• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:10:
[...]

Of je gaat beter met je spullen om? Sorry hoor, maar komt de disc met de kras zo uit de fabriek?
Garantie claimen op iets wat je zelf (per ongeluk) stuk hebt gemaakt is natuurlijk niet handig. De coulance is dan netjes, van mij had je zo de adviesprijs (60 euro) + administratiekosten mogen betalen. (Gelukkig werk ik niet bij de klantenservice)

[...]

En dat is relevant?
Wat ben je toch weer lekker de fanboy aan het uithangen! Schijfje kost Nintendo nog niet eens een €1,- dus als ze een beetje klantvriendelijk zouden zijn zou een prijsje van €10,- inclusief administratiekosten een stuk klantvriendelijker zijn. Mits het oude schijfje opgestuurd wordt natuurlijk.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:55
Koldur schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:29:
[...]

Wat ben je toch weer lekker de fanboy aan het uithangen! Schijfje kost Nintendo nog niet eens een €1,- dus als ze een beetje klantvriendelijk zouden zijn zou een prijsje van €10,- inclusief administratiekosten een stuk klantvriendelijker zijn. Mits het oude schijfje opgestuurd wordt natuurlijk.
Of een gratis digitale download aanbieden.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:34
Ik wil er best iets voor betalen. Ik heb namelijk het schijfje opgestuurd en zitten paar hele kleine krasjes op. Alleen net zo dat hij hem niet goed leest. Ik ben er gewoon netjes mee omgegaan en hem echt niet als onderzetter gebruikt.

Ik heb toch voor het spel betaald, ik wil best 10 (misschien wel 15 a 20euro) voor vervangende schijf of download betalen. Vanuit klanttevredenheid vind ik het niet netjes dat ik gewoon weer bijna het volle pond moet betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door jongetje op 12-12-2014 13:06 ]

Verwijderd

De Nintendo prijs is 60 euro. Voor dat geld heb je een werkende onbeschadigde dvd gekregen inclusief hoesje en dergelijke. Het product is nu kapot door eigen toedoen. In principe heb je dan nergens recht op. Dat Nintendo je ongeveer 1/3 korting geeft kan gezien worden als coulance.

Wat mij betreft was de prijs voor zoiets 20 euro. Lijkt mij redelijker. Om wat voor reden dan ook kiest Nintendo Nederland daar echter niet voor. En ook dat is hun goed recht. Wettelijk gezien hoeven ze er namelijk helemaal niets mee te doen.

Waarom Sanderev66 nou een fanboy zou zijn ontgaat mij, hij legt gewoon droog uit hoe het in elkaar steekt.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:37:
Ik heb een PS3 gehad en dat was een groot drama als casual gamer. Zowel het systeem als de games hadden regelmatig updates nodig. Dus elke keer als ik na een paar weken weer eens wou spelen was het drama. Dat heb ik bij de Wii U veel en veel minder.
Daar had je PS+ voor.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik heb ook een paar oppervlakkige krasjes op een disk, en wilde deze opsturen om te kijken wat mogelijk is. Maar dat laat ik nu ook maar.
Nintendoland kost volgens nintendo ook 60 euro, daar ga ik geen 40 euro voor betalen :)
wel jammer, best leuke partygame.

Wat me opvalt is dat de Wii U discs dus redelijk snel onleesbaar worden, t.o.v. andere discs van de PS2 of PS3 bijvoorbeeld. Daar heb ik 2e hands discs van vol met megakrassen, maar die lopen nog prima.

Misschien te maken met dat ze speciale discs gebruiken? als je de wii U discs aan de randen beetpakt, voelen ze een beetje "rond" ipv scherp.

Verwijderd

Waar je dus voor moest/moet betalen.
Een paar maand PS+ gratis gekregen (ivm weken en weken niet online kunnen spelen). Leuk daardoor Burnout:paradise leren kennen. Toen de periode over was deed dat spel het ook niet meer....

Verwijderd

Ik heb zelf geen enkele last van Wii U games die beschadigen. Ik haal ze uit het hoesje en stop ze in de Wii U en als ik ze uit de Wii U haal gaan ze gelijk weer in het hoesje. Ik heb net even wat games bekeken en ze zijn allemaal nog compleet krasloos.

Nintendoland heb ik overigens een paar maand geleden nog ergens kunnen kopen voor 10 euro. Mocht je die dus opnieuw moeten kopen loont het om even rond te kijken.

• Koldur
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:13:
De Nintendo prijs is 60 euro. Voor dat geld heb je een werkende onbeschadigde dvd gekregen inclusief hoesje en dergelijke. Het product is nu kapot door eigen toedoen. In principe heb je dan nergens recht op. Dat Nintendo je ongeveer 1/3 korting geeft kan gezien worden als coulance.

Wat mij betreft was de prijs voor zoiets 20 euro. Lijkt mij redelijker. Om wat voor reden dan ook kiest Nintendo Nederland daar echter niet voor. En ook dat is hun goed recht. Wettelijk gezien hoeven ze er namelijk helemaal niets mee te doen.

Waarom Sanderev66 nou een fanboy zou zijn ontgaat mij, hij legt gewoon droog uit hoe het in elkaar steekt.
Tja, de reden dat er wetten zijn is om dingen te voorkomen en geeft niet aan dat als er geen wet tegen is, je er ook niets tegen hoeft te doen.
Het is gewoon zeer klantonvriendelijk, als je nog winst wil maken op spellen welke een klant gewoon netjes gekocht heeft, dan ben je gewoon niet lekker bezig naar je klanten toe. Ik ben fel tegen illegale kopieën e.d. maar dit soort gedrag naar klanten toe zorgt er wel weer voor dat mensen eerder dergelijke praktijken zouden toejuichen.
Als je als bedrijf een klant zonder extra kosten te maken (wat door een tientje te betalen zeker zo zal zijn) kan helpen een product te herstellen zou dit een slimme zet zijn, kost je niets, erg tevreden klant en goede reclame. Maar Nintendo Nederland is sowieso erg slecht met service en doet daar niet aan....

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Ik denk dat zowel jij als ik te weinig inzicht hebben op bedrijfsprocessen bij Nintendo om te bepalen of 10 euro voor het vervangen van een kapotte dvd kostendekkend is.

Over de service van Nintendo Nederland heb ikzelf nog nooit te klagen gehad.

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 09:41
Kun je dat spel niet gewoon voor iets van een tientje laten polijsten? :p

• Koldur
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:51:
Ik denk dat zowel jij als ik te weinig inzicht hebben op bedrijfsprocessen bij Nintendo om te bepalen of 10 euro voor het vervangen van een kapotte dvd kostendekkend is.

Over de service van Nintendo Nederland heb ikzelf nog nooit te klagen gehad.
Als jij te weinig inzicht hebt kan dat, beetje naïef, maar het kan natuurlijk. Daarbij is het duidelijk dat de kosten van dergelijke schijfjes niet meer dan €1,- zijn (en dan neem ik het nog erg ruim), reken daarbij wat administratie en je kan het makkelijk met €10,- verantwoorden. €20,- zou ik ook nog wel in kunnen komen, maar €42,- is gewoon erg klantontvriendelijk, hoe je het wendt of keert.

Heb zelf al drie maal veel gedoe met Nintendo service afhandeling gehad, die gasten hebben dan ook weinig reden om klanten erg tevreden te stellen, zij verkopen zelf niets en doen puur alleen service afhandelingen. Dan nog is het kwalijk hoe er daar gewerkt wordt helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door Koldur op 12-12-2014 13:58 ]

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-12-2025

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Heb je eerst contact gezocht met de support afdeling of heb je de schijf "zomaar" opgestuurd? Heb namelijk zelf niets dan positieve ervaringen met de klantenservice... Toen heb ik eerst contact gezocht, kreeg antwoord nummer om de boel kosteloos naartoe te sturen en kreeg gatis een andere schijf terug.

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Koldur schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:57:
[...]

Als jij te weinig inzicht hebt kan dat, beetje naïef, maar het kan natuurlijk.
Ook jij hebt te weinig inzicht. Dat blijkt wel uit je reactie. Het gaat namelijk niet enkel om de kosten van het schijfje. De kosten van verpakkingsmateriaal, de kosten van verzending. Het loon van degene die het kapotte schijfje in ontvangst neemt en naar de juiste afdeling doorstuurt. Het intern doorsturen. Het testen van het kapotte schijfje. Rapportage maken. Klant antwoorden enz enz.

Mij naïef noemen maar zelf geen enkel idee hebben van bedrijfsprocessen en kosten die daar mee gemoeid zijn is een beetje dom.

Dat het geen 42 euro hoeft te kosten, in een eerder reactie had ik dat al aangegeven en dat 20 euro mij een veel coulanter bedrag lijkt.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BTW, ik vind dit soort gesprekken altijd wel tweeslachtig. Ik ken namelijk ook geen film of muziek bedrijven die zonder mokken beschadigde DVDs, CDs of BRDs vervangen.

Breek je nek voorzichtig

• jongetje
  • Laatst online: 17:34
The PyroPath schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:04:
Heb je eerst contact gezocht met de support afdeling of heb je de schijf "zomaar" opgestuurd? Heb namelijk zelf niets dan positieve ervaringen met de klantenservice... Toen heb ik eerst contact gezocht, kreeg antwoord nummer om de boel kosteloos naartoe te sturen en kreeg gatis een andere schijf terug.
Ja heb ze eerste gemaild, toen moest ik bellen, dat netjes gedaan. Toen via de telefoon werd me verteld dat ik naar de site moest om een case te loggen. Netjes antwoordnummer (etiket) gekregen en de disc in doosje kosteloos verzonden. Ze rekenen 30euro voor de nieuwe disc en 12euro om hem onder rembours op te sturen.

De WiiU discs hebben volgens de technische dienst een speciale coating. Daardoor zouden er minder snel krassen op moeten komen. Alleen als er dan een kas op komt is het dus blijkbaar meteen niet meer te lezen. Polijsten zou de disc, volgens Nintendo, alleen maar slechter ipv beter maken.

Ze sturen mijn disc nu kosteloos weer terug. Ze hebben dus al de kosten gemaakt om hem te ontvangen en terug te sturen wat ik netjes vind, alleen doe dan een stap extra en doe een nieuwe disc voor 10euro in het doosje. De oude kunnen ze zelf vernietigen zodat ik er geen eventueel voordeel uit zou kunnen halen.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Het zijn dus deels de verzendkosten die de prijs aardig opdrijven. Ben het met je eens dat €42.50 aardig aan de prijs is, dat had stuk schappelijker gekund. 30 euro totaal bijvoorbeeld.

Breek je nek voorzichtig

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-01 09:58
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:16:
Gister voor het eerst op een WiiU gespeeld (MK8). MK8 is uiteraard weer een heel goed spel, hoewel ik wel idee heb dat je wordt geholpen met sturen, maar de WiiU zelf valt me qua systeem echt tegen. Ik had natuurlijk ook in dit topic al gelezen dat het menu niet optimaal en traag is, maar het duurde serieus een half uur voordat we eindelijk aan het spelen waren. Menu bleef hangen, vragen over wachtwoord voor Nintendo-ID, vervolgens vragen of we systeemsoftware nu wilden updaten, weer moeten aanmelden op de WiFi, etc. En dan is uiteindelijk MK8 opgestart en zet vriend van me de gamepad uit (want niet nodig voor MK8, maar enkel verplicht bij het doorgaan van bepaalde menu's die we door moesten lopen), restart de WiiU en gaat ie alsnog een systeemupdate installeren...
Ik ben sinds vorige week in het bezig van een WiiU+MK8 en heb nergens last van gehad. Aanzetten, WiFi e.d. instellen, firmware updatetje eroverheen en klaar. Ja dat duurde even maar bij welke gameconsole is dat niet? Hoe vaak ik met de PS3 wel niet heb moeten wachten op het installeren van updates. De systeemsoftware vind ik inderdaad ook wel wat traag maar verders niets te klagen.

Hoe mensen aan bekraste DVD's komen is mij nog steeds een raadsel.. Hoe krijg je dat voor elkaar als je een schijf voor en na gebruik gelijk in het hoesje stopt?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

• Koldur
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:07:
[...]

Ook jij hebt te weinig inzicht. Dat blijkt wel uit je reactie. Het gaat namelijk niet enkel om de kosten van het schijfje. De kosten van verpakkingsmateriaal, de kosten van verzending. Het loon van degene die het kapotte schijfje in ontvangst neemt en naar de juiste afdeling doorstuurt. Het intern doorsturen. Het testen van het kapotte schijfje. Rapportage maken. Klant antwoorden enz enz.

Mij naïef noemen maar zelf geen enkel idee hebben van bedrijfsprocessen en kosten die daar mee gemoeid zijn is een beetje dom.

Dat het geen 42 euro hoeft te kosten, in een eerder reactie had ik dat al aangegeven en dat 20 euro mij een veel coulanter bedrag lijkt.
Nog steeds naïef, natuurlijk is dat onderdeel van mijn schatting, lijkt me onnodig om te vermelden en die kosten zijn voor een afdeling wat zoveel verstuurd ook niet meer dan een €1,- valt allemaal onder administratiekosten. Ja, ik vind je nog steeds wat naïef. Bedrijfen hoeven het niet zo te doen, maar als ze het wel zo doen getuigt het in dit geval naar mijn mening alleen maar van hebberigheid en weinig gevoel voor de klant.

DVD/Blu-ray ben ik het mee eens dat het een grijs gebied hierin is, maar met spellen is de ervaring en zijn de kosten van het opnieuw kopen toch even anders, maar blijft moeilijk goed te vergelijken en te verantwoorden natuurlijk.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Jaapoes schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:49:
[...]
Hoe mensen aan bekraste DVD's komen is mij nog steeds een raadsel.. Hoe krijg je dat voor elkaar als je een schijf voor en na gebruik gelijk in het hoesje stopt?
Ik heb ook nog nooit gehad dat ik echt krassen op een cd/dvd heb gekregen. Gewoon altijd de game netjes in z'n hoesje doen na gebruik en de hoesjes gewoon netjes in een kast bewaren en je zit wel goed volgens mij.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Jaapoes schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:49:
[...]

Ik ben sinds vorige week in het bezig van een WiiU+MK8 en heb nergens last van gehad. Aanzetten, WiFi e.d. instellen, firmware updatetje eroverheen en klaar. Ja dat duurde even maar bij welke gameconsole is dat niet?
Ik mag hopen dat het bij geen enkele console een half uur duurt. Bij de PS4 heb ik dat in ieder geval nog niet gehad. Een half uur is echt te lang tussen het willen spelen van een spel en het kunnen spelen van een spel op een console. En waarom moet je WiFi weer opnieuw instellen en klooien met Nintendo-ID's?

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
xelfer schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:01:
[...]

Ik heb ook nog nooit gehad dat ik echt krassen op een cd/dvd heb gekregen. Gewoon altijd de game netjes in z'n hoesje doen na gebruik en de hoesjes gewoon netjes in een kast bewaren en je zit wel goed volgens mij.
Kinderen, partners, klunzigheid.... er kan eens wat mis gaan. Je mag er toch een beetje vanuit gaan dat datadragers iets kunnen hebben? zeker gezien de geschiedenis gekeken dat DVD/Blu-Ray genoeg kun hebben, en cartridges nog veel meer....

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-01 09:58
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:28:
[...]

Ik mag hopen dat het bij geen enkele console een half uur duurt. Bij de PS4 heb ik dat in ieder geval nog niet gehad. Een half uur is echt te lang tussen het willen spelen van een spel en het kunnen spelen van een spel op een console. En waarom moet je WiFi weer opnieuw instellen en klooien met Nintendo-ID's?
Misschien was ik niet duidelijk maar met bovenstaand doelde ik op de eerste keer aanzetten. Toen heb ik de hele boel 1x moeten instellen en daarna nergens meer last van gehad, ook niet met nintendo-id's.
Ik game het meest op de PC en speelde soms op de PS3. Daardoor moest ik relatief vaak updaten in verhouding met hoeveel ik speelde. En ja, daar ging soms behoorlijk wat tijd overheen.

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:28:
[...]

Ik mag hopen dat het bij geen enkele console een half uur duurt.
Bij mij installeert de Wii U system updates vanzelf, dan hoef je niet te wachten:
While in standby mode, the Wii U will:
[...]
Install completed downloads, including system updates if have installed system menu version 5.0.0 U (released on June 2nd, 2014)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Jaapoes schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:32:
Misschien was ik niet duidelijk maar met bovenstaand doelde ik op de eerste keer aanzetten. Toen heb ik de hele boel 1x moeten instellen en daarna nergens meer last van gehad, ook niet met nintendo-id's.
Ok, nouja die vriend van mij dus wel en ik was erbij ;)

Als gezegd, is kans groot dat ik ook nog binnen een jaar een WiiU haal, dus ben hier niet om te Nintendo-bashen. Ben alleen niet onder de indruk van het systeem los van de exclusives die ervoor uitkomen. Die dingen kun je denk ik best los zien en dan heb ik het dus niet eens over de meeste grafische pracht aan boord hebben (zo'n MK8 ziet er gewoon super gelikt uit), maar over de user experience. Het is wel heel ver afgedwaald van het gewoon aanknallen van je console en spelen maar. Zeker voor mensen die er weinig op spelen.

@hierboven: ik vroeg me al af waarom dat niet gewoon op de achtergrond gebeurt, maar hij heeft hem na jni gekocht, dus je zou zeggen dat dit bij hem automagisch zou gebeuren al :?

[ Voor 12% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 12-12-2014 15:43 ]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 21:54
RayNbow schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:34:
Bij mij installeert de Wii U system updates vanzelf, dan hoef je niet te wachten:
Wat is het verschil in elektriciteitsgebruik tussen die auto-update functie ingeschakeld hebben (en de WiiU dus continue actief te hebben) en die functie uitgeschakeled te hebben zodat de WiiU echt helemaal in stand-by gaat?

<edit>
Ik heb het antwoord zelf al gevonden via:
http://www.gamespot.com/a...eport-finds/1100-6419710/
en
http://www.reddit.com/r/G...isons_ps4_wii_u_xbox_one/

Dus: helemaal uit (rood ledje) power consumptie is vrijwel nihil. Connected Stand-by is 0,22 Watt.

Geen reden dus om die functie niet te gebruiken!

[ Voor 35% gewijzigd door Haay op 12-12-2014 16:25 ]

Haay schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:47:
[...]

Wat is het verschil in elektriciteitsgebruik tussen die auto-update functie ingeschakeld hebben (en de WiiU dus continue actief te hebben) en die functie uitgeschakeled te hebben zodat de WiiU echt helemaal in stand-by gaat?
Connected standby voor de Wii U verbruikt 0.4 Watt.

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:16:
...maar Nintendo is gewoon niet meer goed in het maken van een eenvoudig werkend game systeem. Als ze dat niet kunnen, dan voegen ze op dat gebied niets toe en zouden ze wat mij betreft daar gewoon mee moeten kappen. Het gros van de spellen zou ook prima op een ander systeem draaien en desnoods brengt Nintendo daar eigen controllers voor uit.
Ik herken jouw verhaal totaal niet. Ik heb maar 1x Wifi hoeven in te stellen en ook mijn Nintendo ID instellen ging voor mij en de andere users vrij pijnloos...
En voor wat betreft een "eenvoudig werkend game systeem" doet de WiiU het imho juist heel behoorlijk. Dankzij het het quick start menu start ik sneller een game op dan op welke (Nintendo) console hiervoor, en dat is inclusief de (S)NES... Moet ik wel bij zeggen dat het gros van mijn games digitaal zijn.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Emiel1984 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:44:
[...]

Je bedoelt deze link volgens mij [...]
Ik had de juiste link, maar GoT vond de komma in de URL niet zo leuk. :p

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

In het begin was het niet mogelijk om updates meteen te installeren. Het zou dus goed kunnen dat die update nog niet op jevond/de console stond.

Zaken opnieuw moeten instellen voor Wi-Fi heb ik nooit hoeven doen. En verder heb ik weinig problemen met traagheid of iets dergelijks alleen kost installatie van updates even maar dat is met de stand-by functie ook geen probleem meer.

Breek je nek voorzichtig

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Welke batterijen hebben jullie voor de controller, heb laats zo namaak accu gekocht maar dat is 3x niets. ook de oude werken niet meer goed. Of is het verstandig om oplaadbare batterijen te kopen ?

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08-2025
Hier nog altijd in originele toestand. Maar als het minder wordt zou ik voor een originele accu gaan.

• soccerroos
horizon1978 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:07:
Hier nog altijd in originele toestand. Maar als het minder wordt zou ik voor een originele accu gaan.
Ik heb het gevoel dat het komt doordat het klepje niet meer goed blijft zitten, maar 2 accu heb ik pas 1 week.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

soccerroos schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:29:
[...]

Ik heb het gevoel dat het komt doordat het klepje niet meer goed blijft zitten, maar 2 accu heb ik pas 1 week.
Over welke controller heb je het? Voor m'n Wii remotes en draadloze sensor balk gebruik ik gewoon oplaadbare AA batterijen samen met een lader. Werkt perfect en lang.

Breek je nek voorzichtig

Voor mijn Wiimotes gebruik ik al een aantal jaar de Zone inductie batterijen van Speedlink. Werken prima, houden het lang genoeg vol en zijn heel simpel op te laden.

• soccerroos
The PyroPath schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:42:
[...]

Over welke controller heb je het? Voor m'n Wii remotes en draadloze sensor balk gebruik ik gewoon oplaadbare AA batterijen samen met een lader. Werkt perfect en lang.
Ik had het over een Qware accu. Maar denk er ook over om gwn oplaadbare AA Batterijen te kopen,

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:11
^ ook slechte ervaring met qware zowel de wii motes als balance board. Gewone AA ni-mh (€4 bij ikea of aldi) gaan net zo lang mee als de meegeleverde maxell's.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

soccerroos schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:08:
[...]

Ik had het over een Qware accu. Maar denk er ook over om gwn oplaadbare AA Batterijen te kopen,
Als je het inderdaad over de Wii remotes hebt of sensorbalk dan zou ik echt AA batterijen van harte aanbevelen. Als ik weekend weg ga heb ik altijd mn laadstation mee waar 6 AA batterijen in kunnen. Elke controller en de sensor balk heeft z'n eigen setje batterijen. Dan heb ik nog een extra setje voor de break en er gaat altijd een pakje extra batterijen mee voor dat moment dat de batterijen leeg zijn. Meestal kom je daar in zo'n weekend niet eens aan toe, maar dan kan je gewoon doorspelen als de andere batterijen laden (1 uur ongeveer).

De accu's zijn vaak van zulke lage kwaliteit en capaciteit dat het z'n geld echt niet waard is. Alleen de standaarden zijn nog handig om de boel netjes aan kant te hebben, maar qua prestaties zitten er vaak extreem lage capaciteit accu's in die dingen plus dat leeg, leeg is, dan moet je evengoed batterijen mee slepen of extra accu's meenemen. Dus oplaadbare AA's voor de win. ;)

Breek je nek voorzichtig

• Haay
Deddiekoel schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:53:
Voor mijn Wiimotes gebruik ik al een aantal jaar de Zone inductie batterijen van Speedlink. Werken prima, houden het lang genoeg vol en zijn heel simpel op te laden.
Idem hier. Heb ook zo'n Speedlink Zone inductie charger. Oorspronkelijk kreeg hij voeding via een doorlus stekker tussen de Wii en de Wii voeding. Maar die stekker past niet op de WiiU. Heb daarom dus maar een losse (regelbare) adapter die in een stopcontact gaat gekocht, en dat werkt prima.

Dat gebruik ik voor de twee primaire Wii-Motes. En voor de andere twee Wii-Motes gebruik ik oplaadbare AA batterijen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 15-12-2014 12:10 ]

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10-2025

Goner

What can I do you for ?

soccerroos schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:05:
Of is het verstandig om oplaadbare batterijen te kopen ?
Doe ik al jaren ... ook handig voor allerlei andere apparaten. Die groene van de Hema (2000 mAh Ni-MH).

• DukeBox
^ voor €10 (per 4x 2000mAh) vind ik die best duur.. zoals ik eerder schreef, de €4 (per 4x 2300mAh) van de aldi/ikea/lidl (komen uit dezelfde fabriek) doen er niet voor onder.
The PyroPath schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:25:
De accu's zijn vaak van zulke lage kwaliteit en capaciteit.
qft, vaak 800mAh of zelfs 650mAh terwijl een standaard AA al snel 2300mAh is.

[ Voor 25% gewijzigd door DukeBox op 15-12-2014 13:52 ]

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:43
Kreeg net een prijsalert voor het Basic Pack (met Wii Party) voor 173 incl versturen bij MaxICT. Lijkt me een goede prijs!

pricewatch: Nintendo Wii Party U Basic Pack Wit

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 09:41
BigSurf schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:12:
Kreeg net een prijsalert voor het Basic Pack (met Wii Party) voor 173 incl versturen bij MaxICT. Lijkt me een goede prijs!

Meh, net een Wii U gekocht. Echter heb ik nog een cadeaubon van 50 euro die o.a. bij hun te gebruiken is. Had ik maar gewacht. :'(

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-01 14:28

Waarschijnlijk de prijs zonder Btw, op de site staat een hogere prijs :P

Mijn PC

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Op de site zelf zie ik anders gewoon ER 193,- staan. Bovendien niet de meest betrouwbare winkel als je kijkt naar shopreviews.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Mja, gisteren stond er inderdaad 166 zonder btw.
Hebben ze snel veranderd dan.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:43

Prijs is inderdaad weer terug op het oude niveau. Zal wel een foutje geweest zijn...

Verwijderd

Wil graag de basic pack Wii U kopen voor 200 euro, maar er staat bij vermeld bij verschillende websites dat de sensorbalk hier niet bij zit. Waar heb je die precies voor nodig?

Voor een aantal games begrijp ik, maar over wat voor een games praten we dan?

Ik dacht zelf meer aan Just Dance games waar ikzelf totaal niet in geïnteresseerd ben. Maar zie dat in dit pakket http://www.mediamarkt.nl/...1,1044633.html?langId=-11 Just Dance erbij zit, dus dan zal daarvoor de sensor balk ook niet hoeven te worden gebruikt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 16:14 ]

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-01 11:15
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:13:
Wil graag de basic pack Wii U kopen voor 200 euro, maar er staat bij vermeld bij verschillende websites dat de sensorbalk hier niet bij zit. Waar heb je die precies voor nodig?

Voor een aantal games begrijp ik, maar over wat voor een games praten we dan?

Ik dacht zelf meer aan Just Dance games waar ikzelf totaal niet in geïnteresseerd ben. Maar zie dat in dit pakket http://www.mediamarkt.nl/...1,1044633.html?langId=-11 Just Dance erbij zit, dus dan zal daarvoor de sensor balk ook niet hoeven te worden gebruikt.
Games waarbij je de wiimote gebruikt om iets aan te wijzen op het scherm.
Maar je kunt de Wii u tablet ook gebruiken als sensorbalk in sommige games. Pikmin is een voorbeeld van een spel waarbij de sensor balk handig is (maar niet required). Maargoed die sensorbalk is nu ook weer niet het duurste onderdeel. Op internet zijn ze al voor een euro of 3 te krijgen.
Het enige wat in dat ding zit zijn 2 infrarood ledjes. zodat de wiimote weet waar hij op gericht wordt ten opzichte van de TV.

Computer says no

• DukeBox
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:13:
Buiten dat je er al een voor €2,50 scoren (of een paar cent met waxine lichtjes ;)) staat dat minstens 5 keer vermeld in dit topic.

Verwijderd

Meekoh schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:23:
[...]

Games waarbij je de wiimote gebruikt om iets aan te wijzen op het scherm.
Maar je kunt de Wii u tablet ook gebruiken als sensorbalk in sommige games. Pikmin is een voorbeeld van een spel waarbij de sensor balk handig is (maar niet required). Maargoed die sensorbalk is nu ook weer niet het duurste onderdeel. Op internet zijn ze al voor een euro of 3 te krijgen.
Het enige wat in dat ding zit zijn 2 infrarood ledjes. zodat de wiimote weet waar hij op gericht wordt ten opzichte van de TV.
Ah, thanks. Zag ze al voorbij komen op internet voor een laag prijsje inderdaad. Maar had verwacht dat als ze het er zo expliciet bij vermelden dat het niet inbegrepen is, dat het dan wel een duur dingetje zou moeten zijn, dus had dat niet verwacht.
DukeBox schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:25:
[...]

Buiten dat je er al een voor €2,50 scoren (of een paar cent met waxine lichtjes ;)) staat dat minstens 5 keer vermeld in dit topic.
Via de zoekfunctie kreeg ik het niet voorbij getoverd en dit topic is 231 pagina's lang, dusja..

Ik denk dat de meeste mensen het me wel vergeven dat ik soms dingen vraag die allang behandeld zijn.

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Wii U Pro Controller voor €29,43 bij MaxICT op dit moment
(pricewatch: Nintendo Wii U controller Pro Zwart, Wii U)

Omelette du fromage!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-01 12:14
Inclusief zending 39€, heb maandag bij nipon yassan besteld met een amiibo voor 40€ inclusief.

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11-2025

jd1987

cliquefotografie.nl

Bij die Wii U Pack van €200,-(denk dat je Wii Party U + Nintendoland bedoelt) zit gewoon een sensorbalk vanwege de bijgeleverde WiiMote.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Verwijderd

jd1987 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:06:
Bij die Wii U Pack van €200,-(denk dat je Wii Party U + Nintendoland bedoelt) zit gewoon een sensorbalk vanwege de bijgeleverde WiiMote.
Klopt. Je hebt deze twee pakketten, onder andere bij de MM:

http://www.mediamarkt.nl/...1,1044633.html?langId=-11

http://www.mediamarkt.nl/...1,1044629.html?langId=-11

Maar ik ga uiteraard voor de Party, niet voor de Dance.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 18:43 ]

• jd1987
  • Registratie: December 2009

jd1987

cliquefotografie.nl

Die heb ik ook, zit gewoon balk bij.

Zonet Super Smash gehaald bij de MM. Actie voor €46 is al afgelopen natuurlijk, prijssticker zegt ook €59,95. Reken in af bij de kassa...€46! :p

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Verwijderd

Heeft de Wii U nog steeds last van de hele lange laadtijden in het menu, waar ik iedere reviewer over hoor klagen bij de launch van de Wii U?

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-01 23:29
Ja!

• Flozem
Zekers....

• Flozem
Die laadtijden waren nog langer? :p
Ik heb geen last van laadtijden iig. Ik pak de gamepad, druk op het home menu, krijg meteen het quick menu voorgeschoteld en klik op het spel dat ik wil spelen. Het spel begint dan meteen met laden.

[ Voor 13% gewijzigd door RayNbow op 17-12-2014 22:48 ]

• horizon1978
Of je start de console op, pakt rustig de controllers. Wellicht nog iets te drinken en je kunt beginnen. Altijd dat gehaast. :)

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-01 09:37
RayNbow schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:41:
Ik heb geen last van laadtijden iig. Ik pak de gamepad, druk op het home menu, krijg meteen het quick menu voorgeschoteld en klik op het spel dat ik wil spelen. Het spel begint dan meteen met laden.

[video]
Leuk interview, is het erg als ik de helft versta van wat Miyamoto zegt? 8)7

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

JerX schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:19:
is het erg als ik de helft versta van wat Miyamoto zegt? 8)7
はい

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:10:
Heeft de Wii U nog steeds last van de hele lange laadtijden in het menu, waar ik iedere reviewer over hoor klagen bij de launch van de Wii U?
Alles is relatief. Ik vind het nogal gezaag en gezeur. Het booten van de Wii U is bijvoorbeeld veel sneller dan de PS4/XBONE:

https://www.youtube.com/watch?v=dJ8cyVZ-vyc
vs
https://www.youtube.com/watch?v=oelu2X4eGbk

Veel van de dingen in het menu zijn als het ware losse apps. Alleen voor wat betreft de settings snap ik dat niet goed. Sinds die update aan de menu snelheid is hij ongeveer de helft sneller.

Het openen zelf van apps duurt dan ook een seconde of 10. Soms langer, soms korter. Dit kan vast sneller maar erg storend vind ik het niet. Zeker met het quickmenu bij het opstarten. En ja games moeten laden, maar dat is op andere consoles niet anders. Ik zou niet goed weten hoe mensen hun systeem gebruiken dat ze hier zo verschrikkelijk veel last van hebben...

Om het als reden te zien om niet een Wii U aan te schaffen vind ik dan ook enorm overtrokken.

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Zelfs stoort het mij niet in ieder geval.
Ingame switch ik regelmatig naar MiiVerse en dat kost een paar seconden. Voor mij geen probleem maar ik kan me voorstellen dat het vergeleken met het wisselen van apps op een telefoon/tablet wat langzaam overkomt.
Quick menu maakt het allemaal heel simpel idd. Ik moet zelf sowieso wachten totdat mijn Receiver opgestart is. Tegen de tijd dat die klaar is staat mijn game al te wachten ;-)

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Deddiekoel schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:37:
Quick menu maakt het allemaal heel simpel idd. Ik moet zelf sowieso wachten totdat mijn Receiver opgestart is. Tegen de tijd dat die klaar is staat mijn game al te wachten ;-)
Dit dus inderdaad. Druk als eerste op de knop van je tablet, quick menu springt voor je neus. Kies de game die je wil spelen en zet daarna je andere rommel aan. En hup gamen maar.

Breek je nek voorzichtig

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-01 17:00
Heerlijke optie ook dat quick menu, ik heb alleen een gameplad en kan dus het quickmenu gebruiken. Kan dat ook als je bv alleen een een pro conytroller hebt, dat je het quickmenu op je tv krijgt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:37:
Zelfs stoort het mij niet in ieder geval.
Ingame switch ik regelmatig naar MiiVerse en dat kost een paar seconden. Voor mij geen probleem maar ik kan me voorstellen dat het vergeleken met het wisselen van apps op een telefoon/tablet wat langzaam overkomt.
Miiverse en de andere "multitask applicaties" draaien in hun eigen aparte geheugenblok. (Zelfde als bij de 3DS) De hoofd applicatie (Wii U menu, game of applicatie) draait in het hoofdgeheugen en moet steeds ontladen worden en dan moet de nieuwe applicatie gestart worden.

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009

http://tinyurl.com/5sdar8p

Verwijderd

Overigens, leest de Wii U ook .SRT bestanden af, voor de subtitles? Als ik bijv. een USB stick erin doe om gedownloade video's af te spelen.

Verwijderd

Is de ervaring van games die op zowel Xbone, PS4 en Wii U uitkomen, op de Wii U dezelfde ervaring?

Was me aan het inlezen over Watch_Dogs en zag redelijk hoge scores voorbij komen voor de Xbox en PS maar de Wii U juist laag? Op YouTube is het verschil in graphics tussen deze consoles minimaal.

• Flozem
WiiU krijgt geen dlc, en schijnt een brakke port.

Ik verwacht niet dat je WiiU subtitles via usb gaat afspelen aangezien je sowieso al kunst en vliegwerk moet uitvoeren om hd content af te spelen:

http://www.imelfin.com/ho...ray-on-wii-u-and-wii.html

Verwijderd

Begrijp niet zo goed wat je bedoelt met ''Wii U krijgt geen dlc, en schijnt een brakke port''

Maar dat is wel ff een flink nadeel imo, geen films via USB afspelen. Gelukkig heb ik een Netflix abbo om me enigszins van m'n behoefte te voorzien.

• Flozem
Je vroeg waarom Watchdogs op WiiU slechtere reviews krijgt. :)

Verwijderd

Ah, op die fiets. Legde het verband met iets anders. Maare, ''brakke port'' :?

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-01 11:50
Beste mensen,

Ik zit nu al een maand of drie te twijfelen over de aanschaf van een Wii U,
Er zijn eigenlijk maar 2 dingen die mij tegenhouden:

1. Ik game de laatste tijd niet zo heel veel meer op consoles. (PS3, Xbox360. In de Xbox consoles heb ik overigens helemaal geen interesse meer door gebrek aan interessante exclusives, En een PS4 komt er ooit wel als er meerdere goede exclusives zijn die het de moeite waard maken.)

2. De games, Veel verder dan New Super Mario Bros, Super Mario 3D World, Donkey Kong Tropical Freeze en Pikmin 3 kom ik niet als het gaat om games die ik graag spelen wil. En dat ze allemaal minimaal rond de 45€ blijven hangen helpt ook niet mee.
Zelda heb ik weinig interesse in en zeker niet als het met cartoony/cellshaded graphics is want daar wordt ik letterlijk ziek van (Hoofdpijn/misselijk) binnen een half uur.

Mijn genre voorkeur in games is voornamelijk Platform, Puzzel, Race en Sandbox (GTA achtige games.)
Voor dat laatste genre koop ik de Wii U overigens niet, Dat blijf ik op de PC (en/of Playstation) spelen.

De vraag aan jullie is dan eigenlijk of er nog games zijn die ik over het hoofd zie en of er nog een nieuwe 3d en 2d mario uit zal komen?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Als je niets leuk bij de nieuwe titels ziet zou je ook naar de wii titels kunnen kijken.
Die kan je er namelijk ook op spelen, en mischien zit daar nog wat tussen ?

• Sato
Tussen de Wii titels zitten er ook nog wel een paar, Maar die kan ik zo kopen en in mijn Wii steken als ik die weer terug aansluit. (Vond Mario Galaxy 1 echter niet lekker spelen met de wiimote. Lag grotendeels ook aan de afstand tot de tv.)

-----

Edit:

Heb de Wii U basic + Nintendo Land & Wii Party U besteld bij de bartsmit.com voor 189,99 en New Super Mario Bros heb ik ergens anders besteld voor 22,99
Voor 213,- totaal vind ik het de aanschaf wel waard.
Verlang al te lang naar Mario & Donkey Kong games.

Morgen mijn Wii opzoeken/aansluiten en kijken of de gamesaves & VC games de moeite van het overzetten waard zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Sato op 18-12-2014 23:03 ]

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
DukeBox schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:49:
^ voor €10 (per 4x 2000mAh) vind ik die best duur.. zoals ik eerder schreef, de €4 (per 4x 2300mAh) van de aldi/ikea/lidl (komen uit dezelfde fabriek) doen er niet voor onder.

[...]

qft, vaak 800mAh of zelfs 650mAh terwijl een standaard AA al snel 2300mAh is.
Ik gebruik al tijden eneloop batterijen. Misschien wat duurder (+-2Eur per stuk) maar bevallen erg goed! Op dit moment is er weer een actie op samenkopen.net
"wegwerp" batterijen van de Ikea vond ik waardeloos en zonde van het geld en voor het milieu.

• DukeBox
Medjai schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:13:
"wegwerp" batterijen van de Ikea vond ik waardeloos en zonde van het geld en voor het milieu.
Je leest verkeerd, de €4 per 4 zijn ook oplaadbaar Ni-Mh.

Verwijderd

Heb nog nooit met een Nintendo gespeeld... welke game raden jullie mij aan? Ben op zoek naar een game die momenteel voor een laag prijsje in de schappen ligt, € 10-20.

• DukeBox
Voor dat bedrag hooguit zombi u maar eigenlijk moet je ff doorsparen voor een aaa titel.

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-01 12:14
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:48:
Heb nog nooit met een Nintendo gespeeld... welke game raden jullie mij aan? Ben op zoek naar een game die momenteel voor een laag prijsje in de schappen ligt, € 10-20.
zombi u!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-01 14:28
Rayman legends is ook een aanrader

Mijn PC

Verwijderd

'Lees veel positieve reacties over Rayman Legends, maar dat soort spellen lijkt me niks. Snap eigenlijk niet van mezelf waarom ik zo graag een Wii U wil, want die heeft ontzettend veel spellen die vergelijkbaar zijn met het concept van Rayman Legends :|
Misschien dat ik 'm toch maar een kans moet geven.

ZombiU leek me eerst een must-have, maar na wat reviews bekeken te hebben is het een game waarbij je talloze uren spendeert aan het inhakken op zombies? Verwachtte/hoopte meer een shooter, als Left 4 Dead.

• Haay
Ik heb sinds gisteren eindelijk Mario Kari 8 voor m'n (nog vrij nieuwe) WiiU en ik vind hem HE-LE-MAAL geweldig! Wat een TOP-GAME en echt een Must Have voor de WiiU (vind ik). :)

• horizon1978
Het is bovenstaand al gezegd: spaar door voor een a-titel. En dan kiezen uit Mario 3d land, Pikmin, Zelda HD, Mario Kart 8, Hyrule, Bayonetta 2, Smas Bros.

Vooral MK8 is een dikke aanrader.
Moet het een nieuw spel zijn? Anders is dit ook wel een aanrader:

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/zlCfzSaayvET0U134r

;)

Verwijderd

Topicstarter
RayNbow schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:45:
Moet het een nieuw spel zijn? Anders is dit ook wel een aanrader:

[afbeelding]

;)
Gave game idd, wel moeilijk :p
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:48:
[...]

Gave game idd, wel moeilijk :p
Je kunt de moeilijkheid verlagen met de savestate feature. :+

Verwijderd

horizon1978 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:29:
Het is bovenstaand al gezegd: spaar door voor een a-titel. En dan kiezen uit Mario 3d land, Pikmin, Zelda HD, Mario Kart 8, Hyrule, Bayonetta 2, Smas Bros.

Vooral MK8 is een dikke aanrader.
Klopt, die games staan ook al op mijn verlanglijstje. Maar was nieuwsgierig naar grote Nintendo titels die ik heb gemist, omdat ik nooit iets met Nintendo heb gedaan.

Zoals bijvoorbeeld The Legend of Zelda: Twilight Princess die voor € 20 te koop is.
Zo, voor een normaal bedrag (~32 EUR incl. verzending) een NGC adapter weten te importeren. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gEYkrSIHjTM0xjw3JYs2V2hF/full.jpg

• Sato
Vandaag is mijn Wii U bezorgt en die ligt nu op temperatuur te komen.
Ondertussen heb ik me Wii aangesloten om te zien of daar virtual console spellen op staan. En die staan er 2, Daarnaast heb ik nog 2000 Wii Points in het wii shop channel staan.

Nu wist ik al dat je deze data en het tegoed over kunt zetten naar de Wii U, Maar mijn vraag aan jullie is of dat wel veilig en verstandig is want ik zag zojuist op google veel topics op andere fora voorbij komen waarin het niet goed gaat bij mensen en zij hun games enz. Kwijt zijn.

Verwijderd

Bij mij is het in 1 keer probleemloos gegaan.

Een leuke advertentie:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B5PXs3dIEAAvpYY.jpg

Verwijderd

Heeft de nunchuck nog iets van toegevoegde waarde bij de Wii U?

Ik ga het basic pakket kopen en hierin zit de Gamepad en de WiiMote. Volgens mij volstaat dit om bij ieder spel (ook de originele Wii games) alles eruit te halen, plus de mogelijkheid voor 2 spelers lokaal te spelen?

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:49:
Heeft de nunchuck nog iets van toegevoegde waarde bij de Wii U?

Ik ga het basic pakket kopen en hierin zit de Gamepad en de WiiMote. Volgens mij volstaat dit om bij ieder spel (ook de originele Wii games) alles eruit te halen, plus de mogelijkheid voor 2 spelers lokaal te spelen?
Ligt eraan of je sommige oudere wii spellen gaat spelen.
Bv. bij pikmin 1 heb je er 1 nodig en bij mario kart voor de wii kan je ze ook gebruiken.

Pagina: 1 ... 58 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic