Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• alive
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 10:53
Ik heb vanaf verschillende Game&Watch games, de 8bit nes en alle opvolgende nintendo's gehad (heb zelfs de Virtual Boy nog liggen) en ook van de andere merken consoles heb ik wel een versie gehad. Uiteindelijk heb ik meestal toch meer plezier met de Nintendo consoles en de kinderen eigenlijk ook: er wordt meer gelachen en meer samengespeeld.
Persoonlijk vind ik dat de Playstations en Xbox-en het gamen veel te serieus maken. Voor mij hoeft Zelda echt geen realisme na te streven... maar het ziet er in de trailer wel wat vlekkerig uit. Toch weet ik vrij zeker dat dat ie qua gameplay er voor gaat zorgen dat ik hem in huis haal en uit ga spelen. Uh, ik bedoel de kinderen ;-)

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Dat laatste is natuurlijk een geldig excuus.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:55
Heb hem ook gekocht voor de kinderen / MK8. Smashbros vaslt me na 10 uur (wel vermakelijk) spelen eerlijk gezegd tegen. Te hectisch, en onhandig controlscheme. Maar misschien zijn fighters gewoon niet mijn ding.MK8 blijft leuk. Nu is het wachten op Xenoblade en Zelda dus.

Van het weekend een 3DS XL gekocht voor mezelf met een hoop rpg's / turnbased tactical games. Beleef ik veel meer plezier aan.

Vraag me alleen af waarom Wii U games duurder zijn dan 3DS games...

Verwijderd

Flozem schreef op zondag 07 december 2014 @ 07:31:
Heb hem ook gekocht voor de kinderen / MK8. Smashbros vaslt me na 10 uur (wel vermakelijk) spelen eerlijk gezegd tegen. Te hectisch, en onhandig controlscheme. Maar misschien zijn fighters gewoon niet mijn ding.MK8 blijft leuk. Nu is het wachten op Xenoblade en Zelda dus.
Voor Zelda en Xenoblade heb ik ook hoge verwachtingen.
Smash kwam op mij ook zeer hectisch over. Zeker de eerste paar uur was het vrij moeilijk voor mij om mijn eigen karakter te blijven volgen, raakte mijzelf regelmatig kwijt. Naar mate ik er vaker mee aan het spelen ben gebeurd dat steeds minder. Het spelletje wordt ook steeds leuker naarmate ik er beter in wordt. De controles zijn aan te passen maar voor mij maakt het nog meer uit met welk karakter ik speel. Door het gigantische aantal karakters ben ik nog steeds zoekende wat voor mij het beste werkt.

Mario Kart 8 is gewoon het ultieme spelletje voor mij, als sinds de GBA versie voor mij de beste game.
Toch komt Smash langzaam maar zeker in de buurt (dit is de eerste Smash die ik speel).
Van het weekend een 3DS XL gekocht voor mezelf met een hoop rpg's / turnbased tactical games. Beleef ik veel meer plezier aan.

Vraag me alleen af waarom Wii U games duurder zijn dan 3DS games...
Volgens mij zijn homeconsolegames altijd duurder geweest dan handheldconsolegames. Tenminste, dat staat me bij vanaf de GB tijd. Ik denk dat een homeconsolegame gewoon meer tijd nodig heeft om te ontwikkelen. Meer detail, vaak grotere games met meer mogelijkheden. Maar 40 euro voor een nieuwe game (zoals bij de 3DS dus) vind ik zelf wel een heel gunstig prijspunt. De 3DS wordt hier dus ook nog veel gebruikt. De laatste tijd voor Fantasy Life.
hcQd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 17:18:
Mocht nog iemand geïnteresseerd zijn in Watch Dogs: €30 bij MM Cruquius.
Crap, nu al!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:40

rajackar

Blood Minister

Dan ga ik me toch even mengen in de discussie. Ik vond Zelda er goed uit zien :)
Mss moet je ook geen graphics a la elder scrolls of dragon age verwachten. De discussie doet me een beetje denken aan de wind waker tijd. En uiteindelijk wordt die Zelda toch goed herinnerd.
Ook kennen Zelda games altijd genoeg variatie dus er zullen ook zeker stukken zijn die duisterder zijn.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Topicstarter
Tja, je ziet compleet niets van het verhaal. Wat je ziet is Hyrule, en dat is altijd al een kleurrijke omgeving geweest. Groot voordeel want ik vind games als Elder Scrolls, Dragon Age vaak te grauw en grijs.

Maar voor het zelfde geld kan er een donkere / gouden wereld in dit spel zitten, die we alleen nog niet gezien hebben. Misschien komt zelfs Lorule weer terug :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2014 13:48 ]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:40
Vandaag heeft mijn zoontje (8 ) de game Skylanders Trap Team voor Wii U in gebruik genomen (Sinterklaas kado). De game ziet er significant mooier uit dan Skylanders Swap Force voor de Wii, wat natuurlijk wel te verwachten is.

Nu vraag ik mij alleen af: is er een mogelijkheid dat hij alleen op de Gamepad de game kan spelen, of moet je voor Skylanders altijd via de TV spelen? Misschien mis ik iets, maar ik zie geen optie om de game alleen op de Gamepad te spelen?

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:36
Andere mensen ook probleme met die youtube app?
Die werkt bij mij echt totaal niet. Crashed hele tijd.

Andere bevindingen...die update bij ieder nieuw spel...pfff duurt echt heel lang steeds.

Smash is leuk....maar toch. Niet zo goed als wii versie vind ik....mis ook het singleplayer platform gedeelte van de wii versie..ookal was dat een extra iets.

Mk8 de mp is leuk. Alleen te vaak word ik een lobby ingeduwd en moet dan een hele race kijken van andere...geen zin in. Zeker omdat het camera werk dan ruk is. En je alleen maar flitsende beelden ziet.
Splitscreen is verticaal niet horizontaal zag ik.(kan die niet verandert worden)
Het spel wordt ook pas echt leuk met meerdere spelers op de bank.

Bij die mario bros 2d game kan ik geen classic controller gebruiken. Speel die game met vriendin.. zij de pro wiiu controller. En ik een oude wii mote. Het is te doen. Maar is toch kut. Heb liever dan dat ik die tablet kan gebruiken of de wii classic controller...ga niet een wiiu pro controller aanschaffen voor die ene game.

Zombiu ziet er niet goed uit. Krijg er pijn van aan mijn ogen. Zonde want idee van game was leuk...uitvoering niet.

Hyrule warriors heb ik gratis in die 3=2 mediamarkt actie gehaald...en ik vond als kind dynasty warriors leuk. Dus dit is een grappige game. Uitspelen en nooit meer aanraken.

In mijn kleine huisje (45m2) kan die tablet niet op bed gebruikt worden. Staat 5meter van de tv af maar kan dan niet op bed werken. Vind ik vreemd.

Al met al.... Ben niet super positief of erg negatief over de wiiu.
Het is een typisch nintendo product, en doet wat het moet doen. Is slecht in wat het niet kan. En is niet goed in wat het zou kunnen doen.
Haay schreef op zondag 07 december 2014 @ 15:54:
Nu vraag ik mij alleen af: is er een mogelijkheid dat hij alleen op de Gamepad de game kan spelen, of moet je voor Skylanders altijd via de TV spelen? Misschien mis ik iets, maar ik zie geen optie om de game alleen op de Gamepad te spelen?
Ik heb het spel niet maar ik lees wel online dat het vorige deel off-tv ondersteunt. Vraag me alleen niet hoe of wat.
sikkwittet schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:15:
Andere mensen ook probleme met die youtube app?
Die werkt bij mij echt totaal niet. Crashed hele tijd.
Google staat er niet bekend om om goede apps te maken voor de 3DS en Wii U. Je kunt beter de ingebouwde browser van de Wii U gebruiken om YouTube filmpjes te kijken. Het mooie van de browser is dat je een filmpje kunt starten en vervolgens alvast naar een andere pagina kunt browsen.
Andere bevindingen...die update bij ieder nieuw spel...pfff duurt echt heel lang steeds.
Geen last van hier (maar bij worden de meeste updates in de achtergrond/standby gedownload).
Smash is leuk....maar toch. Niet zo goed als wii versie vind ik....mis ook het singleplayer platform gedeelte van de wii versie..ookal was dat een extra iets.
Singel player mis ik niet zo, maar ik vind Smash 4 zelf lekkerder spelen dan Brawl.
Hyrule warriors heb ik gratis in die 3=2 mediamarkt actie gehaald...en ik vond als kind dynasty warriors leuk. Dus dit is een grappige game. Uitspelen en nooit meer aanraken.
Uitspelen?
(spoilers)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IW2aRJkkYc8]
Bijna 247 uur nodig om het 100% uit te spelen. :p
(En dat is volgens mij zonder DLC.)
In mijn kleine huisje (45m2) kan die tablet niet op bed gebruikt worden. Staat 5meter van de tv af maar kan dan niet op bed werken. Vind ik vreemd.
Dit hangt geheel af van hoeveel interferentie (van draadloze apparatuur/netwerken) er is. Zelf haal ik iets van ~6m.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• sikkwittet
Uitspelen bedoel ik de storyline mee.

Maar ben ook verbaasd hoe snel die tablet controller leeg gaat. Na 1 dag spelen knippert die batt.lamp.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

sikkwittet schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:55:

Maar ben ook verbaasd hoe snel die tablet controller leeg gaat. Na 1 dag spelen knippert die batt.lamp.
1 dag is nogal relatief ;) bedoel je 24 uur? Dat lijkt me wat veel... Ik haal zelf 7-8 uur non-stop geloof ik, maar dat ligt voor een groot deel ook aan de brightness en de game (DK gebruikt het tablet scherm niet)

Omelette du fromage!

• sikkwittet
Gameplay rond de 5 uur ofzo...

Dus een dag van een lange speel sessie of paar keer wat losse uurtjes.

Verwijderd

sikkwittet schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:55:

Zo heel verbaast hoef je daarover niet te zijn. Dat is namelijk een van de eigenschappen van de GamePad. Het grote scherm vreet aardig wat energie. Niets aan het handje als je hem gewoon elke keer netjes terugzet in de bijgeleverde standaard waarin die weer op laat. Eventueel is er zoals iemand al aanhaalt een grotere accu te koop.

Verwijderd

Heb onlangs de WII U premium aangeschaft. nou begrijp ik helemaal niks van die premium actie. ik heb een network ID en een club nintendo account gemaakt en gekoppeld, kan ik die punten van club nintendo gebruiken voor die 5 euro tegoed etc? krijg ik bv punten voor de mario kart 8 code die ik heb gebruikt?
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:50:
Heb onlangs de WII U premium aangeschaft. nou begrijp ik helemaal niks van die premium actie. [...] kan ik die punten van club nintendo gebruiken voor die 5 euro tegoed etc?
Nee, je krijgt alleen premiumpunten voor spellen die je in de eShop hebt aangeschaft.

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
De WiiU (Mario Bros U + Luigi U bundel) nu 2 a 3 weken in bezit, en het bevalt toch wel erg goed :-)

Het is mijn eerste Nintendo console na de SNES en N64, en nu weet ik weer hoe relaxed casual gaming kan zijn (na jaren PS2 en PS3)! Gamen voor het gamen, zonder allemaal randzakelijke meuk. Past veel beter bij mijn huidige (gezins)situatie waarbij ik zelden tijd heb om lang en ongestoord te kunnen gamen. Het feit dat de gamepad 'maar' 5 uur mee gaat is dan helemaal geen probleem aangezien een game sessie toch niet langer duurt dan 30 a 60 minuten ;-)

Mario 3D World, Mario Kart 8, Zelda Wind Waker, en Donkey Kong Tropical Freeze liggen al / nog op de plank. Een nieuwe Zelda komt er nog aan las ik. Ik kan voorlopig wel vooruit. Het worden mooie tijden! :-)

Iemand nog advies over wat ik het beste als 2e controller kan kopen om bovenstaande games zo af en toe in co-op te spelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Sssquirrel op 07-12-2014 23:28 ]

This is a Rapture reminder..

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sssquirrel schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:23:
Iemand nog advies over wat ik het beste als 2e controller kan kopen om bovenstaande games zo af en toe in co-op te spelen?
Zelf word ik wel gelukkig van de pro controller. De meeste games zijn zonder beweging te spelen, dus dan ben je met de pro voorzien. Een wiimote is wel nodig voor de wii-emulatie als je daar nog iets mee wil. Ik heb van allebei eentje, dan kan er in ieder geval met 3 man gemariokart worden.

• sikkwittet
Klopt. Pro controller is heel fijn. Beter dan de gamepad om als nr1 controller te gebruiken.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Dit weekend eindelijk Smash kunnen spelen, mijn smash skills zijn zo goed als niet meer aanwezig >< Heb mezelf dan ook een handicap gegeven om met een Wii Pro Controller spelen :P Heb ook de GC Adapter, maar dan ik niet lui op te bank zitten :')

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 09:34
wat ik zelf gelijk heb gedaan met de pro controler en smash is de B knop (special) en X (jump) omgedraaid.

want dan kwam het meer in de richting van bayonneta. en sins ik dat heb gedaan gaat het gelijk een stuk beter.

en voor off-tv met skylanders ik denk dat als je op de - toets klikt dat je dan wissled.
dat is teminste zo bij bijna alle games die ik heb. heb skylanders niet maar het probeeren waart denk ik.

• JerX
sk1nny666 schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:22:
wat ik zelf gelijk heb gedaan met de pro controler en smash is de B knop (special) en X (jump) omgedraaid.

want dan kwam het meer in de richting van bayonneta. en sins ik dat heb gedaan gaat het gelijk een stuk beter..
Ik moest wel even wennen aan de button layout, springen gingen nog niet helemaal lekker :F Ik heb de block en grab wel omgedraaid, die staat nu gelijk aan de GC Controller. Wat me wel opvalt is dat de A en B smash aanvallen sneller worden opgepakt als je gebruik maakt van de normale move stick. Vroeger gebruike ik altijd de C stick, maar dat is nu best overbodig geworden door de snellere "reactie".

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-11 07:47
Hallo medetweakers, heb bij release de wii-u gekocht maar was hem snel zat en heb hem op MP verkocht.
nu smash uit is heb ik sinds vrijdag weer 1 maar ik stoor me soms aan het (velle) scherm van de Gamepad, ik wil smash en mk8 kunnen spelen zonder dat mijn gamepad-scherm aanstaat.. is dit mogelijk? heb gegoogeld maar kan het nergens vinden..

Owja, mariokart8 vs. zwangere vriendin = niet bevorderlijk voor de relatie :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:07
Volgens mij als je op het huisje drukt op de gamepad kun je naar controller instellingen. Dacht dat je daar het scherm uit kunt zetten.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:05
Je kan ook de brightness daar verlagen. Dat is hij niet zo velfel meer.

• IGC058
Arunia schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:06:
Volgens mij als je op het huisje drukt op de gamepad kun je naar controller instellingen. Dacht dat je daar het scherm uit kunt zetten.
Bedankt voor de snelle reactie, dit had ik zelf ook ontdekt maar zodra ik dan weer een knop inklikt springt het scherm weer aan. :|

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Even brightness op 1 zetten. Scherm kan niet uit als de gamepad gebruikt wordt, wel als er een andere controller gebruikt wordt.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• IGC058
Tiwazz schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:12:
Even brightness op 1 zetten. Scherm kan niet uit als de gamepad gebruikt wordt, wel als er een andere controller gebruikt wordt.
aah oke, hopelijk dmv een update in de toekomst dan ;)

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:14

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:50:
Heb onlangs de WII U premium aangeschaft. nou begrijp ik helemaal niks van die premium actie. ik heb een network ID en een club nintendo account gemaakt en gekoppeld, kan ik die punten van club nintendo gebruiken voor die 5 euro tegoed etc? krijg ik bv punten voor de mario kart 8 code die ik heb gebruikt?
Ben het met je eens.. Het klonk in mijn oren alsof je bij Premium sowieso 5€ aan eShop tegoed kreeg. Dit krijg je dus alleen als je voor 50€ aan eShop dingen koopt.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Thermometer schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:48:
[...]

Ben het met je eens.. Het klonk in mijn oren alsof je bij Premium sowieso 5€ aan eShop tegoed kreeg. Dit krijg je dus alleen als je voor 50€ aan eShop dingen koopt.
Ik lees dat soort dingen wel vaker, maar WAT klonk dan zo? Werkelijk overal staat volgens mij dat het een beloningsprogramma is waarbij je beloond wordt voor aankopen in de eShop. Ik heb bijvoorbeeld inmiddels 4050 punten verdient en voor elke 500 punten krijg je 5 euro tegoed. Punten verdienen kan nog tot en met 31 december 2014. De punten die je verdiendt zijn de prijs van de game in de eShop exclusief BTW. Dit geldt ook voor downloadcodes van game.co.uk en dergelijken. De prijs die je er echt voor hebt betaald doet er dus niet toe.

Al met al heb ik dus 40 euro "verdiend" met het programma.

Breek je nek voorzichtig

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Vandaag enkele games gekocht:

- Batman: Arkham Origins
- Injustice: God Among Us (heb ik op PS3, maar console is vervangen door Xbox One)
- Sonic BOOM: RISE of LYRIC
- Tekken Tag Tournament 2 (heb ik op PS3, maar console is vervangen door Xbox One)

Verwijderd

Ik denk dat je Sonic toch maar terug moet brengen als dat nog kan....

http://www.n1ntendo.nl/ar.../sonic-boom-rise-of-lyric

• Dragunov
Patches zullen wel volgen

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:21

DukeBox

loves wheat smoothies

Vond NFS op de GC altijd een leuke game.. van sinterklaas NFS most wanted gekregen.
Jammer dat de hoes in het Duits is (amazon.de) maar verder vallen de graphics me best tegen. Eigenlijk ziet het er niet veel beter uit dan de GC waar de besturing nog eens stukken beter is ook.
Vreemd genoeg zijn de meeste reviews niet zo slecht :?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:33
Dragunov schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:27:
Vandaag enkele games gekocht:

- Batman: Arkham Origins
- Injustice: God Among Us (heb ik op PS3, maar console is vervangen door Xbox One)
- Sonic BOOM: RISE of LYRIC
- Tekken Tag Tournament 2 (heb ik op PS3, maar console is vervangen door Xbox One)
Mocht je Rayman nog niet hebben dan schijnt dat ook een echte aanrader te zijn. Vorige week had ik het er met een collega over en die zei dat het echt geweldig was. Binnekort ook maar eens via MP kopen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Dragunov
Heb ik ook liggen hier ;)

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Die Sonic Boom schijnt beyond the beyond slecht te zijn, en dan niet op een grappige, glitchy fun manier. Gewoon echt tergende ellende.
DukeBox schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:45:
Vond NFS op de GC altijd een leuke game.. van sinterklaas NFS most wanted gekregen.
Jammer dat de hoes in het Duits is (amazon.de) maar verder vallen de graphics me best tegen. Eigenlijk ziet het er niet veel beter uit dan de GC waar de besturing nog eens stukken beter is ook.
Vreemd genoeg zijn de meeste reviews niet zo slecht :?
Ik vind Most Wanted een prima game... Zowel grafisch als qua besturing.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-11 13:06
Rayman is fantastisch. Een pareltje, heel erg de moeite!

• IGC058
Brammos85 schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:18:
Rayman is fantastisch. Een pareltje, heel erg de moeite!
Rayman is ook volgens de 'critici' de mustbuy wii-u game, staat 1 op MC en gamerankings bij wiiu.

• JerX
Fox heeft echt een pokke stem gekregen in Super Smash.. sowieso vind ik hem redelijk sloom geworden. Meh generfd karakter :( Kijken of Falco beter speelt :P

JerX schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 07:49:
Fox heeft echt een pokke stem gekregen in Super Smash..
Dezelfde stem als in Star Fox 64. ;)

• JerX
RayNbow schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:14:
[...]

Dezelfde stem als in Star Fox 64. ;)
Meh butt dus ;) Geef mij die van Adventures of Brawl maar ^^

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Krijg het nog druk de komende tijd met al die releases die ik achter loop en de releases op stapel. SSBWU komt er ergens begin volgend jaar als ik weer weekend met paar vrienden op pad ga. Heb zelf namelijk 0 interresse om dit alleen te spelen of over het internet zonder mensen die ik ken die dit spelen. Echter heb ik nog een boel uit te spelen wat nog ligt. Inpuls aanbieding aankopen zijn niet goed voor de backlog :-P Bijna klaar met Darksiders 2, al begint die een beetje opgerekt te lijken ondertussen.

De levels op "aarde" vond ik echt waanzinnig sip. Je krijgt overpowered wapens en de omgevingen zijn ongeïnspireerd en saai. Vervolgens ligt op elke hoek zo'n wapen en je kan ze alleen dragen en neerleggen maar niet weg stoppen in je rugzak om het maar zo te zeggen. 1,5 a 2 uur extra content maar plezier heb ik er niet in gehad in dat deel. Het is te makkelijk en ik ben zelf nergens ook maar in de buurt van doodgaan gekomen en ik stuikelde in ieder geval over de potions. Dan heb je nog de behoorlijke stapel in gear die je vindt en nergens kwijt kan behalve een wapen upgraden wat van meet af aan al waardeloos was en zeker niet je voorkeur heeft. Nee, dit voelde echt als vulmateriaal, erg jammer.

Ben nu in de emerald city en tot nu toe is dat ook niet heel spannend met een paar souls die uit de lijken zweven. Voelt behoorlijk leeg en verlaten aan tot nu toe. Hadden ze toch veel meer mee gekund dunkt mij. En dat terwijl ik het hiervoor een zeer vermakelijke game heb gevonden.

Breek je nek voorzichtig

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Deddiekoel schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:50:
Ik vind Most Wanted een prima game... Zowel grafisch als qua besturing.
Oh, zeker niet slecht naar ook zeker niet veel beter dan de GC terwijl er toch wat generaties (en pixels) tussen zit.

b.t.w. gisteren mijn amiibo's binnen gekregen maar die van samus heb ik terug moeten sturen want die had 2 dezelfde armen.

Verwijderd

DukeBox schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:04:
[...]

Oh, zeker niet slecht naar ook zeker niet veel beter dan de GC terwijl er toch wat generaties (en pixels) tussen zit.

b.t.w. gisteren mijn amiibo's binnen gekregen maar die van samus heb ik terug moeten sturen want die had 2 dezelfde armen.
:p

Lol. You wish.

• xelfer
  • Niet online
Uit dat artikel van Thorgrem:

"Nintendo heeft alleen al in de Verenigde Staten meer dan 1 miljard dollar omzet gemaakt met de verkoop van de figuurtjes."

Holy #@#!, ik had niet verwacht dat die simpele poppetjes zo goed zouden verkopen. Zeker aangezien veel games nog niet compatible zijn met de Amiibo. Zelf heb ik er 1tje gekocht voor de fun.

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11 22:52
Mega slim van Nintendo. Iedereen die is opgegroeid met Nintendo's oude systemen heeft nu een (goed) salaris en kan gemakkelijk wat van die AMiibos kopen. Daarnaast zijn de poppetjes afbeeldingen van hele sterke merken (in tegenstelling tot Skylanders poppetjes). Volgens mij worden ze ook meer gekocht als collecters items dan als gebruiksvoorwerp bij de games.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Heel veel mensen hebben er 1 (of meerdere) voor de 'fun' gekocht.
Denk dat de ontwikkelings kosten heel wat lager liggen dan van games dus de winstmarge zal vrij hoog liggen. Dat tikt dan wel aan met 1 miljard omzet.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:07
Dat verwacht ik ook. Heb nu Link gekocht gewoon deels voor de fun, maar ook omdat die wel iets soort van toevoegt bij Hyrule Warriors.
Er komen er nog wel een paar, maar meer om te verzamelen. Smash speel ik toch niet.

• IGC058
DukeBox schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:45:
Heel veel mensen hebben er 1 (of meerdere) voor de 'fun' gekocht.
Denk dat de ontwikkelings kosten heel wat lager liggen dan van games dus de winstmarge zal vrij hoog liggen. Dat tikt dan wel aan met 1 miljard omzet.
Ben aan het wachten op een wario amiibo maar 1mljrd is wel erg netjes!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

1 miljard omzet? Is dat niet absurd veel? Dat zou betekenen dat met een prijs van $15 er in america al 66,7 miljoen van die dingen verkocht zijn. Klinkt een beetje te mooi om waar te zijn. Maar als het inderdaad klopt dan is dat best een prestatie van formaat.

Breek je nek voorzichtig

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
[...]

Die samus moest je bewaren. Foutieve producten kunnen later veel geld opleveren.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

offtopic:
was een grapje, als reactie op de FoK! link

• IGC058
Zouden btw amiibos van nipponyasan hier ook goed werken?

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ja, mits ze door nintendo zijn uitgegeven (lees: gesigned). Heb ze alle 4 nu gekloond op mijn telefoon dan kan ik ze een stuk makkelijker meenemen.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:58
DukeBox schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:21:
Ja, mits ze door nintendo zijn uitgegeven (lees: gesigned). Heb ze alle 4 nu gekloond op mijn telefoon dan kan ik ze een stuk makkelijker meenemen.
Met welke app doe je dat?

Mijn PC

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Dat kan met iedere NFC copy tool. Ik gebruik het al jaren om zo al mijn NFC tags op 1 plek te hebben. Moet van te voren even aangeven (kan ook geautomatiseerd middels geo fence) welke nfc ik moet nadoen en klaar.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
En dat werkt? Is dat niet beveiligd of zo?

Dus stel dat iemand een amiibo heeft zou je die kunnen kopieren en weg kunnen schrijven naar een goedkope tag? Lijkt me niet dat dat zo makkelijk gaat?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Jawel alleen kun je zonder de key geen andere genereren. Dus alleen een kopie.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik zit te kijken voor mijn dochter met kerst, en dat disney infinity zal ze wel heel leuk vinden.
Maar wat is nu het verschil tussen de gewone en de 2.0 ?
De eerste was voor de wii maar die zou je als het goed is ook op de wii U kunnen spelen toch ?
Ik zou wel een oude @#% zijn maar snap niet zoveel van die uitbreidingen ervan.
Je hebt de basis set nodig en dan kan je er nog losse poppetjes bij kopen dat snap ik nog, maar ik kom dan ook dingen tegen als powerdisks enz....

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
chucky666 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:55:
Ik zit te kijken voor mijn dochter met kerst, en dat disney infinity zal ze wel heel leuk vinden.
Maar wat is nu het verschil tussen de gewone en de 2.0 ?
De gewone heeft zijn eigen speellevels (van o.a. The Incredibles, etc) Versie 2.0 heeft speellevels gebaseerd op Marvel spellen. En figuren uit de 2.0 serie werken niet op de oude game.
De eerste was voor de wii maar die zou je als het goed is ook op de wii U kunnen spelen toch ?
Ja, je kan Wii spellen op de Wii U in de Wii modus spelen. Maar je hebt dan geen HD spelweergave.
Ik zou wel een oude @#% zijn maar snap niet zoveel van die uitbreidingen ervan.
Je hebt de basis set nodig en dan kan je er nog losse poppetjes bij kopen dat snap ik nog, maar ik kom dan ook dingen tegen als powerdisks enz....
Powerdisks zijn ingame upgrades van je karakters of andere unlockables.
Je hebt ook nog Playset figuren (zoals bv die van Marvel) en die werken enkel in het spel waar ze voor gemaakt zijn.

• ErwinF
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 23:51
[...]
Wat dacht je hiervan:
http://wiiudaily.com/2014...o-sells-for-2500-on-ebay/

Ik zou hem maar niet terugsturen ;-)

• VreYseN
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-08 23:38
Zulke fouten altijd bewaren! Wel in de originele ongeopende verpakking houden.

Toch een leuk zakcentje...
http://wiiudaily.com/2014...bo-sells-for-25k-on-ebay/

[ Voor 44% gewijzigd door VreYseN op 11-12-2014 10:48 ]

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Gaat iedereen hier nou nog serieus op in?

Breek je nek voorzichtig

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:38
DukeBox schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:23:
Jawel alleen kun je zonder de key geen andere genereren. Dus alleen een kopie.
maar dat houd dus in dat je kan "delen" met je vrienden? dus allemaal een kopie maken? en kun je die kopie dan niet kopieren?

Zo kun je de hele collectie krijgen, zonder maar een amiibo te hebben. Of denk ik nu te simpel :P

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Nee, delen zou niet zo slim zijn, want de amiibo is 'uniek' als je hem deelt is ie niet meer uniek.
Het is puur voor het gemak, dat ik die dingen op de plank kan laten staan en ze toch overal bij me heb.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

DukeBox schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:11:
Nee, delen zou niet zo slim zijn, want de amiibo is 'uniek' als je hem deelt is ie niet meer uniek.
Het is puur voor het gemak, dat ik die dingen op de plank kan laten staan en ze toch overal bij me heb.
Maar kan de data achter de clone ook daadwerkelijk geüpdated worden of is het echt alleen een kopie?

Breek je nek voorzichtig

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Write data kun je (delayed) relayen, dat is geen probleem. Hoe dan ook saved niet iedere game data naar de amiibo.

• Haay
A Wii U is mandatory if you want to talk about 2014's Game of the Year

What's interesting about the best Wii U games isn't just that they're family-friendly, but that they're so attractive for adults who don't normally play games. It's easy to pick up and play Mario Kart 8, and it features some of the best track designs you'll find in gaming. Everything about the game looks and feels inviting.
Bron: http://www.polygon.com/20...nintendo-game-of-the-year

Mooi artikel dat aangeeft wat wij allemaal hier al weten. :)

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:38
DukeBox schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:11:
Aha toch een uniek nummer dat online dus wordt geverifieerd. Was al benieuwd hoe dat met NFC copy-proof kon zijn.... thanks :D

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

DukeBox schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:38:
Write data kun je (delayed) relayen, dat is geen probleem. Hoe dan ook saved niet iedere game data naar de amiibo.
Bedoel je hiermee dat je data die naar je telefoon geschreven wordt bij een update dan ook weer naar de Amiibo kan terugkopieren?

Omelette du fromage!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:36:
[...]

De gewone heeft zijn eigen speellevels (van o.a. The Incredibles, etc) Versie 2.0 heeft speellevels gebaseerd op Marvel spellen. En figuren uit de 2.0 serie werken niet op de oude game.
Dank u voor het antwoord.
Maar voor 2.0 heb je ook het disney originals beginset als ik het goed heb ?
Want dat zal ze leuker vinden dan marvel.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, je hebt geen speelset voor Disney Originals. Deze figuren werken alleen in de ToyBox (wat opzich al een erg leuke ervaring is, maar dan moet je zelf werelden maken (of downloaden uit de community)

Het Disney Originals starterspakket heeft dan ook geen eigen speelset. Je kan die er echter wel los bij kopen. (Voor Marvels, Spiderman, Guardians of the Galaxy, etc)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 13:07 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Dxta schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:00:
Bedoel je hiermee dat je data die naar je telefoon geschreven wordt bij een update dan ook weer naar de Amiibo kan terugkopieren?
Ja, ik gebruik mijn telefoon dan als nfc relay (sla de data die ik van de wii u krijg op en stuur die op dezelfde manier door naar mijn amiibo)

[ Voor 45% gewijzigd door DukeBox op 11-12-2014 13:10 ]

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:05:
Nee, je hebt geen speelset voor Disney Originals. Deze figuren werken alleen in de ToyBox (wat opzich al een erg leuke ervaring is, maar dan moet je zelf werelden maken (of downloaden uit de community)

Het Disney Originals starterspakket heeft dan ook geen eigen speelset. Je kan die er echter wel los bij kopen. (Voor Marvels, Spiderman, Guardians of the Galaxy, etc)
http://www.intertoys.nl/g...mes%2Fwii-u%2Fgames_games

Ik bedoel dus zoiets.
Er staat dat er ook verschillende gamesets bijzitten en dat is los gezien van de toybox toch ?

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn toybox games :)

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 16:11
Raar probleempje met de skylanders van mijn zoon.
Hij heeft uit het starterpack van Skylander Giants de boomstam: Tree Rex
Volgens opgave zouden alle oude figuren moeten werken op het nieuwe portal bij Trap Team, maar Tree Rex blijft 'dood' op het nieuwe portal terwijl hij wel werkt op de oude portals.
Andere figuren uit vorige series doen het wel, dus dit is raar.
Het moet dus aan de chip liggen maar ik heb geen idee hoe je daar achter komt.
Iemand een idee?

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Dank voor het antwoord.
Dat schiet dus niet op, moeten we maar wat anders verzinnen ofzo.
Furby boom ofzo 8)7

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28

Emiel1984

Made in NL

GRUMBLER schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:25:
Volgens opgave zouden alle oude figuren moeten werken op het nieuwe portal bij Trap Team, maar Tree Rex blijft 'dood' op het nieuwe portal terwijl hij wel werkt op de oude portals.
Iemand een idee?
Niks gevonden via google met betrekking tot uitzonderingen op bepaalde (oudere) serie-nummer ?
Kan je die dingen niet 'updaten' oid ?

[LTS][MTS][HTS]

• GRUMBLER
Nee ik heb 1 andere melding op de activision support site gevonden die gewoon niet beantwoord is:

"Tree Rex character not working on Trap Team portal

Deze vraag is niet beantwoord.

Biggles4444 4-nov-2014 13:36

Hi,

The Tree Rex character we have does not work on the Trap Team game portal, but yet it works on the Swap Team portal. Also every other character we have works on both portals. Would any one know what would be causing this. Would it just be a faulty character.

Thanks."

• horizon1978
GRUMBLER schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:00:
Nee ik heb 1 andere melding op de activision support site gevonden die gewoon niet beantwoord is:

"Tree Rex character not working on Trap Team portal

Deze vraag is niet beantwoord.

Biggles4444 4-nov-2014 13:36

Hi,

The Tree Rex character we have does not work on the Trap Team game portal, but yet it works on the Swap Team portal. Also every other character we have works on both portals. Would any one know what would be causing this. Would it just be a faulty character.

Thanks."
Apart. Lijkt erop dat ze vergeten zijn Tree Rex in de code op te nemen. Of een nummer vertikt.
Zoontje krijt Trap team met Kerst, dan kan hij / ik het ook uitproberen.

• Haay
GRUMBLER schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:25:
Iemand een idee?
Vreemd. Mijn zoontje heeft Trap Team op de Wii U, en ook Tree Rex als los poppetje ooit eens gekregen. Dit poppetje werkt wel gewoon in zijn Trap Team game. Ik heb er zelf ook nog even mee rondgelopen toen we samen speelden en ik P2 was met Tree Rex.

Dus het is zeker niet zo dat Tree Rex niet in de game is opgenomen.

• GRUMBLER
Haay schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:27:
[...]

Vreemd. Mijn zoontje heeft Trap Team op de Wii U, en ook Tree Rex als los poppetje ooit eens gekregen. Dit poppetje werkt wel gewoon in zijn Trap Team game. Ik heb er zelf ook nog even mee rondgelopen toen we samen speelden en ik P2 was met Tree Rex.

Dus het is zeker niet zo dat Tree Rex niet in de game is opgenomen.
Dan zal het iets van een bepaalde serie zijn, maar hoe los je dit op?
Ik heb al een tweet naar activision support gestuurd en reactie gehad maar nog geen oplossing.
Ook heb ik een filmpje gevonden waarin Tree Rex niet werkt op een swap force portal.
https://www.youtube.com/watch?v=ugS0L2Yxnqs
Het zou dus iets van een bepaalde serie kunnen zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door GRUMBLER op 12-12-2014 09:33 . Reden: typo ]

• Haay
GRUMBLER schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:24:
Dan zal het iets van een bepaalde serie zijn, maar hoe los je dit op?
Ik heb al een tweet naar activision support gestuurd en reactie gehad maar nog geen oplossing.
Ook heb ik een filmpje gevonden waarin Tree Rex niet werkt op een swap force portal.
[url]http://https://www.youtube.com/watch?v=ugS0L2Yxnqs[/url]
Het zou dus iets van een bepaalde serie kunnen zijn.
De Tree Rex van jouw zoontje kwam zoals je schreef uit de originele Giants Starter Pack (voor de Wii, neem ik aan?). Als ik me goed herinner is die van mijn zoontje een los poppetje dat hij wilde hebben om in de Swap Force game een Giants-only deur te kunnen openen. Daar zal wel het verschil in zitten denk ik...

• GRUMBLER
Ja die van mijn zoon komt idd uit het originele starter pack van Giants voor de Wii en hij heeft nu een Wii U, maar dat verklaart het voor mij nog niet want andere figuren doen het wel.
Het is alleen Tree Rex die 'dood' blijft in Trap Team voor de Wii U maar hij doet het wel op andere portals van Giants en Swap Force ook als die op de Wii U zijn aangesloten.
Het enige wat het zou kunnen zijn, is dat er dus een ander soort chip in de starter packs Tree Rex zit dan die in de losse verkoop en dat dat het probleem veroorzaakt, maar goed Activision heeft aangeduid dat alle oude series het moeten doen dus....

Verwijderd

Ik zou een mailtje/telefoontje naar Activision doen. Kans lijkt me aanwezig dat je gewoon een nieuwe toegestuurd krijgt die het wel doet.

• horizon1978
Alleen jammer dan van alle upgrades die de oude Tree Rex dan heeft.

• GRUMBLER
Idd hij heeft hem volgens mij op level 20.

• jongetje
  • Laatst online: 14:19
Nou lekker dan, kleine kras op de Mario kart 8 disk en meteen niet meer leesbaar. Opgestuurd naar Nintendo en vanuit coulance kan ik een nieuwe krijgen voor 42 euro! Dankjewel Nintendo voor de goede klantenservice (en een berg spellen die ik gekocht heb als early adopter).
...en mensen vragen zich af waarom ik spellen digitaal koop. :p

• xelfer
  • Niet online
RayNbow schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:53:
...en mensen vragen zich af waarom ik spellen digitaal koop. :p
Digitaal is weer een probleem als een dienst offline gaat in de toekomst....

Voor mij persoonlijk hebben de schijfjes wel een verzamelwaarde en vaak zijn tweede hands games goedkoper dan de digitale download.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Gister voor het eerst op een WiiU gespeeld (MK8). MK8 is uiteraard weer een heel goed spel, hoewel ik wel idee heb dat je wordt geholpen met sturen, maar de WiiU zelf valt me qua systeem echt tegen. Ik had natuurlijk ook in dit topic al gelezen dat het menu niet optimaal en traag is, maar het duurde serieus een half uur voordat we eindelijk aan het spelen waren. Menu bleef hangen, vragen over wachtwoord voor Nintendo-ID, vervolgens vragen of we systeemsoftware nu wilden updaten, weer moeten aanmelden op de WiFi, etc. En dan is uiteindelijk MK8 opgestart en zet vriend van me de gamepad uit (want niet nodig voor MK8, maar enkel verplicht bij het doorgaan van bepaalde menu's die we door moesten lopen), restart de WiiU en gaat ie alsnog een systeemupdate installeren...

Dat is echt niet de game-ervaring die je iemand wil geven, zeker niet als een groot deel van je publiek ook uit jongere kinderen bestaat (zonder te willen zeggen dat Nintendo kiddy is, ben zelf ook 30+). Veel van de kinderen (en ouders) zullen er geen snars van begrijpen.

En begrijp me niet verkeerd, ik zit nog steeds te azen op een goede aanbieding dat ik iig MK8 kan spelen, maar Nintendo is gewoon niet meer goed in het maken van een eenvoudig werkend game systeem. Als ze dat niet kunnen, dan voegen ze op dat gebied niets toe en zouden ze wat mij betreft daar gewoon mee moeten kappen. Het gros van de spellen zou ook prima op een ander systeem draaien en desnoods brengt Nintendo daar eigen controllers voor uit.

Verwijderd

Het kost even tijd om de (vele) updates te installeren op een nieuwe Wii U. En dan kost het even tijd om je aan te melden met je Nintendo ID en je aan te melden op je Wifi enz.

Ik kan je verklappen dat dat met elke gameconsole tegenwoordig zo is. De tijd dat je een console uit kon pakken kon inpluggen en gelijk kon gamen is na de 6e generatie eigenlijk wel verdwenen.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Die WiiU staat er al een half jaar... Dus zo nieuw is hij niet. Het was ook niet de eerste keer dat hij er op speelde, alleen gister kwam hij dus ineens met al die (nieuwe) onzin. En je hebt gelijk dat het de eerste keer dat hij hem aanzette helemaal feest was (maar daarmee zeg ik ook niks nieuws :p ).

Overigens heb ik zelf een PS4. Daarop heb ik dit nog niet ervaren. Hij heeft wel eens een update geïnstalleerd, maar dat kost misschien een paar minuten.

[ Voor 15% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 12-12-2014 11:28 ]

Verwijderd

Ik heb een PS3 gehad en dat was een groot drama als casual gamer. Zowel het systeem als de games hadden regelmatig updates nodig. Dus elke keer als ik na een paar weken weer eens wou spelen was het drama. Dat heb ik bij de Wii U veel en veel minder.

Verwijderd

Topicstarter
jongetje schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:46:
Nou lekker dan, kleine kras op de Mario kart 8 disk en meteen niet meer leesbaar. Opgestuurd naar Nintendo en vanuit coulance kan ik een nieuwe krijgen voor 42 euro! Dankjewel Nintendo voor de goede klantenservice
Of je gaat beter met je spullen om? Sorry hoor, maar komt de disc met de kras zo uit de fabriek?
Garantie claimen op iets wat je zelf (per ongeluk) stuk hebt gemaakt is natuurlijk niet handig. De coulance is dan netjes, van mij had je zo de adviesprijs (60 euro) + administratiekosten mogen betalen. (Gelukkig werk ik niet bij de klantenservice)
(en een berg spellen die ik gekocht heb als early adopter).
En dat is relevant?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2014 12:11 ]

Pagina: 1 ... 57 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic