het is zo als er verbinding problemen zijn komt er een soort van frame-rate. zelfde gebeurt bij de 3ds. heeft met synchroniseren te maken denk ik.CyBeR schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:25:
Ben ik de enige waarbij SSB online trouwens ontzettend hapert soms? 't lijkt alsof de console moeite heeft met shit van de disc laden ofzo maar aangezien dat in niet-online prima gaat zal dat niet de oorzaak zijn.
Gisteren rond uur of half 6 even bij de MM Utrecht geweest en daar SSB opgepikt en 2 Amiibo's. Dit naar aanleiding van mailtje van webwinkel dat ze op release datum (dus vandaag) niet kunnen leveren.
Ik heb er vooral moeite mee dat wanneer je eraf valt niet altijd de goede combi kan maken om weer op het platform te kunnen komen.
Ik heb er vooral moeite mee dat wanneer je eraf valt niet altijd de goede combi kan maken om weer op het platform te kunnen komen.
zo hij is ook binnen, licht op het buro nu de werk dag nog door komen.
MM Groningen sontplein heeft genoeg op voorraad en volgens mij ook zat GC adapters
MM Groningen sontplein heeft genoeg op voorraad en volgens mij ook zat GC adapters
Met welk personage?MakuMaku schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:41:
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Andere vraag: Waar haal ik op dit moment de goedkoopste Wii U premium bundel? Alleen al om de kleur wil ik die witte niet binnen hebben staan en nu het lijkt alsof mijn Xbox 360 verkocht is ben ik zeer toe aan een nieuwe console
Tip, reserveer nooit bij de MM. Ik bel net of ze hem al hebben, ja hoor die hebben we liggen. Ik geef dus aan dat ik hem gereserveerd heb en er van uit ga dat ik hem dan kan komen ophalen ondanks dat ik nog geen mail heb gehad datie klaar ligt. "Nee meneer, ik zie dat die van u nog niet binnen is. U kunt hem ophalen als die binnen is, u krijgt dan een mail."
Conclusie, mensen die niet gereserveerd hebben kunnen het spel kopen in de winkel. Mensen die wel gereserveerd hebben hebben pech en moeten maar langer wachten.
.
Conclusie, mensen die niet gereserveerd hebben kunnen het spel kopen in de winkel. Mensen die wel gereserveerd hebben hebben pech en moeten maar langer wachten.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
^ Ook al eens meegemaakt. Gekocht en betaald via de shop om zeker te weten dat ik niet mis zou grijpen. De webshop vermelde nog.. voor 17:00 besteld, de volgende dag beschikbaar.
Je raad het al, een hele berg in de winkel, maar mijn reservering was nog niet binnen.
Heb toen een hoop stennis geschopt dat ze maar gewoon een van die stapel pakken en ik niet nog een keer heen en weer ga rijden e.d. Uiteindelijk toen gewoon meegekregen.
Je raad het al, een hele berg in de winkel, maar mijn reservering was nog niet binnen.
Heb toen een hoop stennis geschopt dat ze maar gewoon een van die stapel pakken en ik niet nog een keer heen en weer ga rijden e.d. Uiteindelijk toen gewoon meegekregen.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
wat je in dat geval kan doen is gewoon 1 van de stapel mee nemen, en dan als die van jou binnen is gelijk terug geven onder de noemer niet tevreden.Tiwazz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:47:
Tip, reserveer nooit bij de MM. Ik bel net of ze hem al hebben, ja hoor die hebben we liggen. Ik geef dus aan dat ik hem gereserveerd heb en er van uit ga dat ik hem dan kan komen ophalen ondanks dat ik nog geen mail heb gehad datie klaar ligt. "Nee meneer, ik zie dat die van u nog niet binnen is. U kunt hem ophalen als die binnen is, u krijgt dan een mail."
Conclusie, mensen die niet gereserveerd hebben kunnen het spel kopen in de winkel. Mensen die wel gereserveerd hebben hebben pech en moeten maar langer wachten..
^ Ja, maar dan moet je dus nog een keer terug. Of je moet hem niet ophalen, na een maand gaat ie dan retour en krijg je binnen 2 weken je geld terug.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
budgetgaming.nl of de pricewatch op tweakers.net kun je daarvoor gebruiken. Ik zie overigens mensen met veel vragen die of in de gebruikershandleiding van de wii u staan of op de website van Nintendo..Brammos85 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:45:
Andere vraag: Waar haal ik op dit moment de goedkoopste Wii U premium bundel? Alleen al om de kleur wil ik die witte niet binnen hebben staan en nu het lijkt alsof mijn Xbox 360 verkocht is ben ik zeer toe aan een nieuwe console
je hebt gelijk, niet aan gedacht MM zit hier op 5 min lopen dus dan is het niet zoveel moeite.DukeBox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:16:
^ Ja, maar dan moet je dus nog een keer terug. Of je moet hem niet ophalen, na een maand gaat ie dan retour en krijg je binnen 2 weken je geld terug.
Ik moet circa een half uur rijden heen en weer een half uur terug dus durf het niet aan om het risico te lopen voor niks te rijden. Ik wacht het maar af, maar wel de laatste keer dat ik daar iets reserveer!
ik reserveer het ook niet meer bij de MM, raar gebeuren. schappen vol maar die gereserveerd zijn worden apart verstuurd.Tiwazz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:35:
Ik moet circa een half uur rijden heen en weer een half uur terug dus durf het niet aan om het risico te lopen voor niks te rijden. Ik wacht het maar af, maar wel de laatste keer dat ik daar iets reserveer!
is het al 5 uur? toe aan weekeind met smash
Ben dus niet de enige die zo op zijn werk zitsk1nny666 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:39:
[...]
ik reserveer het ook niet meer bij de MM, raar gebeuren. schappen vol maar die gereserveerd zijn worden apart verstuurd.
is het al 5 uur? toe aan weekeind met smash
Mediamarkt in Roermond had de losse Smashbros doosjes (46 € vandaag) samen met de Amiibo's (15 €) net binnen. Ze hadden nog volop GC/WiiU controllers (29 €) en Smashbros bundles met GC controller hub (59 €), en losse hubs (19 €) in de schappen. 
[ Voor 25% gewijzigd door Flozem op 28-11-2014 17:58 ]
Ik snap de meerwaarde van die Amiibo's nog niet echt. Heb er wel zo'n filmpje over gezien maar wat is er nu precies de lol aan?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Snap 't ook niet helemaal, zie er de lol niet van in. Net een paar potjes online gedaan, maar dat is niet te spelen. Die lag! Vreselijk. Hopelijk wordt dat verholpen..?
interesant stukje over wat amiibo's allemaal kunnen in smash
http://www.reddit.com/r/s...miibo_test_with_3_yoshis/
[ Voor 182% gewijzigd door sk1nny666 op 28-11-2014 16:18 ]
Verwijderd
Zeker. Dank voor de link. Het is dus niet zo dat een figuurtje een standaard patroon doorloopt maar je kan ze echt 'opvoeden' tot de vechter die je wenst.sk1nny666 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:16:
interesant stukje over wat amiibo's allemaal kunnen in smash
ja toen ik dat las was ik zeer onder de indruk. het is niet zo dat ze vaste waardes hebben met lvl 1 t/m 50.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:27:
[...]
Zeker. Dank voor de link. Het is dus niet zo dat een figuurtje een standaard patroon doorloopt maar je kan ze echt 'opvoeden' tot de vechter die je wenst.
ze leeren echt van wat ze zien.
ook heeft er een amiibo mee gedaan in een tournement van 50 spelers (als ik me niet vergis) en is 17e geworden.
achteraf was pas duidelijk dat het een amiibo was.
Nou hehe, ik heb hem hoor. De medewerkster gaf aan dat de MM Webshop als losse winkel gezien wordt. Het is ook mogelijk om te reserveren in een MM filiaal, dan ben je niet afhankelijk van de levering van de webshop en kan je hem wel meteen ophalen.
Net ff Smash gedaan. Eerste indruk was enigszins tegenvallend (let wel, lig wel met kapotte enkel op de bank). Veel opties en karakters lijken er nog niet te zijn en ik vond de default controls irritant. Die zijn wel te wijzigen maar worden niet default toegepast. Verder had ik het idee dat het wat traag speelde, maar dat zal wel er aan liggen dat ik nog niet met 4 spelers heb gespeeld.
Online ging prima via mijn wired WiiU ;-)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Speaking of which, hebben ze die Wii ethernet adapter gewoon bij de mediamarkt? Want de wifi in de wiiu is imo niet geweldig. Heb best vaak last van dat 'ie niet wil verbinden. Dan schuif ik 'm 10cm op en dan doet 'ie het weer
Of ik moet 'm even resetten.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Op dit moment staat Smash te downloaden. Lekker van het weekend maar eens spelen... Dochterlief (10) vind Tekken Tag Tournament II ook leuk, dus... dat zal hier ook wel goed mee komen
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Traag is het sowiso, trager dan ik me herinner van Brawl of Melee. De controls zijn ook niet echt super, het voelt gewoon raar om met X/Y te springen, zeker op de Wii U controller is dat echt not done.Deddiekoel schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:36:
Net ff Smash gedaan. Eerste indruk was enigszins tegenvallend (let wel, lig wel met kapotte enkel op de bank). Veel opties en karakters lijken er nog niet te zijn en ik vond de default controls irritant. Die zijn wel te wijzigen maar worden niet default toegepast. Verder had ik het idee dat het wat traag speelde, maar dat zal wel er aan liggen dat ik nog niet met 4 spelers heb gespeeld.
Maar hoezo mis je veel karakters? Zitten er toch al behoorlijk veel standaard in. Ik heb er nu stuk of 5 unlocked geloof ik na 3 uurtjes spelen. Oh, en je kunt er max 8 unlocken... Niet echt veel dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 28-11-2014 20:45 ]
Ik mis met name de Mii's...is idd niet veel.Phusebox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 20:42:
[...]
Traag is het sowiso, trager dan ik me herinner van Brawl of Melee. De controls zijn ook niet echt super, het voelt gewoon raar om met X/Y te springen, zeker op de Wii U controller is dat echt not done.
Maar hoezo mis je veel karakters? Zitten er toch al behoorlijk veel standaard in. Ik heb er nu stuk of 5 unlocked geloof ik na 3 uurtjes spelen. Oh, en je kunt er max 8 unlocken... Niet echt veel dus.
traag? vind het erg tussen brawl en melee zitten. ik vind het erg fijn spelen.
De Miis moet je zelf even aanmaken bij games & more.
Dan pas je de controls toch aan? Standaard is inderdaad kut, zo vind ik het veeel beter:
Tap jump uit
B - springen
A - springen
Y - slaan
X - special
ZL - block
ZR - block
L - gooien
R - gooien
De snelheid die er in zit vind ik eigenlijk best goed zo
. Top game!
Tap jump uit
B - springen
A - springen
Y - slaan
X - special
ZL - block
ZR - block
L - gooien
R - gooien
De snelheid die er in zit vind ik eigenlijk best goed zo
Verwijderd
Via internet had vanmiddag veel lag, nu liep het prima. Dit is mijn eerste Smash en de eerste vechtgame sinds Street Fighter 2 op de Mega Drive die ik langer dan een uur ga spelen. Tot nu toe ben ik er goed over te spreken.
Toch spijtig dat er nergens een leuke Wii U Black Friday aanbieding was
Dat ding is toch al super cheap?
De Wii U Pro Controller is trouwens ook goedkoper aan het worden.
Nee hoor - die prijs in pricewatch klopt niet, en is bovendien gepresenteerd exclusief verzendkosten. 42 Euro is tot nu toe de beste deal die ik heb gezien.
Ik heb de mijne besteld bij Nippon Yassan. 30 euro inclusief verzending, regiovrij en geen importkosten.
Ik had hem zo goed als nieuw tweedehands gekocht in mijn dorp voor €30,-
.
[ Voor 5% gewijzigd door ndonkersloot op 29-11-2014 11:16 ]
Dan hebben jullie beiden geluk gehad... ik heb het over Nederlandse retail. Immers zou je feitelijk 21% BTW + invoerrechten moeten betalen normaliter. Tweedehands... tja.
39,- incl verzenden. Maar die webshop krijgt zeer slechte reviews dus liever iets meer betalen dan.Flozem schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 08:42:
Nee hoor - die prijs in pricewatch klopt niet, en is bovendien gepresenteerd exclusief verzendkosten. 42 Euro is tot nu toe de beste deal die ik heb gezien.
Inderdaad - die webshop neem ik geeneens serieus. 10 Euro verzendkosten, en slechte reviews.horizon1978 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:07:
[...]
39,- incl verzenden. Maar die webshop krijgt zeer slechte reviews dus liever iets meer betalen dan.
Verwijderd
Daarnaast klopt het niet. Als je erop klikt dan ga je door naar de site waar gewoon €47,09 staat.
Volgens mij heb ik er een keer de volle 60 euro voor betaald. Was toen overal uitverkocht en ik wou er die dag mee spelen. Zag er ergens nog 1 hangen voor de volle prijs en die maar meegenomen. Niet echt spijt van. Het is gewoon een hele goede controller.
Volgens mij heb ik er een keer de volle 60 euro voor betaald. Was toen overal uitverkocht en ik wou er die dag mee spelen. Zag er ergens nog 1 hangen voor de volle prijs en die maar meegenomen. Niet echt spijt van. Het is gewoon een hele goede controller.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2014 14:03 ]
Klopt. Nippon Yassan stuurt echter eerst de pakjes naar hun distributiecentrum in Frankrijk, waardoor je geen enkel risico loopt op importtaksen.Flozem schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:21:
Dan hebben jullie beiden geluk gehad... ik heb het over Nederlandse retail. Immers zou je feitelijk 21% BTW + invoerrechten moeten betalen normaliter. Tweedehands... tja.
Heb nu Super Smash Bros U en sonic all stars racing transformed gekocht vandaag!
Kzag de Cube controller ook liggen voor de WiiU, maar niet meegenomen.
En dan nog een kleine irritatie, de systeemsoftware is nog altijd VEEEEL te traag, downloaden en installeren van systeemsoftware duurt enorm lang, toont ook niet aan hoeveel MB die moet downloaden en soms is het veranderen van menu nog ook tergend traag en dit voor een systeem die sneller is dan een Xbox360 en een PS3
Kzag de Cube controller ook liggen voor de WiiU, maar niet meegenomen.
En dan nog een kleine irritatie, de systeemsoftware is nog altijd VEEEEL te traag, downloaden en installeren van systeemsoftware duurt enorm lang, toont ook niet aan hoeveel MB die moet downloaden en soms is het veranderen van menu nog ook tergend traag en dit voor een systeem die sneller is dan een Xbox360 en een PS3
Zooooo, ff wat verder gekeken dan mijn neus lang is en heb een hoop gevonden in Smash. Al moet ik zeggen dat het "Extra's" menu voor mij niet de meest logische plek is voor de singleplayer elementen.
Heb nu een mooie Mii zwaardvechter gemaakt en heb een paar keer classic mode gedaan. Moet wel zeggen dat ik Master & Crazy hand deze keer wel erg taai vind. Wordt nog ff oefenen dus!
Heb nu een mooie Mii zwaardvechter gemaakt en heb een paar keer classic mode gedaan. Moet wel zeggen dat ik Master & Crazy hand deze keer wel erg taai vind. Wordt nog ff oefenen dus!
Haha Nintendo is echt geliefd bij de mensen. Ik had smash bros gekocht om gisteravond tijdens mijn verjaardag met vrienden te spelen. Niemand die het wilde doen. En van die vrienden zijn het grootste deel gamers die zijn opgegroeid met Nintendo.
Verwijderd
En wat was de reden?
Ik hoef de meeste van mijn vrienden überhaupt niet voor te stellen om een computerspelletje te spelen terwijl ze er toch allemaal mee opgegroeid zijn.
Ik hoef de meeste van mijn vrienden überhaupt niet voor te stellen om een computerspelletje te spelen terwijl ze er toch allemaal mee opgegroeid zijn.
Nou ze zijn nog steeds gamers dus daar ligt het niet aan. Ze denken dat er geen zak aan is. Mario Kart idem.
En ik weet wel waarom, Nintendo vertrouwt nu al 10 jaar op steeds maar dezelfde titels waar nauwelijks tot geen vernieuwing in zit. Dan houden mensen het toch op een gegeven moment voor gezien.
Ze lijken wel EA. Kunnen beter Mario Kart '14 noemen en Smash Bros '15 etc.
En ik weet wel waarom, Nintendo vertrouwt nu al 10 jaar op steeds maar dezelfde titels waar nauwelijks tot geen vernieuwing in zit. Dan houden mensen het toch op een gegeven moment voor gezien.
Verwijderd
Allereerst van harte gefeliciteerd.
Wat spelen ze dan wel voor games? Fifa, CoD, BF, AC? Dat zijn idd de vernieuwende pareltjes van de game-industrie.....
Nintendo zou het Mario Kart '14 kunnen noemen. Maar aangezien ze voor elke console slechts 1 Mario Kart uitbrengen is dat niet zo heel logisch idem met Smash Bros. Het zijn populaire, goedlopende series die meehelpen een console te verkopen. Niet zo heel verwonderlijk dat deze games dus op elke console een nieuw deel krijgen wat weer gebruik maakt van de nieuwe beschikbare mogelijkheden.
Wat spelen ze dan wel voor games? Fifa, CoD, BF, AC? Dat zijn idd de vernieuwende pareltjes van de game-industrie.....
Nintendo zou het Mario Kart '14 kunnen noemen. Maar aangezien ze voor elke console slechts 1 Mario Kart uitbrengen is dat niet zo heel logisch idem met Smash Bros. Het zijn populaire, goedlopende series die meehelpen een console te verkopen. Niet zo heel verwonderlijk dat deze games dus op elke console een nieuw deel krijgen wat weer gebruik maakt van de nieuwe beschikbare mogelijkheden.
Hier ben ik het volmondig niet mee eens. Maar Nintendo weet als geen ander met elke titel in hun grote IP's te vernieuwen, met Mario voorop. Als je Nintendo niet vernieuwend vindt dan weet ik het ook niet meer.Phusebox schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:45:
Nou ze zijn nog steeds gamers dus daar ligt het niet aan. Ze denken dat er geen zak aan is. Mario Kart idem.
Om meteen mezelf maar onderuit te halen zijn MK8 en Smash wel meteen de series waarvoor dit het minste geldt. Maar het enige wat ze hier doen is "best-in-genre" games verder finetunen en updaten voor een nieuwe generatie hardware. Dit zijn geen luie jaarlijkse updates.
Het enige waarin Nintendo hetzelfde blijft is de fun die ze weten te leveren. Maar als je niet eens probeert weet je ook niet wat je mist.
Wat heb je dan wel gedaan?Phusebox schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:37:
Haha Nintendo is echt geliefd bij de mensen. Ik had smash bros gekocht om gisteravond tijdens mijn verjaardag met vrienden te spelen. Niemand die het wilde doen. En van die vrienden zijn het grootste deel gamers die zijn opgegroeid met Nintendo.
Er zal geen nieuwe MarioKart en / of Smash Bros volgend jaar uitkomen. Of het jaar daarop. Of daarop. Nee, de eerstvolgende MarioKart en SmashBros zul je pas ná de release van de volgende console/handheld zien.Phusebox schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:45:
Mooie is dat Nintendo nu ook DLC omarmt (zie MarioKart) zodat ze hun toppers blijven uitbreiden.
De enige serie die Nintendo, geheel terecht, melkt is Pokémon.
'Haters gonna hate," zeg ik dan maar.
maar als je zo denkt over nintendo ip, dan was mario een leuke obscure game geweest op de nes. Thats it. Smash een n64 game. Mario kart een snes game....en ga zo maar door.
Dan hadden we vele pareltjes moeten missen, en had nintendo, de games industrie en mijn jeugd er flink anders uit gezien.
Dus bij deze. Nieuwe starfox, f zero, batallion/advance wars en golden suns.
Btw. Nu is smash uit....en nu dan? Wachten tot link ten voorschijn stapt? Die toad game lijkt mij leuk. Maar de volgende klapper zal het niet gaan worden vrees ik.
Dan hadden we vele pareltjes moeten missen, en had nintendo, de games industrie en mijn jeugd er flink anders uit gezien.
Dus bij deze. Nieuwe starfox, f zero, batallion/advance wars en golden suns.
Btw. Nu is smash uit....en nu dan? Wachten tot link ten voorschijn stapt? Die toad game lijkt mij leuk. Maar de volgende klapper zal het niet gaan worden vrees ik.
Verwijderd
Yoshi, de nieuwe xenoblade, captain toad en zo zullen er nog wel wat andere games zijn die ervoor zorgen dat ik mij vermaak met de Wii U.
Daar kijk ik ook wel naar uit.
Nintendo brengt wel kwalitatieve games uit, maar missen wel nog altijd iets!
Nintendo brengt wel kwalitatieve games uit, maar missen wel nog altijd iets!
Nou ja ik heb er niet zo'n problemen mee naar het is wel de publieke perceptie. Mede daardoor hebben ze deze slag gigantisch verloren.
Maar ik snap niet waarom er nog steeds geen nieuwe StarFox en F-Zero zijn. Zelfs op de Wii heb ik daar op zitten wachten.
Mario geloof ik wel, daar heb ik nooit geen zak aan gevonden.
Zelda is altijd wel top, maar Mario Kart en Smash Bros zijn deze generatie toch echt luie opvolgers. Vooral smash bros. Weinig nieuwe characters, flink aantal dezelfde levels.
Hebben ze daar dan 5 jaar voor nodig, om de graphics wat op te poetsen.
Maar ik snap niet waarom er nog steeds geen nieuwe StarFox en F-Zero zijn. Zelfs op de Wii heb ik daar op zitten wachten.
Zelda is altijd wel top, maar Mario Kart en Smash Bros zijn deze generatie toch echt luie opvolgers. Vooral smash bros. Weinig nieuwe characters, flink aantal dezelfde levels.
Nee joh, deze Kart pakt de beste dingen van de oude versies (vooral wii + 3ds versie dan) en combineert dat.
Smash hab ik vroeger nooit gespeeld (plus punt?).
Star Fox zou in 2015 komen.
Net zoals Splatoon, Xenoblade, Toad en Zelda. Plus de 2e dlc van Kart dus.
Smash hab ik vroeger nooit gespeeld (plus punt?).
Star Fox zou in 2015 komen.
Net zoals Splatoon, Xenoblade, Toad en Zelda. Plus de 2e dlc van Kart dus.
In de winkel probeer ik toch wel WiiU consoles aan de man te brengen, maar als je dan een andere winkel binnenstapt dan zie je toch meer PS4 consoles de deur uitgaan
Is best apart, want juist als ik bezoek heb, dan weet ik ze wel te porren voor de WiiU (of arcade games op de PS4 of XBO). Super Mario Bros is vaak het meest geliefd, daarna Mario Kart. Vaak als het geen actieve gamers zijn meer.
[ Voor 10% gewijzigd door Nitai op 30-11-2014 14:45 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Er is bij elke iteratie een zelfde orde aan nieuwe personages toegevoegd:Phusebox schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:57:
Weinig nieuwe characters
Melee: 13 newcomers;
Brawl: 16 newcomers;
Smash4: 17 newcomers.
Verwijderd
Het gaat niet zo zeer om winnen of verliezen. Het gaat erom of je je console in zijn totaliteit winstgevend kan laten zijn. Nintendo is daarmee volgens mij wel op de goede weg nu.Phusebox schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:57:
Nou ja ik heb er niet zo'n problemen mee naar het is wel de publieke perceptie. Mede daardoor hebben ze deze slag gigantisch verloren.
Ten tijde van de PS2 was de Gamecube ook de slechts verkopende toch was de Gamecube een prima console met titels die het de aanschaf zeker konden rechtvaardigen. Evengoed met de N64 qua verkopen zwaar overklast door de PS1 maar toch een prachtconsole.
Ik denk dat je er te simpel over denkt.Maar ik snap niet waarom er nog steeds geen nieuwe StarFox en F-Zero zijn. Zelfs op de Wii heb ik daar op zitten wachten.
StarFox en F-Zero zijn prachtige titels maar volgens mij wel altijd serieus geweest die in de schaduw moesten staan qua verkoopaantallen.
Verwijderd
Voor onder de 300 euro heb je een Wii U premium inclusief Mario Kart 8 om maar even een voorbeeld te geven. Prima prijs.
Zeker nu Smash uit is zal er voorlopig ook wel geen pricedrop zijn.
Zeker nu Smash uit is zal er voorlopig ook wel geen pricedrop zijn.
Een (tijdelijke) pricedrop is er al in 't verleden geweest, hoor. Ik heb een premium Wii U voor 200 pond weten te kopen tegen een gunstige koers.
Er zijn genoeg deals momenteel. Met name de basic packs liggen nu standaard voor €200 in de winkel. De premium packs beginnen nu ook te komen (zoals de ZombiU pack).
Is er eigenlijk al iets bekend over een eventuele Super Mario Galaxy (opvolger) voor de Wii U ?
nope. helemaal niks.Haay schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:50:
Is er eigenlijk al iets bekend over een eventuele Super Mario Galaxy (opvolger) voor de Wii U ?
wat we alleen weten is dat ze er nog niet klaar mee zijn.
misschien op de E3 van 2015.
Heb zelf de Wii U premium + nintendoland voor 200 euro op de kop getikt bij Dixons (was alleen online, opruiming. ZombiU was toen 5 euro. Sla mezelf nog voor de kop die niet meteen erbij gehaald te hebben).
dus het KAN. Maar het is geen garantie.
Valt mij trouwens op bij Smash Bros Wii U dat de characters wel erg makkelijk te unlocken zijn. Wel beter dan de 1000 games/1000 uur speeltijd die je vroeger had. Maar dit is wel erg snel....
dus het KAN. Maar het is geen garantie.
Valt mij trouwens op bij Smash Bros Wii U dat de characters wel erg makkelijk te unlocken zijn. Wel beter dan de 1000 games/1000 uur speeltijd die je vroeger had. Maar dit is wel erg snel....
Tja, ik had Lucina al binnen 10 minuten of zo als eerste geunlockt.Waah schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:22:
Valt mij trouwens op bij Smash Bros Wii U dat de characters wel erg makkelijk te unlocken zijn.
Verwijderd
Ik speelde altijd op de SNES, en dan Donkey Kong Country 1, 2 en 3. Uiteraard ook Mariokart. Yoshi's Island vond ik leuk.
Op de 3DS heb ik nu Mariokart 7 en Donkey Kong Country Returns. Ook heb ik Zelda OoT en Starfox 3Ds. Dit zijn de leukere spellen die ik heb. Ik heb ook Super Mario 3D land helemaal uitgespeeld.
Op dit moment overweeg ik een WiiU met Mariokart. Ook wil ik dan graag Donkey Kong Tropical Freeze.
Verder vind ik het eigenlijk altijd lastig om andere games te proberen bij Nintendo. Hebben jullie suggesties voor mij op basis van mijn 'Nintendo-geschiedenis'?
Verwachten jullie op korte termijn met het holiday season, nog flinke aanbiedingen?
Op de 3DS heb ik nu Mariokart 7 en Donkey Kong Country Returns. Ook heb ik Zelda OoT en Starfox 3Ds. Dit zijn de leukere spellen die ik heb. Ik heb ook Super Mario 3D land helemaal uitgespeeld.
Op dit moment overweeg ik een WiiU met Mariokart. Ook wil ik dan graag Donkey Kong Tropical Freeze.
Verder vind ik het eigenlijk altijd lastig om andere games te proberen bij Nintendo. Hebben jullie suggesties voor mij op basis van mijn 'Nintendo-geschiedenis'?
Verwachten jullie op korte termijn met het holiday season, nog flinke aanbiedingen?
Bij de Mediamarkt is de 3is2 actie weer van start.
De code werkt ook voor de Amiibo's (aangezien deze onder 'games' geschaard worden).
De code werkt ook voor de Amiibo's (aangezien deze onder 'games' geschaard worden).
Journey to the city unscathed
Is dit alleen een online actie? Of kan ik ook gebruik maken van de actie als ik in de winkel sta ?iMuchacho schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:26:
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
http://www.mediamarkt.nl/...59,488118.html?langId=-11martincm schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:43:
[...]
Is dit alleen een online actie? Of kan ik ook gebruik maken van de actie als ik in de winkel sta ?
Volgens mij is dat ook een winkel actie.
Jammer genoeg zijn bijna alle Amiibo's daar uitverkocht.iMuchacho schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:26:
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Flinke aanbiedingen? Nee. Net zulke goede als er zijn geweest, waarom niet? Gewoon de ogen open houden.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:44:
Verder zal er na de Sinterklaas of Kerst ongetwijfeld ook het nodige wel op marktplaats verschijnen
Die MM deal komt goed uit. Heb nu twee Amiibo besteld (Link & Samus), samen met een CD, waardoor ik nu 1 Amiibo gratis krijg. Maar goed ook want ik vind €16 echt wel te veel. Maar €8 vind ik dan heel schappelijk.
Beetje jammer dat die actie nu pas is en niet afgelopen vrijdag... 
(Of is dit een excuus om nog meer Amiibo te halen?
)
(Of is dit een excuus om nog meer Amiibo te halen?
Ik heb even het lijstje bekeken (http://www.nintendo.nl/Di...urenoverzicht-932319.html) en ik denk dat Megaman er ook nog wel gaat komen.
Zo lang ze maar niet aan exclusieve bullshit doen zoals in de US (Amiibo X alleen te verkrijgen bij winkel Y) vind ik het prima.
Heb ook een WII u gehaald, alleen blijft het nog al lastig te zijn om een wifi verbinding te maken. Volgens mij kan de wii u nog niet eens wpa beveiliging aan.
Gebruik zelf WPA2, kan me niet voorstellen dat WPA niet ondersteund wordsoccerroos schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:02:
Heb ook een WII u gehaald, alleen blijft het nog al lastig te zijn om een wifi verbinding te maken. Volgens mij kan de wii u nog niet eens wpa beveiliging aan.
heb wpa 1 gedaan maar krijg geen verbinding, zelf ip adres ingesteld en dns nog niets. krijg het maar niet aan de praat. wifi staat ongeveer 1 meter van wii u af.JerX schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:07:
[...]
Gebruik zelf WPA2, kan me niet voorstellen dat WPA niet ondersteund word
Ondertussen ook wpa 2 geprobeerd werkt nog niet. Lees dat er heel veel wifi problemen zijn op de wii u
[ Voor 12% gewijzigd door soccerroos op 01-12-2014 20:26 ]
ik heb 2,4 GHZ maar internet werkt wel alleen de update niet.hcQd schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:34:
Toch geen 5GHz? Voor internet wordt alleen 2,4GHz ondersteund.
Krijg 105-4256 error.
[ Voor 4% gewijzigd door soccerroos op 01-12-2014 21:04 ]
Als je de moeite had genomen die code op te zoeken en dan door te klikken had je gevonden dat er op het ogenblik onderhoud plaats vindt aan de eShop.
En zo krijg je dus geruchten. Direct stellen dat het aan de Wii U ligt, dat deze geen WPA ondersteunt, en daarna ook geen goede verbinding kan maken via WPA2.
En dan blijkt het een foutcode te zijn die je zo kan googlen....
Heb de code hier ook. Servers overbelast voor systeem update. Maar je kunt wel zonder problemen online Kart8 spelen.
Bij mij draait de update wel gewoon...is net klaar!
En had Nintendo misschien iets meer moeite in de gebruikerservaring moeten steken en leesbare foutcodes moeten programmeren.Waah schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:23:
En zo krijg je dus geruchten. Direct stellen dat het aan de Wii U ligt, dat deze geen WPA ondersteunt, en daarna ook geen goede verbinding kan maken via WPA2.
Nintendo is in mijn ogen echt een held in het uitbrengen van goede games, maar voor systeemsoftware en netwerken mogen ze wel eens naar MS en Sony gaan kijken
Omelette du fromage!
Alsof PSN er nooit uit ligt.
Ik heb meer netwerkproblemen op mn PS4 dan op mn Wii U gehad, en dat mag wat zeggen.
En die error-codes zijn redelijk universeel en makkelijk op te zoeken. Beter dan een melding in taal X waar je naar moet gaan zoeken.
En die error-codes zijn redelijk universeel en makkelijk op te zoeken. Beter dan een melding in taal X waar je naar moet gaan zoeken.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 09:19 ]
Die "onleesbare code" zoals jij het stelt is nou juist om op te zoeken. Dan had je te zien dat het met de Nintendo Network Status te maken heeft en als je daar naar had gezocht dan had je gezien dat het gepland onderhoudt betreft en de services "intermittently unavailable" zouden zijn.
Het staat notabene in de beschrijving van de error zelf dat je de network status kan opzoeken.
We kunnen overal een probleem van maken natuurlijk, maar dit gaat wel een beetje ver.
Het staat notabene in de beschrijving van de error zelf dat je de network status kan opzoeken.
We kunnen overal een probleem van maken natuurlijk, maar dit gaat wel een beetje ver.
Breek je nek voorzichtig
Ik heb Amiibo Link binnen. Los van de rare "pisstraal" ziet hij er wel cool uit. Mag hem alleen pas vrijdag open maken...
Vrijdag Link en Marth gehaald:

En zojuist met de 3=2 actie bij de Media Markt m'n collectie aangevuld met Samus, Fox en Pikachu.
* RayNbow wilde eigenlijk een Kirby erbij, maar die was al uitverkocht.

En zojuist met de 3=2 actie bij de Media Markt m'n collectie aangevuld met Samus, Fox en Pikachu.
Ik heb vandaag Zombi U en Assassin's Creed III voor 6 euro op de kop getikt. Kon ze voor die prijs niet laten liggen. Smash zou morgen binnen moeten komen.
*GRRRR*
Nintendo heeft gewonnen -> Ik wil gewoon surround sound bij mijn spelletjes. De Marantz SR-6300 gaat de deur uit en er komt een SR6008 voor in de plaats. Vanaf morgen avond dus eindelijk Mario Kart & Smash Bros in surround!

En nog meer goed nieuws: Naast de Dr. Venom kast, brengt Zen op 11 December ook de South Park kasten uit voor Zen Pinball 2.
Was het maar al kerstvakantie
2 1/2 week vrij om de gamen (en af en toe vrouw & kind aandacht te geven....)
Nintendo heeft gewonnen -> Ik wil gewoon surround sound bij mijn spelletjes. De Marantz SR-6300 gaat de deur uit en er komt een SR6008 voor in de plaats. Vanaf morgen avond dus eindelijk Mario Kart & Smash Bros in surround!
En nog meer goed nieuws: Naast de Dr. Venom kast, brengt Zen op 11 December ook de South Park kasten uit voor Zen Pinball 2.
Was het maar al kerstvakantie
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ik heb laatst een Sony MDR-HW700DS koptelefoon gekocht die ook mooi 5.1/7.1 geluid levert (gaat tot 9.1, maar zowel de Wii U als PS4 leveren dat niet) van mijn Wii U en 7.1 van mijn PS4.
Werkt super! (Was wel een dure koptelefoon, maar ja)
Zo ziet hij er uit:
Werkt super! (Was wel een dure koptelefoon, maar ja)
Zo ziet hij er uit:
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 15:59 ]
En nu een foto van de uitbreiding:RayNbow schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:32:
Vrijdag Link en Marth gehaald:
[afbeelding]
Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic