Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Verder zijn spellen als Mario Kart 8, SSB Wii U, Super Mario 3D World ook beter met een nunchuck dan alleen een WiiMote.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:48

DukeBox

loves wheat smoothies

Denk dat dat persoonlijk is. Vind zelf de pro beter of desnoods de wiimote gewoon overdwars.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
De Pro controller is idd in alle* gevallen beter, maar WiiMote+Nunchuck is beter dan alleen de WiiMote, vind ik. Maar ja, dat is wel heel persoonlijk.

*) Call of Duty Ghosts en Pikimin 3 uitgezonderd. Beide zijn beter met WiiMote + Nunchuck.
iig biedt de Nunchuck nog zeker meerwaarde bij de Wii U.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2014 18:08 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:06:
*) Call of Duty Ghosts en Pikimin 3 uitgezonderd.
Pikmin 3 speelt op de tab toch echt het beste vind ik.

Verwijderd

Dan toch maar een Nunchuck erbij kopen, die is gelukkig maar € 15.

Wat voor voordelen heeft de Pro Controller t.o.v. de gamepad die erbij zit?

Overigens, iemand ervaring met niet originele Nintendo artikelen?
Zag dit setje voorbij komen voor € 22: http://www.i-mania.nl/wii...ML88LyV1cICFcjLtAodNB8AEA
Scheelt toch wel aanzienlijk in de prijs. Dit setje, WiiMote + Nunchuck, kost normaliter € 60 - € 70.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:46:
Wat voor voordelen heeft de Pro Controller t.o.v. de gamepad die erbij zit?
Lichter en compacter.. houdt beter vast dan de tab. Maar op zich is de tab qua besturing niet anders.
Overigens, iemand ervaring met niet originele Nintendo artikelen?
Ja, bijna iedereen zal het je afraden tenzij het voor een 'setje erbij' is.

Verwijderd

DukeBox schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:54:

[...]

Ja, bijna iedereen zal het je afraden tenzij het voor een 'setje erbij' is.
Jammer. Waarom eigenlijk?

Vreet batterijen? Snel breekbaar? Slechte reactietijd vergeleken met origineel materiaal i.c.m. de Wii U?

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Die vraag is al diverse malen in dit en het Wii topic gesteld.. zoek maar op nintendium.

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:21:
Bij mij is het in 1 keer probleemloos gegaan.

Een leuke advertentie:

[afbeelding]
Enkel nog Bayonetta 1 en 2 nodig op de WiiU en een 3DS heb ik niet ;)

• Dragunov
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:06:
De Pro controller is idd in alle* gevallen beter, maar WiiMote+Nunchuck is beter dan alleen de WiiMote, vind ik. Maar ja, dat is wel heel persoonlijk.

*) Call of Duty Ghosts en Pikimin 3 uitgezonderd. Beide zijn beter met WiiMote + Nunchuck.
iig biedt de Nunchuck nog zeker meerwaarde bij de Wii U.
Pikmin 3 vooral na laatste update zodat je stylus ook kan gebruiken

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:06:
[...]

Jammer. Waarom eigenlijk?

Vreet batterijen? Snel breekbaar? Slechte reactietijd vergeleken met origineel materiaal i.c.m. de Wii U?
Sneller leeg vindt ik, iets dunner plastic, net iets gammeler dan orgineel.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

DukeBox schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:19:
[...]

Pikmin 3 speelt op de tab toch echt het beste vind ik.
Ik bedoelde ook pikmin 1.
Nummer 3 ligt onder de kerstboom voor me vrouw ;)

Waarom nummer 2 nu weer zo duur moet zijn ?

Verwijderd

chucky666 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:17:
[...]

Sneller leeg vindt ik, iets dunner plastic, net iets gammeler dan orgineel.
Thanks.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op internet zijn er ook een paar webwinkels waar je orginele 2dehands kan kopen.
Heb ik ook gedaan, ze ware gebruikt maar je ziet het er niet van af.
Nunchuks ook z.g.a.n voor 5 of 8 euro.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11 14:23
Sato schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:23:
Vandaag is mijn Wii U bezorgt en die ligt nu op temperatuur te komen.
Ondertussen heb ik me Wii aangesloten om te zien of daar virtual console spellen op staan. En die staan er 2, Daarnaast heb ik nog 2000 Wii Points in het wii shop channel staan.

Nu wist ik al dat je deze data en het tegoed over kunt zetten naar de Wii U, Maar mijn vraag aan jullie is of dat wel veilig en verstandig is want ik zag zojuist op google veel topics op andere fora voorbij komen waarin het niet goed gaat bij mensen en zij hun games enz. Kwijt zijn.
Ik heb het wel gedaan, en hoewel alles netjes op de WiiU staat, is er wel een klont corrupte data op de Wii achter gebleven die er niet meer af wil. Effectief werkt het systeem nog prima, maar ik kan niet meer in het data-beheer om eventueel dingen te verwijderen.
Maar goed, als je alles overzet, is er sowieso geen reden meer om je Wii nog veel te gebruiken, tenzij je die misschien nog aan een ander cadeau wil doen. En het gaat sowieso in veruit de meeste gevallen probleemloos.
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:49:
Heeft de nunchuck nog iets van toegevoegde waarde bij de Wii U?

Ik ga het basic pakket kopen en hierin zit de Gamepad en de WiiMote. Volgens mij volstaat dit om bij ieder spel (ook de originele Wii games) alles eruit te halen, plus de mogelijkheid voor 2 spelers lokaal te spelen?
Als je alle originele Wii-games wilt kunnen spelen, dan is een Nunchuk welhaast een verplichting. Veel Wii games werken niet zonder, en zelfs als het wel werkt is mét Nunchuk meestal toch prettiger. De Wiimote kun je meestal wel horizontaal gebruiken, maar de ergonomie van dat ding is in die oriëntatie nogal, eh, afwezig, zeg maar.
Twilight Princess is inderdaad een toppertje, en al gelijk een voorbeeld van een game die zonder Nunchuk niet gaat werken.

De Pro controller biedt effectief gewoon alles dat de gamepad ook heeft, maar is veel lichter en gaat echt bizar lang door op een acculading. Daarnaast is ook de rumble een stuk duidelijker voelbaar, wat logisch is gezien het gewichtsverschil en ligt hij wat vertrouwder in de hand als je andere consoles gewend bent. En zolang het touchscreen van de gamepad niet gebruikt wordt, maakt het verder weinig uit.
Ik heb nog geen niet-Nintendo Pro controllers gezien, eerlijk gezegd. Wat ik tot nu toe tegen ben gekomen is niet echt een Pro, maar een Classic, en die syncht niet rechtstreeks met de WiiU, maar prik je in de Wiimote. Verder ben ik ook niet zo kapot van niet-origineel spul, Nintendo heeft echt een reputatie dat hun spullen van hetzelfde materiaal zijn gemaakt als de Nokia 3310 – oftewel, na de derde wereldoorlog zitten alle overlevende gemuteerde kakkerlakken nog steeds op je Nintendo-console te spelen, want dat zijn de enige dingen die de nucleaire holocaust gaan overleven:
http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/nintendium.jpg

Verwijderd

Een wiiu zou je normaliter moeten kunnen gebruiken zonder televisie i.v.m. een gamepad met scherm. Maar voor de eerste keer synchroniseren heb je blijkbaar alsnog televisie nodig, omdat je bepaalde symbolen moet intoetsen op de gamepad die worden getoond op de televisie. En ik loop te googlen hoe ik dit alsnog kan doen zonder een televisie te hebben. Maar ik vind niks. Iemand tips, of wel in staat een manual te vinden waarmee ik alsnog mijn wiiu in gebruik kan nemen? Maar computerscherm of oude macbook kan ik iig niet als alternatief gebruiken.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:32:
Een wiiu zou je normaliter moeten kunnen gebruiken zonder televisie i.v.m. een gamepad met scherm. Maar voor de eerste keer synchroniseren heb je blijkbaar alsnog televisie nodig, omdat je bepaalde symbolen moet intoetsen op de gamepad die worden getoond op de televisie. En ik loop te googlen hoe ik dit alsnog kan doen zonder een televisie te hebben. Maar ik vind niks. Iemand tips, of wel in staat een manual te vinden waarmee ik alsnog mijn wiiu in gebruik kan nemen? Maar computerscherm of oude macbook kan ik iig niet als alternatief gebruiken.
Voor de initiële set-up ga je toch echt een TV scherm of monitor met HDMI of DVI->HDMI verloopje nodig hebben.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Heb de wii u toch al een tijdje maar kom er nu pas achter dat de l en r stick op de tab en pro ook knoppen zijn die je kan indrukken.

Verwijderd

Topicstarter
Jup, dat wist ik dan al wel een tijdje :p Ongeveer sinds launch :)

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ben eindelijk eens nintendoland (ook sinds de launch in bezit) aan het bekijken kwam er achter door dat het de boost was bij metroid. Hoe dan ook is dat ook best een leuke collectie aan (mini)games.

Verwijderd

bij games als Mario Kart 8 en Super Smash Bros is het mogelijk om online te zoeken naar een random lobby? Dus gewoon online multiplayer... Domme vraag, maar ben nogal nieuw met het concept van Nintendo en de meeste reviews die ik bekijk lijken de nadruk te leggen op lokaal multiplayer op één console of via friend lists.

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:36
Zoals jij nieuw bent tot nintendo is nintendo in alles nieuw bij online ;)
Veel dingen waar andere games/consoles al jaren over beschikken werken niet in nintendo games. Zo ook niet die lobby waar je het over hebt.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Seal64 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:25:
[...]

De Pro controller biedt effectief gewoon alles dat de gamepad ook heeft, maar is veel lichter en gaat echt bizar lang door op een acculading.
Juh. Ik heb de mijne gisteren voor 't eerst opgeladen sinds half oktober ofzo. Gaat echt nergens over :P
Ik heb nog geen niet-Nintendo Pro controllers gezien, eerlijk gezegd.
Ze zijn er wel: http://www.ebay.com/itm/W...&ttype=price&talgo=origal

maar zoals altijd met dit soort shit, je kunt beter een van Nintendo nemen want die dingen zijn altijd onverwoestbaar.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

sikkwittet schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:57:
Zoals jij nieuw bent tot nintendo is nintendo in alles nieuw bij online ;)
Veel dingen waar andere games/consoles al jaren over beschikken werken niet in nintendo games. Zo ook niet die lobby waar je het over hebt.
Dus, als ik Mario Kart of Super Smash Bros wil spelen online met random mutliplayer spelers over de wereld dan is dit niet mogelijk?

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:32:
[...]

Dus, als ik Mario Kart of Super Smash Bros wil spelen online met random mutliplayer spelers over de wereld dan is dit niet mogelijk?
Dat kan zeker :) Zie ook: http://mariokart8.nintendo.com/onlineplay/

Omelette du fromage!

Verwijderd

Leek me ook inderdaad!

Dan zal ik de comment van sikkwittet verkeerd hebben begrepen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:32:
[...]

Tuurlijk wel. Je kunt zelfs kiezen of je wereldwijd wilt spelen of alleen binnen Europa.

CyBeR schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:13:

[...]

Ze zijn er wel: http://www.ebay.com/itm/W...&ttype=price&talgo=origal

maar zoals altijd met dit soort shit, je kunt beter een van Nintendo nemen want die dingen zijn altijd onverwoestbaar.
Erger nog, sommige van deze controllers worden op eBay verkocht als officiele Nintendo controllers. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Dat is dan toch lastig te herkennen als je zoiets koopt. Hopelijk zijn die van nippon-yasan de echte. lol.

• Seal64
RayNbow schreef op maandag 22 december 2014 @ 06:05:
[...]

Erger nog, sommige van deze controllers worden op eBay verkocht als officiele Nintendo controllers. :p

[video]
Tja, hoewel ik het met hem eens ben dat het overduidelijke nep is, heeft hij toch wel een paar flinke blunders in zijn filmpje zitten. Hij heeft het er bijvoorbeeld over dat Nintendo geen “pending patents” heeft op dit ding – maar op mijn originele Pro staat dat er toch wel degelijk op. Hij doet ook uitspraken over de werking van knoppen en hoe die aanvoelen, maar heeft geen originele om mee te vergelijken, wat, IMHO, toch zijn verhaal een beetje ondermijnt.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:27
Inderdaad, en hij laat ter vergelijking de sticker van een Europese controller zien, te herkennen aan het CE logo. Ik verwacht eerlijk gezegd dat op Amerikaanse controllers eerder die FCC verwijzing zal staan... :+

• Seal64
Dat verhaal klinkt me helemaal niet vreemd in de oren, over die interferentie en zo. Dus dat zou zomaar eens kunnen kloppen.
Wat die patenten betreft, op zo ongeveer alles wat ik hier oppak waar een Nintendo-logo op staat, staat gelijk ook dat er patenten op zijn aangevraagd (pending), zelfs op dingen als de 3DS(XL) en de WiiU gamepad zelf...

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 00:37
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:54:
'Lees veel positieve reacties over Rayman Legends, maar dat soort spellen lijkt me niks. Snap eigenlijk niet van mezelf waarom ik zo graag een Wii U wil, want die heeft ontzettend veel spellen die vergelijkbaar zijn met het concept van Rayman Legends :|
Misschien dat ik 'm toch maar een kans moet geven.

ZombiU leek me eerst een must-have, maar na wat reviews bekeken te hebben is het een game waarbij je talloze uren spendeert aan het inhakken op zombies? Verwachtte/hoopte meer een shooter, als Left 4 Dead.
ZombiU is een apart spel. Sommigen vinden het geweldig en anderen vreselijk.
Ik vond het de eerste paar uur geweldig door de intense horror spanning maar al snel wordt het mega saai en moet het spel je bezighouden door idiote munitie beperkingen en het mondjesmaat vinden van zinvolle artikelen.
Je komt er al snel achter dat het spel eigenlijk enorm beperkt is en dat de wapen/munitie deprivatie techniek gebruikt wordt om het spel enige inhoud te geven.
Ga je dood dan begin je helemaal opnieuw en daar werd ik al heel snel erg moe van.

Voor een tientje best de moeite waard om te spelen maar tenzij je van frustraties houd zou ik er geen euro meer aan uitgeven.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Apart hoe zo'n titel anders kan vallen.
ZombiU is juist één van mijn favorieten van de next gen ( inclusief ps4).
Het is wel een 'acquired taste' om zo maar te zeggen. Als je de oude resident evil games etc leuk vond dan is er een goede kans dat je ZombiU ook goed gaat vinden. Het heeft een prachtige sfeer, extreem spannende gameplay en een leuk verhaal. Daarnaast krijg je ook nog eens een erg leuke local multiplayer waarbij één speler op de gamepad een soort RTS speelt tegen andere speler die met de pro controller een FPS speelt tegen de zombies van de eerste speler. Het klinkt misschien wat vaag maar dit wordt bij mij nog veel gespeeld op een game avondje met vrienden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:11

Mystikal

It never hurts to help!

Iemand een oplossing voor mijn probleem. Ik dacht van het weekend mijn Wii U in de bioscoop kelder (klik :+ ) aan te sluiten. Echter mijn versterker heeft geen hdmi. En ik was verbaasd te zien dat de Wii U alleen hdmi aansluiting heeft en geen tulip of tosslink voor het geluid apart. Op mijn beamer zitten geen speakers, dus kon ik alleen het geluid doorzetten.

Heeft iemand hier een (goedkope) oplossing voor?

Basement Bios ---- Exo-S

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:16

TdV

Gewoon een wii multi out kabel met tulpjes aansluiten naast de hdmi uitgang; die kabels zijn niet al te duur.

Verwijderd

Zou het qua prijs veel uitmaken of je de Wii U nu aanschaft nog voor kerst of pas in januari?

• jongetje
  • Laatst online: 22:31
Het gaat om een Wii U en niet een Wii. De Wii stuurt het geluid ongecomprimeerd uit, dus niet met een dolby/mp3/dts of iets achtigs. Daardoor kun je het niet omzetten naar een toslink oid. Heeft je beamer geen audio uitgang die je kunt gebruiken?

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-11 15:20
horizon1978 schreef op maandag 22 december 2014 @ 06:58:
Dat is dan toch lastig te herkennen als je zoiets koopt. Hopelijk zijn die van nippon-yasan de echte. lol.
Heb al een paar maanden 1 van Nippon-Yasan in huis en deze lijkt voor 100% op mijn echte Europese Procontroller. 1 op 1, met verschil dat er wat Japanse tekens op de achterkant staan.

Werking is verder identiek.

• TdV

TdV

jongetje schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:26:
Het gaat om een Wii U en niet een Wii. De Wii stuurt het geluid ongecomprimeerd uit, dus niet met een dolby/mp3/dts of iets achtigs. Daardoor kun je het niet omzetten naar een toslink oid. Heeft je beamer geen audio uitgang die je kunt gebruiken?
Je kan de wii kabel gebruiken om stereo geluid te krijgen; het is dan inderdaad geen surround, maar de vraag was "goedkoop" geluid uit de wii u zonder receiver. Zonder hdmi capabele decoder zoals een receiver kan je geen surround uit de wii u krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door TdV op 22-12-2014 11:40 ]

• Peutie7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-07-2023
hey,

ik ben aan het overwegen om een Wii U te kopen..
Momenteel kan je in de dreamland(belgie) een wii u Premium pakket kopen voor 279..
is dan samen met mario karting 8
http://webshop.dreamland....ntendo__Wii__U__DreamLand

het basispakket kot dan weer :
http://www.bol.com/nl/p/n...troller/9200000021150634/

Wat is het verschil tussen de Premium en basic?
weet enkel dat bij de premium een 32 gb harde schijf zit :P
Welk pakket raden jullie aan?

Altijd op zoek naar iets leuk!

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
Peutie7 schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:23:
hey,

ik ben aan het overwegen om een Wii U te kopen..
Momenteel kan je in de dreamland(belgie) een wii u Premium pakket kopen voor 279..
is dan samen met mario karting 8
http://webshop.dreamland....ntendo__Wii__U__DreamLand

het basispakket kot dan weer :
http://www.bol.com/nl/p/n...troller/9200000021150634/

weet enkel dat bij de premium een 32 gb harde schijf zit :P
Welk pakket raden jullie aan?
premium versie is zwart. heeft oplaad dock + standaard voor gamepad, pootjes voor de wiiu en een sensor balk voor de wiimotes

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

gareld schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:38:
[...]

premium versie is zwart. heeft oplaad dock + standaard voor gamepad, pootjes voor de wiiu en een sensor balk voor de wiimotes
En de basic waar hij naar verwijst heeft ook een sensorbalk en een wiicontroller ;)

• hcQd
  • Laatst online: 23:09
Goed lezen: Sensorbalk niet inbegrepen!

Niet dat zo'n ding nu zo duur is.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Dat is dan fout, want die zit er wel bij !
Zie https://www.nintendo.nl/W...ysteembundels-663024.html
Ik kan het bevestigen (net als eerder ook al is gedaan in dit topic door anderen) want ik heb de set ook.
Peutie7 schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:23:
Doe anders ook eens een search in dit topic, dit is echt al vele malen eerder gevraagd.

[ Voor 33% gewijzigd door DukeBox op 22-12-2014 13:24 ]

• ricyosma
kon me herinneren dat de sensor balk er niet bijzit. oke dan :P

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
gareld schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:28:
Ik heb destijds wel de sensorbalk bij mijn Premium gekregen. Heb namelijk nu 2 balken liggen, een zwarte (Wii U) en een zilvere (Wii).

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Bomberman71 schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:13:
[...]
ZombiU is een apart spel. Sommigen vinden het geweldig en anderen vreselijk.
Ik vond het de eerste paar uur geweldig door de intense horror spanning maar al snel wordt het mega saai en moet het spel je bezighouden door idiote munitie beperkingen en het mondjesmaat vinden van zinvolle artikelen.
Je komt er al snel achter dat het spel eigenlijk enorm beperkt is en dat de wapen/munitie deprivatie techniek gebruikt wordt om het spel enige inhoud te geven.
Ga je dood dan begin je helemaal opnieuw en daar werd ik al heel snel erg moe van.

Voor een tientje best de moeite waard om te spelen maar tenzij je van frustraties houd zou ik er geen euro meer aan uitgeven.
Vooropstaand dat dit een survival horror is uit de oude doos en geen "survival horror, maar hier heb je een arsenaal wapens waar noord korea nog bang van wordt en hier heb je golf na golf van tegenstanders en oh daar in de hoek vind je genoeg health om het de komende 25 jaar vol te houden" moet het wel je genre zijn.

Er zijn twee spelmodi voor de single player:

-"echte" SURVIVAL horror; Je begint als overlevende, je speelt het verhaal. Het is een ontzettende uitdaging om in leven te blijven en de zombies zijn lastig te doden. Dood is dood en betekent opniew beginnen.
-"verhaal" survival horror. Je speelt als overlevende het verhaal, het kan nog steeds lastig zijn de boel te overleven maar de zombies zijn wat makkelijker te doden. De dood van je karakter betekend dat je als een ander karakter zal spelen maar je gaat verder op het punt in het verhaal waar je vorige karakter stierf. Je begint met marginale spullen en moet eventuele zaken die je vorige karakter bij zich had terug halen. Je vorige karakter loopt namelijk nog steeds rond, in zombie vorm that is. :)

Nee, je moet dit spel niet kopen als je in de nieuwe resident evil style, guns blazing door de levels wil rennen. Je moet dit spel spelen als je van "traag" houdt. Rustig proberen te blijven, overleven serieus nemen en jezelf niet verwarren met Rambo.

Ik vind het een hele leuke setting en manier van een spel spelen, maar als dat niet aan jou besteed is, niet doen en niet zoals menig review dit gebruiken om te zeggen dat het je soort spel niet is en je liever doom met zombies had gehad en dat ze dat hadden moeten maken.

Het is gewoon geen allemans spel.

Breek je nek voorzichtig

Ik heb de demo van Zombi U gespeeld en het is een prima horrorspel...

...alleen is horror niet mijn favoriete genre. :+

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

gareld schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:28:
Bij de normale basic niet, maar bij de basic met nintendo land en wii u play zit ie er wel bij.
En naar deze set verwees hij ook met ze link ;)

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

RayNbow schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:17:
[...]

Ik heb de demo van Zombi U gespeeld en het is een prima horrorspel...

...alleen is horror niet mijn favoriete genre. :+
:-) Dat kan natuurlijk. Ieder zijn eigen ding uiteraard. :+ Ik vind de review van Gamekings slaat wat dat betreft de spijker wel op z'n kop:

http://www.gamekings.tv/videos/zombiu-review/ O+

Breek je nek voorzichtig

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:02
Zijn er hier al leden die Toad te pakken hebben gekregen? Op verschillende (Engelse) sites is hij immers al beschikbaar en ik vroeg mij af of er hier al waren die hem ook bij ons fysiek in de winkel hebben gevonden.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:47
Ekfad schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:18:
Zijn er hier al leden die Toad te pakken hebben gekregen? Op verschillende (Engelse) sites is hij immers al beschikbaar en ik vroeg mij af of er hier al waren die hem ook bij ons fysiek in de winkel hebben gevonden.
Op Games Centraal lees ik:
Releasedatum: 02-01-2015

GamesCentraal.nl verstuurd op 24 december deze game al naar u, profiteer snel!

Andere sites geven als leverdatum op z'n vroegst 2 januari aan.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Op nedgame staat ie op 31 December :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ekfad schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:18:
Gisteren besteld bij wowhd, maar nog niks binnen. Zou wel een leuke verrassing zijn, als het spel na de kerst al binnen is. Heb ik iets te doen tussen kerst en oud en nieuw :)

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 00:37
The PyroPath schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:05:
[...]

Vooropstaand dat dit een survival horror is uit de oude doos en geen "survival horror, maar hier heb je een arsenaal wapens waar noord korea nog bang van wordt en hier heb je golf na golf van tegenstanders en oh daar in de hoek vind je genoeg health om het de komende 25 jaar vol te houden" moet het wel je genre zijn.

Er zijn twee spelmodi voor de single player:

-"echte" SURVIVAL horror; Je begint als overlevende, je speelt het verhaal. Het is een ontzettende uitdaging om in leven te blijven en de zombies zijn lastig te doden. Dood is dood en betekent opniew beginnen.
-"verhaal" survival horror. Je speelt als overlevende het verhaal, het kan nog steeds lastig zijn de boel te overleven maar de zombies zijn wat makkelijker te doden. De dood van je karakter betekend dat je als een ander karakter zal spelen maar je gaat verder op het punt in het verhaal waar je vorige karakter stierf. Je begint met marginale spullen en moet eventuele zaken die je vorige karakter bij zich had terug halen. Je vorige karakter loopt namelijk nog steeds rond, in zombie vorm that is. :)

Nee, je moet dit spel niet kopen als je in de nieuwe resident evil style, guns blazing door de levels wil rennen. Je moet dit spel spelen als je van "traag" houdt. Rustig proberen te blijven, overleven serieus nemen en jezelf niet verwarren met Rambo.

Ik vind het een hele leuke setting en manier van een spel spelen, maar als dat niet aan jou besteed is, niet doen en niet zoals menig review dit gebruiken om te zeggen dat het je soort spel niet is en je liever doom met zombies had gehad en dat ze dat hadden moeten maken.

Het is gewoon geen allemans spel.
Mijn probleem met het spel heeft niets te maken met Guns Blazin' maar meer met de besturing en vooral het vechten. Door de idiote verdeling vwb munitie (honderden soldaten van het engelse leger dood, en toch nauwelijks wapens en munitie te vinden) ben je aangewezen op Melee attacks, nou prima ....
Ware het niet dat die attacks precies op de juiste afstand moeten gebeuren en in een soort 'ritme' want anders vallen ze aan.
Als je dus 2x snel uithaald zou dat normaliter in 2x een hit moeten resulteren maar bij dit spel moet je weer wachten, timen, uithalen, etc.
Het vechten tegen 2 of meerdere zombies is dus ook kansloos en dat maakt het geheel heel erg saai op den duur.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

TdV schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:50:
Gewoon een wii multi out kabel met tulpjes aansluiten naast de hdmi uitgang; die kabels zijn niet al te duur.
Bedankt voor jullie reacties.

Zou dit ook werken? Dit lijkt me ook een mooie oplossing namelijk.

http://nl.aliexpress.com/...-supports/1806904905.html

Basement Bios ---- Exo-S

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:42

TFHfony

Professional Weirdo

Mystikal schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:52:
[...]

Bedankt voor jullie reacties.

Zou dit ook werken? Dit lijkt me ook een mooie oplossing namelijk.

http://nl.aliexpress.com/...-supports/1806904905.html
Never nooit niet
SPDIF heeft namelijk simpelweg niet gewoon bandbreedte voor 5.1 Audo in PCM formaat. Dus je gaat alleen 2 kanalen krijgen als het bronsignaal PCM is. Er is slechts 1 oplossing en die is hier al eerder gegeven: Een Surroundset met HDMI ingang kopen.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ook niet als ik genoegen zou nemen met stereo? (ben niet zo'n expert op dit gebied :+ ).

Basement Bios ---- Exo-S

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Dan gewoon deze bestellen (pricewatch: Nintendo Wii Component AV Cable) en in je settings aanzetten dat het geluid zowel via HDMI als component doorgestuurd wordt.

Werkt top, heb ik hier thuis ook zo aangesloten via mijn eigen versterker (helaas dus wel geen 5.1 geluid)

Omelette du fromage!

• TdV

TdV

Mystikal schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:19:
Ook niet als ik genoegen zou nemen met stereo? (ben niet zo'n expert op dit gebied :+ ).
Je zou dan dit nodig hebben http://www.ebay.com/itm/H...ter-Decoder-/230840436904 voor surround of de AV kabel voor stereo. Dat of een andere receiver of pre amp met lpcm ondersteuning.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mooie koptelefoon die multichannel pcm (tot max 9.1) aankan :)
Dat vind ik persoonlijk ideaal met de Wii U (en PS4).

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

TFHfony schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:17:
Er is slechts 1 oplossing en die is hier al eerder gegeven: Een Surroundset met HDMI ingang kopen.
Nee hoor, dit werkt ook prima. Gebruik het zelf ook.
Afbeeldingslocatie: http://www.mcsnet.nl/contents/media/hdmi-naar-analoog-optisch-converter.jpg
uiteraard moet je wel analoge ingangen hebben op je versterker.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:42

TFHfony

Professional Weirdo

DukeBox schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:19:
[...]

Nee hoor, dit werkt ook prima. Gebruik het zelf ook.
[afbeelding]
uiteraard moet je wel analoge ingangen hebben op je versterker.
Heb je inderdaad gelijk in, maar er zijn niet heel veel versterkers met 7.1 analoog in meer verkrijgbaar. En je oplossing kost "slechts" 199 euro. Je hebt gelijk: Het kan, maar ik denk niet dat dit is waar hij naar op zoek is. Dan kan hij voor dat geld bijna beter een versterker gaan kopen ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• TdV

TdV

Dat is precies diezelfde die ik net gelinkt heb, lijkt me een ideaal apparaat indien je een dure receiver zonder hdmi hebt. Anders is een nieuwe receiver een betere, optie, dat heb ik zelf jaren geleden gedaan (denon 3805 -->onkyo 905).

• Dragunov
Ik krijg nergens die Game Cube adapter te pakken hier zonder het spel Super Smash Bros

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

TFHfony schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:23:
[...]

Heb je inderdaad gelijk in, maar er zijn niet heel veel versterkers met 7.1 analoog in meer verkrijgbaar. En je oplossing kost "slechts" 199 euro. Je hebt gelijk: Het kan, maar ik denk niet dat dit is waar hij naar op zoek is. Dan kan hij voor dat geld bijna beter een versterker gaan kopen ;)
De Wii U doet alleen 5.1, dat is gelukkig een stuk gangbaarder.

Dragunov schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:27:
Ik krijg nergens die Game Cube adapter te pakken hier zonder het spel Super Smash Bros
Kwestie van geduld of kijken of je een adapter vanuit Japan kunt importeren?

Verwijderd

In de openingspost staat het volgende:

Opslag
Wii U gebruikt een interne Flash Memory. SD kaarten en externe USB opslagapparaten1 worden ook ondersteunt.

[1] Mits de externe opslag over eigen voeding beschikt.

Op de website van Nintendo lees ik dat het alleen is aanbevolen om externe opslag te gebruiken MET eigen voeding. In de openingspost echter staat dat het niet mogelijk is externe opslag aan te sluiten zonder eigen voeding?

Heb hier namelijk een USB stick liggen van 64gb die ik graag in mijn Wii U wil gebruiken. Wat is overigens het meeste betrouwbare middel om de geheugen te vergroten? HDD, USB, SD?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2014 23:18 ]

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
Nu heb ik net een Wii U en wil daar games als Super Mario 3d World en Pikmin 3 voor kopen, Mijn enigste probleem is dat deze games allemaal rond de €50,- per stuk zijn blijven hangen als ik zo op budgetgaming.nl kijk. Amazon.de is soms wel iets goedkoper (Volgens de pricewatch van Tweakers.net) maar ik weet niet of ik gelukkig wordt van games in de Duitse taal en met Duits op het doosje.

Tweedehands is ook niet echt een oplossing want het weinige aanbod (marktplaats) dat er is gaat vrijwel altijd voor de hoofdprijs.

Mijn vraag is dan ook of er iets als budgetgaming is voor Britse webshops, zodat ik daar kan kijken voor een betere prijs?
Of zijn er nog andere plekken waar ik terecht kan voor goedkopere games?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:14

tomk94

Developer

Sato schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:22:
Nu heb ik net een Wii U en wil daar games als Super Mario 3d World en Pikmin 3 voor kopen, Mijn enigste probleem is dat deze games allemaal rond de €50,- per stuk zijn blijven hangen als ik zo op budgetgaming.nl kijk. Amazon.de is soms wel iets goedkoper (Volgens de pricewatch van Tweakers.net) maar ik weet niet of ik gelukkig wordt van games in de Duitse taal en met Duits op het doosje.

Tweedehands is ook niet echt een oplossing want het weinige aanbod (marktplaats) dat er is gaat vrijwel altijd voor de hoofdprijs.

Mijn vraag is dan ook of er iets als budgetgaming is voor Britse webshops, zodat ik daar kan kijken voor een betere prijs?
Je kunt naar mijn weten gewoon bij Amazon.de kopen. Doosje zal wel Duits zijn maar taal kun je ook gewoon in Engels zetten. Voor de zekerheid kun je in de specificaties kijken en anders even navragen.

Verder zijn er waarschijnlijk niet veel plekken waar je ze goedkoper zult vinden. Marge voor de winkeliers zal niet extreem hoog zijn.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:17:

Opslag
Wii U gebruikt een interne Flash Memory. SD kaarten en externe USB opslagapparaten1 worden ook ondersteunt.

\[1] Mits de externe opslag over eigen voeding beschikt.

Op de website van Nintendo lees ik dat het alleen is aanbevolen om externe opslag te gebruiken MET eigen voeding. In de openingspost echter staat dat het niet mogelijk is externe opslag aan te sluiten zonder eigen voeding?

Heb hier namelijk een USB stick liggen van 64gb die ik graag in mijn Wii U wil gebruiken. Wat is overigens het meeste betrouwbare middel om de geheugen te vergroten? HDD, USB, SD?
Usb stick werkt gewoon in de meeste gevallen.
Eigen voeding gaat over externe hd's, hoewel sommige het ook wel doen zonder.
Stick kan je er gewoon inprikken en gaan.

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:30
Kan er iemand de Netflix App vergelijken met diegene van de PS3 of de PS4? Ik ben aan het overwegen om een Wii U aan te schaffen, met als 1 van de hoofdredenen Netflix. Momenteel gebruik ik de Chromecast, en het gebeurt te regelmatig dat hij de verbinding verliest, en het irriteert me mateloos. Een PS4 zie ik momenteel niet echt zitten omdat de games grotendeels hetzelfde zijn als op de pc, en een Wii is wel handig qua spelletjes voor mijn zoontje (en mezelf natuurlijk :-) ).

Maar ik twijfel hard, op internet lees ik toch regelmatig dat de Netflix App voor de Wii U erg triest is in vergelijking met andere platformen, en dat je bijvoorbeeld niet kan kiezen bij het opstarten met welk profiel je wil kijken. Maar dat zijn allemaal al oudere reviews, dus ik hoop dat er ondertussen al heel wat veranderd is ;-).

• ricyosma
crazyx schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:00:
Kan er iemand de Netflix App vergelijken met diegene van de PS3 of de PS4? Ik ben aan het overwegen om een Wii U aan te schaffen, met als 1 van de hoofdredenen Netflix. Momenteel gebruik ik de Chromecast, en het gebeurt te regelmatig dat hij de verbinding verliest, en het irriteert me mateloos. Een PS4 zie ik momenteel niet echt zitten omdat de games grotendeels hetzelfde zijn als op de pc, en een Wii is wel handig qua spelletjes voor mijn zoontje (en mezelf natuurlijk :-) ).

Maar ik twijfel hard, op internet lees ik toch regelmatig dat de Netflix App voor de Wii U erg triest is in vergelijking met andere platformen, en dat je bijvoorbeeld niet kan kiezen bij het opstarten met welk profiel je wil kijken. Maar dat zijn allemaal al oudere reviews, dus ik hoop dat er ondertussen al heel wat veranderd is ;-).
waarom zou je eigenlijk een wiiu willen kopen voor netfilx? ik zou toch aanraden om een PC aan te sluiten op de TV. maar als je het echt wilt weten. het werkt op zich in mijn beleving goed. heb niet echt problemen mee gehad tot op heden.

Op zich werkt hij idd prima maar hij mist wel wat features. De belangrijkste is volgens mij het ontbreken van profile support. Ook de "binge-watch" mode ontbreekt. Maar moet eerlijk zeggen dat ik altijd op AppleTV kijk dus ik weet het niet heel precies.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:47

Als je regelmatig de verbinding verliest met de Chromecast dan heb je blijkbaar op de plek waar je TV staat (en waar je Chromecast dus met je Wi-Fi verbindt) een slechte Wi-Fi ontvangst. Een WiiU die op dezelfde plaats (bij je TV) staat zal dus precies hetzelfde Wi-Fi verbinding probleem hebben als de Chromecast!

Ikzelf heb een WiiU en twee Chromecasts thuis. Voor de tweede Chromecast (op de slaapkamer) heb ik een Wi-Fi repeater om het signaal in de slaapkamer sterk genoeg te maken zodat ik daar ook zonder verbinding problemen naar Netflix kan kijken.
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:17:

Opslag

\[1] Mits de externe opslag over eigen voeding beschikt.

Ikzelf heb een 32GB USB stick in mijn WiiU geplugd en dat werkt helemaal prima.

[ Voor 22% gewijzigd door Haay op 23-12-2014 09:47 ]

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:23
Zie net een trailer van Yoshi's Woolly world, dat spel ziet er awesome uit zeg, met al die wol!

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/03_teaser_module_1_square/games_3/wiiu_2/TM_WiiU_YoshisWoolyWorld.png

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:23
Sato schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:22:

Ebay werkt erg goed imho. Vooral in de UK gaan games er voor normale prijzen uit daar. Let wel op dat je kijkt naar de Engelse verkopers, alles uit de US zal door een regiolock wsl niet afspelen. Ik kon in ieder geval Super Mario / Luigi U voor slechts €15,- 2ehands op de kop tikken daar.

• ndonkersloot
Brammos85 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:18:
Zie net een trailer van Yoshi's Woolly world, dat spel ziet er awesome uit zeg, met al die wol!

[afbeelding]
Inderdaad best geinig, mijn vriendin wilt dit spel meteen bij release heb ik het idee :p.

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:30
gareld schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:09:
waarom zou je eigenlijk een wiiu willen kopen voor netfilx? ik zou toch aanraden om een PC aan te sluiten op de TV. maar als je het echt wilt weten. het werkt op zich in mijn beleving goed. heb niet echt problemen mee gehad tot op heden.
Ik krijg het via de pc niet goed geconfigureerd. Het begint al dat ik 2 schermen aan mijn pc heb hangen, ik heb nog wel een hdmi out er op, maar die kan ik niet als 3de scherm gebruiken, dan moet ik een scherm uitschakelen. Ik heb er eens om te testen een 2de videokaart erbij geprikt. Dan lukt dat wel. Maar dan zit ik met het grotere probleem dat het geluid niet gaat.
Ik weet neit hoe ik moet configureren dat het geluid bij videokaart 2 moet geredirect worden naar de speakers aan mijn tv, en het geluid aan de pc bij de pc moet blijven. Beide moeten uiteraard simultaan kunnen werken. (Zodat iemand een spel kan spelen en iemand anders netflix kijken via tv), maar dat heb ik niet voor elkaar gekregen.
Haay schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:46:
Als je regelmatig de verbinding verliest met de Chromecast dan heb je blijkbaar op de plek waar je TV staat (en waar je Chromecast dus met je Wi-Fi verbindt) een slechte Wi-Fi ontvangst. Een WiiU die op dezelfde plaats (bij je TV) staat zal dus precies hetzelfde Wi-Fi verbinding probleem hebben als de Chromecast!

Ikzelf heb een WiiU en twee Chromecasts thuis. Voor de tweede Chromecast (op de slaapkamer) heb ik een Wi-Fi repeater om het signaal in de slaapkamer sterk genoeg te maken zodat ik daar ook zonder verbinding problemen naar Netflix kan kijken.
De router staat er maar een 3 meter vandaan, in dezelfde ruimte. Bij andere apparaten heb ik nog een sterk signaal als ik buiten ga staan. Bij de chromecast werkt het meestal goed. Uren na elkaar. Maar op een gegeven moment heeft hij het gehad en dan is het de ene bufferactie na de andere.

Ik dacht overigens dat een Wii U ook een netwerkaansluiting had, dus ik dacht op die manier het probleem op te lossen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Voor de Wii(U) kun je a €30 een netwerkadapter kopen die je met USB aansluit.

• Dragunov
Ik gebruik draadloos en geen enkel probleem ermee!

[ Voor 63% gewijzigd door Dragunov op 23-12-2014 12:19 ]

Verwijderd

Kun je in Super Smash Bros ook je characters trainen/levelen zonder Amiibo? Of is dat nu juist het hele punt van het hebben van zo'n Amiibo?

Want die characters die je als Amiibo kan kopen, zijn toch ook gewoon normaal beschikbaar in de game?
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:13:
Kun je in Super Smash Bros ook je characters trainen/levelen zonder Amiibo? Of is dat nu juist het hele punt van het hebben van zo'n Amiibo?

Want die characters die je als Amiibo kan kopen, zijn toch ook gewoon normaal beschikbaar in de game?
Je kunt een eigen vechter maken op basis van je Mii. Maar je kunt niet levelen. Dat kan idd alleen met Amiibo en is ook het doel van de oefening. Level geeft ook alleen skilllevel aan niet kracht oid. Dus de enige die je traint buiten een Amiibo om ben je zelf ;-)

Verwijderd

Het skilllevel van je computer tegenstanders/medestanders kan je overigens ook instellen.

Verwijderd

Ah, right. Maar als ik multiplayer ga spelen en mensen hebben een Amiibo, dan hebben zij geen oneerlijke voordelen t.o.v. van mij (zonder Amiibo)?

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:19

uFx

Ik hoor altijd goede verhalen over Super Smash Bros maar ik heb het zelf nog nooit gespeeld. Ik neig nu echter om de WiiU-versie te halen maar ik ken zelf verder weinig mensen met een WiiU, dus de kans dat ik local multiplayer zal spelen is klein. Is het spel dan nog wel interessant? De laatste fighter die ik gespeeld heb is Street Fighter 2 in de arcadehallen en op de Amiga ;)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

• ricyosma
uFx schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:30:
Ik hoor altijd goede verhalen over Super Smash Bros maar ik heb het zelf nog nooit gespeeld. Ik neig nu echter om de WiiU-versie te halen maar ik ken zelf verder weinig mensen met een WiiU, dus de kans dat ik local multiplayer zal spelen is klein. Is het spel dan nog wel interessant? De laatste fighter die ik gespeeld heb is Street Fighter 2 in de arcadehallen en op de Amiga ;)
met local hoeven ander mensen toch geen wiiu te hebben. zolang jij het heb en wat controllers is het genoeg. :P

Verwijderd

gareld schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:04:
[...]

met local hoeven ander mensen toch geen wiiu te hebben. zolang jij het heb en wat controllers is het genoeg. :P
Maar, Super Smash support ook gewoon online multiplayer toch? Meeste vids die ik zie maken gebruik van local multiplayer of gewoon CPU's en Amiibo's namelijk.

• ricyosma
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:15:
[...]

Maar, Super Smash support ook gewoon online multiplayer toch? Meeste vids die ik zie maken gebruik van local multiplayer of gewoon CPU's en Amiibo's namelijk.
ja online. tegen vrienden. of tegen iedereen. for fun: normale stages en items aan. for glory is omega maps. free4all of 1v1 zonder items ect. genoeg keuze :P
Pakketje uit Japan *O*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AHomtX9IIXIiG95xkYWT8Zuq/full.jpg
(2 witte Smash controllers)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:00:
Ah, right. Maar als ik multiplayer ga spelen en mensen hebben een Amiibo, dan hebben zij geen oneerlijke voordelen t.o.v. van mij (zonder Amiibo)?
Amiibo kunnen alleen gebruikt worden in local multiplayer.

Verwijderd

RayNbow schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:39:
Pakketje uit Japan *O*

[...]

Amiibo kunnen alleen gebruikt worden in local multiplayer.
Thanks! Dat kon ik niet gevonden krijgen.

Mooi pakketje trouwens. Wat was het prijskaartje, als ik vragen mag?
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:04:
[...]

Thanks! Dat kon ik niet gevonden krijgen.

Mooi pakketje trouwens. Wat was het prijskaartje, als ik vragen mag?
Het kostte me (13.11 * 2 + 10.17) = 36.39 EUR om de 2 controllers uit Japan te importeren.

Edit: Gekocht bij Nippon Yasan. Let wel op dat de winkel binnenkort een week dicht gaat voor vakantie (zie de frontpage van de site).

[ Voor 27% gewijzigd door RayNbow op 23-12-2014 16:22 ]

Verwijderd

Mooie deal!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:19

uFx

gareld schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:04:
[...]

Dat begrijp ik. Maar hier komen geen die-hard gamers over de vloer en of het nu een spel is voor de casuals...

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

uFx schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:07:
[...]

Dat begrijp ik. Maar hier komen geen die-hard gamers over de vloer en of het nu een spel is voor de casuals...
Singleplayer is de game wel minder imho. Amiibo maakt het een stuk leuker en je kunt altijd nog online spelen. Er is genoeg te doen in singleplayer hoor, maar spelen tegen bekenden is imho gewoon zo veel beter.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11 08:10

Ik kijk altijd via de wiiU, dat werkt prima he moet alleen op de wiiu in het juiste profiel zitten als je op je eigen netflix wil kijken.
Het is wel beperkter met het zoeken van wat leuks om te kijken, verder mis ik geen functies. Voordeel bind ik wel dat je met de gamepad een afstandsbediening hebt voor netflix en tv tegelijk!

• kwint
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-11 00:11
Wii U Premium met ZombieU, voor €65,07 bij MaxICT. Volgens de tweakers pricewatch dan. maar de titel op de website zegt dat het Nintendoland is. Maar de plaatjes zeggen weer iets anders.. 8)7

https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch

[ Voor 24% gewijzigd door kwint op 24-12-2014 16:03 ]

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:28
kwint schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:00:
Wii U Premium met ZombieU, voor €65,07 bij MaxICT. Volgens de tweakers pricewatch dan. maar de titel op de website zegt dat het Nintendoland is. Maar de plaatjes zeggen weer iets anders.. 8)7

https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch
Maakt mij niet uit, voor dat geld eentje besteld, voor dat geld is het nooit een slechte aankoop en betaald via PayPal zodat wanneer het fout gaat ik goed zit ;)

En dit staat in de beschrijving:
Bevat:
- Wii U-systeem (zwart) x 1
- Intern flash-geheugen 32 GB
- Wii U GamePad (zwart) x 1
- Een Wii U GamePad-stylus (zwart)
- Wii U GamePad-oplaadstation x 1
- Wii U GamePad-standaard x 1
- Wii U-systeemstandaard x 1
- Wii U-voeding x 1
- Wii U GamePad-voeding x 1
- HDMI-kabel (1,5 m) x 1
- Sensorbalk x 1
Nintendo Land-software
Bezoek een Nintendo-pretpark op je tv en geniet van 12 geweldige attracties, gebaseerd op Nintendo-franchises!
ZombiU

[ Voor 28% gewijzigd door Koldur op 24-12-2014 16:36 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• ndonkersloot
uFx schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:07:
[...]

Ik heb zelden mensen over de vloer die die-hard gamers zijn en speel het dus voornamelijk alleen.

Er is echt genoeg te doen alleen, heb er nu +40 uur in zitten denk ik. Als er iemand is die nieuw is met smash bros is het ook altijd leuk om met z'n tweeën 8 player smash te doen tegen noob computers. Zo vind mijn vriendin het zelfs leuk.

Heb sinds vandaag een Yoshi amiibo gekocht dus ben benieuwd hoe dat is. Yoshi is mijn main altijd in het roze, vind het bijna raar nu om hem groen te zien. Best wel kwaliteit die amiibo's :).

Pagina: 1 ... 59 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic