Ik heb vanaf verschillende Game&Watch games, de 8bit nes en alle opvolgende nintendo's gehad (heb zelfs de Virtual Boy nog liggen) en ook van de andere merken consoles heb ik wel een versie gehad. Uiteindelijk heb ik meestal toch meer plezier met de Nintendo consoles en de kinderen eigenlijk ook: er wordt meer gelachen en meer samengespeeld.
Persoonlijk vind ik dat de Playstations en Xbox-en het gamen veel te serieus maken. Voor mij hoeft Zelda echt geen realisme na te streven... maar het ziet er in de trailer wel wat vlekkerig uit. Toch weet ik vrij zeker dat dat ie qua gameplay er voor gaat zorgen dat ik hem in huis haal en uit ga spelen. Uh, ik bedoel de kinderen ;-)
Persoonlijk vind ik dat de Playstations en Xbox-en het gamen veel te serieus maken. Voor mij hoeft Zelda echt geen realisme na te streven... maar het ziet er in de trailer wel wat vlekkerig uit. Toch weet ik vrij zeker dat dat ie qua gameplay er voor gaat zorgen dat ik hem in huis haal en uit ga spelen. Uh, ik bedoel de kinderen ;-)