Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:54
xelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:41:
[...]

Bij mij in de vriendengroep liggen de SSB skills vrij ver uit elkaar. Sommige van mij vrienden zijn vrij hardcore en anderen hebben de game nog nooit gespeeld. Zelf ben ik een behoorlijke noob, maar ik weet wel hoe het werkt :D.
Ik was vrij hardcore (iig, ik won meestal in mijn vriendengroep, maar dat was nog op de N64 en gamecube-tijd. Maar 3x lvl 9 vs mij kon ik winnen toendertijd). Maar ik denk dat ik nu redelijk roestig zal zijn :+

Vond wel grappig dat ik nu ergens las dat veel mensen de C-stick gebruikte voor smashes... dat deed ik zelf nooit.... :|

Ik zie een Tweakers-tournament-topic in de nabije toekomst d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 24-11-2014 15:44 ]

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Zo, ik heb ook maar die Smash + GC adapter bundel besteld op nedgame. :P Wordt deze dan eigenlijk één dag voor release aan post-nl geleverd, zodat je hem op release-dag binnen hebt?

PC Specs

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:13
Jirachi schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:56:
Zo, ik heb ook maar die Smash + GC adapter bundel besteld op nedgame. :P Wordt deze dan eigenlijk één dag voor release aan post-nl geleverd, zodat je hem op release-dag binnen hebt?
Dat is bij de meeste winkels meestal wel de bedoeling..
* RayNbow heeft vandaag wat witte Smash Bros controllers besteld...

Duurt wel even voordat ze uitkomen en verscheept worden, maar tot die tijd heb ik andere controllers die ik kan gebruiken. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Werken die Hori GC controllers(die je dus in de WiiMote klikt) op de zelfde manier als de Classic controller? Dus ook bruikbaar voor Virtual Console en MK8

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Die controllers gedragen zich idd als een Classic controller.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Zojuist maar Mario Kart 8 (voor €44,75) besteld. Vind dat wel een schappelijke prijs. Maar ja, zul je altijd zien, komt hij de komende weken ergens anders in een nog betere aanbieding. Nou ja, als ik hem nu niet bestel blijft hij vast tot volgend jaar overal voor > €50. :P

Verwijderd

Haay schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:15:
Zojuist maar Mario Kart 8 (voor €44,75) besteld. Vind dat wel een schappelijke prijs. Maar ja, zul je altijd zien, komt hij de komende weken ergens anders in een nog betere aanbieding. Nou ja, als ik hem nu niet bestel blijft hij vast tot volgend jaar overal voor > €50. :P
45 voor zo'n game is netjes. Waarschijnlijk krijg je hem de komende 3 jaar toch niet goedkoper.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

MK8 is ook gewoon z'n geld waard. Vergeet de DLC niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• ezra070
  • Laatst online: 14-11 13:27
CyBeR schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:14:
MK8 is ook gewoon z'n geld waard. Vergeet de DLC niet.
Dat dus!
DLC is overigens lekker goedkoop in aanschaf en je krijgt er veel voor terug.

Wil nu zelf eigenlijk weer Mario Karten, het is echt verslavend, maar heb vanmiddag eindelijk Donkey Kong Country gehaald voor de WII U....Mijn vriendin is al ruim 2 uur daar mee in de weer...
Een gamende vriendin is erg relaxt, behalve nu :D

*zet GTA V maar op*

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Yup, zeker mooie prijs voor MK8. Vanavond nog half uur online gespeeld. En Wario's Gold Mine lijkt me behoorlijk te liggen. Vaker eerste geworden dan enige andere baan, zeg maar 7 op 10 keer eerste loop ik op die baan. :)
https://twitter.com/Chris...36407384097583104/photo/1
Lijkt erop dat Nintendo met Smash wat nieuwe features aan het uitproberen is. Als je hiermee makkelijk iemand kunt joinen zou dat ZEEEEER welkom zijn imho.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

Je kan nu toch al met MK8 iemand die online aan het racen is joinen?
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:33:
Je kan nu toch al met MK8 iemand die online aan het racen is joinen?
Vanuit je vriendenlijst? Of alleen als die persoon een kamer heeft gemaakt? Want als ik "Regionaal" race kan een vriend van me er toch niet bijspringen?

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:48:
[...]

Vanuit je vriendenlijst? Of alleen als die persoon een kamer heeft gemaakt? Want als ik "Regionaal" race kan een vriend van me er toch niet bijspringen?
Jawel.
Ik zie in MK8 wie er online aan het racen is (een knipperend finish vlaggetje). Deze persoon hoeft dan geen kamer gemaakt te hebben. Ik kan hem joinen en zodra er plaats is zal ik worden toegevoegd. Het kan zijn dat je 1 of 2 races moet wachten omdat er geen plaats is.

• Montu
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:08:
[...]

Jawel.
Ik zie in MK8 wie er online aan het racen is (een knipperend finish vlaggetje). Deze persoon hoeft dan geen kamer gemaakt te hebben. Ik kan hem joinen en zodra er plaats is zal ik worden toegevoegd. Het kan zijn dat je 1 of 2 races moet wachten omdat er geen plaats is.
Klopt, maar dat is in MK8. Deddiekoel doelt denk ik op het joinen vanuit je vriendenlijst, dus buiten MK8 om.

PC Specs

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

RayNbow schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:49:
Duurt wel even voordat ze uitkomen...
Heb al ergens in 2008 dezelfde controllers gekocht voor MKWii, die zijn er al een tijdje hoor ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

DukeBox schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:49:
[...]

Heb al ergens in 2008 dezelfde controllers gekocht voor MKWii, die zijn er al een tijdje hoor ;)
Hadden die een Smash logo erop en langere kabels? ;)

Verwijderd

Topicstarter
De witte Wii GameCube controllers hebben idd een langere kabel (evenlang als de officiële SSB GC controller) maar dan natuurlijk zonder het SSB logo ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 12:10 ]

• Waah
RayNbow schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:07:
[...]

jep, 1 feet langer (~30 cm) net als de japanse gamecube controllers. In china zijn ook verlengkabels te krijgen voor de gamecube controllers. Heb toevallig 2 paar daarvan dus maar even testen.

Wordt wel weer even wennen om met kabel vast te zitten. Maar toch vind ik dat handiger dan dat gewissel met batterijen voor de wii-motes....

[ Voor 35% gewijzigd door Waah op 26-11-2014 12:42 ]

Ik ga vandaag een hoop van mijn apparaten, waaronder de WiiU, hardwiren aan mijn router. Ben benieuwd of dat minder connection drops gaat opleveren in MK8...

Verder uit de rumormill: http://uk.ign.com/article...ase-date-on-amazon-france

[ Voor 27% gewijzigd door Deddiekoel op 26-11-2014 13:13 ]

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

RayNbow schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:07:
Geen logo nee, maar wel de langere kabels.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Waah schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:41:
[...]

Wordt wel weer even wennen om met kabel vast te zitten. Maar toch vind ik dat handiger dan dat gewissel met batterijen voor de wii-motes....
Neem een wiiu pro controller. Dat ding gaat echt weken op de batterij.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

CyBeR schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:34:
[...]

Neem een wiiu pro controller. Dat ding gaat echt weken op de batterij.
Dit dus.

Ik heb m'n Pro Controller opgeladen toen ik 'm kocht, in maart. Sindsdien heeft ie niet aan de lader gehangen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11 13:08
Waah schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:41:
[...]

jep, 1 feet langer (~30 cm) net als de japanse gamecube controllers. In china zijn ook verlengkabels te krijgen voor de gamecube controllers. Heb toevallig 2 paar daarvan dus maar even testen.

De nieuwe smash controllers hebben langere kabels?

• Waah
Aaargh! schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:40:
[...]

Dit dus.

Ik heb m'n Pro Controller opgeladen toen ik 'm kocht, in maart. Sindsdien heeft ie niet aan de lader gehangen.
Dat is best netjes. Dat lukt me met de Wii-motes niet... toch maar eens naar sneupen dan. Maar met Super Smash Bros voor de deur red ik me eerst wle met de gamecube-controllers :+

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Ik wil graag om de zoveel tijd mijn savegames backuppen in het geval mijn externe HDD of Wii U zelf overlijdt. De Wii U is hierin enigszins problematisch, zie ook: http://joshraub.net/blog/...-saved-games-on-the-wii-u.

De save kan alleen worden gekopieerd als je meteen het hele spel ook kopieert, bij bijv. Wonderful 101 is dat dus 13gb (daarnaast heb ik nog DK, Zelda WW, Pikmin3 en straks ook SSB). Dit zou dus betekenen dat ik alle games op mijn externe HDD moet plaatsen (wat opzich geen probleem is), en dan om de zoveel tijd per spel (want het is teveel data voor het interne geheugen) een backup moet maken door het complete spel en de savegame naar de Wii U zelf te kopieren. Vervolgens kan ik dan het spel zelf verwijderen van het interne geheugen waarna alleen de savegame blijft staan.

Opzich is dit geen probleem, alleen wat omslachtig. Of zie ik nog iets over het hoofd? Wat ik wel weet is dat de Wii U de locatie kiest om te downloaden afhankelijk van waar de savegame staat, dus ik weet dan niet of het systeem dan dus in de war raakt..

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Waah
Net de track eb trace binnen van nedgamenvoor smash bros. Komt die dan morgen al???

• Montu
Ik heb ook net een track en trace gekregen van van nedgame. Waarschijnlijk hebben we m morgen al!

PC Specs

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 12:50
Oehh, ik wacht nog braaf op me T&T code maar ik heb vanmiddag al wel bevestiging gehad dat die verzonden was :D (Wii U Mario Kart bundle en Smash met GC adapter) Ze hadden vanochtend opeens weer een paar smash bundles in de pre-order dus heb ik hem toen snel besteld.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Narf. Ik dacht die zullen er toch dadelijk niet genoeg hebben. Mijn winkel informeerde me vandaag dat ik er geen heb deze week. Meteen maar gecanceld, was enkel om mijn verjaardag op te leuken dit weekend.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:49
Als er nog mensen zijn die speciaal voor Super Smash Bros een Wii U aanschaffen, kijk dan even bij je lokale intertoys of er nog een Wii U Premium Zombi U bundel (inclusief Zombi U en Wii U pro controller) ligt. Deze zijn namelijk nu €224,98: http://www.intertoys.nl/g...u-zombiu-pack-590946.html.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:22
Mooie deal... controller is normaliter al 42 euro los, en ik heb Party / Nintendoland uit de Basic pack nog sealed.
Jirachi schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:58:
Ik heb ook net een track en trace gekregen van van nedgame. Waarschijnlijk hebben we m morgen al!
Ik verwacht dat dit pas de vooraanmelding is. Tenzij je het pakket morgenvroeg al kunt traceren als bezorger onderweg of in sorteercentrum, denk ik dat het morgen pas door PostNL bij Nedgame wordt opgehaald.

[ Voor 165% gewijzigd door Flozem op 26-11-2014 20:40 ]

• Montu
Flozem, dat zit er dik in inderdaad. Vooralsnog staat er dat ie morgen tussen 2 en 6 wordt afgeleverd, maar zal morgen waarschijnlijk gewoon een dag opschuiven. Is me al vaker overkomen.

PC Specs

• sk1nny666
  • Laatst online: 14-11 09:34
zo iedereen uit de start post toegevoegd als friend, wat een poke werk:P

morgen bij de mediamarkt langs kijken of ik SSMB:wiiu al mee kan krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door sk1nny666 op 26-11-2014 21:29 ]

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

RikBouman schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:17:
Als er nog mensen zijn die speciaal voor Super Smash Bros een Wii U aanschaffen, kijk dan even bij je lokale intertoys of er nog een Wii U Premium Zombi U bundel (inclusief Zombi U en Wii U pro controller) ligt. Deze zijn namelijk nu €224,98: http://www.intertoys.nl/g...u-zombiu-pack-590946.html.
Hoewel dit op zich een aardige deal is zijn er ook deals verkrijgbaar zoals de Wii U + Nintendo Land + Wii Party U voor 199. Daar zit dan volgens mij niet de cradle bij en de opslag is minder, maar dan heb je 2 games en een Wii Remote Plus. Zombi U is al voor 15 euro verkrijgbaar, brengt je op 214. Dus is net waar je prioriteiten liggen natuurlijk, Wii U Pro controller of Wii remote Plus. Al met al een hoop waar voor het geld op dit moment. :o

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Ik zou toch iedereen willen aanraden om de Wii U Pro controller te verkiezen boven de Wii remote Plus. Het ding is vrij geweldig eigenlijk vooral de enorme accu en de ergonomie.
C0nscious schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:24:
Ik wil graag om de zoveel tijd mijn savegames backuppen in het geval mijn externe HDD of Wii U zelf overlijdt. De Wii U is hierin enigszins problematisch, zie ook: http://joshraub.net/blog/...-saved-games-on-the-wii-u.

De save kan alleen worden gekopieerd als je meteen het hele spel ook kopieert, bij bijv. Wonderful 101 is dat dus 13gb (daarnaast heb ik nog DK, Zelda WW, Pikmin3 en straks ook SSB). Dit zou dus betekenen dat ik alle games op mijn externe HDD moet plaatsen (wat opzich geen probleem is), en dan om de zoveel tijd per spel (want het is teveel data voor het interne geheugen) een backup moet maken door het complete spel en de savegame naar de Wii U zelf te kopieren. Vervolgens kan ik dan het spel zelf verwijderen van het interne geheugen waarna alleen de savegame blijft staan.

Opzich is dit geen probleem, alleen wat omslachtig. Of zie ik nog iets over het hoofd? Wat ik wel weet is dat de Wii U de locatie kiest om te downloaden afhankelijk van waar de savegame staat, dus ik weet dan niet of het systeem dan dus in de war raakt..
Volgens mij kun je de savegames wel los kopieren maar alleen van systeemgeheugen naar een externe HDD...
Dat is precies wat ik niet wil. Ik wil graag mijn savegames backuppen naar mijn systeemgeheugen. Ze mogen zelfs gewoon daar staan. Punt voor mij is dat ik ze niet op dezelfde schijf wil hebben en het systeemgeheugen is niet groot genoeg voor al mijn games.
Zou mooi zijn als Nintendo nog met een savegame backup zou komen (bijvoorbeeld naar SD). De gamedata boeit me niet, die kan ik altijd weer downen. Savegames daarentegen...

Gisteren trouwens mijn WiiU bekabeld geprobeerd aan te sluiten. Maar via mijn Apple USB-Ethernet adapter werkte het niet. Dalijk eens kijken of ik een andere op de kop kan tikken. Denk dan toch maar dat ik voor een originele ga...

[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 27-11-2014 09:49 ]

• Waah
Gister was de order te tracken van Super Smash Bros voor vandaag, maar nu is die niet meer te tracken...
ik ga er dus maar vanuit dat die toch echt morgen pas binnenkomt. Ook niet erg want moet toch werken vandaag :)
Bij mij kwam Bayonetta 2 ook een dag voor de release binnen. Dus het zou goed kunnen...

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:47:
Ik zou toch iedereen willen aanraden om de Wii U Pro controller te verkiezen boven de Wii remote Plus. Het ding is vrij geweldig eigenlijk vooral de enorme accu en de ergonomie.
En wat nu als je toch van plan bent om die dingen aan te schaffen i.v.m. bijvoorbeeld Wii games of Wii U games waar je die wel nodig hebt? ;)

Breek je nek voorzichtig

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Wii mote zou je evt. nog 2e hands of 3rd party kunnen kopen.. de pro is wat lastiger.

• Sinus_rhythm
Hopen dat de Wehkamp optijd gaat verzenden anders wordt het vrijdag toch een ritje naar de MediaMarkt..

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Sinus_rhythm schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:19:
Hopen dat de Wehkamp optijd gaat verzenden anders wordt het vrijdag toch een ritje naar de MediaMarkt..
Ik heb mijn reservering al geannuleerd bij de Wehkamp en besteld bij de media markt op afhaal. Heb daar toch meer vertrouwen in :+.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Sinus_rhythm schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:19:
Wehkamp is zo wisselvallig als de framerate in W_D voor Wii U :/

Het ene leveren ze een dag "te vroeg" het andere een aantal dagen "te laat" daar is werkelijk geen pijl op te trekken bij die gasten. Als ik tegenwoordig nog iets bij ze bestel dan zorg ik dat ik een alternatief heb. Ligt hij dan in de bus bij thuiskomst dan is het prima en is hij er niet gaat hij retour afzender en zet ik mijn alternatief in.

Breek je nek voorzichtig

• Phusebox
Ik kreeg net nog een mail van mijn backup bestelling: helaas kan het product niet geleverd worden. Het zal ook niet meer op een later tijdstip geleverd worden...

Edit: tegen alle verwachtingen in:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WZ4VAoHnFv7U9ulOfmSlKvdY/full.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 27-11-2014 15:59 ]

• Sinus_rhythm
Loop net de Bart Smit binnen in Nijmegen (Dukenburg) kost SSBU €58,-. Iets te veel om een dag eerder te spelen heb besteld voor €45,95. Ga zo MM Arnhem proberen..

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ben ik de enige bij wie het registreren van SSB in Club Nintendo gewoon niet werkt? Ik krijg steeds de melding dat mijn code niet bestaat.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Aaargh! schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:40:
[...]

Dit dus.

Zo lang heb ik 'm nog niet eens :P

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
xelfer schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:10:
Ben ik de enige bij wie het registreren van SSB in Club Nintendo gewoon niet werkt? Ik krijg steeds de melding dat mijn code niet bestaat.
Morgen is het wel mogelijk.

• xelfer
  • Niet online
Ik hoop het...

• Kashika
  • Laatst online: 14-11 13:08
Spel is nog niet officieel uit.

Probeer het om na 11 uur vanavond eens ;)

• NintendoSmasher
Dan is die ook niet officieel uit.

• Phusebox
Hmm op de Wii U controller valt niet echt te spelen, althans als je die als display gebruikt. Het beeld hapert ontzettend.

• ndonkersloot
Phusebox schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:01:
Hmm op de Wii U controller valt niet echt te spelen, althans als je die als display gebruikt. Het beeld hapert ontzettend.
Dat herken ik helemaal niet, heb je dat bij iedere game?

Verwijderd

Zojuist bij de MediaMarkt geweest. Er lagen wat dozen in de winkel met spul wat nog de schappen in moest. Ik zag in een open doos al een GameCube controller. Vroeg of ik Smash mee kon nemen en een Amiibo (nam aan dat het er ook bij zat). Daar hadden ze geen trek in, morgen is pas de release. Dat weet ik, en tot ziens, dan koop ik het morgen of een andere keer wel elders.
Phusebox schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:01:
De gamepad begint te haperen als je te ver van de Wii U zit. Wat "te ver" is, hangt af van de omgeving (type muren, hoeveel WiFi netwerken, etc.).

• NintendoSmasher
Ik dacht dat als de verbinding tussen Wii U en Gamepad slecht werd, dat die gewoon wegvalt.

Voor wie Mewtwo wil, nog niet registeren.

http://www.nintendo.nl/Ac...r-Smash-Bros--937174.html

Mijn fout, niet goed gelezen.

[ Voor 7% gewijzigd door NintendoSmasher op 27-11-2014 19:22 ]

• Gynnad
  • Laatst online: 19:24
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:12:
Zojuist bij de MediaMarkt geweest. Er lagen wat dozen in de winkel met spul wat nog de schappen in moest. Ik zag in een open doos al een GameCube controller. Vroeg of ik Smash mee kon nemen en een Amiibo (nam aan dat het er ook bij zat). Daar hadden ze geen trek in, morgen is pas de release. Dat weet ik, en tot ziens, dan koop ik het morgen of een andere keer wel elders.
Altijd jammer als je net een ververvelende medewerker treft. Soms krijg je het gewoon al mee, soms juist niet..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 21:47

Melkaz

Melkazar

Mediamarkt Breda waren ook heel duidelijk, nee niks binnen gekregen. Morgenochtend voor openingstijd verwachten we ze! Jaja! Helaas morgen de hele dag werken dus zal het wel weer avondwerk worden om hem te halen.

had het liefst de versie met gamecube adapter gehad maar denk dat ik daarvoor had moeten reserveren :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Verwijderd

Gynnad schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:34:
[...]

Altijd jammer als je net een ververvelende medewerker treft. Soms krijg je het gewoon al mee, soms juist niet..
Ach ja, het interesseert mij niet zo. Het zou leuk zijn als ik hem nu al had maar het is niet zo dat ik er haast bij heb. Het kost hun omzet/winst. Ik denk dat de lokale gameshop daar wel blij mee zal zijn als ik het uiteindelijk wel haal.

• Phusebox
RayNbow schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:17:
[...]

De gamepad begint te haperen als je te ver van de Wii U zit. Wat "te ver" is, hangt af van de omgeving (type muren, hoeveel WiFi netwerken, etc.).
Op 1,5 meter afstand?

Met welke andere draadloze apparatuur in de buurt?

• Phusebox
Niks dat aanstaat

• Phusebox
Had ik dat geweten dat Kirby er weer in zat. Zo fucking irritant mensen die alleen maar de eeuwig levende Kirby pakken. Crap zooi

Verwijderd

Kirby is dat figuurtje dat alles en iedereen opzuig toch? Wat is daar het probleem mee? Lijkt mij iemand die door zijn bolle lichaam niet zo snel is en dus relatief makkelijk van een platform af te rossen is.

• Phusebox
Ehm ja maar hij zweeft telkens terug vanuit onmogelijke posities. Weet alweer waarom ik de disc ooit weg gegooid heb... random shit.

Verwijderd

Als het roze knaapje dan weer komt aanwaaien dan trap je hem toch weer weg. Ik heb net een filmpje gezien en hoe meer schade hoe verder die vliegt (en uiteindelijk niet terug kan komen).

Maar je raad mij (beginneling) dus wel aan om te beginnen met Kirby haal ik uit je reactie? ;)

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:59
Kirby kan gewoon ver vliegen, dus die moet je echt van de stage af slaan dat ie direct dood is. Vaak geldt: niet direct dood = terugvliegen op stage, daar waar andere characters dat niet kunnen.
Kirby is wel een leuke om mee te beginnen dus, uiteindelijk ga je wel een voorkeur krijgen voor andere characters gok ik. Ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten, vaak is snelheid wel te verkiezen boven pure kracht vind ik.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Zo, SSBU even bij de Bart Smit gehaald. Zo 's kijken.

Over Kirby, met Link kan je 'm uit het scherm smashen @ ~150% of zo. :p
(Snelle, niet wetenschappelijke test...)
Geen enkel draadloos netwerk?

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
CyBeR schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:32:
Zo, SSBU even bij de Bart Smit gehaald. Zo 's kijken.
Prijs?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Bedankt!

Nog effen wachten dan tot prijs zakt

• ndonkersloot
Ik ben morgen heel de dag vrij :+, om 10 uur dus bij MM Breda.

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Wie heeft de game ook al en wilt er een potje online?
Voeg me maar toe; eli-vp

De servers van super smash bros zijn up and running :)

• Montu
Ik heb m ook, eerste indruk is geweldig :D

[ Voor 48% gewijzigd door Montu op 27-11-2014 23:18 ]

PC Specs

• Phusebox
Het is gewoon hetzelfde als op de GameCube. Merk weinig verschil.

• Montu
nooit eerder écht Smash gespeeld. Alleen maar fijn, kan ik alles ontdekken op de nieuwste versie. :)

PC Specs

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Same here, compleet nieuw voor mij. Also master hand == fuck eikel kutding.

• xelfer
  • Niet online
Mijn Club-Nintendo code voor SSB werkt (nog steeds) niet....

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58

Willybubba

Nut up or shut up.

Blijkbaar kun je met de Samus Aran Amiibo de poortjes naar de metro van Moskou openmaken :D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B3ey5CtCEAA0l9A.jpg:large

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:21
Ik ga er vanuit dat daar dan een NFC chip in zit. Die kun je dan, mits deze slecht is beveiligd, makkelijk herprogrammeren en gebruiken voor allerlei andere doeleinden

• Phusebox
Zoekt er nog iemand een Smash Bros + adapter bundel in de buurt van Sittard? Ik weet er nog 1 die tot 10.00u gereserveerd is voor mij en wil hem wel afstaan.

• NintendoSmasher
xelfer schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:14:
Mijn Club-Nintendo code voor SSB werkt (nog steeds) niet....
Probeer het rond 10 uur.

• Waah
Altijd levert de postbode bij de buren af.... maar nu net niet. anders had ik gisteravond al aan de slag gekunt met Super Smash Bros....
Nu meegesleept voor een boxspringmatras.... dan was super smash bros toch leuker geweest :D

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Waah schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:19:
Altijd levert de postbode bij de buren af.... maar nu net niet. anders had ik gisteravond al aan de slag gekunt met Super Smash Bros....
De eShop levert direct op je Wii U af.

Fysieke schijfjes gebruiken in 2014 :N

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Phusebox
Aaargh! schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:02:
[...]

Kun je die GameCube adapter ook downloaden?

:+

• ndonkersloot
Nou, nog geen mail gehad van MM breda dat ik hem kan afhalen en ze zijn telefonisch niet bereikbaar terwijl ze al wel vanaf 10:00 open zijn. :(.

• Waah
[...]

Toch heb ik liever fysiek. Waardevastheid, wordt digitaal over 10 jaar nog ondersteunt? etc.
Ik zal nog heel lang non-digitaal kopen. Vaak ook vanwege de prijs (vaak na een tijdje goedkoper dan via digitale content). Enige uitzondering is de PC, waar ik wel veel digitaal koop (ook vanwege prijs).

Zal wel te maken hebben met mijn kleine verzameling aan consolehardware en software te maken hebben, wat ik nog steeds speel.

Daarbuiten had ik dus gister al kunnen spelen, en digitaal pas vandaag :+

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
Tiwazz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:25:
Nou, nog geen mail gehad van MM breda dat ik hem kan afhalen en ze zijn telefonisch niet bereikbaar terwijl ze al wel vanaf 10:00 open zijn. :(.
probeer langs te gaan en vraag het.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]
Da's allemaal prima als je digitale downloads een beetje simpel kunt gebruiken op een andere console maar aangezien dat niet zo is: fysieke schijfjes ftw.
Willybubba schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:32:
Blijkbaar kun je met de Samus Aran Amiibo de poortjes naar de metro van Moskou openmaken :D

[afbeelding]
Neuh. Het ding registreert dat er een nfc tag is maar gaat, uiteraard, niet open.

[ Voor 37% gewijzigd door CyBeR op 28-11-2014 11:07 ]

CyBeR schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:06:
[...]

Da's allemaal prima als je digitale downloads een beetje simpel kunt gebruiken op een andere console
Ik heb gelukkig maar 1 Wii U en ken nog niet heel veel mensen die ook een Wii U hebben om m'n spellen aan uit te lenen. :+
maar aangezien dat niet zo is: fysieke schijfjes ftw.
Ik ben te lui om fysieke schijfjes te wisselen. Gewoon de Gamepad oppakken en meteen een spel kunnen starten ftw. ;)

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:15
RayNbow schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:13:
[...]

Ik heb gelukkig maar 1 Wii U en ken nog niet heel veel mensen die ook een Wii U hebben om m'n spellen aan uit te lenen. :+

[...]

Ik ben te lui om fysieke schijfjes te wisselen. Gewoon de Gamepad oppakken en meteen een spel kunnen starten ftw. ;)
Lui kreng ! :P en straks hebben al je vrienden een Wii u, en dan?? Flauw natuurlijk, iedereen mag het lekker zelf weten :)

Hopelijk heeft Mediamarkt Leeuwarden nog een stapel Smah Bros liggen vanmiddag na 5uur :o nemen jullie ook stiekem een Amiibo mee uit nieuwschierigheid?

Verwijderd

Zojuist het spelletje maar even gehaald (toch bij de MM, daar was het het goedkoopst). Zoveel lagen er niet. Die Wii U en 3DS afdeling is sowieso drastisch kleiner geworden. En Amiibo's hadden ze ook niet binnen gekregen.

Net het eerste potje gespeeld. Game moet eerst updaten wat een minuutje of 5 duurt.
Het ziet er echt ongelooflijk strak uit allemaal. Maar man man man wat een chaos op het scherm. Geen flauw idee wat er allemaal gebeurde maar uiteindelijk wel als winnaar uit de bus gekomen (tegen de cpu). Ik zal hier wel even flink aan moeten wennen denk ik.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 11:21 ]

En wat nog luier is... geen codes meer open hoeven te krassen (wat een troep oplevert) om ze vervolgens in te vullen op de site van Club Nintendo. :p

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ben ik de enige waarbij SSB online trouwens ontzettend hapert soms? 't lijkt alsof de console moeite heeft met shit van de disc laden ofzo maar aangezien dat in niet-online prima gaat zal dat niet de oorzaak zijn.

Verwijderd

Het kan best zijn dat het Nintendo netwerk een klein beetje ontzettend overbelast is.
CyBeR schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:25:
Ben ik de enige waarbij SSB online trouwens ontzettend hapert soms? 't lijkt alsof de console moeite heeft met shit van de disc laden ofzo maar aangezien dat in niet-online prima gaat zal dat niet de oorzaak zijn.
Ik heb nog geen kans gehad om online te testen voor de Wii U versie (zit nog op werk), maar de hoeveelheid lag hangt af van elke speler. In de 3DS versie heb ik bijv. de minste lag in 1vs1 For Glory matches.

Mijn advies: Als er veel lag is in een potje, gewoon het spel verlaten en een nieuwe sessie joinen.

• xelfer
  • Niet online
Waah schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:27:
[...]

Toch heb ik liever fysiek. Waardevastheid, wordt digitaal over 10 jaar nog ondersteunt? etc.
Ik zal nog heel lang non-digitaal kopen. Vaak ook vanwege de prijs (vaak na een tijdje goedkoper dan via digitale content). Enige uitzondering is de PC, waar ik wel veel digitaal koop (ook vanwege prijs).

Zal wel te maken hebben met mijn kleine verzameling aan consolehardware en software te maken hebben, wat ik nog steeds speel.

Daarbuiten had ik dus gister al kunnen spelen, en digitaal pas vandaag :+
Precies dit :).
Pagina: 1 ... 54 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic