doorstaan. De beleving is nog wel steeds erg tof en de Wii controls werken ook echt wel perfect, al ben ik met controller nog steeds wel iets preciezer voor mijn gevoel. Grafisch vind ik het echter wel een teleurstelling. Nu snap ik dat het een spel is van 2 generaties oud is, maar na toch lichtelijk positieve verhalen hier, viel het mij persoonlijk tegen.
"21 jaar DSL!"
Ik vind juist dat MP de tand des tijds bijzonder goed heeft doorstaan... Ja de textures zijn duidelijk lowres, maar de models en met name de sfeer zijn nog altijd sterk. Heb me echt verbaasd over hoe goed ik de game nog vind overkomen. Ik speel op mijn WiiU via HDMI dus dan wordt alles geupscaled naar 1080p. Was bang dat alles te scherp zou zijn en dus lelijk maar ik vind het er allemaal juist erg goed uitzien...Smoonshine schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:19:
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Op de models en sfeer is inderdaad niet veel aan te merken. Het zijn bij mij ook vooral de textures die me toch wel teleurstellen. Dat komt natuurlijk ook, omdat ik nu inmiddels bij een andere partij al met de 2e HD generatie bezig ben. En als je dan naar de remasters alleen al kijkt van een Metro, of op de vorige generatie Bioshock, dan vind ik het wel jammer dat Nintendo niet wat tijd steekt in versies die de oude games ook echt eer aan doen. Maar goed, accepteren en lekker doorspelen, want het blijven natuurlijk wel topgames!Deddiekoel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:19:
[...]
Ik vind juist dat MP de tand des tijds bijzonder goed heeft doorstaan... Ja de textures zijn duidelijk lowres, maar de models en met name de sfeer zijn nog altijd sterk. Heb me echt verbaasd over hoe goed ik de game nog vind overkomen. Ik speel op mijn WiiU via HDMI dus dan wordt alles geupscaled naar 1080p. Was bang dat alles te scherp zou zijn en dus lelijk maar ik vind het er allemaal juist erg goed uitzien...
uhm...
Tja, het verbaast mij ook dat Nintendo niet wat HD remasters uitbesteedt aan externe studio's oid. Fanboys kopen het bijna gegarandeerd en een leuke kans om nog wat extra te verkopen aan iedereen die geen gamecue had (of de trilogy op de Wii).Smoonshine schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:44:
[...]
Op de models en sfeer is inderdaad niet veel aan te merken. Het zijn bij mij ook vooral de textures die me toch wel teleurstellen. Dat komt natuurlijk ook, omdat ik nu inmiddels bij een andere partij al met de 2e HD generatie bezig ben. En als je dan naar de remasters alleen al kijkt van een Metro, of op de vorige generatie Bioshock, dan vind ik het wel jammer dat Nintendo niet wat tijd steekt in versies die de oude games ook echt eer aan doen. Maar goed, accepteren en lekker doorspelen, want het blijven natuurlijk wel topgames!
Maar goed, ik vermaak me er nu ook nog mee. En ondertussen lekker blijven hopen dat er een nieuwe Metroid Prime komt
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Vertaalde informatie uit het Famitsu tijdschrift over Splatoon:
- Team made up of lots of staff that worked on Wii U launch titles. Once they'd grasped the hardware, they wanted to create something innovative.
- Working on a local multiplayer mode in addition to online and Hero Mode
- Hero mode is predominantly a 3D platformer with heavy emphasis on human-squid transformations
- Random matching is done world wide, game tries to place you with players close to your skill level based on ratings
- Tried implementing a system whereby you could give orders to your team mates, but battles were too quick and hectic for them to be effective so they got rid of the feature
- Game won't use CPU fighters; only once 8 human players have been found will a match start
- Having multiple modes with random matching would limit the number of players per mode, so all the focus is on the 4 vs. 4 for that
- No communication with players you are matched with
- They didn't think of using Bloopers when they decided on squids (they apparently forgot they existed)
- No money can be earned in Hero Mode. Your points, as displayed at the end of the match, are turned into money and experience points.
- A lot of the music is written by Tooru Minegishi (who has worked on Zelda, Animal Crossing, and Super Mario)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Geen communicatie bij een shooter is wel erg slordig. Daarbij vraag ik me af hoe verstandig het is matches pas te laten beginnen wanneer er 8 mensen in de groep zitten.
"21 jaar DSL!"
Gisteren voor 18:00 uur twee eshop vouchers van €15,- besteld bij Bartsmit.com zodat ze vandaag nog binnen zouden zijn...
Maar dat wordt morgen tussen 13:30 en 15:30 zag ik zojuist bij de track&tracé.
Heb ik ze dan nog op tijd binnen om de Metroid Prime Collection voor €9,99 te kunnen kopen?
Heb ik ze dan nog op tijd binnen om de Metroid Prime Collection voor €9,99 te kunnen kopen?
Ik weet niet tot hoe laat de aanbieding is.
Maar waarom koop je ze dan bij bart smid online ?
Je kan ze ook ergens anders online kopen en dan heb je ze 2 minuten later in je email zitten.
Je kan ze ook ergens anders online kopen en dan heb je ze 2 minuten later in je email zitten.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
eShop wordt doorgaans om 15:00 vernieuwd... Zal er dus om gaan spannen!Sato schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:54:
Gisteren voor 18:00 uur twee eshop vouchers van €15,- besteld bij Bartsmit.com zodat ze vandaag nog binnen zouden zijn...
Ik ben benieuwd of er meteen een nieuwe Wii game komt voor €10...
Albert heijn verkoopt ze ook, dus misschien daar even snel langs
opzich. ik heb geen zin om gejank en gescheld van een paar debielen door me wiiu heen te horen. en wachten tot 8 spelers. hmmm weet niet zozeer een antwoord op te geven.The_Bird schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:56:
Geen communicatie bij een shooter is wel erg slordig. Daarbij vraag ik me af hoe verstandig het is matches pas te laten beginnen wanneer er 8 mensen in de groep zitten.
nee dat is niet waar. het is en blijft 480P. het enigste verschil is met HDMI op de wiiu is dat het wat scherper er uit ziet dan met component.Deddiekoel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:19:
[...]
Ik vind juist dat MP de tand des tijds bijzonder goed heeft doorstaan... Ja de textures zijn duidelijk lowres, maar de models en met name de sfeer zijn nog altijd sterk. Heb me echt verbaasd over hoe goed ik de game nog vind overkomen. Ik speel op mijn WiiU via HDMI dus dan wordt alles geupscaled naar 1080p. Was bang dat alles te scherp zou zijn en dus lelijk maar ik vind het er allemaal juist erg goed uitzien...
Omdat €15,- eshop tegoed daar ook €15,- kost en niet 15,99 of 16,99 wat ik er bij andere voor betalen kon.chucky666 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:04:
Ik weet niet tot hoe laat de aanbieding is.
Ik zie niet in waarom ik meer zou moeten betalen dan wat ik aan daadwerkelijk tegoed krijg.
Ik heb ze op tijd besteld en Bartsmit of PostNL maakt er vervolgens een probleem van waardoor het een dag later pas komt.
Had ook vandaag naar een winkel in de buurt kunnen gaan maar daar had/heb ik geen tijd en zin in en dat wist ik gisteren al.
-----
Niet dat het allemaal echt uitmaakt, Want ik heb die 3 metroid spellen ook al op disk. (GC & Wii)
Daarnaast staat het tijdvak nu op 13:00/15:00 wat erop neerkomt dat de bezorger hier rond 14:00 wel voor de deur zal staan.
Dat kan ik me voorstellen. Aan de andere kant zou een optie handig zijn. Wanneer je met vrienden in een team zit kan het handig zijn om te communiceren over tactiek. Zijn er überhaupt games op de Wii U waar je online kan praten?gareld schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:56:
[...]
opzich. ik heb geen zin om gejank en gescheld van een paar debielen door me wiiu heen te horen. en wachten tot 8 spelers. hmmm weet niet zozeer een antwoord op te geven.
"21 jaar DSL!"
Jazeker. Monster Hunter.The_Bird schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 06:55:
[...]
Dat kan ik me voorstellen. Aan de andere kant zou een optie handig zijn. Wanneer je met vrienden in een team zit kan het handig zijn om te communiceren over tactiek. Zijn er überhaupt games op de Wii U waar je online kan praten?
Ik denk dat de game met minder dan 4vs4 niet leuk is. Het doel is om zoveel mogelijk van de arena te kleuren... niet de meeste kills. Een goed idee volgens mij want als je enkel gaat killen zul je niet winnen. als je met 2vs2 al begint kun je heel wat kleuren zonder iemand tegen te komen.gareld schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:56:
[...]
opzich. ik heb geen zin om gejank en gescheld van een paar debielen door me wiiu heen te horen. en wachten tot 8 spelers. hmmm weet niet zozeer een antwoord op te geven.
Een soort snelmenu met opmerkingen zou wel handig zijn. dingen als "defend, North under attack" zoiets.
Weet je dat zeker? Want toen ik mijn WiiU kreeg had ik hem via de component kabel (had iknog van de Wii) aangesloten. Toen gaf mijn TV aan dat wanneer ik naar de Wii mode ging het beeld ook naar 576i ging.gareld schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:56:
[...]
Alleen met de HDMI blijft het signaal op 1080p staan. Het beeld oogt ook scherper en helderder. Hij rendert idd niet op 1080p (jaggies genoeg) maar het beeld lijkt wel upgescaled te worden.
Voor de Wii modus op de (PAL/EU) Wii U geld het volgende:
Hdmi rendert op 480p (60hz) en schaalt door naar 1080p of 720p afhankelijk van waar de Wii U op ingesteld is.
Component draait ten alle tijden op 576i (50hz)
-----
En me eshop vouchers zijn er nog niet dus metroid prime triology voor 9,99 kan ik wel vergeten.
Deels eigen schuld, Deels die van bartsmit en postnl
Hdmi rendert op 480p (60hz) en schaalt door naar 1080p of 720p afhankelijk van waar de Wii U op ingesteld is.
-----
En me eshop vouchers zijn er nog niet dus metroid prime triology voor 9,99 kan ik wel vergeten.
Ga naar een Primera, koop een tientje tegoed, stuur je codes van Bart Smit terug?Sato schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:04:
Voor de Wii modus op de (PAL/EU) Wii U geld het volgende:
-----
Nog beter: neem een creditcard
Die heb ik een,
Maar slaat de Wii U die gegevens op voor latere aankopen of is het een eenmalig iets en moet je bij elke aankoop je creditcard bij de hand hebben.
Persoonlijk ben ik namelijk geen fan van opgeslagen creditcard gegevens op een systeem waar iedereen zo maar aan kan als ik er niet ben en wat daarnaast relatief eenvoudig gestolen kan worden. Ook in het verleden met de Playstation network hack is wel gebleken dat je creditcard informatie niet zomaar aan ieder bedrijf moet toevertrouwen.
Belangrijker is nu, Staat de Metroid Prime Collection nog wel voor €9,99 in de eshop?
Maar slaat de Wii U die gegevens op voor latere aankopen of is het een eenmalig iets en moet je bij elke aankoop je creditcard bij de hand hebben.
Persoonlijk ben ik namelijk geen fan van opgeslagen creditcard gegevens op een systeem waar iedereen zo maar aan kan als ik er niet ben en wat daarnaast relatief eenvoudig gestolen kan worden. Ook in het verleden met de Playstation network hack is wel gebleken dat je creditcard informatie niet zomaar aan ieder bedrijf moet toevertrouwen.
Belangrijker is nu, Staat de Metroid Prime Collection nog wel voor €9,99 in de eshop?
Kan beide. Je kunt kiezen tijdens het betaalproces.Sato schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:24:
Die heb ik een,
Creditcard word lokaal op de console opgeslagen, en een wachtwoord (die je instelt tijdens het opslaan) is vereist om later er mee te betalen
http://www.insidegamer.nl...rkanalen-creators-program
Ninteno houdt goed vol met de strategie niet de grootste te worden. Geen flame, want ik baal hier best hard van. Ik heb al zoveel games gekocht op basis van Youtubers en dit lijkt me echt geen slimme zet.
Natuurlijk verdienen die Youtubers gedeeltelijk geld door het spel dat ze spelen, maar zeker als je goede games maakt ( en dat doet Nintendo in het algemeen) dan werkt het volgens mij alleen maar als positieve reclame. Hoe dan ook wel bij mij persoonlijk.
Ninteno houdt goed vol met de strategie niet de grootste te worden. Geen flame, want ik baal hier best hard van. Ik heb al zoveel games gekocht op basis van Youtubers en dit lijkt me echt geen slimme zet.
Natuurlijk verdienen die Youtubers gedeeltelijk geld door het spel dat ze spelen, maar zeker als je goede games maakt ( en dat doet Nintendo in het algemeen) dan werkt het volgens mij alleen maar als positieve reclame. Hoe dan ook wel bij mij persoonlijk.
In het geval dat een YouTube kanaal non-Nintendo video's bevat zou je video's stuk voor stuk moeten aanmelden i.p.v. je gehele kanaal.
Bedankt,Laudor schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:46:
[...]
Kan beide. Je kunt kiezen tijdens het betaalproces.
Zojuist Metroid Prime Triology gekocht voor 9,99 en de creditcard gegevens niet opgeslagen.
Track&tracé is nu doorgeschoven naar morgen (tussen 13:00 en 15:00)
Straks een email sturen naar bartsmit dat ik dit dus niet accepteer, Het had woensdag al bezorgt moeten zijn.
En dan laat ik het aan hun om met een oplossing te komen.
Op het moment heb ik sterk de neiging om het pakket aan de deur te weigeren, Maar ik wil de bezorger (die ik inmiddels goed ken en vertrouw.) niet betrekken in de incompetentie van bartsmit en postnl distributiecentrum medewerkers.
Ik had nog een paar sterren over en daar dus maar een 'Nintendo Points Card' van 100 punten van gehaald in de Club Nintendo Shop. Wie nog 100 punten kan gebruiken kan een pm sturen.
tsjonge wat een gezeur om 10 euro... had meteen je cc gebruikt (hier ff gevraagd) of prepaid kaartje ergens opgepiktSato schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:15:
[...]
Bedankt,
Zojuist Metroid Prime Triology gekocht voor 9,99 en de creditcard gegevens niet opgeslagen.
Track&tracé is nu doorgeschoven naar morgen (tussen 13:00 en 15:00)
Straks een email sturen naar bartsmit dat ik dit dus niet accepteer, Het had woensdag al bezorgt moeten zijn.
Op het moment heb ik sterk de neiging om het pakket aan de deur te weigeren, Maar ik wil de bezorger (die ik inmiddels goed ken en vertrouw.) niet betrekken in de incompetentie van bartsmit en postnl distributiecentrum medewerkers.
Wil ook de DLC van Mario Kart en enkele Wii virtual console (snes) games naar de Wii U versies overzetten, €30,- aan tegoed was dus precies wat ik nodig had.
Maar je hebt wel gelijk, Had ik eerder gekeken naar hoe Nintendo met je creditcard gegevens omgaat dan had ik die tegoed kaartjes ook niet hoeven bestellen.
Maar je hebt wel gelijk, Had ik eerder gekeken naar hoe Nintendo met je creditcard gegevens omgaat dan had ik die tegoed kaartjes ook niet hoeven bestellen.
ze hebben dit alleen bevestigd met random matches. dus voor vrienden zien we wel. paar knoppen zoals help, of cover me kan handig zijn. maar ja.The_Bird schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 06:55:
[...]
Dat kan ik me voorstellen. Aan de andere kant zou een optie handig zijn. Wanneer je met vrienden in een team zit kan het handig zijn om te communiceren over tactiek. Zijn er überhaupt games op de Wii U waar je online kan praten?
Je hebt toch 14 dagen bedenktijd, gewoon terug sturen of langs brengen bij een Bart Smit winkel.Sato schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:15:
[...]
Na alle berichten over de Metroid Prime Trilogy besloten dit weekend Prime 1 te gaan marathonnen. Zo lang geleden dat ik die gespeeld heb, en het is tot op de dag van vandaag mijn favoriete game ooit. Ik heb de Trilogy fysiek, maar heb hem ook even gedownload omdat ik hoop dat Ninty interesse aan het peilen is voor eventueel een nieuwe Metroid. Dat, en ik had na het innen van mijn digital deluxe promotion het spel in feite gratis...
Speciaal voor deze marathon nog ff MotionPlus Wiimote aangeschaft, morgen waag ik me weer op Tallon IV.
Zin in!
Speciaal voor deze marathon nog ff MotionPlus Wiimote aangeschaft, morgen waag ik me weer op Tallon IV.
Zin in!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Veel plezier! Pas ook weer gedaan en het is nog steeds briljant!Willybubba schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:05:
Na alle berichten over de Metroid Prime Trilogy besloten dit weekend Prime 1 te gaan marathonnen. Zo lang geleden dat ik die gespeeld heb, en het is tot op de dag van vandaag mijn favoriete game ooit. Ik heb de Trilogy fysiek, maar heb hem ook even gedownload omdat ik hoop dat Ninty interesse aan het peilen is voor eventueel een nieuwe Metroid. Dat, en ik had na het innen van mijn digital deluxe promotion het spel in feite gratis...
Zin in!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Tja linksom of rechtsom....spraak is gewoon handig bij dit soort games. Maak er dan een optie van voor mensen die kunnen bewijzen dat ze ouder dan 16 zijn of zo. Hoe kan je nou ooit tactisch spelen zonder overleg ? En ja je kan weer met de drogreden aan komen zetten dat er een hoop schreeuwende kinderen op de andere consoles zijn, maar er zijn ook genoeg random gamers waar je goed tactisch mee kan spelen.gareld schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:35:
[...]
ze hebben dit alleen bevestigd met random matches. dus voor vrienden zien we wel. paar knoppen zoals help, of cover me kan handig zijn. maar ja.
ja das waar. en een systeem van bewijs dat je 16 jaar ouder ben is waardeloos. ook genoeg die boven die leeftijd niet kan gedragen. en opzich ik weet zeker dat ze juist om die redenen de voice voor random matches hebben weggelaten. maar goed. zolang het bij friends er wel bijzit vind ik het genoeg.Beakzz schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:37:
[...]
Tja linksom of rechtsom....spraak is gewoon handig bij dit soort games. Maak er dan een optie van voor mensen die kunnen bewijzen dat ze ouder dan 16 zijn of zo. Hoe kan je nou ooit tactisch spelen zonder overleg ? En ja je kan weer met de drogreden aan komen zetten dat er een hoop schreeuwende kinderen op de andere consoles zijn, maar er zijn ook genoeg random gamers waar je goed tactisch mee kan spelen.
ja. er zit geen region lock op die dingenJerX schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:48:
Kan je een Amiibo uit Japan aanschaffen en deze voor je Europese Wii U gebruiken?
Verwijderd
Wat heb je precies aan deze kaartjes in de sterrencatalogus?
http://stars.nintendo-eur...ntendo-points-card-500-36
Kun je deze gebruiken om Wii games te kopen in de virtuele Wii shop van de Wii U?
Heb 2250 punten met die enquêtes invullen en er staat alleen maar troep in die winkel lijkt het.
http://stars.nintendo-eur...ntendo-points-card-500-36
Kun je deze gebruiken om Wii games te kopen in de virtuele Wii shop van de Wii U?
Heb 2250 punten met die enquêtes invullen en er staat alleen maar troep in die winkel lijkt het.
het zijn wiipoints. de wii shop kanaal is nog open dus als je wilt kan je ze daar in spenderen.
Meer beeldmateriaal van XCX:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6tpzCdnCFNM]
Informatie over online-aspecten van de game, plus ondersteuning voor USB keyboards, Miiverse, off-tv play, 720p resolutie.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6tpzCdnCFNM]
Informatie over online-aspecten van de game, plus ondersteuning voor USB keyboards, Miiverse, off-tv play, 720p resolutie.
[ Voor 52% gewijzigd door RayNbow op 06-02-2015 20:28 ]
En als je dan games in de Wii shop op de Wii U koopt die ook al verkrijgbaar zijn op de Wii U dan kan je ze ook upgraden toch ? Of kan dat alleen maar vanaf een Wii met de Wii transfer ? (Zo verwarrend )gareld schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:57:
het zijn wiipoints. de wii shop kanaal is nog open dus als je wilt kan je ze daar in spenderen.
Heb er al op gegoogled maar kom vooral Wii transfer tegen. En is het upgraden een vast bedrag of per game verschillend ? Heb ook nog 6700 sterren liggen en heb er niet zo'n vertrouwen in dat Nintendo nu nog (voor mij) boeiende dingen gaat toevoegen.
Die punten zijn alleen te gebruiken in het Wii-winkelkanaal of in de DSi-Shop.Niet in de eShop op de Wii U en 3DS. Je kan wel je Wii U in Wii-modus opstarten en dan de punten in het Wii-winkelkanaal gebruiken.
Koop je dan games in de Wii-modus, dan zul je steeds eerst naar de Wii-modus moeten gaan om dat spel op te starten. Dit spel verschijnt niet in het menu van de Wii U.
Koop je dan games in de Wii-modus, dan zul je steeds eerst naar de Wii-modus moeten gaan om dat spel op te starten. Dit spel verschijnt niet in het menu van de Wii U.
Nee dat weet ik en ik weet dat mijn vraag verwarrend is (totaal Nintendo's schuld
)
Het gaat mij er mij alleen om of ik ook kan upgraden met games die ik in de Wii shop van de Wii U koop (in Wii modus dus )
Ik weet dat er een regeling is voor het upgraden van VC games die in beide shops staan.
Het gaat mij er mij alleen om of ik ook kan upgraden met games die ik in de Wii shop van de Wii U koop (in Wii modus dus )
Ik weet dat er een regeling is voor het upgraden van VC games die in beide shops staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 07-02-2015 10:45 ]
Hoe ziet Mario galaxy 2 en de andere Wii games eruit op de wii u? Is het met een HD tv nog beetje aan te zien of doet het pijn aan je ogen?
SMG 2 en donkey zien er gewoon goed uit. Heb iig geen last van pijn in mijn ogen
Van Metroid prime het 1e deel ff getest en dat is wel lichtelijk droevig. Ik heb daar geen nostalgie bij aangezien ik ze nooit eerder heb gespeeld en dan zie je er wel vanaf dat ze ooit op de GC zijn uitgekomen.
Zelf vind ik Galaxy 1 & 2 er via de Wii U goed uitzien op onze HD tv.
Misschien dat het wel uitmaakt hoe groot je tv is... sommige mensen hebben een halve cinema ophangen op een afstand van minder dan twee meter. Dan zal het wel teleurstellen denk ik zo....
Misschien dat het wel uitmaakt hoe groot je tv is... sommige mensen hebben een halve cinema ophangen op een afstand van minder dan twee meter. Dan zal het wel teleurstellen denk ik zo....
Zo, even een pauze van m'n Prime-marathon 
Ik las net iemand die zei dat het spel de tand des tijds niet heeft overleefd, maar daar kan ik het niet mee eens zijn...Qua sfeer en gameplay is het spel nog net zo goed als de eerste keer dat ik het speelde. Grafisch, ja wat wil je , het spel is dik 10 jaar oud. Voor geluid kun je ook hetzelfde zeggen. Maar die sfeer van helemaal alleen op een verlaten planeet zitten, die is wat mij betreft nog altijd ongeëvenaard. Straks weer verder
Ik las net iemand die zei dat het spel de tand des tijds niet heeft overleefd, maar daar kan ik het niet mee eens zijn...Qua sfeer en gameplay is het spel nog net zo goed als de eerste keer dat ik het speelde. Grafisch, ja wat wil je , het spel is dik 10 jaar oud. Voor geluid kun je ook hetzelfde zeggen. Maar die sfeer van helemaal alleen op een verlaten planeet zitten, die is wat mij betreft nog altijd ongeëvenaard. Straks weer verder
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ja ik had het ook over alleen over de graphics en als je er nostalgie bij hebt zal het maybe minder opvallen. Tot nu toe te kort gespeeld om een oordeel te vellen of de gameplay nog up to date is. De eerste x dat ik 5 minuten kreeg om te ontsnappen faalde ik hard aangezien ik geen idee had waar ik heen moest en toen was ik er gelijk klaar mee.
Werd ook lichtelijk motion sick zoals ik vroeger bij Unreal en Quake had. Bij mijn Oculus rift en moderne shooters heb ik dat gelukkig niet
Werd ook lichtelijk motion sick zoals ik vroeger bij Unreal en Quake had. Bij mijn Oculus rift en moderne shooters heb ik dat gelukkig niet
Verwijderd
Twijfel nog steeds: WII U kopen, of wachten tot Club Nintendo officieel gestopt is (1 April) en hopen dat de Wii U's met Club Nintendo kaarten in de aanbieding komen?
Alleen omdat een code die er zit geen nut meer heeft ? Ze adverteren er niet mee ( ook niet op de verpakking zover ik weet) dus ik geef je weinig kans.
Gewoon kopen dat ding als je het toch al van plant bent
Gewoon kopen dat ding als je het toch al van plant bent
Is er iemand hier die weet of Wiicode.nl een betrouwbare aanbieder is van Nintendo eShop Cards?
De nostalgie factor speelt uiteraard ook wel mee ja ;-)Beakzz schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:32:
Ja ik had het ook over alleen over de graphics en als je er nostalgie bij hebt zal het maybe minder opvallen. Tot nu toe te kort gespeeld om een oordeel te vellen of de gameplay nog up to date is. De eerste x dat ik 5 minuten kreeg om te ontsnappen faalde ik hard aangezien ik geen idee had waar ik heen moest en toen was ik er gelijk klaar mee.
Heb ik ook besteld, geen probleem mee.CrazyRooster schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 22:04:
Is er iemand hier die weet of Wiicode.nl een betrouwbare aanbieder is van Nintendo eShop Cards?
Je krijgt de code in beeld als je betaald hebt en per email binnen een paar minuten.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Helemaal super! Dan ga ik daar maar eens een bestellen.chucky666 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 00:33:
[...]
Heb ik ook besteld, geen probleem mee.
Je krijgt de code in beeld als je betaald hebt en per email binnen een paar minuten.
Iemand heeft de XCX "Direct" voorzien van subs en annotations:RayNbow schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:47:
Meer beeldmateriaal van XCX:
[video]
Het is nooit een verkoop argument geweest dus reken er maar niet opVerwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 19:48:
Twijfel nog steeds: WII U kopen, of wachten tot Club Nintendo officieel gestopt is (1 April) en hopen dat de Wii U's met Club Nintendo kaarten in de aanbieding komen?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hoe werkt het als je een wii u koopt met een game op de hdd? Is dat nu gekoppeld aan het account? Of aan de Wii U?
Zooo. Eindelijk. Een weekend (en 12:38 speeluren later) Metroid Prime uitgespeeld, 100% items. Best blij mee, het is me 10 jaar geleden niet gelukt, toen kwam ik niet verder dan de laatste boss...
Het blijft een vet spel. Zijn tijd vooruit. Na het spelen van de oude blijft er 1 gedachte steken: het wordt tijd voor een mooie nieuwe Metroid game, in 3D én in 2D.
Het blijft een vet spel. Zijn tijd vooruit. Na het spelen van de oude blijft er 1 gedachte steken: het wordt tijd voor een mooie nieuwe Metroid game, in 3D én in 2D.
Dat heb je vrij vlot gedaan danWillybubba schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:13:
Zooo. Eindelijk. Een weekend (en 12:38 speeluren later) Metroid Prime uitgespeeld, 100% items. Best blij mee, het is me 10 jaar geleden niet gelukt, toen kwam ik niet verder dan de laatste boss...
Ik wil hem ook zeker gaan spelen, maar voorlopig eerst nog even bezig met Super Mario Galaxy 2 en Zelda: Twilight Princess
Omelette du fromage!
Heb zelf nog een flinke backlog. Helaas weinig gelegenheid voor de echte Wii spellen ivm beschikbaarheid tv in de woonkamer. In mijn gameroom wordt sneller de GC, N64 of SNES aangezet, maar mijn speeltijd is helaas beperkt.
Metroid Prime 1 & 2 heb ik alleen op de Wii helaas, maar nunchuk en wiimote met de Gamepad werkt voor mij niet.
Mede daarom zijn de Zelda heruitgaven op 3DS en WiiU fijn. Die kan ik fijn 's avonds op de bank spelen terwijl vrouwlief Gossip Girl kijkt... Krijg ik de backlog tenminste bijgewerkt.
Metroid Prime 1 & 2 heb ik alleen op de Wii helaas, maar nunchuk en wiimote met de Gamepad werkt voor mij niet.
Mede daarom zijn de Zelda heruitgaven op 3DS en WiiU fijn. Die kan ik fijn 's avonds op de bank spelen terwijl vrouwlief Gossip Girl kijkt... Krijg ik de backlog tenminste bijgewerkt.
[ Voor 15% gewijzigd door Flozem op 09-02-2015 17:15 ]
Beetje off-topic, maar ik heb de Majora's Mask limited new3DSXL besteld. Moet alleen nog ff wachten maar dan ga ik me helemaal storten op die game (heb hem nog niet eerder gespeeld). Zin in!
Waar? Hij is overal uitverkocht..
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ik moet zeggen dat ik de serie helemaal niet ken, maar het lijkt zo als ik de trailer even vlug door skip, dat het best veel op Zelda lijkt qua gameplay, klopt dat of is het toch totaal anders?RayNbow schreef op maandag 09 februari 2015 @ 07:24:
[...]
Iemand heeft de XCX "Direct" voorzien van subs en annotations:
[video]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik ken de serie zelf niet zo goed en heb voornamelijk dingen gezien in een Let's Play reeks op YouTube (deze), maar de gameplay lijkt niet op die van Zelda. Er komt nog een Xenoblade X video die ingaat op de combat, maar in het kort gezegd, je party doet standaard auto-attacks en je kunt ook speciale arts uitvoeren. Zie anders ook dit stukje uit de eerdere gelinkte Let's Play, waarin de Let's Player de combat in Xenoblade Chronicles uitlegt.Gynnad schreef op maandag 09 februari 2015 @ 18:48:
[...]
Ik moet zeggen dat ik de serie helemaal niet ken, maar het lijkt zo als ik de trailer even vlug door skip, dat het best veel op Zelda lijkt qua gameplay, klopt dat of is het toch totaal anders?
Ik moet zeggen dat ik de karakters echt echt niet boeiend als zelfs niet insipiratieloos (qua uiterlijk dan). Ben benieuwd hoe de game is, was op een gegeven moment wel blij toen ik door deel 1 heen was.RayNbow schreef op maandag 09 februari 2015 @ 07:24:
[...]
Iemand heeft de XCX "Direct" voorzien van subs en annotations:
[video]
Beiden, net als op de 3DS. Je kunt dus niet je externe HDD op een andere WiiU aansluiten en de games spelen, en je kunt ook niet op een andere WiiU met je NNID inloggen en dan de games opnieuw downloaden.giantgiantus schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:32:
Hoe werkt het als je een wii u koopt met een game op de hdd? Is dat nu gekoppeld aan het account? Of aan de Wii U?
Merk daarbij wel op dat dit pas in werking treedt op het moment dat je een NNID koppelt, uiteraard. Daarvoor is het hardware-ID-only.
Je kunt wel een system transfer uitvoeren, waardoor de games gekoppeld worden aan een ander hardware ID, en dan op dat nieuwe systeem inloggen met je NNID, je HDD overprikken en spelen. Maar dat is bedoeld voor als je een ander systeem koopt (wat niet bijster nuttig is van WiiU naar WiiU). Zal met de opvolger wel weer relevant worden, schat ik, net als nu al met de 3DS --> 3DSXL --> New 3DS(XL).
[ Voor 7% gewijzigd door Seal64 op 09-02-2015 22:15 ]
Daarom ben je dus beter af met een fysiek exemplaar.
"21 jaar DSL!"
Dat heb ik al jaren bij Nintendo.The_Bird schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:13:
Altijd een fysiek exemplaar kopen.
En altijd een pre last gen houden om de exemplaren te kunnen spelen sinds de komst van tig diverse gameboys en sinds de cube.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Xenoblade X staat momenteel op plek 7 in de Japanse eShop verkooplijst: http://www.nintendo.co.jp/wiiu/software/ranking.html
Edit: En de preorders voor het spel en de Wii U bundel bij Ami Ami zijn uitverkocht.
Edit: En de preorders voor het spel en de Wii U bundel bij Ami Ami zijn uitverkocht.
Ook wanneer je fysieke exemplaar niet meer leesbaar is?The_Bird schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:13:
[ Voor 18% gewijzigd door RayNbow op 10-02-2015 08:42 ]
Als je normaal omgaat met een disc heb je dat probleem niet. PSX discs werken bij nog feilloos en die zijn al zo'n 15 jaar oud. En stel dat de disc kapot zou gaan, dan kan je vaak goedkoop een 2ehands exemplaar kopen. Wanneer je daar klaar mee bent dan kan je die vaak voor hetzelfde 2ehands bedrag weer doorverkopen. Iets dat niet met een digitaal kan. Ook kan je de game meenemen naar anderen om samen te spelen, in plaats van de hele console mee te moeten nemen. Ik verplaats liever alleen de disc in doosje ipv de hele console ihkv beschadigd raken.RayNbow schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:40:
Xenoblade X staat momenteel op plek 7 in de Japanse eShop verkooplijst: http://www.nintendo.co.jp/wiiu/software/ranking.html
[...]
Ook wanneer je fysieke exemplaar niet meer leesbaar is?
"21 jaar DSL!"
Zo stevig als de PSX discs zijn de Wii U discs bij mij helaas niet. Heb genoeg psx discs die meer kras dan disc zijn die prima werken...The_Bird schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:57:
[...]
Als je normaal omgaat met een disc heb je dat probleem niet. PSX discs werken bij nog feilloos en die zijn al zo'n 15 jaar oud. En stel dat de disc kapot zou gaan, dan kan je vaak goedkoop een 2ehands exemplaar kopen. Wanneer je daar klaar mee bent dan kan je die vaak voor hetzelfde 2ehands bedrag weer doorverkopen. Iets dat niet met een digitaal kan. Ook kan je de game meenemen naar anderen om samen te spelen, in plaats van de hele console mee te moeten nemen. Ik verplaats liever alleen de disc in doosje ipv de hele console ihkv beschadigd raken.
Op Nintendoland heb ik 1 heel minikrasje, en daarop werkt nu direct de game niet meer. Zal wel te maken hebben dat de PSX discs CD's waren (met weinig data) en de wii U blu-ray achtige techniek gebruikt, met meer data per cm2.
ik ben nog steeds pro-disc, maar zo stevig als voorheen durf ik ze niet te noemen. Al is dit natuurlijk 1 geisoleerd geval.
Ik zit bij deze lichting: http://www.nedgame.nl/nin...--levering-2-/9606698948/C0nscious schreef op maandag 09 februari 2015 @ 17:34:
Waar? Hij is overal uitverkocht..
Tweede levering van Nedgame. Was ook een tientje duurder en tot (eind) Maart wachten...
Las op Reddit dit: http://www.reddit.com/r/w...gether_to_form_playtonic/
(heb even met de Reddit titel genomen omdat daar het WiiU relevante stuk in staat)
(heb even met de Reddit titel genomen omdat daar het WiiU relevante stuk in staat)
De pagina staat niet meer online. Wat stond er? Ik heb nl ook een pre-order staan.Deddiekoel schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:46:
[...]
Ik zit bij deze lichting: http://www.nedgame.nl/nin...--levering-2-/9606698948/
Tweede levering van Nedgame. Was ook een tientje duurder en tot (eind) Maart wachten...
Ik zat net een beetje rond te kijken op Google om te weten te komen waar ik Mario Party 10 het goedkoopst kon pre-orderen voor mijn vriendin. Gamemania leek het goedkoopst met €39,95 en Coolblue maakt gelijk een uitschieter naar €59,95. Een erg groot prijsverschil als je het mij vraagt met €20 verschil. Is dit alleen te verklaren doordat Coolblue niet echt een specialist is op game-gebied of speelt hier meer?
Opmerkelijker werd het toen ik nog even bij Nedgame ging kijken. Die zit met zijn €45 ook nog wel netjes, maar de versie met Amiibo was maar €4 euro duurder. Nog steeds €10 goedkoper dan Coolblue en dan zelfs die Ammibo er nog bij. Uiteindelijk die dus maar ge-preorderd, maar van die grote prijsverschillen..... ik snap er geen biet van.
Opmerkelijker werd het toen ik nog even bij Nedgame ging kijken. Die zit met zijn €45 ook nog wel netjes, maar de versie met Amiibo was maar €4 euro duurder. Nog steeds €10 goedkoper dan Coolblue en dan zelfs die Ammibo er nog bij. Uiteindelijk die dus maar ge-preorderd, maar van die grote prijsverschillen..... ik snap er geen biet van.
Dat heeft mij ook altijd verbaasd ja. Over het algemeen genomen zijn de niet specialistische winkels het duurste dus dat klopt met coolblue in dit geval.
Maar waar sommige winkels hun marge pakken is mij ook wel eens onduidelijk. Maar als consument profiteer je daar alleen maar van.
Maar waar sommige winkels hun marge pakken is mij ook wel eens onduidelijk. Maar als consument profiteer je daar alleen maar van.
Winkels pakken hun marge in aantallen of in het feit dat ze geen overhead hebben (zoals bij webwinkels die alleen een magazijn nodig hebben om te draaien)
Denk dat Coolblue tot de release simpelweg de adviesprijs hanteert. Coolblue is over het algemeen goed geprijsd, dus lijkt me sterk dat ze zo hoog blijven zitten.
.
Nedgame had een tweede levering van de Majora's Mask new3DSXL. Die pagina linkte daar naartoe. Die levering was een tientje duurder en werd pas in Maart geleverdrajackar schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:35:
[...]
De pagina staat niet meer online. Wat stond er? Ik heb nl ook een pre-order staan.
[ Voor 18% gewijzigd door Deddiekoel op 12-02-2015 09:07 ]
Ahh ok, maar die zal dan ook wel uitverkocht zijn inmiddels. Mijn pre-order staat nog steeds uit de eerste batch. Ik hoop dat het morgen lukt maar heb nog niets vernomen van ze.
Nieuwe Xenoblade X update met voornamelijk informatie over character customization.
Dit heeft hoogst waarschijnlijk inderdaad met de de data dichtheid te maken, Blu-ray past 30x meer opWaah schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:00:
[...]
Zo stevig als de PSX discs zijn de Wii U discs bij mij helaas niet. Heb genoeg psx discs die meer kras dan disc zijn die prima werken...
Op Nintendoland heb ik 1 heel minikrasje, en daarop werkt nu direct de game niet meer. Zal wel te maken hebben dat de PSX discs CD's waren (met weinig data) en de wii U blu-ray achtige techniek gebruikt, met meer data per cm2.
ik ben nog steeds pro-disc, maar zo stevig als voorheen durf ik ze niet te noemen. Al is dit natuurlijk 1 geisoleerd geval.
Voice cast voor de avatar in Xenoblade X. Ik hoop nu echt op een dual audio optie.
Gisteren de '2014 New Black Classic Dual Analog Wireless Bluetooth Remote U Pro Game Controller Gamepad for Nintendo Wii U' binnen gekregen. Klik
Prima controller voor die prijs. Kan hem alleen niet opladen als de wiiu aanstaat. Blijkbaar staat er dan geen stroom op de achterste usb poorten.
Kan ik eindelijk niet meer misdrukken als ik Super Mario speel.. (drukte altijd op 'A' en werd dan een belletje...)
Prima controller voor die prijs. Kan hem alleen niet opladen als de wiiu aanstaat. Blijkbaar staat er dan geen stroom op de achterste usb poorten.
Kan ik eindelijk niet meer misdrukken als ik Super Mario speel.. (drukte altijd op 'A' en werd dan een belletje...)
Basement Bios ---- Exo-S
Moet je eens voor de grap kijken bij de Media Markt: €65CrazyRooster schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:25:
Ik zat net een beetje rond te kijken op Google om te weten te komen waar ik Mario Party 10 het goedkoopst kon pre-orderen voor mijn vriendin. Gamemania leek het goedkoopst met €39,95 en Coolblue maakt gelijk een uitschieter naar €59,95. Een erg groot prijsverschil als je het mij vraagt met €20 verschil. Is dit alleen te verklaren doordat Coolblue niet echt een specialist is op game-gebied of speelt hier meer?
Dat is apart. De Skylander portal zit bij ons op de achterste usb aangesloten en krijgt gewoon stroom. Zal eens checken (als het zover is, die pro controller houdt het erg lang vol...) om via de achterste usb op te laden ipv die voren. Als de Wii aanstaat.Mystikal schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:41:
Gisteren de '2014 New Black Classic Dual Analog Wireless Bluetooth Remote U Pro Game Controller Gamepad for Nintendo Wii U' binnen gekregen. Klik
Dat is wel apart, staat namelijk wel degelijk stroom op de poorten, ik gebruik ze namelijk voor een externe 2,5" HDD. Zou toch zeggen stroom is stroom, dus is het misschien zo dat de controller niet oplaadt als hij aan staat oid?Mystikal schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:41:
Breek je nek voorzichtig
Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic