Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
En ik snap nog steeds niet wat je met die dingen moet? Als je ze in een kast zet omdat je dit soort dingen verzameld, ok. Maar why the hell zou ik voor tientallen euros van die poppetjes kopen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Dat verschilt per persoon, maar ik was voornamelijk overtuigd door deze video:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aEx7D9mXFz0]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
RayNbow schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:53:
[...]

En nu een foto van de uitbreiding:
[afbeelding]
Aha ben je er zo 1:
Afbeeldingslocatie: https://i.chzbgr.com/maxW500/8391088896/h58F193F9/

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Deze (hoewel afgeleide) versie is beter:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0XckhzK.png

:+

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Lol :+.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

Topicstarter
Soort van. "In het begin kon ik al mijn vrienden makkelijk verslaan, maar nu zijn ze allemaal lvl 50 en maken ze me in :("
M'n level 24 (o.i.d., nu 26?) Marth had me vandaag bijna ingemaakt. :p

Verwijderd

Mijn lvl 18 Link schopt mij regelmatig naar de 2e plek.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 3 Amiibo (Mario, Peach, Link), wel handig voor 4 speler Smash :p

Ik wil nog Marth, Zelda en Sheik. En Toon Link of Pit. Helemaal afhankelijk van hoe moeilijk die laatste te krijgen zal zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 21:38 ]

Ik wil een female Robin amiibo :p (not gonna happen :().

• ndonkersloot
Ik wil een Bowser, King Dedede en Toon Link amiibo. Nog even wachten.

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:40
Ik ben van plan om een Wii U aan te schaffen. Nu zie ik bij de MM een aanbieding van de 8 gb Wii U versie. Is dit qua ruimte voldoende? Ik neem aan dat het alleen maar nodig is om je savegames op te slaan. Of is een 32 gb toch een vereiste?

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 21:47

Melkaz

Melkazar

Nyazzin schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:06:
Ik ben van plan om een Wii U aan te schaffen. Nu zie ik bij de MM een aanbieding van de 8 gb Wii U versie. Is dit qua ruimte voldoende? Ik neem aan dat het alleen maar nodig is om je savegames op te slaan. Of is een 32 gb toch een vereiste?
Ik heb een aantal games digitaal dus leve de 32GB. Maar in alle eerlijkheid, ik heb al een mooie 2TB externe disk klaar staan voor als ik over die 32GB heen ga want zelfs 32GB is veels te weinig voor een digital only library.

Kortom, als je alleen disks koopt is de 8GB versie prima. Mocht je toch ooit je eigen bedenken dan kan je prima een usb externe disk aansluiten.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 22:51

TFHfony

Professional Weirdo

Ik heb de 32Gbyte versie en ik heb er een USB stick van 64Gbyte bij gestoken. Daar kan ik ook wel even mee vooruit. Ik koop zo'n beetje de helft op schijf en de helft online.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:40
Oké tnx voor de informatie!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:52
Ik denk dat ik toch vanmiddag eens ga kijken of er nog Amiibo's beschikbaar zijn. Kriebeld toch om iig Link te gaan halen.
Wil nog Fox, Samus, Zelda, Bowser. Maar aan de andere kant, alleen Link voegt iets toe bij Hyrule Warriors. Mario Kart 8 zijn het outfitjes.
Ook leuk en wellicht eindelijk een reden om gebruik te maken van de Mii's!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Arunia schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:49:
Ik denk dat ik toch vanmiddag eens ga kijken of er nog Amiibo's beschikbaar zijn. Kriebeld toch om iig Link te gaan halen.
Wil nog Fox, Samus, Zelda, Bowser. Maar aan de andere kant, alleen Link voegt iets toe bij Hyrule Warriors. Mario Kart 8 zijn het outfitjes.
Ook leuk en wellicht eindelijk een reden om gebruik te maken van de Mii's!
Ik was gisteren bij de MediaMarkt en kwam bij de kassa met Samus en Yoshi... zegt de dame achter de kassa dat het 3 voor de prijs van 2 was, dus ook nog even "gratis" Link erbij gescoord :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:52
Klopt inderdaad, maar betaal ze zelf ;)
Denk dat ik iig 2 blu-rays ga halen en dan Link erbij. Hoop dat ze ze nog hebben. Want de GM heeft ze bijvoorbeeld niet eens meer gekregen.

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb net de wii u gekocht, maar die is maar 8 gb. Nu wil ik een 2,5 inch hd aansluiten zonder voeding maar werkt dit wel stabiel. Op internet staat dat het beste is om een hd met voeding te pakken. Iemand ervaring erin ?

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 12:50
soccerroos schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:13:
Ik heb net de wii u gekocht, maar die is maar 8 gb. Nu wil ik een 2,5 inch hd aansluiten zonder voeding maar werkt dit wel stabiel. Op internet staat dat het beste is om een hd met voeding te pakken. Iemand ervaring erin ?
Ligt eraan hoeveel stroom je 2,5" nodig heeft. In het ergste geval moet je een Y kabel gebruiken zodat je uit 2 USB poorten stroom kan halen zodat je gegarandeerd genoeg hebt. Bij mijn X360 heb ik ook een externe hdd met een Y kabel want anders heeft die net niet genoeg stroom om op te starten. Nadat die eenmaal draait kan ik zonder problemen die 2de kabel eruit halen maja ik gebruik die poorten toch nergens anders voor.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

soccerroos schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:13:
De keuzes zijn als volgt:

- 2.5" met losse voeding
- 2.5" op een externe hub met externe voeding
- 2.5" met Y kabel
- 3.5" met externe voeding
- USB stick

Breek je nek voorzichtig

Nintendo raadt zelf aan om een schijf met externe voeding te gebruiken. Reden weet ik niet precies maar zonder kan je schijf nog wel eens corrupt raken...
Als je van plan bent te gaan downloaden dan is 32Gb ook heel snel te weinig (Smash is een kleine 14Gb) dus een externe schijf is wel wenselijk.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
The PyroPath schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:50:
[...]

De keuzes zijn als volgt:

- 2.5" met losse voeding
- 2.5" op een externe hub met externe voeding
- 2.5" met Y kabel
- 3.5" met externe voeding
- USB stick
Ik had nog een y kabel ergens liggen maarja .. O-)
Ik heb ook nog een 3,5" case liggen dus daar bouw ik wel een 250 gb schijf in. hopelijk werkt die nog.
met 250 gb moet ik voorlopig wel vooruit kunnen.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:58

DukeBox

loves wheat smoothies

Je vergeet er een ;)
Een SSD werkt probleemloos op de voeding van de USB poort.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11 21:43

Emiel1984

Made in NL

DukeBox schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:00:
[...]

Je vergeet er een ;)
Een SSD werkt probleemloos op de voeding van de USB poort.
Dat is naar mijn mening dan de mooiste oplossing. SSD schijven zijn aardig betaalbaar inmiddels.
Een 250GB heb je dan meer dan genoeg aan voor 99.99% van de gevallen en kost momenteel maar rond de 100 euro..

Was mooi geweest als de Wii U een esata aansluiting had gehad voor externe schijven.
Dan zou een eventuele slimme manier van programmeren zorgen dat de spellen sneller (in)laden.
Leuke wens voor de opvolger van de Wii U. 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Emiel1984 op 03-12-2014 14:30 ]

[LTS][MTS][HTS]

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:10
En vanwege de USB 2.0 interface hoef je ook niet een topmodel te nemen want de Wii U wordt door de USB beperkt

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

mathelicious schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:14:
En vanwege de USB 2.0 interface hoef je ook niet een topmodel te nemen want de Wii U wordt door de USB beperkt
Laat dat nou net de reden zijn dat ik hem niet opgenomen heb in het lijstje. Het is "stiller" al moet ik nu ook al mijn oor vrijwel tegen de behuizing van mijn 2.5" schijf houden om hem te horen. Een SSD is wat dat betreft nog steeds erg veel geld relatief aan een mechanische schijf. Dus als je er toevallig 1 hebt liggen is het mooi tweede leven, maar zou er niet een aanschaffen met dit doel. De persoon hierboven heeft echter gelijk. Het kan :+

BTW dat Nintendo zegt dat je er een met externe voeding moet hebben heeft te maken met dat ze zich min of meer indekken. Steeds meer schijfjes en behuizingen krijgen neit standaard een Y kabel meegeleverd maar een USB 3.0 snoertje. Helaas geven de Wii U poorten niet voldoende stroom om hier gebruik van te maken. Om een hoop "Waarom doet hij het niet?" vragen voor te zijn dus gewoon het statement dat je het beste een schijf met externe voeding kan nemen en dat de andere mogelijk niet werken. Maar in het grootste deel van de gevallen zou het gewoon moeten werken. Genoeg info over te vinden trouwens of een model werkt of niet voor de meest gangbare modellen. Anyway, ik zou het juist aanraden met een beetje vooronderzoek en enige verstand van zaken. Geen piepende voedingen (goedkopere voedingen willen nog wel eens "piepen" als de schijf uit staat. Het scheelt weer een stekkerdoos of stopcontact en je hoeft niets apart te schakelen als je je console aanzet gaat de schijf ook aan.

Breek je nek voorzichtig

Dat de USB poorten niet genoeg stroom leveren is ook de reden waarom de NGC controller adapter een Y-kabel gebruikt. :p

• VreYseN
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-08 23:38
Een vraag voor de Wii U bezitters. Is er nog een reden om de premium editie te kopen?
Je hebt nu voor 180 euro de wii u basic met nintendo land, party U en een wi motion plus controller.

De kleur boeit me verder niet zo. Is die 100 euro extra het waard voor de premium?
Ik heb nog een normale wii. Dus ook de sensor balk heb ik niet nodig.
Zijn er dingen die je wel op de 32GB schijf kan zetten die niet werken op een USB Schijf?

Voor die 100 euro kan ik mooi smash en een aantal amiibo's kopen :D

Verwijderd

Heb mijn premium voor 225 gekocht, nieuw en die paar tientjes is ie zeker wel waard, 32 gb is wel erg pretting om te hebben.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:38
Zat toch nog te kijken naar de amiibo actie bij Mediamarkt. (3=2). Maar de "populaire" figuren zijn allemaal verhoogt in prijs. tot 20,99 per stuk. Dan scheelt 3=2 niet zoveel meer helaas.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 18:34

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb voor mijn zoontje ook een Wii U aangeschaft, maar ik heb in mijn leven nog geen console gehad. Is het ook mogelijk om de spellen op de schijf te zeten van de Wii U (ik heb een premium). Ik heb momenteel 3 spellen, Lego undercover, Mario Kart en Super Smash. Ik moet nu elke keer het schijfje erin doen, maar hoe kan ik dat anders regelen?

Basement Bios ---- Exo-S

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Door ze in de eShop aan te schaffen ipv op discs. Maar dat is weer lastiger als je van console wisselt, want je kunt op die manier bijvoorbeeld geen games (uit)lenen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 18:34

Mystikal

It never hurts to help!

Ah okay, duidelijk. Vandaar dat ik die functie niet kon vinden in het menu.

Verder nog een vraag. Ik heb ook Wii U Sports, maar de controller vraagt om een 'extra motion sensor'. Ik heb 2 van deze. Maar daar moet ik dan nog een extra sensor bij kopen?

Afbeeldingslocatie: http://www.wiigamesinfo.nl/images/detailed/0/Wii_Afstandsbediening_wit_third_party.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Ja, je hebt de oudere versie.

Zo'n blokje heb je dus nodig:

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/6/8/4/9/1004004006589486_2.jpg

Voor weinig te krijgen bij: http://www.mariowii.nl/
Of je kan nieuwe Wii motes kopen waar dat Motion Plus ingebouwd zit.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 14:21 ]

Waah schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:49:
Zat toch nog te kijken naar de amiibo actie bij Mediamarkt. (3=2). Maar de "populaire" figuren zijn allemaal verhoogt in prijs. tot 20,99 per stuk. Dan scheelt 3=2 niet zoveel meer helaas.
Dinsdag was de prijs in de MM Zoetermeer nog 14.99 EUR. Online was de prijs al met 1 EUR verhoogd.
Mystikal schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:09:
Ah okay, duidelijk. Vandaar dat ik die functie niet kon vinden in het menu.

Verder nog een vraag. Ik heb ook Wii U Sports, maar de controller vraagt om een 'extra motion sensor'. Ik heb 2 van deze. Maar daar moet ik dan nog een extra sensor bij kopen?

[afbeelding]
Voor de oude Wiimotes heb je idd. een extra sensor nodig: de Motion Plus. Dit is een klein blokje dat je aan de onderkant vastklikt.

Pricewatch
MarioWii.nl

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 09:34
kan je dan geen aanspraak maaken op de laagste prijg garantie bij die amiibo's?

want bv. bij bol zijn ze nog gewoon 15,99

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

VreYseN schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:33:
Een vraag voor de Wii U bezitters. Is er nog een reden om de premium editie te kopen?
Je hebt nu voor 180 euro de wii u basic met nintendo land, party U en een wi motion plus controller.

De kleur boeit me verder niet zo. Is die 100 euro extra het waard voor de premium?
Zijn er dingen die je wel op de 32GB schijf kan zetten die niet werken op een USB Schijf?

Ik heb ook die met party en nintendo land, daar zit trouwens ook een sensorbalk bij.
Ik heb zelf een 32 GB usb stickje erbij gekocht voor een tientje.
Ik download toch geen spellen, dus moet genoeg zijn.
Hoewel ik niet weet hoeveel plaats de dlc inneemt van mario kart ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• VreYseN
chucky666 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:35:
[...]

Ik heb ook die met party en nintendo land, daar zit trouwens ook een sensorbalk bij.
Ik heb zelf een 32 GB usb stickje erbij gekocht voor een tientje.
Ik download toch geen spellen, dus moet genoeg zijn.
Hoewel ik niet weet hoeveel plaats de dlc inneemt van mario kart ?
Ik neem aan dat DLC wel op een Externe schijf op te slaan is?.. Of moet dat op de interne opslag?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Die DLC is een paar honderd MB.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

VreYseN schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:45:
[...]

Ik neem aan dat DLC wel op een Externe schijf op te slaan is?.. Of moet dat op de interne opslag?
Volgens mij kan dat ook extern ja.
Dat is mooi, scheeld heel wat ruimte.

[ Voor 26% gewijzigd door chucky666 op 04-12-2014 14:51 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-11 07:47
hoeveel is de eerste mk8 dlc?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je bedoelt 189 euro ex verzenden? Althans, dat is wat ik in de PW zie.

Ben nog aan het azen dat ik een WiiU met MK8 voor rond de EUR 200 kan kopen (dan kan ik het voor mezelf verantwoorden dat ik voor één spel een WiiU koop :p). Langzaam komen we in de buurt :+

• VreYseN
Je hebt gelijk er komen inderdaad nog verzendkosten bij. Ik wil eigenlijk ook wachten tot de premium rond de 200 euro zit. Maar nu smash uitgekomen is kan ik niet langer wachten...

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

De basic kit is veel meer bang for buck (mits je de game en wiimote gebruikt)
Nintendo Wii U Premium + Mario Kart 8 Zwart ~ €277
+ Nintendo Wii Remote Plus Wit, Wii ~ + €40
+ Wii Party U, Wii U ~ + €30

Nintendo Wii Party U Basic Pack Wit ~ €189
+ Nintendo GamePad Cradle + Stand Wii U (2311166) ~ + €10
+ Sandisk Extreme USB 3.0 Flash Drive 32GB Zwart ~ + €25
+ pricewatch: Mario Kart 8, Wii U ~ + €50

€347 vs €274

[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 04-12-2014 15:37 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

IGC058 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:49:
[...]

hoeveel is de eerste mk8 dlc?
€8 elk. Of €12 als je ze beide tegelijk koopt, dus doe dat vooral.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Algemene vraag voor de Wii U bezitters hier...

Hebben jullie ook onafhankelijke games in de eShop gekocht? En zo ja, wat vinden jullie dan absolute aanraders?

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-11 20:13
Haay schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:42:
Algemene vraag voor de Wii U bezitters hier...

Hebben jullie ook onafhankelijke games in de eShop gekocht? En zo ja, wat vinden jullie dan absolute aanraders?
http://www.nintendo.com/g...ww8uPlfhvKppcacBmaK6SG7nx O+

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 12:59

pclinde

TechGaming.nl

Gisteren Super Smash Bros voor de Wii U gehaald, en damn wat een game! Ik vind de 3DS versie 'OK', maar was niet echt overtuigend voor mij. Maar nu ik aan de Wii U versie zit, heerlijk!

Ik heb vandaag Link als Amiibo opgehaald en ik ben verrast door de learning curve naarmate ze levelen.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:58
Kwam deze tegen in het kortingscode topic:

Dixons

nu 7.50 kassakorting op ALLE games die 49.- per stuk of meer kosten! Gebruik hiervoor de kortingscode '7GAME5' in je winkelmandje:

Geldig t/m zaterdag 6 december, 23:59, zowel online als in de winkel.

Net MK8 voor 42.50 besteld, gratis verzending

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:55
Waah schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:49:
In Maastricht nog 14,99 per popje. Voor zover ik kon zien waren ze allemaal verkrijgbaar op de Wiifit trainer en Villager na.

Heb me overigens weten beheersen. Kwam in de verleiding om Hyrule Warrior, Bravely Default en Zelda: Link between Worlds in de 3=2 actie te kopen... Maarja: nog geen 3DS, en ik vertik het om de volle mep te betalen nu de new 3DS eraan staat te komen.

ps: MM Maastricht had ook de Smashbros pack met Mario Amiibo volop in voorraad.

[ Voor 44% gewijzigd door Flozem op 04-12-2014 20:45 ]

Bah, Amazon UK heeft m'n order voor de NGC adapter geannuleerd... :(

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Heb hem Dinsdag bij bol.com besteld voor 19,95 en lag de volgende dag klaar bij AH.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Die ethernet adapter is wel een aanrader trouwens. Nul connection errors sinds ik die er aan heb hangen.

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
CyBeR schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:27:
Die ethernet adapter is wel een aanrader trouwens. Nul connection errors sinds ik die er aan heb hangen.
Gisteren een Wii U besteld. :9 Ik zat ook al te kijken voor die adapter. Volgens mij kun je ook namaak van eBay halen. Iemand ervaring met die?

Overigens nog geen spellen gekocht en het ziet er ook naar uit dat dat nog wel even kan duren. Ik zie niks leuks meer voor de 3=2 actie bij de Media Markt. Mario Kart hadden ze niet meer bij mijn locale vestiging en Smash ook niet natuurlijk. Op de website is het niet veel beter. The Wind Waker wil ik nog even mee wachten tot die wat goedkoper is. Ik heb de graphics gezien op de demo unit en dat vind ik niet de volle pond waard. Sowieso ziet the Wind Waker er op de cube gewoon prima uit. Als ze echt een hoop content hadden toegevoegd (dungeons) dan had ik het wellicht gedaan.

Voor de Wii wilden ze al een remake uitbrengen van the Wind Waker met de gecancelde dungeons van de GC versie. Eigenlijk wel schraal dat ze dat niet voor de Wii U versie gedaan hebben. :'(

Sowieso denk ik dat je bij de 3=2 actie het beste alleen voor recente topgames moet gaan. Als je spellen neemt van ~50 euro die je voor 40 euro elders kan halen heeft het nog maar weinig nut.

Verwijderd

:) Voor Wind Waker heb ik een Wii U gekocht. Geen moment spijt van gehad, wat een prachtgame.
Zo... ik kan nu eindelijk de output van m'n Wii U capturen... *O*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gXRsbQyAOPNAvNbSZfsVRgAq/full.jpg

* RayNbow merkt alleen dat ie dus de overscan feature van de Wii U moet aanpassen...

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Wat vet! :D Wat is je setup?

Omelette du fromage!

Elgato Game Capture HD60 en een Surface Pro 2 (de desktop staat te ver weg van de Wii U/tv en ik was te lui om de Wii U te verkassen :p).

Edit:
En YouTube is eindelijk klaar met processen:

[ Voor 13% gewijzigd door RayNbow op 05-12-2014 09:09 ]

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nice. Zelf ben ik niet zo van het capturen van mijn content, maar op zich wel gaaf dat je games op deze manier op kan nemen :).

Ik heb overigens net een set Japanse SSB Gamecube Controllers besteld. Ik ben benieuwd hoe lang het zal duren voor ik ze binnen heb. Die witte controller is wel echt mooi :o, dus ik ben wel bereid om te wachten.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Beetje prijzig, maar leuk hebbedingetje. Kan je ook gelijk audio van een mic grabben of zou je dat los moeten doen?

Breek je nek voorzichtig

The PyroPath schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:54:
Beetje prijzig, maar leuk hebbedingetje. Kan je ook gelijk audio van een mic grabben of zou je dat los moeten doen?
De software ondersteunt live commentary als je een microfoon op de pc aansluit en ik zag ook een optie dat je het volume van de game automatisch kan aanpassen wanneer er gesproken wordt. Ik heb het zelf alleen niet uitgeprobeerd.

Ik heb gisteren Rebel Strike weer even gespeeld. Blijft toch een goeie game. Ik zou er echt heel blij van worden als Factor 5 weer een Nintendo game gaat maken. Die roque squadron trilogie waar ze voor Wii aan gewerkt hebt vind ik al best ;-)

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11 13:08
Deddiekoel schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:10:
Ik heb gisteren Rebel Strike weer even gespeeld. Blijft toch een goeie game. Ik zou er echt heel blij van worden als Factor 5 weer een Nintendo game gaat maken. Die roque squadron trilogie waar ze voor Wii aan gewerkt hebt vind ik al best ;-)
Is die speelbaar op de Wii U dan?
Kashika schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:18:
[...]

Is die speelbaar op de Wii U dan?
Via een redelijke omweg wel ja. Homebrew app Nintendont kan GC images spelen (mèt een PRO controller).

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:55

Ook de sensorbalk zit er gewoon bij. Geen idee wat de 100 EUR meer voor de premium legitimeert. Lijkt een goede deal het basic pack.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb vandaag een basic pack gekocht ipv het Mario Kart of Zelda premium ding. Reden: goedkoper.

Huidige prijzen bij de MediaMarkt:

* Premium Mario Kart 8 bundel: 285 (Zelda: 305)
+ Wiimote 50
= 335 euro voor 32GB storage, MK8 en een wiimote (voor wii compatibility en een extra speler bij MK8)

* Basic PartyU+Nintendoland bundel, komt met wiimote: 195
+ Mario Kart 8: 50
+ 2TB Seagate Explorer Desktop: 76
= 301 euro voor 2TB storage, MK8, Wiimote, Party U en Nintendoland

Sensorbalk komt bij beide, internal of external storage maakt niet uit in gebruik. Het enige dat je dan mist zijn een charging dock en een stand voor de pad, die kosten 9 euro bij de MM, kom je op 310.

Scheelt een paar euro en je eindigt met beduidend meer. Daarnaast nog Bayonetta 1+2 bundel, Super Mario 3D World en een Pro controller meegepakt. Smash Bros is onderweg, amiibo's geloof ik nog wel even denk ik, geen idee wat ze doen. En de eerdergenoemde ontbrekende stands heb ik bij de dixons uit de budgetbak gevist voor 5.

edit: opgeschoond

[ Voor 68% gewijzigd door Bundin op 10-01-2015 14:06 ]

Vandaag mijn Amiibo's in gebruik genomen (Linc & Camus gedoopt, ja mijn naam begint met een C).
Moet zeggen dat sinds ze lvl 14 zijn is niet meer van ze kon winnen. Moet ik meteen erbij zeggen dat ik ook geen ster in Smash ben. Maar ik snap het Amiibo principe wel.
Dankzij de Amiibo heb je toch een wat meer persoonlijke "band" terwijl je tegen de CPU vecht. Het is gewoon net wat persoonlijker en dus een leuke manier om de arena te vullen voor 4 of 8 speler Smash.
Bonusjes in andere games is ok, maar meer ook niet. Daar had ik persoonlijk wel wat meer van verwacht...Ik zou heel graag opeens met Megaman kunnen Karten bijvoorbeeld ;-)

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:58
Waar is die voor 180 euro te krijgen? 195 is de laagste prijs die ik kan vinden...

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:33
http://m.youtube.com/watc...re=youtu.be&v=yJoM9R5VUAg

Beelden van de nieuwe Zelda waarin je ziet dat de wereld echt groot is, het paard slim is, sommige wapens zoals zwaard en pijl en boog. En als ik het goed begrijp zegt hij dat de volgende twee games volgend jaar eerder uitkomen op de Wii U:

Star Fox en Majora's Mask

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:55
Kan niet wachten. Ziet er goed uit, en zo te zien gewoon op een gamepad speelbaar. :)

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Zelda ziet er echt goed uit.

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Gynnad schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 07:37:
http://m.youtube.com/watc...re=youtu.be&v=yJoM9R5VUAg

Beelden van de nieuwe Zelda waarin je ziet dat de wereld echt groot is, het paard slim is, sommige wapens zoals zwaard en pijl en boog. En als ik het goed begrijp zegt hij dat de volgende twee games volgend jaar eerder uitkomen op de Wii U:

Star Fox en Majora's Mask
Volgens mij praten ze over de 3DS versie van Majora's Mask.. niet over de Wii U

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Verwijderd

Topicstarter
"Normaal rennen paarden niet tegen bomen aan", goh. Dat zou je niet verwachten. Wel gaaf dat ze dat nu ook ingame brengen.

Verder ziet het er echt awesome uit! Kan niet wachten op Q4 2015 :p

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

BigSurf schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 22:44:
Waar is die voor 180 euro te krijgen? 195 is de laagste prijs die ik kan vinden...
Ff wachten tot na Sinterklaas denk. 2 weken geleden was ie in de aanbieding voor 179,- incl. verzenden.

• alive
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 10:53
Ik heb mijn kinderen een wii u aangepraat (met goede redenen hoor want een ps4 heeft op het moment met een ps3 in huis nog weinig meerwaarde, sowieso hou ik meer van de nintendostijl qua spellen).

Nou heb ik een vraag waarop ik het antwoord hier op het forum niet kon vinden. Ik heb een 2 maanden oude nieuwe wii gekocht met Hyrule warriors erop gedownload. Kan ik de game backuppen naar een externe schijf en dan de wii U schoonvegen? Of is het spel gekoppeld aan de network ID van de vorige gebruiker en moet die gebruiker blijven bestaan?

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 12:59

pclinde

TechGaming.nl

De nieuwe Zelda ziet er zo goed uit! Serieus waar kippenvel! En beide zitten ze zo lekker casual erbij, en dan gewoon een gesprekje erbij ovet Starfox en Majora's Mask; het kan allemaal!

Super Smash is zo compleet, en ik had eerder aangegeven dat ik de 3DS variant niet super vindt. Maar daar is sinds de Wii U versie verandering gekomen. Echt genieten!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Verwijderd

Topicstarter
alive schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 11:11:
Ik heb mijn kinderen een wii u aangepraat (met goede redenen hoor want een ps4 heeft op het moment met een ps3 in huis nog weinig meerwaarde, sowieso hou ik meer van de nintendostijl qua spellen).

Nou heb ik een vraag waarop ik het antwoord hier op het forum niet kon vinden. Ik heb een 2 maanden oude nieuwe wii gekocht met Hyrule warriors erop gedownload. Kan ik de game backuppen naar een externe schijf en dan de wii U schoonvegen?
Nee, zodra je je Wii U formatteert krijgt deze een nieuw uniek ID waardoor gedownloade spellen niet meer werken. Je kan deze wel opnieuw downloaden.
Of is het spel gekoppeld aan de network ID van de vorige gebruiker
Ja.
en moet die gebruiker blijven bestaan?
Ja, maar de gebruiker hoeft niet op je Wii U zelf te staan. Als je je Wii U formatteert kan je opnieuw met deze gebruiker inloggen en de game downloaden. Daarna kan je gerust de gebruiker loskoppelen (niet de gebruiker verwijderen, want dan werkt de download niet meer)

• alive
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 10:53
Dank je sanderev66 voor je reply.

• Phusebox
Wauw als dit de nieuwe Zelda is dan moet ik de Wii U toch maar op marktplaats zetten. Compleet sfeerloos omdat ze proberen in te haken op de grote maps, met als gevolg low res textures, weinig variatie in vegetatie en veel fog of war.

Jep, ze kunnen dus wel een Zelda game verprutsen.

Oh ja horses don't run into trees in real life... no but they don't slide right or left to avoid them either. :s

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 06-12-2014 12:16 ]

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik vind de nieuwe zelda juist goed er uit zien....

• Phusebox
xelfer schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:21:
Ik vind de nieuwe zelda juist goed er uit zien....
Ze laten niet voor niks alleen maar off screen beelden zien. Allemaal platte textures van stenen op de paden waar hij loopt ipv echte stenen, of op zo'n minst een bumpmap.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Phusebox schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:15:
Wauw als dit de nieuwe Zelda is dan moet ik de Wii U toch maar op marktplaats zetten. Compleet sfeerloos omdat ze proberen in te haken op de grote maps, met als gevolg low res textures, weinig variatie in vegetatie en veel fog of war.
Het spel is nog lang niet af. Ik zou wachten tot de final versie voordat je 'm op marktplaats gooit.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Ik heb onlangs Smash Bros voor de WiiU aangeschaft, maar durf deze niet te spelen na al die verhalen over de error 160-0103. ;) Spelen jullie wel? Hopelijk heeft de laatste patch (3.5.2) het probleem verholpen.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 09:48
Wauw als dit de nieuwe Zelda is dan moet ik de Wii U toch maar op marktplaats zetten.
Ben je hier alleen maar om de Wii U af te zeiken of wat is dit? :F
In het Driveclub topic deed je dit ook al.

Op je eigen website kan je dit toch kwijt, dan hoeven wij hier er niet van mee te genieten ;)

Steam/XBL: Avioto

• ndonkersloot
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:51:
Ik heb onlangs Smash Bros voor de WiiU aangeschaft, maar durf deze niet te spelen na al die verhalen over de error 160-0103. ;) Spelen jullie wel? Hopelijk heeft de laatste patch (3.5.2) het probleem verholpen.
Ik speel het gewoon hoor, als m'n Wii U stuk gaat tja dan garantie of iets. Komt vast goed :+ .
Edit:

De nieuwe zelda gameplay ziet er mooi uit maar krijg er niet echt het Zelda gevoel bij, niet vertrouwd op een of andere manier. Komt vast goed Nintendo kennende :).

[ Voor 17% gewijzigd door ndonkersloot op 06-12-2014 14:00 ]

• Phusebox
Avioto schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:57:
[...]

Ben je hier alleen maar om de Wii U af te zeiken of wat is dit? :F
In het Driveclub topic deed je dit ook al.

Op je eigen website kan je dit toch kwijt, dan hoeven wij hier er niet van mee te genieten ;)
Driveclub is toch ook een ruk spel? Sorry, maar dat was echte de grootste blamage voor Sony.

Verwijderd

Wauw als dit de nieuwe Zelda is dan moet ik de Wii U toch maar op marktplaats zetten.
Als je dat vn plan bent dan is nu natuurlijk wel de tijd. Super Smash Bros. is net uitgekomen. Je Wii U zal je dus waarschijnlijk wel binnen 2 dagen voor een redelijke prijs kwijt zijn. Succes en tot in een ander topic.

• Avioto
En nogmaals bevestig je mijn punt, je bent hier alleen maar om dingen af te zeiken en niet om te discussiëren. Je tikt reviews voor een website, en dan post je op een forum dat je je Wii U op marktplaats gaat zetten omdat een hele vroege versie van Zelda er niet goed uit vind zien.

Sorry, maar dan kan ik je reviews niet serieus nemen.

• Phusebox
Avioto schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:05:
En nogmaals bevestig je mijn punt, je bent hier alleen maar om dingen af te zeiken en niet om te discussiëren. Je tikt reviews voor een website, en dan post je op een forum dat je je Wii U op marktplaats gaat zetten omdat een hele vroege versie van Zelda er niet goed uit vind zien.

Sorry, maar dan kan ik je reviews niet serieus nemen.
Nou ja, als dit is waar Nintendo mee komt showen, dan mag ik er vanuit gaan dat de graphics near final zijn, ze staan er nou niet bekend om opeens enorme sprongen te maken op grafisch gebied.

Daarbij is het ook zo dat ik al aangaf dat het naar mijn idee de stijlkeuze is die ervoor zorgt dat ik het niet mooi vindt uitzien. Maar zoals altijd is een forum blijkbaar alleen maar bedoeld om elkaar op te hypen over hoe goed iets is, in plaats van dat er ergens kritiek op geleverd wordt.

Moet ik bij iedereen die reacties schrijft als "wauw wat mooi", of "wat een vet spel" nu ook steeds gaan vragen om onomstotelijk bewijs te leveren waarom ze dat vinden?

Ben gewoon teleurgesteld dat men niet voor iets sfeervollers en een meer donkere setting heeft gekozen, maar dat was natuurlijk ook wel erg optimistisch van mij om daar op te hopen.

offtopic: Maar als Eurogamer, EGM of Gamespot allemaal DriveClub een 5-6 geven dan is dat natuurlijk wel verantwoord, ook nog eens al die sites die achteraf hun punt gingen aanpassen na kritiek van de gamer community. Nee dan ben je geloofwaardig, maar een site die eerlijke kritiek geeft en zich niet laat beïnvloeden door machtsspelletjes van de uitgevers die praten alleen maar poep.

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 06-12-2014 14:13 ]

• Avioto
Kritiek is prima, afzeiken heeft niemand wat aan. Ik vind het er ook niet super uit zien, maar ik ga het niet beoordelen totdat de game in de winkel ligt. Lijkt me duidelijk dat Nintendo enthousiast is om zo snel mogelijk te laten zien hoever ze zijn, wat redelijk uniek is voor Nintendo, en snel een filmpje in elkaar hebben geflanst voor de Game Awards.

• Phusebox
Avioto schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:16:
Kritiek is prima, afzeiken heeft niemand wat aan. Ik vind het er ook niet super uit zien, maar ik ga het niet beoordelen totdat de game in de winkel ligt. Lijkt me duidelijk dat Nintendo enthousiast is om zo snel mogelijk te laten zien hoever ze zijn, wat redelijk uniek is voor Nintendo, en snel een filmpje in elkaar hebben geflanst voor de Game Awards.
Of ze proberen nog wat zieltjes te winnen voor de kerst door Zelda te showen, of ze zijn hier dus enthousiast over en hebben het gevoel dat het ook niet veel beter gaat worden. Een andere reden om dit nu zo te showen is er naar mijn idee niet. Anyhoo, ik geloof het wel. Aangezien de Wii U ook niks meer waard is staat ie hier volgend jaar nog en zien we wel wat het wordt. Ik laat me verrassen.

Zoooooo, en mijn twee Amiibo zijn lvl 50. Gaat wel heeeeel rap moet ik zeggen. Had van mij wel wat meer moeite mogen kostten. Maar ik blijf het wel een cool gegeven. Hoop wel dat ze er in de toekomst meer mee gaan doen. Als ik kijk naar Skylanders en Infinity is het toch wel de charme om zelf zo'n figuur te besturen en te kunnen swappen.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Wat ik begrepen heb heeft het te maken met de for glory mode en het uitzetten van de Wii u tijdens het saven van data. Dus als je eerst naar home menu Wii u teruggaat vanuit spel en dan uitzet zou kans op de (sowieso al kleine kans dat je de melding krijgt) fout nog kleiner zijn of niet eens kunnen gebeuren.

En als je Zelda niet mooi vind uitzien kan dat. Ik vond paard er heel goed uitzien en de omgeving wat betreft de kleuren. En het eerste filmpje vind ik ook alles van dichtbij mooi uitzien.

Maakt mee uiteraard ook zeer benieuwd naar wat xenoblade uit de Wii u gaat toveren qua open wereld.

• Avioto
Phusebox schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:08:
offtopic: Maar als Eurogamer, EGM of Gamespot allemaal DriveClub een 5-6 geven dan is dat natuurlijk wel verantwoord, ook nog eens al die sites die achteraf hun punt gingen aanpassen na kritiek van de gamer community. Nee dan ben je geloofwaardig, maar een site die eerlijke kritiek geeft en zich niet laat beïnvloeden door machtsspelletjes van de uitgevers die praten alleen maar poep.
Ik heb juist helemaal geen kritiek op je review of de website. Ik heb de hele review gelezen nadat je de link gepost had in het Driveclub topic en ik was het er helemaal mee eens. Ik heb alleen kritiek over hoe je je gedraagt als reviewer. Als iemand van Gamespot of Tweakers op een forum post dat ie zijn Wii U gaat verkopen, krijgt ie een heleboel shit over zich heen kan ik je vertellen. Ik probeer je niet de les te lezen. Het is gewoon een tip, dat is alles.

Ik hou erover op, het is nu wel erg offtopic :P

Die foutmelding is ouder dan Smash.

• hcQd
  • Laatst online: 12:12
Mocht nog iemand geïnteresseerd zijn in Watch Dogs: €30 bij MM Cruquius.

• BamSlam_
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:59:
Driveclub is toch ook een ruk spel? Sorry, maar dat was echte de grootste blamage voor Sony.
Eens! Ik heb mijn Wii U ondertussen 1000 keer meer gebruikt dan mijn PS4. Die laatste staat stof te happen. Van de aankoop van mijn PS3 heb ik nooit spijt gehad. De PS4 is daarentegen een zwaar underwhelming experience, so far.

[ Voor 34% gewijzigd door BamSlam_ op 06-12-2014 17:32 ]

Verwijderd

Daar ben ik van op de hoogte. Wat ik echter niet wil, is dat mijn console naar Nintendo voor de reparatie opgestuurd zal moeten worden. Hopelijk erkent Nintendo dit probleem (en niet alleen een paar medewerkers dat zegt dat er aan een oplossing gewerkt wordt) en komt met een patch waarin daadwerkelijk vermeld staat dat het opgelost is. Wat ze met "stability improvements" in 5.3.2 bedoelen, weet natuurlijk niemand. ;)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Gedachtes na 24 uur eigenaar van een Wii U te zijn, mijn eerste console ever. In redelijk willekeurige volgorde:

ding had met een ethernetpoort moeten komen, wifi is voor tablets
oja, zo klinkt een lawaaierige optical drive...
Mario Kart *O*
wat laadt dat wii u menu traag zeg, dat doet mijn telefoon nog sneller
waarom zit ik al 5min naar een 6 inch schermpje in mijn controller te kijken ipv naar de tv?!
Bayonetta <3
dat amazon eens doorkomt met smash bros!
wat een lamme 'rewards' bij club nintendo, de moeite van het openkrassen van die pincodes niet waard
pff, weer 3 stopcontacten nodig, had ik niet nog ergens een verdeeldoos...

Voorlopige conclusie: dit ding had ik eerder moeten kopen.
Pagina: 1 ... 56 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic